1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Αυτοι που θα επελεγαν τα δυσπροσιτα μόνο εάν ήξεραν σίγουρα ότι θα μετρησουν, ας σκεφτούν για ένα λεπτό με ποια λογική πήραν αυτήν την απόφαση. Τι θα γινόταν αν όλοι οι εκπαιδευτικοι ειχαν αυτή τη λογική?? Θα έπρεπε τα δυσπροσιτα της χώρας να είναι κλειστά γιατί ήταν κλειστοί οι πίνακες? Θα έπρεπε τα παιδιά στην άγονη γραμμή να μείνουν αμορφωτα με κλειστά σχολεια επειδή το θέμα των μοριων δεν ήταν ξεκαθαρο?? Μα είμαστε και δάσκαλοι βρε παιδιά… Αν είναι δυνατόν. Από τη στιγμή που ανοίγουν οι πίνακες, μετρανε και τα δυσπροσιτα αυτό λέει η ΛΟΓΙΚΗ.
Ο μη διπλασιασμός των δυσπρόσιτων μόνο για την περίοδο 2010-14 είναι κάτι αντισυνταγματικό και άδικο. Είναι λες και αυτή την περίοδο δεν ήταν αντίξοες οι συνθήκες για αυτά τα μέρη. Μόνο για αυτήν την περίοδο. Πριν και μετά ήταν κανονικά αντίξοες.
Ακόμη θεωρώ άδικο να μην μετράνε την προϋπηρεσία των ΠΕ 70.50 στην γενική αγωγή, ξεχνώντας ποιο είναι το βασικό τους πτυχίο και ότι δεν τους δίνεται η δυνατότητα να διοριστούν στην ειδική αγωγή.
Προσμέτρηση της προυπηρεσίας των εκπαιδευτικών ειδικής και στους πίνακες γενικής!!! Είναι εκπαιδευτικοί με ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακά, διδακτορικά που τόσα χρόνια κάλυπταν τα κενα του Υπουργείου σε όλη την Ελλάδα!!!
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 και 70.50 ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής κι εκεί πρέπει να προσμετράται η προϋπηρεσία τους!! Η επέκταση .50 υπάρχει μόνο και μόνο για να δηλώσει την επιπλέον εξειδίκευσή τους!!
Φτάνει πια ο πόλεμος σ’ εκείνους που δεν επαναπαύονται και συνεχίζουν να κοπιάζουν!!
Ελπίζω η Ελλάδα ν’ αρχίσει επιτέλους ν’ αναγνωρίζει τις προσπάθειες και τα πτυχία και να μη «θάβει» αυτούς που προσπαθούν να γίνουν καλύτερο στον τομέα τους- την ενιαία εκπαίδευση!!!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47!
Αιτούμαι την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής ΚΑΙ αναδρομικά!!!
Προσμέτρηση της προυπηρεσίας των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής..και στους πίνακες της Γενικής..ο κλάδος είναι ένας…ΠΕ 60.. τόσα χρόνια, κόπιασαν για επιπλέον προσόντα (μεταπτυχιακά-διδακτορικά)..και κάλυπταν τα κενά του Υπουργείου!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.
Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.
Οι εκπαιδευτικοί με την επέκταση .50 οδηγούνται στην ανεργία ως «επιβράβευση» των προσόντων τους και της προσφοράς τους στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής εκπαίδευσης που ως επί το πλείστον παρέχεται μέσα σε σχολεία γενικής αγωγής, ενώ οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα τιμωρούνται για την προσφορά τους κάτω από τόσο δύσκολες συνθήκες στις άκρες της Ελλάδος!!
Δώστε ένα τέλος στα συμφέροντα μικροομάδων που θέλουν να πατούν επί πτωμάτων για την ικανοποίηση των προσωπικών τους συμφερόντων!!!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 στους πίνακες γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και με αναδρομική ισχύ!!!
Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα!
Άδικος ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής…καταργηση της παραγραφου..να μετρήσει η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών ειδικής κ στους πίνακες γενικής…οι περισσοτεροι εκπαιδευτικοί έχουν δώσει κ ΑΣΕΠ!!!
Θεωρώ τόσο άδικη και ανέντιμη την απόφασή σας να μην διπλασιαστούν τα μόρια για τα δυσπρόσιτα μέρη. Πως γίνεται τα μόρια να διπλασιάζονταν μέχρι το 2010, θα διπλασιάζονται από το 2015 και μετά και δεν θα διπλασιαστούν για τα έτη 2010-2014. Ο αγώνας πολλών εκπαιδευτικών όπως και ο δικός μου ακυρώνεται με αυτόν τον τρόπο. Έχουμε εργαστεί σε δύσκολες περιοχές, ο βαθμός δυσκολίας των οποίων δικαιολογεί απόλυτα των διπλασιασμό των μορίων αυτών των περιοχών..Μη δίνετε συνέχεια στην απάτη προηγούμενων κυβερνήσεων..Δώστε μας ελπίδα.Σας ευχαριστώ Κ.Υπουργέ.
Όσοι εκπαιδευτικοι επέλεξαν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το έπραξαν τυχαία (οπως ισχυριζονται πολλοι) αλλά το εκαναν είτε συνειδητά είτε αναγκαστικά, γιατι σε περίπτωση άρνησης δεν θα εργαζονταν για τα επομενα 2 χρονια. Ζητάμε το αυτονόητο, την εφαρμογή του Ν.3391/2005 με πλήρη προσμέτρηση ολόκληρης της προϋπηρεσίας. Ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων.
Θα αναφερθώ μόνο στις ΠΕ 60.50 που καλύπτουν σε ποσοστό 95% τις ανάγκες της ειδικής αγωγής. Θεωρώ αυτονόητο ότι η μέχρι τώρα η προϋπηρεσία τους θα προσμετρηθεί πλήρως. Σε περίπτωση που προσανατολίζεστε να μην προσμετράται στο εφεξής στον πίνακα των ΠΕ 60 (παρόλο που είναι και νόμιμο και ηθικό), θα πρέπει να αναζητήσετε εναλλακτικό τρόπο για να τις επιβραβεύσετε για την προσφορά τους στα παιδιά με ΕΑ.
Είμαι δασκάλα με επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και θίγομαι βαθιά από την αδικία που προωθεί το άρθρο 4 της παραγράφου 47!
Έχουμε φτάσει να ντρεπόμαστε και να κρύβουμε τα πτυχία μας που αποκτήθηκαν με κόπους και θυσίες!!
Τιμωρείστε τους εκπαιδευτικούς που προτιμούν να μένουν στάσιμοι κι όχι αυτούς που παλεύουν για να ενισχύσουν τις γνώσεις τους!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και 70.50 στους πίνακες της γενικής αγωγής και αναδρομικά!!
Συμφωνώ με την άποψη:
Από πότε διαχωρίζεται η ειδική με την γενική αγωγή; Είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ορθό; Συμβαίνει σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του πολιτισμένου κόσμου;Πέρσι οι ΠΕ 60.50-70.50 ουσιαστικά χάσαμε κάθε δικαίωμα που είχαμε στην ειδική αγωγή, υποβιβαστήκαμε στα μάτια των γονιών των μαθητών μας και απλώς θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να μην υπάρχει θέση για μας (αφού θα καλυφθούν απο τους ΠΕ 61-71) και φέτος θέλετε να περάσετε τον πλήρη διαχωρισμό για ποιο λόγο;
Για να βολευτούν συγκεκριμένα συμφέροντα; Έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα ο Υπουργός… υποκύπτετε σε μικρο-συμφέροντα, αψηφάτε το Ν-Ο-Μ-Ο με βάση τον οποίο δουλέψαμε, αλλάζετε τα δεδομένα στο χώρο και διαχωρίζετε τους εκπαιδευτικούς για να ικανοποιήσετε συγκεκριμένα πρόσωπα. ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ
Kαμια ανοχη και υποχωρηση στους πονηρους των δυσπροσιτων. Πηγατε και ξερατε οτι δεν θα μετρησουν και τωρα ειστε οι εξυπνοι? Για ποιο λογο τοσο καιρο δεν λεγατε κατι για διπλα μορια και μολις ειδατε οτι ανοιγουν και επειδη μερικοι βλεπουν οτι πεφτουν κοιτουν να ανεβουν πονηρα χτυπωντας στο συναισθημα? Το εξυπνο πουλι απο τη μυτη παινεται. Ευγε υπουργειο
Ζηταμε να ισχυσει το αυτονοητο, οσοι εχουν πτυχιο στην ειδικη αγωγη να προηγουνται και μετα εφοσον υπαρχουν κενες θεσεις να καλύπτονται απο τους δασκαλους γενικης με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδικη αγωγή!!!! είναι αδιανόητο να δινεται ποσόστωση σε αυτους εφοσον εχουν δικό τους πίνακα στον οποίο συμμετέχουν. Μην τα θέλουν ολα δικά τους. Σε εμας, στους δασκαλους ειδικής αγωγής, δεν μας δινουν το δικαίωμα να συμμετεχουμε στον πινακα γενικης αγωγης παρόλο που μια χρονιά ολόκληρη πραγματοποιησαμε την πρακτική μας άσκηση στις γενικες ταξεις και παρόλο που στην σχολη μας εχουμε κανει τοσα μαθήματα γενικης και ειδικης εκπαιδευσης. Εφόσον δεν μας δινουν σε εμας αυτο το δικαίωμα δεν πρέπει να δοθεί ουτε στους δασκαλους γενικης αγωγης να συμμετεχουν στους πινακες ειδικης αγωγης. Τοσα χρονια δουλευαν στα πλαισια ειδικης αγωγης μονο επειδη υπηρχαν κενες θεσεις. Το ιδιο ζητουμε να γίνει και τωρα. Να προσληφθουν ολοι οι δασκαλοι ειδικης αγωγης και υστερα αν υπάρχουν κενες θεσεις να καλυφτουν απο τους δασκαλους γενικης.Αν δεν υπαρχουν να τοποθετηθουν σε θεσεις με βαση τον πινακα τους. Να μην δοθει καμια ποσοστωση.Οι γνωσεις που αποκτησαμε εμεις σε 4 χρονια σπουδων δεν συγκρίνονται με κανενα μεταπτυχιακο. ΑΆλλωστε ειναι εντελως παράλογο να ισχυσει κατι τετοιο. Εαν καποιος απο εμας κανει μεταπτυχιακό στην ιατρικη θεωρείται γιατρος? Φυσικα και οχι. Γιατι λοιπον ο δάσκαλος γενικης εκπαιδευσης με μεταπτυχιακό στην ειδικη αγωγη να προσλαμβανεται ως ειδικος παιδαγωγος? Επειδη η ειδικη αγωγή εχει αποκατασταση? Ας σπουδαζαν απο την αρχη στα τμηματα ειδικης αγωγής αν ηθελαν να ασχοληθουν με τξν ειδικη εκπαιδευση. Ηρθε η ωρα το υπουργείο παιδειας να αφησει επιτελους στην ακρη τα οποιαδηποτε συμφεροντα για το συμφερον ολων των παιδιων με ειδικες αναγκες ή ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Και αυτο μπορεί να το πετυχει με την στελεχωση των αρτιων καταρτισμενων ειδικων παιδαγωγων στα πλαισια ειδικης αγωγης που εχουν αποφοιτησει απο πανεπιστημιακα ιδρυματα ειδικης αγωγης 4ετους φοιτησης!!!
Η απόφαση της ΔΟΕ αναδεικνύει την ανάγκη απόσυρσης της παραγράφου 4 του άρθρου 47! Μην κλείνετε τα μάτια και τα αυτιά σας εν όψει μιας τέτοιας κατάφωρης αδικίας!!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών με το διακριτικό .50 και στους πίνακες γενικής αγωγής και βέβαια με αναδρομική ισχύ!!!
Όπως έχει ήδη τονιστεί δεν υπάρχει αυτόνομος κλάδος με το συμπληρωματικό .50 αλλά οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής. Η επιθυμία και η προσπάθειά τους για επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να τιμωρεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς που κατέβαλλαν κόπο για να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και τριγυρνούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδος για να προσφέρουν διδακτικό έργο!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!
Δεν είναι δυνατό να μην αναγνωρίζονται ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014.
Δηλαδή ως το 2010 μετρούν,2010-2014 ΟΧΙ, και από 2014 και μετά ναι!Η γνωστή αιτιολόγηση του «τυχαία» δεν ευσταθεί αφού είχαμε στο μυαλό μας τον Ν.3391/2005 ο οποίος ισχύει. Επιπλέον μαζί μας εχουν ταχθεί η ΟΛΜΕ,η ΔΟΕ, βουλευτές της συγκυβέρνησης (ΑΝΕΛ+βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ) και άλλων κομμάτων και πάρα πολλοί σύλλογοι δασκάλων και νηπιαγωγών.
Ονειρευομαστε την δικαιοσύνη. ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΙΑ.
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ;
κατά τον κ. Λολίτσα πε60.50 δεν υπάρχουν (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, Κ. Λολίτσας, 26/05/2015) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕ60
όχι στον διαχωρισμό
Απαράδεκτο να διαχωρίζεται η Εκπάιδευση σε Γενική και Ειδική
Απαράδεκτο να διαχωρίζεται η Εκπάιδευση σε Γενική και Ειδική
Ο Σύλλογός μας μετά από συνάντησή του με αναπληρωτές συναδέλφους ειδικοτήτων ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 που έχουν υπηρετήσει μέχρι τώρα τόσο σε δομές της Γενικής Αγωγής, όσο και σε δομές της Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, μεταφέρει τις διαμαρτυρίες τους για την τροπολογία που τους αφορά στο υπό ψήφιση Σ/Ν.
Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 5 στο υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου, διαχωρίζεται και δεν αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 της Ειδικής Αγωγής στη Γενική από το 2010 και μετά, για το διορισμό τους ως αναπληρωτές για τη νέα σχολική χρονιά.
Αυτό αποτελεί αδικία για τους συναδέλφους αναπληρωτές που κατέχουν πτυχίο Γενικής Αγωγής και επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού σε σχολεία στην Ειδική Αγωγή. Κλήθηκαν να υπηρετήσουν και σε δομές της Ειδικής Αγωγής (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης), καλύπτοντας κενά που δεν ήταν δυνατό να καλυφθούν από άτομα της Ειδικής Αγωγής ΠΕ 71 και ΠΕ 61 λόγω εξάντλησης των πινάκων. Η προτίμησή τους αυτή μπορεί πολλές φορές να μην ήταν επιλογή τους, αλλά για διάφορους λόγους- κυρίως βιοποριστικούς- καλύπτοντας πάντα για τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Προσδοκούμε από τους υπεύθυνους του Υπουργείου Παιδείας μίας αριστερής ριζοσπαστικής κυβέρνησης να δείξουν ευαισθησία στη συνταγματική και δημοκρατική νομιμότητα και να μην υποκύψουν σε ανθρωπαφαγικούς συντεχνιασμούς που διαμέσου μίας λανθάνουσας ιδεολογίας συντηρούν τον σχολικό και κοινωνικό αποκλεισμό, και απαιτούμε μια δημοκρατική στάση στη διαχείριση των διορισμών αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που να συνδέεται καθοριστικά με την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα μας.
Ζητάμε να προσμετράτε η προυπηρεσία και στους δύο Πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής, όπως ισχύε όλα αυτά τα χρόνια.
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου!!
Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προϋπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγούνται στην ανεργία. Ζητάμε το αυτονόητο. Να μετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 &70.50 και στους δυο πίνακες. Είμαστε εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής!!!
Η παρ. 4 του άρθρου 47 πρέπει να αποσυρθεί, καθότι οι ΠΕ 60.50 και 70.50 είμαστε κάτοχοι πτυχίου γενικής αγωγής και ως εκ τούτου είναι αδιανόητο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία μας και στον πίνακα γενικής αγωγής.
Η προϋπηρεσία είναι ΜΙΑ αυτή που προσφέρθηκε σε δομές του υπουργείου παιδείας στον βασικό τίτλο σπουδών. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ8
Δεν είναι άδικο γι αυτόν που υπηρέτησε στο δυσπρόσιτο απο 2010-2014 να μην διπλασιάζεται η προϋπηρεσία του ενώ αντίστοιχα αυτός που υπηρετεί έναν χρόνο μετά να εχει αυτο το πλεονέκτημα;; Τα δυσπρόσιτα σχολεία λειτούργησαν και τότε και θα λειτουργούν για όσο χρειαστεί με κόπο και θυσίες απ όλους όσους υπηρετούν σ αυτά. Γιατί να υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά; Γιατί να μην υπάρχει η ίδια ανταμοιβή για όλους όσους υπηρέτησαν στο συγκεκριμένο σχολειο;; Είναι αδιανόητο και παράλογο!!!
Απαράδεκτη οποιαδήποτε πρόταση για διορισμό που δεν έχει ως προυπόθεση την επιτυχία σε έναν ΑΣΕΠ.
Μοριοδότηση ακαδημαικών κριτηρίων κι όχι παιδιών.
Απαράδεκτη η με προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στη γενική Αγωγή των εκπαιδευτικών ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση που κάλυψαν κενά σε δομές ΕΑ.
Έχετε αναρωτηθεί ποιος θα καλύψει τα επόμενα χρόνια τα κενά της παράλληλης? Ποιος θα ασχοληθεί με αυτά τα παιδιά? Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε αρκετούς ΠΕ 71/61. Δεν έχουμε καν αρκετούς ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά!
Ανεξάρτητοι κλάδοι ΠΕ 70,5/60,5 δεν υπάρχουν είναι γνωστό. Μιλάμε για δασκάλους και νηπιαγωγούς με έξτρα μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Το .50 μπαίνει για να ξέρουν οι δομές της ΕΑ ποιος είχε έξτρα προσόντα για να εργαστεί εκεί και ποιος προσελήφθη απλά από τον πίνακα γενικής χωρίς έξτρα προσόντα.
Αντί να ευχαριστήσουμε τους δασκάλους και νηπιαγωγούς αυτούς, με εξειδίκευση, που κάθε χρόνο καλύπτουν τα υπηρεσιακά κενά και να τους επιβραβεύσουμε για την προσφορά τους στο χώρο της ΕΑ επιλέγουμε να αφήσουμε γυμνή την ειδική Αγωγή και να τους απεμπολήσουμε εντελώς από το χώρο? Και επιλέγουμε συνειδητά να αφήσουμε τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χωρίς την καλύτερη δυνατή υποστήριξη? Έχουμε τρελαθεί τελείως?
Οι ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση ΔΕΝ μπορούν να διοριστούν στην Ειδική Αγωγή δεν έχουν αυτό το δικαίωμα. Να την κάνουν τι την προϋπηρεσία σε αυτό τον πίνακα? Τους είναι παντελώς άχρηστη. Μπορούν να διοριστούν στη γενική Αγωγή επειδή αυτός είναι ο κλάδος τους και από τη στιγμή που καλύπτουν ανάγκες που κανείς άλλος δεν μπορεί να καλύψει η προϋπηρεσία τους πρέπει να πηγαίνει και στους δυο πίνακες (ΔΕΝ είναι διπλή προϋπηρεσία, στον πίνακα γενικής τους βοηθά στο διορισμό, στον πίνακα ΕΑ λειτουργεί απλά ως μπούσουλας κατάταξης αναπληρωτών και τίποτα περισσότερο.
Αν περάσει η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αναρωτηθείτε όλοι Βουλευτές, Υπουργείο, συνάδελφοι και γονείς με παιδιά ΑΜΕΑ αν εσείς στη θέση αυτών των αναπληρωτών θα επιλέγατε να κάνετε τα χαρτιά σας για την ΕΑ… Για 880 το μήνα, 0 χρήσιμη προϋπηρεσία και στο 99% των περιπτώσεων μακριά από τα σπίτια σας (δραματική αύξηση των εξόδων).
Αν περάσει το σχετικό άρθρο σκοτώσατε την παράλληλη στήριξη. Να το έχετε στο μυαλό σας ξεκάθαρα και χωρίς την παραμικρή αμφιβολία. Και μόνο το ότι ένα άρθρο της διαβούλευσης συγκεντρώνει τόσα σχόλια αποδεικνύει την προβληματικότητα του άρθρου.
Το ότι όλοι οι φορείς ΔΟΕ-ΟΛΜΕ κλπ, όλοι οι επιστημονικοί σύλλογοι με πρώτο και καλύτερο τον ΠΕΣΕΑ τίθενται κατά του διαχωρισμού προϋπηρεσίας μεταξύ ειδικής και γενικής θα έπρεπε να σας ταρακουνήσει σχετικά με τη σοβαρότητα του θέματος.
Θα πρέπει να αποσύρεται άμεσα την παράγραφο 4 του άρθρου 47. Για το καλό των παιδιών και των οικογενειών που δικαιούνται παράλληλης πάνω από όλα. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ κανένα δικαίωμα να τους στερήσετε την καλύτερη δυνατή παράλληλη στήριξη και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του κράτους να τους την παράσχει. Είναι απογοητευτικό και μόνο το ότι σκεφτήκατε να διαχωρίσετε την γενική από την ειδική αγωγή. Οι γονείς κάνουν τρομερό αγώνα για να φοιτήσουν τα παιδιά τους στα γενικά σχολεία και να μην τα κατηγοριοποιούμε και τα διαχωρίζουμε και να έχουν την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.
Και εσείς πάτε να τα καταστρέψετε όλα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΠΤΙΚΟ; ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙΤΑΙ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ; ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΒΟΡΑ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ; ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ; ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΑΥΤΟ; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 6 ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ; ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ Η ΟΛΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΣΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΥ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ.
ΚΑΛΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΩΣ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. ΤΕΡΜΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ!!
Γενική και ειδική αγωγή συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!!
Δεν διαχωρίζονται.
Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!
Ταπεινή μου άποψη είναι πως αναφορικά με την προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα δεν πρέπει να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.Τα σχολεία αυτά ήταν δυσπρόσιτα και πριν το 2010 και το διάστημα 2010-2014 και από το 2014 και στο εξής.Πονηρός οποίος πήγε σε δυσπρόσιτο το 2010-2014,γιατί;Τι πάει να πει ότι πήγε εκεί από τύχη;Όταν δηλώνεις στις 30 επιλογές σου Β’Κεφαλληνίας, Β’ Σάμου, Β’ Χίου κλπ και σε πηγαίνουν πού είναι η πονηριά;Κι ένας συνάδελφος που πήγε πριν το 2010 σε δυσπρόσιτο από τύχη και έχει διπλάσια μόρια,πρέπει να του ζητήσουμε επειδή πήγε λόγω τύχης να μας δώσει πίσω τα διπλά μόριά του;Κι εγώ που κάποτε είχα ζητήσει να πάω σ ένα χωριό και τελικά χωρίς να το ξέρω ήταν δυσπρόσιτο και πήρα δίπλα μόρια,δεν τα πήρα από τύχη;Εξάλλου τα περισσότερα δυσπρόσιτα έχουν και αυξημένα μόρια συνθηκών διαβίωσης οπότε αν είσαι από εκείνους που «κυνηγούν» τα μόρια,δεν πας από τύχη!Αν ήξερα, λένε μερικοί συνάδελφοι, πως αργότερα θα μετρήσει διπλά θα πήγαινα εγώ…Σ’ αυτή τη σκέψη τους δεν υπάρχει ιδιοτέλεια ή όπως οι ίδιοι την ονομάζουν «πονηριά»;Τι πάει να πει «αργότερα»;Γίνεσαι δάσκαλος για μια ζωή κι όχι μόνο για όσο ισχύει ο εκάστοτε νόμος της εκάστοτε κυβέρνησης!Σπούδασα για να γίνω εκπαιδευτικός και να προσφέρω στα παιδιά και θα το κάνω είτε με κλειστούς είτε με ανοιχτούς πίνακες!Παρόλο που πιστεύω ότι πρέπει να μετρήσουν διπλά τα μόρια για όλους όσους πήγαν σε δυσπρόσιτα,όποτε κι αν υπηρέτησαν εκεί και για οποίο λόγο κι αν πήγαν, αν τελικά αυτό δε γίνει,εγώ θα συνεχίσω να είμαι εκπαιδευτικός κι ας με είπαν κάποτε κάποιοι συνάδελφοι «πονηρό»!Θα συνεχίσω να λειτουργώ ως εκπαιδευτικός και τα διπλά μόρια για μένα θα είναι οι εμπειρίες κι οι στιγμές στο ορεινό σχολείο με τα χιόνια και τις διακοπές ρεύματος ή το παραθαλάσσιο σχολείο με τις φουρτούνες και τα 45 περίπου λεπτά χωματόδρομο για να φτάσεις σε κάποιο μεγαλύτερο χωριό,στο κέντρο υγείας, ή τις 3 ώρες(μαζί με τον χωματόδρομο) για να φτάσεις στο νοσοκομείο έγκυος με την κοιλιά στο στόμα-μπορούσα βέβαια να αποφύγω το χωματόδρομο κάνοντας 2 ώρες με τη βάρκα!!!Επειδή συνεπώς κάποιος συνάδελφος δεν το δήλωσε γιατί είχαν «παγώσει» οι πίνακες και τελικά πήγα εγώ,αν θεωρείται δίκαιο ας μην διπλασιαστούν τα μόριά μου!Με το κεφάλι ψηλά λοιπόν διατυπώνω την άποψή μου δημόσια και χωρίς να περιμένω αντίκρυσμα!
Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή? Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση. Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους? Ποιός θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά? Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας?
Είμαστε Εκπαιδευτικοί και πρέπει να μας αντιμετωπίζεται ισότιμα. Η ειδική αγωγή είναι συνέχεια της γενικής..
Δεν πρέπει να υφίστανται διακρίσεις ανάμεσα σε Γενικη Και Ειδικη Εκπαίδευση.
Στα πλαισια της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης θα πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία σε ενιαίο Πίνακα.
Τα Πτυχία μας είναι ΠΕ6Ο και ΠΕ70.
Όλοι γνωρίζαμε ότι όταν άνοιγαν οι πίνακες θα προσμετρούνταν τα πάντα! Οι πίνακες αποτελούνται από δύο στοιχεία: προυπηρεσία και δυσπρόσιτα. Αν δεν προσμετρηθούν τα δυσπρόσιτα τότε παραβιάζονται οι πίνακες.
Επίσης, δεν υπάρχει νόμος που καταργεί τα δυσπρόσιτα! Απλά με το νόμο 3848 πάγωσαν τα πάντα. Το σωστό και δίκαιο είναι να μετρηθούν τα δυσπρόσιτα και του 2010-14 από τη στιγμή που προσμετρήθηκαν του 2009-10 και θα προσμετρηθούν του 2014-15. Οι συνθήκες διαβίωσης δεν αλλάζουν!!!
Όσοι υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες δεν υπηρετήσαμε τυχαία, ούτε ήμασταν σε χαμηλές θέσεις. Πήγαμε είτε από επιλογή είτε αναγκαστικά, καθώς τα δυσπρόσιτα ειναι τα πρώτα που ανοίγουν σε ένα νομό και πρέπει να στελεχωθούν στην α φάση και αν παραιτούμασταν θα διαγραφόμασταν από τον πίνακα 2 συνεχόμενα έτη και θα χάναμε προυπηρεσία… Όποιος αντέχει και προσφέρει λειτούργημα σε τέτοιες σχολικές μονάδες σε μέρη απομακρυσμένα χωρίς ούτε καν τα απαραίτητα, το ελάχιστο που περιμένει είναι ηθική δικαίωση και επιβράβευση!
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ, όλοι οι σύλλογοι ανά την Ελλάδα μας στηρίζουν και παλεύουν για το δίκαιο αίτημά μας να προσμετρηθούν τα δυσπρόσιτα του 2010-14!
Δικαιοσύνη για όλους επιτέλους!!!!!!
ΠΕ 70.50: Έχουμε κοπιάσει, δηλώνουμε έτοιμοι να στελεχώσουμε όποιες ανάγκες υπάρχουν στην εκπαίδευση και για αντάλλαγμα βγαίνει αυτή η παράλογη και άδικη ρύθμιση;
Το σύστημα μας λέει (σε ελέυθερη μετάφραση): Έχω την ανάγκη σας τώρα, σας ευχαριστώ που βοηθάτε να λειτουργήσουν όλα καλύτερα. Αλλά μην παίζετε πολύ αυτό το χαρτί σας, γιατί όταν δε θα έχω πια την ανάγκη σας, θα σας τη φέρω.
Πείτε μου ένα καλό επιχείρημα για αυτή τη ρύθμιση με την προϋπηρεσία.
Παρατηρώ πολλά κοινά σχόλια, δηλαδή σχόλια μου λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα απλά «εμπλουτισμένα» με τον προσωπικό τρόπο έκφρασης και τις εμπειρίες του καθενός που τα συντάσσει. Νομίζω αυτό δεν είναι στοιχείο υγειούς διαβούλευσης. Δηλαδή μια λογική του στυλ να υπερτερήσει η μια ή η άλλη άποψη ανάλογα με τον αριθμό των σχολίων της. Αναφέρομαι στην απόπειρα «διαχωρισμού» των προυπηρεσιών της γενικής και της ειδικής αγωγής. Η «συγχώνευση» των προυπηρεσιών και συγκεκριμένα ο υπολογισμός της προυπηρεσίας της ειδικής στους πίνακες της γενικής αγωγής ήταν κάτι που ίσχυε ως το 2010.Τι άλλαξε στο μεσοδιάστημα και και επιχειρείται αυτός ο διαχωρισμός.Αν κάτι άλλαξε νομίζω πως είναι το γεγονός οτι επιχειρήθηκε ένα γεφύρωμα των δυο ειδών αγωγής με την εφαρμογή προγραμμάτων όπως είναι η παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης.Το να επιχειρούμε απο τη μια να γεφυρώσουμε τις μαθητικές «κοινότητες» και ταυτόχρονα απο την άλλη να διαχωρίσουμε τις αντίστοιχες εκπαιδευτικές «κοινότητες», δεν μπορώ να το εξηγήσω.
Η προσμετρηση της προυπηρεσιας που προσφερθηκε σε δυσπροσιτα ή απομακρυσμενα σχολεια πρεπει να υπολογιστει στο διπλασιο !!! Ετσι γινοταν πριν το 2010 και ετσι θα γινει απο το σχολικο ετος 2014-2015 και μετα. Δεν μπορουμε να εχουμε προυπηρεσια τριων ταχυτητων!!! Που ειναι η ισοτητα και η ισονομια στην εκπαίδευση;; Νομοθετείστε τουλάχιστον ενα δικαιο συστημα για την συνταξη των πινακων αναπληρωτών…
Δε το βλέπετε;; Αδικείτε κοσμο !!! Ζητάμε το αυτονόητο!!!
θεωρώ ότι είναι απαράδεκτος ο διαχωρισμός γενικης και ειδικής αγωγής. Το βασικό μου πτυχίο ειναι στο τμήμα Νηπιαγωγών όπως και των υπολοίπων. Είναι δυνατόν να κατηγορούμαστε επειδη θελήσαμε να εξελιχθούμε στην επιστήμη μας και να ξοδέψουμε χρόνο και χρήμα για την απόκτηση ένος μεταπτυχιάκου! Είναι δυνατόν να γυρίζουμε όλη την Ελλάδα μακριά από τις οικογένειές μας και όλη αυτή η προυπηρεσία να μην φαίνεται πουθενά!Αυτό είναι ανήκουστο!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ειδική Αγωγή αποτελεί συνέχεια της Γενικής Αγωγής
Από πότε διαχωρίζεται η ειδική με την γενική αγωγή; Είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ορθό;
Σε ποια άλλη χώρα του πολιτισμένου κόσμου συμβαίνει αυτό; Να υποτιμούνται τα προσόντα κάποιου εκαιδευτικού.
Πέρσι οι ΠΕ 60.50-70.50 χάσαμε κάθε δικαίωμα που είχαμε στην ειδική αγωγή, υποβιβαστήκαμε στα μάτια των γονιών των μαθητών μας και απλώς θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να μην υπάρχει θέση για μας (αφού θα καλυφθούν απο τους ΠΕ 61-71) και φέτος θέλετε να περάσετε τον πλήρη διαχωρισμό για ποιο λόγο;
Καλησπερα, μια και γινεται λογος για διπλασιασμο μοριων δυσμενων συνθηκων και η ΔΟΕ το στηριξε περιτρανα, ευκαιρια να μιλησουμε και για μια μεγαλη αδικια που υπεστη μια μεριδα μονιμων εκπαιδευτικων!!
Ο συλλογος ΧΙΟΥ, στον οποιο πρωτοδιοριστηκαμε μας στηριζει: δειτε σχετικα :http://syllogos-pe-chiou.blogspot.gr/2015/05/319.html
ΝΙΩΘΟΥΜΕ τρομερα ΑΔΙΚΗΜΕΝΕΣ καθότι ενώ υπηρετήσαμε 3 συνεχή έτη σε δυσπρόσιτα νησάκια των 300-200 κατοίκων, τελικά δεν πήραμε τη διπλή μοριοδότηση της 3ης χρονιάς και βρεθήκαμε ανάμεσα σε νόμους που ευνοούσαν να μας δοθεί.
Οι προηγούμενοι και οι επόμενοι από εμάς θα έχουν αυτό το τόσο σημαντικό κίνητρο.
Ζητούμε απλά τα μόρια δυσμενών συνθηκών της 3ης χρονιάς που μας αναλογούν και τίποτα παραπάνω..
Τέσσερις συναδέλφισσες στα Ψαρά και στις Οινούσσες (2011-2014).
Οχι στον διαχωρισμό ειδικης κ γενικης εκπαίδευσηςκαι στην αναδρομική της ισχυ! Μια η εκπαίδευση όλοι ίσοι απέναντι της!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ειδική Αγωγή αποτελεί συνέχεια της Γενικής Αγωγής
Από πότε τα επιπλέον προσόντα θεωρούνται υποδεέστερα … και από πότε υποτιμούνται τα βασικά πτυχία…?? όταν από το 2010 με βάση νόμου η προϋπηρεσία πηγαίνει και στους δύο Πίνακες Γενικης και Ειδικής.
Απαραδεκτο να διαχωρίζεται η Εκπαιδευση σε Γενική και Ειδική τη στιγμή που μιλάμε για Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
Ο διαχωρισμός της ειδικής αγωγής από τη γενική είναι κάτι που ουδέποτε κανένας και καμία κυβέρνηση στο παρελθόν δεν το σκέφτηκε. Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία όχι μόνο στη θεωρία αλλά και στην πράξη. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Απαραδεκτο να μην πιαστει η προυπηρεσια των πε60.50στον πινακα γενικης.κ εμεις πτυχιο γενικης εχουμε κ πρεπει να πιαστει η προυπηρεσια μας.απαραδεκτο αυτο που γινεται
Είναι δίκαιη η αναγνώριση στον πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης (ΠΕ 60, ΠΕ 70) της προϋπηρεσίας όλων των συναδέλφων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής ανεξαρτήτως πίνακα πρόσληψης (ΠΕ 60-ΠΕ 70 ή ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50). Εξάλλου, ο κωδικός «.50» στους πίνακες (π.χ. 60.50/70.50)αξιοποιείται προκειμένου να δείξει ποιοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ70/ΠΕ60) έχουν πρόσθετα προσόντα και εξειδίκευση για να εργαστούν και στην ειδική αγωγή.
Απαραδεκτο να διαχωρίζεται η Εκπαιδευση σε Γενική και Ειδική.
Όταν μάλιστα με βάση νόμους του 2010 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 70,50 ΚΑΙ 60,50 τοποθετήθηκαν στην Ειδική Αγωωγή στα πλαίσια της «ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ 60 ΚΑΙ ΠΕ 70 ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ για ποιο λόγο να μην ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ στον ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΠΕ60 ΠΕ70;;
ΙΣΩΣ να είματε η μόνη ΧΩΡΑ όπου προσπαθούμε να ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ από το προσκήνιο όσους έουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ και μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και την σπουδαιότητα αυτής της ΒΟΗΘΕΙΑΣ στην Συμπεριληπτική ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Σε κάθε νόμο μέχρι σήμερα υπήρχε και μία αναφορά-δέσμευση για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς. Απευθύνομαι σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους πολιτικούς.Εάν πριν κάνουμε οικογένεια είχαμε κι εμείς ευκαιρίες να δώσουμε σε ΑΣΕΠ σίγουρα θα δίναμε και είχαμε τα προσόντα να πετύχουμε, αλλά ευκαιρίες δεν υπήρχαν εφόσον δεν υπήρχε τότε ο ΑΣΕΠ. Όπως κάποιος κάνει τον αγώνα του για να πετύχει στον ΑΣΕΠ σήμερα έτσι κι εμείς κάνουμε έναν διαρκή αγώνα για να μεγαλώσουμε τα παιδιά που εσείς (οι εκπαιδευτικοί) διδάσκετε μην έχοντας το δικαίωμα εκ των πραγμάτων να συμμετάσχουμε σε διαγωνισμό. Δε μπορούμε όμως να μιλάμε ότι γίνεται ένας αγώνας επί ίσοις όροις.
Από πότε η γνώση τιμωρείται με αποκλεισμό; Δε είναι δυνατόν να θεωρούμε μειωνέκτημα τις διδακτορικές και τις μεταπτυχιακές σπουδές, που με κόπο κάποιοι από εμάς τους 60.50-70.50 έχουμε καταφέρει!Να αναγνωριστεί η προυπηρεσία μας, όπως όλων των εκπαιδευτκών, γιατί η εκπαίδευση είναι ενιαία για όλους!!!
Ο διαχωρισμός της γενικής από την ειδική αγωγή δεν έχει καμία παιδαγωγική βάση. Αντιθέτως, έχει οπισθοδρομική κατεύθυνση. Εφόσον, όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες υποστηρίζουν την ένταξη και την συμπερίληψη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, ένας εκπαιδευτικός γενικής εκπαίδευσης με επιπλέον προσόντα (είτε μεταπτυχιακό είτε προϋπηρεσία) δε μπορεί να θεωρηθεί ανίκανος να εργαστεί στην γενική τάξη, είναι ο πλέον ικανός να αναλάβει μια τέτοια τάξη. Πλέον, ένα μεγάλο ποσοστό γενικών τάξεων φιλοξενούν έναν ή και περισσότερους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Εάν αποδεχθούμε ότι η γενική αγωγή πρέπει να διαχωριστεί από την ειδική, αυτόματα αποδεχόμαστε ότι ένας εκπαιδευτικός γενικής δεν μπορεί να αναλάβει έναν μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τάξη του, άμεσο αποτέλεσμα ‘ο διαχωρισμός των μαθητών’.
Επιπλέον, το άρθρο που υποστηρίζει το διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής δεν απαντάει στο ερώτημα «πως θα καλυφθούν τα κενά της ειδικής αγωγής όταν εξαντληθούν οι ΠΕ 71,61;;;;;;;»
Σχετικά με τα δυσπρόσιτα, θεωρώ μεγάλη αδικία να μην καταχωρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε αυτά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν αντιμετωπίσει τεράστιες δυσκολίες και πρέπει να ανταμειφθούν γι αυτές, είτε το γνώριζαν είτε όχι.
Επίσης, στο συγκεκριμένο δεν γίνεται καμία αναφορά για τις άδειες εγκυμοσύνης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα έπρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους.
Κύριε Υπουργέ
Υπηρέτησα την περίοδο 2010 – 2014 ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός σε δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία της περιοχής Δ’ Δωδεκανήσου, δίπλα στα ελληνοτουρκικά σύνορα.
Η καθημερινότητα ήταν γεμάτη δυσκολίες λόγω ελλείψεων σε αναγκαία αγαθά και σε παροχές υπηρεσιών όπως υγείας. Αποτέλεσμα ήταν να καθίσταται αναγκαία και η οικονομική ενίσχυση από πλευράς γονέων ώστε να ανταποκριθώ εις πέρας στα καθήκοντα μου.
Το σχολικό έτος 2009 – 2010 κλείδωσε η μοριοδότηση των πινάκων, με το νόμο 3848/2010 της κας Διαμαντοπούλου πράγμα που δημιουργούσε άνιση μεταχείριση μεταξύ εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν πριν και μετά το 2010 και κατάφωρη αδικία για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν μετά το 2010 όπου όχι μόνο δεν μετρούσε η προσαύξηση των μορίων εις το διπλάσιο για τα δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία αλλά ούτε καν η αυτή καθ’ εαυτή προϋπηρεσία.
Πάντοτε ήλπιζα ότι η πολιτεία προκειμένου να αφαιρέσει την αδικία που έγινε και να ρυθμίσει τη σειρά μας στους πίνακες, με δικαιοσύνη, ισονομία και ισότητα όπως ορίζει και το άρθρο 4 του συντάγματος, θα προσμετρούσε την προϋπηρεσία μας που προσφέρθηκε με ενιαίες αρχές χωρίς αποκλεισμούς ή διαφοροποιήσεις.
Δυστυχώς με λύπη μου διαπιστώνω σήμερα ότι το υπουργείο παιδείας με βάση το πολυνομοσχέδιο «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» που έχει καταθέσει σε διαβούλευση αν και καταργεί την αδικία περί μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μετά το 2010, ωστόσο συνεχίζει να μην προσμετρά την προσαύξηση των μορίων εις το διπλάσιο για τα δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία για το διάστημα 2010 – 2014. Και αυτά μάλιστα από ένα υπουργείο παιδείας που ανήκει στην κυβέρνηση της Αριστεράς που αντί να προασπίζει τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και την ισότητα απέναντι στο νόμο και στο σύνταγμα της χώρας, χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε εκπαιδευτικούς πρώτης και δεύτερης κατηγορίας και τους γυρίζει την πλάτη επειδή υπηρέτησαν υπό αντίξοες συνθήκες σε δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία για το δημόσιο συμφέρον της χώρας, λέγοντας πως το εγνώριζαν ότι δεν υπήρχε η προσαύξηση των μορίων όταν υπηρέτησαν.
Ελπίζω κύριε Υπουργέ μετά τη διαβούλευση, η αδικία που δημιουργείται να αρθεί και όλοι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν στα ίδια δυσπρόσιτα ή απομακρυσμένα σχολεία να τύχουν της ίδιας μεταχείρισης και επομένως να λάβουν την ίδια διπλή μοριοδότηση.
Με τιμή