1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνω ΚΆΘΕΤΑ με τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο!! ΜΙΑ χαρα αγγλικά ξέρουμε όλοι μας και περισσότερο από του σωβινιστες ευρωπαιους υπολοιπους!
Τώρα για την ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των βρεφικων ψυχών των παιδιών μας το θεωρώ ΈΓΚΛΗΜΑ!!! ΔΙΑΦΩΝΏ! Δεν υπάρχει περίπτωση να το επιτρέψουμε να περάσει! Ειναι καταστροφικό!
Μια ΕΛΛΗΝΟΡΘΌΔΟΞΗ ΜΑΜΑ. Χριστος Ανέστη!!!
Διαφωνώ διότι:
Η ηλικία δεν είναι κατάλληλη, και νομίζω ότι οι ιθύνοντες βιάζονται. Δεν επιτρέπεται για τόσο λεπτά θέματα να ενημερώνουν τα μικρά παιδιά ο κάθε αρμόδιος_αναρμοδιος.
Όπως η λέξη σωφρονιστικό κατάστημα αντικαθιστά την λέξη φυλακή για να ακούγεται πιο ωραίο, αλλά χωρίς να μπορεί να κρύψει την αλήθεια, έτσι και η φράση σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ακούγεται ωραία, αλλά για τους εμπνευστές της υποκρύπτει την προσπάθεια δημιουργίας ανθρώπων που να σκέπτονται από τη μέση και κάτω και επομένως εύκολα χειραγωγούμενων.
Διαφωνώ με την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στην νηπιακή ηλικία. Ασχοληθείτε επιτέλους με την παιδεία των παιδιών.
Εξ ορισμού το να επιτρέπεις στο κράτος να καθορίζει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σου και κατ’ επέκταση την ψυχική τους ισορροπία είναι απαράδεκτο. Πόσο μάλλον να το επιτρέπεις αυτό σε ένα κράτος που έχει αποδειχθεί ανισόρροπο και αφερέγγυο σε ό,τι αφορά την βασική εκπαίδευση των παιδιών μας (γλώσσα, μαθηματικά κ.α.). Ο Θεός να μας φυλάει από τέτοια «εκπαίδευση»!
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!!!!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση καθώς μόνο αρνητικά αποτελέσματα και τραυματικές εμπειρίες μπορεί να επιφέρει στην προσωπικότητα και τον ψυχισμό των παιδιών, καταργώντας εμμέσως το ρόλο της οικογένειας ως καθ’ ύλην αρμόδιας για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα και την υγιή ανάπτυξη των παιδιών.
Θεωρώ απαράδεκτο να διδάσκεται η σεξουαλική αγωγή από τόσο μικρή ηλικία και από οποιονδήποτε!! Οι γονείς πρέπει να είναι υπεύθυνοι για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.Είμαι μητέρα 12 παιδιών και εκπαιδευτικός.
Ως πατέρας δύο παιδιών δεν εξουσιοδοτώ ΚΑΝΕΝΑ να διαπαιδαγωγήσει σεξουαλικά τα παιδιά μου. Ποιος είναι ικανός και με ποια κριτήρια να κάνει μια τέτοιου είδους διαπαιδαγώγηση σε παιδιά? Οι δασκαλοι/νηπιαγωγοί/καθηγητές? Έχουν κάποια εξειδίκευση ή θα μεταλαμπαδευσουν τις γνώσεις τους, βάσει των προσωπικών τους εμπειριών και βιωμάτων, τις οποίες θα προβάλουν και ως ορθές? Θα τους δώσετε εγχειρίδιο για το τι είναι σωστό και τι Όχι? Και ποιος από εσάς κρίνει τι είναι σωστό και τι Όχι? Τα παιδιά έχουν ανάγκη από πραγματική μόρφωση και εκπαιδευση και όχι να τους μάθουν από μωρά τα πάντα γύρω από το σεξ. Επικεντρωθείτε στις πραγματικές ανάγκες του εκπαιδευτικού συστήματος που χωλαίνει και αφήστε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση να έρθει μόνη της και σταδιακά μέσα από την φυσιολογική ωρίμανση του ατόμου. Γιατί δηλαδή να πρέπει να καταστραφεί και η παιδική αθωότητα? Μόνο αυτο δεν διαλύθηκε στο πέρασμα των χρονών, πρέπει να το ισοπεδώσουμε και αυτό?
Διαφωνω καθετα με το μαθημα της σεξουλικης διαπσιδαγωγησης. Δεν οφελει νομιζω σε αυτη την ηλικια.
Κάτω τα χέρια από τα παιδιά μας!
Είναι δικαίωμα μόνο των γονέων η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Ο Θεός μας τα
δώρισε και είμαστε υπόλογοι απέναντι Του!
Σαν εκπαιδευτικός και γονέας διαφωνώ.Δεν δίνω το δικαίωμα σε κανένα να κάνει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά μου από την ηλικία των τεσσάρων ετών.Ειναι απαράδεκτο!
Θα ήθελα να δηλώσω κι εγώ την αντίθεσή μου στο μάθημα των Αγγλικών και της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από αυτή την ηλικία στην εκπαίδευση. Όσον αφορά στη γλώσσα, η ελληνική θα πρέπει σε αυτή την ηλικία να διδάσκεται αποκλειστικά ως μητρική γλώσσα.
Όσον αφορά στο μάθημα της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης όσο σημαντικό είναι στις εφηβικές ηλικίες τόσο καταστροφικό θα αποβεί για τις τρυφερές ψυχές των μικρών παιδιών. Αφήστε τους ελάχιστο χρόνο να ζήσουν την παιδικότητά τους και μη τους στερείτε αυτό το αγαθό1
Η μέχρι τώρα στάση του υπουργείου για φλέγοντα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα δεν εγγυούνται την ώριμη προσέγγιση από κυβερνητικής πλευράς. Τα σοβαρότατα προβλήματα της παιδείας δεν έχουν αντιμετωπισθεί και η κυβέρνηση επιδιώκει να ανοίξει ένα νέο μέτωπο σε ένα ευαίσθητο πεδίο, όπως αυτό της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Ήδη, στην πράξη, οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως επί το πλείστον, όχι ως δυνάμει πολίτες με κριτική σκέψη, αλλά ως δοχεία άχρηστων -εν πολλοίς- πληροφοριών. Επιπλέον είναι εξαιρετικά ύποπτη η συγκυρία, όταν οι περισσότεροι γονείς-πολίτες και οι εκπαιδευτικοί είναι απομονωμένοι. Εξάλλου μέσα από τα υπάρχοντα προγράμματα αγωγής υγείας τα παιδιά όλων των βαθμίδων λαμβάνουν την απαραίτητη γνώση για τα σχετικά με τη σεξουαλικότητα θέματα στο βαθμό που είναι απαραίτητο. Τα μέλη της κυβέρνησης ας περιορίσουν τις προσωπικές τους απόψεις στις οικογένειές τους και ας πάψουν να επεμβαίνουν στα παιδιά μας. Αφήστε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην ευθύνη του γονέα ο οποίος γνωρίζει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο τις ευαισθησίες και τη δεκτικότητα του παιδιού του. Αν θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε στηρίξτε τους γονείς σε κάθε επίπεδο. Αλλά τα παιδιά μας -αναφέρομαι πρώτιστα στα παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης- αφήστε τα ήσυχα να χαρούν την παιδικότητα και την αθωότητά τους. Τα παιδιά μας δεν σας ανήκουν!
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πραγματοποιείται καταρχήν από τους γονείς, οι οποίοι έχουν τον πρώτο ρόλο στη ζωή του παιδιού, αποτελούν πρόσωπα αναφοράς και πρότυπα ταύτισης για το ίδιο και μεταφέρουν αξίες και στάσεις ζωής μέσα από τη σχέση τους μαζί του και τη συμπεριφορά τους.
Για να επιτευχθεί αυτό οι γονείς θα πρέπει να είναι κοντά τους, να τα ακούνε με προσοχή, να αφουγκράζονται τις ανησυχίες τους και να κάνουν ξεκάθαρο στα παιδιά τους, ότι είναι πρόθυμοι και διαθέσιμοι να τα βοηθήσουν και να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους, χωρίς να είναι επικριτικοί, αλλά αντιθέτως να ενισχύουν θετικά το ενδιαφέρον τους.
Είναι σημαντικό να περνούν χρόνο με τα παιδιά τους, όχι μόνο κάνοντας κοινές δραστηριότητες, αλλά και συζητώντας για θέματα που άπτονται της σεξουαλικότητας. Έτσι τα παιδιά θα νοιώσουν άνεση να εκφράσουν τις απορίες τους, και θα νοιώσουν ασφάλεια ότι θα πάρουν ειλικρινείς και έγκυρες απαντήσεις, από ανθρώπους που έχουν στα μάτια τους αξία και κύρος και που πάνω απ όλα τα αγαπάνε.
Άλλωστε οι γονείς, ο καθένας από τη δική του θέση και μέσα από το δικό του ρόλο, μεταδίδουν στα παιδιά τους πληροφορίες και μηνύματα που έχουν μεγάλη αξία για την ομαλή ψυχοσεξουαλική τους ανάπτυξη, καθώς και τις μελλοντικές τους σχέσεις με το άλλο φύλο, λειτουργώντας ως πρότυπα.
Χορολογική Εταιρεία: Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Φυσικής Αγωγής Ειδικότητας Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών
Οι Πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής από τα Τ.Ε.Φ.Α.Α και τις Σ.Ε.Φ.Α.Α. που εδρεύουν στην ελληνική επικράτεια, εντάσσονται αυτοδίκαια σε οποιονδήποτε αντίστοιχο θεματικό κύκλο, δομή, κ.λπ., που αφορά στην εκμάθηση του ελληνικού παραδοσιακού χορού στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Είναι σαφές, εδώ και δεκαετίες, πως σε όλες τις βαθμίδες της τυπικής εκπαίδευσης, έχουν θεσμοθετηθεί και λειτουργούν ποικίλα αναλυτικά προγράμματα αλλά και προγράμματα σπουδών, που αφορούν στη διδασκαλία του ελληνικού παραδοσιακού χορού. Τόσο από τη στελέχωση με Διδακτικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό όλων των βαθμίδων, που δραστηριοποιούνται διδακτικά και ερευνητικά στους τομείς Χορολογίας των Ελληνικών Πανεπιστημίων (Τ.Ε.Φ.Α.Α./Σ.Ε.Φ.Α.Α.) με έμφαση στον ελληνικό παραδοσιακό χορό, όσο και από τουςοδηγούς σπουδών των Τ.Ε.Φ.Α.Α. και την τρέχουσα δεκαετία των Σ.Ε.Φ.Α.Α. της χώρας μας, διαφαίνεται ξεκάθαρα,πως ο ελληνικός παραδοσιακός χορός, ανήκει, ως αντικείμενο διδασκαλίας,στην Επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού.
Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, επίσης μέσω των σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων Φυσικής Αγωγής, επιβεβαιώνεται, πως ο ελληνικός παραδοσιακός χορός κατέχει ιδιαίτερη θέση στηνΕπιστήμη της Φυσικής Αγωγής. Είναι μέσον δόμησης της πολιτισμικής μας ταυτότητας (Κουτσούμπα, 2002:20). Συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της πολιτισμικής μας ταυτότητας (Lykesas, 2017:105) και στοχεύει στο να γνωρίσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες ιστορικά, κοινωνικά και διαπολιτισμικά στοιχεία, καθώς και να αναπτύξουν την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα, την εκφραστικότητα και την απελευθέρωση, μέσω πολυποίκιλων παραδοσιακών ρυθμικών κινητικών μοτίβων και φορμών.
Επιπροσθέτως, θεωρείται αυτονόητο από την επιστημονική κοινότητα, ότι η εξειδίκευση σε κάθε γνωστικό αντικείμενο προσφέρει τις ειδικές γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται οι μαθητές και οι μαθήτριες, για να επιτευχθεί, τελικά, η κατάκτηση της γνώσης (βλ. προκηρύξεις για προσλήψεις σε ειδικά γνωστικά αντικείμενα των Επιστημών Υγείας, Ανθρωπιστικών Σπουδών, ειδικότητες στην Εκπαίδευση, κ.λπ.).
Επίσης, η θεωρητική και παιδαγωγική επάρκεια, καθώς και το διδακτικό και εκπαιδευτικό έργο των πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής είναι άκρως ικανοποιητικό. Σε θεωρητικό επίπεδο, η κατάρτιση αυτή, τεκμηριώνεται διαχρονικά με αξιόλογες δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις, με την ολοκλήρωση των σπουδών χιλιάδων πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής, με απονομές μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών (M.Sc, PhD),με απασχόληση μεταδιδακτορικών ερευνητών, με έδρες Διδακτικού Προσωπικού σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με τακτικές επιστημονικές επιμορφώσεις από δομές της Εκπαίδευσης και θεσμοθετημένους μη κερδοσκοπικούς φορείς (βλ. Χορολογική Εταιρεία, κ.ά.), για την διδασκαλία του ελληνικού παραδοσιακού χορού στα σχολεία.
Σε πρακτικό επίπεδο, στην αστικοποιημένη ελληνική κοινωνίακαι τη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασίαπου χαρακτηρίζεται από τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και την παιδαγωγική επάρκεια, ο ελληνικός παραδοσιακός χορός διδάσκεται μεθοδικά και παρουσιάζεται επί σκηνήςσε υψηλό επίπεδο και με υψηλές προδιαγραφές, επίσης από ικανούς και έμπειρους πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής (βλ. Ελληνικά Φεστιβάλ, διεθνείς παρουσιάσεις,αντίστοιχες τηλεοπτικές εκπομπές, εκδηλώσεις Ο.Τ.Α., Πανεπιστημιακές και Σχολικές εκδηλώσεις).
Με δεδομένη την παραπάνω περιγραφόμενη ποιότητα και επάρκεια στην διδακτική του ελληνικού παραδοσιακού χορού, αλλά και τον μεγάλο αριθμό συναδέλφων πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής από τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. και τις Σ.Ε.Φ.Α.Α. που περιμένουν την διάθεσή τους στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της χώρας μας, καταγγέλλουμε οποιεσδήποτε φανταστικές αξιώσεις από οπουδήποτε και αν προέρχονται, οι οποίες δεν αποδέχονται την αδιαμφισβήτητη γνωσιακή και παιδαγωγική εμπειρία και επάρκεια των συναδέλφων μας.
Οι πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής (διορισμένοι ή αδιόριστοι), οι συνάδελφοι που ανήκουν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ελληνικής επικράτειας, είναι οι εξειδικευμένοι συνάδελφοι, που μπορούν να αναλάβουν οποιονδήποτε θεματικό κύκλο, δομή, κ.λπ., που αφορά στην διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής και φυσικά την εκμάθηση του ελληνικού παραδοσιακού χορού στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Υπενθυμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση, πως έχουν προβλεφθεί και θεσμοθετηθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, διαυγείς και αδιαμφισβήτητες προϋποθέσεις ένταξης των συναδέλφων Φυσικής Αγωγής, σε οποιαδήποτε εκπαιδευτική δράση χρειαστεί, σχετικά με τον ελληνικό παραδοσιακό χορό. Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση και συζήτηση, εμπεριέχει άλλες σκοπιμότητες!
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Χορολογικής Εταιρείας
Πομώνης Νικόλαος, Πρόεδρος
Χρόνης Νικόλαος, Γραμματέας
Μικρώνης Γρηγόριος, Ταμίας
Μπαρούνη Αριστέα, Αντιπρόεδρος
Τσενίκογλου Μαρία, Βοηθός Γραμματέα
Κολλύρου Αθηνά, Μέλος
Σιολέ Μαρία, Μέλος
Βιβλιογραφία
Κουτσούμπα, Μ. (2002). Πολιτισμική Ταυτότητα και Χορός: Μια Πρώτη Προσέγγιση. Στο Κ. Σαβράμη (επιμ.)Πρακτικά Συνεδρίου:η τέχνη του χορού σήμερα, εκπαίδευση, παραγωγή, παράσταση, σσ. 17-24. Αθήνα: Σύνδεσμος Υποτρόφων Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.
Lykesas, G. (2017). “The Transformation of Traditional Dance from Its First to Its Second Existence: The Effectiveness of Music – Movement Education and Creative Dance in the Preservation of Our Cultural Heritage”. InJournal of Education and Training Studies, Vol. 6, No.1,pp. 105-113.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να αλλοιώνουμε την παιδικότητα και την αθωότητα τους !
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΕΣ ΑΠΌΨΕΙΣ , ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΝΕΔΑΦΙΚΉ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΏΣΣΑΣ ΣΕ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΌ ΕΠΊΠΕΔΟ ΚΑΙ ΆΚΡΩΣ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΆ ΆΣΤΟΧΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΟΥΜΕ ΜΊΑ ΕΠΙΕΙΚΉ ΈΚΦΡΑΣΗ, Η ‘ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΉ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΏΓΗΣΗ’
ΤΕΤΡΆΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΝΤΆΧΡΟΝΩΝ ΝΗΠΊΩΝ.
Δεν προστατεύεις τα αθώα παιδιά με το να τα πονηρεύεις. Τα καταστρέφεις.
Φυσικά. Κρυμμένο στην αιτιολογική έκθεση, δεν άντεχε η υπουργός να το εμφανίσει σε πρώτο πλάνο. Ένα θέμα που για πρώτη φορά απασχολεί τον άνθρωπο στην εφηβεία. Πρέπει να του το ΦΥΤΕΨΕΙ το κράτος από τα πρώτα χρόνια της αγνής παιδικής ή και νηπιακής (!) ηλικίας; Και μάλιστα χωρίς τον έλεγχο των γονέων του; Κατακριτέο άρθρο, κατακριτέα εξουσία. Μία «δεξιά» κυβέρνηση με όνομα «νέα» «δημοκρατία», ορκισμένη στο ιερό Ευγγέλιο, αναλαμβάνει να παρα-μορφώσει τα βλαστάρια της χώρας, όσα καταφέρνουν να γεννηθούν δηλαδή, καταργώντας το ρόλο της Οικογένειας. Πρακτικές παιδομαζώματος, γνωστές από την τουρκοκρατία. Η δήθεν εκπαίδευση στον πλήρη έλεγχο του κόμματος, τακτική εφαρμοσμένου κομμουνισμού.
Ελπίζω να εισακουστεί η γενικευμένη κραυγή που, όπως περίτρανα αναδεικνύεται στα σχόλια, εκφράζει τόσο πλήθος. Καλή μας μετάνοια!
Νιώθω βαθειά, βαθύτατη λύπη για την συγκεκριμένη πρόταση που σχεδιάζει να υλοποιήσει η σημερινή κυβέρνηση και αφορά την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στις πρώιμες ηλικίες. Τα αθώα αγγελούδια έχουν κάθε δικαίωμα να παραμείνουν αθώα και με την ψήφο του ο λαός δεν έδωσε το δικαίωμα σε κανένα υπεύθυνο – ανεύθυνο να πράξει το αντίθετο. Πρακτικές που εφαρμόστηκαν σε άλλες χώρες με καταστρεπτικά για τα παιδάκια αποτελέσματα είναι εντελώς αδικαιολόγητο να εφαρμοστούν και εδώ.Όποιοι τολμήσουν να τα βλάψουν θα βρουν εμάς , τους γονείς και εκπαιδευτικούς τους καθώς και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας σθεναρά απέναντί τους.
Διαφωνω απόλυτα σε αυτες τις ηληκιες τα παιδια πρεπει να ειναι ελευθερα χωρις καμια γνωση των σεξουαλικων προτιμήσεων οι γνώσεων..
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου πάντα μέσα από τη βιωματική και ανακαλυπτική μέθοδο μαθαίνουν. Θέματα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και η πρόληψη εξαρτήσεων δεν νομίζω ότι πρέπει να ξεκινούν απο αυτές τις ηλικίες. Και είναι θέμα των γονέων πως θα κατευθύνουν το παιδί τους.
Χριστός Ανέστη,
Λύθηκαν όλα τα προβλήματα της Δημόσιας Παιδείας και απέμεινε το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας;Κανένας δεν είναι υπεύθυνος και αρμόδιος για τέτοια ευαίσθητα θέματα,εκτός
από τους γονείς τους.Η δουλειά του σχολείου είναι άλλη!Διαφωνώ με το εν λόγω
νομοσχέδιο για οποισδήποτε σχολική βαθμίδα
και φυσικά δε θα επιτρέψω να συμμετέχει το παιδί μου στο πρόγραμμα!
Αφήστε τα παιδιά μας να ζήσουν την παιδική τους ηλικία ως παιδιά!
0Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγωγηση στα σχολεία σε τόσο μικρή αλλ και τρυφερή ηλικία. Παρακαλώ να αποσυρθεί το σχετικό άρθρο .
Διαφωνώ κάθετα !!!!Άπαραδεκτο αυτό το νομοσχέδιο
Καταστρέφει τις ψυχές των αθώων παιδιών !
Τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες πρέπει μόνο να παίζουν και να χαίρονται
Όχι να διαστρέφονται και να πονηρεύονται…
Γιατί τόσο βιαστικά όλα εν μέσω κορονοϊού ;;
Γιατί δεν γίνεται επιτροπή παιδοψυχολογων να μελετήσει και να αποφανθεί ;;
Γιατί δεν ρωτάτε εμάς τους γονείς ;;
Εξαιρετικά ύποπτη αυτή η προσπάθεια του Υπ Παιδείας !
Ως παιδαγωγός και ως άνθρωπος θεωρώ απολύτως άτοπη την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής ως μάθημα για το νηπιαγωγείο για πολλούς λόγους. Αρχικά πρόκειται για ένα αρκετά ευαίσθητο θέμα το οποίο τα παιδιά σε αυτή την ηλικία δεν ειναι έτοιμα να κατανοήσουν! Πόσο μάλλον από κάποιον ξένο. Είναι ευθύνη των γονέων να διδάξουν το παιδί τους για το σώμα τους και τη χρησιμότητα του.Δε γίνεται ο καθένας να προωθεί τις πεποιθήσεις του σε μια αθώα ψυχή. Δεν υπάρχει λόγος. Πίσω από αυτή τη σεξουαλική αγωγή κρύβονται αλλα συμφέροντα που έχουν ως στόχο να καταργήσουν την ορθοδοξία και το θεσμό της οικογένειας!! ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ !! Κανείς μας δεν υστερησε από την απουσία αυτού του μαθήματος . Ας βάλουμε επιτέλους προτεραιότητες και αξίες στη ζωή μας!
Διαφωνώ κάθετα!! Η σεξουαλική διαπαιδαγωγηση σε αυτές τις ηλικίες μόνο λάθος μπορεί να είναι !
Διαφωνω κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε καθε βαθμιδα υποχρεωτικης εκπαιδευσης.
Για τη σεξουαλική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο! Εκφράζομαι ως πατέρας. Τα παιδιά δεν είναι έτοιμα. Αυτό είναι διαστροφή! Καταστρέφουμε την αγνότητα των παιδιών.
ΤΟ «ΔΙΑΦΩΝΩ»ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΗ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΩ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΘΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;
Ως εκπαιδευτικός διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τον κάθε αναρμόδιο και ειδικά από την τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου! και του δημοτικού αλλά και του γυμνασίου, γιατί έτσι βιάζουμε την παιδική αθωότητα, πονηρεύουμε περισσότερο τα παιδιά μας και δεν τα βοηθάμε να αναπτύξουν υγιή προσωπικότητα, με ήθος και αρχές.
ΔΙΑΦΩΝΩ,με την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία όλων των βαθμίδων.Το θέμα αυτό βαρύνει αποκλειστικά τους δύο (2) γονείς πατέρα και μητέρα που γνωρίζουν τα παιδιά τους, άρα και τον τρόπο που θα τους μιλήσουν για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή μαθημάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε τόσο νεαρές και τρυφερές ηλικίες. Η αγνή αθωότητα καταστρέφεται απότομα με την πρόωρη έκθεση σε τέτοια στοιχεία, υπάρχει χρόνος και αργότερα.
Κάνετε λάθος, το αποτέλεσμα είναι το ανάποδο από αυτό που πιστεύετε ότι θα έχει. Είδαμε και τις Αγγλοσαξωνικες κοινωνίες τι κατάφεραν με την ίδια στρατηγική: one night stand και εγκυμοσύνη αγνώστου ή αδιάφορου πατρός στα 16. Αν δεν το γνωρίζετε καλό να ρωτήσετε κάποιον που έχει ζήσει εκεί.
Το άγουρο φρούτο όταν το κόβεις είναι ξινό, μην ξεχνάτε τις αρχές της ελληνικής οικογένειας και του αρχαίου και νεότερου πνεύματος.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου δεν πρέπει να έχουν εκπαίδευση σεξουαλικού περιεχομένου. Δεν έχει δοθεί βάρος στις συνέπειες μιας τέτοιας διαπαιδαγώγησης, που θα είναι τραγικές για τα αθώα μυαλά των παιδιών.
Διαφωνώ κάθετα.
Αφήστε επί τέλους τα παιδιά να μεγαλώσουν σαν παιδιά. Σας ψηφίσαμε, μην μας απογοητεύετε. Διαφωνώ πλήρως με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο σχολείο. Αφήστε το ιερό αυτό καθήκον στους γονείς.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Σε αυτήν την ηλικία δεν τους απασχολούν τέτοιας φύσεως θέματα.
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και μάλιστα στη νηπιακή και πρώιμη παιδική ηλικία νομίζω ότι αποτελεί άκαιρη αρνητική επέμβαση στην προσωπική φυσική και ψυχολογική ζωή του ανθρώπινου προσώπου.
Διαφωνώ κάθετα με το μάθημα σεξουαλικότητας σε νηπιαγωγείο, δημοτικό και μεγαλύτερες τάξεις. Τα παιδιά κι οι έφηβοι δεν έχουν την ωριμότητα να διαχειριστούν και να επεξεργαστούν σωστά αυτό το θέμα και για αυτή τη συζήτηση μοναδικοί αρμόδιοι είναι οι γονείς.
Εσείς σαν υπεύθυνοι ορθής εκπαίδευσης και σχολικών project δουλειά σας ειναι να μάθετε στα παιδιά μας σωστά την ελληνική γλώσσα και το σεβασμό στον συνάνθρωπο και τη φύση!
H Πανελλήνια Ένωση Γονέων «η Χριστιανική Αγωγή» με τα δεκάδες χιλιάδες μέλη της στα 60 περίπου τμήματά της σε όλη την Ελλάδα εκφράζει την έντονη ανησυχία της για την προτεινόμενη εισαγωγή του μαθήματος της Σεξουαλικής Αγωγής στα Σχολεία και μάλιστα απ’ την νηπιακή ηλικία.
Δεν είναι μόνο, ότι κάποιες πτυχές του ζητήματος δεν συμφωνούν με τη Χριστιανική διδασκαλία αλλά και ότι οι παιδοψυχολόγοι συνιστούν, το θέμα αυτό να το διαχειριστούν οι γονείς με λεπτότητα, ανάλογα με τη χρονική στιγμή που το κάθε παιδί ξεχωριστά αρχίζει να ευαισθητοποιείται σε αυτό το θέμα και μάλιστα να υπεισέρχονται σε αυτό μόνο μέχρι την επίλυση των ερωτημάτων και προβληματισμών του συγκεκριμένου παιδιού.
Ως γονείς εκφράζουμε με ιδιαίτερη έμφαση τη δυσφορία μας και ζητούμε την απόσυρση της σχετικής αναφοράς από την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου, το οποίο κατά τα άλλα περιέχει πολλά θετικά στοιχεία.
Χριστός Ανέστη.
Δεν θα είχα καμία αντίρρηση να υλοποιηθεί κάποια τέτοια πρόταση, αρκεί να εξασφαλιζόταν το γεγονός της απολύτου αξιολόγησης των εκπαιδευτικών για τα συγκεκριμένα ζητήματα(γνωστικά, μορφωτικά, παιδαγωγικά, επιστημονικά, και φυσικά ψυχικά!Επίσης επειδή πλέον είμαστε πολυπολιτισμική κοινωνία(εξ αιτίας σας) πώς εξασφαλίζεται το γεγονός του σεβασμού και της μη προσβολής των ιδιαιτεροτήτων του κάθε μαθητή στα πιστεύω της πολιτισμικής ομάδας που προέρχεται;(πχ: χριστιανοί, μουσουλμάνοι,εβραίοι κλπ).
Επίσης τα πιο απαγορευτικά δεδομένα για την υλοποίηση της εν λόγω προτάσεως νόμου, είναι η ηλικία που προτείνεται να ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή και η εμπειρία του συγκεκριμένου εγχειρήματος σε άλλες χώρες πιο προηγμένες εκπαιδευτικά από εμάς, όπου και απέτυχε παταγωδώς!
Η λύση είναι μία:η άμεση απόσυρση του εν λόγω άρθρου!
Μετά τιμής
Κωνσταντίνος Βαϊόπουλος
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Μετά από μια τέτοια διαπαιδαγώγηση τα νήπια ποτέ δεν πρόκειται να είναι ήπια. Μη στερήσετε από εκείνα κι από εμάς την αθωότητα που πηγάζει από τη σκέψη και τη ματιά τους. Ο Κόσμος μας αξίζει αυτήν την ομορφιά.
Διαφωνώ ριζικά να γίνεται σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο!
Το κάθε παιδί έχει το δικό του χρόνο ανάπτυξης κ είναι καλό αυτό να γίνεται σεβαστό απο την πολιτεία!!!
Εάν το παιδί δεν αναρωτηθεί δεν υπάρχει λόγος πλασαρίσματος γνώσεων!!
Προσωπικά δεν επιθυμώ αυτόν τον ρόλο να τον αναλλαβει η πολιτεία αλλά θεωρώ ότι ο υπεύθυνος γονέας θα το κάνει ο ίδιος στο χρόνο που είναι κατάλληλος για το παιδί του κ με τον τρόπο αλλά κ τις συνειστώσες που θα συμπεριλάβει αυτός!!!
Έχουμε ανάγκη απο υπεύθυνους σκεπτόμενους πολίτες κ όχι προγραμματισμένους μαθητές που προωθούνται σε μηχανιστικές γνώσεις!!!
Δεν θεωρώ ότι αυτή η γνώση μπορεί να δωθεί απο εκπαιδευτικούς γιατί εκεί απουσιάζει παντελώς το αγαπητικό υπόστρωμα της οικογένειας!!!
Έτσι το μόνο που μπορεί να μεταδοθεί είναι το ανεπαρκές μηχανιστικό μέρος κ όχι η αγαπητική διάσταση της πραξεως που ολοκληρώνει, ανεβάζει κ εξυψώνει τον άνθρωπο!!!
Παρακαλω πολυ αφηστε τα μωρα μας στην ησυχια τους, στην αγνοτητα και ηρεμια που επιβαλλει η ηλικια τους. Παρακαλουμε να αποσυρθει αμεσα καθε προσπαθεια σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης στα νηπια! Θα πληγωσει ανεπανορθωτα τις ψυχουλες τους
Κύριοι,
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι κατ’εξοχήν αρμοδιότητα και ευθύνη των γονέων.
Σε άλλες χώρες που έχει γίνει αυτό, έχει συντελέσει στην αποδόμηση του θεσμού της οικογένειας, ας μην τους μιμηθούμε.
Μην πειραματίζεστε στις αθώες και αγνές ψυχές των παιδιών μας.
Οπότε πιστεύω ότι η εν λόγω «εκπαιδευτική» ενότητα δεν έχει θέση στην Ελληνορθόδοξη κοινωνίας.
Αν όντως ενδιαφέρεσθε για την υγιή πνευματική και ψυχική ανάπτυξη των παιδιών μας, τότε να συμβουλευτείτε πρώτα τους ειδικούς πριν αναρτήσςτε κάτι σε διαβούλευση.
Δεεύτερον να καθιερώσετε ενότητα Συμβουλευτικής Γονέων ώστε να μάθουν οι γονείς από τους ειδικούς γενικές γνώσεις υγιούς διαπαιδαγώγησης.
Ως νηπιαγωγός και γνώστης της παιδικής ηλικίας και ψυχοσύνθεσης, διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Τα παιδιά δεν είναι έτοιμα. Δεν τα προφυλλάσουμε με αυτόν τον τρόπο. Περισσότερο τα εκθέτουμε σε κίνδυνο. Καταστρέφουμε την παιδικότητά τους, την αθωότητα και την αγνότητα τους. Θέλει προσοχή η παιδική ψυχή για να αναπτυχθεί σωστά ο άνθρωπος. Προβλήματα θα δημιουργήσουμε.Ας μην αντιγράφουμε άκριτα ό, τι γίνεται στο εξωτερικό και ό, τι προσπαθεί να μας επιβάλλει η Ευρώπη. Ας σεβαστούμε το δικαίωμα των παιδιών για μια υγιή ανάπτυξη και ας μην επιτρέψουμε τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Ακούστε τη φωνή μας!
Διαφωνώ πλήρως με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό. Με ποιό στόχο προχωρά η κυβέρνηση σε αυτό το μέτρο; Οι γονείς μόνο πρέπει να έχουν την ευθύνη για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα. Ας διοργανωθούν αντίστοιχα σεμινάρια για τους γονείς. Τα παιδιά δεν τα απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα.
Σε καμία των περιπτώσεων δεν δεχόμαστε «μαθήματα σεξουαλικής αγωγής » σε νηπιαγωγεία και καμία άλλη σχολική τάξη. Ειδικότερα όταν προωθείται η ομοφυλοφιλία ως φυσική επιλογή και δικαίωμα που επιβάλλεται σε ανθρώπους που δηλώνουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί και δεν ασπάζονται τις νεοταξητικες ανθελληνικές τάσεις.
ΟΥΤΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ.
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
Το Άρθρο 1, κ.α., συνιστούν αποτυχημένο μοντέλο, μα κυρίως εκφράζει αντιχριστιανικές θέσεις. Το Υπουργείο φαίνεται να συμπλέει με ιδέες της Νέας Τάξης Πραγμάτων;