Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:51 | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    Η κίνηση του υπουργείου να προχωρήσει σε διαχωρισμό των πινάκων της ειδικής και της γενικής αγωγής συνάδει με το δίκαιο και την κοινή λογική , δεδομένου πως πρόκειται για προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με διαφορετικά κριτήρια πρόσληψης για τις δυο μορφές εκπαίδευσης . Στην ειδική εκπαίδευση έχουν προσληφθεί πολλοί εκπαιδευτικοί με προσόντα τους κάποιες ώρες σεμιναρίων , ενώ στην γενική εκπαίδευση οι κατάταξη των εκπαιδευτικών γίνεται με κριτήριο την επίδοσή τους στους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ . Πολλοί είναι επίσης οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την προϋπηρεσία τους ως Δούρειο Ίππο για να εισχωρήσουν τελικά στη Γενική Αγωγή. Γιατί αυτοί οι εκπαιδευτικοί που ¨κόπτονται¨ τόσο επίμονα να υπηρετήσουν την ειδική Αγωγή ,δεν παραμένουν εκεί (με δεδομένο ότι αγαπούν το λειτούργημά τους) ,αλλά με την πρώτη ευκαιρία μεταπηδούν στην Γενική Εκπαίδευση ; Είναι ,επομένως ,πασιφανές ,πως η διαμαρτυρία των υπηρετούντων στην ειδική Αγωγή έχει μοναδικό στόχο την κάλυψη των προσωπικών συμφερόντων τους ,αφού με το νέο μέτρο χάνουν τη δυνατότητα να παίζουν σε διπλό παιχνίδι(εντασσόμενοι σε δύο πίνακες με μεγάλες προϋπηρεσίες ) και να ικανοποιούνται κατά το δοκούν κάθε φορά, καταδικάζοντας ταυτόχρονα τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής σε διαρκή ανεργία . Κανείς δεν αμφισβητεί την προϋπηρεσία τους ούτε τα όποια προσόντα τους ,απλά είναι αυτονόητο να αναγνωρίζονται εκεί που προσφέρθηκαν . Τέλος, εννοείται πως ο διαχωρισμός τη προϋπηρεσίας στις δυο μορφές εκπαίδευσης, θα πρέπει να ισχύσει αναδρομικά και να αφορά στο σύνολο της προϋπηρεσίας και όχι μόνο για τα έτη από το 2015 και εξής ,γιατί τότε μιλάμε για μερική αποκατάσταση του δικαίου .

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:49 | γιωτα

    Ως αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ70 επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ70 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ70.
    Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.Οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνονται σε μία, το πολύ δύο φάσεις.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:47 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ.

    Παρατηρείται τις τελευταίες μέρες μια στοχευμένη επίθεση από μικρές και μεμονωμένες ομάδες σε βάρος των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής, οι οποίοι αμφισβητούν τις θέσεις της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, προβάλλοντας το «σεμινάριο» 400 ωρών στην ειδική, το οποίο πληρώθηκε αδρά για να αποκτηθεί, καθώς επίσης και μεταπτυχιακά αμφιβόλου αξίας, τα οποία αποκτήθηκαν στην αλλοδαπή με ελάχιστες παρουσίες και στις περισσότερες των περιπτώσεων χωρίς γλωσσική επάρκεια, ως επιτεύγματα εκπαιδευτικών που επιδιώκουν τη συνεχή επιμόρφωση. Μάλιστα έχουν φθάσει στο σημείο να αμφισβητούν και υποτιμούν ακόμη και το θεσμό του ΑΣΕΠ, εθελοτυφλώντας μπροστά στα επαγγελματικά προσόντα των συναδέλφων γενικής αγωγής. Γνωστοποιούμε λοιπόν ότι όλα αυτά τα χρόνια οι συνάδελφοι γενικής αγωγής όχι μόνο έχουν αποκτήσει σημαντική εργασιακή εμπειρία και προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης, αλλά έχουν κατορθώσει να παρακολουθήσουν επιτυχώς απαιτητικά προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών με παρουσίες, εργασίες και πρακτική άσκηση, συμμετοχή σε συνέδρια με παρουσιάσεις, αλλά και διδακτορικά διπλώματα, με παρουσίες και αναγνώριση εντός και εκτός Ελλάδος. Για όλη αυτή την προσπάθεια καταβάλουν όλα αυτά τα χρόνια, όχι μόνο κόπο και χρόνο, αλλά αφιερώνουν και τη ζωή τους για τη διαρκή βελτιστοποίηση των ικανοτήτων τους που έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας. Αντιθέτως βλέπουμε με περισσή ευχαρίστηση ότι υπάρχει η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα με την οποία συμφωνεί η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων. Η ρύθμιση αυτή προβλέπει την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας για τα έτη 2010-2014, κατά τα οποία οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και όλοι γνώριζαν ότι οι υπηρετώντας στις δυσπρόσιτες περιοχές ΔΕΝ θα έχουν διπλασιασμό στη μοριοδότησή τους στον πίνακα αναπληρωτών.
    Καταλήγοντας καταδικάζουμε τη στοχευμένη προσπάθεια για την πρόταξη μεμονωμένων συμφερόντων που θίγουν τον κλάδο των εκπαιδευτικών οδηγώντας στην ανεργία τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν μέχρι τώρα στη γενική. Αλήθεια, σκέφτηκε το Υπουργείο Παιδείας αν όλοι αυτοί που μέχρι τώρα υπηρετούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής ,του χρόνου που θα προσληφθούν από τους πίνακες Γενικής, καθώς τα μόρια τους θα προσμετρούνται και στους δύο πίνακες, πως και από ποιους θα στελεχωθεί η Ειδική Αγωγή; Από αναπληρωτές Γενικής Αγωγής με μηδενική εμπειρία στην Ειδική;
    Ζητάμε Δικαιοσύνη και αξιοκρατία ώστε να αποκατασταθεί η κατάφορη αδικία που οργανωμένα συντελείται.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:46 | Μαρία Τ.

    Πιστεύω πως η προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στον κλάδο των εκπαιδευτικών. Απόσυρση λοιπόν της ρύθμισης της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:44 | ΣΩΤΗΡΙΑ Μ.

    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ !

    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΕΙΜΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΑΛΛΩΝ !
    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΗΔΙΟΙ! ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡ. 4 ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:44 | Κατερίνα

    Είναι πραγματικά αδικο και απογοητευτικό να αντιλαμβάνεσαι πως οι προσπάθειες σου για μία καλύτερη μελλοντική θέση υποτιμούνται κ θεωρούνται τυχαίες…Έχοντας υπηρετήσει σε δυσπρόσιτο σχολείο θέλω να σας ενημερώσω πως τόσο εγώ όσο και άλλοι συνάδελφοι επιλέξαμε αυτές τις μονάδες ενώ είχαμε την επιλογή αλλά και τη θέση στον πίνακα που μας επέτρεπε να διεκδικήσουμε πιο προσβάσιμες περιοχές. Αυτή η επιλογή φυσικά βασιζόταν στην κοινη λογική αλλά και στη διαβεβαίωση των διευθύνσεων πως όταν ξεκλειδωσουν οι πίνακες η προσμέτρηση της προυπυρεσίας θα γίνει με τα ίδια κριτήρια που ίσχυαν εως το 2010. Ακόμη όμως και η τοποθέτηση κάποιου συναδελφου να μην ήταν επιλογή του(γεγονός που συνέβαινε και πριν το πάγωμα των πινάκων) όλοι βιώσαμε τις ίδιες δύσκολες καταστάσεις, που είναι δυσκολο να κατανοήσει κάποιος ο οποίος δεν έχει μετακινηθεί από το σπίτι του,δεν έχει χάσει σημαντικές οικογενειακές στιγμές λόγω απαγορευτικών και δεν έχει παγώσει τη ζωή του γυρνώντας περιοχές της Ελλάδας που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν γνώριζε περιμένοντας να ανταμειφθεί όταν ανοίξουν οι πολυπόθητοι πίνακες. Αυτές οι συνθήκες είναι που χαρακτηρίζουν μία περιοχή ως δυσπρίσιτη και απαιτούν τη διπλή μοριοδότηση. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΒΙΩΣΑΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:43 | Έυα

    Είναι αδιανόητο απο την μία να γίνεται λόγος για συνεκπαίδευση(inclusive education) και απο την άλλη μεριά να διαχωρίζεται η εκπαίδευση.Είναι άδικο και αντισυνταγματικό να γίνεται αυτός ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής όταν το υπουργείο παιδέιας κάνει λόγο για ένα <>. Η προυπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 πρέπει να προσμερτάται και στους δύο πίνακες γιατί έιμαστε εκπαιδευτικοί της γενικής αγωγής και μόνο εκεί έχουμε δυνατότητα διορισμού. Πίστευα πως με το να δουλέυω στην ειδική αγωγή παράγω έργο αλλά τώρα διαπιστώνω ότι οδηγούμαι στην ανεργία.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:37 | Σταυρος

    Το Υπουργείο Παιδείας με το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί εντός της επόμενης εβδομάδας εκφράζει την πολιτική βούληση για την προάσπιση των δικαιωμάτων, τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών που συμμετέχουν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και κάνει σαφές ότι αυτή δεν αποτελεί ένα ακόμη «παζάρι» δικαιωμάτων.
    Με το άνοιγμα και τον διαχωρισμό των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το 2010 και όχι από το 2015 και την προσμέτρηση της προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, κατόχων σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών ειδικής αγωγής μόνο στον οικείο πίνακα και όχι και στους δύο (γενικής και ειδικής αγωγής) εξασφαλίζεται η ποιότητα και αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης.
    Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή;
    Αποτελεί νομοθετική και πανεκπαιδευτική πρωτοτυπία το φαινόμενο αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής λόγω κάποιου ακαδημαϊκού προσόντος (διδακτορικό/μεταπτυχιακό/σεμινάριο ή απλά προϋπηρεσία ενός έτους) να ονομάζονται κλάδοι ΠΕ, ΔΕ 50 και με το ίδιο βασικό πτυχίο να εγγράφονται σε δύο (2) πίνακες αναπληρωτών ταυτόχρονα.
    Οι συγκεκριμένες αποφάσεις (μη προσμέτρηση στο διπλάσιο δυσπρόσιτων και διαχωρισμός πινάκων γενικής-ειδικής αγωγής) έρχονται να ικανοποιήσουν τις μέχρι τώρα δίκαιες διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κόσμου, να ενισχύσουν το του αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας στον πολύπαθο εκπαιδευτικό χώρο.
    Θεωρώντας ότι πρέπει επιτέλους στο σημερινό πολιτικό γίγνεσθαι να υπάρχει εντιμότητα και συνέπεια λόγων και έργων καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να μην υποκύψει σε συντεχνιακές μειοψηφίες και ομάδες αναπληρωτών (δυσπρόσιτων και ειδικής αγωγής). Τα αιτήματα και επιχειρήματα τους αποτελούν εσκεμμένες και ιδιοτελείς επιλογές που όχι μόνο δεν ευσταθούν, αλλά γίνονται υπό το κράτος συντεχνιακής αντίληψης και επιπόλαιας και συμφεροντολογικής σκέψης. Ο λόγος των εκπαιδευτικών λειτουργών οφείλει πρωτίστως να χαρακτηρίζεται από σοβαρό ήθος, ανιδιοτέλεια και την αναγκαία λογική και επιχειρηματολογία και ύστερα να επιδεικνύει περίσσεια κριτικής και πολυμάθειας.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:34 | ΝΙΚΟΣ

    Μετά μεγάλης έκπληξης ήθελα να σας μεταφέρω την άποψή μου για την παράγραφο 4 του αρθρου 47. Είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ κύριοι υπουργοί με το άνοιγμα των πινάκων η προυπηρεσία που διανύθηκε από ΠΕ60,50 και 70,50 οι οποίοι προσλήφθηκαν από ειδικό πίνακα να μεταφερθεί στους πίνακες γενικής.Είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να παρακαμφθούν συναδελφοι γενικής που η προυπηρεσία τους δικαίως μετρά σε έναν και μόνο πίνακα αυτόν από τον οποίο προσλήφθηκαν και περιμένουν να ξαναδουλεψουν κι αντι αυτού να ανταμοιφθούν με ΑΝΕΡΓΙΑ το επόμενο σχολικό έτος…τέλος είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να δημιουργείτε διακρίσεις επιβραβευοντας καποιους διπλά σε δυο πινακες …
    Περιμένουμε από εσας να δουλεψουμε ΟΛΟΙ !!! περιμένουμε από εσάς ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡ.4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:30 | ΕΛΙΝΑ

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!

    Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής.
    Η πρϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε.

    Δεν γίνεται να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται.

    Με το πολυνομοσχέδιο σας, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ όποιον δουλέψει στην Ειδική Αγωγή από τον Σεπτέμβρη να μείνει ΑΝΕΡΓΟΣ!! Σε λίγα χρόνια εκπαιδευτικοί με 5-10χρονια προϋπηρεσία θα μείνουν άνεργοι καθώς οποιαδήποτε προϋπηρεσία στην ειδική είναι εικονική!! Αυτό είναι το κράτος δικαίου;;;

    Ο κλαδος μας είναι ΠΕ70/60 και εκεί πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία μας!
    Απαιτούμε τα αυτονόητα!! Και περιμένουμε απο μία Αριστερή κυβέρνηση να μην επηρεαστεί απο συντεχνίες και να πράξει το δίκαιο!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:29 | Γιώργος

    Ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Να μην αποσυρθεί η παράγραφος 4 και να εφαρμοστεί αναδρομικά, να απαγορευτεί σε όσους έχουν έστω και μια ώρα προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή να κάνουν αίτηση για την γενική αγωγή. Αφού έχουν τα προσόντα να διδάσκουν υποχρεωτικά σε ειδικά σχολεία!!! Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν χρειάζονται περισσότερα προσόντα για να διδάξεις το αντικείμενό σου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
    Θα πρέπει να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία της γενικής και στην ειδική , δεν συγκρίνεται η εμπειρία 100+ μηνών και οι επιτυχίες σε ασεπ με τα αγορασμένα σεμινάρια , μεταπτυχιακά και διδακτορικά, όλα στην πράξη κρίνονται, είναι παράλογο το κράτος να απαξιώνει τα πτυχία μας και να μετατρέπει της σπουδές στα ΑΕΙ σε 8ετους φοίτησης όπου τα μισά είναι με δίδακτρα! Πέρα από αυτό αν ένας νέος επιθυμεί να αποκτήσει όλα αυτά πάλι δεν θα έχει καμία ευκαιρία για να δουλέψει!!!!!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:26 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ

    Συγχαρητήρια στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δίκαιη και απόλυτα νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή. Είναι πολύ σωστή η επιλογή της κυβέρνησης να μην μετρήσει με διπλά μόρια την υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς εάν ήταν γνωστό πολύ συνάδελφοι με υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών θα επέλεγαν να εργαστούν σε δομές δυσπρόσιτων περιοχών.
    Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως πλήρως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει ο αναδρομικός διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, από το 2010. Επισημαίνω ότι προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, περιγράφοντας αυτή τη διαδικασία και τον τρόπο που αποκτάται η εξειδίκευση «ΝΤΡΟΠΗ». Οι αποφάσεις της ΔΟΕ που λήφθηκαν το 2010, είναι στη διάθεσή σας από το αρχείο της ΔΟΕ. Προφανώς πρόκειται για παρανόηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, η οποία σε καμία περίπτωση δεν έγινε με δόλο. Επισημαίνουμε λοιπόν σε όσους ασχολούνται με το θέμα ότι η εφαρμογή της ρύθμισης χωρίς αναδρομικό χαρακτήρα, θα οδηγήσει στην ανεργία εκατοντάδες αναπληρωτές γενικής με προϋπηρεσία στις δομές γενικής και με βαθμολογία σχεδόν άριστη στον ΑΣΕΠ.
    Και πάλι πολλά συγχαρητήρια στους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:25 | Αργύρης Π.

    Ζητώ από την κυβέρνηση της αριστεράς να αποσύρει την παράγραφο 4 που καταπατά τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακό και ακυρώνει την προϋπηρεσία με σκοπό να ευνοήσει συγκεκριμένη ομάδα. Η ΔΟΕ και χτες αποφάσισε το δίκαιο.Το Υπουργείο οφείλει να μην γυρίσει την πλάτη στους εκπαιδευτικούς και στην καθολική άποψη του κλάδου.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:23 | ΑΡΓΥΡΗΣ

    Ήθελα να εκφράσω τη συμφωνία μου στο άρθρο 47 και συγκεκριμένα την παράγραφο 4 που θα πρέπει όμως να εφαρμοστεί ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ για να είναι πιο ολοκληρωμένο. Θα ήθελα να εκφράσω επίσης ότι μόνο η φιλοσοφία της δικής σας πολιτικής θα μπορούσε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να βάλει τέλος σε μια τόσο μεγάλη αδικία που εφαρμόζονταν και συνέχιζε να εφαρμόζεται σχετικά με την προϋπηρεσία αποκτηθείσα στις δομές ΕΑΕ. Μια φιλοσοφία που στηρίζει τη δημόσια και δωρεάν παιδεία και φροντίζει να αναβαθμίζει το ρόλο του εκπαιδευτικού αλλά και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.. Μια φιλοσοφία που φροντίζει α μη τι άλλο να ενώνει τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους διχοτομεί δημιουργώντας διακρίσεις σύμφωνα με την οικονομική δυνατότητα δηλαδή στους έχοντες και στους μη έχοντες.
    Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι έχοντες οικονομική δυνατότητα πολύ εύκολα «αγόραζαν» προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ. Και αν δεν το γνωρίζουν κάποιοι μια έρευνα για το πώς αποκτήθηκαν τίτλοι του εξωτερικού εξ αποστάσεως ή ακόμα και δια ζώσης ΧΩΡΙΣ καν να γνωρίζουν τη συγκεκριμένη γλώσσα θα σας έπειθε. Ωστόσο δεν χρειάστηκε τότε να αντιδράσουν οι εκπαιδευτικοί γενικής παρόλο που η αδικία ήταν εμφανής γιατί κάθε χρόνο απορροφούνταν μεγάλο ποσοστό για διορισμό. Τώρα που οι διορισμοί είναι φειδωλοί η απόφαση σας αυτή θα έχει μεγαλύτερες αντιδράσεις και συνέπειες ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και αν δεν εφαρμοστεί αναδρομικά, όταν οι πίνακες θα έρθουν πάνω κάτω, πίνακες που αφορούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς γενικής που περίμεναν τη σειρά τους καρτερικά όχι μόνο θα στραφούν στα δικαστήρια μαζικά αλλά η πράξη αυτή θα έχει το αντίστοιχο πολιτικό κόστος γιατί αφορά χιλιάδες οικογένειες και το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας και όχι μεμονωμένες ειδικότητες ή υποομάδες. Αναμένουμε από εσάς να πράξετε τα δέοντα.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:12 | Ισιδώρα

    Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 ΠΕ60.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονόητα!

    Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.

    Περιμένω η νέα κυβέρνηση να μην μας καταδικάσει στην ανεργία, περιμένω η νέα κυβέρνηση να μας συμπεριφερθεί δίκαια!!

    Δεν εκμεταλλευτήκαμε ούτε μπήκαμε κάπου παράνομα, προσφέραμε τις υπηρεσίες μας στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης μέχρι ότου βγούνε αρκετοί ΠΕ71/61 από τη σχολή και πάρουν τις θέσεις στην ειδική αγωγή.

    Ο νέος νόμος σας μας τιμωρεί και μας καταδικάζει στην ανεργία. Η μόνη λύση είναι μια δίκαιη αντιμετώπιση για όλους!

    Κανείς δεν μιλά για διπλή προϋπηρεσία, μιλάμε για προϋπηρεσία στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο και ο οποίος δεν έχει ημερομηνία λήξης!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:12 | Στεφανος

    Απαράδεκτος ο αναδρομικός διαχωρισμός ειδικής-γενικής αγωγής.Ας ισχύσει από εδώ και πέρα.Όταν δηλώναμε όλα αυτά τα χρόνια έπρεπε να φανταστούμε ότι κάποια
    στιγμή θα αλλάξουν τα δεδομένα?

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:07 | Σπύρος Μεταλλινός

    Πουθενά στην Ευρώπη δεν διαχωρίζεται η Ειδική από την Γενική Αγωγή. Και μάλιστα όταν η γνώση που προσφέρεται είναι πολύπλερη καθώς προσεγγίζει τη μαθησιακή διαδιακασία από ανθρώπους που κατέχουν το αντικείμενο στην πληρέστερη εκδοχή της. Στην εποχή της εξειδίκευσης είναι αδιανόητο να επιχειρείται αυτό. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:06 | Χρηστος

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:03 | Αριστ.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47

    Ενημερωνουμε το Υπουργειο….. που μεσα μου βαθια ελπιζω απλα να μην ξερει

    κι

    οχι να ισχυει αυτα που ακουγονται περι φωτογραφικων ρυθμισεων και

    ρουσφετιων, αν και βοά ο κλαδος….

    Υπαρχουν 2 κλαδοι: πε 70= δασκαλοι γενικης αγωγης και πε71= δασκαλοι ειδικης

    Οι πε 70 με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη που δουλεψαμε σε δομες ειδικης

    αγωγης ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (παραλληλη στηριξη, τμηματα ενταξης…)

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ, ΠΕ70 !!!!

    Σε περιπτωση προσμετρησης της προυπηρεσιας μας μονο στον πινακα ειδικης αγωγής:

    1) ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ και ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΣΤΕ!

    2) Μας πετατε στην ΑΝΕΡΓΙΑ, γιατι ξερετε πολυ καλα οτι στην ειδικη αγωγη

    παντα προηγουνται οι πε71, αρα εμεις χανουμε προυπηρεσια, πεφτουμε θεσεις

    και υποβαθμιζομαστε και στους δυο πινακες.

    3) Πραττετε εναντια στον νομο, στη λογικη και στο δικαιο και επιβεβαιωνετε

    αυτα που ακουγονται περι ρουσφετολογικων ρυθμισεων

    4) Θα μπλεξουμε ολοι σε δικαστικους αγωνες, στους οποιους ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ,

    αλλα η ζημια θα εχει γινει, καθως στις προσληψεις της νεας χρονιας θα

    ειμαστε εκτος… Εκτος κι αν αυτο θελετε…

    Κριμα! Μας απογοητευσατε!

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:01 | Magda

    ΑΠΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!! ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΑΧΟΥ ΑΡΘΡΟΥ! ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:53 | κικη

    +zhtoume na prosmetrh8ei h mexri twra k mellontiki mas prouphresia kai stous pinakes anaplhrwtwn genikhs opws ginotan panta

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:51 | ΑΛΕΞΙΑ

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να διαχωρίζεται η εκπαίδευση από μια Αριστερή κυβέρνηση.

    Βάλτε φρένο στις συκοφαντίες εναντίον των εκπαιδευτικών με το διακριτικό .50, κατηγορώντας τους για τα πρόσθετα προσόντα τους!!Οι φορείς των σεμιναρίων ήταν πιστοποιημένοι από το επίσημο Κράτος. Τα Μεταπτυχιακά αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ που είναι επίσημος φορέας του Κράτους.

    Η προϋπηρεσία μας αποκτήθηκε σε δημόσια σχολεία…το βασικό πτυχίο μας είναι της γενικής και δουλεύουμε στην ειδική αγωγή με τα προσόντα που ζητούσε το Υπουργείο…

    Δεν είμαστε παράνομοι και ξαφνικά άχρηστοι εκπαιδευτικοί…

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ στους ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!

    ΟΛΟΙ έχουμε ΙΣΑ δικαιώματα…

    ΖΗΤΑΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!
    – προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική
    – προσμέτρησ της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα 2010-14

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:45 | Αλεξία

    Σε τόσες ευρωπαϊκες χώρες η δια βιου μάθηση (η κατάκτηση μεταπτυχιακού και διδακτωρικού διπλώματος) θεωρείται προσόν και όχι κατάρα όπως στην Ελλάδα!!! Άνθρωποι οι οποίοι καλέστηκαν να καλύψουν κενά τα οποία αδυνατούσαν να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς πε 71 και πε 61 εκτοπίζονται απο το εκπαιδευτικό το σύστημα, εκμηδενίζοντας τις ωρες διδασκαλίας τους!
    Και ας μας απαντήσει το κράτος ποια είναι η πολιτική του;; Η ψευδαίσθηση δουλειάς που παρέχει σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα δουλέψουν 3-4 χρόνια στους πίνακες της ειδικής και έπειτα χρόνια ανεργίας γιατί σύμφωνα με το κράτος δεν θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους στους πίνακες γενικής; Διόλου περίεργο χρόνια τώρα το κάνει με τακτικές » ψευτικης απασχόλησης» «voucher» ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το!!!!
    Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

    Αυτά από μια νέα εκπαιδευτικό, άνεργη, η οποία τάσσεται υπέρ του αγώνα των συναδέφων της!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:44 | ΑΝΘΗ

    Είναι απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, το ίδιο και η προϋπηρεσία!! Απόσυρση της παραγράφου 4 του νόμου 47!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:36 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Πολύ σωστά δεν μοριοδοτούνται διπλά τα δυσπρόσιτα την περίοδο 10-14 καθώς δεν προβλεπόταν κάτι τέτοιο όταν γινόταν οι αιτήσεις αναπληρωτών εκείνη την περίοδο. Αντίθετη νομοθετική ρύθμιση θα ήταν άδικη και θα δημιουργούσε ανήθικες ανατροπές στους πίνακες.

    Επιτέλους διαχωρισμός ειδικής και γενικής αγωγής, αναδρομικά από το 2010!
    ΑΣΕΠ και θέσεις στην ειδική αγωγή ξεχωριστά από την γενική. Δεν είναι δυνατόν με τις ευλογίες τους υπουργείου να παρακάμπτεται η σειρά κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών γενικής από άτομα που απέκτησαν προϋπηρεσία εκτός πινάκων!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:35 | Xρυσούλα

    Η προϋπηρεσία των ιδιωτικών πρέπει να σταματήσει να υπολογίζεται στον πίνακα των αναπληρωτών, γιατί αποτελεί άνιση μεταχείριση μεταξύ των εκπαιδευτικών που από τη που διάβασαν, έγραψαν πολύ καλά και απέκτησαν την τελευταία 5ετία την προϋπηρεσία τους και από την άλλη εκείνων που δούλεψαν αποκτώντας πρόσβαση σε σχολάρχες (τους οποίους ενδεχομένως γνώριζαν) κοντά στο σπίτι τους για πολλά χρόνια και ως εκ τούτου έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία. Απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι οι ιδιωτικοί βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του πίνακα αναπληρωτών με αποτέλεσμα να είναι αυτοί που δουλεύουν αδιαλείπτως στα δημόσια σχολεία τα δύο τελευταία χρόνια, όπου μειώθηκαν οι πιστώσεις αναπληρωτών στις βασικές ειδικότητες (ΠΕ02, ΠΕ03…) εξοβελίζοντας συναδέλφους τους με συναπτές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ αλλά χωρίς τόσο μεγάλη προϋπηρεσία. Αυτό από μόνο του είναι παράδοξο. Το κράτος να διοργανώνει εξετάσεις για να προσλάβει το προσωπικό του και στην ουσία αυτοί που εργάζονται να είναι όσοι ευνοούνται συντεχνικά . Η αδικία θα γίνει ακόμη πιο μεγάλη αν με τη νέα χρονιά ενταχθούν στον πίνακα ιδιωτικοί που σύμφωνα με καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ απολύονται «άρον άρον . Αλήθεια το σκεπτικό του νομοθέτη ποιον ήταν, όταν επέτρεπε σε εργαζόμενους ιδιωτικών επιχειρήσεων να αποκαθίστανται στο δημόσιο; Να μην αγγίξει το φάσμα της ανεργίας τους ίδιους αλλά να καταστήσει άνεργους αυτούς που δεν είχαν εναλλακτική να εργαστούν ποτέ σε ιδιωτικά και πάσχισαν διαβάζοντας στον ΑΣΕΠ να μαζέψουν τα μόρια τους; Σε ποια άλλη ιδιωτική επιχείρηση ισχύει η υποχρέωση αποκατάστασης των εργαζομένων της στο δημόσιο;

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:33 | Αλεξάνδρα

    Η κίνηση να διαχωριστεί η εκπαίδευση σε γενική και ειδική είναι ανήκουστη! Είμαστε εκπαιδευτικοί που ανήκουμε στους ΙΔΙΟΥΣ κλάδους και ως τέτοιοι θα πρέπει να αντιμετωπιζόμαστε και όχι ξαφνικά να μας φέρνετε σε αδιέξοδο γιατί πολύ απλά ακολουθούσαμε και εργαζόμασταν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία! Επειδή κάποιοι φοβούνται και θέλουν να εξασφαλίσουν το εργασιακό τους μέλλον με βάση μόνο την κατάταξή τους στους πίνακες αναπληρωτών δε διστάζουν να προωθήσουν θέσεις που τους συμφέρουν για τον απλούστατο λόγο ότι διορισμοί δε διαφαίνονται στο άμεσο μέλλον, οπότε κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν τις θέσεις τους όπως ήταν πριν το κλείδωμα των πινάκων αδιαφορώντας αν τα αιτήματά τους την ίδια στιγμή αδικούν μεγάλη μερίδα αναπληρωτών εκπαιδευτικών!

    ΠΛΗΡΗ προσμέτρηση της συνολικής προσφερθείσας προϋπηρεσίας είναι η ΜΟΝΗ δίκαιη λύση!!

    Διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων, προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον οικείο κλάδο!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:29 | Ιωάννης

    Απαράδεκτη η μη προσμετρηση της προυπηρεσιας των πε 60.50 και πε 70.50 στους πίνακες της γενικής αγωγής! Είμαστε νηπιαγωγοί και δάσκαλοι με επιπλέον εξειδίκευση! Η εκπαίδευση είναι ενιαία! Για να γίνεις ειδικός παιδαγωγός ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ( ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) και στην συνεχεια αφου αποκτησεις αυτα τα «γερα θεμέλια» να ασχοληθείς με την ειδική αγωγή! Ζητάμε λοιπόν το αυτονόητο! Προσμέτρηση προυπηρεσιας και στους δυο πίνακες και ΔΙΚΑΙΗ αντιμετωπιση των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ ΠΕ 70.50

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:27 | Γιώργος Γεωργίου

    Είναι αδιανόητο να μην υπολογίζεται από το δω και στο εξής η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής αγωγής! Αποσύρετε άμεσα αυτήν την παράγραφο γιατί αλλιώς θα προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες μέσω του δικηγόρου μου και θα ψάχνεστε ως άτομα (υπουργοι κλπ) αλλά και ως χώρα με την προσφυγή μου τόσο στα Ελληνικά δικαστήρια όσο και στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο! Μην νομίζετε ότι θα ξεμπερδέψετε έτσι εύκολα με αυτό το θέμα!
    Ντροπή και αίσχος σε όποιον το σκέφτηκε από το Υπουργείο Παιδείας!
    ΝΤΡΟΠΗ!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:23 | ΝΙΚΟΣ

    Ο διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής είναι σωστός και μάλιστα πρέπει να γίνει αναδρομικά .
    Δεν πρέπει να αντικατασταθούν όσοι έχουν εμπειρία με νεότερους χωρίς προϋπηρεσία.
    Σε περίπτωση που μέτρησαν τα μόρια και στους πινάκας γενικής καλύτερα να καταργηθούν οι πίνακες ειδικής και να γίνονται οι προσλήψεις από τους πίνακες γενικής δεν χρειάζονται μεταπτυχιακά για να διδάξεις σε μαθητές με προβλήματα , άλλωστε οι καθηγητές διδάσκουν σε όλους τους μαθητές μέχρι να έρθει ο σουπερ ήρωας της ειδικής.
    Τα παιδιά δεν αποτελούν προσόν διορισμού ούτε φυσικά η αναπηρία, δεν πρέπει να υπάρχει καμία μέριμνα για τέτοιες περιπτώσεις όλοι μπορούν και πρέπει να ακολουθήσουν την γενική σειρά. Υπάρχουν μέθοδοι αντισύλληψης δεν θα πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι τα… η διάκριση γίνεται εις βάρος των ομοφυλόφιλων που δεν μπορούν να υιοθετήσουν παιδιά και σε όσους δεν μπορούν να αποκτήσουν λόγω προβλημάτων υγείας είτε συνειδητά δεν κάνουν λόγω οικονομικών προβλημάτων. Δεν είναι σωστό να στηρίζει το κράτος μόνο όσους έχουν παιδιά πρέπει να ενδιαφερθεί και για τους υπόλοιπους που έχουν ανάγκη το μισθό για να κάνουν οικογένεια, γιατί να επιβραβεύει όσους απερίσκεπτα γεννοβολούν χωρίς να μπορούν να τα μεγαλώσουν? Γιατί προτάσσονται οι ανάπηροι, είναι περισσότερο άξιοι να διδάξουν? Οι μαθητές τι φταίνε για να έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με έναν καθηγητή που δεν έχει την ενέργεια που απαιτείται!
    Ας γίνει πρώτα η πρόσληψη αναπληρωτών σε κάθε περιοχή και ύστερα ας υπάρχει μέριμνα για τέτοιες περιπτώσεις για την τοποθέτηση σε σχολείο!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:20 | Παναγιώτης

    Στους αναπληρωτές καθηγητές γενικής και ειδικής αγωγής θα πρέπει να ενταχθούν σε μοριοδότηση και τα κοινωνικά κριτήρια. Να μοριοδοτούνται τα παιδιά της κάθε οικογένειας και να μετρανε τα μόρια ασεπ και στην ειδική αγωγή.

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:16 | ολυμπία

    Όπως έχει ήδη τονιστεί δεν υπάρχει αυτόνομος κλάδος με το συμπληρωματικό .50 αλλά οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής. Η επιθυμία και η προσπάθειά τους για επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να τιμωρεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς που κατέβαλλαν κόπο για να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και τριγυρνούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδος για να προσφέρουν διδακτικό έργο!
    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:14 | Μαρια

    Θα αναφερθώ μόνο στις ΠΕ 60.50 που καλύπτουν σε ποσοστό 95% τις ανάγκες της ειδικής αγωγής. Θεωρώ αυτονόητο ότι η μέχρι τώρα η προϋπηρεσία τους θα προσμετρηθεί πλήρως. Σε περίπτωση που προσανατολίζεστε να μην προσμετράται στο εφεξής στον πίνακα των ΠΕ 60 (παρόλο που είναι και νόμιμο και ηθικό), θα πρέπει να αναζητήσετε εναλλακτικό τρόπο για να τις επιβραβεύσετε για την προσφορά τους στα παιδιά με ΕΑ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:13 | Μάριος-Γιώργος

    Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η προϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε. Άλλωστε στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Δεν γίνεται δηλαδή να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται σε δημόσια σχολεία.

  • 24 Ιουνίου 2015, 18:10 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ M.

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Β’ΘΜΙΑΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ…
    ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΤΑΣΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΜΑΣ.ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ;

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:56 | Ιφιγένεια

    Επειδή τις τελευταίες μέρες διαπιστώνω μια σφοδρη υπεράσπιση των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής για τα προσόντα και την προϋπηρεσία τους, να τονίσω το εξης: Η απόκτηση προσοντων στην ειδική αγωγή γίνεται με μεταπτυχιακά που αποκτήθηκαν με την καταβολή διδακτρων και την δοκιμασία των εξετάσεων στην καλύτερη των περιπτώσεων), καθώς είναι άπειροι οι έχοντες και μεταπτυχιακά από χώρες του εξωτερικού χωρίς να γνωρίζουν καν τη γλώσσα της χώρας όπου υποτίθεται πως σπούδασαν,ενω ακόμη περισσότεροι είναι όσοι έχουν μόνο ένα σεμινάριο λίγων ωρών στην ειδική αγωγή.
    Από την άλλη πλευρά να υπενθυμίσω πως τα μεταπτυχιακά δεν είναι προσβάσιμα σε όλους τους πολίτες της χώρας, διότι γίνονται σε λίγα αστικά κέντρα, στα οποία δεν διαμενουν πολλοί από εμάς. Επιπλέον, δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξελθουν στο κόστος της απόκτησης ενός μεταπτυχιακου. Συνάγεται, λοιπόν, το συμπέρασμα πως τα μεταπτυχιακά είναι ένα προσόν που δεν έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν όλοι οι πολίτες,ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης και τόπου διαμονής τους.Το ερώτημα που τίθεται στους έχοντες νου είναι απλό και σαφές : Ποιο κριτήριο είναι περισσότερο αξιοκρατικό, ένας διαγωνισμός του ΑΣΕΠ στον οποίο εχουν πρόσβαση όλοι οι πολίτες της επικράτειας και η ευκαιρία προετοιμασίας τους είναι η ίδια για όλους ή τα μεταπτυχιακά προγράμματα και τα σεμινάρια ειδικής αγωγής που είναι θέμα οικονομικής κατάστασης του καθενόςΙφιγενεια ;
    Σαφώς ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι πιο αξιοκρατικό κριτήριο για την κατάταξη των εκπαιδευτικών και φυσικά η όποια προϋπηρεσία πρέπει να αναγνωριστεί ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ στην αντίστοιχη μορφή εκπαίδευσης που έχει παρασχεθεί, αν θέλουμε να μιλάμε για δικαιοσύνη. Γιαυτό και η απόφαση του υπουργείου για το διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, είναι αν μη τι άλλο δίκαιη και σοφή.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:50 | θανάσης

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ διπλασιασμό των μορίων των δυσπρόσιτων σχολείων για όλους και όχι επιλεκτικά!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:49 | Φώτης

    Είμαστε Δάσκαλοι Γενικής Αγωγής που εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, έχοντας στην κατοχή μας ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο πάνω στην Ειδική Αγωγή και εργαζόμαστε από ανάγκη να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται κάθε χρόνο, δεδομένου ότι δεν αρκούν οι απόφοιτοι των τμημάτων Ειδικής Αγωγής της Θεσσαλονίκης και του Βόλου.
    Ως εκ τούτου, ζητούμε το αυτονόητο, να προσμετρηθεί, δηλαδή, ΚΑΝΟΝΙΚΑ η προϋπηρεσία μας ΚΑΙ στον πίνακα της Γενικής Αγωγής.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:45 | εφη

    Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουν βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η πρϋπηρεσία τους επιβάλλεται να μετράει και στους πίνακες γενικής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε.

    Η διπλή μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα σχολεία είναι νόμιμη και δίκαια για όλους τους εκπαιδευτικούς από το 2010 και μετά χωρίς εξαιρέσεις.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:40 | λινα

    ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ
    Θέλουμε διπλή μοριοδότηση για όλους τους αναπληρωτές που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες από το 2010 και μετά.

    Οι ΠΕ 70.50 είναι δάσκαλοι γενικής που μπήκαν στην ειδική λόγω έλλειψης δασκάλων γενικής.
    Είναι άδικη η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους στην γενική.
    Είναι κάτι που τους οδηγεί στην ανεργία.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:38 | Βίκυ Κ.

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.
    Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:35 | πολυ

    Με ποιο σκεπτικό θα γίνει επιλεκτική διπλή μοριοδότηση; Την περίοδο 2010-14 δεν υπηρέτησαν εκπαιδευτικοί σε αυτά τα μέρη; Θεωρώ απαράδεκτο αυτό το μέτρο το οποίο διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς και διπλασιάζει μόνο σε κάποιος τα μόρια. ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ τελείως. Διπλή μοριοδότηση για όλους όσους υπηρέτησαν σε αυτά τα μέρη από το 2010 και μετά.

    Ένα ακόμη άδικο μέτρο που θέλουν να περάσουν είναι αυτό για την μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των ΠΕ70.50 στον πίνακα γενικής.
    Το βασικό πτυχίο είναι δάσκαλοι γενικής,
    απλά βρέθηκαν στον τομέα της ειδικής επειδή το υπουργείο είχε έλλειψη από δασκάλους ειδικής.
    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:28 | Σοφία

    Απαράδεκτος ο διαχωρισμός των ειδικοτήτων ΕΕΠ στην Ειδική αγωγή σε ΠΕ και ΤΕ και η απαίτηση για πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ΜΟΝΟ απο τους ΤΕ και ο κλάδος που εχει πληγεί περισσότερο απο όλο αυτό το διαχωρισμό είναι ο κλάδος των Κοινωνικών Λειτουργών.Απόφοιτοι ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών σχολής που εχει βγάλει χιλιάδες αποφοίτους απο 3 τμήματα σε όλη την Ελλάδα για πάρα πολλα χρόνια,να πετιούνται τα πτυχία τους και η εμπειρία πολλών ετών στην Ειδική Αγωγή στον κάλαθο των αχρήστων απο μία σχολή της οποίας η απόφοιτοι παίρνουν «κατεύθυνση» κοινωνικής εργασίας στην σχολή Κοινωνικής Διοίκησης στα τελευταία 1-2 ετη,χωρίς ούτε ένα παιδαγωγικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους.
    Θεωρείτε απαραίτητη την Παιδαγωγική επάρκεια στο ΕΕΠ;;;Σύμφωνοι,ζητήστε την όμως απο όλους ΤΕ-ΠΕ αλλιώς καταργήστε την και μοριοδοτήστε αυτούς που την έχουν.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:26 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ..Κ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΤΙς ΙΔΙΕΣ ΔΟΜΕΣ..ΚΑΛΥΨΑΝ ΚΕΝΑ Κ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:26 | κωνσταντινα

    Κρίνω απαράδεκτη τη ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 70.50 στον πίνακα γενικής. Υπηρέτησαν μια δύσκολη πλευρά της εκπαίδευσης και είναι άδικο το νέο μέτρο καθώς τους οδηγεί μακροπρόθεσμα στην ανεργία. Στην ειδική αγωγή πέφτουν κάθε χρόνο κάτω από τους ΠΕ 71 και στην γενική χάνουν τη σειρά τους.

    Ο διπλασιασμός των δυσπρόσιτων πρέπει να γίνει για όλη την περίοδο από το 2010 και μετά καθώς κάποιοι υπηρέτησαν εκεί αυτήν την περίοδο είτε μας αρέσει είτε όχι.
    Οτιδήποτε διαφορετικό αδικεί μεγάλη μερίδα του εκπαιδευτικού κλάδου που υπηρέτησε εκεί.

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:24 | DIMITRIS

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ….ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗς ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:23 | ΜΑΡΚΟΣ

    Με ποιά δικαιοδοσία το σημερινό υπουργείο παιδείας ανοίγει τους πίνακες αναπληρωτών με το παλιό σύστημα καταστρατηγώντας το νόμο 3848 βάσει του οποίου καθορίσαμε τη ζωή μας??Επιτέλους δεν είμαστε αναλώσιμοι.Πότε θα υπάρξει ένα μόνιμο σύστημα διορισμών χωρίς πισωγυρίσματα??Γιατί μας γυρνάτε πάλι πίσω σε ανοίγματα πινάκων χωρίς ασεπ??Δεν είναι μόνο η πρωτοβάθμια είναι και ηδευτεροβάθμια που έχει ματώσει με τους συνεχείς ΑΣΕΠ.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!Τι δουλεία έχει η ειδική αγωγή στους πίνακες γενικής??ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ΣΑς ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ!!!!!!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:22 | noula

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ..ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΕ 60

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:21 | grhgoria

    προσμετρηση της προυπηρεσιας των εκπαιδευτικων ειδικης και στον πινακα γενικης..ο κλαδος ειναι ενας..εργαστηκαν στις ιδιες υποδομες!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 17:21 | Γεωργία Ντερέκα

    Σχετικά με την παράγραφο 2
    Είναι άδικο να μην προσμετρηθεί ο διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα 2010-14 και να δημιουργείται κενό 4 ετών από τη στιγμή που δεν υπάρχει νόμος που ακυρώνει το διπλασιασμό των δυσπρόσιτων. Ζητάμε Δικαιοσύνη για όλους! Εφαρμόστε τους νόμους! Δεν έχει σημασία αν υπάρχει μειοψηφία ή πλειοψηφία. Η προσμέτρηση των δυσπρόσιτων 2010-14 είναι σωστή και δίκαιη ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ γιατί:
    1. Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005.
    2. Στους σχετικούς πίνακες η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες υπολογιζόταν στο διπλάσιο σε εφαρμογή του ισχύοντος και σήμερα Ν.3391/2005 (άρθρο 9, παρ. 3) αναδρομικά από το 2002 μέχρι και το 2010 και θα υπολογίζεται στο διπλάσιο από το 2014 και εφεξής σε μερική εφαρμογή του Ν.4283/2014 (άρθρο 5).
    3. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του.
    4. Με την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 5Α του Ν.3848/2010 (Α’ 71) όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του Ν.4283/2014 (Α’ 189) αίρεται η αδυναμία εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 9, παράγραφος 3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/τ.Α’/4-10-2005).
    5. Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.
    6. Δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία μας για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010.
    7. Δεν αποτελεί αιτία έλλειψης εμπιστοσύνης από τον πολίτη προς τη Διοίκηση η εφαρμογή των νόμων αλλά το αντίθετο ήτοι η μη εφαρμογή ή η τμηματική ή επιλεκτική εφαρμογή αυτών.
    8. Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που προσέφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά την περίοδο 2010-2014 το έπραξαν κάτω από τις ίδιες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης όπως και οι εκπαιδευτικοί πριν από αυτούς ή οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν και θα υπηρετήσουν μετά από αυτούς.

    Στα δυσπρόσιτα όσοι πήγαν δεν πήγαν ΤΥΧΑΙΑ!! Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό!!! Πάντα τα δυσπρόσιτα στελεχώνονται από την Α φάση, γι’αυτό και οι περισσότεροι που υπηρέτησαν σε αυτά όλα τα χρόνια βρίσκονται στις ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ!!!! Ζητάμε Δικαίωση!!!!