1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ, διότι, μπορεί να προκληθεί ηθική και σωματική βλάβη στο τέκνο μου του οποίου είμαι υπεύθυνος για την σωστή ανάπτυξή του.
Αγαπητοί κύριοι, σαν πολύτεκνη μητέρα και γιαγιά οφείλω να διαμαρτυρηθώ για την απόφαση της κυβέρνησης να εντάξει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νήπια και δημοτικά καθώς επίσης και στις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Το δικαίωμα αυτού του είδους ενημέρωσης ανοίκει αποκλειστικά στην οικογένεια! Λυστε τα προβλήματα της εκπαίδευσης εν γένει και αφήστε το σοβαρό αυτό θέμα που έχει να κάνει με την ψυχική υγεία των παιδιών στα χέρια των γονεων!! Επιτέλους φτάνει πια!
Φυσικά και διαφωνώ με την σεξουαλικα διαπαιδαγωγιση των παιδιών στα νηπια. Μάλλον αυτοί όλοι οι τρανοι,θελουν να κάνουν τα παιδιά του κόσμου σεξοπορνοδιεστεαμενα. Θέλουν να δείξουν την ανωμαλία τους μέσα από τα μικρά αγγελούδια. Αύρα ακόμα το όνομα τους δεν ξέρουν να γράφουν, η σεξουαλικα διαπαιδαγωγιση τα μάρανε… Ότι του σηκωθεί του λωλοστεφανη…..
Ως δασκάλα, εν δυνάμει μητέρα, πολίτης της Ορθόδοξης Ελλάδας:
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με την ένταξη εργαστηρίων-μαθημάτων με θέματα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.
Στην Στ’ Δημοτικού στο μάθημα «Φυσικά», προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, γίνεται ήδη αναφορά-περιγραφή των αναπαραγωγικού συστήματος (ανατομία, λειτουργία, κτλ.).
Αυτά που οφείλουν να γνωρίζουν τα παιδιά, τα διδάσκονται ήδη μέσα στα σχολικά τους εγχειρίδια.
Ποιος ο λόγος να γίνει εξειδικευμένη μνεία σε νήπια;!;!
Βλέποντας τις προθέσεις της κυβερνήσεως, η εισαγωγή εργαστηρίων-μαθημάτων «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» ήδη από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό,
αποσκοπεί εμμέσως πλην σαφώς στην προώθηση και καλλιέργεια της εικόνας του παρά φύσιν ως φυσιολογικού ήδη από τις πιο τρυφερές ηλικίες, ακολουθώντας τις «μοντέρνες τάσεις»-όπως έχει ήδη γίνει αποδεδειγμένα σε άλλες «προχώ» χώρες.
Γίνεται να γίνει μάθημα «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» το οποίο να περιλαμβάνει:
-την ενημέρωση για την ανατομία και λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος (ήδη γίνεται στην Στ’ δημοτικού),
-την καλλιέργεια του σεβασμού στο σώμα μας,
-την προώθηση της αξίας της διαφύλαξης της αγνότητας του σώματος για πάμπολλους λόγους: ηθικούς, ψυχολογικούς, πρακτικούς, χριστιανικούς, κτλ.,
-την καλλιέργεια της εικόνας της φυσιολογικής οικογένειας (ξέρετε, αυτήν με έναν πατέρα και μία μητέρα)*
;;;;
Μα δεν χρειάζεται εξειδικευμένο εργαστήριο για κάτι τέτοιο.
Αυτά υποτίθεται ότι (θα πρέπει να) συνέχουν ήδη την προβλεπόμενη σχετική διδασκαλία.
Επομένως, οι προθέσεις της κυβέρνησης να μπουν εξειδικευμένα εργαστήρια στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο για να διδάσκουν κάτι που ήδη γίνεται, φαίνονται αν μη τι άλλο, ύποπτες.
Σε καμία περίπτωση πάντως, η εισαγωγή οποιουδήποτε μαθήματος Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό δεν μπορεί να θεωρηθεί υγιής και ισορροπημένη.
Εκτός, βέβαια, εάν υπάρχουν προθέσεις προώθησης μιας διεστραμμένης φυσιολογικότητας, τις οποίες δυστυχώς βλέπουμε να υλοποιούνται σε πολλά δήθεν «προχώ» κράτη.
Συμπερασματικά,
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με το κυβερνητικό επιδιωκώμενο.
Και ως κυβερνώντες ενός δημοκρατικού κράτους, οφείλετε να λάβετε υπόψιν σας την πλειοψηφία των εύλογων και τεκμηριωμένων αντιδράσεων των Ελλήνων πολιτών.
*Σημειωτέον:
σέβομαι το διαφορετικό δε σημαίνει ότι το αναγνωρίζω ως φυσιολογικό και σίγουρα όχι ότι το προωθώ ως τέτοιο!
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα διαφωνώ στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των ανήλικων μαθητών όλων των βαθμίδων, διότι οι γονείς έχουν αυτό το ρόλο για τόσο ευαίσθητα και προσωπικά θέματα .
Είμαι αντίθετος με το θέμα της σεξουαλικής «διαπαιδαγώγησης» στα σχολεία.Το ζήτημα αυτό αφορά την κάθε οικογένεια ξεχωριστά και μόνο.Δεν πρέπει να επιτραπεί σε οποιονδήποτε μαζικά να διαπαιδαγωγήσει και εκπαιδεύσει παιδιά σε τόσο λεπτά και ευαίσθητα θέματα.Πάψτε πια να παίζετε με αθώες ψυχούλες, διαμορφώνοντας ένα τελείως διαφορετικό κόσμο,τραυματίζοντας ίσως και ανεπανόρθωτα τα παιδιά μας , τα παιδιά όλων μας.Υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να εστιάσει η παιδεία, η οποία ψυχοραγεί..Αρκεί ο καθένας από εμάς να μπει στη θέση μιας παιδικής ψυχής, να θυμηθεί την παιδική του ηλικία , για να καταλάβει τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει κάτι τέτοιο.Ας μην ξεχνάμε πως το κάθε παιδί μεγενθύνει αυτό που ζει…
Απαράδεκτη η στέρηση της αθωότητας από τα παιδια και εξοργιστικη ενώπιον του ΘΕΟΥ!
Είμαι τελείως αντίθετη, τόσο με την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, όσο και με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτήν ηλικία.
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα, διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιαδήποτε εκπαιδευτική βαθμίδα . Οι γονείς έχουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο σε τόσο ευαίσθητα θέματα , που αφορούν ανήλικα άτομα που την ευθύνη τους φέρουν οι κηδεμόνες τους κι όχι τρίτοι, όσες περγαμηνές και να διαθέτουν.
Παρακαλώ να αποσυρθεί το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο, από το νομοσχέδιο. Ως γονιός, δεν θα επιτρέψω στο παιδί μου τέτοια διαπαιδαγώγηση.
Ως υπερπολύτεκνος πατέρας εννέα παιδιών διαμαρτύρομαι εντόνως για την πρόθεση της αντιπαιδαγωγικής σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως των τρυφερών βλαστών μας! Είναι αυτόχρημα εισαγόμενο προϊόν της Νέας Τάξης για την άλωση των αθώων παιδικών ψυχών. Ελπίζομε να βρεθούν συνετοί άνθρωποι και να μήν επιχειρήσουν άλλο παιδικό έγκλημα. Ο κορονοϊος είναι πολύ λίγος στην επιχειρούμενη παιδική εγκληματικότητα.
Ανεπίτρεπτο!!!!Σε αυτήν την τρυφερή ηλικία υπάρχουν άλλου ειδους ερεθίσματα που θα εμπλουτίσουν την κριτική τους σκέψη!!!! Αδιανόητο!!!!!
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΦΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΩΣ. ΟΤΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΤΥΧΕ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΟ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ .
Η σεξουαλική αγωγή είναι πολύ σοβαρό θέμα για να το αφήσουμε στα χέρια του κράτους. Το κάθε παιδί χρειάζεται το δικό του χρόνο και τη δική του ωριμότητα για να εννοήσει και να διαχειριστεί αυτά τα θέματα. Η εξατομικευμένη αυτή αγωγή μπορεί να γίνει είτε μόνο από γονείς είτε μόνο από πρόσωπα εμπιστοσύνης των γονιών (πχ οικογενειακός γιατρός). Επιπλέον απορρίπτουμε οριστικά κάθε διδασκαλία που θέλει να διδάξει τις αηδιες περί επιτελεσεως (ταχα) του φύλου και κάθε άλλης ιδέας περί κοινωνικής κατασκευής. Γενικότερα ο ακαδημαϊκός τσαρλατανισμος των gender και queer studies πρέπει να μείνει μακριά από τις ψυχές και τα μυαλά των παιδιών. Δεν χρειάζεται να δηλητηριάσουν τους μαθητές όσοι προσκυνούν σαν θεά τη Τζούντιθ Μπάτλερ.
Δηλώνω την αντίθεσή μου στην εκπαίδευση σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης των νηπιων!!!
Αφήστε τα παιδιά μας να απολαύσουν την αθωότητα αυτής της υπέροχης,ανεπανάληπτης ηλικίας και μην τα φορτίζετε με γνώσεις και μνήμες που μόνο διαστρευλωση μπορούν να προκαλέσουν στον ψυχισμό τους.
Επίσης,δηλώνω την αντίθεσή μου, (είμαι σίγουρη ότι θα επικρατήσει στο τέλος η λογική και θα αποτραπεί η πρόταση) διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας,καθώς τα νήπια θα πρέπει να προσανατολιστουν στην εκμάθηση της μητρικής Ελληνικής γλώσσας αρχικά.
Θεωρώ ότι τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι πρέπον να τα προστατευουμε από οποιαδήποτε ενήλικη επιρροή που θα τους δώσει ερεθισματα να χάσουν την παιδική τους αθώα ηλικία που είναι τόσο πολύτιμη. Οι συνεχείς μεθοδεύσεις της κοινωνίας και του πολιτικού στερεώματος σε όλο και μικρότερες ηλικίες να κάνουν προσιτό ένα τόσο ευαίσθητο και ίσως επικίνδυνο για αυτή την περίοδο της ζωής τους θέμα, όπως η σεξουαλικης διαπαιδαγωγηση, είναι τουλάχιστον ανήθικο και μέθοδος χειραγώγησης σε μια ζωή μακρυά από το Χριστό. Γιατί δεν εισάγουν ζητήματα θρησκείας, πνευματικής ανάπτυξης και ανάτασης, παράδοσης και ηθών;
Εύχομαι η φωνή μας να ακουστεί και να μην ευδοκιμήσει η εφαρμογή αυτης της «πιλοτικής» δράσης. Εύχομαι ο Θεός να δίνει φώτιση και δύναμη σε όλους μας. Χριστός Ανέστη!
Δεν συμφωνώ να γίνει κάτι τέτοιο.
Διαφωνώ.
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τόσο μικρά;;
Έλεος…
ΔΙΑΦΩΝΩΩΩΩ!!!ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΗΣΥΧΕΣ.ΠΑΙΔΙΑ ΝΗΠΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΛΑΨΕΙ..ΘΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ..ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΦΕΡΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΑΣΦΑΛΗ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ….ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ…ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ….ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ…
Διαφωνώ!!!Δεν υπάρχει λόγος να τραυματίζουμε τις ψυχές των παιδιών μας!!! ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!
ειναι μια τραυματικη εμπειρια για τα μικρα παιδακια αυτο που με τοσο ασχημο κ υπουλο τροπο θελουν να επιβαλλουν, μη σεβομενοι την ελευθερια των προσωπων αυτων που δεν ξερουν ακομα να αντιδρασουν
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία. Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο ένας δάσκαλος να μεταφέρει σε ένα παιδί σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία το πραγματικό μήνυμα της σεξουαλικότητας του ανθρώπου.
Σε άλλες χώρες όπου υπάρχει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο έχει σαν αποτέλεσμα την πρόωρη/άκαιρη σεξουαλική δραστηριότητα των μαθητών, όταν αυτοί θα έπρεπε να εστιάσουν σε άλλα σημαντικά θέματα, όπως η μόρφωσή τους και γενικότερα η πρόοδός τους.
Το έλλειμμα του Ελληνικού σχολείου δεν είναι ούτε η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών ( σε ποια μελέτη στηρίζεται ) ούτε το πρόβλημα της αποδοχής διαφορετικότητας ;;;, ούτε είναι υποχρεωμένα τα νήπια να μάθουν Αγγλικά ( στην Ελλάδα ζούμε ).
Το Ελληνικό Σχολείο δεν δίνει ήθος και αξίες και κάθε αλλαγή πρέπει να προσανατολίζεται μόνο σε αυτό. Οι ταλιμπανοπροοδευτισμοί του νομοσχεδίου αν δεν δείχνουν τις αγκυλώσεις της επιτροπής τότε κρύβουν βαθύ μίσος για τα παιδιά.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ 2020μΧ
Δηλώνω την αντίθεση μου στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το νηπιαγωγείο
Διαφωνώ κάθετα με την προώθηση του νομοσχεδίου. Το παιδί σε αυτή την ηλικία γνωρίζει τα βασικά σημεία του σώματός του και είναι τελείως ανώριμο να διαχειριστεί πληροφορίες και εκπαίδευση σεξουαλικής φύσεως. Ποιος ο λόγος στο τέλος;Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.
Όχι όχι όχι. Υπεύθυνη για τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού είναι η μάνα του!!! Σε όλα τα πεδία. Όπως δε θα μου επιβαλετε εσείς ποτέ θα ξεκινήσω τα αγγλικά του η αν θα το κάνω χορτοφάγο , έχω το δικαίωμα να θέλω κάποια πραγματα να του τα μάθω εγώ κ όπως πρέπει.
Η διατύπωση «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» στις επί μέρους θεματικές (Αιτιολογική Έκθεση), αποτελεί από μόνη της μία πολύ ασαφή και αόριστη έννοια, της οποίας ο ορισμός δεν μπορεί παρά να είναι υποκειμενικός και φυσικά σε πολλές περιπτώσεις αντικρουόμενος μεταξύ των πολιτών.
Παράλληλα φαίνεται έτσι το προτεινόμενο πρόγραμμα να μην περιορίζεται-αποσκοπεί σε εκείνο που θα μπορούσαμε να ονομάζουμε «Σεξουαλική ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ», αλλά σε κάτι πολύ ευρύτερο που ενδεχομένως εμπεριέχει την προώθηση συγκεκριμένων (νέων) προτύπων, αντιλήψεων και θεωριών γύρω από αυτά τα ζητήματα.
Για ένα τέτοιο πρόγραμμα αν μη τι άλλο οφείλουν να διατυπώνονται σαφώς το περιεχόμενο και τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
Όταν αυτό δεν συμβαίνει, αφήνεται το περιθώριο να θεωρείται ότι κάτι τέτοιο αντανακλά ενδεχομένως μια ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΣΑΦΕΙΑ!
Εν τέλει, όταν γίνεται λόγος για εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σεξουαλική ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» (παρότι πρόκειται για μία επίσης ‘αναδυόμενη’ έννοια), αυτό πρέπει να εννοείται ως πρόγραμμα που αποσκοπεί αποκλειστικά στην σχετιζόμενη με τη σεξουαλική δραστηριότητα υγεία και τις μεθόδους προστασίας της. Που εμπεριέχει δηλαδή τη σχετική πληροφόρηση και επιστημονική γνώση που ελαχιστοποιεί τους κινδύνους για την υγεία που προκύπτουν από ενδεχόμενη σεξουαλική δραστηριότητα.
Μεταξύ άλλων πχ να εμπεριέχει (σε μεγαλύτερες τάξεις):
• ενημέρωση/γνώση περί της ανατομίας των 2 φύλων (και της αυταπόδεικτης δυαδικής φύσης της ανθρώπινης αναπαραγωγικότητας), και περί των μεταβολών του ανθρωπίνου σώματος κατά τις διάφορες αναπτυξιακές του φάσεις (εφηβεία κτλ)
• μεθόδους προστασίας από σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα (ΣΜΝ), συμπεριλαμβανομένης προφανώς της αποφυγής αλλαγής συντρόφων και της αποχής, αλλά και επισήμανση των ομάδων υψηλού κινδύνου (ομοφυλόφιλοι, τοξικομανείς, κτλ)
• ενημέρωση-προστασία από ψυχοσωματικούς κινδύνους που προκύπτουν από ενδεχόμενες πρόωρες, ή τις λεγόμενες «ανεπιθύμητες» εγκυμοσύνες,
• αποδόμηση νοσηρών σεξουαλικών στερεοτύπων και προτύπων που οδηγούν στην έμφυλη βία
• ενημέρωση κινδύνων από πρόωρη σεξουαλική δραστηριότητα/ωφέλειες από την καθυστέρηση έναρξής της,
• επιστημονική ενημέρωση περί των κινδύνων/ασθενειών από ενδεχόμενη «παρά φύσιν» σεξουαλική δραστηριότητα
• προστασία από καταστάσεις σεξουαλικής βίας-κακοποίησης ή εκμετάλλευσης,
• σεξουαλική υγιεινή
• λεπτομερή επιστημονική ενημέρωση περί των μεταβολών στο σώμα μιας εγκυμονούσας γυναίκας και της θαυμαστής ανάπτυξης του εμβρύου-παιδιού μέσα της!
• σαφή ενημέρωση περί των πολλαπλών κινδύνων που συνεπάγονται μία ή περισσότερες εκτρώσεις (εδώ κατ’ ακρίβεια, θα όφειλε να εμπεριέχεται -καθότι ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ως ελέχθη- και ενημέρωση περί της …«υγείας» του εμβρύου σε αυτές τις περιπτώσεις…)
Σε μια τέτοια κατεύθυνση, η σεξουαλική αγωγή θα προσεγγίζεται με όρους ΥΓΕΙΑΣ! Σε κάθε περίπτωση, οι φιλοσοφικές, κοινωνικοπολιτικές ή θρησκευτικές αντιλήψεις, επαφίονται στη διάκριση και τις επιλογές του καθενός, στις αντιλήψεις του, στην κουλτούρα του, στην ελευθερία της συνειδήσεώς του, καθώς και των γονέων/κηδεμόνων που ασκούν νομίμως τη γονική μέριμνα των τέκνων τους.
Ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση το οποιοδήποτε πρόγραμμα ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ (με ενυπόγραφη γονική συναίνεση, κατόπιν σαφούς γνώσεως του πειρεχομένου του προγράμματος)
Πάνω στην προαναφερθείσα βάση, μπορεί να γίνει εφικτή για ένα πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής ΥΓΕΙΑΣ, αφενός μια πολιτική, αλλά κυρίως κοινωνική σύγκλιση και συμφωνία, αφετέρου οι νέοι να οδηγηθούν στην επιστημονική γνώση και ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη, σε εκπαιδευτικές πρακτικές που θα απελευθερώνουν από την άγνοια, την παραπληροφόρηση και την προκατάληψη και που θα προάγουν τη σεξουαλική και αναπαραγωγική τους υγεία, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Επιτέλους, τα παιδιά ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
Υπάρχουν θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα κι ελευθερία συνείδησης!
Ως μητέρα διαφωνώ! Είναι απαγορευτική αυτή η ηλικία για κάτι τέτοιο.
Δεν ξέρω ποιους ενοχλεί η παιδική αθωότητα που θέλουν να την καταργήσουν από τόσο νωρίς.
Έλεος πια υπάρχει και Θεός αλιμονο μας αν επιτρεψουμε να περαστεί αυτό το αίσχος. ΑΦΉΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΔΙΆ!!!!
Αρνουμαστε κατηγορηματικά ως γονείς ανήλικων τέκνων όλες αυτές τις βρωμιες που στόχο έχουν να μολύνουν τις αθώες παιδικές ψυχουλες και να βγάλουν διεστραμμένους ανθρώπους στην αυριανή κοινωνία με στόχο την εύκολη χειραγώγηση!!!
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του σχολείου. Παρακαλώ πολύ η γνώση να προσφέρεται ανόθευτη και ξεκάθαρη , χωρίς περιστροφές . Οι μαθητές της σχολικής ηλικίας έχουν ανάγκη στήριξης παιδείας και όχι μπέρδεμα με σεξουαλικού περιεχομένου ψεύτικα διλήμματα .
Ας ακούσουμε τον Aldo Naouri, έναν από τους πιο γνωστούς παιδιάτρους στη Γαλλία. Να τι λέει στο βιβλίο του «Εκπαιδεύοντας τα παιδιά». «Λυπάμαι πάρα πολύ που τα σχολικά προγράμματα συμπεριέλαβαν στην ύλη τους το λεγόμενο μάθημα της σεξουαλικής αγωγής, ένα μάθημα που-ευτυχώς-αφήνει τα περισσότερα παιδιά εντελώς αδιάφορα, όπως μου ομολογούσαν οι μικροί μου ασθενείς.[…] Συμβουλές για τη σωστή σεξουαλική αγωγή των παιδιών δεν υπάρχουν. Για τον απλούστατο λόγο ότι το σεξ δε διδάσκεται, κατακτάται». Επομένως ποιοι εισηγήθηκαν να μπει κάτι τέτοιο στα σχολεία; Πουθενά δεν βρήκα βιβλιογραφία που να αποδεικνύει ότι ωφελούνται τα παιδιά από κάτι τέτοιο. Εξ άλλου είναι αναφαίρετο δικαίωμα των γονιών να μιλήσουν όπως θέλουν για αυτά τα θέματα στα παιδιά τους. Εννοείται ότι ως εκπαιδευτικός και γονέας διαφωνώ.
Απόλυτα διαφωνώ με τη μεθόδευση αυτή.Ποιός ο σκοπός?Μαλλον κακό θα προκαλέσει στο μυαλό και τη ψυχή των μικρών παιδιών
του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου.Παρακαλώ να αναθεωρήσετε..φθάνει η τόση εξαθλίωση της παιδείας μας.
Διαφωνώ με την σκέψη και μόνο ένταξης τέτοιας εκπαίδευσης καθώς δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ. ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ.
Θεωρώ ότι τα παιδιά σε αυτή τη ηλικία ειναι πρέπον να τα προστατευουμε από οποιαδήποτε ενήλικη επιρροή που θα τους δώσει ερεθισματα να χάσουν την παιδική τους αθώα ηλικία που είναι τόσο πολύτιμη. Οι συνεχείς μεθοδεύσεις της κοινωνίας και ιδιαίτερα του πολιτικού στερεώματος να κάνουν προσιτό σε όλο και μικρότερες ηλικίες ένα τόσο ευαίσθητο και ενδεχομένως επικίνδυνο για αυτή την περίοδο της ζωής τους θέμα είναι το λιγότερο ανήθικο και μέθοδος χειραγώγησης σε μια ζωή μακρυά από το Χριστό. Γιατί δεν εισάγουν ζητήματα θρησκείας, πνευματικής ανάπτυξης και ανάτασης, παράδοσης και ηθών;
Εύχομαι η φωνή μας να ακουστεί και να μην ευδοκιμήσει αυτή η «πιλοτική» δράση. Ο Θεός να δίνει φώτιση και δύναμη σε όλους μας. Χριστός ανέστη!
Με όλο το σεβασμό στους θεσμούς και τους νόμους της πολιτείας μας εκφράζω την απόλυτη διαφωνία μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην απόλυτα αγνή και αθώα νηπιακή ηλικία.Δεν συνάδει με την ψυχοσύνθεση της παιδικής ηλικίας κατά πρώτον,δεν προσιδιάζει στην ιδιοσυγκρασία της κουλτούρας και του πολιτισμού μας δευτερευόντως και κυριότατα αντίκειται στα θεμελιώδη διδάγματα της Πίστης μας.
Μπορεί ο επιθεωρητισμός να καταργήθηκε σαν νομοθετική πράξη εδώ και σαράντα χρόνια αλλά δεν έχει καταργηθεί, ως νοοτροπία, από το σύνολο των στελεχών της εκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική κοινότητα στέκεται αρνητικά και σκεπτικιστικά στη θέσπιση αξιολόγησης γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη στην ποιότητα των αξιολογητών και στα κριτήρια αξιολόγησης. Εν έτει 2013, ακούστηκαν φωνές από σύμβουλο στα ώτα μας, που έλεγαν: »Θα σας βάλω τα πόδια σας σ’ ένα παπούτσι», »Δεν βάζω το κεφάλι μου για κανένα σας», »Ο εκπαιδευτικός είναι επιστήμονας δεν είναι παιδαγωγός» οι οποίες φωνές καταδεικνύουν την απόσταση κάποιων στελεχών από τα μηνύματα των καιρών. Πως θα πείσεις τον εκπαιδευτικό ότι η αξιολόγηση είναι προς συμφέρον του ιδίου και της εκπαίδευσης όταν γύρω σου είναι θιασώτες ξεπερασμένων αντιλήψεων; Είναι αρκετά δύσκολο το σύνολο των αξιολογητών της χώρας μας να είναι όλοι ανοιχτού πνεύματος, με διορατικότητα και σύγχρονο όραμα, υγιείς χαρακτήρες, με εμπειρία που να υπερβαίνει την εμπειρία των εκπαιδευτικών που μάχονται στην τάξη. Ο κάθε αξιολογητής θα είναι ένας άνθρωπος με ελλείψεις, που δεν μπορεί να έχει εγκολπωθεί όλο το αξιακό δυναμικό και να έχει εμβαθύνει σ’ όλα τα πεδία των επιστημών που θα καλεστεί να αξιολογήσει.
Ο κάθε αξιολογητής θα πρέπει να εμπνέει, να δίνει όραμα, να λειτουργεί στα πλαίσια της συμμετοχικής δημοκρατίας, να κινητοποιεί, να διαμορφώνει περιβάλλον δημιουργικότητας, χαράς εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού. Ακόμη να αφουγκράζεται το μαχόμενο εκπαιδευτικό. Γιατί με ένα διδακτορικό δε σημαίνει ότι είσαι και ικανός να οδηγήσεις, να ανοίγεις δρόμους και να συμβάλλεις στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Το σύστημα αξιολόγησης στην Αγγλία οδήγησε το 33% των εκπαιδευτικών σε φαρμακευτική αγωγή κατά του άγχους.
Άρα η αξιολόγηση θα υπηρετήσει τον άνθρωπο για υγιή ανάπτυξη της παιδείας και των κοινωνιών ή μόνο τους αριθμούς τεχνολογικής ανάπτυξης;
Συγχωρεστε με, αλλα θεωρω λάθος το μαθημα της σεξουαλικης αγωγης οχι μονο για τα παιδια του νηπιαγωγιου, αλλα και του δημοτικου. Ας μη ξεχναμε οτι η επιθυμια της ακαιρης γνωση οδηγησε τον ανθρωπο στη πτωση και εδω δεν εχουμε ουτε καν επιθυμια αλλα επιβολη.
ΔΙΑΦΩΝΩ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγωγησης σε οποιαδήποτε σχολική βαθμίδα. Είναι εντελώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Αφήστε τους γονείς να ασχοληθούν με αυτό το τόσο ευαίσθητο θέμα, είναι δική τους ευθύνη. Ο ρόλος του σχολείου είναι εντελώς διαφορετικός και πρέπει να περιοριστεί σε αυτόν και μόνο.
ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ.
Η ένταξη και ο εμπλουτισμός Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις δομές Γενικής, Ειδικής Παιδείας και στις αντίστοιχες αδιαβάθμητες δομές μη τυπικής εκπαίδευσης σε επίπεδο Εκπαίδευσης Ενηλίκων, αποτελεί άμεση προτεραιότητα. Αύξηση των θέσεων απασχόλησης στις δομές Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης, (Δ)ΙΕΚ, Σχολές Μαθητείας. Οι αλλαγές στο κοινωνικο-οικονομικό-πολιτικό πλαίσιο (πχ αύξηση μεταναστευτικών ροών, υψηλότατο επίπεδο ανεργίας, ανάδυση λοιμωδών/σπάνιων νοσημάτων, αύξηση ποσοστού σχολικής διαρροής κα), υποδεικνύουν την ανάγκη εισαγωγής θεματικών ενοτήτων και εκπαιδευτικών δράσεων Αγωγής Σταδιοδρομίας, φυσικά με την ανάλογη προσαρμογή ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι του ΠΕΣΥΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελούν εξειδικευμένοι επαγγελματικοί σύμβουλοι και είναι οι καταλληλότεροι για να υλοποιήσουν είτε την διαθεματική εισαγωγή θεματικών ενοτήτων Αγωγής Σταδιοδρομίας , είτε να αναπτύξουν ξεχωριστές ενότητες στον επιμέρους κύκλο «Δημιουργώ & Καινοτομώ»,αλλά και να παρέχουν Συμβουλευτικής Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας και Ανάπτυξης σε επίπεδο Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΩΝ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΚΟΖΑΝΗΣ, ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΒΟΛΟΥ
Μπορεί ο επιθεωρητισμός να καταργήθηκε σαν νομοθετική πράξη εδώ και σαράντα χρόνια αλλά δεν έχει καταργηθεί, ως νοοτροπία, από το σύνολο των στελεχών της εκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική κοινότητα στέκεται αρνητικά και σκεπτικιστικά στη θέσπιση αξιολόγησης γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη στην ποιότητα των αξιολογητών και στα κριτήρια αξιολόγησης. Εν έτει 2013, ακούστηκαν φωνές από σχολική σύμβουλο στα ώτα μας, που έλεγαν: »Θα σας βάλω τα πόδια σας σ’ ένα παπούτσι», »Δεν βάζω το κεφάλι μου για κανένα σας», »Ο εκπαιδευτικός είναι επιστήμονας δεν είναι παιδαγωγός» οι οποίες φωνές καταδεικνύουν την απόσταση κάποιων στελεχών από τα μηνύματα των καιρών. Πως θα πείσεις τον εκπαιδευτικό ότι η αξιολόγηση είναι προς συμφέρον του ιδίου και της εκπαίδευσης όταν γύρω σου είναι θιασώτες ξεπερασμένων αντιλήψεων; Είναι αρκετά δύσκολο το σύνολο των αξιολογητών της χώρας μας να είναι όλοι ανοιχτού πνεύματος, με διορατικότητα και σύγχρονο όραμα, υγιείς χαρακτήρες, με εμπειρία που να υπερβαίνει την εμπειρία των εκπαιδευτικών που μάχονται στην τάξη. Ο κάθε αξιολογητής θα είναι ένας άνθρωπος με ελλείψεις, που δεν μπορεί να έχει εγκολπωθεί όλο το αξιακό δυναμικό και να έχει εμβαθύνει σ’ όλα τα πεδία των επιστημών που θα καλεστεί να αξιολογήσει.
Ο κάθε αξιολογητής θα πρέπει να εμπνέει, να δίνει όραμα, να λειτουργεί στα πλαίσια της συμμετοχικής δημοκρατίας, να κινητοποιεί, να διαμορφώνει περιβάλλον δημιουργικότητας, χαράς εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού. Ακόμη να αφουγκράζεται το μαχόμενο εκπαιδευτικό. Γιατί με ένα διδακτορικό δε σημαίνει ότι είσαι και ικανός να οδηγήσεις, να ανοίγεις δρόμους και να συμβάλλεις στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Το σύστημα αξιολόγησης στην Αγγλία οδήγησε το 33% των εκπαιδευτικών σε φαρμακευτική αγωγή κατά του άγχους.
Άρα η αξιολόγηση θα υπηρετήσει τον άνθρωπο για υγιή ανάπτυξη της παιδείας και των κοινωνιών ή μόνο τους αριθμούς τεχνολογικής ανάπτυξης;
«Εργαστήριο Δεξιοτήτων», δεν μπορώ να καταλάβω, είναι ιδιαίτερη δεξιότητα η σεξουαλικη διαπαιδαγωγιση και μάλιστα στο νηπιαγωγείο,αλλά και στις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης!
Είναι ένα θέμα, στο οποίο, ως γονιός, επιθυμώ να έχει η οικογένεια ή πρόσωπα εμπιστοσύνης της την αποκλειστική ευθύνη, εκφράζοντας έτσι τις ηθικές, θρησκευτικές ή πολιτισμικές της πεποιθήσεις.
Κάθε άνθρωπος, όταν έρθει η ώρα που θα τον απασχολήσουν τέτοια θέματα, θα βρει τον δρόμο του, όπως τόσες γενεές ανθρώπων μέχρι σήμερα.
Μήπως θα ήταν πιο χρήσιμο και εποικοδομητικο να ασχοληθούν τα παιδιά μας και με πιο πρακτικά μαθήματα, όπως κηπουρική, ξυλοκοπτικη, κέντημα-ράψιμο, πρώτες βοήθειες.
Είναι κι αυτά χρήσιμα στη ζωή. Όπως μας δίδαξαν οι ημέρες που βιωσαμε, δεν είναι τίποτα δεδομένο και πολλές γνώσεις που τόσα χρόνια θεωρούνταν άχρηστες, σήμερα διαπιστωνουμε την χρησιμότητά τους. (Για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσεις ένα κομμάτι ύφασμα, βελόνα και κλωστή και να φτιάξεις μια μάσκα προστασίας προσώπου!)
Μπορεί ο επιθεωρητισμός να καταργήθηκε σαν νομοθετική πράξη εδώ και σαράντα χρόνια αλλά δεν έχει καταργηθεί, ως νοοτροπία, από το σύνολο των στελεχών της εκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική κοινότητα στην πλειοψηφία της στέκεται αρνητικά και σκεπτικιστικά στη θέσπιση αξιολόγησης γιατί δεν έχει εμπιστοσύνη στην ποιότητα των αξιολογητών και στα κριτήρια αξιολόγησης. Εν έτει 2013, ακούστηκαν φωνές από σχολική σύμβουλο στα ώτα μας, που έλεγαν: »Θα σας βάλω τα πόδια σας σ’ ένα παπούτσι», »Δεν βάζω το κεφάλι μου για κανένα σας», »Ο εκπαιδευτικός είναι επιστήμονας δεν είναι παιδαγωγός» οι οποίες φωνές καταδεικνύουν την απόσταση κάποιων στελεχών από τα μηνύματα των καιρών. Πως θα πείσεις τον εκπαιδευτικό ότι η αξιολόγηση είναι προς συμφέρον του ιδίου και της εκπαίδευσης όταν γύρω σου είναι θιασώτες ξεπερασμένων αντιλήψεων; Είναι αρκετά δύσκολο το σύνολο των αξιολογητών της χώρας μας να είναι όλοι ανοιχτού πνεύματος, με διορατικότητα και σύγχρονο όραμα, υγιείς χαρακτήρες, με εμπειρία που να υπερβαίνει την εμπειρία των εκπαιδευτικών που μάχονται στην τάξη. Ο κάθε αξιολογητής θα είναι ένας άνθρωπος με ελλείψεις, που δεν μπορεί να έχει εγκολπωθεί όλο το αξιακό δυναμικό και να έχει εμβαθύνει σ’ όλα τα πεδία των επιστημών που θα καλεστεί να αξιολογήσει.
Ο κάθε αξιολογητής θα πρέπει να εμπνέει, να δίνει όραμα, να λειτουργεί στα πλαίσια της συμμετοχικής δημοκρατίας, να κινητοποιεί, να διαμορφώνει περιβάλλον δημιουργικότητας, χαράς, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού. Ακόμη να αφουγκράζεται το μαχόμενο εκπαιδευτικό. Γιατί με ένα διδακτορικό δε σημαίνει ότι είσαι και ικανός να οδηγήσεις, να ανοίγεις δρόμους και να συμβάλλεις στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Το σύστημα αξιολόγησης στην Αγγλία οδήγησε το 33% των εκπαιδευτικών σε φαρμακευτική αγωγή κατά του άγχους.
Άρα η αξιολόγηση θα υπηρετήσει τον άνθρωπο για υγιή ανάπτυξη της παιδείας και των κοινωνιών ή μόνο τους αριθμούς της τεχνολογικής ανάπτυξης;
Χριστός Ανέστη!ΔΙΑΦΩΝΩ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε τόσο μικρή ηλικία με τρόπο που θα κρίνει ο εκπαιδευτικός! Ο κάθε γονιός ξέρει καλύτερα το παιδί του κ μπορεί να κρίνει ποια θα είναι η ιδανική στιγμή που θα αρχίσει να εξηγεί σιγά σιγά κάποια πράγματα!
Πρέπει να καταστεί σαφές ότι για τις ηλικίες ειδικά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού, δεν υπάρχει καμία απολύτως επιτακτική ανάγκη που να απαιτεί τη «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» και πρόωρη σεξουαλικοποίησή τους.
Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να παρακάμπτονται σωρεία συνταγματικών διατάξεων, νόμων και ελευθεριών και τελικά να αφαιρείται η ευθύνη της γονικής μέριμνας και συναίνεσης από τους γονείς/κηδεμόνες, σε προγράμματα ευαίσθητου (έως ακατάλληλου) για τους ανηλίκους περιεχομένου, που σχετίζεται με ζητήματα διαμόρφωσης φύλου και αυτοαντίληψής τους.
Άλλωστε, μήπως ο εκπαιδευτικός που θα τα εφαρμόσει θα έχει κάποια εξειδίκευση όπως απαιτείται; Ουσιαστικά όλη η διαδικασία θα επαφίεται …στη φιλοσοφία και τις αντιλήψεις του καθενός……
Υπόμνημα επί του Σ/Ν «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Η ανταπόκριση της χώρας μας στην πρόκληση της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, της οποίας το κύριο χαρακτηριστικό είναι η σύνδεση του ανθρώπου με τη μηχανή και τις ευφυείς τεχνολογίες, προϋποθέτει πολίτες με βασικές ψηφιακές δεξιότητες και επιστήμονες Πληροφορικής, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των σύγχρονων θέσεων εργασίας, που απαιτούν αντίστοιχες ψηφιακές ικανότητες – Digital Competence Framework (https://ec.europa.eu/jrc/en/digcomp/ digital-competence-framework). Σύμφωνα με το Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας-Digital Economy and Society Index – DESI (https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/desi), ο οποίος μετρά την ψηφιακή τεχνολογία και προσδιορίζει την απόδοση και την πρόοδο της ψηφιακής ανταγωνιστικότητας των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η χώρα μας υπολείπεται αρκετά (46%) από το μέσο όρο των κρατών μελών (57%). Σήμερα, λοιπόν, παρά ποτέ, για την ενίσχυση της οικονομίας της χώρας μας, είναι οφθαλμοφανής η ενίσχυση της ψηφιακής της ανταγωνιστικότητας, με κύριο πυλώνα την Εκπαίδευση. Κατά συνέπεια το σημερινό σχολείο οφείλει να προετοιμάσει αποτελεσματικά τον αυριανό πολίτη της Κοινωνίας και της Γνώσης, προκειμένου να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις αλλά και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της νέας εποχής, όπως αυτές προαναφέρθηκαν.
Στην προσπάθεια αυτή είναι γεγονός αδιαµφισβήτητο, ότι η ενίσχυση της προσφερόμενης Πληροφορικής Παιδείας, για την ολόπλευρη μόρφωση και προσωπική ανάπτυξη των μαθητών, σε σχέση με τη βελτίωση του ψηφιακού γραμματισμού και των ψηφιακών ικανοτήτων τους, που αποτελούν στρατηγικό στόχο της νέας προγραμματικής περιόδου για την Ε.Ε., θα συντελέσει τα μέγιστα. (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Σχέδιο δράσης 2018 για την ψηφιακή εκπαίδευση ;Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Εθνικό Σχέδιο Δράσης 2019 για την Προώθηση της Καινοτομίας και των Ψηφιακών Δεξιοτήτων).
Επίσης, είναι γενικά αποδεκτό ότι η διδασκαλία-διδακτική των μαθημάτων Πληροφορικής και ιδιαίτερα ο Προγραμματισμός, αναπτύσσουν εκτός των ψηφιακών ικανοτήτων και άλλες ικανότητες του 21ου αιώνα, όπως η κριτική, η δημιουργική και η υπολογιστική σκέψη. Με δεδομένη τη διείσδυση της Επιστήμης των υπολογιστών στις άλλες επιστήμες, την οικονομία και την κοινωνία οι προαναφερθείσες ικανότητες του και ψηφιακές ικανότητες αναγνωρίζονται ως θεμελιώδεις, που καλλιεργούνται στα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα από την αρχή της βασικής εκπαίδευσης. Η ανάπτυξη Πληροφορικής κουλτούρας θα καταστήσει τους μαθητές μας ενεργά μέλη της σύγχρονης κοινωνίας, ικανούς να πρωταγωνιστούν στις αλλαγές και στις εξελίξεις που επιβάλλουν οι σύγχρονες απαιτήσεις σε όλους τους τομείς. Επιπρόσθετα, η ατυχής συγκυρία της πανδημίας του COVID-19 ανέδειξε πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη, η Πολιτεία να επενδύσει στην Επιστήμη της Πληροφορικής και στις Εφαρμογές της στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και σε ζητήματα εξοπλισμού (υλικού και λογισμικού), στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Το υπό διαβούλευση Σ/Ν του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», αν και στο σκεπτικό του ευαγγελίζεται την αναβάθμιση της Πληροφορικής, που είναι η πάγια θέση της Ένωσής μας, δεν ανταποκρίνεται ουδόλως προς αυτή την κατεύθυνση. Με δεδομένη την ειλικρινή πρόθεσή μας, για κατάθεση εποικοδομητικών βελτιωτικών προτάσεων, στην κατεύθυνση των υλοποίησης των προαναφερθέντων, υποβάλλουμε το παρακάτω αναλυτικό και τεκμηριωμένο υπόμνημα θέσεων επί των διατάξεών του. Συγκεκριμένα, στο υπόμνημα καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο το σύστημα εκπαίδευσης μπορεί να αξιοποιήσει αποτελεσματικότερα την καινοτομία και τις ψηφιακές τεχνολογίες και να στηρίξει την ανάπτυξη κατάλληλων ψηφιακών δεξιοτήτων, που απαιτούνται για τη διαβίωση και την εργασία.
Υπόμνημα επί των διατάξεων
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Θετική η πιλοτική εισαγωγή, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, της δράσης με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας, μεταξύ άλλων, και των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών.
Προτείνουμε τη Διδασκαλία του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.
Δηλωνω απεριφραστα και απροκαταληπτα οτι διαφωνω απολυτα με την ενταξη του συγκεκριμενου μαθηματος το οποιο θα επιφερει αντιθετα αποτελεσματα απο το προσδοκωμενο.Απορω με την σκεψη των αρμοδιων για το εν λογω νομοσχεδιο.
Δεν νοειται εκπαιδευτικος να ακολουθησει συνειδητα αυτη την κατευθυντηρια γραμμη γνωριζοντας εκ των προτερων οτι θα τραυματισει παιδικές ψυχές.Οι καθ`όλα αρμοδιοι επι του θεματος είναι οι γονεις, οι οποιοι εχουν σφαιρικη εικονα της προσωπικότητας και της ψυχολογίας των παιδιών τους.Σας ευχαριστώ για το βημα.
Χριστός Ανέστη!
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.
“Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.”
Τέτοιου είδους εκπαίδευση κρατήστε την για τον εαυτό σας! Πόσο πολύ πιέζεστε να βρωμίσετε τις αγνές παιδικές ψυχούλες! Είστε απαράδεκτοι και σεις και τα προγράμματά σας!