Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:56 | αννα απο

    Μολις τελειωσα το μεταπτυχιακο μου στην ειδικη αγωγη. Για να το κανω συγκεντρωσα με πολυ δυσκολια τα χρηματα που απαιτουνταν για τα διδακτρα σπουδαζοντας και δουλευοντας ταυτοχρονα!Υπαρχουν πολλες πιθανοτητες το ελληνικο κρατος να με «χρειαστει» φετος για να καλυψω τα κενα στην ειδικη αγωγη… Η να μετρησει η προυπηρεσια μου η να μου χαρισει πισω τα φοιτητικα μου χρονια τα οποια δεν χαρηκα γατι επρεπε να «προλαβω» εστω ενα μηνα προυπηρεσιας.ευχαριστω

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:55 | Βασίλης Παπαδημητρίου

    Γιατί δεν πρέπει να διαχωριστεί η ειδική από τη γενική εκπαίδευση
    Τα τελευταία χρόνια παγκόσμια αλλά και στη χώρα μας, έχει εδραιωθεί η άποψη πως όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης με τους υπόλοιπους μαθητές μέσα σε ένα σχολείο για όλους. Η διασφάλιση της ύπαρξης ίσων ευκαιριών προϋποθέτει από τη μια την ενσωμάτωση των αρχών της Ειδικής Αγωγής σε αυτές του γενικού αναλυτικού προγράμματος και από την άλλη, τη λήψη μέτρων ώστε να διασφαλίζονται οι ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών καθώς και οι συνθήκες για την επιτυχή εφαρμογή της ένταξης/συνεκπαίδευσης. Ταυτόχρονα η φοίτηση ενός μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο δίνει την ευκαιρία στους μαθητές χωρίς αναπηρία να κατανοήσουν και να αποδεχθούν τη διαφορετικότητα.
    Η λογική που θέλει την ειδική εκπαίδευση να αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι της εκπαίδευσης δε συνάδει με τη διεθνή βιβλιογραφία και εκπαιδευτική πολιτική για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στους οποίους η Πολιτεία οφείλει να παρέχει κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό στο σχολείο της γειτονιάς τους. Ταυτόχρονα αντίκειται στο πνεύμα του άρθρου 7 του νόμου 4074/2012 (Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ), όπου αναφέρεται ρητά πως τα κράτη-μέλη λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα μέτρα για να εξασφαλίσουν στα παιδιά με αναπηρία την πλήρη απόλαυση όλων των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών, σε ίση βάση με τα άλλα παιδιά. Η υιοθέτηση και επιβολή παρωχημένων ιατρικών μοντέλων εκπαίδευσης, που έχουν στο επίκεντρό τους τη φυσιοπαθολογία των παιδιών, θα γυρίσει πολλές δεκαετίες την εκπαίδευση και θα ζημιώσει άμεσα την καθημερινότητα και την εξέλιξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Απεναντίας, η παρουσία εκπαιδευτικών με ειδίκευση στην ειδική εκπαίδευση μπορεί να ωφελήσει πολλαπλώς την παρουσία όλων των μαθητών μέσα στη γενική τάξη.
    Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η παράγραφος 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008, όπου επισημαίνεται ως υποχρέωση του Κράτους ο ενιαίος χαρακτήρας της εκπαίδευσης. Τα ειδικά σχολεία, τα τμήματα ένταξης και η παράλληλη στήριξη (ειδικά τα δύο τελευταία αποτελούν δομές-τρόποι υποστήριξης των μαθητών με αναπηρία/ή εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία) είναι ΟΛΕΣ δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας υπό την εποπτεία του. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αποκρουστεί η αιτίαση πως οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή είναι ενταγμένοι σε δύο πίνακες, από όπου μπορούν να διοριστούν. Αυτό είναι ψέμα, δεν υπάρχουν δυο πίνακες για μόνιμο διορισμό. Για διορισμό στα σχολεία υπάρχει ένας ενιαίος πίνακας, όπου προσμετράται η προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί σε ΚΑΘΕ ΔΟΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, περιλαμβανομένων και των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Άλλωστε για αυτό στη δευτεροβάθμια και στην πρωτοβάθμια όλοι έχουμε δώσει ΑΣΕΠ, όπως της γενικής. Το «.50» στους πίνακες (π.χ. ΠΕ 02.50/70.50) πρόκειται για ένα συμβατικό κωδικό που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν πρόσθετα προσόντα και εξειδίκευση για να εργαστούν και στην ειδική αγωγή, ο κλάδος όμως δεν αλλάζει. Άλλωστε, όταν επιλεγόμαστε για να εργαστούμε στην ειδική, αυτόματα διαγραφόμαστε από τον πίνακα της γενικής, οπότε το επιχείρημα κάποιων ‘θιγομένων’ πως τους παίρνουμε τις θέσεις ΔΕΝ ισχύει.
    Ο ‘δεύτερος πίνακας’ υπάρχει μόνο για πρόσληψη αναπληρωτών στην ειδική, επειδή πρέπει να έχουν επιπλέον προσόντα για να δουλέψουν σε ΣΜΕΑΕ.
    Με τις παραγράφους 4 & 5 του άρθρου 47 μεθοδεύεται η κατάργηση της προϋπηρεσία & κόβεται το δικαίωμα διορισμού όσων έχουν προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα, αν και έχουμε επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Σημειωτέον, πολύς κόσμος είχε διοριστεί παλιότερα με ΑΣΕΠ &24 μηνη προϋπηρεσία ή 30μηνο, που είχε προσφερθεί μόνο στην ειδική. Παράλληλα, η ρύθμιση περί διαχωρισμού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης θίγει άμεσα πάνω από 1200 εν ενεργεία αναπληρωτές εκπαιδευτικούς καθώς ουσιαστικά ακυρώνει την μέτρηση στη γενική αγωγή όλης της προϋπηρεσίας που αποκτήσαμε υπηρετώντας σε δομές της ειδικής αγωγής, οι οποίες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης, όπως άλλωστε έχει αποδεχτεί προεκλογικά η τωρινή ηγεσία του υπουργείου (Πηγή: http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/desmeyseis-syriza-gia-thn-eidikh-agvgh).

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:46 | mary

    Αρχικά πρέπει να προηγούνται τα μεταπτυχιακά έναντι των σεμιναρίων. Επίσης συμφωνώ με την πρόταξη των πε71 και πε61. Ο διαχωρισμός γενικής και ειδικής είναι σωστός, δε γίνεται κάποιοι να το παίζουν σε διπλό ταμπλό.

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:41 | ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΙΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ 70,50 & 60,50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ…ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ?ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:22 | ΣΤΕΛΛΑ Γ.

    Είναι ντροπή για το Υπουργείο Παιδείας να μιλά για συμπεριληπτική εκπαίδευση όταν διαχωρίζει τόσο ολοφάνερα την ειδική από την γενική αγωγή. Δεν είναι δυνατόν εκπαιδευτικοί με πρόσθετη εξειδίκευση, που τόσα χρόνια κάλυπταν ανάγκες του Υπουργείου, να μείνουν τώρα άνεργοι. Είναι εμπαιγμός να λένε πως θα προσμετρείται η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 στον πίνακα της ειδικής αγωγής, όταν σε αυτόν τον πίνακα κάθε χρόνο προστίθενται νέοι συνάδελφοι ΠΕ71 μπροστά τους και σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχουν θέσεις γι΄ αυτούς. Με την παράγραφο 4, οι εκπαιδευτικοί εκδιώχνονται από τον χώρο της εκπαίδευσης. Το βασικό τους πτυχίο είναι αυτό της Γενικής Αγωγής και η προϋπηρεσία τους πρέπει να προσμετρείται και στον πίνακα της Γενικής. Η παράγραφος αυτή μαρτυρά την πρόθεση του Υπουργείου να ευχαριστήσει συγκεκριμένες συντεχνίες, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:13 | Ματουλα

    Άδικος και ανυποστατος ο μη διπλασιασμός των μορίων όσων υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα τα έτη 2010-2014. Όλοι γνώριζαν ότι οι πίνακες είχαν «παγωσει» προσωρινά και όταν κάποια στιγμή ξεκλειδωσουν όλα θα προσμετρηθουν κανονικά. Τα σχολεία λειτούργησαν κανονικά και αυτά τα 4 χρόνια με προσωπικό κόπο και κόστος των αναπληρωτών.
    Επιπροσθέτως, δικαίωμα στη μητρότητα έχουν και οι αναπληρωτριες, οι άδειες ανατροφης, οι αποδοχές καθώς και η προσμετρηση προϋπηρεσίας θα πρέπει να είναι ίδια με αυτή των μονίμων.

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:10 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Επειδή κάποιοι δεν έκαναν μεταπτυχιακό, εκμεταλλεύτηκαν την αλλαγή εξουσίας για να περάσουν ευνοϊκές ρυθμίσεις υπερ τους και να καταστρέψουν το μέλλον της ειδικης αγωγής και τους συναδέλφους τους. Αυτή η τακτική ξεπερνάει κάθε όριο δικαιοσύνης, νομιμότητας, λογικής, ηθικής, τιμιότητας. Φτάνει στο διασυρμό. Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό δεν έχουν μόνο μεταπτυχιακό. Έχουν σπουδάσει 4 χρόνια Παδαγωγικό και έχουν αποκτήσει με την αξία τους και μεταπτυχιακό. Δεν υστερούν σε τίποτα, απεναντίας έχουν κι ενα επιπρόσθετο προσόν. ΑΠΟΑΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΝΥΧΤΑ. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:09 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2006 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥ 2008 ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ

  • 24 Ιουνίου 2015, 22:00 | Φαίη

    Ευελπιστούμε οι ιθύνοντες να λάβουν σοβαρά υπόψη τις απόψεις όλων των συλλόγων καθώς επίσης και την επίσημη θέση του Δ.Σ της Δ.Ο.Ε και να αποσύρουν το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου.

    Παρατίθεται πρόταση – τροποποίηση της πραγράφου 4 ώστε να μην διασπαστεί ο κλάδος και να υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείρηση όλων των εκπαιδευτικών αναπληρωτών.

    «Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
    Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
    Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
    Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
    Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
    Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.»

    ΠΡΟΤΑΣΗ:

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ,50 ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ 70.

    Σε αυτούς να προστεθεί ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο:
    «Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ

    1.Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
    2.Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
    3.Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
    4.Έχω ποσοστό αναπηρίας
    5.Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.

    Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.

    Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασιστεί πόσα άτομα με αναπηρία θα επιλεγούν με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.

    Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.

    Οπότε η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουν, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουν δικαίωμα διορισμού.
    Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης.

    ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΣΥΜΠΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:56 | Μιχάλης Δήμ.

    Με τη παρ.4 το υπουργείο εκδικείται και απαξιώνει τους εκπαιδευτικούς που συννομα έκαναν μεταπτυχιακό και απαξιώνει το πτυχίο τους. Την ίδια στιγμή υποδαυλίζει την δημιουργία μικρών ομάδων που θα εκμεταλλεύονται την εξουσία για να προάγουν τα άτομικα τους συμφέροντα σε βάρος των άλλων εκπαιδευτικών.Αποσυρση τώρα στη ΠΑΡ.4 και μη αναδρομική ισχύ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:55 | ΜΑΡΙΑ Κ

    Είναι απαράδεκτος ο νόμος που αφορά στον διαχωρισμό της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Ουσιαστικά καταδικάζει σε ανεργία εκπαιδευτικούς που εκτός από το βασικό τους πτυχίο κόπιασαν για να αποκτήσουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά, έτσι ώστε να πλήρως καταρτισμένοι. Δεν υπάρχει κλάδος 70.50-60.50. Είναι απλώς ένας χαρακτηρισμός για να ξεχωρίζουμε από τους ΠΕ71/61. Συνεπώς το Υπουργείο Παιδείας έχει σκοπό να μετρά την προϋπηρεσία μας σε κλάδους ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; Το Υπουργείο μας κάλεσε να υπηρετήσουμε την εκπαίδευση σε δομές ειδικής αγωγής που λειτουργούν μέσα στα γενικά σχολεία επειδή δεν επαρκούσαν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71/61 και είναι γνωστό πως σε πάροδο λίγων χρόνων δεν θα μας χρειάζεται. Με την παράγραφο 4 του νόμου 47 μας καταδικάζει σε ανεργία καθώς ουσιαστικά μας πετά και από τους δύο πίνακες. Μας τιμωρεί το Υπουργείο που τα προηγούμενα χρόνια αντεπεξήλθαμε επάξια στο δύσκολο έργο μας, καλύπτοντας τα κενά που υπήρχαν. Απόσυρση της παραγράφου ΤΩΡΑ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:49 | Πέλα

    Οι δυσκολίες των δυσπρόσιτων ειναι ίδιες ολα τα χρονια!!!!!! Ενα μέρος δεν παύει να ειναι δυσπρόσιτο επειδή δεν » βολεύει» κάποιους!προσμετρηση προϋπηρεσίας και τις χρονιές 2010-2014!!!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:45 | Νίκος

    Για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς πρέπει να υπάρχει ειδική μέριμνα, πως αυτοί οι άνθρωποι θα ζήσουν την οικογένειά τους αν δεν υπάρχει μια πρόβλεψη, ποσοστό επί των διορισμών. Για το δημογραφικό πρόβλημα δεν ενδιαφέρεται κανένας;

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:44 | Αγγελα Κρ.

    Αποσυρση της παραγράφου 4 και μη αναδρομική ισχυ.παραβιαζεται το δίκαιο και η συνταγματική νομιμότητα .

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:36 | Πέτρος

    Με το συγκεκριμένο άρθρο οδηγούνται πολύ νέοι εκπαιδευτικοί στην ανεργία, καθώς οι εκπαιδευτικών των κλάδων 70.50 και 60.50, θα πέφτουν συνεχώς και στους δύο πίνακες τόσο στον πίνακα της ειδικής, γιατί κάθε χρόνο θα βγαίνουν απόφοιτοι από το Βόλο και το ΠΑΜΑΚ, που τοποθετούνται πιο πάνω από τους ΠΕ70.50 και Πε60.50, όσο και της γενικής γιατί δεν θα μετράει η υπηρεσία τους.
    Ας μη ξεχνάμε πως οι νόμοι και οι εκάστοτε κυβερνήσεις τους οδήγησαν στα μεταπτυχιακά.

    Αυτό το άρθρο θα έπρεπε να ισχύσει μόνο σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50, με την προϋπηρεσία τους περνούσαν τους ΠΕ71 και Πε61,με μηδενική προϋπηρεσία. (όπως γινόταν παλιότερα, αλλά αυτό ορθά άλλαξε)

    Ο κλάδος .50 ουσιαστικά δεν υφίσταται και εφόσον οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε αυτόν δεν έχουν δυνατότητα μόνιμου διορισμού στην Ειδική Εκπαίδευση, κρίνω πως είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους στον πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης.

    Το καλύτερο θα είναι η κατάργηση του Πε70.50 και ΠΕ60.50, και η ένταξή τους πλήρως στον πίνακα γενικής παιδείας, με την προσμέτρηση της μέχρι τώρα υπηρεσίας και την επιλογή τους για παράλληλη στήριξη με διάφορα κριτήρια όπως μοριοδότηση μεταπτυχιακού διδακτορικού κ.α.

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:32 | Μαρι

    Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. »Ο Αριστοτέλης»
    Απόφαση ΓΣ για την προσμέτρηση προϋπηρεσίας σε γενική και ειδική αγωγή

    Λίγες μόνο μέρες πριν την έκδοση εγκύκλιου για τους πίνακες των αναπληρωτών και πριν την ολοκλήρωση των εκλογικών διαδικασιών για τα συνέδρια των ομοσπονδιών ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, είχαμε την ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ και τη δήλωση- πρόθεση του υπουργείου, μέσω στόματος κ. Κουράκη, να υπάρξει διαχωρισμός ως προς την προϋπηρεσία των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δομές ειδικής εκπαίδευσης.

    Έτσι η αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς για μη αναγνώριση προϋπηρεσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διευρύνεται, «αγκαλιάζοντας» και όσους για χρόνια έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή. Οι δηλώσεις του υπουργείου δηλώνουν την πρόθεση της κυβέρνησης να μην αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής που δούλεψαν υποστηρίζοντας με το θεσμό της παράλληλης στήριξης μαθητές, στα γενικά σχολεία.

    Φαίνεται λοιπόν, ότι το κράτος έχει συνέχεια στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στην ανακύκλωση των ανέργων, στην εξυπηρέτηση μικροκομματικών συμφερόντων.

    Μία τέτοια απαράδεκτη ρύθμιση:

    -Θα επισημοποιήσει νομοθετικά το διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση.

    -Θα έχει ως αποτέλεσμα να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο η προοπτική πρόσληψης γι’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουν προϋπηρεσία, με δεδομένο ότι διορισμοί και προσλήψεις στην εκπαίδευση γίνονται με το «σταγονόμετρο», αντί να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες.

    -Θα ανοίξει προϋποθέσεις κατηγοριοποίησης των εκπαιδευτικών δομών, ακυρώνοντας τη βασική αρχή ότι η προϋπηρεσία είναι συνολική, σε όποια εκπαιδευτική δομή και αν αποκτήθηκε. Αν μάλιστα το κριτήριο αυτό επεκταθεί και στο χώρο του μόνιμου εκπαιδευτικού, τότε το τοπίο θα είναι τελείως διαφορετικό τα επόμενα χρόνια…

    -Θα δημιουργήσει προϋποθέσεις πελατειακών σχέσεων ανάμεσα σε υποκατηγορίες εργαζομένων στο χώρο. Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής εκπαίδευσης αποτέλεσαν διαχρονικά στόχο απατηλών υποσχέσεων από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία, υποσχέσεων που έκαναν φτερά μόλις έκλειναν οι όποιες… κάλπες…

    ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ, ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, την δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε γνωστικό αντικείμενο, τη δημιουργία οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ, τη μείωση των μαθητών και νηπίων ανά τμήμα και την αύξηση των οργανικών θέσεων στα Σχολεία των δυσπρόσιτων περιοχών.

    Οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε πλήρη αγωνιστική ετοιμότητα για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθώς και τη συνολικότερη διεκδίκηση των παραπάνω αιτημάτων με βάση τις ανάγκες μας.

    ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΣ

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:31 | Σταυρος

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
    Ο κλαδος απαιτει δικαιωση. Πώς διαννοείται το υπουργείο να αμοιβει διπλα τους εκαπιδευτικούς που απεκτησαν προυπηρεσια απο την ειδικη αγωγη και προσληφθηκαν απο τον αντιστοιχο πινακα; Μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσει μικροσυντεχνιακά και προσωπικά συμφέροντα;; Αυτή είναι η αριστερά που ψηφίσαμε συνειδητα; Αυτή που τώρα ξεπουλάει την εργασία και πεταει απεξω κοπους ετων;;

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:27 | Αριάδνη

    Η 84 συνέλευση της ΔΟΕ με 600 δασκάλους και νηπιαγωγούς από όλη τη χώρα καταδίκασε την παράγραφο 2 και παρ.4 του άρθρο 47 υπερασπίζοντας τη δικαιοσύνη,την ισονομία και τη συμταγματικοτητα που αυτές τις μέρες κλυδωνίζονται από συγκεκριμένα συμφέροντα.Απαιτουμε άπο την κυβέρνηση να επιδείξει την ακέραιη στάση και να υπηρετήσει το γενικό καλο και το δίκαιο.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡ. 2 και 4.ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡ.4

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:23 | Σταυρος

    1.ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.
    2.ΟΡΘΩΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΔΕΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΔΙΠΛΗ,ΚΑΘΩΣ ΟΛΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΌΤΑΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:21 | Σταυρινα

    Με όλο το σεβασμό είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ αυτό που πάτε να κάνετε με την προσμετρηση της προυπηρεσιαςτης ειδικής στη γενικη! Μας στερείτε το δικαιωμα στη δουλεια μας για να δουλεψουν τα πληρωμενα πτυχια???? και μεις που διαγωνιστήκαμε με την αξία μας και δεν ειχαμε την οικομική δυνατοτητα να κανουμε σεμιναριο η μεταππτυχιακο στην ειδική δε θα πρεπει να δουλεψουμε στη γενικη??? ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ!!!!…Αφορα χιλιαδες οικογενειες που φυσικα θα κινηθουμε νομικα αλλα το θεμα ειναι να καταλαβετε το μεγεθος της αδικιας….οπως επίσης και για τα δυσπροσιτα 2010-2014 που κατα τυχη και οχι επιλογη πηγαν μερικοι εναντι αυτων που θα μπορουσαν να τα επιλεξουν…

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:11 | Τζιμα Κατερινα

    Απόσυρση της παρ.4 και μη αναδρομική ισχύ.Όχι στις πελατειακες σχέσεις και τις φωτογραφικές ρυθμίσεις.Απαιτούμε δικαιοσύνη

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:59 | ΛΙΝΑ

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47!

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:59 | ΛΙΝΑ

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47! Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στον πίνακα της Γενικής!

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:58 | ολυμπία

    Θα αναφερθώ μόνο στις ΠΕ 60.50 που καλύπτουν σε ποσοστό 95% τις ανάγκες της ειδικής αγωγής. Θεωρώ αυτονόητο ότι η μέχρι τώρα η προϋπηρεσία τους θα προσμετρηθεί πλήρως. Σε περίπτωση που προσανατολίζεστε να μην προσμετράται στο εφεξής στον πίνακα των ΠΕ 60 (παρόλο που είναι και νόμιμο και ηθικό), θα πρέπει να αναζητήσετε εναλλακτικό τρόπο για να τις επιβραβεύσετε για την προσφορά τους στα παιδιά με ΕΑ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:58 | Σ. Μαυρομάτη

    Η προσμέτρηση και η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών, θα γίνει;
    Κάποιος που κάνει ειδική διδακτική σε διετές μεταπτυχιακό πανεπιστημίου τηε Ελλάδος και όχι εξ αποστάσεως, δε θα πρέπει να έχει μοριοδότηση κατ ελάχιστον ίση με αυτή του αναπληρωτή ειδικότητας για τον αντίστοιχο χρόνο;
    Η στελέχωση των σχολείων πρέπει ή όχι να γίνει από εκπαιδευτικό προσωπικό καταρτισμένο κατάλληλα;
    Η μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα μπορεί να γίνει κατόπιν μόνιμου διορισμού με σκοπό να μην υπηρετήσει ο εκπαιδευτικός δεύτερη φορα υποχρεωτικά σε δυσπρόσιτες περιοχές. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται υπερκέραση των αναπληρωτών που δουλεύουν για χρόνια μακρυά από το σπίτι τους.
    Η λίστα των επιτυχόντων των προηγούμενων Α.Σ.Ε.Π, θα πρέπει εξαντληθεί και να μοριοδοτηθεί αντιστοίχως.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:57 | Μάριος-Γιώργος

    Αναφορικά με το αρ.47.4
    Τυχούσες συντεχνιακές αιτιολογίες άλλων ομάδων αναπληρωτών ότι αναφορικά με την κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (με σεμινάριο ή μεταπτυχιακές σπουδές ειδικής εκπαίδευσης) παίρνουν την δουλειά άλλων αναπληρωτών δεν ευσταθούν καθώς δεν κάνουν κάτι παράνομο. Επισημαίνουμε ότι :
    • α) Σε προηγούμενες προσλήψεις δινόταν δικαίωμα απενεργοποίησης της αίτησης των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΑΕ στην γενική εκπαίδευση όταν ξεκινούσαν οι προσλήψεις αναπληρωτών γενικής και ειδικής. Επιπρόσθετα όπως αποδεικνύεται από τις εγκύκλιους πρόσληψης αναπληρωτών κατά τα παρελθόντα έτη δινόταν η δυνατότητα αίτησης αναπληρωτών στην γενική εκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο για να φαίνεται η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στον ενιαίο πίνακα διορισμών (βλέπετε ενδεικτικό παράδειγμα σελ. 2, εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων α/μιας και β/μιας εκπαίδευσης σχ. έτος 2012-13 ΑΔΑ:Β41Ξ9-Ω93). Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν δηλώνονταν περιοχές προτίμησης στις αιτήσεις των αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Επομένως ένας αναπληρωτής ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 δεν μπορούσε να κληθεί να υπηρετήσει στην γενική εκπαίδευση.
    • β) Επίσης οι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (εκτός του ότι κατά ένα μεγάλο αριθμό διαθέτουν κι εκείνοι επιτυχία στον ΑΣΕΠ ) , καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία σχεδόν και ένα μήνα αργότερα από τις προσλήψεις των αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης. Συνεπώς δεν αποκτούν περισσότερη προϋπηρεσία από έναν αναπληρωτή νηπιαγωγό ΠΕ60 και έναν δάσκαλο ΠΕ70 ώστε να προηγηθούν στην κατάταξη και πρόσληψη. Αν για παράδειγμα συγκριθούν προϋπηρεσίες ΠΕ60 και ΠΕ60.50 που ενδεχομένως το 2008 κλήθηκαν ταυτόχρονα κατά την ά φάση πρόσληψης αναπληρωτών να υπηρετήσουν στην γενική και στην ειδική εκπαίδευση αντίστοιχα, με το τέλος του παρόντος σχολικού έτους ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 υπολείπεται το λιγότερο σε 7 μήνες προϋπηρεσίας από τον ΠΕ60 . Αυτό σημαίνει ότι όταν ξεκλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 θα κατέβει πάρα πολλές θέσεις στην κατάταξη τόσο στους πίνακες αναπληρωτών γενικής όσο και στον ενιαίο πίνακα διορισμών εφόσον οι πίνακες αυτοί συνεχίσουν να υφίστανται έπειτα από την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση θα διαθέτει λιγότερα μόρια προϋπηρεσίας.
    • γ) Οι αναπληρωτές ΠΕ60.50 &ΠΕ70.50 για τους οποίους προβάλλεται το επιχείρημα ότι δεν διαθέτουν επιτυχία ΑΣΕΠ, κατά πρώτον δεν ευθύνονται για την μη πραγματοποίηση διαγωνισμού από το 2010 και έπειτα. Κατά δεύτερον ,στήριξαν και στηρίζουν το ελληνικό δημόσιο σχολείο προσφέροντας πραγματική υπηρεσία έργου η οποία μεταφράζεται σε χρόνια εργασιακής εμπειρίας, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παραβλέπεται και να υποτιμάται.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:55 | dennis

    Όπως έχει ήδη τονιστεί δεν υπάρχει αυτόνομος κλάδος με το συμπληρωματικό .50 αλλά οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής. Η επιθυμία και η προσπάθειά τους για επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να τιμωρεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς που κατέβαλλαν κόπο για να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και τριγυρνούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδος για να προσφέρουν διδακτικό έργο!
    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:54 | Μαρια

    Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ;
    κατά τον κ. Λολίτσα πε60.50 δεν υπάρχουν (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, Κ. Λολίτσας, 26/05/2015) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕ60
    όχι στον διαχωρισμό

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:52 | Διονυσης

    Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή? Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση. Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους? Ποιός θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά? Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας?

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:40 | κωστας

    Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 ανήκουν στους κλάδους της γενικής αγωγής και λόγω περαιτέρω εξειδίκευσης έχουν ενταχθεί στην ειδική αγωγή, χωρίς όμως να αλλάζει ο κλάδος τους. Είναι αδιανόητο να υπάρχει διαχωρισμός γενικής/ ειδικής αγωγής όταν πλέον γίνεται λόγος για συνεκπαίδευση των παιδιών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παράλληλα, κάθε χρόνο οι νέοι απόφοιτοι ΠΕ 71 ΚΑΙ 61 τοποθετούνται στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής πάνω από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70.50 ΚΑΙ 60.50 οδηγώντας τους σταδιακά σε επαγγελματικό αφανισμό!
    Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να προσμετράται η προϋπηρεσία των κλάδων ΠΕ60.50 ΚΑΙ 70.50 και στους πίνακες της γενικής αγωγής, αναγνωρίζοντας και αναδρομικά την προϋπηρεσία τους, όπως ίσχυε και πριν το ξεκλείδωμα των πινάκων, ενώ θεωρείται αδιανόητο να υπάρχει «παράθυρο» ποσόστωσης, που θα κρίνεται από τον ενίοτε υπουργό, για τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα κληθούν ως αναπληρωτές ειδικής αγωγής.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:38 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Σωστός ο διαχωρισμός μεταξύ ειδικής και γενικής αγωγής!
    Η προϋπηρεσία να υπολογίζεται μόνο σε έναν πίνακα!
    Το ίδιο ισχύει και για όσους έχουν 2 πτυχία. Δημιουργείται τεράστιο πρόβλημα με τις β αναθέσεις ! Είναι παράλογο να εξαφανίζονται τα κενά και στη συνέχεια να προσλαμβάνονται εκατοντάδες αναπληρωτές όταν τους έχουν δοθεί ώρες για να συμπληρώνουν ωράριο. Να καλύψουν πρώτα όλα τα κενά πανελλαδικά με υποχρεωτικές μεταθέσεις!
    Θα πρέπει να καταργηθεί η ρύθμιση που επιτρέπει την πρόσληψη αναπληρωτή σε μια περιοχή και την μεταφορά του σε άλλη διεύθυνση της ίδιας περιφέρειας.
    Παρατηρείται το φαινόμενο να προσλαμβάνουν άτομα με λιγότερα μόρια και τελικά να μεταφέρονται σε γειτονικές περιοχές όπου πιθανόν να τις είχαν δηλωμένες εκπαιδευτικοί με περισσότερα μόρια!

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:36 | Μιχαλης

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ!

    Είναι παράλογο να μιλάμε για συνεκπαίδευση και συγχρόνως να διαχωρίζουμε την εκπαίδευση ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ Πρέπει να μετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 &ΠΕ70.50 στον οικειο πίνακα,αλλιως και των γενικης και στους δυο. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗς ΠΑΡ. 4 ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:35 | fofoka

    Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ, ΟΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 70,50 ΚΑΙ 60,50 ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΠΥΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ «ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΡΟΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ 60 ΚΑΙ ΠΕ 70 ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΠΕ60;;ΕΠΙΣΗΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:34 | Anna P.

    Απαράδεκτη η απόφαση της Δ.Ο.Ε. για την ένταξη των αναπληρωτων ειδικής αγωγής στους πίνακες γενικής. Σύμφωνα με την παραγραφο 4 του άρθρου 47 πρέπει να διαχωριστουν οι πίνακες και μάλιστα απο το 2010.Διαφορετικα θα οδηγηθούν στην ανεργία εκατοντάδες αναπληρωτές της γενικής που είχαν και επιτυχία σε ΑΣΕΠ.Και ταυτόχρονα η παράλληλη θα μείνει χωρις εκπαιδευτικούς με ειδίκευση.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:34 | Γιαννα

    Είναι απαράδεκτο να συζητάμε για διαχωρισμό της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση.
    Τόσο η Ειδική όσο και η Γενική Εκπαίδευση εντάσσονται στο ενιαίο πλαίσιο της υποχρεωτικής παρεχόμενης εκπαίδευσης που προβλέπεται και προστατεύεται από το Σύνταγμα.
    Θέλουμε να υπενθυμίσουμε το δελτίο τύπου του ΥΠΟΠΑΙΘ στις 13/03/2015 όπου ο αναπληρωτής υπουργός κ.Α. Κουράκης αναφέρει ότι : «Η ενιαία εκπαίδευση ή «το Σχολείο για Όλους» μπορεί να υλοποιηθεί εφόσον το πολιτικό σύστημα το αποφασίσει. Η θεσμοθέτησή του και η υποστήριξη της λειτουργίας του είναι ζήτημα άσκησης πολιτικής. Άλλωστε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ αποτελεί πλέον νόμο του ελληνικού κράτους και υποχρεώνει την πολιτεία να ευθυγραμμίσει τη νομοθεσία της και τις πρακτικές της προς αυτήν την κατεύθυνση». Επίσης, η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης είναι σαφής και στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008 ενώ πρέπει να επισημανθεί ότι ο θεσμός της παράλληλης στήριξης όπως και οι δομές των Τμήματα Ένταξης λειτουργούν μέσα στο γενικό σχολείο με μαθητές που ανήκουν όπως είναι το λογικό στον γενικό μαθητικό πληθυσμό χωρίς να θεωρούνται μαθητές άλλης κατηγορίας.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΝΙΑΙΑ!ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!

    Από την στιγμή που θα ξεκλειδώσουν οι πίνακες και θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία στον πίνακα των αναπληρωτών είναι πέρα για πέρα άδικο να γίνει εξαίρεση στην προϋπηρεσία των δυσπρόσιτων. Ή ανοίγουν οι πίνακες ή όχι. Μερικό άνοιγμα που εξυπηρετεί συμφέροντα μικρών ομάδων δεν είναι δίκαιο και αξιοκρατικό. Άλλωστε ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:27 | Μιχαλης

    Κύριε υπουργέ θα έχετε παρατηρήσει πως στη δημόσια διαβούλευση γίνεται ένας αγώνας επικράτησης της Α ή της Β άποψης με βάση την ποσότητα(το πλήθος) κ όχι την ποιότητα(τεκμηρίωση).
    Μετά από αρκετά χρόνια σκοταδισμού στην παιδεία έρχεται η αναγέννηση,και όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο 47 η προσωπική μου άποψη είναι η παρακάτω :
    $.2. Πολύ ορθά πράττετε, καθότι το πάγωμα των πινάκων ήταν κάτι χωρίς νόημα κ ότι πιο απαξιωτικό για τον εργαζόμενο μάχιμο καθημερινά στην τάξη εκπαιδευτικό!
    Η προϋπηρεσία είναι «περουσιακό» στοιχείο που έχει αποκτηθεί με αίμα, θυσίες κ πρέπει να αναγνωρίζεται όπως γίνεται σε όλα τα μέρη της Γης!
    Επίσης πολύ ορθά σκέπτεστε στο μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα καθώς με το προϋγούμενο καθεστώς(ν.3848) αρκετοί δε δήλωσαν αυτά τα σχολεία γνωρίζοντας στην μη προσμέτρησή της.
    Να επισημάνω εδώ όμως πως η προσμέτρησή της απλά (όχι στο διπλό) γίνεται από πλευρά σας κατά άριστο τρόπο ως επιβράβευση των θυσιών των συναδέλφων που πήγαν εκεί στα δύσκολα αυτά χρόνια της οικονομικής κρίσης.
    $.4. Θεωρώ πως ο διαχωρισμός των πινάκων προϋπηρεσίας ειδικής από την γενική είναι ότι δικαιότερο εισηγήστε.Η προϋπηρεσία πρέπει να λογίζεται στον αντίστοιχο πίνακα με το σχολείο που αποκτιέται!!! Σε σχολείο γενικής πρέπει να εγγράφεται στον πίνακα γενικής σειράς και σε σχολείο ειδικό στον πίνακα ειδικής. Επιτέλους να σταματήσουν τα παράθυρα και οι λαμογιές!!!
    Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 47 θεωρώ πως η πρόταση νόμου είναι το αυτονόητο που θα πρέπει να ισχύει!
    Οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνονται σε μία, το πολύ δύο φάσεις.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:26 | Δήμητρα Αν.

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία των .50 από τον κλάδο τους.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:23 | Νικολέτα

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που καταργεί την προϋπηρεσία των .50 .τι νόημα έχει να μαζεύουν προϋπηρεσία σε πίνακα που προσλαμβάνονται με ποσοστό και δεν έχουν δικαίωμα μόνιμου διορισμού.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:21 | Λουκία

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που αφορά τους .50 αφήστε το χρόνο να ξεδιαλύνει την κατάσταση.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:19 | Κάλλια

    Να μη διαχωρίζεται η προϋπηρεσία της ειδικής από τη γενική αγωγή για τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής. Να προσμετράται στον κλάδο τους στη γενική αγωγή.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:17 | Γεωργία

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που αντιμετωπίζει τον πίνακα .50 ως πίνακα ίδιο με αυτούς που αντιστοιχούν σε κλάδο.Η προϋπηρεσία να προσμετράται εκεί που έχει ο καθένας το βασικό πτυχίο.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:16 | Ελευθερία

    Να προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ 70.50 και ΠΕ60.50 και στους πίνακες της Γενικής Αγωγής. Οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στους κλάδους ΠΕ70 και ΠΕ60 και πρέπει να φαίνεται η προϋπηρεσία τους.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:13 | Τούλα

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία στην ειδική από τη γενική αγωγή για τους εκπαιδευτικούς με βασικό πτυχίο στη γενική αγωγή.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:10 | Νεκταρία

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που καταργεί την προϋπηρεσία των Αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τον κλάδο τους το .50 είναι μια κανονιστική ένδειξη.

  • 24 Ιουνίου 2015, 20:03 | Μαριανθη

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία των .50 από τον κλάδο τους.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:59 | Αργυρώ

    Ζητώ να αποσυρθεί η ρύθμιση που καταργεί την προϋπηρεσία των .50 στον κλάδο τους.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:57 | Αναστασία Ν.

    Ζητώ απόσυρση της ρύθμισης της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:55 | Ελισάβετ

    Δεν είναι όλοι οι πίνακες το ίδιο για να λέμε η προϋπηρεσία θα μετράει στον πίνακα από τον οποίο εργάζεσαι. Ο πίνακας .50 δε δίνει δικαίωμα μόνιμου διορισμού ούτε έχει για την πρωτοβάθμια κοινά κριτήρια κατάταξης για όλα τα άτομα. Η ποσόστωση είναι κάτι που έρχεται και παρέχεται. Να αποσυρθεί η ρύθμιση του άρθρου 4 της παραγράφου 47.

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:55 | Σοφία

    Αυτό με την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή που δε θα μπαίνει στους πίνακες της γενικής πόσο άδικο είναι; Αρχικά χρησιμοποιεί το κράτος δασκάλους της γενικής για παράλληλη και μετά τους τιμωρεί μη μετρώντας τις προυπηρεσιες;

  • 24 Ιουνίου 2015, 19:53 | ΜΙΝΟΠΕΤΡΟΣ

    Η πρόταξη των πολυτέκνων εκπαιδευτικών στους πίνακες Αναπληρωτών, να εφαρμόζεται ανεξάρτητα ύπαρξης προϋπηρεσίας ή όχι, λόγω της Συνταγματικής προστασίας που παρέχεται στις πολύτεκνες οικογένειες με την παρ. 2 του άρθρου 21 του Συντάγματος