1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Αρνούμαι κατηγορηματικά αυτό το αίσχος όχι μόνο στα νηπιαγωγεία αλλά και στα δημοτικά.
Απαράδεκτη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Δεν επιτρέπεται να στερήσουμε την αθωότητα από τα παιδιά. Άλλος είναι ο ρόλος του σχολείου.
Διαφωνουμε καθετα με το αρθρο περι σεξουαλικης αγωγης στη νηπιακη ηλικια.Εαν δεν αποσυρετε το συγκεκριμενο αρθρο θα διαπραξετε ηθικο εγκλημα που δεν θα ξεχαστει σπο τους γονεις και ιδιαιτερα οσους σας ψηφισαν ελπιζοντας σε καλυτερη πσιδεια!
Ο ηθικός κατήφορος στην παιδεία που ήδη έχει παρασύρει σε κατάθλιψη τόσους νέους στο εξωτερικό έρχεται να εισχωρήσει και στην Ελλάδα μας. Οι κινήσεις της κυβέρνησης απομυθοποιούν μία προς μία την «ηθική» της δεξιάς και αποδεικνύουν περίτρανα ότι όλοι εξυπηρετούν τα ίδια συμφέροντα.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς
Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο έχουν να διαχειριστούν και να μάθουν πολλά βασικά πράματα όπως να διαχειρίζονατι τα συναισθήματά τους, να αναπτύσσουν κοινωνικές δεξιότητες, να προσαρμόζονται σε νέα και ξένα περιβάλλοντα και ανθρώπους, να εξασκούνται σε βασικούς κανόνες υγιεινής..και τόσα άλλα..
Πιστεύετε πραγματικά πως είναι πρωτίστης ή έστω υψίστης σημασίας, μέσα σε όλα τα παραπάνω, τα νήπια να προβληματιστούν σε πιο σοβαρά και προχωρημένα θέματα που στην ηλικία τους δεν αντιλαμβάνονται ούτε στο ελάχιστο;;
Όλοι θα λογοδοτήσουμε κάποτε..Ας ψάξουμε όλοι στη συνείδησή μας την αλήθεια στις προτάσεις μας.. ειδικά όσοι ασχολούμαστε με την διαπαιδαγώγηση των παιδιών..πολλώ δε μάλλον..αν κατέχουμε υπεύθυνες θέσεις σε υπουργεία και προτείνουμε ή ακόμα χειρότερα προωθούμε παρόμοια θέματα..
Με εκτίμηση και υπευθυνότητα
Eιναι δυνατον τα παιδια να διδαχτουν διδασκαλια ενηλικων;
Απιστευτο!
Οχι στη σεξουαλική αγωγή απο το νηπιαγωγειο. Οι γονεις ειναι αρμοδιοι για αυτο το ζητημα.
Ειναι δυνατον τα παιδια να διδασκονται διδασκαλια ενηλικων;
Απιστευτο!
Θεωρώ απαράδεκτη τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ειδικά στα μικρά παιδιά του νηπιαγωγείου. Διαφωνώ κάθετα.
Εγκληματικό να αναθετει η κυβερνηση την ευθυνη της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης σε νηπιαγωγους και δασκαλους, με τις οδηγιες και το περιεχομενο που προτεινονται πιλοτικα. Τι πολιτες χτιζουμε ετσι; Αντι να διορθωνονται προβληματα της Παιδειας στη χωρα, ξεκινωντας απο την επιλογη και εκπαιδευση των εκπαιδευτικων, δημιουργουμε καινουρια, αστοχαστα και κοντοφθαλμα.
Από την ιστοσελίδα του ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολίτικής (http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs) διαβάζουμε στο Ζω Καλύτερα – Ευζ Ζην, ότι περιλαμβάνονται προγράμματα για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση (σημείο 3).
Δε γίνεται γίνεται σαφής διαχωρισμός για το ποιές σχολικές τάξεις και ηλικιακές ομάδες αφορά το κάθε πρόγραμμα, συμπεραίνει ο αναγνώστης ότι, οριζόντια, όλα αφορούν όλες τις βαθμίδες.
Παρακαλώ να παρουσιάσετε σχετικές μελέτες που δείχνουν τα οφέλη της σεξουαλικής διαπαιδαγωγισης στη καλλιέργια δεξιοτήτων ζωής των μαθητών. Το κυριότερο, αναφορές σε μελέτες οι οποίες δείχνουν την κατάλληλη και καλύτερη (optimal) ηλικία μαθητών κατά την οποία οι μαθητές είναι έτοιμοι να δεκτούν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγιση και συγκριτικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αν αυτή ξεκινήσει σε νωρίτερη ή επόμενη ηλικία.
Τέλος, δεδομένων των σχολίων που αναφέρονται ως άνω, παρακαλώ να γίνει σαφής αναφορά στη δυνατότητα απαλαγής μαθητών από τα εργαστήρια αυτά, στην περίπτωση που ο γονέας δηλώσει ότι το περίγραμμα των προγραμμάτων βρίσκεται σε αντίθεση με τις πεποιθήσεις της οικογένιας και τον επιλεγμένο τρόπο σχετικής διαπαιδαγώγησης στο θέμα αυτό.
Η εισαγωγή καλώς κείμενων δεξιοτήτων -πληροφορική, ρομποτική, μουσική, θέατρο και εκγύμναση- έχει γίνει ήδη στα σχολεία μας και συνεχίζεται η ενσωμάτωση τους με ταχείς ρυθμούς. Ταυτόχρονα οι γονείς με κόπο και στερήσεις φροντίζουν τα παιδιά τους, να τα διδαχθούν όλα αυτά και σε ιδιωτικό επίπεδο, ώστε να έχουν όσο περισσότερα εφόδια είναι δυνατόν για τη μελλοντική τους αποκατάσταση.
Ως γονέας, και Χριστιανός Ορθόδοξος Έλλην, αντιτίθεμαι ΣΦΟΔΡΑ και διαφωνώ ΚΑΤΑΦΟΡΑ με οποιαδήποτε εισαγωγή ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ στα σχολεία μας, τα σχολεία που χρηματοδοτούμε αφειδώς όλοι οι Έλληνες πολίτες, για να διαπαιδαγωγηθούν τα τέκνα μας.
Η ανωμαλία είναι ανωμαλία, και ΟΧΙ πολιτικώς ορθή διαφορετικότητα. Πολιτικώς ορθόν = κακώς κείμενον, νομιμοποιούμενο δια της πλήρους και κατάφορης καταχρήσεως εξουσίας προς εξυπηρέτησιν άνομων και καταχρηστικών της υγιούς ελευθερίας συμφερόντων.
Σεξουαλική διαφορετικότητα -φυσιολογική- ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχει η ανωμαλία και δι αυτής μόνο κακώς κείμενα θα προκύψουν.
Αντί για τη κακώς κείμενη και ΜΗ Επιστημονικώς τεκμηριωμένη και δοσμένη Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, προτείνουμε τη καλώς κείμενη και Πατερικώς δοσμένη και αποδεδειγμένη Ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση. Ο Ορθόδοξος Έλλην είναι άριστος πολίτης, ΔΕΝ είναι ρατσιστής, είναι καλός πατριώτης και καλός χρηματοδότης των κυβερνήσεών μας. Μίσος και ρατσισμός στον Ορθόδοξο Έλληνα ΔΕN χωρούν. Αν λοιπόν θέλετε καλύτερους πολίτες, βάλτε Ιεροκήρυκες και Ορθοδόξους καθηγητές στα σχολεία μας από το νηπιαγωγείο, και σε λίγα χρόνια θα δρέψουμε όλοι ως κοινωνία μια πραγματικά ΘΕΟΣΤΑΛΤΗ καταπληκτική «εσοδεία»-γενιά πολιτών υποδειγματικών που θα κάνουν με ευκολία τη χώρα μας Μεγάλη και Λαμπερή.
Εάν και αυτά όλα δε συγκινούν την αξιοσύνη σας, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ως Έλληνες πολίτες την σε ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ εξέταση του θέματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και τη ΜΗ εισαγωγή του στο πρώτο στάδιο εφαρμογής του νέου νομοσχεδίου.
Αν μάλιστα υπάρχει κόλλημα προς τους εταίρους μας ως προς το θέμα της χρηματοδότησης του προγράμματος, τότε το κράτος και το υπουργέιο να λάβει λιγότερη χρηματοδότηση -αναλογία προς τη ΜΗ εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης-.
Αν αυτό δε το επιτρέπει η ευρωπαϊκή οδηγία, τότε να μη πάρουμε καθόλου χρήματα, και να καλέσετε εμάς τους γονείς να στηρίξουμε το πρόγραμμα ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔ(Ο)Α(ΑΠΑ)ΑΓΩΓΗΣΗ.
Με πολύ εκτίμηση και τη πεποίθηση, προσευχή και ελπίδα Το Πανάγιο Φως Του Αναστάντος Κυρίου και Θεού ημών Ιησού Χριστού να φωτίσει (ή και να ραπίσει) άπαντας ημάς και υμάς πρός τη καλύτερη διευθέτηση του τόσο φλέγοντος ζητήματος.
Είναι πια γνωστή σε όλους η σημασία και η αναγκαιότητα της ύπαρξης της φυσικής αγωγής σε όλες τις ηλικιακές βαθμίδες και πολύ περισσότερο στις σχολικές και πανεπιστημιακές. Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τρεις ώρες εβδομαδιαία φυσικής αγωγής στην εκπαίδευση τη σημερινή εποχή που η καθιστική ζωή καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής ζωής.
Τίθεται όμως το ερώτημα. Ποιοι και με ποιο τρόπο θα διδάξουν αυτό το γνωστικό αντικείμενο. Στη σημερινή εποχή της απόλυτης εξειδίκευσης θα ήταν άτοπο τα προγράμματα φυσικής αγωγής και όχι μόνο να ανατεθούν σε αμαθείς ή ημιμαθείς. Ημιμαθείς που με ένα σεμινάριο έχουν την εντύπωση ότι είναι ικανοί.
Προγράμματα ήπιων δεξιοτήτων και γενικά όπου υπάρχει κίνηση σωματική πρέπει να ανατίθενται στους κατά τεκμήριο ειδικούς που στην προκειμένη περίπτωση είναι οι καθηγητές φυσικής αγωγής και μόνο αυτοί. Οποιοσδήποτε άλλος άσχετος με το αντικείμενο εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας δεν μπορεί και δεν πρέπει να του ανατίθεται το αντικείμενο της φυσικής αγωγής είτε σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης είτε οπουδήποτε αλλού.
Διαφωνούμε με την εισαγωγή της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης σε τόσο πρώιμες ηλικιακές ομάδες… Δεν έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο μάλλον να βλάψει τις αγνές ψυχές τους… Ας μην ψηφίζονται διαρκώς διατάγματα που πάνε κόντρα στις αξίες τις παραδοσιακής ελληνικής κοινωνίας σε μια προσπάθεια δήθεν προοδευτισμου…
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ
Ειναι δυνατον τα παιδια να διδασκονται διδασκαλια ενηλικων;
Απαράδεκτο να υπάρχει σεξουαλική αγωγή στα νηπιαγωγεία!!! Κάτι τέτοιο αποτελεί ΑΥΣΤΗΡΆ ευθύνη των γονέων και ΜΌΝΟ!! Κανένας γονέας δεν πρόκειται να εμπιστευθεί σε οποιονδήποτε άλλο τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού του πάνω σε ένα τόσο σοβαρό κομμάτι!!
Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα σε οποιοδήποτε πονηρό ,διεστραμμένο και κατευθυνόμενο νομοσχέδιο που αφορά τρυφερές ψυχές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού. Όταν κάποιος μαθαίνει μουσική πρώτα αποκτά τα βασικά και μετά πηγαίνει στη σύνθεση. Πρώτα λοιπόν μαθαίνει την μητρική ελληνική γλώσσα η οποία είναι η μόνη εδώ και αιώνες νοηματική και όχι σημειολογική.Όταν μάλιστα όλο και πιο πολλά πανεπιστήμια εισάγουν και την αρχαία ελληνική σε τμήματά τους.Όσον αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτές τις ηλικίες μόνο διεστραμμένα και άρρωστα μυαλά θα μπορούσαν να σκεφτούν έτσι.Μπορεί μορφωμένα αλλά χωρίς υγιή παιδεία και με διαταραγμένη πνευματικότητα.Ειδικά όταν πρόκειται για ελληνόπουλα και μας ενδιαφέρει η συνέχεια της μακραίωνης παράδοσης της ελληνικής παιδείας και πνευματικής προόδου των παιδιών μας, κόντρα σε πονηρά σχέδια νεοεποχιτών και «Εφιαλτών’.
Γι αυτο σας ψηφισαμε; Οχι στη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγειο. Σε αυτη την ηλικια η πολιτεια δεν εχει κανενα δικαιωμα να επεμβαινει σε τετοια θεματα. Διαφωνω κάθετα, και εγώ και πολύς κοσμος. Μην ξεχνάτε οτι για εμάς δουλεύετε! Δεν θα σας ξαναψηφισουμε αν ειναι να κανετε τετοια!
Χριστός Ανέστη
Αγαπητοί
Με το παρόν θα ήθελα να εκφράσω την πλήρη αντίθεσή σου σε αυτό το πείραμα που θέλετε να κάνετε στις αθώες ψυχές των μικρών και μεγάλων ΠΑΙΔΙΩΝ μας.
Εύχομαι Η Παναγιά να σας φωτίσει, διαφορετικά καλύτερα να παραμείνουν τα σχολεία κλειστά επ’ αορίστου.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο αλλά και σε όλες τις ηλικίες! Είναι απαράδεκτο να θέλετε να κλέψετε την αθωότητα των παιδιών, ενώ υπάρχουν άλλα θέματα στα οποία θα έπρεπε να δίνουμε βάση!
Όντας εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναρωτιέμαι ποιον σκοπό έχει αυτή η παρέμβαση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτήν την πρώιμη ηλικία από την στιγμή αυτά που θέλουμε τα νήπια να ξέρουν για το θέμα αυτό ήδη τα ξέρουν, δηλαδή:
1) Ότι υπάρχει φαινοτυπική διάκριση μεταξύ του ανδρικού και γυναικείου φύλου (γιατί τη βλέπουν στην εξωτερική τους όψη)
2) Ότι τα παιδιά γεννιόνται από την πολλή αγάπη της μαμάς με τον μπαμπά (το πολύ να πεις- για να προσεγγίσεις περισσότερο την αλήθεια- ότι όταν η μαμά δεχθεί τον σπόρο της αγάπης του μπαμπά τότε αυτό που φυτρώνει, ο καρπός δηλαδή είναι τα παιδιά – με τον κίνδυνο της παρανόησης να αναρωτιούνται αν είναι φυτά…!!!) . Σε ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση σε αυτήν την ηλικία δε λες ωμά την αλήθεια. Όποιος το κάνει αυτό ΔΕΝ ξέρει από αγνές παιδικές ψυχές, τις συντρίβει και υποτιμά την ύψιστη στιγμή της ανθρώπινης δημιουργίας σε μια ζωώδη και ενστικτώδη διαδικασία.
Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός αυτής της παρέμβασης στα νήπια και σκέφτομαι διάφορους λόγους στο πλαίσιο της αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας, αλλά ο εκπαιδευτικός πέρα από το να καλλιεργεί κλίμα αλληλο-αποδοχής και αλληλοσεβασμού δε μπορεί χωρίς την συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων να παραπέμψει σε ειδικούς ένα νήπιο που αντιμετωπίζει θέματα ταυτότητας φύλου. Άρα η λύση σε αυτό το θέμα δεν είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των άλλων νηπίων αλλά η εξατομικευμένη κατάλληλη βοήθεια τέτοιων μεμονωμένων περιστατικών που απέχουν πολύ από τον μέσο όρο των νηπίων.
Τέλος είναι σημαντικό να ενισχυθεί η προστασία της σωματικής, συναισθηματικής, ηθικής και ψυχικής ακεραιότητας των νηπίων καθώς και των παιδιών μέσα από θεματικές με άλλον τίτλο και άλλες επιδιώξεις. Ο κανόνας του εσώρουχου είναι βασικότατος.
Συνοψίζοντας διαφωνώ με την πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων και των παιδιών του δημοτικού σχολείου ώστε να μη χάνουν έτσι την πολυπόθητη παιδικότητα και αγνότητά τους, και συμφωνώ με εξατομικευμένες συναινετικές παρεμβάσεις με τη βοήθεια ειδικών για τις περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν θέματα ταυτότητας φύλου.
Επίσης με τίποτα αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο που δεν έχουν μάθει ακόμα τη μητρική σωστά.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Το γεγονός οτι θέλετε να περάσετε ένα νομοσχέδιο εν μέσω πανδημίας… Δε μοιάζει καθόλου «αθώο» .
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
ΔΙΑΦΩΝΩ και θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση!!!!
Διαφωνώ κάθετα με το Νόμο.. Άλλο να μαθαίνει το παιδί στην προσχολική ηλικία για το σώμα του (όπως γίνεται μέχρι σήμερα) άλλο να γίνεται λόγος περί Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγισης.! Θεωρώ πως τα παιδιά δεν είναι στην κατάλληλη ηλικία για να έρθουν αντιμέτωπα με τέτοιου είδους θέματα.. Είναι κρίμα να βάζουμε ένα τέτοιο εμπόδιο στην παιδικότητά τους.
Διαφωνώ με το νόμο. Τα παιδιά δεν πρέπει να κάνουν τέτοια πράγματα. Η οικογένεια πρέπει να διδάσκει στα παιδια το σώμα τους και όχι ο κάθε άσχετος
ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΝΤΕΛΩΣ. Ελπίζω και αναμένω στο να μην πραγματοποιηθεί αυτό το «μάθημα» στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ! Μιλάμε για παιδικές αγνές ψυχές ..
Χριστός Ανέστη. Εμείς δεν τα διδαχτήκαμε από μικροί αυτά τα θέματα (περί σεξουαλικής αγωγής) και ούτε χρειάζεται να τα διδαχθούν οι νέες γενιές μαθητών. Διαφωνώ κάθετα με την δράση αυτή και απαιτώ την άμεση άρση της. Επίσης θέλω να προτείνω την άμεση ενημέρωση των γονέων και των μαθητών λυκείου και γυμνασίου για την κακοποίηση των παιδιών που δέχονται από ομοφυλόφιλα ζευγάρια αν όντως ενδιαφέρεστε για το καλό μας! Με εκτίμηση.
Διαφωνώ κάθετα με την οποια σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στις σχολικές βαθμίδες. Ποιος έχει το δικαίωμα και την απαιτούμενη κατάρτιση να μιλήσει στο παιδί μου για ένα τόσο λεπτό και σοβαρό θέμα. Μόνο οι γονείς έχουν αυτό το δικαίωμα. δεν εκχορουμε στο κράτος και σε τυχαίους εκπαιδευτικούς να μιλήσουν στο παιδί μας για θέματα που δεν έχουν καν απασχολήσει και α παιδιά σε μικρές ηλικίες. Αφήστε τα σας παρακαλώ να είναι παιδιά!! Να είναι αθώα…!
Διαφωνώ με την ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.Θεωρώ ότι είναι ευθύνη των γονέων και μόνο αυτών οι οποίοι γνωρίζουν τον ψυχισμό και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού τους
Διαφωνώ πλήρως με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! Τόσον ως μητέρα όσον και ως εκπαιδευτικός ΔΙΑΦΩΝΩ ρητώς και κατηγορηματικώς με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε οποιανδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης, πολύ δε περισσότερο, στο Νηπιαγωγείο! Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τον ρόλο των κατεξοχήν αρμοδίων, τουτέστιν των γονέων, να τον αναλαμβάνουν αλλότριοι προς τις οικογενειακές αξίες! Το εγχείρημα είναι ΔΟΛΙΟ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ καί ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ για την πνευματική καί ψυχική υπόσταση των παιδιών!
Είναι προφανές ότι η πρώιμη σεξουαλική αγωγή στο νήπιο και δημοτικό μπορεί να έχει μόνο αρνητικές συνέπειες:
1. Δημιουργεί εμμονές αφού από όλο το σώμα δίνεται έμφαση μόνο στα γεννητικά όργανα.
2. Δημιουργεί περιέργεια στα μικρά παιδιά να περιεργαστούν τα γεννητικά τους όργανα και να έχουν σεξουαλικές αναζητήσεις πρόωρες και παράταιρες για την ηλικία τους.
Από την άλλη υψηλής αξιοπιστίας ανασκοπήσεις έχουν δείξει ότι η σεξουαλική αγωγή σε μεγαλύτερες ηλικίες δεν έχει θετικά αποτελέσματα ούτε στη μείωση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, ούτε στις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες.[https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full
Η γνώση που προσφέρει η βιολογία για το αναπαραγωγικό σύστημα ήδη από το δημοτικό και μετά στο γυμνάσιο και τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα που διδάσκονται στις μεγαλύτερες τάξεις, είναι αρκετά για να δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις. Τα υπόλοιπα στοιχεία που περιλαμβάνει η σεξουαλική αγωγή είναι υποκειμενικά, μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με τις αξίες της οικογένειας και πρέπει να δίνονται από τους γονείς.
Αλεβίζος Μιχαήλ
Εκπαιδευτικός
Διαφωνώ με αυτό το απαράδεκτο αυτό άρθρο που εν μέσω καραντίνας πάει να περάσει χωρίς να ενημερώνετε τους πολίτες. Ντροπή να δηλητηριαζετε τις αθώες ψυχές.
Διαφωνώ κάθετα! Η σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση δεν ενδείκνυται σε αυτές τις ηλικίες να γίνεται από τρίτους. Η οικογένεια είναι υπεύθυνη να μιλήσει για αυτά τα λεπτά και σοβαρά ζητήματα στα παιδιά της. Ποιος είναι αυτός ο «ειδικός» εκπαιδευτικος που θα αναλάβει ένα τόσο ιδιαίτερο μάθημα; Όχι και πάλι ΟΧΙ.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ 5 ΠΑΙΔΙΩΝ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΘΕΜΙΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ, ΤΩΝ ΟΜΟΡΦΩΝ ΠΤΥΧΩΝ, ΤΟΥ ΟΜΟΡΦΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ. ΜΟΛΑΤΑΥΤΑ, Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΓΝΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ, ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ¨ΜΠΛΕΓΜΕΝΑ¨ ΝΟΗΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΄΄ΠΡΕΠΕΙ΄΄ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΑΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.. ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΖΩΗ. ΣΕ ΤΟΥΤΑ ΕΔΩ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ, ΜΑΘΑΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΑΣ, ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΑΝ ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΤΗΣ ΤΟΥΣ.. ΘΛΙΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ. ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ..
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΤΡΥΦΕΡΉ ΗΛΙΚΊΑ.ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ Κ ΜΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΏΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ.ΟΙ ΓΟΝΕΊΣ ΕΊΝΑΙ ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥΣ.
Ως μητέρα κ εκπαιδευτικός διαφωνώ στην προθυμία αυτη του κράτους να αναλάβει το ρόλο του γονιού σε ανήλικα παιδιά. Λάθος με μελλοντικές αρνητικές συνέπειες στη διαμόρφωση πραγματικά ελεύθερων ανθρώπων που δεν είναι δέσμιοι στις εκάστοτε τάσεις των εκάστοτε «ειδημόνων».
Όντας εν ενεργεία εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναρωτιέμαι ποιον σκοπό έχει αυτή η παρέμβαση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτήν την πρώιμη ηλικία από την στιγμή αυτά που θέλουμε τα νήπια να ξέρουν για το θέμα αυτό ήδη τα ξέρουν, δηλαδή:
1) Ότι υπάρχει φαινοτυπική διάκριση μεταξύ του ανδρικού και γυναικείου φύλου (γιατί τη βλέπουν στην εξωτερική τους όψη)
2) Ότι τα παιδιά γεννιόνται από την πολλή αγάπη της μαμάς με τον μπαμπά (το πολύ να πεις- για να προσεγγίσεις περισσότερο την αλήθεια- ότι όταν η μαμά δεχθεί τον σπόρο της αγάπης του μπαμπά τότε αυτό που φυτρώνει, ο καρπός δηλαδή είναι τα παιδιά – με τον κίνδυνο της παρανόησης να αναρωτιούνται αν είναι φυτά…!!!) . Σε ΚΑΜΜΙΑ μα ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση σε αυτήν την ηλικία δε λες ωμά την αλήθεια. Όποιος το κάνει αυτό ΔΕΝ ξέρει από αγνές παιδικές ψυχές, τις συντρίβει και υποτιμά την ύψιστη στιγμή της ανθρώπινης δημιουργίας σε μια ζωώδη και ενστικτώδη διαδικασία.
Συνεχίζω να αναρωτιέμαι ποιος ο σκοπός αυτής της παρέμβασης στα νήπια και σκέφτομαι διάφορους λόγους στο πλαίσιο της αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας, αλλά ο εκπαιδευτικός πέρα από το να καλλιεργεί κλίμα αλληλο-αποδοχής και αλληλοσεβασμού δε μπορεί χωρίς την συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων να παραπέμψει σε ειδικούς ένα νήπιο που αντιμετωπίζει θέματα ταυτότητας φύλου. Άρα η λύση σε αυτό το θέμα δεν είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των άλλων νηπίων αλλά η εξατομικευμένη κατάλληλη βοήθεια τέτοιων μεμονωμένων περιστατικών που απέχουν πολύ από τον μέσο όρο των νηπίων.
Τέλος είναι σημαντικό να ενισχυθεί η προστασία της σωματικής, συναισθηματικής, ηθικής και ψυχικής ακεραιότητας των νηπίων καθώς και των παιδιών μέσα από θεματικές με άλλον τίτλο και άλλες επιδιώξεις. Ο κανόνας του εσώρουχου είναι βασικότατος.
Συνοψίζοντας διαφωνώ με την πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων και των παιδιών του δημοτικού σχολείου ώστε να μη χάνουν έτσι την πολυπόθητη παιδικότητα και αγνότητά τους, και συμφωνώ με εξατομικευμένες συναινετικές παρεμβάσεις με τη βοήθεια ειδικών για τις περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν θέματα ταυτότητας φύλου.
Χριστός Ανέστη! Σαν εκπαιδευτικός, αλλά κυρίως ως πολύτεκνη μητέρα 7 παιδιών, θεωρώ ότι ένα μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ήδη από το νηπιαγωγείο, είναι επικίνδυνο, αλλά και καταστροφικό για την τρυφερή ψυχούλα της παιδικής ηλικίας! Κάθε οικογένεια γνωρίζει τον τρόπο, αλλά και το χρόνο που θα μιλήσει στα παιδιά της για αυτά τα θέματα, με τη συμβουλή και τη βοήθεια και του πνευματικού πατέρα! Αρνούμαστε λοιπόν να συμμετέχουν τα παιδιά μας στο μάθημα και παρακαλούμε τους αρμόδιους να σκεφτούν παρά πολύ καλά τις αρνητικές συνέπειες ενός τέτοιου εγχειρηματος στις παιδικές ψυχές!
Αρνούμαι την επιβολή ενός αρρωστου συστήματος που θα καταστρέψει αθώες ψυχές και οι σκοποί είναι ξεκάθαρα σκοτεινοί!!!
λέμε όχι στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα Νηπιαγωγεία – Δεν θέλουμε κι άλλο γκρέμισμα στην Εκπαίδευση.
«Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό.»
Θεωρώ πως η εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι απαράδεκτη! Αφενός διότι συνιστά αποκλειστικό και αναφαίρετο δικαίωμα των γονέων. Αφετέρου επειδή η κίνηση αυτή θα προκαλέσει τρομερή σύγχυση στους αποδέκτες της, τη στιγμή που απευθύνεται σε μικρής ηλικίας παιδιά (Γυμνασίου, Δημοτικού), ακόμα και σε νήπια!!! Άσε τι ανηθικότητες θα διδαχθούν τα παιδιά μας…
Επίσης, επιθυμώ να τονίσω πως είναι ύπουλος και κατακριτέος ο τρόπος με τον οποίο το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να προωθήσει το εν λόγω πολυνομοσχέδιο, εκμεταλλεύομενο τη συγκυρία της πανδημίας του κορωναϊού και τον πανικό που τη συνοδεύει. Ντροπή στους κυρβερνώντες για τον αμοραλιστικό τρόπο με τον οποίο διοικούν!!!
Το μόνο που μπορεί να κερδίσει κάποιος με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτή την τρυφερή ηλικία είναι να χαθεί κάθε ίχνος αθωότητας και παιδικότητας.
Ησεξουαλικη αγωγη των παιδιων ειναι αποκλειστικη ευθυνη των γονεων. Δεν εχει κανενα λογο υπαρξης στα σχολεια και ιδιαιτερα στην Πρωτοβαθμια Εκπαιδευση.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ…!!!!!!!!!
Απαράδεκτη η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε τόσο μικρή ηλικία!! Τι πάτε να κάνετε στις ευαίσθητες και τρυφερές ψυχές των παιδιών μας; Η αθωότητα σε αυτή την ηλικία είναι κάτι τόσο όμορφο κι εσείς θέλετε να το καταστρέψετε! Δεν έχετε το δκαίωμα. Αφήστε τα παιδάκια να ζήσουν την ηλικία τους. Μην ακολουθείτε ξενόφερτα πρότυπα και συνταγές. Να ξέρετε ότι η ελληνική κοινωνία ΕΥΤΥΧΩΣ δεν είναι έτοιμη να δεχθεί κάτι τέτοιο και θα το πολεμήσει. Αποσύρετε τώρα τις σχετικές διατάξεις.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης! Θεωρώ ότι η οικογένεια είναι υπεύθυνη να ενημερώσει και να καθοδηγήσει τα παιδιά της. Σε καμία ηλικία, πόσο μάλλον στην τρυφερή ηλικία των νηπιων, δε συμφωνώ να αναφερθεί κάποιος στα παιδιά μας για αντίστοιχα θέματα. Δεν έχουμε να κερδίσουμε τίποτα αλλά δυστυχώς θα χάσουμε την αθωότητα των παιδιών μας με αντίστοιχα μαθήματα. Επίσης διαφωνώ με την εισαγωγή των αγγλικών από το νηπιαγωγείο έστω και πιλοτικά. Έχοντας την εμπειρία της εισαγωγής των αγγλικών από την Α δημοτικου θεωρώ ότι είναι ήδη επιβαρυντικό για τους μαθητές και τους μπερδεύει στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Τα παιδιά σήμερα ταλαιπωρουνται μαθαίνοντας όλο και πιο γρήγορα και πρώιμα γνώσεις που μπορούν και αργότερα, δημιουργώντας τους μαθησιακα προβλήματα
Ωθεί τις νεανικές ψυχές στην ανηθικότητα με όλα τα επακόλουθα.