1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.Ζητούμε να μην έχει αναδρομικη ισχύ!
Αναφορικά με το αρ.47.4
Τυχούσες συντεχνιακές αιτιολογίες άλλων ομάδων αναπληρωτών ότι αναφορικά με την κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (με σεμινάριο ή μεταπτυχιακές σπουδές ειδικής εκπαίδευσης) παίρνουν την δουλειά άλλων αναπληρωτών δεν ευσταθούν καθώς δεν κάνουν κάτι παράνομο. Επισημαίνουμε ότι :
• α) Σε προηγούμενες προσλήψεις δινόταν δικαίωμα απενεργοποίησης της αίτησης των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΑΕ στην γενική εκπαίδευση όταν ξεκινούσαν οι προσλήψεις αναπληρωτών γενικής και ειδικής. Επιπρόσθετα όπως αποδεικνύεται από τις εγκύκλιους πρόσληψης αναπληρωτών κατά τα παρελθόντα έτη δινόταν η δυνατότητα αίτησης αναπληρωτών στην γενική εκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο για να φαίνεται η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στον ενιαίο πίνακα διορισμών (βλέπετε ενδεικτικό παράδειγμα σελ. 2, εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων α/μιας και β/μιας εκπαίδευσης σχ. έτος 2012-13 ΑΔΑ:Β41Ξ9-Ω93). Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν δηλώνονταν περιοχές προτίμησης στις αιτήσεις των αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Επομένως ένας αναπληρωτής ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 δεν μπορούσε να κληθεί να υπηρετήσει στην γενική εκπαίδευση.
• β) Επίσης οι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (εκτός του ότι κατά ένα μεγάλο αριθμό διαθέτουν κι εκείνοι επιτυχία στον ΑΣΕΠ ) , καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία σχεδόν και ένα μήνα αργότερα από τις προσλήψεις των αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης. Συνεπώς δεν αποκτούν περισσότερη προϋπηρεσία από έναν αναπληρωτή νηπιαγωγό ΠΕ60 και έναν δάσκαλο ΠΕ70 ώστε να προηγηθούν στην κατάταξη και πρόσληψη. Αν για παράδειγμα συγκριθούν προϋπηρεσίες ΠΕ60 και ΠΕ60.50 που ενδεχομένως το 2008 κλήθηκαν ταυτόχρονα κατά την ά φάση πρόσληψης αναπληρωτών να υπηρετήσουν στην γενική και στην ειδική εκπαίδευση αντίστοιχα, με το τέλος του παρόντος σχολικού έτους ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 υπολείπεται το λιγότερο σε 7 μήνες προϋπηρεσίας από τον ΠΕ60 . Αυτό σημαίνει ότι όταν ξεκλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 θα κατέβει πάρα πολλές θέσεις στην κατάταξη τόσο στους πίνακες αναπληρωτών γενικής όσο και στον ενιαίο πίνακα διορισμών εφόσον οι πίνακες αυτοί συνεχίσουν να υφίστανται έπειτα από την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση θα διαθέτει λιγότερα μόρια προϋπηρεσίας.
• γ) Οι αναπληρωτές ΠΕ60.50 &ΠΕ70.50 για τους οποίους προβάλλεται το επιχείρημα ότι δεν διαθέτουν επιτυχία ΑΣΕΠ, κατά πρώτον δεν ευθύνονται για την μη πραγματοποίηση διαγωνισμού από το 2010 και έπειτα. Κατά δεύτερον ,στήριξαν και στηρίζουν το ελληνικό δημόσιο σχολείο προσφέροντας πραγματική υπηρεσία έργου η οποία μεταφράζεται σε χρόνια εργασιακής εμπειρίας, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παραβλέπεται και να υποτιμάται.
Όπως έχει ήδη τονιστεί δεν υπάρχει αυτόνομος κλάδος με το συμπληρωματικό .50 αλλά οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής. Η επιθυμία και η προσπάθειά τους για επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να τιμωρεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς που κατέβαλλαν κόπο για να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και τριγυρνούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδος για να προσφέρουν διδακτικό έργο!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ;
κατά τον κ. Λολίτσα πε60.50 δεν υπάρχουν (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, Κ. Λολίτσας, 26/05/2015) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕ60
όχι στον διαχωρισμό
Η προϋπηρεσία είναι ΜΙΑ αυτή που προσφέρθηκε σε δομές του υπουργείου παιδείας στον βασικό τίτλο σπουδών. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ
Γενική και ειδική αγωγή συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!!
Δεν διαχωρίζονται.
Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!
Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή? Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση. Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους? Ποιός θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά? Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας?
Θεωρώ άδικη την μη προσμέτρηση της διανυθεί σας προϋπηρεσίας καθώς και εφεξής των ΠΕ 60.50 , ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτων γενικής εκπαίδευσης. Το σχολειο ειναι ενιαίο, καθώς και η εκπαίδευση. Δεν δύναται να συζητάμε για διαχωρισμό της εκπαίδευσης εν έτη 2015.
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 , ΠΕ70.50 εργάστηκαν σε ενα τετοιο ενιαίο σχολικό πλαίσιο, σε γενικα σχολεία, σε τμήματα ενταξης και ως παράλληλη στήριξη σε γενικα σχολεία. Το βασικό τους πτυχίο ειναι ΠΕ60, ΠΕ 70 και βάση αυτών θα πρεπει να προσμετράται και να αναγνωρίζεται ανάλογα η προϋπηρεσία τους.
Η περεταιρω εξειδίκευση και συνεχής μόρφωση σε ο,τι αφορά στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά εναι παντα θεμιτά και απαραίτητα σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και οχι μόνον.
Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας σε Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης αποτελεί κάτι πρωτόγνωρο.Οδηγεί σε κατηγοριοποίηση μαθητές και εκαπιδευτικούς.Πώς μιλάμε για το όραμα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ όταν τεμαχίζεται η ίδια η προϋπηρεσία;
Τα παιδιά με δυσκολίες χρειάζονται δασκάλους που να είναι εκπαιδευμένοι έτσι ώστε ναμπορούν να έχουν κινητικότητα από ειδική σε γενική κι αντίστροφα σύμφωνα με τη διακήρυξη της Σαλαμάνκα,την οπόια ο αξιότιμος κύριος Κουράκης συχνά επικαλείται.
Θα είναι απίστευτο και θα δημιουργήσει πολλά πρόβληματα στο άμεσο μέλλον αν υλοποιηθεί ο διαχωρισμός της προϋπηρείας.Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες γιατί πρίκειται για ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ.
Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης αποτελεί πρωτόγνωρο γεγονός στην εκπαιδευτική ιστορία.Όλα τα κράτη έχουν απορρίψει το διαχωριστικό αυτό μοντέλο και δεν ισχύει πουθενά ο τεμαχισμός της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.
Αποτελεί τροχοπέδη και ανασταλτικό παράγοντα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και γυρίζουμε στο ιατρικό μοντέλο.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να συμβεί ο διαχωρισμός αυτός ειδικά από αυτή την κυβέρνηση που μας γέμισε ελπίδες.
Θυμίζω την εισήγηση του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Τάσου Κουράκη στην ημερίδα «Η πολιτική για την αναπηρία – Η αναπηρία για την πολιτική» ΤΟ Μάρτη που μόλις πέρασε,στην οποία ο αξιότιμος υπουργός είπε:
«Επίσης, στη συνείδηση πολλών η ειδική εκπαίδευση, κατέχει μία σαφώς διαχωρισμένη θέση από τη γενική εκπαίδευση, γεγονός που υποβαθμίζει την ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική.»
Ο διαχωρισμός θα επιφέρει πάρα πολλά προβλήματα στην εκπαίδευση και στους εργαζόμενους και θα πάει κόντρα στις διεθνείς συμβάσεις αλλά και στα δικαιώμτα τα των αναπήρων που οραματίζονται ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Παρακαλούμε το υπουργείο να επανεξετάσει και να μην υλοποιηθεί ο διαχωρισμός αλλιώς θα δημιουργηθούν εξαιρετικά και πολλά προβλήματα πολύ σύντομα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ΑΔΙΚΗ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΚΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ. ΤΟ 84 ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΔΟΕ ΜΕ 600 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑ ΑΥΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ; ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ (ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟ, ΤΟΥ 2010).
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2009 ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΟΥΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ, ΑΦΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΒΑΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΟΛΜΕ.
Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προυηπηρεσίας.
….Απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προυηπηρεσίας. Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47
Ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής αγωγής , η εκμηδένιση της προσπαθειας ενος νέου δάσκαλου να επιμορφωνεται και να εξελίσσεται σεβομενος και υπηρετώντας τη διαφορετικότητα αναιρει και την ιδια της την υποσταση ως ειδική και οσα αυτή πρεσβεύει ανθρωπιστικά και αξιακα. Ο ορος αγορασμενα η η έκφραση μοναδικό μέλημα που αναφέρεται για δασκάλους κατόχους μεταπτυχιακών αναιρεί την επαγγελματική κατάρτιση για την οποια οφείλει να εργάζεται σκληρα οποίος αναλαμβάνει ενα υπεύθυνο έργο που συνδεέται αρρηκτα με τη γενική εκπαίδευση, αυτό της ενταξης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές αναγκες στο γενικό σχολείο και στη κοινωνια . η σύνδεση είναι αρρηκτη , η προσπαθεια είναι μεγάλη και καλύπτει το κλάδο του δασκάλου που παιρνει αυτό το 50 για να μπορεσει να ανταποκριθεί περισσότερο στον υπευθυνο ρολο του και να ανταποκριθεί στο έργο αυτο.επιπλέον οι νέοι δάσκαλοι που δεν πρόλαβαν τον ΑΣΕΠ πχ αποφοιτοι 2011 με αλλες εργασιες και εξοδα προσπαθουν να ανακτήσουν ελπίδες και να επενδύσουν χρονο και κατάρτιση στο κλάδο τους. Αυτοι οι δάσκαλοι δεν έχουν προυπηρεσια ουτε ΑΣΕΠ είχαν τη τυχη να συναντησουν αφου δεν πραγματοποιηθηκε απο το 2008 και παρότι η ειδικη αγωγη σαν προοπτική διορισμού δεν υπάρχει για εμας που μπορεί να μετρήσει η προυπηρεσια ; ένας κλαδος συνδεδεμένος με το έργο της ενταξης και ολοκληρωμενος οτάν συμπεριλαμβάνει γενική και ειδική εκπαιδευση μαζι , συνεχη προσπαθεια, κίνητρο,αναμονή πως γίνεται να αποκλείεται η επαγγελματική του προοπτική, που θα διοριστεί αυτός ο νεος δάσκαλος αφού είναι αποκλεισμένος απο την ειδική. Η βασική συγχυση εγκειται στο διαχωρισμο που γίνεται οταν οι ανθρώποι θέλοντας να δημιουργήσουν ανθρωπιστικές δομές για τη κοινωνία ηδη διαχωρίζουν τα παιδία , το έργο , τα κίνητρα ανθρώπων που χωρίς μέσα,ΑΣΕΠ, τύχη, προυπηρεσια, κυβερνητική βοήθεια προσπαθούν εντιμα να εξελίσσονται και καποτε να εργάζονται βιοποριστικά σε ενα πολυπλευρο αντικείμενο του τομέα-κλαδου τους.
Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής:
1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού.
2.Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία.
3.Επισημαίνουμε ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους.
4.Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να δώσει στη δημοσιότητα τη ρύθμιση σεβόμενο τις θέσεις του κλάδου, αλλά και τη δικαιολογημένη αγωνία χιλιάδων συναδέλφων μας.
Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
Oι ανισότητες μεταξύ αναπληρωτών και μονίμων πρέπει να αρθούν.
Δεν θίγεται πουθενά το θέμα της ειδικής παροχής μητρότητας(6μηνη άδεια ΟΑΕΔ) με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία για τις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς, γιατί? Είμαστε ασφαλισμένες στο ΙΚΑ ή όχι? πληρώνουμε τις εισφορές μας ή όχι? γιατί τότε ΔΕΝ μπορούμε να πάρουμε την 6μηνη άδεια μητρότητας-ανατροφής? Ο ΟΑΕΔ θα μας πληρώνει τη μισθοδοσία, τα δικά μας τα παιδιά τί είναι? μόνο οι μόνιμες γεννούν παιδιά? οι αναπληρώτριες τι κάνουν? ούτε άνευ αποδοχών δεν μπορούμε να πάρουμε για να μη χαθεί η πολυπόθητη προϋπηρεσία. Στην παρ.6 αναφέρει «Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». Πού γράφει για τους αναπληρωτές? Γιατί να κλαίει η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός με «γεμάτο» γάλα στήθος της και να αναγκάζεται να το «βγάζει» στην τουαλέτα του σχολείου ενώ η μόνιμη συνάδελφος απολαμβάνει υπέροχες στιγμές ζωής με το βρέφος της?
Γνωρίζοντας την ευαισθησία που επιδεικνύετε σε θέματα ισότητας των πολιτών, επισημαίνουμε την ανάγκη της άμεσης επίλυσης του συγκεκριμένου ζητήματος.
Οταν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υγείας, οι 15 ημερολογιακές ημέρες αναρρωτικής άδειας είναι ψίχουλα…
Θα πρέπει να υπάρξει μοριοδότηση στους μονογονείς εκπαιδευτικούς, καθώς είναι μια ιδιαίτερα ευπαθής κοινωνική ομάδα ή καλύτερα να πω ότι είναι ήρωες.
Δηλώνω την αντίθεσή μου σχετικά με την προσμέτρηση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών ειδικής αγωγής κατόχων μεταπτυχιακών, διδακτορικών ή σεμιναρίου ειδικής αγωγής, στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής αγωγής.
Να ανοίξουν οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό.
Εμεις, οι νεοι αποφοιτοι των Τμηματων Ειδικης Αγωγης θα βρεθούμε σε εργασιακο αδιεξοδο λογω της ποσοστωσης που δινετε στα Μεταπτυχιακα των 70,50 και 60,50!
Επιλεξαμε αυτο τμημα, σπουδασαμε 4 χρονια , εχουμε βασικο τιτλο στη Ειδικη Αγωγη που καθοριζει την ειδικοτητα μας!
Δικαιως ζητουμε τοσα χρονια να ισχυει στην ειδικη αγωγη ο,τι ισχυει και στους αλλους κλάδους!
ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο 47 του επικείμενου νομοσχεδίου και με τη δήλωση του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας σχετικά με τη μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες,. Κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική και τη νομιμότητα. Επισημαίνω ότι τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων της τετραετίας 2010-2014 ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ αλλά θα προσμετρηθούν στις υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις) των εν λόγω εκπαιδευτικών μετά τον μόνιμο διορισμό τους. Παραθέτω και τη σχετική δήλωση του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη «Κατά τα άλλα, σε ότι αφορά τη διπλή μοριοδότηση, αυτή δεν θα μετράει για τις περιόδους 2010-2012 και 2012–2014. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. Βέβαια, το συγκεκριμένο πλεονέκτημα δεν παύει να ισχύει για όλες τις άλλες περιόδους»
κύριε Υπουργέ,
επισημαίνω ότι ο χώρος της παιδείας είναι αυτός που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλον, εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών που ασκήθηκαν. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία πέντε χρόνια, έχουν αποχωρήσει πάνω από 11.000 εκπαιδευτικοί και έχουν προσληφθεί, ως μόνιμοι, μόνο 272. Δεν τηρήθηκαν ούτε καν οι μνημονιακές δεσμεύσεις της προηγούμενης κυβέρνησης για προσλήψεις 1:5 ή 1:10. Είναι βέβαιο πως αν δεν υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί και φέτος το σύστημα θα καταρρεύσει.
κύριε Υπουργέ,
ως εκπαιδευτικός και ως μητέρα επανέρχομαι για μια ακόμη φορά στο θέμα της ανάγκης μόνιμων διορισμών στην ΠΕ, προκειμένου να καλυφθούν τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν, καθώς και στο θέμα της αναγνώρισης ολόκληρης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από 1/9/2010. Οι μόνιμοι διορισμοί μπορούν να γίνουν, άμεσα, με το σύστημα 60-40%.
Υπενθυμίζω, κύριε Υπουργέ,
ότι το σύστημα διορισμών 60%-40% είναι ένα σύστημα αντικειμενικό και δίκαιο το οποίο αναγνωρίζει τόσο την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όσο και την προϋπηρεσία. Το 2014 και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με απόφασή του δικαίωσε Ιταλούς συμβασιούχους συναδέλφους μας, αναγνωρίζοντας στην ουσία το δικαίωμά τους για μόνιμο διορισμό μετά από 36 μήνες προϋπηρεσία. Η απόφαση αυτή πρέπει να ισχύσει και στη χώρα μας, αφού οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στην Π.Ε. έχουν πολλά χρόνια προϋπηρεσίας.
κύριε Υπουργέ,
Να ανοίξουν οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, χωρίς τον υπολογισμό των δυσπρόσιτων για το διάστημα αυτό, καθώς ουδείς γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 3848/2010 .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ
Τι προβλέπει το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου για τους αναπληρωτές
1.Με την παράγραφο 2 του άρθρου 47 «ξεκλειδώνουν» οι πίνακες και υπολογίζεται ολόκληρη η προϋπηρεσία από 1-9-2010 και μετά. Δεν διπλασιάζεται η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία από το 2010 έως το 2014.
2. Με την παράγραφο 3 του άρθρου 47 καταργείται η ποινή της δίχρονης διαγραφής από τους πίνακες και η διαγραφή ισχύει μόνο για το σχολικό έτος που αρνούνται να αναλάβουν υπηρεσία ως αναπληρωτές.
3. Με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 διαχωρίζεται η προϋπηρεσία για όσους έχουν διδακτορικά, μεταπτυχιακά ή σεμινάρια 400 ωρών που αποκτήθηκαν μέχρι 31-8- 10 και υπολογίζεται πλέον στις δομές που προσφέρθηκε ( Γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης). Η διάταξη αυτή δεν έχει αναδρομική ισχύ. Ισχύει εφεξής.
4. Με την παράγραφο 7 του άρθρου 47 χορηγούνται και στους αναπληρωτές άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για επιμορφωτικούς λόγους, όπως ακριβώς και στους μόνιμους
5. Με την παράγραφο 8 του άρθρου 47 λύνεται το θέμα που προέκυψε στην αρχή της χρονιάς με τη διαφορά μιας μέρας στην προϋπηρεσία μεταξύ των συναδέλφων που προσελήφθησαν στην ίδια φάση (ΕΣΠΑ-κρατικός προϋπολογισμός).
ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ «ΚΑΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ» ΤΗς ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση και ειδικότερα στο άρθρο 47 που αναφέρεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, διαπιστώνεται η βούληση να επιλυθούν δύο ακανθώδη για τους αναπληρωτές ζητήματα. Η ΔΟΕ οφείλει να πάρει σήμερα απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πλειοψηφία των μελών μας όσο και τις κείμενες διατάξεις του Συντάγματος. Μόνο έτσι θα αποφευχθεί το σενάριο της δικαστικής εμπλοκής κατά τη προσεχή πλήρωση των λειτουργικών εκπαιδευτικών κενών.
Ειδικότερα, στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο, περιλαμβάνεται διάταξη με την οποία προβλέπεται η μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες. Είναι προφανές ότι κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική, την ισότητα και τη νομιμότητα, καθώς σε περίπτωση που γίνει δεκτή αντίθετη διάταξη θα έχουμε ανακατατάξεις στους πίνακες αναπληρωτών, οι οποίες θα οφείλονται όχι στην φυσιολογική προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους αλλά σε τυχαία γεγονότα, όπως είναι η εκ των υστέρων πριμοδότηση τους.
Στο σημείο αυτό επισημαίνουμε ότι τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων της τετραετίας 2010-2014 ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ αλλά θα προσμετρηθούν στις υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις) των εν λόγω εκπαιδευτικών μετά τον μόνιμο διορισμό τους.
Στο εν λόγω ζήτημα η ΔΟΕ, έχει επιδείξει αντιφατική στάση, η οποία συνιστά πρόκληση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και γι’ αυτό αναφέρουμε τα εξής:
Η ΔΟΕ σε ανύποπτο χρόνο, στις αρχές του 2015, μας είχε διαβεβαιώσει και μετά από την έναρξη από μέρους μας δικαστικής διαδικασίας για την ακύρωση της αντισυνταγματικής διάταξης του πρώην υπουργού κου Λοβέρδου, η οποία συμπαρέσυρε και τις διατάξεις περί διπλασιασμού των μορίων των δυσπρόσιτων, λόγω του ανοίγματος των πινάκων, ότι για τη συγκεκριμένη διάταξη θα ζητηθεί η γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ και εν συνεχεία την λήψη απόφασης από το ΔΣ.
Η εν λόγω γνωμοδότηση δεν γνωρίζουμε να έγινε ποτέ, γνωρίζουμε όμως ότι το ΔΣ της ΔΟΕ, αποφάσισε τον Απρίλιο του 2015 την μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, ενώ αντίθετα την περασμένη εβδομάδα άλλαξε την απόφαση της με την προσμέτρηση αυτών.
Είναι λοιπόν προφανές ότι αυτή η αντιφατική συμπεριφορά του ίδιου οργάνου της ΔΟΕ, αποτελεί πρόκληση και ελέγχεται για την νομιμότητά της, καθώς συνιστά ανεπίτρεπτη μεταβολή γνώμης και θέσης. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για δυο λόγους. Είτε οφείλεται σε εσφαλμένη ενημέρωση των μελών του ΔΣ και δεν είναι απόρροια εξωγενών και πολιτικών πιέσεων, σε κατεύθυνση αντίθετη προς τα συμφέροντα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, είτε αποτελεί έκφραση αλλαγής τακτικής κάποιων παρατάξεων εν όψει της εκλογής του νέου ΔΣ της Ομοσπονδίας και των απαραίτητων για την επιβίωση τους συσχετισμών.
Επιπλέον, στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο, περιλαμβάνεται διάταξη με την οποία πραγματοποιείται διαχωρισμός των δυο πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, εφεξής και όχι αναδρομικά. Καλούμε τη ΔΟΕ σε συνέχεια της θέσης που πάλεψε ενάντια στις φάμπρικες των σεμιναρίων, αλλά και μεγάλης μερίδας αμφιλεγόμενων μεταπτυχιακών, τα οποία αποκτήθηκαν πολύ ακριβά, να υπερασπιστεί σήμερα την εργασία της πλειοψηφίας των αναπληρωτών που δεν είχαν τη δυνατότητα στις πανάκριβες σπουδές ή επιμορφώσεις, αλλά μέσα από τη βάσανο πολύ σκληρών γραπτών διαγωνισμών διεκδίκησαν το δικαίωμα στην εργασία. Ακόμα και τα λίγα καθαρά μεταπτυχιακά απαιτούν χρήματα που δεν είναι εύκολο να βρεθούν από ένα αυτοσυντηρούμενο αναπληρωτή.
Ας δούμε όμως μερικά ενδεικτικά νούμερα της κατάστασης που περιγράψαμε:
Σήμερα στις δομές της Ειδικής Αγωγής εργάζονται 676 αναπληρωτές ΠΕ 60.50. Εκ των οποίων 320 είναι στους Πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Μόνο οι 68 έχουν βαθμολογία σε ΑΣΕΠ τέτοια που να τους δίνει τη δυνατότητα να εργαστούν και στη Γενική. Οι υπόλοιποι 356 είτε δεν έχουν δώσει ΑΣΕΠ καθότι είχαν πτυχίο από το 2009 και μετά (200 άτομα), ειτε ήταν αποτυχόντες ή αρνήθηκαν να δώσουν ΑΣΕΠ, είτε δεν ενδιαφέρθηκαν να δώσουν ΑΣΕΠ. Από αυτά προκύπτει ότι οι 608 εκ των 676 αξιοποίησαν την καθόλου δίκαιη λύση της μελλοντικής διπλής ένταξης στις λίστες της Γενικής και της Ειδικής και μόνο 68 συνάφελφοι δεν χρειαζόντουσαν την τεχνητή αυτή ενίσχυση. Είναι εντυπωσιακό ότι αν εξαιρέσουμε τους 63 νηπιαγωγούς με αναπηρίες από τους υπόλοιπους οι 345 έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια. Δηλαδή το 58% των αναπληρωτών που υπηρέτησαν στην Ειδική Αγωγή αξιοποίησαν ένα εργαλείο που κατά κόρον έχει κατηγορηθεί από όλες τις παρατάξεις της ΔΟΕ και από το ΔΣ της.
Είναι λοιπόν άδικη η ιδιαίτερη και σε δυο πίνακες μοριοδότηση των υπηρετούντων στις δομές της Ειδικής αγωγής, αφού στον πίνακα της Γενικής, μέχρι σήμερα τοποθετούνται αναπληρωτές με διαφορετικά τυπικά προσόντα πρόσληψης. Γιατί βρίσκονται στον ίδιο πίνακα από την μία επιτυχόντες του ΑΣΕΠ με υψηλή βαθμολογία και προϋπηρεσία σε σχολικές μονάδες Γενικής και από την άλλη αναπληρωτές που εργάστηκαν σε δομές της Ειδικής Αγωγής, ως κάτοχοι σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών Ειδικής Αγωγής. Το τελευταίο συνιστά πράξη αντισυνταγματική και παράνομη, η οποία μάλιστα διαπιστώθηκε και στην πρόσφατη υπ’ αριθμ. 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία, είναι απαραίτητο για το διορισμό των αξιότερων υποψηφίων να υπάρχει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ τους.
Και ας μην βιαστεί να ισχυριστεί κανείς ότι η εν λόγω απόφαση αφορά μόνιμους διορισμούς, καθώς αποτελεί πάγια νομολογία των διοικητικών μας δικαστηρίων, σε κάθε υπηρεσιακή μεταβολή των εκπαιδευτικών, ακόμη και των αναπληρωτών, η τήρηση της αρχής της ισότητας.
Είναι λοιπόν σαφές ότι η διατήρηση της εν λόγω διάταξης συνεχίζει να πριμοδοτεί λάθη του παρελθόντος, γι΄ αυτό και συμφωνούμε με την εν λόγω ρύθμιση, με την μόνη ένσταση ότι η ισχύς της θα πρέπει να είναι αναδρομική από το 2010.
Είναι προφανές ότι η διατήρηση της σημερινής κατάστασης, δεν συνιστά ενίσχυση και αναβάθμιση του θεσμού της Ειδικής Αγωγής, αλλά διακωμώδηση του, για την οποίο ευθύνη έχει και η ΔΟΕ.
κύριε Υπουργέ, επισημαίνω ότι ο χώρος της παιδείας είναι αυτός που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλον, εξαιτίας των μνημονιακών πολιτικών που ασκήθηκαν. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τα τελευταία πέντε χρόνια, έχουν αποχωρήσει πάνω από 11.000 εκπαιδευτικοί και έχουν προσληφθεί, ως μόνιμοι, μόνο 272. Δεν τηρήθηκαν ούτε καν οι μνημονιακές δεσμεύσεις της προηγούμενης κυβέρνησης για προσλήψεις 1:5 ή 1:10. Είναι βέβαιο πως αν δεν υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί και φέτος το σύστημα θα καταρρεύσει.
κύριε Υπουργέ, ως εκπαιδευτικός και ως μητέρα επανέρχομαι για μια ακόμη φορά στο θέμα της ανάγκης μόνιμων διορισμών στην ΠΕ, προκειμένου να καλυφθούν τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν, καθώς και στο θέμα της αναγνώρισης ολόκληρης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από 1/9/2010. Οι μόνιμοι διορισμοί μπορούν να γίνουν, άμεσα, με το σύστημα 60-40%.
Υπενθυμίζω, κύριε Υπουργέ, ότι το σύστημα διορισμών 60%-40% είναι ένα σύστημα αντικειμενικό και δίκαιο το οποίο αναγνωρίζει τόσο την επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όσο και την προϋπηρεσία. Το 2014 και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με απόφασή του δικαίωσε Ιταλούς συμβασιούχους συναδέλφους μας, αναγνωρίζοντας στην ουσία το δικαίωμά τους για μόνιμο διορισμό μετά από 36 μήνες προϋπηρεσία.
κύριε Υπουργέ, θα πρέπει να γίνει άμεσα η σύνταξη των νέων πινάκων αναπληρωτών, να ανοίξουν οι πίνακες και να λυθεί το ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2014 στους πίνακες αναπληρωτών, με την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας και του βαθμού από την επιτυχία του ΑΣΕΠ, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες αδικίες που έχουν δημιουργήσει οι προκάτοχοι σας στο υπουργείο.
Κύριοι υπουργοί,
το πολυπόθητο πολυνομοσχέδιο που πολύ καιρό τώρα αναμέναμε για να μας σώσει από τα ¨κακώς κείμενα¨ των προηγούμενων κυβερνήσεων έφτασε, αλλά δυστυχώς όχι μόνο για να διορθώσει προηγούμενα λάθη..
Αλλά να μας ταράξει με νέες αλλαγές.
Έχοντας ήδη βιώσει τις επιτυχείς εξετάσεις σε τρεις διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και την ψυχοφθόρα διαδικασία της αναμονής και τοποθέτησης, την τελευταία στιγμή πάντα (είτε αυτό ήταν στην αρχή είτε στην μέση της χρονιάς) για έξι συνεχείς χρονιές.
Φυσικά σε διαφορετικά μέρη ανά την Ελλάδα , όπως το μεγαλύτερο ποσοστό των αναπληρωτών.
Ανακοινώνεται λοιπόν, ότι δύο από αυτές τις χρονιές τα μόρια μας δεν θα προσμετρηθούν. Και μέχρι να αναρτηθεί σήμερα το πολυνομοσχέδιο και να δούμε εγγράφως ότι κάτι τέτοιο τελικά δεν πρόκειται να ισχύσει, αγωνιούμε.
Συνεχίζουμε να αγωνιούμε όταν μαθαίνουμε ότι ίσως οι αναπληρωτές που μέχρι τώρα είχαν επιλέξει να δουλεύουν στην ειδική αγωγή, πολλοί από τους οποίους δεν το κάνανε επειδή θέλανε να αφιερωθούν στην ειδική αγωγή αλλά:
είτε γιατί δεν είχαν δώσει ΑΣΕΠ
είτε γιατί ήταν σε χαμηλή θέση στον πίνακα του ΑΣΕΠ
(κάτι που θα σημαίνει ότι δεν είχαν καμμιά πιθανότητα να εργαστούν).
Και λέω ότι δεν θέλανε να αφιερωθούνε στην ειδική αγωγή γιατί πολύ απλά τώρα που τέθηκε όλο αυτό το ζήτημα της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας , δεν θα επιθυμούσανε διακαώς να μπούνε στον πίνακα Γενικής αλλά στον πίνακα Ειδικής Αγωγής, αφού άλλωστε στην ειδική αγωγή ήταν και η προϋπηρεσία τους.
Άρα κάνοντας αυτό το σεμινάριο των 400 ωρών ( που πλέον έχει καταργηθεί), προσλαμβάνονταν και εργάζονταν, μερικές φορές από την αρχή της χρονιάς.
Σε σύγκριση με άλλους συναδέλφους μάλιστα που αν και στην αρχή του πίνακα γενικής, κατέληγαν να διορίζονται στην μέση της χρονιάς.
Αυτοί λοιπόν οι εκπαιδευτικοί θα μπούνε τώρα στον πίνακα Γενικής Αγωγής αν ο νόμος δεν ισχύσει αναδρομικά. Εκπαιδευτικοί, πολλών εκ των οποίων δεν έχουν δώσει ΑΣΕΠ, θα περάσουν εμάς, που έχουμε δώσει 1, 2 ή και 3 φορές ΑΣΕΠ και έχουμε προϋπηρεσία. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει η αναδρομική ισχύ του νόμου.
Ελπίζουμε σε σας, στο να διορθώσετε αυτή την αδικία και να δώσετε τέλος στην αγωνία τόσων χρόνων.
Σας ευχαριστώ πολύ
ΕΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΚΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΜΑΣ ΔΙΟΡΙΖΕΙ..,ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΤΟ 4οΠΑΙΔΙ..
ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2002&2005..ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ??ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ Κ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΙΝΑΚΑ,ΕΝΩ ΜΕΤΡΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΠΔΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ??
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΔΕ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ!!ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΤΗΣΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2010?
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ «ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ» ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ..ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΥΝΤΙ,ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ,ΤΙΣ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ..ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΕ..ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΑΣΕΠ,ΟΥΤΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ!!
Το σχέδιο νόμου πρέπει:
1. Να καταργήσει τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.
2. Να προβλέπει μεταβατικό σύστημα διορισμών με την δημιουργία μίας ενιαίας λίστας μόνιμων διορισμών στην οποία πρέπει να υπολογίζονται δυο κριτήρια. Α. Η βαθμολογία του ΑΣΕΠ με ένα μόριο για κάθε βαθμό για τους επιτυχόντες όλων των διαγωνισμών ΑΣΕΠ.
Β.Η προϋπηρεσία, με ένα μόριο για κάθε μήνα για τους αναπληρωτές και με 1,5 μόρια για κάθε μήνα προϋπηρεσίας ωρομίσθιου,μόνο στην περίπτωση που η προϋπηρεσία είναι στο σύνολό της προϋπηρεσία ωρομισθίου.
Τα μόρια από τις δυο κατηγορίες αθροίζονται και να βγαίνει η τελική μοριοδότηση.
3. Να προβλέπει Α.την πρόσληψη των αναπληρωτών από την παραπάνω ενιαία λίστα κατά προτεραιότητα . Β Για την πρόσληψη των αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία, κατά την μεταβατική περίοδο, να λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος κτίσης πτυχίου.
4.Σε όλα τα δυσπρόσιτα σχολεία να διοριστούν κατά προτεραιότητα μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Στο διορισμό να προηγηθούν όσοι επιλέξουν να μείνουν τουλάχιστον για μια 5ετια στην εν λόγω οργανική θέση ( με επιπλέον μοριοδότηση για κάθε χρόνο ανω της πενταετίας). Επίσης, στους εκπαιδευτικούς που θα επιλέξουν δυσπρόσιτο σχολείο είτε ως αναπληρωτές, είτε ως μόνιμοι να δοθεί επιπλέον οικονομική αποζημίωση.
ΕΛΕΟΣ
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΔΕ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ «ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ» ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ,ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΥΧΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ,ΤΙΣ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ..!ΕΞΩ ΑΠΌ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΕ..
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ,ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΑΣΕΠ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ..!!
Η παρ.4 του αρθρου 47 φαίνεται να «τιμωρεί» τους έχοντας κάποια ακαδημαϊκά προσόντα τους οποίους αφηνει τελευταίους τόσο στους πίνακες της γενικής (με το να μην προσμετράται η προϋπηρεσία τους) όσο και στους πίνακες της ειδικής(με το να έπονται νέων συναδέλφων που τελειώνουν τα τμήματα Ειδικής Αγωγής).Το αποτέλεσμα θα είναι η συγκεκριμένη κατηγορία συναδέλφων να κινδυνεύει να μείνει εκτός σχολικής τάξης (ακόμα κι αν έχει πολλά χρόνια προϋπηρεσία τα οποία έχουν αποκτηθεί τόσο στη γενική όσο και στην ειδκή αγωγή)
Παρακαλώ επανεξετάστε τη συγκεκριμένη παράγραφο.
Επιπρόσθετα οι εποχές επιβάλλουν να αξιοποιούνται συνάδελφοι που εκτός από βασικό τίτλο σπουδών και μεταπτυχιακό/διδακτορικό έχουν και δεύτερο πτυχίο συναφούς κλάδου οπως είναι το πτυχιο Ψυχολογίας. Είναι αδιανόητο να μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά σχολικής ψυχολογίας, σεμιναρια 400 ωρων κτλ και να μη μοριοδοτείται η κατοχή πτυχίου Ψυχολογίας (τετραετούς φοίτησης).
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ «ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ» ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ!! ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
Παρακαλω να αποσυρθει αμεσα το αρθρο 47 που μιλαει για διαχωρισμο της προυπηρεσιας και για τωρα και για το μελλον. Δεν ειμαστε αναπληρωτες ειδικης..ειμαστε εκπαιδευτικοι ΓΕΝΙΚΗΣ με επιπλεον προσοντα για να δουλευουμε στην ειδικη! Προσμετρηση της προυπηρεσιας μας κ της μεχρι τωρα αλλα και της μελλοντικης!!!
Είμαι πολύτεκνη,αδιόριστη μετά την έκτακτη κατάργηση του νόμου από τη Διαμαντοπούλου,που ακόμα μας διορίζει..,ενώ είχε ήδη αποκτηθεί το 4ο παιδί..είμαι επίσης επιτυχούσα σε δύο διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ 2002&2005..πόσες φορές θα χρειαστεί να αποδείξω την αξία μου?γιατί να έχουν μηδενιστεί τα μόρια από τους παλαιότερους διαγωνισμούς,ενώ να μετρούν μόρια προυπηρεσίας από ΠΔΣ που όλοι γνωρίζουμε πως έχουν αποκτηθεί..γιατί τέλος τα ετήσια σεμινάρια στην ειδική αγωγή να υπολογίζονται μόνο μέχρι το 2010?
Υποστηρίζω την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας ΠΕ60.50/ΠΕ70.50 στους πίνακες της γενικής & ειδικής αγωγής, όπως συνέβαινε χρόνια τώρα.
Να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) και στον πίνακα ΠΕ 70.50-ΠΕ 60.50, η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών, που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60. Η εκπαίδευση είναι ενιαία!!
Κύριε Υπουργέ, Κυριε Υφυπουργε, η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών ΠΕ 60 και ΠΕ 70 που διορίζονται για τις σχολικές βαθμίδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πρεπει να κατοχυρώνει καθε νόμιμο δικαίωμα στους εκπαιδευτικούς να εντάσσονται στους πίνακες γενικής και ειδικής αντίστοιχα. Υπάρχει ενιαία εκπαίδευση και δεν πρέπει να την διαχωρίζετε!!!!!! Άλλαξε η κυβέρνηση για ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα σ όλους τους τομείς και όχι να εφαρμόζει αντιδημοκρατικά καθεστώτα!!!!!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!!!
Η 84η συνέλευση της ΔΟΕ επισφράγισε την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΟΕ που ζητούσε την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47. Η πλειοψηφία χθες μίλησε και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες και η λασπολογία δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 &ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η πρϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε. ‘Αλλωστε στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Δεν γίνεται δηλαδή να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ είναι ΕΝΙΑΙΑ και είναι του εκπαιδευτικόυ και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Δεν νοείται ο διαχωρισμός της προυπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν και στην Ειδική Αγωγή με επιπλέον προσόντα(70.50/60.50). Πρέπει αυτονόητα και δίκαια να προσμετράται οπωσδήποτε και στον κλάδο 70/60
Η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.5Ο και ΠΕ 70.50 Θα έπρεπε να προσμετράται κανονικά και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης. Έχουμε προσφέρει εργασία στην γενική εκπαίδευση και ως τέτοια θα έπρεπε να υπολογίζεται. Η παράλληλη στήριξη είναι κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και της συνεκπαίδευσης.
Με την πρόταση του Υπουργείου κάποιος που έχει 5 χρόνια προϋπηρεσίας με 45 μόρια έχοντας οργώσει το Αιγαίο δε φτάνει ούτε τον τελευταίο επιτυχών του ΑΣΕΠ ο οποίος ξεκινάει με 55 μόρια και μηδενική προϋπηρεσία. Το πιο δίκαιο είναι να μοριοδοτείται η επιτυχία στον ΑΣΕΠ με 1 μόριο πάνω από το 55 (δηλ. επιτυχία 60= 5 μόρια), όπως ισχύει και στον πίνακα των αναπληρωτών. Έτσι δικαιώνονται όσοι δουλεύουν τόσα χρόνια μακριά από τις οικογένειές τους μαζεύοντας προϋπηρεσία. Αλλιώς πετάτε στον κάλαθο των αχρήστων όσους δούλευαν και δουλεύουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Εσείς λέγατε πως προτεραιότητά σας είναι να προηγηθούν στο διορισμό όσοι πρόσφεραν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ως αναπληρωτές σε όλη την Ελλάδα. Μην ακυρώνετε τις ζωές μας…!!!
Είναι απαράδεκτο να συζητάμε για διαχωρισμό της προϋπηρεσίας της Ειδικής Αγωγής από τη Γενική Εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, το ίδιο και η προϋπηρεσία!! Απόσυρση της παραγράφου 4 του νόμου 47!
ΜΕ ΛΥΠΗ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ.ΘΕΜΑΤΑ ΑΔΕΙΩΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΚΝΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Η ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ.ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΝΑ ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΡΥΘΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΕΞΑΓΓΕΛΘΕΙ.
Διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα σχολεία το διάστημα 2010-2014.
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 ΠΕ 70.50 και στον πίνακα της γενικής. Όχι στο διαχωρισμό της εκπαίδευσης.
Κριτήρια για τους μόνιμους διορισμούς η ημερομηνία κτήσης πτυχίου, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, και η προϋπηρεσία.
Σχετικά με το νο 4, θεωρώ ότι είναι δίκαιο. σαν εκπαιδευτικός τεχνικής ειδικότητας που δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια στο βασικό πτυχίο και έχοντας δυο εκπαιδευτικούς που λαμβάνουν, ο ένας γενική παιδαγωγική επάρκεια και ο άλλος ειδική παιδαγωγική επάρκεια, δεν είναι λογικό ο δεύτερος να υπερκαλύπτει τον πρώτο. θα ήταν το ίδιο παράλογο να αναγνωρίζεται η ειδική επάρκεια στον πρώτο. Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο ο καθένας να επιλέγει να εργάζεται στον τομέα που καταρτίζεται, αλλιώς να εργάζεται σε άλλη κατηγορία με τα προσόντα που καθεμιά ορίζει.
Σπούδασα στην γενική αγωγή όχι επειδή δεν πέρασα στην ειδική αλλά επειδή θεωρώ ότι για να γίνω σωστή ειδική παιδαγωγός έπρεπε πρώτα να γίνω γενική παιδαγωγός.Άλλωστε οι ρόλοι της ειδικής και γενικής αγωγής εναλλάσσονται μέσα στην τάξη .Πώς λοιπόν γίνεται να μη προσμετράτε την προϋπηρεσία μας στην γενική αγωγή;
Φτάνει λοιπόν αυτές οι συντεχνιακές απόψεις.Από τη στιγμή που έχουμε και τα δυο προσόντα και τα εφαρμόζουμε καθημερινά γιατί να μην παίρνουμε την προϋπηρεσία, ως ΠΕ 60 / ΠΕ 70;
Διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα σχολεία το διάστημα 2010-2014.
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 ΠΕ 70.50 και στον πίνακα της γενικής.
Κριτήρια για τους μόνιμους διορισμούς η ημερομηνία κτήσης πτυχίου, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, και η προϋπηρεσία.
Δίκαιη η μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων για τα έτη 2010-2014.Οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και οι περισσότεροι κινηθήκαμε βάση του νόμου Διαμαντοπούλου επιλέγοντας να μην πάμε σε δυσπρόσιτο ενώ θα μπορούσαμε …Ο νόμος Διαμαντοπούλου δεν έλεγε πουθενά οτι θα προσμετρηθούν καποια στιγμή τα δυσπρόσιτα .Ελεγε μόνο οτι σε περίπτωση ασεπ θα προσμετρηθεί η προυπηρεσια με ταβάνι το 16,8.Αν γνωρίζαμε οτι τα δυσπρόσιτα θα ισχύσουν στο μέλλον σαφως και θα τα επιλέγαμε εμεις που έχουμε καλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών..
ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
Είναι πραγματικά εξωφρενικό και βαθύτατα απογοητευτικό για εμάς τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής η απαξίωση της καθηγητικής μας ιδιότητας! Είμαι απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με μία παλιά επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπως έχουν και πολλοί άλλοι συνάδελφοι. Τι με καθιστά λοιπόν ανάξια να σταθώ μέσα στην σχολική τάξη; Από την άλλη δεν ανελίσσομαι με πονηρούς και πλάγιους τρόπους στους πίνακες των αναπληρωτών!
Η πρόσληψή μου είναι καθόλα νόμιμη. Έχω τα απαραίτητα σεμινάρια, επιμορφώσεις και μεταπτυχιακό, όπως όλοι σχεδόν οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής, με βάση τα οποία συγκεντρώνω την προϋπηρεσία μου. Ας μην κακοφαίνεται λοιπόν,στους συναδέλφους της γενικής που μας εχθρεύονται γιατί όλα αυτά τα επιπλέον προσόντα που μας ζητούνται έχουν ως στόχο το όφελος όλων των παιδιών, αναπήρων και μη! Επίσης, ας θυμηθούν πως εμείς της ειδικής ουδέποτε διαμαρτυρηθήκαμε για την ρύθμιση στην αίτηση των αναπληρωτών γενικής, όπου όσοι το επιθυμούν, καλούνται να εργαστούν σε θέσεις ειδικής που δεν έχουν καλυφθεί! Γιατί ως πρώτο κριτήριο έχουμε τα παιδιά!!! Η ειδική μας εκπαίδευση μας ευαισθητοποιεί ακόμη περισσότερο πάνω σε αυτό. Ας εκλείψουν τα μικροσυμφέροντα,ας υπάρξει επιτέλους δικαιοσύνη!