Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 12:50 | Μαριαννα Κοντουλακου

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.Ανεπίτρεπτο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στον πίνακα γενικής από όπου και προέρχεται το βασικό της πτυχίο. Ο διαχωρισμός και η κατηγοριοποίηση της εκπαίδευσης αποτελεί κατάφωρη αδικία.

  • 25 Ιουνίου 2015, 12:47 | Στέλλα Τσ.

    Απαράδεκτο αυτό που προσπαθούν να εφαρμόσουν.είμαστε και θα είμαστε δάσκαλοι της γενικής και δεν έχουμε καμία ευθύνη που μας έδωσαν την δυνατότητα να εργαστούμε σε δομές της ειδικής αγωγής. Ο κλάδος μας είναι πενάκαι μη συγχέετε τους πίνακες με τον κλάδο.η προϋπηρεσία στον κλάδο μας.Απόσυρση της παρ.2 και μη αναδρομική ισχυ

  • 25 Ιουνίου 2015, 12:46 | Ιωαννα Κ.

    Άδικο και αντισυνταγματικό η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πινάκα γενικής. Άμεση Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47

  • 25 Ιουνίου 2015, 12:31 | Χαράλαμπος. Κ

    Διαφωνώ με την ρύθμιση που διαχωρίζει την εκπαίδευση σε γενική και ειδική. Είναι άδικο και παράμονο αυτό που γίνεται. Απαξιώνεται η δουλειά και ο κόπος τόσων χρόνων. Δεν νομίζω να άρεσε σε κανένα να ακυρώνεται η δουλειά του και η προυπηρεσία του. Το υπουργείο θα έπρεπε να επιβραβεύει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών για περαίτερω επιμόρφωση και εξειδίκευση. Η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 πρέπει να προμερτάται και στους δύο πίνακες!

  • 25 Ιουνίου 2015, 12:28 | gio

    Κανείς διαχωρισμός προϋπηρεσίας των ΠΕ 60/70 με εξειδίκευση ούτε αναδρομικά και φυσικά ούτε εφεξής.

    Ακόμα και οι συνδικαλιστές του Σύριζα το καταψήφισαν στην πρόσφατη ΓΣ της ΔΟΕ και ήταν και αρκετά τσατισμένοι με αυτά που πάτε να κάνετε για να ευνοήσετε ορισμένους.

    Το επιχείρημα ότι η προυπηρεσία των πε60.50 κ 70.50 θα μετράει κανονικά για διορισμό να το αφήσετε. Η προυπηρεσία είναι βασικό κριτήριο διορισμού. Το ένα φέρνει το άλλο δεν μπορείς να τα αποσυνδέσεις.

    Επίσης διορισμούς στο προσεχές μέλλον δε βλέπουμε άρα η αναπλήρωση ενδιαφέρει. Επίσης, και όποιος θέλει απαντά, αφού δεν βλάπτει να μετρά η προυπηρεσία στους πίνακες γενικής για διορισμό γιατί βλάπτει όταν μετρά για αναπλήρωση; Γιατί για αναπλήρωση καίγονται οι φίλοι σας?

    Οπως προείπα ακόμα και οι συνδικαλιστές του Σύριζα (ΕΡΑ) καταψήφισαν την παράγραφο 4 του άρθρου 47.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:56 | Μαριζα

    ΑΜΕΣΗ απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47

    Με αφορμή τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, θεωρείται απαράδεκτος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες)γενικής.

    Τα τελευταία χρόνια, έχει δημιουργηθεί στην εκπαίδευση μια συγκεκριμένη πραγματικότητα, ένα συγκεκριμένο προηγούμενο. Δια νόμου, άτομα με προπτυχιακές σπουδές γενικής εκπαίδευσης μπορούσαν να στελεχώνουν τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης, έχοντας λάβει κάποια επιπλέον εκπαίδευση γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

    Ο ίδιος δηλαδή ο νομοθέτης θεώρησε τα άτομα αυτά επαρκή όσον αφορά το επιστημονικό τους υπόβαθρο για να στελεχώνουν την ειδική εκπαίδευση, καλύπτοντας τεράστιες λειτουργικές ανάγκες ολόκληρων των δομών ειδικής αγωγής σε ολόκληρη τη χώρα.

    Ωστόσο, οι βασικές σπουδές αυτών των ατόμων είναι πάνω στη γενική εκπαίδευση. Μάλιστα, αυτά τα άτομα κατατάσσονται στον 2ο πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής, ενώ στον 1ο πίνακα κατατάσσονται οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής.

    Οι παραπάνω αναφορές έχουν ως στόχο να καταδείξουν το πώς η παραπάνω ρύθμιση στην ουσία θέτει στο περιθώριο αυτήν την κατηγορία εκπαιδευτικών, που έχουν βασικό πτυχίο για να εργαστούν στη γενική εκπαίδευση, αλλά τόσα χρόνια έχουν προσφέρει (έχοντας τις απαραίτητες γνώσεις) τις υπηρεσίες τους στην ειδική εκπαίδευση τίθενται σε μειονεκτική θέση, τόσο στους πίνακες της ειδικής αγωγής, αφού εκεί προτάσσονται οι απόφοιτοι των σχετικών προπτυχιακών τμημάτων, όσο και στη γενική εκπαίδευση (που αποτελεί και το αντικείμενο των βασικών τους σπουδών), αφού λόγω συνθηκών εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση, αλλά η προϋπηρεσία τους δεν προσμετράτε στη γενική εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να «χάνουν συνεχώς έδαφος» έναντι των συναδέλφων τους, που εργάζονται στη γενική εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια.

    Ανεξάρτητα από τα όσα αναφέρθηκαν έως τώρα, δε νοείται διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, όσον αφορά τα βασικά χαρακτηριστικά της εν γένει εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σαφώς και υπάρχουν κάποια διαφοροποιητικά στοιχεία, τα οποία όμως δεν αλλοιώνουν τον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

    Συνεπώς, είναι ανεπίτρεπτο να υιοθετείται ένας τέτοιος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών κι ένας επακόλουθος διαχωρισμός της εκπαίδευσης. Υποτίθεται πως στόχος της εκπαίδευσης είναι η ένταξη και η συμπερίληψη. Αυτοί οι όροι δεν αναφέρονται αποκλειστικά στη μαθησιακή διαδικασία κι εκπαιδευτική πράξη, αλλά αφορούν και ένα ευρύτερο οργανωτικό επίπεδο. Έχουν να κάνουν με μια γενικότερη φιλοσοφία περί μη διαχωρισμού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

    Αυτή η φιλοσοφία έχει υιοθετηθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών συστημάτων ανά τον κόσμο κι έχει αποτυπωθεί σε συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες συνάδουν προς μια ενοποίηση κι όχι προς έναν διαχωρισμό.

    Η ανωτέρω ρύθμιση συνιστά και διάκριση εις βάρους των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αφού θα συμβάλει σε μια αποθάρρυνση των εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης να στελεχώνουν δομές της ειδικής αγωγής, αφού, όπως ήδη ειπώθηκε, θα παραμένουν σε δυσχερή θέση σε σύγκριση με τους συναδέλφους τους που εργάζονται κι αποκτούν προϋπηρεσία στη γενική εκπαίδευση.

    Έτσι, οι δομές αυτές, με τις τόσες λειτουργικές ανάγκες, και τα ίδια τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, υφίστανται ένα βαρύ πλήγμα, μια διάκριση εις βάρος τους, αφού παραβιάζεται η αρχή της ισότητας στην εκπαίδευση. Με βάση το σκεπτικό που αναπτύχθηκε, κρίνεται απαράδεκτος ο διαχωρισμός που πάει να «περάσει», με τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή και στους πίνακες της γενικής αγωγής.

    Απευθύνεται έκκληση στους αρμοδίους να μην υλοποιηθεί αυτό, καθώς θα πληγεί η εκπαίδευση κι όσον αφορά το ουσιαστικό της περιεχόμενο, αλλά κι ως οικοδόμημα, αφού θα οδηγηθούμε σε συγκρούσεις και διαχωρισμούς, πράγμα απευκταίο γενικότερα και δη αυτήν την τόσο δύσκολη εποχή για τη χώρα, ενόψει των πολιτικό-οικονομικών εξελίξεων.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:45 | Λαμπρινή

    Είμαι δασκάλα με μεταπτυχιακό και 2 χρόνια προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή. Αποφασίστε γιατί κάθε χρόνο έρχεται και κάτι καινούριο. Είμαστε εκπαιδευτικοι γενικής για αυτό και η προϋπηρεσία μας πρέπει να προσμετράται στον κλάδο μας.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:44 | Λαμπρινή

    Είμαι δασκάλα με μεταπτυχιακό και 2 χρόνια προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή. Αποφασίστε γιατί κάθε χρόνο έρχεται και κάθε καινούριο. Είμαστε εκπαιδευτικοι γενικής για αυτό και η προϋπηρεσία μας πρέπει να προσμετράται στον κλάδο μας.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:42 | Ηλίας Αγγ.

    Από πότε η απόκτηση πρόσθετων προσόντων μου αποκλείει το ήδη κεκτημένο;;;;;;;;;;;;
    Εξτρα προσόντα έχω για την ειδική δεν σπούδασα αυτό για να με αποκλείσει κάποιος.
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:40 | Γεωργία

    Είμαι νηπιαγωγός με μεταπτυχιακό στην Ειδική αγωγή. Θεωρώ πως η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 πρέπει να αποσυρθεί.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:37 | ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠ.

    ΣΤΗΝ 84η Γ.Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ ΠΕΡΑΣΕ ΟΜΟΦΩΝΑ (ΜΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ) Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47, ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ…..ΘΑ ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟ;;;; ΘΑ ΑΓΝΟΗΣΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ;;;;

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:37 | Χρύσα

    Να αποσυρθεί η Να αποσυρθεί η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47. Η προϋπηρεσία του κάθε εκπαιδευτικού στον κλάδο του.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:34 | Ευστάθιος

    Είναι εντελώς απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία από την Ειδική Αγωγή και στη Γενική Εκπαίδευση. Η νέα Κυβέρνηση θα υποπέσει τεράστιο ολίσθημα αν περάσει ένα τέτοιο μέτρο.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:33 | θοδωρής

    Καμία ελπίδα για τη νέα γενιά!Καμία αξιοκρατία! Καμία αξιολόγηση των προσόντων μας! Η αξιολόγηση στο Ελληνικό Δημόσιο είναι ταμπού βλέπετε! Δώστε μας τουλάχιστον τα εισιτήρια να φύγουμε να σας αφήσουμε το χώρο να βολέψετε τους κομματικούς σας φίλους, τα παιδιά των συνδικαλιστών σας που σας έφεραν στην εξουσία. Εμείς ,τα παιδιά φτωχών αγροτών και κτηνοτρόφων, που καταφέραμε υπό αντίξοες συνθήκες να σπουδάσουμε για ένα καλύτερο αύριο, δεν έχουμε καμία θέση στο πελατολόγιό σας.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:28 | ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΕ70.50

    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ….ΑΛΛΙΩΣ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ;;; ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;;;

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:25 | ΄Νίκη Τ.

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
    Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής.
    Η πρϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε.
    Δεν γίνεται να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής.
    Με το πολυνομοσχέδιο, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ όποιον δουλέψει στην Ειδική Αγωγή από τον Σεπτέμβρη να μείνει ΑΝΕΡΓΟΣ!
    Αυτό είναι το κράτος δικαίου;
    Αυτή είναι η ΙΣΌΤΗΤΑ και το ήθος της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ;

    Πιστεύουμε στη δικαιοσύνη, την ισονομία και την της αριστεράς, Φτάσαμε όμως να παλεύουμε για τα πλεον τα αυτονόητα! Για το αυτονόητο της προσμέτρησης της προυπηρεσιας μας που αποκλτησαμε τόσα χρόνια υπηρετώντας σε κάθε δομλη της.

    Περιμένουμε απο μία Αριστερή κυβέρνηση να μην επηρεαστεί απο συντεχνίες και να πράξει το δίκαιο!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:10 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Αξότομοικύριοι του Υπουργείου.

    Λάβετε υ’πόψιν την πρόταση της ΟΛΜΕ για τους διορισμούς των αναπληρωτών ΔΕ με προυπηρεσία και επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ και μην δημιουργείτε ενα σύστημα διορισμού για λίγους.

    Πρόταση της ΟΛΜΕ
    1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
    1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)
    1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.
    Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).

    Με εκτίμηση.
    Δημήτρης-Παναγιώτης αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΔΕ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:03 | Δήμητρα

    Καλησπέρα σας,
    Είμαι δασκάλα 32 χρόνια και θέλω να εκφράσω τη βαθιά μου λύπη, για τον τρόπο που διχάζει την εκπαιδευτική κοινότητα, η παράγραφος του άρθρου 47. Όσα χρόνια εργάζομαι δεν έχει συμβεί ξανά, να καταργούνται τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και μάλιστα να τους τιμωρεί, για τα πτυχία και τις γνώσεις τους. Να αποσυρθεί άμεσα η ρύθμιση αυτή, γιατί τα σχολεία έχουν ανάγκη τους εκπαιδευτικούς 60.50-70.50.

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:02 | art.b.

    Καλησπέρα σας,
    Οι νέες ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου δικαιώνουν όλους εμάς που διαβάσαμε μια και δύο μερικοί και τρείς φορές για να επιτύχουμε με έναν καλό βαθμό στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και να μπορέσουμε να εργαστούμε.Γιατί δεν είχαμε την οικονομική δυνατότητα να κανουμε σεμινάρια (που το μεγαλυτερο ποσοστό των 60.50 έχει) και να δουλέψουμε χωρίς καν να δώσουμε ΑΣΕΠ.Επίσης πολυ σωστή η ρυθμιση για την μοριοδότηση των δυσπροσίτων.
    Θα ήθελα να επισημάνω ακόμα οτι τα τελευταία χρόνια οι φόρμες των αναπληρωτών που συμπληρώνουμε κάθε καλοκαίρι παραμένουν οι ίδιες . Με αποτέλεσμα άτομα που έχουμε Braille ή επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα( η διερμηνεία ΕΝΓ δεν συμπληρώνεται πουθενά, κατα την γνώμη μου λανθασμένα) δεν μπορούσαμε να το δηλώσουμε γιατι το υπουργείο δεν μας επέτρεπε. Και ενώ κατέχαμε αυτά τα πτυχία στην φόρμα μας έμενε κλειδωμένο οτι δεν τα έχουμε.
    Οπότε η πρέπει να αλλάξει τελειώς η φόρμα των αναπληρωτών γενικής και να μην αναφέρετε καθόλου στα παραπάνω ¨πτυχία¨ η θα πρέπει να διαμορφωθεί έτσι ωστε να μας επιτρέπει να δηλώσουμε τι έχουμε και τι όχι.
    Σας ευχαριστώ

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:58 | ΝΑΝΤΙΑ

    ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΑΣΚΑΛΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ,10 ΣΕ ΓΕΙΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ 10 ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.Α-ΠΑ-ΡΑΔΕ-ΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ!ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:55 | Σούλα

    Αφού οι ειδικοί παιδαγωγοί νοιάζονται για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, γιατί θέλουν να μεταπηδήσουν στην γενική αγωγή;
    Απόλυτα σωστός και δίκαιος ο διαχωρισμός γενικής – ειδικής αγωγής με αναδρομική ισχύ για να διορθωθούν τα λάθη των προηγούμενων κυβερνήσεων, τα οποία πληρώνουν χρόνια τώρα οι αδιόριστοι και αναπληρωτές δάσκαλοι ΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60.

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:52 | Γιώργος

    Υπάρχει κάποια πρόβλεψη για αναπληρωτές που έχουν δύο ειδικότητες???

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:45 | Ιωάννα

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ!
    Είναι παράλογο να μιλάμε για συνεκπαίδευση και συγχρόνως να διαχωρίζουμε την εκπαίδευση. Πρέπει να μετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 &ΠΕ70.50 και στους δυο πίνακες, γιατί είναι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής όταν μάλιστα οι εκπαιδευτικοί ,50 δεν έχουν κανένα δικαίωμα διορισμού στην ειδική αγωγή.

    Η ΔΟΕ αποφάσισε το δίκαιο.Το Υπουργείο οφείλει να μην γυρίσει την πλάτη στους εκπαιδευτικούς και στην καθολική άποψη του κλάδου.

    ΟΧΙ στην προσπάθεια μερικών… να κλέψουν δεδουλευμένη προϋπηρεσία με τρόπο παράνομο και αντισυνταγματικο.
    ΟΧΙ στο διαχωρισμό ειδικής και γενικής εκπαίδευσης
    ΟΧΙ στις προσωπικές σχέσεις με άτομο του υπουργείου,
    Δεν θα νιώθει κανείς μας ήσυχος όταν κάποιος έχει το βύσμα και πράττει ανάλογα με το εκάστοτε συμφέρον του.

    ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ,
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:44 | Τέτα

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Η προϋπηρεσία είναι ΜΙΑ αυτή που προσφέρθηκε σε δομές του υπουργείου παιδείας στον βασικό τίτλο σπουδών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:42 | Βάγια

    Οχι στο διαχωρισμό της Εκπαίδευσης

    Η Εκπαίδευση είναι ενιαία. Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής.

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:39 | Κώστας

    Η Εκπαίδευση είναι ενιαία.

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής.

    Απο το 2010 ο νόμος αναγνώριζε ότι η προϋπηρεσία μοριοδοτείτε και στους δύο πινακες και με βάση αυτό, κάναμε επιπλέον εκπαίδευση όπως μεταπτυχιακά.

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:34 | Αδαμαντία

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.Ζητούμε να μην έχει αναδρομικη ισχύ!
    Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει στο βασικό πτυχίο και όχι εκεί που συμφέρει σε κάποιους.
    Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στον πίνακα της Γενικής!

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:32 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Η πλειοψηφία της ΔΟΕ μίλησε, όχι μία αλλά δύο φορές, και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες και η λασπολογία δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

    Ας μην ξεχνάμε ωστόσο, ότι οι ρόλοι της ειδικής και γενικής αγωγής εναλλάσσονται μέσα στην τάξη. Δεν υστερούν σε τίποτα, απεναντίας έχουν κι ενα επιπρόσθετο προσόν. Πώς λοιπόν γίνεται να μη προσμετράτε την προϋπηρεσία μας στην γενική αγωγή; Πως γίνεται να μας πετάτε από παντού;; Προσφέραμε κατώτερη εκπαίδευση;; Είναι τραγικό όλο αυτό που συμβαίνει

    Ήρθε η ώρα σ’αυτή τη χώρα να σταματήσουν να κινούνται όλα από μικροσυμφέροντα, ήρθε η ώρα αυτοί που έχουν τα ‘μέσα’ στο υπουργείο να αποκαλυφτούν, είναι ντροπή μια κυβέρνηση να βγάζει πολυνομοσχέδια βάση προσωπικών συμφερόντων μερικών. Εμείς δεν έχουμε το τηλέφωνο μέλος του υπουργείου για να του ζητάμε βοήθεια και αυτός να τρέχει, αγωνιζόμαστε όμως έχοντας στο πλευρό μας όλους τους εκπαιδευτικούς!!

    Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:31 | Βασιλική

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47! Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στον πίνακα της Γενικής!

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:23 | ευαγγελια

    Ειναι αντισυνταγματικο αυτο που προσπαθειτε να καταφερετε. Εχουμε κοπιασει και εχουμε επενδυσει χρηματα που τα στερηθηκαν οι γονεις μας με την ελπιδα ενος καλυτερου αυριου. Καναμε σχεδια με βαση τους ισχυοντες νομους και ερχεστε τωρα εσεις και τα τιναζετε ολα στον αερα. Ειναι δυνατον να ισχυσει αναδρομικα?? Με ποιο δικαιωμα ακυρωνετε ολους τους προηγουμενους νομους με βαση τους οποιους ενεργησαμε αναλογως?? Πως μπορειτε να μας απαξιωνετε ετσι και να μας ακυρωνετε?? Για να βολεψετε δικους σας.. Σας ψηφισαμε και το μετανιωσαμε. Ειστε χειροτεροι απ οσους προηγηθηκαν. Θα επρεπε να ντρεπεστε. Αδιαφορειτε για το μελλον των θδιων σας των ψηφοφορων που πιστεψαν για εσας για την αλλαγη. Καταργηση της παραγραφου 4 και σε καμια περιπτωση αναδρονικη ισχυ του νομου

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:21 | Μαιρουλα

    ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ.

    Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΕ 70 ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΕ70 ΚΙ ΑΥΤΟ

    ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ!

    ΚΑΘΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 10:01 | ARIADNI

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία των .50 από τον κλάδο τους.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:53 | ΜΑΡΙΑ

    Ένα κράτος ισονομίας και δικαιοσύνης πρέπει να ΑΜΕΙΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ αυτούς που υπηρέτησαν στις ίδιες δομές και έκαναν την ίδια ακριβώς δουλειά κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Αυτό είναι το δίκαιο και το ηθικό. Όσοι υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα σχολεία το 2009 έκαναν την ίδια δουλειά με αυτόν που δούλεψε στο ίδιο δυσπρόσιτο το 2013 και με αυτόν που υπηρέτησε το 2014.Πώς λοιπόν εσείς δίνεται διαφορετική μοριοδότηση στον έναν και διαφορετική στον άλλο;;Στο ίδιο σχολείο δεν δούλεψαν; Την ίδια δουλειά δεν έκαναν;
    Επιπλέον, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ !Πάγωσαν με την προϋπηρεσία το 2010. Δημιουργείτε καινούριες αδικίες!!!
    Ακόμη και στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που παίρναμε τόσα χρόνια και στο ηλεκτρονικό σύστημα που καταγράφεται η προϋπηρεσία μας κάθε χρόνο αναφέρεται ότι υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες.
    Την ίδια δουλειά προσφέραμε! Με το νόμο σας θα έχουμε :
    Α. προϋπηρεσία προ του 2010(διπλά μοριοδότηση)
    Β. προϋπηρεσία 2010-2014(μονή μοριοδότηση
    Γ. προϋπηρεσία με το 2014 (διπλή μοριοδότηση)
    Και στις τρεις περιπτώσεις στο ίδιο σχολείο δουλέψαμε διαφορετική χρονιά.
    Γιατί μας κάνετε να ζητάμε το αυτονόητο και να παλεύουμε γι ‘ αυτό;

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:48 | Σοφία

    Δίκαιη η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα…δεν πρέπει να προσμετρηθούν διπλάσια για το 2010-2014.Οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι…ολοι κινήθηκαν βάση του νόμου Διαμαντοπούλου…και αυτοί που πήγαν στα δυσπρόσιτα πήγαν επειδή δεν είχαν άλλη επιλογή.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:38 | φωτεινή

    Αποφασίστε επιτέλους οι .50 είναι εκπαιδευτικοί ειδικής ή γενικής? Όταν το αποφασίσετε δώστε τους στην κατηγορία που τους τοποθετείτε την προϋπηρεσία και το δικαίωμα μόνιμου διορισμού και ενιαία κριτήρια κατάταξης με όλους όχι ποσόστωση. Η περίοδος εκπτώσεων έξω από τα εργασιακά δικαιώματα.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:34 | nora

    Kαμια ανοχη και υποχωρηση στους πονηρους των δυσπροσιτων. Πηγατε και ξερατε οτι δεν θα μετρησουν και τωρα ειστε οι εξυπνοι? Για ποιο λογο τοσο καιρο δεν λεγατε κατι για διπλα μορια και μολις ειδατε οτι ανοιγουν και επειδη μερικοι βλεπουν οτι πεφτουν κοιτουν να ανεβουν πονηρα χτυπωντας στο συναισθημα? Το εξυπνο πουλι απο τη μυτη παινεται. Ευγε υπουργειο

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:33 | Εφη

    Σε όλες τις προσλήψεις στο δημόσιο με διαδικασίες ΑΣΕΠ μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά ,διδακτορικά.Στο χώρο της εκπαίδευσης πώς είναι δυνατό,κύριε υπουργέ ,όλα αυτά τα προσόντα να αγνοούνται στις προσλήψεις μονίμων-αναπληρωτών,όταν μάλιστα πολλοί από εμάς τα αποκτήσαμε κάτω από δύσκολες συνθήκες (οικονομικές,οικογενειακές..)
    με στόχο τη βελτίωση του έργου που πρσφέρουμε στο χώρο του σχολείου.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:29 | ΤΑΚΗΣ

    Δίκαιη η μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων για τα έτη 2010-2014.Οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και οι περισσότεροι κινηθήκαμε βάση του νόμου Διαμαντοπούλου επιλέγοντας να μην πάμε σε δυσπρόσιτο ενώ θα μπορούσαμε. ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ (ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΤΛ)

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:28 | Θεολογία

    Η προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στον κλάδο των εκπαιδευτικών. Σημασία δεν έχει με ποια έξτρα προσόντα δουλεύεις αλλά το βασικό πτυχίο.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:25 | Μαρία Π.

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47. Δε γίνεται να μαζεύουν προϋπηρεσία οι εκπαιδευτικοι και όταν δεν τους χρειάζονται πλέον να μπουν στη γενική με 0 προϋπηρεσία. Εκπαιδευτικοι με πτυχίο και μεταπτυχιακό.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:22 | Βασιλική

    Είμαι γονιός δασκάλας με μεταπτυχιακό και αναρωτιέμαι αν σας ψηφίσαμε για καλό ή για να καταστρέψετε τα παιδιά μας για να βολέψει τα δικά σας. Από την κυβέρνηση Σύριζα δεν περίμενα τέτοια αδικία.Απόσυρση της παρ.4.δικαιοσύνη,μη αναδρομική ισχύ σε καμία περίπτωση.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:19 | Μαρία

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών της γενικής αγωγής ανάλογα με τον πίνακα. Η προϋπηρεσία προσμετράται στον κλάδο του καθενός.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:14 | Χριστίνα

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση που αφορά τους .50.Η προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στον κλάδο του εκπαιδευτικού εκεί που έχουν δικαίωμα μόνιμου διορισμού και ενιαία κριτήρια τοποθέτησης. Τι σημαίνει ποσόστωση?

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:12 | Φυλιω

    Πέρυσι μας πήρατε τα δικαιώματα από τον πίνακα της ειδικής γιατί εκεί δεν είχαμε βασικό πτυχίο και τώρα προσπαθείτε να μας τα πάρετε και από τον πίνακα της γενικής όπου εκεί έχουμε βασικό πτυχίο.τι επίθεση εξόντωσης είναι αυτή?ντροπή… Απαιτούμε απόσυρση της παρ.4 και μη αναδρομική ισχύ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:06 | Alexandros

    Πράγματι, πώς μπορεί να εξισώνεται κάποιος που πέτυχε στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2008 τη βάση, δηλ. 55%, με κάποιον που συγκέντρωσε 55 μήνες προϋπηρεσίας έχοντας οργώσει την Ελλάδα για 6-7 χρόνια τουλάχιστον? Απορώ ποιοι είναι αυτοί που τα προτείνουν όλα αυτά? Πάρτε ιδέες από την πρόταση της ΟΛΜΕ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:05 | ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

    Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει στο βασικό πτυχίο και όχι εκεί που συμφέρει σε κάποιους.Απόσυρση της παρ.4.Καμία αναδρομική ισχύ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 09:01 | Κατερίνα

    Παράγραφος 47 (2):
    Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει σταθερότητα σε τίποτα. Δηλαδή άλλες υπηρεσίες προσέφεραν πριν το 2010 και άλλες στο διάστημα 2010-2014. Μην συνεχίζετε τα λάθη και τις αδικίες των προηγούμενων κυβερνήσεων. Να προσμετρηθούν τα μόρια με τον ίδιο τρόπο, εκτός και αν μας ενημερώσετε προκαταβολικά να ξέρουμε. Δεν γίνετε να κάνετε ρυθμίσεις με αναδρομική ισχύ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 08:54 | Κωστής

    ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΛΩΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ; ΓΙΑ ΤΟ 0.50 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΑΔΟΣ.ΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 08:52 | Λουκία Βεργ.

    Απαράδεχτη η παράγραφος 4 για το διαχωρισμό της ΕΙΔΙΚΗΣ από τη ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που είμαστε γραμμένοι στον πίνακα .50 είμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που έχουμε εξειδίκευση. Η προϋπηρεσία μας πρέπει να μετράει στον πίνακα της ΓΕΝΙΚΗΣ γιατί εκεί έχουμε κατοχυρωμένα δικαιώματα. Αυτό είναι το δίκαιο και το νόμιμο και όχι ό,τι συμφέρει στον καθένα που θέλει να μας πετάξει από τη ΓΕΝΙΚΗ. Αν δεν είναι αυτό καιροσκοπισμός, τότε τι είναι;
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 08:49 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.