1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΆΘΕΤΑ μ αυτό το διεστραμμένο σχέδιο περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το νηπιαγωγείο. Ο νους και η ψυχή του μικρού παιδιού χρειάζεται διαφορετική καλλιέργεια και θεωρώ περιττή και λάθος αυτή την ενότητα . Μόνο κακό μπορεί να προκαλέσει !
Αναζήτησα το πλήρες περιεχόμενο της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, ποιοι θα το διδάσκουν κ.α. στα κείμενα που δημοσιεύετε και δεν υπάρχει! Δηλαδή τί ακριβώς βγαίνει σε δημόσια διαβουλευση; επι της αρχής; τόσα ετερόκλητα θέματα; Δεν είναι γνωστά όλα τα δεδομένα…
Μην συμπεριλάβετε τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στην «Αναβάθμιση του σχολείου» γιατί με τόσες και σοβαρές αντιδράσεις που υπάρχουν και φαίνονται στα σχόλια, θα συμπαρασύρει και ολόκληρη την προσπάθεια που κάνετε που άλλα κομμάτια της ίσως να είναι θετικά.
Όπως έχει πει ο Άγιος Παϊσιος, όταν μέσα στο τηγάνι με τα αυγά πέσει μια κουτσουλιά, τότε πρέπει να πεταχτεί ολόκληρο μαζί με τ’αυγά.
Θεωρώ πως η σεξουαλική αγωγή πρέπει να γίνεται στον καιρό της όταν τα παιδιά πλέον κατανοούν γιατι πράγμα μιλάμε. Δηλαδή στο Γυμνάσιο. Mπορούν οι πόροι του υπουργείου να αξιοποιηθούν σωστά βάζοντας ψυχολόγους να βοηθούν οικογένειες με προβλήματα.Κάθε πράγμα στον καιρό του…
Έχει ενδιαφέρον που το Υπουργείο ασχολείται τόσο πολύ με την ανάπτυξη «δεξιοτήτων», όπως λέει, για τα παιδιά του νηπιαγωγείου, την ώρα που όλο το υπόλοιπο σύστημα εκπαίδευσης βουλιάζει. Τα παιδιά προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες και δεν ασχολούνται πραγματικά να μάθουν, κάτι που οφείλεται στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Μην βάλετε τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, ούτε τους θεματικούς κύκλους περί σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης κοκ. Αφαιρέστε και τις 3 ξένες γλώσσες από το Δημοτικό Σχολείο. Τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν αυτές τις καταστάσεις. Εκτός, φυσικά, αν στόχος σας είναι να ορίζετε εσείς τι θα κάνουν τα παιδιά: από την «επιλογή» φύλου μέχρι το ποια γλώσσα θα μιλάνε τελικά.
Η εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, η οποία μάλιστα «κρύβεται» μέσα στο νέο νομοσχέδιο και δεν διατυπώνεται σαφώς, στα μεν παιδιά του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού παραβιάζει προφανείς αρχές της Παιδαγωγικής, στις δε μεγαλύτερες ηλικίες «ανοίγει τις πόρτες» στους εκπαιδευτικούς να προωθήσουν τις δικές τους απόψεις οι οποίες μπορεί να είναι επικίνδυνες.
Έτυχε στην ηλικία του Γυμνασίου να έχω καθηγητή Βιολογίας που το μάθημά του περιστρεφόταν συχνά περί τα σχετικά θέματα, υποβιβάζοντας και εκχυδαΐζοντας το επίπεδο μέσα στην σχολική αίθουσα, με το προκάλυμμα της ενασχόλησης με τη βιολογία και το ανθρώπινο σώμα. Αυτό γινόταν εν γνώσει, δυστυχώς, και άλλων εκπαιδευτικών, και με παντελή ανυπαρξία ελέγχου.
Το πρόβλημα είναι ότι με το νέο αυτό πρόγραμμα, πιθανές τέτοιες ακραίες συμπεριφορές πλέον θεσμοθετούνται, ή μάλλον καλύπτονται θεσμικά!
Πέραν των παραπάνω, για άλλη μια φορά η οικογένεια δείχνει να μην αποτελεί για το κράτος τον κατεξοχήν φορέα διαπαιδαγώγησης των παιδιών…
Ως εκπαιδευτικός και ως γονέας, θεωρώ απαράδεκτο ένα τέτοιο θέμα, τόσο προσωπικο, λεπτό και ξεχωριστό για κάθε παιδι να εισαχθεί στο σχολείο και μάλιστα από τέτοιες ηλικίες. Επιτρεψτε στην οικογένεια και στους γονείς να επιλέξουν αυτοι το τροπο και το χρόνο που Θα κρίνουν σωστό να διαπαιδαγωγισουν σεξουαλικα τα παιδια τους. Θα καταστρέψουμε όχι απλώς τη παιδεια μας, αλλά πολλες ψυχουλες. Μη μας αναγκάζετε να από στρεφόμαστε τα σχολεία μας, την παιδεια μας, το λειτουργημα μας και το δευτερο σπίτι των παιδιων μας.
Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη ημών των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 1 του Συντάγματος είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή με την εφαρμογή των υπαρχόντων προγραμμάτων, (Φρίξος κτλ) απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των Ελλήνων.
Το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που θα διδάσκετε στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά θα είναι ο Φρίξος που διδάσκεται απο το 2015 ή κάποιο άλλο κι αν ναι γιατί χρειάστηκε να δημιουργήσετε τα νέα εργαστήρια; Το πρόγραμμα της Σεξουαλική Αγωγής θα το διδάσκουν οι Νηπιαγωγοί ή άλλοι κλάδοι θα εισέρχονται στις σχολικές δομές; Δεν είναι δυνατόν να καλούμαστε σε δημόσια διαβούλευση ενός νόμου χωρίς να είναι γνωστά όλα τα δεδομένα.
Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας δεν είναι ότι παράγει νέους που δεν έχουν σωστή σεξουαλική αγωγή, αλλά ότι παράγει νέους που δεν έχουν την απαραίτητη ηθική προπαρασκευή να δημιουργήσουν υγιείς οικογένειες, με τραγική συνέπεια την δημογραφική συρρίκνωση. Η αυτονόμηση της σεξουαλικής αγωγής από την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια αποτελεί από μόνη της διαστροφή της έννοιας της αγωγής.
Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Δεν επιτρέπω την μεταβίβαση του αποκλειστικού δικαιώματός μου στην σεξουαλική αγωγή των παιδιών μου στο Κράτος.
Απαράδεκτο- Ντροπή τέτοιο νομοσχέδιο για τα νήπια μας, από ατεκνους.
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία! Αφήστε τα παιδιά να διατηρήσουν την αγνή ψυχή τους όσο ο κόσμος αυτός τους το επιτρέψει μην τις μολύνετε κι άλλο! Δεν είδατε τι επιπτώσεις είχε το συγκεκριμένο μάθημα σε Σουηδία και Ολλανδία; Ήδη στην Στ Δημοτικού που διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία είναι πανωλεθρία! Τα παιδιά δεν έχουν την ωριμότητα να διαχειριστούν αυτού του είδους τις πληροφορίες και αντιμετωπίζουν το μάθημα με γέλια και υπονοούμενα! Διαφωνώ κάθετα!!!
Διαφωνώ ρητά και κατηγορηματικά με την επιβολή μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ειδικά στα νηπιαγωγεία!! Είναι απαράδεκτο!!!
Χρειάζεται σεβασμός στην παιδική και νηπιακή ηλικία, αν επιθυμούμε να δούμε την οικογένεια να ορθοποδίσει στην πατρίδα μας. Γι αυτό πρέπει να γίνεται σεξουαλική αγωγή ούτε στο Δημοτικό πολύ περισσότερο στο Νηπιαγωγείο!
Διαφωνώ ριζικά και κάθετα. Φορτώσαμε τα παιδιά μας με ένα σωρό πληροφορίες (Αγγλικά, ανάγνωση, μαθηματικά, κτλ.)πριν την ηλικία των 6 και τώρα τούς βάζουμε και προβληματισμούς που δεν μπορούν να διαχειριστούν ούτε ενήλικες σε μεγάλη ηλικία. Τα παιδιά έχουν πάψει να είναι παιδιά. Πρέπει να απελευθερωθούν άμεσα και να αφήσουμε μόνο το παιχνίδι και ελάχιστες εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Αφήστε τα παιδιά στην αθωότητα τους. Το προσδόκιμο της ζωης εχει αυξηθεί..’ υπάρχει πολύς χρόνος να μάθουν …μην διαφθειρεται τις αθώες ψυχές τους…!!!
Στο νηπιαγωγείο ποια ακριβώς θα είναι η δεξιότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης? Πως τα παιδιά Σ αυτη την ηλικία θα βλέπουν την σεξουαλική δραστηριότητα κ θα καταλάβουν τι ακριβώς είναι? Ειμαι καθετα αντίθετη, εχω δυο παιδιά που που πηγαίνουν στο νηπιαγωγείο κ δεν θέλω να, ούτε φυσικά κ θα δωσω την έγκριση μου να παρακολουθήσουν κατι τέτοιο. Δεν είναι δεξιότητα αυτο, ούτε θέλω οι εικονες που θα έχουν τα παιδιά μου στο νηπιαγωγείο να είναι γυμνα κορμιά. ΝΤΡΟΠΗ, γιατί να γκρεμίσουμε την αθωότητα κ την παιδικότητα τους.
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή σεξουαλικής εκπαίδευσης σε τόσο μικρές ηλικίες. Διαβάσαμε στο παλαιότερα πρόγραμμα «Φρίξος» και φρίξαμε.
Δυναμιτίζει και προσβάλλει όλες τις χριστιανικές αξίες, που αποτελούν τα θεμέλια για τη χαρά και την ευτυχία του ανθρώπου και ως προς το θέμα της σεξουαλικότητάς του. Ο αγώνας της εγκράτειας, της σεμνότητας, της αγνότητας, της μονογαμίας απαξιώνεται με τέτοιου είδους προγράμματα.
Δεν θα γίνουν πειραματόζωα τα παιδιά μας.
Επίσης, δεν χρειάζονται αγγλικά στο νηπιαγωγείο. Ακόμα το παιδί δεν έμαθε τη μητρική του γλώσσα. έχει χρόνια μπροστά του.
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην εκπαίδευση ανεξαρτήτου επιπέδου. Θεωρώ πώς κάτι τέτοιο θα έχει ολέθριες συνέπειες στην ευαίσθητη ψυχή των παιδιών μας. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών γίνεται αποκλειστικά στο σπίτι από τους γονείς.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΉ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΏΓΗΣΗ. ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ. ΟΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΧΕ ΩΣ ΣΥΝΈΠΕΙΑ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΕΣ. ΑΣ ΣΕΒΑΣΤΟΎΜΕ ΤΗΝ ΑΘΩΌΤΗΤΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΙ ΑΣ ΑΦΉΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ.
Είναι τραγικό να μιλάμε για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Και μάλιστα με τέτοιο περιεχόμενο.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης όχι μόνο στο Δημοτικό αλλά σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Είναι ένα ζήτημα που αφορά καθαρά τους γονείς, όπου και εάν έχει εφαρμοστεί παγκοσμίως έχει απλά αποτύχει. Δεν είναι δυνατόν να βομβαρδίζεται μια αγνή ψυχή με πληροφορίες εντελώς μη συμβατές με την ηλικία της. Υπάρχουν τόσα θέματα και projects που θα μπορούσαν να διδαχτούν τα παιδιά που ειλικρινά αυτή η εμμονή με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση καταντάει ιδιαίτερα περίεργη. Αφήστε κάτι και στους γονείς που γνωρίζουν καλύτερα το παιδί τους. Είναι ένα τόσο λεπτό ζήτημα που αφορά αποκλειστικά τον γονιό στο πώς θα το κοινωνήσει στα παιδιά του. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τόσο μικρή ηλικία όπως επίσης και με την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας όταν ακόμη δεν έχουν μάθει καλά καλά την ελληνική. Δεν έχετε το δικαίωμα να κάνετε κάτι τέτοιο ούτε και την λαϊκή εξουσιοδότηση
Για την εισαγωγή νέων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείων, η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή, η μουσική και η θεατρική αγωγή περιλαμβάνονται ήδη στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και δεν αποτελούν νέα γνωστικά αντικείμενα. Εντάσσονται, λοιπόν, μέσα στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα παιδιά, γι΄αυτό και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με παιγνιώδη τρόπο και όχι με αυστηρά οργανωμένο πρόγραμμα που δεν συνδέεται με τα ενδιαφέροντα και τις ψυχοσωματικές ανάγκες των παιδιών. Θεωρώ, συνεπώς, πώς με την εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση, «καταργείται» και απαξιώνεται η ειδικότητα του νηπιαγωγού, ο οποίος έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί για να μπορεί να ανταποκριθεί στη διδασκαλία των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
Θεωρώ πως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην προσχολική ηλικία και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, θα βλάψει και θα μπερδέψει τα παιδιά. Σε αυτήν την ηλικία και γι’ αυτά τα τόσο λεπτά και ευαίσθητα θέματα, υπεύθυνοι είναι οι γονείς. Επίσης, πολλές φορές η μεταφορά γνώσης σε τόσο ευαίσθητα θέματα, περιπλέκεται από τους διδάσκοντες με προσωπικά ταραχώδη συναισθηματικά βιώματα και τραύματα που μπορεί να περάσουν στα παιδιά. Γνώμη μου, πως η συγκεκριμένη θεματική ενότητα θα εγείρει πολλές και σοβαρές αντιδράσεις στην κοινωνία(λόγω του εξαιρετικώς ευαίσθητου θέματος).Αποσύρετέ το.
Θεωρώ ότι το κομμάτι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρεθεί από το νηπιαγωγείο. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι πολύ μικρά για το αντικείμενο αυτό. Λόγω της αθωότητας, ένα μάθημα πάνω στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση το μόνο που θα καταφέρει να κάνει θα είναι να τους εξάψει τη φαντασία και να τα οδηγήσει στο να αναζητήσουν τέτοιου είδους εμπειρίες νωρίτερα απ’ ότι θα το έκαναν.
Η αγάπη και ο σεβασμός στους άλλους είναι πολύ σημαντικό να διδαχθούν στα παιδιά, δε χρειάζεται όμως να συνδυαστούν με τις σεξουαλικές επαφές που είναι ένα θέμα για αρκετά μεγαλύτερα παιδιά. Επιπλέον, υπάρχουν πολλοί γονείς που θεωρούν ότι για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα θα πρέπει οι ίδιοι να φροντίσουν τα παιδιά τους και όχι κάποιος ξένος δάσκαλος που μπορεί να μη δείξει την απαιτούμενη προσοχή/ευαισθησία στο θέμα.
Διαφωνω με την αποφαση περι σεξουαλικης διαπαιδαγωγισης παιδιων πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης.
Δεν συμφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, πόσο μάλλον από την νηπιακή ηλικία. Απλά απαράδεκτο.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο σχολείο οποιασδήποτε βαθμίδας.Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αποτελεί ευθύνη αποκλειστικά και μόνον της κάθε οικογένειας!
Χριστός Ανέστη! Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη ημών των γονέων. Πάντως τα περί του Νομοσχεδίου δεν είναι όλα γνωστά. Δεν είναι δυνατόν να καλούμαστε σε δημόσια διαβούλευση ενός νόμου χωρίς να είναι γνωστά όλα τα δεδομένα.
Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Δεν επιτρέπω την μεταβίβαση του αποκλειστικού δικαιώματός μου στην σεξουαλική αγωγή των παιδιών μου στο Κράτος.
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ας αφήσουμε την παιδική αθωότητα απειραχτη.
Ως γονεας και εκπαιδευτικός πιστεύω ότι η ενημέρωση των μικρών και μεγαλύτερων παιδιών σε θέματα σεξουαλικότητας,είναι αρμοδιότητα των γονέων τους.Εκείνοι που ξερουν το δικό τους παιδί,θα του μιλήσουν με σεβασμό την κατάλληλη στιγμή,με τον κατάλληλο τρόπο.Άν χρειάζονται βοήθεια,θα απευθυνθούν στον ειδικό που θα επιλέξουν.Το σχολείο δεν μπορεί να προσφέρει σ’αυτην την περίπτωση.
Οργανωμένες δραστηριότητες μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου είναι απαράδεκτες.Θα προκληθούν ψυχικά τραύματα στα αθώα μικρά παιδιά.
Αλλά και για μεγαλύτερες ηλικίες,μόνο τους γονείς μπορώ να θεωρήσω αρμόδιους και κανέναν άλλον!Μόνο μέσα στην οικογένεια μπορούν να συζητιούνται αυτά τα θέματα,ώστε να παραμένουν στο πλαίσιο του σεβασμού και της σοβαρότητας που τους αρμόζει.
Υπάρχει ζήτηση από την πλειονότητα του λαού για τέτοια πειράματα;
Ζήτησε η κοινωνία στο συνολό της τέτοια πράγματα, τη στιγμή μάλιστα που μαστίζεται από χίλιες-δυό άλλες απειλές;
Θαρρώ πως όχι.
ΟΧΙ, δεν το ζήτησε ο ελληνικός λαός.
Ποιός λοιπόν αποφασίζει και διατάζει σ´αυτή τη δημοκρατία, που μόνο δημοκρατία δεν είναι;
Συμφωνώ λοιπόν με τα ως άνω σχόλια των συμπολιτών μου, δηλαδή να αφήσουμε τα παιδιά να είναι παιδιά!
Δοκιμές καί πειράματα μέ μία απλή απόφαση του εκάστοτε υπουργού: διαφωνώ.
Οφείλετε νά ενημερώνετε τόν Ελληνικό λαό κάθε φορά που θέλετε να κάνετε συγκεκριμένη αλλαγή, μέ αναγγελία ικανής περιόδου δημοσίας διαβουλεύσεως καί βλέπουμε. Καί μή τολμήσετε νά εισαγάγετε σεξουαλική αγωγή στά νήπια ή στά δημοτικά.
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νήπια και το Δημοτικό. Αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτό είναι η οικογένεια. Αλλιώς να μας απαιτούμε δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα!!!!!
Διαφωνώ με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μικρές ηλικίες
Διαφωνώ με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε μικρές ηλικίες. Έχουν γονείς τα παιδιά να τους συμβουλεύουν με αγάπη ,γνώση
Χριστός Ανέστη!θα ήθελα ως μάνα αλλά και ως άνθρωπος μιας κοινωνίας δημοκρατικής που μεγαλώνει τα παιδια της με αγαπη, σεβασμό, ηθος, ειλικρίνια και οσο μπορεί μακριά απο κάθετι αναρμοστο και εκφυλο και ασυμβιβαστο για την αθωοτητα αυτων των ψυχών, να διαμαρτυρηθώ καθετα στο εγκλημα αυτό που παει να κάνει το υπουργείο στις ψυχες τους και κατ΄επεκταση στη υπογεια διαλυση της οικογενειας σαν θεσμό αλλα και σαν ουσία. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μπορεί να περιμένει…κάνενας δεν ξεφευγει στην μετεπειτα ζωή, οχι ομως να πονηρεψουμε τα παιδιά μας απο αυτη την ηλικία. Τι θα κάνει κυρια υπουργε ενα παιδακι στην ηλικία των 10,12,14 …ετών οταν ηδη απο τα 4-5 ετη του του εχετε μαθει να βαζει προφυλακτικό ή οτι ειναι φυσιολογικό να εχει καποιο παιδακι 2 μαμαδες ή δυο μπαμπάδες?Για αυτες τις ψυχες εσεις θα δωσετε λογο…Λυπαμαι παρα πολύ. Διαφωνώ κάθετα και εχω καθε δικαιωμα να αντιδρασω και να μη δεχθώ αυτή την καταντια του συστηματος. Δεν θα αφησω κανέναν να διδαξει στα παιδιά μου τα αισχη αυτά και να τα εκθεσω σε οποιοδηποτε οπτικοακουστικό υλικό θα υπαρξει στο νηπιαγωγειο ή σε οποιαδηποτε αλλη βαθμίδα. Αρκετα με τις καινοτομίες…τα διορθωσαμε ολα στην παιδεία και μας εμεινε η απελευθερωση της σεξουλικότητας. Ας μαθουν τα παιδιά μας για την απελευθερωση μας απο τους εκαστοτε κατακτητες και ας αφησουν την σεξουαλική απελευθερωση για αργοτερα.
Χριστός Ανέστη!θα ήθελα ως μάνα αλλά και ως άνθρωπος μιας κοινωνίας δημοκρατικής που μεγαλώνει τα παιδια της με αγαπη, σεβασμό, ηθος, ειλικρίνια και οσο μπορεί μακριά απο κάθετι αναρμοστο και εκφυλο και ασυμβιβαστο για την αθωοτητα αυτων των ψυχών, να διαμαρτυρηθώ καθετα στο εγκλημα αυτό που παει να κάνει το υπουργείο στις ψυχες τους και κατ΄επεκταση στη υπογεια διαλυση της οικογενειας σαν θεσμό αλλα και σαν ουσία. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μπορεί να περιμένει…κάνενας δεν ξεφευγει στην μετεπειτα ζωή, οχι ομως να πονηρεψουμε τα παιδιά μας απο αυτη την ηλικία. Τι θα κάνει κυρια υπουργε ενα παιδακι στην ηλικία των 10,12,14 …ετών οταν ηδη απο τα 4-5 ετη του του εχετε μαθει να βαζει προφυλακτικό ή οτι ειναι φυσιολογικό να εχει καποιο παιδακι 2 μαμαδες ή δυο μπαμπάδες?Για αυτες τις ψυχες εσεις θα δωσετε λογο…Λυπαμαι παρα πολύ. Διαφωνώ κάθετα και εχω καθε δικαιωμα να αντιδρασω και να μη δεχθώ αυτή την καταντια του συστηματος. Δεν θα αφησω κανέναν να διδαξει στα παιδιά μου τα αισχη αυτά και να τα εκθεσω σε οποιοδηποτε οπτικοακουστικό υλικό θα υπαρξει στο νηπιαγωγειο ή σε οποιαδηποτε αλλη βαθμίδα εκπαιδευσης. Αρκετα με τις καινοτομίες…τα διορθωσαμε ολα στην παιδεία και μας εμεινε η απελευθερωση της σεξουλικότητας. Ας μαθουν τα παιδιά μας για την απελευθερωση μας απο τους εκαστοτε κατακτητες και ας αφησουν την σεξουαλική απελευθερωση για αργοτερα.
Δεν διευκρινίζεται ποιο ακριβώς θα είναι το περιεχόμενο και ο στόχος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα παιδιά. Το Υπουργείο καλό θα ήταν να λάβει υπόψη ότι περίπου 1 στα 5 παιδιά κακοποιείται σεξουαλικά μέχρι την ηλικία των 18 ετών (https://ec.europa.eu/home-affairs/what-we-do/policies/organized-crime-and-human-trafficking/child-sexual-abuse_en), αλλά και να συνειδητοποιήσει ότι η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών αποτελεί παγκοσμίως το μεγαλύτερο πρόβλημα υγείας των παιδιών με αρνητικές συνέπειες σε πολλές πτυχές της ζωής τους, αλλά και στο κρατικό σύστημα υγείας και πρόνοιας και στην οικονομία (http://www.d2l.org/wp-content/uploads/2017/01/all_statistics_20150619.pdf). Για το λόγο αυτό θεωρώ ότι θα ήταν καλό τα παιδιά να διδάσκονται από το Νηπιαγωγείο σε ειδική ενότητα τρόπους πρόληψης και αποφυγής της σεξουαλικής κακοποίησης. Αυτό προϋποθέτει κατάλληλα εκπαιδευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, που το κράτος θα πρέπει να καταρτίσει και να εποπτεύει. Το κέντρο βάρους της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες θα πρέπει να μετατοπιστεί στην παραπάνω εκπαίδευση. Για καλύτερα αποτελέσματα καλό είναι να οργανωθούν από το Υπουργείο και σχετικά επιμορφωτικά σεμινάρια για το παραπάνω πολύ σοβαρό θέμα και στους γονείς.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μικρών παιδιών, όχι μόνο του νηπιαγωγείου αλλά και του δημοτικού, στις ηλικίες αυτές δεν έχουν μπει ακόμα στην εφηβεία.
Λόγο της διαφορετικής ωριμότητας (πνευματικής, σωματικής και ψυχικής) κάθε παιδιού το σωστό είναι να γίνεται η διαπαιδαγώγηση από τους γονείς
στον σωστό χρόνο, καλύτερα να γίνονται σεμινάρια στους γονείς από ειδικούς ψυχολόγους.
Πρέπει να δοθεί πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στην ηθική τον παιδιών αυτής της ηλικίας που διαμορφώνεται η προσωπικότητα τους ώστε να δημιουργήσουν σωστές οικογένειες και ένα καλύτερο κοινωνικό περιβάλλον να ζησουν.
Διαφωνώ κάθετα!!! Παρακαλούμε πολύ την κυβέρνηση να μην το εφαρμόσει!
Ως πολύτεκνη μητέρα και φαρμακοποιός διαφωνώ κάθετα με την οποιαδήποτε μορφή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο (και στο δημοτικό σχολείο). Η πρώιμη σεξουαλική εκπαίδευση παραβιάζει τα δικαιώματα των παιδιών, καθώς δηλητηριάζει και καταστρέφη αθώες και αγνές παιδικές ψυχές. Θεωρώ ίναι επιστημονικώς και διεθνώς αποδεδηγμένες και γνωστές οι τραγικές συνέπειες που απορρέουν από την έκθεση των παιδιών στις ηλικίες κάτω των 12 ετών στη πρώιμη σεξουαλική εκπάιδευση. Ο παιδικός εγκέφαλος δεν έχει την βιολογική και συναισθηματική ωριμότητα να διαχειριστεί τις σεξουαλικές έννοιες/εικόνες/διέγερση όπως ένας ενήλικας. Ούτε οι έφηβοι έχουν την ώριμότητα να τα διαχειριστούν. Δεν είναι τυχάιο ότι οι νευρώνες και ο εγκέφαλος του ανθρώπου ολοκληρώνονται στην ηλικία των 18 ετών. Οι γονείς είναι οι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους με βάσει τις αρχες της οικογένειάς τους, και όχι η πολιτεία και το Υπουργείο Παιδείας. Απαράδεκτο και καταστροφικό!
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό.
Ως ιατρός και μητέρα θεωρώ ότι τα παιδιά πρέπει να ζήσουν την αθωότητα της ηλικίας τους για να γίνουν υγιείς ενήλικες. Το να παρασυρθούν σε μια πρώιμη σεξουαλικότητα είναι καταστροφικό για τη σωματική και για την ψυχική τους υγεία!!! Είναι βιασμός της ευαίσθητης παιδικής ψυχής και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των παιδιών.
Δεν είναι αρμοδιότητα της εκάστοτε κυβέρνησης η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας με αμφίβολο τρόπο και κατεύθυνση.
Ζητώ να αφαιρεθεί από τις θεματικές ενότητες του άρθρου 1 η συγκεκριμένη, που αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών, για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Δεν με βρίσκει σύμφωνη αυτό το άρθρο κ παρακαλώ για άμεση τροποποίηση πριν ψηφιστεί. Είναι αρκετά ασαφές το περιεχόμενο κ η ευελιξία του. Θέματα τόσο «ευαίσθητα» δεν θα πρέπει να εντάσσονται άκριτα στις σχολικές αίθουσες κ σε τόσο «μικρό» ηλικιακά ακροατήριο. Προστατέψτε το «μέλλον»της Ελληνικής κοινωνίας.
Χαίρετε!
Ως εισαγωγή μαθήματος «εργαστήρια δεξιοτήτων» με το τι αναλογεί στην ψυχοσύνθεση του παιδιού-εφήβου-φοιτητή στην εκάστοτε ηλικία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης! Θα είναι ένα ενδιαφέρον εργαστήριο που θα διδάσκει στα παιδιά πως το Δικαίωμα είναι συνυφασμένο με την Υποχρέωση! Οι γενιές της δεκαετίας του ’40, ’50, ’60 πήγαιναν και το απόγευμα σχολείο να μάθουν οικιακή οικονομία στην πράξη (κοπτική ραπτική, να κόβουν ξύλα κλπ.) Σε αυτά τα εργαστήρια δεν διδάχτηκαν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κι όμως συνεχίζεται διαιωνίζεται το ανθρώπινο είδος! Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πρώτη από το τέλος σε υπογονιμότητα κι όλο φθίνει, διότι ο άνθρωπος είναι ψυχοσωματική οντότητα και οι νέοι σήμερα ψυχικά είναι ανάπηροι να δημιουργήσουν όμορφες οικογένειες για το λόγο ότι «Τα καλύτερα παιδιά μας τα πουλήσαμε. Τα αφήσαμε να σπαταλούν τη ζωή τους σε λογιστικά βιβλία, σε γραφεία εταιρειών, σε άψυχους λογαριασμούς. Τα κάναμε σκλάβους με τίτλους διευθυντικού στελέχους. Τα ταΐσαμε χρήματα, τα σπουδάσαμε χρήματα, τα μάθαμε να σκέφτονται χρήματα, να υπηρετούν χρήματα, να ονειρεύονται χρήματα, να παντρεύονται χρήματα, να γεννάνε χρήματα, να είναι χρήματα. Όταν τα χρήματα λείψουν, από που θα κρατηθούν; Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιτζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία» (Αλκίνοος Ιωαννίδης). Το παιδί όταν διδαχθεί τη «φωτιά» θα παίξει με τη «φωτιά» και ένα παιδί από έγκαυμα δεν είναι ευτυχισμένο! «Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία. Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δυο χέρια. Αυτά που θα σ αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμίσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια. Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν. Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις κι εσύ όσο μεγαλώνεις» (Θανάσης Βέγγος).
Τέλος, να σας γνωστοποιήσω πως σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ. (1946) η Υγεία είναι «η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας».
Για τα σοβαρά αυτά ζητήματα που διχάζουν τον λαό και αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας απαιτούμε να ζητάτε άμεσα τη γνώμη του ίδιου του λαού και όχι απλώς να εκτελείτε εντολές μιας «αόρατης» πολιτικής ελίτ, επειδή βολεύονται τα όποια συμφέροντά τους.
Στην τελική, εμείς σας ψηφίζουμε να μας κυβερνάτε και όχι αυτοί. Απαιτούμε ΔΗΜΟΨΉΦΙΣΜΑ τώρα, όπως θα έπρεπε να είχατε πράξει και με το Μακεδονικό, αλλά και με τόσα άλλα φλέγοντα ζητήματα της χώρας μας που εγκρίνονται από την ελληνική Βουλή νύχτα «διά τον φόβον των Ιουδαίων»…
Χαίρετε!
Ως εισαγωγή μαθήματος «εργαστήρια δεξιοτήτων» με το τι αναλογεί στην ψυχοσύνθεση του παιδιού-εφήβου-φοιτητή στην εκάστοτε ηλικία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης! Θα είναι ένα ενδιαφέρον εργαστήριο που θα διδάσκει στα παιδιά πως το Δικαίωμα είναι συνυφασμένο με την Υποχρέωση! Οι γενιές της δεκαετίας του ’40, ’50, ’60 πήγαιναν και το απόγευμα σχολείο να μάθουν οικιακή οικονομία στην πράξη (κοπτική ραπτική, να κόβουν ξύλα κλπ.) Σε αυτά τα εργαστήρια δεν διδάχτηκαν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κι όμως συνεχίζεται διαιωνίζεται το ανθρώπινο είδος! Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πρώτη από το τέλος σε υπογονιμότητα κι όλο φθίνει, διότι ο άνθρωπος είναι ψυχοσωματική οντότητα και οι νέοι σήμερα ψυχικά είναι ανάπηροι να δημιουργήσουν όμορφες οικογένειες για το λόγο ότι «Τα καλύτερα παιδιά μας τα πουλήσαμε. Τα αφήσαμε να σπαταλούν τη ζωή τους σε λογιστικά βιβλία, σε γραφεία εταιρειών, σε άψυχους λογαριασμούς. Τα κάναμε σκλάβους με τίτλους διευθυντικού στελέχους. Τα ταΐσαμε χρήματα, τα σπουδάσαμε χρήματα, τα μάθαμε να σκέφτονται χρήματα, να υπηρετούν χρήματα, να ονειρεύονται χρήματα, να παντρεύονται χρήματα, να γεννάνε χρήματα, να είναι χρήματα. Όταν τα χρήματα λείψουν, από που θα κρατηθούν; Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιτζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία» (Αλκίνοος Ιωαννίδης). Το παιδί όταν διδαχθεί τη «φωτιά» θα παίξει με τη «φωτιά» και ένα παιδί από έγκαυμα δεν είναι ευτυχισμένο! «Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία. Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δυο χέρια. Αυτά που θα σ αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμίσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια. Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν. Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις κι εσύ όσο μεγαλώνεις» (Θανάσης Βέγγος).
Τέλος, να σας γνωστοποιήσω πως σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ. (1946) η Υγεία είναι «η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας».
1. Μονάχα με μια δόκιμη αγωγή οικογενειακού προσανατολισμού και όχι με πρώϊμες σεξουαλικές επεξηγήσεις, θα κατορθώσουμε να αναχαιτίσουμε τη διάλυση της οικογένειας, την όλο και αυξανόμενη μετάδοση αφροδισίων νοσημάτων και τα ραγδαίως αυξανόμενα διαζύγια.
2. Αγωγή προώθησης του θεσμού της οικογένειας μας χρειάζεται και όχι διδασκαλία πρόωρης σεξουαλικής ζωής, για να πετύχουμε επίλυση του δημογραφικού προβλήματος και ενίσχυση του φρονήματος της νεολαίας μας για προσφορά αγάπης και δημιουργική συμμετοχή στα κοινά .
3. Από μαθήματα αρμονικής συζυγίας έχουμε ανάγκη και όχι από πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση . Τα πρώτα, θα μας εξασφαλίσουν ευτυχισμένα νιάτα ενώ η δεύτερη, θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις , οι βαρειές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας.
4. Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας. Οι μικροί μαθητές, τραυματικά και στανικά, θα χάσουν την παιδική τους αθωότητα και σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνουν στα βλέμματα και τις χειρονομίες των γονιών τους διαθέσεις ή επιθυμίες «ζευγαρώματος» ! Με άλλα λόγια, το μάθημα σεξουαλικής αγωγής δεν είναι μονάχα άχρηστο σ’ αυτή την ηλικία , αλλά θα καταστεί και επικίνδυνο για την ομαλή ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον.
5. Η σεξουαλική αγωγή, έτσι όπως προσφέρεται από το σχολικό εγχειρίδιο, «υπηρετεί» εγωϊστικά και φίλαυτα το Άτομο, ενώ η αγωγή της εγκράτειας και της ανάδειξης της ευλογημένης συζυγίας μέσω της «Παιδείας και νουθεσίας Κυρίου» ενισχύει και εξυψώνει το Πρόσωπο : την πεμπτουσία του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας.
6. Η σεξουαλική αγωγή με την περιγραφή και αποκάλυψη λεπτομερειών, που δεν είναι απαραίτητες στην τρυφερή ηλικία των 10 ετών, θα σημάνει επικίνδυνα την απαξίωση της καθαρής φιλίας, την αποϊεροποίηση του γάμου και την αναγωγή της συζυγίας σε κατάσταση κτηνώδους συνεύρεσης(«ζευγαρώνουν» !!).
7. Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων.
8. Μας φτάνει και μας περισσεύει η πλημμυρίδα των «κατάλληλων προϊόντων» της τηλοψίας για την διδασκαλία της «ασφαλούς πορνείας» σε παιδιά. Δεν έχουμε ανάγκη και από «εξειδικευμένη επίσημη μετεκπαίδευση» στα βλαστάρια μας του δημοτικού σχολείου.
9. Η προφύλαξη από ασθένειες που μεταδίδονται σεξουαλικώς αποδείχθηκε από την διεθνή πρακτική ότι δεν είναι υπόθεση σεξουαλικής κατατόπισης των μικρών παιδιών. Είναι απόκτημα της εγκράτειας και απόρροια της οικογενειακής συνοχής και σταθερότητας.
10. Αντί, λοιπόν, να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς .
11. Η εμμονή των συγγραφικών ομάδων των «βιβλίων της γλώσσας», από την πρώτη κι’ όλας δημοτικού, στην προβολή της μονογονεϊκής οικογένειας και στην εξάλειψη κάθε πρότυπου αρμονικής συζυγίας προλείανε αποτελεσματικά τον δρόμο για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής. Ο κατακερματισμός της πολυμελούς πρότυπης ελληνικής οικογένειας στις συνειδήσεις των παιδιών και η παράδοση εξειδικευμένων γνώσεων σεξουαλικής συμπεριφοράς σε μειράκια θα σηματοδοτήσουν, δυστυχώς, τον αφανισμό μας. Πόσο μπορεί να ελπίζει κανείς σε παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς οικογένεια και σε νιάτα σημαδεμένα από τα «παράσημα» των συνεπειών της δήθεν σεξουαλικής απελευθέρωσης;
12. Εν τέλει, τα παταγωδώς αποτυχόντα δυτικά πρότυπα σεξουαλικής αγωγής, δεν δεχόμαστε να δρομολογήσουν και την δική μας ηθική και κοινωνική εξαθλίωση. Εμείς διαθέτουμε δικά μας δοκιμασμένα και αλάνθαστα πρότυπα παιδαγωγίας, βασισμένα πάνω στις διαχρονικής αξίας και οικουμενικής εμβέλειας παιδαγωγικές προτάσεις των Αρχαίων Προγόνων μας και των φωτισμένων Πατέρων της καθ’ ημάς Ανατολής.
Διαφωνώ με τη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία διότι το μόνο που θα προσφέρει είναι προβλήματα στα ίδια και στις οικογένειές τους.
Μην μολύνετε τις αθώες ψυχές των παιδιών.
Αρκεστείτε στη μόρφωση κι όχι στην παραμόρφωση!
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα 4χρονα και στα 5χρονα; Είναι δυνατόν; Να μάθουν να προστατεύουν τον εαυτό τους από κάποιον που μπορεί να τους προσεγγίσει με πονηρό σκοπό ναι, αλλά η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι κάτι άλλο και μόνο σύγχυση και κακό μπορεί να προκαλέσει σε αυτές τις ηλικίες αλλά και στις ηλικίες του Δημοτικού. Δεν είδα να αναλύεται κάπου στην αιτιολογική έκθεση πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά αυτής της ηλικίας, έτσι προχωράμε με την εκπαίδευση σε αυτές τις αθώες ψυχές ελαφρά τη καρδία, χωρίς να υπάρξει κάποια μελέτη στην οποία στηριζόμαστε;
Αληθώς ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα και κατηγορηματικά !!!
Τα παιδάκια σε αυτή την ηλικία πρέπει να παίζουν και να είναι χαρούμενα !!
Όχι να αλλοτριώνονται οι αθώες ψυχούλες τους !!
Ως μητέρα δεν θα επιτρέψω στα παιδιά μου να παρακολουθήσουν κανένα τέτοιο
απεχθές μάθημα για την ψυχική τους υγεία !
Γιατί δεν ζητήθηκε οι γνώμη των ειδικών παιδιψυχιατρων ;;;
Γιατί δεν έγινα οι κατάλληλες διαβουλεύσεις επι του θέματος ;;
Γιατί πρέπει να ψηφιστεί εσπευσμένα και εν μέσω κορονοϊού κάτι τόσο απεχθές ;;;
Λυπάμαι κατάφορα
Όλες οι μελέτες που έχουν γίνει στο εξωτερικό όπου διδάσκεται το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δείχνουν ότι το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο από αυτό που υποτίθεται έχει ως στόχο. Στην Αγγλία όταν διεκόπη το μάθημα λόγω περικοπών, οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες στους εφήβους μειώθηκαν σχεδόν κατά 42.6%. Άρα υπάρχει άμεσος συσχετισμός με το μάθημα.
Ποιός γονέας θα έδειχνε στο 5χρονο παιδί του γυμνά γεννητικά όργανα (έστω και σε σκίτσο), πολλώ δε μάλλον να το προτρέψει να τα ζωγραφίσει; Κι όμως, αυτή είναι μια δραστηριότητα που θα την μαθαίνουν τα νήπια από εκπαιδευτικούς που η ειδικότητά τους ουδεμία σχέση έχει με την σεξουαλική αγωγή. Αναφερόμαστε στο πρόγραμμα «παίζοντας με το Φρίξο»! Αλλά και σε αντίστοιχα που θα είναι στην διδακτική ύλη.
Το μάθημα είναι απαράδεκτο και από επιστημονικής απόψεως ακόμη κι αν παραβλέψουμε τα ηθικά αλλά και θρησκευτικά πιστεύω των γονέων.
Ας γίνει μια ψηφοφορία επι τούτου των γονέων και με βάση αυτή να αποφασιστεί η διδασκαλία ή όχι. Σε περίπτωση θετικής άποψης των γονέων, να δωθεί εναλλακτική λύση στους αντιρρησίες γονείς ώστε τα παιδιά τους εκείνη την ώρα να απασχοληθούν διαφορετικά.