Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:17 | Μιχαέλα

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΗΤΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΟΙ ΠΕ60,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ ΣΕ ΑΣΕΠ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ.ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ!! ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ?ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ??

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:12 | Κωνσταντίνα

    Τα μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων ή θα μετράνε διπλά πάντα ή καθόλου! Πόσο δίκαιο είναι τη μια χρονιά να μετρούν διπλά και την προηγούμενη όχι;

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:09 | ΚΑΤΗΥ Μ.

    ΖΗΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ…ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ…ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ?!!
    ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ…ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ..
    ΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ!!! ΑΝ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:08 | Εύη

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ
    Αυτά μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4!!!!

    Είναι ΝΤΡΟΠΗ οι προσωπικές σχέσεις κάποιων… να μας καταδικάζουν στην ανεργία και να προσβάλουν τόσους εκπαιδευτικούς!!
    Φτάσαμε σε τέτοιο σημείο εξαθλίωσης ώστε να χρειάζεται να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα δικαιώματα μας;; Όλα αυτά που συμβαίνουν πρέπει να τα μάθουν ο κ. Μπαλτάς και ο κ. Κουράκης! Εκθέτουν όλη την κυβέρνηση και μας κάνουν να απορούμε, κατά πόσο υπάρχει διαφάνεια σε αυτό το κράτος!!
    Αποδείξτε μας ότι μπορούμε να εμπιστευόμαστε τη δικαιοσύνη!!
    Αποδείξτε μας ότι δεν εμπαίζετε τους κόπους και την εργασία τόσων χρόνων!!

    Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!
    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:07 | Ανοτ.

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 τόσο αναδρομικά όσο και εφεξής. Πρωτάκουστη και αδιανόητη η διάκριση της προυπηρεσίας ειδικής από την γενική. Η προυπηρεσία να προσμετριέται και τον ΚΛΑΔΟ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:01 | Φαίη

    Τόσα χρόνια δεν υπήρχε θέμα με την προσμέτρηση της προυπηρεσίας των αναπληρωτών ΠΕ 70,50 στην ειδική αγωγή.

    Ξαφνικά τους τιμωρείται ενώ το ίδιο το κράτος τους ώθησε στο να αγωνιστούν να μαζέψουν προσόντα ώστε να χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν κενά.

    ΑΔΙΚΟ-ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΛΟΓΟ.

    ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΙΣΑΞΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

    ΛΥΣΗ: ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ ,50.

    Να εισαχθούν όλοι κανονικά στους πίνακες γενικής αγωγής εφόσον το βασικό τους πτυχίο είναι στην γενική αγωγή και από εκεί να προσλαμβάνονται στη βάση κάποιων κριτηρίων.

    Έτσι, ο κλάδος θα αντιμετωπιστεί ενιαία και θα λειτουργεί ομαλά.

    Και τέλος, οι μαθητές με ειδικές ανάγκες θα υποστηρίζονται από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς.

    Ευελπιστούμε στην ορθή αντιμετώπιση και επίλυση του θέματος από το υπουργείο παιδείας.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:00 | Θ.Κ.

    ΤΟ ΟΤΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ…ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ…ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ…ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΧΩΘΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ!!
    ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ….ΑΡΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ…ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΗΣ? ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ,ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΣΕΠ….ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΡΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ…
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ..
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ..ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ..

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:56 | ΓΚΙΡΤΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Είμαι εγγεγραμένη στον πίνακα κατάταξης πολύτεκνων εκπαιδευτικών του έτους 2010,κατηγορία ΠΕ 13,είμαι αδιόριστη λόγω του νόμου της κυρίας Διαμαντοπούλου. Όλα αυτά τα πέντε έτη δεν μπόρεσα να δουλέψω ούτε ως αναπληρώτρια διότι είχα μηδέν προυπηρεσία και δεν έγινε κανένας διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς. Παρακαλώ να ψηφίσετε άμεσα νόμο,με τον οποίο θα προχωρήσετε άμεσα στο διορισμό όλων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών του έτους 2010,να προταχθούμε άμεσα. (Να αναφέρεστε στη λίστα πολυτέκνων του 2010 του Υπουργείου Παιδείας και στον άμεσο διορισμό μας, τη σχολική χρονιά 2015-2016 άλλως και 2016-2017,δεν ξεπερνάμε τα 200 άτομα,δεν έχει οικονομικό κόστος δεδομένου ότι θα προχωρήσετε σε διορισμούς 2000 ατόμων περίπου και οφείλετε να ψηφίζετε νόμους σύμφωνα με το σύνταγμα της πατρίδας μας,άρθρο 21 του Συντάγματος
    Σας είναι γνωστόν επίσης ότι στον υπόλοιπο Δημόσιο τομέα, βάσει των Νόμων 2527/97 και 3260/2004, ένα ποσοστό 20% των προκηρυσσομένων θέσεων καλύπτεται από πολύτεκνους. Στους εκπαιδευτικούς δεν εφαρμό-ζονταν οι νόμοι αυτοί, καθότι υπήρχαν οι ειδικότεροι νόμοι 3027/2002 και 3255/2004, μετά όμως την κατάργησή τους θα πρέπει και το Υπουργείο Παιδείας ή να εφαρμόσει αυτές τις διατάξεις ή να επαναφέρει τις καταργηθείσες διατάξεις και για τους υπόλοιπους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς,γονείς πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων,οι οποίοι απέκτησαν την πολυτεκνική ιδιότητα μετά το Καλοκαίρι του έτους 2010 και μετά.

    Γκίρτζου-Πλίτση Αικατερίνη
    Δικηγόρος Σερρών
    Πολυτεκνη μητερα -αδιόριστη του
    έτους 2010.

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:54 | ΝΕΦΕΛΗ

    Ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων το διάστημα 2010-2014 αυτή είναι η ορθή λύση καθώς ο νόμος δεν είχε καταργηθεί αλλά παγώσει όπως οι πίνακες, ας σταματήσει το πιπίλισμα της καραμέλας πως δεν γνώριζαν τον νόμο είναι ένα επιχείρημα αβάσιμο και αντισυνταγματικό.
    Επιπλέον η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία όχι μόνο στη θεωρία αλλά και στην πράξη.Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 και στους δυο πίνακες.
    Τέλος κριτήριο για τους διορισμούς θα πρέπει να αποτελεί και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ , και η προϋπηρεσία!

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:47 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    Όλοι οι σύλλογοι έχουν πάρει απόφαση υπέρ της προσμέτρησης των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων σχολείων. Κάποιοι μας αναφέρουν ως πονηρούς. Πονηροί δεν είναι αυτοί που πήγαν στην άλλη άκρη της Ελλάδας από την αρχή της χρονιάς αλλά αυτοί που κάθονταν στο σπίτι τους και περίμεναν να τους πάρουν κάπου εκεί γύρω. Και είναι εκείνοι που βολεύτηκαν τόσα χρόνια στο σπίτι τους που τώρα φωνάζουν να μην μετρήσουν τα μόρια. Επιτέλους δεν το βλέπετε ότι είναι άδικο; Τρία μέτρα και τρία σταθμά για έναν πίνακα;’Κανένας νόμος δεν καταργεί τα δυσπρόσιτα!!!!!!Τα παγώνει!!!!
    Ισονομία και δικαιοσύνη επιτέλους σ’ αυτό το κράτος!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:41 | grigoris

    O K. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΓΡΑΠΤΗ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠ΄ΑΡΙΘΜΟΝ 527/2015 ΤΟΥ ΣΤΕ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΥΣΗ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΥΤΟ!
    ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΕ ΑΣΕΠ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ, ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘA ΠΡΟΤΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:41 | ΜΑΡΙΟΣ Θ.

    ΜΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ…ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΕ ΑΝΕΡΓΙΑ? ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΟΥΝ 8 ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΙΑ? ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΚΗ!! ΨΑΧΝΕΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΧΩΘΕΙΤΕ ΟΠΟΥ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ…ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ……
    ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ….
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ…
    ΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ…Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ…ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ…ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ…
    ΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑ…

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:34 | Άννα

    Με το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου οδηγούνται πολύ νέοι εκπαιδευτικοί στην ανεργία, καθώς οι εκπαιδευτικών των κλάδων 70.50 και 60.50, θα πέφτουν συνεχώς και στους δύο πίνακες.

    Πιο συγκεκριμένα, τόσο στον πίνακα της ειδικής, γιατί κάθε χρόνο θα βγαίνουν απόφοιτοι από το Βόλο και το ΠΑΜΑΚ, που τοποθετούνται πιο πάνω από τους ΠΕ70.50 και Πε60.50, όσο και της γενικής γιατί δεν θα μετράει η προυπηρεσία τους και θα τους περνάνε οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουν στην παράλληλη στήριξη από αυτόν τον πίνακα.

    Ας μη ξεχνάμε πως οι νόμοι και οι εκάστοτε κυβερνήσεις οδήγησαν τους αναπληρωτές στα σεμινάρια, τα μεταπτυχιακά κ.λπ.

    Ζητάμε να σταματήσει η κατάφορη αυτή αδικία και να αποσυρθεί το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου.

    Ίση αντιμετώπιση όλων των αναπληρωτών και όχι τιμωρία για τα έξτρα εφόδια που διαθέτουν.

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:32 | ΜΑΡΙΟΣ Θ.

    ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ!!!ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ….ΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ….ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ…ΕΙΝΑΙ Α Δ Ι Κ Ο ……ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ,ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ….ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΕΤΣΙ…ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ…ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ…ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥΣ….ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ…Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ…ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ…ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ…

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:28 | Χριστιάνα

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.

    Ο κλάδος .50 ουσιαστικά δεν υφίσταται και εφόσον οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε αυτόν δεν έχουν δυνατότητα μόνιμου διορισμού στην Ειδική Εκπαίδευση, κρίνω πως είναι ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ δικαίωμά τους η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους στον πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης.

    Το καλύτερο θα είναι η κατάργηση του Πε70.50 και ΠΕ60.50, και η ένταξή τους πλήρως στον πίνακα γενικής παιδείας, με την προσμέτρηση της μέχρι τώρα υπηρεσίας και την επιλογή τους για παράλληλη στήριξη με διάφορα κριτήρια όπως μοριοδότηση των μεταπτυχιακών, διδακτορικών κ.λπ.

    ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:24 | ΜΑΙΡΗ Κ.

    ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ…..ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ?…ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ>???????????? ΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΕ 2 ΚΑΙ 3 ΑΣΕΠ…ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ…ΑΛΛΙΩς ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΠΟΤΕ…ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ..ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΣΕΠ…ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΛΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ…ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΤΡΟΠΟ….ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΝ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ …ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ…ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:22 | Βασιλικη

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
    Πρέπει να προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 ΠΕ60.50 στον πίνακα γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό πτυχίο. Ας μην ξεχνάμε ότι μέσω του πίνακα της ΓΕΝΙΚΗΣ κληθήκαμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε μονάδες της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!
    Αδιανόητο, ανεπίτρεπτο και άδικο να χαθεί η προϋπηρεσία μας!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:20 | ΕΛΕΝΗ

    Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μας και στη γενική ….. γιατί εκεί ανήκουμε ΠΕ 60,5 ,και εμείς έχουμε επιτυχία
    ΑΣΕΠ… και εδώ και 6 χρόνια έχουμε γυρίσει όλη την Ελλάδα άδικα τα χρόνια που τρέχαμε για να καλύψουμε τα
    κενά???

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:18 | Γεώργιος Φ.Γ.

    Η πρόταση της ΟΜΛΕ είναι η πιο δίκαιη, που δίνει ουσιαστική λύση στο πρόβλημα των διορισμών, αναγνωρίζοντας και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία:
    -1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
    -1 μόριο για κάθε βαθμό ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ σε οποιοδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)
    -1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.
    -Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:09 | ΕΛΕΝΗ

    Όσοι εκπαιδευτικοί επέλεξαν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το έπραξαν τυχαία (όπως ισχυρίζονται πολλοί) αλλά το έκαναν είτε συνειδητά είτε αναγκαστικά, γιατί σε περίπτωση άρνησης δεν θα εργαζόταν για τα επόμενα 2 χρόνια. Ζητάμε το αυτονόητο, την εφαρμογή του Ν.3391/2005. Ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων το διάστημα 2010-2014. Επιπλέον η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία όχι μόνο στη θεωρία αλλά και στην πράξη. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
    Τέλος κριτήριο για τους διορισμούς θα πρέπει να αποτελεί και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου.

  • 25 Ιουνίου 2015, 15:08 | ΕΛΕΝΗ

    Όσοι εκπαιδευτικοί επέλεξαν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το έπραξαν τυχαία (όπως ισχυρίζονται πολλοί) αλλά το έκαναν είτε συνειδητά είτε αναγκαστικά, γιατί σε περίπτωση άρνησης δεν θα εργαζόταν για τα επόμενα 2 χρόνια. Ζητάμε το αυτονόητο, την εφαρμογή του Ν.3391/2005 με πλήρη προσμέτρηση ολόκληρης της προϋπηρεσίας. Ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων το διάστημα 2010-2014. Επιπλέον η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία όχι μόνο στη θεωρία αλλά και στην πράξη. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
    Τέλος κριτήριο για τους διορισμούς θα πρέπει να αποτελεί και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:54 | Σωτηρία Γιωτοπούλου

    Πιστεύω οτι μεσα σε αυτό το γενικοτέρα άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο σκοπίμως συντηρείται εσαεί, η πρόταση της ΟΛΜΕ είναι πραγματικά δίκαιη, με ισότιμη αντιμετώπιση προς πάσα κατεύθυνση, και με σαφή γνώμονα την λογική αλλά και τις ανάγκες τόσο της εκπαίδευσης, όσο και των εκπαιδευτικών που αγωνιούν για το μέλλον τους, μέλλον άρρηκτα συνδεδεμένο με αυτό της εκπαίδευσης. Το πολυνομοσχέδιο δρα αφοριστικά και ισοπεδωτικά στις ζωές χιλιάδων εκπαιδευτικών αλλά και των οικογενειών τους καθώς γίνονται άθυρμα στην ρουλέτα των εκάστοτε συμφερόντων, όχι μόνο οικονομικών.
    Η θέση της ΟΛΜΕ ΑΠΕΧΕΙ ΜΑΚΡΑΝ από κομματικούς χρωματισμούς, αντεκδικήσεις, άνισους και άδικους συμβιβασμούς. Και το κυριότερο:
    Αντιμετωπίζει τους εκπαιδευτικούς ως ανθρώπους με αναφαίρετα δικαιώματα και οχι σαν αύξοντες αριθμούς.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:38 | Ευαγγελια

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
    Είναι ανεπίτρεπτο να προσμετράται η προϋπηρεσία μας μόνο σε ένα πίνακα στον οποίο δεν έχουμε δικαίωμα διορισμού και σε λίγα χρόνια θα βρεθούμε εκτός αφού προτάσσονται οι ΠΕ 61 και 71. Δεν υφίσταται αυτόνομος κλάδος ΠΕ 60.50 και 70.50. Εργαζόμαστε ως νηπιαγωγοί και δάσκαλοι με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Αφού όλοι εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου και κάνουμε την ίδια δουλειά η δική μου προϋπηρεσία γιατί δεν θα μετράει; Δεν διαφέρω σε τίποτα από τους συναδέλφους που δουλεύουν στην γενική. Έχω δώσει ΑΣΕΠ και έχω μια πολύ καλή βαθμολογία η οποία μου επέτρεπε να δουλέψω και στην γενική. Έκανα την εξειδίκευσή μου και ασχολήθηκα με την ειδική. Και τώρα τι μου ζητάτε να απολογηθώ γιατί απέκτησα κι άλλα προσόντα;

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:37 | Ελευθερία

    Να σκεφτεί το κράτος επιτέλους τις αναπληρώτριες μητέρες. Είναι ντροπή να μην έχουν καθόλου άδεια ανατροφής τέκνου.Σας παρακαλούμε για τροποποίηση της παραγράφου με τις άδειες.Περιμένουμε μια καλύτερη αντιμετώπιση,τα παιδιά μας μας χρειάζονται όταν είναι βρέφη. Απαράδεκτο να τα αφήνουμε νεογέννητα για να γυρίσουμε στα σχολεία.Δε διαφέρουμε σε τίποτα από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ούτε από τους υπάλληλους στον ιδιωτικό τομέα.(και αυτοί δικαιούνται εξάμηνη άδεια απο τον οαεδ εμείς γιατί όχι;)

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:32 | Χαράλαμπος Ηλιόπουλος

    Η χώρα «σβήνει» από τους πιστωτές και κάθε προοπτική μόνιμων διορισμών απομακρύνεται για τους περισσότερους από εμάς.

    Μη στερείτε μας τουλάχιστον, την αναγνώριση στα ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ από το 2010 ως το 14 ενώ την υιοθετείτε για όλους τους άλλους.

    Δεν καταργήθηκε ποτέ ο νόμος του 2002, γι αυτό επέλεξα τα δυσπρόσιτα, αν και αναπληρωτής της Α ΦΑΣΗΣ, ώστε να επιστρέψω γρηγορότερα, μετά από χρόνια, δίπλα στην οικογένεια μου .

    Δεν κορόιδεψα κανέναν, όσοι δεν έχουν ζήσει κι ένα μόνο χρόνο σε απομονωμένο νησι, δεν ξέρουν τι σημαίνει για μας αυτή η ΑΔΙΚΗ και ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ απόφαση.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:29 | Χαράλαμπος Ηλιόπουλος

    Η χώρα «σβήνει» από τους πιστωτές και κάθε προοπτική μόνιμων διορισμών απομακρύνεται για τους περισσότερους από εμάς.

    Μη στερείτε τουλάχιστον, την αναγνώριση στα ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ από το 2010 ως το 14 και την υιοθετείτε για όλους τους άλλους.

    Δεν καταργήθηκε ποτέ ο νόμος του 2002, γι αυτό επέλεξα τα δυσπρόσιτα, αν και αναπληρωτης της Α ΦΑΣΗΣ, ώστε να επιστρέψω γρηγορότερα , μετά από χρόνια, δίπλα στην οικογένεια μου .

    Δεν κοροιδεψα κανέναν, όσοι δεν έχουν ζήσει κι ένα μόνο χρόνο σε απομονωμένο νησι, δεν ξέρουν τι σημαίνει για μας αυτή η ΑΔΙΚΗ και ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ απόφαση.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:28 | Γρηγόρης Γιακοβής

    Σχετικά με την παρ. 4 του άρθρου 47

    Με αφορμή τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, θεωρείται απαράδεκτος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση.

    Τα τελευταία χρόνια, έχει δημιουργηθεί στην εκπαίδευση μια συγκεκριμένη πραγματικότητα, ένα συγκεκριμένο προηγούμενο. Δια νόμου, άτομα με προπτυχιακές σπουδές γενικής εκπαίδευσης μπορούσαν να στελεχώνουν τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης, έχοντας λάβει κάποια επιπλέον εκπαίδευση γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

    Ο ίδιος δηλαδή ο νομοθέτης θεώρησε τα άτομα αυτά επαρκή όσον αφορά το επιστημονικό τους υπόβαθρο για να στελεχώνουν την ειδική εκπαίδευση, καλύπτοντας τεράστιες λειτουργικές ανάγκες ολόκληρων των δομών ειδικής αγωγής σε ολόκληρη τη χώρα.

    Ωστόσο, οι βασικές σπουδές αυτών των ατόμων είναι πάνω στη γενική εκπαίδευση. Μάλιστα, αυτά τα άτομα κατατάσσονται στον 2ο πίνακα αναπληρωτών ειδικής αγωγής, ενώ στον 1ο πίνακα κατατάσσονται οι συνάδελφοι ΠΕ 71/61, απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής.

    Οι παραπάνω αναφορές έχουν ως στόχο να καταδείξουν το πώς η παραπάνω ρύθμιση στην ουσία θέτει στο περιθώριο αυτή την κατηγορία εκπαιδευτικών, που έχουν βασικό πτυχίο για να εργαστούν στη γενική εκπαίδευση, αλλά τόσα χρόνια έχουν προσφέρει (έχοντας τις απαραίτητες γνώσεις) τις υπηρεσίες τους στην ειδική εκπαίδευση, καθώς τίθενται σε μειονεκτική θέση, τόσο στους πίνακες της ειδικής αγωγής, αφού εκεί προτάσσονται οι απόφοιτοι των σχετικών προπτυχιακών τμημάτων, όσο και στη γενική εκπαίδευση (που αποτελεί και το αντικείμενο των βασικών τους σπουδών), αφού λόγω συνθηκών εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση, αλλά η προϋπηρεσία τους δεν προσμετράτε στη γενική εκπαίδευση, με αποτέλεσμα να «χάνουν συνεχώς έδαφος» έναντι των συναδέλφων τους, που εργάζονται στη γενική εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια.

    Ανεξάρτητα από τα όσα αναφέρθηκαν έως τώρα, δε νοείται διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, όσον αφορά τα βασικά χαρακτηριστικά της εν γένει εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σαφώς και υπάρχουν κάποια διαφοροποιητικά στοιχεία, τα οποία όμως δεν αλλοιώνουν τον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

    Συνεπώς, είναι ανεπίτρεπτο να υιοθετείται ένας τέτοιος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών κι ένας επακόλουθος διαχωρισμός της εκπαίδευσης. Υποτίθεται πως στόχος της εκπαίδευσης είναι η ένταξη και η συμπερίληψη. Αυτοί οι όροι δεν αναφέρονται αποκλειστικά στη μαθησιακή διαδικασία κι εκπαιδευτική πράξη, αλλά αφορούν και ένα ευρύτερο οργανωτικό επίπεδο. Έχουν να κάνουν με μια γενικότερη φιλοσοφία περί μη διαχωρισμού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης. Αυτή η φιλοσοφία έχει υιοθετηθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών συστημάτων ανά τον κόσμο κι έχει αποτυπωθεί σε συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες συνάδουν προς μια ενοποίηση κι όχι προς έναν διαχωρισμό.

    Η ανωτέρω ρύθμιση συνιστά και διάκριση εις βάρους των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αφού θα συμβάλει σε μια αποθάρρυνση των εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης να στελεχώνουν δομές της ειδικής αγωγής, αφού, όπως ήδη ειπώθηκε, θα παραμένουν σε δυσχερή θέση σε σύγκριση με τους συναδέλφους τους που εργάζονται κι αποκτούν προϋπηρεσία στη γενική εκπαίδευση.

    Έτσι, οι δομές αυτές, με τις τόσες λειτουργικές ανάγκες, και τα ίδια τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, υφίστανται ένα βαρύ πλήγμα, μια διάκριση εις βάρος τους, αφού παραβιάζεται η αρχή της ισότητας στην εκπαίδευση. Με βάση το σκεπτικό που αναπτύχθηκε, κρίνεται απαράδεκτος ο διαχωρισμός που πάει να «περάσει», με τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή και στους πίνακες της γενικής αγωγής.

    Απευθύνεται έκκληση στους αρμοδίους να μην υλοποιηθεί αυτό, καθώς θα πληγεί η εκπαίδευση κι όσον αφορά το ουσιαστικό της περιεχόμενο, αλλά κι ως οικοδόμημα, αφού θα οδηγηθούμε σε συγκρούσεις και διαχωρισμούς, πράγμα απευκταίο γενικότερα και δη αυτήν την τόσο δύσκολη εποχή για τη χώρα, ενόψει των πολιτικό-οικονομικών εξελίξεων.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:26 | ΓΚΙΡΤΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Nα προστεθεί στο άρθρο 47 παράγραφος που να αναφέρει τα εξής:
    Πολύτεκνοι Εκπαιδευτικοί(πολύτεκνοι γονείς και παιδιά πολύτεκνων οικογενειών)να προτάσσονται των Πινάκων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών,
    ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας ή όχι.
    Οφείλει η πολιτεία να λάβει ειδικά μέτρα για τους πολύτεκνους,
    δεσμεύεται από το Σύνταγμα,δεν έχουν οικονομικό κόστος,έτσι ώστε
    να αντιμετωπίσει το νούμερο ένα πρόβλημα της πατρίδας μας,που είναι
    δημογραφικό. Αντιμετωπίζοντας το δημογραφικό και δίνοντας κίνητρα
    στα νέα ζευγάρια να δημιουργήσουνε πολύτεκνες οικογένειες,μόνο τό-
    τε θα αντιμετωπίσει και όλα τα άλλα προβλήματα της,που ξεκινάνε πρώτα από την ηθική κρίση,που αντιμετωπίζουμε.

    Γκίρτζου-Πλίτση Κατερίνα
    Χρ. Σμύρνης 1 Σέρρες
    Δικηγόρος
    Μητέρα τεσσάρων ανήλικων παιδιών.
    Αδιόριστη πολύτεκνη εκπαιδευτικός του
    2010

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:25 | christina baiba

    Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του φετινού αριστούχου των Πανελλαδικών, Σωτήρης Βαζίμα. Σχετικά με τους ΄΄άξιους και εκλεκτούς συναδέλφους της Γενικής Παιδείας και -μάλλον- και επιτυχόντες του ΑΣΕΠ.

    «Ικανοποίηση και πολλές πίκρες. Αυτό θα θυμάμαι από το σχολείο και τις πανελλήνιες. Απογοήτευση κυρίως για τη λειτουργία του δημόσιου τομέα, το επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, του κόμπλεξ πολλών καθηγητών και για τον τρόπο που σε αυτή τη χώρα αναδεικνύονται πάντα οι ανίκανοι (στη διδασκαλία). Τελικά όμως, βγήκα πιο δυνατός. Και ό, τι κι αν γίνει, πλέον ξέρω ότι θα βρω τον τρόπο να επιβιώνω».
    Τι είναι αυτό που ο Σωτήρης Βαζίμας πήρε μαζί του, εγκαταλείποντας τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση; «Την απαράδεκτη συμπεριφορά πολλών καθηγητών. Να φανταστείς, δεν πέρασα καν από το σχολείο να μάθω τα αποτελέσματα. Από άποψη. Επειδή βαθιά μέσα μου θεωρώ ότι την προσωπική μου επιτυχία την οφείλω στο φροντιστήριο και μόνο».
    Αποκλεισμένος από τη «σημαία» (αν και με 18.8 στην Α’ Λυκείου και 19.2 στη Β’ Λυκείου), με χαμηλότερους των επιδόσεών του βαθμούς στη Λογοτεχνία και την Ερευνητική Εργασία στα τετράμηνα, αλλά και με εκπαιδευτικό προσωπικό που στάθηκε κατώτερο των περιστάσεων και της απαιτητικής προετοιμασίας, ο Σωτήρης Βαζίμας επιμένει: «Μέσα από τις Πανελλήνιες, αντιλήφθηκα την ανικανότητα των σύγχρονων εκπαιδευτικών, την έλλειψη γνωστικού υποβάθρου και ευθυγράμμισης με τα νέα δεδομένα στις εξετάσεις, την αδυναμία μεταλαμπάδευσης της ύλης και τελικά, ότι δύσκολα καλλιεργείται η κριτική σκέψη στα σχολεία. Εντάξει, μπορεί να μην ισχύει για όλους τους καθηγητές. Αλλά τουλάχιστον στο 50ο Λύκειο Αθηνών, ισχύει για την πλειοψηφία. Ακόμη θυμάμαι να μου βάζουν 15 στη Λογοτεχνία στα τετράμηνα, χωρίς να ξέρω το γιατί. Και ακόμη θυμάμαι να κινδυνεύουν να μείνουν μαθητές στην ίδια τάξη, εξαιτίας καθηγητή που ενώ απουσίαζε όλη τη χρονιά στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας, έβαζε βαθμούς που κυμαίνονταν από το 8 έως το 15. Αυτό μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος λογικά;».
    Τι τον κούρασε περισσότερο; «Το να πηγαίνω τσάμπα επτά ώρες στο σχολείο κάθε μέρα, μόνο και μόνο για να μην πάρω απουσίες. Έπειτα, πέντε ώρες φροντιστήριο και άλλες τόσες προσωπικό ξενύχτι για προσωπική μελέτη. Τελικά, το να είσαι έφηβος σε αυτή τη χώρα, είναι πολύ δύσκολο».

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:24 | Βαγγέλης

    Συγχαρητηρια στο Υπουργειο που σκεφτηκε να καταργησει την παραλογη ποινη των 2 ετων για τους αναπληρωτες. Ειναι πολλοι οι λογοι που ισως δεν επιτρεπουν σε καποιον να μεταβει μακρια απο τον τοπο κατοικιας του, παρα την αρχικη του προθεση να το κανει, λογοι οικονομικοι και προσωπικοι που θα επρεπε να γινονται σεβαστοι. Αλλωστε δεν προκαλειται κανενα σοβαρο προβλημα διοτι ο καταλογος με τους πιθανους αντικαταστατες ειναι μακρυς. Χρειαζεται μονο μια διοικητικη ευελιξια για να επιτυγχανεται η συντομη αντικατασταση.
    Οσο για το θεμα των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50, μονο ενας τροπος υπαρχει για να μην αδικηθει κανεις. Να μοριοδοτηθει η προϋπηρεσια ΜΟΝΟ οσων μπηκαν στους πινακες των .50 και απεκτησαν τη σχετικη προϋπηρεσια εξαιτιας της κατοχης ΣΟΒΑΡΟΥ μεταπτυχιακου απο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. Οχι οσοι εκαναν σεμιναρια 400 ωρων, ουτε οσοι πληρωσαν για να παρουν αμφιβολου ποιοτητας «μεταπτυχιακα» με αλληλογραφια απο το εξωτερικο με συνοπτικες διαδικασιες, απο αυτα που διαφημιζονται σωρηδον στο διαδικτυο ουτε, γενικοτερα, οσοι μπηκαν στους πινακες αυτους με τροπους που δεν εχουν καμια σχεση με ακαδημαϊκα προσοντα.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:22 | ΕΛΕΝΗ

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!
    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
    Είναι μεγάλη αδικία γι αυτούς τους εκπαιδευτικούς που χρόνια τώρα καλύπτουν τα κενά στην ειδική αγωγή και τρέχουν στις εσχατιές της Ελλάδας. Γιατί ακριβώς τιμωρούνται; Γιατί επέλεξαν να κάνουν περαιτέρω εξειδίκευση;

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:19 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ
    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 2004 2006 2008 ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΒΑΣΗ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
    ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΣΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:15 | ΓΚΛΟΡΙΑ

    ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

    Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (σεμινάριο, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Το .50 προστέθηκε για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61. Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 καλύπτουν χρόνια τώρα κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία πολύ σύντομα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα τους προσφέρουν τίποτα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία τους. Τώρα κ. Υπουργέ θέλετε να τους εξαφανίσετε και από την γενική; Τι θα απογίνουν αυτοί οι εκπαιδευτικοί;
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ;
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ;
    ΙΣΩΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ;

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:11 | Μαρια

    Ποιος το εχει σκεφτει να μετραει η πρπυπηρεσια μας στο πινακα ειδικης;Αφου σε δυο χρονια θα μεινουμε εξω απο αυτον!!Πολλοι απο εμας θα δουλευαμε και απο τον πινακα γενικης!Αν περασει η ρυθμιση δεν θα κανουμε αιτηση του χρονου στην ειδικη!Να δουμε πως θα στελεχωθει!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:08 | Μαριαλενα

    Η προυπηρεσια μας πρεπει να μετραει στο πινακα γενικης!!Δασκαλοι ειμαστε!κλαδος πε.70.50 δεν υπαρχει.

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:07 | Αναπληρωτής Χρήστος

    Η πρόταση της ΟΜΛΕ είναι η πιο δίκαιη, που δίνει ουσιαστική λύση στο πρόβλημα των διορισμών, αναγνωρίζοντας και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία:
    -1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.
    -1 μόριο για κάθε βαθμό ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ σε οποιοδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)
    -1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.
    -Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.).

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:05 | Μαριαλενα

    Η προυπηρεσια μας πρεπει να μετραει κανονικα στον πινακα γενικης!!!!Δασκαλοι ειμαστε!!!Δεν υπαρχει κλαδος πε70.50!

  • 25 Ιουνίου 2015, 14:03 | Μαρία

    Θεωρώ πώς είναι άδικο να μην μετριέται η προϋπηρεσία των .50 στην γενική αγωγή. Τόσο χρόνια εργασιακής εμπειρίας, κόπος και αγώνας των εκπαιδευτικών ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 θα σβηστεί για τα συμφέροντα κάποιων εκπαιδευτικών; Αναρωτηθείτε και εσείς στο Υπουργείο..
    Μην συμβουλεύεστε από κάποιους που μονομερή συμφέροντα.Στην τελική όπως έχει τονιστεί και πιο πριν δεν ανήκουμε στην ειδική αγωγή. Την παράλληλη στήριξη και ένταξη μπορεί ο κάθε εκπαιδευτικός από τον πίνακα της γενικής να τα επιλέξει.

    Ακούστε την άποψη των πολλών που σε γενική ομολογία συμφωνεί στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:55 | Δεσποινα

    Ειναι παραλογο να προσμετραται η προυπηρεσια μας μονο σε ενα πινακα που δεν εχουμε δικαιωμα διορισμου και σε δυο χρονια θα βρεθουμε εκτος καθως προτασσονται οι πε71.Δεν υπαρχει κλαδος πε70.50.Εργαζομαστε ως δασκαλοι με εξειδικευση σε δομες της ειδικης εκπαιδευσης.Αλλωστε σε δομες της ειδικης οπως στη παραλληλη στηριξη δουλευουν και δασκαλοι απο τον πινακα της γενικης.Δεν καταλαβαινω γιατι ενω θα κανουμε την ιδια δουλεια η δικη μου προυπηρεσια δεν θα μετραει;;Πληρης απαξιωση των σπουδων μας;Δηλαδη απο του χρονου θα αποκρυπτω οτι ειμαι κατοχος μεταπτυχιακου.Επισης απο τις σπουδες μου εμαθα οτι η εκπαιδευση ειναι μια και ενιαια!!!Αν διαχωριζετε με αυτον τον τροπο τους εκπαιδευτικους γινεται μια πολυ κακη αρχη σε ολο το κομματι της συνεκπαιδευσης.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:43 | ΘΕΟΔΩΡΑ

    Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:35 | ΕΙΡΗΝΗ

    Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:33 | ΕΛΕΝΗ

    Διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολείων για τ διάστημα 2010-2014 είναι δυνατόν να πετιούνται στο κάδο των αχρήστων θυσίες και προσπάθειες τόσων εκπαιδευτικών?
    Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 ΠΕ 70.50 και στον πίνακα της γενικής.
    Κριτήρια για τους μόνιμους διορισμούς η ημερομηνία κτήσης πτυχίου, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, και η προϋπηρεσία.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:30 | Μαρία

    Όπως φάνηκε και από τη 84 γενική συνέλευση της ΔΟΕ, το δίκαιο αίτημα μας για αναγνώρισης της προυπηρεσίας μας στην γενική αγωγή και μη διαχωρισμό της ειδικής γενικής έγινε αποδεκτό από τους εκλογικούς αντιπρόσωπους όλων των εκπαιδευτικών συλλόγων της χώρας και όλων παρατάξεων ακόμη και απο τα μέλη της ΔΗΣΥ που μέχρι πρότινος δεν μας υποστήριζε. Ακούγοντας και τις δυο πλευρές στο συνέδριο, όλοι οι σύνεδροι στήριξαν με τη ψήφο τους το ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ. Εσείς στο υπουργείο θα συνεχίζετε να κωφεύετε σε όλες αυτές τις φωνές διαμαρτυρίας και συμπαράστασης; Θα αγνοήσετε την πλειοψηφία του κλάδου και θα περάσετε την παράγραφο 4 εξυπηρετώντας ένα σύλλογο αναπληρωτών νηπιαγωγών που σε καμία περίπτωση δεν εκπροσωπεί το σύνολο των νηπιαγωγών; Γιατί τέτοια μεροληπτική στάση υπερ αυτής της ομάδας

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:25 | Εφη

    600 αντιπρόσωποι συλλόγων ανά την Ελλάδα καταψήφισαν χτες την άδικη και παράνομη ρύθμιση της παραγράφου 4 για διαχωρισμό ειδικής και γενικής. Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία. Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς τη συγκεκριμένη μερίδα αναπληρωτών μόνο αρνητικές σκέψεις γεννά σε όλους και εκθέτει το ίδιο το Υπουργείο και την Κυβέρνηση Συριζα. Απαιτούμε την απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον τη μη αναδρομική της ισχύ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:23 | ΑΣΠΑ

    Αντισυνταγματική και χωρίς βάσιμα επιχειρήματα η μη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων περιοχών για το 2010-2014. Είναι ολοφάνερο πως γίνεται για εξυπηρέτηση συμφερόντων.
    Ενιαία εκπαίδευση και όχι διαχωρισμός της ειδικής αγωγής από τη γενική. Μέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 και στον πίνακα της γενικής.
    Τέλος κριτήριο για τους διορισμούς θα πρέπει να αποτελεί και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:23 | Σαββούλα

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΌΝΙΑ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ 70.5 ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Ή 10ΜΗΝΟ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΈΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΆ Η ΔΟΥΛΕΙΑ Κ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:09 | Νικολέτα

    Να αποκατασταθεί η κατάφωρη αδικία του μη διπλασιασμού των μορίων των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες την περίοδο 2010-2014.Άλλωστε, ως γνωστόν,ο νόμος 3848/2010 δεν αφορούσε στην κατάργηση του διπλασιασμού των μορίων αυτών.
    Να αποκατασταθεί η επίσης κατάφωρη αδικία εκπαιδευτικοί με πολύ υψηλή βαθμολογία στον ΑΣΕΠ, με μεταπτυχιακά και προϋπηρεσία αποκτημένη μετά από υψηλή βαθμολογία στον ΑΣΕΠ και μόνο, αυτή τη στιγμή να είναι άνεργοι, και στη θέση τους πολλές φορές να δουλεύουν και να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις του πίνακα αναπληρωτών του δημόσιου σχολείου άτομα που συγκέντρωσαν προϋπηρεσίες με χίλιους δυο άλλους τρόπους και χωρίς να έχουν δοκιμαστεί ποτέ στη βάσανο των εξετάσεων! Αμεση εφαρμογή των αποφάσεων του ΣΤΕ!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:07 | Κατερινα Μανιατάκη

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:06 | Νίκος Λιάσκος

    Η εκπαίδευση είναι μια και ενιαία … Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.Ζητούμε να μην έχει αναδρομικη ισχύ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 13:05 | Χριστίνα Κοντουλακου

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.