Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:12 | Ζωή Κ.

    Για να μπορούμε να μιλάμε και να εκφραζομαστε ελεύθερα και δυστυχώς να αποθέτει ο καθενας αρμόδιος-αναρμοδιος την άποψη του περί σεξουαλικης διαπαιδαγώγησης,ζύγιζαν πολύ σοφά τα ιδανικά μιας ελεύθερης πατρίδας:
    Θρησκεία, Πατρίδα, Οικογένεια.
    Ας τα αναλογιστούν αυτά και οι σημερινοί ιθύνοντες….

  • 5 Μαΐου 2020, 10:11 | Σοφία Σκούρα

    Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας, από «εκπαιδευτικούς» , το ποιόν των οποίων δεν γνωρίζω και συχνά δεν εμπιστεύομαι, στην πλειονότητα. Η διαπαιδαγώγηση αυτή αφορά την οικογένεια.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:07 | Γεώργιος

    Τα αντικείμενα με ευαίσθητα για τα παιδιά στοιχεία, όπως σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κατά την γνώμη μας είναι ανεπίτρεπτη σε αυτήν την ηλικία. Εδώ δεν διαφαίνεται με ποιά κριτήρια και ποιά θα είναι τα αντικείμενα της μελέτης…Τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν πως να αποκτήσουν αρετές και όχι πρόωρες γνώσεις…

  • 5 Μαΐου 2020, 10:07 | Ναταλία

    Διαφωνώ με την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο Νηπιαγωγείο. Κάθε παιδί είναι διαφορετικό και θέλει εξατομικευμένη αγωγή για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν πιστεύω ότι είναι εφικτό να διαπραγματευτεί ο/η εκπαιδευτικός ένα τέτοιο θέμα για το σύνολο της τάξης.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:06 | Αθηνά

    Διαφωνώ στην εισαγωγή του μαθήματος και μάλιστα στη νηπιακή ηλικία, γιατί αυτό παραβιάζει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα:
    1) Κάθε παιδί έχει αναφαίρετο δικαίωμα στην παιδικότητα, δηλαδή δικαίωμα να αγνοεί προσωρινά τον κόσμο των ενηλίκων.
    2) Εφόσον το παιδί αναγνωρίζεται ως κηδεμονευόμενο άτομο, είναι αναφαίρετο δικαίωμα της οικογένειάς του να μην παρακωλύεται στο έργο της.
    3) Εφόσον γίνεται σεβαστή η διαφορετικότητα των πολιτισμών, είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε οικογένειας να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά της σύμφωνα με τη δική της κουλτούρα, τον δικό της πολιτισμό, τα δικά της πιστεύω.
    4) Εφόσον γίνεται σεβαστή η προσωπικότητα του παιδιού, είναι αναφαίρετο δικαίωμά του να αναπτύσσεται αρμονικά, χωρίς στρεβλώσεις. Στρεβλώσεις στη συναισθηματική και κοινωνική του νοημοσύνη και ωριμότητα προκύπτουν όταν του παρέχονται γνώσεις -όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση- σε ηλικία που ακόμη δεν μπορεί να τις επεξεργαστεί συναισθηματικά και να τις σταθμίσει κοινωνικά, γιατί δεν έχει ακόμη ωριμάσει.
    Τα ανωτέρω, χωρίς να προσβάλλουν κανένα και χωρίς να υπάγονται στις κατηγορίες αποκλεισμού και σύστοιχα με το ήθος της δημοκρατίας, τα είχα επαναδιατυπώσει και δεν δημοσιεύτηκαν. Ελπίζοντας πως αυτό δεν έγινε εσκεμμένα, περιμένω να δω το σχόλιο δημοσιευμένο.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:04 | Γεώργιος Ντόνας

    Τό νά θέλει κάποιος νά «ἐπιβάλλει» τή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σέ παιδιά καί μάλιστα στήν εὐαίσθητη ἡλικία τῶν 5, 6, 7 ἐτῶν, παρακάμπτοντας οὐσιαστικά τούς φυσικούς, ἀλλά καί νομικά ὑπευθύνους γιά τή διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν, γονεῖς, καί μάλιστα ὅταν πρόκειται γιά τή σεξουαλική τους διαπαιδαγώγηση, εἶναι ἀπαράδεκτο, ἀλλά ὁπωσδήποτε καί πνευματικά πολύ ἐπικίνδυνο.

    Ὅταν ἕνα μικρό παιδί – νήπιο (ἀλλά καί σέ μεγαλύτερη ἡλικία), ἔχει κάποιες ἐρωτήσεις ἤ ἀπορίες γιά τά τόσο λεπτά αὐτά θέματα, οἱ γονεῖς του, γνωρίζοντας τό παιδί τους καλύτερα ἀπό τόν καθένα, μποροῦν καί πρέπει μέ διάκριση νά τοῦ ἀπαντοῦν, ἀνάλογα μέ τήν ὡριμότητά του. Σέ καμία περίπτωση ὅμως δέν πρέπει νά τοῦ ἐξάπτουν τή φαντασία καί νά τοῦ δημιουργοῦν ἐπιπλέον ἐρωτήματα, πού ἴσως δέν θά τά εἶχε κἄν σκεφτεῖ. Ἡ ψυχή τοῦ παιδιοῦ, κατά τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, πρέπει νά διατηρεῖται ἀθώα καί καθαρή, ὅσο περισσότερο γίνεται.

    Αὐτή τήν παιδική ἀθωότητα καί καθαρότητα, συμβουλεύει κι ἐμᾶς, τούς ἐνήλικες, ὁ Θεάνθρωπος Χριστός νά ἀποκτήσουμε ξανά καί νά τή διατηρήσουμε, μέ τή δική Του Χάρη καί τόν πνευματικό μας ἀγώνα: «Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὃς ἐὰν μὴ δέξηται τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ ὡς παιδίον, οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς αὐτήν» (Λουκ. 15, 17).

    Επίσης ο Θεάνθρωπος Χριστός, μᾶς ἔχει προειδοποιήσει γιά τήν περίπτωση σκανδαλισμού των μικρών αυτών παιδιών : «ὃς δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς (= μυλόπετρα, πού γυρίζει τό γαϊδουράκι στό μύλο) εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης» (Ματθ. 18, 6). Φοβερός ὁ λόγος…!5

    Ποιός θά τά διδάξει (τά παιδιά) σεξουαλική ἀγωγή; Συγγνώμη, ὅταν μπαίνει ὁ φυσικός στήν τάξη, ἔχει σπουδάσει φυσική. Ὁ χημικός, χημεία. Ποιός σπούδασε σέξ καί εἶναι εἰδικός; Ποῦ ἔγινε εἰδικός;… Καί ποιός καθηγητής (σ.σ.: νηπιαγωγός ἤ δάσκαλος) θά τή διδάξει αὐτή τήν εἰδικότητα; Ποιός θά τή διδάξει; Εἶναι παράλογο, γιατί ὁ καθένας θά κατεβάζει, συγγνώμη, τά δικά του σεξουαλικά βίτσια στά παιδιά μας… Ἀπό ποιόν διδάσκαλο; Θά ξέρει χριστιανικά τίποτε ἤ θά λέει ὅ,τι θέλει. Θά λέει στά παιδιά μας, ἄν δέν κάνεις σέξ θά γίνεις ἄρρωστος. Τις γνωστές δηλαδή παραφιλολογίες και ανωμαλίες;;

    Εἶναι ἀπερίσκεπτο, ἀλλά καί πολύ ἐπικίνδυνο ν’ ἐπιτρέπουμε σέ ὁποιονδήποτε, εἴτε αὐτός λέγεται παιδαγωγός εἴτε συγγενής εἴτε τηλεόραση, διαδίκτυο κλπ., νά πονηρεύει τά παιδιά μας, καί μετά νά προσπαθοῦμε νά τούς διδάξουμε τό ἦθος, τίς ἀξίες, τίς ἀρετές, τήν πνευματική ζωή. Τότε ἡ πνευματική ζημιά, ἴσως καί ἡ ἠθική, θά ἔχει ἤδη γίνει, καί μάλιστα κάποιες φορές ἀνεπανόρθωτα.

    Για τους ανωτέρω λόγους θα πρέπει να αποσυρθεί ΠΑΡΑΥΤΑ η διάταξη που αναφέρεται στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:02 | Ελένη

    Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας, από τόσο μικρή ηλικία και μάλιστα από τον εκάστοτε παιδαγωγο,που δεν είναι αρμόδιος να χειριστεί ένα τόσο λεπτό ζήτημα. Ας επιτρέψουμε τουλάχιστον στα νήπια να διατηρήσουν την αγνότητα τους!! Όσο για τα αγγλικά, θεωρώ άκαιρη την εκμάθηση τους, αφού προτεραιότητα έχουν τα ελληνικά σε αυτήν την ηλικία. Περιμένω επιτέλους ένα νομοσχέδιο με αλλαγές στην εκπαίδευση, οι οποίες να είναι προς όφελος των παιδιών μας και όχι εις βάρος τους.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:02 | Αλέξανδρος Τσιγάρας

    Διαφωνώ με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο. Τα παιδάκια δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν με ωριμότητα μια υπευθυνότητα αυτού του είδους τις πληροφορίες. Έτσι από πολύ μικρή ηλικία, θα πειραματίζονται με το σώμα τους, θα χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα στις μεταξύ τους συναναστροφές και θα υποβαθμίζεται έτσι η έννοια της αναπαραγωγής. Επιπλέον, θα πρέπει να «ξεχάσουμε» την παιδική αθωότητα – αγνότητα που όλοι βλέπουμε στα μάτια των παιδιών μας.
    Στις μεγαλύτερες τάξεις, εφόσον πρέπει να ενσωματωθεί το εν λόγω μάθημα, θα πρότεινα να γίνεται κατάλληλη επιλογή του διδακτικού προσωπικού, όπως ψυχολόγος, κοινωνική λειτουργός και θεολόγος-ιερέας (μετά από έγκριση των τελευταίων από τους κατά τόπους Επισκόπους), προκειμένου να τονίζονται και η αξία – τα οφέλη της εγκράτειας και της αγνότητας. Έτσι θα διασφαλίζεται η πολύπλευρη μόρφωση και θα αποκτούν οι μαθητές μια σφαιρική και αντικειμενική άποψη για ένα τόσο σοβαρό θέμα της ζωής μας. Παράλληλα, θα αποφεύγεται ο κίνδυνος χειραγώγησης της νεολαίας από διδάσκοντες με ιδεοληψίες και «αποθημένα» που περιμένουν διακαώς την ευκαιρία να επηρεάσουν αρνητικά τη νεολαία και να «περάσουν» τις προσωπικές τους απόψεις και ιδέες (ελευθερία των ηθών, αχαλιναγώγηση των ορμών και σεξουαλικών ορέξεων κτλ) στις ευαίσθητες ψυχές των νέων μας.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:02 | ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΝ

    Όταν απουσιάζει η αγάπη και η μέριμνα της οικογένειας για τα παιδιά μας, μάλλον κάποιος άλλος καιροφυλακτεί. Είναι δυνατόν αυτές τις εποχές που υπάρχουν τόσα προβλήματα στην κοινωνία αλλά και στην σχολική κοινότητα, να σκεπτόμαστε πως θα πειράξουμε και θα διαφθείρουμε την τρυφερή ηλικία των μικρών μας παιδιών, έπειτα από την καταστροφή που κάναμε στην νεολαία μας στην ευαίσθητη περίοδο της εφηβείας τους. Αυτό το πράγμα είναι κατάπτωση και παρακμή της κοινωνίας μας. Οι άρχοντες μας θα πρέπει με πολύ πόνο και προσοχή να διαλέγουν συνεργάτες καλούς, ειδικά για αυτές τις ευαίσθητες ηλικίες των μικρών παιδιών. Επιτέλους τόσο πολύ σας έχει πειράξει η ψυχική ισορροπία των μικρών παιδιών που πρέπει να βάλετε » χέρι » και σε αυτά. Θα έλεγα πρώτα να κάνετε κανένα σεμινάριο και σωστή εκπαίδευση στους εκπαιδευτικούς και μετά ελάτε να μιλήσετε στα παιδιά μας .

  • 5 Μαΐου 2020, 10:01 | Βάσια Π

    Διαφωνώ κάθετα στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, πόσο μάλλον των νηπιαγωγείων. Ως γονέας, όπως μας δίνεται το δικαίωμα να επιλέγουμε τι θα δουν τα παιδιά στην τηλεόραση με τον χαρακτηρισμό που δίνονται στα σχετικά προγράμματα, θεωρώ αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα των πολιτών αυτής της χώρας να επιλέγουν τον τρόπο και τον κατάλληλο χρόνο της σχετικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους λόγω και της θρησκευτικής ελευθερίας που ακόμη υπάρχει σε αυτή τη χώρα που ζούμε, που οι πρόγονοι μας έχυσαν το αίμα τους για να ελευθερωθεί πολεμώντας υπέρ πίστεως και πατρίδας.
    Θεωρώ ότι τουλάχιστον σε αυτή την τρυφερή ηλικία δεν έχουν καμία θέση τέτοιου είδους μαθήματα, που δεν βοηθούν σε τίποτα στην πνευματική καλλιέργεια και ψυχική ωρίμανση των παιδιών.
    Δεν παραχωρώ σε κανέναν/καμία, ιδίως των οποίων τον χαρακτήρα και τις γενικότερες πεποιθήσεις περί ζωής δεν γνωρίζω, το δικαίωμα να αποφασίσει το πώς και πότε θα ενημερωθούν τα παιδιά μου για τόσο ευαίσθητα θέματα!!!
    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!

  • 5 Μαΐου 2020, 10:00 | Ευαγγελία

    Διαφωνώ κάθετα στην σεξουαλικη διαπεδαγωγηση σε παιδιά δημοτικού και προσχολικής ηλικίας! Ας μάθουμε τα παιδιά μας να αγαπάνε, να σέβονται, να έχουν αξίες και πιστεύω.
    Εμείς (οι μεγάλοι) έχουμε καταντήσει ανύπαρκτη την παιδική αθωότητα.. Αντί να λάβουμε μέτρα να προφυλαξουμε τα παιδιά μας, ώστε να παραμείνουν παιδιά, θα τα εκθεσουμε σε προσχολική ηλικία σε κάτι τέτοιο. Διαφωνώ και δεν θα επιθυμούσα σε καμία περίπτωση το παιδί μου σε μια τέτοια ηλικία να μπει σε μια τέτοια διαδικασία.

  • 5 Μαΐου 2020, 10:00 | Νικόλαος Μπάντας

    Θέλω να δηλώσω την αντίθεσή μου με την ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης στις μικρές ηλικίες. Γιατί βιαζόμαστε να μεγαλώσουν τα παιδια; Γιατί τους στερούμε την παιδική ηλικία; Γιατί πρέπει να μπερδεύουμε το αγνό μυαλουδάκι τους με πληροφορίες από μη δια χειρίσιμες – για την ηλικία τους – μέχρι αλλοπρόσαλες και επικίνδυνες για την φυσιολογική ανάπτυξή τους; Ως πολύτεκνος πατέρας δεν σας παραχωρώ αυτό το δικαίωμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης των παιδιών μου, στάση που κράτησα και σ’ αυτές τις περίφημες θεματικές εβδομάδες με τις διαφυλικές ταυτότητες. Προστατεύστε την οικογένεια, μην την αποδομείτε. Από υγιείς και φυσιολογικές οικογένειες βγαίνουν υγειή και φυσιολογικά παιδιά που γνωρίζουν την ταυτότητά τους, ξέρουν να αγαπούν και να σέβονται και δεν έχουν ψυχολογικά προβλήματα. Δώστε βάση στις φωνές μας, άλλωστε αυτό το ρόλο δεν έχουν αυτές οι δημόσιες διαβουλεύσεις; Μην βιαστείτε να νομοθετήσετε κάτι τόσο πρόχειρο, βιαστικό και αντιεπιστημονικό. Με εκτίμηση και πόνο καρδιάς. Χριστός Ανέστη!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:58 | Αγαμέμνων Μαζιώτης

    Διαφωνώ κάθετα στη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προβληματστουν τα παιδιά μας σε αυτήν την τρυφερή ηλικία. Μου κάνει εντύπωση πάντως αυτή η εμμονή των κυβερνήσεων για τέτοιες πρακτικές. Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί είμαστε ακατάλληλοι για να κάνουμε κάτι τέτοιο το οποίο απαιτεί κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες. Πάντως μια τέτοια πρακτική μόνο βλάβη μπορεί να προξένησει στα παιδιά. Στο Λϋκειο να γίνει εκεί χρειάζεται. Με σωστό τρόπο όμως και όχι κατευθυνομενα όπως προσπαθούν οι τελευταίες κυβερνήσεις να κάνουν.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:54 | Στράτος

    Όπως υπάρχει η δυνατότητα απαλλαγής από το μάθημα των θρησκευτικών παρακαλώ να υπάρχει απαλλαγή από αυτή την απαίσια διαδικασία που θα υποπέσουν τα νήπια. Επίσης να δημοσιοποιηθούν ποιοι παιδοψυχολογοι συμμετείχαν στην επιτροπή που αποφάσισε κάτι τέτοιο αν υπήρξε τέτοια επιτροπή. Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:53 | Απόστολος

    Διαφωνώ!Εκπαιδευτικοί χωρίς εκπαίδευση στο αντικείμενο.
    Δεν μπορεί κανείς να εμπιστεύεται μη δοκιμασμένες τακτικές χωρίς επιστημονικά δεδομένα…
    Απλά μιμουμαστε άλλες χώρες.
    Τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:53 | Γεώργιος

    Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία όλων των βαθμίδων.
    Είναι μάθημα άχρηστο που δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο στα παιδιά παρά αδιακρισία και άλλη μία ώρα «χαβαλέ».
    Δεν το συζητώ για νήπια και δημοτικά εκεί αν διδαχθεί χάνεται εντελώς η παιδική αγαθότητα και τραυματίζονται παιδικές ψυχές με παραπληροφόρηση από αδιακριτους δασκάλους σε θέματα ευαίσθητα που τον πρώτο λόγο πρέπει να έχει η οικογένεια. Επίσης υπάρχει κίνδυνος να διαστρεβλωθουν οι παιδικές ψυχές με θεωρίες περί ελευθερίας ηθών και ωραιοποίησης των εκτρώσεων οι οποίες στην πραγματικότητα είναι φόνος.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:52 | Αγγελική Μπ.

    Ζητώ να αποσυρθεί το άρθρο 1 που εμπεριέχει τη θεματική ενότητα για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο.
    Είναι τραγικό να υποβάλλετε τα παιδιά σε μια βεβιασμένη είσοδο στη σεξουαλικότητα σε ηλικίες που δεν είναι ώριμα να νιώσουν και να επεξεργαστούν τέτοια ερεθίσματα.
    Μην υποτιμάτε την αντίληψή μας!!
    Ασχοληθείτε με την παιδεία και όχι με την αλλοίωση της ψυχής των παιδιών!!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:51 | Χαραλαμπάκης Χαράλαμπος

    Σε έναν κόσμο που βρίθει από αχαλίνωτη σεξουαλικότητα, διάχυτη ξεδιάντροπα παντού,από το περίπτερο μέχρι το διαδίκτυο, που ακόμη και μία οδοντογλυφίδα να διαφημιστεί βάζουν να την κρατάει μια σχεδόν ημίγυμνη κοπέλα, σε ένα κόσμο που η διαστροφή στις σχέσεις των ανθρώπων έχει χτυπήσει κόκκινο, σε έναν κόσμο που έχει γίνει σημαία η αμαρτία του καθενός και επιπλέον παρουσιάζεται ως φυσιολογική συμπεριφορά, εάν πράγματι ενδιαφερόσασταν για την πνευματική και ψυχική υγεία, την καλλιέργεια του χαρακτήρα και των υψηλών ιδανικών των παιδιών μας δεν θα βάζατε μάθημα σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία και μάλιστα σε τόσο τρυφερές ηλικίες αλλά μάθημα που θα λέγονταν ΑΓΩΓΗ ΑΓΝΌΤΗΤΑΣ και θα παρουσιάζατε όλα τα οφέλη σωματικά και ψυχικά που αποκομίζει ένας νέος άνθρωπος απο μια τέτοια αγωγή. Εσείς όμως αποδεικνύεστε άξιοι συνεχιστές των προηγούμενων ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ και επιτίθεστε με μένος και στη Θρησκεία και στη Γλώσσα και στην Οικογένεια. Από τις χώρες που εφάρμοσαν αυτή την διεφθαρμένη και ανήθικη τακτική δεν πήρατε κανένα μάθημα? Συμπεραίνω ότι τα ίδια με αυτούς αποτελέσματα επιδιώκετε. Τίποτα το ευγενές, τίποτα το υψηλό τίποτε το ανώτερο δεν υπάρχει σε αυτό το εγχείρημα. Προσέξτε όμως τούτο….. Όχι τυχαία την Μεγάλη Εβδομάδα ακούγεται από την ωδή του Προφήτη Ἡσαΐα ενας λόγος πολύ μα πολύ βαρύς…. «Πρόσθες αὐτοῖς κακά, Κύριε, πρόσ­θες αὐτοῖς κακὰ τοῖς ἐνδόξοις τῆς γῆς» και στην επιστολή προς Εβραίους του Αποστόλου Παύλου λέγεται η προειδοποίηση ….«Φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος». Ο Προφήτης τοῦ Θεοῦ, ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΣ και όχι επιθυμώντας, τὸ μέλλον τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν καὶ ἀντιλαμβανόμενος τί ὁ Θεὸς πρόκειται νὰ πράξει σ’ αὐτούς, λέει ἐκ τῶν προτέρων ὅσα πρόκειται νὰ πάθουν οἱ ἰσχυροὶ τῆς γῆς, οἱ κυβερνῆτες τῶν ἐθνῶν ποὺ εἶναι ἀσεβεῖς καὶ ἄδικοι, μὴ ὑπολογίζοντας οὔτε ἀνθρώπινο οὔτε θεῖο δίκαιο. Ο ΝΟΜΟΣ του Θεού του ζώντος τέθηκε σε ισχύ απο τη δημιουργία των πρωτοπλάστων και είναι ο μόνος ΝΟΜΟΣ που διέπει τα σύμπαντα. Φροντίστε οι νόμοι που ψηφίζετε να ευθυγραμμίζονται με το ΝΟΜΟ του Θεού γιατί τα ΟΥΑΊ ο Χριστός τα είπε πρώτα για εσας.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:50 | Κωνσταντίνα

    Αν είναι δυνατόν… Καθοδήγηση για τη σεξουαλικοτητα των παιδιών από το νηπιαγωγείο? Για πιο λόγο? Μη τυχών και δε μάθουν για την ομοφυλοφιλία? Τέτοια σχολεία ευχαριστουμε δε θέλουμε… Ας ασχοληθεί η υπουργός να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοι απο την αρχή της χρονιάς στη θέση τους,που ξεκιναν τα μαθήματα το Νοέμβριο και ας αφήσει τη σεξουαλικοτητα των παιδιών στους γονείς κάθε παιδιού

  • 5 Μαΐου 2020, 09:49 | Σοφία

    Αυτά τα πράγματα τα διδάσκει η φύση όταν έρθει η ώρα. Τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:44 | ΡΑΝΙΑ Κ.

    Διαφωνώ κάθετα με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό που τα παιδιά δεν έχουν ακόμα την απαιτούμενη ωριμότητα και οι συνέπειες μπορεί να είναι ολέθριες για την ψυχολογία τους. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το θέμα αυτό είναι ευαίσθητο και σε πολλές περιπτώσεις έρχεται σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των γονέων. Να σημειωθεί ότι στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα δικαιώματα του Ανθρώπου ρητά ορίζεται ότι κάθε κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του Παιδεία σύμφωνη με τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων τους.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:44 | Μαγδα Π.

    Παρακαλώ να κρατήσουμε την αθωότητα των παιδιών μας!!! Εάν περάσει αυτό, θα είναι εξαιρετικά επιζήμιο για την ψυχή τους και την κοινωνία εν γενεί. Ας σεβαστούμε επιτέλους το δικαίωμα των γονιών να είναι ΓΟΝΕΙΣ!!! Τα του Καισάρος τω καισαρι, και τα του Θεού, τω Θεω!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:43 | Θωμάς Στεργιοπουλος

    Απαλειψτε την θεματική ενότητα του άρθρου 1!Τα παιδιά είναι η συνέχεια του τόπου μας!Θα καταστρέψουμε την πατρίδα μας με γενιά τέτοια-ανηθικων ιδεών και διαστροφής!Μην συνεχίζεται και μιμηστε τα Σόδομα και Γόμορρα!!Η οργή του Θεού πάνω μας θα πέσει-Στο τέλος θα μιλήσει ο λαός-ποιος θα μας κυβερνησει….

  • 5 Μαΐου 2020, 09:41 | Ευστράτιος

    Διαφωνώ !!!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:37 | Ιωάννης Βλάχος

    Είναι ανάγκη να σεβαστούμε την αθωότητα των παιδικών ψυχών. Δεν επιτρέπεται με τσαλαβουτήσουμε πρόχειρα στην παιδικότητά τους και να την καταστρέψουμε. Να αφήσουμε τα νήπια μακριά από τη διαφθορά των ενηλίκων. Δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε κανένα πρόγραμμα τέτοιου είδους διαπαιδαγώγησης στο Υπουργείο Παιδείας.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:35 | Γεωργία Σιδηροπουλο

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΌΛΥΤΑ!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:34 | Alexandros Metaxas

    Σε ποια έρευνα, μελέτη ή προτροπή επιστημονικής/παιδαγωγικής κοινότητας στηρίχθηκε το νομοσχέδιο? Σε τι θα οφελήσει τα παιδιά μας και όλα τα ελληνόπουλα? Ποια μπορεί να είναι η λογική εξήγηση της κίνησης αυτής? Γιατί αν το σκεφτεί κάποιος λογικά και λίγο αν ερευνήσει ρωτώντας και ειδικούς στο θέμα της παιδικής ψυχολογίας θα καταλάβει ότι μόνο κακό μπορεί να προκαλέσει. Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:27 | Σταυρούλα Γ.

    «ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ.! Σαν πολύτεκνη μητέρα δεν παραχωρώ σε κανένα το δικαίωμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μου. Είναι συνταγματικό δικαίωμα και ευθύνη της οικογένειας και ΜΟΝΟ.!
    Μία πολύτεκνη μητέρα. Χριστός Ανέστη.!»

    Σαν πολύτεκνη μητέρα κι εγώ υιοθετώ την άποψη της παραπάνω η οποία με εκφράζει απόλυτα.
    Κάθε παιδί έχει τη δική του ψυχοσύνθεση και τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. Δεν είναι πειραματόζωα έρμαια στην κάθε ηθική, αρχή και αντίληψη του κάθε δασκάλου και νομοθέτη. Αν σας ενδιαφέρει τόσο πολύ φτιαχτε τμήματα για τους γονείς για το πως αυτοί μπορούν να προσεγγίσουν ένα τέτοιο ευαίσθητο θέμα και να το μεταδώσουν στα παιδιά τους.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:25 | ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΙΝΤΖΑΣ

    ΚΑΘΕΤΟΣ ΟΧΙ. ΕΧΕΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ!!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΙΣΧΟΣ!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:25 | Μαρίνος Παπαγεωργάκης

    Θεωρώ ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν πρέπει να γίνεται στο σχολείο, ούτε δημόσια (ανάμεσα σε πολλούς). Είναι πολύ προσωπικό και ευαίσθητο θέμα και συζητείται μόνο στην οικογένεια και χωριστά στο κάθε παιδί.
    Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία μόνο αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να φέρει στα παιδιά μας. εδώ δεν εμπιστευόμαστε τα δημόσια σχολεία να μάθουν τα παιδιά μας αρχαία, ιστορία, μαθηματικά, φυσική κλπ και τα στέλνουμε στα φροντιστήρια, θα εμπιστευτούμε τα σχολεία για κάτι τόσο σημαντικό και ευαίσθητο;

  • 5 Μαΐου 2020, 09:24 | Αθανασία

    Σαν εκπαιδευτικός διαφωνώ ριζικά και χαρακτηρίζω τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τη νηπιακή ηλικία έγκλημα παιδαγωγικό. Το ένστικτο είναι στη φύση του παιδιού και δεν χρειάζεται καμία διαπαιδαγώγηση.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:22 | Κάτια

    Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής αγωγής τόσο στο Νηπιαγωγείο όσο και στο Δημοτικό και Γυμνάσιο.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:20 | Γιάννης

    Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση! Εντελώς απαράδεκτο! Οι γονείς είναι αυτοί που θα μιλήσουν στα παιδιά τους όποτε το κρίνουν απαραίτητο και πάντα με το κατάλληλο τρόπο (τον οποιο χρειάζεται κάθε παιδί ξεχωριστά)

  • 5 Μαΐου 2020, 09:20 | Κατ μαρ

    Τα παιδια στη νηπιακη ηλικια δεν εχουν αναγκη απο σεξουαλικη διαπαδαγωγηση, χρειαζονται να μαθουν κανονες υγιεινης, διατροφης, να μαθουν τα μερη του σωματος κ ποια η χρησιμοτητας τους. Τα σχολεια χρειαζονται εξειδικευμενο προσωπικο με απαραιτητες γνωσεις ο καθενας στο αντικειμενο του, δεν μπορουν ολοι να τα κανουν ολα. Πολλα παιδια ερχομενα στο νηπιο δεν γνωριζουν βασικους κανονες υγιεινης, δε γνωριζουν καλες συμπεριφορες στο τραπεζι η στη παρεα, δεν γνωριζουν κυκλοφοριακη αγωγη για αποφυγη ατυχηματων, αυτα πρεπει να διδαχθουν, τετοιου ειδους θεματικες ενοτητες και να ενισχυθουν απο καταλληλο προσωπικο.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:18 | Φ.Κ.

    Ως Νηπιαγωγός και πολύτεκνη μητέρα διαφωνώ με την επιβολή της «Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στο Νηπιαγωγείο και στην Πρωτοβάθμια γενικότερα.
    Σε ποια επιστημονικά δεδομένα βασίζεται μια τέτοια απόφαση;
    Το (ΔΕΠΠΣ) Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο προσδιορίζει τις κατευθύνσεις των προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών , Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας και Έκφρασης ( εικαστικά, μουσική , δραματική τέχνη, φυσική αγωγή) και Πληροφορικής. Τα προγράμματα αυτά δεν νοούνται ως ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία , αλλά για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων που έχουν νόημα και σκοπό για τα ίδια τα παιδιά.
    Μέσα από την διαθεματικότητα ο εκπαιδευτικός διαμορφώνει ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον , προσφέρει στα παιδιά τα υλικά και τα μέσα, λαμβάνει υπόψη του τα βιώματα και τις εμπειρίες των παιδιών.

    Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βασίζεται σε προγράμματα ολιστικού τύπου σεξουαλικής εκπαίδευσης όπου ενθαρρύνουν σχεδόν εμμονικά την σεξουαλική ικανοποίηση των παιδιών με άτομα ιδίου και διαφορετικού φύλου, είναι φανατικά υπέρ των εκτρώσεων, δείχνουν την αναπαραγωγική πράξη σε φωτογραφίες σε παιδιά νηπιαγωγείου, κάνουν λόγο στα παιδιά για την σεξουαλική αυτοϊκανοποίηση, περνά το μήνυμα πως το φύλο είναι ρευστό σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού και μπορούν να διαλέξουν τι φύλο θέλουν να έχουν, δείχνουν την χρήση του προφυλακτικού σε μαθητές δημοτικού……

    Μιλάμε για καταστροφή της ψυχοσύνθεσής τους και ανεπανόρθωτα ψυχικά τραύματα, τα οποία ως ενήλικες δεν θα μπορούν να διαχειριστούν….

    Διαφωνώ κάθετα.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:17 | Εκπαιδευτικός

    Διαφωνώ κάθετα.

    Άραγε συμβαδίζει με τη νοητική δυνατότητα του νηπίου η προωθούμενη αγωγή -«διαπαιδαγώγηση»-ή δεν την λογαριάζουμε, προκειμένου να επιτύχουμε αλλότριους σκοπούς;

    Τι «αποθηκεύουμε» στο νήπιο και τι απωθημένα του δημιουργούμε για το μέλλον του;Πώς θα τα αποκωδικοποιήσει στη συνέχεια;

    Ανήκει στην Οικογένειά του το νήπιο ή το αρπάζουμε από κει, για να το «στρατεύσουμε» σε παγκόσμιους αόρατους προγραμματισμούς;

    Ή μήπως επιβεβαιώνουμε την απουσία της Οικογένειας, που έντεχνα μεθοδεύσαμε;

    Προβληματίζομαι.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:13 | Χρήστος

    Ηθικά σκανδαλώδης και νομικά έωλη η εισαγωγή μαθήματος Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης (έτσι όπως θα διδαχθεί) ως υποχρεωτικού σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης ερήμην των γονέων.
    Για την ΕΣΔΑ και τη Σύμβαση της Ρώμης για τα Δικαιώματα του Παιδιού έχετε ακούσει τίποτα, κύριοι του Υπουργείου Παιδείας; Για το δικαίωμα των γονέων για παροχή εκπαίδευσης στα τέκνα τους σύμφωνα με τις δικές τους θρησκευτικές και ιδεολογικές πεποιθήσεις;
    Και να προχωρήσετε, θα μας βρείτε μπροστά σας! Ρωτήστε, κ. Υπουργέ, τους προκατόχους σας Φίλη-Γαβρόγλου να σας πουν ποια τύχη είχαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι «Φάκελοι» του μαθήματος των θρησκειολογικών-αποπροσανατολιστικών θρησκευτικών…

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:13 | ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ

    Θεωρῶ ὅτι ἐπειδή το συγκεκριμένο θέμα εἶναι εὐαίσθητο καλύτερο θά ἦταν νά γίνονταν κατάλληλα σεμινάρια άπό ὑπεύθυνους εἰδικούς στούς γονεῖς καί ἐκείνοι μέ τήν σειρά τους νά ἐνημέρωναν τά παιδιά στην ἠλικία πού θά ἐκριναν. Μέ δεδομένη τήν ἀνεπάρκεια τῶν έκπαιδευτικῶν συστημάτων κανεῖς δέν ἐγγυάται πῶς τό συγκεκριμένο μάθημα θά διδαχθεῖ σωστά. Ὑπάρχουν π.χ. μαθητές γυμνασίου πού δέν γνωρίζουν προπαίδεια. Μαθήματα ὅπως ἐπιχειρηματικότητα, ἐπαγγελματικός προσανατολισμός διδάσκονται πλημμελῶς ἤ καί καθόλου γιά τήν πλειοψηφία τῶν παιδιῶν στά Δημόσια σχολεῖα. Ἀκὀμη καί πτυχιούχοι ἀνωτάτων σχολῶν δυσκολεύονται νά ξεκαθαρίσουν βασικές ἔννοιες τῆς γλῶσσας. Γιατί ἡ βιασύνη νά θεσπισθεί ἕνα τέτοιο μάθημα μέ τόσα κενά στήν ἐκπαἰδευση; Ἐξετάσθηκε ἡ ἐμπειρία ἄλλων χωρῶν θετική ἥ άρνητική;
    Ενδεχομένως μέ τον τρόπο πού θά διδαχθεί το μάθημα νά παραβιαστοῦν δικαιώματα θρησκευτικῶν μειονοτήτων ὅπως Ίσραηλιτῶν, Μουσουλμάνων καί Χριστιανῶν ὄλων τῶν δογμάτων.
    Χριστός Ἀνέστη.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:12 | Χαράλαμπος Δρίζης

    Οἱ θεωρίες γιὰ τὴν σεξουαλικὴ ἀπελευθέρωσι τοῦ Φρόϋντ κλπ. ὡδήγησαν στὴν ἀποκτήνωσι τοῦ ἀνθρώπου. Ἤδη ἡ αἱμομιξία, ἡ κτηνοβασία, ἡ παιδεραστία θεωροῦνται φυσιολογικὰ γιὰ τὸν δυτικὸ ἄνθρωπο. Αὐτὸ παραθεωρεῖ τὴν ψυχὴ καὶ τὸ νοῦ τοῦ ἀνθρώπου, παραβαίνει τοὺς νόμους τῆς φύσεως, τὸν νόμο τοῦ Δημιουργοῦ, καὶ γι᾽ αὐτὸ οἱ δυτικὲς κοινωνίες μαραζώνουν καὶ βαίνουν πρὸς τὸν τάφο. Καὶ ἡ σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγησι ποὺ παρέχεται ἔχει ὡς βάσι αὐτὲς τὶς θεωρίες καὶ ἐκεῖ ὁδηγεῖ τὰ παιδιά. Γι᾽ αὐτὸ καὶ π.χ. ὄχι μόνον δὲν μειώνει, ἀλλὰ αὐξάνει τὶς ἐκτρώσεις. Ὅπως ἔλεγαν καὶ οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες, ἐκ τοῦ ὁρᾶν τίκτεται τὸ ἐρᾶν. Θέλει πολὺ διάκρισι τὸ πῶς καὶ τί θὰ πῇ κανεὶς στὰ παιδιά. Ἡ σχέσι τοῦ παιδιοῦ μὲ τὸν γονέα εἶνε καταλληλότερη γιὰ τέτοια θέματα.
    Ἡ σύμφωνα μὲ τὰ δυτικοευρωπαϊκὰ πρότυπα εἰσαγωγὴ τῆς σεξουαλικῆς ἐκπαίδευσης στὸ δημοτικὸ καὶ τὸ νηπιαγωγεῖο θὰ φέρῃ πολὺ πικροὺς καρπούς, ἂν τελικῶς νομοποιηθῇ.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:09 | Μαρία Δαιου

    Διαφωνώ! Υπάρχουν τόσα άλλα που πρέπει να μάθει το παιδί όπως ατομική υγιεινή, κοινωνική συμπεριφορά,αγάπη στο Θεό,αγάπη στον συνάνθρωπο,κ.α.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:09 | Μίλτος

    Αφήστε τις αθώες ψυχούλες στην αθωότητα τους…
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ οποιαδήποτε «διαπαιδαγώγηση» σεξουαλικού περιεχομένου σ΄ αυτές τις ηλικίες….

  • 5 Μαΐου 2020, 09:02 | Xαρά

    Παρακαλώ σεβαστείτε τον ευαίσθητο και αθώο ψυχοσωματικό κίσμο του παιδιού και μην θεσμοθετήσετε τον βιασμό της άπλαστης κόμη προσωπικότητάς του χαράζοντας σ αυτήν ηδονικά απωθημένα όνειρα και πονηρά έως διεστραμμένα αποκυήματα της φαντασίας των ενηλίκων!!!
    Το παιδάκι δεν χρειάζεται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ούτε Χαράχααγγλική γλώσσα για να αρχίσει να συλλαβίζει τον εσωτερικό κόσμο του προς τα έξω και να μυηυεί στην επικοινωνία με τον έξω κόσμο, τον κόσμο των μεγάλων με τις μεγάλες καί συχνά μικρόψυχες και υποκριτικές ιδιοτελείς επιδιωξεις του… Τα παιδιά στο σχολείο χρειάζονται να μάθουν την παγκόσμια γλώσσα της αγάπης και της πανανθρώπινης αλληλεγγύης που έχει ως κεντρο τον σεβασμό και την αληθινή ευπρέπεια ζωής! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!

  • 5 Μαΐου 2020, 09:01 | Ελβίρα Καραγιάννη

    Διαφωνώ με το άρθρο 1 και πιο συγκεκριμένα με την πρώτη θεματική ενότητα (που περιλαμβάνει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση) και εισαγωγής της στο νηπιαγωγίο.

  • 5 Μαΐου 2020, 09:00 | Xαρά

    Παρακαλώ σεβαστείτε τον ευαίσθητο και αθώο ψυχοσωματικό κίσμο του παιδιού και μην θεσμοθετήσετε τον βιασμό της άπλαστης κόμη προσωπικότητάς του χαράζοντας σ αυτήν ηδονικά απωθημένα όνειρα και πονηρά έως διεστραμμένα αποκυήματα της φαντασίας των ενηλίκων!!!
    Το παιδάκι δεν χρειάζεται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ούτε Χαράχααγγλική γλώσσα για να αρχίσει να συλλαβίζει τον εσωτερικό κόσμο του προς τα έξω και να μυηυεί στην επικοινωνία με τον έξω κόσμο, τον κόσμο των μεγάλων με τις μεγάλες καί συχνά μικρόψυχες και υποκριτικές ιδιοτελείς επιδιωξεις του… Τα παιδιά στο σχολείο χρειάζονται να μάθουν την παγκόσμια γλώσσα της αγάπης και της πανανθρώπινης αλληλεγγύης που έχει ως κεντρο τον σεβασμό και την αληθινή ευπρέια ζωώς! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!

  • Διαφωνώ να μήν μολύνουμε τις ψυχές τον παιδιών απο τόση μικρή ηλικία.Ας κοιτάξουμε να περάσουμε ένα νομοσχέδιο με οδηγική αγωγή που είναι χρήσιμη στο κράτος μας με τόσα τροχαία ατυχήματα καθημερηνά και ας αφήσουμε στήν οικογένεια των ρόλο της σεξουαλικής αγωγής!

  • 5 Μαΐου 2020, 08:57 | Xαρά

    Παρακαλώ σεβαστείτε τον ευαίσθητο και αθώο ψυχοσωματικό κίσμο του παιδιού και μην θεσμοθετήσετε τον βιασμό της άπλαστης κόμη προσωπικότητάς του χαράζοντας σ αυτήν ηδονικά απωθημένα όνειρα και πονηρά έως διεστραμμένα αποκυήματα της φαντασίας των ενηλίκων!!!
    Το παιδάκι δεν χρειάζεται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ούτε Χαράχααγγλική γλώσσα για να αρχίσει να συλλαβίζει τον εσωτερικό κόσμο του προς τα έξω και να μυηυεί στην επικοινωνία με τον έξω κόσμο, τον κόσμο των μεγάλων με τις μεγάλες καί συχνά μικρόψυχες και υποκριτικές ιδιοτελείς επιδιωξεις του… Τα παιδιά στο σχολείο χρειάζονται να μάθουν την παγκόσμια γλώσσα της αγάπης και της πανανθρώπινης αλληλεγγύης που έχει ως κεντρο τον σεβασμό

  • 5 Μαΐου 2020, 08:48 | Αρσένιος Τζ

    Θα ήθελα να δηλώσω την αντίθεσή μου και τον προβληματισμό μου, στο μάθημα των Αγγλικών και της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από αυτή την ηλικία στην εκπαίδευση.

  • 5 Μαΐου 2020, 08:47 | παπαναγιωτου Αθηνα

    Ειναι δυνατον να διδασκεται στα νηπια διδασκαλια για ενηλικους;
    Απιστευτο!

  • 5 Μαΐου 2020, 08:38 | Χριστίνα Μουταφτση

    Μα επιτέλους τα τερματίσαμε όλα σε αυτή τη ζωή.. Αφήστε τα παιδιά να είναι παιδιά όσο προλαβαίνουν…ο χρόνος περνά γρήγορα και μεγαλώνουν πριν το καταλάβουμε και τότε έχουν χρόνο να ασχοληθούν με θέματα που αφορούν ενήλικα και ώριμα άτομα. Και αφήστε τους γονείς να είναι γονείς. Φέρνουμε στον κόσμο τα παιδιά με πλήρη γνώση και ευθύνη του τι τα περιμένει σε αυτή την ήδη δύσκολη και χτυπημενη, από πολλές πλευρές, κοινωνία. Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης δεν αρμόζει σε παιδιά του νηπιαγωγείου. Αφήστε επιτέλους ήσυχες αυτές τις αγνές ψυχές να μεγαλώσουν σε ένα περιβάλλον με αγάπη και ηρεμία και μην τα βομβαρδίζεται με πράγματα που δεν αρμόζουν στην ηλικία τους. Ισως τότε καταφέρουν εκείνα να κάνουν τον κόσμο που εμείς καταστρέφουμε,λιγάκι καλύτερο.

  • 5 Μαΐου 2020, 08:31 | Ειρήνη

    Χαίρετε!
    H εισαγωγή μαθήματος «εργαστήρια δεξιοτήτων» με το τι αναλογεί στην ψυχοσύνθεση του παιδιού-εφήβου-φοιτητή στην εκάστοτε ηλικία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, θα είναι ένα ενδιαφέρον εργαστήριο εφόσον θα διδάσκει στα παιδιά πως το Δικαίωμα είναι συνυφασμένο με την Υποχρέωση! Οι γενιές της δεκαετίας του ’40, ’50, ’60 πήγαιναν και το απόγευμα σχολείο να μάθουν οικιακή οικονομία στην πράξη (κοπτική ραπτική, να κόβουν ξύλα κλπ.) Σε αυτά τα εργαστήρια δεν διδάχτηκαν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κι όμως συνεχίζεται διαιωνίζεται το ανθρώπινο είδος! Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πρώτη από το τέλος σε υπογονιμότητα κι όλο φθίνει, διότι ο άνθρωπος είναι ψυχοσωματική οντότητα και οι νέοι σήμερα ψυχικά είναι ανάπηροι να δημιουργήσουν όμορφες οικογένειες για το λόγο ότι «Τα καλύτερα παιδιά μας τα πουλήσαμε. Τα αφήσαμε να σπαταλούν τη ζωή τους σε λογιστικά βιβλία, σε γραφεία εταιρειών, σε άψυχους λογαριασμούς. Τα κάναμε σκλάβους με τίτλους διευθυντικού στελέχους. Τα ταΐσαμε χρήματα, τα σπουδάσαμε χρήματα, τα μάθαμε να σκέφτονται χρήματα, να υπηρετούν χρήματα, να ονειρεύονται χρήματα, να παντρεύονται χρήματα, να γεννάνε χρήματα, να είναι χρήματα. Όταν τα χρήματα λείψουν, από που θα κρατηθούν; Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιτζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία» (Αλκίνοος Ιωαννίδης).
    Το παιδί όταν διδαχθεί τη «φωτιά» θα παίξει με τη «φωτιά» και ένα παιδί από έγκαυμα χρειάζεται πολλές πλαστικές εγχειρίσεις και φυσικά δεν είναι ευτυχισμένο! «Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία. Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δυο χέρια. Αυτά που θα σε αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμίσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια. Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν. Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις κι εσύ όσο μεγαλώνεις» (Θανάσης Βέγγος).
    Τέλος, να σας γνωστοποιήσω πως σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ. (1946) η Υγεία είναι «η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας».