Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:16 | ΜΠΕΤΥ

    Αν κλάδος , 50 δεν υπάρχει γιατί μερικοί επέλεξαν να ενταχθούν εκεί και όχι στον αντίστοιχο κλάδο τους? Μήπως για να δουλέψουν πιο γρήγορα και να προσπεράσουν αργότερα συναδέλφους γενικής?

    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:16 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    Διαβαζω δεκαδες ιδια μηνυματα τα οποια αναφερουν «Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.»
    Και θελω να τους πω: Βεβαιως και το συνολο των αναπληρωτων κατεθετε τις δηλωσεις του με βαση το νομο που ισχυε!!!! Ο νομος ελεγε οτι παγωνει η προσμετρηση της προυπηρεσιας μεχρι τη διενεργεια ΑΣΕΠ. Δεν ελεγε πουθενα ο νομος οτι οποιος παει σε δυσπροσιτο δεν θα μετρησουν τα μορια του διπλα !!! Που το ειδατε αυτο ?!?!
    Επισης, σε οσους ισχυριζονται πως οσοι εργαστηκαν σε δυσπροσιτα σχολεια πηγαν εκει τυχαια, εχω να τους πω το εξης: Ολα αυτα τα χρονια 2010-2014 οπως και πριν το 2010 υπηρχαν ανθρωποι που πηγαν σε δυσπροσιτα σχολεια επειδη το διαλεξαν ή επειδη δεν μπορουσαν να αρνηθουν (δεν θα δουλευαν για 2 χρονια). Αρα αυτο δεν ειναι καθολου τυχαιο !!! Αλλα συνειδητο 100%.
    Τελος, καποιοι αναφερουν πως στα δυσπροσιτα πηγαν εκπαιδευτικοι που ηταν χαμηλα στο πινακα. Αυτο ειναι ψευδες! Και θα φερω σαν παραδειγμα εμενα. Εχω καλη θεση στο πινακα, με παιρνουν καθε χρονο στην Α φαση και εχω δουλεψει σε 6 διαφορετικες πρωτοβαθμιες. Απο τη πειρα μου λοιπον θα σας πω πως οι πρωτοβαθμιες φροντιζουν να στελνουν στα σχολεια αυτα τουλαχιστον ενα δασκαλο για να μπορεσει να γινει αγιασμος και να ανοιξει το σχολειο απο τη πρωτη φαση!Επομενως ουτε αυτο το επιχειρημα στεκει !!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:15 | Ιουλία

    Aγαπητοί κύριοι
    Το πολυνομοσχέδιο σε μεγάλο βαθμό συμβάλλει στην άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών και προωθεί τα συμφέροντα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.Είναι προφανές ο,τι ανοίγει το δρόμο στον διορισμό και στην αναπλήρωση των ιδιωτικών χωρίς να δίνει δυνατότητες,είτε διορισμού,είτε αναπλήρωσης σε νέους και παλιούς αδιόριστους εκπαιδευτικούς.Τα τελευταία χρόνια καλούνται αναπληρωτές τα ίδια άτομα σε όλους τους κλάδους(εκτός από τους δασκάλους,όπου υπάρχουν κενά).Με το πολυνομοσχέδιο αυτό δεν λύνεται κανένα πρόβλημα αφου οι διορισμοί θα ειναι ελάχιστοι.Απλώς φαίνεται οτι θα δουλεύουν οι ίδιοι αιώνιοι αναπληρωτές και θα προστεθούν και οι ιδιωτικοί,αφού στην ουσία δεν αλλάξει η μοριοδότηση από την ισχύουσα. Στο ίδιο πλαίσιο δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να μοριοδοτείται μόνο ο ΑΣΕΠ TOY 08,εφόσον έχουν περάσει 7 χρόνια από την πραγματοποίηση του.Με βάση τους νόμους η ισχύς του έχει λήξει. Άρα είτε πρέπει να προσμετράται ο καλύτερος ΑΣΕΠ από το 2000 και μετά,είτε κανένας.Επισημαίνω ότι ακόμη και το νεοφιλελεύθερου προσανατολισμού νομοσχέδιο της Διαμαντοπούλου προέβλεπε να προσμετράται ο καλύτερος ΑΣΕΠ(2006,2008).Επίσης για να διασφαλιστεί η νομιμότητα,η αξιοκρατία και η ισότητα στις προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών πρέπει να λαμβάνονται υπόψη όλα τα προσόντα του εκπαιδευτικού που βρίσκονται σε άμεση σχέση με την ποιότητα της παροχής εκπαιδευτικού έργου,όπως είναι η προϋπηρεσία(αποκτημένη μετά από ΑΣΕΠ),τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά στη γενική και ειδική αγωγή. Φυσικά και να μη ληφθούν περαιτέρω υπόψη τα ακριβά ασήμαντα σεμινάρια ειδικής αγωγής σε όσους τα έχουν,δεν αποτελούν ακαδημαϊκό τίτλο.

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:12 | ΒΛΑΧΟΥ

    Η ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΘΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑ ΙΤΑΛΙΑΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΗΝΩΝ!!!ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!
    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!

    ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014!

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:09 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014 ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ!

    Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ,50 ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ!! ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ! ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:07 | ΦΩΦΗ

    Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!

    ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ 2010-2014!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:05 | ΜΑΡΙΑ

    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014

  • 25 Ιουνίου 2015, 19:03 | ΚΩΣΤΑΣ

    Διαχωρισμός πινάκων γενικής ειδικής και μάλιστα αναδρομικά.. Ειδάλλως θα αποτελεί αδικία για όσους συνειδητά επέλεξαν τη γενική και όχι τις εύκολες λύσεις της ειδικής για να παρακάμψουν διαδικασίες! Και άλλοι έχουν μεταπτυχιακά αλλά δεν κάνουν έτσι!

    Όχι στο διπλασιασμό για δυσπρόσιτα 2010-2014!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:59 | ρουλα

    ΟΧΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014, ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ!

    ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΛΑΔΟΣ ,50 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΕΛΕΓΑΝ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΕΚΕΙ! ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:58 | Γεωργία Ντερέκα

    Όποιος έχει υπηρετήσει σε δυσπρόσιτο σχολείο γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει δυσπρόσιτο και τι συνθήκες βιώνει! Όλοι γνωρίζαμε πως με το άνοιγμα του πίνακα θα προσμετρηθούν τα πάντα! Ζητάμε δικαιοσύνη! ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-14!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:57 | ρουλα

    ΟΧΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!

    ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:57 | ΕΥΑ

    KANEΝΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!!!

    ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!

    ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ!!!

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 !!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:56 | ΧΡΥΣΑ

    Να ισχύσει ο διαχωρισμός των πινάκων και μάλιστα αναδρομικά!!!!!!!!!

    Να μην διπλασιάζονται τα δυσπρόσιτα 2010-2014!!!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:55 | ΝΙΚΟΣ

    Απόλυτα σωστός και δίκαιος ο διαχωρισμός γενικής – ειδικής αγωγής με αναδρομική ισχύ!Για να έχουν δουλειά όσοι εργάστηκαν στην ειδική αγωγή κάνοντας ιδιαίτερα σε μαθητές με προβλήματα θα μείνουν άνεργοι όσοι εργαζόταν τόσα χρόνια στην γενική αγωγή είτε περιμένουν σε μια λίστα αναμονής από το 1980 και θα δουλεύουν άτομα με ημερομηνία πτυχίου μετά το 2011 με ένα μεταπτυχιακό … Απαράδεκτο! έξαλλου όσοι εργάζονται στην γενική αγωγή έρχονται αντιμέτωποι με μαθητές ειδικής αγωγής δεν υπάρχουν παντού ειδικά σχολεία, με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε τμήματα με άλλους 30 μαθητές τους οποίους διδάσκει ο καθηγητής χωρίς επιπρόσθετα προσόντα.
    Να καταργηθεί η ειδική αγωγή, να βοηθηθούν πρώτα οι μαθητές που έχουν δυνατότητες, να γίνονται πρώτα οι προσλήψεις για τα προγράμματα ενισχυτικής και πδς και ότι περισσέψει να δίνεται στην ειδική αγωγή

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:54 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    Τα δυσπροσιτα ειναι καθε χρονο δυσπροσιτα !!! Δεν γινεται τη μια χρονια να μετρανε διπλα και την αλλη οχι !!! Αν θελετε να ειστε δικαιοι οφειλετε να αναγνωρισετε την προυπηρεσια των ανθρωπων αυτων ! Εργαστηκαν σε μερη που ουτε ονομαστικα δεν τα γνωριζουν οι περισσοτεροι ή τα επισκεπτονται μονο για τις καλοκαιρινες τους διακοπες… Θα αναφερω μερικα μερη οπως Γαυδο, Αγαθονησι, Αγιο Ευστρατιο, Οινουσες, Αρκιοι, Χαλκη, Σχοινουσα και Θηρασια.
    Δεν περιμεναμε κατι τετοιο απο μια αριστερη κυβερνηση!!! Αλλα ποτε δεν ειναι αργα … Μπορει να υπαρξει αλλαγη της παραγραφου 2 πριν τη ψηφιση του πολυνομοσχεδιου στη Βουλη! Αρκει να υπαρχει θεληση …

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:54 | ΡΟΥΛΑ

    ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΓΕΝΙΚΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!!! ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!

    ΟΧΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:51 | ΠΕΤΡΟΥΛΑ

    ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΣΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΓΕΝΙΚΗΣ. ΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 400 ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ , ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ!!!

    Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2010-2014

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:49 | ΜΑΚΗΣ

    ΟΧΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ!!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:46 | ΝΙΚΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014

    ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ. ΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ!!!!!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:45 | Χρύσα

    Σχετικά με τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών, η πρόταση για ένταξη στους πίνακες και η προσμέτρηση προϋπηρεσίας ατόμων (ΟΑΕΔ-παλιότερα- Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί-τώρα-) που δεν προσλήφθηκαν με τα ίδια κριτήρια και δεν πρόσφεραν διδακτικό έργο στις τυπικές δομές του δημόσιου σχολείου δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, καθώς υπονομεύει τον κόπο και τον αγώνα χιλιάδων εκπαιδευτικών που πάσχισαν με επανειλημμένους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και την αγωνία απόκτησης προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο.
    Ακόμη, δεν μπορεί να προσμετράται η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία με διαφορετικά κριτήρια την τετραετία 2010-2014 και πριν και μετά να προκρίνεται ο διπλασιασμός των μορίων, αφού τα δυσπρόσιτα παρέμειναν δυσπρόσιτα και οι δυσκολίες και οι απαιτήσεις παρέμειναν ίδιες για κάθε εκπαιδευτικό που κλήθηκε να προσφέρει εκεί.
    Η απόφαση του ΣτΕ είναι δεσμευτική, η επιλογή του «καλύτερου» για κάθε εκπαιδευτικό ΑΣΕΠ και η προσμέτρηση προϋπηρεσίας, με μόρια αντίστοιχα για τα δύο κριτήρια που είναι υπό συζήτηση, θα μπορούσε να αποτελέσει, ίσως, την δικαιότερη πρόταση για τη μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών που προσφέρουν στη δημόσια εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:43 | Μπέτυ

    ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ- ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2015

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:42 | Εύα

    Οι όροι της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης πάνω στις οποίες στηρίζονται οι εκπαιδευτικές τάσεις παγκοσμίως ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΟΥΝ την ενιαία εκπαίδευση. ΟΧΙ στο διαχωρισμό του σχολείου, ΟΧΙ στο διαχωρισμό των μαθητών, ΟΧΙ στο διαχωρισμό των εκπαιδευτικών. Κατάργηση του άρθρου 4 του νομοσχεδίου και της μη προσμέτρησης της προυπηρεσίας .

    Ακόμη, πουθενά στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει αναφορά για άδειες ανατροφής. Θερμή παράκληση να προστεθούν οι άδειες που μπορούν να κάνουν δικαιωματικά χρήση οι νέες μητέρες, καθώς και αύξηση των αναρρωτικών αδειών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:42 | Μπέτυ

    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2015

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:39 | K.A.

    ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ !!! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ !!! ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ !!! ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ !!! ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ!!! ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 !!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΟΓΔΟΟΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 !!! ΛΥΝΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ …

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:36 | AΣΠΑ

    Μέσα στις τόσο δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συγκυρίες αποτελεί ανεξήγητο γεγονός το πώς υιοθετήθηκε και πάει να υλοποιηθεί η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθου 47.
    Ενώ όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν απορρίψει συλλήβδην το διαχωρισμό Γενικής -Ειδικής Εκπαίδευσης εμείς γυρνάμε με αυτή τη ρύθμιση στο ιατρικό μοντέλο του 1960 στην εαε!!!Κατηγοριοποιούνται μαθητές και εκπαιδευτικοί και κάθε έννοια συμπερίληψης και δικαιώματος στην εκπαίδευση είναι προς αναζήτηση.
    Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΑΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΚΙ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ!!!
    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΕΙΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ.ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΕΑΕ,Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΑ!
    ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΟΡΕΥΤΗΚΕ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47;

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ ΑΛΛΙΩΣ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:35 | Liza

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 . Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές Ειδικής Aγωγής.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:33 | Βασίλης

    Η εκπαίδευση είναι μια. Όχι στο διαχωρισμό της! Να προσμετρηθεί η προυπηρεσία των 60.50- 70.50 και στους πίνακες γενικής! Διαφορετική πρακτική, εκτός από άδικη, είναι στερούμενη επιστημονικών επιχειρημάτων και στοχεύει στον εξοβελισμό των 60.50 και 70.50 από οποιοδήποτε πίνακα στο άμεσο μέλλον, στον αποκλεισμό τους και στη στέρηση των εργασιακών τους διακιωμάτων!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:22 | Anna

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:11 | ΕΥΑ

    Άμεση κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 !
    Το υπουργείο εκτίθεται ανεπανόρθωτα με αυτή την αντιπαιδαγωγική ρύθμιση.
    Διαχωρισμός-τεμαχισμός της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε στο Δημόσιο Σχολείο δε νοείται πσε παγκόσμιο επίπεδο τόσο επιστημονικά όσο και με βάση το Διεθνές Εργατικό Δίκαιο.Η εκπαίδευση είναι ενιαία και άρα η εκπαιδευτική προϋπηρεσία.Απορίας άξιο πώς η ηγεσία προχώρησε σε μια τέτοια ρύθμιση.
    Έκκληση προς την ηγεσία του υπουργείου να μην περάσει αυτή η ρύθμιση.Θα φέρει βαρύτατη και αποκλειστική ευθύνη για ότι έρθει στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο της εαε.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:09 | Θωμάς

    ΠΛΗΡΗ προσμέτρηση της προσφερθείσας προϋπηρεσίας στον κλάδο που ανήκουν οι εκπαιδευτικοί! Το διάστημα 2010-2015 όλοι εργάζονταν με βάση το νόμο που βρίσκονταν σε ισχύ, είναι άδικο ξαφνικά να εφαρμοστεί αναδρομικά ένας νέος νόμος και αν μη τι άλλο δείχνει τιμωρητική διάθεση προς εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν τις σχολικές δομές ΕΑΕ!! Είναι ανάγκη το κράτος να δείξει πρόνοια για το εργασιακό μέλλον των ατόμων που μέχρι τώρα επέλεγαν να εργαστούν στην ειδική αγωγή και να μην τους σπρώξει σε μια αναγκαστική αποχώρηση από αυτή!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:09 | Anastasia

    Απαράδεκτη η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών 60,50 και 70,50 στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:58 | stelios

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου και να ισχύει η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών 60,50 και 70,50 στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:57 | tsanter

    Ενιαία εκπαίδευση και όχι διαχωρισμός της ειδικής αγωγής από τη γενική. Μέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60/70 με εξδειδίκευση και στον πίνακα της γενικής, για να μπορέσει να συνεχίσει να υπάρχει και ειδική αγωγή.

    Με τη λογική σας και αν το συνεχίσετε να διαχωριστούν και τα ΣΔΕ και τα ΕΠΑΛ και τα εκκλησιαστικά Λύκεια που τόσα χρόνια μεταπηδάνε από εκεί στη γενική. Γιατί δεν αντιδράει κανείς σε αυτά αλλά μόνο στην ειδική?

    Σταματήστε να εξυπηρετείτε τα φιλαράκια σας. Αλλαγή θέλουμε από την κυβέρνηση της Αριστεράς όχι συνέχεια των πολιτικών των ρουσφετιών του δικομματισμού.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:51 | Αλεξάνδρα

    Είναι απαράδεκτος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης μέσα από τη μη προσμέτρηση της προσφερθείσας προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες όπου εντάσσονται οι ΠΕ 60 και οι ΠΕ 70, όπως ακριβώς συνέβαινε και στο παρελθόν.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:34 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2010.
    ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ Η ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:23 | ΠΟΠΗ

    ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ?ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ!!!
    ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΟΡΓΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:11 | Ευα Κ.

    ΣύνδεσμοςΖητούμε την απόσυρση της ρύθμισης που διαχωρίζει την Ειδική από τη Γενική εκπαίδευση. Η εκπαίδευση είναι ενιαία.

  • 25 Ιουνίου 2015, 17:08 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
    ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ Η ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:59 | Φ . Τ.

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

    Η προϋπηρεσία είναι ενιαία και είναι του εκπαιδευτικού. Η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών με τον κωδικό «.50»-ένας απλά συμβατικός κωδικός- έγινε νόμιμα και η νομοθεσία τους έδωσε τη δυνατότητα να εργαστούν στην ειδική αγωγή λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Πουθενά δεν υπονοείται ότι οι εκπ/κοι με τον κωδικό «.50» καλύπτουν κενά και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι οι αποκλειστικά κατάλληλοι να δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Η κατοχή επιμέρους προσόντων, τα οποία αποκτήθηκαν με κόπο και δίκαια, γιατί να υποβιβάζεται;
    Ορθό να μετρά η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50/70.50 που εργάζονται στην ειδική αγωγή στη γενική εκπαίδευση τόσο αναδρομικά όσο και στο μέλλον.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:50 | ΄Νίκη Τ.

    Συμφωνώ και στηρίζω τη θέση του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής που απαιτεί την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 που αφορά το διαχωρισμό της προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής και Γενικής Αγωγής και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών.

    Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΔΣ του Συλλόγου

    Πρόσφατα τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, η νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, υπό τον τίτλο: «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις». καθώς το άρθρο 47 στην παράγραφο 4 αναφέρει πως η προϋπηρεσία όσων αναπληρωτών εργάστηκαν και εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση θα υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε το δελτίο τύπου του ΥΠΟΠΑΙΘ στις 13/03/2015 όπου ο αναπληρωτής υπουργός κ.Α. Κουράκης αναφέρει ότι : «Η ενιαία εκπαίδευση ή «το Σχολείο για Όλους» μπορεί να υλοποιηθεί εφόσον το πολιτικό σύστημα το αποφασίσει.

    Η θεσμοθέτησή του και η υποστήριξη της λειτουργίας του είναι ζήτημα άσκησης πολιτικής. Άλλωστε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ αποτελεί πλέον νόμο του ελληνικού κράτους και υποχρεώνει την πολιτεία να ευθυγραμμίσει τη νομοθεσία της και τις πρακτικές της προς αυτήν την κατεύθυνση».

    Επίσης, η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης είναι σαφής και στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008 ενώ πρέπει να επισημανθεί ότι ο θεσμός της παράλληλης στήριξης όπως και οι δομές των Τμήματα Ένταξης λειτουργούν μέσα στο γενικό σχολείο με μαθητές που ανήκουν όπως είναι το λογικό στον γενικό μαθητικό πληθυσμό χωρίς να θεωρούνται μαθητές άλλης κατηγορίας. Με την ρύθμιση της παρ.4 του άρθρου 47, φαίνεται πως το υπουργείο θεωρεί πως εκπαιδευτικοί με ίδιους τίτλους βασικών σπουδών που εκπαιδεύουν μαθητές του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με διαφορετικά κριτήρια.

    Θεωρεί πως ο καθηγητής που διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε, ακολουθώντας το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών σε μαθητές με μαθησιακές ή εκπαιδευτικές δυσκολίες, ότι δεν είναι ικανός να διδάξει στην γενική τάξη, υποκύπτοντας σε συντεχνιακές απαιτήσεις αδιαφορώντας για την ουσία της εκπαίδευσης και της προσφοράς των καθηγητών στις δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης αλλά και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις διεθνείς συμβάσεις που έχει υπογράψει η χώρα, αγνοώντας επίσημους φορείς και ομοσπονδίες όπως η ΔΟΕ και πολλές ΕΛΜΕ της χώρας που έχουν πάρει σαφή θέση υπερ της κατάργησης της συγκεκριμένης παραγράφου και της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ΕΕ και στους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

    Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής επιθυμούμε συγκεκριμένα να αναφέρουμε τα εξής:

    1 ον Όλοι ,ανεξαρτήτως, αναπληρωτές καθηγητές ήρθαν αντιμέτωποι με το «κλείδωμα» των πινάκων προϋπηρεσίας από το 2010 και εξής. Παρόλα αυτά, πολλοί από αυτούς, παρέμειναν ενεργοί και προχώρησαν στην απόκτηση επιπλέον παιδαγωγικών και μορφωτικών προσόντων που τους έδωσαν την δυνατότητα να εργαστούν στην ειδική αγωγή. Πολλοί από αυτούς έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ, έχουν εργαστεί στην γενική εκπαίδευση και έχουν υποστεί τον εμπαιγμό των προηγούμενων κυβερνήσεων με τις διαρκείς εξαγγελίες περί διενέργειας διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Όμως, θέλησαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα στην λογική της δια βίου μάθησης και της διεύρυνσης και βελτίωσης των ικανοτήτων, με αποκλειστικό γνώμονα, να προσφέρουν στους μαθητές την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση. Τα προσόντα αυτά αφορούν ως επί το πλείστον μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών Ελληνικών αλλά και Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων, σε πολλές περιπτώσεις χωρίς δίδακτρα (άρα δεν υπάρχει η λογική της ταξικής – οικονομικής ελιτ σε όσους τα απέκτησαν) και με την αναγνώριση του επίσημου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (άρα αναιρείται η παραφιλολογία περί ειδικών συνθηκών απόκτησης εκτός αν το ΥΠΟΠΑΙΘ συντηρεί εν γνώσει του ένα διαβλητό σύστημα) ΔΟΑΤΑΠ.

    Οπότε οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός επιθυμούσε πραγματικά να εργαστεί θα μπορούσε να προχωρήσει στην απόκτηση αντίστοιχου διπλώματος εξειδίκευσης και να αναγνωριστεί από τον επίσημο κρατικό φορέα. Με την διάταξη όμως που προωθεί το ΥΠΟΠΑΙΘ, επί της ουσίας θεωρεί πως όλα αυτά τα χρόνια οι εκπαιδευτικοί της Ειδική Εκπαίδευσης δεν εργάζονταν με μαθητές αλλά σε κάποιο άλλον τομέα του Δημοσίου προχωρώντας σε έναν συγκεκαλυμμένο ιδιότυπο ρατσισμό ως προς τους μαθητές των δομών της ειδικής αγωγής. Αφήνει λοιπόν, στην άκρη την συμπεριληπτική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Η στροφή προς το συμπεριληπτικό μοντέλο απαιτεί απομάκρυνση από το μοντέλο της λογικής της κατηγοριοποίησης των μαθητών σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες. Η UNESCO επισημαίνει ότι η ύπαρξη ξεχωριστών συστημάτων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης δεν είναι πλέον ούτε έγκυρη ούτε κατάλληλη και ότι η θεσμοθέτηση οποιουδήποτε χάσματος μεταξύ των δύο είναι αντίθετη προς την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (UNESCO,2008, 2009), η αποσπασματική ρύθμιση που εισάγει η παράγραφος αυτή, εντείνει ακόμη περισσότερο το χάσμα μεταξύ ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.

    2 ον Είμαστε καθηγητές με βασικούς τίτλους σπουδών που μας επιτρέπουν να εργαστούμε στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης της χώρας. Έχουμε εργαστεί σε δομές ειδικής εκπαίδευσης όπως το τμήμα ένταξης εκπαιδεύοντας μαθητές των γενικών σχολείων πάνω στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών που ακολουθούν οι μαθητές της γενικής τάξης και τα περισσότερα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εφαρμόζονται στην ειδική εκπαίδευση έχουν υιοθετηθεί από καθηγητές γενικής μετά από παρότρυνση και υπόδειξη των σχολικών συμβούλων. Η εργασία μας αυτή είναι συνέπεια της υπογραφής συμβάσεων με το ΥΠΟΠΑΙΘ και τις ΔΔΕ και κάθε χρόνο οι εγκύκλιοι με τις οποίες συντάσσονται οι πίνακες αναπληρωτών κάνουν λόγο για αναγνώριση της προϋπηρεσίας που έχει αποκτηθεί με αυτούς τους όρους.

    3 ον Μετά την έναρξη της διαβούλευσης το ΔΣ της ΔΟΕ, που εκφράζει και τους δασκάλους της γενικής εκπαίδευσης, εξέφρασε την αντίθεση του στην μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στην ειδική εκπαίδευση ΚΑΙ στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης. Σε παρόμοιες ανακοινώσεις έχουν προβεί και πολλές ΕΛΜΕ. Οι συνάδελφοι με τους οποίους συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που χρησιμοποιήθηκαν και στην γενική τάξη, αντιλαμβάνονται την αξία της προσφορά μας και πάντοτε υπήρχε κλίμα αλληλοεκτίμησης και συναντίληψης ανάμεσα μας. Τώρα με αυτήν την διάταξη το ΥΠΟΠΑΙΘ φέρνει την διχόνοια και την διάκριση ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς ικανούς και μη στο να διδάξουν το αντικείμενο του βασικού τίτλου ανάλογα με το αν το δίδαξαν στο γενικό τμήμα ή στο τμήμα ένταξης. Άρα ο αποκλεισμός της προϋπηρεσίας στην Ειδική Εκπαίδευση από την προσμέτρηση της στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης, ποιους λόγους εξυπηρετεί;

    4 ον Το ΥΠΟΠΑΙΘ αναγνωρίζει στους μόνιμους εκπαιδευτικούς την δυνατότητα να επιλέξουν την δομή που θα εργαστούν μεταφέροντας όλα τα χρόνια υπηρεσίας τους χωρίς να κάνει διάκριση στο αν η υπηρεσία τους προσφέρθηκε στην γενική ή στην ειδική αγωγή, ακόμη και όταν έχουν διοριστεί ως καθηγητές γενικής αγωγής. Αυτό ως ΣΑΚΕΑ το θεωρούμε απόλυτα λογικό και σωστό να συμβαίνει καθώς πρόκειται για χρόνια εργασίας με μαθητές και η εκπαίδευση έχει προσφερθεί στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και καθώς οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν τα τυπικά προσόντα.

    Πώς όμως, μπορεί να αφαιρείται η δυνατότητα αντίστοιχης επιλογής, με τους ίδιους όρους στους αναπληρωτές καθηγητές που έχουν τον ίδιο βασικό τίτλο σπουδών και έχουν αποκτήσει επιπλέον προσόντα που τους καθιστούν ικανούς να εργαστούν στην ειδική αγωγή; Όταν ένας εκπαιδευτικός διορίζεται ώστε να διδάξει το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών του, σε μαθητές με εκπαιδευτικές ή μαθησιακές ανάγκες τότε είναι άδικο να θεωρείται πως δεν έχει αποκτήσει εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του και να μην του αναγνωρίζεται η διδασκαλία αυτή ως προϋπηρεσία στην εκπαίδευση μαθητών.

    Πού είναι λοιπόν η κοινή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αλλά και συνεκδοχικά των πολιτών; Αν είσαι μόνιμος τότε αθροίζεται η υπηρεσία σου ανεξαρτήτως δομής ενώ αν είσαι αναπληρωτής ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά;

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.

    Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:38 | Dimitris

    Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:36 | Dimitris

    «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις». καθώς το άρθρο 47 στην παράγραφο 4 αναφέρει πως η προϋπηρεσία όσων αναπληρωτών εργάστηκαν και εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση θα υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Θέλουμε να υπενθυμίσουμε το δελτίο τύπου του ΥΠΟΠΑΙΘ στις 13/03/2015 όπου ο αναπληρωτής υπουργός κ.Α. Κουράκης αναφέρει ότι : «Η ενιαία εκπαίδευση ή «το Σχολείο για Όλους» μπορεί να υλοποιηθεί εφόσον το πολιτικό σύστημα το αποφασίσει. Η θεσμοθέτησή του και η υποστήριξη της λειτουργίας του είναι ζήτημα άσκησης πολιτικής. Άλλωστε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ αποτελεί πλέον νόμο του ελληνικού κράτους και υποχρεώνει την πολιτεία να ευθυγραμμίσει τη νομοθεσία της και τις πρακτικές της προς αυτήν την κατεύθυνση». Επίσης, η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης είναι σαφής και στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008 ενώ πρέπει να επισημανθεί ότι ο θεσμός της παράλληλης στήριξης όπως και οι δομές των Τμήματα Ένταξης λειτουργούν μέσα στο γενικό σχολείο με μαθητές που ανήκουν όπως είναι το λογικό στον γενικό μαθητικό πληθυσμό χωρίς να θεωρούνται μαθητές άλλης κατηγορίας. Με την ρύθμιση της παρ.4 του άρθρου 47, φαίνεται πως το υπουργείο θεωρεί πως εκπαιδευτικοί με ίδιους τίτλους βασικών σπουδών που εκπαιδεύουν μαθητές του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με διαφορετικά κριτήρια. Θεωρεί πως ο καθηγητής που διδάσκει το αντικείμενο που σπούδασε, ακολουθώντας το ίδιο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών σε μαθητές με μαθησιακές ή εκπαιδευτικές δυσκολίες, ότι δεν είναι ικανός να διδάξει στην γενική τάξη, υποκύπτοντας σε συντεχνιακές απαιτήσεις αδιαφορώντας για την ουσία της εκπαίδευσης και της προσφοράς των καθηγητών στις δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης αλλά και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις διεθνείς συμβάσεις που έχει υπογράψει η χώρα, αγνοώντας επίσημους φορείς και ομοσπονδίες όπως η ΔΟΕ και πολλές ΕΛΜΕ της χώρας που έχουν πάρει σαφή θέση υπερ της κατάργησης της συγκεκριμένης παραγράφου και της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ΕΕ και στους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής επιθυμούμε συγκεκριμένα να αναφέρουμε τα εξής 1ον Όλοι ,ανεξαρτήτως, αναπληρωτές καθηγητές ήρθαν αντιμέτωποι με το «κλείδωμα» των πινάκων προϋπηρεσίας από το 2010 και εξής. Παρόλα αυτά, πολλοί από αυτούς, παρέμειναν ενεργοί και προχώρησαν στην απόκτηση επιπλέον παιδαγωγικών και μορφωτικών προσόντων που τους έδωσαν την δυνατότητα να εργαστούν στην ειδική αγωγή. Πολλοί από αυτούς έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ, έχουν εργαστεί στην γενική εκπαίδευση και έχουν υποστεί τον εμπαιγμό των προηγούμενων κυβερνήσεων με τις διαρκείς εξαγγελίες περί διενέργειας διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Όμως, θέλησαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα στην λογική της δια βίου μάθησης και της διεύρυνσης και βελτίωσης των ικανοτήτων, με αποκλειστικό γνώμονα, να προσφέρουν στους μαθητές την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση. Τα προσόντα αυτά αφορούν ως επί το πλείστον μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών Ελληνικών αλλά και Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων, σε πολλές περιπτώσεις χωρίς δίδακτρα (άρα δεν υπάρχει η λογική της ταξικής – οικονομικής ελιτ σε όσους τα απέκτησαν) και με την αναγνώριση του επίσημου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (άρα αναιρείται η παραφιλολογία περί ειδικών συνθηκών απόκτησης εκτός αν το ΥΠΟΠΑΙΘ συντηρεί εν γνώσει του ένα διαβλητό σύστημα) ΔΟΑΤΑΠ. Οπότε οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός επιθυμούσε πραγματικά να εργαστεί θα μπορούσε να προχωρήσει στην απόκτηση αντίστοιχου διπλώματος εξειδίκευσης και να αναγνωριστεί από τον επίσημο κρατικό φορέα. Με την διάταξη όμως που προωθεί το ΥΠΟΠΑΙΘ, επί της ουσίας θεωρεί πως όλα αυτά τα χρόνια οι εκπαιδευτικοί της Ειδική Εκπαίδευσης δεν εργάζονταν με μαθητές αλλά σε κάποιο άλλον τομέα του Δημοσίου προχωρώντας σε έναν συγκεκαλυμμένο ιδιότυπο ρατσισμό ως προς τους μαθητές των δομών της ειδικής αγωγής. Αφήνει λοιπόν, στην άκρη την συμπεριληπτική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Η στροφή προς το συμπεριληπτικό μοντέλο απαιτεί απομάκρυνση από το μοντέλο της λογικής της κατηγοριοποίησης των μαθητών σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες. Η UNESCO επισημαίνει ότι η ύπαρξη ξεχωριστών συστημάτων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης δεν είναι πλέον ούτε έγκυρη ούτε κατάλληλη και ότι η θεσμοθέτηση οποιουδήποτε χάσματος μεταξύ των δύο είναι αντίθετη προς την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (UNESCO,2008, 2009), η αποσπασματική ρύθμιση που εισάγει η παράγραφος αυτή, εντείνει ακόμη περισσότερο το χάσμα μεταξύ ειδικής και γενικής εκπαίδευσης. 2ον Είμαστε καθηγητές με βασικούς τίτλους σπουδών που μας επιτρέπουν να εργαστούμε στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης της χώρας. Έχουμε εργαστεί σε δομές ειδικής εκπαίδευσης όπως το τμήμα ένταξης εκπαιδεύοντας μαθητές των γενικών σχολείων πάνω στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών που ακολουθούν οι μαθητές της γενικής τάξης και τα περισσότερα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εφαρμόζονται στην ειδική εκπαίδευση έχουν υιοθετηθεί από καθηγητές γενικής μετά από παρότρυνση και υπόδειξη των σχολικών συμβούλων. Η εργασία μας αυτή είναι συνέπεια της υπογραφής συμβάσεων με το ΥΠΟΠΑΙΘ και τις ΔΔΕ και κάθε χρόνο οι εγκύκλιοι με τις οποίες συντάσσονται οι πίνακες αναπληρωτών κάνουν λόγο για αναγνώριση της προϋπηρεσίας που έχει αποκτηθεί με αυτούς τους όρους. 3ον Μετά την έναρξη της διαβούλευσης το ΔΣ της ΔΟΕ, που εκφράζει και τους δασκάλους της γενικής εκπαίδευσης, εξέφρασε την αντίθεση του στην μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στην ειδική εκπαίδευση ΚΑΙ στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης. Σε παρόμοιες ανακοινώσεις έχουν προβεί και πολλές ΕΛΜΕ. Οι συνάδελφοι με τους οποίους συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια σχεδιάζοντας και υλοποιώντας εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που χρησιμοποιήθηκαν και στην γενική τάξη, αντιλαμβάνονται την αξία της προσφορά μας και πάντοτε υπήρχε κλίμα αλληλοεκτίμησης και συναντίληψης ανάμεσα μας. Τώρα με αυτήν την διάταξη το ΥΠΟΠΑΙΘ φέρνει την διχόνοια και την διάκριση ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς ικανούς και μη στο να διδάξουν το αντικείμενο του βασικού τίτλου ανάλογα με το αν το δίδαξαν στο γενικό τμήμα ή στο τμήμα ένταξης. Άρα ο αποκλεισμός της προϋπηρεσίας στην Ειδική Εκπαίδευση από την προσμέτρηση της στους πίνακες γενικής εκπαίδευσης, ποιους λόγους εξυπηρετεί; 4ον Το ΥΠΟΠΑΙΘ αναγνωρίζει στους μόνιμους εκπαιδευτικούς την δυνατότητα να επιλέξουν την δομή που θα εργαστούν μεταφέροντας όλα τα χρόνια υπηρεσίας τους χωρίς να κάνει διάκριση στο αν η υπηρεσία τους προσφέρθηκε στην γενική ή στην ειδική αγωγή, ακόμη και όταν έχουν διοριστεί ως καθηγητές γενικής αγωγής. Αυτό ως ΣΑΚΕΑ το θεωρούμε απόλυτα λογικό και σωστό να συμβαίνει καθώς πρόκειται για χρόνια εργασίας με μαθητές και η εκπαίδευση έχει προσφερθεί στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και καθώς οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί έχουν τα τυπικά προσόντα. Πώς όμως, μπορεί να αφαιρείται η δυνατότητα αντίστοιχης επιλογής, με τους ίδιους όρους στους αναπληρωτές καθηγητές που έχουν τον ίδιο βασικό τίτλο σπουδών και έχουν αποκτήσει επιπλέον προσόντα που τους καθιστούν ικανούς να εργαστούν στην ειδική αγωγή; Όταν ένας εκπαιδευτικός διορίζεται ώστε να διδάξει το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών του, σε μαθητές με εκπαιδευτικές ή μαθησιακές ανάγκες τότε είναι άδικο να θεωρείται πως δεν έχει αποκτήσει εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του και να μην του αναγνωρίζεται η διδασκαλία αυτή ως προϋπηρεσία στην εκπαίδευση μαθητών. Πού είναι λοιπόν η κοινή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αλλά και συνεκδοχικά των πολιτών; Αν είσαι μόνιμος τότε αθροίζεται η υπηρεσία σου ανεξαρτήτως δομής ενώ αν είσαι αναπληρωτής ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:36 | ΝΙΚΟΣ

    Η αποκτηθείσα προϋπηρεσία στην Ειδική Εκπαίδευση στηρίζεται αποκλειστικά στην κατοχή Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού Διπλώματος στην Ειδική Εκπαίδευση ή τη Σχολική Ψυχολογία. Στους συναδέλφους Γενικής Αγωγής δεν παρέχεται ανάλογη μεταχείριση για τη προσμέτρηση των ακαδημαϊκών τους προσόντων. Με τη θέση σας υποστηρίζετε την άποψη ότι στον πίνακα αναπληρωτών (πρέπει να) προηγούνται συνάδελφοι με Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή, δεδομένου ότι θα συλλέγουν προϋπηρεσία από δυο μεριές, ενώ συνάδελφοι με Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά στις Επιστήμες της Αγωγής, που έχουν απόλυτη ειδίκευση στη Γενική Αγωγή, θα έπονται, επειδή δεν αναγνωρίζονται τα ακαδημαϊκά τους προσόντα στον πίνακα Γενικής Αγωγής και έτσι δεν έχουν την ευκαιρία να προηγηθούν στην απασχόληση για να συλλέξουν προϋπηρεσία. Είναι νομικά πολύπλοκο το πρόβλημα. Πιθανόν δικαιότερη λύση είναι οι συνάδελφοι ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50, οι οποίοι εργάστηκαν σε δομές Ειδικής Εκπαίδευσης, να ενταχθούν (όσοι θέλουν εθελοντικά) με νομοθετική παρέμβαση οριστικά στους κλάδους ΠΕ61/71 και από εδώ και πέρα να καταργηθούν οι υποκλάδοι ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:33 | ΝΙΚΟΣ

    ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ! ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ.
    ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ?
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΟ-ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΞΗΠΥΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ?
    ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:32 | Δήμος

    Προσμέτρηση των μεταπτυχιακών και στους πίνακες διορισμού και στους πίνακες αναπληρωτών. Γιατί τα έχετε ξεχάσει αυτά?Τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής δε τους καλούσατε για αναπλήρωση λόγο μεταπτυχιακού? ? ? ? ?
    Προσμέτρηση λοιπόν των μεταπτυχιακών τίτλων διετούς 90 μονάδων και πάνω, για να μην πω 120 μονάδες. Δώστε μόρια σε όσους έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους(για αναπληρωτές και διορισμούς). Δώστε ελπίδα….

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:31 | Μαρια

    Διαβαζοντας τα σχολια βλεπω οτι εχουν ακουστει ορθα επιχειρηματα κατα της ρυθμισης για τη μη προσμετρηση της προυπηρεσιας μας στους πινακες γενικης. Πρωτον,δεν συναδει με τη φιλοσοφια της συνεκπαιδευσης.Δευτερον.καταπατα τα εργασιακα μας δικαιωματα.Τριτον,φαινεται πως υπαρχει μονο και μονο για να εξυπηρετησει μια μικρη ομαδα αναπληρωτων εκπαιδευτικων. Τα πραγματα πρεπει να μεινουν ως εχουν.Η προυπηρεσια μας πρεπει να μετραει στο κλαδο στον οποιο ανηκουμε!πε70 ειμαστε!! Αλλιως η διαβουλευση δεν εχει κανενα νοημα.

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:31 | ΄Νίκη Τ.

    Η ρύθμιση να μη μετράει η προυπηρεσία είναι άκρως ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ!!

    Η προυπηρεσία είναι αναφαίρετο δικαίωμα του εκπαιδευτικού και δεν μπορει για ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ να καταπατάται αυτή η βασική αρχή!!

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΤΕΜΑΧΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΏΝ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:30 | ΄Νίκη Τ.

    Η ρύθμιση να μη μετράει η προυπηρεσία είναι άκρως ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ!!

    Η προυπηρεσία είναι αναφαίρετο δικαίωμα του εκπαιδευτικού και δεν μπορει για ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ να καταπατάται αυτή η βασική αρχή!!

    Το υπουργείο ας ενεργήσει ως εκπρόσωπος αριστερής κυβέρνησης και όχι ως καταπατητής εργασιακών δικαιωμάτων.

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΤΕΜΑΧΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΏΝ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:27 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ,ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ
    ΕΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ2

  • 25 Ιουνίου 2015, 16:23 | κίρκη

    και βέβαια οι απόφοιτοι της ειδικής αγωγής πάλι ριγμένοι, εφόσον σε κάθε φάση προσλήψεων θα προηγούνται οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί της γενικής με μεταπτυχιακό. Κανονικά θα έπρεπε να προσλαμβάνονται αφού έχουν καλεστεί πρώτα όλοι οι ΠΕ61 και ΠΕ71. Ας είναι καλά οι συνδικαλιστάρες τους και το ξαφνικό ενδιαφέρον όλων για την ειδική αγωγή. Λες και με ένα μεταπτυχιακό ή ακόμα χειρότερα με σεμινάρια θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες ενός παιδιού με σοβαρά προβλήματα, τα οποία οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής έχουν αντιμετωπίσει στις πρακτικές τους.Αλλά θα δουν και εκείνοι τι εστί βερίκοκο στα ειδικά σχολεία αν ψηφιστεί το άρθρο…