1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα για όλα τα χρόνια όπως ορίζει ο υπάρχων νόμος και όπως υποστηρίζουν φυσικά ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, οι επίσημοι εκπρόσωποι μας.
Επίσης εξίσωση των αδειών μονίμων και αναπληρωτών και κυρίως αυτών της κύησης και λοχείας.
Περιμέναμε από αυτή την ηγεσία να μην ξεχάσει όσα πολύ σωστά έλεγε για τις άδειες των αναπληρωτών κ είναι κάτι το οποίο δεν κοστίζει.
Όλες παιδιά γεννάμε! Και μάλιστα σε μια χώρα που μαστίζεται από την υπογεννητικότητα.
Πληρώνουμε ένα σκασμό εισφορές στο ταμείο μας και όχι απλά δεν έχουμε την ίδια άδεια, αλλά δεν προσμετράται και η προϋπηρεσία μας!
Αδιανόητο εν έτει 2015!
Αναμένουμε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου μας να πράξει τα δέοντα.
Εφαρμόστε επετηρίδα με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου! Καταργήστε τον ΑΣΕΠ. Ο παλαιότερος απόφοιτος πρέπει να προηγείται, ώστε η ζωή του να μπει σε σειρά και να μπορέσει να ανεξαρτητοποιηθεί από τρίτους(πχ. γονείς) και να δημιουργήσει τη δική του οικογένεια. Με την επετηρίδα ξέρει κανείς περίπου πότε θα δουλέψει, οπότε κανονίζει τη ζωή του μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή. Ο ΑΣΕΠ κοστίζει πολύ και απαιτεί σχεδόν από όλους φροντιστήρια, δηλαδή χρήμα που δεν υπάρχει. Οι νεότεροι -έχοντας προσφάτως αποφοιτήσει από τις σχολές τους- έχουν «φρέσκια» την ύλη, οπότε λογικό να θέλουν ΑΣΕΠ. Και από την άλλη δεν μπορεί κάποιοι απόφοιτοι πχ. δάσκαλοι απόφοιτοι του 2011 να δουλεύουν και ενώ έρχεται η σειρά και των υπόλοιπων αποφοίτων της ίδιας χρονιάς(ίσως και του 2012), να αλλάξουν οι πίνακες, αφήνοντάς τους χωρίς εργασία, προϋπηρεσία και ελπίδα. Όλοι με τη σειρά τους! Δεν μπορούν να αλλάζουν συνεχώς οι πίνακες αναπληρωτών. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να σταματήσουν οι παιδαγωγικές-καθηγητικές σχολές να δέχονται για λίγα χρόνια νέους φοιτητές ή να μειώσουν τις θέσεις εισακτέων κατά 50-70% μέχρι να αρχίσουν να»αδειάζουν» οι πίνακες αναπληρωτών, δηλαδή μέχρι να εργαστούν οι σημερινοί υποψήφιοι αναπληρωτές.
Όχι στο διαχωρισμό της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση. Ο συγκεκριμένος νόμος ενισχύει τη διάσπαση του κλάδου και υποβαθμίζει εκπαιδευτικούς με πρόσθετα προσόντα καταδικάζοντας τους σε ανεργία. Άμεση κατάργηση του άρθρου 4.
Είναι άδικο να μετράει μόνο βαθμός πτυχίου και όχι το έτος κτήσης του!!!!
Κανένας διαχωρισμός της γενικής και ειδικής αγωγής!!!
Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα γενικής αγωγής και αναδρομικά!!
Απαιτούμε ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΤΕ!!!
Απαιτούμε ΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010, εφόσον έγινε με διαφορετικά κριτήρια πρόσληψης! Εμείς της γενικής αγωγής έχουμε μοναδικό κριτήριο τον ΑΣΕΠ, ενώ της ειδικής αγωγής έχουν κριτήριο τα ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ στην ειδική αγωγή!
Οχι στα διπλα μορια των δυσπροσιτων οχι στα ,50 οχι στους πονηρους των δυσπροσιτων οχι στα σεμιναρια της ντροπης οχι στα μεταπτυχιακα της ντροπης. Πηγατε στα δυσπροσιτα και ξερατε οτι δεν θα μετρησουν διπλα. Μην κανετε τωρα τους εξυπνους πολλοι πηγαν και και καναν βελτιωση διοτι ηξεραν οτι δεν θα μετρησουν.ΕΛΕΟΣ πονηροι συναδελφοι
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο.
Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!!!
Παγκοσμίως προωθείται η συμπεριληπτική εκπαίδευση και η ανάγκη όλοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν γνώσεις ώστε να προσφέρουν τόσο στη γενική όσο και στην ειδική εκπαίδευση ανταποκρινόμενοι στις εκάστοτε ανάγκες και περιπτώσεις μαθητών. Στη χώρα μας όμως παρατηρείται η πρωτοτυπία να τιμωρούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα και την εξειδίκευση να φέρουν κάτι τέτοιο εις πέρας!!
Μη μας γυρνάτε σε εποχές σκοταδισμού!!!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αναδρομικά!!!!!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Συνάδελφοι οι κλάδοι είναι αλληλένδετοι, είναι αναπόσπαστο κομμάτι ο ένας του άλλου και πρέπει να συνυπάρχουν και όχι να αποκόπτονται τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επιστημονικό επίπεδο, προς όφελος κυρίως της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας με την οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Με βάση το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο όμως, και άλλα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν κινδυνεύει κάτι τέτοιο να γίνει πράξη.
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60. Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν υφίσταται λοιπόν το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.
Το θέμα των αντιδράσεων δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπαν ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.
Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια.
Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία σε δομές της Ειδικής αγωγής.
Προτείνουμε λοιπόν να προστεθεί κάτω από αυτό ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο: « Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1. Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2. Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3. Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Έχω ποσοστό αναπηρίας
5. Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία μας θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουμε, βάση πτυχίου και σπουδών (ΠΕ 70), όπου και θα έχουμε δικαίωμα διορισμού.
Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης, οι μόνοι υπαρκτοί και νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι δηλαδή.
Συμφωνώ με την άποψη:
Διαχωρισμός της προϋπηρεσίας δεν γινόταν ούτε την εποχή που οι αναπληρωτές καλούνταν για εργασία τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική εκπαίδευση και είχαν και δικαίωμα ΕΠΙΛΟΓΗΣ σε ποια σχολεία τελικά θα αποφασίσουν να εργαστούν! Και θα γίνει τώρα διαχωρισμός της προϋπηρεσίας τη στιγμή μάλιστα που όταν προσλαμβάνεσαι από τον ένα πίνακα διαγράφεσαι από τον άλλο αυτόματα και χωρίς να ερωτηθείς; Τη στιγμή που οι συνολικές προσλήψεις διασπώνται σε πολλές επιμέρους φάσεις και δεν γνωρίζεις καν ποια φάση, πότε και σε ποια δομή θα σε προσλάβει; Δηλαδή θα κρίνεται στην τύχη ένα τόσο σοβαρό ζήτημα για το που θα χρεωθεί τελικά η αποκτηθείσα προϋπηρεσία;ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
Δίκαιη η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα…δεν πρέπει να προσμετρηθούν διπλάσια για το 2010-2014
6/6/2014
Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡ.4, να καταργηθεί ο πίνακας .50 αν τον συγχέετε με τους πίνακες που αντιστοιχούν σε κλάδους και η πρόσληψη να γίνεται από τον πίνακα του κλάδου.
Βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών με επέκταση .50 είναι εκείνο της γενικής αγωγής!! Η επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης χωρίς όμως να σημαίνει πώς άλλαξε ο κλάδος τους!!
Ακούστε τις φωνές της ΔΟΕ και των εκπαιδευτικών συλλόγων!!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα γενικής και αναδρομικά!!!
Μη μας απαξιώνετε!!!
Εντελώς αβάσιμος και αντιεπιστημονικός ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας και η μη προσμέτρησή της στον πίνακα γενικής.
Ποιος αλήθεια εμπνεύστηκε τη ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 ;Ποιο συμφέρον εξυπηρετείται;Σίγουρα όχι τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες και τα εργασιακά κεκτημένα των αναπληρωτών.Μια αριστερή κυβέρνηση δεν μπορεί να προβεί στην υλοποίηση μιας τέτοιας ρύθμισης…
Είμαι σίγουρη ότι η ηγεσία του υπουργείου θα επανεξετάσει και δε θα επιτρέψει με τόσο άδικο και αντισυνταγματικό τρόπο να οδηγηθεί η εκπαίδευση και οι εργαζόμενοι σε αυτή στον απόλυτο κατακερματισμό.
Κύριοι του υπουργείου ακούτε όλες τις φωνές των συλλόγων ανά την Ελλάδα,της Δοε και της 84ης συνέλευσης της για την προσμετρηση της προϋπηρεσίας των δασκάλων με μεταπτυχιακό στην γενική αγωγή όπου έχουν και το βασικό τους πτυχίο ?απόσυρση της παρ.4 και μη αναδρομική ισχυ.
Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να διαχωρίζεται η Εκπαίδευση.
Γιατί ξαφνικά τώρα μετά από τόσα χρόνια γίνεται διάκριση της γενικής από την ειδική εκπαίδευση?
Η προϋπηρεσία αναγνωρίζεται στον κλάδο του καθενός και όχι στον πίνακα.Ο πίνακας 70.50 και 60,50 δεν μπορεί να σταθεί μόνος του. Οι ΠΕ70. 50 και οι ΠΕ60,50 δεν έχουν δικαίωμα μόνιμου διορισμού στην ειδική αγωγή άρα να συνεχίζουν να εργάζονται για να είναι μόνιμοι αναπληρωτές?
Να αφήνουν την οικογένεια τους και τις όποιες πρόχειρες δουλείες τους που κάποιοι μπορεί να έχουν για ένα καλύτερο μέλλον
Να συνεχίσουν να μαζεύουν προϋπηρεσία και αν του χρόνου καταργηθεί η ποσόστωση?
Δεν μπορούν να παίζουν με τα όνειρα και τα εργασιακά δικαιώματα ανθρώπων με πτυχίο και μεταπτυχιακό.
Ζητώ απόσυρση της ρύθμισης!
Είμαι νηπιαγωγός γενικής αγωγής και πραγματικά θλίβομαι με όλα αυτά που γίνονται αυτές τις μέρες!
Σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 διαχωρίζετε τους πίνακες ειδικής- γενικής αγωγής από το 2015! Για να είναι σωστή αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να ισχύσει από το 2010. Αν διαχωρίσετε τους πίνακες της ειδικής αγωγής από το 2015, επιβραβεύετε αυτούς τους εκπαιδευτικούς που πλήρωσαν για να αγοράσουν σεμινάρια ή μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, προκειμένου να «εξαγοράσουν» μια θέση στους πίνακες της ειδικής και έπειτα να μεταπηδήσουν στους πίνακες της γενικής, ακριβώς επειδή δεν είχαν άλλο τρόπο να δουλέψουν στην δημόσια εκπαίδευση…Ποιος ο λόγος να εισχωρήσουν στους πίνακες της γενικής αγωγής εκπαιδευτικοί που προσέφεραν προϋπηρεσία καθαρά και μόνο στην ειδική αγωγή;;;Ποιος ο λόγος;;;Ο διαχωρισμός πρέπει να γίνει από το 2010, όπου και κλείδωσαν οι πίνακες!Μοναδικό κριτήριο για να μπει κάποιος στον πίνακα της γενικής ήταν ο βαθμός στον ΑΣΕΠ, κάτι που δεν είχαν,οπότε βρήκαν το «παραθυράκι» των σεμιναρίων ή των μεταπτυχιακών για να παρεισφρύσουν στους πίνακες παραπλεύρως!Αν δεν διαχωρίσετε τους πίνακες από το 2010, γίνεστε συνένοχοι στην παρανομία!Ακόμη και νομικά, σύμφωνα με το ΣΤΕ, ο ΑΣΕΠ είναι ο νόμιμος τρόπος και μόνο!
Θεωρώ κατάφωρη αδικία την παράγραφο 4 του άρθρου 47!!
Πώς είναι δυνατόν η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και 70.50 να προσμετράται μόνο σε έναν πίνακα που δεν έχουν δικαίωμα διορισμού και σε σύντομο χρονικό διάστημα δε θα δουλεύουν λόγω της πρόταξης των αποφοίτων του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ;; Καμιά ποσόστωση δε θα λύσει το πρόβλημα καθώς μας οδηγείτε σε επαγγελματικό αφανισμό!!
Πού είναι η ενιαία εκπαίδευση;; Πώς γίνεται αναβάθμιση της ειδικής αγωγής απαξιώνοντας τους κατέχοντες τα κατάλληλα προσόντα να διδάξουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα στα σχολεία γενικής αγωγή;
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 στους πίνακες γενικής αγωγής και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
Είναι άδικο να διαχωρίζεται η Εκπαίδευση.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
Θα πρέπει να υπάρξει κάποια μέριμνα για τους απολυθέντες εκπαιδευτικούς του ιδιωτικού τομέα και να προσμετράται κανονικά η προϋπηρεσία τους, ώστε να εντάσσονται στους πίνακες και να διεκδικούν μια θέση αναπληρωτή – δεν θα τολμήσω να πω μόνιμου- εκπαιδευτικού έχοντας ίσες ευκαιρίες με όσους εργάστηκαν στον δημόσιο τομέα. Η εμπειρία δεν αλλάζει είτε εργάζεσαι στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή? Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση. Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους? Ποιός θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά? Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας?
Οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 να προσλαμβάνονται αφού έχουν καλεστεί όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής νηπιαγωγοί και δάσκαλοι και όχι σε κάθε φάση! Που ακούστηκε το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή ακόμα χειρότερα τα σεμινάρια να υπερέχουν μιας τεταρτοετούς σχολής με τόσες ώρες πρακτικής σε δομές ΣΜΕΑΕ!και πως γίνεται τελευταία τόσο ενδιαφέρον για την ειδική αγωγή! Ας είναι καλά οι συνδικαλισταράδες δάσκαλοι μέσα στο υπουργείο! θα δούνε όμως τι εστί βερίκοκο σε ειδικά σχολεία και θα το ξανασκεφτούνε οι επίδοξοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με μεταπτυχιακά και ώρες σεμιναρίων!!!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
Γενική και ειδική αγωγή συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!!
Δεν διαχωρίζονται.
Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ 70.50 και κάτοχος δύο μεταπτυχιακών, ένα της γενικής κι ένα της ειδικής αγωγής. Το ένα με δίδακτρα και το άλλο χωρίς δίδακτρα. Οφείλω να ενημερώσω πως και στα δύο χρειάστηκε πολύς κόπος για να τα ολοκληρώσω και ατελείωτες ώρες διαβάσματος. Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω με ποια λογική ορισμένοι μιλάνε για «πληρωμένα» πτυχία. Μάλλον η άγνοιά τους τούς οδηγεί σε τέτοια συμπεράσματα!!! Μην επηρεάζεστε από στενόμυαλες μικροομάδες που δεν εξελίσσονται αλλά επαναπαύονται στις γνώσεις του βασικού τους πτυχίου!!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 70.50 ΚΑΙ 60.50 στους πίνακες γενικής αγωγής και με αναδρομική ισχύ!!
Δεν μπορεί τόσοι κόποι να πάνε χαμένοι!!
Η προϋπηρεσία είναι ΜΙΑ αυτή που προσφέρθηκε σε δομές του υπουργείου παιδείας στον βασικό τίτλο σπουδών. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ
Τάσσομαι ΥΠΕΡ της διπλής προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές κατά τα έτη 2010-2014, γιατί θεωρώ ότι είναι δίκαιο τόσο από νομικής όσο και από ηθικής πλευράς. Παραθέτω ακολούθως τα εξής επιχειρήματα:
1. Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005. Στους σχετικούς πίνακες η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες υπολογιζόταν στο διπλάσιο σε εφαρμογή του ισχύοντος και σήμερα Ν.3391/2005 (άρθρο 9, παρ. 3) αναδρομικά από το 2002 μέχρι και το 2010 και θα υπολογίζεται στο διπλάσιο από το 2014 και εφεξής σε μερική εφαρμογή του Ν.4283/2014 (άρθρο 5).
2. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του. Με την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 5Α του Ν.3848/2010 (Α’ 71) όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του Ν.4283/2014 (Α’ 189) αίρεται η αδυναμία εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 9, παράγραφος 3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/τ.Α’/4-10-2005).
3. Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών. Επομένως, δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία μας για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010. Ούτε αποτελεί αιτία έλλειψης εμπιστοσύνης από τον πολίτη προς τη Διοίκηση η εφαρμογή των νόμων αλλά το αντίθετο είτε η μη εφαρμογή είτε η τμηματική ή επιλεκτική εφαρμογή αυτών.
4. Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που προσέφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά την περίοδο 2010-2014 το έπραξαν κάτω από τις ίδιες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης όπως και οι εκπαιδευτικοί πριν από αυτούς ή οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν και θα υπηρετήσουν μετά από αυτούς.
5. Τέλος, οι ισχυρισμοί ότι οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά τα έτη 2010-2014 είχαν χαμηλές θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών είναι άτοποι, καθώς είναι σε όλους γνωστό ότι τα κενά που άνοιγαν κάθε χρόνο από την α’ φάση πρόσληψης αναπληρωτών ανήκαν σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές με αποτέλεσμα να τοποθετούνται εκεί οι αναπληρωτές που κατείχαν υψηλές θέσεις, ενώ αναπληρωτές που κατείχαν χαμηλότερες θέσεις στον πίνακα να τοποθετούνται σε σχολεία των τόπων συμφέροντός τους. Για παράδειγμα τα κενά της Αττικής άνοιγαν πάντα κατά τη β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών με αποτέλεσμα να παρατηρείται το φαινόμενο αναπληρωτές με χαμηλότερες θέσεις να τοποθετούνται εκεί σε αντίθεση με αναπληρωτές υψηλότερων θέσεων, οι οποίοι ήδη είχαν τοποθετηθεί κατά την α’ φάση πρόσληψης μακριά από τον τόπο συμφέροντός τους, ο οποίος και στις δύο περιπτώσεις αναπληρωτών ήταν η Αττική.
Αναφορικά με το αρ.47.4
Τυχούσες συντεχνιακές αιτιολογίες άλλων ομάδων αναπληρωτών ότι αναφορικά με την κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (με σεμινάριο ή μεταπτυχιακές σπουδές ειδικής εκπαίδευσης) παίρνουν την δουλειά άλλων αναπληρωτών δεν ευσταθούν καθώς δεν κάνουν κάτι παράνομο. Επισημαίνουμε ότι :
• α) Σε προηγούμενες προσλήψεις δινόταν δικαίωμα απενεργοποίησης της αίτησης των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΑΕ στην γενική εκπαίδευση όταν ξεκινούσαν οι προσλήψεις αναπληρωτών γενικής και ειδικής. Επιπρόσθετα όπως αποδεικνύεται από τις εγκύκλιους πρόσληψης αναπληρωτών κατά τα παρελθόντα έτη δινόταν η δυνατότητα αίτησης αναπληρωτών στην γενική εκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο για να φαίνεται η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στον ενιαίο πίνακα διορισμών (βλέπετε ενδεικτικό παράδειγμα σελ. 2, εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων α/μιας και β/μιας εκπαίδευσης σχ. έτος 2012-13 ΑΔΑ:Β41Ξ9-Ω93). Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν δηλώνονταν περιοχές προτίμησης στις αιτήσεις των αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Επομένως ένας αναπληρωτής ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 δεν μπορούσε να κληθεί να υπηρετήσει στην γενική εκπαίδευση.
• β) Επίσης οι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (εκτός του ότι κατά ένα μεγάλο αριθμό διαθέτουν κι εκείνοι επιτυχία στον ΑΣΕΠ ) , καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία σχεδόν και ένα μήνα αργότερα από τις προσλήψεις των αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης. Συνεπώς δεν αποκτούν περισσότερη προϋπηρεσία από έναν αναπληρωτή νηπιαγωγό ΠΕ60 και έναν δάσκαλο ΠΕ70 ώστε να προηγηθούν στην κατάταξη και πρόσληψη. Αν για παράδειγμα συγκριθούν προϋπηρεσίες ΠΕ60 και ΠΕ60.50 που ενδεχομένως το 2008 κλήθηκαν ταυτόχρονα κατά την ά φάση πρόσληψης αναπληρωτών να υπηρετήσουν στην γενική και στην ειδική εκπαίδευση αντίστοιχα, με το τέλος του παρόντος σχολικού έτους ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 υπολείπεται το λιγότερο σε 7 μήνες προϋπηρεσίας από τον ΠΕ60 . Αυτό σημαίνει ότι όταν ξεκλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 θα κατέβει πάρα πολλές θέσεις στην κατάταξη τόσο στους πίνακες αναπληρωτών γενικής όσο και στον ενιαίο πίνακα διορισμών εφόσον οι πίνακες αυτοί συνεχίσουν να υφίστανται έπειτα από την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση θα διαθέτει λιγότερα μόρια προϋπηρεσίας.
• γ) Οι αναπληρωτές ΠΕ60.50 &ΠΕ70.50 για τους οποίους προβάλλεται το επιχείρημα ότι δεν διαθέτουν επιτυχία ΑΣΕΠ, κατά πρώτον δεν ευθύνονται για την μη πραγματοποίηση διαγωνισμού από το 2010 και έπειτα. Κατά δεύτερον ,στήριξαν και στηρίζουν το ελληνικό δημόσιο σχολείο προσφέροντας πραγματική υπηρεσία έργου η οποία μεταφράζεται σε χρόνια εργασιακής εμπειρίας, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παραβλέπεται και να υποτιμάται.
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ!!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΙΔΙΚΗΣ!
Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η προϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε. Άλλωστε στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Δεν γίνεται δηλαδή να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται σε δημόσια σχολεία.
Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η προϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε. Άλλωστε στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Δεν γίνεται δηλαδή να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται σε δημόσια σχολεία.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΠΛΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.
Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.
ΔΙΑΧΩΣΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦ ΕΞΗΣ!!
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014!
Είμαι αναπληρωτής νηπιαγωγός ΠΕ60. Ζητώ η προυπηρεσία στην ειδική αγωγή να προσμετρηθεί στον οικείο πίνακα από το 2010 και μετά και όχι από το 2015!! Δεν είναι δυνατόν να γυρνάμε όλη την Ελλάδα τόσα χρόνια με προσωπικό και οικονομικό κόστος και να κινδυνεύσουμε του χρόνου να χάσουμε την θέση μας στον πίνακα αναπληρωτών, που με τόσο κόπο αποκτήσαμε από τον καλό μας βαθμό στον Ασέπ αλλά και από την προυπηρεσία μας, από κορίτσια που είτε δεν είχαν καλή βαθμολογία στον Ασέπ είτε πλήρωσαν για να κάνουν τα σεμινάρια των 400 ωρών! Προσπαθούμε να διορθώσουμε τις αδικίες που δημιουργήθηκαν τόσα χρόνια από τις προηγουμένες κυβερνήσεις όχι να δημιουργήσουμε κι άλλες!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΣΕΜΝΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΟΧΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014!!
Επιτέλους οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 πρέπει να αποφασίσουν πού θέλουν να εργαστούν! Στην ειδική ή στη γενική εκπαίδευση;;; Απαράδεκτο να προσμετράται η προϋπηρεσία και στους δύο πίνακες. Επιπλέον, πρόκειται για κατάφωρη αδικία να δοθεί ποσόστωση σε κάθε φάση πρόσληψης στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, καθώς ακυρώνονται οι σπουδές 4 χρόνων, 2 εκ των οποίων είναι πρακτική άσκηση σε γενικά και ειδικά σχολεία. Σε αντίθεση με τα πανεπιστήμια Μακεδονίας και Θεσσαλίας, ένα μεταπτυχιακό δεν προσφέρει σίγουρα την ίδια κατάρτιση όσον αφορά στον αριθμό των μαθημάτων και στη διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης. Μπορούν άραγε να συγκριθούν 4 χρόνια σπουδών εξ ολοκλήρου στην ειδική εκπαίδευση με 2 και σε πολλές περιπτώσεις με 1 μόλις χρόνο εκπαίδευσης; Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 θεωρείται επιτακτική ανάγκη αν επιθυμούμε τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να εκπαιδεύονται από άρτια καταρτισμένους επιστήμονες.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πως γίνετε να σκεφτεί κάποιος ότι πρέπει να μετραει η προυπηρεσια μας στο πινακα ειδικης; Εξάλλου σε περίπου δυο χρονια θα μεινουμε εξω απο αυτον τον πίνακα όταν οι 61 και οι 71 θα στελεχώνουν αποκλειστικά τον Πίνακα Ειδικής!!Πολλοι απο εμας θα δουλευαμε και απο τον πινακα γενικης!
Αν περασει η ρυθμιση θα αναγκαστούμε να μην κανουμε αιτηση του χρονου στην ειδικη!Τότε πως θα στελεχωθει ο Πίνακας της Ειδικής, αφού τα επιπλέον προσόντα μας στην Ειδική απαξιώνονται!!
ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΟΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014!!
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ! ΑΚΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΗ ΙΣΧΥ!
ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014 ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ΕΠΙΣΗΣ!
Ρε παιδια κατανοω πραγματικα τη στεναχωρια και το θυμο καποιων συναδελφων οι οποιοι βλεπουν οτι τωρα που θα ανοιξουν οι πινακες αν μετρησουν τα δυσπροσιτα θα χασουν καποιες θεσεις στο πινακα. Κατανοητο ολο αυτο !!! Αλλα ας βγουμε λιγο εξω απο ολη αυτη τη κατασταση και ας δουμε τα πραγματα αντικειμενικα !!! Δεν γινεται ο ανθρωπος που εργαστηκε στη Δονουσα και ειχε 6 ταξεις συνδιδασκαλια (μονο οσοι εχουν κανει καταλαβαινουν τη δυσκολια της καταστασης) να παρει τα ιδια μορια με καποιο που εργαζονται σε ενα δημοτικο σχολειο στο κεντρο μιας πολης. Δεν ειναι δικαιο ! Πως να το κανουμε τωρα ! Και σας το λεω εγω που εχω μια χρονια σε δυσπροσιτο και οχι οπως καποιοι αλλοι 3 ή 4 χρονια. Πρεπει με καποιο τροπο αυτοι οι εκπαιδευτικοι να διαφερουν σε σχεση με τους αλλους. Ναι ισως τα διπλασια μορια να ειναι πολλα αλλα πρεπει να τους δοθει μια διαφορα ως ανταμοιβη για το κοπο τους !!! Αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και θεωρω πως αν βγαλει ο καθενας το προσωπικο του συμφερον στην ακρη θα συμφωνησει μαζι μου…
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΔΤΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!
ΑΔΙΚΙΑ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ! Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΛΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ!!
ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014 ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ!
Σε στέλνει η Πρωτοβάθμια σε δυσπρόσιτη σχολική μονάδα, ενώ είσαι σε υψηλή θέση του πίνακα, γιατί κατά την τοποθέτησή σου ανοίγουν πρώτα τα δυσπρόσιτα και αλλάζει η σειρά σου λόγω εντοπιότητας και κοινωνικών κριτηρίων. Πηγαίνεις γιατί δεν μπορείς να αρνηθείς, αφού υπάρχει η ποινή της διετούς διαγραφής..
Ζεις ένα χρόνο πέρα από τον κόσμο. Αναρωτιέσαι: Γίνεται αυτή την εποχή να υπάρχουν μέρη στα οποία ο κόσμος ζει με διαφορά ετών;;; Παρ’όλα αυτά μένεις, ζεις χωρίς θέρμανση, με υψηλό νοίκι γιατί δεν έχει πού αλλού να μείνεις, χωρίς σούπερ μάρκετ ή έστω ένα μπακάλικο και αναγκάζεσαι να πηγαίνεις 1,5 ώρα μακριά και να ψωνίζεις για μία με δύο εβδομάδες… Να κλείνει ο δρόμος από τα χιόνια, να πέφτει συνέχεια το ρεύμα, να κρυώνεις και να μην ξέρεις τι να κάνεις….Να θέλεις να κάνεις μπάνιο και επειδή δεν έχει θερμοσίφωνα να βράζεις νερό… Να σκέφτεσαι: Αξίζει για το επάγγελμα αυτό να ζω έτσι; Και να βρίσκεις την απάντηση μέσα σου: Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα να μάθουν!!!! Και παίρνεις δύναμη να συνεχίσεις…
Αν υπάρχει έστω και ένας που δε συμφωνεί με την προσμέτρηση των δυσπρόσιτων ας βάλει τον εαυτό του στη θέση εκείνου που υπηρέτησε και 1 και 2 και 3 χρόνια. Ας φανούμε άνθρωποι επιτέλους! Ας μην τυφλώνονται κάποιοι από το προσωπικό τους συμφέρον και τάσσονται ενάντια σε κάτι που είναι το μόνο δίκαιο και ανθρώπινο!!! Ο διπλασιασμός είναι το ελάχιστο που μπορεί να δοθεί!
Γι’αυτό, λοιπόν, ζητάμε αυτή την επιβράβευση για όσα περάσαμε από τη στιγμή που ο νόμος ποτέ δεν άλλαξε και ποτέ δε βγήκε νόμος που να ακυρώνει τα δυσπρόσιτα. ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΤΟΥ 2010-14.
Ο νόμος 3848/2010 ποτέ δεν κατηργησε τα δυσπρόσιτα. Απλά σταμάτησε την ανατροφοδότηση των πινάκων. Τα δυσπρόσιτα υπήρχαν πάντα και ίσχυαν κανονικά. Οπότε οποιοδήποτε επιχείρημα κάποιων ότι δεν γνώριζαν δεν ευσταθεί. Απλά βολεύτηκαν στη θέση που είχαν.
Αν θέλετε να εφαρμόσετε το δίκαιο διπλασιάστε τα μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων και για τα έτη 2010 έως 2014. Αυτό είναι το σωστό και το αυτονόητο.
Με το νόμο που προτείνετε κάνετε επιλεκτικό άνοιγμα των πινάκων. Η τα ανοίγετε όλα ή τίποτα. Αυτό είναι δικαιοσύνη και ισονομία από τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί εργάστηκαν στα ίδια σχολεία!!!
Η ΔΟΕ έχει πάρει απόφαση καθώς και το σύνολο των συλλόγων υπέρ της διπλής προσμέτρησης .Εσείς ποιον ακούτε ;
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Η ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ!ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕ ΓΕΝΝΑΕΙ ΑΛΛΑ ΓΕΡΝΑΕΙ!ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ.ΠΟΣΟ ΝΟΗΜΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ;ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΥΝΟΙΚΑ ΟΣΟ ΙΣΧΥΑΝ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΔΟΣΕΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ.ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ!ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!
Ναι στον διαχωρισμό των πινάκων και μάλιστα αναδρομικά! Όχι στον διπλασιασμό μοριών από τα δυσπρόσιτα 2010-2014