1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, κατά τη γνώμη μου, είναι ένα πεδίο που αφορά τους γονείς και την άτυπη εκπαίδευση-μόρφωση του ατόμου. Συνεπώς είμαι αντίθετη στο να εφαρμοστεί στα πλαίσια της τυπικής-θεσμοθετημένης εκπαίδευσης, έστω και πιλοτικά.
Παραθέτω τις σκέψεις μου ως προς το πρώτο άρθρο και μετά καταλήγω στην συμφωνία ή διαφωνία μου:
1. Σε ορισμένες χώρες εντός κ εκτός Ε.Ε οι κυβερνήσεις ενημερώνονται από αντιστοίχου θέματος έρευνες κοινού επί πληρωμή κ ενημερωτικά αποτελεί συμβουλευτική για τους λήπτες αποφάσεων. Εδώ έχει συσταθεί τέτοια έρευνα ή χρησιμοποιούμε για τη χώρα μας άλλες άλλων χωρών; Όταν δεν το γνωρίζω δεν μπορώ να αποφασίσω.
2. Ως γονιός συστημικά επιτρέπω στο σχολείο τη γενική μόρφωση των παιδιών μου αλλά υπάρχουν και κάποια που θέλω να τα διδάξω ξεχωριστά καθώς δεν είναι εφικτό εάν έχω 4 παιδιά κ ένα παιδί μου να έχει σχολικά έντυπα με το μάθημα της αναπαραγωγής στο σπίτι να αποτρέψω άλλα παιδιά διαφορετικής ηλικίας να συζητάνε ή να βλέπουν. Δεν έχουν όλα την ίδια περίοδο το ίδιο αντιληπτικό επίπεδο. Θέλω να μπορώ να καλλιεργήσω με τρόπο που εγώ πιστεύω, όποτε νομίζω να έχω το δικαίωμα της συζήτησης σε θέματα υπαρξιακά, αναζήτησης σεξουαλικών προτιμήσεων. Δεν θέλω το παιδί που νόμιμα ανατρέφω ως γονιός να κάνει τέτοιο μάθημα με τα παιδιά του γείτονά μου κ να σκέφτεται ή να δύναται συζητησει ότι προτιμάει κάποιον σεξουαλικά από το γύρω χώρο μου. Γιατί θέλει μακροσκελέστατη ανάλυση ,όχι επί του παρόντος.
3. Όλα τα τηλεοπτικά μέσα έχουν νόμιμα δημοσιεύσει ότι θεάματα επιτρέπονται μόνο από καποια ηλικία κ μετά. Δεν είναι κατάλληλα κάποια; Διαχωρίζουμε τη βία από τη σεξουαλικότητα; Η θα επιτραπεί μετά η έκθεση στα γυμνά σώματα και στις αισθησιακές σκηνές καθώς η βία εγείρει πάθη ενώ η σεξουαλιλότητα όχι. Ό,τι εγείρει πάθη θέλει καθοδηγητές κ προσωπικούς φροντιστές-γονιούς όχι δασκάλους που τυχαία διορίζετε οπουδήποτε. Η ηλικία λοιπόν για κάθε άνθρωπο δεν είναι ποτέ η ίδια για την ανάπτυξη αντιληπτικών δεξιοτήτων που χωράει κ πνευματική-νοητική ωριμότητα κ γνώση, σίγουρα όμως το παιδί οφείλουμε να το προστατέψουμε. Αλλιώς να το βάλουμε να ψηφίσει…
4. Ο Βασιλιάς Δαυίδ έγραφε στους ψαλμούς του «ιδού γαρ εν ανομιες συνελήφθην και εν αμαρτίες εκίσσησέ με η μήτηρ μου». Ο ίδιος διέκρινε παθογόνο, ευτελή κ απρεπή τον τρόπο δημιουργίας του κάνοντάς τον να νιώθει ενοχές ζητώντας από ανώτερη δύναμη εξιλέωση. Ο Φρόυντ διέκρινε συμπλεγματικές ψυχικές διαταραχές από τα κρυμμένα ένστικτά μας. Πως μπορούμε λοιπόν να εκπαιδεύσουμε κ να ελέγξουμε το θυμικό των αθώων νεαρών ανωρίμων ψυχοπνευματικά και σωματικά νέων γενεών; Είναι πολύ ριψοκίνδυνη εκπαιδευτική πρωτοβουλία που δεν χαρακτηρίζει υπεύθυνες πολιτικές. Δεν είναι νόμιμο δικαίωμα μου να διαφωνώ και παράλληλα το κράτος να προστατεύσει την διαφοροποίησή μου ως προς την εγκράτεια και την αγνότητα του σώματος και του πνεύματος; Παρακαλώ πολύ δώστε μας μαθήματα αυτοκυριαρχίας και δημιουργίας σταθερών οικογενειών κατά προτεραιότητα που καλλιεργούν δυνατούς χαρακτήρες πολιτών που αντιδρούν και αντιστέκονται σε κάθε επιβουλέα και να ανορθώσουμε νέες γενιές που είναι έτοιμοι να υπηρετήσουν την Πατρίδα με πνεύμα στρατιωτικής πειθαρχίας, αρετή του Ελληνικού Στρατού μας στην οποία όλοι καλούνται στα 18 (όχι ενωρίτετο) τους χρόνια να στρατολογηθούν και να μην δειλιάζουν φοβούμενοι. (Συμπλέγματα του Φρόυντ)
Μόνο με αυτά που ανέφερα δηλώνω ότι διαφωνώ με το άρθρο.
Θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω ετι μακρότερον αλλά θα κούραζα αυτούς που δεν έχουν υπομονή.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που σκοπίμως πάτε να περάστε με τρόπο που θα κάνει κακό στις ψυχές των παιδιών μας και τις αξίες μας ως Έλληνες χριστιανοί ορθόδοξοι. Κοιτάξτε να λύστε τα άλλα θέματα της παιδείας, υποκριτές, και αυτό το κομμάτι θα το αναλάβουμε εμείς οι γονείς!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο. Η ενασχόληση με τα ευαίσθητα αυτά θέματα στην προσχολική ηλικία των παιδιών είναι αναντίρρητο δικαίωμα μόνο των γονέων, διότι αυτοί γνωρίζουν τον χαρακτήρα, την ψυχοσύνθεση και τις ιδιαιτερότητες του παιδιού τους.
Ως πολύτεκνη μητέρα θεωρώ καταστροφική την πρώιμη διέγερση και αφύπνιση της σεξουαλικότητας στα παιδιά μας και μάλιστα από περίεργα και επικίνδυνα προγράμματα… Η “ενημέρωση”αυτή θα φέρει μεγάλη αναστάτωση και αλλοίωση στην όλη προσωπικότητα και τον ψυχισμό του παιδιού, με ολέθριες συνέπειες για όλη του τη ζωή.
Όχι, κατηγορηματικό όχι, σε πειραματισμούς που θέτουν σε κίνδυνο την ψυχική υγεία των παιδιών μας και την ομαλή εξέλιξη της ζωής των! Αφήστε ήσυχους εμάς τους γονείς να έχουμε αυτή την λεπτή και κρίσιμη ενημέρωση των παιδιών μας σύμφωνα με τις δικές μας αξίες και αρχές, με την διάκριση, την προσοχή, την υπευθυνότητα και την αγάπη μας!
Απαράδεκτο! Πρέπει να συνασπιστούμε όλοι να τους καταστρέψουμε τα διαβολικά σχέδια που έχουν στο μυαλό τους. Η διαπαιδαγώγηση ξεκινάει ήδη από τη προνηπιακή ηλικία , δεν θα μολύνεται τις αθώες ψυχές των μικρών. Ντροπή!
Το ότι ντρέπεστε να πείτε ξεκάθαρα ότι απλά και μόνο σας ενδιαφέρει να εισαχθεί η σεξουαλική «διαπαιδαγώγηση» δείχνει ή ότι δεν θάψατε εντελώς τη συνείδησή σας ή ότι κινείστε με πονηριά, γιατί ξέρετε ότι θα αντιδράσουν πολλοί περισσότεροι και περισσότερο. Δυστυχώς μας έχετε αποδείξει πολλές φορές ότι ισχύει το δεύτερο. Αν στο υπουργείο υπάρχει κάποιος που να ξέρει τι σημαίνει στα αλήθεια η διαπαιδαγώγηση ας ενημερώσει τους υπόλοιπους ότι αυτό που θέλετε να κάνετε λέγεται απλά κακοποίηση της ψυχικής υγείας των παιδιών και δη των νηπίων. Αφήστε τους γονείς να αναλάβουν τα παιδιά τους όπως εκείνοι ξέρουν κι επιλέγουν και σύμφωνα με τον χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία κάθε παιδιού. Αναθεωρήστε πριν να είναι αργά…
Σαν πολύτεκνη μητέρα και παιδαγωγός νηπιακής ηλικίας βρίσκω απαράδεκτη την κίνηση του υπουργείου να βάλει τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σαν υποχρεωτική μάθηση στα σχολεία και πόσο μάλιστα από το νηπιαγωγείο. Αυτές οι ηλικίες είναι τόσο τρυφερές, γιατί να πονηρεψουμε τα παιδάκια μας; Άλλωστε αυτό είναι ένα θέμα για το οποίο πρέπει να μιλήσουμε εμείς οι γονείς στα παιδιά μας. Γιατί να αφήσουμε τον κάθε παιδαγωγό, που δεν ξέρουμε τι κουβαλάει μέσα στη ψυχή του τι τραύματα μπορεί να έχει, να μιλήσει για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδάκια μας; Όχι! Δεν πρέπει να περάσει αυτό!
ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΑΦΝΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Το ΔΣ της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Δάφνης Υμηττού σε συνεδρίασή του και με ομόφωνη απόφαση των παρόντων (8/9) μελών επιθυμεί να δηλώσει δημόσια την αντίθεσή του με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που κατατέθηκε προς διαβούλευση εν μέσω της πανδημίας και των απαγορευτικών μέτρων. Ειδικότερα:
Η επιλογή της Υπουργού να φέρει στον δημόσιο διάλογο ένα νομοσχέδιο με σημαντικές αλλαγές για την Παιδεία, σε μια περίοδο που η κοινή γνώμη είναι προσανατολισμένη στα ζητήματα του κορωνοϊού (υγείας, οικονομικά, κοινωνικά κ.ά) και με υποχρεωτικό εγκλεισμό στα σπίτια μας, δηλαδή μακριά από κοινωνικές ζυμώσεις και χωρίς δυνατότητα δημόσιων εκφράσεων αντιθέσεων -ή και συμφωνιών- με αυτό, αποτελεί από μόνη της ικανό λόγο να ζητάμε το άμεσο «πάγωμά» του. Η καταληκτική ημερομηνία της δημόσιας διαβούλευσης (6/5/2020) βρίσκει τα σχολεία μας κλειστά και την ευρύτερη σχολική κοινότητα σε αναταραχή για όσα έχουν συμβεί και, κυρίως, για όσα επίκεινται. Είναι δε αδιανόητο για εμάς να συζητάμε για το πως θα μοιραστούν οι μαθητές σε 15αρια τμήματα (αριθμός αυξημένος κατά 50%+ από τον προβλεπόμενο για άλλους κλειστούς χώρους) και την ίδια ώρα να κατατίθεται ένα νομοσχέδιο βάσει του οποίου από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών δημοτικών και νηπιαγωγείων μέχρι και 26 ανά τμήμα (από 22 που είναι σήμερα).
Ένα νομοσχέδιο που:
– αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα παρά το πάγιο αίτημά μας για μείωση του
– αναδεικνύει ως σωφρονιστικό σύστημα τιμωρητικές ποινές, που θα ακολουθούν μάλιστα τον μαθητή εφ’ όρου ζωής, αγνοώντας επιδεικτικά τα αίτια και τους τρόπους πρόληψης μη επιθυμητών συμπεριφορών και «ποντάροντας» σε κάποιον μη ειδικό «Εκπαιδευτικό Εμπιστοσύνης»
– διπλασιάζει σχεδόν τα εξεταζόμενα μαθήματα, εκτρέφοντας την παραπαιδεία και τον εξεταστοκεντρικό χαρακτήρα του σχολείου
– επαναφέρει την αποδεδειγμένη στην πράξη «καρμανιόλα» της Τράπεζας Θεμάτων
– εφευρίσκει «κόντρα» μαθήματα για την πολύπαθη Γ Λυκείου
– αποκλείει από τα Επαγγελματικά Λύκεια όποιον έχει συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας του, στέλνοντας τη συντριπτική πλειοψηφία όσων φοιτούν σήμερα σε ΕΠΑΛ στην ιδιωτική εκπαίδευση
και ρυθμίζει ένα σωρό σοβαρά θέματα που χρήζουν βαθειάς και ειλικρινούς διαβούλευσης (Λατινικά αντί Κοινωνιολογίας, αξιολόγηση, θεματικές νηπιαγωγείων, αύξηση βάσεων κ.ά.) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!
ΖΗΤΑΜΕ να μην κλέψει κανείς το μέλλον των παιδιών μας!
ΚΑΛΟΥΜΕ την Κυβέρνηση να αποσύρει ΤΩΡΑ το νομοσχέδιο και να μη μας ειρωνεύεται ότι είχαμε περισσότερο χρόνο να το «μελετήσουμε» με κλειστά σχολεία!
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΟΙΚΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ, ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΧΕΙ!
Σεξουαλική αγωγή σε μικρά παιδιά; Αστείο και μάλιστα κακόγουστο. Διαφωνώ κάθετα.
Απαράδεκτο!!! Να αφήσετε τα παιδιά στην ανεμελιά και στην αγνότητα και τρυφερότητα της ηλικίας τους. Διαφωνούμε όλοι κάθετα .
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Ιδιαίτερα δε στην προσχολική ηλικία είναι απαράδεκτο. Ντροπή σας. Ανακάλεστε το άμεσα
Πραγματικά ,ως μητέρα ενός παιδιού ,φρίττω από τα νοσηρά μυαλά που μηχανεύονται τέτοια ελεεινά νομοσχέδια .Από πού κι ως πού ΠΟΙΟΣ καταρτισμένος και ειδικός θα αναλάβει να μιλήσει στα νήπια για τέτοια θέματα ;;Είναι οι έρμοι οι νηπιαγωγοί , μόνιμοι κ αναπληρωτές ,γνώστες;;;Θα κυκλοφορήσουν Θεός οιδε από ποιους βίντεο κονσέρβα και υλικά κονσέρβα που θα υποχρεωθούν οι νηπιαγωγοί να παρουσιάσουν μπερδεμένοι και αποσβολωμένοι κ οι ίδιοι .Καθε πράγμα στον καιρό του Κύριοι .Καλυψτε τα της παιδείας που μπάζουν από παντού Και αφήστε τα άλλα.Φτάσαμε να πατωνουμε στις εκθέσεις του Ο.Ο.Σ.Α ,βγάζοντας μαθητές με ελλιπείς γνώσεις μαθηματικών ,έκφρασης ,γλώσσας κ σας μαρανε η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πού;;;;;;Στα νηπιάκια .Άχρηστοι και επικίνδυνοι !!!!!
Να δημοσιεύσετε την φωνή μου .
Γεια σας, είμαι αντίθετος με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των νηπίων μας. Ως γονέας 3 μικρών παιδιων αρνούμαι για λόγους συνείδησης να εκθέσω τα παιδιά μου ως πείραμα σε αμφιλεγόμενες πρακτικες.
Να σεβαστούμε την αδιαπραγμάτευτη τρυφερότητα των παιδιών που θέλουν να ζουν την αθωότητά τους. Μη τα τρομάζουμε μέ άκαιρες διδασκαλίες.Κάθε πράγμα στην ώρα του.Όταν μεταβούν στην όμορφη αλλά και δύσκολη εφηβία, τότε προσεκτικά γονείς, φωτισμένοι δάσκαλοι και ενάρετοι λειτουργοί του Θεού θα μιλήσουν στα αγόρια καί στα κορίτσια.
Η μέχρι τώρα κατεύθυνση στο θέμα αυτο (και οι ιδεολογικές και στρατευμένες νομοθετησεις αντίθετα στην φύση και τον Θεο) με κάνει να επαναστατώ στην ιδέα ότι θα πουν τα ίδια και στα ανυπεράσπιστα μικρούλια.
ΌΧΙ στην σεξουαλική αγωγή στο νηπιαγωγειο
Το άρθρο ένα είναι διατυπωμένο πολύ γενικά αφήνοντας μεγάλο περιθώριο εξουσίας στο υπουργείο ως προς την υιοθετηση διαφόρων προγραμμάτων συμπεριλαμβανομένου και του προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ενώ δεν γίνεται καμία αναφορά στην επιφύλαξη δικαιωμάτων του πολίτη.
Οι προθέσεις περί εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία είναι θρασύτατες και από παιδαγωγικής και από ψυχολογικής και ψυχιατρικής απόψεως. Εάν παραβλέπετε τον ιερό και απροσπέλαστο φορέα της οικογένειας, ως θεματοφύλακα των αξιών αλλά και της ολιστικής ανατροφής και υγείας των παιδιών, αφουγκραστείτε τουλάχιστον τη φωνή της επιστήμης που συνδέει την τέτοιου είδους παιδαγωγικές μεθόδους με σεξουαλικές και ψυχιατρικές αμφιταλαντεύσεις που θα φέρονται ως ανεπανόρθωτα τραύματα σε ολόκληρη τη ζωή των αυριανών πολιτών. Αναλογιστείτε την ευθύνη και επανεξετάστε…
Θεωρώ υπερβολικό την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά. Είναι ατομική υπόθεση. Καλύτερα ένας ψυχολόγος σε κάθε 50 παιδιά.
Ευχαριστώ
Ψηφίζω οχι στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Το δικαίωμα αυτό τον έχουν μόνο οι γονείς.
Διαφωνο
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην προσχολική ηλικία. Λυπάμαι για την επιπολαιότητα τέτοιων νομοσχεδίων, που έχουν να κάνουν με το χτίσιμο της προσωπικοτήτας των μελλοντικών πολιτών της χώρας μας.
Διαφωνώ κάθετα με το παραπάνω εγχειρημα
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΩΣ στην πρόθεση εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία… Απειλείτε να παραχωρήσετε την ψυχική και σεξουαλική υγεία των παιδιών, με ολέθριες συνέπειες όχι μόνο για τόσο τρυφερή αυτή ηλικία τους, αλλά και για ολόκληρη τη ζωή τους. Με τα καθ’έξιν νομοθετήματα που άπτονται τόσο ευαίσθητων και λεπτών θεμάτων, τ’ αντιμετωπίζετε με θρασύτητα παραγκωνίζοντας την οικογένεια ως βασικό και απροσπέλαστο φορέα αγωγής και συμβάλλοντας στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας, όπως συνέβη και όπου αλλού ακολουθήθηκαν παρόμοιες τεχνικές. Λιγός παραπάνω σεβασμός δεν θα έβλαπτε. Φέρετε πολύ μεγάλη ευθύνη και ένας ατυχής χειρισμός, δύναται ν’αποβεί μοιραίος.
Διαφωνώ ριζικά! Μόνο ζημιά στα παιδια μας θα κάνει και η πρώιμη εισαγωγή ξένης γλώσσας και πολύ χειρότερα η ενασχόληση τους με σεξουαλικής φύσεως θέματα! Επιτελους ειναι αρρωστημένο όλο αυτό που επιχειρείτε να γίνει! Υπάρχουν τόσα όμορφα πράγματα που μπορούν να γίνουν ωστε να συμβάλλει το σχολείο στην υγιή ψυχοπνευματική ανάπτυξη των παιδιών! είναι τόσο δύσκολο να βοθήσουμε τα παιδιά μας; Όχι ! Αντίθετα όμως είναι πολύ ευκολο να τα ζημιώσουμε χωρίς επιστροφή…
Οχι, τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα. Φτάνει πιά. Ούτε sex ούτε Αγγλικά στα σχολεία!
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σέ αυτή την ηλικία, διότι δεν είναι μια ικανοποίηση των αισθήσεων, αλλά μια πράξη η οποία προϋποθέτει την συμμετοχή του λογικού νου,την αγάπη και την ευθύνη.Τα παιδιά έχουν ανάγκη από παιχνίδι καί όχι από κάτι που έρχεται αργότερα φυσιολογικά καί όχι πεπιεσμένα.
Διαφωνώ απόλυτα με την απόφαση του υπουργείουη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση οφείλει να γίνει όταν πρέπει όταν τα παιδιά είναι ώριμα και κατανοούν η ηλικία που αναφέρεται είναι πολύ τρυφερή για τέτοιου είδους προβληματισμούς.Καθ η προσωπική μου άποψη είναι η εξής όταν τα παιδιά ζουν σε μια υγιή οικογένεια όπου οι ρόλοι είναι ξεκάθαρη και τα παιδιά λαμβάνουν τα ερεθίσματα που έχουν ανάγκη και τις σωστές απαντήσεις ανάλογα με την ηλικία και τις απορίες τους η σεξουαλικότητα τους αναπτύσσεται φυσιολογικά δεν χρειάζεται να τα κάνουμε να σκέπτονται τις εξαιρέσεις τού κανόνα.Ειμαι κάθετα αντίθετη σε αυτή απόφαση.Αν και τα παιδιά μου είναι μεγαλύτερα είναι σωστά ενημερωμένα.Ολα αυτά έρχονται από την οικογένεια αυτός ο θεσμός είναι ιερός δεν χρειάζονται δάσκαλοι να διδάξουν τα αυτονόητα που από καταβολής του ανθρώπινου γένους σε υγιή συνθήκες αναπτύσεται φυσιολογικά και χωρίς πρόβλημα στο μέλλον.Μην καταδικάζετε την τρυφερή ηλικία να επωμιστεί το βάρος μιας μειοψηφίας στο κοινωνικό γίγνεσθαι που διαφέρει από το φυσιολογικό.
Διαφωνώ Κάθετα με το θέμα: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. 1ον) Βάζει δυναμίτη στις ήδη πληγωμένες ψυχές των παιδιών, 2ον) Ο τρόπος και τα επιχειρήματα που δίνονται είναι κατά την γνώμη μου πολύ επικίνδυνα και στολίζονται με επιστημονικές θεωρίες και απόψεις οι οποίες δεν λαμβάνουν καθόλου υπόψη τις απόψεις της επίσημης εκκλησίας για το θέμα. Τώρα θα πει κάποιος τι δουλειά έχει η εκκλησία; Η απάντηση κατά την γνώμη μου είναι ότι είναι η μόνη που μπορεί να έχει σωστή άποψη γιατί βασίζεται στην αλήθεια των λόγων του Θεού για την οικογένεια και την σωστή πνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Άρα η οικογένεια έχει τον πρώτο και κυρίαρχο ρόλο για το συγκεκριμένο θέμα που συζητείται.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – Φυσικής Αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων Φυσικής Αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις ακόμη και οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής επιλέγονται με βάση την ειδικότητα τους για συγκεκριμένα αντικείμενα διδασκαλίας. Για παράδειγμα το αντικείμενο της κολύμβησης, μια ήπια και ταυτόχρονα σημαντική ως δεξιότητα ζωής, το οποίο είναι το πλέον σημαντικό και διαδεδομένο αντικείμενο διδασκαλίας σε αυτή τη σχολική ηλικία στο κόσμο (στη Πολιτεία της Φλόριντας έχει νομοθετηθεί η υποχρεωτική κολυμβητική επάρκεια πριν αρχίσουν τα παιδιά το Δημοτικό) στο Ελληνικό Δημοτικό σχολείο διδάσκεται από Γυμναστές με ειδικότητα κολύμβησης ή συναφών αθλημάτων του υγρού στίβου. Ακόμη και αν υπάρξει η «ιδανική» επιμόρφωση πόσο ασφαλής είναι η πρακτική διδασκαλία του από μη εξειδικευμένους επιστήμονες; Πρέπει οι διδάσκοντες όχι μόνο να ξέρουν αλλά και να μπορούν να μπουν μέσα στο νερό.
Ειναι νά απορει κανείς ποιος νους εμνεύστηκε τήν διάταξη γιά τήν υποχρεωτική σεξουαλική διαπαιδαγωγηση των παιδιων απο τό Νηπιαγωγειο!!!
Ας σεβαστουμε τά παιδια. ‘Ας σεβααστουμε τή λάμψη απο τήν αθωότητα του παιδιου,πού δέν άλλη απο τή φυση του, τή λάμψη της εικόνας του Θεου. Ας μή τήν τσαλακωσουμε. Ας μη τήν τραυματισουμε.
‘Αξιότιμη κ. Υπουργέ, πού ειστε καί μικρομάνα, βλέποντας τά μάτια του παιδιου σας, διαγράψτε τήν διαταξη αυτη, την επιμελως καλυμμένη μεσα στήν αιτιολογικη εκθεση, του αρθρου 1
Ως μητέρα και ως εκπαιδευτικός θεωρώ εγκληματική την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό. Αναθεωρήστε και προστατέψτε την τρυφερή ηλικία των παιδιών και των μαθητών μας. Διαφορετικά θα μας βρείτε απέναντί σας!
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπεδαγώγισης ιδιαίτερα στην τρυφερή ηλικία των νηπίων !!! Θα πρέπει τα παιδιά να μεγαλώσουν ως παιδιά !!!
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στις ηλικίες νηπιαγωγείου είναι ίσως αποδεκτή αλλά με αυστηρές προϋποθέσεις.
Για παράδειγμα στις ηλικίες 4-6 χρονών θεωρώ ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε μια συζήτηση με το παιδί για
-τη σύλληψη ενός μωρού, την εγκυμοσύνη και τον τοκετό, με απλή αλλά σωστή γλώσσα, χωρίς λεπτομέρειες!!!!!
– ποιες συνήθειες (ντουζ, κ.α.) πρέπει να γίνονται σε ιδιωτικό χώρο και όχι δημόσια.
από εκεί και πέρα αν προσπαθήσω να μιλήσω με τον 5 χρονών γιο μου για παράδειγμα
– για τα όρια σε σχέση με το χειρισμό του σώματός του και πιο συγκεκριμένα: παιχνίδια με το σώμα (τι είναι ασφαλές και τι όχι, τι είναι αποδεκτό και τι όχι), το ποιο πιθανό είναι να καταλάβει ότι με το σώμα μας κάνουμε ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ και άντε μετά να δούμε τη ιδέες θα του μπαίνουν στο μυαλό;;;
– ή ότι το σώμα του ανήκει μόνο σ’αυτό και ότι μπορεί και πρέπει να αρνηθεί οποιαδήποτε συμπεριφορά προέρχεται από κάποιον άλλο και το κάνει να νιώθει άβολα και άσχημα, ακόμα και αν αυτός ο άλλος είναι μέλος της οικογένειας, το μόνο που ίσως καταλάβει είναι ότι μπορεί να αρνηθεί να πλένει τα δόντια του ή να κάνει μπάνιο.
Υπάρχει, πράγματι, κάποιος σοβαρός λόγος που καθιστά επιτακτική την ανάγκη εισαγωγής της σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην εκπαίδευση από την νηπιακή ηλικία ;
Σε επιχειρήματα υπέρ της εισαγωγής λέγεται πως όπως τα παιδιά μαθαίνουν για την λειτουργιά των υπόλοιπων οργάνων τους.. θα πρέπει να ενημερωθούν και για το αναπαραγωγικό σύστημα…και πως προλαμβάνονται περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης…
Γιατί άραγε; Αρχίζει μήπως η λειτουργία από το νηπιαγωγείο και μας διέφευγε τόσα χρόνια;
ή αυτός είναι ο μόνος και πιο δόκιμος τρόπος πρόληψης μιας κακοποίησης;
Την ώρα μάλιστα που ειδικοί ψυχικής υγείας κρούουν το κώδωνα του κινδύνου για μια τόσο πρόωρη ενημέρωση.
Ένας προβληματισμός…
Δεν συμφώνων με αυτό το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο.. Διαφωνώ καθετα
Χριστός Ανέστη. Καταθέτω την προσωπική μου άποψη ως εξής. Γιατί το υπουργείο δεν στρέφεται σε ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν παιδιά προσχολικής ηλικίας και οι οικογένειες τους; Γιατί δεν επανδρώνουν τα νηπιαγωγεία με επιστημονικό προσωπικό λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτες, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους και άλλους? Γιατί ο Έλληνας φορολογούμενος γονέας να πληρώνει ιδιώτες επιστήμονες για την παροχή των υπηρεσιών τους και να μην παρέχονται αυτές δωρεάν από το κράτος;
Γιατί να φορτίζουμε τις τρυφερές ψυχές των παιδιών αυτής της ηλικίας με τέτοιου είδους πληροφορίες; Δεν νομίζετε ότι έχουν άπλετο χρόνο να ασχοληθούν μελλοντικά;
Απευθύνω έκκληση στον κύριο Μητσοτάκη και έπειτα στο αρμόδιο υπουργείο να ασχοληθούν με τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ προβλήματα των παιδιών.
Από εμένα ένα τεράστιο όχι στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Ευχαριστώ.
Με το συγκεκριμένο σχόλιό μου, ως Κοινωνική Λειτουργός με εμπειρία στην προσχολική ηλικία, εισηγούμαι να μην εισαχθεί η θεματική ενότητα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο, γιατί θα προκληθούν δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχολογική ανάπτυξη των νηπίων, μέσα από την σύγχυση που θα προκληθεί στην προσπάθεια να εξηγηθούν από μη ειδικούς και χωρίς επιμόρφωση, ζητήματα που αφορούν θέματα ταυτότητας, και που εμφανίζονται πολύ αργότερα κατά την ωρίμανσή τους, σύμφωνα με όλα τα δοκιμασμένα αναπτυξιακά μοντέλα, στο χρόνο που πρέπει και στο κάθε παιδί ξεχωριστά, και σε ανώτερα στάδια ανάπτυξης τους!
Ως ειδικός, πιστεύω ότι η εκπαίδευση σε θέματα δεξιοτήτων, ακολουθεί την ανάπτυξη του πυρήνα της συνειδητότητας, της ταυτότητας και της ετερότητας που προηγούνται, αφού αποτελεί κατάρτιση σε «εργαλεία» βελτίωσης της ζωής που θα κατακτηθούν, όταν διδάσκονται στις κατάλληλες ηλικίες και με τα ανάλογα μέσα!
Σας ευχαριστώ πολύ.
Διαφωνώ πλήρως με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο, διότι είναι ένα θέμα πολύ ευαίσθητο και τα παιδιά πολύ μικρά για να το κατανοήσουν.
Ντροπή σας!!! για πόσο ακόμα θα επιδεικνύεται την ανικανότητα σας στην εκπαίδευση; Τα απωθημένα σας στα παιδιά σας, και όχι στα δικά μας παιδιά. Δεν θα δεχθούμε τέτοιες διαστροφές.
Χριστός Ανέστη (μην το ξεχνάτε).
Διαφωνω καθετα με την σεξουαλικη διαπαιδαγωση των παιδων στα δημοτικα σχολεια,σαν μητερα ορθοδοξη χριστιανη με 2 παιδια.
Ευχαριστω.Χριστος Ανεστη
ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστική ευθύνη των γονέων και κανενός άλλου που επιθυμεί να αλλάξει, να κατευθύνει τέτοια θέματα με τρόπο ώστε να δηλητηριασει την τρυφερή ηλικία των παιδιών μας. Τα παιδιά αυτό που πρέπει να μάθουν πρώτα από όλα είναι να παίζουν. Να τα βοηθήσουμε να σκέφτονται. Αν θέλουμε να έχουμε υγειή κοινωνία πολιτών θα πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας το ήθος των πατέρων μας, των προγόνων μας και όχι να τα προτρέπουμε να ασχολούνται με τα ζωωδη ένστικτά τους ή ακόμα και να τα μπερδεύουμε.
ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΆΘΕΤΑ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΉ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!!!!!
Διαφωνώ απόλυτα με αυτό το νομοσχέδιο! Δεν χρειάζεται τα παιδιά από τέτοια τρυφερή ηλικία να κανουν σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση, κάθε πράγμα στον καιρό του. Απαράδεκτο!
Δεν Συμφωνώ
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδεσης!
Θεωρώ μεγάλο λάθος να διαπαιδαγωγούνται σεξουαλικά από τόσο μικρή ηλικία τα παιδιά μας.
Επίσης θεωρώ προτιμητέο τον εμπλουτισμό της ελληνικής γλώσσας σε αυτή την ηλικία, από την εισαγωγή μίας νέας γλώσσας (π.χ. Αγγλικά)….
Θεμιτή την εισαγωγή κάποιων βασικών προγραμμάτων πληροφορικής ή και ρομποτικής (σχετικά με τη νηπιακή ηλικία).
Διαφωνώ κάθετα! Η σεξουαλική διαπαιδαγώγιση σε αυτήν την ηλικία μάλλον προβλήματα θα δημιουργήσει παρά θα λύσει.
Απ’ την άλλη, εκεί στο Υπουργείο, σκεφτείτε και κάτι άλλο. Λύσατε τα άλλα σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν την παιδεία μας που «καίγεστε» για να «λύσετε» και αυτό;!
Η συγκεκριμένη πρόθεση έχει αναφορές σε άλλη ατζέντα, διαμόρφωσης μιας άλλης κοινωνίας της οποίας τα αποτελέσματα τα βλέπουμε από τώρα σε άλλες χώρες (κατάθλιψη, αυτοκτονίες, κοινωνικά και ψυχολογικά αδιέξοδα κλπ).
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας!!!Δεν είναι δυνατόν να ενημερώνονται τα παιδιά μας για ένα τόσο κρίσιμο και ευαίσθητο θέμα όλα μαζί και σε τόσο μικρή ηλικία από κάποιον εκπαιδευτικό. αυτό το θέμα απαιτεί εξατομικευμένη προσέγγιση, στο σπίτι, από το γονέα του παιδιού, στην ηλικία που ενδείκνυται..
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νήπια και στα δημοτικά σχολεία επειδή πιστεύω ότι είναι επικυδινη για την ψυχική υγεία των παιδιών! Αυτό το θέμα αφορά μόνο τους γονείς των παιδιών!