Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:48 | Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:46 | Πηνελόπη

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:46 | maria m.

    Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται,Έστω και εφεξής.
    οι ρυθμιςεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρεπει να μείνουν ως εχουν διαφορετικά προκειται για αιφνιδιασμό και καταστρατήγηση της ισότητας των αναπληρωτων και μας οδηγεί σε δικαστικές προσφυγες.
    Για τον διορισμό ή πρόσληψη θα πρεπει να γινεται σύγκριση μεταξυ ομοίων προσόντων Και αναφέρομαι στα κριτηρια προσληψης των μεν και των δε.Αρα ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:43 | ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:37 | Φώτης

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:35 | Κωνσταντίνος Κουρτέσης

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:34 | Παρασκευή

    Η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και των ΠΕ60.50 πρέπει να προσμετράται στους πίνακες ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, στο βασικό τους πτυχίο! Απαράδεκτη και άδικη η ρύθμιση που διαχωρίζει τη γενική και την ειδική εκπαίδευση! Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Δεν είναι παράλογο να προηγούνται στις προσλήψεις της ειδικής αγωγής εφόσον εξαντληθούν οι ΠΕ71 και ΠΕ61.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:34 | Μαρία

    Κατά την άποψή μου είναι άδικο και παραβιάζει την συνταγματική αρχή της ισότητας το ότι υπάρχει ποσόστωση στους αναπληρωτές για τους τρίτεκνους.
    Δηλαδή επειδή κάποιος έχει τρία παιδιά είναι πιο άξιος αναπληρωτής από κάποιον άτεκνο με τα ίδια ή ίσως και περισσότερα μόρια;Το δικαίωμα στην εργασία είναι ιερό για όλους τους Έλληνες ανεξαιρέτως οικογενειακής κατάστασης. Eπίσης πιστεύω πως για τη μοριοδότηση των αναπληρωτών θα έπρεπε να προσμετρώνται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών.
    Ευχαριστώ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:34 | ΒΕΡΑ ΓΟΥΛΙΑΡΜΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:33 | ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:33 | Έλενα Δ.

    Ζητώ να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 και να μην εχει αναδρομική ισχισχύ.Είναι αδιανόητο να διεκδικούμε τα αυτονόητα.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:31 | ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:30 | Ιωάννα

    Προφανώς και μια τέτοια νομοθετική ρύθμιση σχετικά με την κατάργηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα της Γενικής θα υπονομεύσει το μέλλον πολλών συναδέλφων μας. Είναι απαράδεκτο να διακυβεύεταιη τύχη τόσων εκπαιδευτικών χώρις έχεφρονες και λογικές κινήσεις.
    Ο πίνακας 70.50 είναι εφήμερος και προσωρινός. Το βασικό μας πτυχίο έγκεται στους κλάδους της Γενικής εκπαίδευσης. Η απορρόφησή μας σε δομές ΕΑΕ οφείλεται στα επιπρόσθετα και εξειδικευμένα προσόντα, τα οποία απαιούνται σε τέτοιες δομές. Τυγχάνει την εν λόγω συγκυρία το σύστημα να μας χρειάζεται λόγω των «κενών». Δόθηκε προτεραιότητα στους ΠΕ 71, εμείς οι ΠΕ 70.50 απλώς καλύπτουμε τα κενά λόγω της αδήριτης ανάγκης, που επικρατεί στην παρούσα φάση. Με αυτόν τον μονομερή και τον καθόλα άδικο νόμο βρισκόμαστε κυριολεκτικά στο πουθενά. Δεν έχουμε κανένα σταθμισμένο μέτρο, το οποίο να εκφράζει με αξιοπρέπεια και δικαιοσύνα τα αναφαίρετα δικαιώματά μας στον κλάδο μας.
    Με τα ισχύοντα δεδομένα κάναμε τις επιλογές μας και με αυτές θα πορευτούμε και στο μέλλον.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:30 | Γρηγόρης

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΆΡΘΡΟΥ 47

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:28 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΥΚΑΣ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:27 | Αχιλλέας Γρ.

    ΑΔΙΚΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ 47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4! Ενα το σχολείο, μια η εκπαίδευση,όλοι οι εκπαιδευτικοί ίσοι!

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:26 | ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:26 | Ομέρ Αϊσέ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:25 | ΕΙΡΗΝΗ ΓΛΥΚΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:24 | Μαρία Μ.

    Τι θα κάνουν οι εκπαιδευτικοί που δεν έδωσαν ΑΣΕΠ και δεν έχουν προϋπηρεσία και βρίσκονται σε ομηρία στους πίνακες με μηδενική μοριοδότηση? Όσοι έχουν 1 ή 2 παιδιά? Άμεση μοριοδότηση των ετών παραμονής στους πίνακες, εκτός των υπόλοιπων κριτηρίων, και φυσικά μοριοδότηση για κάθε τέκνο και όχι μόνο για τρίτεκνους και πολύτεκνους, ειδάλλως χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι καταδικασμένοι και χωρίς καμία απολύτως ελπίδα να εργαστούν πάνω σε αυτό που σπούδασαν στην εκπαίδευση…

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:24 | Βαγγέλης

    Φυσικα και να προσμετράται και στην γενική η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικων.Ποιος θα παει να δουλέψει χωρις προϋπηρεσία;

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:20 | Ντινα

    Απόσυρση παραγραφου 4 άρθρου 47. Να μην έχει αναδρομικη ισχυ. Αναμένουμε δικαιοσύνη.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:18 | Αγνή Θ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:17 | ΜαριαΚαφ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:16 | Γιώργος

    Οχι στον διαχωρισμο ειδικης.ΟΟχι αρην αναδρομική ισχυ του νόμου.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:15 | Πόπη

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:14 | Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:13 | Κωνσταντινος Χρυσικοπουλος

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:12 | Ζωή Τσιαούσκογλου

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ ! !

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:11 | EVANGELOS VLACHOS

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:10 | βασω

    να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:09 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ Η ΟΛΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΣΕΠ 2008 ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΡΕΜΜΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ 2008.ΑΡΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΕΠ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΝΟΗΘΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ.ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΣΕΠ 2008 ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 2006 ΚΑΙ 2004 ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΤΑΓΜΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ Η ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:09 | Σπυριδουλα

    Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει κανονικά στον πίνακα της γενικής,εκει που έχουμε δικαίωμα να διοριστούμε.αν εγκλωβιστουμε σε ένα πίνακα που εχει σύντομη ημερομηνία λήξης,πως θα μαζέψουμε προϋπηρεσία για να διοριστούμε στο μέλλον.θελουμε το νόμιμο,δηλ την προϋπηρεσία μας στον κλάδο μας και οχι σε έναν πίνακα που απλά διευκολύνει την διάκριση όσων έχουν εξειδίκευση.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:03 | Θανάσης

    Πολλοί απ όσους συμμετέχουν στη διαβούλευση δεν έχουν προσέξει το εξής σημείο της παραγράφου 4 του άρθρου 47 : «Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης.» Αυτό σημαίνει ότι οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ 60.50 θα καλούνται να δουλέψουν στην ειδική αγωγή με βάση ποσοστό επί των προσλήψεων σε κάθε φάση κλήσης αναπληρωτών στην ειδική . Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η συνέχιση της εργασίας τους ως αναπληρωτές στην ειδική αγωγή . Άρα πρέπει διαχωριστούν οι πίνακες ειδικής – γενικής αγωγής αναδρομικά για να διασφαλιστεί η συνέχιση της εργασίας και των αναπληρωτών γενικής τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση .

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:02 | ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΔΡΑΝΕΙΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ;
    ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.

  • 25 Ιουνίου 2015, 22:01 | ΣΟΦΙΑ

    Οι ΠΕ70 και ΠΕ60 έχουν βασικό πτυχίο γενικής εκπ/σης, ανήκουν μόνο στον κλάδο τους και σε κανένα άλλο κλάδο ειδικής εκπ/σης. Στον κλάδο τους λοιπόν πρέπει να μετράει και η προυπηρεσία τους. Οτιδήποτε άλλο είναι διαγραφή προυπηρεσίας!
    Οπότε άμεση κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 47!
    Ευτυχώς δεν προβλέπεται αναδρομική ισχύ, γιατί τότε θα μιλούσαμε για σκάνδαλο κλοπής προυπηρεσίας!

  • Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
    Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:

    Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
    Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών.

    Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).

    Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού).

    Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:53 | Μιχάλης Δ.

    Να συμπεριληφθεί στο άρθο 47:
    Οι πολύτεκνοι Εκπαιδευτικοί (γονείς και παιδιά) να προτάσσονται των Πινάκων των Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών, ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας ή όχι.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:48 | Άκης

    Οι διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας ορίζουν ότι οποιαδήποτε μητέρα εργάζεται με ασφάλεια ΙΚΑ έχει το δικαίωμα να πάρει έξι μήνες άδεια ανατροφής τέκνου. Αντιθέτως μια αναπληρώτρια η οποία εδώ και πολλά χρόνια επαναπροσλαμβάνεται και επαναπολύεται από το Υπουργείο παιδείας δικαιούται τέσσερις μήνες άδεια άνευ αποδοχών χωρίς να προσμετρείται η προϋπηρεσία της.Είναι τριτοκοσμικό.
    Γι’ αυτό στην παρ. 7 του άρθρου 47 πρέπει να συμπεριληφθεί για τους αναπληρωτές άδεια ανατροφής τέκνου που να εξασφαλίζει ότι ο χρόνος απουσίας από την εργασία να είναι χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και συντάξιμος για το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Τέλος, να ληφθούν ορθά μέτρα για τη συνυπηρέτηση των αναπληρωτών.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:47 | Δημητρης Χαλκιας

    να αναγνωριστει συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία αυτών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:42 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 προκαλεί μεγάλες αδικίες. Η προσμέτρηση προυπηρεσίας ΠΕ70 και ΠΕ60 σε διαφορετικούς κλάδους από αυτούς που ανήκουν(!), εκτός από το ότι δεν έχει απολύτως κανένα νόημα και ουσιαστικά αποτελεί διαγραφή προυπηρεσίας, είναι κάτι πρωτοφανές και παράδοξο που εγείρει πολλά ερωτηματικά ως προς την σκοπιμότητα του. Ας ελπίσουμε ότι θα αποσυρθεί!

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:33 | Φανη

    Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:32 | Θοδωρής

    Ενιαίος πίνακας των αναπληρωτών για την ειδική αγωγή με βάση την προϋπηρεσία που δεν αφαιρείται, δεν διαιρείται και είναι ενιαία σε ειδική και γενική.
    Αναγώριση της ισότητας ανάμεσα σε αναπληρωτές και μόνιμους.
    Αναγνώριση προυπηρεσίας από όλες τις δομές της ειδικής στη γενική άγωγή!
    Διαφάνεια και όχι συντεχνιακά συμφέροντα και φωτογραφικές ρυθμίσεις!

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:28 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ

    Συμφωνώ με την άποψη:
    Δεν υπάρχει διπλή προϋπηρεσία όπως ισχυρίζονται ορισμένοι. Η προϋπηρεσία ναι μεν μπαίνει σε δυο πίνακες αλλά μόνο του πίνακα της γενικής λειτουργεί για μελλοντικό διορισμό. Στον πίνακα ΕΑ λειτουργεί αποκλειστικά ως μπούσουλας κατάταξης αναπληρωτών. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60/70 με εξειδίκευση μια χρήσιμη προϋπηρεσία παίρνουν, αυτή του κλάδου τους. Οι ΠΕ 71/61 έχουν απόλυτη πρόταξη στην ΕΑ. Ακούγεται συνεχώς η λέξη διπλή προϋπηρεσία και είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ μύθος. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:24 | ΄Νίκη Τ.

    Δεν υπάρχει κανένα επιστημονικό, εκπαιδευτικό, εργασιακό επειχείρημα για τη μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας από την ειδική στη γενική,δηλαδή στην ενιαία εκπαίδευση.

    Το αν πραγματικά η πρόθεση του Υπουρεγείου είναι η καρατόμηση της εκπαίδευσης και ο διχασμός των εκπαιδευτικών τότε μπορεί να βάλει τη σφραγίδα του σε αυτή την αδιανόητη, απίστευτα άδικη ρύθμιση που κλέβει κυριολεκτικά την προυπηρεσία που χτίσαμε με κόπο και κυρίως με αγάπη για την παιδεία και τα παιδιά, δε όποια δομή και αν είχαμε τη χαρά και την ευθύνη να συναντηθούμε.

    Αν όμως θέλει όντως μια ενιαία εκαπίδευση, με ισότητα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και ανάμεσα στα παιδιά, όφείλει εδώ και τώρα ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗς ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
    ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ-ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ-ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΑΚΙΩΜΑΤΑ!
    Οι εκπαιδευτικοί είμαστε άνθρωποι! Δεν κοβόμαστε στα δύο, ουτε γίνεται να τεμαχιστει η προυπηρεσια μας! Αναγνωριση προυπηρεσιας ιερο δικαιωμά μας!

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:22 | ΓΚΙΡΤΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    Είμαι εγγεγραμμένη στον πίνακα κατάταξης πολύτεκνων εκπαιδευτικών του έτους 2010,κατηγορία ΠΕ 13,είμαι αδιόριστη λόγω του νόμου της κυρίας Διαμαντοπούλου. Όλα αυτά τα πέντε έτη δεν μπόρεσα να δουλέψω ούτε ως αναπληρώτρια διότι είχα μηδέν προυπηρεσία και δεν έγινε κανένας διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς. Παρακαλώ να ψηφίσετε άμεσα νόμο,με τον οποίο θα προχωρήσετε άμεσα στο διορισμό όλων των πολύτεκνων εκπαιδευτικών του έτους 2010,να προταχθούμε άμεσα. (Να αναφέρεστε στη λίστα πολυτέκνων του 2010 του Υπουργείου Παιδείας και στον άμεσο διορισμό μας, τη σχολική χρονιά 2015-2016 άλλως και 2016-2017,δεν ξεπερνάμε τα 200 άτομα,δεν έχει οικονομικό κόστος δεδομένου ότι θα προχωρήσετε σε διορισμούς 2000 ατόμων περίπου και οφείλετε να ψηφίζετε νόμους σύμφωνα με το σύνταγμα της πατρίδας μας,άρθρο 21 του Συντάγματος
    Σας είναι γνωστόν επίσης ότι στον υπόλοιπο Δημόσιο τομέα, βάσει των Νόμων 2527/97 και 3260/2004, ένα ποσοστό 20% των προκηρυσσομένων θέσεων καλύπτεται από πολύτεκνους. Στους εκπαιδευτικούς δεν εφαρμό-ζονταν οι νόμοι αυτοί, καθότι υπήρχαν οι ειδικότεροι νόμοι 3027/2002 και 3255/2004, μετά όμως την κατάργησή τους θα πρέπει και το Υπουργείο Παιδείας ή να εφαρμόσει αυτές τις διατάξεις ή να επαναφέρει τις καταργηθείσες διατάξεις και για τους υπόλοιπους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς,γονείς πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων,οι οποίοι απέκτησαν την πολυτεκνική ιδιότητα μετά το Καλοκαίρι του έτους 2010 και μετά.

    Γκίρτζου-Πλίτση Αικατερίνη
    Δικηγόρος Σερρών
    Πολυτεκνη μητερα -αδιόριστη του
    έτους 2010.

    Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:22 | ΓΚΙΡΤΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    παρακαλώ σημερινό σχόλιο,στις 15,21 μμ να μη δημοσιευτεί λόγω ορθογραφικού λάθους.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:20 | Ιουλία

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:16 | Αθηνά

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 25 Ιουνίου 2015, 21:09 | Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας

    Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών
    Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας
    E-mail επικοινωνίας :
    syllogosagglikis@yahoo.gr

    Αθήνα, 25/06/2015 Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών
    Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας

    Θέμα: «Δελτίο Τύπου για την προσμέτρηση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και τον τρόπο διορισμών».
    Αναφορικά με το υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση και ειδικότερα αναφορικά με το άρθρο 47 που αναφέρεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και όσον αφορά στην μοριοδότηση των δυο κριτηρίων (ήτοι βαθμολογία διαγωνισμού ΑΣΕΠ + προϋπηρεσία), ως Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας με τον εξοβελισμό των συναδέλφων που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση επί σειρά ετών και έχουν επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (συχνά σε περισσότερους από έναν!) όχι όμως στον πιο πρόσφατο, αυτόν του 2008.
    Επιπρόσθετα, δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην διπλή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία κατά τα έτη 2010-2014 συμφωνώντας απόλυτα με τη δήλωση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Τάσου Κουράκη, στην Εφημερίδα των Συντακτών και τη δημοσιογράφο Άννα Ανδριτσάκη, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά:« Κατά τα άλλα, σε ό,τι αφορά τη διπλή μοριοδότηση, αυτή δεν θα μετράει για τις περιόδους 2010-2012 και 2012-2014. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. Βέβαια, το συγκεκριμένο πλεονέκτημα δεν παύει να ισχύει για όλες τις άλλες περιόδους» (https://left.gr/news/t-koyrakis-nomoshedio-apanta-se-epeigonta-themata-tis-ekpaideysis).
    Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις παραπάνω θέσεις του Συλλόγου, ζητάμε να επανεξεταστεί το ζήτημα της προσμέτρησης μόνο της βαθμολογίας που αποκτήθηκε ύστερα από επιτυχία στον τελευταίο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, συμπεριλαμβάνοντας μια τουλάχιστον επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ παρελθόντων ετών. Επιπλέον, ζητάμε την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μέχρι και το τρέχον σχολικό έτος, χωρίς την αναδρομική-δυσμενή, διπλή προσμέτρηση της προϋπηρεσίας που προσφέρθηκε σε δυσπρόσιτα σχολεία κατά τα έτη 2010-2014, διάστημα κατά το οποίο οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί».

    Με εκτίμηση
    ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ Δ.Σ.
    ΠΑΝΑΓΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
    ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
    ΒΡΕΤΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ