Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του προηγούμενου άρθρου ορίζονται ως εξής:
1.1. Του κλάδου ΠΕ61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
Α) Πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ61 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε νηπιαγωγεία ΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές προσχολικής ηλικίας καθώς και στα ΚΕΔΔΥ.
1.2. Κλάδος ΠΕ 60.50 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
Α) i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής ή
ii) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής.
Όσον αφορά σε τίτλους χωρών της αλλοδαπής, απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30 παρ.2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ 159/21-9-1992 τ.Α΄) και 10 παρ.3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/31-7-1995 τ.Α΄). Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε. και του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής και
Β) i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, ή
ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία ή
iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, ή
iv) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο) ή
v) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010 ή
vi) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Ένα διδακτικό έτος ισοδυναμεί με δέκα μήνες (10 μήνες χ 30 ημέρες = 300 ημέρες) προϋπηρεσία.
1.3 Tου κλάδου ΠΕ71 (Δασκάλων ΕΑΕ)
Πτυχίο Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ71 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία ΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης, σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) καθώς και στα ΚΕΔΔΥ.
1.4 Του κλάδου ΠΕ70.50 (Δασκάλων ΕΑΕ)
Α) i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Δασκάλων των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής ή
ii) Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων έως 1-7-1991 ή της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης έως 1-7-1991 ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής, τα πτυχία του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων και της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης γίνονται δεκτά εφόσον έχουν ημερομηνία κτήσης πτυχίου έως και το ακαδημαϊκό έτος 1990−1991 (1-7-1991), όσον αφορά σε τίτλους χωρών της αλλοδαπής απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30 παρ.2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ 159/21-9-1992 τ.Α΄) και 10 παρ.3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/31-7-1995 τ.Α΄). Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε., του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής και της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λευκωσίας Κύπρου και
Β ) i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή
ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία ή
iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
iv) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο) ή
v) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010 ή
vi) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
1.5 Του κλάδου ΠΕ11.01 (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ)
Πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή – Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία».
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11.01 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ προσχολικής, πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ).
1.6 Των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
iv) Τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
v) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο)
vi) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010.
Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός των ΠΕ11.01, τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ), και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Οι κλάδοι ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, τοποθετούνται και σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης. Επίσης οι κλάδοι ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Οι μοναδικές σχολές ειδικής αγωγής είναι αυτές των δύο πανεπιστημίων.
Συμφωνώ με τις θέσεις των Σατεα.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Το ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ δίνει θεωρητική και πρακτική γνώση με ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ απο ένα πτυχίο . Είναι άδικο αυτό που γίνεται . Στους υπόλοιπους κλάδους γίνεται αυτός ο διαχωρισμός;;;;;;;;; Το πρώτο πτυχίο ποτέ δεν υπερισχύει του ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Το παρόν σχέδιο νομού υποβιβάζει τις προοπτικές μας αλλά και το όνομα και τη βαρύτητα του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ το οποίο έχει ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΒΑΣΗ για να μπει κανείς. Τόσα χρονια έχουν αποφοιτησει συνάδελφοι με κύρος επαγγελματισμό και κατάκτηση που τόσα χρόνια τους εμπιστευτηκατε για τα παιδια σας. Οι γνώσεις που παρέχονται είναι της παιδαγωγικής επιστήμης αλλά περιλαμβάνονται και μαθήματα της ειδικης αγωγης ώστε ο φοιτητής να μπορεί να εργαστεί και με τις δυο ομάδες παιδιών. Άλλωστε για να ασχοληθείς με την ειδικη αγωγή επιτυχώς επιβάλλεται να γνωρίζεις την παιδαγωγικη επιστήμη στο σύνολο της!!!!!!! Μην ακυρώνεται ξαφνικά ολόκληρο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ προτάσσοντας ένα μικρότερο σε εμπειρία και επιστημονικό πεδίο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ .
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των Σατέα!
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Ας κάνετε τον κόπο να μελετήσετε τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ στο http://www.satea.gr. Είναι άρτιες. Επιτέλους εναρμόνιση της νομοθεσίας ειδικής με γενικής εκπαίδευσης!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις αποψεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ……..
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Τα μεταπτυχιακά δεν είναι φάμπρικα. Απαιτούν πολύ διάβασμα κόπο και χρόνο για να τα φέρει κανείς εις πέρας. Επίσης οι φοιτητές περνούν από σκληρές εξετάσεις για να επιλεγούν. Ας μην μηδενίζουμε τα πάντα μπροστά σε ένα προπτυχιακό που ξαφνικά το υπουργείο θεωρεί αυθεντία.
EΊΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΘΕΩΡΕΙΤΈ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ; ΑΝΤΘΕΤΩΣ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ.
Όχι στις άδικες θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Σταματήστε επιτέλους αυτή την φάμπρικα μεταπτυχιακών.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
θα ήθελα να επισημάνω οτι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε νοείται να προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης μόνο μειωμένου ωραρίου στο εξής καθώς δεν επαρκούν οι ώρες ώστε να υποστηριχτούν αποτελεσματικά οι μαθητές αφού συχνά ένας καθηγητής παράλληλης στήριξης υποστηρίζει 3 ή και 4 μαθητές διαφορετικών σχολείων. ειδικά στην παράλληλη το ωράριο θα πρέπει να είναι πλήρες αλλιώς δεν είναι ουσιαστική η παρέμβαση…
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Ο Ελληνικός Σύλλογος Πτυχιούχων Επαγγελματιών Μουσικοθεραπευτών (ΕΣΠΕΜ) είναι ο επίσημος αρμόδιος φορέας ο οποίος γνωμοδοτεί για την πιστοποίηση και τα προαπαιτούμενα τυπικά προσόντα για την άσκηση της Μουσικοθεραπείας στην Ελλάδα.
Ο ΕΣΠΕΜ είναι (τακτικό) μέλος του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού οργανισμού (European Music Therapy Confederation) και μέλη του εγγράφονται αποκλειστικά μουσικοθεραπευτές με πιστοποιημένους τίτλους σπουδών από Πανεπιστήμια.
Ο ΕΣΠΕΜ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΛΗΡΩΣ το ΥΠΕΠΘ όσον αφορά την Παρ. 11 του άρθρου 23 του Σχεδίου Νόμου «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» που αναφέρεται στον προσδιορισμό των τυπικών προσόντων για τον διορισμό στην Ειδική Αγωγή επισημαίνοντας ότι η Μουσικοθεραπεία δεν είναι και δεν πρέπει επ’ουδενί να συγχέεται με την αντικείμενο της διδασκαλίας της μουσικής στην Ειδική Αγωγή.
Οι μουσικοθεραπευτές υπάγονται στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και το καθηκοντολόγιό τους –όταν διαμορφωθεί- θα ακολουθεί τη λογική των υπολοίπων ειδικοτήτων που υπηρετούν στα Ειδικά Σχολεία (Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, κ.λπ).
Ο ΕΣΠΕΜ έχει ήδη εισηγηθεί τροποποιήσεις οι οποίες όμως δεν αντιβαίνουν την αρχική λογική του Νόμου και συμμορφώνονται με την θέση του ΕΣΠΕΜ σχετικά με την πιστοποίηση των προσόντων για την άσκηση της Μουσικοθεραπείας.
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Κουκουράκης
Η Γραμματέας
Ευαγγελία Αραχωβίτη
Η μοριοδότηση που προτείνει η Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος είναι δίκαιη για όλους τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Φυσικής Αγωγής:
Τα προσόντα αυτών που θα διορίζονται (μόνιμοι ή αναπληρωτές) να αξιολογούνται από ειδική επιτροπή σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:
*Χρόνος απόκτησης πτυχίου Τ.Ε.Φ.Α.Α. – 1 μόριο ανά χρόνο
*Προϋπηρεσία στο χώρο της Π.Φ.Α. – 1 μόριο ανά χρόνο
*Κατεύθυνση / Επιλογή Ειδικής Αγωγής σε ΤΕΦΑΑ – 1 μόριο
*Ειδικότητα Ειδικής Αγωγής σε ΤΕΦΑΑ – 2 μόρια
*Μεταπτυχιακός τίτλος στην Ειδική Αγωγή – 4 μόρια
*Διδακτορικός τίτλος στην Ειδική Αγωγή – 5 μόρια
*Άλλο πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος – 2 μόρια
Ψυχολογικού Τμήματος – 2 μόρια
Σχολής Φυσιοθεραπευτών – 2 μόρια
Σχολής Εργοθεραπευτών – 2 μόρια
Σχολής Λογοθεραπευτών – 2 μόρια
*MΟNΟ σε περίπτωση ισοβαθμίας, του ίδιου έτους αποφοίτησης, να ισχύουν τα κοινωνικά κριτήρια.
Κατ΄αρχή συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του κ.Μουταβελή και σαν δασκάλα Ειδικής αγωγής θα ήθελα και γω να εκφράσω τις απόψεις μου που συμπίπτουν με τις απόψεις πολλών όπως παρατήρησα.
Στον κατεξοχήν χώρο που στηρίζει και στηρίζεται στην ισονομία, που αποδέχεται την ισοτιμία των ανθρώπων, δεν μπορεί παρά όλοι να έχουν ίσα δικαιώματα. Έτσι, νομίζω, είναι ωφέλιμο κανείς να μην προτάσσεται κανενός, αλλά αφού κάποιοι πληρούν τα εχέγγυα να υπηρετούν στην Ειδική Αγωγή (πρώτο πτυχίο, Διδασκαλείο, μεταπτυχιακό, …) να διορίζονται αναπληρωτές και μόνιμοι, να παίρνουν αποσπάσεις και μεταθέσεις επί ίσοις όροις και με αυτά που ισχύουν στη νομοθεσία της γενικής αγωγής. Ισοτιμία και σεβασμός σε όλους τους Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν την Ε.Α. εδώ και χρόνια. Κανένας δεν περισσεύει. Δεν υπάρχει λόγος διαμάχης. Η πολιτεία όμως, δεν πρέπει να κλείνει την πόρτα σε κανέναν που βρίσκεται ήδη στο χώρο. Να μην κλείσουν τα οργανικά κενά για έναν Π.Ε. 60, 70. Δηλαδή, θα ήταν ορθότερο να συγκρίνονται μεταξύ τους με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και να μην ισχύσει η λογική της προτεραιότητας, η οποία μπορεί να έχει συντεχνιακό χαρακτήρα. Η ειδική αγωγή μας θέλει όλους ενωμένους!!!
.
Το άρθρο 6, §1β και Άρθρο 7, §4, περιορίζειτην απόδοση της παράλληλης στήριξης στο ελάχιστο (έως έναν εκπαιδευτικό ανά σχολική μονάδα) και μάλιστα αποκλείοντας σχολικές μονάδες με Τμήμα Ένταξης! Έτσι, δυστυχώς, μαθητές που μέχρι σήμερα υποστηρίζονταν από την παράλληλη στήριξη θα βρεθούν αβοήθητοι, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα των σχολείων και των ιδίων.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Συγγνώμη Κατερίνα (1 Μαΐου 2014, 11:17 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.), αλλά όπως γνωρίζεις και η Παράλληλη Στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης ανήκουν στην Ειδική Αγωγή και πρέπει να παρέχονται από εξειδικευμένους στην Ειδική Αγωγή δασκάλους. Οι ΠΕ70 μπορούν άνετα να βοηθήσουν με τον δικό τους τρόπο τα παιδιά με αναπηρίες για τις ώρες που βρίσκονται στην τάξη (μπορεί να υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν καν Τμήματα Ένταξης ή Παράλληλη Στηριξη οπότε εκεί πρέπει να προσφέρετε).
Από κει και πέρα ο καθένας είναι ειδικός στον τομέα του και κανείς δεν μπορεί να απαξιώνει 4 χρόνια σπουδών ειδικευμένων στην Ειδική Αγωγή.
Είμαι ΠΕ71 και έχω μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και μπορώ να καταθέσω ότι στο Μεταπτυχιακό μπορεί κανείς να τελειώσει κάλιστα χωρίς να έχει πάρει μαθήματα που να αφορούν όλες τις αναπηρίες και τις διδακτικές παρεμβάσεις…Τα μαθήματα είναι επιλογής οπότε δεν εγγυάται η κτήση του μεταπτυχιακού ότι ο συγκεκριμένος φοιτητής επέλεξε μαθήματα τα οποία θα του δώσουν τις απαραίτητες για να διδάξει γνώσεις…Και πάλι επειδή τα μαθήματα των μεταπτυχιακών δεν είναι αποκλειστικά σχετικά με ΕΑ, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι με 4 μαθήματα σχετικά με ΕΑ έγινε κάποιος ειδικός…
Ας ελεγχθούν αναλυτικά οι επιλογές μαθημάτων των μεταπτυχιακών και ας συγκριθούν με τους οδηγούς σπουδών των 4ετούς σχολών Ειδικής Αγωγής (Βόλου και Μακεδονίας) για να υπάρξει αντικειμενικότητα…
Ένα μεταπτυχιακό έχει αξία όταν γίνεται πάνω στον τίτλο των βασικών σπουδών. Δεν μπορεί πχ ένας μαθηματικός επειδή θα κάνει ένα μεταπτυχιακό στην Πληροφορική να γίνει Πληροφορικός.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ