1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Όσοι εκπαιδευτικοι επέλεξαν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το έπραξαν τυχαία (οπως ισχυριζονται πολλοι) αλλά το εκαναν είτε συνειδητά είτε αναγκαστικά, γιατι σε περίπτωση άρνησης δεν θα εργαζονταν για τα επομενα 2 χρονια. Πρεπει να αναλογιστουν ορισμενοι πως δεν εχουν ολοι οι εκπαιδευτικοι την οικονομικη ανεση ωστε να παραιτηθουν (επειδη τοποθετηθηκαν σε δυσπροσιτη περιοχη) γιατι απλα χρειαζονται τα χρηματα αυτα για να επιβιωσουν. Ως παραδειγμα θα αναφερω τον εαυτο μου οπου με σειρα τοποθετησης 7 στους 45 επελεξα να παω σε δυσπροσιτο σχολειο για να μπορεσω να παρω τα μορια και να εργαστω καποια στιγμη στο τοπο καταγωγης μου.
Συμφωνω απολυτα με το υπουργειο στη ρυθμιση της παραγραφου 4 για τους κατοχους μεταπτυχιακων ή σεμιναριων !!!
Μπραβο στο υπουργειο για την εισαγωγη της ρυθμισης στη παραγραφο 8 του αρθρου 47 οπου δινει λυση στο προβλημα που δημιουργηθηκε με την Α φαση αναπληρωτων ΕΣΠΑ και κρατικου!!!
Παρακαλώ μην ξεχνάτε τους ανάπηρους εκπαιδευτικούς. Καταργήθηκε ο Πίνακας Α από την προυγούμενη κυβέρνηση και πετάχθηκαν στον καιάδα τα άτομα αυτά. Αλήθεια ποιός εξειδικευμένος ακούων εκπαιδευτικός θα επικοινωνήσει καλύτερα με τα κωφά παιδιά, από ένα κωφό δάσκαλο, οποίος κατέχει άριστα την κουλτούρα και τη γλώσσα των κωφών? Οφείλετε να αποκαταστήσετε αυτή την κατάφορη αδικία, αν αναλογιστείτε ότι, στούς εν λόγω εκπαιδευτικούς,είναι κλειστές όλες οι άλλες πόρτες [εξ αιτίας της κώφωσής τους] για να εργαστούν και να αξιοποιήσουν το πτυχίο του εκπαιδευτικού που απέκτησαν μετά κόπων και βασάνων, επειδή τα Ελληνικά Πανεπιστήμια δεν φημίζονται για την υποστηρικτηκότητά τους στους κωφούς φοιτητες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
Πρέπει πλέον να δημιουργηθεί μόνο ένας πίνακας αναπληρωτών. Πρέπει να κλείσουνε τα οποία παραθυράκια ανοίχτηκαν απο τις εκάστοτε κυβερνήσεις 24μηνο, 30μηνο κτλ.
Λαμβάνοντας υπόψη και την απόφαση του ΣΤΕ, η δημιουργία ενός και μόνο πίνακα με την προσμέτρηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, προϋπηρεσιών, επιτυχίας σε ΑΣΕΠ, παλαιότητας πτυχίου, βαθμού πτυχίου, ειναι το μονο δίκαιο συστημα που μπορεί να δημιουργηθεί. Με τον έλεγχο του ΑΣΕΠ παντα για την βαρύτητα των συντελεστών του κάθε κριτηρίου.
Επιεικώς απαράδεκτη η ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας των δυσπρόσιτων κατά το διάστημα 2010-2014. Τα σχολεία που πριν το ’10 και μετά το ’14 χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτα, κατά την εν λόγω τετραετία υπήρξαν ευπρόσιτα??? Είναι σοβαρό το επιχείρημα ότι υπηρετήσαμε εκεί τυχαία??? Ας σοβαρευτούμε και ας προωθήσουμε επιτέλους μια ισόνομη παιδεία και όχι τα χατήρια ορισμένων.
ΜΠΡΑΒΟ στο Υπουργείο για την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ της παραγράφου 4, αρθ.47. Όμως η παράγραφος αυτή θα έπρεπε και να αφαιρεθεί τελείως, να μείνουν όλα όπως έχουν τόσα χρόνια, δεν νοείται αυτός ο διαχωρισμός…
Ειναι δυνατον να εφαρμοζεται ενας νομος μερικως? Αφου προσμετραται κανονικα πλεον η προυπηρεσια απο το 2010 και μετα, πρεπει να προσμετρηθει και η διπλασια προυπηρεσια στα δυσπροσιτα. Ακομα και οι υποστηρικτες του αντιθετου θεωρουν οτι αυτο θα ηταν το δικαιο. Αν ο νομος εφαρμοστει μερικως αυτοματα χανεται οποιαδηποτε εμπιστοσυνη στην κυβερνηση.
Το άνοιγμα των πινάκων των αναπληρωτών αναδρομικά είναι πέρα για πέρα άδικο. Τότε κάναμε τις επιλογές μας με βάση ένα νόμο, που μας επέτρεπε να είμαστε πιο άνετοι στις επιλογές ,ας. Τώρα γιατί τους ανοίγετε αναδρομικά;μας τιμωρείτε για τις τότε επιλογές μας;;δεν είναι το σωστό και το δίκαιο να ανοίξουν οι πίνακες (αφού θέλετε οπωσδήποτε) όπως προβλεπόταν το 2010;;;γιατί δεν το κάνετε έτσι;;όλοι ξέραμε τότε ότι ηπρουπηρεσία μας ήταν με κάποιο συντελεστή. ανοίξτε τους έτσι και μετά μπορείτε να μας πείτε πως θέλετε να μετρούν από εδώ και πέρα. Επίσης πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη σας ότι πρέπει πλέον να γίνει ένας πίνακας για αναπληρωτές και διορισμούς. δεν είναι δυνατόν να ισχύουν διαφορετικά κριτήρια σε κάθε πίνακα χωριστά;αυτά συμβαίνουν μόνο εδώ. ένας πίνακας για όλους με τα ίδια κριτήρια.
ευχαριστώ πολύ
Η μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία κατά τα έτη 2010-2014 είναι απαράδεκτη κι άδικη! Γιατί αυτή η διαφορετική μεταχείριση στους αναπληρωτές που υπηρέτησαν σε αυτά τα σχολεία τα συγκεκριμένα έτη; Δεν πρόσφεραν το ίδιο με τους αναπληρωτές προ 2010 και μετά το 2014;Γιατί αυτή η διάκριση; Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών. Παρακαλώ όπως προχωρήσετε σε αναθεώρηση του συγκεκριμένου άρθρου κ.Υπουργέ.
Αν η κυβέρνηση παραμείνει στη στάση της να μην δέχεται τη διπλή προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα για τα έτη 2010 έως 2014 δείχνει ξεκάθαρα ότι αποδέχεται την πολιτική των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων. Απαξιώνει τον κόπο αυτών των αναπληρωτών που θυσίασαν μια ολόκληρη χρονιά να στελεχώσουν τα δυσπρόσιτα σχολεία ώστε να μην χάσουν ούτε μία μέρα μάθημα οι μαθητές σε αυτά και οι γονείς να μη νιώθουν ξεχασμένοι από το κράτος. Οι δάσκαλοι αυτοί έζησαν μια ολόκληρη χρονιά σε ένα απομακρυσμένο μικρό νησί αποκομμένο από τα πλοία της γραμμής ή σε ένα χωριό των 100 κατοίκων που δεν είχε ούτε τα βασικά και με κάκιστο οδικό δίκτυο που έθετε πραγματικά τη ζωή τους σε κίνδυνο σε ενδεχόμενη μετακίνησή τους ή πολλές φορές τους απέκλειε λόγω κατολισθήσεων και χιονοπτώσεων.
Είναι λοιπόν τουλάχιστον ασέβεια η εξίσωση της προϋπηρεσίας αυτών των εκπαιδευτικών με τους υπόλοιπους. Οι εικασίες ότι δε γνώριζαν κάποιοι τι θα γίνει είναι αβάσιμες. Όλοι λειτούργησαν με ρίσκο. Κανείς με βάση νόμους.
ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ!
Και μία αριστερή κυβέρνηση επιβάλλεται να τους στηρίξει!
Είμαι αναπληρωτής Γεωπόνος 14.04. Φέτος από πίνακα γενικής με πήρανε ειδική λόγω πλήρωσης του συγκεκριμένου πίνακα. Έφυγα απο την Κρήτη και πήγα Χαλκίδα για 8 μήνες με την προοπτική να μετρήσουν τα μόρια μου στό πίνακα της γενικής! Με την διάταξη που θέλετε να περάσετε θα συμβεί το παρακάτω. Στο πίνακα γενικής θα έχω πάλι μηδενική προυπηρεσία όμως δεν θα ανήκω ούτε στον πίνακα ειδικής καθώς δεν συμπληρώνω 10μηνο για να μπω στον πίνακα. Δηλαδή αυτή την χρονιά είναι σαν να μην υπήρχα!
Οι προκάτοχοί σας στο Υπουργείο Παιδείας με τις βιαστικές και με βραχυπρόθεσμο στόχο ενέργειές τους, δημιούργησαν αδικίες και λάθη στο χώρο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κάνουμε στα τυφλά τις αιτήσεις μας κάθε καλοκαίρι με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Σχεδόν όλα τα άρθρα του πολυνομοσχεδίου κινούνται σε θετικό και δίκαιο πλαίσιο. Αν όντως επιθυμείτε να ανοίξετε τους πίνακές μας, τόσο της γενικής όσο και της ειδικής, πρέπει να λάβετε υπόψη σας όλες τις παραμέτρους. Διαφορετικά δημιουργείτε νέες αδικίες, νέα λάθη και συμβάλλετε στη διαιώνιση μιας προβληματικής κατάστασης. Θα λάβετε υπόψη σας τις επίσημες θέσεις των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ), του κόμματος με το οποίο συγκυβερνείτε καθώς και της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ; Ή θα αφεθείτε να παρασυρθείτε σε έναν κυκεώνα παράνομων επιλογών υπογράφοντας το εν λόγω πολυνομοσχέδιο ως έχει;
Είμαι μόνιμη δασκάλα εδώ και 20 χρόνια και θέλω να εκφράσω κι εγώ την έντονη αντίθεση μου για την άδικη ρύθμιση περί διαχωρισμού της ειδικής από τη γενική. Είναι απαράδεκτο τόσο άξιοι συνάδελφοι που έχουν μιας εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και μας βοηθούν τόσο πολύ στο έργο μας να διώχνονται με αυτό τον τρόπο από την ειδική αγωγή. Η ρύθμιση πρέπει να αποσυρθεί και όλοι οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό να συνεχίζουν να εργάζονται με ολόκληρη την προϋπηρεσίας τους. Όσο για όσους συμφεροντολογικά ζητούν την αναδρομική μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας δηλώνω ότι είναι τελείως αντισυναδελφικό και αντισυνταγματικό να προσπαθούν κάποιοι να ανέβουν καταπατώντας τα δικαιώματα των άλλων. Τόσα χρόνια εκπαιδευτικός πρώτη φορά βλέπω να υποκινείται τέτοια αδικία.
Δε μπορώ να κατανοήσω πως μπορεί να στοιχειοθετηθεί ότι η επιλογή των δυσπρόσιτων περιοχών ήταν καθαρά από τύχη την περίοδο 2010-2014. Γνωρίζει ο καθένας τις δηλώσεις αυτών που υπηρέτησαν σε αυτές τις περιοχές;
Όσον αφορά στο επιχείρημα ότι δε δηλώθηκαν τα δυσπρόσιτα στην περίοδο αυτή «βάσει της υπάρχουσας νομοθεσίας που δεν προέβλεπε διπλασιασμό των μορίων στις περιοχές αυτές»: Ο νόμος 3848/2010 δεν αναφέρει πουθενά κατάργηση του διπλασιασμού της μοριοδότησης των δυσπρόσιτων περιοχών. Αναφέρει την παύση τροφοδότησης των πινάκων αναπληρωτών από 30-6-2010. Μια παύση η οποία αίρεται με αυτό το νόμο. Άρα για ποιο αιφνιδιασμό μιλάμε; Μιλάμε για κατάργηση του νόμου 3848/2010. Και πολύ σωστά μιλάμε για κατάργηση του. Άρα οι πίνακες συνεχίζουν να τροφοδοτούνται με προϋπηρεσία, καθώς αυτό προέβλεπε ο νόμος 3848/2010, άρα ο νόμος 3391/2005 που ποτέ δεν καταργήθηκε, επανέρχεται σε πλήρη ισχύ και αυτός ο νόμος προβλέπει διπλασιασμό των μορίων. Αν υπάρχει κάποιος αιφνιδιασμός κάποιου, τότε ίσως είναι αυτών που δεν έκαναν καθόλου αιτήσεις την περίοδο 2010-2014, ακολουθώντας (εν μέρει, διότι ο νόμος 3848/2010 προέβλεπε αναγνώριση της προσφερθείσας προϋπηρεσίας από 30-6-2010 και μετά στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ) όντως την υπάρχουσα νομοθεσία. Αλλά όλοι αυτοί που τίθενται εναντίον του διπλασιασμού των μορίων την περίοδο 2010-2014 μιλώντας για αιφνιδιασμό, είναι ταυτόχρονα υπέρ του αναδρομικού ανοίγματος των πινάκων, υπέρ δηλαδή του αιφνιδιασμού μιας άλλης μερίδας συναδέλφων τους. Είναι προφανές ότι η ρύθμιση είναι άδικη, καθώς επαναλαμβάνω, ο νόμος 3848/2010 δεν ανέφερε πουθενά ότι παύει η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων. Άρα ο νόμος 3391/2005 που προέβλεπε διπλασιασμό των μορίων, τελούσε ακόμη εν ισχύ, απλά είχε παγώσει η τροφοδότηση των πινάκων συνολικά με προϋπηρεσία, είτε σε δυσπρόσιτο είτε κάπου αλλού. Η άγνοια του νόμου από μέρος των συναδέλφων, δε καθιστά σε καμία περίπτωση αιφνιδιασμός τους. Είναι σα να λέμε ότι επειδή κάποιος αγνοεί τη νομοθεσία περί παραβίασης κόκκινου σηματοδότη, η τιμωρία του για την παράβαση συνιστά αιφνιδιασμό του.
Παρακαλώ κύριε Υπουργέ, έστω και την ύστατη στιγμή να αναγνωρίσετε το παράλογο του πράγματος και να κοιτάξετε τη νομιμότητα. Τους νόμους 3848/2010 και 3391/2005 και το τι αυτοί προέβλεπαν και αν είχε ποτέ στην ουσία καταργηθεί ποτέ η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα ώστε να συνιστά τώρα αιφνιδιασμό των συναδέλφων.
Συγχαρητήρια στη κυβέρνηση για τα δυσπρόσιτα και για τον διαχωρισμό ειδικής και γενικής αγωγής,ωστόσο η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής στην γενική πρέπει να ισχύσει και για τα έτη 2010-2014 καθώς άτομα που έχουν δώσει ΑΣΕΠ κι έχουν πετύχει θα μείνουν άνεργα και τη θέση τους θα την πάρουν άτομα που δεν έχουν επιλεγεί απο το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού!μεγάλη αδικία!!
Σχετικά με τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των πε 70.50 και πε60.50 στους πίνακες γενικής:
• Δεν «τρώμε» τη θέση κανενός στον πίνακα γενικής καθώς οι περισσότεροι δάσκαλοι θα δουλεύαμε έτσι κι αλλιώς στη γενική αγωγή αν δεν δουλεύαμε στην ειδική.
• Επιλέξαμε να δουλέψουμε στην ειδική με έξτρα προσόντα (μεταπτυχιακά κτλ. σημείωση: Δάσκαλοι με σεμινάρια δεν υπάρχουν) καθώς ο νόμος όριζε ότι θα μετράει και στην γενική η προϋπηρεσία μας. Κάναμε επιλογές με βάση έναν νόμο, άρα η αναδρομική ισχύ είναι παράνομη και άδικη.
• Στον πίνακα ειδικής θα εξαφανιστούμε σε 1-2 χρόνια καθώς αποφοιτούν κάθε χρόνο νέοι πε71 οι οποίοι προτάσσονται. Επομένως σε 1-2 χρόνια θα χάσουμε όλη την προϋπηρεσία μας και από τους 2 πίνακες.
• Καλύπτουμε κενά ειδικής λόγω έλλειψης των πε71, αν θέλουμε τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να έχουν εξειδικευμένους και έμπειρους δασκάλους στην ειδική έως ότου αποφοιτήσουν πε71 που θα επαρκούν, να συνεχίσουν όλα να ισχύουν όπως έχουν τόσα χρόνια .
• Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς η προϋπηρεσία στον πίνακα πε70.50είναι προσωρινή και μόνο για την κατάταξη μεταξύ των πε70.50 και χωρίς ισότιμη κατάταξη με τους πε71, αφού αυτοί προηγούνται και σε λίγα χρόνια θα επαρκούν κι εμείς θα εξαφανιστούμε από την ειδική μαζί με την προϋπηρεσία μας η οποία θα εξαφανιστεί κι αυτή!!!
• Κλάδοι πε60.50 και πε70.50 δεν υπάρχουν. Οι κλάδοι μας είναι πε60 και πε70 αντίστοιχα και μόνο εκεί μπορεί να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία, με βάση το νόμο.
• Αν υπάρχει πρόβλημα με τους νηπιαγωγούς που έχουν επιτυχόντες AΣΕΠ (οι δάσκαλοι δεν έχουν επιτυχόντες ΑΣΕΠ) τότε ας μοριοδοτηθεί ο ΑΣΕΠ να μην αδικηθεί κανείς, και λύνεται το πρόβλημα όλων με απλό και δίκαιο τρόπο.
• Προσμετρώνται προϋπηρεσίες από ιδιωτικά σχολεία, από σχολεία εξωτερικού εντός της Ε.Ε., από ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΟΑΕΔ και πολλά άλλα που εκεί όντως καταστρατηγείται η σειρά του πίνακα αναπληρωτών….. και δεν θα μετρήσει η δική μας που έγινε μέσα σε δημόσια σχολεία και από πίνακες αναπληρωτών;;;
• Για ποιον λόγο ακριβώς μας τιμωρεί το υπουργείο;;; Επειδή εργαστήκαμε με έξτρα προσόντα και γνώσεις (μεταπτυχιακά κτλ.);; Ή επειδή καλύψαμε κοινωνικές ανάγκες που ήταν αδύνατον να καλυφθούν αλλιώς;; Ή επειδή ακολουθήσαμε τον νόμο και κάναμε μεταπτυχιακό για να μπούμε σε πίνακα που το υπουργείο δημιούργησε;;;;
• H ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…
Εχουν γινει πολλες αδικιες στα παλαια πτυχια,γι αυτους που ηταν στην ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ.Καταρχας παραβιαζωνταν στους διορισμους αναπληρωτων που μετα με διαφορα τερτιπια τους μονιμοποιουσαν(24μηνιτες,ειδικες κατηγορειες κ.λ π.) επι πασοκ-ν.δ.Επισης για καποια χρονια δεν επετρεπαν να κανει καποιος αιτηση για προσληψη αναπληρωτη,αν δεν ειχε προυπηρεσια!!!!!Διαγωνισμοι Α.Σ.Ε.Π. δεν εχουν γινει τοσα χρονια.Ετσι εχει δημιουργηθει μια νεα επετηριδα απο την οποια οι παλαιοι κατοχοι πτυχιου,εχουν στην πραγματικοτητα αποκλειστει.
ΛΥΣΗ υπαρχει¨ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΕ 1 ΜΟΡΙΟ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ
Αναζητήστε στο Υπουργείο την απάντηση του Υπουργείου Παιδείας (120119/Γ6/21-10-2011)σε ένστασή μου με αρ.πρωτ.101611/Γ6/7-9-2011 η οποία αναφέρει: η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ΕΑΕ έως τις 30-6-2010, ακολουθούσε εκτός των διατάξεων των άρθρων 20,21 και 22 του ν.3699/2008 και τις γενικότερες διατάξεις περί προϋπηρεσιών μεταξύ αυτών και τη διάταξη του διπλασιασμού των δυσπρόσιτων περιοχών. Μετά τη διάταξη του άρθρου 9, παρ.2 του νόμου 3848/2010 που ορίζει ότι, οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3, δεν δίνεται η δυνατότητα εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 9, παρ.3 του νόμου 3391/2005 όπου ορίζεται ότι η υπηρεσία αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, που χαρακτηρίζονται κατά τις οικείες διατάξεις ως δυσπρόσιτες, λογίζεται από το σχολικό έτος 2002-03 και εφεξής στο διπλάσιο.
Κύριε Μπαλτά, τώρα που ανοίγετε τους κλειδωμένους πίνακες -σωτήρια κίνηση αν γίνει με βάση τους νόμους- η προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα ΠΡΕΠΕΙ να περαστεί διπλή στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής για τα έτη 2010-14, όπως ακριβώς και στους πίνακες γενικής παιδείας. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο και σίγουρα παραβιάζει έναν υφιστάμενο και σε ισχύ νόμο, τον 3391/2005.
Η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής ορθά θα προσμετρηθεί μόνο στον πίνακα της ειδικής.
Γι αυτό υπάρχουν δυο πίνακες.
Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιήσουν κάποιοι τα μόρια που απέκτησαν μέσω σεμιναρίων, για να μεταπηδήσουν στον πίνακα της γενικής.
Γνωρίζετε την ύπαρξη του νόμου 3391/2005 ο οποίος ορίζει τον διπλασιασμό των μορίων προϋπηρεσίας που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία. Αυτόν τον νόμο εφαρμόζετε από το 2002-09, ΔΕΝ τον εφαρμόζετε για τα έτη 2010-14 και τον ξαναεφαρμόζετε από το 2014 και εφεξής. Η εργασία μας δεν είναι λαχνός για να μπαίνει σε κλήρωση και όποιος κερδίσει, αναλόγως με τη βούληση της κάθε ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Αυτό που προτείνετε αντίκειται σε κάθε νομικό και λογικό έρεισμα. Θα μπορούσατε να συνδέσετε το όνομά σας με την καλύτερη μεταρρύθμιση στο χώρο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Αντιθέτως, αναγκάζετε χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι οποίοι μάλιστα δεν έχουμε καμία ελπίδα διορισμού, να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη για την υπεράσπιση του έννομου συμφέροντός μας και όχι για να διεκδικήσουμε κάποια χάρη. Η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ, οι ΑΝΕΛ και άλλοι εκπαιδευτικοί και πολιτικοί φορείς έχουν πάρει ανοιχτά θέση υπέρ του διπλασιασμού των δυσπροσίτων 2010-14. Είστε σίγουροι ότι λαμβάνετε υπόψη τη δημόσια διαβούλευση και όχι την ΄΄ιδιωτική΄΄;
Αν γίνετε να υπάρξει ρύθμιση για τους άντρες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μεταξύ των ετών 2010- 2014 πραγματοποίησαν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, για να κατατάσσονται στο τέλος του έτους που πήραν το πτυχίο τους μετά τις γυναίκες.
Οι πίνακες βάση των εγκυκλίων των αναπληρωτών που βγήκαν κατά τα έτη αυτά ήταν κλειδωμένοι και αν αναγνωρισθεί η όλη προϋπηρεσία θα υπάρξει αρρυθμία.
Κάποιος που πήγε στρατό τα έτη αυτά θα χάσει κατά πολύ την σειρά του.
Στην Κύπρο υπάρχει ανάλογη ρύθμιση.
Με εκτίμηση
Δεν κατάφερα να εντοπίσω κάποια διάταξη που να καταργεί το άρθρο 41 του Ν.4301/2014 που αφορά την υποχρέωση των αναπληρωτών και ωρομισθίων ‘για την συμμετοχή τους στη διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών και ωρομισθίων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ζητείται υποχρεωτικά πιστοποιητικό Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών του τόπου κατοικίας και του τόπου όπου υπηρέτησε ο εκπαιδευτικός τα προηγούμενα έτη περί άσκησης ή μη εις βάρος του ποινικής δίωξης για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή για οποιοδήποτε έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής’, καθώς στην πορεία διαπιστώθηκε ότι οι αρμόδιες Εισαγγελιες Πλημμελειοδικών δεν εκδίδουν το συγκεκριμένο πιστοποιητικό. Εάν δεν αλλάξει η διάταξη αυτή τότε ελάχιστοι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι θα καταφέρουν να συμμετέχουν στην διαδικασία πλήρωσης θέσεων….
Δηλαδή διαχωρίζετε την προϋπηρεσία δασκάλων γενικής αγωγής με εξειδίκευση στην ειδική (70.50) για υπηρεσίες που τελικά προσφέρουν σε δομές εντός του τυπικού σχολείου στα πλαίσια της συμπερίληψης (π.χ. παράλληλη στήριξη);; Δυστυχώς είστε συνεχιστές της πολιτικής Λοβέρδου, απαξιώνοντάς μας κατά τον ίδιο τρόπο, με πρόθεση τον άμεσο αφανισμό μας, που έτσι κι αλλιώς σε 1-2 χρόνια θα ήταν πραγματικότητα. Ελπίζω να αναθεωρήσετε και η προϋπηρεσία τόσο των 70.50 όσο και των 60.50 για όσο ακόμη θα υπάρχουν, δεδομένης της πρόταξης των 71 , 61, να προσμετράται ΚΑΝΟΝΙΚΑ και στους δύο πίνακες.
Η παράγραφος 2 του συγκεκριμένου άρθρου είναι απαράδεκτη.
Όλοι όσοι ισχυρίζονται πως δε δήλωσαν δυσπρόσιτα σχολεία διότι δε γνώριζαν για τη διπλή μοριοδότηση απλά ψεύδονται ή αγνοούσαν τους ισχύοντες νόμους.
Οι περισσότεροι μάλιστα είχαν κάνει χρήση της διπλής μοριοδότησης πριν το 2010 και για το λόγο αυτό κατέκτησαν υψηλές θέσεις στον πίνακα.
Η ανθρωποφαγία τους όμως δε τους αφήνει να αναγνωρίσουν το ίδιο δικαίωμα στους συναδέλφους τους που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα τις χρονιές 2010-2014.
Βολεύτηκαν στις υψηλές θέσεις, επέλεγαν κάθε χρόνο τις περιοχές που επιθυμούσαν, μπόρεσαν να οργανώσουν τη ζωή τους και τώρα που έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να αποδοθούν τα του καίσαρως, εφευρίσκουν τερατώδη ψεύδη και και νομικά ανυπόστατες αιτιάσεις προκειμένου να στερήσουν από συναδέλφους τα δικαιώματα τα οποία οι ίδιοι απολάμβαναν τόσα χρόνια.
Θλίβομαι πραγματικά από τις τοποθετήσεις και το επίπεδο διαλόγου «συναδέλφων» εκπαιδευτικών.
Αυτού του είδους το ήθος θα διδάξουμε στους μαθητές μας;
Αυτού του είδους την αντίληψη περί δικαίου θα τους μεταλαμπαδεύσουμε;
Θα συνεχίσουμε να επικροτούμε το δίκαιο του ωφελημένου – αγνώμονα;
Ειλικρινά λυπάμαι κύριε Υπουργέ που υποκύψατε εν γνώση ή εν αγνοία σας στο πρώτο μεγάλο αριστερό ρουσφέτι.
Διαψεύδετε τις ελπίδες μας και γκρεμίζετε τα όνειρά μας!
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας. Η εκπαίδευση είναι μία, ενιαία και οι δομές ειδικής αγωγής υπό την εποπτεία του Υπουργείου και μέσα σε γενικά σχολεία. Τα προσόντα είναι διπλά, τα καθήκοντα διπλά, έτσι όπως σωστά όριζε ο προηγούμενος νόμος να μετράει και στους δύο πίνακες.
Επιπλέον, η ποσόστωση στην ειδική-η οποία επουδενί δεν είναι λύση- δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει και κατόχους σεμιναρίων. ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΥΗΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ
Είναι απαράδεκτο να τίθεται θέμα τώρα διαχωρισμού στην προϋπηρεσία της ειδικής από την γενική αγωγή ειδικά λαμβάνοντας υπόψιν ότι ήταν κάτι που δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια. Θέλω να ελπίζω ότι θα υπάρξει δικαιοσύνη και τουλάχιστον δεν θα ισχύσει αναδρομικά. Είμαι μόνιμη δασκάλα 26 έτη και το θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο. Η εκπαίδευση είναι μία και δεν μπορώ να δεχθώ σε καμία περίπτωση διαχωρισμό ειδικής και γενικής αγωγής.
Είναι άδικη η ρύθμιση για τους ΠΕ 60.50 – ΠΕ 70.50.
Να αποσυρθεί η ρύθμιση που διαχωρίζει την Ειδική από τη Γενική Εκπαίδευση.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε σε Δημόσια Σχολεία του Υπουργείου Παιδείας.
Και έλεος, όχι αναδρομική ισχύς.
Στα δυσπρόσιτα δεν πήγαμε από τύχη αλλά τα κυνηγήσαμε συνειδητά….μεγάλη αδικία του Συριζα….να δικαιώσει τους κόπους μας….διορισμοί με βάση την προϋπηρεσία
Για ακόμα μία φορά το δίκιο εκατοντάδων εκπαιδευτικών με ένα γεμάτο και καθόλα νόμιμο βιογραφικό τίθεται υπό αμφισβήτηση για να υπερισχύσει το άδικο συμφέρον των λίγων. Οι νόμοι αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη όταν δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα των «εκλεκτών», παραβλέποντας και παραμερίζοντας τις προσπάθειες και τις ελπίδες τόσων εκπαιδευτικών αλλά και το δικαίωμα τόσων παιδιών για την παροχή ενός εκπαιδευτικού πολυπράγμονα με επιπλέον γνώσεις, έτοιμου να τις προσφέρει σε κάθε παιδί είτε Γενικής, είτε Ειδικής Αγωγής.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ, η οποία αποτελεί νόμο του ελληνικού κράτους (4074/2014), υποχρεώνει την Ελληνική Κυβέρνηση να διασφαλίσει ένα ενιαίο ενταξιακό εκπαιδευτικό σύστημα. Ο διαχωρισμός των εκπαιδευτικών, η μη αναγνώριση νόμιμα αποκτημένων προσόντων και η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δημόσια σχολεία είναι ανεπίτρεπτα και ΑΔΙΚΑ!
Η ρύθμιση για τον διαχωρισμό πινάκων είναι πάρα πολύ άδικη για τους συναδέλουφους πε 50.60 και πε 50.70. ! τους πετάτε έξω από τα σχολεία επειδή έχουν εξειδίκευση;και συγνώμη η προυπηρεσία τους για πού θα μετράει κύριε υπουργέ αφού σε υποτιθέμενο ασεπ ειδικής δεν πρόκειται να συμμετάχουν! Κάτι πρέπει να γίνει για τους συναδέλφους με μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν είναι δυνατόν άθρωποι με γνώσεις ,κόπους να μένουν εκτός εκπαίδευσης.
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο!
Επιτέλους δικαιοσύνη για όσους δεν είχαν χρήματα να πληρώσουν σεμινάρια και μεταπτυχιακά!
Η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική πρέπει να ισχύσει και για τα έτη 2010 -2014.
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!Η ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2014 ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ.ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ,ΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ!
πρεπει επιτελους να αποκατασταθει η αδικια που εχει γινει στα ΠΑΛΙΑ ΠΤΥΧΙΑ εννοω αυτους που ηταν στην ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ.
ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΤΕ την παλαιοτητα πτυχιου 1 μοριο ανα ετος κτισης
για το θεμα αυτο εχει συσταθει και τριμελης επιτροπη απο την ΠΕΑΔ η οποια εχει κανει αιτηση για να λαβει μερος στις συζητησεις
Μοριοδότηση των ακαδημαϊκών προσόντων (δεύτερο πτυχίο, μετ/κό, δεύτερο μετ/κό, διδακτορικό) στους πίνακες αναπληρωτών.
ΑΔΙΚΩΣ παραπονιούνται οι εκπαιδευτικοί για την προϋπηρεσία που απέκτησαν στην ειδική αγωγή.
Εκείνο που δε λένε, γιατί δεν τους βολεύει, είναι ότι για διορισμό θα μετράνε όλες οι προϋπηρεσίες αθροιστικά, δηλαδή και της γενικής και της ειδικής.
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!
Σαθρο και τουλαχιστον γελοιο το επιχειρημα που υιοθετειται απο συγκεκριμενους εκπαιδευτικους και δυστυχως κι απο κυκλους του υπουργειου περι «πληρωμενων μεταπτυχιακων και διδακτρικων».
Αληθεια αναρωτιεμαι ποσο μεσα στην εκπαιδευτικη πραγματικοτητα ειστε όταν υποστηριζετε οτι οι ΠΕ70.50 και 60.50 εχουν πληρωμενα μεταπτυχιακα; Πληρωμενο θεωρειτε το μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη απο το Παιδαγωγικο του Πανεπιστημιου ΠΑΤΡΩΝ, που αν δεν περασες απο κει δεν ξερεις τι σημαινει διαβασμα, πληρωμενα τα μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης του ΒΟΛΟΥ, των ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, της ΦΛΩΡΙΝΑΣ; Τι καθεστε; Μηνυστε τα ελληνικα πανεπιστημια… Γιατι στους πινακες των πε 70.50 και 60.50 βρισκομαστε και τετοιοι δασκαλοι…
Και παμε τωρα στα μεταπτυχιακα απο το εξωτερικο οπου υπαρχουν διδακτρα. Μηνυστε ολα τα πανεπιστημια της Κυπρου και της Αγγλιας οτι οι φοιτητες τους πληρωνουν κι αγοραζουν τα πτυχια τους. Αφου νιωθετε αδικημενοι…
Καντε το ιδιο μετα για τα Πανεπιστημια της Ιταλιας….
ΕΛΕΟΣ!!!! Μια πιπιλα που τσουβαλιαζει και δυσφημει ανθρωπους που εχυσαν αιμα για να παρουν μεταπτυχιακα και διδακτορικα….
Κι αν η αδικια σας πνιγει, μηνυστε το ΔΟΑΤΑΠ που τα αναγνωριζει…!!! Τολμηστε το!!!
Αλλιως συκοφαντειτε ανθρωπους και πετατε λασπη στον ανεμιστηρα… Συνηθης τακτικη όταν εχουμε σαθρα επιχειρηματα. Η δυσφημιση ειναι πιο ευκολη κι ολο και καποιος μπορει να τσιμπησει…
Στην εποχη των μνημονιων η ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΙΑ. ο ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ, ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ κι η ΔΙΧΟΝΟΙΑ βασιλευουν….
Ελπιζουμε οτι μια κυβερνηση της αριστερας δεν θα υποκυψει σε συκοφαντιες και συντεχνιακα συμφεροντα.
Θα παλεψει για τη δικαιοσυνη και τις ισες εκπαιδευτικες ευκαιριες και θα καταννοησει οτι απο οποιον πινακα κι αν με προσελαβαν, ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΕ70 γιατι αυτο ειναι το πτυχιο μου και δουλευω με παιδια με ειδικες εκπαιδευτκες αναγκες, παιδια των οποιων την εκπαιδευση θα στηριζαν προεκλογικα και δε θα «τιμωρουσαν» αυτους που δουλευουν μαζι τους στερωντας τους την προυπηρεσια.
Είναι πολύ σωστή η πρόταση για να αναγνώριση της υπηρεσίας των Δασκάλων και Νηπιαγωγών στον πίνακα μόνο της Ειδικής Αγωγής, άλλωστε σαν ειδικοί παιδαγωγοί και μόνο προσλήφθηκαν. Δεν προσλήφθηκαν ούτε ως δάσκαλοι ούτε ως νηπιαγωγοί. Όσον αφορά την προσμέτρηση των ακαδημαϊκών προσόντων γιατί δεν προσμετρούνται και τα υπόλοιπα μεταπτυχιακά στον πίνακα των αναπληρωτών (Διδακτική μαθηματικών, γλώσσας κ.τ.λ.). Μόνο η ειδική αγωγή υπάρχει;
Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία?Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή?Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία.Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση.Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους?Ποιός θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά?Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας?
Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία?Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή?Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία.Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση.Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους?Ποιος θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά?Προτίθεστε να καλύπτετε τα κενά της ειδικής αγωγής με ανειδίκευτο προσωπικό που συνεπάγεται την απουσία της κρατικής μέριμνας και φροντίδας της πιο ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας? Είναι άδικο και αντισυνταγματικό!
Είμαι αναπληρωτής νηπιαγωγός ΠΕ60. Ζητώ η προυπηρεσία στην ειδική αγωγή να προσμετρηθεί στον οικείο πίνακα από το 2010 και μετά και όχι από το 2015!! Δεν είναι δυνατόν να γυρνάμε όλη την Ελλάδα τόσα χρόνια με προσωπικό και οικονομικό κόστος και να κινδυνεύσουμε του χρόνου να χάσουμε την θέση μας στον πίνακα αναπληρωτών, που με τόσο κόπο αποκτήσαμε από τον καλό μας βαθμό στον Ασέπ αλλά και από την προυπηρεσία μας, από κορίτσια που είτε δεν είχαν καλή βαθμολογία στον Ασέπ είτε πλήρωσαν για να κάνουν τα σεμινάρια των 400 ωρών! Προσπαθούμε να διορθώσουμε τις αδικίες που δημιουργήθηκαν τόσα χρόνια από τις προηγουμένες κυβερνήσεις όχι να δημιουργήσουμε κι άλλες!!
Είμαι νηπιαγωγός ΠΕ60.50 και εργάζομαι 6 χρόνια στην ειδική εκπαίδευση. Έχω σεμινάριο του Παν/μιου Θεσσαλίας, μεταπτυχιακό του Παν/μιου Λευκωσίας, επάρκεια της γραφής ΒRAILLE και επιτυχούσα στον ΑΣΕΠ 2006 και 2008. Όλοι μας στην ειδική έχουμε προσόντα και δεν υπάρχουν σεμινάρια ντροπής!!!
Είναι άδικο να μην μετράει η προυπηρεσία μας και στον πίνακα στης γενικής, αφού σε λίγα χρόνια με την πρόταση των ΠΕ61, θα οδηγηθούμε στην αφάνεια!!!! Δώστε μας την ευκαιρία να έχουμε επαγγελματικό μέλλον, να προσφέρουμε στην ενιαία εκπαίδευση!!!
Ευχαριστώ
Η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης (ο οποίος είναι σαφής στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008) αποτελεί υποχρέωση του κράτους. Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Η διάκρισης μεταξύ ειδικής- γενικής αγωγής σε όλα τα επίπεδα (μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολείων) αποτελεί σαφή παραβίαση του δικαιώματος των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ισότιμη εκπαίδευση και δεν ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. Όταν το υπουργείο μας έδωσε το δικαίωμα να εργαστούμε σε δομές της Ειδικής Αγωγής και κληθήκαμε να δουλέψουμε σε αυτές έχοντας ως βασικό πτυχίο αυτό του εκπαιδευτικού της γενικής αγωγής ,όταν αναγνώρισε τα επιπλέον τυπικά προσόντα του καθενός μας σε σχέση με τον τομέα της Ειδικής Αγωγής (Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά, Σεμινάρια, 10μηνη προϋπηρεσία) και μας επέτρεψε να συμπεριληφθούμε στον πίνακα της ειδικής αγωγής (ως ΠΕ 70.5/ ΠΕ 60.5) παράλληλα με την παρουσία μας στον πίνακα της γενικής αγωγής (ΠΕ 70 / ΠΕ 60).
Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας μας βρίσκει αντίθετους. Σε περίπτωση που υπάρξει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ στο μέτρο (όπως επιζητούν κάποιες υπο-ομάδες εκπαιδευτικών που λιμένονται το Υπουργείο) ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ κύριοι του Υπουργείου…
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 ΚΑΙ ΠΕ 70.50 αν και ανήκουν στον κλάδο γενικής αγωγής, διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να εργαστούν και στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης λόγω της εξειδίκευσής τους.Άλλωστε σύμφωνα με τα διεθνή και ευρωπαϊκά κείμενα για τους ειδικούς παιδαγωγούς η εκπαίδευση πρέπει να αποτελεί επιπλέον προσόν το οποίο θα συμπληρώνει τη βασική τους εκπαίδευση στη γενική αγωγή.
Με τον εγκλωβισμό όμως των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 μόνο στους πίνακες της ειδικής εκπαίδευσης από όπου δεν έχουν τη δυνατότητα διορισμού – καθώς κάτι τέτοιο ορίζεται μόνο για τους ΠΕ 61 ΚΑΙ 71 οι οποίοι αποφοιτώντας θέτονται στις πρώτες θέσεις της λίστας των αναπληρωτών- οδηγείτε στην ανεργία τους εκπαιδευτικούς αυτούς, οι οποίοι στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης μπορούν να προσφέρουν σε γενική και ειδική εκπαίδευση.
Για τους λόγους αυτούς η προύπηρεσία των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών οφείλει να προσμετράται και στους πίνακες γενικής αγωγής, παράλληλα με εκείνους της ειδικής, και με αναδρομική ισχύ όπως όριζαν οι έως τώρα ισχύοντες νόμοι, ενώ σε καμιά περίπτωση δε θα πρέπει να αιωρείται η έννοια της ποσόστωσης στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως πλήρως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει ο αναδρομικός διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, από το 2010. Επισημαίνω ότι προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, περιγράφοντας αυτή τη διαδικασία και τον τρόπο που αποκτάται η εξειδίκευση «ΝΤΡΟΠΗ». Οι αποφάσεις της ΔΟΕ που λήφθηκαν το 2010, είναι στη διάθεσή σας, καθώς τις έχουμε ανασύρει από το αρχείο της ΔΟΕ.
Προφανώς πρόκειται για παρανόηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, η οποία σε καμία περίπτωση δεν έγινε με δόλο. Επισημαίνουμε λοιπόν σε όσους ασχολούνται με το θέμα ότι η εφαρμογή της ρύθμισης χωρίς αναδρομικό χαρακτήρα, θα οδηγήσει στην ανεργία εκατοντάδες αναπληρωτές γενικής με προϋπηρεσία στις δομές γενικής και με βαθμολογία σχεδόν άριστη στον ΑΣΕΠ.
Απαράδεκτο να μην μετράει η πρϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στον πίνακα της γενικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς δεν υπάρχουν πανεπιστημιακές σχολές για καθηγητές ειδικής αγωγης.Ολοι αυτοι οι καθηγητές θα είναι για πάντα αναπληρωτές;Ας βάλει την προϋπόθεση του ασεπ για τους παλαιοτερους για να σταματήσει τη φαμπρικα των μεταπτυχιακων.Δεν μπορει η προύπηρεσία που προσφερθηκε μέχρι τώρα να αναγνωρίζεται στον πίνακα γενικής και στο εξης να μην αναγνωρίζεται.Πάλι τα δικαστήρια θα ακυρώσουν το νόμο όπως έγινε με τους 30μηνιτες και τους άλλους.Εκεί στο υπουργείο δεν το αντιλαμβάνονται το παράδοξο του πράγματος;
Για το άρθρο 47 παράγραφος 4 , πιστεύω ότι πρέπει να προσμετράται η υπηρεσία αναπληρωτών συνολικά σαν «εκπαιδευτική υπηρεσία», και όχι αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία. Είναι άδικο! Παρακαλώ να μην εφαρμοστεί η παραπάνω παράγραφος.
Συγχαρητήρια στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δίκαιη και απόλυτα νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή. Είναι πολύ σωστή η επιλογή της κυβέρνησης να μην μετρήσει με διπλά μόρια την υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς εάν ήταν γνωστό πολύ συνάδελφοι με υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών θα επέλεγαν να εργαστούν σε δομές δυσπρόσιτων περιοχών. Και πάλι πολλά συγχαρητήρια στους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας!!!
Θεωρώ ότι η προσμέτρηση στους πίνακες αναπληρωτών, της διδακτικής προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΑΕΙ-ΑΤΕΙ) – Υπουργείο Παιδείας και σε αντικείμενο συναφές με τον τίτλο σπουδών του εκπαιδευτικού αποτελεί αναγκαιότητα για την ίση μεταχείριση των εκπαιδευτικών απέναντι στους νόμους που εδώ και πάρα πολλά χρόνια «αγνοείται».
Αναφέρω ότι τα κριτήρια επιλογής του έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απαιτούν προσόντα ανώτερα από όποια άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης (π.χ. μεταπττυχιακοί, διδακτορικοί τίτλοι κ.λ.π.)
Μην απαξιώνετε τα προσόντα και τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών που επέλεξαν το δρόμο της μόρφωσης και εξειδίκευσης ώστε να έχουν τα εκπαιδευτικά/επιστημονικά προσόντα να προσφέρουν και στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης, ανήκοντες όμως στον κλάδο της γενικής εκπαίδευσης!Δεν μπορείτε να μιλάτε για αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης και να καταδικάζετε στην ανεργία εκπαιδευτικούς που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν με την εμπειρία και τις γνώσεις τους, ανατρέποντας ισχύοντες νόμους τόσων ετών! Για το λόγο αυτό πρέπει οπωσδήποτε να μετρά η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 και στους πίνακες γενικής αγωγής και με αναδρομική ισχύ, ενώ σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται λόγος για ποσόστωση πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, κρινόμενη από τον κάθε εκλεγμένο υπουργό!!!
Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε πίνακα στον οποίο δεν θα κάνουν ποτέ διορισμούς;Φτάνει πια η κοροϊδία. Αυτό είναι εγκλωβισμός και αφανισμός των δασκάλων και των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό. Επειδή ορισμένοι επαναπαύτηκαν στον ΑΣΕΠ και δεν έτρεχαν στις γωνιές της Ελλάδας για να μαζέψουν προϋπηρεσία, έχουν βάλει στο στόχαστρο τους κατόχους μεταπτυχιακών που είχαν οργώσει την Ελλάδα. Και να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι δεν έδωσαν ΑΣΕΠ, γιατί απλά δεν έγινε ξανά ΑΣΕΠ. Όσο για τα σεμινάρια, έχουν καταργηθεί από το 2010 και μάλιστα όχι αναδρομικά σεβόμενο το τότε Υπουργείο τους εκπαιδευτικούς που τα είχαν κάνει. Αυτή η πολιτική που ξεκίνησε η κυβέρνηση εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων σε βάρος άλλων που εργάστηκαν βάσει νόμου δε θα πρέπει να συνεχιστεί γιατί ο λαός δεν είναι κορόιδα.