Άρθρο 01

Πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Τμήματα Ένταξης σχολείων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), από τα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτηση τους, αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί.
2. Η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ, στα Τμήματα Ένταξης, στα ΚΕΔΔΥ και στα προγράμματα Παράλληλης Στήριξης γίνεται από πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών ΕΑΕ, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα επόμενα άρθρα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:59 | Ιωάννα Μ.

    Σας βλέπω να αναφέρετε τον όρο ισότητα, δικαιοσύνη και πολλούς άλλους ακόμα. Ποια είναι η δικαιοσύνη? Τα παιδιά με ΕΕΑ να «εκπαιδεύονται» (τέλος πάντων) από ανειδίκευτους με προυπηρεσία σε γενική? Αυτή είναι η δικαιοσύνη στην οποία αναφέρεστε? Όταν πόσοι γονείς με παιδιά με ΕΕΑ αγανακτούν και φοβούνται για το ποιός θα αναλάβει τον επόμενο χρόνο το παιδί του? Όταν τα παιδιά τους, που μπορεί για εσάς να είναι «άλλο ένα παιδί που θα έχω για μια χρονιά» ενώ για αυτούς, ό,τι πολυτιμότερο στη ζωή τους, πέφτουν σε άτομα που δεν μπορούν να τους χειριστούν γιατί έχουν συνηθίσει σε μία τάξη με μαθητές «λειτουργικούς», που κάθονται κανονικά στην καρέκλα τους και τους κοιτούν στα μάτια, όταν κάνουν μάθημα? Είμαι φοιτήτρια του τμήματος Εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχοντας άτυπη προυπηρεσία (εθελοντική εργασία) έχω να σας ενημερώσω, όπως και χιλιάδες αναπληρωτές ειδικής αγωγής γνωρίζουν, πως το να ξέρεις 5,10 ορισμούς για αυτισμό, νοητική στέρηση, μαθησιακές δυσκολίες κτλ (που οι περισσότεροι απ’ αυτούς που θα μας πάρουν τις θέσεις, ούτε αυτά γνωρίζουν) δε σας κάνουν έτοιμους να διδάξετε παιδιά με ΕΕΑ. Δεν γνωρίζετε πως μαθαίνουν, δεν γνωρίζετε τις ανάγκες τους, δεν γνωρίζετε πως δουλεύει η εξατομικευμένη διδασκαλία και άλλα πολλά, και για τη δική σας άγνοια, εν τέλη φταίνε οι μαθητές καθώς «εεε εντάξει, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχει μωρέ, τι να μπορέσει να μάθει?» Όχι, αυτό δεν είναι δίκαιο. Και πρωτίστως για τα παιδιά με αναπηρία.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:57 | Αγγελική

    Άμεση απόσυρση της τροπολογίας, η οποία καταργεί τα πτυχία δυο σχολών και ουσιαστικά και κλείνει τα τμήματα. Δε γίνεται 4 χρόνια σπουδών να εξισώνονται με μεταπτυχιακά και σεμινάρια. Αυτή ενέργεια έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόλυτη λογική και με ότι ισχύει σε όλο το δημόσιο ότι ο βασικός τίτλος σπουδών είναι το μοναδικό μέσο επιλογής διορισμού.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:51 | Εύα Ν.

    ΔΕΝ συμφωνώ με την τροπολογία.
    Σπουδάζουμε 4 χρόνια και κάνουμε πρακτική σε ειδικά σχολεία. Δεν είναι δυνατόν να υποβιβάζεται το πτυχίο μας. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:49 | Εύα Ν.

    ΔΕΝ συμφωνώ με την τροπολογία.
    Σπουδάζουμε 4 χρόνια και κάνουμε πρακτική σε ειδικά σχολεία. Δεν είναι δυνατόν να υποβιβάζεται με αυτόν τον τρόπο το πτυχίο μας. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:39 | Αγγελικη

    Καλησπερα σας ! Γνωριζω εκ των προτερων πως το σχολιο μου δεν θα δημοσιευτει, οπως και πολλων αλλων ατομων που βρισκονται στην ιδια θεση με μενα λογικα δημοσιευονται μονο κειμενα που ειναι συγκεκριμενης οπτικης γωνιας απ αυτη που εχει η διαχειριση ..εξαλλου δημοκρατια δεν εχουμε? Φανταζομαι ως ατομο που δεν εχει προυπηρεσια οτι δεν μου αξιζει η ευκαιρια να δουλεψω κατι που σπουδαζα 4 χρονια .Θα ηθελα να με ενημερωσετε απο που ,εγω ως μελλοντικη πτυχιουχος θα επρεπε να εχω προυπηρεσια? Ευχαριστω πολυ

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:31 | Βασιλική Δ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:29 | Σταύρος Χ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
    Επικροτώ και στηρίζω τα κριτήρια επιλογής που οριστικαν απο την κυβέρνηση καθώς ειναι δίκαια και δημοκρατικά για το σύνολο του εκπαιδευτικού συνόλου !

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:24 | Γεωργία Γ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα προταση ειναι δίκαιη σε όλες τις εκφάνσεις της καθώς διατηρεί τις ισορροπίες μεταξυ των δυο κλάδων ! Αφενός οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 71 δεν υποβαθμίζονται σε σχεση με τους κατόχους των μεταπτυχιακών τίτλων και αφετέρου οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70,50 διατηρούν την αξιοπρέπεια τους και λαμβάνουν επιβράβευση για την κατάρτιση τους και το έργο που εχουν προσφέρει στον κλάδο τα τελευταια χρονια . Η συγκεκριμένη προταση δεν πλήττει κανενα παρα μονο ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ το σύνολο της διδακτικής κοινότητας !

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:17 | Δήμητρα Τ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 12:01 | Δαναη

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:58 | Ανθή

    Υπέρ της τροπολογίας η οποία δίνει χώρο σε καταρτισμένα και έμπειρα άτομα!

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:54 | Θοδωρής A.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΣΑΣ ΑΠΌΦΑΣΗ!
    ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ! ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΑΕ ΜΕ ΤΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΚΛΆΔΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΉΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΤΊ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΌΣ ΤΊΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΏΝ ΩΣ ΚΡΙΤΉΡΙΟ ΠΡΌΣΛΗΨΗΣ, ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΤΎΠΟΥ ΑΣΕΠ;;; ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΜΈΝΕΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΕ ΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉ ΕΠΑΡΚΕΙΑ! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΤΌΤΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΆΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΆ ΚΡΙΤΉΡΙΑ;;; ΑΠΌ ΠΌΤΕ ΜΊΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Ή Η ΓΟΝΙΜΌΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΎΝ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ;;;
    ΚΑΜΊΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΈΤΣΙ!!!
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΌΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΈΡΕΤΕ!!!
    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ!!! ΑΠΌΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Υ. Α. ΤΏΡΑ!!! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΠΊΝΑΚΕΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΌ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΠΤΥΧΊΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ!!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:53 | Δημήτρης

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:51 | Φρόσω

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕ 70.50 και 60.50 και πιστεύουμε στην ισοτιμία γιατί η Αγωγή είναι μία!

  • 31 Μαρτίου 2017, 11:39 | Άννα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:54 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΛΑΝΤΖΗ

    ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ηλείας

    Ως προϊσταμένη του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ηλείας θέλω να επισημάνω πως η λογική της πρόταξης, είτε της μίας, είτε της άλλης πλευράς, μεταξύ των ομάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, προκαλεί εδώ και πολλά χρόνια αναίτιες συγκρούσεις και οδηγεί σε ανθρωποφαγία. Υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι αναπληρωτές Ειδικοί Παιδαγωγοί ΠΕ71/61, όσο και καταρτισμένοι αναπληρωτές Παιδαγωγοί με μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή ΠΕ70,50/60,50, που στήριξαν και στηρίζουν τις δομές Ειδικής Αγωγής με συνέπεια και ζήλο, σε επισφαλείς εργασιακές συνθήκες. Ορθώς μοριοδοτείται παραπάνω το βασικό πτυχίο Ειδικού Παιδαγωγού στην κατάταξη, αλλά σαφώς και δε θα πρέπει να υποβαθμιστεί και να παραγνωριστεί το έργο και η προσφορά των Παιδαγωγών με μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, καθώς η ίδια η πολιτεία διαχρονικά τους έδινε και τους δίνει αυτή τη δυνατότητα κι επομένως θα πρέπει να τους εντάξει σε μια κοινή κατηγορία. Συνεπώς, η αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, στον κύριο πίνακα κατάταξης που δημιουργείται, με τα κριτήρια μοριοδότησης που προτείνονται, είναι μία έντιμη και δίκαιη λύση. Τα μεγάλα προβλήματα στον χώρο της ΕΑΕ παραμένουν και είναι αλλού. Η αδιοριστία όλων των ειδικοτήτων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση θα πρέπει να τελειώσει. Οι δομές ειδικής και γενικής αγωγής εδώ και τώρα θα πρέπει να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό.

    Προϊσταμένη ΚΕΔΔΥ Ν. Ηλείας

    Βασιλική Καλαντζή

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:34 | Αννα

    ΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Πολύ δίκαιο, συμφωνώ με τη νεα τροπολογία και Επιτέλους να δοθει η σημασία που πρέπει στις δομες της ειδικης Αγωγής!! Ισοτητα, και πρόταξη των προσόντων και της προϋπηρεσίας!

  • 31 Μαρτίου 2017, 10:33 | Αννα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Πολύ δίκαιο, συμφωνώ με τη νεα τροπολογία και Επιτέλους να δοθει η σημασία που πρέπει στις δομες της ειδικης Αγωγής!! Ισοτητα, και πρόταξη των προσόντων και της προϋπηρεσίας!

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:55 | Anna

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!!ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΝΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΕΛΙΤ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΚΤΟΡΙΚΩΝ …ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΟΙ ΠΕ61!!!ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ !!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:21 | Ελένη

    Επιτέλους μια δίκαια απόφαση!Συγχαρητήρια κ.υπουργέ.Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια τεράστια αδικία εις βάρος εκπαιδευτικών που έχουν σπουδαία προσόντα και προϋπηρεσία από τον νόμο που ίσχυε.
    Στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και όχι μόνο μιας ομάδας.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:20 | Μαντω

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:18 | Μαντω

    Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως απλά την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μεχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:07 | Φανή

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. ΠΛήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:07 | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 09:01 | ΕΙΡΗΝΗ

    Καιρός ήταν. Αποκατάταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:55 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:49 | ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:47 | ΑΝΕΣΤΗΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:40 | ΕΛΕΝΗ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:36 | ΝΙΚΟΣ

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 08:13 | Χρήστος

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητείται και η κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) στα σχολεία, των στελεχών εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και των ίδιων των πανεπιστημιακών δασκάλων ειδικής αγωγής. Συμφωνώ με τη λογική της μοριοδότησης που προτείνει το υπουργείο και την κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 07:17 | Σούλα

    Πολύ δίκαιη η τροπολογία, διότι είναι κατάφορη αδικία οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων στην ειδική αγωγή να έπονται από τον τελευταίο απόφοιτο των τμημάτων ειδικής αγωγής. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί είναι άριστα καταρτισμένοι στη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων. Με την εξιδείκευση τους στην ειδική αγωγή μπορούν να ανταποκριθούν στο μέγιστο βαθμό στις ανάγκες των παιδιών με ιδιαιτερότητες. Συμφωνώ σε όλα τα σημεία με την τροπολογία εκτός από το ε) και το δ) που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Σας ευχαριστώ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 02:38 | Σωτήρης

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητείται και η κατάρτιση των μονιμων συναδέλφων (70,50/60,50) στα σχολεία, των στελεχών εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και των ίδιων των πανεπιστημιακών δασκάλων ειδικής αγωγής. Συμφωνώ με τη λογική της μοριοδότησης που προτείνει το υπουργείο και την κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 02:23 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Θέλουμε να συγχαρούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος με το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ KAI THN Y.A.
    Η τροπολογία που πέρασε από τη σημερινή πολιτική ηγεσία έβαλε επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και συνδυάζεται με δίκαιη μοριοδότηση και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας

    Για όλα τα παραπάνω συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 02:04 | Αβραάμ

    Παράλογο! Η συγκεκριμένη τροπολογία το μόνο που κάνει είναι να βάζει σε κόντρα τους κατόχους μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή με τους ειδικούς παιδαγωγούς, πράγμα που δεν θα με βρει συμμέτοχο. Είναι όμως απίστευτο το γεγονός πως η κατάρτιση 4 χρόνων, σε τμήμα που έχει συσταθεί ακριβώς για την κατάρτιση παιδαγωγών της ειδικής εκπαίδευσης, θεωρείται ίση με μεταπτυχιακά, σεμινάρια λίγων ωρών κ.λ.π τα οποία έχουν σκοπό απλώς την παροχή περαιτέρω προσόντων. Η ειδική αγωγή δοκιμάζεται άλλη μια φορά απέναντι σε προχειρότητες και παραλογισμούς.

  • 31 Μαρτίου 2017, 01:33 | Μαρία

    Όχι,Όχι,Όχι
    Η κατηφόρα δεν έχει τέλος σ’αυτήν τη χώρα!
    Ωραία ισονομία κ. Υπουργέ και λοιποί υποστηρικτές!. Όποιος έχει το 5-χιλιαρο να αγοράσει το μεταπτυχιακό ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΎ!!!. Είναι μαγική ετούτη η αριστερή δικαιοσύνη, πού ήταν κρυμμένη !!!???

    (Μην διαμαρτύρεστε φίλοι που με την αξία σας πήρατε το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό, είστε πολύ λίγοι και γνωρίζετε καλύτερα απ όλους ότι οι υπόλοιποι συνάδερφοί σας κάνανε πετυχημένη αγορά τίτλου σπουδών.)

    Η Ειδική Αγωγή εκτός από τίτλους θέλει ψυχή.

    Αλίμονο στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!

  • 31 Μαρτίου 2017, 01:09 | Μαρία

    ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ!!! Υποβαθμίζονται σπουδές τεσσάρων χρόνων και προτάσσονται μεταπτυχιακα αμφιβόλου ποιότητας, πράγμα το οποίο έχει αποδεχτεί και η κυβέρνηση χωρίς να έχει προχωρήσει στον περαιτέρω έλεγχο. Εκπαιδευτικοι που επειδή υπάρχουν ελλείψεις στο χωρο της ειδικής αγωγής πηγαίνουν εκεί που υπάρχει «ψωμί», μία ελπίδα να δουλέψουν χωρίς να έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα και χωρίς να διαθέτουν τα κατάλληλα εφόδια, πολλές φορές και χωρίς την απαραίτητη αγάπη για το επάγγελμα. Ποιος ο λόγος τότε να υπάρχουν τα τμήματα ειδικής αγωγής αν στο μοναδικό πίνακα που σχετίζεται με την ειδικότητα υποβιβάζονται; Πρόταξη των πε71/61 και αναγνώριση των κόπων μας!

  • 31 Μαρτίου 2017, 01:08 | Βασω

    Με ποια κριτηρια εξισωνονται τα μεταπτυχιακα και ποσο μαλλον τα μεταπτυχιακα της κακιας ωρας που δεν δεχονται καμια αξιολογηση με το βασικο πτυχιο που εχει ως αποκλειστικο αντικειμενο την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ;!! Δε μπορειτε στον βωμο της οικονομιας να θυσιαζετε λοιπον καθε λογικη οσον αφορα αυτον τον τοσο ευαισθητο και πολυπαθο κλαδο. Σε κανενα αλλο επαγγελμα δεν παρατηρειται το βασικο πτυχιο να παραγκωνιζεται με τετοια θρασυτητα. Ποιος θα αναλαβει τις ευθυνες για τους αποφοιτους των πανεπιστημιων θεσσαλιας και μακεδονιας που καταδικαζονται σε ανεργια ενω ξεκινησαν με ενα ονειρο να γινουν ειδικοι παιδαγωγοι και να δωσουν την ψυχη τους προς οφελος των ιδιαιτερων και ξεχωριστων παιδιων που χαρακτηριζονται απο ειδικες αναγκες και ιδιαιτερες μαθησιακες δυσκολιες; Δεν υπαρχει αλλος πιο καταλληλος απο τον ειδικο παιδαγωγο που κατεχει το εξειδικευμενο βασικο πτυχιο να αναλαβει αυτο το λειτουργημα! Φυσικα εχουν και τα μεταπτυχιακα/διδακτορικα βαρυτητα ομως δεν μπορει ο παιδαγωγος της γενικης εκπαιδευσης να βρισκεται στους πινακες και της γενικης και της ειδικης και σε οποια τυχει να παει βρε αδερφε. Γιατι εδω δεν πρυτανευει η αγαπη για την παιδεια των παιδιων αλλα το αισθημα της αυτοσυντηρησης και η φιλαργυρια. Θα επρεπε να ντρεπεστε και μονο στην ιδεα οτι βαζετε τα οικονομικα συμφεροντα πανω απο την ποιοτικη εκπαιδευση των ΑΜΕΑ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:49 | Μαρία Μ.

    Η ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΉ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2000 ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΤΑΝ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΆΞΙΟ ΠΩΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΆ Ή ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΆ ΘΕΩΡΟΎΝΤΑΝ ΚΑΤΏΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΙΣΆΞΙΑ ΑΠΟΦΟΊΤΩΝ ΤΜΗΜΆΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΜΌΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ.ΑΝΑΓΝΏΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ.
    ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΉ ΕΙΔΙΚΉΣ ΑΓΩΓΉΣ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:43 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Η μοριοδότηση και ο τερματισμός της λογικής της πρόταξης κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Ό,τι ισχύει για τους μόνιμους δασκάλους-νηπιαγωγούς με ειδικευση στην ΕΑΕ (70,5-60,5) να ισχύει και στους αναπληρωτές. Ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς εαε. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:41 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ

    Θέλουμε να συγχαρούμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ KAI THN YA
    Η τροπολογία που πέρασε από τη σημερινή πολιτική ηγεσία έβαλε επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και συνδυάζεται με δίκαιη μοριοδότηση και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας

    Για όλα τα παραπάνω συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:39 | Έφη

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:38 | Κωνσταντίνα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ Διαβάζω για την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και μου φαίνεται παράλογη γιατί χωρίς να γίνεται καμία περιγραφική αξιολόγηση, όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μόρια, δηλαδή 2 χρόνων.

    Είναι μη αξιοκρατικό, γνωρίζοντας το είδος των μεταπτυχιακών εξωτερικού, πχ Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας – που πριν από λίγο καιρό και το ίδιο το υπουργείο απασχόλησε – τα οποία είναι των 60 ECTS, εξ αποστάσεως και ενός έτους, που έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο περί μεταπτυχιακών που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.Αυτά θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στο ΕΑΠ, εξ αποστάσεως και 2 χρόνια. Τα 4 μόρια λοιπόν είναι πάρα πολλά για ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην ουσία δεν υφίσταται, αφού είναι του ενός έτους και 60 μονάδων.

    Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πρέπει να δίνει πάνω από 90 ECTS για να θεωρείται μεταπτυχιακό. Άρα έχουμε προγράμματα με 60, 90 και 120 ECTS. Δεν πρέπει να παίρνουν και τα ανάλογα μόρια; Των 60 μονάδων θα έπρεπε να παίρνουν το πολύ 2 μόρια, των 90 ECTS 3 και των 120 ECTS 4 μόρια. Άν και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει τα εξ αποστάσεως, τα προγράμματα των 60 μονάδων δεν θεωρούνται καν μεταπτυχιακά, άρα θα έπρεπε, να μην μοριοδοτούνται.

    Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 60 ECTS αλλά δεν είναι μεταπτυχιακό.Αν η μοριοδότηση γίνει σύμφωνα με την βαρύτητα του μεταπτυχιακού, άρα και την αξία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο αναγνωρισης των μεταπτυχιακων εξωτερικού , σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του ΕΑΠ .

    Επίσης ο,τι ακριβως ισχυει με τους μονιμους 70,5/60,5 να ισχυει και στους αναπληρωτες. πληρη και ισοτιμα εργασιακα δικαιωματα σε βασικο πτυχιο και ειδικευση.

    Αναγνωριση προϋπηρεσίας και στους 2 πινακες και μη διαχωρισμός της , συνολικά για τους αναπληρωτές 70,5/60,5 , μέχρι να καθοριστεί ο νέος νόμος για μόνιμους διορισμούς στη Βουλή.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:30 | Panagiotis

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Διαβάζω για την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και μου φαίνεται παράλογη γιατί χωρίς να γίνεται καμία περιγραφική αξιολόγηση, όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μόρια, δηλαδή 2 χρόνων.
    Είναι μη αξιοκρατικό, γνωρίζοντας το είδος των μεταπτυχιακών εξωτερικού, πχ Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας – που πριν από λίγο καιρό και το ίδιο το υπουργείο απασχόλησε – τα οποία είναι των 60 ECTS, εξ αποστάσεως και ενός έτους, που έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο περί μεταπτυχιακών που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.

    Αυτά θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στο ΕΑΠ, εξ αποστάσεως και 2 χρόνια. Τα 4 μόρια λοιπόν είναι πάρα πολλά για ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην ουσία δεν υφίσταται, αφού είναι του ενός έτους και 60 μονάδων.
    Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πρέπει να δίνει πάνω από 90 ECTS για να θεωρείται μεταπτυχιακό. Άρα έχουμε προγράμματα με 60, 90 και 120 ECTS. Δεν πρέπει να παίρνουν και τα ανάλογα μόρια; Των 60 μονάδων θα έπρεπε να παίρνουν το πολύ 2 μόρια, των 90 ECTS 3 και των 120 ECTS 4 μόρια.

    Άν και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει τα εξ αποστάσεως, τα προγράμματα των 60 μονάδων δεν θεωρούνται καν μεταπτυχιακά, άρα θα έπρεπε, να μην μοριοδοτούνται.
    Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 60 ECTS αλλά δεν είναι μεταπτυχιακό.

    Αν η μοριοδότηση γίνει σύμφωνα με την βαρύτητα του μεταπτυχιακού, άρα και την αξία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

    Να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο αναγνωρισης των μεταπτυχιακων εξωτερικού , σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του ΕΑΠ .

    Επίσης ο,τι ακριβως ισχυει με τους μονιμους 70,5/60,5 να ισχυει και στους αναπληρωτες. πληρη και ισοτιμα εργασιακα δικαιωματα σε βασικο πτυχιο και ειδικευση.

    Αναγνωριση προϋπηρεσίας και στους 2 πινακες και μη διαχωρισμός της , συνολικά για τους αναπληρωτές 70,5/60,5 , μέχρι να καθοριστεί ο νέος νόμος για μόνιμους διορισμούς στη Βουλή.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:30 | Ελένη

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    Με την εν λογω τροπολογια απαξιωνονται τα επαγγελματικα δικαιωματα των ειδικων παιδαγωγων, ενω παραλληλα πραγματοποιειται εκπτωση της προσφερομενης εκπαιδευσης. Δεν ειναι δυνατον τεσσερα χρονια σπουδων και πρακτικης ασκησης, να εξισωνονται με ενα χρονο μεταπτυχιακου η με 400 ωρες σεμιναριων.
    ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ οπως γίνεται σε όλους τους κλάδους….μην απαξιώνεται τα πτυχία μας και τις σπουδές μας!

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:26 | Σαββίνα Τσαντεμίδου

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:25 | Ιασωνας

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Διαβάζω για την μοριοδότηση των μεταπτυχιακών και μου φαίνεται παράλογη γιατί χωρίς να γίνεται καμία περιγραφική αξιολόγηση, όλα τα μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 4 μόρια, δηλαδή 2 χρόνων.
    Είναι μη αξιοκρατικό, γνωρίζοντας το είδος των μεταπτυχιακών εξωτερικού, πχ Κύπρου, Ιταλίας, Βουλγαρίας – που πριν από λίγο καιρό και το ίδιο το υπουργείο απασχόλησε – τα οποία είναι των 60 ECTS, εξ αποστάσεως και ενός έτους, που έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο περί μεταπτυχιακών που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.

    Αυτά θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν στο ΕΑΠ, εξ αποστάσεως και 2 χρόνια. Τα 4 μόρια λοιπόν είναι πάρα πολλά για ένα μεταπτυχιακό το οποίο στην ουσία δεν υφίσταται, αφού είναι του ενός έτους και 60 μονάδων. Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα πρέπει να δίνει πάνω από 90 ECTS για να θεωρείται μεταπτυχιακό. Άρα έχουμε προγράμματα με 60, 90 και 120 ECTS. Δεν πρέπει να παίρνουν και τα ανάλογα μόρια; Των 60 μονάδων θα έπρεπε να παίρνουν το πολύ 2 μόρια, των 90 ECTS 3 και των 120 ECTS 4 μόρια.

    Άν και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει τα εξ αποστάσεως, τα προγράμματα των 60 μονάδων δεν θεωρούνται καν μεταπτυχιακά, άρα θα έπρεπε, να μην μοριοδοτούνται.
    Η ΑΣΠΑΙΤΕ δίνει 60 ECTS αλλά δεν είναι μεταπτυχιακό.
    Αν η μοριοδότηση γίνει σύμφωνα με την βαρύτητα του μεταπτυχιακού, άρα και την αξία του είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο αναγνωρισης των μεταπτυχιακων εξωτερικού , σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του ΕΑΠ .

    Επίσης ο,τι ακριβως ισχυει με τους μονιμους 70,5/60,5 να ισχυει και στους αναπληρωτες. πληρη και ισοτιμα εργασιακα δικαιωματα σε βασικο πτυχιο και ειδικευση.

    Αναγνωριση προϋπηρεσίας και στους 2 πινακες και μη διαχωρισμός της , συνολικά για τους αναπληρωτές 70,5/60,5 , μέχρι να καθοριστεί ο νέος νόμος για μόνιμους διορισμούς στη Βουλή.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:16 | Ελένη

    ια άλλη μια φορά αποδεικνύεται το παράλογο της κατάστασης. Το ίδιο το κράτος να αμφισβητεί ΚΡΑΤΙΚΈΣ σπουδές. Όταν υπάρχει βασικό πτυχίο ,πώς είναι δυνατόν να υποτιμάται με αυτό το τρόπο ; Για όσους χρησιμοποιουν το επιχείρημα πώς δεν θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός κλάδος ειδικής αγωγης , αλλά οι σπουδές να είναι ενιαιες να ενημερώσω πως υπάρχου τμήματα ΚΡΑΤΙΚΆ ειδικής αγωγής που δημιουργηθηκαν από την ανάγκη για ειδικό κατάρτισμενο προσωπικο, και τωρα πάμε πάλι ένα βήμα πίσω, περιφρονωντας αυτές τις σπουδές. Αν πραγματικά τις θεωρείτε άχρηστες, τότε ενημερώστε πώς τις κλείνετε να το ξέρουν τα παιδιά που όνειρο και στόχος τους αποτελεί η ειδική αγωγή , ώστε να ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν για να πετύχουν τους στόχους τους. Γιατί από ότι φαίνεται, οι σπουδές και οι κόπο των φοιτητών αυτών θα αποτελέσουν απλά μια προσωπική ανέλιξη για τους ίδιους , αλλά επαγγελματικα θα πάνε στο καλάθι των αχρήστων. Τέλος , να κλείσω λέγοντας πως ΌΧΙ . Σε κανένα άλλο επάγγελμα το.μεταπτυχιακό δεν σου δίνει επαγγελματικα δικαιώματα . Σε κανένα άλλο επάγγελμα δεν υποτιμούνται έτσι οι βασικές σπουδές. Και όχι, δεν θεωρείται τους εκπαιδευτικους της γενικής εκπαίδευσης πιο καταρτισμενους γιατί τότε θα είχαν και αυτοί δικαιώματα να έχουν ένα δικό τους κέντρο αποκατάστασης – διαπαιδαγωγησης. Επομένως , η κατάσταση είναι με τα λεφτά σας κάντε ότι θέλετε αγαπητοί ειδικοί Παιδαγωγοί αλλά από το δημόσιο θα πληρώνονται όσοι πλήρωσαν για μεταπτυχιακό. Αλήθεια, τα δωρεάν μεταπτυχιακά θα μοριοδοτουνται; Η ένα μεταπτυχιακό του εξωτερικόυ ( που κάνεις δεν ξέρει πως αποκτήθηκε ) είναι πιο αξιόπιστο από τα δημόσια μεταπτυχιακά της χώρας που δεν μοριοδοτουνται

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:15 | Νίκος

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ! Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε στις προσλήψεις αναπληρωτών ο απόφοιτος ΠΕ71/61 να έχει πρόταξη ακόμη και από τον πανεπιστημιακό του δάσκαλο ΠΕ70,5/60,5. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 00:11 | Ελισάβετ Κ.

    ΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    Πολύ δίκαιο, συμφωνώ με τη νεα τροπολογία και Επιτέλους να δοθει η σημασία που πρέπει στις δομες της ειδικης Αγωγής!! Ισοτητα, και πρόταξη των προσόντων και της προϋπηρεσίας!