Άρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας

 

Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:

αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,

ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941),  καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»

  • 27 Απριλίου 2020, 18:20 | Ευαγγελία

    Ακόμα και φέτος που δεν υπήρχε διπλή μοριοδότηση τα δυσπρόσιτα και ακριτικά σχολεία άνοιξαν με αναπληρωτές. Ίση μεταχείριση όλων των εκπαιδευτικών με αναδρομική ισχύ της διπλής μοριοδότησης.

  • 27 Απριλίου 2020, 18:18 | Βασίλης

    Όχι στη μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Τίμιο να έχει αναδρομική ισχύ στους επικείμενους διορισμούς.

  • 27 Απριλίου 2020, 18:09 | Ερρικα Σ

    Διπλή μοριοδότηση ναι αλλά με ώριμη επαναξιολόγηση της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων σε ακριτικές περιοχές. Στα νησιά ο αποχαρακτηρισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων που έγινε επί της προηγούμενης κυβέρνησης είναι άδικος και εξυπηρέτησε άλλου είδους συμφέροντα. Στην πολύπαθη Λέσβο, υπάρχουν σχολεία 50 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη της Μυτιλήνης, με δύσκολη πρόσβαση, αφού η συγκοινωνία με ΚΤΕΛ είναι ανύπαρκτη και το οδικό δίκτυο επικίνδυνο, με ιδιαίτερα γεωγραφικά χαρακτηριστικά σε δύσκολες καιρικές συνθήκες που αποχαρακτηρίστηκαν χωρίς καμία λογική από δυσπρόσιτα! Η αναμοριοδότηση τέτοιων σχολείων θα δώσει ένα επιπλέον κίνητρο σε εκπαιδευτικούς να τα επανδρώσουν νωρίς εξασφαλίζοντας περισσότερες ώρες μαθημάτων, που είναι ήδη μειωμένες λόγω της λειτουργίας τους ως 2θέσια.

  • 27 Απριλίου 2020, 18:08 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

    Είναι αναμφίβολα αναξιοκρατικος ο τρόπος προσληψης των εκπαιδευτικών αφού προσλαμβανονται απο «ειδικό» πίνακα. Εξίσου αναξιοκρατική θεωρώ την «αιφνίδια» διπλή μοριοδοτηση. Ζητούμενο είναι η ισοτιμη μεταχείριση και όχι οι βυσματικες τοποθετήσεις. Επιλογη εκπαιδευτικών απο τον πίνακα γενικής!!!!

  • 27 Απριλίου 2020, 16:53 | Βαγγελης Παπ.

    Πολύ σωστή η απόφαση για μη προσμετρηση της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Καθώς επίσης και η μεταφορά από την Ειδική στη Γενική. Δε γίνεται να ταυτίζουμε δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

  • 27 Απριλίου 2020, 16:52 | Μαρινα Κ.

    Συγχαρητήρια για την αλλαγή που κάνετε! Η προϋπηρεσία σε κάθε κλάδο δεν έχει λογική να μεταφέρεται. Ένας μαθηματικός δεν είναι σωστό να μεταφέρει την προϋπηρεσία ως δάσκαλος και αντίστροφα. Επίσης ένας εκπαιδευτικός ειδικής δεν κάνει την ίδια δουλειά με έναν της Γενικής.

  • 27 Απριλίου 2020, 16:51 | ΝΙΝΑ

    Κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική και πριν την ολοκλήρωση των διορισμών σε ΕΑΕ και Γενική Αγωγή. Αλλιώς θα είναι μεγάλο σκάνδαλο ότι απλά θέλετε να βολευτούν κάποιοι και μετά το αλλάζετε ξανά. Να το καταργήσετε και πριν τους διορισμούς.

    Διπλά μόρια προϋπηρεσίας δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν. Δηλαδή αν είμαι μόνιμος κάτοικος δυσπρόσιτου γιατί να μοριοδοτούμαι διπλά;

    Ας είστε δίκαιοι μια φορά. Δεν είναι κακό!

  • 27 Απριλίου 2020, 16:04 | Γεωργία

    Αναδρομική ισχύ στα δυσπρόσιτα!! Δεν γίνεται να ισχύσει μόνο από το επόμενο σχολικό έτος, γιατί έτσι περιφρονείτε όλους αυτούς που στήριξαν τα δυσπρόσιτα σχολεία όλα τα προηγούμενα χρόνια!!

  • 27 Απριλίου 2020, 15:44 | Βασιλική

    ΝΑΙ στη διπλή μοριοδότηση αναδρομικά. Καλύψαμε κενά δύσκολα και τα προηγούμενα σχολικά έτη. Υποσχέσεις για περισσότερα μόρια είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια. Κοινή γραμμή για όλους και για όλες τις σχολικές χρονιές.

  • 27 Απριλίου 2020, 13:50 | Νίκος

    Εντοπιότητα στους αναπληρωτές αμεταθετο στους μόνιμους.

  • 27 Απριλίου 2020, 13:05 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Εσείς κα Κεραμέως εάν σε πιθανό ανασχηματισμό τοποθετηθείτε σε άλλο υπουργείο θα είστε υπουργός με προϋπηρεσία και εμπειρία ή όχι; Απλά πράγματα. Κοινή λογική.

  • 27 Απριλίου 2020, 10:28 | Παναγιώτης

    Εφόσον βάσει αναθέσεων μαθημάτων επιτρέπεται η Α, Β ή Γ ανάθεση σε ειδικότητες τότε θα πρέπει να ισχύει η προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας συνολικά. Μέχρι που πτυχιούχοι κοινωνικής εργασία διδάσκουν Ανατομία-Φυσιολογία, Υγιεινή και Πρώτες Βοήθειες!!! Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι και οι ικανότητες ενός διδάσκοντος δεν αλλάζουν στην τυπική εκπαίδευση ανάλογα τον κλάδο.

  • 27 Απριλίου 2020, 10:26 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ

    ★ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ
    ■ΚΑΤΑΡΧΗΝ=> ★★ΠΛΑΦΟΝ 30 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΌΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΌΧΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΊΔΙΟΙ…

    ★★★ ΤΑΒΑΝΙ ΠΛΑΦΟΝ 2 ΜΟΡΙΑ+ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ (ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΝΗΣΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΕΝΔΟΧΩΡΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ)
    +ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ Κ.ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
    ΙΓ= ΑΠΟ 1.8 ΕΩΣ 1.7 ΜΟΡΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΝΗΣΙΟΥ)
    ΙΒ= ΑΠΟ 1.6 ΈΩΣ 1.5 ΜΟΡΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΝΗΣΙΟΥ)
    ΙΑ= ΑΠΟ 1.4 ΈΩΣ 1.3 ΜΟΡΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΥΣΒΑΤΟΥ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Η ΝΗΣΙΟΥ)
    ★★★ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΗ ΚΛΙΜΑΚΩΤΗ ΔΕΚΑΔΙΚΗ ΕΠΑΝΑ-ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΥ (ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ, ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΣ, ΑΡΑΙΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΛΙΓΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ, ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ+ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ, ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ, ΣΕΙΣΜΟΙ, ΑΚΡΙΒΑ ΕΝΟΙΚΙΑ, ΌΧΙ ΚΑΛΟ ΣΗΜΑ ΣΕ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΣΥΧΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ,ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ και άλλα)
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

  • 27 Απριλίου 2020, 02:09 | Αικατερίνη Μ.

    Να παραμείνει η μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Είναι εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Αφού και οι δύο κλάδοι είναι στην Εκπαίδευση θα έπρεπε να προσμετράται η προϋπηρεσία.

  • 27 Απριλίου 2020, 00:30 | Μαρία Κουράκλη

    Σωστή η κατάργηση της μεταφοράς προϋπηρεσίας από Κλάδο σε Κλάδο και από τη Γενική στην Ειδική αιφνιδιαστικά με το Νόμο Γαβρόγλου. Όμως αυτή η νομοθετική ρύθμιση πρέπει να συμπεριληφθεί και στους διορισμούς της Ειδικής (που ακόμα δεν έχουν πραγματοποιηθεί). Είναι απαράδεκτο να πάρουν τις θέσεις μόνιμου διορισμού άτομα που δεν έχουν ούτε μία μέρα προϋπηρεσία στον Κλάδο μας ή στην Ειδική, παραγκωνίζοντας τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Οι διορισμοί αυτοί θα κριθούν αντισυνταγματικοί. Εφόσον η κυβέρνησή δέχεται την αδικία του νόμου της προηγούμενης κυβέρνησης, μπορεί να εφαρμόσει τη νέα νομοθετική ρύθμιση πριν την έκδοση των τελικών κυρωμένων πινάκων της Ειδικής Αγωγής. Να σημειωθεί πως εδώ και τόσα χρόνια δουλεύαμε με κριτήρια τα οποία επικύρωνε ο ΑΣΕΠ (ο ΑΣΕΠ κύρωνε τους τελικούς πίνακες αναπληρωτών από το σχολικό έτος 2016 έως σήμερα) και μία μέρα αιφνιδιαστικά με το νόμο Γαβρόγλου άλλαξαν τα κριτήρια και συμπεριέλαβαν αναδρομικά την προϋπηρεσία από άλλους κλάδους διορίζοντας άλλα άτομα χωρίς προϋπηρεσία στο Κλάδο που εμείς εργαζόμαστε για χρόνια. Εφόσον η κυβέρνησή σας αποδέχεται την αδικία αυτή, παρακαλούμε πολύ επαναξετάστε τους τελικούς πίνακες διορισμού της Ειδικής Αγωγής χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά προϋπηρεσίας από άλλους κλάδους ή από τη γενική στην ειδική. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δεκάδες προσφυγές για το θέμα αυτό.

  • 26 Απριλίου 2020, 22:03 | Παπανικολάου Χ.

    Από πότε δεν υπάρχει συνάφεια στην προϋπηρεσία μεταξύ κλάδων στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης; Ο πλουραλισμός εμπειρίας από διαφορετικός οπτικές είναι θετικό στοιχείο, το οποίο θα έπρεπε να επεκταθεί και μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης. Αποσύρετε αυτή την προχειροδουλειά και μάλιστα σε τέτοια συγκυρία. Δεν είναι τίμιο.

  • 26 Απριλίου 2020, 20:18 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    Η διπλη μοριοδοτηση των δυσπροσιτων περιοχων ειναι δικαιη ΜΟΝΟ με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 26 Απριλίου 2020, 19:42 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ

    ★Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ Δ Ι Κ Α Ι Ο ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ Η ΊΔΙΑ Δ Ι Π Λ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ Α ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ Δ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ.
    ★ΤΟ ΊΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΙΦΝΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ???
    ★★★ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΒΑΝΙ 2 ΜΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ=+ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ 1.8 ΜΟΡΙΑ+ΚΑΤΩ Π.Χ ΣΕ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
    ΕΩΣ 1.1 ΜΟΡΙΑ ΣΕ ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ. ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ ΣΕ ΔΥΣΒΑΤΑ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 1.3 ΜΟΡΙΑ
    ★★★ΔΙΚΑΙΗ ΚΛΙΜΑΚΩΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ+ΤΟΥΡΚΟΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ.ΓΙΑ ΤΑ ΆΛΛΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥ ΑΠΟ 1.8 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ +ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΧΩΡΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΤΟΥΧΑΣ ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

  • 26 Απριλίου 2020, 18:34 | Χρήστος

    Υπάρχει και η ΑΡΧΗ της ΕΝΝΟΜΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ του ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΥ! Δεν μπορεί κάθε χρόνο να αλλάζουν οι όροι των προσλήψεων! Οι εκπαιδευτικοί έχουμε φτάσει στα όριά μας. Αν πρόκειται να ισχύσει η μη μεταφορά προϋπηρεσίας ανάμεσα σε διαφορετικούς κλάδους της ίδιας βαθμίδας, ας γίνει από την ψήφιση του νόμου κι έπειτα. Όσοι έχουμε προϋπηρεσία σε διάφορους κλάδους, γνωρίζαμε ότι υπήρχε η δυνατότητα μεταφοράς και για αυτό το επιλέγαμε.

  • 26 Απριλίου 2020, 18:14 | Αλεξία

    ίσα ίσα για να διοριστούν κάποιοι αφήσατε την μεταφορά προϋπηρεσίας από παντού προς παντού. Για ακόμα μια φορά κατώτεροι των περιστάσεων. Λυπάμαι.
    Να το πάρετε πίσω και για τους επικείμενους διορισμούς στην ΕΑΕ και την Γενική που θα διοριστούν κάποιοι έναντι άλλων. ΝΤΡΟΠΗ να το επιτρέψετε να γίνει. ΝΤΡΟΠΗ!

  • 26 Απριλίου 2020, 18:09 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Aν δεν ισχύσει η αναδρομικότητα το Υπουργείο αυτοαναιρείται. Εφόσον θεωρεί την πρακτική σωστή ως ολότητα, πώς γίνεται να βάζει αυθαίρετα ως όριο την επόμενη σχολική χρονιά?? Υπάρχει ασυνέχεια…..Με αυτή την λογική μία νέα ηγεσία στο υπουργείο θα μπορέσει να καταργήσει και την προϋπηρεσία σχ. έτους 2020-21 σε επόμενο χρόνο.

  • 26 Απριλίου 2020, 17:59 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

    Εάν ισχύσει η διπλή μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα, αυτό πρέπει να γίνει αναδρομικά. Διαφορετικά είναι τεράστια αδικία εις βάρος αυτών που υπηρέτησαν στο παρελθόν στα ίδια μέρη με τις ίδιες η μεγαλύτερες δυσκολίες και λαμβάνουν μικρότερη μοριοδότηση.

  • 26 Απριλίου 2020, 17:52 | Χρήστος

    Απαράδεκτη η μη μεταφορά προϋπηρεσίας ανάμεσα σε κλάδους της ίδιας βαθμίδας.

  • 26 Απριλίου 2020, 17:10 | Ιωάννα Μπιμπίκου

    Σωστή η διπλάσια μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα, αλλά δώστε και αναδρομική ισχύ.

  • 26 Απριλίου 2020, 17:01 | Πελαγία Χαραλαμπάκη

    Διαφωνώ κάθετα με την εν λόγω ρύθμιση. Γιατί κάποιος εκπαιδευτικός, ο οποίος φρόντισε να εμπλουτίσει τις σπουδές του με ένα ακόμη πτυχίο, να μην μπορεί να μεταφέρει την προυπηρεσία του; Με αυή τη ρύθμιση είναι σαν να ακυρώνεται όλος ο κόπος και η προσπάθεια που έκανε για να πάρει το δεύτερο πτυχίο. Τόσα χρόνια η προυπηρεσία προσμετρώνταν, γιατί τα τελευταία χρόνια αυτό έχει αλλάξει;
    Γιατί κάποιος εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει αφιερώσει χρόνο υπηρέτησης, αλλά και κόπο και φαιά ουσία στις επιπλέον σπουδές του, να μην έχει την ευκαιρία να τις εξασκήσει; Γιατί θα πρέπει οι κλάδοι στην ουσία να είναι «κλειδωμένοι» από όσους κατέχουν μόνον έναν τίτλο σπουδών;

  • 26 Απριλίου 2020, 16:46 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΑΛΗΣ

    Αυτό το μέτρο για διπλασιασμό των μορίων σε δυσπρόσιτες περιοχές…να έχει αναδρομική ισχύ από το 1990 ή για όλα τα προηγούμενα χρόνια.Πολλοι συνάδερφοι έχουν ήδη υπηρετήσει σε δυσπρόσιτες περιοχές…χωρίς να έχουν μέχρι σήμερα..όχι μόνο κερδίσει κάτι..αλλά και έχουν ξοδέψει τα μαλλιά της κεφαλής τους.
    Πώς ορίζεται η δυσπρόσιτη περιοχή;

  • 26 Απριλίου 2020, 16:17 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Σωστή η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολείων αλλά πρέπει να έχει και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
    Τοσα χρόνια στελεχώναμε σχολεία ακριτικών περιοχών,πιστεύοντας ότι κάποια στιγμή θα υπάρξει αναγνώριση των κόπων μας!

  • 26 Απριλίου 2020, 15:57 | Φωτεινή Κατ.

    Σωστή η αλλαγή που κάνετε για μη προσμετρηση προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από γενικη σε ειδική .δεν έχει λογική να μεταφέρεται. Ένας εκπαιδευτικός ειδικής δε μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με έναν της Γενικής. Ας διαχωριστούν επιτέλους τα πράγματα και ας επιλέξει ο καθένας που σε ποιόν κλάδο επιθυμεί να εργαστεί.

  • 26 Απριλίου 2020, 15:46 | Βασιλική Παπαδημούλη

    Απαράδεκτη η μη αναδρομική ισχύ των δυσπροσιτων

  • 26 Απριλίου 2020, 15:24 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Με το νόμο Λοβέρδου 2014, ξέραμε όλοι ότι σε μελλοντικό ΑΣΕΠ θα μετρήσουν δίπλα τα μόρια τψν σχολείων θ και ι για τους διορισμούς. Οπότε με αυτή τη λογική κάναμε τις επιλογές μας. Τώρα έρχεστε και μετράτε διπλή την προϋπηρεσία από εδώ και στο εξής; Οι υπόλοιποι δλδ που φάγαμε όλη την ταλαιπωρία εν μέσω κρίσης μάλιστα καλύπτοντας κυριολεκτικά τρύπες στον χάρτη είμαστε κορόιδα;
    Το πιο λογικό παρ’ όλα αυτά είναι για διορισμό να μετρά μόνο η πραγματική προϋπηρεσία. Αν βρείτε τρόπο να το κάνετε αυτό και μόνο για αναπληρωτής να μετρά η διπλη μοριοδότηση, κάτι σαν διπλούς πίνακες δλδ, καλώς. Αλλιώς είτε μετρήστε αναδρομικά από τον τελευταίο ΑΣΕΠ το 2008 τα διπλά μόρια σε όλους όσοι έτρεχαν σε κάθε απομακρυσμένο σχολείο είτε καθόλου.

  • 26 Απριλίου 2020, 15:17 | Μαρία

    Η μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο πρέπει να διατηρηθεί, ειδικά αν αφορά την ίδια δομή εκπαίδευσης (πχ Ειδική Αγωγή) και ο εκπαιδευτικός έχει δουλέψει εκεί, αφού έχει προσληφθεί άλλοτε από τον ένα κλάδο ΠΕ70.50 και άλλοτε ως ΠΕ71, εφόσον διαθέτει 2 πτυχία. Είναι δυνατόν να δουλεύει στην ίδια δομή εκπαίδευσης και να μην συνυπολογίζεται η προϋπηρεσία του;

  • 26 Απριλίου 2020, 14:43 | Μαιρη

    Η μεταφορά προυπηρεσιας από κλάδο σε κλάδο θα πρέπει να ισχύει γιατί είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ. Πήγε να αποκατασταθεί μια αδικία και τώρα την επαναφέρετε πάλι. ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑΣ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ. Εδώ μετράει η δεύτερη ξένη γλώσσα π.χ. σερβικά λες και βοηθάει κάπου στο σχολείο. Γενικά κάνετε κάποια θετικά βήματα αλλά πιστεύω αυτό είναι εντελώς άδικο. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ. Είμαστε άνθρωποι με προσόντα και είναι καλό να επικροτειται αυτό στον αιώνα που ζούμε.

  • 26 Απριλίου 2020, 14:34 | Μαιρη

    Να ισχύσει η μεταφορά προυπηρεσιας από κλάδο σε κλάδο. Με ποια λογική ισχύει η αναδρομική μοριοδοτηση για όσους φέρνουν μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής ενώ δεν είχαν προϋπηρεσία στην ειδική και δούλευαν μόνο στη Γενική; Με ποια λογική παίρνουν επάρκεια στα βουλγαρικά και στα ιταλικά όσοι τελείωσαν μεταπτυχιακά στη Βουλγαρία και στην Ιταλία εξ αποστάσεως; Με ποια λογική μετράει η μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο στους μονίμους και δεν ισχύει για τους αναπληρωτές; ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ ΑΥΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ. ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ Η ΑΠΌΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΡΎΘΜΙΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑΣ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ.

  • 26 Απριλίου 2020, 14:15 | Κωνσταντινα

    Απαράδεκτη η μη μεταφορά προυπηρεσιας από κλάδο σε κλάδο. Ο κύριος Μητσοτάκης είναι πολύ μορφωμένος και απορώ πως αφήνει να ψηφιστεί κάτι τέτοιο. Πίστευα ότι επικροτεί την κατοχή πτυχίων και την δίκαιη και αξιοκρατική μεταφορά προυπηρεσιας. Θεωρώ ότι πρέπει να πάρει πίσω αυτή τη ρύθμιση. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ. ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ 45 ετών και αντί να επικροτούν τις γνώσεις μας και να τις ανταμείβουν,τις μηδενίζουν. Η δεύτερη ξένη γλώσσα γιατί ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ; Κάποιος που πήρε το μεταπτυχιακό του για παράδειγμα στη Βουλγαρία και ήταν από απόσταση, έχει επάρκεια;Γνωρίζει βουλγαρικά; Εμείς που πήραμε τα πτυχία μας σε ελληνικά Πανεπιστημια,δεν αξίζουμε μοριοδοτηση;ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΑΔΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ.

  • 26 Απριλίου 2020, 13:59 | Μαρία

    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ. ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΙΣΧΥΕΙ; Εδώ μετράει αν κάποιος γνωρίζει σερβικά ή βουλγαρικά. Εγώ για παράδειγμα ανήκω σε δύο κλάδους. Κάθε χρόνο με προσπερνάει το σύστημα στον έναν κλάδο και πηγαίνω στον άλλον. Είναι και οι δύο στην εκπαίδευση. Οι μόνιμοι γιατί μπορούν και επιλέγουν ΚΛΑΔΟ μετά από χρόνια υπηρεσίας; Το μόνο καλό που έκανε ο Γαβρογλου ήταν η μεταφορά από κλάδο σε κλάδο και το παίρνετε πίσω εσείς.ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Αφού και οι δύο κλάδοι είναι στην Εκπαίδευση θα έπρεπε να προσμετράται η προϋπηρεσία.Εχουμε εξεταστεί άπειρες φορές ως εκπαιδευτικοί και οι γνώσεις μας είναι δεδομένες. Ελληνικά Πανεπιστήμια τελειώσαμε αξιόλογα και οι γνώσεις μας θα πρέπει να επιβραβεύονται. Όχι να πετιουνται στον κάδο των αχρήστων.

  • 26 Απριλίου 2020, 13:40 | Γεώργιος Μουτσινάς

    Η διπλή μοριοδότηση των δυσπροσίτων οφείλει να έχει αναδρομική ισχύ, τουλάχιστον από το σχολικό έτος 2014-2015 και εφεξής. Η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε από τότε και έπειτα υπαγόταν σε σαφή νόμο που όριζε το διπλασιασμό των μορίων προϋπηρεσίας για τον ένα και ενιαίο πίνακα προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καθώς και διορισμού μονίμων. Αυτός ο ένας καί ενιαίος πίνακας προβλέπεται ακριβώς και από την τρέχουσα νομοθεσία, δίχως ωστόσο τη διπλή μοριοδότηση που αποκτήθηκε με ρητό και στοχευμένο κίνητρο από τους εκπαιδευτικούς και είναι ήδη καταχωρισμένη στον προσωπικό τους φάκελο στο ΟΠΣΥΔ. Το Υπουργείο θα πρέπει να αποκαταστήσει την αδικία και να αποδώσει τα υπεσχημένα, όπως αρμόζει σε έναν ορθό τρόπο διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Μάλιστα, η αναδρομική απόδοση του διπλασιασμού θα προσδώσει μεγαλύτερο αίσθημα φερεγγυότητας στη μέριμνα του νομοθέτη, διασφαλίζοντας τη συνέχεια του νόμου για τα δυσπρόσιτα σχολεία. Έτσι, οι σχολικές μονάδες αυτές θα στελεχώνονται εγκαίρως, αποβλέποντας πάντοτε στη μέγιστη και σταθερή στήριξη των μαθητών που κατοικούν σε απομακρυσμένες περιοχές.

  • 26 Απριλίου 2020, 11:52 | J@S

    Να σταματήσει το ειδικώς καθεστώς στις φυλακές. Οι προσλήψεις να γίνονται από τον γενικό πίνακα και όχι από ειδικούς. Και γιατί να υπάρχει διπλή μοριοδότηση;

  • 26 Απριλίου 2020, 11:28 | Γιάννης

    Η διπλή μοριοδότηση αποτελεί κατάφωρη αδικία. Από τη στιγμή που δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ίσες ευκαιρίες να υπηρετήσουν σε αυτά τα μέρη αλλά είναι καθαρά θέμα τύχης τίθεται θέμα άνισης μεταχείρισης. Ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας ότι μπορεί κάποιος να θέλει λόγω μοριοδότησης να υπηρετήσει σε δυσπρόσιτο και να μην μπορέσει να το πιάσει. Γιατί, λοιπόν, να πέφτει εκατοντάδες θέσεις στον πίνακα; Να δοθούν άλλα κίνητρα για τα δυσπρόσιτα, οικονομικά. Δε νοείται να δίνονται διπλά μόρια για διορισμό. Να σεβαστείτε τους ανθρώπους που έγιναν 40 χρονών και είναι ακόμη αναπληρωτές και όχι να τους βάζετε να τρέχουν από την αρχή σε νησιά, ενώ τους παίρνετε μάλιστα πίσω τα μόρια και αυτά που έχουν ήδη υπηρετήσει.

  • 26 Απριλίου 2020, 10:50 | ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΡΓΥΡΑΚΗ

    Διπλή μοριοδότηση για τις φυλακές και με άλλους πίνακες πρόσληψης τουλάχιστον να προσλαμβάνονται απο τους πίνακες γενικής όπου κατατάσσονται όλοι οι αναπληρωτές. Φαίνονται ξεκάθαρα, οι βυσματικοί διορισμοί στις φυλακές.

  • 26 Απριλίου 2020, 09:49 | Εμ

    Βάλτε εντοπιότητα. Έχετε 35,000 φιλολογους και στο νησί που ζω τα παιδάκια έχουν άλλο φίλολογο κάθε χρόνο. Ούτε σχολικό κλίμα ούτε κοινότητα.Στους μόνιμους διορισμούς βάλτε αμεταθετο όπως ακριβώς στο εξωτερικό. Κοιτάξτε τις ανάγκες των ακριτών και όχι τις συντεχνίες και τη σπεκουλα.Δεν είναι μόρια τα παιδάκια. Δεν θέλουν εκπαιδευτικους να έρχονται με το ζόρι και με την πρώτη ευκαιρία να εξαφανίζονται για 3ημερο και να παίρνουν άδεια στην άδεια.

  • 26 Απριλίου 2020, 09:08 | Βασιλική

    Να παραμείνει η μεταφορά προυπηρεσιας από κλάδο σε κλάδο. Είναι εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Ο εκπαιδευτικός δεν έχει απλά τον τίτλο του κλάδου, έχει σπουδάσει τα αντικείμενα προς διδαχή. Κάποιος που έχει διδάξει έχει αποκτήσει εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε σύγκριση με κάποιον μηδενικής προϋπηρεσίας και ας είναι σε διαφορετικό αντικείμενο. Κανείς δε θέλει να μεταπηδα από κλάδο σε κλάδο αυτό είναι απόρροια του συστήματος με τις συνεχείς αλλαγές των κριτηρίων της κάθε κυβέρνησης. Είναι δίκαιο να έχεις δουλέψει 2 χρόνια και να μην προσμετρώνται για διορισμο;

  • 26 Απριλίου 2020, 00:35 | Αλέκα

    Η διπλή μοριοδότηση για διορισμούς εκπαιδευτικών είναι πολύ άδικο μέτρο! Πρέπει άμεσα να αναθεωρήσετε και να καταργήσετε το συγκεκριμένο αρθρο. Δεν νοείται για διορισμό στο δημόσιο να προσμετρώνται πλασματικά μόρια! Σε καμία προκήρυξη του ΑΣΕΠ για θέσεις μονίμων διορισμων δεν συμβαίνει αυτό! Όλοι οι εκπαιδευτικοί ζητούμε το αυτονόητο! Ισότιμη αντιμετώπιση! Δύο εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται αναπληρωτές την ίδια χρονική στιγμή πρέπει να λαμβάνουν τα ίδια μόρια ανεξαρτητως του σχολείου που εργάζονται. Είναι καθήκον σας να αντιμετωπίζετε με δίκαιο τρόπο όλους τους εκπαιδευτικούς! Δεν είναι δυνατόν ένας οικογενειάρχης εκ των πραγμάτων να μπορεί κάθε χρόνο να πηγαίνει σε δυσπροσιτο σχολείο, εν αντιθέσει με έναν άγαμο. Μη χωρίζετε τους εκπαιδευτικούς σε στρατόπεδα!!

  • 26 Απριλίου 2020, 00:06 | Θάνος

    Λάθος η διπλή μοριοδότηση. Όλοι έιμαστε ίσοι. Δώστε οικονομικά κίνητρα ή κάντε ειδική πρόσκληση να πηγαίνει όποιος θέλει πραγματικά. Τα δυσπρόσιτα θα τα πιάνουν μόνο οι υψηλά στον πίνακα και όχι όποιος πραγματικά θέλει να εργαστεί.

  • 25 Απριλίου 2020, 22:32 | Κική

    Τα δυσπρόσιτα θα πρέπει να μέτρανε διπλα αναδρομικά. Ουσιαστικά με αυτό το τρόπο αυτοαναιρείστε. Αναγνωρίζεται την δυσκολία σε αυτά τα μέρη, αλλά από εδω και πέρα. Δηλαδή στο παρελθόν δεν ήταν δύσκολες οι συνθήκες; Και επίσης με το νόμο του 2014, ξέραμε όλοι ότι σε μελλοντικό ΑΣΕΠ θα μετρήσουν δίπλα αυτά τα μόρια για τους διορισμούς. Οπότε με αυτή τη λογική κάναμε τις επιλογές μας.
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να το ξανά δείτε το συγκεκριμένο πρόβλημα.

  • 25 Απριλίου 2020, 22:18 | Ξένια

    Σωστή η κίνηση για κατάργηση της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο και από Γενική σε Ειδική. Δημιουργούνται τεράστιες αδικίες στους πίνακες,με αποτέλεσμα κάποιος που δεν έχει εργαστεί στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο αλλά κατέχει τον τίτλο, να βρίσκεται στους πίνακες και να προσπερνάει άτομα που δουλεύουν αποκλειστικά στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Αδικία.

  • 25 Απριλίου 2020, 21:58 | @

    -Ο διπλασιασμός μορίων προκαλεί μόνο αδικίες για διάφορους λόγους!
    -Αξιοποιήστε την ειδική πρόσκληση για τα σχολεία που δεν καλύπτονται!
    -Η μεταφορά μορίων από άσχετε ειδικότητες (πχ Προϋπηρεσία ως Θεολόγος και πτυχίο ΕΑΠ Πληροφορικής ως δεύτερο πτυχίο πως μπορεί να έχει τα μόρια και στο δεύτερο πτυχίο;)

  • 25 Απριλίου 2020, 21:45 | Νεφ

    Η διπλή μοριοδότηση είναι από τα πιο άδικα μέτρα. Πώς γίνεται κάποιος που δουλεύει σε δυσπρόσιτο να παίρνει διπλά μόρια; Τα μόρια σημαίνουν εκπαιδευτική εμπειρία. Δηλαδή κάποιος που δουλεύει 9 μήνες σε ένα δυσπρόσιτο μέρος παίρνει 18 μόρια, δηλαδή διπλασιάστηκε η εκπαιδευτική του εμπειρία;
    Ποιος όμως τελικά έχει μεγαλύτερη εκπαιδευτική εμπειρία, ο εκπαιδευτικός που δουλεύει σε δυσπρόσιτο με 10 μαθητές ή ο εκπαιδευτικός σε που δουλεύει σε σχολείο πόλης με 26 μαθητές;
    Σίγουρα οι συνθήκες διαβίωσης σε ένα δυσπρόσιτο μέρος είναι δύσκολες, αλλά η λύση δεν είναι η διπλή μοριοδότηση. Δώστε κάποιο επίδομα για κίνητρο.

  • 25 Απριλίου 2020, 21:11 | Λενα

    Αν επαναφέρετε τη διπλή μοριοδότηση τότε να λάβετε υπόψη και τα προηγούμενα χρόνια! Γιατί να ακυρωθούν; Όταν τρέχαμε και ανοίγαμε τα σχολεία ήταν καλά; Γιατί πάλι αδικίες στις πλάτες των αναπληρωτών; Εγώ προσωπικά μία χρόνια που ήμουν έγκυος και είχα πόνους, είχα αρρωστήσει κιόλας κι επειδή ΔΕΝ δικαιούμαστε και σπουδαία αναρρωτική άδεια μόνο 2-3 μέρες κάθισα και κανονικά έπρεπε να πηγαίνω για μάθημα! Είναι μόρια δουλεμένα με κόπο από όλους μας!

  • 25 Απριλίου 2020, 21:03 | ΚΑΛΛΙΟΠΗ

    Σωστή η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης.
    Λάθος να μην έχει αναδρομική ισχύ.
    Όσοι εχουμε υπηρετήσει σε αυτά τα μέρη αξίζουμε ιση μεταχείριση.

  • 25 Απριλίου 2020, 20:59 | ΚΑΛΛΙΟΠΗ

    Σωστή η επαναφορά της διπλής μοριοδότησης
    Λάθος να έχει αναδρομική ισχύ.
    Οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαμε στα αυτα τα μέρη αξίζουμε ίση μεταχείριση.