1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Η ΠΑΙΔΕΊΑ ΕΊΝΑΙ ΕΝΙΑΊΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΗΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΣΙΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ!!!
ΔΙΚΑΙΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014 ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ!!
Υπάρχουν και οι αναπληρώτριες μητέρες που αξίζουν μια αξιοπρεπή άδεια ανατροφής τέκνου.Ο νόμος δεν ευνοεί καθόλου την ανατροφή τέκνου αντιθέτως εκμεταλλεύεται το δικαίωμα στη μητρότητα.Παρακαλούμε για άμεση τροποποίηση της παραγράφου με τις άδειες των αναπληρωτών. Δεν είναι δυνατόν να δίνετε άδεια για σεμινάρια και συνέδρια και όχι για τη μητρότητα.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Ξεπερνά τα 2.000 σχόλια το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου ενώ τα περισσότερα άρθρα συγκεντρώνουν μερικές μόνο δεκάδες σχόλια. Αυτό αποδεικνύει την προβληματικότητα του άρθρου. Πρέπει οπωσδήποτε να αποσυρθεί το άρθρο 47.
Ο διαχωρισμός η διαίρεση της προϋπηρεσίας σε ειδική και γενική εκπαίδευση δεν μπορεί να ισχύσει τόσο για τους αναπληρωτές όσο και τους μόνιμους εκπαιδευτικούς .Η εκπαίδευση είναι μια και ενιαία, η προϋπηρεσία είναι μία και ενιαία.
Σε αυτή τη διοικητική ανωμαλία, το να ανήκουν όλες οι οργανικές της Ειδικής Εκπαίδευσης στους ΠΕ 71 και ΠΕ61 έρχεται (τυχαία;;) να προστεθεί και ο διαχωρισμός των προϋπηρεσιών σε γενική και ειδική εκπαίδευση.
Η νέα πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας έχει πέσει θύμα καλοστημένου χρόνια τώρα μηχανισμού παραπληροφόρησης και συμφερόντων τόσο από ομάδα πανεπιστημιακών όσο και από στελέχη της ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που προωθούν συγκεκριμένα συμφέροντα!
Συγκεκριμένα: με τον Ν. 3966/2011, παρ.1, άρθρο 56. έχουν μετατραπεί ΟΛΕΣ οι οργανικές στην Ειδική Εκπαίδευση ΠΕ 70 και ΠΕ 60 όπως και στη ΔΕ αντίστοιχα σε ΠΕ 71 και ΠΕ 61. Μένουν ξαφνικά χωρίς οργανικές θέσεις ΟΛΟΙ οι προσοντούχοι εκπαιδευτικοί με 2, 3 και παραπάνω πτυχία, εξειδικεύσεις, που εδώ και δεκαετίες στηρίζουν με την πολύτιμη και αναντικατάστατη εμπειρία και προφορά τους τα ΑΜΕΑ μέσα σε πραγματικά αντίξοες εργασιακά συνθήκες.
Γεγονός το οποίο είναι γνωστό από το 2011, η ΔΟΕ- ΟΛΜΕ εθελοτυφλεί χωρίς καν να προσποιηθεί ότι αντιτίθεται με μια απλή ανακοίνωση! Η προέκταση 0.50 αποτελεί προπέτασμα καπνού, αφού όλοι οι ΠΕ 70 και ΠΕ 60 και ΔΕ βρίσκονται σε θέσεις ΠΕ 71 και ΠΕ 61, ενώ οι ίδιοι ταυτόχρονα προτάσσονται και στην κατάληψη της θέσης!!! Για τους πτυχιούχους Παιδαγωγικών Ακαδημιών χωρίς εξομοίωση είναι άγνωστη η μοίρα τους στην ΕΑΕ !
Η εκπαίδευση είναι μία, ενιαία αδιάσπαστη με εξειδικεύσεις σε περιοχές γνώσεων. Ποιος σοβαρός επιστήμονας μπορεί να υποστηρίξει σοβαρά ότι το βασικό προαπαιτούμενο πτυχίο στην εκπαίδευση για να διδάσκει κανείς στην Ειδική Αγωγή δεν είναι το πτυχίο των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης;
Η ειδική εκπαίδευση δεν αντιμετωπίστηκε ουσιαστικά ποτέ σαν κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης, αλλά σαν ένα αυτόνομο παρακλάδι της, παραβιάζοντας έτσι το συνταγματικό δικαίωμα της ισονομίας μεταξύ των πολιτών/μαθητών. Αυτό είχε δύο πολύ σοβαρές συνέπειες: Αφ’ ενός, δεν υπήρξε σεβασμός στο δικαίωμα των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση. Αφ’ ετέρου, οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται με αυτοθυσία στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης ακολουθούν τη μοίρα των μαθητών τους και τα εργασιακά τους δικαιώματα είναι υποδεέστερα των άλλων κατηγοριών εκπαιδευτικών.
Επιβάλλεται οι υπηρεσιακές μεταβολές των εργαζομένων στην Ειδική Εκπαίδευση τόσο για τους αναπληρωτές όσο και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς να γίνονται με κριτήρια εναρμονισμένα με της Γενικής εκπαίδευσης.
Ζητούμε την απαράδεκτη παράνομη άδικη παράλογη παρ.4 και απαιτούμε ότι τόσες μέρες φωνάζει ο κλάδος.Δικαιοσύνη και ισονομια.Η προϋπηρεσία είναι ιερή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να μας την ακυρώσει.Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά έχουμε Δημοκρατία.Οφείλετε να προαγετε το γενικό καλό και όχι το συμφέρον των λίγων.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΉ ΙΣΧΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ…
Αναρωτιέμαι:
1.πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΠΟΛΤΙΚΗ, για όραμα ενός ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, για κατάργηση των στεγανών μεταξύ ειδικής και γενικής αγωγής και ταυτόχρονα να συνεχίζουμε να παράγουμε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
2. πώς ζητάμε από το δάσκαλο της τάξης να εκπαιδεύσει μαθητές ΑΜΕΑ και ταυτόχρονα του επιτρέπουμε να μη γνωρίζει ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, να μη γνωρίζει τι θα κάνει με ένα παιδί δυσλεκτικό ή με ελαφρά νοητική υστέρηση ή με αυτισμό (που πολύ σωστά βρίσκεται στο γενικό σχολείο)
3. πώς γίνεται η πολιτεία να ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ τα πιο δύσκολα παιδιά ΑΜΕΑ στο δάσκαλο ΠΕ71 (ειδικής αγωγής) και ταυτόχρονα να ΜΗΝ του εμπιστεύεται μία γενική τάξη σχολείου
4. γιατί κάποιοι απόφοιτοι πανεπιστημίου πιστεύουν το 2015 ότι οι σπουδές τους πρέπει να τους εξασφαλίζουν επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο, ενώ αυτό δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο
5. μέχρι πότε θα λειτουργούμε ως χώρα με κριτήρια που μακράν απέχουν από το να είναι παιδαγωγικά -επιστημονικά.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70.
ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΕ60,50 ΚΑΙ ΠΕ70,50 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ.
Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
Οι προυπηρεσία δηλ. που θα παέι στο κενο.. οι θυσίες του καθενός μας πως θα ανταμοιφθει? Μηπως με ένα Μισθό που στην τελική τον χαλάμε σε ενοίκια, κοινοχρηστα και μεταφορές.
Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις.
Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60.
Είμαι φιλόλογος ειδικής αγωγής ΠΕ02.50 και θεωρώ απαράδεκτο τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών και το να μην λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στην γενική. Δουλεύω 7 χρόνια στην ειδική αγωγή και δουλεύω με τους μαθητές τΑ γνωστικά αντικείμενο κι επιπλέον στρατηγικές μάθησης, τεχνικές απιμνημόνευσης και προσαρμογές του αναλυτικού προγράμματος ΣΤΙΣ ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή. Γι’ αυτό θεωρώ ότι οι καθηγητές που έχουν διδάξει στην ειδική έχουν τα προσόντα και τις δεξιότητες να διδάξουν αποτελέσματικα στα τμήματα της γενικής.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού). Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Eπιτέλους ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!
Στο παρόν άρθρο, για άλλη μια φορά διαπιστώνουμε την ολοκληρωτική έλλειψη μέτρων και πολιτικών για την επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών που είναι άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, όπως και των εκπαιδευτικών που είναι γονείς ατόμων με αναπηρία.
Με την κατάργηση του Πίνακα Α΄, την οποία κατήγγειλαν κατά την προεκλογική περίοδο οι βουλευτές των κομμάτων της Κυβέρνησης, πολλοί εκπαιδευτικοί με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, το προηγούμενο σχολικό έτος 2014 -2015 δεν διορίστηκαν σε καμία σχολική δομή.
Σε ότι αφορά στην επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και εκπαιδευτικών γονέων με αναπηρία απαιτείται η άμεση λήψη των εξής θεσμικών μέτρων :
• Επαναφορά του καταργηθέντος Πίνακα Α΄, σύμφωνα με τον οποίο προσλαμβάνονταν οι εκπαιδευτικοί Α.μεΑ. σε ποσοστό 20% επί των προσλήψεων στην Ειδική Εκπαίδευση. Με την κατάργηση του Πίνακα Α΄, όπως αυτός καθορίζονταν στην παρ. 2 του άρθρου 22 του ν. 3699, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία που εργάζονταν ως αναπληρωτές δεν μπόρεσαν να προσληφθούν στο σύστημα της ειδικής εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2014 -2015. Επισημαίνουμε ότι το προηγούμενο έτος, με την κατάργηση του Πίνακα Α΄ δεν στελεχώθηκαν επαρκώς οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Εκπαίδευσης.
• Να καταργηθεί ως προϋπόθεση για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία, η κατάθεση Γνωμάτευσης Αναπηρίας με την ένδειξη εφ’ όρου ζωής. Ειδικά για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ζητούμε να γίνονται δεκτές γνωματεύσεις αναπηρίας, οι οποίες είναι σε ισχύ κατά το τρέχον σχολικό έτος.
• Κατάργηση της αναχρονιστικής και ρατσιστικής διάταξης, σύμφωνα με την οποία κωφοί, τυφλοί, παραπληγικοί εκπαιδευτικοί εξαιρούνται των προσλήψεων από τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. και το θεσμό της παράλληλης στήριξης.
• Θέσπιση νέας διάταξης, μέσω της οποίας θα καθοριστεί ο διορισμός των εκπαιδευτικών με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω, κατά προτεραιότητα σε ποσοστό 10% στη Γενική Εκπαίδευση.
Επί της ουσίας ζητούμε την αντικατάσταση των διατάξεων του άρθρου 8 του ν. 4283/2014 ως εξής: «Στο τέλος του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού − Καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 71) προστίθεται παράγραφος 15 ως εξής: «15. Από δω και στο εξής μπορούν να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση, σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) κατά προτεραιότητα σε κάθε κλάδο και ειδικότητα, άτομα που είναι ικανά για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με το ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α΄ 26) και έχουν αναπηρία σε ποσοστό πενήντα τοις εκατό και άνω (50%), η οποία βεβαιώνεται με πιστοποιητικό του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) του ν. 3863/2010 (Α΄ 115) και κάθε αρμόδιας δημόσιας αρχής εφόσον είναι σε ισχύ. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί δεν μπορούν να τοποθετούνται σε ποσοστό άνω του εικοσιπέντε τοις εκατό (25%) ανά σχολική μονάδα».
Στην παρ.3 με την οποία αντικαθίσταται η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118) καθορίζεται ότι : «α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
Ευνόητο είναι ότι η διάταξη αυτή είναι άκρως άδικη για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών που δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία λόγω επιδείνωσης της αναπηρίας ή της χρόνιας πάθησής τους. Ζητούμε να εξεταστεί η εξαίρεσή τους από την ανωτέρω διάταξη, υπό την προϋπόθεση ότι οι λόγοι για τους οποίους δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία οφείλεται στην επιδείνωση της αναπηρίας ή χρόνιας πάθησης τους σύμφωνα με αιτιολογημένη ιατρική γνωμάτευση.
Η παράγραφος 2 του νομοσχεδίου είναι απαράδεκτη και την προτείνετε ως μέση λύση . Μέση λύση δεν υπάρχει κύριε Υπουργέ. Όλα ή τίποτα. Τα δυσπρόσιτα σχολεία υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα. Δεν γίνεται να μας αμείβεται διαφορετικά για μία θέση στην οποία προσφέραμε την ίδια δουλειά.Σας φαίνεται δίκαιο κάποιος που ήταν σε δυσπρόσιτο το 2009 να πάρει διπλά μόρια και κάποιος που ήταν στο ίδιο δυσπρόσιτο το 2010 να τα πάρει μονά;
Ο νόμος 3848 του 2010 πάγωσε την προυπηρεσία. Δεν υπήρχε κανένας νόμος που να καταργεί τα δυσπρόσιτα.Πότε θα το δείτε;
Κανείς δεν πήγε σ αυτά τα σχολεία τυχαία και δεν ήταν στις τελευταίες θέσεις του πίνακα. Πήγαν άτομα που ήταν στις πρώτες θέσεις και έφευγαν κάθε χρονιά με την πρώτη φάση καθώς δεν ήθελαν να χάσουν ούτε μία μέρα προυπηρεσία αν κάποτε άνοιγαν οι πίνακες.
Το δίκαιο, ηθικό και νόμιμο(ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ)είναι να μετρήσουν το ίδιο για όλους.
Έχουμε καταντήσει να προσπαθούμε να αποδείξουμε τα αυτονόητα. Δεν βλέπετε την αδικία που πάτε να περάσετε;
Σ’ ένα πίνακα εκπαιδευτικοί τριών ταχυτήτων: προ του 2010, εκπαιδευτικοί 2010-2014, εκπαιδευτικοί μετά το 2010.
Εφαρμόστε τις αποφάσεις των συλλόγων μας ΟΛΜΕ και ΔΟΕ .
Ελπίζω να αποκαταστήσετε την αδικία και να μην δημιουργήσετε καινούρια.
Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες ,όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους αφανίζει εργασιακά απαξιώνοντας την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονοητα!!!! Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού). Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Η παρ. 4 παραβιάζει τα δικαιώματα των δασκάλων με μεταπτυχιακό και πρέπει να αποσυρθεί. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει στη Γενική Αγωγή, εκεί όπου είναι το βασικό πτυχίο.Σε αυτή την άποψη συμφωνούν και οι συνάδελφοι της Ειδικής Αγωγής ΣΑΤΕΑ καθώς όπως υποστηρίζουν στο κείμενο τους » οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού)».
Άλλη μια δίκαιη φωνή σε αυτή την αδικία που προσπαθούν κάποιοι να περάσουν προς όφελος δικό τους.
Στηρίζω τους Εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 οι οποίοι διεκδικούν θέσεις στον κλάδο τους!!! Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους και στη γενική αγωγή και με αναδρομική ισχύ!!! Αποτελεί κατάφωρη αδικία για τους ΠΕ 70.50 και ΠΕ60.50 να μην προσμετρείται η προϋπηρεσία στη γενική αγωγή αφού εκεί είναι το βασικό πτυχίο τους και εκεί στηρίχθηκε το ΦΕΚ της ειδικής αγωγής.
Απαιτούμε να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία των δασκάλων με μεταπτυχιακό και στη Γενική Αγωγή γιατί εκεί έχουμε το βασικό μας πτυχίο. Την ίδια θέση στηρίζουν και οι συνάδελφοι ΣΑΤΕΑ: οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού).
Αυτό είναι το δίκαιο και το νόμιμο. Θα γυρίσει το Υπουργείο Παιδείας την πλάτη του σε τόσους εκπαιδευτικούς και θα παραβιάσει τη νομιμότητα για να εξυπηρετήσει συντεχνιακά συμφέροντα;
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Είμαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας και θεωρώ άδικη τη ρύθμιση του νομοσχεδίου που διαχωρίζει την Ειδική από τη Γενική Αγωγή καθώς πιστεύω ότι η παιδεία είναι ενιαία. Επίσης η διάκριση της ειδικής-γενικής αγωγής καταπατά ολοφάνερα τα εργασιακά/επαγγελματικά δικαιώματα μιας μερίδας εκπαιδευτικών, των πε60.50 και πε70.50, οι οποίοι είναι κάτοχοι βασικού πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων και επιπλέον σεμιναρίου μεταπτυχιακού ή ακόμα και διδακτορικού τίτλου σπουδών στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια πρόσφεραν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε Δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα και μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης). Τέτοιου είδους διάκριση αποτελεί κίνηση πλήρους αποκλεισμού των νηπιαγωγών και δασκάλων ΠΕ70.50 πε60.50 τόσο από την ειδική όσο και από την γενική εκπαίδευση.
ΔΙΑΧΩΣΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦ ΕΞΗΣ!!
Όχι άλλες αδικίες, δεν γίνεται όσοι προσλήφθηκαν με διαφορετικά κριτήρια και κατώτερη θέση στον πίνακα να προσπεράσουν όλους όσους δεν είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν στην ειδική αγωγή. Πως γίνεται να μην μετρήσουν διπλά τα μόρια στα δυσπρόσιτα που θεωρητικά όλοι μπορούσαν να τα επιλέξουν και να μετρήσουν τα μόρια της ειδικής αγωγής όπου υπήρχε απαγόρευση!
Όχι στην κατάργηση της παραγράφου 4, να λύσετε με διαφορετικό τρόπο τα προβλήματα της πρωτοβάθμιας. Διορίστε όσους έχουν προϋπηρεσία , ακυρώστε το άρθρο που προτάσσει τους πε 71- 61, ας ακολουθήσουν την προϋπηρεσία και να προσπεράσουν μόνο όσους δεν δούλεψαν στην ειδική αγωγή!
Εξαίρεση μπορεί να υπάρξει μόνο για τις περιπτώσεις που εξαντλήθηκαν οι πίνακες και έγιναν προσλήψεις από τους πινάκας γενικής αγωγής.
Η προϋπηρεσία πρέπει να μετρήσει μόνο στον πίνακα από τον οποίο έγινε η πρόσληψη.
Αν είναι να μετρήσει και η προϋπηρεσία από την κοινωφελή εργασία, και εκεί έγιναν προσλήψεις εκπαιδευτικών για να διδάξουν σε μαθητές!!!
Για να λυθούν όλα τα προβλήματα πρέπει να γίνει γραπτός ασεπ και να μετρήσει μόνο ο βαθμός, όσο για την ειδική αγωγή να γίνει ξεχωριστός και να αποδείξουν όλοι όσοι έχουν τα προσόντα πως είναι και ικανοί, ένα είναι το βασικό πτυχίο και δεν πρέπει να γίνεται διαχωρισμός με σεμινάρια μεταπτυχιακά, και ΑΕΙ ειδικής αγωγής, δώστε σε όλους την ευκαιρία να διαβάσουν ελεύθερα και να αποδείξουν αν αξίζουν να διδάσκουν στην γενική ή στην ειδική αγωγή! Καμία διάκριση και προσαύξηση . Δεν υπάρχουν κοινωνικά και ακαδημαϊκά κριτήρια που σε καθιστούν ανώτερο για να διδάξεις. Πρόκειται για θέσεις εργασίας όλοι τις έχουν ανάγκη. Το κράτος βοηθαει ορισμένες κατηγορίες με επιδόματα , ας υπάρχει ισότητα στις θέσεις εργασίας!
ΕΛΜΕ Πιερίας : Αδιόριστοι πολύτεκνοι (Λίστα του 2010)
Αποστολέας Γιώργος Βαρδακώστας Καταχωρήθηκε στις 2015/6/18 2:07:55 (67 αναγνώσεις)
Η Γενική Συνέλευση της Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας στηρίζει τους αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές της λίστας του 2010 και συμφωνεί με την απορρόφησή τους, στη λογική της προεκλογικής εξαγγελίας του κ. Κουράκη, νυν αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας, ο οποίος είχε προβεί σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις:
«…κατά προτεραιότητα θα διοριστούν όσοι ανήκουν σε κλειστές λίστες και έχουν διοριστεί προηγούμενοί τους (Διοριστέοι ΑΣΕΠ, 30μηνο, 24μηνο+ΑΣΕΠ, λίστα πολυτέκνων) και εφόσον εξαντληθούν αυτές οι λίστες οι διορισμοί θα γίνουν από τη νέα επικαιροποιημένη λίστα προϋπηρεσίας αναπληρωτών».
Η Γ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας
Για τη σχολική χρονιά 2015-16: Άμεσος διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2010 (διοριστέοι ΑΣΕΠ 2008 και το αντίστοιχο 40%, πίνακες 30μηνου – 24μηνου και κλειστός πίνακας πολυτέκνων) και οι υπόλοιποι από έναν πίνακα συνολικής προϋπηρεσίας, στον οποίο να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010 με τους όρους που ίσχυαν πριν το 2010 (διπλασιασμός δυσπροσίτων). Να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10.
ΟΛΜΕ
Συμφωνώ απολύτως με την Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας και με την ΟΛΜΕ.
Πιστεύω ότι πρέπει να εξαντληθούν οι μακροχρόνιες λίστες των αδιορίστων συναδέλφων και εν συνεχεία να διαμορφωθεί ένα απολύτως ξεκάθαρο πλαίσιο διορισμών. Διαφορετικά σε αυτή τη χώρα πάντα θα ισχύει ότι εάν έχεις τύχη διάβαινε…….
Το πιο δίκαιο είναι να καταργηθεί το ΑΣΕΠ και οι διορισμοί να γίνονται με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου.Τη μεγαλύτερη αδικία βίωσε η σημερινή γενιά άνω των σαράντα,που η κατάργηση της επετηρίδας τους βρήκε λίγο πριν τα τριάντα.Οι περισσότεροι, εργαζόμενοι με υποχρεώσεις,οικογένεια και παιδιά. Τα νέα παιδιά σαφώς και είχαν το προβάδισμα(ηλικία,χρόνος για διάβασμα κτλ).
Αλλά διαπιστώνοντας το διαχωρισμό που έχει δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια ανάμεσα σε επιτυχόντες και μη επιτυχόντες του ΑΣΕΠ,σε καλούς και κακούς εκπαιδευτικούς, θέλω να υπενθυμίσω τι σημαίνει ΑΣΕΠ και πως βιώσαμε οι περισσότεροι αυτό το διαγωνισμό:
α)1-2 χρόνια διάβασμα χωρίς να είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρει κανείς στο τέλος, γιατί οι ερωτήσεις ήταν έτσι διατυπωμένες, με μαεστρία οι περισσότερες, που αναρωτιόταν κανείς σε τι ακριβώς έπρεπε να απαντήσει.Υπήρχαν περιπτώσεις που οι σωστές απαντήσεις ήταν περισσότερες από μία, αλλά…το Υπουργείο έτσι αποφάσιζε.Για τους υπόλοιπους, απλά ,αρνητική βαθμολογία.Και βέβαια επιτυχία στο ΑΣΕΠ δεν σημαίνει διορισμός, για να έχει τη χαρά, το χρόνο και τα χρήματα… να ξαναδώσει.
β)φροντιστήρια (2000-3000 Ευρώ περίπου για πέντε θεματικές)για να μπορέσει κανείς να παρακολουθήσει και να βρει την ύλη να διαβάσει.Γιατί σαφώς και κληθήκαμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις που ποτέ δεν διδαχθήκαμε στις Σχολές μας.Και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί επιτυχόντες με βαθμό 55 και άλλοι τόσοι μη επιτυχόντες με βαθμό 54.γνωρίζουν όλοι πόσο εύκολα μπορούσε να συμβεί αυτό,ειδικά με την αρνητική βαθμολογία.
γ)επιτυχόντες ΑΣΕΠ και μη επιτυχόντες,δηλαδή οι καλοί και οι υπόλοιποι για τον Καιάδα.Όσοι είχαν την οικονομική άνεση να παρακολουθήσουν φροντιστήρια και να εκπαιδευτούν στο πως απαντάμε σωστά στις ερωτήσεις,καλώς, οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν…
Πραγματικά,αναρωτιέμαι, πιστεύουν κάποιοι πως η επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τους κάνει και καλούς εκπαιδευτικούς;Πιστεύουν πως είναι σε θέση να ανταποκριθούν μέσα σε μια σχολική τάξη;Το ότι μπορεί να νιώθουν θυμό, όπως θυμό και κούραση ένιωσαν και οι χιλιάδες «αποτυχόντες» εκπαιδευτικοί,είναι κατανοητό, αλλά μπορούν να σκεφτούν αντίστοιχα πως νιώθουν οι συνάδελφοί τους που έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα για να διδάξουν;
Αναφορικά με το διαχωρισμό Eιδικής και Γενικής Εκπαίδευσης, συμφωνώ και αναρωτιέμαι γιατί μπήκαν στη διαδικασία των σεμιναρίων και μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή, από πραγματικό ενδιαφέρον ή για να διοριστούν στη Γενική Εκπαίδευση με την προϋπηρεσία της Ειδικής που ήταν πιο εύκολο;
Με μεγάλη απογοήτευση πληροφορήθηκα ότι το άρθρο για αναπληρωτές του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου απαξιεί εντελώς τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής και τους αναπληρωτές σε δυσπρόσιτα περιόδου 2010-2014. Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής εργάζονται σε ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες και προσφέρουν πολύτιμο έργο διαθέτοντας επιπλέον εξειδίκευση. Καθώς δεν υπάρχει κάποιο τμήμα ειδικής αγωγής για τους καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι αναγκαίο να έχουν λάβει ειδκή επιμόρφωση για την ειδική (σεμινάριο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στο ιδιαίτερα δύσκολο έργο που προσφέρουν. Το βασικό τους πτυχίο όμως παραμένει αυτό των καθηγητικών σχολών που έχουν όλοι όσοι εργάζονται στη δευτεροβάθμια γενικής παιδείας. Με τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους στη γενική από τη μια αγνοείται το βασικό τους πτυχίο και από την άλλη δεν τους δίνεται η δυνατότητα μόνιμου διορισμού καθώς δεν υπάρχουν μέχρις στιγμής μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή.
Όσον αφορά δε την προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία, πώς είναι δυνατόν αυτή να διπλασιάζεται πριν το 2010 και μετά το 2014 και να μην ισχύει το ίδιο κατά την περίοδο 2010-2014; Εκείνη την περίοδο τα δυσπρόσιτα σχολεία σταμάτησαν να είναι δυσπρόσιτα; Από τη στιγμή που ξανανοίγουν οι πίνακες πρέπει αυτό να γίνεται έτσι ώστε να ισχύει για όλους το ίδιο. Όσοι διορίστηκαν σε δυσπρόσιτα και αποδέχθηκαν το διορισμό τους σε αυτά, σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο και αν έγινε αυτό, αν μη τι άλλο πρέπει να επιβραβευθούν για τη γενναία αυτή απόφαση που πήραν. Όποιος δεν δέχθηκε το διορισμό σε δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014 δεν μπορεί να έχει την απαίτηση, εξαιτίας της δικής του προσωπικής απόφασης, να αδικηθούν οι συνάδελφοι που επέλεξαν να υπηρετήσουν σε αυτά ώστε να μην αποκλειστούν από τους πίνακες για δύο χρόνια. Διπλασιασμός των μορίων προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα για την περίοδο 2010-2014 και προσμέτρηση της προϋπηρεσίες της ειδικής στη γενική: αυτό είναι το δίκαιο και σωστό!
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!!!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ. Να αποσυρθεί το άρθρο 47.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται. Έστω και εφεξής .
Οι ρυθμίσεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρέπει να μείνουν ως έχουν διαφορετικά πρόκειται για αιφνιδιασμό και καταστρατήγηση της ισότητας των αναπληρωτών και μας οδηγεί σε αδικίες..
Για τον διορισμό ή πρόσληψη θα πρέπει να γίνεται σύγκριση μεταξύ ομοίων προσόντων Και αναφέρομαι στα κριτήρια πρόσληψης των μεν και των δε.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται.
Eπίσης πιστεύω πως για τη μοριοδότηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα έπρεπε να προσμετρώνται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών προσμετράται στον πίνακα γενικής από όπου και προέρχεται το βασικό πτυχίο.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΔΡΑΝΕΙΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ;
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΔΡΑΝΕΙΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ;
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Είμαι αναπληρωτής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχω εργαστεί και στην ειδική αγωγή και στην γενική εκπαίδευση. Θεωρώ εντελώς απαράδεκτο αυτό που κάνει το ΥΠΟΠΑΙΘ να μην υπολογίζεται η προϋπηρεσία της ειδικής στους πίνακες της γενικής αγωγής. Όλοι εκπαιδευτικοί είμαστε που εργαζόμαστε στα Ελληνικά δημόσια σχολεία. Όπως επίσης μεγάλο λάθος είναι κι η αναδρομικότητα του μέτρου που αναφέρεται από το 2010. Μέχρι τώρα ίσχυε ο προηγούμενος νόμος. Αν το ξέραμε πως δεν θα μετρούσε η προϋπηρεσία δεν θα πηγαίναμε να δουλέψουμε στην ειδική αγωγή!
Με αυτό το νόμο το υπουργείο θεωρεί τις εκπαιδευτικές μονάδες ειδικής αγωγής ως σχολεία δεύτερης κατηγορίας και τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε αυτές ως κατώτερης ποιότητας εκπαιδευτικούς χωρίς φυσικά να έχουν μέλλον. Για όλους αυτούς τους λόγους πρέπει άμεσα να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47. Τέλος πιστεύω ότι θα στοιχίσει και πολιτικά στον ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν είναι συνταγματικό και επιστημονικά ορθό να διαχωρίζεται η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε Ειδική και Γενική
Η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών προσμετράται στον πίνακα γενικής από όπου και προέρχεται το βασικό πτυχίο.
Δεν νοείτε να εχει σπουδάσει κάποιος νηπιαγωγός και δάσκαλος και επειδή δούλεψε κάποια χρόνια στη γενική αγωγή και κάποια άλλα σε δομές ειδικής αγωγής να μην το αναγνωριστεί το δικαίωμα να προσμετράτε η προϋπηρεσία του
Για ποιο λόγο να εξασκεί το επάγγελμα αυτό, άμα ποτε δεν θα του αναγνωριστούν οι κόποι και οι θυσίες του καθώς όλα αυτά τα χρόνια σπαταλούσε προσωπικό χρόνο και χρήμα για να αποκτά προσθετά προσόντα και να διαβάζει για ένα καλύτερο αύριο..
Η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και των ΠΕ60.50 πρέπει να προσμετράται στους πίνακες ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, στο βασικό τους πτυχίο! Απαράδεκτη και άδικη η ρύθμιση που διαχωρίζει τη γενική και την ειδική εκπαίδευση! Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του ΣΑΤΕ.
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Nα αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε Ειδική και Γενική
Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60.
Η ειδική αγωγή αποτελεί συνέχεια της γενικής αγωγής.
Ειδάλλως γιατί τόσα χρόνια να κάνουμε αναπληρωτές Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί σε δομές Ειδικής Αγωγής για το μισθό?? τον οποίο δίνουμε σε ενοίκια, ΔΕΗ, Νερο βενζίνες, καράβια και δόσεις για μεταπτυχιακά, προκειμένου να αποκτήσουμε επιπρόσθετα προσόντα για να είμαστε περισσότερο ενήμεροι και ικανοί να ανταπεξέρθουμε στις απαιτήσεις τις κοινωνίας.