1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Άμεση απόσυρση των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
Υποτιμά την νοημοσύνη μας, είναι άδικη, άνιση και αντιδημοκρατική. Τέρμα στα ρουσφέτια, ακριβά τα πληρώνουμε.Είμαστε ΠΕ70 και γι’ αυτό απολογούμαστε. Αυτό είναι ντροπή για την παιδεία.
Στηρίζω τη θέση του ΣΑΤΕΑ.
Απόλυτα σωστή η ρύθμιση για τα δυσπροσιτα. Όλοι ήξεραν ότι δεν θα μετρησουν διπλα τα μόρια. Οσοι πήγαν πήγαν τυχαία και τωρα θέλουν να το εκμεταλλευτούν. Μην κάνεις πισω υπουργέ.
Ζητούμε άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47.
Ως ΠΕ 70 με εξειδίκευση να ευχαριστήσω και τους ΣΑΤΕΑ για την στήριξη τους. Ακόμα ένας μεγάλος σύλλογος αναπληρωτών προστίθεται στις φωνές που φωνάζουν για την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 και την προσμέτρηση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών 60/70 με εξειδίκευση και στους δυο πίνακες.
Ως τώρα κατά του άρθρου 47 είτε για δυσπρόσιτα είτε για διαχωρισμό ειδικής/γενικής ή κατά και των δυο έχουμε.
1. ΔΟΕ (με πανηγυρική ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης ΓΣ και μπροστά σε 700 συναδέλφους)
2. ΟΛΜΕ
3. ΕΡΑ (οι συνδικαλιστές του Σύριζα αν τους γνωρίζετε…)
4. Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.
5. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δομήνικος Θεοτοκόπουλος΄΄
6. Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7. Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας,
8. Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
9. Σύλλογος Εκπαιδευτικων Π.Ε. Παρου – Αντιπαρου “Παναγιωτης Καλλιέρος”,
10. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γιάννης Ρίτσος”
11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ‘’ Κωνσταντίνος Κούμας ‘’
12. Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
13. Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων,
14. ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
15. ΣΑΚΕΑ (Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής)
16. Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου “Θεόφιλος Καΐρης”
17. ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
18. Β” ΕΛΜΕ Δωδεκανήσο
19. Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
20. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
21. ΔΑΚΕ/Π.Ε
22. Κ.Ο Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας
23. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε
24. ΑΝΕΛ μέσω της βουλευτού Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού των ΑΝΕΛ.
25. ΠΕΣΕΑ
26. ΣΑΤΕΑ
Πέραν των παραπάνω αρκετοί ακόμα σύλλογοι στήριξαν με ανακοινώσεις ή με την ψήφο τους στις γενικές συνελεύσεις ή στο Δ.Σ. της ΔΟΕ τη μία ή και τις δύο θέσεις για τις οποίες τοποθετούμαστε και συνεχώς βγαίνουν νέες ανακονώσεις.
ΥΠΕΡ του αρθρου 47 τίθενταιμόνο οι ΣΑΝ και ΠΕΑΔ και ο νοών νοείτω.
Αναλάβετε τις ευθύνες σας γιατί θα σας δείξουν τα κανάλια.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ!!!!!ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ,ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ 1000% !!!Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ…ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ;;;;;;ΑΦΟΥ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ, ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ..ΚΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ;;;;;ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΩΡΕΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!ΝΑΙ…ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2010 ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΝΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΕΣ ΑΕΙ!!ΤΑ ΛΑΘΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΛΛΟΥ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70.
ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΕ60,50 ΚΑΙ ΠΕ70,50 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ.
Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
Οι προυπηρεσία δηλ. που θα παέι στο κενο.. οι θυσίες του καθενός μας πως θα ανταμοιφθει? Μηπως με ένα Μισθό που στην τελική τον χαλάμε σε ενοίκια, κοινοχρηστα και μεταφορές.
Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις.
Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60.
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ.
ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΟΥ 60-40, 24ΜΗΝΩΝ, 36ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 100% ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ, Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 3 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ 1.ΑΡΚΕΤΑ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ.
Θα θελαμε να σας ενημερωσουμε πως εν οψει της δημοσιας διαβουλευσης για το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθει τη Δευτερα στις 29/6/15 στη βουλη εκφραζουμε την επιθυμια μας να προσμετρηθουν στο διπλασιο τα μορια της προυπηρεσιας μας κατα το σχολικο ετος 2014-2015, εφοσον η σχολικη μοναδα Γυμνασιου- Λ.Τ. Βολιμων συγκαταλεγεται συμφωνα με τον πινακα του 2002 στις δυσπροσιτες σχολικες μοναδες και να αναγνωριστει η επιτυχια μας στον ΑΣΕΠ του 2006 και του ΑΣΕΠ 2008.
Ειμαστε στο πλευρο σας με καθε αγωνιστικη διαθεση για ολα τα διεκδικουμενα δικαιωματα ΟΛΩΝ των συναδελφων αναπληρωτων.Αναμενουμε απαντηση για να μας ενημερωσετε για τις ενεργειες που πρεπει να γινουν ωτε να ικανοποιηθουν τα νομιμα και δικαια αιτηματα μας, καθως και των υπολοιπων συναδελφων αναπληρωτων
Ονομάζομαι Κύρκου Αρχοντία και είμαι αναπληρώτρια μαθηματικός με 68 μήνες προϋπηρεσίας. Έχω δώσει τρείς φορές ΑΣΕΠ αλλά έχω πετύχει σε δύο από αυτούς :στον 2004 και στον 2006. Από τους 68 μήνες προϋπηρεσίας οι 18 είναι στην ειδική αγωγή. Έχω παρακολουθήσει το σεμινάριο 400 ωρών και έχω κάνει και μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία. Μπήκα στους πίνακες της ειδικής αγωγής με το σεμινάριο αλλά κατάφερα να δουλέψω τις χρονιές 2009-2010 και 2010-2011 στην ειδική αγωγή λόγω της επιτυχίας μου στον ΑΣΕΠ και της σειράς κατάταξής μου σ’ αυτόν αφού εκείνες τις χρονιές λαμβάνονταν ως κριτήρια για τη σύνταξη των πινάκων. Φαντάζεστε λοιπόν την αδικία που αισθάνομαι όταν μαθαίνω ότι τα μόρια της ειδικής δεν θα μετριούνται στη γενική και μάλιστα αναδρομικά. Από εκεί που έχω μαζέψει με χίλιους κόπους και στερήσεις 68 μήνες προϋπηρεσίας ξαφνικά να βρεθώ να έχω 50.Και για ποιον λόγο; Δεν είμαι από αυτούς που πήγαν στην ειδική επειδή δεν είχα άλλα προσόντα. Δύο επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, δύο μεταπτυχιακά και προϋπηρεσία νομίζω δικαιολογούν το ότι δούλευα ως αναπληρώτρια όλα αυτά τα χρόνια.
Κε υπουργέ, φαντάζεστε την απογοήτευση που αισθάνομαι από την κυβέρνησή σας. Εγώ σας στήριξα με την ψήφο μου γιατί πίστεψα σε μια κυβέρνηση και ένα κράτος δικαίου, το οποίο όμως δεν το βλέπω να ισχύει. Με δύο επιτυχίες ΑΣΕΠ, με δύο μεταπτυχιακά και με πολύμηνη προϋπηρεσία με πετάτε πάλι εκτός διορισμού και με καταδικάζετε στην ανεργία εφόσον μου αφαιρείτε μόρια προϋπηρεσίας ,κάτι που το έχω βιώσει ξανά αυτό στο παρελθόν όταν 90 άτομα με προϋπηρεσία από τον ΟΑΕΔ βρέθηκαν ως δια μαγείας πάλι μπροστά μου στον πίνακα διορισμών και φυσικά διορίστηκαν εκείνοι (παρόλο που θα έπρεπε να είχα διοριστεί εγώ όπως και άλλοι συνάδελφοι που ήμασταν επιτυχόντες σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ.) Διορίστηκαν δηλαδή άτομα που δεν είχαν δώσει ποτέ τους ΑΣΕΠ . Το ίδιο βλέπουμε να επαναλαμβάνεται τώρα καθώς στηρίζετε τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων. Τη μεγάλη τους προϋπηρεσία δεν μπορεί κανείς αναπληρωτής να την ανταγωνιστεί οπότε για άλλη μια φορά θα δούμε οι θέσεις μονίμων να καλύπτονται από ανθρώπους που δεν χρειάστηκαν να γυρίσουν όλη την Ελλάδα ενώ εγώ έγκυος 5 μηνών έτρεχα από τη Ρόδο στην Ορεστιάδα για να μην χάσω ούτε μία μέρα προϋπηρεσίας .Και τώρα να μου διαγράφετε αυτή τη προϋπηρεσία για το τίποτα. Είναι μεγάλο λάθος η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας από την ειδική στη γενική με αναδρομική ισχύ .
Κε υπουργέ, ολοκληρώνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι στους πίνακες διορισμών θα έπρεπε να υπολογίζονται όλες οι επιτυχίες σε ΑΣΕΠ (δηλ και του 2002 και του 2004 και του 2006 και του 2008) και μάλιστα αθροιστικά αφού εμείς οι επιτυχόντες αδικηθήκαμε διπλά και τριπλά ανάλογα με τις επιτυχίες του καθενός. Εκείνες τις χρονιές διορίστηκαν πολλοί με τo 40% και εγώ που ήμουνα επιτυχούσα σε δύο ΑΣΕΠ έχασα δύο φορές διορισμό.
Κε υπουργέ, έχω και ΑΣΕΠ και μεταπτυχιακά και μεγάλη προϋπηρεσία γιατί δε διορίζομαι; Τι άλλο πρέπει πια να κάνω; Σας ευχαριστώ που μου δίνετε το δικαίωμα να εκφράζομαι ,θα ήθελα όμως να ευαισθητοποιηθείτε στο πρόβλημά μου και να δώσετε τη καλύτερη και πιο αξιοκρατική λύση. Αναμένω με αγωνία την απάντησή σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΤΟΥ 2008 ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ.
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ(ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ60.50)ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014-2015.
ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΔΕΙΑ ΕΠΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΝΙΑΜΗΝΗ ΑΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΚΝΟΥ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ.
ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ
Πριν το 2010 υπηρχε επιλογη
«αποδεχομαι των διορισμο μου σε δυσπροσιτες περιοχες »
η οποια και καταργηθηκε πως ειναι δυνατον να μετρηθουν διπλασια μορια?
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70.
ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΕ60,50 ΚΑΙ ΠΕ70,50 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ.
Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας οργανο, η ΔΟΕ, ακόμη και ο ΣΑΤΕΑ…
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ 60.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!
ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ συντεχνιακά συμφέροντα να μας πετάξουν έξω από την εκπαίδευση!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ δίκαιη μεταχείριση!!
Απαιτώ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47
Να αποσύρετε εδώ και τώρα την παράγραφο για το διαχωρισμό της προυπηρεσίας μας. Η προυπηρεσία της ειδικής πρέπει να λογίζεται στη γενική εκπαίδευση.
Είμαι δασκάλα με μεταπτυχιακό και συγχαίρω τους σατεα για την στήριξη τους.Ακόμη ένας μεγάλος σύλλογος προστίθεται σε όσους φωνάζουν για την απόσυρση της παρ.4 και την προσμετρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών με μεταπτυχιακό και στους 2 πίνακες.Συμφωνώ με τη θέση τους.Να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΉ ΙΣΧΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Να αποσυρθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47. Η εκπαίδευση είναι ενιαία.
Η προυπηρεσία της ειδικής αγωγής πρέπει να προσμετράται στους πίνακες της γενικής. Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 τώρα.
Ζητώ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47. Όχι στο διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.
Συμφωνώ με τους συναδέλφους που ζητούν τη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης (γενικής αγωγής) στους πίνακες αναπληρωτών (και στους πίνακες διορισμών). Επίσης, προτείνω μοριοδότηση όλων των επιτυχιών ΑΣΕΠ (κάποιοι έχουν πετύχει ακόμα και 3 φορές) με συντελεστή βαρύτητας.
AΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟ 2011 ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΑΕ ΣΕ ΠΕ61-ΠΕ71 ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΑΕ.ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΑΕ ΕΙΝΑΙ 2500 .ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,ΠΑΛΕΨΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ – ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΕ60-ΠΕ70 ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΑ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ Ή ΕΧΕΙ ΕΣΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΗΔΗ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΜΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ;
ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΘΑ ΠΛΗΞΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΒΑΣΗ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ «ΚΑΠΟΙΟΥΣ».
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ!Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ-ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ. ΟΣΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ,50 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ!!!
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΦ ΕΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!
ΣΩΣΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού). Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ,50 ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 400 ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΕΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΗΝΩΝ!!!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ?
ΤΟΟΟΣΟΟΟ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΠΗΡΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΙΤΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ???ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ!
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ !!!!!!
ΝΑΙ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!!
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της ΠΕΑΔ και της ΠΕΑΝ διαχωρισμός της εκπαίδευσης σε ειδική και γενική.
Κανένας δεν διαγραφεί την προϋπηρεσία, αντιθέτως την προσμετρά στην ειδική εκπαίδευση, καθώς είστε ΕΙΔΙΚΟΙ δάσκαλοι και ΕΙΔΙΚΟΙ νηπιαγωγοί κ.τ.λ.
Οι προσλήψεις δεν έγιναν ούτε ως ΔΑΣΚΑΛΟΙ ούτε ως ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Με την ίδια λογική θα προσμετρηθεί και η προϋπηρεσία των ΠΕ61 και ΠΕ71 στην γενική αγωγή;
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!
ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές κλήθηκαν να εργαστούν από την ίδια την πολιτεία.
ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΑΝ ΟΣΟΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ,50. ΑΦΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥ?ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΒΟΛΕΥΕ!!!!ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ. ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Κανείς δεν υπηρέτησε στα δυσπρόσιτα τυχαία. Το βασικό κίνητρο ήταν ο διπλασιασμός των μορίων. Αυτό λοιπόν και ζητάμε για τις χρονιές 2010-2014
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ!
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Γιατί άραγε όλοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής θέλουν ξαφνικά να μπουν στη γενική με τα μόρια της ειδικής;Γιατί επιθυμούν να διοριστούν ξαφνικά στη γενική; Δε δώσανε ΑΣΕΠ, μπήκαν από το παράθυρο και τωρα ζητούν διπλή επιβράβευση!!!
ΑΚΡΩΣ ΔΙΚΑΙΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ, ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ!!!
ΝΑΙ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!
ΖΗΤΑΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!
ΟΧΙ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Σε όλο το δημόσιο τομέα οι προσλήψεις γίνονται μεεσω ΑΣΕΠ. Τους εκπαιδευτικούς μας έχετε τρελάνει. Τα συστήματα αλλάζουν συνέχεια, προσλήψεις δεν γίνονται και γι αυτό τρωγόμαστε σαν τα κοκόρια!!
Αφήστε τους πίνακες κλειδωμένους αν είναι να προκληθούν αδικίες!
Ειδαλλως.. αναδρομικό διαχωρισμό πινάκων γενικής-ειδικής. Μη προσμετρηση δυσπρόσιτων 2010-2014!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού). Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΤΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΡΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ!!!ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΣΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ!!
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΤΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΡΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ!!!ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΣΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ!!
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΣΩΣΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
ΑΠΑΡΕΚΤΗ Η ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ!!!ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΦΕΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!!
ΣΩΣΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!!!
ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΟΣΤΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ!! ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΗΝΩΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΣΕΠ!!!
Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ!!!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
Αναρωτιεμαι πραγματικα αν το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει
στην εκπαιδευτικη κοινοτητα;;;
Ολοι οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας
οργανο, η ΔΟΕ, χτες με μεγαλη χαρα ειδαμε και την ανακοινωση των
ΣΑΤΕΑ…
ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ 60.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ
ΠΤΥΧΙΟ.
Αναρωτιεμαι το Υπουργειο θα ακουσει το δικιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη
την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του
κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας
συντεχνιακα συμφεροντα ενος συλλογισκου;
ΣΩΣΤΗ Η ΜΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ!!!
ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΧΗΜΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΔΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ!
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!