Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:45 | ΜΑΡΙΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
    ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:42 | ΣΟΦΙΑ

    Στηρίζω όλες τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ 70.50 ΚΑΙ 60.50.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:42 | Δήμητρα

    Μεγάλη και ανήθικη απόφαση αυτή που σκοπεύετε να εφαρμόσετε, για τους .50. Ποιοι είναι αυτοί οι εκπαιδευτικοί που αγοράσανε τους τίτλους τους; Να μας πείτε και εμάς να πάμε να αγοράσουμε. Αυτό δεν είναι επιχείρημα, γιατί αμαυρώνετε το επίπεδο των Πανεπιστημίων. Απλώς πείτε την αλήθεια, ότι προσπαθείτε με κάθε τρόπο να οδηγήσετε στην ανεργία τόσους εκπαιδευτικούς, γιατί φοβάστε μήπως σας περάσουν στο πίνακα. Και με ποια επιχειρήματα προσπαθείτε να ακυρώσετε έναν νόμο και αναδρομικά; Υποστηρίζω το δίκαιο, όλοι οι μόνιμοι δάσκαλοι και καθηγητές που δουλεύουν στα τμήματα ένταξης τόσα χρόνια κατέχουν σεμινάρια και μεταπτυχιακά και είναι αξιόλογοι και η προϋπηρεσία τους είναι ίδια και δεν διαχωρίζεται. Μην προβείτε στην κατάφωρη αδικία μιας μικρής μερίδας που με αμοραλισμό προσπαθεί να ωθήσει τους σε ανεργία. Μην αδικήσετε τους ο.50 Ευχαριστώ

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:42 | Αλεξάνδρα

    στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:40 | mk

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:39 | Μαρία Τ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:35 | Ελένη

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47! Ενιαία η εκπαίδευση, ενιαία και η προϋπηρεσία.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:27 | ΝΙΚΗ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:25 | Αυγενάκη Παρασκευή

    Γεια σας, είμαι εκπαιδευτικός σε 4 κλάδους στους ΠΕ 02, ΠΕ 2.50, ΠΕ 70 και ΠΕ 70.50. Μετά το πτυχίο μου της Φιλολογίας έμεινα άνεργη για 10 περίπου χρόνια και για καλή μου τύχη έδωσα Πανελλήνιες το 2008 για να σπουδάσω δασκάλα. Δυστυχώς όμως η οικονομική κρίση οδήγηση και αυτόν το κλάδο στην ανεργία. Οι γονείς μου όμως με βοήθησαν οικονομικά και απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια με πολύ κόπο, μόχθο αλλά και πολύ διάβασμα το σεμινάριο και το μεταπτυχιακό μου. Είμαι πολύ περήφανη και ευτυχισμένη, γιατί ξέρετε πολύ καλά πόσο δύσκολο να αποκτήσεις κάποιο τέτοιο τίτλο. Είμαι 40 ετών με ένα παιδί και μπόρεσα να δουλέψω μετά από 13 χρόνια ανεργίας στην Παράλληλη Στήριξη ως ΠΕ 70.50. Μην μου στερήσετε τώρα την δουλειά μου, γιατί δεν θα μπορέσω να ζήσω το παιδί μου, αφού ξέρετε πολύ καλά ότι οι ΠΕ 71 προηγούνται και σε 2 χρόνια θα βρεθώ πάλι στο δρόμο.
    Εσείς φέρατε πίσω από την διαθεσιμότητα τους εκπαιδευτικούς που απέλυσε η προηγούμενη κυβέρνηση, μην κάνετε το ίδιο και με μας. Δεν θέλω να μεγαλώνω το παιδί μου βλέποντας την μητέρα του με 2 πτυχία και με ψυχολογική κατάπτωση. Ευχαριστώ πολύ

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:19 | Γιωργος

    Οι ρυθμίσεις για τα δυσπρόσιτα και το διαχωρισμό πινάκων ειδικής και γενικής να παραμείνουν ως έχουν!!Σε διαφορετική περίπτωση αποτελούν αιφνιδιασμό και καταστρατήγηση της ισότητας των αναπληρωτών.
    Είναι επιτακτική η ανάγκη για τον διαχωρισμό των πινάκων και ειδικά μετα την απόφαση του ΣτΕ!!!Η πρόσληψη εκπαιδευτικών πρέπει να γίνεται μετά από σύγκριση όμοιων προσόντων και φυσικά αναφέρομαι στα κριτήρια πρόσληψης των εκπαιδευτικών ΠΕ 60 , ΠΕ 70 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 , ΠΕ 70.50!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:19 | D.K.

    Αν είναι δυνατόν! ας αποφασίσουν επιτέλους οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 που θέλουν να εργαστούν, στη γενική ή στην ειδική αγωγή. Δεν είναι δυνατόν να προσμετράται η προϋπηρεσία και στους δύο πίνακες! Επιπρόσθετα, πρόκειται για κατάφωρη αδικία να δοθεί ποσόστωση σε κάθε φάση πρόσληψης στους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, καθώς ακυρώνονται οι σπουδές 4 χρόνων, 2 εκ των οποίων είναι πρακτική άσκηση σε γενικά και ειδικά σχολεία! Αντίθετα με το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας, ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή δεν προσφέρει σίγουρα την ίδια κατάρτιση όσον αφορά στον αριθμό των μαθημάτων και στη διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης. Πως μπορούν να συγκριθούν 4 χρόνια ολοκληρωμένων σπουδών με αυτή των δύο χρόνων ή ακόμα χειρότερα και ενός μόνο; Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 θεωρείται επιτακτική ανάγκη αν επιθυμούμε τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να εκπαιδεύονται από άρτια καταρτισμένους επιστήμονες.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:18 | Νικολαου Χριστινα

    Στηριζω τις θεσεις των Σατεα

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:17 | Δημάκης

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
    Αναρωτιεμαι πραγματικα αν το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει στην εκπαιδευτικη κοινοτητα;;;Ολοι οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας οργανο, η ΔΟΕ, χτες με μεγαλη χαρα ειδαμε και την ανακοινωση των ΣΑΤΕΑ…ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ 60.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ.
    Αναρωτιεμαι το Υπουργειο θα ακουσει το δικιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας συντεχνιακα συμφεροντα ενος συλλόγου;

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:15 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:15 | Ειρηνή

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:15 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Οι εκπαιδευτικοι ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ειναι δασκαλοι και νηπιαγωγοι με βασικο πτυχιο και ειδικευση στην ειδικη αγωγη και η προυπηρεσια τους πρεπει να συνεχιζει να μετραει στην γενικη αγωγη.
    Τοσα χρονια στηριζαν ολες τις δημοσιες δομες τις ειδικης και τις γενικης αγωγης σε ολη την Ελλαδα και πρεπει να συνεχιζουν.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:15 | ΚΟΚΩΝΗ ΜΑΡΙΑ

    ΄Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:13 | ΕΛΕΝΗ

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ?ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ?ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΩΝΑ Κ ΘΥΣΙΕΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.ΝΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΥΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:13 | στέλλα

    Να αποσύρετε άμεσα την παράγραφο 4 του άρθρου 47. ΟΧΙ στο διαχωρισμό της προυπηρεσίας.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:11 | Δημήτρης

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:11 | Ζωή Μπάτσικα

    Στηρίζω τη θέση του ΣΑΤΕΑ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:11 | παναγιώτα

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47. Η προσμέτρηση της προυπηρεσίας της ειδικής αγωγής στη γενική εκπαίδευση είναι επιτακτική.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:09 | βασίλης

    ΟΧΙ στο διαχωρισμό της προυπηρεσίας. Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 τώρα

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:07 | τσαντερ

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47

    Αναρωτιεμαι πραγματικα αν το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει

    στην εκπαιδευτικη κοινοτητα;;;
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47

    Ολοι οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας

    οργανο, η ΔΟΕ, χτες με μεγαλη χαρα ειδαμε και την ανακοινωση των

    ΣΑΤΕΑ…

    ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ 60.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ

    ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ

    ΠΤΥΧΙΟ.

    Αναρωτιεμαι το Υπουργειο θα ακουσει το δικιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας συντεχνιακα συμφεροντα ενος συλλογισκου;

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:06 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Καμία υπόσταση δεν έχει ο διαχωρισμός γενικής-ειδικής αγωγής. Εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής είναι οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50.Άμεση απόσυρση της παρ.4 του αρθρου 47. Όχι στην αναδρομική ισχύ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:06 | Παρασκευή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:06 | μιχάλης

    Να αποσύρετε εδώ και τώρα την παράγραφο 4 του άρθρου 47. ΟΧΙ στο διαχωρισμό της προυπηρεσίας

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:03 | Αθηνά

    Συμφωνώ και στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:00 | Glykeria

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 12:00 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Λυπάμαι για τη μύνη των συναδέλφων που αντιμετωπίζπουν τους 70,50 με αυτο τον τροπο γνωρίζοντας οτι μπήκαν στη διαδικασία ανάληψης υπηρεσίας αναπλωρωτή και τοθετήθηκαν στην άκρη της Ελλάδας με το προηγούμενο θεσμικό πλαίσιο. Άραγε θα δεχόντουσαν αν τους έλεγαν αυτό που θέλουν να περάσουν τώρα αναδρομικά;

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:58 | Ευανθία

    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;;;ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47;
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ.ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΡΓΑΝΑ,ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΜΑΖΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ 84 ΓΣ ΤΗΣ ΔΟΕ.
    ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ.
    ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ!
    ΑΡΑΓΕ ΤΟΥΤΟΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ;

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΕΙ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:57 | ΚΟΥΖΑ ΙΩΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:57 | Eria

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:57 | Μαρια

    Η προυπηρεσια των πε70.50 και των πε60.50 πρεπει να μετραει στο πινακα γενικης.Δεν μπορειτε να διαχωριζετε την προυπηρεσια μας γιατι ετσι θα δουλευουμε με ημερομηνια ληξης.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:54 | Μαρία Ελένη Σιόλια

    Εκφράζω την στήριξή μου στις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:53 | Μαρία Ελένη Σιόλια

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:48 | Μαρία

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΣΑΜΕΑ:

    1)Επαναφορά του πίνακα Α’ στην ειδική αγωγή

    2)Κατάργηση του αποκλεισμού των τριων κατηγοριών (τυφλοί , κωφοί , παραπληγικοί) από την παράλληλη στήριξη και τα ΚΕΔΔΥ

    3)Ποσόστωση 10% επί των προσλήψεων στην γενική αγωγή.

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:46 | ΑΝ

    Δηλαδή οι κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού στην ειδική Αγωγή και αριστούχοι στη Γενική Αγωγή δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως εκπαιδευτικοί της μίας και αδιαίρετης εκπαίδευσης;

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:45 | Γεωργία

    Η προηγούμενη κυβέρνηση πέταξε τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ στον καιάδα. Άμεσα αποκατάσταση αυτής της τεράστιας αδικίας.

    Οι προτάσεις της ΕΣΑΜΕΑ είναι σαφείς, δείξτε σεβασμό σε όλους τους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ!!!

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΣΑΜΕΑ:

    1)Επαναφορά του πίνακα Α’ στην ειδική αγωγή

    2)Κατάργηση του αποκλεισμού των τριων κατηγοριών (τυφλοί , κωφοί , παραπληγικοί) από την παράλληλη στήριξη και τα ΚΕΔΔΥ

    3)Ποσόστωση 10% επί των προσλήψεων στην γενική αγωγή για όλους τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:44 | ioanna

    Οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακα ειδικής αγωγής πρέπει να προηγούνται στις προσληψεις ειδικής και μάλιστα να τοποθετούνται κατα προτεραιότητα στα τμήματα ένταξη στα δημοτικά.. .μόνο αυτοί γνωρίζουν το αναλυτικο πρόγραμμα όλων των τάξεων. Η προυπηρεσια Πρέπει να γράφεται και στους δυο πίνακες. Αν και κανονικά η εκπαίδευση δεν έπρεπε να διαχωρίζεται σε ειδική και γενική.. ..πρέπει και οι πε71. με μια κατάλληλη επιμορφωση να γίνονται δάσκαλοι.. ….Έτσι θα έχουμε Ενα δάσκαλο για όλα τα παιδιά.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:42 | Σούλα

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

    Φροντίστε για την άμεση επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών με αναπηρία. Σεβαστείτε τον γολογοθά που ζουν αυτοί οι άνθρωποι και δώστε τους το δικαίωμα να ζήσουν με αξιοπρέπεια και όχι ζητιανέυοντας για μια θέση εργασιάς.

    Λάβετε υπόψη σας τις προτάσεις της ΕΣΑΜΕΑ:

    1)Άμεση επαναφορά του πίνακα Α’ στην ειδική αγωγή

    2)Κατάργηση του αποκλεισμού των τριων κατηγοριών (τυφλοί , κωφοί , παραπληγικοί) από την παράλληλη στήριξη και τα ΚΕΔΔΥ

    3)Ποσόστωση 10% επί των προσλήψεων στην γενική αγωγή σε όλους τους ανάπηρους εκπαιδευτικούς και όχι μόνο στις τρεις κατηγορίες που ισχύει ως τώρα.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:40 | Σταύρος1

    Ενιαίο σχολείο για όλους . Παιδιά και εκπαιδευτικούς . Να μετρά η πρυπηρεσία της Ειδικής στην γενική και να προηγούνται οι προσλήψεις της Ειδικής πάντα ώστε να «ελαφρύνονται» και οι πίνακες της Γενικής.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:39 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΑΓΓΑΣ

    Συμφωνώ με την άποψη:
    Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να
    έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες ,όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους αφανίζει εργασιακά απαξιώνοντας την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονοητα!!!! ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:37 | Ελένη

    Είναι απαράδεκτο το πολιικό και το εκπαιδευτικό σύστημα να οδηγεί τους εκπαιδευτικούς με ΑΝΑΠΗΡΙΑ στην ανεργία. Με την περσινή υπουργική απόφαση καταργήθηκε ο πίνακας Α’ στην ειδική αγωγή καιως αντισταθμιστικό μέτρο ψηφίστηκε η ποσόστωση 5% στη γενική αγωγή από 1 Μαϊου 2015 για το σχολικό έτος 2014-2015. Φυσικά αυτό ήταν μια κοροϊδία. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ΑΜΕΑ έμειναν άνεργοι και όσοι προσλήφθηκαν τοποθετήθηκαν σε περιοχές μακριά από τους ανθρώπους που τους φροντίζουν, τους γιατρούς τους κ.α.
    Νομίζω ότι είναι περιττό να μπω στη διαδικασία να εξηγήσω για ποιο λόγο πρέπει οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία να προτάσσονται στις προσλήψεις.
    Ζητάμε από τον υπουργό παιδείας να κάνει πράξη όσο υποσχέθηκε ως αντιπολίτευση και επιτέλους να δείξει αυτή η χώρα ένα πρόσωπο κοινωνικής πρόνοιας εξεσφαλίζοντας εργασία σε όλους τους εκπαιδευτικούς ΑΜΕΑ με αξιοπρέπεια!

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΣΑΜΕΑ:

    1)Επαναφορά του πίνακα Α’ στην ειδική αγωγή

    2)Κατάργηση του αποκλεισμού των τριων κατηγοριών (τυφλοί , κωφοί , παραπληγικοί) από την παράλληλη στήριξη και τα ΚΕΔΔΥ

    3)Ποσόστωση 10% επί των προσλήψεων στην γενική αγωγή.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:34 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΤΙΚΩΝ Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΑΣΗ
    ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 2008(ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ 2008) ΑΡΑ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ 2008 ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ(ΑΡΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΑΣΕΠ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ)
    ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
    ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 2006 2004 ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ.ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΕΠ.ΤΟ ΣΤΕ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΣΕΠ ΑΡΑ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΑΣΕΠ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΦΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΙΣΟΤΙΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗ ΣΥΣΣΩΜΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ 2008 2006 2004 ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΞΗΣ

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:34 | Σταύρος1

    Αντί να διαχωριστούν οι πίνακες να ενωθούν. Ένας πίνακας ανά κλάδο.
    Κατά την αίτηση στο τέλος συμπληρώνεις κουτάκι: διαθέτω προσόντα ένταξης στην ειδική αγωγή. (πχ μτπχ, προϋπηρεσία, κλπ)

    Στις φάσεις γενικής τραβάει από όλους
    Στις φάσεις ειδικής μόνο από το κουτάκι.

    Βασικό κατάταξη κατά τα πρότυπα της γενικής (η εκπαίδευση είναι μία) ΑΣΕΠ όλος ο βαθμός + προϋπηρεσία (ανεξάρτητα από που προήλθε) αν θέλουν προσθέτουν και λοιπά κριτήρια………….

    Πλεονεκτήματα :
    Δεν διαχωρίζεται ειδική γενική και δεν διασπάται ο κλάδος
    Δεν εγκλωβίζεται κάποιος μόνο σε μία δομή
    Δεν αδικούνται οι της γενικής γιατί σε μερικές ειδικότητες η ειδική έγραφε μεγάλες προϋπηρεσίες σε αντίθεση με τη γενική με δοκιμασίες ασεπ και προσλήψεις με το σταγονόμετρο κλπ.
    Δεν έρχεται σε αντίθεση με ΣΤΕ
    Δεν ακυρώνεται η προϋπηρεσία της ειδική και όσων ασχολήθηκαν με αυτή
    Προσφέρεται η δυνατότητα εναλλαγής εμπειριών
    Περιορίζεται το φαινόμενο χρήσης ειδικής ως δούρειος ίππος
    Αντίστοιχος πίνακας και για τους διορισμούς γιατί αυτό που προωθείται αφορά μόνο τους αναπληρωτές
    Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς γενικής να αποκτήσουν εμπειρία μετά από εξειδίκευση
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:26 | Δημήτρης

    ΖΗΤΑΜΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47!

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:20 | Νώντας

    Η προϋπηρεσία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ήταν και είναι νομικά μία.

    Η δημιουργία δύο πινάκων έγινε στο πνεύμα διαχωρισμού των εκπαιδευτικών που έχουν επιμέρους προσόντα που τους επιτρέπουν να κατοχυρώσουν (σύμφωνα με το νόμο!!!) δικαίωμα-προβάδισμα εργασίας σε ειδικά σχολεία.

    Έτσι λοιπόν όλοι οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να είναι σε ένα πίνακα ή όλοι και στους δύο αλλά και πάλι στον πίνακα ειδικής θα προηγούνταν αυτοί που έχουν τα νόμιμα προσόντα.

    Κάποιοι επέλεξαν συνειδητά για διάφορους λόγους την ειδική αγωγή προτού γίνει μόδα και προτού εμφανιστούν οι συνέπειες του απαράδεκτου κλειδώματος των πινάκων.

    Οποιασδήποτε απόκρυψη προϋπηρεσίας είναι παράνομη και σύμφωνα με τους νόμους του υπουργείου αλλά προτίστως αντιβαίνει το Σύνταγμα. Η προυπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών μετράει και στην ειδική και στην γενική παιδεία. Αυτό που διαφέρει είναι τα κριτήρια ένταξης στο εκπαιδευτικό προσωπικό της ειδικής εκπαίδευσης.

    Ας πάψει επιτέλους η τυχοδιωκτική και συμφεροντολογική δημιουργία νομοσχεδίων και εγκυκλιων που έχουν ως γνώμονα τη εξυπηρέτηση πρόσκαιρων συμφερόντων αγνοώντας το παρελθόν και το μέλλον.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:20 | Πετρούλα

    Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
    Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:
    Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
    Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προύπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών.
    Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).
    Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού).
    Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.

  • 26 Ιουνίου 2015, 11:10 | ΡΟΥΜΠΙΝΗ Σ.

    Έλεος με αυτο τον ΑΣΕΠ και τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ. Καποιοι δεν έδωσαν ΑΣΕΠ όχι γιατί δεν ήταν ικανοί αλλά γιατί δεν έγινε ξανά διαγωνισμός. Και στη τελική επιτυχόντες ΑΣΕΠ υπάρχουν όχι διοριστέοι. Οσο για τα σεμινάρια καταργήθηκαν και επιπλέον ο κλάδος των δασκάλων δεν έχει καθόλου σεμινάρια ούτε επιτχόντες ΑΣΕΠ. Επομένως τα επιχειρήματα αυτά αφορούν μια μικρή μερίδα. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ.