1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Τα «παραθυράκια» όπως τα ονομάζεται,υπήρχαν πάντα και ουκ ολίγοι εκπαιδευτικοί μονιμοποιήθηκαν κάποτε! Δεν ήμασταν και δεν είμαστε καθόλου παράνομοι σύμφωνα με τα συγκεκριμένα προσόντα που ζητούσε το Υπουργείο Παιδείας τότε!!
Καθόλου νόμιμος ο διαχωρισμός!
Τα σεμινάρια και τα μεταπτυχιακά και οποιαδήποτε άλλα προσόντα είναι νομιμότητα και πρέπει να μετράνε.
ΑΣΕΠ έχουμε δώσει και περιμένουμε και τον επόμενο όταν και αν γίνει
Την αγάπη σε αυτά τα παιδιά τι δίναμε και θα τι δίνουμε καθημερινά…
Έλεος που χρησιμοποιείται τέτοια επιχειρήματα!
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ-ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΟ άρθρο 47
Απόσυρση της παρ. 4 και μη αναδρομική ισχύ καθώς και ναι στην προσμέτρηση των δυσπρόσιτων σχολείων 2010-2014
Απαράδεκτη απόφαση και δεν πρέπει να εφαρμοστεί. Θα οδηγήσετε μια μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών στη ανεργία
Αποσυρση παραγράφου 4 του άρθρου 47.Δεν είμαστε εκπαιδευτικοί ειδικης αλλα ΓΕΝΙΚΗΣ με μεταπτυχιακό στην ειδική.Ειλικρινά έχω αρχίσει να πιστεύω οτι ορισμένοι δεν το έχουν καταλάβει!
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ στην 84η γενική συνέλευση πήρε απόφαση υπέρ της προσμέτρησης των δυσπρόσιτων σχολείων και για τα έτη 2010-2014. Αν δεν ακούσετε το κορυφαίο όργανο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ποιον θα ακούσετε;
Κάνετε μερικό άνοιγμα των πινάκων μ ‘αυτή σας την απόφαση. Δεν το βλέπετε; Δεν είναι δίκαιο από τη στιγμή που δουλέψαμε στα ίδια σχολεία και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ να μην μας τα μετρήσετε όπως πρέπει.Ο νόμος του 2010 πάγωσε την προυπηρεσία δεν κατήργησε τα δυσπρόσιτα. Ποιανών συμφέροντα θέλετε να εξυπηρετήσετε; Δεν ανοίξαμε τα σχολεία εκείνες τις χρονιές; Δεν αντιμετωπίσαμε τις ίδιες δυσκολίες με όλες τους υπόλοιπους; Εκτός κι αν εκείνη την τετραετία τα δυσπρόσιτα σχολεία μετατράπηκαν σε τουριστικά θέρετρα. !!!!ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!!!
Η παράγραφος 2 του άρθρου κάνει επιλεκτικό άνοιγμα των πινάκων ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ.
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός ειδικης κ γενικής. Προϋπηρεσία και στους δυο πίνακες χωρίς αναδρομικη ισχυ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Υποστηρίζω τη διπλή προσμέτρηση της προυπηρεσίας και για τα έτη 2010-2014. Το βίντεο που παραθέτω είναι απόσπασμα από την ομιλία εκπροσώπου της Πρωτοβουλίας αναπληρωτών στην 84η Γ.Σ. της ΔΟΕ. Είναι από τις καλύτερες ομιλίες που έχω ακούσει και αναλύει με επιχειρήματα γιατί πρέπει να μετρήσουν διπλά τα μόρια των δυσπρόσιτων για εκείνες τις χρονιές. https://www.youtube.com/watch?v=du5OzNwaLDY
Περιμένω ως αριστερή κυβέρνηση να εφαρμόσετε το δίκαιο μιας και δεν υπήρξε ποτέ νόμος που να καταργεί τα δυσπρόσιτα σχολεία. Πολλοί απλά κάποιοι βολεύτηκαν στις πρώτες θέσεις δίπλα στο σπίτι τους ενώ κάποιοι άλλοι όργωναν όλη την Ελλάδα. Και θα το ξαναπώ!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ! Πηγαίνετε να επαναφέρετε την προυπηρεσία και το κάνετε επιλεκτικά. Αυτό είναι δικαιοσύνη ;Παραβιάζεται το δίκαιο και το ηθικό!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Οι αναπληρωτές ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ζητούν ΙΣΟΤΗΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Ζητούμε την άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47
Αφορισμός, Μαζικοποίηση και κριτική από ανθρώπους που τόσα χρόνια στην εκπαίδευση, θα έπρεπε να έχουν ενσυναίσθηση και να καταλαβαίνουν τη θέση, τις προσπάθειες και τον αγώνα των Συναδέλφων. Κρίνουν τα σεμινάρια και τα μεταπτυχιακά χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι έχουν οι ίδιοι ευθύνη για την ανάγκη των εκπαιδευτικών να αυξάνουν συνεχώς τους τίτλους σπουδών.
Επιπλέον, δε μπορούμε σε αυτή τη χώρα να καταδικάζουμε τη μόρφωση και τις γνώσεις επειδή δεν προέρχεται από τα πανεπιστήμιά μας. Που ήταν τόσα χρόνια όλοι αυτοί που μας κρίνουν ώστε, να φροντίσουν για τις μεταπτυχιακές μας σπουδές στην Ελλάδα μέσα από κρατικούς φορείς.
Θυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση , έχουν δώσει ΑΣΕΠ και έχουν πολύ καλή βαθμολογία που τους εξασφάλιζε εργασία και στη Γενική αλλά επέλεξαν να εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην Ειδική. Τους κατηγορούμε γι΄ αυτό και θέλουμε να τους βγάλουμε στο περιθώριο; Από το βιογραφικό τους μπορεί, όποιος έχει αμφιβολία, να διαπιστώσει ότι σπουδάζουν πολλά χρόνια και ότι ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση.
– Ζητάμε ίση αντιμετώπιση με τους μόνιμους που εργάζονται στη Γενική και Ειδική Εκπαίδευση
– Ευχαριστούμε όλους τους τοπικούς συλλόγους που μας στηρίζουν από την πρώτη στιγμή
– Και Παρακαλούμε πολύ, βάλτε πάνω από κάθε συμφέρον τον αγώνα όλων μας για εργασία στο Δημόσιο Σχολείο, που ανήκει σε όλους μας!!!!
Υποστηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Κάποιοι λένε όχι στον διπλασιασμό των μοριων στα δυσπρόσιτα γιατί οι πίνακες ήταν κλειδωμενοι.γιατί τότε να μετρήσουν και τα μονά μόρια στον πίνακα των αναπληρωτών, αφού θα μετρούσαν μόνο για τον τελικό πίνακα μετα από Ασεπ?Δεν είχε καταργηθεί ο νόμος για τα δυσπρόσιτα απλά πάγωσαν όπως τα υπόλοιπα.απλά καποιοι δεν ήθελαν να πάνε, για να δουλέψουν κοντά στο σπίτι τους και να τους μείνουν και τα λεφτά αλλά και να μην ταλαιπωρηθούν.Τελικά είναι ότι μας συμφέρει.Ας μην πηγαίναμε και να δούμε πως θα λειτουργούσαν τα σχολεία.Ναι λοιπόν στο διπλασιασμο των μορίων για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010-2014.
Στηριζουμε τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ !!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις των Σατεα
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!! ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ71
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ
Η ειδική εκπαίδευση είναι ένα με την γενική εκπαίδευση.Διαφωνώ με τον διαχωρισμό της προϋπηρεσίας γενικής-ειδικής. Όπως θα αναγνωρίζεται για την μονιμότητα, έτσι να αναγνωρίζεται και για την αναπλήρωση.
Επίσης, για τα δυσπρόσιτα, η προϋπηρεσία πρέπει να αναγνωριστεί εις διπλούν.
στηρίζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Η προϋπηρεσία να μετράει εκεί που έχει κάποιος το βασικό του πτυχίο. Τι διαφορά έχει ένας ΠΕ 70 που δούλεψε σε Παράλληλη στήριξη με κουτάκι από κάποιον που έχει επιπλέον μεταπτυχιακό ή σεμινάριο και στον ένα μετράει η προϋπηρεσία του στη γενική ενώ στον άλλον όχι; Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Να ενσωματωθούν οι θέσεις των ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».
Να ενσωματωθούν οι θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!!!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ!
Υπάρχουν καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων (με παιδαγωγική επάρκεια) που υπηρετήσαν στα ΤΕΕ μαθητείας του ΟΑΕΔ και η προυπηρεσία τους δεν αναγνωριζεται στο Υπουργειο Παιδείας. Αντίθετα αναγνωρίζεται η προυπηρεσία των γενικών ειδικοτήτων. Επίσης αναγνωρίζεται και η προυπηρεσία στις σχολές του Υπουργείου Τουρισμού.Το πρόγραμμα των ΤΕΕ του ΟΑΕΔ ηταν ακριβώς το ίδιο με του Υπουργείου Παιδείας. Δεν θα πρέπει να αντιμετωπιστούν όλοι με τα ίδια κριτήρια? Γιατί υπάρχεί αυτός ο διαχωρισμός για τους εκπαιδευτικούς ΤΕΧΝΙΚΩΝ ειδικοτήτων και των ΣΧΟΛΩΝ ΟΑΕΔ?
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!
Αυτό μόνο στην Ελλάδα μπορεί να συμβεί, να ακυρώνονται οι μεταπτυχιακοί τίτλοι και να υποστηρίζονται με αθέμιτα μέσα η κατάργηση τους. Επίσης, παράλογο και πρωτάκουστο να υποστηρίζει μια μειονότητα εκπαιδευτικών ότι πρέπει να αρθεί ένα νομοσχέδιο αναδρομικά για τους .50 που νομικά έχουν αποκτήσει και στους δυο πίνακες προϋπηρεσία. Με ποιο σκεπτικό; Ναι στις απόψεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ που υποστηρίζει τους 0.50 και γενικά ανθρωπιστικές αξίες και όχι υπονόμευση των εκπαιδευτικών κοινοτήτων που δούλεψαν και μορφώνονται. Αυτή είναι άλλωστε και η έννοια δια βιου εκπαίδευσης.
Συμφωνώ με την άποψη:
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ;
κατά τον κ. Λολίτσα πε60.50 δεν υπάρχουν (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, Κ. Λολίτσας, 26/05/2015) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕ60
όχι στον διαχωρισμό
Να αποσυρθεί η ρύθμιση που αντιμετωπίζει τον πίνακα .50 ως πίνακα ίδιο με αυτούς που αντιστοιχούν σε κλάδο.Η προϋπηρεσία να προσμετράται εκεί που έχει ο καθένας το βασικό πτυχίο.
Στηρίζω όλες τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Παρατίθεται πρόταση – τροποποίηση της πραγράφου 4 ώστε να μην διασπαστεί ο κλάδος και να υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείρηση όλων των εκπαιδευτικών αναπληρωτών.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ,50 ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ 70.
Σε αυτούς να προστεθεί ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο:
«Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1.Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2.Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3.Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4.Έχω ποσοστό αναπηρίας
5.Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασιστεί πόσα άτομα με αναπηρία θα επιλεγούν με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουν, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουν δικαίωμα διορισμού.
Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης.
ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΣΥΜΠΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
Ευελπιστούμε οι ιθύνοντες να λάβουν σοβαρά υπόψη τις απόψεις όλων των συλλόγων καθώς επίσης και την επίσημη θέση του Δ.Σ της Δ.Ο.Ε που επισφραγίστηκε και στην 84η συνέλευση της ΔΟΕ με 600 εκπροσώπους από όλη τη χώρα και να αποσύρουν το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου.
«Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ευελπιστούμε οι ιθύνοντες να λάβουν σοβαρά υπόψη τις απόψεις όλων των συλλόγων καθώς επίσης και την επίσημη θέση του Δ.Σ της Δ.Ο.Ε που επισφραγίστηκε και στην 84η συνέλευση της ΔΟΕ με 600 εκπροσώπους από όλη τη χώρα και να αποσύρουν το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου.
«Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.»
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
Ενημερωνουμε το Υπουργειο
Υπαρχουν 2 κλαδοι: πε 70= δασκαλοι γενικης αγωγης και πε71= δασκαλοι ειδικης
Οι πε 70 με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη που δουλεψαμε σε δομες ειδικης
αγωγης ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (παραλληλη στηριξη, τμηματα ενταξης…)
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ, ΠΕ70 !!!!
Σε περιπτωση προσμετρησης της προυπηρεσιας μας μονο στον πινακα ειδικης αγωγής:
1) ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ
2) Μας πετατε στην ΑΝΕΡΓΙΑ, γιατι ξερετε πολυ καλα οτι στην ειδικη αγωγη
παντα προηγουνται οι πε71, αρα εμεις χανουμε προυπηρεσια, πεφτουμε θεσεις
και υποβαθμιζομαστε και στους δυο πινακες.
3) Πραττετε εναντια στον νομο, στη λογικη και στο δικαιο.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Ας μην επιχαίρει μια μικρή (ευτυχώς) μερίδα συναδέλφων γενικής για τον διαχωρισμό των πινάκων γενικής-ειδικής. Ο συναδελφικός κανιβαλισμός είναι ο σκοπός του υπουργείου αφού και σε αυτό το νομοσχέδιο προσλήψεις δε προβλέπονται, αντιθέτως ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΝ & ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥΝ τον χώρο των εκπαιδευτικών με δήθεν μεταρρυθμίσεις. Εν τέλει, είμαι αισιόδοξος ότι θα ακυρωθεί στα δικαστήρια (αν περάσει) η ρύθμιση για τον διαχωρισμό πινάκων καθώς η προϋπηρεσία στην ειδική αποκτήθηκε με νόμο του κράτους.
Τα επιπλέον προσόντα τα αποκτάει κανείς, όταν πραγματικά νοιάζεται για τον συνάνθρωπο του. Αυτή είναι και η έννοια των διπλωμάτων, να έχεις ευκαιρίες να ανοίξεις τους πνευματικούς ορίζοντες σου. Βέβαια ο καθένας έχει επιλογές η διαθέτω τα χρήματα μου σε υλιστική ευδαιμονία ή σε πνευματική ανέλιξη. Δεν πρέπει να τιμωρηθούν οι 0.50, γιατί επέλεξαν το δεύτερο. Αντιθέτως, είναι προνόμιο τους που έχουν πλουτίσει τις γνώσεις τους. Και αυτό το αγορασμένα και ξένα διπλώματα δεν ευσταθούν, γιατί ξέρουμε ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί αξιόλογοι με 20 χρόνια προϋπηρεσία είχαν σπουδάσει στο εξωτερικό και τώρα βρίσκονται μόνιμοι ως πνευματικοί ταγοί και γαλουχούν τα παιδιά μας. Υποστηρίζω τις προτάσεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ που ευαισθητοποιημένος και με λογικά επιχειρήματα υποστηρίζει την προσμέτρηση των εκπαιδευτικών .50 και στους δυο πίνακες
Σωστή η μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων την περίοδο 2010-2014.Κανείς δεν ήξερε οτι θα μετρήσει η προυπηρεσία.Ηταν κλειδωμένοι οι πίνακες.Ετσι καποιοι με καλή σειρά στον πίνακα δεν τα επέλεξαν ενώ θα μπορούσαν.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
1) ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ: Αν η ειδκη και η γενικη αγωγή είναι ενιαία μορφή εκπαίδευσης,για ποιο λόγο υπάρχουν δύο πίνακες χωριστοί;
2) Ο αριθμός των σχολίων της διαβούλευσης δεν αποδεικνύει πως το άρθρο 47 είναι προβληματικό,αλλά δείχνει πως υπάρχει μια μικρή μερίδα εκπαιδευτικών που διαμαρτύρεται για τη ρύθμιση για το διαχωρισμό των πινάκων,ενώ από την άλλη υπάρχει η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής,που δεν σχολίασε τη διαβούλευση, γιατί αισθάνεται πλήρως ικανοποιημένη με την αποκατάσταση της επί σειράς ετών αδικίας, που υφίστατο από συναδέλφους της ειδικής,οι οποίοι με «διάφορους» τρόπους παρεισέφρυαν στην Γενική εκπαίδευση και τους στερούσαν θέσεις εργασίας κάθε χρόνο. Καιρός ήταν να επικρατήσει το ΔΙΚΑΙΟ και να ισχύσει ο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ των δυο μορφών εκπαίδευσης. Για ποιο λόγο θα πρέπει κάποιοι προνομιούχοι να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο; Για τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής ο λόγος ,φυσικά ,οι οποίοι δουλεύοντας κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή έχουν την πολυτέλεια να εργάζονται κάθε χρόνο σε σχολεία ( και μάλιστα, κοντά στις μόνιμες κατοικίες τους,μη γνωρίζοντας τι σημαίνει δυο και τρία χρόνια ανεργίας ),να συγκεντρώνουν μόρια προϋπηρεσίας , να εντάσσονται και στους δύο πίνακες και να προηγούνται στον πίνακα Γενικής Αγωγής εξοβελίζοντας συναδέλφους τους στην Γενική Αγωγή και καταδικάζοντας τους στην ανεργία.
Και βέβαια να τονιστεί πως καμία προϋπηρεσία δεν πάει χαμένη,απλά αναγνωρίζεται εκεί που έχει προσφερθεί. Τι ποιο λογικό και αυτονόητο; Και όποιος της ειδικής αγωγής θέλει να δουλέψει και στην Γενική θα καταταχθεί στον πίνακα, αναλόγως με τα μόρια που έχει στην αντίστοιχη μορφή εκπαίδευσης.
Επιπλέον, πρέπει να γίνει σαφές πως η Ειδική εκπαίδευση δεν αναβαθμίζεται με την μεταφορά της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες,αλλά με τη διεκδίκηση , από τους υπηρετούντες στην ειδική Αγωγή ,μόνιμων διορισμών στην συγκεκριμένη μορφή εκπαίδευσης και με την παροχή κονδυλίων για τα παιδιά της ειδικής εκπαίδευσης (που φυσικά κανείς δεν θεωρεί παιδιά ενός κατώτερου θεού).
Μήπως ,λοιπόν, η οργισμένη αντίδραση των εκπαιδευτικών της Ειδικής αποδεικνύει και τα βαθύτερα κίνητρα για τα οποία εργάζονται εκεί; Μήπως λοιπόν,η ειδική Αγωγή γίνεται το κρυφό χαρτί τους για να μπουν τελικά στη Γενική Εκπαίδευση;
Τα συμπεράσματα ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ. ΑΜΕΣΗ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ.
Ο διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα δεν είναι ούτε το ύπουλο τυράκι, ουτε το μεγάλο τζόκερ που θα το κυνηγήσει κάποιος. Κανένας δε θέλει να ζήσει 9 μήνες μακριά από τον πολιτισμό και με δύσκολες καιρικές, κοινωνικές και σχολικές συνθήκες. Ο διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα είναι η ηθική ανταμοιβή στο δάσκαλο που δεν άφησε κλειστό ένα σχολείο, στον μάχιμο δάσκαλο που θυσίασε τα πάντα στη ζωή του για το καλό των μαθητών. Ως εκ τούτου ο μη διπλασιασμός για τα 2010-2014 αποτελεί κατάφορη αδικία και αίσθημα απαξίωσης των συγκεκριμένων δασκάλων από το κράτος. Μια αριστερή κυβέρνηση δεν επιτρέπεται να το κάνει αυτό. Για το καλό της εκπαίδευσης, για την στήριξη της επαρχίας.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!