1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Κανένας διαχωρισμός μεταξύ γενικής και ειδικής αγωγής!!!
Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί αδικία και μη αναγνώριση του κόπου και της προσφοράς των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ειδικής αγωγής.
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα γενικής αγωγής και αναδρομικά!!
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Απαιτούμε ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΤΕ!!!
Απαιτούμε ΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010, εφόσον έγινε με διαφορετικά κριτήρια πρόσληψης! Εμείς της γενικής αγωγής έχουμε μοναδικό κριτήριο τον ΑΣΕΠ, ενώ της ειδικής αγωγής έχουν κριτήριο τα ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ στην ειδική αγωγή!
Ζητών να προστεθεί το εξής:
Oι πολύτεκνοι Εκπαιδευτικοί (γονείς και παιδιά) να προτάσσονται των Πινάκων των Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών, ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας ή όχι.
Γκίρτζου-Πλίτση Κατερίνα
Δικηγόρος
Σέρρες.
Πολύτεκνη μητέρα τεσσάρων
ανήλικων τέκνων,
Αδιόριστη Εκπαιδευτικός του
έτους 2010.
Τα δυσπρόσιτα πρέπει να προσμετρηθούν όπως τόσα χρόνια…όπως γνωρίζαμε…όπως ορίζει ο νόμος. Η προϋπηρεσία της περιόδου 2010-2014 πρέπει να προσμετρηθεί ολόκληρη στο σύνολό της αλλίως είναι μισό άνοιγμα των πινάκων.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
Αναρωτιεμαι πραγματικα αν το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει
στην εκπαιδευτικη κοινοτητα;;;
Ολοι οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας
οργανο, η ΔΟΕ, χτες με μεγαλη χαρα ειδαμε και την ανακοινωση των
ΣΑΤΕΑ…
ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ 60.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ
ΠΤΥΧΙΟ.
Αναρωτιεμαι το Υπουργειο θα ακουσει το δικιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη
την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του
κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας
συντεχνιακα συμφεροντα ενος συλλογισκου;
ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ.
Οφείλει το υπουργείο να πράξει το δίκαιο.
Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής:
1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού.
2.Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία.
3.Επισημαίνουμε ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους.
4.Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να δώσει στη δημοσιότητα τη ρύθμιση σεβόμενο τις θέσεις του κλάδου, αλλά και τη δικαιολογημένη αγωνία χιλιάδων συναδέλφων μας.
Θα πρέπει να αποσυρθεί η παρ. 4 του άρθρου. Με μεγάλη θλίψη ενημερώθηκα για τη σχετική ακατανόητη ρύθμιση.
Είναι ρατσιστική τόσο κατά των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής με εξειδίκευση αλλά και των παιδιών και οικογενειών που ανήκουν στην οικογένεια των ΑΜΕΑ.
Είναι πέρα για πέρα αντιπαιδαγωγική και απορώ πως μπήκε έστω και στο προσχέδιο του Πολυνομοσχεδίου.
Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Οι εκπαιδευτικού ΠΕ 60/70 με εξειδίκευση δεν είναι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής αλλά γενικής. Εργάζονται μέσα σε γενικά σχολεία και εφαρμόζουν το αναλυτικό πρόγραμμα.
Είναι κομβικής σημασίας για αυτούς η προϋπηρεσία τους να προσμετράτε και στους δυο πίνακες καθώς μόνο στον ένα έχουν δικαίωμα διορισμού.
Μην ταλαιπωρείται ανθρώπους για τα αυτονόητα όπως έκαναν οι προηγούμενοι.
Ο ΟΤΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ…ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ…ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ…ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΧΩΘΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ!!
ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ….ΑΡΑ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ…ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΗΣ? ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ,ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΣΕΠ….ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΡΙΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ…
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ..
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ..ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ..
Παρατηρείται τις τελευταίες μέρες μια στοχευμένη επίθεση από μικρές και μεμονωμένες ομάδες σε βάρος των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής, οι οποίοι αμφισβητούν τις θέσεις της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, προβάλλοντας το «σεμινάριο» 400 ωρών στην ειδική, το οποίο πληρώθηκε αδρά για να αποκτηθεί, καθώς επίσης και μεταπτυχιακά αμφιβόλου αξίας, τα οποία αποκτήθηκαν στην αλλοδαπή με ελάχιστες παρουσίες και στις περισσότερες των περιπτώσεων χωρίς γλωσσική επάρκεια, ως επιτεύγματα εκπαιδευτικών που επιδιώκουν τη συνεχή επιμόρφωση. Μάλιστα έχουν φθάσει στο σημείο να αμφισβητούν και υποτιμούν ακόμη και το θεσμό του ΑΣΕΠ, εθελοτυφλώντας μπροστά στα επαγγελματικά προσόντα των συναδέλφων γενικής αγωγής. Γνωστοποιούμε λοιπόν ότι όλα αυτά τα χρόνια οι συνάδελφοι γενικής αγωγής όχι μόνο έχουν αποκτήσει σημαντική εργασιακή εμπειρία και προϋπηρεσία στο χώρο της εκπαίδευσης, αλλά έχουν κατορθώσει να παρακολουθήσουν επιτυχώς απαιτητικά προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών με παρουσίες, εργασίες και πρακτική άσκηση, συμμετοχή σε συνέδρια με παρουσιάσεις, αλλά και διδακτορικά διπλώματα, με παρουσίες και αναγνώριση εντός και εκτός Ελλάδος. Για όλη αυτή την προσπάθεια καταβάλουν όλα αυτά τα χρόνια, όχι μόνο κόπο και χρόνο, αλλά αφιερώνουν και τη ζωή τους για τη διαρκή βελτιστοποίηση των ικανοτήτων τους που έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας. Αντιθέτως βλέπουμε με περισσή ευχαρίστηση ότι υπάρχει η ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα με την οποία συμφωνεί η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων. Η ρύθμιση αυτή προβλέπει την προσμέτρηση της καθαρής προϋπηρεσίας για τα έτη 2010-2014, κατά τα οποία οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και όλοι γνώριζαν ότι οι υπηρετώντας στις δυσπρόσιτες περιοχές ΔΕΝ θα έχουν διπλασιασμό στη μοριοδότησή τους στον πίνακα αναπληρωτών.
Καταλήγοντας καταδικάζουμε τη στοχευμένη προσπάθεια για την πρόταξη μεμονωμένων συμφερόντων που θίγουν τον κλάδο των εκπαιδευτικών οδηγώντας στην ανεργία τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν μέχρι τώρα στη γενική. Αλήθεια, σκέφτηκε το Υπουργείο Παιδείας αν όλοι αυτοί που μέχρι τώρα υπηρετούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής ,του χρόνου που θα προσληφθούν από τους πίνακες Γενικής, καθώς τα μόρια τους θα προσμετρούνται και στους δύο πίνακες, πως και από ποιους θα στελεχωθεί η Ειδική Αγωγή; Από αναπληρωτές Γενικής Αγωγής με μηδενική εμπειρία στην Ειδική;
Ζητάμε Δικαιοσύνη και αξιοκρατία ώστε να αποκατασταθεί η κατάφορη αδικία που οργανωμένα συντελείται.
ΖΗΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ…ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ…ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ?!!
ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΝΙΑΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ…ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ..
ΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΣΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ!!! ΑΝ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ. Η ΜΑΖΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΟΠΙΣΤΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΣΥΜΦΟΡΗ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50!
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΗ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΙΚΡΟ-ΟΜΑΔΩΝ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΠΑΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΙΚΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ.
ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΒΕΒΑΙΑ.
Προφανώς πρέπει να αποσυρθεί η παρ. 4 του άρθρου 47.
Δεν υπάρχει ούτε ένα παιδαγωγικό κριτήριο που να μπορεί να την υποστηρίξει και η ζημιά στην παράλληλη στήριξη θα είναι ανυπολόγιστη.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ
Αυτά μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4!!!!
Είναι ΝΤΡΟΠΗ οι προσωπικές σχέσεις κάποιων… να μας καταδικάζουν στην ανεργία και να προσβάλουν τόσους εκπαιδευτικούς!!
Φτάσαμε σε τέτοιο σημείο εξαθλίωσης ώστε να χρειάζεται να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα δικαιώματα μας;;
Αποδείξτε μας ότι μπορούμε να εμπιστευόμαστε τη δικαιοσύνη!!
Αποδείξτε μας ότι δεν εμπαίζετε τους κόπους και την εργασία τόσων χρόνων!!
ΖΗΤΑΜΕ ΜΑ ΜΗ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ!!!! Α Ξ Ι Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α !!!!ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές κλήθηκαν να εργαστούν σε δομές της Ειδικής Αγωγής από την ίδια την πολιτεία.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:
Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προύπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών.
Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).
Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού).
Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
Ξεπερνά τα 2.000 σχόλια το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου ενώ τα περισσότερα άρθρα συγκεντρώνουν μερικές μόνο δεκάδες σχόλια. Αυτό αποδεικνύει την προβληματικότητα του άρθρου. Πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθεί το άρθρο 47.
Είναι εντελώς παράλογη και άδικη η μη προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων και δεν στηρίζεται σε επιχειρήματα.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΠΛΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!
Είμαι νηπιαγωγός γενικής αγωγής και πραγματικά θλίβομαι με όλα αυτά που γίνονται αυτές τις μέρες!
Σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 διαχωρίζετε τους πίνακες ειδικής- γενικής αγωγής από το 2015! Για να είναι σωστή αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να ισχύσει από το 2010. Αν διαχωρίσετε τους πίνακες της ειδικής αγωγής από το 2015, επιβραβεύετε αυτούς τους εκπαιδευτικούς που πλήρωσαν για να αγοράσουν σεμινάρια ή μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, προκειμένου να «εξαγοράσουν» μια θέση στους πίνακες της ειδικής και έπειτα να μεταπηδήσουν στους πίνακες της γενικής, ακριβώς επειδή δεν είχαν άλλο τρόπο να δουλέψουν στην δημόσια εκπαίδευση…Ποιος ο λόγος να εισχωρήσουν στους πίνακες της γενικής αγωγής εκπαιδευτικοί που προσέφεραν προϋπηρεσία καθαρά και μόνο στην ειδική αγωγή;;;Ποιος ο λόγος;;;Ο διαχωρισμός πρέπει να γίνει από το 2010, όπου και κλείδωσαν οι πίνακες!Μοναδικό κριτήριο για να μπει κάποιος στον πίνακα της γενικής ήταν ο βαθμός στον ΑΣΕΠ, κάτι που δεν είχαν,οπότε βρήκαν το «παραθυράκι» των σεμιναρίων ή των μεταπτυχιακών για να παρεισφρύσουν στους πίνακες παραπλεύρως!Αν δεν διαχωρίσετε τους πίνακες από το 2010, γίνεστε συνένοχοι στην παρανομία!Ακόμη και νομικά, σύμφωνα με το ΣΤΕ, ο ΑΣΕΠ είναι ο νόμιμος τρόπος και μόνο!
Κύριοι υπουργοί,
γνωρίζω ότι βρισκόμαστε σε κρίσιμη διαπραγμάτευση αλλά θα ήθελα την προσοχή σας στο θέμα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της Π.Ε. και Δ.Ε.
1. ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές
Συμφωνούμε απόλυτα με το άρθρο 47 του επικείμενου νομοσχεδίου και με τη δήλωση του αν. υπ. παιδείας σχετικά με τη μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες,. Κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική και τη νομιμότητα. Επισημαίνουμε ότι τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων της τετραετίας 2010-2014 ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ αλλά θα προσμετρηθούν στις υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις) των εν λόγω εκπαιδευτικών μετά τον μόνιμο διορισμό τους. Παραθέτουμε και τη σχετική δήλωση του αν. υπ Παιδείας Τ. Κουράκη «Κατά τα άλλα, σε ό,τι αφορά τη διπλή μοριοδότηση, αυτή δεν θα μετράει για τις περιόδους 2010-2012 και 2012–2014. Πρόκειται για τις περιόδους, κατά τις οποίες οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» από τις προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις και υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη στην τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. Βέβαια, το συγκεκριμένο πλεονέκτημα δεν παύει να ισχύει για όλες τις άλλες περιόδους»
2. Διαχωρισμός πινάκων Γενικής και Ειδικής Αγωγής
Το Υπουργείο Παιδείας με το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί εντός της επόμενης εβδομάδας εκφράζει την πολιτική βούληση για την προάσπιση των δικαιωμάτων, τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών που συμμετέχουν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και κάνει σαφές ότι αυτή δεν αποτελεί ένα ακόμη «παζάρι» δικαιωμάτων. Με το άνοιγμα και τον διαχωρισμό των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το 2010 και όχι από το 2015 και την προσμέτρηση της προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, κατόχων σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών ειδικής αγωγής μόνο στον οικείο πίνακα και όχι και στους δύο (γενικής και ειδικής αγωγής) εξασφαλίζεται η ποιότητα και αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης. Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατέχοντας «αγορασμένα» μεταπτυχιακά μπαίνουν στους πίνακες της ειδικής αγωγής και στη συνέχεια μεταπηδούν σε αυτόν της γενικής προσπερνώντας συναδέλφους που έχουν πετύχει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ ή κατέχουν σημαντική προϋπηρεσία; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεται η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και η βοήθεια σε παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι αν και έχουν κάποια κατάρτιση και εμπειρία στην ειδική αγωγή μοναδικό μέλημά τους είναι να μεταπηδήσουν στη γενική αγωγή και τελικά να διοριστούν σε αυτή; Αποτελεί νομοθετική και πανεκπαιδευτική πρωτοτυπία το φαινόμενο αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής λόγω κάποιου ακαδημαϊκού προσόντος (διδακτορικό/μεταπτυχιακό/σεμινάριο ή απλά προϋπηρεσία ενός έτους) να ονομάζονται κλάδοι ΠΕ, ΔΕ 50 και με το ίδιο βασικό πτυχίο να εγγράφονται σε δύο (2) πίνακες αναπληρωτών ταυτόχρονα. Οι συγκεκριμένες αποφάσεις (μη προσμέτρηση στο διπλάσιο δυσπρόσιτων και διαχωρισμός πινάκων γενικής-ειδικής αγωγής) έρχονται να ικανοποιήσουν τις μέχρι τώρα δίκαιες διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κόσμου, να ενισχύσουν το του αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας στον πολύπαθο εκπαιδευτικό χώρο.
Θεωρώντας ότι πρέπει επιτέλους στο σημερινό πολιτικό γίγνεσθαι να υπάρχει εντιμότητα και συνέπεια λόγων και έργων καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να μην υποκύψει σε συντεχνιακές μειοψηφίες και ομάδες αναπληρωτών (δυσπρόσιτων και ειδικής αγωγής). Τα αιτήματα και επιχειρήματα τους αποτελούν εσκεμμένες και ιδιοτελείς επιλογές που όχι μόνο δεν ευσταθούν, αλλά γίνονται υπό το κράτος συντεχνιακής αντίληψης και επιπόλαιας και συμφεροντολογικής σκέψης. Ο λόγος των εκπαιδευτικών λειτουργών οφείλει πρωτίστως να χαρακτηρίζεται από σοβαρό ήθος, ανιδιοτέλεια και την αναγκαία λογική και επιχειρηματολογία και ύστερα να επιδεικνύει περίσσεια κριτικής και πολυμάθειας.
Ζητούμε την άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47
Στη σημερινή διαμαρτυρία των αναπληρωτών στο Υπουργείο ο κ Πιλάλης είπε πως θα λάβουν υπόψη τους όλες τις θέσεις. Για να μην ξεχνιούνται λοιπόν και για να ενημερώνονται όσοι παρακολουθούν τη διαβούλευση και βαριούνται να διαβάσουν τόσα σχόλια.
ΚΑΤΑ του διαχωρισμού προϋπηρεσίας ειδικής/γενικής αναδρομικά και εφεξής φυσικά.
ΚΑΤΑ της μη προσμέτρησης προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα.
1. ΔΟΕ (με πανηγυρική ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης ΓΣ και μπροστά σε 700 συναδέλφους)
2. ΟΛΜΕ
3. ΕΡΑ (οι συνδικαλιστές του Σύριζα τους οποιους αν είναι δυνατό να αγνοείτε!!!…)
4. Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.
5. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δομήνικος Θεοτοκόπουλος΄΄
6. Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7. Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας,
8. Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
9. Σύλλογος Εκπαιδευτικων Π.Ε. Παρου – Αντιπαρου “Παναγιωτης Καλλιέρος”,
10. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γιάννης Ρίτσος”
11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ‘’ Κωνσταντίνος Κούμας ‘’
12. Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
13. Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων,
14. ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
15. ΣΑΚΕΑ (Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής)
16. Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου “Θεόφιλος Καΐρης”
17. ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
18. Β” ΕΛΜΕ Δωδεκανήσο
19. Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
20. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
21. ΔΑΚΕ/Π.Ε
22. Κ.Ο Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας
23. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε
24. ΑΝΕΛ μέσω της βουλευτού Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού των ΑΝΕΛ.
25. ΠΕΣΕΑ
26. ΣΑΤΕΑ
ΥΠΕΡ των ρυθμίσεων για διαχωρισμό προϋπηρεσίας και στο θέμα των δυσπόσιτων.
ΣΑΝ
ΠΕΑΔ
(καμιά εκατοστή άτομα συνολικά)
Ζητούμε την άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47.
Με αφορμή τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, θεωρείται απαράδεκτος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
Ως αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ70 επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ70 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ70.
Αυτοί λοιπόν οι εκπαιδευτικοί θα μπούνε τώρα στον πίνακα Γενικής Αγωγής αν ο νόμος δεν ισχύσει αναδρομικά. Εκπαιδευτικοί θα περάσουν εμάς που έχουμε προϋπηρεσία. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει η αναδρομική ισχύ του νόμου.
Ελπίζουμε σε σας, στο να διορθώσετε αυτή την αδικία και να δώσετε τέλος στην αγωνία τόσων χρόνων.
Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές
Διαχωρισμός πινάκων Γενικής και Ειδικής Αγωγής
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 Α Ν Α Δ Ρ Ο Μ Ι Κ Α !
Αναρωτιεμαι πραγματικα αν το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει
στην εκπαιδευτικη κοινοτητα;;; Εχει επίγνωση πόσους που δουλεψαν εως τωρα θα πεταξει στην ανεργια;;;;;;;;
ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ!
Αναρωτιεμαι το Υπουργειο θα ακουσει το δικιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη
την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του
κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας
συντεχνιακα συμφεροντα και θα κρατησει την παραγραφο χωρίς αναδρομικη ισχυ;
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Απαιτούμε δικαίωση για τους Εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 οι οποίοι διεκδικούν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους στον κλάδο τους!!!
Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους και στη γενική αγωγή και με αναδρομική ισχύ!!!
Είναι μεγάλη αδικία για τους ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 να μην προσμετρείται η προϋπηρεσία στη γενική αγωγή όπου είναι και το βασικό πτυχίο τους και με βάση αυτό δούλεψαν στην ειδική.
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47.
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΤΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΡΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ!!!ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΣΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ!!
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ 2010-2014!
ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΑΝ ΟΣΟΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ,50. ΑΦΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥ?ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΒΟΛΕΥΕ!!!!ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ. ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις του
ΣΕΤΕΑ.
ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
O υπολογισμός της προϋπηρεσίας εκεί όπου προσφέρθηκε είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΣ.
ΟΙ ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ ΈΓΙΝΑΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΚΡΙΤΉΡΙΑ και οι αναπληρωτές προσφεραν τις υπηρεσιες τους και ζηταν να ξανεργαστούν κι οχι να εξφεντονιστούν.
ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ! ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΘΕΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ!
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 Α Ν Α Δ Ρ Ο Μ Ι Κ Α!
Αναφορικά με το αρ.47.4
Τυχούσες συντεχνιακές αιτιολογίες άλλων ομάδων αναπληρωτών ότι αναφορικά με την κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (με σεμινάριο ή μεταπτυχιακές σπουδές ειδικής εκπαίδευσης) παίρνουν την δουλειά άλλων αναπληρωτών δεν ευσταθούν καθώς δεν κάνουν κάτι παράνομο. Επισημαίνουμε ότι :
• α) Σε προηγούμενες προσλήψεις δινόταν δικαίωμα απενεργοποίησης της αίτησης των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΑΕ στην γενική εκπαίδευση όταν ξεκινούσαν οι προσλήψεις αναπληρωτών γενικής και ειδικής. Επιπρόσθετα όπως αποδεικνύεται από τις εγκύκλιους πρόσληψης αναπληρωτών κατά τα παρελθόντα έτη δινόταν η δυνατότητα αίτησης αναπληρωτών στην γενική εκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο για να φαίνεται η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στον ενιαίο πίνακα διορισμών (βλέπετε ενδεικτικό παράδειγμα σελ. 2, εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων α/μιας και β/μιας εκπαίδευσης σχ. έτος 2012-13 ΑΔΑ:Β41Ξ9-Ω93). Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν δηλώνονταν περιοχές προτίμησης στις αιτήσεις των αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Επομένως ένας αναπληρωτής ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 δεν μπορούσε να κληθεί να υπηρετήσει στην γενική εκπαίδευση.
• β) Επίσης οι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΕΑΕ (εκτός του ότι κατά ένα μεγάλο αριθμό διαθέτουν κι εκείνοι επιτυχία στον ΑΣΕΠ ) , καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία σχεδόν και ένα μήνα αργότερα από τις προσλήψεις των αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης. Συνεπώς δεν αποκτούν περισσότερη προϋπηρεσία από έναν αναπληρωτή νηπιαγωγό ΠΕ60 και έναν δάσκαλο ΠΕ70 ώστε να προηγηθούν στην κατάταξη και πρόσληψη. Αν για παράδειγμα συγκριθούν προϋπηρεσίες ΠΕ60 και ΠΕ60.50 που ενδεχομένως το 2008 κλήθηκαν ταυτόχρονα κατά την ά φάση πρόσληψης αναπληρωτών να υπηρετήσουν στην γενική και στην ειδική εκπαίδευση αντίστοιχα, με το τέλος του παρόντος σχολικού έτους ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 υπολείπεται το λιγότερο σε 7 μήνες προϋπηρεσίας από τον ΠΕ60 . Αυτό σημαίνει ότι όταν ξεκλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών ο αναπληρωτής ΠΕ60.50 θα κατέβει πάρα πολλές θέσεις στην κατάταξη τόσο στους πίνακες αναπληρωτών γενικής όσο και στον ενιαίο πίνακα διορισμών εφόσον οι πίνακες αυτοί συνεχίσουν να υφίστανται έπειτα από την πρόσφατη απόφαση του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση θα διαθέτει λιγότερα μόρια προϋπηρεσίας.
• γ) Οι αναπληρωτές ΠΕ60.50 &ΠΕ70.50 για τους οποίους προβάλλεται το επιχείρημα ότι δεν διαθέτουν επιτυχία ΑΣΕΠ, κατά πρώτον δεν ευθύνονται για την μη πραγματοποίηση διαγωνισμού από το 2010 και έπειτα. Κατά δεύτερον ,στήριξαν και στηρίζουν το ελληνικό δημόσιο σχολείο προσφέροντας πραγματική υπηρεσία έργου η οποία μεταφράζεται σε χρόνια εργασιακής εμπειρίας, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παραβλέπεται και να υποτιμάται.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Ενιαία η εκπαίδευση, ενιαία και η προϋπηρεσία. Απόσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΔΙΟΤΙ ΤΙΜΩΡΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΑΊΣΘΗΤΗ ΟΜΆΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΈΝΑ ΛΟΓΟ. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ. 50 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
Δεν είναι δυνατόν να μην προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και 70.50 στον πίνακα γενικής από όπου και προέρχεται το βασικό πτυχίο.
Τόσα χρόνια εργάζονται ως αναπληρωτές μακριά από τα σπίτια τους οργώνοντας τα νησιά..Και τώρα τι; Ξαφνικά η προϋπηρεσία τους δεν θα μετρήσει; Για ποιο λόγο για να ικανοποιηθούν τα συμφέροντα των ολίγων;
Να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης, η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής.
Ως εκπαιδευτικός θεωρώ πως είναι άδικο να μην προσμετρηθεί στο διπλάσιο η υπηρεσία όσων συναδέλφων εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία, τις χρονιές 2010-2014, είτε πήγαν από επιλογή , είτε τυχαία. Έκαναν το καθήκον τους και αυτοί, όπως και όσοι εργάστηκαν στα ίδια σχολεία πριν και μετα το 2010-2014. Δημιουργούνται έτσι αδικίες ανάμεσα στους συναδέλφους.
Η 84 ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ ΤΑΧΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΡΙΝΕ ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Επικροτώ και υποστηρίζω τις παρακάτω θέσεις όπου αναλύνται και στοιχειοθετούνται με βάση τη λογική και τη δικαιοσύνη και αφορούν στο μέλλον χιλιάδων αναπληρωτών:
Ενόψει της κατάθεσης από το υπουργείο Παιδείας σχετικού πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση, το οποίο σήμερα, βρίσκεται στο στάδιο της ηλεκτρονικής διαβούλευσης, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών, σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας και με τις κοινές τους θέσεις και με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Φιλολόγων, ερχόμαστε σήμερα να καταθέσουμε τις απόψεις μας οι οποίες εκφράζουν την συντριπτική πλειοψηφία των μελών μας και κατ’ επέκταση της πλειοψηφίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση και ειδικότερα στο άρθρο 47 που αναφέρεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, διαπιστώνεται η βούληση να επιλυθούν δύο ακανθώδη για τους αναπληρωτές ζητήματα. Η ΔΟΕ οφείλει να πάρει σήμερα απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την πλειοψηφία των μελών μας όσο και τις κείμενες διατάξεις του Συντάγματος. Μόνο έτσι θα αποφευχθεί το σενάριο της δικαστικής εμπλοκής κατά τη προσεχή πλήρωση των λειτουργικών εκπαιδευτικών κενών.
Ειδικότερα, στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο, περιλαμβάνεται διάταξη με την οποία προβλέπεται η μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες. Είναι προφανές ότι κάθε διαφορετική ρύθμιση του θέματος έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική, την ισότητα και τη νομιμότητα, καθώς σε περίπτωση που γίνει δεκτή αντίθετη διάταξη θα έχουμε ανακατατάξεις στους πίνακες αναπληρωτών, οι οποίες θα οφείλονται όχι στην φυσιολογική προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους αλλά σε τυχαία γεγονότα, όπως είναι η εκ των υστέρων πριμοδότηση τους.
Στο σημείο αυτό επισημαίνουμε ότι τα διπλά μόρια των δυσπρόσιτων της τετραετίας 2010-2014 ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ αλλά θα προσμετρηθούν στις υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις) των εν λόγω εκπαιδευτικών μετά τον μόνιμο διορισμό τους.
Στο εν λόγω ζήτημα η ΔΟΕ, έχει επιδείξει αντιφατική στάση, η οποία συνιστά πρόκληση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και γι’ αυτό αναφέρουμε τα εξής:
Η ΔΟΕ σε ανύποπτο χρόνο, στις αρχές του 2015, μας είχε διαβεβαιώσει και μετά από την έναρξη από μέρους μας δικαστικής διαδικασίας για την ακύρωση της αντισυνταγματικής διάταξης του πρώην υπουργού κου Λοβέρδου, η οποία συμπαρέσυρε και τις διατάξεις περί διπλασιασμού των μορίων των δυσπρόσιτων, λόγω του ανοίγματος των πινάκων, ότι για τη συγκεκριμένη διάταξη θα ζητηθεί η γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ και εν συνεχεία την λήψη απόφασης από το ΔΣ.
Η εν λόγω γνωμοδότηση δεν γνωρίζουμε να έγινε ποτέ, γνωρίζουμε όμως ότι το ΔΣ της ΔΟΕ, αποφάσισε τον Απρίλιο του 2015 την μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες, ενώ αντίθετα την περασμένη εβδομάδα άλλαξε την απόφαση της με την προσμέτρηση αυτών.
Είναι λοιπόν προφανές ότι αυτή η αντιφατική συμπεριφορά του ίδιου οργάνου της ΔΟΕ, αποτελεί πρόκληση και ελέγχεται για την νομιμότητά της, καθώς συνιστά ανεπίτρεπτη μεταβολή γνώμης και θέσης. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για δυο λόγους. Είτε οφείλεται σε εσφαλμένη ενημέρωση των μελών του ΔΣ και δεν είναι απόρροια εξωγενών και πολιτικών πιέσεων, σε κατεύθυνση αντίθετη προς τα συμφέροντα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, είτε αποτελεί έκφραση αλλαγής τακτικής κάποιων παρατάξεων εν όψει της εκλογής του νέου ΔΣ της Ομοσπονδίας και των απαραίτητων για την επιβίωση τους συσχετισμών.
Επιπλέον, στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο, περιλαμβάνεται διάταξη με την οποία πραγματοποιείται διαχωρισμός των δυο πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, εφεξής και όχι αναδρομικά. Καλούμε τη ΔΟΕ σε συνέχεια της θέσης που πάλεψε ενάντια στις φάμπρικες των σεμιναρίων, αλλά και μεγάλης μερίδας αμφιλεγόμενων μεταπτυχιακών, τα οποία αποκτήθηκαν πολύ ακριβά, να υπερασπιστεί σήμερα την εργασία της πλειοψηφίας των αναπληρωτών που δεν είχαν τη δυνατότητα στις πανάκριβες σπουδές ή επιμορφώσεις, αλλά μέσα από τη βάσανο πολύ σκληρών γραπτών διαγωνισμών διεκδίκησαν το δικαίωμα στην εργασία. Ακόμα και τα λίγα καθαρά μεταπτυχιακά απαιτούν χρήματα που δεν είναι εύκολο να βρεθούν από ένα αυτοσυντηρούμενο αναπληρωτή.
Ας δούμε όμως μερικά ενδεικτικά νούμερα της κατάστασης που περιγράψαμε:
Σήμερα στις δομές της Ειδικής Αγωγής εργάζονται 676 αναπληρωτές ΠΕ 60.50. Εκ των οποίων 320 είναι στους Πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Μόνο οι 68 έχουν βαθμολογία σε ΑΣΕΠ τέτοια που να τους δίνει τη δυνατότητα να εργαστούν και στη Γενική. Οι υπόλοιποι 356 είτε δεν έχουν δώσει ΑΣΕΠ καθότι είχαν πτυχίο από το 2009 και μετά (200 άτομα), ειτε ήταν αποτυχόντες ή αρνήθηκαν να δώσουν ΑΣΕΠ, είτε δεν ενδιαφέρθηκαν να δώσουν ΑΣΕΠ. Από αυτά προκύπτει ότι οι 608 εκ των 676 αξιοποίησαν την καθόλου δίκαιη λύση της μελλοντικής διπλής ένταξης στις λίστες της Γενικής και της Ειδικής και μόνο 68 συνάφελφοι δεν χρειαζόντουσαν την τεχνητή αυτή ενίσχυση. Είναι εντυπωσιακό ότι αν εξαιρέσουμε τους 63 νηπιαγωγούς με αναπηρίες από τους υπόλοιπους οι 345 έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια. Δηλαδή το 58% των αναπληρωτών που υπηρέτησαν στην Ειδική Αγωγή αξιοποίησαν ένα εργαλείο που κατά κόρον έχει κατηγορηθεί από όλες τις παρατάξεις της ΔΟΕ και από το ΔΣ της.
Είναι λοιπόν άδικη η ιδιαίτερη και σε δυο πίνακες μοριοδότηση των υπηρετούντων στις δομές της Ειδικής αγωγής, αφού στον πίνακα της Γενικής, μέχρι σήμερα τοποθετούνται αναπληρωτές με διαφορετικά τυπικά προσόντα πρόσληψης. Γιατί βρίσκονται στον ίδιο πίνακα από την μία επιτυχόντες του ΑΣΕΠ με υψηλή βαθμολογία και προϋπηρεσία σε σχολικές μονάδες Γενικής και από την άλλη αναπληρωτές που εργάστηκαν σε δομές της Ειδικής Αγωγής, ως κάτοχοι σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών Ειδικής Αγωγής. Το τελευταίο συνιστά πράξη αντισυνταγματική και παράνομη, η οποία μάλιστα διαπιστώθηκε και στην πρόσφατη υπ’ αριθμ. 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία, είναι απαραίτητο για το διορισμό των αξιότερων υποψηφίων να υπάρχει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ τους.
Και ας μην βιαστεί να ισχυριστεί κανείς ότι η εν λόγω απόφαση αφορά μόνιμους διορισμούς, καθώς αποτελεί πάγια νομολογία των διοικητικών μας δικαστηρίων, σε κάθε υπηρεσιακή μεταβολή των εκπαιδευτικών, ακόμη και των αναπληρωτών, η τήρηση της αρχής της ισότητας.
Είναι λοιπόν σαφές ότι η διατήρηση της εν λόγω διάταξης συνεχίζει να πριμοδοτεί λάθη του παρελθόντος, γι΄ αυτό και συμφωνούμε με την εν λόγω ρύθμιση, με την μόνη ένσταση ότι η ισχύς της θα πρέπει να είναι αναδρομική από το 2010.
Είναι προφανές ότι η διατήρηση της σημερινής κατάστασης, δεν συνιστά ενίσχυση και αναβάθμιση του θεσμού της Ειδικής Αγωγής, αλλά διακωμώδηση του, για την οποίο ευθύνη θα έχει πλέον και η ΔΟΕ, εφόσον παραμείνει στην προχθεσινή καιροσκοπική απόφαση της.
Για το ζήτημα αυτό θα σας διανεμηθεί σχετική κοινή ανακοίνωση του Συλλόγου μας και της ΠΕΑΔ, ενώ ήδη έχει εκφραστεί, υπέρ των θέσεων μας, η συντριπτική πλειονότητα των συναδέλφων μας με την προσυπογραφή σχετικού ψηφίσματος.
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Ποιοι αμαυρώνουν το κύρος των Πανεπιστημίων που παρέχουν επιπρόσθετη μόρφωση στους φοιτητές τους; Δεν υπάρχουν αγορασμένοι τίτλοι και ξέρουμε όλοι πολλοί καλά
Ζητάμε απόσυρση της παρ. 4 και μάλιστα μη αναδρομική ισχύ
ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!
ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ!!
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές απέκτησαν νομινα αυτή την προυπηρεσία, δεν την εκλεψαν απο κάπου.
ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!
Να προσμετράται η προυπηρεσια και αναδρομικα και στο ΜΕΛΛΟΝ!!!
θΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΜΗΝΗ ΑΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. ΟΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
Απόσυρση της παραγ. 4 και μη αναδρομική ισχύ καθώς και να ισχύσει ο διπλασιασμός προϋπηρεσίας
για τα δυσπρόσιτα
Ένα τέτοιο νομισχόδιο υπηρετεί και ενισχύει την ανθρωπιστική κρίση
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος μετά από έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο έγινε σήμερα 19/6/2015 ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να αναγνωρίσει στο διπλάσιο τα μόρια προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες για τα έτη 2010-2014 καθώς και να ακυρώσει την παράγραφο 4 του άρθρου 47 που θα διαχωρίζει την προϋπηρεσία των αναπληρωτών συναδέλφων ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 προσμετρώντας την μόνο στις δομές όπου έχει προσφερθεί.
Η σημερινή ανακοίνωση της ΔΟΕ μαζί με την προγενέστερη σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ εκφράζουν την πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας που δεν ανέχεται αδικίες εις βάρος συναδέλφων και κατακερματισμό του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσΗς.
Περιμένω από το Υπουργείο να στηρίξει την ισονομία και τη δικαιοσύνη που ως αριστερή κυβέρνηση υποστηρίζει και να μην πέσει στην παγίδα των συμφερόντων.
Εχουμε καταντήσει να παλεύουμε να αποδείξουμε το δίκαιο και αυτονόητο.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47
Κύριε υπουργέ, είναι δυνατόν όλοι οι εκπαιδευτικοί σύλλογοι Πανελλαδικά, η ΔΟΕ, οι ΣΑΤΕΑ να ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ και το Υπουργείο να προβεί σε μια αδικία εις βάρος αυτών των εκπαιδευτικών;
Θα ακούσετε το δίκαιο που υποστηρίζει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα ή θα τους αγνοήσετε όλους και θα ικανοποιήσετε τα συντεχνιακά συμφέροντα μιας μικρο-ομάδας;