1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ, δε θέλω να αναλάβει τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του παιδιού μου κανείς άλλος εκτός από εμένα. Γιατί ο κάθε άλλος έχει τη δική του θέση και αντίληψη σ αυτο το τόσο λεπτό θέμα.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε αυτη την ηλικία μονο συγχυση μπορεί να επιφέρει ειδικά σε τετράχρονα παιδιά.
Χριστός Ανέστη!!! Διαφωνώ κάθετα με αυτήν την απόφαση του υπουργού.
Χριστός Ανέστη. Διαφωνώ! Στο νηπιαγωγείο κ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι πάρα πολύ νωρίς να γίνεται μια τέτοιου είδους ενημέρωση. Ας αφήσουμε να ζήσουν τα παιδιά την αθωότητα που τους χαρίζει η εν λόγω ηλικία. Δεν έχουμε το δικαίωμα να επιρρεασουμε τις αθώες ψυχουλες από τόσο τρυφερη ηλικία. Θα προλάβουν να μάθουν κ να ενημερωθούν σχετικά.Είναι πάρα πολύ νωρίς..Μην ξεχνάμε πως υπάρχει κ το οικογενειακό περιβάλλον για τυχόν παιδάκια με σχετικές απορίες.
Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική
προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Πάγιο αίτημα
οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο
και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Ως συνταξιούχος δασκάλα θεωρώ ότι δεν πρέπει να διδαχθεί η σεξουαλική αγωγή από το νηπιαγωγείο.
Πιστεύω ακράδαντα πως κανένας γονέας δεν συμφωνεί με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση απο τόσο μικρή ηλικία!!! Αρνούμαι κατηγορηματικά να συμμετέχει στο πρόγραμμα αυτό το παιδί μου που προσβάλλει και πλήττει πρωταρχικά τις θρησκευτικές αξίες και έπειτα τον ιερό θεσμό της οικογένειας. Θλίβομαι και απογοητεύομαι!!!!Δεν επιτρέπω σε κανέναν να διαταράξει την ψυχολογία των παιδιών μου!!!!!
ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΑΘΕΤΑ
Χαίρετε.
Ως πατέρας 5 παιδιών διαφωνώ απόλυτα με τη σεξουαλική «διαφώτιση» από το Νηπιαγωγείο. Μάλλον θα καταντήσει σύντομα σεξουαλική διασκότιση.
Συμφωνώ απόλυτα με τυς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ, ΡΑΝΙΑ και ΓΙΩΡΓΟ Π.
Αρκεί το μάθημα της Βιολογίας της Α΄ Λυκείου. Η αναπαραγωγή διδάσκεται επί δίμηνο.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών και μάλιστα από το νηπιαγωγείο ανήκει στους γονείς. Μη θέλετε να εφαρμόσετε προγράμματα αποτυχημένα και επιβλαβή για την ψυχική υγεία των παιδιών μας.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ, ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη ημών των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 1 του Συντάγματος είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή με την εφαρμογή των υπαρχόντων προγραμμάτων, (Φρίξος κτλ) απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των Ελλήνων. Το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που θα διδάσκετε στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά θα είναι ο Φρίξος που διδάσκεται απο το 2015 ή κάποιο άλλο κι αν ναι γιατί χρειάστηκε να δημιουργήσετε τα νέα εργαστήρια; Το πρόγραμμα της Σεξουαλική Αγωγής θα το διδάσκουν οι Νηπιαγωγοί ή άλλοι κλάδοι θα εισέρχονται στις σχολικές δομές; Δεν είναι δυνατόν να καλούμαστε σε δημόσια διαβούλευση ενός νόμου χωρίς να είναι γνωστά όλα τα δεδομένα. Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας δεν είναι ότι παράγει νέους που δεν έχουν σωστή σεξουαλική αγωγή, αλλά ότι παράγει νέους που δεν έχουν την απαραίτητη ηθική προπαρασκευή να δημιουργήσουν υγιείς οικογένειες, με τραγική συνέπεια την δημογραφική συρρίκνωση. Η αυτονόμηση της σεξουαλικής αγωγής από την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια αποτελεί από μόνη της διαστροφή της έννοιας της αγωγής. Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Δεν επιτρέπω την μεταβίβαση του αποκλειστικού δικαιώματός μου στην σεξουαλική αγωγή των παιδιών μου στο Κράτος.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
Το πιο σημαντικό για την επιτυχία εισαγωγής των εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τις συγκεκριμένες θεματικές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου είναι 1. να μην εξαιρεθεί καμία ειδικότητα στην ανάθεση των συγκεκριμένων ωρών, 2. η ανάθεσή τους να μην βασίζεται στο κριτήριο της συμπλήρωσης ωραρίου και 3. να λαμβάνονται υπόψη η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού (βιογραφικό σημείωμα), η εμπειρία σε προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων (τα οποία υλοποιούνται εθελοντικά εκτός ωρολογίου προγράμματος και μέσα από αυτά αναπτύσσονται τέτοιου είδους δεξιότητες) και η διάθεση του εκπαιδευτικού να αναλάβει κάτι διαφορετικό από το γνωστικό του αντικείμενο.
Αν τελικά τα αναλάβουν εκπαιδευτικοί με μόνο κριτήριο να συμπληρώσουν το ωράριο που τους αναλογεί και εξαιρεθούν επιμορφωμένοι και με διάθεση εκπαιδευτικοί που ήδη συμπληρώνουν το ωράριό τους, τότε θα υποβαθμιστούν(όπως έχει γίνει στο παρελθόν με αντίστοιχες ζώνες ωρών, βιωματικές δράσεις, project κ.λπ.)
Είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος που θα γίνεται η διδασκαλία σε αυτά τα εργαστήρια και ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι επιμορφωμένος κατάλληλα για αυτό (βιωματική εκπαίδευση). Για αυτό, πριν την πιλοτική εισαγωγή τους στο σχολείο, θα πρέπει να γίνει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να τα αναλάβουν.
Επίσης, πρέπει να προβλεφθεί και η αντίστοιχη υποστήριξη των εκπαιδευτικών που θα τα αναλάβουν από δομές όπως (Υπεύθυνοι Σχ. Δραστηριοτήτων, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία, ΚΕΣΥ κ.α.).
Χριστός Ανέστη. Ως γονέας είμαι εγώ υπεύθυνος απέναντι στον Θεό και την κοινωνία να προετοιμάσω τα παιδιά μου, στο θέμα της σεξουαλικής τους διαπαιδαγώγησης, όταν αυτό απαιτηθεί. Θεωρώ ηθικά απαράδεκτη και περιττή κάθε είδους παρέμβαση της πολιτείας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Χριστός Ανέστη! Διαφωνούμε με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όπως σκέφτεστε να γίνει.Ειμαι μητέρα και εκπαιδευτικός και τρομάζω στην ιδέα ότι τα παιδιά μου θα διδαχθούν έννοιες πολύ ιδιαίτερες,που θέλουν ειδική προσέγγιση για κάθε παιδί ξεχωριστά, ανάλογα με την οικογένεια και το γνωσιακό και ψυχολογικό υπόβαθρο τους. Καλη φώτιση!
Σχετικά μέ τήν εἰσαγωγή δεξιοτήτων ζωῆς καί μάλιστα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στά Νηπιαγωγεῖα καί τίς Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας καί Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης ἔχω νά παρατηρήσω τά ἑξῆς :
Α) Γιατί πρέπει νά βοηθήσουμε τά παιδιά νά χάσουν τήν παιδική τους ἀθωότητα καί νά τά κάνουμε νά πονηρεύονται; Γιατί νά μήν βλέπονται μεταξύ τους ἁπλά καί ἀπονήρευτα ὅπως στά χρόνια μας; Γιατί πρέπει νά ἐγκληματίσουμε μέ τό νά τά προβληματίσουμε σχετικά μέ τό κοινωνικό ἤ βιολογικό τους φύλλο, καί μάλιστα ἀπό τά νήπια καί νά χάσουν τήν ψυχική τους ἰσορροπία; Γιατί πρέπει νά μή τά ἀφήσουμε νά μεγαλώνουν σάν παιδιά καί νά τά μεγαλώνουμε πρίν τήν ὥρα τους ;
Β) Ποιοί θά ἀναλάβουν αὐτό τό μάθημα; Τί ἐμπειρία θά ἔχουν; Πόσο ἰσορροπημένο φυσιολογικό χαρακτῆρα θά ἔχουν; Πόσο ὠριμότητα θά διαθέτουν γιά νά σεβαστοῦν καί τά παιδάκια ἀλλά καί τό οἰκογενειακό τους περιβάλλον; Πόσο θά σεβαστοῦν τίς θρησκευτικές τους πεποιθήσεις; Θά ἀσκοῦν ἀγωγή ἤ θά παραβιάζουν βάναυσα τίς παιδικές ψυχές μέ τίς προσωπικές τους πεποιθήσεις χωρίς ἐπιστημονικές παιδαγωγικές αξίες;
Αὐτά καί ἄλλα πολλά ερωτηματικά σχετικά μέ τό σκοπό τῆς εἰσαγωγῆς αὐτῶν τῶν δεξιοτήτων στά σχολεῖα (καί μάλιστα ἀπό τά Νηπιαγωγεῖα ) ὡς παλαιός ἐκπαιδευτικός μέ συνείδηση ἀπέναντι στίς παιδικές ψυχές καί στούς γονεῖς τους, μέ κάνουν νά διαφωνῶ καί νά θεωρῶ ἀπαράδεκτη τήν εἰσαγωγή αὐτοῦ τοῦ μαθήματος στά σχολεῖα σέ ὁποιδήποτε βαθμίδα.
Η σεξουαλικη αγωγή λείπει από τα σχολεία μας. Ειναι καιρός να μπει. Το ότι είμαστε ορθόδοξοι χριστιανοί όπως πολλοί αναφέρουν εδώ μέσα δεν έχει καμία σχέση με τη διαχείριση του σώματος μας.
Ως φοιτητής παιδαγωγικού και επίδοξος αυριανός δάσκαλος επικροτώ την αλλαγή ιδιαίτερα όταν αυτή προέρχεται από φίλότιμες ενέργειες για μια καλύτερη εκπαίδευση. Ωστόσο καταθέτω τον έντονο προβληματισμό μου για το Άρθρο 1 του παραπάνω νομοσχέδιο στο οποίο περιγράφεται πως θα περιλαμβάνεται μεταξύ των άλλων πως θα υπάρχει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ακόμη και στις τάξεις του Νηπιαγωγείου. Θεωρώ πως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα και θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με τη σοβαρότητα που του αρμόζει. Το σίγουρο είναι πως ηδη υπάρχει στο δημοτικό σχολείο και καλώς υπάρχει. Ζούμε σε μια εποχή που αυτό απαιτείται. Παρ όλα αυτά διαφωνώ κάθετα με την παραπάνω πρόταση να μπει στις τάξεις του Νηπιαγωγείου καθώς αυτό θα προκαλέσει τεράστια σύγχυση και εξαιρετικά πολλά προβλήματα . Τα παιδιά νηπιακής ηλικίας δεν είναι έτοιμα εξελικτικά ούτε αναπτυξιακά να αφομοιώσουν τέτοιες πληροφορίες. Νομίζω πως περισσότερο βλάβη θα προκαλέσουμε με μια τέτοια κίνηση παρά κάτι ωφέλιμο. Ας εξετάσουμε καλύτερα τις ψυχολογικές ανάγκες των παίδων και άλλα προβλήματα και ας αφήσουμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση για ένα άλλο πλαίσιο σε μια μεγαλύτερη τάξη όπου το κλιμα είναι πιο εύφορο και θα υπάρξει κατανόηση και ωφέλεια
Θετική η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στη θεωρία, στην πράξη ωστόσο θα πρέπει να γίνει πολύ πιο συγκεκριμένη και να υλοποιηθεί με ιδιαίτερη προσοχή. Κεντρικός στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα). Γιατί γίνεται πιλοτικά και όχι καθολικά; Υπάρχει κάποια αμφιβολία για το αν οι δεξιότητες αυτές είναι απαραίτητες για όλους τους μαθητές; Και φυσικά για να καλλιεργηθούν αυτές οι δεξιότητες θα πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που τις κατέχουν και είναι επαγγελματικά και επιστημονικά καταρτισμένοι σε αυτές .Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει. Πως λοιπόν με μια επιμόρφωση (θα είναι τύπου voucher;)θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές; Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.
Θετική η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στη θεωρία, στην πράξη ωστόσο θα πρέπει να γίνει πολύ πιο συγκεκριμένη και να υλοποιηθεί με ιδιαίτερη προσοχή. Κεντρικός στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα). Γιατί γίνεται πιλοτικά και όχι καθολικά; Υπάρχει κάποια αμφιβολία για το αν οι δεξιότητες αυτές είναι απαραίτητες για όλους τους μαθητές; Και φυσικά για να καλλιεργηθούν αυτές οι δεξιότητες θα πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που τις κατέχουν και είναι επαγγελματικά και επιστημονικά καταρτισμένοι σε αυτές .Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει. Πως λοιπόν με μια επιμόρφωση (θα είναι τύπου voucher;)θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές; Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Ως εκπαιδευτικός (δασκάλα και νηπιαγωγός) πιστεύω ότι η ηλικία των παιδιών δεν είναι κατάλληλη για να εννοήσουν και να διαχειριστούν σωστά το θέμα αυτό. Θεωρώ ότι απορίες των παιδιών, που μπορεί να προκύψουν φυσικά και αβίαστα, σχετικά με το ανθρώπινο σώμα καλύπτονται από τις σχετικές ενότητες που ήδη διδάσκονται στο νηπιαγωγείο και στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού.
Ως μητέρα γνωρίζω πολύ καλά ότι το κάθε παιδί έχει διαφορετική ψυχοσύνθεση και ωριμάζει με το δικό του ρυθμό. Ένα τέτοιο θέμα θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση, προσωπική συνομιλία και ανάλογη ενημέρωση με τις απορίες του κάθε παιδιού.
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στην δημόσια εκπαίδευση
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Διαφωνώ με την διδασκαλία τέτοιου είδους ενοτήτων σε τόσο μικρές ηλικίες καθώς όντας μητέρα τριών παιδιών καταλαβαίνω πως είναι πιο σωστό οι γονείς να ασχολούνται και να ενημερώνουν τα παιδιά τους, καθώς γνωρίζουν καλύτερα τον ψυχισμό τους.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ ΣΑΝ ΓΟΝΕΑΣ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΟΙΩΣΕΤΕ.
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΕΡΙΤΤΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΞΕΝΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΩΤΑ ΣΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στο νηπιαγωγείο. Δε είναι αυτό που πρέπει να μάθουν τα παιδάκια μας. Όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή και ώρα τους θα το μάθουν και αυτό…. μη τα βιάζουμε… εδώ υπάρχουν δάσκαλοι που ασελγούν σε μικρά παιδιά τώρα και τους καταδιώκουμαι τώρα θα βάλουμε από μόνοι μας τα χεράκια μας να βγάλουμε τα ματάκια μας;
Θετική η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στη θεωρία, στην πράξη ωστόσο θα πρέπει να γίνει πολύ πιο συγκεκριμένη και να υλοποιηθεί με ιδιαίτερη προσοχή. Κεντρικός στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να εφοδιαστούν με δεξιότητες ζωής, ήπιες δεξιότητες και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού (δεξιότητες του 21ου αιώνα). Γιατί γίνεται πιλοτικά και όχι καθολικά; Υπάρχει κάποια αμφιβολία για το αν οι δεξιότητες αυτές είναι απαραίτητες για όλους τους μαθητές; Και φυσικά για να καλλιεργηθούν αυτές οι δεξιότητες θα πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που τις κατέχουν και είναι επαγγελματικά και επιστημονικά καταρτισμένοι σε αυτές .Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 44192/26-02-20θα καλλιεργούνται δεξιότητες ζωής (life skills), ήπιες δεξιότητες (soft skills) και δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης και θα τις διδάσκουν εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει την εκάστοτε επιμόρφωση. Στο νηπιαγωγείο ο/η νηπιαγωγός. Στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο το ΙΕΠ θα ορίσει προτεραιότητες στις ειδικότητες, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται κανένας εκπαιδευτικός, εφόσον επιθυμεί να συμμετάσχει. Πως λοιπόν με μια επιμόρφωση (θα είναι τύπου voucher;)θα κατορθώσουν να διδάξουν αυτές τις δεξιότητες ειδικότητες χωρίς καμία επιστημονική κατάρτιση σε αυτές; Με βάση ποια λογική θα υπάρχει ορισμός προτεραιοτήτων καταπατώντας τα επαγγελματικά δικαιώματα κλάδων; Γιατί δεν εντάσσεται η ανάπτυξη των δεξιοτήτων στο αντίστοιχο γνωστικό αντικείμενο και μάθημα αναδιαμορφώνοντας το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών; ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ η ανάπτυξη και μάθηση δεξιοτήτων τεχνολογίας και ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών να γίνεται από ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ καθώς είναι αυτοί που έχουν το απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο για να τις διδάξουν.
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Είμαι μητέρα μικρών παιδιών. Ας κρατήσουν τα παιδιά μας την αθωότητά τους. Παρόμοια προγράμματα στο εξωτερικό δεν έφεραν καλά αποτελέσματα. Γιατί ξεριζώνουμε ό,τι όμορφο υπάρχει; Τα παιδιά αποτελούν το μέλλον της Ελλάδας μας! Τι Ελλάδα θέλουμε;;;;
Είμαι απόλυτα αντίθετος ακόμα και με την πιλοτική εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία. Είναι δικαίωμα και υποχρέωση των γονέων να διαχειριστούν το λεπτό αυτό ζήτημα. Πολύ περισσότερο όταν οιπαιδοψυχολόγοι συμβουλεύουν τους γονείς να κάνουν προσωπική ενημέρωση σε κάθε παιδί όχι ανάλογα με την ηλικία αλλά ανάλογα με το πότε ευαισθητοποιείται στο θέμα και μάλιστα στο μέτρο και στο βάθος που το απασχολεί.
Χριστός Ανέστη. Διαφωνώ κάθετα για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο.
Διαφωνώ κάθετα και ως γονέας και ως εκπαιδευτικός με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία και ιδιαιτέρως στα νήπεια και στην πρωτοβάθμια. Οι πλειοψηφία διαφωνεί.Επιτέλους, σε μια δημοκρατική χώρα περιμένουμε να ληφθεί υπόψη η πλειοψηφία.
διαφωνω ως γιαγια με το προγραμμα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης
Χριστός Ανέστη. Διαφωνώ για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείου.
Δηλώνω την απόλυτη αντίθεσή μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και μάλιστα από τη νηπιακή ηλικία, καθώς αυτή είναι αποκλειστικό δικαίωμα και ευθύνη ημών των γονέων. Σκοπός της παιδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 1 του Συντάγματος είναι, μεταξύ άλλων, ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων. Η σεξουαλική αγωγή με την εφαρμογή των υπαρχόντων προγραμμάτων, (Φρίξος κτλ) απροκάλυπτα σκοπεί στην διαστροφή της ηθικής και πνευματικής υπόστασης των Ελλήνων.
Το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που θα διδάσκετε στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά θα είναι ο Φρίξος που διδάσκεται απο το 2015 ή κάποιο άλλο κι αν ναι γιατί χρειάστηκε να δημιουργήσετε τα νέα εργαστήρια; Το πρόγραμμα της Σεξουαλική Αγωγής θα το διδάσκουν οι Νηπιαγωγοί ή άλλοι κλάδοι θα εισέρχονται στις σχολικές δομές; Δεν είναι δυνατόν να καλούμαστε σε δημόσια διαβούλευση ενός νόμου χωρίς να είναι γνωστά όλα τα δεδομένα.
Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας δεν είναι ότι παράγει νέους που δεν έχουν σωστή σεξουαλική αγωγή, αλλά ότι παράγει νέους που δεν έχουν την απαραίτητη ηθική προπαρασκευή να δημιουργήσουν υγιείς οικογένειες, με τραγική συνέπεια την δημογραφική συρρίκνωση. Η αυτονόμηση της σεξουαλικής αγωγής από την ηθική και πνευματική προετοιμασία του ανθρώπου να δημιουργήσει μια υγιή οικογένεια αποτελεί από μόνη της διαστροφή της έννοιας της αγωγής.
Σε κάθε περίπτωση αρνούμαι τη συμμετοχή των παιδιών μου σε αυτά τα προγράμματα και δεν θα επιτρέψω στους «ειδικούς» εκπαιδευτές του Υπουργείου να γίνουν διαχειριστές της ζωής και των αξιών της δικής μου οικογένειας. Δεν επιτρέπω την μεταβίβαση του αποκλειστικού δικαιώματός μου στην σεξουαλική αγωγή των παιδιών μου στο Κράτος.
Διαφωνώ απόλυτα με την συμπερίληψη της ενότητας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στη δράση με τίτλο «εργαστήρια δεξιοτήτων». Σε ένα τέτοιο πλαίσιο ο στόχος πρέπει να είναι η καλλιέργεια των επικοινωνιακών/ διαπροσωπικών δεξιοτήτων, ώστε να προετοιμαστούν οι αυριανοί πολίτες και διαθέτοντας τα κατάλληλα εφόδια να ενταχθούν στην κοινωνία. Θα έπρεπε να αναλογιστούν οι αρμόδιοι τις καταστροφικές συνέπειες που είχε και συνεχίζει να έχει η εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε άλλες χώρες, π.χ. Αγγλία, και να αποτελέσουν παραδείγματα προς αποφυγήν. Δεν δεχόμαστε να παρεμβαίνει κανένας στη διάπλαση μιας τόσο ευαίσθητης πτυχής του ψυχισμού των παιδιών μας, που θα έχει καταστροφικές συνέπειες.
Χριστός Ανέστη. Διαφωνώ απόλυτα.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου σαφώς και δεν έχουν ακόμη την ψυχική/πνευματική ωριμότητα και ούτε το ενδιαφέρον που απαιτείται για αυτό το αντικείμενο. Είναι παντελώς άστοχο, έως σπατάλη εκπαιδευτικού χρόνου, αν όχι εγκληματικό, να γίνεται τέτοιο μάθημα στο νηπιαγωγείο.
Ως πολύτεκνος διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση (Άρθρο 1). Πρόχειρη εως ύποπτη η ενέργεια αυτή.
Διαφωνώ με την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής σε παιδιά και νήπια. Αυτό το θέμα ας μείνει στην αρμοδιότητα των γονέων.
Χριστός Ανέστη. Διαφωνώ είναι θέμα των γονιών.
Διαφωνώ με την εισαγωγή του προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία και ιδίως στα νηπιαγωγεία. Το θέμα είναι πολύ ευαίσθητο και υπεύθυνοι είναι αποκλειστικά οι γονείς. Πατέρας δύο παιδιών.
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό. Απ’ ότι γνωρίζω, όπου εφαρμόστηκε διόγκωσε το πρόβλημα και αύξησε τα περιστατικά εκφοβισμού. Στην Αμερική υπάρχει αρκετή βιβλιογραφία. comprehensivesexualityeducation . org.
Ας μην εισάγουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας προγράμματα, τα οποία εφαρμόστηκαν κι απέτυχαν σε άλλες χώρες.
Η φύση ενεργοποιεί σταδιακά το γενετήσιο ένστικτο, όταν αρχίζει να ωριμάζει κατάλληλα ο άνθρωπος και όχι σε τόσο μικρές ηλικίες. Ακόμα αυτή η ωρίμανση δεν γίνεται ταυτόχρονα σε όλα τα παιδιά. Επομένως ας μη παρέμβουμε στο έργο της φύσης βιαστικά και αδέξια. Η στιγμή και ο τρόπος που θα επιλεχθούν για να ενημερωθεί ένα παιδί για θέματα σεξουαλικότητας, σχετίζονται κυρίως με την ιδιαιτερότητά του και την ώρα που αυτό θα θέσει τα ερωτήματά του, ώστε να μην προκληθεί κάποιο τραύμα. Θα πρέπει να πραγματοποιείται από άτομα, που με αγάπη κι ευαισθησία αναλαμβάνουν να διδάξουν το παιδί κατ’ ιδίαν, ώστε να μπορεί αυτό να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματά του και τις απορίες του, χωρίς να φοβάται τις αντιδράσεις των συμμαθητών του.
Το υπουργείο καλύτερα να ασχοληθεί με το πώς θα παρέχει ουσιαστική παιδεία και να στοχεύσει στην εξάλειψη της παραπαιδείας.
Τουναντίον είμαι σύμφωνος και επικροτώ την έναρξη εκμάθησης των αγγλικών από την νηπιακή ηλικία. Σε άλλες χώρες, Ελβετία, Βέλγιο, μεγαλώνουν τα παιδιά μαθαίνοντας δύο και τρεις γλώσσες ταυτόχρονα και δεν γνωρίζω να έχουν δημιουργηθεί κάποια προβλήματα, εκτός του ότι καθυστερεί λίγους μήνες η ανάπτυξη της ομιλίας των παιδιών.
Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Εάν ένα παιδί διδάσκεται από την ηλικία των 4-5 ετών σωστή άσκηση και σωστή διατροφή και αυτό συνεχιστεί σε όλα τα σχολικά του χρόνια, δεν μπορεί παρά να γίνει ένας υγιής ενήλικας, χωρίς να εκδηλώσει παχυσαρκίας, χωρίς ιατρικά προβλήματα άρα λιγότερα χρήματα σε ιατρική περίθαλψη.
Ως προσωρινός Πρόεδρος του συλλόγου προστασίας αγέννητου παιδιού η «Αγία Εμμέλεια» και μετά από επισταμένη ενασχόληση με το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας, μπορώ με απόλυτη ασφάλεια να σας βεβαιώσω πως κανένας άνθρωπος σε καμία ηλικία και περίπτωση δεν χρίζει σεξουαλικής επιμόρφωσης(αλλιώς δεν θα ήξεραν οι γονείς του πώς να τον φέρουν στον κόσμο!). Ειδικά δε για μικρές ηλικίες, μόνο ως εγκεφαλική παραμόρφωση μπορώ να την χαρακτηρίσω! Άτομα χωρίς δυνατότητα προσωπικής ανάπτυξης και κοινωνικής προσφοράς: αυτό μόνο μπορεί να παράξει το συγκεκριμένο αντικείμενο! Η υπερψήφιση του άρθρου αυτού, ευθέως και ρητώς σημαίνει μίσως ενάντια στην Ελλάδα! Προσέξτε τις ευθύνες σας!
Ως μητέρα ενός 8χρονου τέκνου και ως κοινωνική λειτουργός διαφωνώ κάθετα με το πολυνομοσχέδιο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου.
Ευρηματική και ταυτόχρονα προβληματική η εποχή που ζούμε ως πολίτες αυτής της χώρας. Άνεμος τυφωνικός καταλύει τα διαχωριστικά τείχη που οριοθετούσαν μέχρι τον εικοστό αιώνα τις ΕΘΝΙΚΕΣ- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ιδιαιτερότητες της Ελληνικής Κοινωνίας.
Μια από τις τολμηρές – για την ακρίβεια, θρασύτατες – επεμβάσεις στα ενδότερα θησαυροφυλάκια της πνευματικής και θρησκευτικής μας αυτοσυνείδησεως ας είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση , άκουσον – άκουσον, των νηπίων.
Διαπιστώνει πλέον εύκολα κανείς ότι οι δυνάστες της Νέας Τάξης πραγμάτων – Παγκοσμιοποιήσεως αγωνίζονται λυσσαλέα να εξαλείψουν θρησκεία – έθνος και παραδόσεις αντικαθιστώντας τες με αλλόκοτο, απρόσωπο και άβουλο συνοθύλευμα. Τί να πρωτοθυμηθεί κανείς και τί να πρωτοαναφέρει πλήθος τα «επιτεύγματα» των εθνοκτόνων , των μηδενιστών. Θυμηθείτε:
Την αναίτια παραχώρηση (προδοσία) του ονόματος της Μακεδονίας.
Το λαθρομεταναστευτικό (καραβιές λαθρομεταναστών φτάνουν από απέναντι καθημερινά).
Ανοχή στον ακύρικτο πόλεμο με τους απέναντι γείτονες.
Το σύμφωνο συμβίωσης.
Ομοφυλοφιλία (το γνωστό κουσούρι γίνεται νόμιμο και πρότυπο).
Το γάμο μεταξύ των ομοφυλοφίλων.
Αντιρατσιστικός νόμος.
Κατάργηση Κυριακής αργίας.
Την επιβολή του ουδετεροθρησκου κράτους.
Η καταστροφή της οικογενειακής παραδόσεως.
Το ξεπούλημά μας στις απαιτήσεις των ασυνείδητων « φίλων» δανειστών.
Και δεκάδες ακόμη κόπιες κακόγουστες.
Με το νέο αυτό ανοσιούργημα ξεχειλίζει η αγανάκτηση και το πείσμα σε μια λέξη. ΑΙΣΧΟΣ.
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την τάξη του νηπιαγωγείου. Την αγνότητα και την αθωότητα των παιδιών μας οφείλουμε να τη διαφυλάξουμε με΄ότι τρόπο έχουμε. Εξάλλου τέτοιου είδους προγράμματα έχουν εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες κι έχουν αποτύχει παταγωδώς. Επίσης καταπατώνται απερίφραστα τα δικαιώματα μας ως πολίτες να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας με τις αρχές και τις αξίες που εμείς επιθυμούμε.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ.Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ. Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.
Δεν συμφωνώ !!!!Το σχολείο πρέπει να εκπαιδεύσει τους μαθητές σε ότι έχει να κάνει την μόρφωση .Να του μαθαίνει την πραγματική Ιστορία του Έθνους μας μαθηματικά κτλ.Σε ότι αφορά την οντότητα του την σεξουαλική του διαπαιδαγώγηση του είναι δουλειά αυστηρά!!!του γονέα και μόνο.Ας επικεντρωθούν η παιδαγωγοί εκπαιδευτικοί στην πραγματική παιδεία.Ευχαριστω πολύ