Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:59 | ΣΟΦΙΑ

    Δηλαδή, το κράτος αρχικά χρησιμοποίησε όσους δασκάλους και νηπιαγωγούς της γενικής είχαν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, για παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης, επειδή δεν υπήρχαν ΠΕ71/61, και τώρα τους τιμωρεί που εργάστηκαν, μη μετρώντας τις προϋπηρεσίες τους;; Αυτή είναι η δικαιοσύνη του κράτους μας;;

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ!
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

    ΟΧΙ στην προσπάθεια μερικών να κλέψουν δεδουλευμένη προϋπηρεσία με τρόπο παράνομο και αντισυνταγματικο!
    ΟΧΙ στο διαχωρισμό ειδικής και γενικής εκπαίδευσης!
    ΟΧΙ στις προσωπικές σχέσεις με άτομο του υπουργείου!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:57 | ΘΕΩΝΗ

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 !
    ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ Ο ΤΕΜΑΧΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΤΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!!!!

    ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΦΑΛΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΑΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:55 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ Π.

    ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΑΝ ΟΣΟΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ,50. ΑΦΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥ?
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Β Ο Λ Ε Υ Ε !!!!ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:54 | Κατερινα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:54 | Αχιλλέας Τ.

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
    ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!
    O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ! ΟΥΤΕ ΜΙΑ «Φασιστική» Κυβέρνηση δεν θα διανοούνταν κάτι τέτοιο!

    Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε σε δμές του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ και οι αναπληρωτές αφού κλήθηκαν από την ίδια την πολιτεία, υπηρέτησαν στην ενιαία εκπαίδευση!
    ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!
    Εκτός αν το υπουργείο θέλει μόνο στα λόγια να υποστηρίζει μια ενιαία εκπαίδευση και στην πράξη τραβάει διαχωριστικές γραμμές που υπονομέυουν και βλάπτουν σοβαρό το περιεχόμενο της παιδείας.

    ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΛΩΝ ΠΩς ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΧΩΡΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΣ;;;

    Αναγνώριση προυπηρεσίας από ειδική σε γενικη (δηλαδη στην εινιαια εκπαιδευση) και αναδρομικα και στο μελλον!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:52 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ
    ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ(ΑΣΕΠ,ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Κ.Α.) ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΙΝΑΚΑ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Μ Α Ν Ε Σ !!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:50 | Γρηγορης

    Απαράδεκτος ο μη διπλασιασμός των μορίων στα δυσπρόσιτα σχολεία!Ο διπλασιασμός των μορίων αυτών που δούλεψαν σε αυτά τα σχολεία είναι το λιγότερο που θα μπορούσε να γίνει!Ποια είναι η ηθική τους επιβράβευση (αφού οικονομική δεν υπήρξε ποτέ!) για όλες αυτές τις δυσκολίες που περάσανε;Γνωρίζω άτομα που δουλέψανε φέτος ΤΥΧΑΙΑ σε δυσπρόσιτα σχολεία, είναι αυτός λόγος να μην πάρουν διπλά μόρια φέτος;Ή το τυχαία ισχύει μόνο για το 2010-2014;Είχανε την ευκαιρία να παραιτηθούνε όλοι όσοι δουλέψανε σ αυτά τα σχολεία,αλλά δεν το κάνανε και γι αυτό πρέπει να τους επιβραβεύσουμε δίνοντάς τους τα διπλά μόρια!

    ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:49 | ΧΡΥΣΑ

    Σε τόσες ευρωπαϊκές χώρες η δια βίου μάθηση (η κατάκτηση μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος) θεωρείται προσόν και όχι κατάρα όπως στην Ελλάδα!!!

    Άνθρωποι οι οποίοι καλέστηκαν να καλύψουν κενά τα οποία αδυνατούσαν να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς πε 71 και πε 61 εκτοπίζονται σήμερα από μια Αριστερή Κυβέρνηση, από το εκπαιδευτικό το σύστημα!
    Τι θα μας παρέχει το κράτος σύμφωνα με το νέο Πολυνομοσχεδιο;; Την ψευδαίσθηση μιας δουλειάς για 2-4 χρόνια στους πίνακες της ειδικής και έπειτα ανεργία;; Καθώς σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο που πάτε να περάσετε δεν θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία μας στους πίνακες γενικής, όπου έχουμε δικαίωμα διορισμού.

    Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!!

    Δεν είμαστε σκουπίδια, είμαστε άνθρωποι, είμαστε εκπαιδευτικοί! Συμπεριφερθείτε μας ανάλογα!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:49 | Xρυσούλα

    Δεν πρέπει να μετρήσει η προϋπηρεσία των δυσπρόσιτων για τον πίνακα των αναπληρωτών το 2010-14. Εκείνη την εποχή δε γνωρίζαμε πως κάποια στιγμή θα επιστέφαμε στο παλιό καθεστώς. Άρα η αναδρομική εφαρμογή επιφέρει αδικίες και κλονίζει την εμπιστοσύνη στα νομοθετήματα του κράτους. Και να μη ξεχνάμε ότι το 2010-14 όσοι πήγαιναν στο δυσπρόσιτα ήταν οι τελευταίοι κάθε φάσης πρόσληψης αναπληρωτών

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:46 | Νεφέλη

    Να διπλασιαστούν τα μόρια των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα σχολεία από το 2010 μέχρι σήμερα!!!! Ας μη γίνουν άλλες αδικίες!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:44 | Κατερίνα Καραγιάννη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:44 | Δανάη

    ΝΑΙ στο διπλασιασμό των μορίων για όσους ήταν σε δυσπρόσιτα σχολεία από το 2010, αλλιώς ο νόμος θα εφαρμοστεί κατά το ήμισυ και θα είναι άδικο!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:42 | ΜΑΤΙΝΑ

    ΔΙΚΑΙΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ…ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ,Η ΔΟΕ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΑΛΛΑ…ΑΡΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΚΑΘΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΣΕ ΕΣΑΣ ΕΛΑΧΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΑ ΟΜΩΣ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:41 | Ζωή

    ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΟ 2010 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:40 | Σπύρος

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!

    Η Γενική και η ειδική αγωγή συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!! Δεν διαχωρίζονται!
    Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!

    Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση.

    Η 84η συνέλευση της ΔΟΕ επισφράγισε την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΟΕ που ζητούσε την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47! Η πλειοψηφία μίλησε και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες, τα βύσματα και οι μικρότητες να μην έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα!
    Ας εκλείψουν τα μικροσυμφέροντα ώστε να υπάρξει επιτέλους δικαιοσύνη!

    Ακούγονται πολλά, εξαιτίας ποιών ανθρώπων ξεκίνησε το όλο θέμα, και το 1/100 να είναι αλήθεια από αυτά που έμαθα με κάνει να νιώθω ντροπή που ζω σε αυτή τη χώρα!
    Προσπαθώ τόσο καιρό να μην ασχοληθώ με μικρότητες, αλλά η υπομονή μου έχει φτάσει στο απροχώρητο και περιμένω ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:40 | Ειρήνη

    Η παρ. 4 παραβιάζει τα δικαιώματα των δασκάλων με μεταπτυχιακό και πρέπει να αποσυρθεί. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει στη Γενική Αγωγή, εκεί όπου είναι το βασικό πτυχίο.Σε αυτή την άποψη συμφωνούν και οι συνάδελφοι της Ειδικής Αγωγής ΣΑΤΕΑ καθώς όπως υποστηρίζουν στο κείμενο τους » οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού)».
    Άλλη μια δίκαιη φωνή σε αυτή την αδικία που προσπαθούν κάποιοι να περάσουν προς όφελος δικό τους.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:38 | giorgos

    Η προυπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτιέται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι επιμέρους πινάκων!Ακολουθεί τον εργαζόμενο όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους!

    Κλάδος 7ο.50/60.50 δεν υφίσταται, το 50 είναι συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής

    Πώς γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προυπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε?
    Δεν παίρνουμε διπλή προυπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση!

    ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ!!

    ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:32 | Γιαννης Αποστολιδης

    ΕΙΡΗΝΗ Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ, η οποία αποτελεί νόμο του ελληνικού κράτους (4074/2014), υποχρεώνει την Ελληνική Κυβέρνηση να διασφαλίσει ένα ενιαίο ενταξιακό εκπαιδευτικό σύστημα. Ο διαχωρισμός των εκπαιδευτικών, η μη αναγνώριση νόμιμα αποκτημένων προσόντων και η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε δημόσια σχολεία είναι ανεπίτρεπτα και ΑΔΙΚΑ! Δεν μπορείτε να μιλάτε για αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης και να καταδικάζετε στην ανεργία εκπαιδευτικούς που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν με την εμπειρία και τις γνώσεις τους, ανατρέποντας ισχύοντες νόμους τόσων ετών! Η εκπαίδευση είναι μία, ενιαία και οι δομές ειδικής αγωγής υπό την εποπτεία του Υπουργείου και μέσα σε γενικά σχολεία. Σας παρακαλούμε, όπως μεριμνήσετε ώστε να υπάρξει μία δίκαιη λύση για όλους μας, μην πετάξετε στον κάλαθο των αχρήστων, την προϋπηρεσία και τον αγώνα τόσων χρόνων!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:31 | Ιωαννα Κουταλιδου

    Από πότε διαχωρίζεται η ειδική με την γενική αγωγή; Είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ορθό; Συμβαίνει σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του πολιτισμένου κόσμου;Πέρσι οι ΠΕ 60.50-70.50 ουσιαστικά χάσαμε κάθε δικαίωμα που είχαμε στην ειδική αγωγή, υποβιβαστήκαμε στα μάτια των γονιών των μαθητών μας και απλώς θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να μην υπάρχει θέση για μας (αφού θα καλυφθούν απο τους ΠΕ 61-71) και φέτος θέλετε να περάσετε τον πλήρη διαχωρισμό για ποιο λόγο;
    Για να βολευτούν συγκεκριμένα συμφέροντα; Έχει εκτεθεί ανεπανόρθωτα ο Υπουργός… υποκύπτετε σε μικρο-συμφέροντα, αψηφάτε το Ν-Ο-Μ-Ο με βάση τον οποίο δουλέψαμε, αλλάζετε τα δεδομένα στο χώρο και διαχωρίζετε τους εκπαιδευτικούς για να ικανοποιήσετε συγκεκριμένα πρόσωπα. ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:30 | ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΡΗ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΦΟΔΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΓΙΑ 10 ΜΗΝΕΣ. θΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ.70.50 ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΑΡΙΣΕ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:30 | Γιωργος μηλιωριδης

    Είναι απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στον πίνακα της γενικής. Δηλαδή όποιος από μας επιλέξει να πάει στην ειδική αγωγή το Σεπτέμβριο ουσιαστικά θα μείνει άνεργος στο άμεσο μέλλον!! Αυτή είναι η εκτίμηση που δείχνει το υπουργείο στους εκπαιδευτικούς 70.50/60.50 που στελεχώνουν τόσα χρόνια τη παράλληλη, τμήματα ένταξης, κεδδυ και ειδικά σχολεία;;; Μας συμπεριφέρεστε σαν σκουπίδια. Όλο αυτό είναι εμπαιγμός στις πλάτες μας… Αν δεν υπήρχαμε εμείς τι θα γινόταν τα παιδιά που χρειαζόταν υποστήριξη;; Τώρα που μας ‘’βαρεθήκατε’’ μας πετάτε. Αυτό είναι το κράτος δικαίου;;;
    Ο νέος νόμος σας μας τιμωρεί και μας καταδικάζει στην ανεργία. Η μόνη λύση είναι μια δίκαιη αντιμετώπιση για όλους!
    Ή να καταργηθεί ο πίνακας με τους 60.50/70.50 και να μας παίρνετε όσους έχουν δουλέψει στην ειδική, από τον πίνακα αναπληρωτών νηπιαγωγών όπου είναι και το βασικό μας πτυχίο, όποτε τελειώνουν οι 61/71 ή να δοθεί το δικαίωμα σε όσους έχουν 2-3χρόνια προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή να μείνουν εκεί κανονικά, όχι με την κοροϊδία των ποσοστώσεων.
    Αφού τόσα χρόνια πληρούσαμε τις προϋποθέσεις ήρθε η ώρα να αναγνωριστεί η δουλειά μας και ο κόπος μας, δώστε μας μια δίκαιη λύση!! Η λύση που δίνει αυτό το πολυνομοσχέδιο,να πάμε γενική ή να μείνουμε άνεργοι δεν μας αφήνει επιλογή!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:29 | ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΡΗ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΦΟΔΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΓΙΑ 10 ΜΗΝΕΣ. θΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΑΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ.70.50 ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΑΡΙΣΕ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:29 | Δημητρα Μιχαηλιδου

    Είναι κατάφωρη αδικία, αντισυνταγματικό και παράνομο να διαφοροποιείται η Ειδική από τη Γενική Αγωγή , ενώ περίτρανα το υπουργείο διατυμπανίζει την άρση των κοινωνικών αδικιών και ανισοτήτων στο περίφημο «ένα σχολείο για όλους».
    Τα βασικά μας πτυχία δεν είναι πτυχία γενικής αγωγής είναι παιδαγωγικά πτυχία τα οποία σύμφωνα με το ΠΔ 320 μας δίνει το δικαίωμα να διοριζόμαστε σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης και νηπιαγωγεία.
    Με το να σταματάει να μετράει η προϋπηρεσία μας και στους δύο πίνακες, ουσιαστικά μας βάζετε να διαλέξουμε ή να πάμε γενική ή να μείνουμε ΑΝΕΡΓΟΙ σε 2-3 χρόνια που θα έχει γεμίσει ο πίνακας από εκπαιδευτικούς 71/61!! Αυτή είναι η δίκαιη αντιμετώπιση μιας Αριστερής κυβέρνησης απέναντι σε εκπαιδευτικούς που δουλεύουν εδώ και τόσα χρόνια στην Ειδική Αγωγή;; Απαξιώνεται το έργο και η δουλειά τόσων χρόνων. Λυπάμαι που γεννήθηκα σε αυτή τη χώρα, σε καμία άλλη χώρα δεν συμβαίνουν τέτοια πράγματα…

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:27 | Μαρία Ελένη Σιόλια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:23 | ΝΙΚΟΣ

    Πέρυσι μας πήρατε τα δικαιώματα από τον πίνακα της ειδικής γιατί εκεί δεν είχαμε βασικό πτυχίο και τώρα προσπαθείτε να μας τα πάρετε και από τον πίνακα της γενικής όπου εκεί έχουμε βασικό πτυχίο.
    Προσπαθείτε να μας εξοντώσετε;;;

    Η προϋπηρεσία μας πρέπει να μετράει στον πίνακα της ΓΕΝΙΚΗΣ γιατί εκεί έχουμε κατοχυρωμένα δικαιώματα. Αυτό είναι το δίκαιο και το νόμιμο και όχι ό,τι συμφέρει στον καθένα που θέλει να μας πετάξει από τη ΓΕΝΙΚΗ. Αν δεν είναι αυτό καιροσκοπισμός, τότε τι είναι;;
    Είναι απορίας άξιο πως μια μικρο ομάδα, κατάφερε να κινήσει τα νήματα και να πετάξει σιγά σιγά τόσους εκπαιδευτικούς εκτός εκπαίδευσης. Δυσπρόσιτα, ειδική αγωγή, άραγε ποιος έχει μετά σειρά;; Άραγε τι κρύβετε από πίσω;;
    Περιμένουμε τους αρμόδιους να το διαλευκάνουν όλο αυτό!

    Έχοντας στο πλευρό μας ΟΛΗ την εκπαιδευτική κοινότητα προσπαθούμε για τα αυτονόητα!!
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:20 | mary

    Οχι διπλα μορια στα δυσπροσιτα. Πατε πονηρα να φατε συναδελφους σας.. Ειμαστε πολλοι υπουργε ππου δεν τα θελουμε

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:18 | efi

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου
    και αυτόματηαναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προυπηρεσίας των πε60/πε70 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ!!!!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:17 | μαρια

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ!!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:16 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ στους ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!

    Το υπουργείο οφείλει να συμπεριφερθεί ΔΙΚΑΙΑ και όχι μεροληπτικά, επηρεαζόμενο από ανθρώπους του υπουργείου, που έχουν προσωπικές σχέσεις με συγκεκριμένο άτομο μιας μικροομάδας!! Θα νιώθατε εσείς ποτέ σίγουροι άμα ξέρατε ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα;; Θα νιώθατε σίγουροι άμα ξέρατε ότι για τα όμορφα μάτια κάποιας, μπορούσατε άνα πάσα στιγμή να οδηγηθείτε στην ανεργία;;

    ΔΕΝ ζητάμε ελεημοσύνη!!
    ΖΗΤΑΜΕ ενα κράτος ΔΙΚΑΙΟΥ!! Αποδείξτε μας ότι ζούμε σε αυτό!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:15 | μαρια

    Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟς Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟς ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ.
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΧ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ,ΠΔΣ,ΕΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΤΛ
    ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:13 | Πετρος Μαρακης

    Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες ,όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους αφανίζει εργασιακά απαξιώνοντας την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονοητα!!!! Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:11 | Χουανιτα Τρέλα

    Προσμέτρηση της προυπηρεσίας κανονικά στη γενική…Η προϋπηρεσία μας αποκτήθηκε σε δημόσια σχολεία…το βασικό πτυχίο μας είναι της γενικής και δουλεύουμε στην ειδική αγωγή με τα προσόντα που ζητούσε το Υπουργείο…
    Δεν είμαστε παράνομοι και ξαφνικά άχρηστοι εκπαιδευτικοί…
    Και δεν είναι άδικο όπως λένε κάποιοι της γενικής…
    ΟΛΟΙ έχουμε ΙΣΑ δικαιώματα…ΕΛΕΟΣ με τις διακρίσεις

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:10 | Αθανασια Νινιου

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να διαχωρίζεται η εκπαίδευση από μια Αριστερή κυβέρνηση.
    Διαβάζω ξανά και ξανά για τον φόβο εκπαιδευτικών γενικής αγωγής για τον εκτοπισμό τους. Τόσα χρόνια όμως που αφήναμε τις θέσεις μας στην γενική αγωγή και δουλεύαμε στην ειδική μια χαρά βολεύτηκαν αρκετοί ‘συνάδελφοι’ μας που κανονικά δεν θα δούλευαν αλλιώς. Ζήτησαν και απαίτησαν να μας εξοντώσουν, πετώντας μας από τον πίνακα όπου έχουμε το βασικό μας πτυχίο, πετώντας μας από τον πίνακα που έχουμε οι περισσότεροι επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, άμα αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός καλού εκπαιδευτικού ίσως έχω διαλέξει λάθος επάγγελμα. Λυπάμαι που αυτοί οι άνθρωποι δουλεύουν με παιδιά, λυπάμαι που τόσα χρόνια άφηνα τη θέση μου στη γενική κενή επιτρέποντας τέτοιους συναδέλφους να δουλεύουν στη θέση μου
    Δεν είναι συνδικαλίστρια ούτε έχω ασχοληθεί ποτέ με παραφιλολογίες και μικρότητες, αλλά αυτή τη φορά τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο και περιμένω ΔΙΚΑΙΩΣΗ!!
    Περιμένω η νέα κυβέρνηση να μην με καταδικάσει στην ανεργία, περιμένω η νέα κυβέρνηση να μου συμπεριφερθεί δίκαια.
    Δεν εκμεταλλεύτηκα ούτε μπήκα κάπου παράνομα, προσέφερα απλώς τις υπηρεσίες μου στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης μέχρι ότου βγούνε αρκετοί ΠΕ71/61 από τη σχολή και πάρουν τις θέσεις στην ειδική αγωγή.
    Πίστευα πως με το δουλεύω στην ειδική αγωγή παράγω έργο και τελικά διαπίστωσα πως αμα συνεχίσω να παράγω έργο καταδικάζομαι να μείνω άνεργη!
    Κανείς δεν μιλά για διπλή προϋπηρεσία, μιλάμε για προϋπηρεσία στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο και ο οποίος δεν έχει ημερομηνία λήξης.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:08 | Νίκη Εγγ

    Συμφωνω με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Καθένας πρέπει να είναι στον πίνακά του. Οι γενικής ξεχωριστά και οι ειδικής ξεχωριστά. Πού αλλού το είδαμε αυτό και σε ποιόν άλλο κλάδο γίνεται? ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Επιτέλους ας μπουν σε μία σειρά τα πράγματα! Δεν γίνεται να απαιτούν από τη μία να εργάζονται στο κλάδο της ειδικής αγωγής χωρίς βασικές σπουδές και ταυτόχρονα να έχουν διπλή μοριοδότηση! Παράνομο και πρωτάκουστο, αφού σε κανένα άλλο κλάδο δεν γίνεται αυτό. Αν είναι έτσι, και αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία να ζητήσουν να μετράει η προυπηρεσία τους και στο χώρο της ψυχολογίας! Απαράδεκτο!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:07 | Αθανάσιος Μανιατης

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 στους πίνακες γενικής αγωγής και αναδρομικά!!!Βάλτε φρένο στις συκοφαντίες εναντίον των εκπαιδευτικών με το διακριτικό .50, κατηγορώντας τους για τα πρόσθετα προσόντα τους!!Οι φορείς των σεμιναρίων ήταν πιστοποιημένοι από το επίσημο Κράτος. Τα Μεταπτυχιακά αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ που είναι επίσημος φορέας του Κράτους.
    Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί ταλαιπωρήθηκαν όπως και οι υπόλοιποι της γενικής αγωγής γυρνώντας στα διάφορα μέρη της Ελλάδας για να προσφέρουν το έργο τους!
    Λένε ειρωνικά ότι εφ’ όσον ενδιαφέρονται για την ειδική εκπαίδευση εκεί θα πρέπει να παραμείνουν….. Ποιος είναι αυτός που θα κρίνει τη διεύρυνση των οριζόντων και δυνατοτήτων και θα καθορίσει το χρονικό διάστημα για το οποίο θα πρέπει ν’ ασχοληθεί;;
    Οι εκπαιδευτικοί αυτοί υφίστανται τεράστιο εμπαιγμό διότι ενώ επενδύουν κόπο και χρήμα για να αυξήσουν τα προσόντα τους, δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν μια ενέργεια ακολουθώντας τη Νομοθεσία, και αυτή αλλάζει με την ταχύτητα του φωτός, ανάλογα με τις πολύ συχνές πλέον εναλλαγές των Υπουργών.
    Μην προωθείτε την στασιμότητα στην εκπαίδευση!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:05 | Ιωαννα Κυριακίδου

    Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί,
    Oι ανισότητες μεταξύ αναπληρωτών και μονίμων πρέπει να αρθούν.
    Δεν θίγεται πουθενά το θέμα της ειδικής παροχής μητρότητας(6μηνη άδεια ΟΑΕΔ) με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία για τις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς, γιατί? Είμαστε ασφαλισμένες στο ΙΚΑ ή όχι? πληρώνουμε τις εισφορές μας ή όχι? γιατί τότε ΔΕΝ μπορούμε να πάρουμε την 6μηνη άδεια μητρότητας-ανατροφής? Ο ΟΑΕΔ θα μας πληρώνει τη μισθοδοσία, τα δικά μας τα παιδιά τί είναι? μόνο οι μόνιμες γεννούν παιδιά? οι αναπληρώτριες τι κάνουν? ούτε άνευ αποδοχών δεν μπορούμε να πάρουμε για να μη χαθεί η πολυπόθητη προϋπηρεσία. Στην παρ.6 αναφέρει «Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης». Πού γράφει για τους αναπληρωτές? Γιατί να κλαίει η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός με «γεμάτο» γάλα στήθος της και να αναγκάζεται να το «βγάζει» στην τουαλέτα του σχολείου ενώ η μόνιμη συνάδελφος απολαμβάνει υπέροχες στιγμές ζωής με το βρέφος της?
    Γνωρίζοντας την ευαισθησία που επιδεικνύετε σε θέματα ισότητας των πολιτών, επισημαίνουμε την ανάγκη της άμεσης επίλυσης του συγκεκριμένου ζητήματος.
    Οταν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υγείας, οι 15 ημερολογιακές ημέρες αναρρωτικής άδειας είναι ψίχουλα…
    Θα πρέπει να υπάρξει μοριοδότηση στους μονογονείς εκπαιδευτικούς, καθώς είναι μια ιδιαίτερα ευπαθής κοινωνική ομάδα ή καλύτερα να πω ότι είναι ήρωες.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:05 | ΧΑΡΑ Χ.

    Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να
    έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες ,όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους αφανίζει εργασιακά απαξιώνοντας την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των δασκάλων και νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονοητα!!!! Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47 και μη αναδρομικη ισχυ σε καμια περίπτωση.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:05 | Γεωργία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:05 | ΕΙΡΗΝΗ

    Οι αναπληρωτές ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ζητούν ΙΣΟΤΗΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!
    Ζητούμε την άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47!!
    Αφορισμός, Μαζικοποίηση και κριτική από ανθρώπους που τόσα χρόνια στην εκπαίδευση, θα έπρεπε να έχουν ενσυναίσθηση και να καταλαβαίνουν τη θέση, τις προσπάθειες και τον αγώνα των Συναδέλφων. Κρίνουν τα σεμινάρια και τα μεταπτυχιακά χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι έχουν οι ίδιοι ευθύνη για την ανάγκη των εκπαιδευτικών να αυξάνουν συνεχώς τους τίτλους σπουδών.

    Ας μην ξεχνάμε πως οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση , έχουν δώσει ΑΣΕΠ και έχουν πολύ καλή βαθμολογία που τους εξασφάλιζε εργασία και στη Γενική αλλά επέλεξαν να εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην Ειδική.

    – Ζητάμε ίση αντιμετώπιση με τους μόνιμους που εργάζονται στη Γενική και Ειδική Εκπαίδευση

    – Ευχαριστούμε όλους τους τοπικούς συλλόγους που μας στηρίζουν από την πρώτη στιγμή

    – Και Παρακαλούμε πολύ, βάλτε πάνω από κάθε συμφέρον, και προσωπικές σχέσεις, τον αγώνα όλων μας για εργασία στο Δημόσιο Σχολείο, που ανήκει σε όλους μας!!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:04 | Αλεξανδρα Λοϊζου

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.Ανεπίτρεπτο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στον πίνακα γενικής από όπου και προέρχεται το βασικό της πτυχίο. Ο διαχωρισμός και η κατηγοριοποίηση της εκπαίδευσης αποτελεί κατάφωρη αδικία.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:02 | Βαλαντης Παπαναουμ

    600 αντιπρόσωποι συλλόγων ανά την Ελλάδα καταψήφισαν χτες την άδικη και παράνομη ρύθμιση της παραγράφου 4 για διαχωρισμό ειδικής και γενικής. Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία. Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς τη συγκεκριμένη μερίδα αναπληρωτών μόνο αρνητικές σκέψεις γεννά σε όλους και εκθέτει το ίδιο το Υπουργείο και την Κυβέρνηση Συριζα. Απαιτούμε την απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον τη μη αναδρομική της ισχύ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 17:01 | Ναταλια Ψωμιαδου

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ στους ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:59 | anestis

    Αμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47

    Διαχωρισμός ειδκής από γενική είναι αδιανόητος. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να το σκέφτηκε και να το πρότεινε εκπαιδευτικός.

    Από τη στιγμή που η συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση καλύπτει υπηρεσιακά κενά τα οποία κανείς άλλος αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να καλύψει (αναφέρομαι στην έλλειψη ικανού αριθμού ΠΕ 71/61) ασφαλώς και η προϋπηρεσία πρέπει να μετρά και στην γενική αγωγή.

    Ποια ακριβώς είναι η εναλλακτική λύση που έχουμε στο συγκεκριμένο θέμα? Να κόψουμε την προϋπηρεσία από τη γενική, κοινώς να τους ζητήσουμε να εργαστούν στην ειδική χωρίς το παραμικρό κίνητρο (καθώς ήδη δεν έχουν δικαίωμα διορισμού εκεί)?

    Ποιος θα καλύψει τα κενά της παράλληλης τα οποία όχι μόνο δεν αρκούν να καλύψουν οι ΠΕ 71/61 τη δεδομένη χρονική στιγμή αλλά δεν καλύπτονται καν σε συνδυασμό με τους ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση, με συνέπεια το Υπουργείο να παίρνει και άτομα από τους απλούς πίνακες γενικής.

    Ναι μπορούμε να καταργήσουμε την προϋπηρεσία από τη γενική αγωγή. Και του χρόνου εξηγήστε όλοι εσείς, μαζί με το Υπουργείο και όποιον άλλο στηρίξει το συγκεκριμένο, στα παιδιά και τους γονείς τους γιατί δεν έχουν την καλύτερη δυνατή παράλληλη στήριξη και που εξαφανίστηκαν όλοι οι δάσκαλοι που είχαν τα προηγούμενα χρόνια.

    Επειδή τουλάχιστον από την οπτική γωνία των δασκάλων μας συμφέρει να δουλέψουμε στη γενική έστω και για ένα μήνα σε σύγκριση με οκτώ μήνες στην παράλληλη, αν η προϋπηρεσία μας είναι να μετρήσει μόνο στην ειδική αγωγή.

    Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία να ξεκαθαριστεί το συγκεκριμένο. Μπορούμε να διοριστούμε μόνο στην γενική αγωγή και ουσιαστικά η προϋπηρεσία της ειδικής για εμάς (μετά τις περσινές αλλαγές) δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας μπούσουλας για την κατάταξη των αναπληρωτών. (από τους πίνακες των οποίων θα εξαφανιστούμε ούτως ή άλλως σε λίγα χρόνια καθώς οι ΠΕ 61/71 συνεχώς θα αυξάνονται)

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:54 | Ναυσικά Περιβολάκη

    Συμφωνώ με τη θέση του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ειδική αγωγή και τη σχολική ψυχολογία.
    Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.

    Ζητούμε:

    1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
    2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
    ΓΙΑΤΙ όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως σε όλα τα κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει:
    • Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).

    • Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε;

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:52 | Κωνσταντινα Βαλιανου

    Συμφωνώ με τη θέση του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην ειδική αγωγή και τη σχολική ψυχολογία. Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.

    Ζητούμε:

    1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
    2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
    ΓΙΑΤΙ όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένως σε όλα τα κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει:
    • Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).

    • Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε;

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:50 | πασχαλίνα

    Σε απάντηση ορισμμένων κακεντρεχών σχολίων περί ανεπάρκειας των σπουδών των 50, σας πληροφορώ οτι υπάρχουν μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί εκπαιδευτικοί που πήραν το δίπλωμα τους μετά από εξετάσεις σε ελληνικά πανεπιστήμια, εργάζονται από επιλογή εδώ και 5 χρόνια στην Ειδική Αγωγή και το έργο που προσφέρουν έχει εκτιμηθεί από σύσσωμο τον κλάδο. Αν δεν προσμετρηθούντα τα μόρια, ενώ είχαν τη δυνατότητα να εργαστούν στη Γενική Αγωγή,νομίζετε ότι είναι δίκαιο;

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:49 | Π. Ρ.

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Συλλογου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών Δασκάλων με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:44 | ολυμπία

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο. Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία.
    Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:44 | Μαρια

    Οι ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 έχουμε βασικό πτυχίο γενικής αγωγής. Η προϋπηρεσία μας επιβάλλεται να μετράει στον πίνακα γενικής αγωγής ανεξάρτητα από το είδος της δομής του δημόσιου σχολείου, στο οποίο προσφέρθηκε. Άλλωστε στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν εξισωνόμαστε με τους ΠΕ 61 και ΠΕ 71. Δεν γίνεται δηλαδή να μην εντασσόμαστε ούτε στους εκπαιδευτικούς γενικής ούτε στους εκπαιδευτικούς ειδικής. Να ενταχθούμε με βάση το βασικό μας πτυχίο και να μας αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε και θα συνεχίσει να προσφέρεται σε δημόσια σχολεία.

  • 26 Ιουνίου 2015, 16:42 | Διονυσης

    Όπως έχει ήδη τονιστεί δεν υπάρχει αυτόνομος κλάδος με το συμπληρωματικό .50 αλλά οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στον κλάδο της γενικής αγωγής. Η επιθυμία και η προσπάθειά τους για επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν στο νευραλγικό τομέα της ειδικής εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν το Υπουργείο Παιδείας να τιμωρεί αυτούς τους εκπαιδευτικούς που κατέβαλλαν κόπο για να επεκτείνουν τις γνώσεις τους και τριγυρνούν στα διάφορα μέρη της Ελλάδος για να προσφέρουν διδακτικό έργο!
    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής όπου και ανήκουν και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!