1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Διαφωνώ κάθετα με την προοπτική της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και μάλιστα στη νηπιακή ηλικία ή στην ηλικία μαθητών του Δημοτικού. Κατ΄αρχήν ποίος μπορεί να είναι ο κατάλληλα εκπαιδευμένος νηπιαγωγός ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο που θα μπορεί να γνωρίζει την ψυχολογία και τις ευαισθησίες των παιδιών ( που είναι διαφορετικές σε κάθε παιδί) σε αυτή την τρυφερή ηλικία. Πιστεύω χρησιμότερο είναι να οργανωθούν σχολές Γονέων που θα παρέχουν συμβουλευτική από ειδικούς στους ενδιαφερόμενους γονείς/κηδεμόνες με γνώμονα πάντα τα Ελληνικά δεδομένα και όχι την προσαρμογή στα ξένα δυτικά πρότυπα.
Θεωρώ πως είναι πολύ επικίνδυνο για τις παιδικές ψυχές. Βάζει στο αθώο μυαλουδακι τους πράγματα τα οποία δεν ανταποκρίνονται ούτε στις βιολογικές ούτε στις ψυχολογικές τους ανάγκες ενώ αντίθετα μπορεί να βλάψει.
Άκρως Απαράδεκτο, διαφωνώ κάθετα για όλους τους λόγους που έχουν αναπτύξει όλοι οι προηγούμενοι. Ούτε να το σκέφτομαι..
Διαφωνώ κάθετα στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε τόσο μικρή ηλικία. Είναι ευαίσθητη αυτή η περίοδος για το παιδί που μπορεί να αποφέρει πολλά προβλήματα και μόνο οι γονείς έχουν το δικαίωμα και ευθύνη να μιλήσουν στα παιδιά τους και όχι κάποιος »ειδικός». Είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί και τέτοιου είδους επιμορφώσεις δεν συνάδουν με την παράδοση μας. Πρέπει να σταματήσει αυτός ο σχολικός εκφοβισμός. Χριστός Ανέστη!!!
Διαφωνώ με την απόφαση ένταξης της σεξουαλικής
διαπαιδαγώγησης των παιδιών από την προσχολική ηλικία,νηπιαγωγείου και ύστερα όλων των άλλων σχολικών βαθμίδων.Τα παιδιά μας πρέπει να μαθαίνουν ελληνικη ιστορία,ήθη και έθιμα και ελληνικά γράμματα,όλα τα υπόλοιπα ας αφήσουν τους γονείς που είναι υπεύθυνοι για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.
Μόνο οι γονείς είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι να δίνουν την κατεύθυνση της πνευματικής και σωματικής ανάπτυξης στα ανήλικα παιδιά τους. Καμία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε τόσο νεαρή και τρυφερή ηλικία την σταδιακή ανατροφή προς την ωρίμανση των ανήλικων παιδιών μας. Παραβαίνει τους νόμους της παιδοψυχιατρικής και παιδοψυχολογίας. Είμαστε αντίθετοι στο άρθρο αυτό και απαιτούμε να καταργηθεί.
Χριστός Ανέστη! Θα ήθελα να εκφράσω την έντονη διαφωνία μου με το πρόγραμμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και ιδιαίτερα με την εφαρμογή του σε τόσο μικρές ηλικίες. Παρακαλούμε πολύ να αποσύρετε τη συγκεκριμένη διάταξη.
Διαφωνώ κάθετα στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε τόσο μικρή ηλικία. Είναι ευαίσθητη αυτή η περίοδος για το παιδί που μπορεί να φέρει πολλά προβλήματα και μόνο οι γονείς έχουν το δικαίωμα και ευθύνη να μιλήσουν στα παιδιά τους και όχι κάποιος «ειδικός»!!! Είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί και τέτοιου είδους επιμορφώσεις δεν συνάδουν με την Ελληνική παράδοση. Πρέπει να σταματήσει αυτός ο σχολικός εκφοβισμός. Χριστός Ανέστη!!!
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης έστω και πιλοτικά στο νηπιαγωγείο και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση!Είναι επικίνδυνο και αντιπαιδαγωγικό να επιτρέπουμε σε οποιονδήποτε να πονηρεύει τις αθώες ψυχές των παιδιών μας και μετά να προσπαθούμε να τους διδάξουμε το ήθος, τις αρετές και την πνευματική ζωή.Η αποστολή του σχολείου είναι, εκτός απο την μετάδοση ακαδημαΪκων γνώσεων στα παιδιά, η καλλιέργεια του ήθους και ο σεβασμός στις πατροπαράδοτες αξίες των γονέων τους(Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος).
Γιατί με το ζόρι να βιάσουμε την αθωώτητα των παιδιών μας, να σκανδαλίσουμε την φαντασία τους,να τα μεγαλώσουμε πριν την ώρα τους;Οι γονείς είναι άλλωστε υπεύθυνοι φυσικά και νομικά για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους σε ενα τόσο λεπτό και ευαίσθητο θέμα.Γιατί το κράτος επανέρχεται δριμύτερο με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;Πρέπει να καταλάβουν αυτοί που πιέζουν και θέλουν με το ζόρι να διαπαιδαγωγηθούν σεξουαλικά τα παιδιά μας απο τα 5 τους κιόλας χρόνια ότι υπάρχουν αρκετοί γονείς που επιθυμούν τα παιδιά τους να γαλουχηθούν με αρετές και ιδανικά όπως η αγνότητα, η εγκράτεια, ο σεβασμός του σώματος μας αλλά και του άλλου ως εικόνες του Θεού που είμαστε!
Δυστυχώς τα δυτικά παιδαγωγικά πρότυπα που προσπαθούν κάποιοι να τα εισαγουν στην πατρίδα μας όσον αφορά την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν λαμβάνουν υπόψη την Ορθόδοξη χριστιανική πίστη και διδασκαλία του ελληνικού λαού.Είναι μάλλον της άποψης «απολάμβανε το σεξ αρκεί να προσέχεις».Ας κοιτάξει το ελληνικό κράτος να προχωρήσει και να υιοθετήσει τον Ορθόδοξο προσανατολισμό διδασκαλίας στα σχολεία της πατρίδας μας μέσα απο το μάθημα των θρησκευτικών και να είμαστε βέβαιοι ότι και η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θα έχει την εν Χριστώ θεώρηση γιατι όλα τα ερωτήματα του ανθρώπου απαντώνται μεσα στην Ορθόδοξη χριστιανική διδασκαλία!
Υ.Γ. Παρακαλώ θερμά το υπουργείο να μην προχωρήσει ερήμην των γονιών σε ένα τέτοιο πρόγραμμα.
Άννα Ιωάννου,μητερα,βρεφονηπιοκόμος.
Χριστός Ανέστη.
Είναι θλιβερό, εθελουσίως, να βάλλουμε κατά της ψυχικής υγείας των μελλοντικών πολιτών της χώρας μας. Είναι αδιανόητο να δίνουμε στα παιδιά μας, μαζί με το γάλα τους, τον εκφυλισμό. Μην γελιόμαστε. Οι βιολόγοι γνωρίζουν ότι οι γυναίκες έχουν χχ και οι άνδρες χy.Συνεπώς εφόσον οι άνδρες έχουν και το θηλυκό στοιχείο στο DNA τους εάν βρεθούν σε »κατάλληλο» περιβάλλον τότε θα εκφυλιστούν. Είναι απλή ιατρική. Είναι αδιανόητο και εντελώς διεστραμμένο να βάζουμε τα παιδιά μας σε τέτοιου είδους διλήμματα και να αλλοιώνουμε την κοινωνία μας. Ντρέπομαι πραγματικά για το ότι εντελώς υποκριτικά εμφανίζεστε να νοιάζεστε για το καλό και την προστασία των δικών μας παιδιών. Συγχωρέστε με αλλά την διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας αφήστε την σε εμάς,στους γονείς. Και εάν θέλετε πραγματικά να τα προστατέψετε όπως λέτε, τότε θεσπίστε νόμους και τιμωρήστε τους θύτες και κυρίως διδάξτε Χριστό.
Είμαι μητέρα 2 ανήλικων παιδιών, εργάζομαι ως οικονομολόγος σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και τέλος, είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου που φοιτούν τα παιδιά μας. Διαφωνώ με την εισαγωγή των υποχρεωτικών «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία. Ιδιαίτερα διαφωνώ με την επιλογή θεμάτων όπως «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» και «Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα». Ποιος γονιός ζήτησε τη βοήθεια του Υπουργείου Παιδείας σε αυτά τα θέματα; Προβήκατε σε έρευνα μεταξύ των γονέων και ζητήσαμε να εισαχθούν τέτοια θέματα στο πρόγραμμα Νηπιαγωγείων και Δημοτικών; Αρμόδιοι να καθοδηγήσουμε τα παιδιά μας σε αυτά τα θέματα είμαστε εμείς οι γονείς και επιτρέψτε μου την έκφραση, δεν έχει καμιά δουλειά κανένα Υπουργείο Παιδείας να εμπλέκεται. Το 2008 έγινε ξανά τέτοια κίνηση. Επανέρχεστε τώρα εσείς. Δεν θα πάψουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια σε οτιδήποτε μπορεί να βλάψει τις ψυχές των παιδιών μας. Αρνούμαι να εμπιστευτώ τα παιδιά μου σε αναρμόδιους ανθρώπους, ανθρώπους αμφιβόλων πνευματικών αρχών, οι οποίοι θα μιλήσουν στα παιδιά μας για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ή διαφορετικότητα (που ποιος ξέρει τι είδους διαφορετικότητα θα επιλέξουν να εστιάσουν…). Κάθε παιδί ωριμάζει στο δικό του χρόνο, κι αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες και όχι μόνο με την ηλικία. Είναι αφελές να πιστεύετε ότι θα ωφελήσει τα παιδιά (Νηπιαγωγείου και Δημοτικού!) αν ακούσουν μέσα στην τάξη για το σεξ. Εσείς βέβαια δεν είστε αφελείς κι αυτό είναι που μας προβληματίζει… Υπάρχουν παραδείγματα πολλών παιδιών σε άλλες χώρες της Ευρώπης (Σουηδία, Αγγλία κ.ά), που καταστράφηκαν οι ζωές τους εξαιτίας της κακής εκπαίδευσης σε θέματα σεξ που λάμβαναν χώρα στα δημόσια σχολεία. Αυτά δεν τα λαμβάνετε υπόψη; Είναι σαν να λέμε στα παιδιά μας «ΝΑΙ στη φωτιά ΟΧΙ στην πυρκαγιά». Μεγαλύτερη σύγχυση θα προκληθεί παρά βοήθεια. Το ίδιο έγινε και σε άλλα θέματα (ενημέρωση για κίνδυνο πυρκαγιάς) που αντί να βοηθήσει τα παιδιά μας η ενημέρωση επί του θέματος, περισσότερο τα άγχωσε και τα γέμισε φοβίες, με τις οποίες παλεύουν ακόμη οι ψυχούλες τους. Σκεφτείτε τι μπορεί να προκαλέσει η πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε παιδάκια 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ετών…. μιλάμε για αυτές τις ηλικίες!
Τέλος, δεν βλέπω το λόγο να προστεθούν αυτά τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς θέματα όπως ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και πολλά άλλα παρόμοια ήδη υπάρχουν ως επιλογές στην Ευέλικτη Ζώνη των Δημοτικών Σχολείων.
Στο κλείσιμο μιας δύσκολης για όλους μας σχολικής χρονιάς, χωρίς προηγούμενο (λόγω του κορονοϊού) και ενώ έχουμε να αντιμετωπίσουμε ουσιαστικότερα θέματα, όπως την διδασκαλία των βασικών μαθημάτων στα παιδιά, εσείς προκαλείτε των αγανάκτηση των γονέων για άλλη μια φορά. ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ άρθρου 1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα.
Εξυπηρετεί σκοτεινά σχέδια.
Ζητώ άμεση απόσυρση.
Είμαι μητέρα και γιαγιά. Διαφωνώ ριζικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο. Ποιο το όφελος;Θα αναστατωθούν, θα προβληματιστούν και ίσως και τραυματιστούν ψυχολογικά.Η ελληνική οικογένεια καλά κρατάει ακόμη, ας μην τα διαλύσουμε όλα!
Διαφωνώ κάθετα!!!
Συμφωνώ απόλυτα με την Κα. Ελευθερία Σφακιανάκη. Τα είπε όλα μέσα σε λίγες γραμμές. Ο λόγος της ήταν μεστός, μέσα σε λίγες προτάσεις περιέλαβε όλα αυτά που έπρεπε από μόνοι σας οι υπεύθυνοι να έχετε σκεφτεί. Σε ένα τόσο λεπτό ζήτημα δεν μπορεί να επεμβαίνει κάποιος ξένος και ειδικά από τόσο μικρή ηλικία. Μόνο οι γονείς γνωρίζουν το ΠΟΤΕ και το ΠΩΣ πρέπει το κάθε παιδί να αναπτύξει τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Καλό είναι να το ξανασκεφτούν και να μην μας φέρουν σε δύσκολη θέση με αποτέλεσμα να υπάρχει ενδεχομένως ο φόβος να δημιουργηθούν προβλήματα, φοβίες και γιατί όχι ΣΟΚ στα παιδιά μας. Η ψυχική ισορροπία τους είναι κάτι που το γνωρίζουμε εμείς οι γονείς και κανείς εκπαιδευτικός δεν μπορεί να μας πάρει τη θέση, ούτε πάνω σε αυτό, αλλά και σε κανένα άλλο σοβαρό ζήτημα. Αν καταλάβουμε ότι το παιδί μας έχει κάποιο πρόβλημα τότε εμείς είναι που θα κρίνουμε πού θα αποταθούμε, πότε και με ποιον τρόπο. Σας παρακαλώ ξανασκεφτείτε το. Το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ!!!!!!
1. Παρά την συχνή εντύπωση ότι η σεξουαλική αγωγή στο σχολείο μπορεί να επηρεάσει θετικά την σεξουαλική συμπεριφορά στους νέους και να μειώσει τους κινδύνους, δεν υπάρχουν αδιαμφησβήτητα επιστημονικά δεδομένα. Εύλογα λοιπόν η διδασκαλία σεξουαλικών ζητημάτων στα σχολεία θεωρείται ιδεολογική επιλογή Οργανισμών και Κυβερνήσεων και όχι τεκμηριωμένη παρέμβαση υγείας. Και εύλογα οι γονείς διαμαρτύρονται, θεωρώντας τις παρεμβάσεις πειραματικές.
2.Πρόσφατες διεθνώς αξιόπιστες μετααναλύσεις της COCHRANE Database of Systematic Reviews, (διεξήχθησαν με αίτημα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας) δείχνουν ότι δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα αποτελεσματικότητας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρόληψη της ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης και των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων (School-based interventions for preventing HIV, sexually transmitted infections, and pregnancy in adolescents. http://cochranelibrary-wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full . Τα προγράμματα πρόληψης πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης προσφέρουν αύξηση των γνώσεων, αλλά δεν έχει ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά τους στην πρόληψη της κακοποίησης, η διατήρηση των γνώσεων πέραν των 6 μηνών και η επίδραση των προγραμμάτων στους γονείς (School-based education programmes for the prevention of sexual abuse. Cochrane Database Syst Rev, 2015;16(4):CD004380)
3.Επιδίωξη της συμπεριληπτικής σεξουαλικής αγωγής είναι να καλλιεργήσει την δυνατότητα «αναπαραγωγικής ελευθερίας και σεξουαλικής ικανοποίησης όπως ο καθένας τα αντιλαμβάνεται για τον εαυτό του» (SIECUS Position Statement, 2018). Αυτή είναι άποψη και όχι επιστημονική θέση και ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα συμφωνίας ή διαφωνίας, σύμφωνα με τις αξίες του
4.Η αγωγή σεξουαλικής υγείας θα πρέπει να αποτελέσει παράγοντα κοινωνικής υγείας και συνοχής και όχι σημείο τριβής μεταξύ των μελών της οικογένειας, της κοινωνίας ή μεταξύ κράτους και πολιτών. Τα πλέον επιτυχημένα προγράμματα ήταν αυτά που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τις υπηρεσίες Παιδείας, Υγείας, την Εκκλησία και τις οργανώσεις Γονέων (πχ Ολλανδία). Προτείνω να αποτελέσουν τα προγράμματα αγωγής σεξουαλικής υγείας μέρος πιο εμπεριστατωμένων και ευέλικτων πρωτοβουλιών, σε συνεργασία με τους αποδέκτες των υπηρεσιών τους.
Το Υπουργείο οφείλει να αναθεωρήσει άμεσα το παρόν πρόγραμμα πριν την εφαρμογή του. Η παιδεία της σχολικής εκπαίδευσης επιβάλλεται να ανανεώνεται και να βελτιώνεται συνεχώς, χρησιμοποιώντας κάθε σύγχρονο εργαλείο για την πνευματική καλλιέργεια και επιτυχή μόρφωση των μαθητών. Το μάθημα σεξουαλικής αγωγής όμως που με το παρόν πρόγραμμα ετοιμάζεται να εισαχθεί στα σχολεία, σε τι εξυπηρετεί τους παραπάνω κοινά αποδεκτούς στόχους;
Είναι απαράδεκτο και προσκρούει σε στοιχειώδη αξιακά ζητήματα. Βλάπτει την ομαλή ανάπτυξη του πνευματικού και ψυχολογικού κόσμου των παιδιών και προκαλεί αποτροπιασμό στη σκέψη ότι επιχειρείται η εισαγωγή του ήδη από την νηπιακή ηλικία!
Ως υποψήφιος εκπαιδευτικός εκφράζω των προβληματισμό μου σχετικά με το ποια παιδεία και τι είδους σχολείο θα κληθώ να υπηρετήσω. Ως πολίτης εκφράζω την έντονη δυσαρέσκειά μου και παρακαλώ το Υπουργείο να λάβει υπόψη του εκτός των άλλων τις τεκμηριωμένες κριτικές από έγκριτους επιστήμονες για το παρόν πρόγραμμα και να το αποσύρει.
Χριστός Ανέστη.Σαν πολύτεκνος πατέρας διαμαρτύρομαι με το νομοσχέδιο του υπούργείου παιδείας.Να αποσυρθεί άμεσα.Τα θρυσκευτικά τα βγάλαμε απο όλες τις βαθμίδες τώρα να διδάξουμε τα παίδια μας για το σεξ να μην χάσουμε απαράδεκτο, Χωρίς Θεό που πάμε.Ο Θεός να μας ελεήσει είμαστε ορθόδοξοι Χριστιανοί αν κάποιοι το ξεχάσανε.Ο Θεός μαζί μας.
Όχι στήν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στά νήπια καί στό Δημοτικό
Είμαι εκπαιδευτικός και πολύτεκνη μητέρα και διαφωνώ με την εισαγωγή στη προσχολική και σχολική ηλικία της ενότητας Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης των παιδιών από την τρυφερή ηλικία του νηπιαγωγείου και του δημοτικού μάλιστα από εκπαιδευτικούς που δεν γνωρίζουν καν το αντικείμενο. Τέτοια θέματα μπορούν να τα αναλάβουν μόνο ειδικοί παιδοψυχολόγοι και οι γονείς που έχουν την κεντρική ευθύνη.
Οι διατάξεις που προτείθεστε να εισάγετε βάζουν μια βόμβα στον θεσμό της οικογένειας και δημιουργούν σύγχυση καταστρέφοντας τις παιδικές ψυχές.
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – Φυσικής Αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων Φυσικής Αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις ακόμη και οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής επιλέγονται με βάση την ειδικότητα τους για συγκεκριμένα αντικείμενα διδασκαλίας. Για παράδειγμα το αντικείμενο της κολύμβησης, μια ήπια και ταυτόχρονα σημαντική ως δεξιότητα ζωής, το οποίο είναι το πλέον σημαντικό και διαδεδομένο αντικείμενο διδασκαλίας σε αυτή τη σχολική ηλικία στο κόσμο (στη Πολιτεία της Φλόριντας έχει νομοθετηθεί η υποχρεωτική κολυμβητική επάρκεια πριν αρχίσουν τα παιδιά το Δημοτικό) στο Ελληνικό Δημοτικό σχολείο διδάσκεται από Γυμναστές με ειδικότητα κολύμβησης ή συναφών αθλημάτων του υγρού στίβου. Ακόμη και αν υπάρξει η «ιδανική» επιμόρφωση πόσο ασφαλής είναι η πρακτική διδασκαλία του από μη εξειδικευμένους επιστήμονες; Πρέπει οι διδάσκοντες όχι μόνο να ξέρουν αλλά και να μπορούν να μπουν μέσα στο νερό.
Διαφωνώ κάθετα με το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγωγησης σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Χριστός Ανέστη!
Ως πατέρας 3 ανήλικων παιδιών, διαφωνώ απόλυτα ως προς τη «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» στην δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Θεωρώ ότι είναι αποκλειστική ευθύνη των γονέων ένα τόσο ευαίσθητο θέμα για τις ψυχούλες των παιδιών μας.
Παραθέτω και μερικές πηγές ενημέρωσης σχετικά με το θέμα:
https://vimeo.com/378075052
https://enromiosini.gr/arthrografia/o-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC/
https://mumdadandkids.gr/vioithiki-iatriki/the-war-on-children
https://enromiosini.gr/arthrografia/%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1/
Ελπίζω στην επικράτηση της κοινής λογικής..
Είμαι σίγουρος ότι κανένας γονιός (ακόμα και απο αυτούς που θα το ψηφίσουν λόγω ανευθυνότητας) δε θα ήθελε να υποβάλει τα παιδιά του σε μια τέτοια δοκιμασία.
Αξιότιμη κυρία υπουργέ,
Μας λυπήσατε αφάνταστα εμάς τους γονείς για την πρόθεσή σας να «διαπαιδαγωγήσετε» τα παιδιά μας σεξουαλικά. Είναι θλιβερό να συνδέετε το όνομα σας με ενός τέτοιου είδους εγχείρημα, που κάθε άλλο παρά προσφέρει θετικά αποτελέσματα στο χαρακτήρα των παιδιών. Είμαστε πεπεισμένοι ότι γνωρίζετε τους κινδύνους που επιφέρει το «μάθημα» αυτό στην πνευματική υγεία των μαθητών. Είναι αδιανόητο, ορθόδοξοι βαφτισμένοι Χριστιανοί να μην έχουν πρότυπα τους αγίους τους αλλά μέσα στο συνολικό ουμανιστικό πνεύμα της εποχής και στο όνομα της αγάπης, της αγάπης όμως στο όνομα του υλισμού, της διαστροφής, της ιδιαιτερότητας και ότι άλλο θεωρείται μοντέρνο να αλλοιώνονται χαρακτήρες και να κινδυνεύει η ψυχική υγεία των νέων μας. Δεν επιτρέπεται και λυπόμαστε που το θέτουμε έτσι, αλλά και δεν θα επιτρέψουμε να προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε εφαρμογή και υλοποίηση προγραμμάτων σπουδών που επιφέρουν ζημία και μόνο ζημία στον ψυχισμό των νέων. Θεωρούμε επίσης πως είναι ιδιαίτερα υποκριτικό από το υπουργείο που εσείς εκπροσωπείται και το οποίο θα έπρεπε να νοιάζεται και όχι να εκφυλίζει τη νεότητα να προβάλλει λόγους προστασίας από ενδεχόμενη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών. Γνωρίζεται πολύ καλά ότι εάν νοιαζόταν πραγματικά κάποιος για την αγωγή των νέων θα τους δίδασκε Πλάτωνα. Θα δίδασκε τα παιδιά βίους αγίων και θα καλλιεργούσε αρετές μέσα από τη ζωή και τις διδαχές των Πατέρων της εκκλησίας. Ξέρετε η λύπη για το κλείσιμο των εκκλησιών λόγω του κορωνοϊού δεν έχει σβήσει και όταν έρχεστε με επιχειρήματα «λογικά» ως ένας Αριστοτέλης τότε η λύπη γίνεται και θυμός. Ελπίζαμε πολλά περισσότερα από το πρόσωπό σας. Θα θεωρήσουμε λοιπόν πως όλο αυτό το νομοσχέδιο έγινε ίσως για να μπορείτε να στραφείτε στους πολιτικούς σας αντιπάλους δείχνοντας και έχοντας στα χέρια σας τις αντιδράσεις χιλιάδων γονέων. Γι’ αυτό κυρία Υπουργέ, σας παρακαλούμε να αποσύρετε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τα σχολεία. Να είστε όμως βεβαία πως σε περίπτωση που τα λόγια μας δεν εισακουστούν θα προβούμε σε όλα τα νόμιμα μέσα προκειμένου να μην διακινδυνεύσει η ψυχική υγεία των παιδιών μας.
Με τιμή
Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας.
Ως πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός θεωρώ επικίνδυνη και απαράδεκτη την εισαγωγή «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» σε κάθε βαθμίδα!
Διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό. Αυτή η τρυφερή και αθώα ηλικία είναι η πλέον ακατάλληλη για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση!!
Αρκεί η εκμάθηση του αναπαραγωγικού συστήματος στο Γυμνάσιο.
Αυτή η διδασκαλία είναι διαφορετική από αυτό που καλείται σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πρέπει να γίνεται από τους γονείς και μόνο!!
Ειδικοί από όλον τον κόσμο έχουν επισημάνει πόσο βλαπτικό είναι ένα τέτοιο «εκπαιδευτικό σύστημα»σε τόσο μικρή ηλικία, όπως φαίνεται και παρακάτω: https://mumdadandkids.gr/vioithiki-iatriki/the-war-on-children
Επί του Άρθρου 1 : Ως Γονείς τεσσάρων παιδιών (και των δύο φύλων αλλά και σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης), απαιτούμε να διατηρήσουμε το αποκλειστικό δικαίωμα ενασχόλησης με το άκρως ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας και να μην επιτρέψουμε την χρησιμοποίησή τους ως «εκπαιδευτικά» πειραματόζωα. Διαθέτοντας λοιπόν την εμπειρία αξιοπρεπούς διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας, ερωτάται η Υπουργός:
Α) είναι ποτέ δυνατόν ο Γονέας, για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, να επαναπαυθεί για την εκτέλεση διαπαιδαγώγησης των παιδιών του, σε «ΤΡΙΤΟΥΣ» ;; σε ποιους ;; κατάλληλους ;; ηθικούς ;; με πιστοποιημένη επιστημονική κατάρτιση ή υπό πρόσληψη ημέτερους ;; ελεγμένους διανοητικά/ψυχικά/ψυχολογικά ή με τάσεις διαστροφής ;;
Β) τι στατιστικά στοιχεία διαθέτει (διαχρονικά) το Υπουργείο με διαμαρτυρίες από Γονείς που έχουν εκφράσει την επιθυμία ένταξης στην Α’ θμια ή/και Β΄θμια εκπαίδευση τέτοιας Επιμέρους Θεματικής Ενότητας ;; Θα τολμούσε το Υπουργείο με την εκκίνηση της ερχόμενης νέας σχολικής χρονιάς να θέσει μέσω των Διευθύνσεων κάθε σχολικής μονάδας, ένα απλό ερωτηματολόγιο επί του θέματος (προαιρετικού χαρακτήρα) στους Γονείς ;;
Εν κατακλείδι, έχοντας υπόψη παρόμοια πιλοτικά προγράμματα σε άλλες χώρες (παρεμφερούς βιοτικού επιπέδου & κουλτούρας και όχι μόνον) όπου διαπιστώθηκαν καταστροφικές όσο και θλιβερές συνέπειες, αρνούμαστε ως Γονείς να δεχθούμε οιαδήποτε επέμβαση Κράτους & Σχολείου σε ένα τόσο «λεπτό οικογενειακό» θέμα.
Παρέλκει βεβαίως να δηλώσουμε ότι επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε συνταγματικό μας δικαίωμα απέναντι σε αντισυνταγματικές διατάξεις. Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε είτε να αποσύρετε την διάταξη είτε να την τροποποιήσετε ριζικά.
Νίκος & Μαρία Πατρινού, Γονείς τεσσάρων παιδιών
Ἐκφράζω τή βαθιά ἀνησυχία μου γιά τούς κινδύνους ἀπό τή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν καί μάλιστα τῶν νηπίων· ἀνησυχία γιά τήν ἠθική ἀκεραιότητα καί ἁγνότητά τους. Στήν ἡλικία αὐτή μπαίνουν τά θεμέλια καί οἱ βάσεις γιά ὅλη τή μετέπειτα πορεία καί ἐξέλιξη τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου. Ἀντί ν᾿ ἀκολουθήσουμε τά ἐντάλματα ἀνθρώπων ἀστήρικτων ἠθικά, ἄς λάβουμε σοβαρά ὑπ’ ὄψιν τόν λόγο τοῦ Θεανθρώπου: «Ὅς ἄν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων, συμφέρει αὐτῷ ἵνα περίκειται μύλος ὀνικός καί βληθῇ εἰς τήν θάλασσαν». Πόσο θά μᾶς ὠφελοῦσε ἄν συμμορφωνόμασταν σ᾿ αὐτή τήν παραγγελία! Θά εἴχαμε καθαρό τό μέτωπό μας ἀπέναντι στίς ἑπόμενες γενιές, οἱ ὁποῖες σ᾿ αὐτήν τήν περίπτωση δέν θά μποροῦν νά μᾶς προσάψουν τή μομφή ὅτι ὑπήρξαμε διαφθορεῖς καί ὀλετῆρες ἀθώων παιδικῶν ὑπάρξεων.
Έίναι σίγουρο ότι προκειται να μάθουν στα παιδιά από το Νηπιαγωγείο για τις ‘οικογένειες ομοφυλλοφίλων’ μέσα από το μάθημα σεξουαλοκής αγωγής, κάτι που με βρίσκει ριζικά Αντίθετο.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Διαφωνώ κάθετα.Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σ΄αυτή την ηλικία το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι να δημιουργήσει σύγχυση στις αθώες παιδικές ψυχές, με καταστροφικά αποτελέσματα στο άμεσο μέλλον.ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ – ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Είμαι μητέρα 7 παιδιών και συγχρόνως εκπαιδευτικός. Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στα παιδάκια του νηπιαγωγείου και του δημοτικού. Αυτό το δικαίωμα δεν σας το παραχωρώ. Δεν θα κάνετε πειράματα πάνω στα δικά μου παιδιά… Καιρός είναι να ακούσετε τις μανάδες και όχι τους δήθεν ψυχολόγους και παιδαγωγούς που δεν ξέρουν πολλοί από αυτούς τι θα πει να μεγαλώνεις «εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου» τα παιδιά σου. Μη δηλητηριάζετε τις αγνές παιδικές ψυχές. Δεν έχετε αυτό το δικαίωμα.
Κυρίες και Κύριοι υπεύθυνοι,
Θεωρώ αντιπαιδαγωγικη ,ανεύθυνη
και επικίνδυνη την επιβολή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την νηπια
νηπιακή ηλικία.Θα τραυματιστούν ανεπανορθωτα οι ευαίσθητες παιδικές
ψυχουλες.Οι μόνοι που μπορούν υπεύθυνα
να να κατευθύνουν τα παιδιά σ’
αυτήν την ηλικία είναι μόνο οι γονείς.
Διαφωνώ ριζικά!!
Με εκτίμηση
Γ.Χ. Εκπαιδευτικός,πατέρας τεσσάρων
παιδιών.
ΣΑΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΛΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΕΝΩ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΨΑΜΕ.ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ.Η ΑΓΓΛΙΚΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ.ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ.ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ.ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΥΕΛΟΥΣ.ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΙΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΠΦΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ,ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ ΑΣ ΤΟ ΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΟΔΣΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΟΧΙ
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ!
Διαφωνώ μέ τήν επιβολή τής σεξουαλικής διαπεδαγωώγησης στό Νηπιαγωγείο καί στό Δημοτικό.
Διαμαρτυρομαι γιατί δυναμιτίζει όλες τις Χριστιανικές Αξίες περί εγκράτειας και αγνότητας.
Το θέμα της σεξουαλικής αγωγής αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο και λεπτό ζήτημα και η επιπόλαιη και ισοπεδωτική αντιμετώπισή του μέσα στη σχολική τάξη ενέχει κινδύνους για την ομαλή και ισορροπημένη ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών.
Παρά τις γενικότερες εντυπώσεις, δεν υπάρχουν αδιαμφισβήτητα επιστημονικά δεδομένα ότι η σεξουαλική αγωγή στο σχολείο μπορεί να επηρεάσει θετικά την σεξουαλική συμπεριφορά στους νέους και να μειώσει τους κινδύνους.
Πρόσφατες, διεθνώς αξιόπιστες μετααναλύσεις της COCHRANE Database of Systematic Reviews, δείχνουν ότι δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για την απόδειξη της αποτελεσματικότητας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρόληψη της ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης και των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων (School-based interventions for preventing HIV, sexually transmitted infections, and pregnancy in adolescents. http://cochranelibrary-wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full .
Τα προγράμματα πρόληψης της σεξουαλικής κακοποίησης προσφέρουν αύξηση των γνώσεων, αλλά δεν έχει ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά τους στην πρόληψη της κακοποίησης (School-based education programmes for the prevention of sexual abuse. Cochrane Database Syst Rev, 2015;16(4):CD004380).
Σύμφωνα με τη μέχρι τώρα νομοθεσία και την «Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», «Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους» (άρθρο 26, παρ. 3). Κατά συνέπεια είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για το είδος της διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους και φυσικά και της σεξουαλικής, ιδιαίτερα στην ευαίσθητη νηπιακή και παιδική του ηλικία.
Για τους λόγους αυτούς διαφωνώ απόλυτα με την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Είμαι πατέρας 7 παιδιών από 2 ετών μέχρι 17. Πώς τολμήσατε να σχεδιάσετε κάτι τέτοιο για τα παιδιά μας; Ρωτήσατε τους γονείς μικρών παιδιών και νηπίων πριν το προτείνετε; Ποιοί νομίζετε ότι είστε για να κουβαλάτε ξενόφερτα ξεφτισμένα πειράματα στην ελληνική πραγματικότητα; Η Ελλάδα έχει πολύ ψηλά το θεσμό της οικογένειας, η οποία έχει την ευθύνη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών της. Δεν μπορείτε να κάνετε πειράματα πάνω στα δικά μας αγγελούδια.
κ. Υπουργέ, αν έχετε μικρά παιδιά, κοιτάξτε πρώτα τα μάτια των παιδιών σας και μετά αποφασίστε να υπογράψετε αυτό το νομοσχέδιο σχετικά με τη σεξουαλική αγωγή στα παιδάκια του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού.
διαφωνω με την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των παιδιων μας απο ειδικους οι πιο καταληλοι και ειδικοι ειμαστε εμεις οι γονες.
Καλησπέρα! Ως μάνα και ως εκπαιδευτικός στην Α’βαθμια εκπαίδευση διαφωνώ κάθετα με το παρον νομοσχέδιο στο σύνολό του. Ειδικά για τον τομέα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, θεωρώ παράλογη μια τέτοια συζήτηση, ποσο μάλλον μια θεσμοθέτηση!! Υπάρχει πληθωρα μελετών οι οποίες καταδεικνύουν ότι τα παιδια δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν τέτοια ζητήματα,ούτε καν νοείται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ως.. γνωστικό αντικείμενο προς μελέτη και ανάπτυξη. Δηλώνω απερίφραστα την αντίθεσή μου, και τονίζω ότι ουτε θα επιτρέψω να διαφθειρετε τα παιδιά μου, αλλά ούτε και θα συμφωνήσω στην ένταξη τέτοιου είδους προγραμμάτων!
Διαφωνω καθετα.Απαραδεκτο!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Αναρωτιέμαι αν η διαβούλευση αυτή γίνεται για να ακούσει το υπουργείο, πραγματικά, τι σκέπτονται οι Έλληνες πολίτες ή είναι κάτι τυπικό που δεν πρόκειται να αλλάξει τις ήδη ανειλημμένες και έξωθεν δοσμένες αποφάσεις;Είμαι μητέρα ενός εφήβου και εκπαιδευτικός και ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΩ πέρα για πέρα με τα εργαστήρια δεξιοτήτων γιατί οι στόχοι τους δεν είναι σύννομοι ούτε με την παιδική ηλικία ούτε με τα ατομικά δικαιώματα των μαθητών και των γονέων τους.Φτάνει πια,αφήστε τα παιδιά στην αθωότητα τους,μην παραβιάζετε,στο όνομα,μιας δήθεν προόδου(άραγε προς τα πού;)αγνές ψυχές. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟ οδηγό της ζωής όλων μας,τον Κύριο Ιησού Χριστό,να οδηγήσει τα παιδιά κι Αυτός ξέρει να αναπτύσσει όλες τις » δεξιότητες».Δεν είναι δυνατόν η κρατική εξουσία να υποκαταστήσει τα πάντα,αφήστε και σε μας τους γονείς να έχουμε πλήρη δικαιώματα και υποχρεώσεις στην διαπαιδαγώγηση των τέκνων μας!Σας απαλλάσσουμε από αυτήν ευθύνη, που στο τέλος- τέλος είναι και συνταγματικώς κατοχυρωμένη.
Εύχομαι κι ελπίζω να μη χρειαστεί οι συνάδελφοί μου να κάνουμε,ΠΟΤΕ, μια τέτοια διδασκαλία γιατί εκεί θα υπάρχουν κι αλλού είδους παραβιάσεις… Αγαπητοί, Κύριοι, μην ανοίγετε κι άλλο τους Ασκούς του Αιόλου,,όταν οι «άνεμοι» της Δικαιοσύνης,(δεν εννοώ μόνο την ανθρώπινη) βγουν,ποιος ξέρει πού θα βρεθούν αυτοί που έκαναν την αποκοτιά!!
Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Ο Θεός ας φωτίσει τη διάνοιά σας να κάνετε το σωστό. Το έθνος μας και οι επερχόμενες γενιές του το χρειάζονται.
Διαφωνώ με την εισαγωγή του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ήδη από την τρυφερή ηλικία του νηπίου…Ας σεβαστούμε την αθωότητα των μικρών παιδιών.. Είναι ένα πολύ λεπτό θέμα και θα πρέπει να γίνεται με πολύ σεβασμό και διακριση..
Διαφωνώ με το αρθρο1
Δεν υπάρχει λόγος στην ηλικία των 5 και 6 ετών να βάλουμε τα παιδιά μας σε τέτοια διαδικασία, που θα τους προϊδεάζουν για τη σεξουαλική σχέση των δύο φύλων. Θα πονηρεύονται τα παιδιά άδικα. Επίσης το θέμα είναι ευαίσθητο και είναι δικαίωμα των γονέων να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά τους όποτε αυτοί το θελήσουν. Διαφωνώ κάθετα με το πιλοτικό πρόγραμμα της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο και θα παρακαλουσα να ληφθούν υπόψη οι απόψεις όλων των γονέων.
Απαραδεκτο! Διαφωνω κατηγορηματικα!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
ΔΙΑΦΩΝΩ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΕ ΕΠΑΛ.
Διαφωνώ!