1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις τoυ ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ!
Ως τώρα ΚΑΤΑ του άρθρου 47 είτε για δυσπρόσιτα είτε για διαχωρισμό ειδικής/γενικής ή κατά και των δυο έχουμε.
1. ΔΟΕ (με πανηγυρική ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης ΓΣ και μπροστά σε 700 συναδέλφους)
2. ΟΛΜΕ
3. ΕΡΑ (οι συνδικαλιστές του Σύριζα αν τους γνωρίζετε…)
4. Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.
5. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δομήνικος Θεοτοκόπουλος΄΄
6. Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7. Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας,
8. Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
9. Σύλλογος Εκπαιδευτικων Π.Ε. Παρου – Αντιπαρου “Παναγιωτης Καλλιέρος”,
10. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γιάννης Ρίτσος”
11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ‘’ Κωνσταντίνος Κούμας ‘’
12. Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
13. Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων,
14. ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
15. ΣΑΚΕΑ (Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής)
16. Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου “Θεόφιλος Καΐρης”
17. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών «Εμμανουήλ Παπάς»
18. Β” ΕΛΜΕ Δωδεκανήσο
19. Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
20. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
21. ΔΑΚΕ/Π.Ε
22. Κ.Ο Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας
23. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε
24. ΑΝΕΛ μέσω της βουλευτού Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού των ΑΝΕΛ.
25. ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
26. ΠΕΣΕΑ
27. ΣΑΤΕΑ
Πέραν των παραπάνω αρκετοί ακόμα σύλλογοι στήριξαν με ανακοινώσεις ή με την ψήφο τους στις γενικές συνελεύσεις ή στο Δ.Σ. της ΔΟΕ τη μία ή και τις δύο θέσεις για τις οποίες τοποθετούμαστε και συνεχώς βγαίνουν νέες ανακοινώσεις.
Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία!
Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς τη συγκεκριμένη μερίδα αναπληρωτών μόνο αρνητικές σκέψεις γεννά σε όλους μας.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60/70 με εξειδίκευση πρέπει να έχουν κάποιο κίνητρο ώστε να κάνουν τα χαρτιά τους για την ΕΑ και αυτό το κίνητρο είναι η προϋπηρεσία τους να μεταφέρεται και στον πίνακα γενικής.
Δεν έχουμε αρκετούς – ικανώς καταρτισμένους – εκπαιδευτικούς για να καλύψουν τα κενά της παράλληλης στήριξης διαφορετικά. το μόνο που θα καταφέρετε με τη συγκεκριμένη ρύθμιση είναι να διαλυθεί η παράλληλη στήριξη και θα δημιουργήσετε τρομερό πρόβλημα στα παιδιά και οικογένειες που τη δικαιούνται.
Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί, ΠΕ 60/70 με εξειδίκευση, όπως όλοι στον κλάδο ξέρουν ΔΕΝ παίρνουν διπλή προϋπηρεσία. Παίρνουν προϋπηρεσία σε δυο πίνακες αλλά μόνο μια εξ αυτών λειτουργεί για διορισμό, αυτή στον κλάδο πτυχίου τους φυσικά. Η προϋπηρεσία που αποκτούν στις δομές ΕΑ λειτουργεί απλά ως μπούσουλας κατάταξης αναπληρωτών.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως τέθηκε το συγκεκριμένο θέμα από τη στιγμή που ποτέ τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε γίνει σχετική συζήτηση και δεν είχε υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα.
Όλοι ανεξαιρέτως οι επίσημοι φορείς, ομοσπονδίες και σύλλογοι έχουν ταχθεί κατά της συγκεκριμένης ρύθμισης με επίσημες ανακοινώσεις τους και περιμένουμε να τους ακούσετε.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΊΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!
Σύμφωνα με την περ. α΄ της παρ. 1 του Ν. 3848/2010, «Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρω¬σε ο υποψήφιος στο διαγωνισμό ή σε έναν από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν ο υποψήφιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσότερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία». Πρέπει να εξακολουθήσει η ισχύς της συγκεκριμένης διατάξεως και πρέπει να επιλέγεται η καλύτερη βαθμολογία που συγκέντρωσε ο υποψήφιος σε όλους τους διαγωνισμούς Α.Σ.Ε.Π. που έχει μετάσχει. Πρέπει να λαμβάνονται υπ’ όψιν τα μεταπτυχιακά, οι ξένες γλώσσες και η γνώση Η/Υ ως προσόν για τον διορισμό μοριοδοτούμενα καταλλήλως. Ωσαύτως και ο χρόνος κτήσεως πτυχίου είναι ορθό να υπολογίζεται.
Στηρίζω τις θέσεις τoυ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις Θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ 60-40 ΠΑΛΙ ,ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΕΠ
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Η προυπηρεσία πρεπει να αναγνωρίζεται εκεί που είναι το βασικό πτυχίο. Καμιά ποσόστωση δεν οδηγεί σε λύση. Απαιτούμε τα νόμιμα δικαιώματα στον κλάδος μας. Τι λογική είναι αυτή όσων λένε ότι πρέπει να πάρουμε τα μόρια μας μόνο στο πίνακα της ειδικής γιατί εμείς επιλέξαμε να πάμε εκεί. ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΑΜΕ ΒΑΣΗ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΟΤΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ. ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ. Και με αυτή τη λογική να αφαιρεθεί η προυπηρεσία και όλων αυτών που δούλεψαν σε δομές της ειδικής αγωγής από τον πίνακα της γενικής. Γιατί και αυτοί επιλέξανε την ειδική συμπληρώνοντας το κατάλληλο κουτάκι.
ΣΩΣΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ.
ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές κλήθηκαν να εργαστούν από την ίδια την πολιτεία.
ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Όποιος έχει υπηρετήσει σε δυσπρόσιτο σχολείο γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει δυσπρόσιτο και τι συνθήκες βιώνει! Όλο αυτό δεν αλλάζει από χρονιά σε χρονιά, κάθε σχολική η χρονιά οι δυσκολίες είναι ίδιες! Όλοι γνωρίζαμε πως με το άνοιγμα του πίνακα θα προσμετρηθούν τα πάντα! Όσοι πήγαμε στα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010-2014 δεν είδαμε την ηθική ικανοποίηση των κόπων μας άμεσα, δηλαδή την επόμενη σχολική χρονιά και περιμέναμε υπομονετικά το άνοιγμα των πινάκων. Και τώρα για επιβράβευση που σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων, που ανοίξαμε αυτά τα σχολεία, μας τιμωρείται μη δίνοντας μας ότι προβλέπει ο νόμος και ότι έλαβαν οι προκάτοχοι μας αλλά και οι επόμενοι που θα υπηρετήσουν εκεί;
Ζητάμε δικαιοσύνη! ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-14!!!!
1.ΟΛΜΕ
2.ΔΟΕ
3.Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δ.Θεοτοκόπουλος΄΄
4.ΔΑΚΕ/Π.Ε. (Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
5.ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
6.Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7.Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
8.Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.
9.Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας
10.Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων
11.ΕΡΑ (Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς)
12.ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
13.Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
14.Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
15.Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
16.ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
ΥΠΕΡ της προσμέτρησης της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα 2010-14.
ΥΠΕΡ της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας της ειδικής στη γενική.
Ορίστε η θέση των επίσημων εκπαιδευτικών φορέων στη Δημόσια Διαβούλευση. Τι άλλο θέλετε για να πεισθείτε ότι χρειάζονται αλλαγές στο Σχέδιο Νόμου; Γιατί μειοψηφίες δεν είναι… ούτε μειοψηφίες εκπροσωπούν…
Η συγκεκριμένη ρύθμιση της μη αναγνώρισης της μελλοντικής προϋπηρεσίας είναι απαράδεκτη και αυθαίρετη. Η εκπαίδευση είναι ενιαία, οι δομές της εδικής υποπτεύονται από το υπουργείο Παιδείας και είναι μάλιστα και μέσα στα γενικά σχολεία, είμαστε κάτοχοι παιδαγωγικών πτυχίων, υπεύθυνοι για όλα τα παιδιά, ανήκουμε στη δημόσια παιδεία.
Αυτή η ρύθμιση δεν έπρεπε ΚΑΝ να τεθεί από μια ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που στηρίζεται στη ρητορική της αριστεράς και στη ρητορική του ενός σχολείου για όλους, της ένταξης.
Επιπλέον, παρατηρούμε ότι για το θέμα της ειδικής αγωγής στηρίζεται και προωθεί μια ρύθμιση που έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση, δηλαδή η αριστερά συμφωνεί με τη δεξιά, αγνοώντας σπουδές, πτυχία, επιστημονικά επιχειρήματα και το κυριότερο ΠΕΤΑΕΙ ΕΡΖΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ στην ανεργία, παρά το γεγονός ότι ακολούθησαν τον ισχύοντα νόμο 2008, παρά τα προσόντα τους. (ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΑΜΕ ΌΤΑΝ ΕΊΧΑΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΘΑΡΕΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ) Για αυτούς τους εργαζομένους πρέπει ΝΑ ΜΕΡΙΜΗΝΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ-ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 61/71 ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. Είναι θέμα εργασιακό, δεν νοείται να μην κατοχυρώνεις τους ήδη εργαζομένους ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Γιατι ασχολειστε με μεταπτυχιακα που «θεωρειτε» κακα ποιοτικα, και δεν λετε για τα μεταπτυχιακα απο εξαιρετικα πανεπιστημια τοσο Ελληνικα οσο και της Αγγλιας; εχετε ιδεα πως το Institute of education, uni of London ειναι στα 20 καλυτερα πανεπιστημια για την εκπαιδευση του κοσμου; Αλλωστε υπαρχει αρμοδιος φορεας για ολα αυτα, κ οποιος εχει αμφιβολιες ας απευθυνθει εκει!!
Οι 60.50 – 70.50 φυσικα κ εχουν εξειδικευση, ομως ο νομος ειναι σαφης η προυπηρεσια προσμετρατε στο Π.Ε. του καθενος και ΠΕ .50 δεν υπαρχει.
Αλλωστε ο ΑΣΕΠ του 2008 δεν εχει ισχυ πια.
Η παραγραφος 4 του αρθρου 47 ειναι αντισυνταγματικη!!! η προυπηρεσια προσφερεται με βαση του Π.Ε. του καθενος.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!!!
Για το ποια Μεταπτυχιακα παρεχουν εξειδικευση και ποια οχι, υπαρχει ο αρμοδιος δημοσιος φορεας. Πολλοι απο τους .50 εχουν μεταπτυχιακα απο τα καλυτερα πανεπιστημια της Ευρωπης.
Η εκπαιδευση σε ολο το κοσμο ειναι ενιαια κ η ειδικη αγωγη αποτελει μερος της γενικης. Οι αναπληρωτες με μεταπτυχιακα κ διδακτορικα μπηκαν στην εκπαιδευση βαση νομων του κρατους κ υπηρετουν την εκπαιδευση εδω κ χρονια. Απο περυσι διαποπευονται ως εκπαιδευτικοι δευτερης κατηγοριας (με την προταξη του βασικου πτυχιου) καταδικασμενοι να μεινουν σταδιακα εκτος ειδικης αγωγης κ με τη τωρινη παραγραφο 4 του αρθρου 47 χανεται κ η προυπηρεσια που θα περεχουν εφ’ εξης. Ο ΑΣΕΠ του 2008 ειχε ισχυ δυο ετων δηλαδη μεχρι το 2010 κ κανενας δεν μπηκε ανομα στην εκπαυδευση!!!
ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
Να γινει ρυθμιση και για της αδειες μητροτητας (επαπειλουμενης λοχειας και ανατροφης). Απαραδεκτο να απειλειται η εγκυμοσυνη της γυναικας και να δικαιουται 15 μερες και σε 2 μηνες μετα τη γεννα να γυρνα στη ταξη σε καθε γωνια της Ελλαδας.
Απαράδεχτη η παράγραφος 4 για το διαχωρισμό της ΕΙΔΙΚΗΣ από τη ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που είμαστε γραμμένοι στον πίνακα .50 είμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που έχουμε εξειδίκευση. Η προϋπηρεσία μας πρέπει να μετράει στον πίνακα της ΓΕΝΙΚΗΣ γιατί εκεί έχουμε κατοχυρωμένα δικαιώματα. Αυτό είναι το δίκαιο και το νόμιμο και όχι ό,τι συμφέρει στον καθένα που θέλει να μας πετάξει από τη ΓΕΝΙΚΗ. Αν δεν είναι αυτό καιροσκοπισμός, τότε τι είναι;
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!!!!
Αναρωτιέται κανείς αν πραγματικα το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει στην εκπαιδευτικη κοινοτητα!!!
Ολοι οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας
οργανο, η ΔΟΕ, ο Σατέα κλπ, ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70/60.50 ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ/ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ!!!
Αναρωτιεται κανεις αν το Υπουργειο θα ακουσει το δικαιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη
την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του
κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας
συντεχνιακα συμφεροντα ενος «συλλογισκου» (που τυγχάνει να έχει «άκρες» στο υπουργείο;
Αυτή είναι η Αριστερά της διαφάνειας;
Αυτή είναι η Αριστερά της ισότιμης αντιμετώπισης και της ισονομίας;
Αυτή είναι η Αριστερά που περιμέναμε πως και πως να αναλάβει το τιμόνι της χώρας και τωρα υποκυπτει σε συντιαχνιακές εξυπηρετησεις και αδιαφανεια;
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!ΟΥΤΕ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΕΤΑΙ!
ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
Ένα κράτος ισονομίας και δικαιοσύνης πρέπει να ΑΜΕΙΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ αυτούς που υπηρέτησαν στις ίδιες δομές και έκαναν την ίδια ακριβώς δουλειά κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Αυτό είναι το δίκαιο και το ηθικό. Όσοι υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα σχολεία το 2009 έκαναν την ίδια δουλειά με αυτόν που δούλεψε στο ίδιο δυσπρόσιτο το 2013 και με αυτόν που υπηρέτησε το 2014.Πώς λοιπόν εσείς δίνεται διαφορετική μοριοδότηση στον έναν και διαφορετική στον άλλο;;Στο ίδιο σχολείο δεν δούλεψαν; Την ίδια δουλειά δεν έκαναν;
Επιπλέον, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ !Πάγωσαν με την προϋπηρεσία το 2010. Δημιουργείτε καινούριες αδικίες!!!
Ακόμη και στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που παίρναμε τόσα χρόνια και στο ηλεκτρονικό σύστημα που καταγράφεται η προϋπηρεσία μας κάθε χρόνο αναφέρεται ότι υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες.
Την ίδια δουλειά προσφέραμε! Με το νόμο σας θα έχουμε :
Α. προϋπηρεσία προ του 2010(διπλά μοριοδότηση)
Β. προϋπηρεσία 2010-2014(μονή μοριοδότηση
Γ. προϋπηρεσία με το 2014 (διπλή μοριοδότηση)
Και στις τρεις περιπτώσεις στο ίδιο σχολείο δουλέψαμε διαφορετική χρονιά.
Γιατί μας κάνετε να ζητάμε το αυτονόητο και να παλεύουμε γι ‘ αυτό;
Το 2010-2014 συνεχίσαμε να δουλεύουμε περιμένοντας να ανοίξουν οι πίνακες και να προσμετρηθούν τα μόριά μας. Με την ίδια λογική περιμένουμε να μετρήσουν και τα δυσπρόσιτα σχολεία. Δε γίνεται να ανοίξουν οι πίνακες και να ισχύσει το ένα και όχι το άλλο! ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 και την συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές ειδικής εκπαίδευσης ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο.
Οτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει.
Ενωμένοι με τους ΣΑΤΕΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες που ακολουθουσαν τις νομιμες διαδικασιες για να εργαστούν.Οι αναπληρωτες ειδικης αγωγης εκαναν ενα σεμιναριο επειδη δεν ειχαν επιτυχια σε ασεπ και τωρα που απεκτησαν στην ειδικη αγωγη θελουν να μεταπηδησουν στον πινακα της γενικης…ποσο ηθικο,δικαιο και νομιμο ειναι αυτο?αναπληρωτες 2 κατηγοριων σε εναν πινακα με διαφορετικα κριτηρια.
και στη τελικη αν δεν μπορειτε να το καταλαβετε και να το εφαρμοσετε..αφηστε τους πινακες ως εχουν.μη τους ανοιξετε ποτε και μη ξεχασετε να ευχαριστησετε τη κα Διαμαντοπουλου για τη βομβα που αφησε να σκασει στα χερια σας και ολους τους προηγουμενους Υπ.παιδειασ.
επισης η λυση ενος νεου ασεπ δεν ευσταθει και δεν εχει νοημα τη στιγμη που δεν πραγματοποιουνται μαζικοι διορισμοι.
ολοι οι αναπληρωτες γενικης που ειναι εγκλωβισμενοι στους πινακες εχουν επιτυχει σε 2 και 3 ασεπ,θα τους ξαναβαλετε σε τετοια διαδικασια?ποιος ο λογος?
ας διορισετε ολους αυτους και καντε ασεπ για τους αποφοιτους του 2010 και μετα…
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός προυπηρεσίας ειδικής και γενικής εκπαίδευσης!!!
Το υπουργείο ευαγγελίζεται την ενιαία εκππαίδευση και από την άλλη καταπατά τόσο αναίτια και άδικα τα δικαιώματα των εκαπιδευτικών που εργάζονται σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης!!
Προσμέτρηση της προυπηρεσιας από οποια δομή του δημοσιου σχολείου και αν αποκτηθηκε!!!
Η αριστερή κυβέρνηση δεν μπορεί να λειτουργεί στη λογική των συντεχνιακών εξυπηρετήσεων αλλά οφείλει να προασπίζεται τα δικαιώματα των εργαζομένων, των εκαπιδευτικών που ν΄΄ομιμα αποκτούν προυπηρεσια και δουλευουν κοντα στα παιδιά!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ! ΟΧΙ ΣΤΙς ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ!
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΗς ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Συνάδελφοι οι κλάδοι είναι αλληλένδετοι, είναι αναπόσπαστο κομμάτι ο ένας του άλλου και πρέπει να συνυπάρχουν και όχι να αποκόπτονται τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επιστημονικό επίπεδο, προς όφελος κυρίως της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας με την οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Με βάση το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο όμως, και άλλα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν κινδυνεύει κάτι τέτοιο να γίνει πράξη.
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60. Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν υφίσταται λοιπόν το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.
Το θέμα των αντιδράσεων δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπαν ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.
Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια.
Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία σε δομές της Ειδικής αγωγής.
Προτείνουμε λοιπόν να προστεθεί κάτω από αυτό ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο: « Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1. Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2. Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3. Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Έχω ποσοστό αναπηρίας
5. Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία μας θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουμε, βάση πτυχίου και σπουδών (ΠΕ 70), όπου και θα έχουμε δικαίωμα διορισμού.
Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης, οι μόνοι υπαρκτοί και νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι δηλαδή.
ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 !
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ…
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ. ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!!
Θα πρέπει από τους πίνακες αναπληρωτών 2015-16 να αφαιρεθούν τα μόρια ασεπ Η κατάταξη να γίνει μόνο με προϋπηρεσία- ημερομηνία πτυχίου και στο τέλος ο βαθμός.
Να μη γίνουν μόνιμοι διορισμοί χωρίς να προηγηθεί νέος γραπτός διαγωνισμός τουλάχιστον για την δευτεροβάθμια. Φτιάξτε ένα νέο σύστημα από την αρχή χωρίς προσαυξήσεις. Η προϋπηρεσία αποκτήθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και προκαλεί αθέμιτο ανταγωνισμό παραβιάζει την αρχή της ισότητας. Οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι για 5 χρόνια κανείς δεν είχε την δυνατότητα να δουλέψει από τους νεότερους και παραπλανήθηκαν οι περισσότεροι περιμένοντας να γίνει ασεπ, όσοι διατέλεσαν υπουργοί παιδείας( με κυριότερους την Άννα Διαμαντοπούλου, Ανδρέα Λοβερδο, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, κ.α οι οποίοι διέδιδαν πως θα γίνει σύντομα γραπτός διαγωνισμός. Παραπλάνησαν χιλιάδες εκπαιδευτικούς πρέπει να πληρώσουν , να γίνει άρση ασυλίας για όσους είναι βουλευτές και να δικαστούν !!! Οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται, με ποιο δικαίωμα τόσα χρόνια δεν γίνονται διορισμοί?( Άρθρο 187 Διασπορά ψευδών ειδήσεων .Όποιος δημόσια ή μέσω του διαδικτύου διαδίδει ή όποιος διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων ή σε ορισμένο κύκλο ή κατηγορία προσώπων, που αναγκάζονται έτσι να προβούν σε μη προγραμματισμένες πράξεις ή σε ματαίωσή τους, με κίνδυνο να προκληθεί ζημία στην οικονομία, τιμωρείται με φυλάκιση ως τρία έτη ή χρηματική ποινή.) Οι πάνω από 120.000 εκπαιδευτικοί δεν είμαστε ζώα για να μας συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο!!!!
Δεν έχετε το δικαίωμα να τα ανατρέψετε όλα, επιλέξαμε να σπουδάσουμε για να διοριστούμε μόνο με βαθμό ασεπ αυτό προέβλεπε ο νόμος, οι επιλογές για όσους δούλευαν τόσα χρόνια ως αναπληρωτές έγιναν με την προϋπόθεση πως δεν θα μετρήσει η προϋπηρεσία για διορισμό παρά μόνο μέχρι 16,80.
Πριν φτιάξετε ένα τερατούργημα για να ικανοποιήσετε όλες τις παράλογες απαιτήσεις: αναπήρων, πολυτέκνων , τριτεκνων, με 1-2 παιδιά, μονοτονικές οικογένειες, με προϋπηρεσία σε γενική ειδική δυσπρόσιτα, με παλιές επιτυχίες ασεπ, με δευτέρα πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες ,πληροφορική, ας γίνει επετειακά ένας αποχαιρετιστήριος ασεπ να κλειδώσουν οι θέσεις διορισμού για τα οργανικά κενά που θα υπάρχουν το 2015 και έπειτα δημιουργήστε την νέα επετηρίδα με κριτήρια ασεπ
Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες ,όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους αφανίζει εργασιακά απαξιώνοντας την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονοητα!!!! Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Η εγκύκλιος που συντάσσεται κάθε χρόνο και καλεί τους αναπληρωτές να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής αναφέρει στο Κεφάλαιο Β: “Προϋπηρεσία που προσμετράται στους πίνακες” ότι: η προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων είναι αυτή που προσφέρθηκε: α) στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από: i) το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης»
Εκτός των παραπάνω, η ίδια εγκύκλιος ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής μπορούν να προσληφθούν στις δομές ειδικής αγωγής. Αναγνωρίζει με αυτόν τον τρόπο ότι οι δομές ειδικής αγωγής ανήκουν στο δημόσιο σύστημα παιδείας της χώρας άρα οι προϋπηρεσία σε αυτές τις δομές πρέπει να προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής. Το Υπουργείο με αυτή τη ρύθμιση που προωθεί κάνει σαφές ότι δεν θεωρεί εκπαιδευτικούς τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής, αφού δεν προσμετρά την προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής, όπως συνέβαινε πάντοτε σε όλες τις βαθμίδες.
Εάν λοιπόν κατατεθεί και περάσει η ρύθμιση αυτή, και μάλιστα αναδρομικά όπως ζητάνε διάφοροι, είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία δασκάλους και νηπιαγωγούς με τουλάχιστον 6 χρόνια υπηρεσίας που έχουν στην κατοχή τους μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Αυτό θα συμβεί διότι:
α. στους πίνακες της γενικής αγωγής δε θα μετρήσει η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στις δομές της ειδικής αγωγής με αποτέλεσμα να χάσουν χιλιάδες θέσεις στην κατάταξή τους,
β. στους πίνακες της ειδικής με την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι ΠΕ71 και ΠΕ61 αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο χάνουν αρκετές θέσεις, αφού τους προσπερνούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων.
Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται βάσει νόμου, αλλά και στα πλαίσια της ισονομίας και της δικαιοσύνης στην εκπαίδευση, να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής.
Καλούμε λοιπόν τώρα το Υπουργείο να σεβαστεί τις αποφάσεις του επίσημου συνδικαλιστικού μας φορέα ΔΟΕ αλλά και της βάσης των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα σύλλογοι από όλη την Ελλάδα ψήφισαν μαζικά και ομόφωνα στις πρόσφατες γενικές τους συνελεύσεις χωρίς κανένα προσωπικό ή παραταξιακό συμφέρον. Ψήφισαν με γνώμονα το δίκαιο και για τα δύο θέματα πού θίγει η τοποθέτησή μας.
Αναρωτιέμαι αυτούς τους ακούτε; Κι εάν δεν τους ακούτε ποιος είναι ο ακριβής και πραγματικός λόγος που ενστερνίζεστε την άλλη πλευρά; Ποιος είναι ο λόγος που μια αριστερή κυβέρνηση στέκεται ενάντια σε όλη την αριστερά, αλλά και στο συνδικαλιστικό της φορέα και υιοθετεί τις θέσεις της Δη.Σύ. και του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών;
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΑΘΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΑΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΑ ΗΘΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΔΕ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ ΗΤΑΝ Ο ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΕΜΦΥΛΙΟ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟ. ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Η ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ.
ΔΩΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ: Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ. ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΦΡΑΓΙΣΕ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΕΡΙ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ «ΠΕΡΝΑΕΙ». ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ, ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ , ΑΥΤΟΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ;;;;;;;;
ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ ΚΑΙ ΣΗΡΙΖΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΧΕΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. ΕΣΤΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
ΆΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΚΝΟΥ ΜΕ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ. ΔΕ ΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ. ΔΕΙΞ ΤΕ ΛΙΓΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Είναι ΝΤΡΟΠΗ το 2015 οι προσωπικές σχέσεις να καταδικάζουν στην ανεργία και να προσβάλουν τόσους εκπαιδευτικούς!! Έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο εξαθλίωσης ώστε να χρειάζεται να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα δικαιώματα μας;;
Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να του ακυρώσουν την δεδουλευμένη προϋπηρεσία του και τη δουλειά του.. και να τον κοροϊδεύουν κιόλας, ζητώντας του να μείνει σε έναν πίνακα με περιστασιακές ποσοστώσεις, όπου πολύ σύντομα θα τον οδηγήσει στην ανεργία, σε έναν πίνακα στο οποίο δεν έχει κανένα δικαίωμα διορισμού.
600 αντιπρόσωποι συλλόγων ανά την Ελλάδα καταψήφισαν την άδικη και παράνομη ρύθμιση της παραγράφου 4 για διαχωρισμό ειδικής και γενικής!
Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία.
Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς τη συγκεκριμένη μερίδα αναπληρωτών μόνο αρνητικές σκέψεις γεννά σε όλους και εκθέτει το ίδιο το Υπουργείο και την Κυβέρνηση Συριζα.
Είναι παράλογο να μιλάμε για συνεκπαίδευση και συγχρόνως να διαχωρίζουμε την εκπαίδευση.
Ζητάμε να συνεχίσει να μετριέται η προυπηρεσία των ΠΕ70.50/60.50 στον πίνακα γενικής αγωγής, γιατί είμαστε εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής και μόνο εκεί έχουμε δικαίωμα διορισμού!!
Απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον τη μη αναδρομική της ισχύ!!
ΥΠΕΡ της απόσυρσης της παρ. 4
1.ΔΟΕ
2. 84Η Συνέλευση της ΔΟΕ
3. ΕΡΑ (Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς)
4. .Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
5. ΔΑΚΕ/Π.Ε. (Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
6. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε.
7. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
8. ΠΕΣΕΑ (Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής)
9. ΣΑΚΕΑ (Αναπληρωτές Καθηγητές Ειδικής Αγωγής)
10. ΣΑΤΕΑ (Σύλλογοι Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής)
11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέρκυρας
12. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αριστοτέλης
13. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θουκυδίδης (Άλιμος, Ελληνικό, Αργυρούπολη)
14. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περικλής
15. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λήμνου
16. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας
17. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων
18. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σεφέρης ( Ν. Ιωνίας, Ηρακλείου, Μεταμόρφωσης, Λυκόβρυσης)
19. Συντονιστικό Συλλόγων εκπ/κών Π.Ε. Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, «Παρθενώνας», Δυτ. Αττικής, «Κ. Σωτηρίου», Αμαρουσίου, Ν. Σμύρνης, Κερατσινίου-Περάματος, Αιγάλεω, Σαλαμίνας. Α΄ Αθηνών, «Πρόοδος», Νίκαιας-Πειραιά, Μολάων, Λακωνικής (Γυθείου), Σπάρτης, Αρκαδίας, Γλυφάδας-Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης, «Δ. Γληνός», «Θεόφιλος Καΐρης», Λέσβου, Ζ΄ Θεσ/νίκης, Σύρου-Τήνου-ΜυκόνουΘα αγνοήσετε όλες αυτές τις φωνές και θα προτάξετε το συμφέρον μιας συγκεκριμένης ομάδας σε βάρος τόσων εκπαιδευτικών;
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ.
ΣΕ ΕΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ.ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι εκπιαδευτικοί με αναπηρία έχουν βρεθεί χωρίς δουλειά γιατί έτσι απλά κάποιος αποφάσισε να καταργήσει τον πίνακα Α’! Ζητάμε ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΟΧΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ!!!
Επαναφορά του πίνακα Α’ και ποσόστωση 10% στη γενική αγωγή!!!
Ζητώ από την κυβέρνηση να αποσύρει την παράγραφο 4 που καταπατά τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακό, που τόσα χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη δημόσια εκπαίδευση. Η παράγραφος 4 ακυρώνει την προϋπηρεσία χιλιάδων εκπαιδευτικών με σκοπό να ευνοήσει συγκεκριμένη ομάδα.
Η ΔΟΕ αποφάσισε το δίκαιο.Το Υπουργείο οφείλει να μην γυρίσει την πλάτη στους εκπαιδευτικούς και στην καθολική άποψη του κλάδου!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Η παραγ. 4 έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της ισότητα και της δικαιοσύνης. Διότι επέρχεται κατάφωρη αδικία για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς με προσόντα διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου στην ΕΑΕ στο να μην λαμβάνετε υπόψη η προσφερθείσα προϋπηρεσία και στη γενική όπως συνέβαινε και πριν το 2010.
Το 2015 είναι απαράδεχτο να διαχωρίζουμε τους εκπαιδευτικούς σε γενικής και ειδικής αγωγής και Εκπαίδευσης. Όπως ορίζει ο νέος νόμος είναι ισότιμοι στις αποφάσεις της σχολικής τάξης και αλληλοσυμπληρώνονται.
Σε όλες τις εγκυκλίους πρόσληψης αναπληρωτών γενικής αγωγής τα τελευταία χρόνια, στο κεφάλαιο Β ( προϋπηρεσία που προσμετρείται στους πίνακες ) αναφέρονται «…………….όπως κείμενες διατάξεις αναφέρεται προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή …………νοείται αυτή που προσφέρθηκε στα δημόσια σχολεία Α/θμιας και Β/θιας αρμοδιότητας του υπουργείου παιδείας, στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής…………… Επίσης στο κεφάλαιο Γ΄ των ετήσιων εγκυκλίων πρόσληψης αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης στο σημείο 1,2 αναφέρεται ότι οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί μπορούν να καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή . Το ίδιο ισχύει και για την παράλληλη στήριξη ( συνεκπαίδευση ),στην οποία εργάστηκαν κυρίως εκπαιδευτικοί της γενικής.
Είμαστε Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί και θέλουμε να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μας στους πίνακες γενικής αγωγής γιατί η εκπαίδευση είναι ενιαία. Στη σύγχρονη διδακτική πράξη δε θα πρέπει να υπάρχουν διαχωρισμοί.
Σας παρακαλούμε να μην αφήσετε να περάσει αυτή η άδικη ρύθμιση.