1). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Ομοίως, οι ΠΕ11.01 τοποθετούνται σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους και εφόσον αυτοί πληρούν τις προϋποθέσεις ικανότητας όπως αυτές προβλέπονται στον παρόντα νόμο.
2). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πληρούν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής και ειδικής τεχνικής-επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ειδικά για τα ΕΕΕΕΚ ως κλάδος της δευτεροβάθμιας συνυπολογίζεται και ο κλάδος ΠΕ71 του παρόντος νόμου.
3). Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
4). Οι κλάδοι ΠΕ60.50, ΠΕ70.50 και οι κλάδοι της Δευτεροβάθμιας με την προέκταση « .50» μπορούν να μετατίθενται, αποσπώνται, διορίζονται με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες είτε της Γενικής είτε της Ειδικής Εκπαίδευσης.
5). α. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και ΠΕ11.01
β. Στις απομένουσες θέσεις αποσπώνται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 ΠΕ70.50, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπονται στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
6) Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση αποσπώνται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11.01, αποσπώνται κατά προτεραιότητα, και έπονται οι έχοντες τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
7) Οι αποσπώμενοι εκπ/κοί πρέπει να κατέχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του σχετικού άρθρου του παρόντος νόμου με διαφοροποίηση μόνο στην προϋπηρεσία.
Ειδικά για τις αποσπάσεις απαιτείται αποδεδειγμένη τριετής προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ.
8) Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), μετατίθενται και αποσπώνται κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου.
Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί – παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα.
Όλες οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα. Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ. Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από τηνυπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα.
Στις παραπάνω θέσεις τοποθετούνται με μετάθεση ή με απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, ή ως ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 και ΠΕ70. 50 σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 21 και 22 του παρόντος νόμου.
Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.
Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετατίθενται ή αποσπώνται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.
Στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί ΕΑΕ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΑΕ, με πράξη του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΠΕ), του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του διευθυντή του σχολείου και των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΑΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, ή με στήριξη μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Άρθρο 21§8. Υπάρχει ένα οξύμωρο σχήμα, δηλαδή υπονοείται ότι ένας τετραπληγικός μπορεί να διδάξει μόνο σε σχολείο τετραπληγικών. Ίσως θα πρέπει να αφαιρεθεί ή να αναδιατυπωθεί.
Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου 8 του άρθρου 21 ως εξής: «Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην εκπαίδευση των κωφών ή των τυφλών, όπως αυτή πιστοποιείται από τη παρακολούθηση 3 τουλάχιστον μαθημάτων σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο σε σχετικά πεδία και επίσης γνωρίζουν την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille_ (ΕΓΒ), μετατίθενται και αποσπώνται κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν εξειδίκευση στην εκπαίδευση κωφών και επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. Η πιστοποίηση στην εκπαίδευση των κωφών ή των τυφλών γίνεται μετά από την κατάθεση των σχετικών πιστοποιητικών. Η πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου7 του παρόντος νόμου.»
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τους ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Αθήνα, 5 Μαϊου 2014
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κων/νο Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Σ. Κεδίκογλου
Υφυπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Β. Γκουλέκα
Πρόεδρο και Μέλη Διαρκούς Επιτροπής
Μορφωτικών Υποθέσεων
ΚΟΙΝ:
-Γραφείο Πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά
-Γραφείο Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης κ. Ευ. Βενιζέλου
-Υποεπιτροπή για τη μελέτη θεμάτων Αναπηρίας της Βουλής
-ΟΛΜΕ
-ΔΟΕ
-ΠΕΣΕΑ
-ΠΟΣΕΕΠΕΑ
-Φορείς Μέλη Ε.Σ.ΑμεΑ.
ΘΕΜΑ: «Υπόμνημα Ε.Σ.Α.μεΑ. για το νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που τέθηκε σε διαβούλευση από το Υπουργείο Παιδείας»
Κύριε Υπουργέ,
Κύριοι Υφυπουργοί,
Κύριε Πρόεδρε και Μέλη Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
To ICEVI είναι μια Διεθνής Οργάνωση αναγνωρισμένη από την επιτροπή Κοινωνικών Δικαιωμάτων του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) που απαρτίζεται από άτομα και Οργανώσεις ανά τον κόσμο που προωθούν την ισότιμη πρόσβαση στην κατάλληλη εκπαίδευση και αποκατάσταση των ατόμων με προβλήματα όρασης, ώστε να μπορούν να αναπτύξουν το μέγιστο των ικανοτήτων τους. Το ICEVI είναι ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής για τα Παιδιά με αναπηρία της UNICEF και συνεργάζεται στενά με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την Διεθνή Οργάνωση για την Πρόληψη της Τυφλότητας (I.A.P.B.) από το 1952 έως και σήμερα.
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας επισημάνουμε οτι το παρον Σχέδιο Νόμου ΔΕΝ εναρμονίζεται με τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία και ιδιαίτερα με το άρθρο 24 το οποίο είναι και το κατεξοχήν άρθρο για την Εκπαίδευση, την οποία η χώρα μας έχει επικυρώσει με το Νόμο 4074/2012 οπως και άλλες Ευρωπαικές Χώρες.
Ειδικότερα, στο Κεφάλαιο Β στο άρθρο 9 στην ενότητα 3 Θέματα Λειτουργίας Καταργείται η ταυτότητα του ΕΕΕΕΚ Τυφλών Πολυαναπήρων το οποίο ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 2009 με στόχο την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των τυφλών παιδιών με πρόσθετες αναπηρίες. Σε παγκόσμιο επίπεδο η εκπαιδευση του συγκεκριμένου μαθητικού πληθυσμού με αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτιριστικά γίνεται σε εκπαιδευτικά πλάισια που υποστηρίζουν ΜΟΝΟ παιδιά με τυφλώση και πολλαπλές αναπηρίες. Η φοίτηση και άλλων μαθητών χωρίς αυτές τις ιδιαίτερότητες δημιουργούν σύγχυση στους τυφλούς πολυαναπηρους μαθητές, δεν διασφαλίζεται η ασφάλεια των μαθητών από τη στιγμή που θα φοιτούν μαθητές χωρίς προβλήματα όρασης και ταυτόχρονα δεν γίνεται η εξειδικευμένη εκπαιδευτική προσέγγιση. Ο πληθυσμός των τυφλών πολυαναπήρων παιδιών δυστηχώς αυξάνεται ιδιαίτερα λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και της ιατρικής. Τα συγκεκριμένα σχολεία σε όλοκληρη την Ευρώπη χαρακτιρίζονται ως M.D.V.I Multi Disable Visually Impaired Schools οπως και το ΕΕΕΕΚ Τυφλών Πολυαναπήρων.
Επίσης, στο άρθρο 22 στις προσλήψεις αναπληρωτών για διάφορες εκπαιδευτικές δομές της Γενικής Αγωγής αποκλείονται οι εκπαιδευτικοί με οπτική αναπηρία. Η διάταξη αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την Διεθνή Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, με το Σύνταγμα της Ελλάδας και καταστρατηγεί την αρχή της ίσοτιμης μεταχείρισης οπως αυτή παρουσιάζεται μέσα από το Νόμο 3304/2005.
Κύριε Υπουργέ,
Το ICEVI-Europe ως Διευθνής Οργάνωση για την Εκπαιδευση και την Απόκατάσταση Ατόμων με προβλήματα όρασης σας ζητάει την μελέτη και εφαρμογή στον πολιτικό σχεδιασμό του νομοσχεδίου της Διεθνής Συμβασης για τα άτομα με αναπηρία καθώς και την διατήρηση της ταυτότητας της Σχολικής Μονάδας Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Τυφλών Πολυαναπήρων ως Εξιδικευμένης Ειδικής Εκπαιδευτικής Δομής στη Δσευτεροβάθμθια Εκπαιδευση.
Sincerely,
Betty Leotsakou
President of ICEVI-Europe
International Council
for Education and Rehabilitation of People
with Visual Impairment
Europe
International Council
for Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment (ICEVI) Europe
European President
Betty Leotsakou
12 Ioannou Kotsou str.
Glyka Nera, Attiki
T.K. 15354
Greece
tel.: +30 6936040630
fax: +30 210 3511505
e-mail: bleotsakou@gmail.com
http://www.icevi-europe.org
ING bank
account number:
4890207
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL90 INGB 0004 8902 07
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
«Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη»
Στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ και την πρόταση του κ. Θυμάκη Παρασκευά
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!!
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΥΜΑΚΗ
Στηρίζω την πρόταση του ΣΑΤΕΑ και του συναδέλφου Παρασκευά Θυμάκη.
Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο αρθρο.
και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη»
Το σχόλιο: «Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής(ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.
Στηρίζω την επίσημη θέση των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο.
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη
Συμφωνώ με τις στάσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις προτάσεις των ΣΑΤΕΑ!
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ..
Στηρίζω τις θέσεις των
ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ)και την πρόταση του κ.Παρασκευα Θυμακη
Οι καθηγητές Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11.01) στα ΚΕΔΔΥ κάνουν αξιολογήσεις κινητικότητας στους μαθητές, θέτοντας προτάσεις για τη βελτίωσή ή τη διατήρησή της, αλλά και για την εξυπηρέτηση του μαθητή στη σχολική μονάδα, διευθετώντας ζητήματα προσβασιμότητας στους χώρους του σχολείου. Επίσης, σε σχολεία με τμήματα ένταξης ή παράλληλη στήριξη είναι σημαντική η συνεισφορά σε ζητήματα ένταξης, καθώς το μάθημα της Φυσικής Αγωγής μέσα από έρευνες φαίνεται πως είναι το πιο κατάλληλο για την ένταξη του μαθητή στο σχολείο. Η ειδικότητα αυτή είναι χρήσιμη στα ΚΕΔΔΥ.
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.
Για ποιο λόγο πρέπει να υπηρετηθεί η οργανική θέση για τρία χρόνια προκειμένου να να μπορέσει ο τοποθετημένος οργανικά εκπαιδευτικός ΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ να ζητήσει μετάθεση ή πόσο μάλλον απόσπαση; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πήραν οργανική θέση σε σχολείο συνειδητά, ωστόσο άλλαξαν οι περιστάσεις στην προσωπική τους ζωή και και χρειάστηκε να αλλάξουν πόλη. Θεωρώ πως οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ πρέπει να παίρνουν μετάθεση ή απόσπαση με βάση κοινωνικά κριτήρια, όπως μεταδημότευση, συνυπηρέτηση, οικογενειακή κατάσταση και όχι με βάση τα χρόνια υπηρέτησης της οργανικής θέσης!
Σας ευχαριστώ!
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη
Υποστηρίζω τις προτάσεις του κ. Θυμάκη, απαράδεκτη η περιθωριοποίηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία!
Συμφωνώ με τις Θέσεις και Προτάσεις των ΣΑΤΕΑ για το άρθρο 21.
http://www.opengov.gr/ypepth/?c=17741