Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:55 | Κωνσταντίνα

    Οι πε60.50&πε70.50 δουλεύουν όλα αυτά τα χρόνια με δεδομένο ότι τα μόρια θα μετράνε και στον πίνακα της γενικής. Είναι απαράδεκτο κάποιοι να ζητάνε να μην μετρήσει η προϋπηρεσία μας αναδρομικά. Επιλέξαμε να εργαστούμε έχοντας κάποια δεδομένα. Δεν γίνεται να αλλάξουν όλα εν μία νυκτί όταν τόσος κόσμος έκανε τις επιλογές του με βασει αυτά. Αν γνωρίζαμε ότι η προϋπηρεσία δεν θα μετράει στον πίνακα της γενικής οι επιλογές μας θα ήταν διαφορετικές αφού η επιτυχία του Ασεπ θα μας επέτρεπε να δουλέψουμε ως αναπληρωτές στην γενική. Παρακαλούμε λοιπόν η ρύθμιση του πολυνομοσχεδίου να μην τροποποιηθεί και να μην υπάρξει αναδρομική ισχύς του νόμου. Επίσης το πλέον σωστό θα ήταν τα μόρια να μετράνε και στους 2 πίνακες αφού το βασικό μας πτυχίο είναι ΠΕ60&ΠΕ70 (όπως και των άλλων) και ο θεσμός της συνεκπαιδευσης, τον οποίο στηρίζει η ελληνική εκπαίδευση, σημαίνει ότι τόσο το σχέδιο διδασκαλίας όσο και η διδασκαλία αυτή καθαυτή γίνεται ισότιμα και από τους δύο εκπαιδευτικους της τάξης (ειδικης&γενικής) και φυσικά είναι συνυπευθυνοι για την εξέλιξη των μαθητών, την ασφάλεια και όλη την εκπαιδευτική διαδικασία.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:49 | Μαριάννα

    Παρακαλώ,ας διορθωθεί επ΄ευκαιρίας του νομοσχεδίου το στρεβλό της μη χορήγησης άδειας ανατροφής τέκνου στις αναπληρώτριες μητέρες. Ζητάμε τα αυτονόητα και τίποτα παραπάνω!Δεν είναι δυνατόν -ακόμα και αν το θέλουμε- να υπηρετούμε ανά την Ελλάδα και ταυτόχρονα να μεγαλώνουμε μόνες μας βρέφη 40 ημερών! Είναι τόσο δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος αυτό?!Σεβασμός στη μητρότητα!

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:48 | Θοδωρής

    Είμαι 24 ετών Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας. Έχει δύο χρόνια που αποφοίτησα από Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Ποιος θα ενδιαφερθεί για μένα; Ο Δημόσιος και ο Ιδιωτικός τομέας μου ζητά προϋπηρεσία! Πού να τη βρω;
    Έχω μέλλον σ’ αυτή τη χώρα;
    Γιατί να μην απορροφηθούν οι επιτυχόντες συνάδελφοι στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και μη διοριστέοι και επιτέλους να προκηρυχθεί ένας ακόμη διαγωνισμός; Τι καλύτερο από την αξιολόγηση της επιστημονικής και παιδαγωγικής επάρκειας, των μεταπτυχιακών και της επιμόρφωσης μας;
    Τέλος, κ. Υπουργέ, θα σας παρακαλούσα να σκεφτείτε λίγο κι εμάς, τους νέους καθηγητές. Αυτό που μπορεί να γίνει και είναι εύκολο και εφικτό, είναι η ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΝΕΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 30 ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ. Μη σκέφτεστε μόνο το ήδη υπάρχον προσωπικό ,κ. Υπουργέ, σκεφτείτε και τη γενιά μου. Σκεφτείτε κι εμάς που οι οικογένειές μας στερήθηκαν τα πάντα για να φοιτήσουμε χιλιόμετρα μακριά από τα σπίτια μας στην καρδιά της κρίσης (2009-2013).
    Σαν νέοι Καθηγητές, νομίζω έχουμε κι εμείς μερίδιο στην ελπίδα.
    Ευχαριστώ

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:46 | f

    Όσο σκληρό κι αν είναι αυτό που θα πω, συγχαρητήρια στον Υπουργό παιδείας για τη ρυθμισή του για το διαχωρισμό πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής. και αυτό γιατί όσοι π.ε.70 έκαναν μεταπτυχιακό πάνω στην ειδική αγωγή, το έκαναν βλέποντας ξαφνικά τις στρόφιγγες των προσλήψεων το 2010 να κλείνουν και η μόνη διέξοδος ήταν η ειδική αγωγή με όλα τα προγράμματά της. Δεν έκαναν μεταπτυχιακό για να δουλέψουν στην γενική, γι΄αυτήν είχαν το πτυχίο τους, το έκαναν συνειδητά για να δουλέψουν στην ειδική και έχοντας την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν, γιατί ακόμη και τα μεταπτυχιακά εσωτερικού χρειάζονται κάποια έξοδα. Ως εκ τούτου, η προϋπηρεσία τους πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στην ειδική αγωγή και μόνο.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:44 | christina baiba

    Κύριε Μπαλτά, όπως βλέπετε από τα μέχρι τώρα σχόλια, τα οποία βέβαια θα γίνουν χιλιάδες μέχρι το τέλος της διαβούλευσης πετύχατε το αποτελεσματικό διαίρει κ βασίλευε.Τώρα είναι η ώρα εσείς και η νομική υπηρεσία του Υπουργείου να ανταποκριθείτε ως άλλος Αριστείδης ο Δίκαιος και να εφαρμόσετε το νόμο περί δυσπροσίτων που είναι ακόμα σε ΙΣΧΥ.Έχετε χρόνο για διορθώσεις.Είμαι σίγουρη ότι αυτή η εικόνα που σας δίνουμε δεν είναι αυτό που ονειρεύεστε για τη δημόσια εκπαίδευση.Μην μας καταδικάζετε σε μακροχρόνιους δικαστικούς αγώνες.Είμαστε πολύ πιο δημιουργικοί στην τάξη μας.Κάντε τη διαφορά,εφαρμόστε το νόμο και μην γίνεστε έρμαιο πολιτικών σκοπιμοτήτων που κατηγορούσατε και αφορούν το παρελθόν.Μπορείτε απλώς να εφαρμόσετε το νόμο 3391;Βέβαια…ΣΑΝ θέλει η νύφη κι ο γαμπρός,τύφλα να’χει ο πεθερός.Την γνωρίζω την παροιμία…

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:42 | Βασίλης Παπαδημητρίου

    Τι έγιναν οι εξαγγελίες για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι πρέπει να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς τους; Τι έγινε το ένα σχολείο για όλους;

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:42 | Τόνια Στεργίου

    Απολύτως περα για περα αδικος ο μη διπλασιασμος των μοριων απο το 10-14. Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005. Και ψεύδονται καταφορα γιατι πολυ απλα ειναι ολοι αυτοι οσοι βολευτηκαν στις πρωτες θεσεις του πινακα και παντα δηλωναν περιοχες που τους βολευαν..οσοι εκαναν χρηση του δικαιωματος των δυσπροσιτων απο το 10 και πριν προφανως και δεν θα αισθανονται καλα αφου ο μη διπλασιασμος που επιχειρειται απο το υπουργειο θα τους βολεψει μια χαρα και παλι. Τι θα γινει με όλους εμας ομως που χρονια τωρα ξεσπιτωθηκαμε, τρεξαμε σε ολα τα απομακρυσμενα μερη για να καλυψουμε τις αναγκες τους υπουργειου και τελειως παρανομα και ανηθικα δεν υπολογιζεται η προυπηρεσια μας? Που ακουστηκε ξανα υπουργειο να χρησιμοποιει το νομο κατα το δοκουν..Πριν το 10 ισχυει, 10-14 δεν ισχυει, 14 και μετα παλι ισχυει.Ολοι οσοι πηγαμε στα δυσπροσιτα δεν πηγαμε απο τυχη.Επιλεξαμε να παμε.Γνωριζοντας οτι οταν ανοιξουν οι πινακες θα γινει και παλι χρηση του νομου 3391/2005 για τον διπλασιασμο. Ο νόμος 3848/2010 ο οποιος καταργειται ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ στον διπλασιασμο..Περιμεναμε με αγωνια και θεωρουσαμε δεδομενο απο μια κυβερνηση της Αριστερας να αμβλυνει ολες τις ανισοτητες και της αδικιες που ειχαν δημιουργησει οι προηγουμενες κυβερνησεις σε βαρος μας. Οι εκπαιδευτικοι εχουμε χτυπηθει οσο κανενας αλλος κλαδος ολα αυτα τα χρονια της κρισης. Πετσοκομμενοι μισθοι, πετσοκομμενα δικαιωματα.. Το μονο που μας απομενει ειναι η προυπηρεσια μας και την ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ολοκληρη…ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:41 | Oδυσσεας Ελυτης

    Είναι πολυ σωστη, η ΜΗ προσμετρηση της προυπηρεσιας στα δισπροσιτα γιατι κανεις τοτε δεν τα επελεγε συνειδητα, απλα εστελναν αυτους που ηταν τελευταίοι στη σειρα στον πινακα καταταξης του καθε νομού που προσλήφθηκαν. Αν γνωρίζαμε οτι μετράει διπλά, θα ήταν διαφορετικές και οι επιλογές μας…
    Οσον αφορα την Ειδικη Αγωγή η ρυθμιση ειναι δίκαιη, αλλα πρεπει να ισχυσει ο νομος αυτος με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:40 | Μ

    Για το άρθρο 47 παράγραφος 4 , πιστεύω ότι πρέπει να προσμετράται η υπηρεσία αναπληρωτών συνολικά σαν «εκπαιδευτική υπηρεσία», και όχι αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία, καθώς ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε ο πίνακας της ειδικής (,50) είναι καθαρά λειτουργικός. Παρακαλώ να μην εφαρμοστεί η παραπάνω παράγραφος.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:39 | Ευαγγελια

    Σχετικά με τους ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50. Πως είναι δυνατόν να μην προσμετράται η προϋπηρεσία που αποκτήσαμε σε δημόσια σχολεία σε όλες τις γωνιές της χώρας? Διαχωρίζετε την ειδική από τη γενική αγωγή? Πουθενά στον κόσμο δεν συμβαίνει αυτός ο διαχωρισμός. Ποιος θα δηλώσει να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει? Παλέψαμε ν αποκτήσουμε προσόντα με μεγάλο προσωπικό αγώνα, κόπο και κόστος και όχι έτσι όπως μας κατηγορούν οι «συνάδελφοι». Έφτασε η ώρα που τα προσόντα που αποκτήσαμε θεωρούνται μειονέκτημα. Δεν κάναμε κάτι παράνομο. Ο νόμος μας επέτρεπε να το κάνουμε και έρχεται αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και μας καταδικάζει σε ανεργία χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες στη ζωή τόσων ανθρώπων. Πολλοί έχουμε δώσει ΑΣΕΠ και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Το πτυχίο μας είναι ΠΕ 60 και 70. Το .50 αναγνώριζε μέχρι τώρα τα επιπλέον προσόντα μας. Είναι άδικο και αντισυνταγματικό. Απαιτούμε δικαίωση και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας και στον πίνακα της γενικής με αναδρομική ισχύ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:38 | ψ

    Για το άρθρο 47 παράγραφος 4 , πιστεύω ότι πρέπει να προσμετράται η υπηρεσία αναπληρωτών συνολικά σαν «εκπαιδευτική υπηρεσία», και όχι αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία, καθώς ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε ο πίνακας της ειδικής (,50) είναι καθαρά λειτουργικός. Παρακαλώ να μην εφαρμοστεί η παραπάνω παράγραφος.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:38 | Nik_31

    Όλοι γνωρίζαμε πως απο το 2010 ως το 2014 τα δυσπροσιτα δε θα προσμετρηθούν ως διπλάσιος χρόνος υπηρεσίας . Και συνεπώς πολλοί δεν τα κυνηγήσαμε ή κιόλας τα αφήσαμε οταν μας δόθηκε η ευκαιρία.Αφήστε ο καθένας το συμφέρον του για να κερδίσει μερικές θέσεις ,καθώς θα ήταν ξεκάθαρη αδικία.Πρέπει να ενωθούμε και να ζητήσουμε να καταργηθεί η απόλυση στη σύμβαση μας για πάνω απο 15 μέρες συνολική αναρρωτική στη χρονιά(!!!!!). Πρέπει να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, να δοθούν χρήματα για την παιδεία, να σταματήσουν οι αναπληρωτές να τοποθετούνται τελευταία στιγμη με την ψυχή στο στόμα.Τέλος, θα πρέπει να αναγνωριστεί η στρατιωτική θητεία στους άντρες και να μη χάνουν τόσες θέσεις στον πίνακα λόγω στρατού. Αφήστε τις διχόνοιες για μερικές θέσεις στον πίνακα και ζητήστε να λυθούν τα πραγματικά μας προβλήματα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:37 | Ξένια

    Είναι ΑΔΙΚΟ να προσμετρηθεί η προυπηρεσία της ειδικής αγωγής των 60.50 στον πινακα της γενικής αγωγής..Μας καταδικάζει στην ανεργία του χρόνου εμάς της γενικής που τόσα χρόνια οργώναμε την Ελλάδα μακριά από την οικογενειά μας και τα σπίτια μας..

    Που πολλές από εμάς αναγκαστήκαμε έγκυες και φεύγαμε μακρια μεσα στα χιόνια μακριά από το γιατρό μας και αναγκαστήκαμε με 2,5 μηνών μωρά να ξαναγυρίσουμε πίσω στις θέσεις μας και να μας περνάνε στον πίνακα της ειδικής αγωγής που δε γράψαν καλά στον ΑΣΕΠ και παρακολουθήσαν τα απαράδεκτα σεμινάρια των 400 ωρών για να μας πάρουν τη θέση.

    Τα σεμινάρια αυτά αποσκοπούν να δουλέψουν στην ειδική αγωγή..Αν αγαπούσα κι εγώ την ειδική αγωγή τόσο θα πήγαινα να τα κάνω κι εγώ.
    Πρέπει να το καταλάβετε ότι είναι αδικο!ευχαριστώ!

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:37 | Ελενη

    Συγχαρητηρια για την δίκαιη κ ορθή επιλογή της ηγεσίας του Υπ.Παιδειας να μην προσμετρηθει στο διπλασιο η θητεία που προσφερθηκε στα δυσπροσιτα σχολεια κατα τα σχολικα ετη 2010-2014-διάστημα οπου ο πινακας παρεμενε κλειστος -καθως πολλοι συναδερφοι βρεθηκαν να υπηρετουν σ’αυτα τυχαια λογω τελευταιας σειρας στον πινακα καταταξης και οχι απο επιλογη!Ειδαλλως κ εμεις που κατειχαμε υψηλη θεση στον πινακα λογω επιτυχιων στον διαγωνισμο ασεπ αν το γνωρισαμε οτι θα ισχυει ο διπλασιασμος αναδρομικα θα επιλεγαμε κ θα πιαναμε λογω ανωτερης καταταξης τα εν λογω δυσπροσιτα!!Συμφωνουμε ακομη με τον διαχωρισμο της προυπηρεσιας που προσφερθηκε στα σχολεια ειδικης αγωγης και την μη ενσωματωση της στον πινακα γενικης!!!!Ειναι δικαιο να μετρησει αναδρομικα η προυπηρεσια κ των εν λογω συναδελφων απο το 2010 που προσφερθηκε αλλα στον πινακα γενικης αγωγης κ μονο!!Αλλιως κ η ειδικη αγωγη υποβαθμιζεται κ συναδερφοι γενικης με τοσες επιτυχιες θα βρεθουν αδικα σε κατωτερες θεσεις λογω πληρωμενων σεμιναριων που κατεκτησαν συναδερφοι με πολυ χαμηλες θεσεις καταταξης που αλλιως δ θα δουλευαν.Η προυπηρεσια να αβαγνωριστει σε οποιον πινακα προσφερθηκε κ μονο!!!

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:37 | ΕΥΑ

    ΣΩΣΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΣΠΡΟΣΙΤΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΑΤΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝ ΙΣΧΥΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ!!! ΟΤΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΑΥΝΟΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:35 | βασιλειου στελλα

    Με την μη αναδρομικότητα καταδικάζονται όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60 σε ανεργία…τοσα χρονια τρέχουμε από δω κ από εκεί…χανουμε σπιτι οικογένεια και τώρα θα χάσουμε κ την δουλειά μας για να μπουνε μερικοί με αγορασμένα σεμινάρια στην θέση που με τόσο τρέξιμο και διάβασμα κ επιτυχιες στον ασεπ έχουμε αποκτησει

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:35 | Αντώνης

    Απαράδεκτη η ρύθμιση για την ειδική αγωγή.Η εκπαίδευση είναι ενιαία όπως επίσης και η προϋπηρεσία.Πρέπει να προσμετράται και στους δύο πίνακες αφού το βασικό πτυχίο είναι γενικής.Προτίθεστε να προχωρήσετε και σε στέρηση της διανυθείσας προϋπηρεσίας και στους μόνιμους που με εξειδίκευση δουλεύουν στα τμήματα ένταξης ή στα ειδικά σχολεία?Ίδια δικαιώματα για όλους τους εκπαιδευτικούς.Αναγνώριση προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:32 | Χρυσούλα Δοξαστάκη

    Επιεικώς απαράδεκτη η ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας των δυσπρόσιτων κατά το διάστημα 2010-2014. Τα σχολεία που πριν το ’10 και μετά το ’14 χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτα, κατά την εν λόγω τετραετία υπήρξαν ευπρόσιτα??? Είναι σοβαρό το επιχείρημα ότι υπηρετήσαμε εκεί τυχαία??? Ας σοβαρευτούμε και ας προωθήσουμε επιτέλους μια ισόνομη παιδεία και όχι τα χατήρια ορισμένων.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:30 | ΓΙΑΝΝΑ

    Καλό θα ήταν η εντοπιότητα να ευνοεί την τοοθέτηση των αναπληρωτων στα σχολεια. Επίσης, η άδεια ανατροφής είναι αναγκαία για κάθε αναπληρώτρια εκπαιδευτικό, καθώς ειναι πολύ λίγη η άδεια που δικαιούμαστε ως τώρα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:28 | Τζενη

    Μεσα στο πολυνομοσχεδιο θα πρεπει να ρυθμιστει η αναγνωριση της προυπηρεσιας σε αναπληρωτριες μητερες οι οποιες εκαναν χρηση της τετραμηνης αδειας ανευ αποδοχων και για τις οποιες ενω υπαρχει ο νομος 4075 αρθρο 52, βγαλανε ανακοινωση οτι δεν θα τη περασουν ακομα διοτι περιμενουν απαντηση απο την Νομικη υπηρεσια. Οπως αναγνωριζουν σε ολους τους συναδερφους αδειες για εκπαιδευτικα συνεδρια ετσι πρεπει να αναγνωριζεται και η αδεια για ανατροφη τεκνου. Να περαστει η προυπηρεσια οπως εχει υποδειξει και ο νομος 4075

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:28 | Σωτηρία Μακρή

    Είμαι μόνιμη δασκάλα εδώ και 22 χρόνια και πρώτη φορά βλέπω τέτοια άδικη μεταχείριση συναδέλφων. Στηρίζω τους συναδέλφους μου δασκάλους με μεταπτυχιακό και ζήτω να μετρά η προϋπηρεσία τους στη Γενική Αγωγή. Αυτά τα συντεχνιακά παιχνίδια σε βάρος των δασκάλων πρέπει να σταματήσουν. Είναι επιεικώς απαράδεκτη η ρύθμιση. Όσο για την αναδρομική ισχύ που ζητούν απ’ ότι βλέπω κάποιοι, ελπίζω η κυβέρνηση του Σύριζα να μην υποπέσει σε αυτό το λάθος γιατί ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν ξεχνάει.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:27 | Φ.

    Για το άρθρο 47 παράγραφος 4 , πιστεύω ότι πρέπει να προσμετράται η υπηρεσία αναπληρωτών συνολικά σαν «εκπαιδευτική υπηρεσία», και όχι αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία, καθώς ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε ο πίνακας της ειδικής (,50) είναι καθαρά λειτουργικός. Παρακαλώ να μην εφαρμοστεί η παραπάνω παράγραφος.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:27 | Στυλιανή

    Στο άρθρο 47 η παράγραφος 4 είναι απαράδεκτη. Εάν δεν μετριούνται τα μόρια των ΠΕ 60,50 και τον 70,50 στον πίνακα της γενικής αγωγής τότε για ποιο λόγο να δουλεύουμε; Αυτά τα μόρια δεν θα έχουμε κανένα αντίκρισμα από τη στιγμή που στην ειδική αγωγή δεν έχουμε δικαίωμα για μόνιμο διορισμό. Ζητούμε να προσμετρούνται τα μόρια και στους δύο πίνακες (ειδικής και γενικής).

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:19 | Αιμιλία

    Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Μια κοινωνία που θέλει να είναι περήφανη ότι δεν προωθεί την περιθωριοποίηση, την προκατάληψη και την αδικία, δεν διαχωρίζει τους μαθητές σε «κανονικούς» και «μη κανονικούς» και δεν τιμωρεί την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από την οποία ωφελούνται όλοι οι μαθητές «γενικών» και «ειδικών» σχολείων. Εν έτει 2015, είναι απαράδεκτο να μην προχωράμε μπροστά, υπηρετώντας όσα υποδεικνύει η παιδαγωγική επιστήμη και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Οι ικανότητες και οι γνώσεις ενός εκπαιδευτικού πρέπει να αξιοποιούνται σε ΟΛΕΣ τις δομές που αυτός μπορεί να προσφέρει! Το κύριο μέλημα της εκπαίδευσης είναι οι ΜΑΘΗΤΕΣ!!! Πότε θα το θυμηθούν αυτό Υπουργείο και εκπαιδευτικοί;;;;;;

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:16 | Τακης Παπαδημας

    Μπράβο στο υπουργείο για τη μη προσμετρηση των διπλών μορίων των δυσπροσιτων. Δίκαιο και ηθικό καθως πηγαν οι τελευταίοι ή απο τύχη και γνώριζαν πως δεν θα μετρήσει η διπλή προϋπηρεσία. Κοιτουν τώρα να προσπεράσουν τους συναδέλφους τους για να μείνουν αυτοί πίσω εκ του πονηρου.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:16 | Βασίλης Παπαδημητρίου

    Η αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας ανεξαρτήτως της δομής του δημόσιου σχολείου, στην οποία έχει αποκτηθεί, προοιωνίζεται διαχρονική λύση για όλους: τους μαζικούς διορισμούς σύμφωνα με τις πραγματικές εκπαιδευτικές και λαϊκές ανάγκες, τη σταθερή και αξιοπρεπή εργασία, το ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο που θα χωρά όλα τα παιδιά, όλη τη γνώση και όλους τους εκπαιδευτικούς.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:14 | Ειρήνη

    Είμαι αναπληρώτρια αρκετά χρόνια. Το 2010-2011 ήμουν αναπληρώτρια σε δυσπρόσιτα και ήταν πολλά τα σχολεία που πήγαιναν και μάλιστα σε δύο νησιά ταυτόχρονα. Σκιάθο και σκόπελο, χωρίς να μου δικαιολογούν οδοιπορικά γιατί τάχα έπρεπε να δουλεύω πρώτα σκόπελο και την ίδια μέρα να πηγαίνω και Σκιάθο. Δυστυχώς δεν είχα κότερο, γιατί αν είχα δεν θα Δούλευα.Δυστυχώς δεν μπορούσα να αρνηθώ γιατί θα εχανα την θέση μου για δύο χρόνια. Οπότε έκανα υπομονή και έλεγα ίσως κάποια στιγμή να πάρω κάποια ανταμοιβή. Και ήρθε ή στιγμή που ή κυβέρνηση αυτή είχε πεί ότι θα αναγνωρίσει την προϋπηρεσία το σχολικό έτος 2010-2014 και χαρηκα παρά πολύ, αλλά μετά ήρθε και ή απογοήτευση ότι δεν θα αναγνωριστεί ή προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα. Ευχαριστώ πολύ λοιπόν, ζω σε μια κοινωνία που προφανώς δεν υπάρχει δίκιο. Ελπίζω λοιπόν αν έχετε παιδιά, να μην περάσουν αυτά που πέρασα εγώ και κάτι για το τέλος, ο πατέρας μου πέθανε και εγώ το έμαθα στο πλοίο μέσα και όμως εγώ ήμουνα στην δουλειά μου μετά και δεν έλειψαν ούτε μια ημέρα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:14 | Ηλίας Κουρτπαρασίδης

    Είμαι εκπαιδευτικός με αναπηρία 67%< με ειδικότητα ΠΕ 16.01 και θα ήθελα να ρωτήσω τι απέγινε η παράγραφος που υπήρχε σε προηγούμενο σχέδιο νόμου που αφορά την ποσόστωση 5% για ΑμεΑ αναπληρωτές στους πίνακες Γενικής.

    Πιο αναλυτικά το περιεχόμενο αυτού έχει ως εξής: μπορούν να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στη γενική εκπαίδευση σε ποσοστό 5% κατά προτεραιότητα σε κάθε κλάδο και ειδικότητα, άτομα που είναι ικανά για εκπαιδευτικό έργο σύμφωνα με τον ν.3528/2007 και έχουν αναπηρία σε ποσοστό 67% και άνω, η οποία βεβαιώνεται με πιστοποιητικό του κέντρου πιστοποίησης αναπηρίας ΚΕΠΑ και δεν συμπεριλαμβάνει παθήσεις ψυχικών διαταραχών σε οποιοδήποτε ποσοστό. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί δεν μπορούν να τοποθετούνται σε ποσοστό άνω του 15% ανά σχολική μονάδα.

    Δεν γίνεται να υπάρχει προτεραιότητα μόνο για τους έχοντες αναιμία ή σκλήρυνση κατά πλάκας ενώ οι ΑμεΑ με ποσοστο 67% και ανω να αποκλείονται από την πιθανότητα εργασίας.

    Μακάρι να μπορούσα να δηλώσω στην αίτηση μου για διορισμό οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, αλλά δυστυχώς μου είναι αδύνατον λόγω της αναπηρίας μου.

    Η μη πρόβλεψη από το νόμο διευκολύνσεων για τα Άτομα με Αναπηρία στην πρόσβαση και στο δικαίωμα για εργασία είναι απαράδεκτη.

    Το Σύνταγμα της Ελλάδας στο άρθρο 21 παράγραφος 6, ορίζει ότι «τα άτομα με αναπηρία έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας». Κατά συνέπεια οποιαδήποτε πράξη ή κατάσταση στρέφεται κατά της αυτονομίας και της δυνατότητας συμμετοχής των ΑμεΑ στα κοινωνικά δρώμενα παραβιάζει συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:09 | Ολγα

    Κύριε Υπουργέ,έστω και την τελευταία στιγμή μπορείτε να καθίσετε να αναγνωρίσετε την τεράστια απογοήτευση που νιώθουμε ως δάσκαλοι αλλά και ως πολίτες αυτής της χώρας.Παραμένουμε σ’ αυτή τη χώρα και τρέχουμε στα βουνά και στα νησιά όχι γιατί δεν μπορούμε να φύγουμε στο εξωτερικό όπως τόσοι άλλοι έκαναν και με το δίκιο τους,αλλά γιατί θέλουμε αυτή η χώρα να προχωρήσει.Πώς θα γίνει αυτό όμως όταν με τον μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας μας,σύμφωνα με την παρ.2, μας διαγράφετε τόσα χρόνια και μας εξισώνετε με όλους αυτούς που δουλεύανε δίπλα στα σπίτια τους χωρίς καμία ταλαιπωρία;Είτε τυχαία είτε από επιλογή δουλέψαμε σε δυσπρόσιτα σχολεία,είχαμε την επιλογή να παραιτηθούμε αλλά δεν το κάναμε γιατί αγαπήσαμε τα παιδιά τον τόπο και πάνω από όλα είμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ. Περάσαμε απίστευτες δυσκολίες,χωρίς κανένα οικονομικό κίνητρο.Μην μας απογοητεύσετε για άλλη μια φορά!Περιμένουμε από την πλευρά σας μία επιβράβευση και όχι μια ακόμη αδικία!

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:03 | eleni

    Συμφωνώ με τις ρυθμίσεις για τα δυσπρόσιτα και την ειδική αγωγή.Θα πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξει δικαιοσύνη και ισονομία για όλους.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:02 | Κωνσταντίνος Β.

    Θα ήθελα να θίξω ένα πολύ σημαντικό θέμα που με λύπη μου είδα να μην αναφέρεται πουθενά στο νέο νομοσχέδιο και αφορά τους αναπληρωτές δασκάλους γενικής αγωγής με σοβαρά προβλήματα υγείας.Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει μέριμνα για την άμεση επαγγελματική τους αποκατάσταση και μάλιστα σε περιοχή της προτίμησης τους. Υποτίθεται ότι η εκπαίδευση και η πολιτεία μεριμνά για την ένταξη των ατόμων με αναπηρία.Αντιθέτως με τα σημερινά δεδομένα,με τη μη ύπαρξη του πίνακα Α στην γενική εκπαίδευση, με την κατάργισή του στην ειδική αγωγή και με τη μέριμνα μόνο για τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής για άμεση αποκατάσταση στον κλάδο τους, οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με αναπηρία έχουν αποκλειστεί και τους έχει αφαιρεθεί ουσιαστικά η δυνατότητα να εργάζονται κοντά στο σπίτι τους και επομένως να εργαζονται γενικά, μιας και η υποστήριξή τους απο την οικογένειά τους είναι επιβεβλημένη, με πολλά αρνητικά αποτελέσματα τόσο για τους ίδιους, όσο και για τις οικογένειές τους.Για τους συναδέλφους της ειδικής αγωγής μέχρι τη δεδομένη στιγμή υπάρχει αυτή η μέριμνα.Για τους συναδέλφους όμως της γενικής αγωγής η αναπηρία τους απλά δεν υφίσταται σύμφωνα με τον τωρινό νόμο και τρόπο προσλήψεων, εκτός κάποιων ελαχίστων εξαιρέσεων και απ’ ότι φαίνεται δεν έχει τεθεί αυτό το ζήτημα ούτε στο νέο νόμο για την εκπαίδευση.Αυτή την εκπαίδευση θέλουμε και θέλετε;Θα ήταν έγκλημα να μην υπάρχει μέριμνα για τους συναδέλφους με αναπηρία και σε ότι αφορά τη γενική εκπαίδευση.ΑΜΕΣΗ λοιπόν επαναφόρα του πίνακα Α στην ειδική αγωγή και Άμεση δημιουργία του στην γενική αγωγή.

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:01 | Βασίλης Παπαδημητρίου

    Ο ορισμός της πολιτικής συνέπειας στην ειδική αγωγή!
    Το αίσχος της πολιτικής ηγεσίας στο νομοσχέδιο της εκπαίδευσης με ντοκουμέντα!

    ΣΥΡΙΖΑ 6/6/2014
    Πηγή: (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/desmeyseis-syriza-gia-thn-eidikh-agvgh)
    Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, σήμερα στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
    Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
    Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
    Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
    Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
    Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.

    ΣΥΡΙΖΑ 18/6/2015
    Τι λένε τώρα:
    Άρθρο 47 4: »Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.΄΄

  • 19 Ιουνίου 2015, 14:00 | Μαρία

    Είναι κατάφωρη αδικία, αντισυνταγματικό και παράνομο να διαφοροποιείται η Ειδική από τη Γενική Αγωγή , ενώ περίτρανα το υπουργείο διατυμπανίζει την άρση των κοινωνικών αδικιών και ανισότήτων στο περίφημο «ένα σχολείο για όλους».

    Επιπλέον, τα βασικά μας πτυχία δεν είναι πτυχία γενικής αγωγής είναι παιδαγωγικά πτυχία τα οποία σύμφωνα με το ΠΔ 320 μας δίνει το δικαίωμα να διοριζόμαστε σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης και νηπιαγωγεία.

    Και κάτι ακόμα. Με το να είμαστε και στους δύο πίνακες δε «τρώμε» τη θέση κανενός, καθώς με το που θα μας καλέσουν στον ένα αυτομάτως διαγραφόμαστε από τον άλλο.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:54 | Μαρία

    H ρύθμιση του διαχωρισμού των πινάκων ειδικής και γενικής είναι σωστή και πρέπει να γίνει απο το 2010.Αλοίμονο αν επιβραβεύουμε την οικομική δυνατότητα του καθενός να αποκτά σεμινάρια και μεταπτυχιακά ειδικήσ και όχι την επιτυχία του ΑΣΕΠ.
    Η Ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων 10-14 είναι δίκαιη γιατί κανείς δε γνώριζε οτι θα προσμετρηθούν και δεν τα δήλωνε.

  • Καλησπέρα, είμαι αναπληρώτρια στο ΕΕΕΕΚ της Σάμου 18.36 στο εργαστήριο μαγειρικής- διατροφής . Με προσλάβανε από τον πίνακα γενικής στην ειδική αγωγή. Δεν έχω ούτε μεταπτυχιακό, ούτε σεμινάριο(2010). Με το τέλος της φετινής χρονιάς(2014-2015) θα έχω 7 μήνες και 27 ημέρες προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή. Που θα μετρήσει;
    Aν την μετρήσετε στην ειδική, με τον περσινό νόμο δεν μπορώ να κάνω αίτηση στον πίνακα ειδικής γιατί ήθελε 10 μήνες προϋπηρεσία. Σας παρακαλώ λόγω αλλαγής των νόμων της παιδείας δώστε μας το δικαίωμα φέτος να κάνουμε αίτηση για την ειδική αγωγή μειώνοντας τους μήνες ένταξης στον πίνακα ή μετρήστε την κάπου. Διότι άφησα την δουλεία που είχα .Για τον λόγο κάποια μόρια στην εκπαίδευση που θα μου έδινε η προϋπηρεσία.

    ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ
    ΦΙΛΙΚΑ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ 18.36

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:32 | Κωνσταντίνος Β.

    Είναι απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην ειδική αγωγή και στον πίνακα της γενικής. Οι εκπαιδευτικοί γενικής που στελεχώνουν τόσα χρόνια τη παράλληλη, ακόμη και θέσεις σε ειδικά σχολεία είναι κορόιδα;Αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι τι θα γινόταν τα παιδιά που χρειαζόταν υποστήριξη;Ο νέος νόμος τιμωρεί αυτούς τους συναδέλφους με ανήθικο τρόπο.Θεωρείται έγκλημα που πρέπει να τιμωρηθεί το ότι κάποιοι έκαναν ένα μεταπτυχιακό, ακόμη και απο το υστέρημά τους,που στο κάτω κάτω τους προσέφερε και επιπλέον γνώσεις που πλέον είναι απαραίτητες για κάθε σύγχρονο εκπαιδευτικό;Ο προηγούμενος νόμος αναγνωρίζει την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή με οποιοδήποτε τρόπο αυτή προσφέρθηκε(μεταπτυχιακο κτλ.)και με βάση αυτόν το νόμο πολλοί συνάδελφοι επέλεγαν να εργαστούν στην ειδική αγωγή.Είναι ανήθικο ορισμένοι να ζητούν ακόμη και την αναδρομικότητα αυτής της νέας,απαράδεκτης και κατάπτυστης ρύθμισης.Ας υπάρξει μέριμνα τα μεταπτυχιακά που αναγνωρίζονται να είναι αξιόπιστα και να προσφέρουν τις απαιτούμενες γνώσεις,αν αυτό είναι το πρόβλημα, γιατί μεταπτυχιακά όπως του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας οι φοιτητές τους ματώνουν για να τα βγάλουν.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:32 | Ελένη Σάβα

    Σωστός ο διαχωρισμός γενικής-ειδικής προϋπηρεσίας. Εξάλλου έχουν συσταθεί ξεχωριστοί κλάδοι σε όλες τις ειδικότητες. Το αν θα γίνουν διορισμοί στους κλάδους αυτούς για να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι αυτοί τις προϋπηρεσίες τους είναι θέμα πολιτικής βούλησης.Επίσης γιατί τόσα χρόνια δεν ίσχυε και το αντίθετο; Οι κάτοχοι προϋπηρεσίας στη γενική να δουλεύουν και στην ειδική εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις; Τη χρονιά μάλιστα 13-14 έφτασαν να δουλεύουν οι φιλόλογοι της ειδικής αλλά όχι της γενικής. Όλοι αυτοί θα πάρουν τώρα τις θέσεις των φιλολόγων γενικής αν και δεν έχουν δουλέψει ούτε μια ώρα στη γενική;

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:31 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ,ΠΡΟΑΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΣ ΔΥΟ ΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Ή Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ,ΠΡΟΣΤΕΤΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΠΩΣ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ Ή ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:29 | Αλέξανδρος

    Δεν δύναμαι να κατανοήσω τον διαχωρισμό της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση σε θεσμικό επίπεδο. Όσο υφίσταται αυτή η διαφοροποίηση, τόσο η αντιμετώπιση όσο και η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα λογίζεται σε διακριτό επίπεδο, διαιωνίζοντας με αυτό τον τρόπο στάσεις και αντιλήψεις που καταλήγουν να απομονώνουν αυτούς τους μαθητές.
    Οι όροι γενική και ειδική, μπροστά από την έννοια της εκπαίδευσης, οφείλουν να πάψουν τη λειτουργία τους. Είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί των παιδιών, ανεξάρτητα από τις εκπαιδευτικές ανάγκες που τυχόν έχουν.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:26 | Ολυμπια Τσιλικη

    Η τοποθέτηση σε δυσπρόσιτα σχολεία δεν γίνεται τυχαία ουτε γιατί ειμασταν οι τελευταίοι στον πίνακα,όπως ισχυρίζονται πολλοί.Οι νησιωτικές περιοχές ,πέρα απο 3,4μεγαλα νησια,όλα τα αλλά είναι δυσπρόσιτα!!Συνεπως σύμφωνα με τον τροπο τοποθέτησης(αποκλειστικά και μονο κοινωνικά κριτήρια) κάποιος απο τις πρωτες σειρές του πίνακα μπορεί να βρεθεί στις τελευταίες επιλογες τοποθετησης!Επομένως δικαιουμαστε όλοι τα μορια που μας αναλογούν!

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:26 | Δανάη

    Όσον αφορά το άρθρο 47 παράγραφο 4 , θεωρώ ότι θα πρέπει να προσμετράται η προυπηρεσία αναπληρωτών συνολικά σαν εκπαιδευτική υπηρεσία. Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Οι 60.50 και 70.50 ανήκουν στον κλάδο γενικής αγωγής και διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να εργαστούν και στην ειδική αγωγή λόγω της εξειδίκευσής τους.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:25 | Ρένια

    Ελπίζω κύριε υπουργέ να κάνετε αυτό που εμείς οι αναπληρωτές περιμέναμε χρόνια αλλά να μη γίνει μονομερώς.Να ανοίξουν δηλαδή οι πίνακες αλλά όχι με δύο μέτρα και δύο σταθμά.Υπηρέτησα σε δυσπρόσιτο το 2011-12 και δεν πήγα από τύχη αλλα επειδή όλοι αυτοί που προηγούνταν το άφηναν για ό,τι υποδήλωνε η ονομασία του, δυσπρόσιτο.Φέτος τα ίδια άτομα δήλωσαν το ίδιο δυσπρόσιτο και θα πάρουν το διπλασιασμό ενώ οι υπόλοιποι όχι.Το θεωρείτε σωστό να υπάρχει αυτή η άνιση τροφοδότηση προυπηρεσίας; Τα σχολεία οπως ξερετε δεν αλλάζουν από τη μία χρονιά στην άλλη, είναι πάντα τα ίδια…Το δίκαιο είναι να πάρουν όλοι τον διπλασιασμό όπως τον έπαιρναν και τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης να προσθέσω ότι όταν ο Λοβέρδος ήθελε να ανοίξει τους πίνακες παραλείποντας όμως δύο χρονιές έγιναν πολλές ερωτήσεις και ενστάσεις από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για να μην ανοίξουν μονομερώς, δυστυχώς και ο επιλεκτικός διπλασιασμός των δυσπρόσιτων αποτελεί μονομερή πράξη.Ελπίζω να το διορθώσετε…

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:24 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΜΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΠΡΟΣΙΤΩΝ 10-14 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ, ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΟΣΥΝΗ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 3848 ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΡΑΠΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΑ ΤΑ 16,8 ΜΟΡΙΑ.ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕ ΔΗΛΩΝΑΝ ΠΑΡΑΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΟΥΝ.ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟ,ΟΠΩΣ ΦΕΤΟΣ,ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.ΟΣΟΙ ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ,ΠΗΓΑΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ.ΑΡΑ ΠΗΓΑΝ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:22 | Νίκη

    Λυπάμαι πολύ με όσα διαβάζω!Και εγώ έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και ποτέ δεν θεώρησα πως θα ήταν σωστό να διοριστώ από τον πίνακα γενικής αγωγής!
    Μάλιστα οι πίνακες είναι δυο για να δηλώνουν ότι στην Ελλάδα πρόκειται για δυο διαφορετικά πράγματα! Α) την γενική και β) την ειδική αγωγή. Ολοι θέλουμε και να δουλεύουμε και να διοριστούμε για αυτό και χρόνια τώρα γυρνάμε από νησι σε νησί μαζεύοντας προυπηρεσία…δεν θα δεχθώ όμως μετά από τόσους κόπους και τόσες θυσίες να διοριστώ από κανένα «παραθυράκι» αδικόντας άλλους συναδέλφους μου.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:15 | ΣΠΥΡΙΔΩΝ

    Εν έτει 2015 και ενώ σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά μοριοδοτούνται, στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη. Υπενθυμίζεται ότι τους επιπλέον ακαδημαϊκούς τίτλους τούς αποκτήσαμε μετά από εισαγωγικές εξετάσεις, έρευνα, εκπόνηση πρωτότυπων συνθετικών εργασιών.

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:14 | ΜΙΧΑΛΗΣ Χ.

    ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.

    Εισαι τυχερός μου είπαν, ΔΩΣΕ ΑΣΕΠ.

    ΕΔΩΣΑ 3 φορές. Τις δύο απ΄τις τρεις για 1,5 μόριο δεν ήμουν διοριστέος. Δεν πειράζει 20000 άνθρωποι έδιναν, δύσκολο να βρεθείς στους 500-800 πρώτους…

    Πήγα αναπληρωτής. Κάθε χρόνο, όμως, ενώ γίνονταν διορισμοί εγώ έπεφτα θέσεις στους πίνακες. Κάποιοι άλλοι από κατηγορίες και υποκατηγορίες, χωρίς ΑΣΕΠ, διορίζονταν γιατί είχαν απολυθεί από τον ιδιωτικό τομέα, γιατί είχαν δουλέψει στον ΟΑΕΔ, «συμπλήρωναν μήνες», δεν ξέρω κι εγώ για ποιον άλλο λόγο. Ο πίνακας γέμιζε ως το 2010 κι εγώ όλο στα ίδια.

    Είπα να πάρω τα νησιά γιατί γνωστούς δεν είχα κι όπως σας είπα… ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.

    Επέλεξα τα δυσπρόσιτα για να έχω δουλειά κάπως πιο σίγουρη, αν κάποτε άνοιγαν οι πίνακες.

    Υπηρέτησα, λοιπόν, από το 2010 ως το 2014, 3 ΕΤΗ σε απομακρυσμένα και 1 σε δυσπρόσιτο.
    Το 2014-15 «με έγκυο γυναίκα, επιλέξαμε μια περιοχή με νοσοκομείο για να μπορεί κάποιος να την παρακολουθεί… και να φέρει στον κόσμο την κόρη μας.

    Ο νόμος, όμως, πια λέει ότι τα διπλά μόρια δε θα μετρούν για το 2010-14, ενώ οι πίνακες θα ανοίξουν. Κι εγώ βασίστηκα στο νόμο, κύριοι όχι, στο «νόμιζα» ή στο «έτσι, με συμφέρει»…

    Η ιστορία μου είναι αληθινή και την παραθέτω γιατί ξέρω πως δεν είναι η μοναδική. Το mail μου είναι καταγεγραμμένο στη διαβούλευση και διαθέσιμο.

    Ζητώ δικαίωση για τα χρόνια που έζησα στο μικρό νησί των Κυκλάδων με τα 200 άτομα, όταν άλλοι παρακαλούσαν τα ΠΥΣΔΕ για να μην πάνε εκεί.

    Ζητώ δικαίωση για τα χρόνια που διάβαζα για τον ΑΣΕΠ, ώστε να έχω τη δυνατότητα να δουλεύω και να δηλώσω τα δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα σχολεία.

    Ζητώ δικαίωση γιατί σε αυτή τη χώρα το να ακολουθείς τον δρόμο το σωστό τελικά είναι σαν να υποδύεσαι το ρόλο του κυρίου ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΓΛΟΥ
    στην εκλεκτή εκπομπή του κυρίου ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΝΑΚΗ.

    Ζητώ δικαίωση ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. Αλλά για όσους ονειρεύτηκαν αξιοκρατία και ζουν με το λαπτοπ στα χέρια εδώ και μήνες σαν Junkies, για να δουν τι θα γίνει τελικά με τη ζωή τους.

    ΥΓ. ΠΟΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, 2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;;; ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ 4 ΜΗΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΕΣ ΔΕ ΜΕΤΡΑ ΩΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ…

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:11 | Βασιλης

    Πιστευω πως η μετρηση της προυπηρεσιας πρεπει να γινει στον οικειο πινακα αποκλειστικα! Η ρυθμηση θα πρεπει να εχει αναδρομικη ισχυ με εξειρεση ισως τους 60.50 και τους 70.50 που μπηκαν στην ειδικη λογω 10μηνης προυπηρεσιας. Δεν ειναι δυνατον να προσπαθουν καποιοι να κλεψουν τις θεσεις εκεινων που δουλευουν στην γενικη μεσα απο το παραθυρακι των μεταπτυχιακων και των σεμηναριων της ειδικης! Δεν ειναι δυνατον να κερδισουν καποιοι θεσεις στον πινακα επειδη ειχαν τη οικονομικη δυνατοτητα να αποκτησουν μεταπτυχιακο και να εξοβελισουν τους υπολοιπους που δεν ειχαν τα χρηματα να το κανουν….

  • 19 Ιουνίου 2015, 13:07 | Μυρτώ Μάλλη Πολλάκη

    Είμαι αναπληρώτρια ΠΕ 02.50 εφτά χρόνια σε δομές ειδικής αγωγής του Υπουργείου Παιδείας. Είναι άδικο η προυπηρεσία μας να μην μετράει στον πινακα γενικής και να υπάρχει διαχωρισμός. Είμαστε όλοι συνάδελφοι και εργαζόμαστε σε δομές του Υπουργείου Παιδείας. Εξίσου άδικο ειναι και για τους συναδέλφους ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 να μην μετράει πια η προυπηρεσία τους και να αποκλείονται ουσιαστικά από την γενική εκπαίδευση αλλά και από την ειδική αφού εκεί προτάσσονται οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 άσχετα με την προυπηρεσία τους. Επίσης, δεν έχει απαντηθεί αν η προυπηρεσία θα πάψει να μετράει στον πίνακα διορισμού.

  • 19 Ιουνίου 2015, 12:54 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Απόλυτα δίκαιη και νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή. Είναι πολύ σωστή η επιλογή της κυβέρνησης να μην μετρήσει με διπλά μόρια την υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς εάν ήταν γνωστό πολύ συνάδελφοι με υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών θα επέλεγαν να εργαστούν σε δομές δυσπρόσιτων περιοχών.

    Με το άνοιγμα και τον διαχωρισμό των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το 2010 και την προσμέτρηση της προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, κατόχων σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών ειδικής αγωγής μόνο στον οικείο πίνακα εξασφαλίζεται η ποιότητα και αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης Αποτελεί νομοθετική και πανεκπαιδευτική πρωτοτυπία το φαινόμενο αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής λόγω κάποιου ακαδημαϊκού προσόντος (διδακτορικό/μεταπτυχιακό/σεμινάριο ή απλά προϋπηρεσία ενός έτους) να ονομάζονται κλάδοι ΠΕ, ΔΕ .50 και με το ίδιο βασικό πτυχίο να εγγράφονται σε 2 πίνακες αναπληρωτών ταυτόχρονα.
    Ζητώ όχι μόνο να υπάρξει διαχωρισμός των δυο πινάκων αλλά να γίνει κ αναδρομικά από το 2010 και όχι από το 2015 και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών, κατόχων σεμιναρίων, μεταπτυχιακών ή διδακτορικών ειδικής αγωγής να προσμετρηθεί στον οικείο πίνακα. Διαφορετικά καταδικάζονται σε ανεργία εκπαιδευτικοί γενικής με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ.

  • 19 Ιουνίου 2015, 12:49 | Βασιλης

    Πιστευω πως η μετρηση της προυπηρεσιας πρεπει να ειναι στον οικειο πινακα αποκλειστικα! Η ρυθμηση θα πρεπει να εχει αναδρομικη ισχυ, με εξαιρεση ισως εκεινους που εγιναν 60.50 και 70.50 λογω 10μηνης προυπηρεσιας στην ειδικη. Δεν ειναι δυνατον καποιοι εκμεταλευομενοι το παραθυρο της ειδικης αγωγης να κλευουν τις θεσεις εκεινων που υπηρετουν στην γενικη αγωγη. Δεν ειναι δυνατον να κερδιζουν θεσεις στον πινακα εκεινοι που ειχαν τα χρηματα να πληρωσουν για ενα μεταπτυχιακο εναντι εκεινων που δεν ειχαν την οικονομικη δυνατοτητα να το κανουν…