1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε ανάγκη την επιμόρφωση μέσα από τέτοιες δομές και ευχόμαστε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ να συνεχίσουν να υφίστανται για να υποστηρίζουν τεχνικά και γνωστικά το εκπαιδευτικό έργο. Είναι απορίας άξιο πώς σε μία εποχή όπου οι νέες τεχνολογίες κατακλύζουν τη ζωή μας και αποτελούν απαραίτητο εργαλείο εργασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές, αντί να υποστηρίζονται και να αναβαθμίζονται, αποδυναμώνονται και καταργούνται…
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Συμμετέχω ως επιμορφούμενη στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ Κυκλάδων και θεωρώ ότι τέτοιες αξιόλογες δράσεις διαβίου μάθησης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο των ΤΠΕ, πρέπει να έχουν την αμέριστη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας.
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ Η προσφορά τους πολύ σημαντική. Παρακολούθησα όλους τους κύκλους σεμιναρίων και θεωρώ οτι ο θεσμός αυτός οχι πρέπει να καταργηθεί αλλά αντίθετα να διατηρηθεί και να προωθηθεί
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Παρακολούθησα όλους τους κύκλους των σεμιναρίων και ομολογώ οτι η συγκεκριμένη επιμόρφωση είναι πολύ χρήσιμη και ωφέλιμη. Η προσφορά των υπεύθυνων εξαιρετικά σημαντική. Τελικά ότι καλό υπάρχει σε αυτον τον τόπο πρέπει να καταργηθεί…….
Συμμετέχω και εγώ στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων.Διαφωνώ με την κατάργηση τους και την αντικατάστασή τους από ένα άτομο στη διεύθυνση. Η προσφορά του στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι τόσο σημαντική που θα έπρεπε να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί.
Επιθυμώ κι εγώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια και απογοήτευσή μου για την ενδεχόμενη κατάργηση των δομών ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Είμαι μάρτυρας των εξαιρετικών υπηρεσιών επιμόρφωσης που προσφέρονται από τις δομές αυτές. Από το Οκτώβριο του 2017 παίρνω μέρος στα etwinning seminars που παρέχονται από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων και μπορώ να βεβαιώσω ότι το υλικό, η οργάνωση, η μεθοδικότητα των επιμορφωτών πρέπει να αποτελέσουν υπόδειγμα για παρόμοιες εξ αποστάσεως επιμορφώσεις εκπαιδευτικών. Με απογοητεύει οικτρά το ενδεχόμενο να διακοπεί η επιμόρφωσή μου αλλά και η πιθανότητα να στερηθώ τη δυνατότητα να συμμετέχω και σε επόμενο κύκλο σεμιναρίων με θέμα την ψηφιακή τεχνολογία και την αξιοποίησή της μέσα στην τάξη. Πρέπει επίσης να τονίσω ότι, παρόλο που αρχικά αμφέβαλα για την χρήση αυτών των εργαλείων για τη βελτίωση του μαθήματός μου, βεβαιώνω ότι δεν έχω σταματήσει να εμπλουτίζω τα μαθήματά μου με έργα που έχω διδαχτεί αλλά και να βελτιώνω τη συνεργασία μου σε project etwinning στο οποίο συμμετέχω με μια από τις τάξεις μου, προς μεγάλη ικανοποίηση των μαθητών μου.
Tα ΚΕΠΛΗΝΕΤ στήριζαν και στηρίζουν καθημερινά τις ανάγκες των σχολείων, κυρίως σε τεχνική υποστήριξη. Χρειάζεται η υποστήριξη και η ουσιαστική ενίσχυση της συγκεκριμένης δομής κι όχι η κατάργησή τους.
1. Είναι δυνατόν να υπάρχει ΕΝΑΣ εκπαιδευτικός σε κάθε Διεύθυνση για την «τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.», όπως λέτε; Ένας εκπαιδευτικός για ποιο απ’ όλα; Για την τηλεφωνική υποστήριξη, την επιτόπια υποστήριξη, την επισκευή, την επιμόρφωση, το ίντερνετ, τα εργαστήρια κ.ο.κ. όλων των σχολικών μονάδων της Διεύθυνσης; Δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί ένα άτομο να αναλάβει να κάνει όλες τις δουλειές, που συνεπάγεται η θέση αυτή, σε 100 π.χ. σχολεία, που ανήκουν σε μια Διεύθυνση εκπαίδευσης. Έχοντας δουλέψει σε σχολεία των Κυκλάδων για κάποια χρόνια, γνωρίζω το έργο που έχει κάνει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων σε θέματα τεχνικής υποστήριξης των σχολείων και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Το να υποστηρίζεις τεχνικά όλα τα σχολεία στα νησιά των Κυκλάδων (τηλεφωνικά και επιτόπια, ακόμα και σε απομακρυσμένα νησιά), να επισκευάζεις τους υπολογιστές τους, να στήνεις δίκτυα, να επιμορφώνεις 2.000 εκπαιδευτικούς κάθε χρόνο, Θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον απίθανο να γίνεται από ένα μόνο άτομο.
2. Ο Υπεύθυνος αυτός εκπαιδευτικός, που θα κάνει όλη τη δουλειά στα σχολεία, θα υπάγεται στον προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης, που μπορεί να είναι και Διοικητικός Δ.Ε. Πληροφορικής(όπως είδαμε τις τελευταίες μέρες να συμβαίνει);
Ο ρόλος των ΚΕΠΛΗΝΕΤ τόσο όσον αφορά τα σχολεία όσο και εμάς τους εκπαιδευτικούς είναι τεράστιος. Τα τελευταία 5 χρόνια έχω μάθει και έχω χρησιμοποιήσει στην τάξη πλήθος προγραμμάτων και εργαλείων που τα διδάχθηκα μέσα από τη συμμετοχή μου σε προγράμματα που διοργάνωσαν το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας και φέτος το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων.Νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη αλλά και θαυμασμό για αυτούς τους ανθρώπους που με τόση προσωπική δουλειά και κόπο πρόσφεραν σε μένα αλλά και σε χιλιάδες άλλους εκπαιδευτικούς, χωρίς το παραμικρό κόστος πέραν της εθελοντικής μας προσφοράς, αυτό τον τεράστιο αλλά και απίστευτα χρήσιμο πλούτο γνώσεων. Εγώ θα πίστευα ότι όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί και οι δομές των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα βραβεύονταν και θα ενισχυόταν και όχι ότι θα καταργούνταν.
Η κατάργησης των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. θα είναι ένα πλήγμα για μας τους εκπαιδευτικούς. Η διοργάνωση σεμινάριων ΤΠΕ που είναι μέσα στα πλαίσια της διαρκούς επαγγελματικής μας εξέλιξης θα σταματήσει. Ήδη η μείωση προσωπικού έχει αρχίσει και μας έχει ήδη επηρεάσει. Στον βωμό της οικονομίας θα τα θυσιάσουμε όλα;
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου στην απόφαση κατάργησης του ΚΕΠΛΗΝΕΤ καθότι η επιμόρφωση και δια βίου μάθηση που όλοι διατυμπανίζουν σαμποτάρεται από αυτούς τους ίδιους…λυπάμαι πολύ!!!Και για τους ανθρώπους που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους εκπαιδευτικούς και για μας…
Αυτή τη χρονιά επιμορφώνομαι από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ και θεωρώ μιλώντας με συναδέλφους που επιμορφώθηκαν στο παρελθόν ότι το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι άρτιο, καλύπτει τις ανάγκες μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών (μαζικό) και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί θα πρέπει να καταργηθεί. Λυπάμαι.
Στηρίζουμε τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ για την υποστήριξη και την επιμόρφωση που μας παρέχουν. Η δωρεάν επιμόρφωση,η δυνατότητα να εξ’ αποστάσεως αλλά υψηλού επιπέδου σεμιναρίων ,είναι μερικοί από τους λόγους όπου αυτή η δομή θα έπρεπε να συνεχιστεί και να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της.
Τι να πρωτοπώ για τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ στα οποία υπηρετώ τα τελευταία χρόνια. Απλά λυπάμαι που στο Υπουργείο δεν έχουν δει και δεν έχουν καταλάβει το βάθος της δουλειάς μας. Αν τους είχα μπροστά μου θα τους ρωτούσα τα εξής:
α) Γίνεται να γίνει σοβαρή δουλειά με 1 άτομο ανά Δ/νση; Όχι… Ε τότε αυτό το ένα άτομο δεν θα μπορεί να κάνει υποστήριξη και θα είναι διακοσμητικό.
β) Γιατί αλλάζετε τους όρους επιλογής μας ως προς το δυσμενέστερο; Επιλέξαμε να γίνουμε στελέχη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις που εσείς θέσατε το 2012. Είναι συνταγματικό να αφαιρούνται τα δικαιώματα που εσείς μας δώσατε πριν 6 χρόνια; Αν το ξέραμε πιστεύατε ότι θα είχατε άτομα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Κοινώς, αποκλείονται με τα 5 χρόνια υπηρεσία σε σχολείο (και όχι διδακτική) όσοι είχαν το 2012 λιγότερα από 3 έτη διδακτικής (προφανώς και όσοι μπήκαν πιο παλιά 2006, 2002). Δεν πιστεύετε ότι είναι αντισυνταγματικό να αλλάζεις το νόμο του 2012 που μιλούσε για ΚΕΠΛΗΝΕΤ με διδακτική προϋπηρεσία και τώρα να το αλλάζεις σε υπηρεσία σε σχολεία; Για τόσα χρόνια είμαστε ικανοί για ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά πλέον όχι;
γ) Ποιος ο λόγος που κόβεται η δυνατότητα να υπηρετήσεις σε άλλο νομό (εντός της ίδια περιφέρειας) ή σε άλλη βαθμίδα; Δεν στηρίζαμε π.χ. την Πρωτοβάθμια μέχρι τώρα; Πλέον δεν είμαστε οι κατάλληλοι;
δ) Με την κατ’ ουσία κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ καταλαβαίνετε ότι καταργείται και η υποστήριξη στις σχολικές μονάδες (κάτι που ξεκίνησε με την κατάργηση του 3ώρου των υπ. ΣΕΠΕΗΥ και συνεχίστηκε με τη μη συνέχιση των έργων ΕΣΠΑ του ΠΣΔ, τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ από τη Δ/ΝΣΗ ΣΕΠΕΔ σε αυτοτελή γραφεία και τελικά στον νέο οργανισμό στη δ/νη υποστήριξης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαίδευσης για την αειφορία στο τμήμα Γ’ Πολιτιστικών Θεμάτων και υποστηρικτικών δομών);
ε) Υπάρχει κάποιος λόγος που θέλετε να δώσετε ουσιαστικά την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων στον ιδιωτικό τομέα;;;
στ) Θεωρείται ότι το κόστος θα είναι μικρότερο στον ιδιωτικό τομέα; Θυμάστε πόσο σας κοστίζει μόνο η υποστήριξη των πανελληνίων;
ζ) Γνωρίζεται ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν ίσως η μόνη δομή στο υπουργείο παιδείας που δούλευε και κατέγραφε τις εργασίες της και το χρόνο της σε ΠΣ helpdesk και από εκεί έβγαιναν τα reports της κάθε χρονιάς; Άρα μπορεί να αξιολογηθεί άμεσα για ένα μεγάλο κομμάτι της δουλειάς της (όχι για τα εκπαιδευτικά προφανώς); Αλλά εσείς μας κρίνετε κατ’ ουσίαν ανεπαρκείς και μας καταργείτε ουσιαστικά…
Και άλλα τόσα θα συνέχιζα αλλά δεν ξέρω σε ποιον μιλάω… Πόσο βολικό οι συντάκτες των κειμένων αυτών να είναι κρυμμένοι στην βολική ανυπαρξία τους και να μην λογοδοτούν για τις αυθαίρετες επιλογές τους.
Με εκτίμηση
Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤείναι πολύ σημαντική για την λειτουργία των εργαστηρίων πληροφορικής και την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Οπότε η στήριξη τους συντελεί στην πρόοδο και στον εκσυγχρονισμό της κοινωνία μας.
Είναι λάθος να καταργηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ
Δεν πρέπει να υποβαθμιστεί το έργο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ
Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει :
να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (όπως και το ΕΚΦΕ), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση, διοικητικά να βρίσκονται κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης,
να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία και οι Υπεύθυνοι και οι Τεχνικοί Υπεύθυνοι να θεωρούνται Στελέχη Εκπαίδευσης.
Θεωρώ απαράδεκτη την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Νοιώθω πως αντί να υποστηρίζονται οι εκπαιδευτικοί και να ενισχύεται το έργο τους,συνεχώς βαλονται και υποβαθμίζονται. Όχι άλλες καταργήσεις δομών και συγχωνεύσεις μονάδων.
Θεωρώ τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ απαραίτητα για την τεχνική υποστήριξη των σχολείων καθώς και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Συμμετέχω στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων. Μου έδωσε τη δυνατότητα να ενημερωθώ και να μάθω να χρησιμοποιώ σημαντικά εργαλεία στην εργασία μου.Βρίσκω την επιμόρφωση εξαιρετική! Θέλω να πιστεύω ότι θα αντικατασταθούν με κάτι πιο αναβαθμισμένο και όχι να καταργηθούν.
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να καταργηθούν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. γιατί συνέβαλαν τόσο στην ομαλή λειτουργία των σχολείων παρέχοντας δωρεάν τεχνική υποστήριξη, όσο και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις νέες Τεχνολογίες, με την διοργάνωση σεμιναρίων. Με την κατάργησή τους, τα σχολεία παραμένουν ανήμπορα να συντηρήσουν τα ήδη απαρχαιωμένα εργαστήρια υπολογιστών. Οι υπολογιστές θα παροπλιστούν αφού δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι για την συντήρηση ή αντικατάστασή τους και άρα θα έχουμε εκπαιδευτικούς πληροφορικής στα σχολεία, δίχως υπολογιστές, για να διδάξουν το διδακτικό τους αντικείμενο!
Είναι κρίμα μια τέτοια δουλειά να πάει χαμένη.Στηρίζουμε τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ .
οι εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη αυτές τις επιμορφώσεις.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έδωσαν την δυνατότητα να ενημερωθώ και να χρησιμοποιήσω σημαντικά εργαλεία στην εργασία μου. Η δωρεάν επιμόρφωση,η δυνατότητα να κάνω εργασίες από το σπίτι μου και το υψηλό επίπεδο των σεμιναρίων είναι μερικοί από τους λόγους όπου αυτή η δομή θα έπρεπε να συνεχίσει , να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της. Ελπίζω στη συνέχιση της λειτουργίας και επιπλέον στην επέκταση τους
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Αποδείξτε έμπρακτα ότι λαμβάνετε υπόψη σας τα σχόλια και τις απόψεις που διατυπώνονται στη δημόσια διαβούλευση.
Διδάξτε δια των πράξεών σας ότι η διόρθωση ενός λάθους αποτελεί πράξη σοφίας και αρετής, ενώ η εμμονή στο λάθος οδηγεί στην καταστροφή.
Με βάση τα προαναφερόμενα σχόλια:
• Ανακαλέστε την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ώστε να συνεχιστεί το πολύτιμο παραγόμενο έργο τους.
• Επανδρώστε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ με αριθμό εκπαιδευτικών μεγαλύτερο από αυτό που υφίσταται σήμερα, ώστε να επιλυθούν με τον καλύτερο τρόπο τα καθημερινά προβλήματα των σχολείων και των δομών εκπαίδευσης.
• Διατηρήστε και ενισχύστε την αυτονομία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ώστε να αναδειχθούν στο μέγιστο βαθμό οι πρωτοποριακές και καινοτόμες τους δράσεις.
• Αναγνωρίστε την προστιθέμενη αξία του έργου τους εξοπλίζοντας τους χώρους τους με σύγχρονα εργαλεία, επιμορφώνοντας και επιβραβεύοντας τα στελέχη των ΚΕΠΛΗΝΕΤ υλικά αλλά και ηθικά.
Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το σχεδιάζουν και το υλοποιούν.
Είναι αξιολύπητο αυτό που συμβαίνει συνεχώς στη χώρα μας στα πλαίσια των περικοπών.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ προσφέρουν σημαντική υποστήριξη στις σχολικές μονάδες. Η αντικατάστασή τους, από ένα ή δύο άτομα ανά διεύθυνση εκπαίδευσης μόνο δυσλειτουργία μπορεί να προκαλέσει στα σχολεία.
Ταυτόχρονα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ υποστηρίζουν τη δια βίου μάθηση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών δωρεάν. Επισημαίνω ότι στο παρόν εξ αποστάσεως σεμινάριο που παρακολουθώ, αλλά και σε σεμινάριο εξ αποστάσεως που είχα παρακολουθήσει σε παρελθόντα χρόνο από το ίδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ (Κυκλάδων), το έργο που προσφέρεται είναι άκρως ποιοτικό και επαγγελματικό.
Με αυτή τη λογική υποστηρίζω τη συνέχιση, τη διατήρηση και την ενίσχυση της δομής των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Δύο από τα πληρέστερα σε υλικό, εργασίες και υποστήριξη σεμινάρια τα οποία έχω παρακολουθήσει είναι το «Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle» και τώρα ολοκληρώνω τον κύκλο των μαθημάτων στο σεμινάριο «etwinning». Τα εν λόγω σεμινάρια οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν εθελοντικά από Κέντρα Πληροφορικής (Ηλείας και Κυκλάδων αντίστοιχα) και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους επιμορφούμενους. Εάν αυτό δεν είναι έργο τότε αναρωτιέμαι τι είναι; Πέρα βέβαια από το σημαντικό έργο το οποίο προσφέρουν στις κατά τόπους διευθύνσεις που βρίσκονται. Γνωρίζουν άραγε αυτοί που νομοθετούν τι γίνεται; Μήπως για μια ακόμη φορά οι αποφάσεις τους έχουν οικονομικά και μόνο κριτήρια; Είναι πολύ λυπηρό αυτό που γίνεται.
Τα σεμινάρια του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων είναι ό,τι καλύτερο έχω παρακολουθήσει! Άρτια οργανωμένα,μια επιτέλους ουσιαστική επιμόρφωση που με βοήθησε να εξελιχθώ ως εκπαιδευτικός και να βελτιώσω την ποιότητα της διδασκαλίας μου.
Ελπιζω να συνεχίσουν να λειτουργούν όπως τώρα.Νιώθω απογοήτευση που τέτοιες προσπάθειες που απευθύνονται σε τόσο μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών πρόκειται να σταματήσουν….. ΚΡΙΜΑ!
Μπορεί πιθανώς να χρειάζεται μια αναδιάρθρωση στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ,η παύση λειτουργίας τους όμως θα πλήξει καίρια σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές
Για πέντε συνεχόμενα έτη, μέχρι το Σεπτέμβριο του 2017 υπηρέτησα ως υπεύθυνος ή τεχνικός υπεύθυνος στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Λέσβου.Η κατάργηση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ένα τεράστιο λάθος. Με έναν γρήγορο υπολογισμό, οι επισκευές σε υπολογιστές, οι εγκαταστάσεις και επισκευές σε δίκτυα και όλες συνολικά οι εργασίες που αναλαμβάναμε θα κόστιζαν 50.000 € στην ελεύθερη αγορά, για κάθε έτος λειτουργίας, ποσό πολλαπλάσιο των μισθών των δύο ανθρώπων του ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Ως δομή θα έπρεπε να ενισχυθεί και όχι να υποβαθμιστεί με αυτό τον τρόπο.
Θεωρώ την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με τη σημερινή τους μορφή απαράδεκτη. Συμμετέχω κι εγώ, όπως και χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνει το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων και το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ηλείας. Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. έχουν αναλάβει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος για το υπουργείο. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε τέτοια επιμόρφωση και την βρίσκω εξαιρετικά ωφέλιμη, πολύ οργανωμένη και με καταπληκτικό υλικό. Είναι μεγάλο λάθος η κατάργησή τους.
Απογοήτευση!! Μετά από ένα τόσο χρήσιμο και επιμορφωτικό σεμινάριο να μην αναγνωρίζουν τη προσφορά σας. Για μένα ήταν το πιο ενημερωτικό και εκσυγχρονιστικό «μάθημα» που χρειαζόμουν αυτή την περίοδο στη ζωή μου.
Διατηρήστε τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ανοιχτά !! Προσφέρουν γνώσεις που εξελίσσουν την ποιότητα του έργου μας!!!
Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ τόσο από τεχνικής όσο και από επιμορφωτικής πλευράς είναι αδιαμφισβήτητη.
Είναι απορίας άξιο πως το έργο του υπευθύνου του κέντρου και των τεχνικών, μιας ομάδας ανθρώπων, που στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν επαρκεί για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ανάγκες που σε επίπεδο υποστήριξης του τεχνικού εξοπλισμού προκύπτουν άμεσα και επιτακτικά λόγω της παλαιότητας των εργαστηρίων), ιδιαίτερα σε επαρχιακούς νομούς όπου τα σχολεία βρίσκονται σε μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, αναμένεται να υποκατασταθεί από ένα και μοναδικό υπεύθυνο στη διεύθυνση που ουσιαστικά. Είναι δυνατό? Η παλαιότητα του εξοπλισμού των εργαστηρίων και οι επαυξημένες ανάγκες υποστήριξης των σχολείων της πρωτοβάθμιας επιβάλουν την στελέχωση με επιπλέον προσωπικό και όχι την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Ο ένας και μοναδικός υπεύθυνος των Τμη.Πλη.Νε.Τ θα πρέπει να έχει και τουλάχιστον διετή προϋπηρεσία ως υπερήρωας, να έχει αποδεδειγμένα ταξιδέψει με την ταχύτητα του φωτός και να διαθέτει το αεικίνητο, ώστε να μπορεί να καλύψει τα δεκάδες Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ της περιοχής ευθύνης του. Φυσικά, στον ελεύθερό του χρόνο (κάτι μsec) θα παρέχει την παραδοσιακή στήριξη στις εποπτεύουσες Διευθύνσεις.
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ λειτουργούσαν υποστηρικτικά στη λειτουργία του σχολείου σε μια εποχή κατά την οποία όλες οι υποστηρικτικές δομές και το ανθρώπινο υποστηρικτικό δυναμικό της εκπαίδευσης τείνουν να εκλείψουν η στην καλύτερη περίπτωση να υπολειτουργούν .
Φαντάζομαι ότι η αντικατάσταση τους δεν ξέρω με τι θα γίνει με γνώμονα την εξοικονόμηση χρήματων και όχι για την αποτελεσματικότητα τους.
φοβάμαι ότι χαράζουν εκπαιδευτικές πολιτικές στο πόδι χωρίς προοπτική οι οποίες έχουν σαν αποτέλεσμα την έκπτωση του εκπαιδευτικού έργου και του τελικού αποτελέσματος το οποία θα προσπαθήσουν να αντισταθμίσουν με το χαμήλωμα του πήχη
Είναι η πέμπτη χρονιά που παρακολουθώ διαδικτυακό πρόγραμμα του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Κυκλάδων.Πραγματικά προσφέρουν πολύτιμο έργο και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καταργηθεί.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για τους άσχετους του ΥΠΕΠΘ είναι από τις δομές που παράγουν έργο.
ΚΑΙ τεχνική υποστήριξη στα σχολεία ΚΑΙ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.Με ΕΝΑ άτομο σε κάθε Διεύθυνση πιστεύουν οι φωστήρες του υπουργείου ότι θα υπάρχει τεχνική υποστήριξη; Ποιόν κοροϊδεύουν; Το ότι επιμορφώνονται τόσοι εκπαιδευτικοί και μάλιστα δωρεάν και με την «πολυτέλεια» αυτό να γίνεται τον ελεύθερο χρόνο τους δεν τους λέει τίποτε;
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ χρειάζονται αναβάθμιση και υποστήριξη και όχι κατάργηση.
Παρακολουθώ την εξ αποστάσεως εκπαίδευση απο το ΚΕΠΛΗΝΕΤ κυκλάδων. Η δουλειά που έχει γίνει είναι πάρα πολύ σημαντική και χρήσιμη για εμάς τους εκπαιδευτικούς, έχουμε μάθει πολλά προγράμματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία με αποτέλεσμα να γίνεται το μάθημα πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό. είναι κρίμα να καταργήσετε έναν τόσο δραστήριο οργανισμό.
Aαναγνωρίζουμε την προσφορά των ΠΛΗΝΕΤ και θεωρούμε απαραίτητη τη διατήρηση τους κ την ενίσχυση τους για ενεργή συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο.
Να αποσυρθεί άμεσα η διάταξη για την κατάργηση τους.
Η κατάργηση δεν είναι σωστό να γίνει γιατί παράγεται έργο.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ μου έδωσαν την δυνατότητα για δωρεάν εξ’αποστάσεως επιμόρφωση,με υψηλό επίπεδο σεμιναρίων και επιμορφωτών. Ενημερώθηκα πάνω σε διαδικτυακά εργαλεία τα οποία χρησιμοποιώ στην διδασκαλία μου. Αυτή η δομή θα πρέπει να συνεχιστεί και να προσφέρει τις πολύτιμες επιμορφωτικές υπηρεσίες της σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Θεωρώ πως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να διατηρηθούν ως δομή και να συνεχίσουν την τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, όπως επίσης και την δωρεάν επιμορφωτική τους δράση.
Πραγματικά απαράδεκτο!!! Όπως και πάρα πολλά άλλα που συμβαίνουν τελευταία στο χώρο της παιδείας που μόνο μπροστά δεν οδηγούν. Πλήρης αντίθεση μεταξύ της θεωρίας για νέα σχολεία, έμφαση στις Τ.Π.Ε, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και της πράξης- πραγματικότητας που παραπέμπει σε ισοπέδωση των πάντων. Είναι κρίμα τέτοιοι φορείς όπως το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ να καταργούνται και τόση προσπάθεια και εξαιρετική δουλειά συναδέλφων να πάει χαμένη. Η οργάνωση, το υλικό καθώς και η υποστήριξη σε κάθε πρόβλημα εκ μέρους των ανθρώπων των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη. Να αποσυρθεί η διάταξη για την κατάργηση τους.
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και η αναδιοργάνωση με τρόπο όπως αναφέρεται στη παρούσα διαβούλευση θα υποβαθμίσει έως εξαφανίσει την τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάμθια εκπαίδευση. Στην ουσία εφαρμόζεται ένας «Καλλικράτης» υποστηρικτικών δομών με ότι αρνητικό συνεπάγεται αυτό. Τα εργαστήρια δεν μπορούν να υποστηριχθούν από τους καθηγητές πληροφορικής αφού τους έχουν αφαιρεθεί και οι τρεις ώρες του ωραρίου για την υποστήριξη. Επιλπέον είναι φύσει αδύνατο να υποστηρίξουν τα δύο άτομα που προβλέπονται στην νέα δομή μια ολόκληρη περιφέρεια σχολείων τόσο πρωτοβάθμιας όσο και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα σχολεία αναγκαστικά θα στραφούν στον ιδιωτικό τομέα με ότι συνεπάγεται αυτό για τα πενιχρά οικονομικά τους.
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Συνεισφέρουν με τις επιμορφώσεις που οργανώνουν, τη συντήρηση των εργαστηρίων στα σχολεία, την υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς και το έργο τους.
Στηρίζουμε όλοι τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και αναγνωρίζουμε την προσφορά τους τόσο από τεχνικής πλευράς όσο και από επιμορφωτικής.
Παρακολουθώ ένα από τα διαδικτυακά σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Κυκλάδων και ήδη χρησιμοποιώ αυτά που έχω μάθει στις τάξεις μου και θεωρώ ότι συμβάλλουν σημαντικά στην αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού μου έργου.
Η προσφορά των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι τόσο σημαντική που θα έπρεπε να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί.
Το άρθρο προφανώς και κινείται σε λάθος κατεύθυνση.Όντας στο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Αχαΐας κάποια χρόνια δύο πράγματα θα πω:
1)Με στεναχωρεί η προωθούμενη υποβάθμιση-μέσω της μείωσης των θέσεων που προβλέπει- και
2)Χαίρομαι-Συγκινούμαι με την αναγνώριση των συναδέλφων για αυτά που προσφέρουμε καθημερινά πάντα στα πλαίσια των δυνατοτήτων και των δυσκολιών που έχουμε.
Το καθημερινό «Ευχαριστώ» από συναδέλφους που βρίσκονται στα σχολεία μετουσιώνεται σε όλα αυτά τα μηνύματα στήριξης που υπάρχουν σε αυτή τη διαβούλευση!Σας ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξη και τα καλά σας λόγια.
Δεν θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες όσον αφορά στο έργο των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ μιας και η συνάδελφος Γεωργία Μενούνου το περιέγραψε πλήρως σε προηγούμενη ανάρτηση.
Ότι καλύτερο έχει γίνει μην το καταστρέψετε… ένα άτομο δεν επαρκεί, υποστηρίξτε τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. !!
Στηρίζω τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ και αναγνωρίζω την προσφορά τους στη συντήρηση του υπολογιστικού εξοπλισμού των σχολείων.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η διατηρηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ καθώς και η ενισχυση τους για περαιτερω ενεργό συμβολη στο εκπαιδευτικο εργο. Η κατάργηση τους σε συνδυασμό με την κατάργηση του 3ωρου στο ωράριο των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για συντήρηση των εργαστηρίων Πληροφορικής και υποστήριξη των σχολείων θα αποδυναμώσει ακόμη περισσότερο το δημόσιο σχολείο.
Επιπροσθέτως, φέτος έχω την τύχη να παρακολουθώ ένα από τα διαδικτυακά σεμινάρια του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Κυκλάδων και πιστεύω πως η προσφορά του στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι τόσο σημαντική που θα έπρεπε να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί.Είναι τουλάχιστον κρίμα να στερήσει η πολιτεία από τους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα στην δωρεάν επιμόρφωση που παρέχουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Να αποσυρθεί η διάταξη για την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Θεωρώ την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. απαράδεκτη. Συμμετέχω κι εγώ, όπως και χιλιάδες άλλοι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση που διοργανώνουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και πραγματικά πιστεύω ότι η προσφορά τους στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι τόσο σημαντική που θα έπρεπε να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί.
Ήταν μεγάλη η απογοήτευσή μου, μετά την ενημέρωση που είχα για κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Θεωρώ ότι η παρουσία τους στο χώρο της εκπαίδευσης είναι πολύ σημαντική καθώς υποστηρίζουν ανά πάσα στιγμή και χωρίς κανένα κόστος τις όποιες τεχνικές ή άλλες δυσκολίες προκύπτουν στις σχολικές μονάδες. Η κατάργησή τους θα έφερνε μεγάλη αναστάτωση αλλά και μεγαλύτερο οικονομικό κόστος στη χρήση των ΤΠΕ στα σχολεία.
Επιπλέον η δυνατότητα που δόθηκε φέτος σε μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών να παρακολουθήσουμε τα επιμορφωτικά e-learning σεμινάρια e-twinning από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων, ήταν κάτι το εκπληκτικό για όλους μας. Κι αυτό γιατί ήταν ένα σεμινάριο πολύ αξιόλογο, με πολύ καλό υλικό, χωρίς κανένα κόστος για μας, και με αποτελέσματα εκπληκτικά αφού μας παρέχει την εκπαίδευση και επομένως τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε νέα εκπαιδευτικά εργαλεία, προκειμένου να βελτιώσουμε τη δουλειά μας, που είναι και το ζητούμενο. Θα πρέπει λοιπόν να βελτιώνουμε τις υπάρχουσες δυνατότητες και όχι να τις καταργούμε.
Διαφωνώ φυσικά με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Όλα τα χρόνια που εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στράφηκα πολλές φορές στους αρμόδιους συναδέλφους για θέματα τεχνικής υποστήριξης, εγκατάστασης λογισμικών, αναβάθμισης κτλ. Ένας μόνο αποσπασμένος ΠΕ 86 δεν αρκεί! Επιπλέον παρακολουθώ σεμινάριο εξ αποστάσεως που οργανώνεται από το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων. Γιατί να μην έχουν και άλλοι συνάδελφοι την ευκαιρία να επιμορφωθούν;
Τους τελευταίους 6 μήνες απέκτησα τόσες γνώσεις όσες δε φανταζόμουν ότι θα μπορούσε να μου δώσει μια επιμόρφωση εξ’ αποστάσεως από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων.
Αν κάτι λειτουργεί σωστά ακόμα κι αν δεν το επεκτείνεις αν μη τι άλλο δεν το διαλύεις.
Αν θέλετε να διορθώσετε τα κακώς κείμενα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, θα έπρεπε να τα στελεχώσετε και όχι να τα καταργήσετε. Ντροπή, να καταργείται από την εκπαίδευση μία δομή από την οποία κερδίζουν τόσα χρόνια οι εκπαιδευτικοί (δωρεάν ενδουπηρεσιακή επιμόρφωση, δικαίωμα εξ αποστάσεως συμμετοχής) και οι σχολικές μονάδες (τεχνική υποστήριξη) και το Υπουργείο/Κράτος. Δεν ενδιαφέρεται και δεν υπολόγισε κανείς την εξοικονόμηση πόρων από την προσφορά έργου ενός μόνιμου και πλήρως αξιοποιούμενου εργατικού δυναμικού, για την τεχνική υποστήριξη και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων; Ή μήπως περισσεύουν πόροι από την κάθε σχολική μονάδα/σχολική επιτροπή και από τον κρατικό προϋπολογιμό για τεχνική υποστήριξη και επιμόρφωση; Πώς θα καλυφθεί το κενό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ; Ή απλά θα αφήσουμε τους υπαλλήλους χωρίς επιμόρφωση και τα σχολεία χωρίς υποστήριξη; Η απαξίωση του θεσμού της εκπαίδευσης, έχει πολλά πρόσωπα. Η κατάργηση ουσιαστικά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ένα από αυτά…