1. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές, των Τμημάτων των Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος δεν έχουν ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες από το πρόγραμμα σπουδών υποχρεώσεις για τη λήψη πτυχίου, εντάσσονται αυτοδίκαια στο ΔΙ.ΠΑ.Ε. με δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σύμφωνα με τις παρ. 2 και 5. Η ένταξη των φοιτητών γίνεται αυτοδίκαια στα Τμήματα του ΔΙ.ΠΑ.Ε., σύμφωνα με την αντιστοιχία της παρ. 1 του άρθρου 8. Οι φοιτητές του Τμήματος Αρχιτεκτονικής Τοπίου του Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εντάσσονται στο Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής ή στο Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του ΔΙ.ΠΑ.Ε. με πράξη του Προέδρου του οικείου Τμήματος, ύστερα από αίτησή τους που υποβάλλεται στη γραμματεία του Τμήματος έως τις 30-9-2019, η οποία δεν ανακαλείται.
2. Η εκπαιδευτική λειτουργία των Τμημάτων των Τ.Ε.Ι. συνεχίζεται μεταβατικά μέχρι την αποφοίτηση των ήδη εγγεγραμμένων, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, φοιτητών, οι οποίοι συνεχίζουν και ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι.. Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών των Τμημάτων των Τ.Ε.Ι. συνεχίζονται έως την ολοκλήρωση του προγράμματος από εγγεγραμμένους έως και την έναρξη ισχύος του παρόντος φοιτητές, οι οποίοι ολοκληρώνουν το πρόγραμμα και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών Τμήματος Πανεπιστημίου.
3. Για τη διεξαγωγή των εκπαιδευτικών και εξεταστικών διαδικασιών και την πρακτική άσκηση των φοιτητών, αρμόδια είναι τα μέλη Δ.Ε.Π. που προέρχονται από τα αντίστοιχα Τμήματα Τ.Ε.Ι. και οι οποίοι συνεχίζουν να ασκούν τα ανατεθειμένα σε αυτούς διδακτικά καθήκοντα στο Τμήμα προέλευσης, σε προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, καθώς και όσα τους ανατεθούν με απόφαση των οργάνων του Τμήματος του Πανεπιστημίου στο οποίο εντάσσονται. Σχετικές αρμοδιότητες μπορεί να ανατίθενται και σε άλλα μέλη Δ.Ε.Π. του ιδρύματος.
4. Για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων σπουδών, την παροχή τίτλων σπουδών, την έκδοση πιστοποιητικών και πάσης φύσεως βεβαιώσεων, καθώς και τη χορήγηση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σε αποφοίτους των Τμημάτων αυτών αρμόδια είναι τα όργανα των αντίστοιχων, σύμφωνα με την παρ. 1, Τμημάτων του ΔΙ.ΠΑ.Ε..
5. Οι προπτυχιακοί φοιτητές που εξετάζονται επιτυχώς στα απαιτούμενα για τη λήψη πτυχίου υποχρεωτικά και μαθήματα επιλογής του πρώτου κύκλου σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους, έχουν τη δυνατότητα με αίτηση, που καταθέτουν στη γραμματεία του Τμήματος στο οποίο εντάσσονται σύμφωνα με την παρ. 1, αντί να ορκιστούν και να λάβουν πτυχίο Τ.Ε.Ι. σύμφωνα με την παρ. 2, να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών του αντίστοιχου Τμήματος Πανεπιστημίου και να λάβουν πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Η αίτηση υποβάλλεται έως τις 15.9.2019, διαφορετικά μέσα σε εξήντα (60) ημέρες από την ανάρτηση της βαθμολογίας στο τελευταίο μάθημα και είναι δυνατόν να ανακληθεί με νέα αίτηση του ενδιαφερομένου που υποβάλλεται το αργότερο έξι (6) μήνες μετά την κατάθεση της αρχικής δήλωσης. Τα επιπλέον μαθήματα καθορίζονται με πράξη του Προέδρου του Τμήματος, ύστερα από σχετική απόφαση της Συνέλευσης Τμήματος, η οποία εγκρίνεται από τη Σύγκλητο και με την οποία γίνεται αντιστοίχιση μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. με μαθήματα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος του Πανεπιστημίου. Η απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, του προηγούμενου εδαφίου, με τους πρόσθετους όρους λήψης πτυχίου Πανεπιστημίου, εκδίδεται έως την 30-6-2019 και σε κάθε περίπτωση πριν από την υποβολή της αίτησης από τους φοιτητές. Δεν αντιστοιχείται με μάθημα και δεν λαμβάνεται υπόψη για τη λήψη του πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης η πρακτική άσκηση, εκτός αν περιλαμβάνεται πρακτική άσκηση και στο αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος του Πανεπιστημίου. Για τα μαθήματα που ολοκλήρωσε επιτυχώς ο φοιτητής και την πρακτική άσκηση, που δεν λαμβάνονται υπόψη για τη λήψη του πτυχίου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, χορηγείται σχετική βεβαίωση παρακολούθησης.
6. Οι φοιτητές που κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 έχουν υπερβεί τη διάρκεια των εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξανόμενη κατά τέσσερα (4) εξάμηνα, έχουν μόνο το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τον πρώτο κύκλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι.
Αξιότιμε κ Υπουργέ
Στο παρόν νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί δεν υπάρχει καμία μέριμνα για όσους έχουν ήδη αποφοιτήσει κατά τα παρελθόντα έτη. Πιο συγκεκριμένα θα ήταν δίκαιο και ηθικό να δίδεται η δυνατότητα στους αποφοίτους με το παλιό καθεστώς να μπορούν να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους σε πανεπιστημιακού επιπέδου, αν το ήθελαν, μέσω για παράδειγμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και εξετάσεων, καθώς το νέο πρόγραμμα σπουδών δεν πρόκειται να διαφέρει επί της ουσίας από αυτό που τα παλιότερα έτη ακολούθησαν οι απόφοιτοι. Φυσικά, με την υποσημείωση ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά Δικαιώματα όσον δεν επιλέξουν να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους.
Οι απόφοιτοι του τμήματος ιατρικών εργαστηρίων είχαν πάντοτε τη δυνατότητα να συνεχίζουν τις σπουδές τους στο εξωτερικό, ακόμη και σε επίπεδο διδακτορικού όπως μας ομολογούν οι ίδιοι σε σχόλια τους (αναφέρομαι στο σχόλιο του διακεκριμένου επιστήμονα Ιωάννη Τσαμεσίδη). Στο ερώτημα του, τι θα πει στους συναδέλφους του, του εξωτερικού ότι η σχολή του βγάζει και αισθητικούς, έχω και εγώ κάποιες απορίες:
Μα ήδη η σχολή του, η Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας εδώ και 35 περίπου χρόνια βγάζει αισθητικούς… σε τι τον εμπόδισε αυτό μέχρι στιγμής στην εξέλιξη του; Ποιος συνάδελφος του από το εξωτερικό ασχολήθηκε με το γεγονός αυτό παρά με την απόδοση του ιδίου; Μήπως αντί να εστιάζουμε πως θα γίνουμε καλύτεροι και να πάμε όλοι μαζί μπροστά, κοιτάμε να χαντακώσουμε τους διπλανούς μας για να τονίσουμε την αξία μας; Ας πει λοιπόν να μάθουν στο εξωτερικό ότι οι μεταπτυχιακοί αισθητικοί, σε συνεργασία με καθηγητές των ιατρικών εργαστηρίων, έχουν κάνει έρευνες και οι μεταπτυχιακές αυτές διατριβές θα γίνουν και δημοσιεύσεις…
Αξιότιμε κ.Υπουργέ
Στηρίζω την ένταξη του τμήματος αισθητικής στο διεθνές πανεπιστήμιο καθώς το αντικείμενο και τα ερευνητικά του προγράμματα ενισχύει τόσο το επίπεδο σπουδών αλλά διατηρεί και τα δικαιώματα τον ήδη αποφοίτων.
Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά δικαιώματα των παλιότερων!
Απόφοιτη σχολής ΣΔΟ
Στηρίζω την ένταξη του τμήματος αισθητικής αστο Διεθνές Πανεπιστήμιο.. Απαράδεκτη η στάση και ο τραμπουκισμός από πλευράς ιατρικός εργαστήριον… συγχαρητήρια τους αισθητικός για το ήθος τους…
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Στηρίζω την ένταξη του τμήματος αισθητικής στο διεθνές Πανεπιστήμιο. Απαράδεκτη η στάση και ο τραμπουκισμός από πλευράς ιατρικών εργαστηρίων, συγχαρητήρια στους αισθητικούς για το ήθος τους και την παιδεία τους!
στηρίζω την ένταξή του τμήματος αισθητικής στο διεθνές πανεπιστήμιο. Απαράδεκτη η στάση και ο τραμπουκισμός από πλευράς ιατρικών εργαστηρίων. Συγχαρητήρια στους αισθητικούς για την παιδεία τους και το ήθος τους.
Στηρίζω την ένταξη του τμήματος αισθητικής στο διεθνές πανεπιστήμιο απαραδεκτη η σταση και ο τραμπουκισμος από πλευρας ιατρικων εργαστηρίων. Συγχαρητήρια στους αισθητικούς για το ήθος τους και την παιδιά τους.
Στηρίζω την ένταξη του τμήματος αισθητικής στο διεθνές πανεπιστήμιο.Απαράδεκτη η στάση και ο τραμπουκισμός από πλευράς ιατρικών εργαστηρίων. Συγχαρητήρια στους αισθητικούς για το ήθος τους και την παιδεία τους.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Είμαι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής – Κοσμητολογίας του ΑΤΕΙΘ(2005) και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου M.Sc Οργάνωση Μονάδων Ευεξίας και Spa επίσης του ίδιου τμήματος.
Με τον τίτλο της παιδαγωγικής επάρκειας στην Δευτεροβάθμια εκπάιδευση και στην πορεία απόκτησης δευτερου μεταπτυχιακού στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, μπορώ να σας βεβαιώσω οτι απο το έτος αποφοίτησης μου δεν έχω μείνει άνεργη ούτε μία ημέρα.
Έχω εργαστεί ως ιδιωτικός υπάλληλος και εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας και εκπαιδεύτρια δημόσιων ΙΕΚ μέχρι σήμςερα.Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλούς συναδέλφους μου που τους έχουν δοθεί πολλές επαγγελματικές ευκαιρίες ακόμη και στην κορύφωση της οικονομικής κρίσης.Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε επαγγελματίες άλλων ειδικοτήτων που έχουν αναμιχθεί εμπορικά ή λειτουργικά με το αντικείμενο της αισθητικής ακριβώς γιατί είναι ένας τομέας με πολλές ευκαιρίες και άπειρες δυνατότητες.
Αυτό που σας ζητάμε είναι η παρουσία μας στην νέα αυτή πανεπιστημιακή εξέλιξη και η διασφάλιση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων.
Στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών της Αισθητικής του ΑΤΕΙΘ ήταν έντονη η παρουσία των καθηγητών των Ιατρικών Εργαστηρίων,γεγονός που σε μαθήματα θεωρητκά ή συνάφειας θα μπορούσε να ευοδωθεί η συνεργασία των τμημάτων όπως έγινε και στην περίπτωση της Αθήνας για την δημιουργία του τμήματος Βιοιατρικών Επιστημών.
Σας ζητάμε να μας ακούσετε και να αφουγκραστείτε τα θέλω μας.
Με εκτίμηση
Γ.Ε
Θελουμε να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.
Προτείνουμε τη διόρθωση του Σχεδίου Νόμου ως εξής:
Άρθρο 8, παρ. 1
ιειε)Τα μέλη Δ.Ε.Π. του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας του Αλεξάνδρειου Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης εντάσσονται στη Σχολή Επιστημών Υγείας του ΔΙ.ΠΑ.Ε. και έχουν τη δυνατότητα να ενταχθούν σε ένα από τα Τμήματα της Σχολής με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο και τις λειτουργικές ανάγκες των Τμημάτων και του Ιδρύματος, ύστερα από αίτησή τους, τη σύμφωνη γνώμη της Συνέλευσης του Τμήματος Υποδοχής και αιτιολογημένη απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής, με πράξη του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής.Άρθρο 11, παρ.1
Οι φοιτητές του Τμήματος Αισθητικής και Κοσμετολογίας συνεχίζουν τις σπουδές του Προγράμματος Σπουδών Αισθητικής και Κοσμητολογίας η λειτουργία του οποίου συνεχίζεται μεταβατικά μέχρι την ολοκλήρωση των σπουδών τους και λαμβάνουν τον αντίστοιχο τίτλο ΤΕΙ. Η λειτουργία του προγράμματος Σπουδών εξυπηρετείται όπως ορίζεται στις παρ. 2 και 3.
Άρθρο 11, παρ. 4
Για την ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Αισθητικής, των φοιτητών που είναι εγγεγραμμένοι στο Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας κατά την ψήφιση του παρόντος νόμου, αρμόδια είναι η Προσορινή Συνέλευση του Τμήματος στην οποία Συμμετέχουν τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος και συμπληρώνεται από μέλη ΔΕΠ της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΔΙ.ΠΑ.Ε. Για την παροχή τίτλων σπουδών, την έκδοση πιστοποιητικών και πάσης φύσεως βεβαιώσεων, καθώς και τη χορήγηση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων σε αποφοίτους του Τμήματος αρμόδια είναι η γραμματεία της Σχολής Επιστημών Υγείας.
Άρθρο 11, παρ.5 (Nα προστεθεί στη σειρά 10)
Ειδικότερα, οι φοιτητές του Τμήματος Αισθητικής που το επιθυμούν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αίτηση σε οποιοδήποτε Τμήμα της Σχολής Επιστημών Υγείας και να πάρουν πτυχίο Πανεπιστημίου του αντίστοιχου Τμήματος μετά από απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος που θα καθορίσει το σύνολο των μαθημάτων που πρέπει να ολοκληρώσουν προκειμένου να πάρουν πτυχίο του Τμήματος.
Εναλλακτική πρόταση για το Άρθρο 8, παρ. 1, χωρίς επιπλέον προσθήκη στο Άθρο 11 της παρ.5
Κύροι αρμόδιοι,
Όσον αφορά τις επικείμενες αλλαγές που επιφέρει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, θα πρέπει οπωσδήποτε να ληφθεί υπόψιν η κατάσταση στην οποία θα βρεθούν οι πτυχιούχοι των οποίων το πτυχίο εχει ληφθεί ήδη απο τα ιδρύματα των ΤΕΙ τα προηγούμενα χρόνια.
Με αυτο το νομοσχέδιο δεν θα υπάρχει σημείο αναφοράς για τις σχολές τον ΤΕΙ για τις οποίες υπάρχει συγχώνευση.
Ουσιαστικά οι ήδη πτυχιούχοι των ΤΕΙ θα είναι οξύμορο να έχουν στο βιογραφικό τους ένα πτυχίο του οποίου η σχολή δεν υπάρχει ουσιαστικά (σε κάποια χρόνια δεν θα υπάρχουν ούτε οι ιστοσελίδες των ιδρυμάτων).
Ξαφνικά θα βρεθούν εκτεθημένοι και ευάλωτοι σε μια ήδη δύσκολη αγορά εργασίας οπού οι απαιτήσεις ειναι συνεχώς αυξανόμενες.
Οι κοποί χρόνων και η ολοκλήρωση ενός πλήρους προγράμματος σπουδών που θεώρειτε Bachelor στο εξωτερικό, ξαφνικά θα σταματήσει να υπάρχει, και η ουσιαστική αναγνώριση απο το ίδιο το κράτος που το έχει εκδόσει είναι υπο αμφισβήτιση.
Θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρξει σχέδιο για ένταξη αυτών των πτυχιούχων κάτω απο την αιγίδα του νέου Πανεπιστημίου, με μετατροπή των πτυχίων απο ΤΕ σε ΠΕ και αλλαγή του ονόματος του τίτλου σπουδών με κοινό σημείο αναφοράς το νέο Πανεπιστήμιο.
Σκεφτείτε την θέση τόσων χιλιάδων φοιτητών και την απαξίωση που προκύπτει απο αυτη την αλλαγή, καθώς και τα πρακτικά θέματα που προκύπτουν σε μία πλέον παγκόσμια αγορά.
Ευχαριστώ για την κατανόηση και είμαι σίγουρος ότι θα ληφθεί υπόψιν το αίτημα, το οποίο κατα βάση ειναι κοινό σε αυτη την διαβούλευση απο όλους όσους συμμετέχουν.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ
Σχετικά με το άρθρο 11 του παρόντος νομοσχεδίου, δεν γίνεται καμία αναφορά για την ισοτίμηση των πτυχίων των ήδη αποφοίτων των σχολών ΤΕΙ, στο νέο Διεθνές Πανεπιστήμιο.
Πιστεύω, και με βάση τις αναρτήσεις που περιγράφουν μία έντονη ανησυχία για το θέμα αυτό, να υπάρξει σαφή πρόβλεψη στον σχέδιο νόμου που θα αφορά την ισοτίμηση των πτυχίων. Επιπρόσθετα θα ήταν θετικό να αναφέρονται οι διαδικασίες και ενέργειες που απαιτούνται από κάθε τμήμα του νέου Πανεπιστημίου, ώστε να γίνεται η ισοτίμηση. Επίσης Θετικό θα ήταν, αν το συμβούλιο κάθε τμήματος στο νέο Διεθνές Πανεπιστήμιο καθόριζε τους όρους ισοτίμησης των παλαιών πτυχιούχων.
Με άλλα λόγια δηλαδή:
Θα καθορίζει αν η ισοτίμηση θα γίνεται αυτοδίκαια ή με κατατακτήριες εξετάσεις.
Αν θα λαμβάνεται υπόψη και σε πιο βαθμό, η σινάφια του πτυχίου του υποψηφίου.
Αν θα λαμβάνονται υπόψη δεύτερος τίτλος σπουδών, Μεταπτυχιακός τίτλος (που σε αρκετές περιπτώσεις προέρχεται από το ίδιο τμήμα) ή Διδακτορικό.
Αν θα λάμβανε υπόψη το γεγονός ότι ένας παλαιός απόφοιτος είχε εισαχθεί με κατατακτήριες εξετάσεις στο παλαιό τμήμα ΤΕΙ.
κτλ.
Παρακαλώ όπως λάβετε υπόψη τα παραπάνω προκειμένου να ενσωματωθούν στον προς ψήφιση νόμο, διαδικασίες και ενέργειες που χρειάζονται και απαιτούνται για την αποσαφήνιση της ισοτήμησης των τίτλων σπουδών ΤΕΙ με τους αντίστοιχους τίτλους του νέου Διεθνές Πανεπιστημίου .
Στο άρθρο 11 που ονομάζεται και ένταξη φοιτητών η παράγραφος 6 αναιρεί ουσιαστικά όλο τον τίτλο. Δεν γίνεται να χωρίζονται οι φοιτητές σε παλιούς και καινούριους εφόσον μέχρι και τώρα διδάσκονται τα ίδια μαθήματα. Ουσιαστικά αυτή τη στιγμή αγνοούνται τα δικαιώματα των ήδη κατόχων πτυχίου ΤΕΙ φοιτητών που ήταν συνεπής και πρόλαβαν να τελειώσουν στα τυπικά εξάμηνα δηλαδή 8 δίνοντας τους ένα τίτλο ανύπαρκτο με εργασιακά δικαιώματα ενός ΙΕΚ, εφόσον ορίζεται ως πανεπιστημιακή εκπαίδευση η απόκτηση του νέου πτυχίου. Θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους αποφοίτους ή σύντομα αποφοίτους να μπορέσουν να αναβαθμίσουν τον τίτλο σπουδών τους δίνοντας κάποια εξτρά μαθήματα και όχι να ξεμείνουν με ένα τίτλο σπουδών που πλέον δεν υφίσταται.
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα.
Να ενταχθει η Αισθητικη στο Διεθνες Πανεπιστημιο.
Θελουμε να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.
Πρόσφατα αποφοίτησα απο το τμήμα Αισθητικής-Κοσμητολογίας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονικης. Πέρασα στη σχολή έπειτα από Κατατακτήριες εξετάσεις,ούσα απόφοιτος Φιλολογίας του Α.Π.Θ. Το τμήμα αισθητικής είναι ένα παραιατρικό τμήμα που εφοδιάζει τους αποφοίτους του με πρακτικές και θεωρητικές γνώσεις πανεπιστημιακού επιπέδου. Είναι άδικο να κλείσει ένα τμήμα,του οποίου οι απόφοιτοι βρίσκουν άμεσα εργασία στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε!!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Να ενταχθεί το Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Θεσσαλονίκης στο Διεθνές Πανεπιστήμιο.
Σας παρακαλούμε να εντάξετε και το τμήμα αισθητικής στη στο διεθνές Πανεπιστήμιο.
ΕΝΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΈΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ
Αθανασιάδης Ιωάννης
Απόφοιτος Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας Α.Τ.Ε.Ι.Θ.
MSc στην Διαχείριση Αποβλήτων και MBA στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Συγχαρητήρια για το τόλμημα της κατάργησης του διαχωρισμού μεταξύ των δύο τομέων της Ανώτατης εκπαίδευσης, εις βάρος πάντα του Τεχνολογικού τομέα με την ενοποίηση των ΑΤΕΙ με αντίστοιχα ΑΕΙ.
Θα συμφωνήσω και εγώ με την σειρά μου με τα σχόλια των υπολοίπων συναδέλφων – σχολιαστών και τις μεταβατικές διατάξεις που κάποιοι προτείνουν και επιβάλλετε να προστεθούν στο νομοσχέδιο.
1)Αυτόματη ισοτίμηση των φοιτητών που έλαβαν πτυχία των εν λόγω Ανωτάτων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, μετά το 2001, αφού Τα ΤΕΙ από το 2001 και έπειτα με τους διαδοχικούς νόμους 2916/2001, 3549/2007 και 4009/2011, καθώς και τον νόμο 4485/2017, εξομοιώθηκαν με τα ΑΕΙ ως προς τον σκοπό και τον ρόλο τους. βρίσκονται στην Ανώτατη Εκπαίδευση και οι απόφοιτοι τους λαμβάνουν πτυχία που αντιστοιχούν στο επίπεδο προσόντων (Ε.Ε.Π.) 6 μαζί με αυτά που λαμβάνουν οι απόφοιτοι των ΑΕΙ.
2) Κατάργηση του Π.Ε. και Τ.Ε. σε νομοθετικό επίπεδο για όλους τους απόφοιτους μετά το 2001. Αυτοδίκαιη μετάταξη στο Δημόσιο όλων των ανωτέρω πτυχιούχων στην Π.Ε. κατηγορία αφού ο διαχωρισμός σε Π.Ε. και Τ.Ε. δεν θα έπρεπε να υφίσταται εφόσον τα ΤΕΙ από το 2001 έγιναν ΑΕΙ με τους διαδοχικούς νόμους 2916/2001, 3549/2007 και 4009/2011, καθώς και τον νόμο 4485/2017, σύμφωνα με τον οποίο εξομοιώθηκαν με τα Πανεπιστήμια ως προς τον σκοπό και τον ρόλο τους. Ο μέχρι σήμερα απαράδεκτος «διαχωρισμός» των αποφοίτων ΑΕΙ (Τεχνολογικού και Πανεπιστημιακού τομέα) σε Π.Ε. και Τ.Ε. μας υποβιβάζει μισθολογικά και επαγγελματικά.
3) Δυνατότητα στους παλαιότερους απόφοιτους, να εισέλθουν με ειδικές κατατακτήριες εξετάσεις ή αυτόματη ένταξη στα τμήματα και να παρακολουθήσουν τα επιπλέον μαθήματα που θα ορίσουν αυτά και καθώς εξεταστούν επιτυχώς σε αυτά να λάβουν τον νέο Πανεπιστημιακό τίτλο, στη βάση της ισονομίας και ισοπολιτείας, καθώς το ίδιο συνέβη και σε προηγούμενες Πανεπιστημιοποιήσεις-Μετεξελίξεις ανώτερων και ανώτατων σχολών με τις μεταβατικές διατάξεις των οποίων δινόταν η δυνατότητα σε παλαιότερους απόφοιτους να αναβαθμίζουν τα πτυχία τους.
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Αξιοτιμε κ. Υπουργέ, Οι φοιτητές του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογιας Θεσσαλονίκης πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Σχολή μας επιβάλλεται να ενταχθεί στο υπό ίδρυση Διεθνές Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Οι λόγοι που καθιστούν επιβεβλημένη την ένταξη είναι πολλοί και έχουν ακουστεί από διάφορες φωνές όλη αυτή την εβδομάδα της διαβούλευσης, αλλά και το προηγούμενο διάστημα, από την ημέρα που δημοσιοποιήσαμε το πρόβλημα. Σήμερα θέλουμε να σταθούμε σε έναν από αυτούς τους λόγους: την ανάγκη οι επαγγελματίες Αισθητικοί να έχουν υψηλή επιστημονική κατάρτιση ώστε να προσφέρουν στους πολίτες υπηρεσίες ανάλογου επιπέδου. Έιναι προφανές ότι αυτό θα το εξασφαλίσει αποτελεσματικότερα η φοίτηση των μελλοντικών αισθητικών σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα. Είμαστε βέβαιοι ότι θα πρυτανεύσει η λογική και η Αισθητική θα έχει στο νέο Διεθνές Πανεπιστήμιο τη θέση που της αξίζει.
https://youtu.be/1p-CMgBznWk
https://secure.avaaz.org/el/community_petitions/Ypoyrgos_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_LEME_OHI_STO_KLEISIMO_TOY_TMIMATOS_TIS_AISThITIKIS_KOSMITOLOGIAS_TOY_ATEITh/
Με εκτίμηση,
Οι φοιτητές του τμήματος Αισθητικής&Κοσμητολογίας του ΑΤΕΙΘ
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. Θεωρούμε αδιανόητο για πολιτικές σκοπιμότητες που εξυπηρετεί η τωρινή ηγεσία του Υπουργείου να μην συμπεριληφθεί στη νέα ονομασία του Πανεπιστημίου ο τίτλος «Αλεξάνδρειο» που έχει κατοχυρώσει με Προεδρικό Διάταγμα το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης από το 2005.Ο όρος «Αλεξάνδρειο» θα βοηθήσει προφανώς στο κύρος του Νέου Πανεπιστημίου αλλά και στην περαιτέρω διεθνοποίηση του
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Είναι βέβαιο ότι το Σχέδιο Νόμου είναι προσαρμοσμένο στις επιθυμίες των μελών ΔΕΠ και στις ανάγκες της εκάστοτε τοπικής οικονομίας (μη τυχόν και χάσουν τον φοιτητή-πελάτη). Μετά δε από το βέτο που άσκησε το Υπουργείο για ένα τμήμα ανά ειδικότητα τα Ιδρύματα κατέληξαν σε συμφωνία, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα συμφέροντα των φοιτητών. Το μότο του Υπουργείου «πρώτα ο μαθητής» φαίνεται πως ξεχάστηκε γρήγορα!
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις αδικιών:
Φοιτητής του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχ/κών του ΤΕΙ ΚΜ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο στην ειδικότητά του, από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχ/κών του ΔΙ.ΠΑ.Ε.. Φοιτητής του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχ/κών ΤΕΙ ΑΜΘ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο από το Τμήμα Χημείας του ΔΙ.ΠΑ.Ε. με πολύ περισσότερα μαθήματα, αφού τα προγράμματα σπουδών είναι βέβαιο ότι διαφέρουν περισσότερο και καθυστέρηση, σε μια ειδικότητα που δεν έχει καμιά σχέση με αυτήν που επέλεξε να σπουδάσει. Γιατί δεν του δίνεται η δυνατότητα να ενταχθεί στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχ/κών του ΔΙ.ΠΑ.Ε., αν το επιθυμεί, για να έχει την ίδια αντιμετώπιση;
Φοιτητής του Τμήματος Πολιτικών Μηχ/κών ΤΕΙ ΚΜ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο στην ειδικότητά του, από το Τμήμα Πολιτικών Μηχ/κών του ΔΙ.ΠΑ.Ε.. Φοιτητής του Τμήματος Πολιτικών Μηχ/κών ΑΤΕΙΘ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο από το Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του ΔΙ.ΠΑ.Ε. με πολύ περισσότερα μαθήματα, αφού τα προγράμματα σπουδών είναι βέβαιο ότι διαφέρουν περισσότερο και καθυστέρηση, σε μια ειδικότητα που δεν έχει καμιά σχέση με αυτήν που επέλεξε να σπουδάσει. Γιατί δεν του δίνεται η δυνατότητα να ενταχθεί στο τμήμα Πολιτικών Μηχ/κών του ΔΙ.ΠΑ.Ε., αν το επιθυμεί, για να έχει την ίδια αντιμετώπιση;
Φοιτητής του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΤΕΙ ΑΜΘ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο στην ειδικότητά του, από το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΔΙ.ΠΑ.Ε.. Φοιτητής του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του ΤΕΙ ΚΜ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΔΙ.ΠΑ.Ε. με περισσότερα μαθήματα, αφού τα προγράμματα σπουδών είναι βέβαιο ότι διαφέρουν περισσότερο και καθυστέρηση, σε μια διαφορετική ειδικότητα από αυτή που επέλεξε να σπουδάσει. Γιατί δεν του δίνεται η δυνατότητα να ενταχθεί στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ή στο Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων του ΔΙ.ΠΑ.Ε., αν το επιθυμεί, για να έχει την ίδια αντιμετώπιση; Γιατί δεν του δίνεται η δυνατότητα να ενταχθεί και στο συναφές, έστω, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΔΙ.ΠΑ.Ε., αν το επιθυμεί;
Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Οχημάτων του ΑΤΕΙΘ, δύναται να πάρει Πανεπιστημιακό πτυχίο από το Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του ΔΙ.ΠΑ.Ε., σε μια διαφορετική ειδικότητα από αυτή που επέλεξε να σπουδάσει. Γιατί δεν του δίνεται η δυνατότητα να ενταχθεί στο συναφές Τμήμα Μηχανολόγων Μηχ/κών του ΔΙ.ΠΑ.Ε., αν το επιθυμεί;
Η μη ένταξη των φοιτητών των τμημάτων που καταργούνται ή αλλάζουν όνομα και αντικείμενο σπουδών από τώρα, μετά από αίτησή τους, στα νέα προγράμματα σπουδών θα προκαλέσει καθυστέρηση στην αποφοίτησή τους αφού θα απαιτηθούν περισσότερα μαθήματα για να αποκτήσουν πανεπιστημιακό πτυχίο στη νέα ειδικότητα. Γιατί ένας φοιτητής που έχει ολοκληρώσει με επιτυχία λιγότερα από π.χ. 10 μαθήματα δεν εντάσσεται από το νέο Ακαδ. έτος στο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα σπουδών, αν το επιθυμεί, ώστε να χρειαστεί λιγότερο χρόνο κι επιπλέον μαθήματα για να αποφοιτήσει;
Ελπίζω τα παραπάνω σχόλια να γίνουν αντικείμενο γόνιμου προβληματισμού προς όφελος των φοιτητών και των οικογενειών τους. Πρέπει η αντιμετώπιση όσων δικαιούνται κι επιθυμούν να αποκτήσουν Πανεπιστημιακό πτυχίο να είναι κατά το δυνατόν ισότιμη, δίνοντας τη δυνατότητα περισσότερων επιλογών σ΄ αυτούς που τα Τμήματά τους καταργούνται, οι οποίοι ούτως ή άλλως θίγονται, αφού θα υποχρεωθούν ν΄ αλλάξουν περιβάλλον σπουδών. Ας τους δοθεί τουλάχιστον η δυνατότητα να αποκτήσουν Πανεπιστημιακό πτυχίο στην ειδικότητα που θα επιλέξουν. Να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα!
Θελουμε να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Ως φοιτητές του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του ΑΤΕΙ παίρνουμε το θάρρος να εκφράσουμε τη δυσαρέσκεια μου για τις ελλιπείς πληροφορίες του άρθρου 11. Στο παραπάνω άρθρο, δεν υπάρχει καμία επισήμανση για την τύχη των αποφοίτων του τμήματος μου. Έχει καταβληθεί προσπάθεια, έχει αφιερωθεί χρόνος, έχουν δοθεί χρήματα για να αποκτηθεί ένα πτυχίο διάρκειας 4 ετών και παραπάνω από έναν υπέρογκο αριθμό ατόμων βιώνοντας ταυτόχρονα κοινωνική και οικονομική κρίση στο τόπο αυτό. Είναι λυπηρό, γνωρίζοντας τα προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος να απαξιώνετε τα πτυχία αυτά, έχοντας το υπουργείο το ίδιο ισοβαθμήσει πρωτίστως τα ΤΕΙ με τα ΑΕΙ.
Θερμή παράκληση μη λάβετε αψήφιστα τα λόγια όλων μας.
Με εκτίμηση
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Θελουμε να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.
Θελουμε να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Συγχαρητήρια για πολύ αξιόλογη προσπάθεια αναδιάρθρωσης στην εκπαίδευση.
Η παράγραφος 6 του άρθρου 11 (Ένταξη φοιτητών), έρχεται σε αντίθεση με την συνταγματική αρχή της ισότητας, για την κατηγορία των εν ενεργεία φοιτητών, υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Ο διαχωρισμός σε φοιτητές 2 ταχυτήτων, δηλαδή σε αυτούς που θα μπορούν να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους σε Πανεπιστημιακό και σε αυτούς που έχουν ξεπεράσει τα 8+4 εξάμηνα είναι άδικος.
Ειδικά όταν αυτό νομοθετείται από την κυβέρνηση που κατάργησε τις διαγραφές με το σκεπτικό πως οι πιο αδύναμοι κοινωνικά και οικονομικά φοιτητές, είναι αυτοί που ξεπερνάνε κατά πολύ τα τυπικά έτη σπουδών. Στην κατηγορία αυτή δεν ανήκουν μόνο οι «αιώνιοι φοιτητές» αλλά και οι φοιτητές που είχε διακοπεί η φοίτησή τους, πέρα από τη θέλησή τους για σοβαρούς λόγους, όπως στην περίπτωσή μου ως φοιτήτρια στο τμήμα Βιβλιοθηκονομίας του ΑΤΕΙΘ, όπου με αίτηση μου έγινε η επανεγγραφή για τη συνέχιση των σπουδών. Επομένως δεν υπάρχει λόγος να τιμωρούνται και να διαχωρίζονται οι φοιτητές, δώστε τους την ευκαιρία για ίση εκπαίδευση.
Παρακαλώ να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 6 του άρθρου 11 καθώς διαχωρίζει τους φοιτητές οι οποίοι δυστυχώς για σημαντικούς λόγους δεν μπόρεσαν να τελειώσουν εντός των προβλεπόμενων ετών τις σπουδές και δεν τους αποκλείεται η δυνατότητα να λάβουν πτυχίο του νέου πλέον Πανεπιστημίου.
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Επίσης, δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά του δικαιώματα!!
1. Να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
2. Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.
Θελουμε να δοθεί η δυνατότητα ένταξης σε όλους τους ενεργούς προπτυχιακούς φοιτητές, ανεξαρτήτου εξαμήνου, να εισέλθουν στο νέο Πανεπιστήμιο για την λήψη Πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών. Δεν γίνεται να χωρίζουμε τους φοιτητές σε δύο ταχύτητες ,παλιούς και καινούργιους, όταν διδάσκονται το ίδιο Πρόγραμμα Σπουδών.
Δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για τους χιλιάδες αποφοίτους των τμημάτων των ΤΕΙ. Πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής ,όσοι το θελήσουν, στο νέο Πανεπιστήμιο αλλά και σε καμία περίπτωση να μην κινδυνεύσουν τα Επαγγελματικά τους Δικαιώματα.