Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 27 Ιουνίου 2015, 07:56 | Νίκη

    Στο Διεθνή χώρο, τις τελευταίες δεκαετίες άρχισε να ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ η ιδέα της ύπαρξης δυο διαφορετικών εκπαιδευτικών συστημάτων Γενικής και Ειδικής εκπαίδευσης. Η συγκεκριμένη κριτική οδήγησε πολλές χώρες στην ιδεολογία της συμπερίληψης των παιδιών που κρίθηκαν ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης. Σημαντικό σταθμό στην αποδοχή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, αποτέλεσε η Διακήρυξη της Σαλαμάνκα (UNESCO, 1994). H νέα αυτή τάση στην εκπαίδευση έχει ως προϋπόθεση τη δημιουργία ενός σχολείου για ΟΛΟΥΣ. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν πρέπει να μείνει αμέτοχο στις εξελίξεις που αφορούν την εκπαίδευση των μαθητών που κρίθηκαν ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έτσι, στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης η εκπαίδευση αυτών των μαθητών δε θα πρέπει να αναγνωρίζεται ως ξεχωριστό και ανεξάρτητο από τη γενική εκπαίδευση σύστημα αλλά να έχει ως επίκεντρο την ΕΝΙΑΙΑ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

    Η θεσμοθέτηση χάσματος και ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ μεταξύ γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και η αναγνώρισή τους ως ξεχωριστών συστημάτων και κλάδων αναπαράγει την ιδεολογία του αποκλεισμού, αποτελεί σοβαρότατο ΕΜΠΟΔΙΟ για την προώθηση της ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΙΑΔΕΥΣΗΣ και αποτελεί εξ ορισμού διάκριση σε βάρος των μαθητών που κρίθηκαν ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η επιμονή στην δημιουργία παράλληλων θεσμών διαχωριστικής ειδικής αγωγής που νομιμοποιούν την απαλλαγή του γενικού σχολείου και του γενικού εκπαιδευτικού της τάξης από την υποχρέωση να προσαρμοστεί στις ανάγκες όλων των μαθητών, όχι μόνο δεν ενδυναμώνει το σύστημα της γενικής εκπαίδευση να ανταποκριθεί στις ανάγκες της συμπερίληψης αλλά, αντιθέτως, μειώνει την ανοχή της γενικής εκπαίδευσης στην ποικιλότητα/διαφορετικότητα των μαθητών αναπαράγοντας την πρακτική του αποκλεισμού ακόμη και μέσα στον ίδιο τον χώρο του γενικού σχολείου.

    Ένα συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δυνατό να προωθεί το χάσμα στην εκπαίδευση των γενικών και ειδικών εκπαιδευτικών. Η αναγνώριση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ως ξεχωριστού και πλήρως διακριτού από τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής κλάδου στηρίζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες και ως εκ τούτου αποτελεί εξ ορισμού εμπόδιο στην ενταξιακή/συμπεριληπτική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι Νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 & οι Δάσκαλοι ΠΕ 70.50 ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70/ΠΕ60. Είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν.
    Η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ο οποίος είναι σαφής στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008) αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ είναι ΕΝΙΑΙΑ. Η διάκριση μεταξύ Ειδικής- Γενικής αγωγής σε όλα τα επίπεδα (μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολείων) αποτελεί σαφή παραβίαση του δικαιώματος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη εκπαίδευση και δε ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. Η προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 πρέπει να προσμετράτε και στους δύο πίνακες (Γενικής και Ειδικής Αγωγής). Είναι επιτακτικής ανάγκης η τήρηση δικαιοσύνης και ίσης μεταχείριση στο χώρο της Εκπαίδευσης. H Εκπαίδευση είναι Ενιαία και ο κλάδος δεν πρέπει να διασπαστεί/ διαχωριστεί.

    Από την πιο πάνω ανάλυση προκύπτει ότι το Υπουργείο Παιδείας αποτελεί ένα σημαντικό ΕΜΠΟΔΙΟ στην εφαρμογή και αποτελεσματική λειτουργία της ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΗ στην Ελλάδα. Προκειμένου να υλοποιηθεί το όραμα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης επιβάλλονται ριζικές αλλαγές τόσο στάσεων και συμπεριφοράς απέναντι στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και σε θέματα συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκομένων. Η αλλαγή εκπαιδευτικής πολιτικής και πρακτικής δεν αποτελεί δρόμο χωρίς εμπόδιο. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση θεωρείται ένα από τα πιο φιλόδοξα εκπαιδευτικά σχήματα της εποχής και απαιτεί ριζοσπαστικές αλλαγές στη παραδοσιακή λειτουργία των σχολείων ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Αλλαγές στην ιδεολογία, τη στάση, τη συμπεριφορά, την διδακτική προσέγγιση, και τον προγραμματισμό.
    Την ευθύνη για την μεθόδευση των αλλαγών αναμφίβολα επωμίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Αρχικά, θεωρείται σημαντική η τοποθέτηση του κατάλληλου προσωπικού στις θέσεις των λειτουργών του Υπουργείου Παιδείας. Οι λειτουργοί αυτοί είναι καλό να είναι άτομα ικανά να βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων και στη προώθηση καινοτομιών οι οποίες θα προωθήσουν την εφαρμογή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Δυστυχώς η Ελληνική πορεία προς την συμπεριληπτική εκπαίδευση χαράχθηκε κατά τις προηγούμενες δεκαετίες μέσα από την αποσπασματική και σε αρκετές περιπτώσεις, άκριτη υιοθέτηση πολιτικών και πρακτικών του εξωτερικού, χωρίς προηγούμενη ανάλυση των ιδιαίτερων συνθηκών της χώρας, χωρίς συστηματικό έλεγχο συνεπειών και αποτελεσμάτων και τελικά χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον για την κατανόηση της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας.

    ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΝ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ»;

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑ ΤΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

  • 27 Ιουνίου 2015, 07:51 | Maria

    Ζητάμε ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ.

    Να μετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 &70.50 και στους δυο πίνακες. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70.ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΑΜΣΖΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΓΩΓΗΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΕΠΣΙΤΗΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΠΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Κ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥς ΤΙΜΩΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.

    Η ΔΟΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47

  • 27 Ιουνίου 2015, 07:46 | Γεωργία

    Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που πρόσφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες ή απομακρυσμένες περιοχές κατά την περίοδο 2010-2014, με μεγάλη έκπληξη και ιδιαίτερη απογοήτευση είδαν τη νομοθετική ρύθμιση, που αφορά την προσμέτρηση προϋπηρεσίας στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από το 2010, να μην υπολογίζεται στο διπλάσιο ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.
    Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη λογική μιας τέτοιας απόφασης, για την οποία δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας, καθώς νιώθουμε ότι απαξιώνεται με αυτό τον τρόπο από την πολιτεία το εκπαιδευτικό έργο που προσφέραμε υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Ειδικά όταν συνεχίζεται να προσμετράτε στο διπλάσιο η προϋπηρεσία των συναδέλφων που υπηρέτησαν στις ίδιες σχολικές μονάδες πριν το 2010 και μετά το 2014. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε αυτή τη διάκριση στην αντιμετώπιση των συναδέλφων και ποια συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετεί!!!
    Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτα σχολεία τα σχολικά έτη 2010 – 2014 ζητάμε να ανακληθεί η ρύθμιση που αποτελεί κατάφωρη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών που δε δίστασαν να υπηρετήσουν σε δύσκολα προσβάσιμες και απομονωμένες περιοχές, και να υπάρξει άμεση τροποποίηση της νομοθετικής ρύθμισης, ώστε αυτή να ισχύει για όλους και όχι μόνο για συναδέλφους που υπηρέτησαν πριν το 2010 και μετά το 2014. Με τη λογική του υπουργείου, ότι δεν ήξεραν οι συνάδελφοι ότι θα ανοίξουν οι πίνακες, θα μπορούσε να μην αναγνωριστεί καμία προϋπηρεσία στους αναπληρωτές. Η διαιώνιση των αδικιών προκαλούν το κοινό αίσθημα και προσβάλλουν τον κόπο των ανθρώπων που εργάστηκαν σε δυσμενείς συνθήκες ανά τη χώρα.

    Η ΔΟΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47

  • 27 Ιουνίου 2015, 07:43 | Γεωργία

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.

    Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προυπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγηθουμε στην ανεργία, έχοντας μάλιστα επιπλέον προσόντα. Το βασικό μας πτυχίο είναι στην γενική εκπαίδευση. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

    ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ο διαχωρισμος της ειδικής από την γενική αγωγή.

    Τιμωρούμαστε επειδή έχουμε επιπλέον προσόντα και καλύπτουμε πάγιες ανάγκες και κενά στην ειδική αγωγή; Αν δεν ήμασταν εμείς τόσα χρόνια με τα επιπλεόν προσόντα όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα ήταν στα σπίτια τους (όπως συνέβαινε πριν 30 χρόνια). Αντί να επιβραβεύετε αυτά τα προσόντα, μας τιμωρείτε;

  • 27 Ιουνίου 2015, 07:41 | Βάσω

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ 47
    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ

    Αναφορικά με τα δυσπρόσιτα:

    Στους σχετικούς πίνακες η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες υπολογιζόταν στο διπλάσιο σε εφαρμογή του ισχύοντος και σήμερα Ν.3391/2005 (άρθρο 9, παρ. 3) αναδρομικά από το 2002 μέχρι και το 2010 και θα υπολογίζεται στο διπλάσιο από το 2014 και εφεξής σε μερική εφαρμογή του Ν.4283/2014 (άρθρο 5).

    Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του.

    Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.

    Δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία μας για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010.

    Αναφορικά με τους πίνακες Αναπληρωτων Ειδικής Αγωγής:

    Η ρύθμιση για το διαχωρισμό των πινάκων Αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε Γενικής και Ειδικής κινείται ενάντια στη φιλοσοφία της Συνεκπαίδευσης. Ένα συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δυνατό να προωθεί το διαχωρισμό και την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών σε Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Η αναγνώριση των ειδικών εκπαιδευτικών ως ξεχωριστού και πλήρως διακριτού από τους γενικούς εκπαιδευτικούς κλάδου στηρίζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών που έχουν κριθεί να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αποτελεί εμπόδιο στην ενταξιακή/συμπεριληπτική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Γιατί να υπάρξει διαχωρισμός μόνο σοτυς πίνακες αναπληρωτων και όχι και τους πίνακες μονίμων διορισμών; Μήπως εξυπηρετούνται προσωπικά συμφέροντα;Ο νομοθέτης οφείλει να νομοθετεί με βάση τη δικαιοσύνη και όχι τα προσωπικά συμφέροντα ομάδων.

    Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61- ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα έχουν κανένα νόημα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία.

  • 27 Ιουνίου 2015, 06:34 | Marios

    Μην στερείτε από τους εκπαιδευτικούς, προϋπηρεσία που προσφέρθηκε σε δομές του Υπουργείου Παιδείας.
    Να μη ψηφιστεί το άρθρο που διαχωρίζει την προύπηρεσία των εκπαιδευτικών σε ειδική και γενική.Είναι άδικο!

  • 27 Ιουνίου 2015, 06:32 | Marios

    Μην στερείτε από τους εκπαιδευτικούς, προϋπηρεσία που προσφέρθηκε σε δομές του Υπουργείου Παιδείας.Να μη ψηφιστεί το άρθρο που διαχωρίζει την προύπηρεσία σε ειδική και γενική.

  • 27 Ιουνίου 2015, 06:23 | Γιώργος Λ.

    Κατάργηση του άρθρου 47 παρ.4.
    Δεν είναι δυνατόν να διαχωρίζεται η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών όπου κι αν αυτή προσφέρθηκε.

  • 27 Ιουνίου 2015, 06:16 | Δήμητρα Π..

    Η προϋπηρεσία που προφέρθηκε σε δημόσια σχολεία δε διαχωρίζεται, είναι ενιαία. Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στον κλάδο τους ΠΕ70 και ΠΕ60 αντίστοιχα, όπου είναι και το βασικό τους πτυχίο…. ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 06:06 | Κοσμάς Ν.

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση του άρθρου 47 παρ.4.
    Είναι άδικη η ρύθμιση για τους ΠΕ 60.50 και ΠΕ70.50.

  • 27 Ιουνίου 2015, 03:10 | Mitsos

    Επικροτώ την αναγνώριση της προϋπηρεσίας από το 2010!!!

    Θεωρώ ότι θα πρέπει να μοριοδοτηθούν τα ακαδημαϊκά προσόντα (μεταπτυχιακά κ.λπ.).

    Επίσης, σχετικά με την ειδική αγωγή πιστεύω ότι θα ήταν άδικο να προσμετρηθεί στο πλαίσιο της γενικής.

  • 27 Ιουνίου 2015, 01:42 | Κ.

    ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ της Παιδείας,

    Σας παρακαλώ πολύ, εάν θέλετε να επικρατήσει αντικειμενικότητα στις προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών ή και στο μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών, να λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω 2 (δύο ) προτάσεις:

    Α΄ ΠΡΟΤΑΣΗ:

    να καταρτισθεί ΕΝΙΑΙΟΣ πίνακας αναπληρωτών
    βάσει μορίων με σειρά προτεραιότητας ΑΣΕΠ, όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα άλλα Υπουργεία, δηλαδή με μόρια βασικού ΠΤΥΧΙΟΥ, μόρια μεταπτυχιακού, διδακτορικού, μόρια γνώσης όλων των ξένων γλωσσών και όχι μίας έως και δύο –στα πλαίσια της πολυγλωσσίας-, μόρια πιστοποίησης στις νέες τεχνολογίες. Έτσι θα πάει μπροστά η ταλαίπωρη Δημόσια Εκπαίδευση.

    Τα μόρια της προϋπηρεσίας και τα μόρια της οικογένειας σε κάνουν ικανό εκπαιδευτικό για ανάληψη καθηκόντων ως εκπαιδευτικού λειτουργού; Σε ποιο μέρος του κόσμου ισχύει αυτό; Η προϋπηρεσία να αναγνωρίζεται μετά το μόνιμο διορισμό του εκπαιδευτικού.

    Β΄ ΠΡΟΤΑΣΗ: να προκηρύξετε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών, για να δούμε πόσα « απίδια » πιάνουμε και βάσει αυτού του ΝΕΟΥ και ΜΟΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ να καταρτιστεί ΕΝΙΑΙΟΣ πίνακας αναπληρωτών.

    Γιατί πότε και πώς οι ΧΙΛΙΑΔΕΣ άνεργοι και πολλοί εξ αυτών άριστοι και προσοντούχοι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν προϋπηρεσία, πότε και πώς πιστεύετε ότι θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου να αποκτήσουν και αυτοί την πολυπόθητη προϋπηρεσία;

    Αμφισβητεί κανένας το βαθμό πτυχίου τη στιγμή που έχουμε εξεταστεί σε 48 τουλάχιστον και πλέον μαθήματα από αντίστοιχους τον αριθμό Καθηγητές για να πάρουμε το πτυχίο μας ; Τι είναι πιο αντικειμενικό από το βαθμό του βασικού μας πτυχίου ;

    Είναι λογικό να αναλαμβάνει κάποιος εκπαιδευτικός καθηγητής ως ωρομίσθιος σε σχολείο στο τέλος του διδακτικού έτους και να κατατάσσεται στους πίνακες αναπληρωτών με προϋπηρεσία υπερσκελίζοντας τους τόσους και τόσους αναπληρωτές του πίνακα αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία ; Αιδώς Αργείοι ….

    Μετά τα ανωτέρω επιβάλλεται λοιπόν να ισχύσει ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ με όλα τα προαναφερθέντα σύμφωνα είτε με την Πρόταση Α΄ (μόρια ΑΣΕΠ με σειρά προτεραιότητας ) είτε με την Πρόταση Β΄ ( διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ )

    Τι γελοίο είναι και αυτό που συμβαίνει με την κερκόπορτα των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής !!! Παίρνουν μόρια από την προϋπηρεσία Ειδικής Αγωγής και τα χρησιμοποιούν , τα εκμεταλλεύονται και τα αξιοποιούν για το διορισμό στη Γενική Αγωγή !!! Μέχρι εδώ και μη παρέκει.

    Τα μόρια της προϋπηρεσίας λοιπόν να μη χρησιμοποιούνται ως κριτήριο για την κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών μήτε ως κριτήριο για μόνιμο διορισμό. Θα υπολογίζονται τα μόρια αυτά μετά το μόνιμο διορισμό τους στις αποσπάσεις , στις μεταθέσεις και στη μισθολογική τους εξέλιξη ο χρόνος προϋπηρεσίας… Τι πιο σωστό και λογικό ;;;

    Επίσης, τι θα πει κατηγορία … πολυτέκνων και τριτέκνων ;;; Τα παιδιά των δίτεκνων και μονότεκνων οικογενειών δεν χρήζουν προστασίας ;;; Και εάν δεν έχεις παρά τη θέλησή σου παιδιά , θα είσαι εξοβελιστέος από την Εκπαίδευση ;;; Τα παιδιά σε καθιστούν ικανό εκπαιδευτικό ;;; Παίρνουν επιδόματα για τα παιδιά -ας διεκδικήσουν και μεγαλύτερα επιδόματα- δεν είναι όμως σωστό και λογικό να παίρνουν και τις … θέσεις !!! Υπάρχει κριτήριο γονιμότητας ;;; Και γιατί άραγε αυτό να συμβαίνει μόνο στο Υπουργείο Παιδείας ;;; Προβληματιστείτε παρακαλώ και ολίγον.

    Τέλος να καταργηθούν και όλα τα μόρια προηγούμενων διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Όταν προκηρυσσόταν και προκηρύσσεται ένας διαγωνισμός ΑΣΕΠ , προκηρυσσόταν και προκηρύσσεται ακόμη και σήμερα για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων. Όταν δεν συμπεριλαμβάνεσαι μέσα στον συγκεκριμένο προκηρυχθέντα προς πλήρωση αριθμό θέσεων του διαγωνισμού αυτού, εύλογα δεν διορίζεσαι, απλά ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ , εφόσον πέτυχες τη βαθμολογία της βάσης, αλλά ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΛΗΠΤΕΟΣ . Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να καταργηθεί η προσμέτρηση των μορίων παρελθόντων ΑΣΕΠ .

    Επιπρόσθετα από το 2008 και μετά όσοι έχουν τελειώσει τις σπουδές τους «αποκλείστηκαν» στην πραγματικότητα από το δικαίωμα να αποκτήσουν προϋπηρεσία , αφού δεν ξαναέγινε διαγωνισμός ΑΣΕΠ για να προσμετρώνται και γι’ αυτούς μόρια διαγωνισμού ΑΣΕΠ, με αποτέλεσμα αξιότατοι ,προσοντούχοι και ικανότατοι εκπαιδευτικοί να παραμένουν στα αζήτητα του πίνακα αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία. Γιατί όλα αυτά ;;;

    Από ΕΣΑΣ εξαρτάται να υιοθετήσετε ή την Α΄πρόταση ή τη Β΄πρόταση ,προτάσεις που εξέθεσα στην αρχή, ώστε να δώσετε την ευκαιρία και στους ικανότατους εκπαιδευτικούς αυτού του πίνακα χωρίς προϋπηρεσία να συμβάλουν στην άνοδο της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

    Σας ευχαριστώ πολύ και ευελπιστώ πως θα νομοθετήσετε το πιο συμφέρον στην Εκπαίδευση.

  • 27 Ιουνίου 2015, 01:09 | Άλεξ

    Λίγα λεπτά μετά το διάγγελμα για δημοψήφισμα, προσπαθώντας να βρω κάτι θετικό σε όλο αυτό, διαπιστώνω πως τόσο εμείς όσο και οι »συνάδελφοι μας» θα μείνουμε άνεργοι. Οπότε κατάφεραν από μια άποψη τον στόχο τους! Οι ΠΕ70.50/60.50 μένουν άνεργοι, αλλα επειδή ρόδα είναι και γυρίζει θα μείνουμε όλοι μαζί!! Πλακίτσα για να σπάσω την μονοτονία της διαβούλευσης. Μέσα σε μια χώρα που όλα καταρρέουν εμείς συνεχίζουμε τη διαβούλευση μας, διχασμένοι σαν κλάδος, προσπαθώντας ο ένας να εξοντώσει τον άλλο..

    Παρατήρησα όμως κάτι, ο Πρωθυπουργός σήμερα ζήτησε από το λαό να αποφασίσει, και είπε ότι θα σεβαστεί το αποτέλεσμα της πλειοψηφίας.
    Το υπουργείο παιδείας υπολογίζει την πλειοψηφία;;;
    Το συνδικαλιστικό όργανο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η ΔΟΕ, αποφάσισε ομόφωνα και ζητάει την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47.
    Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών μίλησε και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες και η λασπολογία δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα.

    ZHTAME THN ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 00:59 | Παναγιώτα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 00:11 | Γκορίδης Χάράλαμπος

    1) Έχεις πρόβλημα με το παιδί σου και πρέπει να είναι κοντά σε νοσοκομείο. Αν σε στείλουν ως αναπληρωτή στην Φολέγανδρο, η στην Πάρο, η στην Κέα κτλ και αρνηθείς παίρνεις την ποινή για ένα χρόνο. Καμία πρόβλεψη γι αυτό. Και δεν είναι μόνο τα νοσήματα που προβλέπονται από το νόμο. Υπάρχουν κατά περίπτωση και άλλα. Ας μην έχεις ευνοϊκότερη μεταχείριση. Αλλά να μην παίρνεις την ποινή.
    2) Όταν π.χ. Δηλώνεις περιοχή Δ’ Κυκλάδων, αυτή περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά νησιά με άλλη συγκοινωνία το καθένα και τελείως διαφορετικές υποδομές π.χ όπως είπα στο 1, Νοσοκομείο. Δεν έχει καμία ομοιότητα με το να δηλώσεις για παράδειγμα Δ’ Θεσσαλονίκης. Άρα ορθότερο θα ήταν για την νησιωτική Ελλάδα να δηλώνεις το νησί και όχι δευτεροβάθμια.
    3) Το σύστημα τοποθέτησης είναι τελείως διαβλητό. Από την στιγμή που μία δευτεροβάθμια διεύθυνση δεν βγάζει εξ αρχής όλα τα κενά, αλλά τα βγάζει σταδιακά με όποια σειρά θέλει και όποτε θέλει, τότε υπάρχουν και φωτογραφικές θέσεις και ρουσφέτια.
    4) Δεν μπορεί κανείς να κάνει δήλωση σε περισσότερες από δύο ειδικότητες. Γιατί; Είναι τιμωρία για όποιον έχει κάνει περισσότερες σπουδές και έχει τελειώσει περισσότερες από δυο διαφορετικές σχολές;
    5) Όταν έχεις δύο ειδικότητες κάνεις μια αίτηση. Τραγικό. Γιατί δηλώνεις περιοχές κοινές και για τις δύο ενώ μπορεί η μία να έχει από την φύση της ειδικότητας σχολεία σε άλλες περιοχές και η άλλη σε άλλες. Μία ξεχωριστή αίτηση για κάθε ειδικότητα είναι το σωστό.
    6) Γιατί στην αίτηση υπάρχει περιορισμός στις περιοχές προτίμησης. Θα πρέπει αν όχι να μπουν όλες τουλάχιστον να τριπλασιαστεί ο αριθμός τους. Το λεγόμενο «κουτάκι» που αποδέχεσαι τον διορισμό και σε άλλες περιοχές με αυτόν τον τρόπο θα χρησιμοποιείται μόνο από αυτούς που θέλουν να δηλώσουν τα πάντα.

  • 27 Ιουνίου 2015, 00:00 | Ευαγγελία

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.

    Πως γίνετε να λέει κάποιος ότι μετράει η προϋπηρεσία μας στο πινάκα ειδικής; Αφού σε περίπου δυο χρονια θα μείνουμε εξω απο αυτον τον πίνακα όταν οι 61 και οι 71 θα στελεχώνουν αποκλειστικά τον Πίνακα Ειδικής!!Πολλοί απο εμας θα δουλεύαμε και απο τον πινακα γενικης, και τόσα χρόνια αφήνουμε τις θέσεις μας στη γενική, αυτό δεν ενοχλούσε κανέναν, αντιθέτως τους βόλευε, και τώρα βρήκαν την ευκαιρία να μας ξεφορτωθούν με πλάγιους τρόπους!

    Έτσι, καθώς σήμερα, τα επιπλέον προσόντα μας στην Ειδική Αγωγή απαξιώνονται, ήρθε η ώρα να γυρίσουμε πίσω στον πίνακα όπου έχουμε το βασικό μας πτυχίο!
    Άραγε ποιος θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά;;

    Δεν κλέψαμε, ούτε μπήκαμε πλαγίως, τόσα χρόνια ακολουθούμε το νόμο του κράτους και περιμέναμε να ανταμειφθούν οι κόποι και οι θυσίες μας.

    Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να διαχωρίζεται η Εκπαίδευση.

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:49 | Ελένη Αδ.

    Οι ΠΕ70.50 και οι ΠΕ60.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.Η προϋπηρεσία τους πρέπει να προσμετρείται στους πίνακες ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, στο βασικό τους πτυχίο! Απαράδεκτη και άδικη η ρύθμιση που διαχωρίζει τη γενική και την ειδική εκπαίδευση! Να μην ψηφιστεί το άρθρο 47 παρ.4

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:49 | ΝΙΚΟΣ Κ.

    Τα δυσπρόσιτα σχολεία ήταν, ειναι και θα ειναι δυσπρόσιτα.. Όποια χρονιά κι αν εργάστηκαν εκπαιδευτικοί σε αυτά.. Το υπουργείο δε φαίνεται να στηρίζει και να πριμοδοτεί τους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν και θα εργάζονται σε αυτά τα σχολεία.. Πρέπει να μετρήσει διπλή μοριοδότηση για τα ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ σε όλα τα σχολικά έτη..

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:35 | Maria

    Μεγάλη αδικία για τους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν στις δομές της ειδικής αγωγής καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας. Να μη γίνει διαχωρισμός της προϋπηρεσίας αφού προσφέρθηκε σε δημόσια σχολεία. Να μην ψηφιστεί το άρθ.47 παρ.4.

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:34 | Αντωνία

    Σας ζητώ να αποσυρθεί η παράγραφος 4 στο άρθρο 47, που καταπατά τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ακυρώνει την προϋπηρεσία με σκοπό να ευνοήσει συγκεκριμένη ομάδα!

    Σπούδασα στην γενική αγωγή όχι επειδή δεν πέρασα στην ειδική αλλά επειδή θεωρώ ότι για να γίνω σωστή ειδική παιδαγωγός έπρεπε πρώτα να γίνω γενική παιδαγωγός.Άλλωστε οι ρόλοι της ειδικής και γενικής αγωγής εναλλάσσονται μέσα στην τάξη .Πώς λοιπόν γίνεται να μη προσμετράτε την προϋπηρεσία μου στην γενική αγωγή;
    Ήρθε ο καιρός να εκλείψουν τα μικροσυμφέροντα και υπάρξει επιτέλους δικαιοσύνη!

    Δεν ζητάω κάτι παράλογο και άδικο, ζητάω το αυτονόητο!
    Κάθε διαχωρισμός και κατηγοριοποίηση της εκπαίδευσης αποτελεί κατάφωρη αδικία.

    Ευελπιστώ οι ιθύνοντες να λάβουν σοβαρά υπόψη τις απόψεις όλων των συλλόγων καθώς επίσης και την επίσημη θέση του Δ.Σ της Δ.Ο.Ε και να αποσύρουν το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:32 | ελενη

    στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:30 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΔΡΙΑΝΟΥΔΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:28 | Ευστρατία

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ60.50 ΚΑΙ 70.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ.
    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ; θΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ, ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ Η ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ;

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:26 | Stelios 24

    Άδικη και απαράδεκτη η ρύθμιση για τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ 60.50. Να αποσυρθεί άμεσα!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:17 | Σοφία Κ.

    Διαφωνώ με το διαχωρισμό της προϋπηρεσίας των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50.Η προϋπηρεσία , η οποία προσφέρεται στα Δημόσια σχολεία δεν διαχωρίζεται, είναι ενιαία.

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:16 | Αναστασία Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ
    ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:11 | Δημήτρης Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ
    ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:10 | Σοφία

    Άδικος ο διαχωρισμός της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση! Η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ70.50 και ΠΕ 60.50 να προσμετρηθεί στον κλάδο του βασικού τους πτυχίου ΚΑΙ αναδρομικά!

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:08 | ΝΕΦΕΛΗ

    Αδιανόητο, απαράδεκτο και αντισυνταγματικό η μη ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ της προσφερθείσας προϋπηρεσίας όπου και αν έγινε!

    Είμαστε εκπαιδευτικοί που ανήκουμε στους κλάδους ΠΕ 70 και ΠΕ 60 γιατί αυτό είναι το βασικό μας πτυχίο, δηλαδή το Παιδαγωγικό, και έχουμε ενταχθεί στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής ως ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 λόγω εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή(μεταπτυχιακά- διδακτορικά, σεμινάρια) ή λόγω προϋπηρεσίας τουλάχιστον 10 μηνών σε δομές Ειδικής Αγωγής όπως εξάλλου όριζε ο νόμος 3699/2008.

    Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών 60.50-70.50 στους πίνακες Γενικής Αγωγής! Τόσα χρόνια στηρίζουμε την εκπαίδευση και δουλεύουμε κάτω από δύσκολες συνθήκες, δε γίνεται να μας πετάξετε στο δρόμο. Κάποιοι είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ (με υψηλά ποσοστά) με διδακτορικά και μεταπτυχιακά, που από επιλογή δούλευαν σε δομές Ειδικής Αγωγής! Πώς μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα;;; Γιατί τόσα χρόνια που ίσχυε η προσμέτρηση στη Γενική Αγωγή, κανείς δε βγήκε να φωνάξει;;;

    Σήμερα ακυρώνεται η προϋπηρεσία των 70.50-60.50 που ΔΙΚΑΙΩΣ αποκτήθηκε, η προϋπηρεσία που παράχθηκε στα δυσπρόσιτα σχολεία, μήπως αύριο έρθει και η σειρά των υπολοίπων;;; Ζητούμε από μια αριστερή κυβέρνηση να αναγνωρίσει τους κόπους μας και να μη μας καταδικάσει σε ΑΝΕΡΓΙΑ!!

    Αντί οι »συνάδελφοι» μας να επικεντρωθούν σε βασικά προβλήματα και ζητήματα του κλάδου, επέλεξαν να μας διασπάσουν και να προσπαθήσουν να εξοντώσουν όποιον πίστευαν οτι μπορεί να διοριστεί.(δυσπρόσιτα,ΠΕ70/60 με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή)

    Πουθενά στο νομοσχέδιο δεν υπάρχει η 6μηνη άδεια ανατροφής τέκνου για τις αναπληρώτριες που τόσο πολύ υποστηρίχθηκε προεκλογικά. Αντί να παλεύουμε δίπλα δίπλα για σοβαρά ζητήματα, επέλεξαν να μείνουν 100άτομα απέναντι σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα! Ντροπή και αίσχος για όλο αυτό που συμβαίνει!!

    Η εκπαίδευση ειναι ενιαία και η προϋπηρεσία για τους 70.50/60.50 πρέπει να ειναι ενιαία όπως ακριβώς ισχύει και με τους μόνιμους συναδέλφους που δουλεύουν στις ίδιες θέσεις με εμάς.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

  • 26 Ιουνίου 2015, 23:03 | Δέσποινα

    Είναι άδικη η ρύθμιση για το διαχωρισμό της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 σε γενική και ειδική. Η προϋπηρεσία είναι ενιαία. Να καταργηθεί η συγκεκριμένη ρύθμιση (Αρθρο 47 παρ.4)!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:55 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:54 | Μιχάλης

    Άδικη η ρύθμιση για τους ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50.
    Να αποσυρθεί άμεσα το άρθρο 47.παρ.4!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:52 | ρανια

    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ !

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:51 | Βικυ

    Απο τη μια επικροτουμε ορους οπως η » ενσωματωση» και απο την αλλη αναφερομαστε σε διαχωρισμο δυο κλαδων αδιαιρετων και αλληλοβοηθουμενων. ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:47 | ελενα

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:44 | Ντινα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:40 | MAΡΙΑ

    ΣΤΗΡΙΞΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:40 | Κωνσταντίνος

    Οι αναπληρωτές ΠΕ71/ΠΕ61 έχουμε βιώσει εδώ και χρόνια τι σημαίνει κατηγοριοποίηση, διαχωρισμός και υποτίμηση δικαιωμάτων. Από το 2002 ως το 2008, κάθε αίτηση μας για ένταξη στους κλάδους ΠΕ60/ΠΕ70 δεν γίνονταν δεκτή από το Υπουργείο και τον ΑΣΕΠ! Χάσαμε έτσι τη δεκαετία των διορισμών. «θα γίνει ξεχωριστός κλάδος για εσάς» μας έλεγαν. Μετά ήρθε ο Ν.3699/2008. Μας έδωσε ξεχωριστό κλάδο αλλά έγραφε πως προηγούνται σε όλα (μεταθέσεις, αποσπάσεις, αναπληρωτές) οι κάτοχοι μεταπτυχιακών!! Στήθηκε ένα τεράστιο εμπόριο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών μετά το εμπόριο των σεμιναρίων! Τα χρόνια έγιναν τελικά 12 και βλέπαμε κάθε χρόνο να απαξιώνεται πλήρως ο βασικός τίτλος σπουδών που η ίδια η Πολιτεία θέσπισε. 12 χρόνια να δουλεύουμε σε όλη τη χώρα αλλά όποιος κάνει ένα μεταπτυχιακό να προηγείται στις προσλήψεις αναπληρωτών. Τελικά μετά από πολύχρονο αγώνα ήρθε η Υπουργική Απόφαση του περσινού καλοκαιριού ν’ αποκαταστήσει το βασικό τίτλο σπουδών. Και τι συνέβη φέτος; Αυτό που λουζόμασταν τόσα χρόνια από την Πολιτεία, ήρθε να περάσει στην καρδιά του κλάδου, στους ΠΕ60/ΠΕ70, με τα τραγελαφικά αποτελέσματα που είδαμε στη Γ.Σ. της ΔΟΕ. Λοιπόν, από τη στιγμή που υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών στην ειδική αγωγή (αν θέλει η Πολιτεία να μην υπάρχει βασικός τίτλος είναι άλλο ζήτημα-ας ανοίξει πάλι τα δημόσια και δωρεάν διδασκαλεία, ας καταργήσει τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα και ας πάψει να πριμοδοτεί τη φάμπρικα των μεταπτυχιακών) τότε οποιαδήποτε ποσόστωση στις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης καταργεί το βασικό τίτλο σπουδών 2000 συναδέλφων. Μπράβο όμως σ’ αυτούς τους 2000 συναδέλφους και τους ΣΑΤΕΑ που μετά από αυτά που λούστηκαν καταθέτουν πρόταση ενωτική: να μετράει η προϋπηρεσία των συναδέλφων ΠΕ60/ΠΕ70 και στους δύο πίνακες (με σεβασμό στο βασικό τίτλο σπουδών) και αν οι συνάδελφοι ΠΕ60/ΠΕ70 διοριστούν, να μπορούν μετά να πάρουν μετάθεση και απόσπαση σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης με τα ΙΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Τέλος, κάποιοι κατηγορούν τους ΣΑΤΕΑ γιατί οι θέσεις όλες στην πρωτοβάθμια ειδική αγωγή έχουν ονομαστεί ΠΕ61/ΠΕ71. Αυτό έχει γίνει διότι απευθείας διορισμοί στην ειδική εκπαίδευση μπορούν να γίνουν μόνο για όσους έχουν βασικό τίτλο σπουδών. Αυτό δεν εμποδίζει (νομικά) τους συναδέλφους με βασικό τίτλο γενικής εκπαίδευσης (νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές) να πάρουν μετάθεση-απόσπαση σε δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Ξανά μπράβο στην ενωτική θέση των ΣΑΤΕΑ!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:36 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:36 | Μαρια

    Ζητούμε την άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47.
    Με αφορμή τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, θεωρείται απαράδεκτος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70/60 με εξειδίκευση

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:35 | Νίκη

    Υποστηρίζω πως η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 πρέπει να πάει στον κλάδο τους και να μην υποτιμηθεί το βασικό τους πτυχίο!!
    Οτιδήποτε διαφορετικό αποτελεί εμπαιγμό στους κόπους και τις γνώσεις των εν λόγω εκπαιδευτικών!!

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 στους πίνακες γενικής αγωγής και αναδρομικά!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:29 | Θανάσης Π.

    Πώς είναι δυνατόν να προβλέπονται άδειες για σεμινάρια ή συνέδρια και να μη δίνονται ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΚΝΟΥ; Φαίνεται πραγματικά τριτοκοσμικό. Άμεση τροποποίηση της παραγράφου 7 άρθρου 47. Κάθε εργαζόμενος σε οποιοδήποτε ταμείο κι αν ανήκει δικαιούται άδεια για την ανατροφή του παιδιού του με βάση το εργατικό δίκαιο. Η μη απόδοσή της αποτελεί ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ άρθρο 4 του Συντάγματος.

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:26 | Νίκος Μπ.

    Λυπάμαι που διαπιστώνω πως το Υπουργείο Παιδείας πρωτοτυπεί αρνητικά!!

    Παγκόσμια πρωτοτυπία ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης!!
    Παγκόσμια πρωτοτυπία η τιμωρία της απόκτησης πτυχίων και γνώσεων!!
    Παγκόσμια πρωτοτυπία η «εκμετάλλευση» εκπαιδευτικών για όσο υπάρχει ανάγκη!!
    Παγκόσμια πρωτοτυπία η μη αναγνώριση των κόπων των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα!

    Ελπίζω το Υπουργείο να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν του το πλήθος των φωνών που καταγγέλλουν τις αδικίες!!

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!!

    Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:25 | Γιάννης

    ΙΣΟΝΟΜΙΑ επιτέλους! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το αρθρο 47! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε Ειδική και Γενική! Η προϋπηρεσία είναι ιερή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να μας την ακυρώσει!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:23 | AGGELOS

    Προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα για όλα τα χρόνια όπως ορίζει ο υπάρχων νόμος και όπως υποστηρίζουν φυσικά ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, οι επίσημοι εκπρόσωποι μας
    Άδικος ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής προσμέτρηση των μορίων και στους δυο πίνακες κλάδος ΠΕ 60.50 και ΠΕ70.50 δεν υφίσταται, η εκπαίδευση είναι ενιαία!
    Μόνιμους διορισμούς με κριτήρια:την προυπηρεσία ,επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ
    και παλαιότητα πτυχίου

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:22 | Δημήτρης Σ.

    Περιμένουμε από μια κυβέρνηση της αριστεράς που σέβεται τον εαυτό της και τον λαό που την στήριξε να έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίζει με ισονομία και δικαιοσύνη όλους τους πολίτες ,όλους τους εκπαιδευτικούς και όχι να τους αφανίζει εργασιακά απαξιώνοντας την προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά τους προσόντα. Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!! Ζηταμε τα αυτονοητα!!!! Να καταργηθεί ο διαχωρισμός της προυπηρεσιας!
    Ειναι δεδουλευμενα πολιτών και όχι μια λεπτομέρεια σε ένα νομοσχέδιο!
    Το υπουργείο παιδείας ας δείξει στην πράξη αν υπηρετει την Αριστερά της δικαιοσύνης και της διαφάνειας ή συνεχίζει τις συντεχνιακές λογικές και την «φωτογραφική εξυπηρέτηση», συγκεκριμένου ατόμου…

    Ενιαία προυπηρεσία, διασφαλιση εργατικων δικαιωματων, ενιαια εκπαιδευση!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:16 | Αντιγόνη

    Μην οδηγείτε στον αφανισμό τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 60.50 και 70.50!!
    Μην πετάτε στον κάδο των αχρήστων τα πτυχία και τις γνώσεις τους!!
    Μην υποκύπτετε σε συμφέροντα μικροομάδων που πατούν επί πτωμάτων!!

    Η ΔΟΕ και η πλειοψηφία των συλλόγων σάς στέλνουν το μήνυμα!!
    ΟΙ ΠΕ 61 και 71 στηρίζουν τους συναδέλφους τους με το διακριτικό .50, αναγνωρίζοντας πως οι τελευταίοι ανήκουν στη γενική αγωγή και με την επιπρόσθετη εξειδίκευσή τους συμπράττουν στον ευαίσθητο τομέα της ειδικής εκπαίδευσης!!

    ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ!!!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:15 | ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:15 | Στέφανος

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου!
    Αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ!

  • 26 Ιουνίου 2015, 22:10 | A.M

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ.

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.

    Εχουμε πίστη στην κρίση σας.
    Τόσα μηνύματα δε γράφτηκαν χωρίς λόγο, κάποια αδικία στήνεται.