1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ
Ειναι μεγαλο λαθος να μην προσμετραται η προυπηρεσια των δυσπροσιτων διπλη. Απο τη στιγμη μαλιστα που δεν καταργηθηκε ποτε ο νομος ειναι και νομικα παρατυπη.
Οχι στο διαχωρισμό προϋπηρεσίας γενικής και ειδικής αγωγής!
Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου πρέπει να αποτελεί κριτήριο για τους μόνιμους διορισμούς.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Η ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ, ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ.
Είναι αδιανόητη η μη προσμέτρηση στο διπλάσιο των δυσπρόσιτων τα έτη 10-14. Ολοι ήξεραν ότι κάποια στιγμή θα άνοιγαν οι πίνακες,είτε με νέο ΑΣΕΠ είτε με νέο σύστημα. Είναι υποκριτικό να αναγνωρίζεται η προσφερόμενη εργασία αλλά με άλλα κριτήρια.ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟ 2010-2014.
ΟΧΙ στο διαχωρισμό της εκπαίδευσης.
Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου να μετρά ως κριτήριο μόνιμων διορισμών.
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ? ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΚΟΥΤΕ?ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΕ ΖΟΥΜΕ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΠΟΙΩΝ;ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. 4 ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ. Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΉ ΑΓΩΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ,ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ.
Ζητάμε την επιβράβευση για όσα περάσαμε από τη στιγμή που ο νόμος ποτέ δεν άλλαξε και ποτέ δε βγήκε νόμος που να ακυρώνει τα δυσπρόσιτα. ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΤΟΥ 2010-14.
Μη διαχωρισμό της εκπαίδευσης και μέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα του βασικού πτυχίου.
Να υπολογιστεί και η ημερομηνία κτήσης πτυχίου για τους μόνιμους διορισμούς
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ!!!
Δηλαδή αν προσληφθεί ένας δάσκαλος π.χ. για παράλληλη στήριξη σε ένα δημόσιο δημοτικό σχολείο σαν ΠΕ70 θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα της γενικής αγωγής κι αν ο ίδιος δάσκαλος προσληφθεί σαν ΠΕ70.50 για την ίδια ακριβώς δουλειά – θέση δεν θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα του κλάδου στον οποίο ανήκει;;; Είναι άδικη και παράλογη αυτή η ρύθμιση!! Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Δεν υπάρχει κλάδος ΠΕ70.50! Το .50 είναι απλά ένας κωδικός για να μπορούν να ξεχωρίζουν αυτοί οι δάσκαλοι που έχουν επιπλέον εξειδίκευση για να εργαστούν σε δομές της ειδικής αγωγής εφόσον εξαντληθούν οι ΠΕ71.
Διπλασιασμός των μορίων για το διάστημα 2010-2014 για τα δυσπρόσιτα σχολεία.
Ενιαία εκπαίδευση και όχι στο διαχωρισμό της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών της ειδικής.
Μέτρηση και της ημερομηνίας κτήσης πτυχίου ως κριτήριο για τους μόνιμους διορισμούς.
Αυτός ο νόμος είναι καθαρός εμπαιγμός για όποιον εργάζεται στην ειδική αγωγή. Μας καταδικάζεται στην ανεργία, καθώς όποιος μείνει και εργαστεί από το Σεπτέμβριο στην Ειδική Αγωγή θα είναι άνεργος σε 2-3 χρόνια, και τα μόρια που θα έχει στην ειδική αγωγή δεν θα φαίνονται πουθενά. Δηλαδή ποια είναι η δουλειά μας τόσα χρόνια;; να κρατάμε ζεστές τις θέσεις των 71/61 οι οποίοι ακόμη σπουδάζουν;;
Πιστεύουμε ότι πρέπει να σταματήσει πια αυτός ο εμπαιγμός σε βάρος μας, δουλεύουμε εδώ και πολλά χρόνια στην ειδική αγωγή και ξαφνικά ένας νόμος πέρυσι μας αφήνει χωρίς δουλειά. Δηλαδή η εκπαίδευση που παρείχαμε στα παιδιά με ειδικές ανάγκες εδώ και τόσα χρόνια ήταν κατώτερης μορφής από αυτήν που παρέχουν οι 71/61;; Και τώρα ήρθε το πολυνομοσχέδιο σας να μας πετάξει και απο το βασικό μας πτυχίο;;; Σπούδασα 6 χρόνια για να φτάσω στο σημείο να να διεκδικώ τα αυτονόητα;; το βασικό μου πτυχίο;;
Αποτελούμε μια ομάδα εκπαιδευτικών με επιπλέον εξειδίκευση, πράγμα που αντί να επιβραβεύεται τιμωρείτε σ’ αυτή τη χώρα.
Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε και έχουμε στο πλευρό μας όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!!
ΖΗΤΑΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΟΧΙ στην προσπάθεια μερικών να κλέψουν δεδουλευμένη προϋπηρεσία με τρόπο παράνομο και αντισυνταγματικο!
ΟΧΙ στο διαχωρισμό ΓΕΝΙΚΉΣ και ΕΙΔΙΚΗΣ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
ΑΡΘΡΟ 47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4:
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΦΟΔΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΓΙΑ 10 ΜΗΝΕΣ. θΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΑΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ.70.50 ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΑΡΙΣΕ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΔΡΑΝΕΙΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ;
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΣΕ ΔΙΠΛΑ. ΚΑΤΑΦΟΡΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2010-2014.
ΤΕΛΟΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Οι νηπιαγωγοί και δάσκαλοι ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 είμαστε εκπαιδευτικοί που εργαζόμαστε εδώ και χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε σχολεία της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Έχουμε επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, που πολλές φορές αγγίζουν πάνω από το 85% στη βαθμολογία και καλούμαστε, ελλείψει εκπαιδευτικών ΠΕ61 και ΠΕ71,αλλά και καθ’όλα νόμιμα έχοντας όλα τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα, να καλύπτουμε τα κενά στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Με τη νέα ρύθμιση, για τους πίνακες ειδικής αγωγής, προηγούνται οι απόφοιτοι των τμημάτων του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ(ΠΕ61 ΠΕ71), με αποτέλεσμα κάθε χρόνο οι νέοι απόφοιτοι των τμημάτων, με μηδενική προυπηρεσία, να προηγούνται όλων ημών των εκπαιδευτικών, με πραγματική προϋπηρεσία.
Όλο αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, σε μερικά χρόνια, να εξαναγκαστούμε σε ανεργία, ενώ τόσα χρόνια εργαζόμαστε στο Δημόσιο σχολείο, με αυταπάρνηση και παρά τις όποιες αντιξοότητες.
Παρακαλούμε, όπως μεριμνήσετε ώστε να υπάρξει μία ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ για όλους μας, δεν θα δεχτούμε να πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων, η προϋπηρεσία και ο αγώνας τόσων χρόνων!
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ στο βασικό μας πτυχίο και κλάδο είναι μονόδρομος από τη στιγμή που επαγγελματικά δικαιώματα στους άλλους κλάδους δεν υπάρχουν, ούτε διεκδικούνται!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΣΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Η διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα δεν καταργήθηκε ποτέ. Πάγωσε,όταν πάγωσαν και οι πίνακες. Άνοιγμα των πινάκων, αυτόματα συνεπάγεται προσμέτρηση της προϋπηρεσίας όπως ορίζεται στη διάταξη της παρ.3 του άρθρου 9 του Ν.3255/04. Δηλαδή διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα. Χωρίς καμιά εξαίρεση ετών.
Παραθέτω ένα μέρος της διευκρίνησης από το αρμόδιο Τμήμα του Υ.ΠΑΙ.Θ. που εστάλη τη Δευτέρα 8/9/2014:
«Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται από (υποψηφίους) εκπ/κούς αλλά και από Δ/νσεις Εκπ/σης, αναφορικά με τις προσφάτως ψηφισθείσες στη Βουλή των Ελλήνων διατάξεις περί: α) διπλασιασμού μοριοδότησης στους πίνακες του ΑΣΕΠ της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε σχολικές μονάδες με μοριοδότηση ΙΑ΄ και ΙΒ΄ και β) της προσμέτρησης στους πίνακες αναπληρωτών της προσφερθείσας προϋπηρεσίας από 01-09-2012, οφείλουμε να θέσουμε υπόψη σας τα εξής για τις προσλήψεις στη δημόσια γενική εκπαίδευση: Πραγματική προσφερθείσα υπηρεσία αναπληρωτών (και ωρομισθίων) σε απομακρυσμένες δημόσιες σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπ/σης με μοριοδότηση ΙΑ΄ ή ΙΒ΄ από το σχολικό έτος 2014-15 και εφεξής, λογίζεται στο διπλάσιο αποκλειστικά για τους πίνακες του άρθρου 3 του ν.3848/2010, ήτοι στους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, με την επιφύλαξη του μέγιστου ορίου των 60 μηνών (και όχι στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών της μεταβατικής περιόδου μέχρι τη διενέργεια του ΑΣΕΠ). Προσφερθείσα προϋπηρεσία αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες από το σχολικό έτος 2012-13 και εφεξής, λογίζεται στο διπλάσιο αποκλειστικά για τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών της μεταβατικής περιόδου μέχρι τη διενέργεια του ΑΣΕΠ (και όχι για τους πίνακες του ΑΣΕΠ). Επί του θέματος υπενθυμίζεται ότι στη διάταξη της παρ.3 του άρθρου 9 του Ν.3255/04, η οποία τελεί σε ισχύ (αλλά είχε παραμείνει στην πράξη ανενεργή στο πλαίσιο της ετέρας διάταξης περί κλειδώματος των πινάκων από 01-07-2010), ορίζεται ότι «Για τη σειρά κατάταξης στους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών της παρ.5 του άρθρου 6 του ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138 Α΄) η υπηρεσία προσωρινών αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες, που χαρακτηρίζονται κατά τις οικείες διατάξεις ως δυσπρόσιτες, λογίζεται, από το σχολικό έτος 2002-2003 και εφεξής στο διπλάσιο.>>
Ας εφαρμοστεί ο υπάρχων νόμος κ όχι μέρος του. Νόμο που μας διευκρίνισε το υπουργείο μας στην αρχή αυτής της σχολικής χρονιάς, την οποία ακόμα διανύουμε!
Ξεκλείδωμα των πινάκων συνεπάγεται αυτόματα και διπλή μοριοδότηση σε όλους όσους έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα μέρη. Είναι ανταμοιβή για όλους τους συναδέλφους που υπηρέτησαν στα πιο δύσκολα σημεία της χώρας μας, ανεξαρτήτως χρονικής περιόδου.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ !
700 αντιπρόσωποι συλλόγων ανά την Ελλάδα καταψήφισαν την άδικη και παράνομη ρύθμιση της παραγράφου 4 για διαχωρισμό ειδικής και γενικής.
Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία.
Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς συγκεκριμένη ομάδα αναπληρωτών,που σε καμία περίπτωση δεν εκπροσωπεί το σύνολο των αναπληρωτών, μόνο αρνητικές σκέψεις φέρνει σε όλους μας..
Ποιος θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά;;
Είμαστε εκπαιδευτικοί, είμαστε άνθρωποι, συμπεριφερθείτε μας ανάλογα και σταματήστε να μας προσβάλλετε!!
Είναι απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να διαχωρίζεται η Εκπαίδευση.
Απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον της μη αναδρομική της ισχύ!!
Συμφωνώ με την άποψη:
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ;
κατά τον κ. Λολίτσα πε60.50 και 70.50 δεν υπάρχουν (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, Κ. Λολίτσας, 26/05/2015) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕ60 και ΠΕ70
όχι στον διαχωρισμό.
Ενιαία η εκπαίδευση, ενιαία και η προϋπηρεσία. Απόσυρση της παραγράφου 4, του άρθρου 47 και μη αναδρομική ισχύ.
Ζητώ από την κυβέρνηση να αποσύρει την παράγραφο 4 που καταπατά τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών , που τόσα χρόνια προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη δημόσια εκπαίδευση.
Η παράγραφος 4 ακυρώνει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών!
Είναι παράλογο να μιλάμε για συνεκπαίδευση και συγχρόνως να διαχωρίζουμε την εκπαίδευση.
Το βασικό πτυχίο των εκπαιδευτικών με επέκταση .50 είναι εκείνο της γενικής αγωγής! Η επιπλέον εξειδίκευση τούς έδωσε τη δυνατότητα να διδάξουν σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης χωρίς όμως να σημαίνει πώς άλλαξε ο κλάδος τους!Ακούστε τις φωνές της ΔΟΕ και των εκπαιδευτικών συλλόγων!! Μην γυρνάτε την πλάτη στους εκπαιδευτικούς και στην καθολική άποψη του κλάδου!
Μη μας απαξιώνετε!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2010-2014.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ.
Στηριζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Κατάφωρη αδικία για τους ΠΕ 70.50 και ΠΕ60.50 να μην προσμετρείται η προϋπηρεσία στη γενική αγωγή αφού εκεί είναι το βασικό πτυχίο τους και εκεί στηρίχθηκε το ΦΕΚ της ειδικής αγωγής. Με την παρούσα ρύθμιση συνάδελφοι με επιστημονικά προσόντα θα βρεθούν εκτός της εκπαίδευσης τόσο γενικής όσο και ειδικής (αφού και εκεί οι ΠΕ.70,ΠΕ.60 έπονται όσων συναδελφων τελειώνουν τα τμήματα Ειδικής Αγωγής).
Είναι πολύ άσχημο να διχάζεται ο κλάδος και να θεωρούν οι μεν ότι τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά όλων των συναδελφων είναι πληρωμένα.Αν θέλουμε να είμαστε τόσο «καυστικοί» μπορούμε να αμφιβάλλουμε και για τον τρόπο που όλοι εμείς παίρνουμε τα βασικά μας πτυχία στην Ελλάδα. Τα παραπάνω όμως δεν αποτελούν τον κανόνα. Το ζήτημα είναι τι είναι επίσημα αναγνωρισμένο από το ελληνικό κράτος (είτε αυτό είναι πτυχίο, είτε μεταπτυχιακό/διδακτορικό).
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Είναι ηθικό και δίκαιο, να χρησιμοποιούνται εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50/60.50 για να καλύπτουν ανάγκες και μετά να τους πετάμε στον κάλαθο των αχρήστων;;
Ο κ. Κουράκης είχε δηλώσει ‘Πρέπει να είσαι μεροληπτικός με θετικό τρόπο για την ενίσχυση όλων αυτών που έχουν ανάγκη. Αυτοί είμαστε κι αυτό είναι το πρόγραμμά μας!’.
Κ. Κουράκη, εμείς, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50/60.50 δεν έχουμε ανάγκη τη στήριξη της κυβέρνησης σας;; Γιατί μας καταδικάζετε στην ανεργία και την αβεβαιότητα με αυτό το πολυνομοσχέδιο;; Γιατί μας στερείτε την προϋπηρεσία μας;;
Ο κλάδος μας είναι ΠΕ60/70, γιατί μας αφήνετε μετέωρους;;
Δουλεύουμε στην ειδική αγωγή εδώ και αρκετά χρόνια καλύπτοντας κενά που υπάρχουν, χωρίς δικαίωμα διορισμού, καθώς ο κλάδος μας είναι ΠΕ70/60.
Με το να μην προσμετρούνται τα μόρια μας στη γενική αγωγής μας αποκλείεται από την εκπαίδευση στο άμεσο μέλλον. Δυστυχώς το πολυνομοσχέδιο σας μας οδηγεί στην ανεργία.
Σας παρακαλούμε πολύ μην απαξιώνεται τους κόπους και την εργασία μας. Συνεχίστε να μετράτε η προϋπηρεσία μας στον πίνακα γενικής αγωγής, όπου και ανήκουμε.
Το μόνο που ζητάμε, είναι μια δίκαιη μεταχείριση, δεν γίνεται να απαξιώνεται έτσι η εργασία μας!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θεσεις ΣΑΤΕΑ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΓΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΟΝ.ΑΚΟΜΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΟΝ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΙ ΠΕ71 ΚΑΙ ΠΕ61 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.
Στηρίζω κι εγώ τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!! Να καταργηθεί ο κωδικός .50. Ο κάθε αναπληρωτής να βρίσκεται στην κατηγορία που του ανήκει
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Θεωρώ τις προτάσεις του νομοσχεδίου απολύτως σωστές . Η διπλή προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων την περίοδο 2010-2014 θα ήταν άδικη εφόσον οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και πολλοί εκπαιδευτικοί γι αυτό το λόγο δεν τα επέλεξαν. Όσον αφορά την προσμέτρηση προϋπηρεσίας των κλάδων 60.50 και 70.50 το μόνο νόμιμο είναι να προσμετράται στον πίνακα όπου προσφέρθηκε , δηλαδή στον πίνακα της ειδικής αγωγής.Αφού επέλεξαν να κάνουν τα σεμινάρια και να δουλέψουν στην ειδική αγωγή, εκεί πρέπει να προσμετράται. Οτιδήποτε άλλο είναι παράλογο και θα θίξει την ειδική αγωγή, εφόσον αν οι 60.50 και 70.50 απορροφηθούν στην γενικά αγωγή ποιος θα καλύψει τα κενά της ειδικής όταν ειδικά οι Πε 61 είναι πολύ λίγοι;Ευελπιστώ όλα αυτά να ληφθούν υπόψιν, και να μην αποσυρθούν αυτές οι δύο ρυθμίσεις.
Ευχαριστώ
Παρατίθεται πρόταση ώστε να μην διασπαστεί ο κλάδος και να υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείρΙση όλων των εκπαιδευτικών αναπληρωτών.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ,50 ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ 70.
Σε αυτούς να προστεθεί ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο:
«Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1.Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2.Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3.Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4.Έχω ποσοστό αναπηρίας
5.Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασιστεί πόσα άτομα με αναπηρία θα επιλεγούν με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουν, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουν δικαίωμα διορισμού.
Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης.
ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΣΥΜΠΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ. ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ 600 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΟΛΗ ΣΤΗΣ ΧΩΡΑΣ:
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.
Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».
Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.
Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡ.4. ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.