1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
‘Οντας μαθήτρια της Γ’Λυκειού ,σκοπεύοντας τα παιδαγωγικά τμήματα και πιο κόντα στην παιδική ηλικία ,θεωρώ απαράδεκτη αυτήν την παρέμβαση του κράτους σε ένα χρέος που θα έπρεπε να έχουν μόνο οι γονείς .Με την προσθήκη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ως σχολικό μάθημα απομακρύνουμε περισσότερο τους γονείς απο τα παιδιά τους,μεγαλώνοντας το χάσμα που ήδη υπάρχει.Πέραν τούτου,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΗΛΙΚΩΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΚΡΙΝΟΥΝ!
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην εκπαίδευση. Πόσο μαλλον στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό! Είναι αδιανόητο να θέλετε να εισάγετε στα παιδικα μυαλά των 6 χρονων θέματα και προβληματισμους που δεν αφορουν σε καμία περίπτωση την ηλικία τους. Και με τον τρόπο που θέλετε εσείς! Η κάθε οικογένεια εχει τις δικές τις αξίες και ο κάθε γονιός ειναι υπευθυνος να μιλήσει οπότε εκείνος κρίνει σωστό στο κάθε του παιδι σχετικά με αυτά τα ζητήματα! Αρνουμαι να » Μολυνετε» Τις αθώες ψυχές των παιδιων μου!
Ανάρμοστο υλικό περί «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης», ανάρμοστη ηλικία έναρξης για διαπαιδαγώγηση στο θέμα, ανάρμοστο timing. Ντροπή να τίθενται υπό θεώρηση τέτοια σοβαρά κι αμφιλεγόμενα εκπαιδευτικά ζητήματα εν καιρώ πανδημίας..
Μας απογοητεύσατε πλήρως και φυσικά θα μας χάσετε ως ψηφοφόρους.
Τα παιδιά μας δικαιούνται όχι να εκτεθούν ψυχικά και σωματικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αλλά να πάρουν αρχές και αξίες.
Ως εκπαιδευτικός δηλώνω τη διαμαρτυρία μου και ως άνθρωπος την αποστροφή μου για τις προθέσεις σας.
Ένα απ’ τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου, αυτό για την Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη με επιμέρους θεματικές ενότητες τα ανθρώπινα δικαιώματα, τον εθελοντισμό, τον αλληλοσεβασμό και τη διαφορετικότητα. Σε Υ.Α., όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, θα προβλέπονται οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων.
Με βάση τις θεματικές ενότητες του εργαστηρίου αυτού είναι προφανές ότι αυτό πρέπει να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς ειδικότητας ΠΕ78- Κοινωνικών Επιστημών. Ο λόγος που χρειάζεται να το επισημάνω εδώ είναι γιατί τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών έχουν τις περισσότερες β΄ αναθέσεις στο Γυμνάσιο, ενώ συχνά ερχόμαστε αντιμέτωποι με την αντίληψη ότι ειδικά τα μαθήματα αυτά μπορούν να τα διδάξουν σχεδόν όλες οι ειδικότητες εκπαιδευτικών. Για παράδειγμα δεν θα διανοούνταν κάποιος να θεωρήσει (και ορθά) έναν κοινωνιολόγο ως ικανό να διδάξει Αρχαία ή Νέα Ελληνικά, αλλά ένας φιλόλογος θεωρείται ικανός να διδάξει οποιοδήποτε μάθημα Ανθρωπιστικών ή Κοινωνικών Επιστημών. Τα παραπάνω φανερώνουν μια υποτίμηση της ιδιαιτερότητας των Κοινωνικών Επιστημών και ένα γενικότερο κλίμα απαξίωσής τους.
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων εισάγονται πιλοτικά στην ελληνική εκπαίδευση και η επέκτασή τους σε όλες τις σχολικές μονάδες θα αποφασιστεί μετά την αποτίμηση της πιλοτικής φάσης τους. Ας μην τα υπονομεύσουμε πριν καλά-καλά αρχίσουν με την ανάθεσή τους σε μη συναφείς ειδικότητες εκπαιδευτικών, γιατί διαφορετικά είναι πολύ αμφίβολο αν θα επεκταθούν ποτέ.
Νομοσχέδια που προωθούν τα δικαιώματα των εκάστοτε μεμονομένων μειοψηφιών, σε βάρος των δικαιωμάτων της πλειοψηφίας, δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα. Το άρθρο για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο πρέπει να αποσυρθεί.
Διαφωνώ
Η σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση πρέπει να ξεκινάει στο σπίτι ώστε το παιδί να βλέπει ένα υπόδειγμα αγάπης και έρωτα »τους γονείς του».
Είναι αποκλειστική ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων και πρέπει να γίνεται την σωστή στιγμή και με τον ορθό τρόπο.
Κάθε ανδρόγυνο με βάση τις ευχές της εκκλησίας που δίνονται κατά το μυστήριο του γάμου, έχει τις άριστες προϋποθέσεις να διαπαιδαγωγήσει τα παιδιά του.
Σας παροτρύνω/παρακαλώ να ασχοληθείτε με την επιστροφή των θρησκευτικών και των αρχαίων ελληνικών στα σχολεία και να αφήσετε τους γονείς να ανησυχούν για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.
Δηλώνω την απερίφραστη διαφωνία μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Χριστός ανέστη!Ως μέλλουσα εκπαιδευτικός εκφράζω την αντίθεσή μου και ζητώ να μην εφαρμοσθεί το πολυνομοσχέδιο σχετικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών καθώς μόνο σύγχυση και αρνητικές συνέπειες μπορεί να προκαλέσει όπως διαταραχή της αντίληψης για το φύλο τους και των σεξουαλικών τους προτιμήσεων. Είναι εγκληματικό σε αυτή την τόσο ευαίσθητη ηλικία της ανεμελιάς και της ξεγνοιασιάς, να καταπατάται η αγνότητα των παιδιών. Δεν θα ήθελα να πιστέψω πως όλα αυτά γίνονται για την εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων. Ας δοθεί έμφαση στην καλλιέργεια των αρετών και των ηθών που είναι η βάση για να διαμορφωθούν πολίτες ώριμοι, συναισθηματικά ισορροπημένοι και υγιώς σκεπτόμενοι.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική αγωγή και τόσο περισσότερο όσο μικρότερη είναι η ηλικία.
Διαφωνώ με την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό. Δεν έχει να προσφέρει τίποτα στα μικρά παιδιά, παρά μόνο να τα βλάψει.
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στη Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αφήστε τους γονείς να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά σε αυτά τα θέματα τη κατάλληλη στιγμή και όταν αυτοί κρίνουν. Θεωρώ ότι είναι καταστροφικό για τις αθώες ψυχές των παιδιών μας. Λυπάμαι που τίθεται σε διαβούλευση ένα τέτοιο νομοθέτημα.
Ως μητέρα και ως εκπαιδευτικός διαφωνώ απόλυτα με την ένταξη της θεματικής για την «σεξουαλική διαπαιδαγωγήση» κυρίως στη νηπιακή και την παιδική ηλικία. Κατά τη γνώμη μου το εν λόγω ζήτημα αφορά τους γονείς, οι οποίοι θα κρίνουν πότε είναι η κατάλληλη ηλικία για να θίξουν αυτό το ευαίσθητο θέμα. Εύχομαι το Υπουργείο να λάβει υπόψη τις απόψεις όλων μας και να μην προχωρήσει στην εφαρμογή της εν λόγω θεματικής.
Έχω την πεποίθηση ως Νομικός ότι παραβιάζεται και προσβάλλεται βάναυσα η σφαίρα της ατομικής ελευθερίας με την επιβολή καιρών πληροφοριών που στιγματίζουν την παιδική ευαισθησία αφενός και αφετέρου ακυρώνουν τον γονεϊκό ρόλο. Επιπροσθέτως ως Φιλόλογος φρονω ότι η άκρως αντιπαιδαγωγικου περιεχομένου τακτική που επιχειρείται να εισβάλει στον χώρο της παιδείας θα παράξει προβληματικους και άβουλους πολίτες στο μέλλον, που θα γίνουν φερέφωνα της μαζικής επιβολής ιδεών και της προσωπικής ανελευθεριας.
Όχι στην σεξουαλικη διαπεδαγωγιση σε οποιαδήποτε σχολική βαθμίδα. Υπεύθυνοι για αυτό είναι μονάχα οι γονείς. Δυστυχώς γνωρίσαμε από πρώτο χέρι την απαράδεκτη εικόνα από το βιβλίο :το πιο μεγάλο βιβλίο για τις οικογένειες, αν το θυμάμαι σωστά όπου δείχνουν ανθρώπους ίδιου φύλου να κρατούν ένα παιδί και αυτό το ονόμασαν οικογένεια.Το καθετί ανώμαλο θέλουν να το περάσουν και στα παιδιά μας. Όχι λοιπόν, θα μας βρουν πάντα μπροστά τους
Χριστός Ανέστη
Ως πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός θεωρώ απαράδεκτο το ύπουλο σχέδιο του υπουργείου για τους δήθεν νεωτερισμούς του με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην νηπιακή ηλικία. Ο ρόλος του υπουργείου είναι η μόρφωση και όχι η αντικατάσταση του γονεϊκού ρόλου.
Σταματήστε επιτέλους τα πειράματα στα παιδιά μας. Αποπροσανατολίζετε και διχάζετε τις προσωπικότητες των παιδιών. Παρεμβαίνετε σε θέματα ηθικής χωρίς να έχετε κανένα δικαίωμα.
Απαράδεκτο! Δεν πρόκειται να το αφήσουμε να περάσει.. να είστε σίγουροι!
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαφώτιση των μικρών παιδιών γιατί ταράζεται ο ψυχικός τους κόσμος.
Αγάπη, αλληλοσεβασμός, αυτοεκτίμηση κι άλλες ανθρώπινες αξίες είναι τα καλύτερα μαθήματα ζωής για τα παιδιά μας και αυτές συντάσσουν μια υγιή σεξουαλική ζωή. Δεν είναι συνταγή μαγειρικής η σεξουαλική ζωή για να είναι μάθημα και φυσικά ΟΧΙ για τα νήπια! Αφήστε τα παιδιά να ζήσουν σαν παιδιά κι όχι σαν πειραματόζωα δικών μας αναγκών… Είμαι σίγουρη ότι η λογική θα νικήσει! Σας ευχαριστώ!
Αξιότιμη κα. Υπουργέ,
Mετά λύπης μας διαπιστώνουμε ότι δεν αναφέρεται πουθενά ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός στο νέο νομοσχέδιο. Παρ όλες τις εξαγγελίες για την αναγκαιότητα της οπτικοακουστικής παιδείας στην τυπική εκπαίδευση, η συνεχής παράλειψη του κινηματογράφου ως παιδαγωγικό εργαλείο, δείχνει την αδιαφορία στην ατομική πλήρωση και την ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδησης των νέων.
Η τέχνη του κινηματογράφου είναι για την οπτικοακουστική γλώσσα ό,τι είναι η λογοτεχνία για μια γραπτή λεκτική γλώσσα. Από τη μια, είναι θησαυρός γνώσεων και τρόπων, οπτικών και αφηγηματικών μορφών, μνήμης και ταυτοτήτων, ιδεών και ιδεολογικών δομών. Από την άλλη, αποτελεί το βασικό εργαστήριο πειραματισμού και καινοτομίας στην οπτικοακουστική γλώσσα. Γι’ αυτό, ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός δεν μπορεί παρά να συνδέεται με την τέχνη του κινηματογράφου.
Ο Σύλλογος μας διεκδικεί τη δημιουργία εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ Οπτικοακουστικών και την εισαγωγή διακριτού μαθήματος κινηματογράφου στα αναλυτικά προγράμματα της Α’βάθμιας και Β’βάθμιας, με στόχο οι μαθητές να γίνουν ενσυνείδητοι, ενεργοί και κριτικοί χρήστες της οπτικοακουστικής γλώσσας, και συνεπώς ενεργοί και ισότιμοι πολίτες στην κοινωνία του μέλλοντος.
Με εκτίμηση,
ο Συλλογος Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου, Σχολή Καλών Τεχνών Α.Π.Θ.
Δεν συμφωνώ με το πρόγραμμα σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης νηπιων, καθώς η παγκόσμια παιδαγωγική και ψυχολογική βιβλιογραφία αναφέρει εκ διαμέτρου αντίθετες αναπτυξιακές ανάγκες. Επιπλέον και ως μητέρα 3 ανηλίκων παιδιών αισθάνομαι πως παρόμοια προγράμματα και ερεθίσματα ισοδυναμούν με βιασμό της παιδικής αθωότητας. Αντωνάκη Μαρία, ειδική παιδαγωγος
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο.
Δ Ι Α Φ.Ω.Ν Ω κάθετα σε μια τόσο πρόωρη ενημέρωση των παιδιών.
Εξάλλου, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι όσοι τα έμαθαν αργότερα, δεν υστερούν σε τίποτα από εκείνους που βιάστηκαν. Ας επενδύσει το κράτος ξοδευοντας μισθούς σε ώρες πιο εποικοδομητικής διδασκαλίας σε αξίες της πατρίδας μας ,στα ήθη και έθιμα μας, στον τόσο πλούσιο πολιτικό μας, της θρησκείας μας που διδάσκει τη χαρα, την ευτυχία, την αγάπη των ανθρώπων χωρις αυτες τις εμμονες της σαρκός…. στους όρκους που δίνουν οι φαντάροι μας ΠΑΤΡΊΔΑ- ΘΡΗΣΚΕΊΑ- ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ….
…έχουν τόσα να μάθουν !!!!
Αν διαφυλάξουμε την αγνότητα των παιδιών μας όσο δυνατόν περισσότερο, θα έχουμε περισσότερα ωφελη. Λιγότερα σεξουαλικά νοσήματα, λιγότερες αμβλώσεις…….αφού θα αργήσει το παιδί να βιαστεί να κάνει πράξη όσα μαθαίνει….
Κάντε μας να νιώσουμε υπερήφανοι για το εκπαιδε9υτικό μας σύστημα , να νιώσουμε πραγματικοί Έλληνες…..και όχι ψευτοαντίγραφα των ξένων. ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ! ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ!!!!! Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΜΑΣ!!!!! Ας μείνουμε γνήσιοι, έστω σε κάτι. ΑΓΝΟΊ και ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!
Με εκτίμηση στο δύσκολο έργο Σας!
Χριστός Ανέστη!!!!
Kα. Υπουργέ,
Mετά λύπης μας διαπιστώνουμε ότι δεν αναφέρεται πουθενά ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός στο νέο νομοσχέδιο. Παρ όλες τις εξαγγελίες για την αναγκαιότητα της οπτικοακουστικής παιδείας στην τυπική εκπαίδευση, η συνεχής παράλειψη του κινηματογράφου ως παιδαγωγικό εργαλείο, δείχνει την αδιαφορία στην ατομική πλήρωση και την ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδησης των νέων.
Η τέχνη του κινηματογράφου είναι για την οπτικοακουστική γλώσσα ό,τι είναι η λογοτεχνία για μια γραπτή λεκτική γλώσσα. Από τη μια, είναι θησαυρός γνώσεων και τρόπων, οπτικών και αφηγηματικών μορφών, μνήμης και ταυτοτήτων, ιδεών και ιδεολογικών δομών. Από την άλλη, αποτελεί το βασικό εργαστήριο πειραματισμού και καινοτομίας στην οπτικοακουστική γλώσσα. Γι’ αυτό, ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός δεν μπορεί παρά να συνδέεται με την τέχνη του κινηματογράφου.
Ο Σύλλογος μας διεκδικεί τη δημιουργία εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ Οπτικοακουστικών και την εισαγωγή διακριτού μαθήματος κινηματογράφου στα αναλυτικά προγράμματα της Α’βάθμιας και Β’βάθμιας, με στόχο οι μαθητές να γίνουν ενσυνείδητοι, ενεργοί και κριτικοί χρήστες της οπτικοακουστικής γλώσσας, και συνεπώς ενεργοί και ισότιμοι πολίτες στην κοινωνία του μέλλοντος
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου Α.Π.Θ.
Χριστός Ανέστη. Είμαι μητέρα τεσσάρων παιδιών και διαφωνώ απολυτα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Προτιμώ τα παιδιά να διατηρήσουν την αθωότητα τους και όταν ενδιαφερθούν να ενημερωθούν για θεματα σεξουαλικού περιεχομένου αυτό να γίνει από εμάς τους γονείς και στον χρόνο που θα το ζητήσει το κάθε παιδί ανάλογα με την ωριμότητα του και όχι όταν θα το επιβάλει σαν υποχρεωτικό μάθημα ο εκπαιδευτικός στο νηπιαγωγείο ή στο δημοτικό άσχετα αν το παιδί επιθυμεί να ακούσει η έχει την ωριμότητα να αντιληφθεί.
Διαφωνώ με το πρόγραμμα για σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των μικρών παιδιών. Απογοητευτηκα από τη υπουργό και την κυβέρνηση.η
Δ Ι Α Φ.Ω.Ν Ω κάθετα σε μια τόσο πρόωρη ενημέρωση των παιδιών.
Εξάλλου, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι όσοι τα έμαθαν αργότερα, δεν υστερούν σε τίποτα από εκείνους που βιάστηκαν. Ας επενδύσει το κράτος ξοδευοντας μισθούς σε ώρες πιο εποικοδομητικής διδασκαλίας σε αξίες της πατρίδας μας ,στα ήθη και έθιμα μας, στον τόσο πλούσιο πολιτικό μας, της θρησκείας μας που διδάσκει τη χαρα, την ευτυχία, την αγάπη των ανθρώπων χωρις αυτες τις εμμονες της σαρκός…. στους όρκους που δίνουν οι φαντάροι μας ΠΑΤΡΊΔΑ- ΘΡΗΣΚΕΊΑ- ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ….
…έχουν τόσα να μάθουν !!!!
Αν διαφυλάξουμε την αγνότητα των παιδιών μας όσο δυνατόν περισσότερο, θα έχουμε περισσότερα ωφελη. Λιγότερα σεξουαλικά νοσήματα, λιγότερες αμβλώσεις…….αφού θα αργήσει το παιδί να βιαστεί να κάνει πράξη όσα μαθαίνει….
Κάντε μας να νιώσουμε υπερήφανοι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα , να νιώσουμε πραγματικοί Έλληνες…..και όχι ψευτοαντίγραφα των ξένων. ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ! ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ!!!!! Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΜΑΣ!!!!! Ας μείνουμε γνήσιοι, έστω σε κάτι. ΑΓΝΟΊ και ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!
Με εκτίμηση στο δύσκολο έργο Σας….
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τη νηπιακή τους ακόμη ηλικία. Η ενασχόληση με τα ευαίσθητα αυτά θέματα, σε αυτήν μάλιστα την ηλικία των παιδιών, είναι δικαίωμα των γονέων. Εξάλλου η εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων σε χώρες του εξωτερικού έχει προκαλέσει τραγικές επιπτώσεις!
Kα. Υπουργέ,
Mετά λύπης μας διαπιστώνουμε ότι δεν αναφέρεται πουθενά ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός στο νέο νομοσχέδιο. Παρ όλες τις εξαγγελίες για την αναγκαιότητα της οπτικοακουστικής παιδείας στην τυπική εκπαίδευση, η συνεχής παράλειψη του κινηματογράφου ως παιδαγωγικό εργαλείο, δείχνει την αδιαφορία στην ατομική πλήρωση και την ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδησης των νέων.
Η τέχνη του κινηματογράφου είναι για την οπτικοακουστική γλώσσα ό,τι είναι η λογοτεχνία για μια γραπτή λεκτική γλώσσα. Από τη μια, είναι θησαυρός γνώσεων και τρόπων, οπτικών και αφηγηματικών μορφών, μνήμης και ταυτοτήτων, ιδεών και ιδεολογικών δομών. Από την άλλη, αποτελεί το βασικό εργαστήριο πειραματισμού και καινοτομίας στην οπτικοακουστική γλώσσα. Γι’ αυτό, ο οπτικοακουστικός εγγραμματισμός δεν μπορεί παρά να συνδέεται με την τέχνη του κινηματογράφου.
Ο Σύλλογος μας διεκδικεί τη δημιουργία εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ Οπτικοακουστικών και την εισαγωγή διακριτού μαθήματος κινηματογράφου στα αναλυτικά προγράμματα της Α’βάθμιας και Β’βάθμιας, με στόχο οι μαθητές να γίνουν ενσυνείδητοι, ενεργοί και κριτικοί χρήστες της οπτικοακουστικής γλώσσας, και συνεπώς ενεργοί και ισότιμοι πολίτες στην κοινωνία του μέλλοντος.
Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Αποφοίτων Τμήματος Κινηματογράφου Α.Π.Θ.
Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου και ο κατακερματισμός της γνώσης με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα που προωθείτε, δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Στο Νηπιαγωγείο η γνώση κατακτάται διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών (4-6 ετών) και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, δραστηριοτήτων, υπό μία ενιαία ολιστική προσέγγιση βάση της οποίας είναι οργανωμένο το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για το Νηπιαγωγείο (ΔΕΠΠΣ). Με την πρόταση υλοποίησης λοιπόν εργαστηρίων δεξιοτήτων, παραβλέπονται όλες οι μελέτες σπουδών για την ευαίσθητη ηλικία αυτή και δεν λαμβάνεται υπόψη το ίδιο το αναλυτικό εφαρμοσμένο πρόγραμμα και οι στόχοι του! Όσο για την φυσική αγωγή, οι νηπιαγωγοί έχουν ειδικευτεί στις σπουδές τους στα Πανεπιστήμια, ειδικά για την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων και την προαγωγή της φυσικής υγείας των νηπίων/προνηπίων! Πώς προτείνετε λοιπόν την «εισβολή» γυμναστών μέσα σε αυτή την βαθμίδα εκπαίδευσης αναιρώντας έτσι το έργο των νηπιαγωγών αλλά και μη λαμβάνοντας υπόψη καν το αναλυτικό πρόγραμμα ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο;;Έπειτα πόσο παιδαγωγικό είναι να αλλάζει ο εκπαιδευτικός (έστω για μίση ώρα) τη στιγμή που τα παιδιά αυτής της ηλικίας θέλουν χρόνο για να εξοικειωθούν με τη νηπιαγωγό τους,γιατί να πρέπει να προσαρμοστούν και με κάποιον άλλο;;ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΜΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ!
Όσο για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μια τόσο κρίσιμη ηλικία, ντροπή και μόνο που σκεφτήκατε την εφαρμογή κάτι τέτοιου! Ειδικά γνωρίζοντας τα αρνητικά αποτελέσματα που έχει φέρει σε άλλες σκανδιναβικές χώρες!Εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς δεν θα επιτρέψουμε να εισβάλλετε στο αθώο μυαλό των παιδιών μας σημαδεύοντας συνειδήσεις!Άλλωστε και βάσει νόμου και ατομικών δικαιωμάτων, για αυτού του είδους την διαπαιδαγώγηση υπεύθυνοι είναι μόνο οι γονείς, όταν κρίνουν ότι το παιδί τους είναι αρκετά ώριμο (συνήθως στην εφηβεία)!ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!!!
Θεωρώ απαράδεκτο να γίνεται σε αυτή την αθώα ηλικία αυτό το μάθημα .
Προσπαθούμε να πονηρέψουμε τα παιδιά με θέματα που σε αυτή την ηλικία ούτε καν έχουν σκεφτεί.
Επίσης ποίος θα είναι αυτός «ο ιδικός » που θα κάνει αυτό το «μάθημα»;
Όχι , διαφωνώ κάθετα.
Ως πατέρας παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια.
Διαφωνώ απόλυτα με την θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Δεν είναι δυνατό το σχολείο και το κράτος να αντικαθιστά τους γονείς και την οικογένεια του κάθε παιδιού.
Διαφωνώ καθετως
Διαφωνω απολυτα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των νηπιων. Ειμαι τελειως απογοητευμενος.Αν περασει κατι τετοιο θα αναγκαστουμε οι γονεις ναμην επιτρεπουμε στα παιδια μας να συμμετεχουν.
Δεν συμφωνώ να υπάρχει το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο.
Διαφωνω απολυτα με την εισαγωγη σεξουαλικής αγωγής σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
Δ Ι Α Φ.Ω.Ν Ω κάθετα σε μια τόσο πρόωρη ενημέρωση των παιδιών.
Εξάλλου, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι όσοι τα έμαθαν αργότερα, δεν υστερούν σε τίποτα από εκείνους που βιάστηκαν. Ας επενδύσει το κράτος ξοδευοντας μισθούς σε ώρες πιο εποικοδομητικής διδασκαλίας σε αξίες της πατρίδας μας ,στα ήθη και έθιμα μας, στον τόσο πλούσιο πολιτικό μας, της θρησκείας μας που διδάσκει τη χαρα, την ευτυχία, την αγάπη των ανθρώπων χωρις αυτες τις εμμονες της σαρκός…. στους όρκους που δίνουν οι φαντάροι μας ΠΑΤΡΊΔΑ- ΘΡΗΣΚΕΊΑ- ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ….
…έχουν τόσα να μάθουν !!!!
Αν διαφυλάξουμε την αγνότητα των παιδιών μας όσο δυνατόν περισσότερο, θα έχουμε περισσότερα ωφελη. Λιγότερα σεξουαλικά νοσήματα, λιγότερες αμβλώσεις…….αφού θα αργήσει το παιδί να βιαστεί να κάνει πράξη όσα μαθαίνει….
Κάντε μας να νιώσουμε υπερήφανοι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα , να νιώσουμε πραγματικοί Έλληνες…..και όχι ψευτοαντίγραφα των ξένων. ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ! ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ!!!!! Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΜΑΣ!!!!! Ας μείνουμε γνήσιοι, έστω σε κάτι. ΑΓΝΟΊ και ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!
Με όλη την εκτίμηση στο έργο σας….
Ένα μάθημα που πρέπει να διδάσκεται ως υποχρεωτικό στην Α’ Λυκείου των ΓΕΛ είναι το Γραμμικό Σχέδιο. Με τον τρόπο αυτό, το μάθημα θα απευθύνεται σε όλα τα παιδιά και όχι μόνο στους υποψήφιους Αρχιτεκτονικών και συναφών Σχολών, και θα αναπτύξει στους μαθητές και μαθήτριες την χωρική νοημοσύνη που θεωρείται σημαντική ικανότητα τόσο για τις επιστήμες όσο και την καθημερινή ζωή.
Η χωρική σκέψη θεωρείται βασική ικανότητα για τους κλάδους STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics). Η κατανόηση και η δυνατότητα δημιουργίας γραφικών παραστάσεων και σχεδιαγραμμάτων στην επίλυση ενός μαθηματικού προβλήματος ή ενός προβλήματος της φυσικής, καθώς και σε θεωρητικές εργασίες αποτελεί σημαντική ικανότητα τόσο για τους μαθητές των θετικών όσο και των θεωρητικών-ανθρωπιστικών σπουδών.
H αίσθηση και η αντίληψη του χώρου, η κατανόηση της κλίμακας του χώρου, ο χωρικός προσανατολισμός, η ικανότητα αναπαράστασης του κόσμου από διαφορετική οπτική γωνία (όψεις, τομές, κατόψεις), αποτελούν σημαντικές παραμέτρους της χωρικής σκέψης και βρίσκουν εφαρμογή στην καθημερινή ζωή όπως η παροχή και η λήψη οδηγιών η πλοήγηση σε γνωστούς και άγνωστους χώρους, η ερμηνεία εικόνων, χαρτών, γραφημάτων, και διαγραμμάτων, η διακόσμηση ενός χώρου, η κατανόηση σχεδίων επίπλων και κατόψεων κατοικιών για ενοικίαση η αγορά κ.α.
Διαφωνώ απόλυτα. Η σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση των παιδιών δεν μπορεί να γίνεται σε τρυφερές ηλικίες. Δεν γυρνάνε όλα γύρω από το σεξ και τις διαστροφές του.
Είναι λίγο αστείο σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα με τόσα κενά, να θεωρείται ανάγκη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τόσο νωρίς. Ας πούμε ότι μαθαίνουν και ενημερώνονται. Υπάρχει κάποια άμεση αξιοποίηση των γνώσεων σε αυτή την ηλικία; Κάτι που δεν μπορεί να περιμένει να διδαχθεί σε μια ηλικία που είναι και πιο ώριμα τα παιδιά; Εάν πρέπει να διδαχθεί κάτι δε θα μπορούσε να περιοριστεί στη γνώση του ανθρώπινου σώματος; Αν συμφωνώ σε κάτι, είναι ΜΟΝΟ να μάθουν τα παιδιά που δεν πρέπει να τα αγγίξει κάποιος πονηρά, περιπτώσεις που έχουμε δει όλοι καί που απευχομαστε.
Φαίνεται πέρα από κάθε λογική να διδάσκεται το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε μια ηλικία κατά την οποία τα παιδιά δεν έχουν διδαχθεί καν την κοινωνική αγωγή!Δηλαδή πριν μάθουν τα παιδιά πως θα χαιρετούν μα τα χέρια τους, πως θα δείχνουν τα συναισθήματά τους με το πρόσωπο, πως θα μιλούν σωστά ανάλογα με την κάθε περίσταση θα προσπαθήσουμε να τους μάθουμε σεξουαλική αγωγή;;;
Επιπλέον βέβαια αυτά τα προγράμματα, ακόμα και για τις μεγαλύτερες ηλικίες, είμαστε σίγουροι ότι εκφράζουν τα πιστεύω του μεγαλύτερου τμήματος της ελληνικής κοινωνίας; Νομιμοποιούνται στα μυαλά των παιδιών μας μειοψηφίες και αμφιλεγόμενες διαθέσεις και προτιμήσεις χωρίς προηγουμένως να υπάρχει η συγκατάθεση και η αποδοχή εκ μέρους της κοινωνίας!
Χριστός ανέστη!
Ως ιερέας, φιλόλογος και πατέρας τεσσάρων ανηλίκων τέκνων, διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι ευαίσθητες ψυχές των παιδιών δεν έχουν ανάγκη τέτοιων ερεθισμάτων, που θα τα τραυματίσουν ανεπανόρθωτα σε ένα πεδίο γνώσεων που δεν μπορούν να αφομοιώσουν. Οι γονείς θα πρέπει να έχουν την άμεση ευθύνη για το όλο θέμα. Το σχολείο καλείται να διδάξει ήθος και παιδεία στους μαθητές του.
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα, διαφωνώ με την ένταξη προγραμμάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο, έστω και σε πιλοτική μορφή. Τα παιδιά, σε αυτήν την πρώιμη ηλικία μαθαίνουν μέσα από το συμβολικό παιχνίδι και τον μιμητισμό και πολύ εύκολα μπορούν να οδηγηθούν σε επικίνδυνα για την ψυχοσωματική τους υγεία παιχνίδια…Δεδομένου ότι στην προσχολική εκπαίδευση η βασική αρχή είναι: «μαθαίνουμε παίζοντας και παίζουμε μαθαίνοντας», η προσέγγιση θεμάτων που άπτονται της σξουαλικότητας, εύκολα μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά και μέσω της περιέργειας – που είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη σε αυτήν την ηλικία-, σε μια πρώιμη και κάποιες φορές παραποιημένη άποψη για τη σεξουαλικότητα, ενθαρρύνοντας καταστάσεις που μπορούν να τραυματίσουν ανεπανόρθωτα την ψυχολογία τους.Είναι απαραίτητος ο σεβασμός στις αρχές κάθε οικογένειας που ουσιαστικά θα πρέπει να φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
Η ενημέρωση των παιδιών για θέματα σεξουαλικότητας πρέπει να γίνεται εξατομικευμένα και να λαμβάνεται υπ΄όψιν ο χαρακτήρας του παιδιού ώστε να μην προκληθεί κάποια τραύμα, και κυρίως με την αγάπη και την ευαισθησία των γονέων που είναι τα εγγύτερα πρόσωπα για τα παιδιά, γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την ψυχοσύνθεση του παιδιού τους και φυσικά μπορούν τα παιδιά να τους εμπιστευτούν.Και βέβαια τα παιδιά είναι σε θέση να αισθανθούν εάν αυτά που τους προσφέρουν οι γονείς είναι απλές γνώσεις ή βιώματα αγάπης μέσα από το δικό τους γάμο.Είναι γεγονός ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη όχι από σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αλλά κυρίως από ΠΑΙΔΕΙΑ που θα μορφώνει τον όλον άνθρωπο ως ψυχοσωματική υπόσταση και θα ενσταλάζει στην ύπαρξή τους τις αξίες του σεβασμού και της αγάπης, της ενσυναίσθησης, της ειλικρίνειας, της ευθύτητας, της δημιουργικότητας, της προσφοράς, όχι με ξερή διδασκαλία, αλλά κυρίως μέσα από την προβολή προτύπων που μπορούν να εμπνεύσουν τα παιδιά.Οφείλουμε να διαφυλάξουμε την ακεραιότητα και αθωότητα της αγνής παιδικής ψυχής, προβάλλοντας στο σχολεία πρότυπα οικογενειακής ζωής που θα καλλιεργούν στις ψυχές των παιδιών την βεβαιότητα ότι οι αληθινές προσωπικές σχέσεις των συζύγων οικοδομούνται με αγάπη, άδειασμα και ολοκλήρωση μέσα στο γάμο. Έτσι σταδιακά και σε βάθος χρόνου χωρίς βιασύνη και επιβολή, τα παιδιά θα εννοούν ότι η επιτυχημένη σεξουαλική σχέση είναι το δώρο βαθιάς ένωσης και αληθινής αγάπης και όχι απλά αυθαίρετης, ατομικής ικανοποίησης.
Αναρωτιεμαι γιατι απομακρυνουμε τα αρχαια ελληνικα απο το σχολειο κ βαζουμε τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο.Υπαρχει αραγε λογικη κ συμφερον στο να αλλαζεις τις καταβολες σου εκ των θεμελιων της εκπαιδευσης?Επισης,με τοσα μαθηματα χαμενα η σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση μας απασχολει?Απαραδεκτο και που προτεινεται.Μαλιστα μονο συγχιση θα μπορουσε να δημιουργησει και μονο η αναφορα στις παιδικες τους αθωες ψυχουλες.Απαραδεκτο να αποφασιζεται κατι τετοιο χωρις τη γνωμη των γονιων.Αυτοι πρεπει να αποφασισουν το ποτε θα μιλησουν στα μικρα παιδια .Ειναι χρεος του υπουργειου να λαβει υπ οψιν τη γνωμη των γονιων. Ειμαιαντιθετη
Ένα τέτοιο μάθημα σε αυτήν την ηλικία είναι απαράδεκτο, για να μη πω εγκληματικό.
H σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπου το παιδί δεν έχει καν ολοκληρωμένη συνείδηση αυτών των πραγμάτων, μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να επιφέρει στο παιδί και μόνο λόγοι προπαγάνδισης συγκεκριμένης σεξουαλικής συμπεριφοράς την δικαιολογούν, πράγμα αντιδημοκρατικό.Για δε τις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, γυμνάσιο κλπ. η δικαιολογία περιορισμού των αμβλώσεων δεν μπορεί να οδηγήσει σε υποχρεωτική επιβολή ενός τέτοιου «μαθήματος» σε οικογένειες που ήδη καταφέρνουν αυτό το στόχο με άλλα μέσα, όπως διαπαιδαγωγώντας τα παιδιά τους με στόχο την αποχή από σεξουαλικές σχέσεις στην εφηβεία, πρακτική που συνιστούν άλλωστε και μονάδες εφηβικής υγείας. Στις περιπτώσεις αυτές το μάθημα θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, δημιουργώντας ανησυχίες στα παιδιά μας και θα έρθει και σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις πολλών οικογενειών. Εάν το Υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα θα έχει κάποια χρησιμότητα σε ορισμένες οικογένειες, το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει είναι να είναι προαιρετικό, ώστε να κρίνουν οι γονείς, που είναι και οι πλέον αρμόδιοι, κατά πόσο τα παιδιά τους έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ
Διαφωνώ απόλυτα.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μου είναι αποκλειστικά δικό μου δικαίωμα.
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην εκπαίδευση. Θεωρώ ότι είναι καλύτερα αυτό το θέμα να το αναλάβει η οικογένεια για το κάθε παιδί ξεχωριστά και όχι ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός (που μπορεί να μην είναι και σωστός) και μαζικά σε όλη την τάξη.
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο και λιγότερο στο Δημοτικό είναι αμφισβητήσιμα παιδαγωγικά για τρεις απλούς λόγους.
1ον αφαιρείται από το γονιό η ευθύνη για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού του. Την ίδια στιγμή η κοινωνία του ζητάει ευθύνη για την συμπεριφορά του παιδιού του. Μοιάζει σαν να καταργείται ο θεσμός της οικογένειας.
2ον Όσο και ακατάλληλοι να είναι κάποιοι γονείς δεν δικαιολογείται η αντικατάστασή τους από άλλους που ενδεχομένως να είναι ακαταλληλότεροι και ανεπαρκείς στο να αναλάβουν αυτές τις ήπιες δεξιότητες και
3ον Εκπαιδευτικός πολλά χρόνια δεν έχω συναντήσει θεωρίες επιστημονικές που να κατοχυρώνουν αυτές τις επεμβάσεις στην πρωτοβάθμια τουλάχιστον εκπαίδευση.