1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
ΣΤΙΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ..
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Καμία σύγκριση στις γνώσεις των αποφοίτων του ΠΤΕΑ Θεσσαλίας σε θέματα ειδικης αγωγής και εκπαιδευσης με τους αποφοιτους Γενικης Αγωγης με ΠΜΣ απο Βουλγαρια, Ιταλια,Κυπρο.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
Η εγκύκλιος που συντάσσεται κάθε χρόνο και καλεί τους αναπληρωτές να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής αναφέρει στο Κεφάλαιο Β: “Προϋπηρεσία που προσμετράται στους πίνακες” ότι: η προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων είναι αυτή που προσφέρθηκε: α) στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από: i) το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης»
Εκτός των παραπάνω, η ίδια εγκύκλιος ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής μπορούν να προσληφθούν στις δομές ειδικής αγωγής. Αναγνωρίζει με αυτόν τον τρόπο ότι οι δομές ειδικής αγωγής ανήκουν στο δημόσιο σύστημα παιδείας της χώρας άρα οι προϋπηρεσία σε αυτές τις δομές πρέπει να προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής. Το Υπουργείο με αυτή τη ρύθμιση που προωθεί κάνει σαφές ότι δεν θεωρεί εκπαιδευτικούς τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής, αφού δεν προσμετρά την προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής, όπως συνέβαινε πάντοτε σε όλες τις βαθμίδες.
Εάν λοιπόν κατατεθεί και περάσει η ρύθμιση αυτή, και μάλιστα αναδρομικά όπως ζητάνε διάφοροι, είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία δασκάλους και νηπιαγωγούς με τουλάχιστον 6 χρόνια υπηρεσίας που έχουν στην κατοχή τους μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Αυτό θα συμβεί διότι:
α. στους πίνακες της γενικής αγωγής δε θα μετρήσει η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στις δομές της ειδικής αγωγής με αποτέλεσμα να χάσουν χιλιάδες θέσεις στην κατάταξή τους,
β. στους πίνακες της ειδικής με την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι ΠΕ71 και ΠΕ61 αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο χάνουν αρκετές θέσεις, αφού τους προσπερνούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων.
Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται βάσει νόμου, αλλά και στα πλαίσια της ισονομίας και της δικαιοσύνης στην εκπαίδευση, να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής.
Καλούμε λοιπόν τώρα το Υπουργείο να σεβαστεί τις αποφάσεις του επίσημου συνδικαλιστικού μας φορέα ΔΟΕ αλλά και της βάσης των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα σύλλογοι από όλη την Ελλάδα ψήφισαν μαζικά και ομόφωνα στις πρόσφατες γενικές τους συνελεύσεις χωρίς κανένα προσωπικό ή παραταξιακό συμφέρον. Ψήφισαν με γνώμονα το δίκαιο και για τα δύο θέματα πού θίγει η τοποθέτησή μας.
Αναρωτιέμαι αυτούς τους ακούτε; Κι εάν δεν τους ακούτε ποιος είναι ο ακριβής και πραγματικός λόγος που ενστερνίζεστε την άλλη πλευρά; Ποιος είναι ο λόγος που μια αριστερή κυβέρνηση στέκεται ενάντια σε όλη την αριστερά, αλλά και στο συνδικαλιστικό της φορέα και υιοθετεί τις θέσεις της Δη.Σύ. και του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών;
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΙΣΟΝΟΜΙΑ επιτέλους! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το αρθρο 47! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε Ειδική και Γενική!
Η προϋπηρεσία είναι ιερή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να μας την ακυρώσει!
Ο Πρωθυπουργός ζήτησε από το λαό να αποφασίσει, και είπε ότι θα σεβαστεί το αποτέλεσμα της πλειοψηφίας.
Το υπουργείο παιδείας υπολογίζει την πλειοψηφία;;;
Το συνδικαλιστικό όργανο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η ΔΟΕ, αποφάσισε ομόφωνα και ζητάει την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47.
Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών μίλησε και έδωσε το μήνυμα της, μέσο συλλόγων, μέσο της ΔΟΕ.. Οι αδικίες και η λασπολογία δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα.
ZHTAME THN ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ.
ΖΗΤΩ ΑΜΕΣΑ :
1.Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
2.Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
3.Κατάργηση της υπουργικής απόφασης του 2014 η οποία προτάσσει τους ΠΕ61/71 και αποκλείει τους ΠΕ60/70 από την ειδική αγωγή. Αντικατάστασή της με:
4.Νομοθετική ρύθμιση που να μας συμπεριλαμβάνει ισότιμα ως εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή σε κάθε περίπτωση (στην οποία να συμπεριλαμβάνεται και η μετονομασία των οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής από 61 71 σε γενικές θέσεις ΕΑΕ).
«στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ»
Στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ
Αναρωτιέται κανείς αν πραγματικα το Υπουργειο εχει επιγνωση του τι συμβαινει στην εκπαιδευτικη κοινοτητα!!!Ολοι οι εκπαιδευτικοι συλλογοι Πανελλαδικα, το συνδικαλιστικο μας οργανο, η ΔΟΕ, ο Σατέα κλπ, ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70/60.50 ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ/ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ!!!
Αναρωτιεται κανεις αν το Υπουργειο θα ακουσει το δικαιο που ουρλιαζουμε αλλα κι ολη την εκπαιδευτικη κοινοτητα ή θα κρατησει ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ τα αυτια του
κλειστα στις αποψεις ολης της εκπαιδευτικης κοινοτητας, υποστηριζοντας
συντεχνιακα συμφεροντα ;
Αυτή είναι η Αριστερά της διαφάνειας;
Αυτή είναι η Αριστερά της ισότιμης αντιμετώπισης και της ισονομίας;
Αυτή είναι η Αριστερά που περιμέναμε πως και πως να αναλάβει το τιμόνι της χώρας και τωρα υποκυπτει σε συντιαχνιακές εξυπηρετησεις και αδιαφανεια;ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!ΟΥΤΕ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΕΤΑΙ!ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. ΖΗΤΩ την άμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ; ΟΧΙ στο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ!!
Χτες ο πρωθυπουργός επικαλέστηκε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και κήρυξε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για να αποφασίσει ο ΛΑΟΣ. Την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στο Υπουργείο Παιδείας ΚΑΠΟΙΟΙ την ξεχνάνε, όταν αγνοούν τόσες φωνές τόσων συλλόγων ανά την Ελλάδα, ΤΗΣ ΔΟΕ και των 600 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ της για να ικανοποιήσουν το συμφέρον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ!!
Η προϋπηρεσία ΟΛΩΝ είναι ιερή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να την ακυρώνει!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ και στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ σαν τις πιο δίκαιες.
Συμφωνώ με την προσμέτρηση της προϋπηρεσία των δυσπρόσιτων την περίοδο 2010-2014
Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ
Άμεση απόσυρση της παρ. 4 του άρθρου 47.ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ!!
• Δεν «τρώμε» τη θέση κανενός στον πίνακα γενικής καθώς οι περισσότεροι θα δουλεύαμε έτσι κι αλλιώς στη γενική αγωγή αν δεν δουλεύαμε στην ειδική.
• Επιλέξαμε να δουλέψουμε στην ειδική με έξτρα προσόντα, καθώς ο νόμος όριζε ότι θα μετράει και στην γενική η προϋπηρεσία μας. Κάναμε επιλογές με βάση έναν νόμο, άρα η αναδρομική ισχύ είναι παράνομη και άδικη.
• Στον πίνακα ειδικής θα εξαφανιστούμε σε 1-2 χρόνια καθώς αποφοιτούν κάθε χρόνο νέοι ΠΕ71/61 οι οποίοι προτάσσονται. Επομένως σε 1-2 χρόνια θα χάσουμε όλη την προϋπηρεσία μας και από τους 2 πίνακες.
• Καλύπτουμε κενά ειδικής λόγω έλλειψης των ΠΕ71/61, αν θέλουμε τα παιδιά με ειδικές ανάγκες να έχουν εξειδικευμένους και έμπειρους εκπαιδευττικούς στην ειδική έως ότου αποφοιτήσουν ΠΕ71/61 που θα επαρκούν, να συνεχίσουν όλα να ισχύουν όπως έχουν τόσα χρόνια .
• Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς η προϋπηρεσία στον πίνακα ΠΕ70.50/60.50 είναι προσωρινή και μόνο για την κατάταξη μεταξύ των ΠΕ70.50/60.50 και χωρίς ισότιμη κατάταξη με τους ΠΕ71/61, αφού αυτοί προηγούνται και σε λίγα χρόνια θα επαρκούν κι εμείς θα εξαφανιστούμε από την ειδική μαζί με την προϋπηρεσία μας η οποία θα εξαφανιστεί κι αυτή!!!
• Κλάδοι πε60.50 και πε70.50 δεν υπάρχουν. Οι κλάδοι μας είναι ΠΕ60 και ΠΕ70 αντίστοιχα και μόνο εκεί μπορεί να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία, με βάση το νόμο.
• Προσμετρώνται προϋπηρεσίες από ιδιωτικά σχολεία, από σχολεία εξωτερικού εντός της Ε.Ε., από ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΟΑΕΔ και πολλά άλλα που εκεί όντως καταστρατηγείται η σειρά του πίνακα αναπληρωτών….. και δεν θα μετρήσει η δική μας που έγινε μέσα σε δημόσια σχολεία και από πίνακες αναπληρωτών;;;
• Για ποιον λόγο ακριβώς μας τιμωρεί το υπουργείο;;; Επειδή εργαστήκαμε με έξτρα προσόντα και γνώσεις (μεταπτυχιακά κτλ.);; Ή επειδή καλύψαμε κοινωνικές ανάγκες που ήταν αδύνατον να καλυφθούν αλλιώς;; Ή επειδή ακολουθήσαμε τον νόμο και κάναμε μεταπτυχιακό για να μπούμε σε πίνακα που το υπουργείο δημιούργησε;;;;
• H ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που το να έχει ένας εκπαιδευτικός μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή γενικά προσόντα θεωρείται κατακριτέο και τιμωρητέο !
Η προθυμία των εκπαιδευτηκών να ανοίξουν σχολεια στα δυσπροσιτα και η υπομονή τους εώς ότου ανοίξουν ξανά οι πίνακες από το «πάγωμα» και όχι από κάποια καταργηση, δεν μπορει να ακυρώνεται έτσι αναξιοκρατικά ως μάταιη και ανόφελη…ναι στην προσμέτρηση διπλασιασμού για τα δυσπροσιτα σχολεία περιόδου 2010-2014
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47
Η εκπαίδευση είναι ΕΝΙΑΙΑ.
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που δούλεψαν τόσα χρόνια στις δομές της ειδικής αγωγής έχουν το βασικό τίτλο σπουδών στη γενική εκπαίδευση και επιπλέον προσόντα στην ειδική αγωγή. Η προσμέτρηση της προϋπηρεσία τους πρέπει να μετράει τόσο στην γενική όσο και στην ειδική αγωγή.Πρέπει να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα δημόσια σχολεία.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΟΝ.ΑΚΟΜΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ.ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΩΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΔΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ-Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ
Aμεση απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 .
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Πρέπει να αποκατασταθούν επαγγελματικά όλο οι εκπαιδευτικοί με ΑΝΑΠΗΡΙΑ. Στηρίζουμε τις θέσεις της ΕΣΑΜΕΑ.
1)Άμεση επαναφορά του πίνακα Α’ στην ειδική αγωγή
2)Ποσόστωση 10% επί των προσλήψεων στην γενική αγωγή
3)Άρση του αποκλεισμού των τριων κατηγοριών (τυφλοί,κωφοί,παραπληγικοί) από την παράλληλη στήριξη και τα ΚΕΔΔΥ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Απαράδεκτο ο περιεχόμενο του πολυνομοσχεδίου που θέλουν να ψηφιστεί. Δεν γίνεται να υπάρξει διαχωρισμός της γενικής από την ειδική εκπαίδευση. Ζητάμε να συνεχίσει η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες, άμεσα διορισμούς και στην ειδική αγωγή, αλλά και προσμέτρηση των διπλών μορίων των αναπληρωτών στα δυσπρόσιτα σχολεία το διάστημα 2010-2014 που ήταν κλειδωμένοι οι πίνακες..
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Σρηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) στις 19/6/2015 ζήτησε από το Υπουργείο Παιδείας να αναγνωρίσει στο διπλάσιο τα μόρια προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες για τα έτη 2010-2014 καθώς και να ακυρώσει την παράγραφο 4 του άρθρου 47 που θα διαχωρίζει την προϋπηρεσία των αναπληρωτών συναδέλφων ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 προσμετρώντας την μόνο στις δομές όπου έχει προσφερθεί. Σχετική ανακοίνωση έχει συντάξει νωρίτερα και η ΟΛΜΕ εκφράζοντας την πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας. Κ επειδή ακόμη πολλοί επιπλέον σύλλογοι αγωνίζονται για την απόσυρση της παραγράφου 2 και 4 του αρθρου 47, τουλάχιστον οφείλετε να δικαιώσετε έστω κ αργά το σύνολο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της χώρας μας και να τηρηθεί η δημοκρατία.
ΖΗΤΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗ ΕΙΔΙΚΗ, ΚΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ.ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΩΝ, ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕ71 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47.
Προσμέτρηση της προυπηρεσίας και στη γενική και στην ειδική αγωγή.
Στα πλαίσια της ισότητας, της ισονομίας και της δικαιοσύνης εξίσωση των αδειών των αναπληρωτών με τους μόνιμους ( ασθενείας, ανατροφής κλπ).
Ειδικά δε για τις άδειες ανατροφής, που ξεχωριστεί μνεία είχε γίνει προεκλογικά και τώρα δεν υπάρχει καμία αναφορά στο πολυνομοσχέδιο.
Στηριζω τις θεσεις του Σατεα
Ζητάμε:
1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ
3. Κατάργηση της υπουργικής απόφασης του 2014 η οποία προτάσσει τους ΠΕ61/71 και αποκλείει τους ΠΕ60/70 από την ειδική αγωγή. Αντικατάστασή της με:
4. Νομοθετική ρύθμιση που να μας συμπεριλαμβάνει ισότιμα ως εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή σε κάθε περίπτωση (στην οποία να συμπεριλαμβάνεται και η μετονομασία των οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής από 61 71 σε γενικές θέσεις ΕΑΕ).
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε πίνακα στον οποίο δεν θα κάνουν ποτέ διορισμούς; Φτάνει πια η κοροϊδία. Αυτό είναι εγκλωβισμός και αφανισμός των δασκάλων και των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό. Επειδή ορισμένοι επαναπαύτηκαν στον ΑΣΕΠ και δεν έτρεχαν στις γωνιές της Ελλάδας για να μαζέψουν προϋπηρεσία, έχουν βάλει στο στόχαστρο αυτούς που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια. Εργαζόμαστε εδώ και χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε σχολεία της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Οι περισσότεροι από εμάς, έχουμε επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, και καλούμαστε εξαιτίας της ελλείψεις των εκπαιδευτικών ΠΕ61 και ΠΕ71,να καλύπτουμε τα κενά της Ειδικής Αγωγής στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η προυπηρεσία μας έχει αξία μόνο στον πίνακα που είναι το βασικό μας πτυχίο, στον πίνακα ειδικής αγωγής είναι εικονική!
Σεβαστείτε την ομόφωνη απόφαση της ΔΟΕ, σεβαστείτε τους κόπους και τις θυσίες μας!
Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ. ΑΡΧΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΕ.60.50 ΚΑΙ ΠΕ.70.50 ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΕ 70 ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΠΕ71 ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΟΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΠΕ71 ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΕ71 ΜΕ ΠΕ 70.50, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΕ71 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΤΕΛΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΠΕ70.50 ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ70 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΠΕ71 ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που στελεχώσαμε τα δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα σχολεία της χώρας κατά την περίοδο 2010-2014 νιώθουμε ότι απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό έργο και ο κόπος μας.
Ο μη διπλασιασμός της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σ’ αυτά τα σχολεία είναι άδικος και παράλογος. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010. Δεν καταργούσε τον Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του.
Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.
ΜΗ διαχωρισμός της εκπαίδευσης μέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα του βασικού πτυχίου.
Κριτήριο για τους μόνιμους διορισμούς να αποτελεί και η ημερομηνία λήψης πτυχίου.