1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Προϋπηρεσία αναπληρωτών ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50. Δε θέλω να μακρηγορώ ούτε να αναλύω τα της ενιαίας εκπαίδευσης. Θα έπρεπε όλοι όσοι εργάζονται στο χώρο της εκπαίδευσης να έχουν γνώση αυτής, των όσων προστάζει και των όσων κηρύττει. Είμαστε εκπαιδευτικοί με πτυχίο στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και με τίτλο σπουδών ανάλογο.
Για κακή μας τύχη έχουμε και επιπλέον προσόντα, έχοντας αποκτήσει εξιδείκευση σε θέματα που άπτονται της αναπηρίας. Έχουμε εργαστεί σε παράλληλη στήριξη και σε τμήματα ένταξης σε ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, βοηθώντας μαθητές που βρίσκονται σε ΓΕΝΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ να ενταχθούν. Αυτά τα επιπλέον προσόντα, δίνουν το δικαίωμα στο υπουργείο να μας επιλέγει και να μας τοποθετεί σε θέσεις ανάλογες. Αν δεν υπήρχε ο πίνακας των ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 και ΟΙ προσλήψεις γινόταν μόνο από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, πάλι θα είχαμε προτεραιότητα για την πλήρωση αυτών των θέσεων γιατί – καλώς ή κακώς – έχουμε μέσα από σπουδές, λάβει επιπλέον γνώσεις. Τι σημασία έχει αν η θέση στον πίνακα αναπληρωτών κάποιου είναι 2000; Αν ανοίξει θέση στις δομές «ειδικής αγωγής» είναι λογικό να προτιμηθεί,ακόμα και αν ο πίνακας έχει σταματήσει στο 1000…Είναι λογικό να προτιμηθεί ο υποψήφιος 1001 ή ο 2000 με τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία;;Είμαστε εκπαιδευτικοί ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με εξειδίκευση. Δεν είναι δυνατόν να μας τιμωρούν σε ανεργία επειδή κάποιοι επαναπαύτηκαν με τον ΑΣΕΠ του 2008.
Η διπλή μοριοδότηση πρέπει να ισχύσει και την περίοδο 2010-2014.
ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ! ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΣΑ ΕΣΥ;; ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΣΙΩΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΡΑΓΟΙ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ;;
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47!
ΖΗΤΑΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
Zητούμε να προσμετρηθεί η μέχρι τώρα και μελλοντική μας προυπηρεσία και στους πίνακες αναπληρωτών γενικής όπως γινόταν πάντα.Κανενας διαχωρισμός σε γενική και ειδική αγωγή.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ
ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Συμφωνώ με το παρακάτω σχόλιο:
Η κυβέρνηση Συριζα κήρυξε δημοψήφισμα για να αποφασίσει ο λαός το μέλλον του και όπως είπε ο Πρωθυπουργός μας θα το σεβαστεί. Το δημοψήφισμα του εκπαιδευτικού κόσμου που έχει δώσει ένα ηχηρότατο ΟΧΙ στην παρ. 4 γιατί δεν το σέβεται το Υπουργείο; Γιατί αποφασίζει και διατάζει μόνο του;
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ, ΑΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Ακόμη πρέπει να χορηγείται και στις αναπληρώτριες μητέρες εκπαιδευτικούς η εξάμηνη άδεια ανατροφής με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία ή έστω να μην χάνουν την προϋπηρεσία τους από την τετράμηνη άδεια ανατροφής άνευ αποδοχών, καθώς στο άρθρο 47 γίνεται αναφορά και στις άδειες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. ,
Ξεκλείδωμα των πινάκων συνεπάγεται αυτόματα και διπλή μοριοδότηση σε όλους όσους έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα μέρη.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΡΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
Τα επιχειρήματα όσων δε θέλουν την προσμέτρηση είναι ένα αναμάσημα, σαν να αναπαράγουν το μάθημα τους.
Αντίθετα,όσοι γράφουν για τα διπλά μόρια των δυσπροσίτων 2010-14 κραυγάζουν, γιατί ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών Δασκάλων με μεταπτυχιακές διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή – σχολική ψυχολογία.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡ.4
Καθώς θεωρούμε ότι παραβιάζει τα εργασιακά δικαιώματα μας και καταπατά τη συνταγματική νομιμότητα!
Η προυπηρεσία υπολογίζεται εκεί που είναι το ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΤΥΧΙΟ και ΟΧΙ εκεί που συμφέρει μια συγκεκριμένη ομάδα η οποία προσπαθεί να επωφεληθεί με οποιοδήποτε τρόπο. Τι αδικίες είναι αυτές;;
Δεν περιμέναμε ποτέ να έρθει μια μέρα που θα μας αμφισβητηθούν τα κεκτημένα και ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ μας!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Η ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 2004 2006 2008.ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΔΙΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.
υποστηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Είναι κατάφωρη αδικία, αντισυνταγματικό και παράνομο να διαφοροποιείται η Ειδική από τη Γενική Αγωγή , ενώ περίτρανα το υπουργείο διατυμπανίζει την άρση των κοινωνικών αδικιών και ανισοτήτων στο περίφημο «ένα σχολείο για όλους».
Τα βασικά μας πτυχία είναι πτυχία γενικής αγωγής είναι παιδαγωγικά πτυχία τα οποία μας δίνουν το δικαίωμα να διοριζόμαστε σε σχολεία δημοτικής εκπαίδευσης και νηπιαγωγεία.
Ο νέος νόμος σας μας τιμωρεί και μας καταδικάζει στην ανεργία. Η μόνη λύση είναι μια δίκαιη αντιμετώπιση για όλους!
Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο και έχουν δικαίωμα διορισμού!!
Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.
Θεωρώ κατάφωρη αδικία την παράγραφο 4 του άρθρου 47!!
Δεν μπορούν να παίζουν με τα όνειρα και τα εργασιακά δικαιώματα ανθρώπων με πτυχίο και μεταπτυχιακό.
Ζητώ την απόσυρση της ρύθμισης!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 70.50 ΚΑΙ 60.50 στους πίνακες γενικής αγωγής και αναδρομικά!!!
Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί ταλαιπωρήθηκαν όπως και οι υπόλοιποι της γενικής αγωγής γυρνώντας στα διάφορα μέρη της Ελλάδας για να προσφέρουν το έργο τους!
Λένε ειρωνικά ότι εφ’ όσον ενδιαφέρονται για την ειδική εκπαίδευση εκεί θα πρέπει να παραμείνουν….. Ποιος είναι αυτός που θα κρίνει τη διεύρυνση των οριζόντων και δυνατοτήτων και θα καθορίσει το χρονικό διάστημα για το οποίο θα πρέπει ν’ ασχοληθεί;;
Οι εκπαιδευτικοί αυτοί υφίστανται τεράστιο εμπαιγμό διότι ενώ επενδύουν κόπο και χρήμα για να αυξήσουν τα προσόντα τους, δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν μια ενέργεια ακολουθώντας τη Νομοθεσία, και αυτή αλλάζει με την ταχύτητα του φωτός, ανάλογα με τις πολύ συχνές πλέον εναλλαγές των Υπουργών.
Μην προωθείτε την στασιμότητα στην εκπαίδευση!!!
Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο, οτιδήποτε άλλο είναι εμπαιγμός σε βάρος όλων μας!!
Η προϋπηρεσία είναι ενιαία και οφείλει να υπολογιστεί ως ενιαία προϋπηρεσία εκπαιδευτικού. Το ψευδοεπιχείρημα περί βασικού πτυχίου δεν ευσταθεί και έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την πραγματικότητα των μονίμων συναδέλφων.
Η ποσόστωση ευνοεί μόνο τους ΠΕ 61 και 71, αφού εξυπηρετεί τα δικά τους συμφέροντα και σταδιακά εξοβελίζει εκπαιδευτικούς με επιπλέον προσόντα που εργάστηκαν ΝΟΜΙΜΑ και βάσει ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ σε δομές της ειδικής αγωγής.
-Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
– Να αναγνωριστεί στη γενική εκπαίδευση η προϋπηρεσία των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αναδρομικά και στο μέλλον
-Κατάργηση της υπουργικής απόφασης του 2014 για την πρόταξη των ΠΕ 61 & 71
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
Η Γενική και η ειδική αγωγή συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!! Δεν διαχωρίζονται!
Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!
Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία. Πουθενά στον κόσμο δεν διαχωρίζεται η ειδική από τη γενική εκπαίδευση
Η 84η συνέλευση της ΔΟΕ επισφράγισε την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΟΕ που ζητούσε την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47! Η πλειοψηφία μίλησε και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες, τα βύσματα και οι μικρότητες να μην έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
Δηλαδή το κράτος, αρχικά χρησιμοποίησε τους ΠΕ70.50/60.50, δίνοντας τους τη δυνατότητα να δουλεύουν στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης και τώρα τους τιμωρεί μη μετρώντας τις προϋπηρεσίες;;
Τόσα χρόνια στηρίζουμε την εκπαίδευση και δουλεύουμε κάτω από δύσκολες συνθήκες, δε γίνεται να μας συμπεριφέρεστε έτσι!!
Το Υπουργείο οφείλει να μην γυρίσει την πλάτη στους εκπαιδευτικούς και στην καθολική άποψη του κλάδου μας.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που το να έχει ένας εκπαιδευτικός μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή γενικά προσόντα θεωρείται κατακριτέο και τιμωρητέο !
Διαβάζω όσα γράφονται εδώ για εκπαιδευτικούς με «αγορασμένα μεταπτυχιακά». Μάλλον όσοι το γράφουν θεωρούν την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου από το ΕΚΠΑ ή το Ειδικής αγωγής του βόλου απλά καταβολή διδάκτρων που και πάλι στο υπουργείο καταλήγουν και όχι κόπο και επιστημονική κατάρτιση! Ξέρετε τίποτε δε χαρίζεται και τίποτα δε παραχωρείται χωρίς εξετάσεις, διάβασμα και κόπο.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 του πολυνομοσχεδίου σχετικά με τον διαχωρισμό ειδικής και γενικής εκπαίδευσης είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΠΑΡΑΝΟΜΟ!! Αποτελεί κατάφωρη αδικία και τεράστιο διαχωρισμό.
Προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί στα πλαίσια της Παράλληλης στήριξης στο ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ από εξειδικευμένους Ανθρώπους γιατί τιμωρείται μ αυτόν τον τρόπο;;;
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΣ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΣΑΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!
Με τη λογική του πολυνομοσχεδίου ωθείτε στις τάξεις της ειδικής αγωγής ανειδίκευτους από τους πίνακες γενικής αγωγής καθώς ελάχιστοι πλέον θα δηλώνουν στην ειδική αγωγή από τους έχοντες την επιστημονική κατάρτιση!
Δεν υπάρχει χώρα στον κόσμο που καταστρατηγεί και υποθάλπει μ αυτόν τον τρόπο εκπαιδευτικούς με προσόντα διαχωρίζοντας τους και μην αντιμετωπίζοντάς τους ισότιμα και δίκαια !!
Το πολυνομοσχέδιο πρέπει να άρει αδικίες όχι να δημιουργήσει μεγαλύτερες!!
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ στο βασικό πτυχίο και κλάδο είναι μονόδρομος από τη στιγμή που επαγγελματικά δικαιώματα στους άλλους κλάδους δεν υπάρχουν, ούτε διεκδικούνται!!
ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 70.50 ΚΑΙ 60.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε πίνακα στον οποίο δεν θα κάνουν ποτέ διορισμούς;
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν πίνακα ο οποίος έχει ημερομηνία λήξης ;
κατά τον κ. Λολίτσα πε60.50 και 70.50 δεν υπάρχουν (http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7271.html, Κ. Λολίτσας, 26/05/2015) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕ60 και ΠΕ70!
Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Οι περισσότεροι από εμάς, έχουμε επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, και καλούμαστε εξαιτίας της ελλείψεις των εκπαιδευτικών ΠΕ61 και ΠΕ71,να καλύπτουμε τα κενά της Ειδικής Αγωγής στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Η προυπηρεσία μας έχει αξία μόνο στον πίνακα που είναι το βασικό μας πτυχίο, στον πίνακα ειδικής αγωγής είναι εικονική!
Σεβαστείτε την ομόφωνη απόφαση της ΔΟΕ, σεβαστείτε τους συλλόγους εκπαιδευτικών που στέκονται στο πλευρό μας, σεβαστείτε τους κόπους και τις θυσίες μας!
Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΙΣΟΝΟΜΙΑ επιτέλους! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το αρθρο 47! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε Ειδική και Γενική! Η προϋπηρεσία είναι ιερή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να μας την ακυρώσει!
ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ!!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ στους ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!
Παρατίθεται πρόταση – τροποποίηση της πραγράφου 4 ώστε να μην διασπαστεί ο κλάδος και να υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείρηση όλων των εκπαιδευτικών αναπληρωτών.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ,50 ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ 70.
Σε αυτούς να προστεθεί ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο:
«Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1.Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2.Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3.Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4.Έχω ποσοστό αναπηρίας
5.Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασιστεί πόσα άτομα με αναπηρία θα επιλεγούν με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουν, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουν δικαίωμα διορισμού.
Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης.
ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΣΥΜΠΝΟΙΑ
Πέρυσι μας πήρατε τα δικαιώματα από τον πίνακα της ειδικής γιατί εκεί δεν είχαμε βασικό πτυχίο και τώρα προσπαθείτε να μας τα πάρετε και από τον πίνακα της γενικής όπου εκεί έχουμε βασικό πτυχίο.Τι επίθεση εξόντωσης είναι αυτή;;
Απαιτούμε απόσυρση της παρ.4 και μη αναδρομική ισχύ!
Είμαστε άνθρωποι όχι ζώα, σταματήστε να μας συμπεριφέρεστε σαν σκουπίδια!!
Ζητώ απόσυρση της ρύθμισης!
Λυπάμαι που διαπιστώνω πως το Υπουργείο Παιδείας πρωτοτυπεί αρνητικά!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία η τιμωρία της απόκτησης πτυχίων και γνώσεων!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία η «εκμετάλλευση» εκπαιδευτικών για όσο υπάρχει ανάγκη!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία η μη αναγνώριση των κόπων των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα!
Ελπίζω το Υπουργείο να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν του το πλήθος των φωνών που καταγγέλλουν τις αδικίες!!Προσμέτρηση της προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!!Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα!!
Πως γίνετε να λέει κάποιος ότι μετράει η προϋπηρεσία μας στο πινάκα ειδικής; Αφού σε λίγα χρόνια θα μείνουμε εξω απο αυτον τον πίνακα όταν οι 61 και οι 71 θα στελεχώνουν αποκλειστικά τον Πίνακα Ειδικής!!Αρκετοί απο εμας,καθώς έχουμε γράψει καλά στον ΑΣΕΠ, θα δουλεύαμε και απο τον πινακα γενικης, τόσα χρόνια όμως, αφήνουμε τις θέσεις μας στη γενική, πράγμα που βόλευε αρκετούς. Τώρα μόλις άλλαξε κυβέρνηση, έπιασαν από κοντά συγκεκριμένο πρόσωπο του υπουργείου και βρήκαν την ευκαιρία να μας εξοντώσουν με πλάγιους τρόπους!
Δεν κλέψαμε, ούτε μπήκαμε πλαγίως, τόσα χρόνια ακολουθούμε το νόμο του κράτους και περιμέναμε να ανταμειφθούν οι κόποι και οι θυσίες μας.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΠΡΟΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ στους ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ Η ΔΟΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ60.50 ΚΑΙ 70.50 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ.
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ; θΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ, ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ Η ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ;
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΠΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ.ΤΟ ΔΕΙΥΚΡΙΝΙΖΩ ΞΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ.Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ! ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΕΝ ΟΦΕΛΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47!
• Είναι δυνατόν να ακούγεται από άτομα του Υπουργείου ότι η ΔΟΕ στην αρχή έλεγε άλλα και να μην σέβεται την ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της ΔΟΕ που επικυρώθηκε πανηγυρικά από την 84η ΓΣ της από 700 άτομα;;; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ;;;
• Είναι δυνατόν να υποστηρίζετε τα συμφεροντολογικά επιχειρήματα μιας μικρής ομαδούλας έναντι των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ επιχειρημάτων των ΠΕ70.50;;;
• Καταλήγοντας να πω ότι όποιος θέλει βρίσκει τρόπους και όποιος δεν θέλει βρίσκει δικαιολογίες…… κι εσείς βρίσκετε συνέχεια ανούσιες δικαιολογίες να εξοβελίσετε τους πε70.50 ενώ βρίσκετε συνέχεια τρόπους να υποστηρίξετε τα συμφέροντα συγκεκριμένων γνωστών σας ατόμων.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ! ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ36
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
Όπως φάνηκε και από τη 84 γενική συνέλευση της ΔΟΕ, το δίκαιο αίτημα μας για αναγνώρισης της προυπηρεσίας μας στην γενική αγωγή και μη διαχωρισμό της ειδικής γενικής έγινε αποδεκτό από τους εκλογικούς αντιπρόσωπους όλων των εκπαιδευτικών συλλόγων της χώρας και όλων παρατάξεων ακόμη και απο τα μέλη της ΔΗΣΥ που μέχρι πρότινος δεν μας υποστήριζε.
Ακούγοντας και τις δυο πλευρές στο συνέδριο, όλοι οι σύνεδροι στήριξαν με τη ψήφο τους το ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ.
Εσείς στο υπουργείο θα συνεχίζετε να κωφεύετε σε όλες αυτές τις φωνές διαμαρτυρίας και συμπαράστασης;
Θα αγνοήσετε την πλειοψηφία του κλάδου και θα περάσετε την παράγραφο 4 εξυπηρετώντας ένα σύλλογο αναπληρωτών νηπιαγωγών που σε καμία περίπτωση δεν εκπροσωπεί το σύνολο των αναπληρωτών νηπιαγωγών; Είναι ντροπή εξαιτίας προσωπικών σχέσεων να καταδικάζουν στην ανεργία και να προσβάλουν τόσους εκπαιδευτικούς!! Έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο εξαθλίωσης;;
Ζητάμε διαφάνεια! Ζητάμε δικαιοσύνη!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ:
Η κυβέρνηση Συριζα κήρυξε δημοψήφισμα για να αποφασίσει ο λαός το μέλλον του και όπως είπε ο Πρωθυπουργός μας θα το σεβαστεί. Το δημοψήφισμα του εκπαιδευτικού κόσμου που έχει δώσει ένα ηχηρότατο ΟΧΙ στην παρ. 4 γιατί δεν το σέβεται το Υπουργείο; Γιατί αποφασίζει και διατάζει μόνο του;ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ, ΑΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Συμφωνώ απόλυτα με το παρακάτω »Οι αναπληρωτές ΠΕ71/ΠΕ61 έχουμε βιώσει εδώ και χρόνια τι σημαίνει κατηγοριοποίηση, διαχωρισμός και υποτίμηση δικαιωμάτων. Από το 2002 ως το 2008, κάθε αίτηση μας για ένταξη στους κλάδους ΠΕ60/ΠΕ70 δεν γίνονταν δεκτή από το Υπουργείο και τον ΑΣΕΠ! Χάσαμε έτσι τη δεκαετία των διορισμών. «θα γίνει ξεχωριστός κλάδος για εσάς» μας έλεγαν. Μετά ήρθε ο Ν.3699/2008. Μας έδωσε ξεχωριστό κλάδο αλλά έγραφε πως προηγούνται σε όλα (μεταθέσεις, αποσπάσεις, αναπληρωτές) οι κάτοχοι μεταπτυχιακών!! Στήθηκε ένα τεράστιο εμπόριο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών μετά το εμπόριο των σεμιναρίων! Τα χρόνια έγιναν τελικά 12 και βλέπαμε κάθε χρόνο να απαξιώνεται πλήρως ο βασικός τίτλος σπουδών που η ίδια η Πολιτεία θέσπισε. 12 χρόνια να δουλεύουμε σε όλη τη χώρα αλλά όποιος κάνει ένα μεταπτυχιακό να προηγείται στις προσλήψεις αναπληρωτών. Τελικά μετά από πολύχρονο αγώνα ήρθε η Υπουργική Απόφαση του περσινού καλοκαιριού ν’ αποκαταστήσει το βασικό τίτλο σπουδών. Και τι συνέβη φέτος; Αυτό που λουζόμασταν τόσα χρόνια από την Πολιτεία, ήρθε να περάσει στην καρδιά του κλάδου, στους ΠΕ60/ΠΕ70, με τα τραγελαφικά αποτελέσματα που είδαμε στη Γ.Σ. της ΔΟΕ. Λοιπόν, από τη στιγμή που υπάρχει βασικός τίτλος σπουδών στην ειδική αγωγή (αν θέλει η Πολιτεία να μην υπάρχει βασικός τίτλος είναι άλλο ζήτημα-ας ανοίξει πάλι τα δημόσια και δωρεάν διδασκαλεία, ας καταργήσει τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα και ας πάψει να πριμοδοτεί τη φάμπρικα των μεταπτυχιακών) τότε οποιαδήποτε ποσόστωση στις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης καταργεί το βασικό τίτλο σπουδών 2000 συναδέλφων. Μπράβο όμως σ’ αυτούς τους 2000 συναδέλφους και τους ΣΑΤΕΑ που μετά από αυτά που λούστηκαν καταθέτουν πρόταση ενωτική: να μετράει η προϋπηρεσία των συναδέλφων ΠΕ60/ΠΕ70 και στους δύο πίνακες (με σεβασμό στο βασικό τίτλο σπουδών) και αν οι συνάδελφοι ΠΕ60/ΠΕ70 διοριστούν, να μπορούν μετά να πάρουν μετάθεση και απόσπαση σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης με τα ΙΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Τέλος, κάποιοι κατηγορούν τους ΣΑΤΕΑ γιατί οι θέσεις όλες στην πρωτοβάθμια ειδική αγωγή έχουν ονομαστεί ΠΕ61/ΠΕ71. Αυτό έχει γίνει διότι απευθείας διορισμοί στην ειδική εκπαίδευση μπορούν να γίνουν μόνο για όσους έχουν βασικό τίτλο σπουδών. Αυτό δεν εμποδίζει (νομικά) τους συναδέλφους με βασικό τίτλο γενικής εκπαίδευσης (νηπιαγωγούς, δασκάλους, καθηγητές) να πάρουν μετάθεση-απόσπαση σε δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. Ξανά μπράβο στην ενωτική θέση των ΣΑΤΕΑ!!!»
τηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού). Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Η ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ? ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ,ΤΗΣ ΔΟΕ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ? ΕΔΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΦΕΡΘΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ? ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ? Η ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΕΙ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ? ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡ.4 ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙ. ΤΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ? ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΚΕΤΗΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2010-2Ο14 Η ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΖΟΥΝ.
ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ Η ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ, ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ.
Παγκόσμια πρωτοτυπία ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία η τιμωρία της απόκτησης πτυχίων και γνώσεων!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία η «εκμετάλλευση» εκπαιδευτικών για όσο υπάρχει ανάγκη!!
Παγκόσμια πρωτοτυπία η μη αναγνώριση των κόπων των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δημόσια σχολεία!
Ελπίζω το Υπουργείο να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν του το πλήθος των φωνών που καταγγέλλουν τις αδικίες!!
Προσμέτρηση της προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!!
Όχι στο διαχωρισμό των παιδιών,
όχι στο διαχωρισμό των εκπαιδευτικών,
όχι στο διαχωρισμό της εκπαίδευσης!
Ειναι δυνατον το θεμα των δυσπροσιτων να μπει σε διαβουλευση; αφου μονο οσοι υπηρετησαν εκει θα φωναξουν…οι αλλοι θα κοιταξουν να τους φανε λαχανο! ντροπη ομως η αριστερη κυβερνηση να μην αναγνωριζει οτι οι συνθηκες στα δυσπροσιτα δεν ηταν δυσμενεις μονο για τους υπηρετησαντες το 2010-14…ειδικα για αυτους που ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑΝ ΕΚΕΙ,ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ υπο την ποινη του διετους αποκλεισμου.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑ ΤΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ.
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ της παρ. 4 αρθρου 47
ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΗ ΔΙΠΛΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2010-2014.
ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΑΣΕΠ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΤΟΥΣ.