1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.
2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 2.885 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 927 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο
- 865 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία
- 501 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
- 204 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο Λύκειο
- 1.559 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου
- 48 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό Λύκειο
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Σκοποί
- 109 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Πρότυπα Σχολεία
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Πειραματικά Σχολεία
- 406 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15 Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16 Όργανα διοίκησης
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο
- 1.638 ΣχόλιαΆρθρο 18 Επιλογή μαθητών
- 97 ΣχόλιαΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικό
- 190 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 22 Συμβούλιο στήριξης σχολείου
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 23 Εφαρμογή της νομοθεσίας για τα σχολεία της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χρηματοδότηση
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Άρθρο 24 Τροποποίηση του άρθρου 3 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 165)
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Τροποποιήσεις του άρθρου 4 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Τροποποιήσεις του άρθρου 5 του ν. 4415/2016
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 4415/2016
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 28 Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 4415/2016
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 29 Τροποποιήσεις του άρθρου 16 του ν. 4415/2016
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Τροποποίηση του άρθρου 17 του ν. 4415/2016
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 31 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4415/2016
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 32 Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 4415/2016
- 20 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 33 Αντικατάσταση του άρθρου 47 του ν. 4547/2018ΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 34 Προσθήκη άρθρου 47Α στον ν. 4547/2018
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προσθήκη άρθρου 47Β στον ν. 4547/2018
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αντικατάσταση του άρθρου 48 του ν. 4547/2018.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 37 Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας σχολικών μονάδων
- 216 ΣχόλιαΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός Eμπιστοσύνης
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
- 75 Σχόλια Άρθρο 40 Εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητών Λυκείων που διακρίθηκαν σε διεθνείς επιστημονικούς διαγωνισμούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τροποποίηση του άρθρου 13Δ του ν. 4186/2013
- 550 ΣχόλιαΆρθρο 42 Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 43 Θέματα διορισμού εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)
- 83 ΣχόλιαΆρθρο 44 Θέματα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 45 Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη κενών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46 Χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πληρωμή των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών
- 57 ΣχόλιαΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.
- 935 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης
- 1.217 ΣχόλιαΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 238 ΣχόλιαΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 2074/1992
- 73 ΣχόλιαΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- 22 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 55 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 58 Καταργούμενες διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ Ανάδειξη Πρυτανικών Αρχών Άρθρο 59 Πρυτάνεις και Αντιπρυτάνεις
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 60 Δικαίωμα υποψηφιότητας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61 Ασυμβίβαστα
- 225 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σώμα εκλεκτόρων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 ΠροκήρυξηΆρθρο 63 Προκήρυξη
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκλογική διαδικασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και ΑντιπρυτάνεωνΆρθρο 65 Παραίτηση ή έκλειψη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων
- 31 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ Μετεγγραφές φοιτητών Άρθρο 66 Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιούχοι μετεγγραφής – Προϋποθέσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 68 Λόγοι αποκλεισμού
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 69 Μετεγγραφή βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μετεγγραφή αδελφών προπτυχιακών φοιτητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71 Μετακίνηση σε Τμήμα του ιδίου επιστημονικού πεδίου
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 72 Μετεγγραφή ειδικών κατηγοριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 ΕνστάσειςΆρθρο 74 Ενστάσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 18 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών Άρθρο 76 Ίδρυση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 77 Όργανα διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 78 Διδακτικό προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Λοιπό προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 80 Πόροι
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικούΆρθρο 81 Μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 82 Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών διπλής ειδίκευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 83 Διπλά Ξενόγλωσσα Προγράμματα Σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 84 Θερινά προγράμματα σπουδών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 85 Συνεργασίες με Ιδρύματα της αλλοδαπής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 Ασφαλιστική κάλυψη αλλοδαπών φοιτητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών Άρθρο 87 Μονάδα υποστήριξης αλλοδαπών φοιτητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής για λόγους σπουδών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 89 Λοιπές διατάξεις Ξ.Π.Σ.
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 90 Χρηματοδότηση Ε.Λ.Κ.Ε. για Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91 Διαδικασία εκλογής Κοσμήτορα
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 92 Διαδικασία εκλογής Προέδρου και Αναπληρωτή Προέδρου Τμήματος
- 14 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Β΄ ΜΕΡΟΥΣ Άρθρο 93 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 94 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 95 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Α΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Β΄
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97 Καταργούμενες διατάξεις Κεφαλαίου Γ΄
- 120 ΣχόλιαΆρθρο 98 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
22 Απριλίου 2020, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
6 Μαΐου 2020, 08:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧ/Ν Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.885 Σχόλια 14716 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
Γενική τοποθέτηση : Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει διατάξεις που η ύπαρξη και εφαρμογή τους δημιουργεί κίνδυνο να ενισχυθεί ο σχολικός αποκλεισμός και να αποδυναμωθεί η δημόσια εκπαίδευση. Περαιτέρω, το νέο νομοσχέδιο οξύνει τις ανισότητες σε μια περίοδο ύφεσης και πολλαπλών αποκλεισμών. Η έμφαση στις εξετάσεις κι ένα λύκειο που στηρίζεται σε αυτές, τα πρότυπα σχολεία και ο τρόπος εισαγωγής σε αυτά, η αύξηση της βάσης, ο ηλικιακός ασφυκτικός περιορισμός για εγγραφή στα ΕΠΑΛ, η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη ακόμα και στο νηπιαγωγείο, ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία τάξης (20 παιδιά) που συνεπάγεται την αναγκαστική μετακίνηση των μαθητών του περισσεύουν σε πιο μακρινά σχολεία, επιτείνουν τις κοινωνικές ανισότητες και αποτελούν εμπόδια για τις ασθενέστερες οικονομικά οικογένειες, καθώς και για τα παιδιά Ρομά και μεταναστευτικής και προσφυγικής προέλευσης.
Όλα τα παραπάνω αντιτίθενται και ουσιαστικά παραβιάζουν τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού και συγκεκριμένα το δικαίωμα στην ισότιμη συμμετοχή στην εκπαίδευση.
Αναφορικά με το άρθρο 1 : Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στα νηπιαγωγεία εξυπηρετούν τη φιλοσοφία που διαπνέει τη συγκεκριμένη βαθμίδα εκπαίδευσης. Η Πληροφορική, η Φυσική Αγωγή και οι Φυσικές Επιστήμες περιλαμβάνονται ήδη στο διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου και εντάσσονται στο γενικότερο σχεδιασμό δραστηριοτήτων. Αυτό που απουσιάζει είναι η κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή. Νηπιαγωγεία χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, με μόνο υπολογιστή αυτόν της νηπιαγωγού ήδη παρωχημένης τεχνολογίας, με τι είδους πληροφορική θα ασχοληθούν;
Θα πρέπει να δοθεί προσοχή ώστε τα εργαστήρια δεξιοτήτων να αναπτυχθούν ολόπλευρα μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, βιωματικές μεθόδους, παιχνίδια και όχι μέσα από ένα αυστηρό τεχνοκρατικό πρόγραμμα που θα κατακερματίζει τη γνώση και θα αγνοεί τις ψυχοσωματικές ανάγκες των νηπίων.
Θετική είναι η εισαγωγή σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης των ενοτήτων που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, τον αλληλοσεβασμό, τον εθελοντισμό. Κι εδώ όμως το σημαντικό είναι με τι τρόπο θα προσεγγιστούν οι θεματικές αυτές, ποια θα είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, και, κυρίως η αποδέσμευσή τους από μία στείρα βαθμολόγηση των μαθητών/τριών, κάτι απολύτως αντίθετο με το περιεχόμενο και τη φύση τους: οι δεξιότητες καλλιεργούνται, δεν αποστηθίζονται.
Διαφωνώ κάθετα!!!
Απαράδεκτο αυτό που πάτε να κάνετε γιατί καταστρέφει τον πλούτο τον παιδιών μας. Για τα δικά σας κάντε ότι θέλετε εμείς θέλουμε τον θησαυρό των παιδιών μας ακέραιο! Δεν θέλουμε πλαστες ζωές σαν τις δικές σας!Τα παιδιά είναι σαν τα κάστρα πρέπει να προσέξουμε τις πύλες τους για να μην μπει ο εχθρός και πάρει τον θησαυρό τους!
Απογοήτευση. Ντροπή. Αγανάκτηση. Θα μας Βρείτε μπροστά σας. Αυτά τα παιδιά είναι δικά μας και δεν θα σας επιτρέψουμε να λερώσετε τις αθώες παιδικές ψυχές τους με την πονηρία και την διαστροφή. Αν εσείς το βρίσκετε καλό, κρατείστε το για τα δικά σας παιδιά. Εμείς θα μεγαλώσουμε Έλληνες και Ελληνίδες, με κεφαλαίο Ε.
Είναι τραγικό σ’αυτή την μικρή ηλικία να επιβάλλεται η σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση των μικρών παιδιών από το νηπιαγωγείο. Κάθε παιδί εχει τους δικούς του ρυθμούς ανάπτυξης και κατανόησης! Η οικογένεια είναι η πλέον αρμόδια να γνωρίζει την ωριμότητα του παιδιού της, την καθοδήγηση και τον τρόπο που θα θίξει ένα τόσο ευαίσθητο θέμα! Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα μαθήματα. Δεν εχει υπαρξει διάλογος με τις ενώσεις αρμόδιων εκπαιδευτικών.
Διαφωνώ με την θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.
Διαμαρτύρομαι για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μου από αγνώστους εξω από την οικογένειά μου
Με βρισκει αντίθετο το ενδεχομενο της διδασκαλιας της σεξουαλικης διαπεδαγωγησης απο το νηπιαγωγειο αλλα και στο δημοτικο. Θα δημιουρηγθουν τρομεραρα προβληματα στις οικογενειες. Θα ανοιξετε τους ασκους του Αιόλου.σε καμία περιπτωση δεν συμφωνω με την υποχρεοτικοτητα του συγκεκριμενου μαθηματος
Ομόφωνη πρόταση των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της χώρας σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Επαγγελματιών Αθλητισμού και Άσκησης για την εισαγωγή της ΦΑ στο Νηπιαγωγείο, στο πλαίσιο της διαβούλευσης του σχεδίου νόμου ‘’Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις’’
Τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» χωρίς ωστόσο να περιλαμβάνεται μεταξύ των μεταρρυθμίσεων, η πρόσφατη εξαγγελία της Υπουργού Παιδείας κ. Νίκης Κεραμέως σχετικά με την εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) στο Νηπιαγωγείο, η οποία αποτελούσε ένα αυτονόητο βήμα προς την κατεύθυνση εμπλουτισμού του Προγράμματος Σπουδών της Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Η αρχική πρόθεση της Υπουργού Παιδείας, συνάδει με πλήθος επιστημονικών ερευνών διεθνώς που επισημαίνουν τη σημαντικότητα της προσχολικής ηλικίας για την κινητική ανάπτυξη και την υιοθέτηση συμπεριφορών που σχετίζονται με την υγεία, όπως είναι η φυσική δραστηριότητα, και παράλληλα αναδεικνύουν την εξέχουσα θέση της κίνησης για την ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων.
Με δεδομένο επίσης ότι τα τελευταία χρόνια η κίνηση είναι ιδιαίτερα περιορισμένη στην καθημερινότητα των παιδιών, γεγονός που επιφέρει πολλαπλά προβλήματα στη σωματική και ψυχική υγεία τους, στη σύγχρονη κοινωνία είναι επιτακτική η ανάγκη το σχολείο να λειτουργήσει διορθωτικά και να δώσει στα παιδιά κατάλληλα αναπτυξιακά ερεθίσματα για την ενίσχυση της φυσικής τους δραστηριότητας και τη βέλτιστη κινητική τους ανάπτυξη.
Την περιορισμένη αυτή φυσική δραστηριότητα έρχεται να ενισχύσει και ο πρωτόγνωρος περιορισμός του υποχρεωτικού εγκλεισμού στο σπίτι, λόγω της πανδημίας του COVID-19, όπου παρατηρείται:
(1)μικρότερη ενεργειακή κατανάλωση θερμίδων που οδηγεί σε αύξηση της σωματικής μάζας και του λιπώδους ιστού,
(2)μείωση φυσικών ικανοτήτων και κινητικών δραστηριοτήτων
(3)μειωμένη ανοσοποιητική λειτουργία, η οποία ενοχοποιείται για την εμφάνιση λοιμώξεων και φλεγμονής,
με αποτέλεσμα να δημιουργείται το Σύνδρομο του Καθιστικού Τρόπου Ζωής που οδηγεί στην εμφάνιση παραγόντων καρδιαγγειακού κινδύνου και μεταβολικών παθήσεων από την παιδική ακόμη ηλικία.
Το 2005, η υποκινητικότητα χαρακτηρίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως η νέα σιωπηρή επιδημία του 21ου αιώνα ενώ σε επιστημονική δημοσίευση του 2012 χαρακτηρίστηκε ως πανδημία. Πρόσφατη δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό Progress in Cardiovascular Diseases (2020), γίνεται σύγκριση των επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19 με τις επιπτώσεις της σωματικής αδράνειας και της καθιστικής συμπεριφοράς. Η σύγκριση αυτή βασίζεται και λαμβάνει υπόψη τα στατιστικά στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, στα οποία αναφέρεται ότι περίπου 3.200.000 θάνατοι αποδίδονται ετησίως στον καθιστικό τρόπο ζωής. Το ερώτημα ωστόσο, στο οποίο δεν μπορούμε να απαντήσουμε επί του παρόντος, είναι το ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στα πρότυπα συμπεριφοράς που θα έχουν τα παιδιά μόλις επιστρέψουμε στην κανονικότητα, μετά τον υποχρεωτικό εγκλεισμό στο σπίτι με την εμφάνιση του COVID-19.
Σύμφωνα με τους διεθνείς οργανισμούς υγείας, για παιδιά 3-6 ετών υπάρχουν:
(1)Ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία ότι συχνότερη σωματική δραστηριότητα οδηγεί σε μικρότερη αύξηση του βάρους και του λιπώδους ιστού.
(2)Ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία ότι παιδιά που κάνουν τακτική σωματική δραστηριότητα έχουν υψηλότερη οστική μάζα, βελτιωμένη οστική δομή και μεγαλύτερη αντοχή στα οστά απ΄ ότι παιδιά που δεν ασκούνται τακτικά.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και διεθνείς οργανισμοί προτείνουν τα παιδιά ηλικίας 3-5 ετών να ασχολούνται κατ’ ελάχιστο 180 λεπτά την ημέρα με σωματική δραστηριότητα, εκ των οποίων τουλάχιστον τα 60 λεπτά τη μέρα να είναι μέτριας-έντονης σωματικής άσκησης που προκαλεί αύξηση των καρδιακών παλμών και του ρυθμού αναπνοής.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω επιστημονικά δεδομένα, η ένταξη εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο είναι καθοριστική, καθώς η εξειδικευμένη γνώση της Επιστήμης της Φυσικής Αγωγής και της Ειδικής Διδακτικής της, τους καθιστά ως τους μόνους παιδαγωγούς που είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την κίνηση ως μέσο ολόπλευρης αγωγής και εκπαίδευσης.
Τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού της χώρας, αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα της κίνησης για τα μικρά παιδιά, έχουν αναβαθμίσει τα προγράμματα των προπτυχιακών σπουδών τους, προσφέροντας ένα πλήρως ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών με παιδαγωγική επάρκεια και απόλυτη συμμόρφωση με τις αρχές της συμπερίληψης, της ένταξης, της διαθεματικότητας και της εξατομίκευσης, που είναι ιδιαίτερα σημαντικές στην προσχολική εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, οι απόφοιτοί μας, διαχρονικά έρχονται σε επαφή με παιδιά προσχολικής ηλικίας, στο πλαίσιο της Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών που αφορά εξωσχολικά προγράμματα για μικρά παιδιά (ΕΠΕΑΚ, ΕΣΠΑ, πρακτική άσκηση ειδικοτήτων, προγράμματα παιδικών σταθμών Δήμων) υιοθετώντας παιδοκεντρικές προσεγγίσεις που συμβαδίζουν με τις ανάγκες των μικρών παιδιών για κίνηση, παιχνίδι, εξερεύνηση και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον τους, ενισχύονας ολιστικά την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στην ευαίσθητη νηπιακή ηλικία.
Από τα παραπάνω δεδομένα, είναι προφανές ότι το αντικείμενο της Φυσικής Αγωγής θα πρέπει να διδάσκεται στο Νηπιαγωγείο από εκπαιδευτικούς ΦΑ στη βάση παιδαγωγικών μοντέλων και μεθόδων που επενδύουν ολιστικά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων-ικανοτήτων, στη συναισθηματική ολοκλήρωση και την κοινωνική ενδυνάμωση των μικρών μαθητών/τριων.
Ως επιστήμονες και καταρτισμένοι παιδαγωγοί της κίνησης υποστηρίζουμε τη διεθνώς κατοχυρωμένη και επιστημονικά βάσιμη εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου, ως ισότιμου αντικειμένου.
Κατά συνέπεια, ζητάμε:
(1)να συμπεριληφθεί, μεταξύ των μεταρρυθμίσεων, η εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) στο Νηπιαγωγείο,
(2)οι ώρες σωματικής άσκησης στα νηπιαγωγεία, ιδιαίτερα αυτές που απαιτούν μέτριας ή υψηλής έντασης άσκηση, να γίνονται από πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής, ενώ η παρουσία νηπιαγωγών και η συνεργασία μεταξύ των δύο ειδικοτήτων θεωρούμε ότι θα έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην υγεία και στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
(3)να δημιουργηθούν επιστημονικές ομάδες αποτελούμενες από μέλη ΔΕΠ των ΤΕΦΑΑ της χώρας, για την υλοποίηση της αρχικής πρότασης της Υπουργού σε επίπεδο σχεδιασμού περιεχομένου αναλυτικών προγραμμάτων και επιμορφωτικών εξειδικευμένων σεμιναρίων για το νηπιαγωγείο, για τη θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής.
—————————————————————————
•Σχολές/Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
-Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
-Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
-Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
-Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης & Σερρών
• Πανελλήνιος Σύλλογος Επαγγελματιών Αθλητισμού & Άσκησης
Χριστός Ανέστη!
Ως πατέρας διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό. Θέλω ο ίδιος να διάδαξω στα παιδιά μου αναλόγως το ώριμο της ηλικίας τους, την ψυχοσύνθεσή τους, τον χαρακτήρα τους τέτοιου είδους θέματα. Εγώ και η σύζυγος μου είμαστε υπεύθυνοι για αυτό το θέμα.
Διαφωνώ κάθετα να διδάσκεται η σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά, Γιατί σε αυτή την τρυφερή ηλικία αυτό είναι καθαρά ρόλος των γονιών. Για ποιο λόγο να τα πονηρευουμε από τόσα μικρά; Γιατί να καταστρέφουμε την αθωότητα τους;; Δεν υπάρχει λόγος!!
Διαφωνώ
Διαφωνώ κάθετα με εισαγωγή του προγράμματος σεξουαλικης διαπαιδαγωγησης γιατί είναι ανήθικο πάνω από όλα και ισοπεδώνει όλες τις αρχές που προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας και θα έχει ως αποτέλεσμα να αποδέχονται τα παιδιά την σεξουαλική τους κακοποίηση.
Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι έχουν στραμμένη την προσοχή τους στον κορωνοϊό το βρίσκω ως ατόπημα να προωθούνται νομοσχέδια που περιλαμβάνουν θέματα, όπως αυτό της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, τα οποία απευθύνονται σε τόσο ευαίσθητες ηλικίες. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου ας ζήσουν την παιδική τους ηλικία με αθωότητα. Δώστε προτεραιότητα στην ενίσχυση ήδη υπαρχόντων σχολών γονέων και στη διαμόρφωση νέων μέσα στις οποίες οι νέοι γονείς θα μαθαίνουν πώς να προσεγγίζουν το παιδί για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όταν το ίδιο ενδιαφερθεί να μάθει, απαντώντας στην εκάστοτε ερώτηση που θέτει και όχι να βιαζόμαστε να βομβαρδίσουμε τις εύπλαστες παιδικές ψυχές με πληροφορίες. Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και χρειάζεται εξατομικευμένη προσέγγιση.
Κύριοι,
Βεβαίως και η εκμάθηση δεξιοτήτων στα παιδιά κάθε ηλικίας και ανάλογα με την ηλικία τους, είναι κάτι το θεμιτό. Από την άλλη όμως το δημόσιο σχολείο έχει πλέον την αξία που του δίνει το φιλότιμο μιας πολύ μικρής μερίδας εκπαιδευτικών που ασκούν την εκπαίδευση και ως λειτούργημα και που παρά τα πενιχρά μέσα που έχουν και τα στερημένα από πάσης απόψεως βιβλία, προσπαθούν να περάσουν τόσο γνώσεις, όσο και αξίες στα παιδιά.
Ως Έλληνες πολίτες, φορολογούμενοι και γονείς,ανεχόμαστε χρόνια τη συνεχόμενη φθίνουσα πορεία της εκπαίδευσης. Αν όμως μέσα από αυτή την εκμάθηση δεξιοτήτων συνεχίσετε τη θεματική εβδομάδα Γαβρόγλου με την υποενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και τα αίσχη που έγιναν στα σχολεία, θα αντιδράσουμε και πάλι, όπως και τότε, με όλα τα νόμιμα μέσα που κατέχουμε.
Στα υπόλοιπα σχόλια διάβασα πολύ αξιόλογες και σοβαρές προτάσεις. Αναβαθμίστε λοιπόν την παιδεία, εντάξετε και εκμάθηση δεξιοτήτων, αλλά μην προκαλείτε άλλο τους γονείς, θέλοντας να κάνετε πειραματόζωα τα παιδιά μας εντάσσοντάς τα σε ατζέντες που εφαρμόστηκαν στο εξωτερικό και απέτυχαν, αλλά και που κυρίως στοχεύουν στην περαιτέρω αλλοίωση της ψυχοσύνθεσής τους.
Ευχαριστώ.
Διαφωνώ καθέτως με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο.
Διαφωνώ καθέτως με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο.
Χριστός Ανέστη!
Ως μητέρα και εν ενεργεία εκπαιδευτικός διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό. Τα παιδιά είναι το πιο ευαίσθητο, αθώο και καθαρό ζωντανό κομμάτι αυτού του κόσμου. Είναι αντιπαιδαγωγικό να προσπαθούμε να διδάξουμε στα παιδιά μιας τόσο τρυφερής ηλικίας, με διαφορετική ψυχοσύνθεση θέματα που δεν συνάδουν με την ωριμότητα και το ανέμελο της ηλικίας τους. Ως μητέρα επιθυμώ η ίδια να διδάξω τα παιδιά μου τέτιοα θέματα με τον τρόπο που εγώ κρίνω και αναλόγως τον χαρακτήρα και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού μου. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν εκαπιδευτικό να διδάξει τέτοιου είδους θέματα στα παιδιά μου. Όπως επίσης ως δασκάλα στο Δημοτικό αρνούμαι και διαφωνώ να διδάσκω στους μαθητές μου και τις μαθήτριές μου τέτοια θέματα που αφορούν τους γονείς και το κάθε παιδάκι έχει τον δικό του χαρακτήρα, τη δική του αντίληψη και ωριμότητα όσον αφορά τέτοιου είδους θέματα. Θα παρακαλούσα τους υπεύθυνους να μην προβούν στην έγκριση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και να λάβουν υπόψη τους όλα τα σχόλια μας και την αγανάκτησή μας για διεστραμμένα νομοσχέδια που προτείνονται. Τα παιδιά μας είναι αθώα, καθαρά και αγνά. Ό,τι όμορφο έχει απομείνει σε αυτόν τον ταλαίπωρο κόσμο είναι τα παιδάκια και τα λουλούδια. Ο παράδεισος στη γη. Μην καταπατάτε το δικαίωμά τους να είναι αγνά και απονήρευτα! Μην τα τραυματίζετε! Μην πυρπολείτε την αθώα ψυχή τους και τα άδολα συναισθήματά τους! Θέλουμε υγιείς ανρθώπους στην κοινωνία, ψυχικά και σωματικά. Φροντίστε να προτείνετε θέματα που αφορούν καθαρά την ηλικία τους και δώστε τους χαρά και ανεμελιά.
Δ Ι Α Φ Ω Ν Ω κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση!
Διαφωνώ πλήρως με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νήπια. Είναι απαράδεκτο.
Διαφωνώ καθέτως.
Διαφωνώ κάθετα να διδάσκεται η σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά Γιατί σε αυτή την τρυφερή ηλικία αυτό είναι καθαρά ρόλος των γονιών Για ποιο λόγο να τα πονηρευουμε από τόσα μικρά; Γιατί να καταστρέφουμε την αθωότητα τους;;
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση γενικώς, πόσο μάλλον στο νηπιαγωγείο.
Παρακαλώ πολύ να μην προχωρήσει η κυβέρνηση και το υπουργείο σε τέτοια μέτρα.
Η κάθε ηλικία επιστημονικά έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις δικές της ανάγκες. Το να προσπαθήσουν να προβληματιστούν τα παιδάκια μας για την (ανύπαρκτη σε αυτήν την ηλικία) σεξουαλικότητά τους από το νηπιαγωγείο είναι κάτι τουλάχιστον παράλογο. Ως γονείς θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να υπερασπιστούμε την φύση τους και τις πραγματικές τους ανάγκες. Συνεπώς, διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Απαράδεκτη η εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.
Δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσεις στα παιδιά δημόσια για το σεξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς. Η βιασύνη για αυτή την ενημέρωση , μήπως τα οδηγήσει στην απώλεια της παιδικής αθωότητας ?
Ο γονιός μπορεί να κρίνει, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες , τα ενδιαφέροντα , την ωριμότητα και τα ερεθίσματα που δέχεται το κάθε παιδί του ,πότε είναι ο κατάλληλος χρόνος για την σεξουαλική αγωγή του παιδιού του .
Προτείνουμε να μελετήσουμε τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών στη νηπιακή ηλικία σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες . Θα έχουμε πολλά να ωφεληθούμε .
Πιστεύομε ότι οι μόνοι αρμόδιοι να καθοδηγήσουμε τα παιδιά μας είμαστε οι ίδιοι οι γονείς και δεν έχει θέση κανείς άλλος να εμπλέκεται σ’ αυτήν την κρίσιμη διαδικασία.
ΔΡΑΜΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ
ΛΑΖΗ ΕΛΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ
Το Άρθρο για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο να αποσυρθεί.Αφήστε
την αθώα παιδική ψυχή έτσι όπως είναι,αθώα.Βλέποντας την κοινωνία μας και
την πατρίδα μας σήμερα,είναι φανερό ότι πολλές παρεμβάσεις πρέπει να γίνουν
κυρίως στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.Πολλές παρεμβάσεις,όχι όμως τέτοιου είδους.Αυτή την έλλειψη βρήκαμε στην παιδεία μας και τρέχουμε να την διορθώσουμε?Απογοήτευση………
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, αλλά και στις μεγαλύτερες βαθμίδες.
Αφορά σε ένα πολύ σημαντικό θέμα της προσωπικής ζωής, το οποίο χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και διάκρισης στο πώς πρέπει να συζητηθεί. Πολύ περισσότερο στα μικρά παιδιά, τα οποία αφενός προσλαμβάνουν τη μάθηση σαν το σφουγγάρι και πολλές φορές προχωρούν στην μίμηση και την επανάληψη, αφετέρου στερούνται της απαραίτητης ωριμότητας και δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πληροφορίες.
Οι μόνοι οι οποίοι έχουν το δικαίωμα να μιλήσουν στα παιδιά είναι οι γονείς οι οποίοι γνωρίζουν το χαρακτήρα και την ψυχολογία τους και μπορούν να τα κατευθύνουν. Αν βέβαια τα νήπια έχουν τέτοιου είδους προβληματισμούς και απορίες σε αυτή την τόσο πρώιμη και ευαίσθητη φάση της ζωής τους…
Μια εναλλακτική στο προτεινόμενο νομοσχέδιο θα μπορούσε να είναι η σωστή κατάρτιση των γονέων σε σχολές γονέων και σεμινάρια από έγκριτους επιστήμονες, όπως σοφούς και επιστημονικά ενημερωμένους γιατρούς, ψυχολόγους, εκπαιδευτικούς, παιδοψυχολόγους, παιδοψυχίατρους, αλλά και φωτισμένους πνευματικούς!
Σε καμία περίπτωση όμως ένα τόσο σοβαρό θέμα δεν μπορεί να γίνει βορά στην επιπόλαιη και πρόχειρη διδασκαλία από εκπαιδευτικούς, για τους οποίους δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι σχετικά με τις δικές τους πεποιθήσεις και βιώματα σε αυτό το ζήτημα!
Τέλος, η σεξουαλικότητα δεν είναι μια «δεξιότητα» που μαθαίνεται όπως τα Αγγλικά και η Πληροφορική, αλλά ένα χάρισμα το οποίο έχει δοθεί στον άνθρωπο από τη φύση. Επομένως, από εκείνη θα διδαχθεί και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή!
Πιστεύω ακράδαντα ότι μια τέτοια «βόμβα» μόνο ωφέλιμη δεν μπορεί να είναι. Αντίθετα, θα τραυματίσει την αθώα ψυχή των παιδιών και θα τα μπερδέψει ακόμα χειρότερα.
Παρακαλώ να αποσύρετε άμεσα την πρότασή σας πριν να είναι ήδη αργά!
Είμαι νηπιαγωγός, με εργασιακή αλλά και προσωπική εμπειρία με τα παιδιά πάνω από 15 χρόνια. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά μόνο ζημιά θα κάνει. φθάνει πια με τον εκμαυλισμό των ψυχών των παιδιών. μην προχωρήσετε. πάρτε πίσω ότι ετοιμάζεστε να ψηφίσετε
Διαφωνώ με αυτήν την απόφαση του υπουργείου ως γονέας ξέρω καλύτερα τι πρέπει να μάθει το παιδί μου σε αυτή την ηλικία και το πότε πρέπει να το μάθει. Οι παλιοί έλεγαν μία παροιμία ΚΆΘΕ ΠΡΆΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΌ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΙΌΣ ΤΟΝ ΑΎΓΟΥΣΤΟ.
ΔΙΑΦΩΝΩΩΩΩΩΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω. ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΜΕ…. ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΥΔΕΝ ΧΡΙΣΤΟΣ…..
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο. Δεν είναι στην αρμοδιότητα του σχολείου το θέμα αυτό.
ΔΙΑΦΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω. ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΜΕ…. ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΥΔΕΝ ΧΡΙΣΤΟΣ…..
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο
Πριν να είναι αργά, ακυρώστε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά. Δεν μας απογοητεύσατε γιατί δεν περιμέναμε τίποτε διαφορετικό από την κυβέρνησή σας. Παρακαλούμε θερμά σεβαστείτε τη βούληση του λαού. μην προχωρήσετε
Η σεξουαλική διαπαιδαγωγηση για μικρά παιδιά είναι ευθύνη τον γονέων. Παρακαλώ να αποσυρθεί το άρθρο για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο. Στην Αυστραλία, που πήγα σχολείο, έγιναν στο λύκειο ειδικά μαθήματα σχετικά με τους μέθοδοι αντισύλληψης.
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο!!!!
Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – Φυσικής Αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων Φυσικής Αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις ακόμη και οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής επιλέγονται με βάση την ειδικότητα τους για συγκεκριμένα αντικείμενα διδασκαλίας. Για παράδειγμα το αντικείμενο της κολύμβησης, μια ήπια και ταυτόχρονα σημαντική ως δεξιότητα ζωής, το οποίο είναι το πλέον σημαντικό και διαδεδομένο αντικείμενο διδασκαλίας σε αυτή τη σχολική ηλικία στο κόσμο (στη Πολιτεία της Φλόριντας έχει νομοθετηθεί η υποχρεωτική κολυμβητική επάρκεια πριν αρχίσουν τα παιδιά το Δημοτικό) στο Ελληνικό Δημοτικό σχολείο διδάσκεται από Γυμναστές με ειδικότητα κολύμβησης ή συναφών αθλημάτων του υγρού στίβου. Ακόμη και αν υπάρξει η «ιδανική» επιμόρφωση πόσο ασφαλής είναι η πρακτική διδασκαλία του από μη εξειδικευμένους επιστήμονες; Πρέπει οι διδάσκοντες όχι μόνο να ξέρουν αλλά και να μπορούν να μπουν μέσα στο νερό.
Δεν συμφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Σε αυτή την τρυφερή ηλικία είναι ανόητο αν όχι καταστροφικό να επηρεάζεις τα παιδια
Αίσχος! Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλικη αγωγή!
Καταστρέφουμε οτι πιο όμορφο και αγνό υπάρχει γύρω
Απο την έννοια παιδί! Με ποιο δικαίωμζα πέρνουν μόνοι τους
αποφάσεις για ένα τόσο σημαντικό θέμα, το οποίο αφορά τα
παιδιά μας , οτι πιο πολύτιμο εχουμε … Απαράδεκτο..
Μα τι δημοκρατία ειναι αυτή που ζούμε τα τελευταία χρόνια!!
ΔΙΑΦΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω. ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΜΕ…. ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΥΔΕΝ ΧΡΙΣΤΟΣ…..
Θεωρώ απαράδεκτη την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο γενικά, πόσο μάλλον στις μικρές βαθμίδες.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ,ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΑΥΤΗ ΗΛΙΚΙΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΔΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ.
Εν μέσω κρίσης και πανδημίας γίνεται προσπάθεια να ψηφιστεί ένα νομοσχέδιο για την παιδεία που δημιουργεί πολλά προβλήματα.Καταρχήν προσπαθεί να περάσει την εφαρμογή της σεξουαλικής αγωγής από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό, ηλικίες ευαίσθητες και ευάλωτες. Υπάρχουν εμπεριστατωμένες έρευνες παγκοσμίως, οι οποίες τονίζουν ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σ’ αυτή την ηλικία δημιουργεί σύγχυση στα μικρά παιδιά και ψυχολογικά προβλήματα. Αν ενδιαφέρεστε πραγματικά για τα παιδιά, προστατέψτε την οικογένεια. Τα παιδιά έχουν ανάγκη από υγιή πρότυπα.Ξεχάσαμε το νόμο του Θεού και υιοθετήσαμε νέες διδασκαλίες, τις οποίες αυτοί οι ίδιοι που τις εφάρμοσαν αρχικά, τώρα τις απορρίπτουν ως ακατάλληλες.
Επιπλέον γιατί είναι τόσο επείγον να ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο τώρα που είμαστε στη μέση μιας πρωτοφανούς παγκόσμιας πανδημίας; Τι είναι αυτό που δεν μπορεί να περιμένει;
Χριστός Ανέστη!
Αξιότιμη κ. Υπουργέ·
Καλώς, ή κακώς – φανερόν γενήσεται! – οι ΕΛΛΗΝΕΣ και οι ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ σας ανέθεσαν – άχρι καιρού! – την κυβέρνηση της δόλιας της Πατρίδας, με την «σφιγμένη» ελπίδα ότι θα κάνετε γι’ αυτήν κάτι ΚΑΛΟ: κάτι που να συνάδει με την θαυμαστή υπερτρισχιλιόχρονη ιστορία της!!
Όμως «κατώδυνοι την ψυχήν», διαπιστώνουμε καθημερινά – χωρίς καμιά υπερβολή! – ότι βαλθήκατε να ξεθεμελιώσετε τα πάντα!!…
Πέραν όλων των άλλων, δεν πρόλαβε να στεγνώσει το δάκρυ της ψυχής του λαού, για την «εσχάτη ταπείνωση» της Εκκλησίας κατά το διαρρεύσαν διάστημα, και ΝΕΟ ΧΤΥΠΗΜΑ: «βάρβαρη επίθεση κατά…νηπίων»!!
Ή μήπως υπερβάλλουμε στον παραλληλισμό;
Τί άλλο είναι ο επιχειρούμενος, με το προς διαβούλευση νομοσχέδιο, ΒΙΑΣΜΟΣ της αθώας παιδικής ψυχής; Τί άλλο είναι η μελετώμενη ΚΑΤΑΜΟΛΥΝΣΗ των ανυπεράσπιστων «αγγέλων» από τις βρωμιές των μεγάλων;…
Τί άλλο είναι το ΕΓΚΛΗΜΑ να θέλεις να ξεριζώσεις, με το «έτσι θέλω», την αξιοζήλευτη και ελπιδοφόρα αγνότητα από τις καρδιές των μικρών φίλων του Χριστού;
Επειδή η πικρή πικρώς αποκτηθείσα πείρα, δεν μας αφήνει περιθώρια ελπίδων «επί υιούς ανθρώπων», στρεφόμαστε πλέον στον Ουρανό·
ΟΥΡΑΝΟΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΘΑ!!!
Ας πολεμήσει προς χάριν των πιστών Του παιδιών, ο ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ!
Πάντως στον ιερώτατο αυτό πόλεμο, παρά την αναξιότητά μας δεν θα καθίσουμε με τα χέρια σταυρωμένα!… Μετερχόμενοι ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟΝ, θα «δανείσουμε» σώμα και ψυχή στον ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΡΧΗΓΟ μας!…
Με εκτίμηση,
Ιωάννης
Παρακαλούμε να αποσύρετε τη διάταξη. Λέγαμε τόσα χρόνια το μη χείρον βέλτιστο. Μας έχετε απογοητεύσει. πήγατε να μας εξαπατήσετε για άλλη μια φορά, κρύβοντας τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση (sic) στην εισηγητική – αιτιολογική έκθεση. δεν είχατε το θάρρος να το πείτε ευθέως.
παρακαλούμε αλλάξτε πορεία. μην προχωρήσετε
Δηλώνω κάθετα ότι δεν θέλω να διδάξετε στο παιδί μου τίποτα που να σχετίζεται με την σεξουαλική αγωγή.Αυτο είναι αποκλειστικά και μόνο δική μου δουλειά.Δεν εμπιστεύομαι κανέναν απ’ τους εκπαιδευτές σας να παίξουν τετοιους ρόλους. Αν επιμένετε να το εισαγετε, να μας δώσετε το δικαίωμα να απέχουν τα παιδιά των οποίων οι γονείς δεν επιθυμούν τέτοια διδασκαλία.Σας ψηφίσαμε για να αποφύγουμε τους «νεωτερισμούς» του ΣΥΡΙΖΑ και μας βγήκατε χειρότεροι.
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά καθώς θεωρώ πως τα παιδιά είναι σε μία πολύ ευαίσθητη και τρυφερή ηλικία κατά την οποία το συγκεκριμένο εργαστήριο δεν έχει κάτι να τους προσφέρει
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική παιδαγώγηση στο σχολείο.
Ως προς την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγειο και στο δημοτικο, εχω να πω να επιτρεψετε στα παιδια να παραμεινουν παιδια. Ειναι απαραδεκτο να εισαχθουν τοσο πρωιμα και τοσο ακαιρα, εννοιες που δυσκολα ειναι επεξεργασιμες απο τοσο μικρες ηλικιες. Οσο καλα κι αν ειναι, θεωρητικα, προσαρμοσμενο το προγραμμα της σεξουαλικης αγωγης στην εκαστοτε ηλικιακη ομαδα, παντα θα προκυπτει το ερωτημα σε τινος τα χερια αναθετουμε το προγραμμα αυτο. Ενα εργαλειο μπορει να ειναι πολυ χρησιμο, αλλα συνναμα μπορει να ειναι και φονικο σε λαθος χερια. Κανεις ποτε δεν θα μπορεσει να εγγυηθει οτι το προγραμμα θα μεταφερθει σωστα σε καθε παιδι ξεχωριστα, απο καθε εκπαιδευτικο ξεχωριστα. Ειναι ενα πολυ ευαισθητο θεμα και εν κατακλειδι η κηδεμονια και επιμελεια της ανατροφης των παιδιων ειναι αποκλειστικα ευθυνη των γονεων και πρεπει να παραμεινει ετσι ακριβως.
Διαφωνώ κατηγορηματικά με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης τόσο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση όσο και στο νηπιαγωγείο. Οι ηλικίες των παιδιών αυτών των βαθμίδων έχουν η καθεμιά τη δική της ευαισθησία. Δεν είναι όλα τα παιδιά έτοιμα να συζητήσουν και να κατανοήσουν τέτοια ευαίσθητα ζητήματα, ούτε είναι εύκολο να αναθέσουμε τόσο σοβαρά θέματα στον οποιοδήποτε νηπιαγωγό/ δάσκαλο/καθηγητή χωρίς συγκεκριμένη εκπαίδευση. Άλλωστε οι εκπαιδευτικοί έχουν άλλο σημαντικό έργο να επιτελέσουν. Ας αφήσουμε λοιπόν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στους γονείς. Αυτοί γνωρίζουν περισσότερο από τον καθένα και το παιδί τους και πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουν για το συγκεκριμένο θέμα και πως να μιλήσουν για αυτό.