Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:34 | Φωτεινή

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:34 | Μάκης

    Πώς είναι δυνατόν η προϋπηρεσία των ΠΕ 60.50 και 70.50 να προσμετράται μόνο σε έναν πίνακα που δεν έχουν δικαίωμα διορισμού και σε σύντομο χρονικό διάστημα δε θα δουλεύουν λόγω της πρόταξης των αποφοίτων του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ;; Καμιά ποσόστωση δε θα λύσει το πρόβλημα καθώς μας οδηγείτε σε επαγγελματικό αφανισμό!! Πού είναι η ενιαία εκπαίδευση;; Πώς γίνεται αναβάθμιση της ειδικής αγωγής απαξιώνοντας τους κατέχοντες τα κατάλληλα προσόντα να διδάξουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα στα σχολεία γενικής αγωγή; Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 στους πίνακες γενικής αγωγής και ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:33 | Γεωργία

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:33 | Βάσω

    Είναι δυνατόν να στερείτε δεδουλευμένη προϋπηρεσία? Είναι δυνατόν να διαχωρίζετε την ειδική και τη γενική αγωγή? Η εκπαίδευση είναι ενιαία καθώς και η προϋπηρεσία.
    Με τι κίνητρα θα καλύψετε τα κενά στην ειδική αγωγή που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση όταν πανελλαδικά υπάρχουν 28 απόφοιτοι ΠΕ61 και στερείτε την αναγνώριση προϋπηρεσίας στους νηπιαγωγούς γενικής αγωγής που εξειδικεύτηκαν κάνοντας χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους?
    Ποιος θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά;;
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:30 | Ελένη Ξ.

    Απόσυρση τώρα της παραγράφου 4 για τους και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους και στους δυο πίνακες. Τα μεταπτυχιακά κατακτώνται με κόπο και όχι με αγοραπωλησία. Η θεία μου διάβασε και θυσίασε το χρόνο της για μπορεί να το αποκτήσει.
    Επίσης, ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα του 2010-2014

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:27 | Άννα Π.

    Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).

    ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ!!!

    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ

    ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:25 | Γιάννα Μ.

    Πρέπει να αποσύρετε την παρ. 4 και μάλιστα να μην ισχύσει αναδρομικά Όλοι έχουμε δικαίωμα να επιμορφωνόμαστε και όχι να τιμωρούμαστε. Δεν υπάρχουν αγορασμένα και το ξέρουμε όλοι πολύ καλά. Επίσης ναι στον διπλασιασμό τον μορίων των δυσπρόσιτων από το 2010-2014
    ευχαριστώ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:22 | Ανδριανή

    Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.

    1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.

    2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.

    * Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).

    * Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε;

    * Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.

    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ

    ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:19 | Θοδωρής Π.

    Αυτό μόνο στην Ελλάδα μπορεί να συμβεί, να ακυρώνονται οι μεταπτυχιακοί τίτλοι και να υποστηρίζονται με αθέμιτα μέσα η κατάργηση τους. Επίσης, παράλογο και πρωτάκουστο και αντισυνταγματικό να υποστηρίζει μια μειονότητα εκπαιδευτικών ότι πρέπει να αρθεί ένα νομοσχέδιο αναδρομικά για τους .50 που νομικά έχουν αποκτήσει και στους δυο πίνακες προϋπηρεσία. Με ποιο σκεπτικό; Μπράβο στις απόψεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ που υποστηρίζει το δίκαιο και το νόμιμο, καθώς κλάδος 0.50 δεν υπάρχει και η προυπηρεσία πρέπει να μετράει εκεί όπου είναι το βασικό πτυχίο. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:17 | Τζανής

    Απόσυρση της παρ. 4 που θα βλάψει τους εκπαιδευτικούς 0.50 με μεταπτυχιακό και εννοείται ότι δεν πρέπει να εφαρμοστεί αναδρομικά γιατί η επιπλέον μόρφωση πρέπει να επιβραβεύεται.

    Επίσης, ναι στην διπλή προσμέτρηση των δυσπρόσιτων του 2010-2014

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:12 | Ελισσάβετ

    Διαφωνώ κάθετα με την παράγραφο 2 που διαχωρίζει την προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σ’ αυτή που προσφέρθηκε πριν το 2010 και σ’ αυτή που προσφέρθηκε μετά το 2010.Ζητάμε την επιβράβευση για όσα περάσαμε από τη στιγμή που ο νόμος ποτέ δεν άλλαξε και ποτέ δε βγήκε νόμος που να ακυρώνει τα δυσπρόσιτα. ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΤΟΥ 2010-14.

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:09 | Άγγελος

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:07 | Βασιλική Χίντζιου

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:05 | Αργυρώ χ.

    Αμέσως να αποσυρθεί η παρ. 4 και να μετρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών και στους 2 πίνακες και εννοείται ότι πρέπει να προσμετρηθούν η διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολείων από το 2010-2014.
    Έστω και ένας εκπαιδευτικός μείνει άνεργος σημαίνει ότι αναστέλλεται ο πολιτισμός μας

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:02 | ΑΛΑΒΕΡΑΣ

    Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ.
    ΑΡΧΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΕ.60.50 ΚΑΙ ΠΕ.70.50 ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΟΛΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΕ 70 ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΠΕ71 ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΠΕ71 ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΕ71 ΜΕ ΠΕ 70.50, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΕ71 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΤΕΛΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΠΕ70.50 ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ70 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΠΕ71 ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ.
    ΑΚΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΕ.60.50 ΚΑΙ ΠΕ.70.50 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΤΟΥ 2008 ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

  • 27 Ιουνίου 2015, 18:02 | Ανδρέας

    Η παράγραφος 4 του αρ. 47 όπως διατυπώνεται δημιουργεί αισθήματα ανασφάλειας στους αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 ειδικής εκπαίδευσης οι οποίοι κατά πλειοψηφία ξεκίνησαν να εργάζονται με διαφορετικά εργασιακά δεδομένα έως το 2010 όπου κλείδωσαν οι πίνακες διορισμών . Σε περίπτωση που ισχύσουν τα παραπάνω οι έως σήμερα εργαζόμενοι αναπληρωτές ΕΑΕ ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ειδική εκπαίδευση θα οδηγηθούν τάχιστα σε βέβαιη απώλεια εργασίας εφόσον η προϋπηρεσία τους δεν θα αναγνωρίζεται στον πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης
    και από την άλλη πλευρά πιέζουν οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής ΠΕ71 και ΠΕ61 (με βασικό πτυχίο στην ΕΑΕ) για την μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα της ειδικής εκπαίδευσης. Η παραπάνω πρακτική θα έχει ως συνέπεια εκπαιδευτικοί με βασικές σπουδές δασκάλου και νηπιαγωγού, με εξειδίκευση στην ΕΑΕ μέσω μεταπτυχιακών και διδακτορικών , επιτυχία στον ΑΣΕΠ καθώς και πολυετή εργασιακή εμπειρία να αποκλειστούν και από τις δύο δομές εκπαίδευσης. Για να αρθεί οποιαδήποτε αδικία προτείνονται τα εξής :
    • Να συνεχίσει να προσμετρείται η προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης και στης ειδικής όπως ισχύει στις ενιαίες υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ. Η παρ.4 του αρ.47 όπως είναι διατυπωμένη δεν διασφαλίζει την απρόσκοπτη εργασία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στις δομές της εκπαίδευσης και επίσης θα σήμαινε τον αντιεπιστημονικό διαχωρισμό της ειδικής εκπαίδευσης από την γενική της οποίας είναι προέκταση της.

    • Οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50(κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ΕΑΕ) θα πρέπει να κατατάσσονται ισότιμα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ σύμφωνα με την προϋπηρεσία χωρίς πρόταξη των ΠΕ71 & ΠΕ61.
    Για μια δικαιότερη αντιμετώπιση των εργαζομένων στην ΕΑΕ η οποία θα άρει τον όποιο διαχωρισμό ανάμεσα τους, αιτούμαστε τη μετονομασία των οργανικών θέσεων από ΠΕ71 και ΠΕ61 σε θέσεις ΠΕ70 ΕΑΕ και ΠΕ60 ΕΑΕ όπου θα περιλαμβάνουν: Τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 με μετεκπαίδευση στην ΕΑΕ,(ΠΕ70 &ΠΕ60) κατόχους μεταπτυχιακών /διδακτορικών σπουδών στην ΕΑΕ , τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 & ΠΕ61 κατόχους βασικών τίτλων στην ΕΑΕ, τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 κατόχους σεμιναρίων στην ΕΑΕ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:57 | Κατερίνα Παππά

    Να ανοίξουν οι πίνακες για όλους!!! Η προυπηρεσία οφείλει να αναγνωρίζεται για όλους στο ΠΕ που προσφέρεται. Οι 60,50 – 70,50 με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές αποτελούν εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι αντιμετωπίζονται συνεχώς σαν εκπαιδευτικοί απατεώνες! Η εκπαίδευση είναι ενιαία και δεν θα έπρεπε να διαχωρίζεται. Πέρυσι, με την υπουργική απόφαση Λοβέρδου παραγκωνίστηκαν από τους πίνακες ειδικής αφού οι 61-71 με μηδενική προυπηρεσία θα τους προσπερνούν, πετώντας τους μαθηματικά στο μέλλον εκτός ειδικής αγωγής. Η παράγραφος 4 στο υπάρχων άρθρο θα κάνει αυτούς τους εκπαιδευτικού,ς που νόμιμα προσφέρουν υπηρεσίες, να χάσουν την προυπηρεσία τους από εδώ και στο εξής.

    Πρέπει να γίνει οπωσδήποτε ρύθμιση για τις άδειες μητρότητας και τις άδειες επαπειλούμενης λοχίας!

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:52 | AΠΟΣΤΟΛΟΣ

    Χιλιαδες τα μηνυματα και ευκολα μπορει να καταλαβει κανεις τι χαμος επικρατει στην εκπαιδευση! Μηπως ηρθε η ωρα να μπουν τα πραγματα στη θεση τους και να διορθωθουν τα λαθη των προηγουμενων κυβερνησεων?!
    Διαβαζω τα σχολια που εχουν γραψει καποιοι και παρατηρω το εξης: Οσοι αναφερουν πως δε πρεπει να προσμετρηθουν στο διπλασιο τα μορια των εκπαιδευτικων που υπηρετησαν σε δυσπροσιτα σχολεια, ειναι αυτοι που αναφερουν ως επιχειρημα για την ειδικη αγωγη <>.
    Συναδελφοι τι γινεται? Δυο μετρα και δυο σταθμα !?! Για την ειδικη αγωγη ζητατε να προσμετρηθει η προυπηρεσια του καθενος εκει που προσφερθηκε, αλλα οχι για τα δυσπροσιτα σχολεια. Δεν στεκει ο ισχυρισμος σας. Φασκετε και αντιφασκετε ! Και δυστυχως φαινεται οτι αναφερεστε σε προσωπικες σας αντιληψεις και σε οσα σας βολευουν.
    Δε φταινε ομως οι εκπαιδευτικοι ! Ευθυνονται οι πολιτικοι που εφεραν τους αναπληρωτες σε αυτη τη κατασταση ! Ανθρωποι μορφωμενοι που αγαπαμε τη δουλεια μας, τρωγόμαστε μεταξυ μας!
    Το υπουργειο οφειλει να αναγνωρισει την προυπηρεσια εκει που προσφερθηκε, εξ ολοκληρου και οχι τμηματικα. Διπλη μοριοδοτηση για τα δυσπροσιτα σχολεια της περιοδου 2010-2014! Και πανω απο ολα πρεπει να θεσπισει ενα σταθερο καθεστως το οποιο θα στηριζεται στην δικαιοσυνη και την ισονομια ωστε να το μελετησουν οι εκπαιδευτικοι και να οργανωσουν τις ζωες του απο εδω και περα! Ειναι απαραδεκτο καθε τρεις και λιγο (σε καθε αλλαγη κυβερνησης) να αλλαζουν οι νομοι και να την πληρωνουν οι εκπαιδευτικοι! Ανθρωποι ειναι και αυτοι ! Προσφερουν με την εργασια τους στη χωρα ! Ειναι αυτοι που μορφωνουν τα παιδια μας και πρεπει να νιωθουν καλα και οχι να βρισκονται στο περιθωριο !

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:48 | xrysa

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
    «Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
    Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
    Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού). Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.»

  • Ο ΑΣΕΠ χρειάζεται ή να ξαναγίνει ή να καταργηθεί, δεν μπορεί να πριμοδοτείται ένας ΑΣΕΠ που έγινε το 2008 κ έχει ισχύ δυο ετών
    Πρέπει κάποια στιγμή οι αναπληρωτές να πάψουν να αποτελούν έρμαια των πολιτικών εξελίξεων και να αποκατασταθούν ηθικά κ επαγγελματικά και όχι να αντιμετωπίζεται σαν εκπαιδευτικoί δεύτερης κατηγορίας ενώ βρίσκονται σε ομηρία κ σε εργασιακό καθεστώς μεσαίωνα.

    Πινάκες πρέπει να ανοίξουν για όλους!!
    Οι 60.50 – 70.50 με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές υπηρετούν τον τομέα της ειδικής αγωγής είτε σα μόνιμο προσωπικό είτε σαν αναπληρωτές εδώ και πολλές δεκαετίες, αποτελούν καταρτισμένο προσωπικό, εξειδικευμένο πάνω σε ενταξιακά θέματα και θέματα ειδικής αγωγής ενώ πολλοί από αυτούς έχουν επιμορφωθεί στα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν, να αντιμετωπίζονται σαν έσχατη λύση σε περίπτωση που δεν επαρκεί το «κατάλληλο προσωπικό».
    Με αυτό το τρόπο πέρυσι παραγκωνιστήκαν στον πίνακα της ειδικής αγωγής ενώ φέτος με το συγκεκριμένο άρθρο αμφισβητείται η προϋπηρεσία τους στη γενική αγωγή καταδικάζοντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς με μαθηματική ακρίβεια εκτός εκπαίδευσης.
    Οι 60.50 -70.50 δεν μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο αλλά βάση νόμων του κράτους και δεν νοείται το κράτος να τους πετάξει στην άκρη όταν δεν τους χρειάζεται. Τα ακαδημαϊκά κριτήρια πρέπει επιτέλους να αναγνωριστούν , όπως γίνεται σε όλο το δημόσιο τομέα !!
    Επίσης πρέπει να γίνει κάτι με τις άδειες μητρότητας και επαπειλουμένης λοχίας (όπου οι αναπληρωτές δικαιούνται μόνο 15 ημέρες όσες κ οι ημέρες αναρρωτικής άδειας). Δεν είναι δυνατόν μια γυναίκα αναπληρώτρια μόλις γεννά να επιστέφει μέσα σε 8 εβδομάδες σε ένα τόσο επικίνδυνο για το μωρό της χώρο εργασίας κ όντας αναπληρώτρια να χρειάζεται πολύ συχνά να αφήσει το μωρό της για να αναπληρώσει σε άλλη πόλη ή απομακρυσμένη περιοχή. Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δικαιούνται 9 μήνες άδεια στην αντίστοιχη περίπτωση, ενώ ο αναπληρωτής αντιμετωπίζεται πάντα σαν εκπαιδευτικός δεύτερης κατηγορίας.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:40 | παναγιωτης

    Στηριζω τις θεσεις του σατεα

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:33 | Χαρά Καστάνη

    Σπουδασαμε 4 χρονια σε τμήμα Ειδικής Αγωγής, εχουμε βασικο τιτλο στη Ειδικη Αγωγη!Nα ισχυει στην ειδικη αγωγη ο,τι ισχυει και στους αλλους κλάδους!Δεν ζητούμε κάτι παράλογο!

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:29 | Σάκης

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ?
    ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ? ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ?ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:28 | ΑΡΓΥΡΩ

    ΣύνδεσμοςΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να ενδιαφερθεί σοβαρότερα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης σε θέματα ειδικής αγωγής και όχι να τιμωρεί (αναδρομικά ή μη) τους εκπαιδευτικούς που έχουν επιπλέον προσόντα (μεταπτυχιακούς, διδακτορικούς τίτλους και σεμινάρια εξειδίκευσης) να εργασθούν στο ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής αφαιρώντας τους το δικαίωμα προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους στους Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης, στους πίνακες του ΚΛΑΔΟΥ ΤΟΥΣ.Όσον αφορά τους ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61 – ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δε θα έχουν κανένα νόημα πλέον, εφόσον στην Ειδική Αγωγή δεν τους δίνεται το δικαίωμα διορισμού. Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία.ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και η συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές Ειδικής Αγωγής ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας τη Γενικής Εκπαίδευσης του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίοΟτιδήποτε άλλο θα αποτελεί εμπαιγμό απέναντι στον κόπο και την προσφορά των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τις δομές ΕΕ. και σε βάθος χρόνου την ανεργία. Ο ίδιος ο κ. Κουράκης μιλούσε για ενιαία εκπαίδευση. Ελπίζουμε να συνεχίσει να τηρεί τα όσα έχει εξαγγείλει και να σταματήσει με τις νομοθετικές ρυθμίσεις του να σπέρνει τη διχόνοια και τη σύγχυση μεταξύ των εκπαιδευτικών.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:22 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    Συμφωνω με την ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ οι οποιες ζητουν την διπλη προσμετρηση της προυπηρεσιας που προσφερθηκε στα δυσπροσιτα σχολεια τα ετη 2010-2014 ! Διαφωνω με την αδικη ρυθμιση που παει να περασει το υπουργειο βαζοντας στο περιθωριο και απογοητευοντας οσους εκπαιδευτικους εργαστηκαν σε αυτα τα μερη κατω απο αντιξοες συνθηκες. Αναρωτιεμαι πως γινεται να κατατιθεται ενα πολυνομοσχεδιο χωρις να εχει γινει συζητηση προηγουμενως με τα σωματια του κλαδου (ΔΟΕ,ΟΛΜΕ) τα οποια εκφραζουν την γνωμη της πλειοψηφιας ? Γιατι αραγε να συμβαινει κατι τετοιο ? Τι κρυβεται απο πισω ? Θελω να πιστευω πως το υπουργειο προεβει σε αυτη την ενεργεια λογω αγνοιας και πως θα μελετησει καλυτερα το θεμα και θα αλλαξει τη παραγραφο 2 του αρθρου 47 ! Ζηταμε το δικαιο και νομιμο ! Ζηταμε να παρουμε αυτο που δουλεψαμε ! Ζηταμε διπλη μοριοδοτηση για τα δυσπροσιτα !

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:21 | thomas

    Καμια προσμετρηση των δυσπροσιτων. Ξερατε οτι δεν μετρουσαν διπλα τα μορια μην κανετε τους εξυπνους. Καταργηθηκαν τα διπλα εκεινα την περιοδο. πονηροι συναδελφοι τελοσ τα ψεματα τελος οι λαικισμοι. ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΑ μορια

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:21 | Αλέξανδρος

    Κανένας διαχωρισμός σε ειδική και γενική. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει εκεί που είναι ο βασικός τίτλος σπουδών και όχι εκεί που εξυπηρετεί ο καθένας.
    Η ποσόστωση δεν δίνει καμία λύση. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:20 | Στεφανία Σ.

    Η ειδική αγωγή, δεν αποτελεί ένα μέρος της εκπαίδευσης στο οποίο αρκεί να έχεις αποκτήσει κάποια εξειδίκευση ωστε να διδάξεις! δεν είναι η εκπαιδευση φιλοσοφικό τμήμα όπου μπορείς να επιλέξεις το κλασικό και να ειδικευτείς στα αρχαία ή το νεοελληνικό και να ειδικευτείς κάπου αλλού, αλλά παράλληλα να διαθέτεις και την δυνατότητα να διδάξεις και όλα τα άλλα θεωρητικά μαθήματα! Αν κάνω μεταπτυχιακό στην ψυχολογία θα θεωρούμε ψυχολόγος;; γνωρίζω ήδη το αντεπιχείρημα.. «μιλάμε για την εκπαίδευση, η οποία πρέπει να είναι ενιαία και να μην διακρίνεται σε Ειδική και Γενική».. και ρωτώ: Είναι έτοιμη η κοινωνία για μια τέτοια ενοποίηση;; Αν θέλουμε να μιλάμε για ποσόστωση και για συμμετοχή στην ειδική αγωγή των εκπαιδευτικών γενικής με μεταπτυχιακό ή ακόμη και για πρόταξη των μεταπτυχιακών έναντι του βασικού τίτλου σπουδών, τότε ας καταργηθεί το τμήμα ειδικής αγωγής (απο το οποίο είμαι έτοιμη να αποφοιτήσω). Αν ο βασικός τίτλος σπουδών μου έχει την ίδια σχεδόν ισχύ με τα μεταπτυχιακά, ας γίνει έτσι. Μπορούμε όμως να μιλάμε για την αρχη της ενοποίησης, όπως διάβασα σε άλλα σχόλια, εφόσον κατέχουμε την αρχή της εμπορευματοποίησης στην εκπαίδευση? και να το θέσω και διαγορετικά, πόσο δίκαιο είναι να απαξιώνεται ο βασικός τίλος σπουδων μου στη ειδική αγωγή, επειδή κάποιοι έιχαν την οικονομικη δυνατότητα να «αγοράσουν» ένα μεταπτυχιακό ως εισιτήριο ένταξης στον πίνακα…?? ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ, και προσθέτω, ότι η εισαγωγή μου και πολλών αλλων στην ειδική αγωγή, ήταν ΕΠΙΛΟΓΗ και οχι λύση ανάγκης, επειδή ο κλαδος του βασικού τίτλου σπουδων μου δεν είχε πλέον αποκατάσταση.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:17 | mary

    Λαθος θα ειναι να μετρησουν τα διπλα μορια μεγαλο λαθος για τους τυχαιους που πηγαν εκει

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:16 | Θεοδώρα

    Στηρίζω τις αποφάσεις του σατέα

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:13 | Basiliki

    Απόσυρση της παρ 4 του άρθρου 47.

    Πλάκα έχουν αυτοι που γράφουν πως στηριζουν τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ και μιλούν για διαχωρισμό γενικής και ειδικής και με αναδρομκή ισχυ.

    Η ανακοίνωση των ΣΑΤΕΑ – και τους τιμά – είναι ΥΠΕΡ της προσμέτρησης προϋπηρεσίας ΠΕ 60/70 με εξειδίκευση και στους δυο πίνακες.

    Παιδαγωγοί είναι αμφίβολο αν είστε με βάση τις αντισυναδελφικές τοποθετήσεις σας, τουλάχιστον μάθετε να διαβαζετε σωστά μια ανακοίνωση.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:12 | Ευαγγελια

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47

    ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50.
    ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ.ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΨΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ!

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:11 | Giorgos

    Ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων το διάστημα 2010-2014 !!! Aυτή είναι η ορθή λύση καθώς ο νόμος δεν είχε καταργηθεί αλλά παγώσει. Ας σταματήσει το δηθεν επιχειρημα πως δεν γνώριζαν τον νόμο είναι κατι αβάσιμο και αντισυνταγματικό…
    Μπραβο στο υπουργειο για την ογδοοη παραγραφο του αρθρου 47 !! Διορθωνεται μια μεγαλη αδικια που πηγε να δημιουγηθει εις βαρος των αναπληρωτων.

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:06 | Βασιλική Μαντζίρη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:05 | Δεσποινα

    – παρακαλω να κανετε οπωσδηποτε κατι με τις αδειες λοχειας,μητροτητας και ανατροφης τεκνου για τις αναπληρωτριες εκπαιδευτικους.

    – σταματηστε επιτελους να διαχωριζετε την εκπαιδευση σε ειδικη και γενικη. Ενας τετοιος διαχωρισμος δεν υφισταται σε καμια παιδαγωγικη θεωρια.Αφου ομως επιμενετε σε ενα τετοιο λανθασμενο διαχωρισμο αποφασιστε τι ειναι οι 60.50 -70.50 με μεταπτυχιακες και διδακτορικες σπουδες και δωστε τους τα αναλογα δικαιωματα. Παντως η κοροιδια και η εκμεταλλευση πρεπει να σταματησει.

    – Οι εκπαιδευτικοι πρεπει να αντιμετωπιζονται ισοτιμα. Εφοσον θα ανοιξουν οι πινακες, οφειλουν να ανοιξουν για ολους!!!

    – Σταματηστε να πριμοδοτειτε τον ΑΣΕΠ του 2008. Η ισχυς του εληξε!!! Καντε νεο ΑΣΕΠ η αποφασιστε νεο συστημα καταταξης.

    ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ!!!

  • 27 Ιουνίου 2015, 17:03 | Θεοδωρα

    Στηριζω τις θεσεις του Σατεα

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:53 | Αποστολης

    Αφου ηταν κλειστοι οι πινακες οπως ισχυριζεστε κυριοι γιατι δεν κατσατε στο σπιτi σας και πηγατε να δουλεψετε?! Οι πινακες αν ανοιξουν πρεπει να ανοιξουν με βαση το νομο που ισχυε πριν το κλειδωμα. Ο νομος περιλαμβανει δυο πραγματα. Πρωτον τη πραγματικη προυπηρεσια και δευτερον τη προυπηρεσια που προσφερθηκε σε δυσπροσιτα. Δεν γινεται να εφαρμοστει το πρωτο και οχι το δευτερο. Και αν γινει κατι τετοιο ειναι παρανομο και θα γινουν ασφαλιστικα μετρα. Οποτε το υπουργειο πρεπει να αναγνωρισει στον καθε εκπαιδευτικο τη προυπηρεσια που εχει προσφερει στα δημοσια σχολεια της χωρας!!! Δεν γινεται ο εκπαιδευτικος που εργαστηκε στη Πατρα και ο εκπαιδευτικος που εργαστηκε στη Θηρασια να παρουν την ιδια προυπηρεσια !!! Ειναι περα για περα αδικο και παραλογο !!! Αμεση προσμετρηση της διπλης προυπηρεσιας που προσφερθηκε σε δυσπροσιτες και απομακρυσμενες περιοχες !!! Καταργηση της δευτερης παραγραφου του αρθρου 47 !

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:48 | Άγγελος Σκ.

    Συμφωνώ με την παρακάτω επιχειρηματολογία για την ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4
    Η προυπηρεσία πρεπει να αναγνωρίζεται εκεί που είναι το βασικό πτυχίο. Καμιά ποσόστωση δεν οδηγεί σε λύση. Απαιτούμε τα νόμιμα δικαιώματα στον κλάδος μας. Τι λογική είναι αυτή όσων λένε ότι πρέπει να πάρουμε τα μόρια μας μόνο στο πίνακα της ειδικής γιατί εμείς επιλέξαμε να πάμε εκεί. ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΑΜΕ ΒΑΣΗ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΟΤΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ. ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ. Και με αυτή τη λογική να αφαιρεθεί η προυπηρεσία και όλων αυτών που δούλεψαν σε δομές της ειδικής αγωγής από τον πίνακα της γενικής. Γιατί και αυτοί επιλέξανε την ειδική συμπληρώνοντας το κατάλληλο κουτάκι.

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:29 | ΜΕΝΙΟΣ

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ
    Η εγκύκλιος που συντάσσεται κάθε χρόνο και καλεί τους αναπληρωτές να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους ώστε να ενταχθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής αναφέρει στο Κεφάλαιο Β: “Προϋπηρεσία που προσμετράται στους πίνακες” ότι: η προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων είναι αυτή που προσφέρθηκε: α) στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από: i) το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης»Εκτός των παραπάνω, η ίδια εγκύκλιος ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής μπορούν να προσληφθούν στις δομές ειδικής αγωγής. Αναγνωρίζει με αυτόν τον τρόπο ότι οι δομές ειδικής αγωγής ανήκουν στο δημόσιο σύστημα παιδείας της χώρας άρα οι προϋπηρεσία σε αυτές τις δομές πρέπει να προσμετράται στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής. Το Υπουργείο με αυτή τη ρύθμιση που προωθεί κάνει σαφές ότι δεν θεωρεί εκπαιδευτικούς τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής, αφού δεν προσμετρά την προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής, όπως συνέβαινε πάντοτε σε όλες τις βαθμίδες.Εάν λοιπόν κατατεθεί και περάσει η ρύθμιση αυτή, και μάλιστα αναδρομικά όπως ζητάνε διάφοροι, είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία δασκάλους και νηπιαγωγούς με τουλάχιστον 6 χρόνια υπηρεσίας που έχουν στην κατοχή τους μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Αυτό θα συμβεί διότι:α. στους πίνακες της γενικής αγωγής δε θα μετρήσει η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στις δομές της ειδικής αγωγής με αποτέλεσμα να χάσουν χιλιάδες θέσεις στην κατάταξή τους,β. στους πίνακες της ειδικής με την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι ΠΕ71 και ΠΕ61 αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο χάνουν αρκετές θέσεις, αφού τους προσπερνούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων.Θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην ειδική αγωγή δικαιούνται βάσει νόμου, αλλά και στα πλαίσια της ισονομίας και της δικαιοσύνης στην εκπαίδευση, να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής αγωγής.Καλούμε λοιπόν τώρα το Υπουργείο να σεβαστεί τις αποφάσεις του επίσημου συνδικαλιστικού μας φορέα ΔΟΕ αλλά και της βάσης των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα σύλλογοι από όλη την Ελλάδα ψήφισαν μαζικά και ομόφωνα στις πρόσφατες γενικές τους συνελεύσεις χωρίς κανένα προσωπικό ή παραταξιακό συμφέρον. Ψήφισαν με γνώμονα το δίκαιο και για τα δύο θέματα πού θίγει η τοποθέτησή μας.
    Αναρωτιέμαι αυτούς τους ακούτε; Κι εάν δεν τους ακούτε ποιος είναι ο ακριβής και πραγματικός λόγος που ενστερνίζεστε την άλλη πλευρά; Ποιος είναι ο λόγος που μια αριστερή κυβέρνηση στέκεται ενάντια σε όλη την αριστερά, αλλά και στο συνδικαλιστικό της φορέα και υιοθετεί τις θέσεις της Δη.Σύ. και του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών;

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:29 | ΣΤΑΥΡΟΎΛΑ

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ.
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:22 | Ξένια

    Απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον της μη αναδρομική της ισχύ!!
    Είμαστε εκπαιδευτικοί, είμαστε άνθρωποι, συμπεριφερθείτε μας ανάλογα και σταματήστε να μας προσβάλλετε!!
    Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό όλο αυτό που συμβαίνει!
    Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία!
    Έχουμε στο πλευρό μας όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, τα ύπουλα χτυπήματα μιας μικρής μερίδας, η οποία έχει το βύσμα, δεν θα μας πτοήσουν! Το άδικο δεν θα περάσει!!
    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:22 | ΣΑΚΗΣ

    Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε πίνακα στον οποίο δεν θα κάνουν ποτέ διορισμούς; Φτάνει πια η κοροϊδία. Αυτό είναι εγκλωβισμός και αφανισμός των δασκάλων και των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό. Επειδή ορισμένοι επαναπαύτηκαν στον ΑΣΕΠ και δεν έτρεχαν στις γωνιές της Ελλάδας για να μαζέψουν προϋπηρεσία, έχουν βάλει στο στόχαστρο αυτούς που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια. Εργαζόμαστε εδώ και χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε σχολεία της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Οι περισσότεροι από εμάς, έχουμε επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, και καλούμαστε εξαιτίας της ελλείψεις των εκπαιδευτικών ΠΕ61 και ΠΕ71,να καλύπτουμε τα κενά της Ειδικής Αγωγής στα ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η προυπηρεσία μας έχει αξία μόνο στον πίνακα που είναι το βασικό μας πτυχίο, στον πίνακα ειδικής αγωγής είναι εικονική!
    Σεβαστείτε την απόφαση της ΔΟΕ,τις αποφάσεις των συλλόγων, σεβαστείτε τους κόπους και τις θυσίες μας!
    Απαιτούμε ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:18 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Σ.

    Ως δασκάλα με μεταπτυχιακό επικροτώ την ενωτική στάση των Σατεα για σεβασμό στην προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών εκεί που είναι το βασικό πτυχίο. Αυτό το αίτημα είναι το δίκαιο και το νόμιμο που κάποιοι προσπαθούν να το καταπατήσουν για την προώθηση των προσωπικών τους φιλοδοξιών και συμφερόντων. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ. ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!!

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:17 | Φωτεινή

    Τα σχολια ειναι πανω απo 2600 και το ψεμα παει συννεφο! Λενε καποιοι οτι οι δηλωσεις που εκαναν οι αναπληρωτες πριν απο το 2010 ειχε την επιλογη <>. Που το ειδαν αυτο !? Και εμεις καναμε τοτε τα χαρτια μας και ξερουμε τι υπηρχε και τι οχι στις δηλωσεις. Μαλλον μπερδευονται με το λεγομενο κουτακι ! Υπηρχε ως επιλογη η προταση <>. Καλο ειναι να προσπαθεις να πεισεις τους αλλους για τις θεσεις σου αλλα οχι με ψευδη στοιχεια και αναληθειες…
    Το δικαιο πρεπει επιτελους να εφαρμοστει σε αυτη τη χωρα! Προσμετρηση της προυπηρεσιας που προσεφερε ο καθενας! Διπλη μοριοδοτηση για τους αναπληρωτες που εργαστηκαν σε δυσπροσιτα και απομακρυσμενα σχολεια τα ετη 2010-2014!!!

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:16 | Σταυρούλα

    ΙΣΑΞΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ,
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
    Οτιδήποτε άλλο είναι προσβολή της δημοκρατίας!
    ΖΗΤΑΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:10 | ΛΙΝΑ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ
    ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
    ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
    Μέτρηση της ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ως κριτήριο για ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:10 | ΜΩΥΣΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

    Να διευθετηθεί το πρόβλημα της διαφοράς μιας ημέρας στην ανάληψη υπηρεσίας των δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΣΠΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ στην α’ φάση πρόσληψης των αναπληρωτών πρωτοβάθμιας (6-09-2014) για το διδακτικό έτος 2014-2015. Η διαφορά αυτή αδικεί τους αναπληρωτές δασκάλους ΕΣΠΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ,οι οποίοι μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις προηγούνται με βάση τη σειρά κατάταξης τους στον πίνακα αναπληρωτών και τη δήλωση προτιμήσεων περιοχών πρόσληψης, έναντι των δασκάλων κρατικού προϋπολογισμού της ίδιας φάσης. Στα έγγραφα της απόλυσης έχει ήδη καταχωρηθεί αυτή η διαφορά στις ημέρες προϋπηρεσίας. Το γεγονός αυτό πρόκειται να στοιχίσει και να αφήσει άδικα αρκετές θέσεις πίσω τους εκπαιδευτικούς ΕΣΠΑ ΟΛΟΉΜΕΡΟ στον πίνακα αναπληρωτών σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς κρατικού προϋπολογισμού της ίδιας φάσης.

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:07 | Κατερίνα

    Κανείς δεν μιλάει για διπλή προϋπηρεσία, μιλάμε για προϋπηρεσία στον πίνακα που έχει ο καθένας το βασικό του πτυχίο και ο οποίος δεν έχει ημερομηνία λήξης.
    Περιμένω η νέα κυβέρνηση να μην με καταδικάσει στην ανεργία και να μου συμπεριφερθεί δίκαια.
    Η Γενική και η ειδική αγωγή σε όλο τον κόσμο συμπορεύονται και συνυπάρχουν υπό το πλαίσιο της συμπερίληψης και της συνεκπαίδευσης!! Δεν διαχωρίζονται!
    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:06 | NIKH

    Ενωμένοι με τους ΣΑΤΕΑ ΠΟΥ είναι και αυτοί υπέρμαχοι της προϋπηρεσίας στον κλάδο του καθενός, απαιιτούμε την απόσυσρση της παραγ. 4, την μη αναδρομική ισχύ. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ-ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

  • 27 Ιουνίου 2015, 16:04 | ΜΑΓΔΑ

    Δεν μπορούν να παίζουν με τα όνειρα και τα εργασιακά δικαιώματα ανθρώπων με πτυχίο και μεταπτυχιακό.
    Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να διαχωρίζεται η Εκπαίδευση.
    Θεωρώ κατάφωρη αδικία την παράγραφο 4 του άρθρου 47!!
    ΑΠΟΑΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΝΥΧΤΑ!