1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!!
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που στελεχώσαμε τα δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα σχολεία της χώρας κατά την περίοδο 2010-2014 νιώθουμε ότι απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό έργο και ο κόπος μας.
Ο μη διπλασιασμός της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σ’ αυτά τα σχολεία είναι άδικος και παράλογος. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010. Δεν καταργούσε τον Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του.
Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.
ΜΗ διαχωρισμός της εκπαίδευσης μέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα του βασικού πτυχίου.
Κριτήριο για τους μόνιμους διορισμούς να αποτελεί και η ημερομηνία λήψης πτυχίου.
Ζητάμε ένα «σχολείο για όλους» κι όχι κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών!!
Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας σε Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης αποτελεί κάτι πρωτόγνωρο. Οδηγεί σε κατηγοριοποίηση μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Πώς μιλάμε για το όραμα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ όταν τεμαχίζεται η ίδια η προϋπηρεσία;
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ!!
Φτάνει πια η κοροϊδία. Αυτό είναι εγκλωβισμός και αφανισμός των δασκάλων και των νηπιαγωγών με μεταπτυχιακό.
Εργαζόμαστε εδώ και χρόνια στην παράλληλη στήριξη σε σχολεία της ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Τα πτυχία μας είναι πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και η περαιτέρω εξειδίκευσή μας αφορά την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πώς γίνεται να μετρήσει η προϋπηρεσία σε έναν πίνακα στον οποίο δεν θα γίνουν ποτέ διορισμούς;; Δηλαδή τι θα λαμβάνουμε;; Εικονική προϋπηρεσία;;
Η προϋπηρεσία μας έχει αξία μόνο στον πίνακα που είναι το ΒΑΣΙΚΟ μας πτυχίο!!
Σεβαστείτε την ομόφωνη απόφαση της ΔΟΕ, σεβαστείτε την εκπαιδευτική κοινότητα που μας στηρίζει, σεβαστείτε τους κόπους και τις θυσίες μας!
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ Κ ΓΕΝΙΚΗΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ!!
ΑΔΙΚΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές κλήθηκαν να εργαστούν από την ίδια την πολιτεία.
ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Μόνιμοι διορισμοί άμεσα με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου την προυπηρεσία
και δικαίωμα επιλογής στον καλύτερο ΑΣΕΠ!!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΌ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ.
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ!!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΕ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Είναι άδικη η παράγραφος 4 του άρθρου 47!! Οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί της γενικής αγωγής με επιπλέον εξειδίκευση στην ειδική εκπαίδευση. Η προϋπηρεσία τους πρέπει να προσμετράται στον πίνακα της γενικής αγωγής, εκεί όπου είναι το βασικό τους πτυχίο.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ .
Στηρίζω τις Θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόνται νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.
1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
* Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).
* Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προέρχονται;
* Δεν παίρνουν διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργάζονται σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγράφονται από τον άλλο πίνακα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ
ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στους πίνακες γενικής αγωγής. Είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί της γενικής εκπαίδευσης. Δηλαδή αν οι ίδιοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί προσληφθούν σαν ΠΕ70 και ΠΕ60 αντίστοιχα για παράδειγμα σε ένα ειδικό σχολείο θα προσμετράται η προϋπηρεσία τους κανονικά στον πίνακα της γενικής αγωγής κι αν προσληφθούν σαν .50 δεν θα υπολογιστεί η προϋπηρεσία στον κλάδο τους;;
Σ’ότι αφορά την παρ.4 αρθρο 47 θέλω να αναφέρω ότι αν δεν είναι δυνατόν ο διαχωρισμός πινάκων Ειδικής -Γενικής εκπαίδευσης σε δύο διαφορετκούς πίνακες , τότε θα ηταν σωστό και δίκαιο και ο κάθε εκπαιδευτικός που έχει αποκτήσει προϋπηρεσία στη Γενική εκπαίδευση και πληρεί τα κριτήρια να δουλέψει στην Ειδική π.χ. σεμινάρια μέχρι το 2010, μεταπτυχιακό, διδακτορικό , να μπορεί και αυτός να μεταφέρει τα μόρια προϋπηρεσίας του στον πίνακα της Ειδικής. Θεωρώ δίκαιο και προτείνω να γίνεται αμφίδρομη ανατροφοδότηση των πινάκων.
Όχι μόνο οι Ειδικής στη Γενική ,αλλά και οι Γενικής στην Ειδική.
Για την αναγνώριση της διπλής μοριοδότησης 2010-2014 στα δυσπρόσιτα δεν μπορεί να ισχύσει από τη στιγμή που είχε προκαθοριστεί ότι όποιος πάει σε δυσπρόσιτο τη περίοδο εκείνη οτι δεν θα μοριοδοτηθεί έξτρα καιέτσι ό καθένας έκανε και τον ανάλογο προγραμματισμό.
Και επιπλέον ο εκπαιδευτικός να έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το δυσπρόσιτο όπως γινόταν παλιά (ή και τον περασμένο Αυγουστο) καινα μην είναι θέμα τύχης η τοποθέτηση.
Στο ζήτημα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε στην Ιδιωτική εκπαίδευση δεν συμφωνώ από τη στιγμή που τα κριτήρια για την επιλογή εκπαιδευτικών που γίνεται στα ιδιωτικά δεν τα γνωρίζουμε και δεν είναι πάντα αδιάβλητα.π.χ. γνωρίζω συγγενείς ή και σόγια ολόκληρα που δουλεύουν σε ιδιωτικό.
Τότε και η εργασία στο Ιδιωτικό φροντιστήριο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται
Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.
1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
* Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).
* Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε;
* Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ
ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΔΑΣΚΑΛΩΝ
ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.
1. Την απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
2. Την αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
* Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).
* Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε;
* Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ
ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
Δηλαδή αν προσληφθεί ένας δάσκαλος π.χ. για παράλληλη στήριξη σε ένα δημόσιο δημοτικό σχολείο σαν ΠΕ70 θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα της γενικής αγωγής κι αν ο ίδιος δάσκαλος προσληφθεί σαν ΠΕ70.50 για την ίδια ακριβώς δουλειά – θέση δεν θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα του κλάδου στον οποίο ανήκει;;; Είναι άδικη και παράλογη αυτή η ρύθμιση!! Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Δεν υπάρχει κλάδος ΠΕ70.50! Το .50 είναι απλά ένας κωδικός για να μπορούν να ξεχωρίζουν αυτοί οι δάσκαλοι που έχουν επιπλέον εξειδίκευση για να εργαστούν σε δομές της ειδικής αγωγής εφόσον.
ΑΎΤΟΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ! Η εκπαίδευση είναι ενιαία, το ίδιο και η προυπηρεσία!!!
Η αριστερή κυβέρνηση ας σταθεί δίκαια στους εργαζομένους!!
Απόσυρση της παραγράφου για διαχωρισμό της προυπηρεσίας!
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47!Η εκπαίδευση στα πλαίσια ενός συμπεριληπτικού σχολείου όπου φοιτούν όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές είναι η βάση πάνω στην οποία πρέπει να πατήσουμε. Θεμέλιο αυτής της βάσης οι κατάλληλα καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να την εφαρμόσουν διαθέτοντας τα τυπικά προσόντα.
Παράγραφος 2 άρθρου 4: Να υπολογιστεί η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες στο διπλάσιο. Ισονομία και δικαιοσύνη και όχι επιλεκτική εφαρμογή του νόμου!
Παράγραφος 7 άρθρου 47: Εξίσωση ΟΛΩΝ των αδειών που αφορούν μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς! Οι υποχρεώσεις είναι κοινές, τα δικαιώματα γιατί όχι;
Ζητούμε τα αυτονόητα σύμφωνα πάντα με τη νομοθεσία!
1)Η προϋπηρεσία ενός αναπληρωτή ΠΕ70 ή ΠΕ60 προσμετράται πάντα στον κλάδο που προσφέρθηκε(κλάδος=ΠΕ70 ή ΠΕ60) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο τον πίνακα πρόσληψης(γενικής-ειδικής). Δηλαδή οι ΠΕ70.50/ΠΕ60.50 θα πρέπει να έχουν την προϋπηρεσία τους και στους 2 πίνακες(γενικής και ειδικής) γιατί ο κλάδος που ανήκουν είναι ΠΕ70/ΠΕ60 αντίστοιχα.
Αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014 με το άνοιγμα των πινάκων. ΑΥΤΑ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
2)H προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα μετράει στο διπλάσιο απο το 2002 και μετά.Απο το 2002 μέχρι το 2010 μετρούσαν κανονικά διπλάσια, αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014
Για να υπάρξει ισονομία και δικαιοσύνη θα πρέπει να εφαρμοστούν όλα τα άρθρα του νόμου, που εφαρμόζει το υπουργείο για να ξεκλειδώσει τους πίνακες αναπληρωτών.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ στους ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ!!Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.Ανεπίτρεπτο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στον πίνακα γενικής από όπου και προέρχεται το βασικό της πτυχίο. Ο διαχωρισμός και η κατηγοριοποίηση της εκπαίδευσης αποτελεί κατάφωρη αδικία.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Απόσυρση της παραγράφου 4 για την μη προσμέτρηση των ΠΕ .50 και στους δυο πίνακες. Οι μόνιμοι κατέχουν τις θέσεις στα τμήματα ένταξης των δημοτικών και γυμνασίων και λυκείων και η προϋπηρεσία προσμετράται στον πίνακα της γενικής. Γιατί να αλλάξει στους αναπληρωτές αυτό; Ποιες σκοπιμότητες κρύβονται πίσω από αυτή την κατάφωρη αδικία. Και γιατί να διαχωρίζονται οι ΠΕ 70,50 από τους έχοντες μεταπτυχιακό και μη. Αντισυνταγματική η παράγραφος
Επίσης, δυσπρόσιτο παραμένει δυσπρόσιτο δεν άλλαξαν οι δρόμοι το 2010-2014
Ναι στην προσμέτρηση των διπλάσιων μορίων αυτής της περιόδου
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
ΜΗ διαχωρισμός της εκπαίδευσης μέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα του βασικού πτυχίου.
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
ΜΗ διαχωρισμός της εκπαίδευσης μέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα του βασικού πτυχίου και καταργηση της παραγραφου 4 του αρθρου 47
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ? ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΚΟΥΤΕ?ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΕ ΖΟΥΜΕ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΠΟΙΩΝ;ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡ. 4 ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.
Απόσυρση της παραγράφου 4 για την μη προσμέτρηση στους δυο πίνακες των εκπαιδευτικών των .50 κάτι τέτοιο αποτελεί αντίθετο με διατάξεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ. Τα μεταπτυχιακά δίνουν επιπρόσθετη μόρφωση και διδακτική εμπειρία σε όλους τους εκπαιδευτικούς σ΄όλη την Ευρώπη μόνο εδώ στην Ελλάδα αποτελούν ποινή.
Επίσης, τα δυσπρόσιτα παραμένουν δυσπρόσιτα με τις δυσκολίες τους και τις δυσμενείς συγκυρίες και κακουχίες δεν εξαφανίστηκαν το 2010-2014 επομένως
Ναι στην προσμέτρηση των διπλών μορίων για το σχολικό έτος 2010-2014
Αναμένουμε από την κυβέρνηση να σεβαστεί τα παιδιά με αναπηρία και τους εκπαιδευτικούς που με προσόντα την υπηρέτησαν! Όχι στο διαχωρισμό προϋπηρεσίας!Μια προυπηρεσία όπως μια και η εκπαίδευση!Προσμέτρηση των .50 και στους δυο πίνακες!!
Κουράστηκα με τα «πληρωμένα σεμινάρια μεταπτυχιακά» κλπ κλπ. Ποιός τα κρίνει ακριβώς αυτά;; Κάποιος που δεν έχει ιδέα από ειδική και αναπηρία; Επίσης πόσοι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης αλήθεια έκαναν μεταπτυχιακά που «πληρώθηκαν» κατά τα ίδια τους τα λεγόμενα;;;; Μετά τον υποτιθέμενο ΑΣΕΠ φαντάζομαι θα θελήσουν την μοριοδότηση γι αυτά έτσι; Τα σεμινάρια τα μεταπτυχιακά και όσα με κόπο αποκτήθηκαν νόμιμα διεκδίκησαν χώρο στην εκπαίδευση! Ασεπ έδωσαν και οι .50!!!Ναι στην ενιαία προυπηρεσία!!
Είναι απαράδεκτο το 2015 να συζητάμε για διαχωρισμό παιδιών και εκπαιδευτικών. Πώς θα γίνει η ένταξη; Πώς η συνδιδασκαλία; Με τοίχους και διαχωρισμούς στους εκπαιδευτικούς; Η εκπαίδευση είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Για ποιά πληρωμένα σεμινάρια μιλάνε;; Για αυτά που έκαναν τα ελληνικά πανεπιστήμια με καθηγητές που «έδωσαν» και τα βασικά πτυχία;; Θα τιμωρήσουμε όσους ήθελαν να μάθουν κάτι παραπάνω;; Όσους κόπιασαν κι έκαναν θυσίες να πάρουν μεταπτυχιακά διπλώματα;;! Όχι στο διαχωρισμό προϋπηρεσίας με τις επικίνδυνες συνιστώσες για τους ανάπηρους μαθητές κυρίως!
Συμφωνώ με τις θέσεις του Συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών δασκάλων με μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή
ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
α) η εκπαίδευση είναι ΕΝΙΑΙΑ
β) έχουμε και βασικό πτυχίο παιδαγωγικό και εξειδίκευση στην ειδική, με τρόπο που γίνεται παγκοσμίως. Δεν νοείται να τιμωρούμαστε για αυτό
γ)η ειδική αγωγή παρέχεται μέσα σε δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας, τις περισσότερες φορές σε γενικά σχολεία
ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕ60.50/70.50 ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 61/71
α) και οι πε.6050/70.50 έχουν προσόντα να δουλέψουν, ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΥΧΙΑΚΟ (που μέχρι πέρυσι θεωρούταν και τα πιο κατάλληλα)
β) πήγαν με βάση νόμου δεν γνώριζαν αυτό που θα γίνει, άρα πρέπει να εξασφαλιστούν αυτοί οι εκπαιδευτικοι (αυτοί που έχουν και προυπηρεσία και μεταπτυχιακό μέχρι τώρα).
γ) είναι δίκαιη λύση: και δεν πετάς εργαζομένους στην ανεργία με προσόντα και που πήγαν με βάσει νόμου και εξασφαλίζονται και οι 61/71, είναι μια λύση, και για τις 2 πλευρές (καθώς αυτοί που θα αποκτήσουν μεταπτυχιακό από εδώ και πέρα ήδη από πέρισυ γνώριζαν το καθεστώς ότι έχει αλλάξει, και απλώς το μεταπτυχιακό να αποτελεί για αυτούς προσόν ένταξης στους πίνακες κ.ο.κ.)
Δηλαδή αν προσληφθεί ένας δάσκαλος π.χ. για παράλληλη στήριξη σε ένα δημόσιο δημοτικό σχολείο σαν ΠΕ70 θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα της γενικής αγωγής κι αν ο ίδιος δάσκαλος προσληφθεί σαν ΠΕ70.50 για την ίδια ακριβώς δουλειά – θέση δεν θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα του κλάδου στον οποίο ανήκει;;; Είναι άδικη και παράλογη αυτή η ρύθμιση!! Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Δεν υπάρχει κλάδος ΠΕ70.50! Το .50 είναι απλά ένας κωδικός για να μπορούν να ξεχωρίζουν αυτοί οι δάσκαλοι που έχουν επιπλέον εξειδίκευση για να εργαστούν σε δομές της ειδικής αγωγής εφόσον.
ΑΎΤΟΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ! Η εκπαίδευση είναι ενιαία, το ίδιο και η προυπηρεσία!!!
Η αριστερή κυβέρνηση ας σταθεί δίκαια στους εργαζομένους!!
Απόσυρση της παραγράφου για διαχωρισμό της προυπηρεσίας!
Η ΚΑΘΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ!!
Θα πρέπει να εξετάσει ψυχίατρος όσους εργάζονται στην ειδική αγωγή, δεν γίνεται να πιστεύουν πως είναι ικανότεροι να διδάξουν με ένα σεμινάριο είτε με ένα μεταπτυχιακό.
Να μην ικανοποιηθούν οι παράλογες απαιτήσεις τους, πέφτουν στην παγίδα που σκάβουν για τους εκπαιδευτικούς που δούλεψαν μόνο στην γενική αγωγή. Γιατί να μείνουν άνεργοι οι πε70 , 60 και όχι οι .05? Τι διαφορά υπάρχει?
Το υπουργείο πρέπει να λάβει υπόψη την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή να μην αντικαταστήσει όσους δούλεψαν εκεί με νεότερους χωρίς προϋπηρεσία, αφήνοντας ανέργους όσους δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν επιπρόσθετα προσόντα πέρα από το βασικό πτυχίο.
Είναι ένα πρόβλημα που αφορά περισσότερο την πρωτοβάθμια η καλύτερη λύση είναι να καταργηθεί η ρύθμιση για τους πε71, 61, δεν υπάρχει καμία λογική να πεταχτούν στην γενική αγωγή όσοι εργάστηκαν στην ειδική αγωγή.
Η προϋπηρεσία είναι το σημαντικότερο προσόν και όχι τα βιβλία που διαβάσει κανείς σε προπτυχιακό επίπεδο ή μεταπτυχιακό, διδακτορικό.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!!
Σχολιάζοντας την παράγραφο 4 του άρθρου 47, θεωρώ πως είναι άδικο να μην συνυπολογίζονται οι μεταπτυχιακοί καθώς επίσης και οι διδακτορικοί τίτλοι και στην ΕΙΔΙΚΗ αλλά και στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Είμαστε εκπαιδευτικοί με πτυχία ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με περαιτέρω εξειδίκευση στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Έχουμε δηλαδή το δικαίωμα να εργαστούμε και στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ο κλάδος όμως είναι σαφές πως ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
Επιπροσθέτως, η λογική ότι η ειδική εκπαίδευση αποτελεί ξεχωριστό κλάδο από τη γενική εκπαίδευση και ότι ο ειδικός παιδαγωγός αποτελεί μια ξεχωριστή επιστημονική και επαγγελματική οντότητα από τον παιδαγωγό βρίσκεται σε αντίθεση με τα διεθνή και ευρωπαϊκά κείμενα. Η εκπαίδευση και η εξειδίκευση για τους ειδικούς παιδαγωγούς πρέπει να αποτελεί ένα επιπλέον προσόν το οποίο θα συμπληρώνει τη βασική τους εκπαίδευση στη γενική αγωγή.
Ολοκληρώνοντας λοιπόν, θεωρώ ΠΡΕΠΟΝ και ΔΙΚΑΙΟ να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 που εργάζονται σε δομές ειδικής αγωγής και στον πίνακα ΕΙΔΙΚΗΣ αλλά και στον πίνακα ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
Πώς είναι δυνατόν να μην προσμετρηθεί η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα μόνο για την περίοδο 2010-2014; Είναι δίκαιο αυτό? Τι άλλαξε σε αυτά τα μέρη αυτή την περίοδο? Μήπως τα προβλήματα και οι δυσκολίες έπαψαν να υπάρχουν? Το σκεπτικό της διπλής μοριοδότησης ήταν η ηθική ικανοποίηση σε αυτούς τους ανθρώπους που έζησαν σε δυσπρόσιτες περιοχές. Αφού λοιπόν οι περιοχές αυτές δεν άλλαξαν γιατί η μοριοδότηση άλλαξε?
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ!!!!!!!!!!!
Παρατίθεται πρόταση – τροποποίηση της πραγράφου 4 ώστε να μην διασπαστεί ο κλάδος και να υπάρχει ίση και δίκαιη μεταχείρηση όλων των εκπαιδευτικών αναπληρωτών.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ,50 ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΕ 70.
Σε αυτούς να προστεθεί ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο:
«Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1.Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2.Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3.Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4.Έχω ποσοστό αναπηρίας
5.Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασιστεί πόσα άτομα με αναπηρία θα επιλεγούν με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία των αναπληρωτών θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουν, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουν δικαίωμα διορισμού.
Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης.
ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΣΥΜΠΝΟΙΑ
Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα όπως γινόταν, όπως όριζε ο νόμος. Δεν είναι δυνατόν να απαξιώνεται τα παιδιά μας που με κίνδυνο τη ζωή τους στελέχωσαν αυτά τα σχολεία.
Γεια σας
Αν το υπουργείο θέλει να προστατέψει όλους τους εκπαιδευτικούς που «όργωσαν» την Ελλάδα και μάζεψαν προϋπηρεσία από αυτούς που δούλεψαν στα ιδιωτικά σχολεία, δίπλα στα σπίτια τους, χωρίς να έχουν περάσει από κανέναν διαγωνισμό, μόνο ένα μπορεί να κάνει:
Μοριοδότηση ΟΛΗΣ της προϋπηρεσίας και ΙΣΟΤΙΜΗ μοριοδότηση ΟΛΟΚΛΗΡΩΝ των βαθμολογιών (και όχι μόνο του βαθμού πάνω από τη βάση) από ΟΛΟΥΣ τους ΑΣΕΠ! Δηλαδή κάποιος για να επιτύχει σε δύο ή τρεις διαγωνισμούς διάβασε μόνο μία φορά;
Γιατί η προϋπηρεσία να μετράει παντού ολόκληρη ενώ από τους ΑΣΕΠ να μετράει μόνο ένας;
Γιατί η προϋπηρεσία να μετράει για κάθε μέρα και ώρα ενώ για τους ΑΣΕΠ να μπαίνει το πλαφόν της βάσης; Λέει κανείς ότι η προϋπηρεσία που αντιστοιχεί στις διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα να μην προσμετρηθεί; Αν κάποιος έγραψε 80 γιατί πρέπει να πάρει 25 μόρια μόνο; 25 ήταν ο βαθμός του;
Γιατί η προϋπηρεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών να μετράει για όλα τα χρόνια ενώ για τους δημοσίους εκπαιδευτικούς να έχει «ταβάνι»;
Ευχαριστώ πολύ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!
Δηλαδή αν προσληφθεί ένας δάσκαλος π.χ. για παράλληλη στήριξη σε ένα δημόσιο δημοτικό σχολείο σαν ΠΕ70 θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα της γενικής αγωγής κι αν ο ίδιος δάσκαλος προσληφθεί σαν ΠΕ70.50 για την ίδια ακριβώς δουλειά – θέση δεν θα μετρήσει η προϋπηρεσία του στον πίνακα του κλάδου στον οποίο ανήκει;;;
Είναι τελείως ΑΔΙΚΗ και ΠΑΡΑΛΟΓΗ αυτή η ρύθμιση!!! Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Δεν υπάρχει κλάδος ΠΕ70.50! Το .50 είναι απλά ένας κωδικός για να μπορούν να ξεχωρίζουν αυτοί οι δάσκαλοι που έχουν επιπλέον εξειδίκευση για να εργαστούν σε δομές της ειδικής αγωγής.
ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!!Κανένας διαχωρισμός της εκαπίδευσης!!!
Απόσυρση της παραγράφου 4 που θέλει να στείλει τους ο.70 σε ανεργία σε 2 χρόνια. Δεν πρέπει οι άνθρωποι να μείνουν άνεργοι επειδή τολμήσανε να επιμορφωθούν.
Επίσης, ναι στην προσμέτρηση της διπλής προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων του 2010-2014