Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξης

Για την κατάταξη των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταρτίζονται Κύριοι και Επικουρικοί πίνακες κατάταξης, στους οποίους εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί όλων των προβλεπομένων από τις ισχύουσες διατάξεις κλάδων, με τα παρακάτω κριτήρια :
1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :
α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής
γ) Ειδικά για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,
δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής,
ε) Ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α και β, κύρια ειδικότητα της υποπερίπτωσης εε, της περ. β, της παρ. 1, του άρθρου 16 του ν. 3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί με την παρ. 2 του άρθρου 48, του ν.4415/2016 (Α΄ 159)
στ) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.
2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες :
α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ.
γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:25 | Μαιρη

    Ναι σε όλα! ΣΥΜΦΩΝΏ!

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:23 | Βαρβάρα

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:21 | ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

    Ειμαι δασκαλα σε σχολειο και συνεργαζομαι πολυ συχνα με τους ανθρωπους της ειδικης αγωγης για διαφορους μαθητες μου που χρειαζονται βοηθεια
    εχω συνεργαστει και με πτυχιουχους ειδικης αγωγης καθαρα καθως και με πτυχιουχους γενικης αγωγης με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη
    ειναι δυνατον να συγκρινουμε τις γνωσεις που παιρνει καποιος σε 4 χρονια ακριβως πανω σε αυτο τ αντικειμενο με τις γνωσεις που παιρνει καποιος σε 1-2 χρονο εξτρα σπουδων
    οι περισσοτεροι κατοχοι μεταπτυχιακου βασιζονται πανω στο δασκαλο της ταξης και δν μπορουν να κανουν μονοι κατι σημαντικο
    δν ξερω τι ισχυει στα αλλα σχολεια παντως στο δικο μου οσοι εχουν ερθει βοηθησαν ελαχιστα παιδια σε σχεση με ατομα που κατειχαν πτυχιο και ηξεραν πολυ καλυτερα τη δουλεια

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:14 | γιώτα

    ΣΥΜΦΩΝΏ ΜΕ ΤΟ ΆΡΘΡΟ!
    13) Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτιστως θεμα χαρακτηρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:09 | μαρια μ

    Είναι τουλάχιστον θλιβερές οι παρασκηνιακές συντεχνιακές και συνδικαλιστικές συμμαχίες, μόνο και μόνο για την άσκηση αντιπολιτευτικού λόγου. Ισότιμη αναγνώριση της προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Μπράβο στο υπουργείο για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας και τη δημιουργία πλαισίου που τερματίζει τις συγκρούσεις με την πρόταξη είτε της μιας, είτε της άλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:09 | μαρια μ

    ΣΥΜΦΩΝΏ
    19) Είναι τουλάχιστον θλιβερές οι παρασκηνιακές συντεχνιακές και συνδικαλιστικές συμμαχίες, μόνο και μόνο για την άσκηση αντιπολιτευτικού λόγου. Ισότιμη αναγνώριση της προσφορά όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Μπράβο στο υπουργείο για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας και τη δημιουργία πλαισίου που τερματίζει τις συγκρούσεις με την πρόταξη είτε της μιας, είτε της άλλης ομάδας αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 18:02 | Νιτσα

    ΥΠΈΡ ΤΗΣ ΠΡΌΤΑΣΗΣ
    70.50/60.50 υπηρετούν χρόνια τώρα τον ευαίσθητο κλάδο της ειδικής αγωγής και το ευχαριστώ των εκάστοτε κυβερνήσεων ήταν να εκδιώκονται χρόνο με τον χρόνο από τους πίνακες αναπληρωτών πέφτοντας εκατοντάδες θέσεις από νέους αποφοίτους με 0 προϋπηρεσία!!! ΩΣ ΕΔΩ ΟΜΩΣ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
    ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 71/61 ΚΑΙ 70.50/60.50.
    ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:54 | Κωνσταντινος

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:49 | Δημος Δημητσακης

    Στήριξη της πρότασης
    Ας πάψει να διαχωρίζεται με τέτοιο μένος η ειδική από τη γενική αγωγή καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η ειδική αγωγή εντάσσεται συχνά στο πλαίσιο της γενικής αγωγής (παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης μέσα σε γενικά σχολεία). Επίσης, ας μην παραγνωρίζουμε το γεγονός πως οι ΠΕ 70.50 που κατέχουν μεταπτυχιακό κουβαλούν κι αυτοί άλλα 4 χρόνια βασικών σπουδών σε έναν τομέα που μόνο άσχετος δεν μπορεί να θεωρηθεί από τον τομέα της ειδικής αγωγής. Οι ΠΕ 70.50 – κι αυτό φυσικά ισχύει και για τους ΠΕ 71- είμαστε άνθρωποι καταρτισμένοι, επιμορφωμένοι και με μεγάλη όρεξη γι’ αυτό που κάνουμε και κανείς αυθαίρετα δεν μπορεί να ισχυρίζεται το αντίθετο. Είμαστε συνάδελφοι, είμαστε ισάξιοι και η κατάταξη στους πίνακες πρέπει να πραγματοποιηθεί με αξιολόγηση τυπικών προσόντων και προϋπηρεσίας. Επομένως, στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:48 | χαρά δασκάλα ειδικης αγωγης

    ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΟΝ ΚΎΡΙΟ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των εκπαιδευτικών.Δε γίνεται εκπαιδευτικός που αποφοιτα πρόσφατα να προηγείται από κάποιον με προϋπηρεσία.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:46 | ΓΙΩΡΓΟΣ Σπ.

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:42 | Νατσιδου παρασκευη

    Συμφωνώ με τη τροπολογία του υπουργού! Επιτελους δικαίωση ..Ισότητα και πρόταξη των προσόντων και της προϋπηρεσίας μας .

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:42 | Ελενη

    Η τροπολογία είναι φριχτή. Δεν γίνεται να εξισώνονται 4 χρόνια πλήρους ειδικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με 2 χρόνια μεταπτυχιακά και σεμηνάρια 400 ωρν.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:41 | Ανθή

    ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ! ΔΕΝ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΏΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΣΑΣ
    Τα μεταπτυχιακα δεν μας χαριστηκαν κοπιάσαμε αρκετά για να τα αποκτήσουμε. κανένας υποβιβασμός! δικαιοσύνη και ίση μεταχείριση!
    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:39 | Κωστας

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:39 | ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΠ.

    ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:37 | Αννα

    Επικροτούμε τη στάση της κυβέρνησης, η οποία μετά από τρία χρόνια έκανε ένα θετικό βήμα προς την αποκατάσταση της άδικης για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία Υ.Α. 128005 /Δ2/8-8-2014 (ΦΕΚ Β 2217).
    Τα άτομα με αναπηρία δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους για να ξεπεράσουν τις όποιες δυσκολίες λόγω των προβλημάτων τους και έχουν μειωμένες δυνατότητες εργασίας σε σχέση με τους αρτιμελείς ανθρώπους. Για τον λόγο αυτό διεκδικούμε τα δικαιώματά μας για ίση και αξιοπρεπή εργασία στον χώρο της εκπαίδευσης, προσφέροντας τις υπηρεσίες μας στον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης.
    Η αύξηση της μοριοδότησης αλλά και η κατάργηση του αποκλεισμού από την παράλληλη στήριξη ήταν πάγιο αίτημα μας, καθώς και της ΕΣΑΜΕΑ, μετά την κατάργηση του πίνακα Α’ καθώς τα 3-4 μόρια σε συνδυασμό με την πρόταξη των απόφοιτων των σχολών ειδικής αγωγής και εκπαιδευτικής κοινωνικής πολιτικής, δεν είχαν κανένα νόημα για εμάς.
    Στην παρούσα Υ.Α. αναφέρεται ότι: Η επ’ αόριστον αναπηρία 67% και άνω, εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές, παίρνει επτά (7) μονάδες.Ωστόσο, διαβάζουμε με ανησυχία την πρόθεση του υπουργείου να παρέχει τις διευκολύνσεις αυτές σε άτομα που έχουν μόνο επ’αόριστον γνωμάτευση από ΚΕΠΑ. Ελπίζουμε να πρόκειται για αστοχία από πλευράς των ιθυνόντων, με δεδομένο ότι πλέον μετά την σύσταση των ΚΕΠΑ από 1/9/2011 ελάχιστοι πλέον λαμβάνουν γνωμοδότηση αναπηρίας επ’ αόριστον(Υ.Α. Φ 11321/οικ. 31102/1870/18-11-2013 ΦΕΚ 2906).
    Επίσης τίθεται ένα σημαντικό ζήτημα με τα πιστοποιητικά αναπηρίας. Είναι γνωστό ότι πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί από τις Α/βάθμιες υγειονομικές επιτροπές του ΙΚΑ και των Νομαρχιών πριν την 01/09/2011 και αναφέρουν τον όρο «χρόνια πάθηση» ή «επ΄αόριστον» γίνονται δεκτά σε όλο το φάσμα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.(Υπ.Διοικ.Μεταρ.,Υπ.Οικονομικών,υπηρεσίες πρόνοιας,ΙΚΑ κτλ) Η ισχύς αυτών των πιστοποιητικών διαπιστώνεται και επιβεβαιώνεται και από τις παρακάτω εγκυκλίους:
    Φ80000/οίκ.30002/1896/14-12-2011(ΥΠ.ΕΡΓΑΣΙΑΣ)
    Φ80000/18202/1079/17-6-2013(ΥΠ.ΕΡΓΑΣΙΑΣ)
    Φ.251/174041/Α5/18-10-2016(ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ)
    Ως εκ τούτου θεωρούμε επιβεβλημένη τη ρητή διευκρίνιση ότι γίνονται δεκτά και τα εν λόγω πιστοποιητικά κάτι που, φυσικά, συνέβαινε ως τώρα και που συμβαίνει σε όλο το φάσμα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, προκειμένου να αποφευχθεί η άσκοπη ψυχική και σωματική ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών με αναπηρία.
    Πιο συγκεκριμένα προτείνουμε:
    • την αφαίρεση του προσδιορισμού «επ’αόριστον» για τους παραπάνω λόγους και την προσαρμογή βάσει της εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων αναπληρωτών ειδικής αγωγής ΕΑΕ 2016-17 και συγκεκριμένα: Επτά (7) μονάδες να λαμβάνουν, οι υποψήφιοι που είναι άτομα με αναπηρία, σε ποσοστό τουλάχιστον 67% με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ του άρθρου 6 του ν. 3863/2010 (ΦΕΚ 115/τ.Α΄). Σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 7 «Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας» του ν. 3863/2010 (ΦΕΚ 115 Α΄) όπως τροποποιήθηκε με την παρ.2 του ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 170 Α΄) και αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α΄), εκτός του Πιστοποιητικού ΚΕ.Π.Α. να γίνονται δεκτά και πιστοποιητικά, σε ισχύ, από τις κάτωθι Υγειονομικές Επιτροπές: 1. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή Στρατού (Α.Σ.Υ.Ε.) 2. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή Ναυτικού (Α.Ν.Υ.Ε.), 3. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή Αεροπορίας (Α.Α.Υ.Ε.) 4. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή της Ελληνικής Αστυνομίας και 5. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή του Πυροσβεστικού Σώματος. Ελλείψει των ανωτέρω πιστοποιητικών, βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας που έχουν εκδοθεί από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών, της περιφέρειας ή των φορέων κοινωνικής ασφάλισης οι οποίες λειτουργούσαν μέχρι την έναρξη ισχύος των ΚΕΠΑ (01-09-2011), μπορούν να χρησιμοποιούνται για κάθε νόμιμη χρήση επ’ αόριστον, αν πρόκειται για επ’ αόριστον κρίση ή άλλως μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.Ομοίως γίνονται δεκτά και όσα εκ των εν λόγω πιστοποιητικών, χαρακτηρίζουν την πάθηση ως «χρόνια», χωρίς να αναφέρεται ρητά η επ’ αόριστον (ή η εφ’ όρου ζωής) ισχύς τους ή η ισχύς τους λήγει εντός του σχολ. έτους.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:36 | ΝΗΠΙΑΓΩΓΌΣ Ε.Α.

    ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΌΤΑΣΗ

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:33 | ΙΩΑΝΝΗΣ Κ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:31 | Ιωάννα Δ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ της τροπολογίας

    Από πότε απαξιώνεται το βασικό πτυχίο; Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 70.50/60.50 έχουν όλοι τους βασικό πτυχίο στα παιδαγωγικά!!!!! Δηλαδή και οι μαθηματικοί/φυσικοί/φιλόλογοι ειδικής αγωγής σύμφωνα με τα λεγόμενα σας θα έπρεπε πρώτα να τελειώσουν το ΠΑΜΑΚ ή το Παιδαγωγικό ειδικής Βόλου. Επιχειρήματα για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα….

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:27 | ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΤΣ.

    ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΌΦΑΣΗ

    Η παρούσα υπουργική απόφαση εμπεριέχει το αίσθημα της δικαιοσύνης και της ίσης μεταχείρισης, ενώ διασφαλίζει την εργασία σε όσους εργάζονται, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι σήμερα όπου πετάγονταν στον καιάδα της ανεργίας εκπαιδευτικοί με επιπρόσθετα προσόντα στις δομές της ειδικής αγωγής και με πολλούς μήνες προϋπηρεσίας. Συνυπογραφω λοιπον την ανακοινωση του ΠΣΑΕΠ και στηριζω την υπουργική απόφαση μεσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:25 | Μαρία

    Η απόφαση είναι πέρα για πέρα άδικη.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:24 | Κώστας

    Είναι η δεύτερη φορά που γράφω σχόλιο για την πρώτη φορά δε το δημοσιεύσατε. Ξανακοιτάξτε το θέμα των ΠΕ11. Πρώτον δεν είναι δυνατό να ζητάτε κύρια ειδικότητα από τη στιγμή που δεν προσφέρετε σε όλα τα ΤΕΦΑΑ (θέμα ισονομίας). Δεύτερο αγνοείτε τελείως τη δευτερεύουσα ειδικότητα. Τρίτο, κάνετε μία σύγκριση με τους δασκάλους (Πε71 στον ίδιο πίνακα με τους ΠΕ70 με μεταπτυχιακό ) γιατί δεν κάνετε το ίδιο στους ΠΕ11;

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:23 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Όπως και να’ χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:18 | Ζωη Αλεξιαδου

    2) Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική. Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονιμους 70,5/60,5. Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, χωρίς διακρίσεις και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 17:16 | Νίκη

    Η μοριοδότηση με 7 μονάδες των ειδικών κατηγοριών που αναφέρονται στα κοινωνικά κριτήρια είναι υπερβολική κατά τη γνώμη μου.
    Πρόκειται για πρόταξη και όχι απλά για μοριοδότηση.
    Η κοινωνική πολιτική δεν πρέπει να γίνεται εις βάρος των άλλων κοινωνικών κατηγοριών που έχουν περισσότερα ακαδημαϊκά κριτήρια και μεγαλύτερη προϋπηρεσία.
    Ίσες ευκαιρίες στην εργασία για όλους.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:48 | Αρετή

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Στηρίζουμε τη τροπολογία!! Ντροπή στους πε71 που επιμένουν να προτάσσονται. Απαξιώνουν συνεχώς μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.Είναι δυνατόν
    να υποστηρίζουν ότι δεν μάθαμε τίποτα από τα μεταπτυχιακά και τα αγοράσαμε;; Θέλω να επισημάνω ότι τα μεταπτυχιακά δεν συγκρίνονται με ένα προπτυχιακό.
    Προσωπικά επειδή έκανα μεταπτυχιακό(της Κύπρου) εκπονούσα διαρκώς εργασίες
    πολύ απαιτητικές ακόμα και ερευνητικές. Κάθε εβδομάδα είχαμε εργασίες και δραστηριότητες τις οποίες έπρεπε να παραδώσουμε σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Επίσης στις εργασίες μας υπήρχε σύστημα λογοκλοπής επομένως δεν τίθεται θέμα αντιγραφής.Εκτός από τις εργασίες δίναμε και γραπτές εξετάσεις. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι απαράδεκτο οι πε71 να απαξιώνουν με τόση ευκολία μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Όλα τα μεταπτυχιακά(είτε είναι της Κύπρου, είτε της Ιταλίας, είτε της Ελλάδας κ.λ.π.) δεν μπορούν να συγκριθούν σε απαιτήσεις με ένα προπτυχιακό στο οποίο συνήθως γίνεται απλή αποστήθιση θεωριών μόνο σε περιόδους εξεταστικής!! Οι 7050 δεν απαξιώνουμε το
    πτυχίο των πε71 σε αντίθεση με αυτούς που απαξιώνουν τις μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές. Για αυτό το λόγο και ζητήσαμε ισοτιμία και όχι πρόταξη!! Αντίθετα οι πε71 είναι κάθετοι ως προς τη πρόταξη!! ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:43 | Πηνελόπη Δ.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μόνιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτίστως θέμα χαρακτήρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ.

    Θέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.
    Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου

    Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:38 | Ηλίας Β.

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μόνιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτίστως θέμα χαρακτήρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ.

    Θέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.
    Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου

    Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:35 | Kοντός Π.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Μπράβο στο υπουργείο και τη διεύθυνση ΕΑΕ. Θέλω να θυμίσω απλά πως απλά την ιδιότητα του ειδικού παιδαγωγού την αποκτούσες και την αποκτάς, πέρα από το βασικό πτυχίο από την ίδρυση των αντιστοιχων τμηματων, μέσω μεταπτυχιακής/διδακτορικής ειδίκευσης στην ΕΑΕ, συνθήκη που σου έδινε μάλιστα πρόταξη μεχρι την αιφνίδια υπουργική απόφαση του 2014 και συνεπώς, φοιτητές και απόφοιτοι των ΠΤΔΕ και των ΠΤΕΑ ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν επακριβώς το εργασιακό πλαίσιο που ίσχυε και να έπαιρναν αντίστοιχα τις αποφάσεις τους σε επίπεδο σπουδών. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:34 | Κώστας Συμεώνίδης

    ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

    Αμφισβητώντας ή υποβιβάζοντας την προσφορά και τις υπηρεσίες των αναπληρωτών ΠΕ70,5/60,5 στις δομές της ΕΑΕ, όπως συνέβη με την Υ.Α. της προηγούμενης κυβέρνησης, είναι σαν να αμφισβητούν και την κατάρτιση των μόνιμων συναδέλφων (70,50/60,50) και την κατάρτιση τους στα σχολεία, τα στελέχη εκπαίδευσης ειδικής αγωγής (διευθυντές, σχολικούς συμβούλους), μέχρι και τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ειδικής αγωγής. Απαιτούμε ισοτιμία και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.

    Η μοριοδότηση κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως να σας υπενθυμίσω πως στην ειδική αγωγή που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της γενικής αγωγής έχουμε συνολικά 5(++) χρόνια σπουδών. Βασικό πτυχίο του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ της χώρας, πυλώνες της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, καθώς και μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση την Ειδική Αγωγή. Οι εξειδικευμένες γνώσεις μας στην Παιδαγωγική Επιστήμη συνολικά, μας καθιστούν ως τους πλέον ικανούς στο μοντέλο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

    Επειδή η ΕΑΕ δεν θα έπρεπε να γίνεται χώρος δημιουργίας εντυπώσεων, θέλω να τονίσω πως είναι τουλάχιστον αστείο να εμπλέκει διαρκώς συγκεκριμένος σύλλογος αναπληρωτών ΕΑΕ, τον ζήλο και την αγάπη που μπορεί να επιδείξει κάποιος εκπαιδευτικός στη δουλειά του, που είναι πρωτίστως θέμα χαρακτήρα και ευσυνειδησίας , με τις επιλογές του σε επίπεδο σπουδών, που διαχρονικά και σε όλους τους κλάδους παίζει ρόλο εκτός των άλλων και η σχέση προσφοράς-ζήτησης (βλ. ξαφνική αύξηση βάσεων των ΠΤΕΑ τα τελευταία χρόνια και όχι μόνο των μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ). Επιτέλους δικαίωση και αναγνώριση της προσφοράς του συνόλου των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ.

    Θέλουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με πρόσθετες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, να συγχαρούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, που με τη νέα τροπολογία, που αφορά την πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ, θα εφαρμοστεί και θα επεκταθεί επιτέλους η νομοθεσία, στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής, χωρίς διακρίσεις, με κοινά κριτήρια, σε μόνιμους και αναπληρωτές. Θα αποκατασταθεί έτσι η δικαιοσύνη, τρία χρόνια μετά την κατάφωρη αδικία που δημιούργησε στον χώρο η προηγούμενη συγκυβέρνηση, αφού καθιερώνει πλέον με όρους αξιοκρατικούς, που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ένα πλαίσιο ισοτιμίας μεταξύ όλων των αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας που προσφέρουν επί σειρά ετών της υπηρεσίες τους.

    Συνθήκη 1) Την ιδιότητα του Ειδικού Παιδαγωγού (πρωτοβάθμιας) παγκοσμίως την αποκτά κάποιος αποκτώντας το 4ετες βασικό πτυχίο Γενικής Αγωγής (δάσκαλοιΠΕ70 και νηπιαγωγοί ΠΕ60) και προχωρώντας στη συνέχεια σε πρόσθετες ανώτερες μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές (ή μετεκπαίδευση παλαιότερα) στην Ειδική Αγωγή (δάσκαλοι ειδικής ΠΕ70.50 και νηπιαγωγοί ειδικής ΠΕ60,50), χώρος που διεθνώς αναγνωρίζεται ως προέκταση της Γενικής Αγωγής.

    Συνθήκη 2) Στην Ελλάδα καθιερώθηκε πριν 15 περίπου χρόνια και ένας δεύτερος, παράδοξος δρόμος απόκτησης της ιδιότητας του Ειδικού Παιδαγωγού, που διεθνώς δεν προκρίνεται, με τη δημιουργία 2 προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής που προετοιμάζουν απευθείας ειδικούς Παιδαγωγούς (δασκάλους ειδικής ΠΕ71 και νηπιαγωγούς ειδικής ΠΕ61). Απορία θα προκαλεί ενδεχομένως σε άλλους χώρους, πώς είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος απευθείας ποινικολόγος, χωρίς να σπουδάσει πρώτα Νομική, ή να γίνει κάποιος Παιδίατρος, χωρίς πρώτα να έχει το πτυχίο της Γενικής Ιατρικής

    ΤΙ ΙΣΧΥΕ
    Στην κατάταξη προσλήψεων μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών Ειδικών Παιδαγωγών της χώρας, μέχρι την εξαιρετικά μεροληπτική και άδικη υπουργική απόφαση του 2014, η νομοθεσία που ίσχυε και συνεπώς ήξεραν ή όφειλαν να ξέρουν, φοιτητές και απόφοιτοι των σχολών Παιδαγωγικών Τμημάτων (Γενικής και Ειδικής), ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, προέβλεπε πρόταξη των μεταπτυχιακών/διδακτορικών Ειδικών Παιδαγωγών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) και ακολουθούσαν οι Ειδικοί Παιδαγωγοί της συνθήκης 2(ΠΕ71-61).

    ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ
    Με την Υπουργική Απόφαση του 2014, ανατράπηκε το εργασιακό πλαίσιο με το οποίο πορεύτηκαν όλοι επί χρόνια, και καθιερώθηκε η πρόταξη των εκπαιδευτικών της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61) έναντι των εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5).

    Η ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    Η Υ.Α. του 2014, που είναι σε ισχύ, πρακτικά, οδηγεί στον εκτοπισμό και τελικά τον αφανισμό όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της συνθήκης 1(ΠΕ70,5-60,5) (τη στιγμή που οι αντίστοιχοι μόνιμοι ΠΕ70,50-60,50 κατέχουν θέσεις Ειδικής σε όλες τις δομές) από την Ειδική Αγωγή, όπως ενδεχομένως θα συνέβαινε και με τους εκπαιδευτικούς της συνθήκης 2 (ΠΕ71-61), πριν από αυτήν.

    ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
    Η τροπολογία που προωθείται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία βάζει επιτέλους το πλαίσιο για να δοθεί ένα τέλος στον όρο πρόταξη, που μόνο συγκρούσεις έχει φέρει όλα αυτά τα χρόνια μεταξύ των ομάδων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στον χώρο και οφείλει να συνδυαστεί με ισότιμη και αξιοκρατική κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας και κριτηρίων, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής της χώρας.
    Για όλα τα παραπάνω και επειδή ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής, είναι το τελευταίο μέρος για δημιουργία εντυπώσεων και συντεχνιακά παιχνίδια, καλούμε τους βουλευτές να ψηφίσουν άμεσα την τροπολογία και να προχωρήσει η Πολιτική Ηγεσία σε ισοτιμία μεταξύ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, ώστε να δοθεί βαρύτητα στη συνέχεια στα πραγματικά μεγάλα και κρίσιμα προβλήματα του χώρου

    Όπως και να’χει συνυπογράφω την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:26 | Eleni K.

    Μπράβο!!

    Επιτέλους, πρυτανεύει η κοινή λογική.

    Πλήρη και ισότιμα εργασιακά δικαιώματα σε βασικό πτυχίο και ειδίκευση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς 70,5-60,5, ακριβώς όπως ισχύει στους μονίμους 70,5/60,5.

    Αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ στη χώρα, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ και κατάταξη βάσει προϋπηρεσίας.

    Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:25 | Βασιλική Τοπ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
    Άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Με την τροπολογία αυτή:
    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
    Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.
    Η Ειδική Αγωγή έχει ανάγκη από μόνιμους διορισμούς!!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:24 | Κοντός Πολυχρόνης

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:24 | Γιώργος Σ

    ΥΠΕΡ της Απόφασης

    ΙΣΟΤΙΜΙΑ όμως σημαίνει ίδια μόρια και στους μεταπτυχιακούς, αν οχι παραπάνω!!!

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:23 | Ιωάννα

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

    Θέλω να εκφράσω τον εξής προβληματισμό μου σε μία απόψη που εκφράζεται συνέχεια από τους πε71.
    Από που και ως που οι 71 διάλεξαν εξαρχής ειδική αγωγή επειδή την αγαπούσαν;; Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έπιασαν τις βάσεις για γενική αγωγή για αυτό πήγαν εκεί.

    Αμάν αυτό το στερεότυπο…Όλοι οι 71 υποστηρίζουν ότι διάλεξαν ειδική αγωγή επειδή αγαπούσαν τα παιδιά ενώ οι πε70.50 είμαστε καιροσκόποι και νοιαζόμαστε μόνο για τα λεφτά. Αποκλείεται δηλαδή να υπάρχουν πε71 που επέλεξαν την ειδική αγωγή επειδή ήξεραν ότι θα δουλέψουν ή πε70.50 που αγαπούν να δουλεύουν και στις ειδικές δομές;;

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:19 | Γαρυφαλιά

    Να υπάρχει άλλη μοριοδότηση για τα Μεταπτυχιακά μονοετούς φοίτησης και άλλη για τα διετούς. Είναι εξοργιστικό ένα Μεταπτυχιακό μονοετές να υπολογίζεται με 4 μορία και ένα διδακτορικό 4,5 ή ακόμα και6 ετών ,ε 6 μόρια.
    Επίσης, σε όλες τις προκυρήξεις ΑΣΕΠ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ.
    Ακόμα και στις εκλογές στελεχών την εκπαίδευσης (σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές) μετράνε ΟΛΟΙ οι τίτλοι σπουδών αθροιστικά!

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:18 | Panagiotis K.

    ΝΑΙ στην απόφαση.

    Στηρίζουμε την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στον χώρο.

    Είμαι περήφανος αναπληρωτής ΔΑΣΚΑΛΟΣ δάσκαλος δάσκαλος (ΠΕ 70) και έχω μεταπτυχιακό στην ειδική.

    Τα περί ΜΗ προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μου στο πίνακα που ΑΝΗΚΩ είναι προσβολή.

    Το ότι δουλεύω και στην ειδική επειδή υπάρχουν αυξημένες ανάγκες δεν μου αφαιρεί το δικαίωμά μου στον πίνακα γενικής, καθώς εκεί ανήκω.

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:11 | Μαρία Π.

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!
    Ωστόσο θεωρώ ότι τα μόρια για πολύτεκνους κ τριτεκνους είναι πολλά!

  • 31 Μαρτίου 2017, 16:01 | Μαρίνα Δ.

    Στήριξη της πρότασης
    Ας πάψει να διαχωρίζεται με τέτοιο μένος η ειδική από τη γενική αγωγή καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η ειδική αγωγή εντάσσεται συχνά στο πλαίσιο της γενικής αγωγής (παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης μέσα σε γενικά σχολεία). Επίσης, ας μην παραγνωρίζουμε το γεγονός πως οι ΠΕ 70.50 που κατέχουν μεταπτυχιακό κουβαλούν κι αυτοί άλλα 4 χρόνια βασικών σπουδών σε έναν τομέα που μόνο άσχετος δεν μπορεί να θεωρηθεί από τον τομέα της ειδικής αγωγής. Οι ΠΕ 70.50 – κι αυτό φυσικά ισχύει και για τους ΠΕ 71- είμαστε άνθρωποι καταρτισμένοι, επιμορφωμένοι και με μεγάλη όρεξη γι’ αυτό που κάνουμε και κανείς αυθαίρετα δεν μπορεί να ισχυρίζεται το αντίθετο. Είμαστε συνάδελφοι, είμαστε ισάξιοι και η κατάταξη στους πίνακες πρέπει να πραγματοποιηθεί με αξιολόγηση τυπικών προσόντων και προϋπηρεσίας. Επομένως, στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 15:44 | ΡΟΥΛΑ

    Στηρίζω την τροπολογία, γιατί θεωρώ τον τρόπο πρόσληψης περισσότερο δίκαιο από τον προηγούμενο.

  • 31 Μαρτίου 2017, 15:20 | ΣΟΦΙΑ ΛΙΑΝΟΥ

    ΑΔΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ
    Προτείνω να έχουν προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61, καθώς έχουν 4ετη εξειδίκευση πάνω στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, πράγμα που κατά τη γνώμη μου υπερτερεί της ενός χρόνου η δυο χρόνων, μεταπτυχιακής εξειδίκευσης πάνω στην ειδική αγωγή. Δεδομένου ότι υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών ειδικής, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, άλλα αξιόλογα και άλλα λιγότερο αξιόλογα, προτείνω τα μεταπτυχιακά να μην είναι κριτήριο για τη σειρά του πίνακα, αλλά πρώτα το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και μετά τα μεταπτυχιακά. Με την πρόταση του υπουργείου καταργούνται σιγά σιγά δυο ολόκληρα τμήματα πανεπιστήμιων (εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής στο Παμακ και παιδαγωγικό τμήμα ειδικής αγωγής του Βόλου.) Που είναι λοιπόν η δικαιοσύνη;Ε?

  • 31 Μαρτίου 2017, 15:19 | Δήμητρα Τ

    ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Και ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ.

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

  • 31 Μαρτίου 2017, 15:17 | ΣΟΦΙΑ ΛΙ.

    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΘΛΙΒΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ71,ΠΕ61. ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ.

  • 31 Μαρτίου 2017, 15:15 | ΣΟΦΙΑ Λ.

    Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΤΥΧΙΑ! ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ 4 ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΙ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΛΙΓΟ ΤΥΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΗΣΑΤΕ ΑΜΕΣΩΣ. ΜΗΔΕΝ ΑΛΛΗΛΕΓΚΥΗ. ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ! ΠΕ71, ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ
    ΥΓ: ΚΑΣΣΙΑΝΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΧΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

  • 31 Μαρτίου 2017, 15:03 | ΣΤΕΡΓΙΟΣ Α.

    Για να υπάρχει δικαιοσύνη, την οποία και επικαλέστηκε ο υπουργός στην ομιλία του δύο φορές μάλιστα, πρέπει οι προσλήψεις αναπληρωτών να γίνεονται με τα ίδια κριτήρια. Όπως λοιπόν στις προσλήψεις αναπληρωτών γενικής αγωγής προηγούνται οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων, έτσι και στην ειδική αγωγή πρέπει να προηγούνται οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής της χώρας. Αλλιώς καταστρατηγείται κάθε έννοια ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. Είμαι απόφοιτος του ΠΑ.ΜΑΚ (έχω τρία χρόνια προϋπηρεσίας) και όπως και όλοι οι συνάδελφοι μου ΠΕ 71(είτε απο το ΠΑ.ΜΑΚ είτε απο τον Βόλο) επιλέξαμε συνειδητά να ασχοληθούμε με την ειδική αγωγή σε μια περίοδο που οι προσλήψεις στην γενική αγωγή είχαν ανοίξει και τα παιδαγωγικά τμήματα ήταν περιζήτητα. Είναι συνεπώς απόλυτα ΑΔΙΚΟ να χρησιμοποιούνται διαφορετικά κριτήρια πρόσληψης και να αδικούν τους επιστήμονες που συνειδητά επέλεξαν εξ αρχής να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή.

  • 31 Μαρτίου 2017, 14:54 | Γεωργία

    ‘Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Με την τροπολογία αυτή:

    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.

    Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 31 Μαρτίου 2017, 14:51 | Λευτέρης

    ‘Aμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας η οποία δυναμιτίζει, για μία ακόμη φορά, τον ευαίσθητο και πολύπαθο χώρο της ΕΑΕ και θέτει εν αμφιβόλω την εύρυθμη και οργανωμένη λειτουργία της.
    Σε κανέναν άλλον κλάδο εκπαιδευτικών δεν αποτελεί προσόν ένταξης σε πίνακα Αναπληρωτών ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ένα σεμινάριο ή μόνο η προϋπηρεσία χωρίς βασικό πτυχίο, όπως συμβαίνει στην ΕΑΕ, πόσο μάλλον να υπάρχει και εξίσωση αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων με το βασικό πτυχίο. Τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης δεν αποτελούν ικανοποιητική δικαιολογία για την έκπτωση που μεθοδεύεται μέσω αποσπασματικών τροπολογιών στην παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Με την τροπολογία αυτή:

    Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
    Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.

    Η Ειδική Αγωγή δεν είναι χώρος για πειραματισμούς, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στο περιθώριο και οι δομές της υποστελεχώνονται και υποβαθμίζονται διαρκώς.

  • 31 Μαρτίου 2017, 14:44 | Δημήτρης Μ.

    Η συκοφαντία, η λάσπη και το ψέμα δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ. Κρίμα στους ΠΕ71/61 και τη στάση που κρατάνε τα τελευταία χρόνια. Σεβασμό και ισότιμη αναγνώριση των αναπληρωτών ΠΕ70,5-60,5. Όπως και να’χει συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.

  • 31 Μαρτίου 2017, 14:44 | Xristina

    Καιρός ήταν. Αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας. Ισοτιμία μεταξύ όλων των αναπληρωτών παιδαγωγών ΕΑΕ. Συνυπογράφω λοιπόν την ανακοίνωση του ΠΣΑΕΠ και στηρίζω την υπουργική απόφαση μέσω της οποίας διασφαλίζονται τα εργασιακά μας δικαιώματα.