1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά, Αχαΐας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Δυτικής Θεσσαλονίκης αποσπώνται σύμφωνα με το παρόν δύο εκπαιδευτικοί.
2. Υποψήφιοι για τις θέσεις των Υπευθύνων μπορούν να είναι εκπαιδευτικοί με επταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ. για πέντε τουλάχιστον έτη.
3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ.
Είμαι Μαθηματικός ΠΕ03 Αναπληρώτρια και τα 4 τελευταία χρόνια εργάζομαι σε Δυσπρόσιτα νησιά, τα Σεμινάρια εξ αποστάσεως, που διοργανώνονται από τα κατά τόπους ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ο μοναδικός τρόπος επιμόρφωσής μας για τα Εκπαιδευτικά Θέματα μέσω Νέων Τεχνολογιών.Επομένως θα πρέπει να υπάρχει στήριξη από το Υπουργείο Παιδείας και να μην συγχωνευτούν από ένα ενιαίο φορέα.
Βλησίδου Άννα
Χάλκη Δωδεκανήσου
Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ήδη λειτουργούν υποστελεχωμένα από το 2012, έπειτα από την κατάργηση θέσεων κυρίως Τεχνικών Υπευθύνων. Με κόστος προσωπικό σε χρόνο και χρήματα για όσους εργάζονται ή έχουν εργαστεί στις θέσεις αυτές στο παρελθόν. Με άδικο αποκλεισμό από τη νέα διαδικασία στελέχωσης πολλών έμπειρων στελεχών, αν ισχύσει η πενταετής άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολικές μονάδες και όχι η αναγνωρισμένη διδακτική προϋπηρεσια.
Ο θεσμός των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ θα έπρεπε να ενισχυθεί αντί να καταργείται και να λειτουργεί ως μια αυτόνομη ενιαία δομή και όχι να κατακερματίζεται με την προτεινόμενη στελέχωση της κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης με έναν Υπεύθυνο σε επίπεδο Δ/νσης. Η διοικητική υπαγωγή των Υπεύθυνων στα τμήματα Πληροφορική των Δ/νσεων θα δημιουργήσει τριβές και προβλήματα καθώς ο ρόλος και οι αρμοδιότητες των υπηρεσιών, όπως περιγράφονται και στο Π.Δ.υπ.αρ.18 δεν σχετίζονται. Θα ήταν οπωσδήποτε πιο χρήσιμη η διαμόρφωση των δομών σύμφωνα με την περιγραφή στο Π.Δ 18 για τον Οργανισμό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Θα είναι μεγάλο λάθος η κατάργηση ενός θεσμού, ο οποίος κατά γενική ομολογία έχει προσφέρει πάρα πολλά στην εκπαιδευτική κοινότητα τόσο σε επίπεδο τεχνικής στήριξης όσο και σε επίπεδο επιμόρφωσης και υποστήριξης. Φαίνεται επίσης να μην έχει ληφθεί καθόλου σοβαρά η αύξηση του κόστους που θα προκύψει με τη μετακύλιση μεγάλου ποσοστού τις τεχνικής στήριξης σε ιδιώτες.
Παραθέτω τις προτάσεις του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Πιερίας για το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ με τις οποίες συμφωνώ:
– Να παραμείνει με την προηγούμενη μορφή του (υποστήριξη Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), αποκεντρωμένη δομή, με επιλογή
στελεχών από την Περιφέρεια και τα στελέχη του να ανήκουν στην
Περιφερειακή Διεύθυνση
– Διοικητικά να βρίσκονται κάτω από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης
– Να ενισχυθεί και να αναβαθμιστεί με προσωπικό και τεχνογνωσία
Είναι λυπηρό να καταργούνται δομές οι οποίες προσφέρουν εξαιρετικό έργο σε θέματα κυρίως τεχνικής υποστήριξης των εργαστηρίων των σχολικών μονάδων.
Παρότι θεωρώ ότι τα σχόλια που γράφουμε δεν θα ληφθούν υπ’οψη ευχομαι να αλλαξει κατι και να μην καταργηθει το Κε.Πλη.Νε.Τ
Είναι δυνατόν; Ένα βήμα κάνουμε μπροστά και τρία πίσω; Όποτε χρειαστήκαμε βοήθεια ως σχολική μονάδα από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τη λάβαμε. Φέτος συμμετέχω για πρώτη φορά σε σεμινάρια εξ αποστάσεως,κατά τη γνώμη μου ιδιαίτερα πρωτοποριακά και η ανατροφοδότηση είναι απίστευτη. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δημιουργήθηκαν για να στηρίζουν και το κάνουν. Ίσως θα έπρεπε να επανεξετάσει το ζήτημα η κυβέρνηση……..
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν σημαντικό στοιχείο υποστήριξης των σχολικών μονάδων πέραν του επιμορφωτικού έργου που παράγουν. Η αντικατάστασή τους με ένα άτομο στην Διεύθυνση δε θα βοηθήσει, παρά μόνο θα δημιουργήσει προβλήματα. Εκτός αν σκοπός είναι να υπάρξει ένα επιπλέον άτομο στη Διεύθυνση ως συντονιστής κι επιβλέπων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ….
Το Κε.Πλη.Νετ. στην έως τώρα μορφή του μας υποστήριξε σε πολλά προβλήματα που υπήρξαν στο σχολείο και γι΄ αυτό προτείνω την παραμονή του ως έχει.
Με ένα άτομο δεν μπορούν να υποστηριχθούν όλα τα σχολεία του νομού
Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολιασμού πρέπει να αναφερθεί ότι τελικά το κόστος συντήρησης των εργαστηρίων των σχολείων θα είναι αισθητά αυξημένο, αφού λόγω φόρτου εργασίας και έλλειψης προσωπικού στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, τα σχολεία θα ανατρέχουν σε ιδιώτες τεχνικούς και το κόστος θα μετακυλίεται στις σχολικές επιτροπές. Να σημειωθεί εδώ ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η βλάβη είναι τόσο απλή που μπορεί να διορθωθεί από τους τεχνικούς του ΚΕΠΛΗΝΕΤ άμεσα και με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ κάτι φυσικά που δεν ισχύει με τους ιδιώτες.
Οι σχολικές επιτροπές δεν καταφέρνουν όπως γνωρίζουμε να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες των σχολείων πόσο μάλλον να επιφορτιστούν με άλλο ένα μεγάλο κόστος.
Με λίγα λόγια το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι μια από τις υπηρεσίες που είναι απαραίτητες και πρέπει να αναβαθμιστούν, διότι εξοικονομούν χρόνο και χρήμα στα σχολεία καθώς επίσης στηρίζουν και άλλες δομές της εκπαίδευσης όπως είναι τα ΚΕΔΔΥ, τα ΕΚΦΕ και τα γραφεία των Δ.Δ.Ε.
Απαράδεκτη η υποβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Τα σχολεία χρειάζονται μόνιμη υποστήριξη από αυτές τις δομές, οι οποίες πρέπει να ενισχυθούν και όχι να υποβαθμιστούν.
Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ανατολικής Αττικής ήταν πάντα μεγάλη υποστήριξη σε έναν Δήμο υποχρηματοδοτούμενο μιας τεράστιου εύρους και πολύ υποβαθμισμένης Περιφέρειας.
Η Κατάργηση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα επιφέρει τεράστια προβλήματα σε όλα τα σχολεία αλλά κυρίως στα μικρά απομακρυσμένα σχολεία.Ο ρόλος του είναι υποστηρικτικός και πολύτιμος.Δεν είναι δυνατό σε μια εποχή που τα πάντα στηρίζονται σε ΤΠΕ,οι δομές που τις στηρίζουν να υποβαθμίζονται και να καταργούνται. Ποιος θα αναλάβει το ρόλο του τεχνικού;Ποιος θα αναλάβει το έργο του υποστηρικτή σε κάθε δραστηριότητα που έχει σχέση με τις ΤΠΕ και τόση έμφαση δίνεται καθημερινά για να χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική καθημερινότητα;Μήπως θεωρείτε ότι ο εκπαιδευτικός που καθημερινά παλεύει με τόσα αντικείμενα θα αναλάβει ένα ακόμη;Η κατάργηση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ οδηγεί για μια ακόμη φορά στην υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Η λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πολύ σημαντική για την υποστήριξη των σχολικών μονάδων, των καθηγητών πληροφορικής και άλλων ειδικοτήτων.
Αντί να ενισχυθεί με προσωπικό και υλικό, πάμε να το καταργήσουμε;
Ή μήπως όλος ο τεχνολογικός εξοπλισμός των σχολείων και διευθύνσεων είναι αυτοσυντηρούμενος;
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο συγκεκριμένο άρθρο εκτός από απαράδεκτη αποδεικνύει την άγνοια και ανικανότητα του νομοθέτη να κατανοήσει την κατάσταση και τις βασικές ανάγκες σε σχέση με την χρήση νέων τεχνολογιών στο σχολικό περιβάλλον.
Προφανώς ο νομοθέτης έχει μείνει στην εποχή word, excel τα οποία και ταυτίζει (όπως και τα παιδάκια Α δημοτικού) με την επιστήμη της πληροφορική και τις εφαρμογές της.
Από την εμπειρία μου στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ τα τελευταία χρόνια αυτό που εισέπραξα από διευθυντές στη Δευτεροβάθμια αλλά και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ήταν η επιθυμία τους για ενίσχυση του συγκεκριμένου θεσμού προκειμένου η υποστήριξη να είναι πιο άμεση και πιο αποτελεσματική. Η απορία που εξέφραζαν σε μόνιμη βάση ήταν γιατί το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι τόσο περιορισμένο. Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ μεγαλώνει το πρόβλημα και μεταθέτει όλο το βάρος της υποστήριξης της σχολικής μονάδας στον Καθηγητή Πληροφορικής του σχολείου ο οποίος είναι ήδη επιφορτισμένος με τη διδασκαλία του μαθήματος.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αναλαμβάνουν την τεχνική υποστήριξη όλων των σχολείων
Α/θμιας και Β/θμιας της περιοχής τους και μάλιστα χωρίς την κατάλληλη χρηματοδότηση και τους κατάλληλους πόρους. Αναμενόταν από τους εκπ/κους τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ να αναβαθμιστούν όμως αυτή την στιγμή υποβαθμίζονται, σχεδόν καταργόυνται.
1. Είναι αδύνατο ένα άτομο να υποστηρίζει τόσο μεγάλο αριθμό σχολείων.
2. Τα προβλήματα που έχουν να λύσουν τα Κε.Πλη.Νε.Τ. έχουν μεγάλη ποικιλία και χρειάζονται εξειδίκευση. Δεν μπορεί κάποιος να τα ξέρει όλα οπότε είναι καλύτερα να υπάρχει μία ενιαία δομή (για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) που όλοι θα έχουν τις βασικές γνώσεις και από εκεί και πέρα θα υπάρχει εξειδίκευση.
Θα ήταν πιο λειτουργικό και πρακτικό εάν:
Αντί για 2 τεχνικούς ένας σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια που θα λογοδοτούν στον υπεύθυνο πληροφορικής της ΔΔΕ ή ΠΔΕ θα μπορούσε να φτιαχτεί μία δομή με έναν συντονιστή και 1 έως 3 πληροφορικούς ανάλογα με το πλήθος των σχολείων. Τα προβλήματα που έχει η ΔΔΕ/ΠΔΕ από πλευράς υποστήριξης είναι εντελώς διαφορετικά από τα προβλήματα που έχουν τα σχολεία είτε είναι στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια.
Ο εκπρόσωπος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο Αγρίνιο έχει προσφέρει αρκετές φορές την τεχνική του υποστήριξη στο 2ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου στο οποίο και υπηρετώ. Θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη της υπηρεσίας , η οποία μας βγάζει πολλές φορές από τα αδιέξοδα ,αφού δεν είμαστε καταρτισμένοι γνώστες του πληροφοριακού συστήματος.
Να μην καταργηθεί το ΚΕΠΛΗΝΕΤ,να συνεχίσει να συνεχίσει να υπάρχει γιατί το έργο του είναι πολύ σημαντικό και φοβάμαι πως η μη ύπαρξη του θα δημιουργήσει ένα πολύ μεγάλο κενό.
Ευχαριστώ που λαμβάνετε υπόψιν τη γνώμη μου
Διαφωνώ με την κατάργηση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Δεν μπορώ να κατανοήσω την εποχή μας να υποβαθμίζετε μια τέτοια δομή όπως και γενικά η επιστήμη της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στα σχολεία μας ( Εργαστήρια ξεπερασμένης τεχνολογίας , κατάργηση τρίωρου για την συντήρηση τους, Πληροφορική μονόωρη και στην γ κατηγορία μαθημάτων , εισαγωγή σε σχολές μηχανικών Η/Υ χωρίς οι υποψήφιοι να εξετάζονται στον προγραμματισμό ενώ αυτοί που εξετάζονται να αποκλείονται) .ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΉ ΌΛΩΝ ΑΥΤΏΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΆΣΕΩΝ;
Αν και θεωρώ πως ότι και να σας πω δεν θα τα λάβετε υπόψη εγώ όμως θα τα αναφέρω για να έχω καθαρή τη συνελιδηση μου. Θα σας αναφέρω ότι μέσα στην εκπαιδευτική τάξη η Νέες τεχνολογίες ακόμα και στο νηπιαγωγείο είναι απαραίτητες για την γνώση που πρέπει να κατακτηθεί απο τα παιδιά. όλα αυτα λοιπόν που μου δίδαξαν τα Κεπληνετ όσα χρόνια κάνω τα σεμινάρια δεν τα είχα μάθει και έχω γνώσεις και εμπειρίες που κάνουν το έργο μου πιο χρήσιμο στην νεα κοινωνία.Μην κάνετε το λαθός και τα καταργήσετε γιατί απλά θα κάνετε ένα ακόμα λάθος μέσα σε όλα αυτα που κάνετε τόσο καιρό.
Θεωρώ ότι υπάρχει μια στρεβλή εικόνα για τα ΠΛΗΝΕΤ τα οποία επιτελούν εκπαιδευτικό – επιστημονικό έργο.
Αν θεωρήσουμε ότι προορίζονται στο να επιτελούν εκπαιδευτικό – επιστημονικό έργο τότε να παραμείνει ένας ή δύο Υπεύθυνοι μόνο, με υψηλά ακαδημαϊκά – επιστημονικά προσόντα όπως προβλέπει τον Ν/Σ. Αν όμως πρόκειται να παρέχει τεχνικές υπηρεσίες τότε θα πρέπει να απαρτίζεται από εξειδικευμένους τεχνικούς διοικητικούς υπαλλήλους. Η στελέχωσή του με εκπαιδευτικούς είναι πλήρως λανθασμένη
ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΛΗΝΕΤ.
ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΝΕΤ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΠΕ.
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ Η/Υ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ?
Αυτό το σχολικό έτος συμμετείχα γι πρώτη φορά σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ (ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων) για την χρήση και την εφαρμογή των εργαλείων του διαδικτύου στο μάθημά μου. Και το επίπεδο του σεμιναρίου ήταν άψογο και η εμψύχωση και καθοδήγηση από την επιμορφώτριά μου ήταν καθοριστική στο να αποκτήσω γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με το θέμα. Θεωρώ ότι είναι λάθος να καταργούμε ή να αντικαθιστούμε δομές και άτομα που παράγουν εξαιρετικό έργο, και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο το υπουργείο προτίθεται να προβεί στην παύση τους.
Κάποτε λέγαμε ότι θέλουν να δοθεί η τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων στον ιδιωτικό τομέα. Πλέον είναι σίγουρο…
Oτι το κόστος θα είναι απίστευτα μεγαλύτερο στον ιδιωτικό τομέα, μόνο να λάβουμε υπόψη τι γίνεται με την υποστήριξη των πανελληνίων εξετάσεων.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ λειτουργούσαν χωρίς επιπλέον οικονομικό κόστος στελεχωμένα από εκπαιδευτικούς χωρίς επιδόματα, ενώ με το νέο σχήμα σε κάθε Νομό (χοντρικά) θα έχουμε δύο διοικητικούς ως προϊσταμένους με επίδομα (1 Α/θμια και 1 Β/θμια) και δύο εκπαιδευτικούς ΠΕ19-20 (συγνώμη, ΠΕ86 ήθελα να πω)…..
Καλή μας τύχη!!!!
Αυτό το σχολικό έτος συμμετείχα για πρώτη φορά σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικό σεμινάριο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ (ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων) για την χρήση των Υ/Η και των εργαλείων του διαδικτύου στο μάθημα. Και το επίπεδο του σεμιναρίου ήταν άψογο, και η εμψύχωση και καθοδήγηση από την επιμορφώτρια μου συνέβαλαν ουσιαστικά στο να αποκτήσω πολλές γνώσεις και δεξιότητες πάνω στο θέμα. Θεωρώ ότι είναι κακό να καταργούμε ή να αντικαθιστούμε τις δομές και τα πρόσωπα που παράγουν εξαιρετικό έργο και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο προτίθεται το υπουργείο να προβεί στην παύση τους…
Θα ήθελα να μεταφέρω την εμπειρία του σχιλείου σχετικά με τις υπηρεσίες του ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ. Σε όλα τα αιτήματα του σχολείου είτε αυτά αφορούν τεχνικής φύσης θέματα είτε θέματα λειτουργίας διαδικτύου το συγκεκριμένο ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανταποκρίθηκε άμεσα και αποτελεσματικά. Είναι προς το συμφέρον των σχολείων ο θεσμός αυτός να ενισχυθεί και όχι να υποβαθμιστεί.
Το ενδεχόμενο κατάργησης των ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα επιφέρει καίριο πλήγμα στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ. Ιδιαιτέρως για μας που υπηρετούμε στις Κυκλάδες και είχαμε στηρίξει την επιμόρφωσή μας, σε θέματα Νέων Τεχνολογιών, στις άρτιες επιμορφωτικές δράσεις που υλοποιεί το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων μέχρι σήμερα και οι οποίες παρέχονται όλα αυτά τα χρόνια εξ αποστάσεως και δωρεάν, είναι απογοητευτικό να βρισκόμαστε μπροστά στο ενδεχόμενο να στερηθούμε αυτή την ποιοτική επιμόρφωση και να αποκλειστούμε από τη δια βίου μάθηση καθώς βρισκόμαστε μακριά από οποιοδήποτε επιμορφωτικό κέντρο. Θα ήθελα και δημόσια να συγχαρώ όλους τους εκπαιδευτικούς και μη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων για την πολύχρονη επιμορφωτική στήριξη που μας παρείχαν, για όλες τις δεξιότητες που αποκτήσαμε στις Ν.Τ. χάρη στα επιμορφωτικά τους προγράμματα και τις οποίες αξιοποιούμε στην τάξη, για την τεχνική υποστήριξη των σχολείων που μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμε τα εργαστήρια πληροφορικής ανεξαρτήτως ειδικότητας και να ευχηθώ ολόψυχα να συνεχίσουν το έργο τους.
Πρόκειται για ένα μεγάλο λάθος. Η συνεργασία μου ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Σερρών είναι εξαιρετική και η βοήθεια του πολύτιμη.
Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητο να υπάρχει, ιδιαίτερα τώρα που η χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων δεν επαρκεί ούτε για τα στοιχειώδη, πολύ δε περισσότερο για εξωτερική βοήθεια στην επίλυση τεχνικών προβλημάτων.
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, γιατί προάγουν τις γνώσεις μας στις ΤΠΕ και μας προσφέρουν άμεση τεχνική υποστήριξη!!!!
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελεί μεγάλο πισωγύρισμα, και στην πορεία του χρόνου θα αποδειχθεί και αναποτελεσματική σε ό,τι αφορά το κόστος συντήρησης των Εργαστηρίων Πληροφορικής, τόσο σε χρήμα, που φαίνεται ότι είναι το μόνο που απασχολεί την παρούσα διοίκηση, όσο και σε χαμένες εργατοώρες, κάτι που η παρούσα διοίκηση αδυνατεί να κατανοήσει.
Οι υπηρεσίες των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήταν οι μόνες που μετά την απαράδεκτη κατάργηση της Τεχνικής Στήριξης που μας παρείχε καινοτόμα προϊόντα που απολάμβαναν παγκόσμιας αποδοχής και επιτύγχαναν απίστευτες οικονομίες κλίμακος (Ubuntu LTSP, sch-scripts, epoptes) μπορούσαν να προσφέρουν πραγματικές λύσεις.
Τέλος, σε ό,τι αφορά την υποστήριξη περιφερειών όπως της Β’ Αθήνας από δύο (2) εκπαιδευτικούς, την στιγμή μάλιστα που σε επίπεδο σχολικής μονάδας με την κατάργηση της τρίωρης μείωσης ωραρίου του υπευθύνου Εργαστηρίου και την μείωση των ωρών Πληροφορικής οι περισσότεροι καθηγητές Πληροφορικής περιοδεύουν σε σχολεία, μόνο ως κάκιστης ποιότητας χιούμορ μπορεί να θεωρηθεί.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ παρέχουν μεγάλο έργο, αρκεί να σκεφτείτε ότι όλες οι δημόσιες σχολικές μονάδες στηρίζονται από τα συγκεκριμένα κέντρα.Το κόστος της στήριξης που μέχρι τώρα ήταν στα πλαίσια του μισθού των υπευθύνων στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, εύχομαι να παραμείνει στα πλαίσια του μισθού των νέων υπευθύνων και να μην μετακυλίσει τεχνηέντως στον ιδιωτικό τομέα, και μας επιβαρύνει με επιπλέον έξοδο, ενώ έχουμε ήδη λύση.Γιατί στα ήδη υπάρχοντα εργαστήρια των Δ/νσεων να μην τοποθετούνται οι δύο υπεύθυνοι, ένας από την Α/θμια και ένας από την Β/θμια, οι οποίοι να συνεργάζονται και να παρέχουν αυτά που παρέχονται μέχρι τώρα και αν υπάρχει η δυνατότητα και περισσότερα, για όλες τις σχολικές μονάδες του νόμου;
Απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.Παράγουν έργο και προσφέρουν βοήθεια
κάθε φορά που τη χρειαζόμαστε.
Μαυρομάτης Λάζρος
Προϊστάμενος 2/θ Δημ. Σχολείου
Αν πραγματικά κάποιο τμήμα των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης προσέφερε ουσιαστικά το μέγιστο από το 1995 που λειτουργεί στην υποστήριξη των σχολικών μονάδων, των Διευθυντών τους αλλά και των εκπαιδευτικών των σχολείων αυτό ήταν το ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Είναι κρίμα να γυρίζουμε το χρόνο πίσω τότε που ένα άτομο χωρίς μέσα προσπαθούσε να στηρίξει την εισαγωγή των Νέων τεχνολογιών στα σχολεία μας.
Παρακαλώ αν υπάρχει κάποιος με μυαλό σε αυτό το υπουργείο να το ξανασκεφτεί κάνοντας φυσικά και μια έρευνα για την γνώμη που έχουν οι εκπαιδευτικοί για τον θεσμό το ΠΛΗΝΕΤ.
Σε κάθε προγραμματισμένο επανασχεδιασμό των δομών του 21ου αιώνα θα έπρεπε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ να βγαίνουν ισχυρότερα με περισσότερες αρμοδιότητες και περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό, όχι να καταργείται. Είμαστε στο αιώνα της ψηφιακής τεχνολογίας δεν μπορεί να μην λαμβάνεται καθόλου υπόψη, τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα έπρεπε να αναβαθμιστούν να γίνουν οι πυλώνες της ψηφιακής καινοτομίας μέσα στα σχολεία.
Η σχεδιαζόμενη αποδυνάμωση-κατάργηση της δομής των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πολύ μεγάλο λάθος οι πολλές ευεργετικές δράσεις της δομής ήταν με μηδενικό εξοπλισμό και μηδενικό προϋπολογισμό.
Λυπάμαι πολύ γι’ αυτή την εξέλιξη, κρίμα.
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι εσφαλμένη κίνηση, σε μια περίοδο που οι δομές που αφορούν στις Νέες Τεχνολογίες και την Πληροφορική θα έπρεπε να αναβαθμίζονται και να ενισχύονται.
Παγκοσμίως η τάση είναι ενίσχυση της Εκπαίδευσης με STEM και προς αυτή την κατεύθυνση θα έπρεπε να είναι και η αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης μας. Έτσι θα έπρεπε να παραμείνουν ενεργά τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για την τεχνική στήριξη και ο Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών να είναι υπεύθυνος για τις Νέες Τεχνολογίες σε όλα τα σχολεία, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, διοργανώνοντας ημερίδες και σεμινάρια και ενισχύοντας τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
Σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί – όπως προβλέπεται στο παρόν σχέδιο Νόμου-
ένας Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ανά Δ/νση σε διευθύνσεις μεγάλων Νομών (βλ. ΔΔΕ Ηρακλείου Κρήτης με 100+ σχολεία ΔΕ και ΔΠΕ Ηρακλείου Κρήτης με 330 σχολεία ΠΕ) για τεχνική στήριξη. Η πρόταση αυτή είναι εντελώς ΑΝΕΦΙΚΤΗ.
Επιπλέον,αυτές οι θέσεις θα μπορούσαν να προκηρύσσονται ανά Περιφερειακή Εκπαίδευση και όχι ανά νομό όπως προδιαγράφεται στο παρόν Σχέδιο Νόμου, ώστε να υπάρχει αξιολογικός πίνακας όπως υπήρχε έως τωρα στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Τέλος, ελπίζω στις Δ/νσεις Α/θμιας να μην υπάρχει πρόβλημα με το παρόν σχέδιο νόμου, στην πρόταση «αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών,», αφού δεν έχουν ακομα δοθεί Οργανικές Θέσεις στους Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Α’/θμιας.
Διαφωνώ με την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ γιατί εκτός από τα ενημερωτικά σεμινάρια μας βοηθούν δίνοντάς μας πληροφορίες για ότι απορίες έχουμε και έχουμε και εμείς οι εκπαιδευτικοί κάποιους ειδικούς να απευθυνόμαστε.Σημειωτέο ότι η υποστήριξη ως τώρα ήταν άψογη.
Κι ενώ η πληροφορική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσω των υποστηρικτικών δομών δέχεται πλήγμα από τις προτεινόμενες αλλαγές τεράστιες αλλαγές θα συμβούν στο μέλλον σχετικές με την πληροφορική. Ενδεικτικά: «Κορυφαία εξέλιξη της εποχής μας η τεχνητή νοημοσύνη, η οποία, ενδεχομένως, την προσεχή εικοσαετία θα συγκρουσθεί και με την βιολογική νοημοσύνη –φαινόμενο τεράστιας σημασίας, που ήδη απασχολεί επιστήμονες, στοχαστές, οικονομολόγους και κάποιους πολιτικούς… Κι εμείς θα καλωσορίσουμε την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, την εποχή των καινούργιων εκθεμάτων, επιτευγμάτων και ανατροπών» με την κατάργηση δομών όπως αυτή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αντί να αυξήσουμε και να σχεδιάσουμε μεγαλύτερη βοήθεια και να υποστηρίξουμε με ευρύτερη επιμόρφωση τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς επεκτείνοντας τον ρόλο που μέχρι σήμερα είχε η δομή αυτή στην εκπαίδευση.
«Τα ερχόμενα πέντε-δέκα χρόνια, η καινούργια τεχνολογία θα αναστατώσει τις πιο παραδοσιακές βιομηχανίες. «Το 2030 οι υπολογιστές θα γίνουν πιο έξυπνοι από τους ανθρώπους», υποστηρίζει ο βιολόγος Ρενώ Αλεξάντερ.Οι παραδοσιακές εταιρείες αυτοκινήτων δοκιμάζουν την εξελικτική προσέγγιση και απλώς κατασκευάζουν ένα καλύτερο αυτοκίνητο, ενώ εταιρείες τεχνολογίας όπως η Tesla, η Apple, η Google, θα έχουν επαναστατική προσέγγιση και θα κατασκευάσουν έναν υπολογιστή με ρόδες. Πολλοί μηχανικοί από την Volkswagen και την Audi είναι απολύτως τρομοκρατημένοι από την Tesla. »
Κι εμείς οι εκπαιδευτικοί της τάξης, θα κληθούμε να υποστηρίξουμε τα όνειρα των μαθητών μας και να κατευθύνουμε τις σπουδές τους χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της ήδη μικρής στο πλήθος ομάδας ΚΕΠΛΗΝΕΤ που αντιστοιχεί στην σχολική μας μονάδα, αντί να αυξήσουμε το δυναμικό αυτών των δομών όπως απαιτούν οι ανάγκες του σήμερα αλλά κυρίως οι ανάγκες του αύριο που έρχεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα για να αλλάξει τα δεδομένα στην εκπαίδευση και στην εργασία!
Στοιχειώδης γνώση των αλλαγών που έρχονται αβίαστα οδηγούν στην πρόταση για:
Αύξηση των αρμοδιοτήτων και επέκταση του ρόλου του ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αξιοποίηση των υπαρχόντων έργων που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, υποστήριξη στον μάχιμο εκπαιδευτικό της τάξης με ευέλικτες δομές συνεχούς επιμόρφωσης και υποστήριξης στο δύσκολο καθημερινό αγώνα στην τάξη.
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελεί μέγιστο λάθος. Παρακολούθησα τον πρώτο κύκλο σεμιναρίων φέτος και δηλώνω ενθουσιασμένη διότι είναι μια σύγχρονη επιμόρφωση! Θεωρώ ότι πρέπει να αναθεωρηθεί η συγκεκριμένη απόφαση.
Διαφωνώ πλήρως με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Θα είναι πλήγμα για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση από την οποία επωφελούμαστε κάθε χρόνο τόσοι εκπαιδευτικοί. Απόλυτη στήριξη!
Tα ΚΕΠΛΗΝΕΤ στηρίζουν τις ανάγκες των σχολείων, κυρίως σε τεχνική υποστήριξη. Χρειάζεται η υποστήριξη και η ουσιαστική ενίσχυση της συγκεκριμένης δομής κι όχι η κατάργησή τους.
Εγινε κάποια αξιολόγηση και διαπιστώθηκε ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν λειτουργούν ορθά; Αλήθεια, ένας υπεύθυνος Πληροφορικής θα φτάσει σε μεγάλους νομούς (Λάρισας, Αχαϊας, Ηρακλείου, Ιωαννίνων, Αιτωλοακαρνανίας κλπ) για να αντιμετωπίσει όλα τα προβλήματα που δημιουργούνται καθημερινά;
Πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι:
«Χρηματοδοτήσεις ύψους 68.651.000 ευρώ για προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού ΤΠΕ (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας) στην εκπαίδευση και προμήθεια και εγκατάσταση εργαστηριακού εξοπλισμού στα ΕΠΑΛ και ΙΕΚ εγκρίθηκαν από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ – Τομέα Παιδείας.
Οι σχολικές μονάδες που θα επωφεληθούν ανέρχονται σε 9.328, σύμφωνα με την καταγραφή αναγκών που έχει αποτυπωθεί από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.».
Ποιος θα συντηρήσει αυτόν τον νέο εξοπλισμό;
Η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι λάθος. Ενας υπεύθυνος σε κάθε νομό είναι λάθος. Δεν θα προλαβαίνει τίποτε.
Τόση τεχνογνωσία από ανθρώπους που ήταν στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα χαθεί, αφού αρκετοί με τα νέα κριτήρια δεν θα έχουν τα τυπικά προσόντα να ξανακάνουν αίτηση (χρόνια υπηρεσίας, νομός και όχι περιφέρεια κλπ).
Παρακαλώ δείτε ξανά το ρόλο των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Έχει βοηθήσει και πρέπει να συνεχίσει να βοηθά!
Με εκτίμηση
Γιακοβής Β. Δημήτριος
ΠΕ19
Η προσφορά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών γύρω από τις νέες τεχνολογίες είναι πολύ σημαντική καθώς επίσης και η δουλειά των υπευθύνων είναι πολύ σοβαρή και ουσιαστική. Αυτό αποδεικνύεται από τον τεράστιο αριθμό συμμετεχόντων εδώ και αρκετά χρόνια.
Θεωρώ πως η κατάργηση των δομών των ΚΕΠΛΗΝΕΤ δε θα ωφελήσει την εκπαιδευτική κοινότητα, αντιθέτως θα στερήσει τη δυνατότητα επιμόρφωσης πολλών δεκάδων εκπαιδευτικών που συμμετέχουν κάθε χρόνο στους κύκλους των σεμιναρίων.
θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τη διαφωνία μου αναφορικά με την ουσιαστικά κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Διδάσκοντας σε σχολεία με πεπαλαιωμένο εξοπλισμό, με ωράριο που μας στέλνει σε περισσότερες από μια (πολλές φορές) σχολικές μονάδες, έχοντας να οργανώσουμε το μάθημά μας, να βοηθήσουμε στις εξωδιδακτικές αρμοδιότητες που μας έχουν ανατεθεί (ιστοσελίδα,myuschool κ.λ.π.), να βοήθησουμε κάθε συνάδελφο που μπορεί να έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της τάξης του, έχουμε να κάνουμε και συντήρηση των εργαστηρίων μας! Σας βεβαιώ ότι αυτό χωρίς την υποστήριξη των ανθρώπων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι αδύνατο! Οι άνθρωποι καταβάλουν υπεράνθρωπη προσπάθεια να εξυπηρετήσουν τις πάρα πολλές σχολικές μονάδες που τους αναλογούν!
Αντί λοιπόν να τις επανδρώσετε με περισσότερο προσωπικό, ουσιαστικά καταργούνται τη στιγμή που ιδιωτικά σχολεία έχουν ξεχωριστό τμήμα υποστήριξης της ψηφιακής υποδομής του σχολείου και των εκπαιδευτικών! Απορώ! Ίσως και αυτό να είναι ένα βήμα προς την «αναβάθμιση» της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης…
Καταργείτε τα ΚεΠληΝεΤ,δηλαδή την πετυχημένη δομή που τόσα χρόνια σηκώνει το βάρος της τεχνικής στήριξης των σχολικών μονάδων και που μέρος του έργου τους αποτυπώνεται ποσοτικά στο helpdesk.sch.gr.
Ακυρώνετε προσωπικό εξειδικευμένο με επιμορφώσεις, αλλά και πολυετή εμπειρία στο αντικείμενο, με σκοπό να το αντικαταστήσετε με τι;
Το ένα άτομο ανά Δ/νση δεν επαρκεί επ’ουδενί για την υποστήριξη των σχολείων ενός νομού.
Ζητάτε 5 ετή διδακτική προϋπηρεσία σε σχολικές μονάδες ή ΕΚ, ενώ στην προκήρυξη των Κεπληνετ του 2012 αναγραφόταν πως η υπηρεσία εκεί θα προσμετράται και ως διδακτική προϋπηρεσία.
Τι έχετε κατά νου για την τεχνική στήριξη των σχολικών μονάδων της επικράτειας;
Να μετακυλήσετε το κόστος στις σχολικές μονάδες, αναγκάζοντας τους Δ/ντες να «παρακαλάνε» τους δημάρχους ή/και τους γονείς;
Γνωρίζετε πόσες φορές έρχονται υπολογιστές στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για επισκευή, όπου στο εργαστήριο διαπιστώνεται πως δεν έχουν κάτι σοβαρό και με μικρές παρεμβάσεις (αλλαγή ρυθμίσεων κλπ) αποκαθίσταται η λειτουργία τους και επιστρέφουν στα σχολεία;
Γνωρίζετε πόσες φορές επισκευάζονται υπολογιστές στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από παλαιότερους υπολογιστές;
Νομίζετε πως ο ιδιώτης που θα αναλάβει την υποστήριξη ενός σχολείου θα τα κάνει όλα αυτά;
Νομίζετε πως λειτουργήσει με γνώμονα το συμφέρον του σχολείου;
Φυσικά και όχι με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος της τεχνικής στήριξης κυριολεκτικά να εκτοξευτεί.
Και κάτι τελευταίο, αλήθεια σχετικά με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ενός σχολείου που είναι καταχωρημένα σε Η/Υ (στοιχεία μαθητών,βαθμοί, κωδικοί ΠΣΔ,κωδικοί myschool,e-mail) τι έχετε κάτα νου;
Να είναι προσβάσιμα στον κάθε ιδιώτη που πηγαίνει για τεχνική υποστήριξη;
Η λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητη για τη λειτουργία των σχολείων. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσω το εργαστήριο πληροφορικής χωρίς τη συνεχή υποστήριξη από το ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ πρέπει να στελεχωθούν με περισσότερα άτομα και όχι να έχουν προϊστάμενο διοικητικό και να ανήκουν και στο ΚΕΣΗ. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι ίσως από τους λίγους φορείς του υπουργείου που παρέχουν άμεση και πρακτική βοήθεια σε όλες τις σχολικές μονάδες , ΚΕΔΔΥ,ΣΣΝ,ΕΚΦΕ,ΣΣΝ,ΚΑΙΝΟΤΌΜΩΝ ΔΡΆΣΕΩΝ ,VBI ,ΓΑΚ,ΠΡΩΤΟΒΆΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ εκπαίδευση σε τεχνικά θέματα.
Δίνουν στον Υπεύθυνο Κεπληνετ μόνο 2 μόρια ως διδακτική ενώ στην εγκύκλιο μετρούσαν όλα ως διδακτική. Επίσης δεν φαίνεται εάν οι Υπεύθυνοι θα έχουν τις διακοπές των εκπαιδευτικών ή θα ακολουθήσουν τους διοικητικούς
Θεωρώ απαράδεκτη την αντικατάσταση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ από ένα άτομο.
* Δεν θα επαρκέσει να καλύψει τις τεχνικές ανάγκες και το κράτος τελικά θα ξοδεύει πολύ περισσότερα αφού τα σχολεία θα καλούν ιδιώτες τεχνικούς.
* Δεν θα προλαβαίνει να διεξάγει επιμορφώσεις ή να προάγει τις νέες τεχνολογίες.
* Δεν θα προλαβαίνει να κάνει ανάπτυξη λογισμικού (που τώρα πολλά ΚΕΠΛΗΝΕΤ κάνουν) υποβαθμίζοντας την ποιότητα της εργαστηριακής υποδομής (π.χ. Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts), της διδασκαλίας (π.χ. λογισμικά ΑΕΠΠ/Δίκτυα) αλλά και της διοικητικής υποστήριξης (π.χ. λογισμικά τύπου helpdesk ή συμπληρωμάτων myschool).
* Και φυσικά ένα σωρό άλλες δράσεις οι οποίες έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω από άλλους συναδέλφους.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
ένας ή δύο άτομα ως Υπεύθυνοι Πληροφορικής στις διευθύνσεις είναι απλά ένας απαράδεκτος αριθμός! Πως είναι δυνατόν να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων και των γραφείων με ένα τόσο μικρό αριθμό αποσπασμένων;
Πρέπει να ξανασκεφτείτε την κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και την απόσπαση εκπαιδευτικών σε αυτές. Η συγκεκριμένη δομή πρέπει να ενισχυθεί και όχι να καταργηθεί για το καλό των σχολικών μονάδων μας.
Με εκτίμηση.
Απαράδεκτη η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Προφανώς και δεν γνωρίζεται το έργο που παράγουν και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του στην εκπαίδευση.
Ενας λόγος που μπορώ να φανταστώ για την αλλαγή αυτή είναι η μη λειτουργία των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στις διακοπές των σχολείων. Ετσι μένουν χωρίς υποστήριξη οι ΔΔΕ και ΔΠΕ. Στο θέμα των διακοπών δεν γίνεται αναφορά στο παρόν άρθρο. Οπότε υπάρχουν 2 περιπτώσεις :
Εάν ο νέος Υπεύθυνος έχει τις διακοπές των διοικητικών, δεν νομίζω ότι θα υπάρχει προσφορά από εκπαιδευτιοκύς του κάθε νομού.
Εάν ο νέος Υπεύθυνος έχει τις διακοπές των σχολείων, τότε ίσως βρεθεί εκπαιδευτικός του νομού για τη νέα αυτή θέση, η οποία όμως θα δημιουργήσει τριβές με το νέο Προϊστάμενο του τμήματος πληροφορικής διότι ο προϊστάμενος θα παίρνει ένα καλό επίδομα και ο εκπαιδευτικός θα κάνει όλη τη δουλειά χωρίς επίδομα.
Με άλλα λόγια, άλλος θα δουλεύει και άλλος θα πληρώνεται. Εκτός εάν ο εκπαιδευτικός τηρήσει αυστηρά το γράμμα του σχεδίου νόμου και εξυπηρετεί ΜΟΝΟ τα σχολεία και αυτά βέβαια χωρίς έξοδα μετακίνησης.
Επειδή δεν είδα αναρτημένο το χθεσινοβραδινό σχόλιό μου το ξαναγράφω. Με το εξαποστασεως επιμορφωτικό προγράμματος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων απέκτησα τόσες γνώσεις στους Η/Υ όσες δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να λάβω από ένα εξαποστάσεως πρόγραμμμα. Όταν κάτι δουλεύει καλά και δεν σου κοστίζει επιπλέον χρήματα ακόμα κι αν δεν το επεκτείνεις αν μη τι άλλο δεν το διαλύεις. Βρείτε τρόπους να διατηρηθούν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ δημιουργήθηκαν για να στηρίζουν. Και το κάνουν. Το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων έχει οργανώσει πολλά σεμινάρια, πολύ πρωτοποριακά για μας τους εκπαιδευτικούς και αποτελεί παράδειγμα για το πώς θα έπρεπε να λειτουργούν αυτές οι δομές. Πραγματικά χρειάζονται ενίσχυση κι όχι κατάργηση.
Άλλο ενα βήμα προς τα πίσω στο θέμα των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Τη στιγμή που θα πρέπει να δώσουμε βαρύτητα στις ΤΠΕ ερχόμαστε με υποστελέχωση του θεσμού των Υπεύθυνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών να υποβαθμίσουμε το ρόλο του αντικειμένου στην εκπαίδευση. Τουλάχιστον 2 άτομα χρειάζονται σε κάθε διεύθυνση προκειμένου να αντεπεξέλθουν στον τόσο σημαντικό ρόλο τους.