Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:36 | m

    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:27 | Σ.Δ.

    Οι πίνακες ειδικής και οι πίνακες γενικής πρέπει να παραμείνουν, όπως ακριβώς ξεκίνησαν, δηλαδή χωρισμένοι. Στην ειδική εργάστηκαν εκπαιδευτικοί με άλλα κριτήρια πρόσληψης (σεμινάρια, μετ/κά στην ειδική αγωγή). Τώρα αυτό τους το προτέρημα επιθυμούν να το εκμεταλλευτούν μεταπηδώντας στη γενική που τα κριτήρια πρόσληψης ήταν άλλα (προϋπηρεσία στη γενική αγωγή, επιτυχία, -ες ΑΣΕΠ) και να αφήσουν τα σχολεία/τμήματα ειδικής χωρίς προσωπικό και τους συνάδελφους γενικής άνεργους. Η απόφαση του υπουργείου πρέπει να εστιάσει στο κοινό δίκαιο και όχι στα προσωπικά συμφέροντα. Τέλος, έχω να επισημάνω ότι τα μεταπτυχιακά διπλώματα ειδίκευσης και γενικότερα τα ακαδημαϊκά προσόντα στο σύνολό τους πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στους πίνακες γενικής αγωγής (νομίζω πως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη επί τούτου, αν και θα έπρεπε). Σας ευχαριστώ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:20 | ΙΟΛΗ Κ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:19 | ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:18 | ΜΑΡΙΑ Κ.

    ΖΗΤΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΟΝΕΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΠΟΙΟΝ ΕΚΠ;ΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ; ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΟΝ Η ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑΜΕ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:16 | m

    πρεπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!!
    Ζηταμε τα αυτονοητα!!!!
    Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:15 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
    Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
    ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!!!
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:15 | alex

    πρεπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!!
    Ζηταμε τα αυτονοητα!!!!
    Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:15 | Σταυρούλα

    Κλάδος 70.50/60.50 δεν υπάρχει. Το αποτελεί ένα συμβατικό κωδικό που επεξηγεί ποιοί εκπαιδευτικοί (ΠΕ 70/60) έχουν πρόσθετα επιστημονικά προσόντα για να εργαστούν και στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Άρα πώς γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προυπηρεσία στον κλάδο μας τον 70/60 εφόσον σε αυτόν ανήκουμε;

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:14 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής:
    1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού.
    2.Είναι αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία.
    3.Επισημαίνω ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους.

    Διαχωρισμός πινάκων Γενικής και Ειδικής Αγωγής.
    ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:13 | Σπυριδούλα

    Oι πίνακες αναπληρωτών ξεκλειδώνουν με βάση τον νόμο που ίσχυε μέχρι την έκδοση του 3848/2010 . Αναλυτικά ο νόμος είναι εδώ doe.gr/1nea/nomosanawro.pdf
    O νόμος αυτός έχει και το παρακάτω άρθρο:
    3. α. Από τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/4-10-2005 τ.Α΄) ορίζεται ότι η υπηρεσία αναπληρωτών και ωροµισθίων εκπαιδευτικών σε σχολικές µονάδες, που χαρακτηρίζονται κατά τις οικείες διατάξεις ως δυσπρόσιτες, λογίζεται από το σχολικό έτος 2002-2003 και εφεξής στο διπλάσιο για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών της παρ.5 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004.
    Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι ο νόμος διευκρινίζει :
    – H προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα μετράει στο διπλάσιο από το 2002 και μετά. Από το 2002 μέχρι το 2010 μετρούσαν κανονικά διπλάσια. Με βάση το παραπάνω άρθρο του νόμου, με το άνοιγμα των πινάκων αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014.
    ΑΥΤΑ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:13 | baso

    πρεπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!!
    Ζηταμε τα αυτονοητα!!!!
    Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:12 | Ελένη

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47.Η Προϋπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) πρέπει να προσμετράται εκεί οπού μπορούν οι εκπαιδευτικοί να κάνουν και μελλοντική χρήση όπως διορισμούς. αποσπάσεις και μεταθέσεις.Οι 70.50 δεν έχουν βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή.Το ζήτημα δεν είναι επί προσωπικού αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως πρέπει να κοιτάμε μπροστά και όχι σε ευκαιριακές προσλήψεις. Όλοι μας ελπίζουμε να μην είμαστε ες αεί αναπληρωτές.
    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ ΚΑΙ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ χαραχτεί μια νέα και ξεκάθαρη πορεία για όλους.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:11 | gio

    πρεπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!!
    Ζηταμε τα αυτονοητα!!!!
    Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:10 | ΜΑΡΙΑ Φ.

    Οι ρυθμισεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρεπει να μείνουν ως εχουν.
    ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:09 | an

    Πρέπει να προσμετράτε η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 στον πίνακα της γενικής όπου αντιστοιχεί το βασικό τους πτυχίο!!
    Ζηταμε τα αυτονοητα!!!!
    Να καταργηθεί άμεσα η παράγραφος 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:08 | ΙΩΑΝΝΑ Μ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
    Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
    ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!!!
    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:03 | ΣΟΦΙΑ

    ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ…ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ? ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ?
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΤΥΣΑΝ ΑΙΜΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ?ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ…ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ.
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΙΑ!!
    ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ!

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:03 | ΚΙΚΗ

    Διεκδικούμε τα αυτονόητα που παραγκωνίζονται με τις ρυθμίσεις των παραγράφων 2 και 4 του πολυνομοσχεδίου. Πώς είναι δυνατόν να μην δέχεστε την διπλή μοριοδότηση των συναδέλφων που υπηρέτησαν κάτω από αντίξοες συνθήκες σε δύσβατες περιοχές της Ελλάδας τα χρόνια της κρίσης (2010-2014) κ οι οποίοι είτε αναγκάστηκαν (αλλιώς θα αντιμετώπιζαν διετή αποκλεισμό από τον πίνακα) είτε επέλεξαν συνειδητά τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στηριζόμενοι στο νόμο Ν.3391/2005 άρθρο 9 παρ.3 ο οποίος παρέμενε σε ισχύ; Η ίδια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν πέρυσι υπέρμαχος της διπλής μοριοδότησης των δυσπρόσιτων και του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών.
    Κ έπειτα πώς ενώ το υπουργείο είχε ανάγκη κ καλούσε δασκάλους και νηπιαγωγούς με κάποια ειδίκευση (σεμινάριο,μεταπτυχιακό) να υπηρετήσουν τον ευαίσθητο κλάδο της παράλληλης στήριξης τώρα δεν θέλει να αναγνωρίσει την προϋπηρεσία τους στον κλάδο γενικής από όπου προέρχονται;

  • 28 Ιουνίου 2015, 12:02 | Δήμητρα

    Αξιότιμοι κύριοι του υπουργείου,
    η εκπαιδευτική κοινότητα από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η πρόθεση της κυβέρνησης να υλοποιηθεί η ρύθμιση του Άρθρου 47 της παραγράφου 4 βρίσκεται σε αναβρασμό και της έχουν γεννηθεί έντονες απορίες για το σκοπό αυτής της ρύθμισης.
    Δεν πρόκειται απλά για μια διοικητική ρύθμιση.Πρόκειται για συνέχεια αποδόμησης της εαε.Κανείς δεν περίμενε από μια κυβέρνηση που τονίζει τη συμπερίληψη να προβεί στο βίαιο διαχωρισμό της Ειδικής από τη Γενική Εκπαίδευση.Η εαε είναι μέσα στο σώμα της Γενικής Εκπαίδευσης και ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας με τη ρύθμιση σηματοδοτεί το πισωγύρισμα της εαε στο ιατρικό διαχωριστικό μοντέλο που έχει αποδειχτεί ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ότι έχει αποτύχει.
    Παρακαλείσθε αξιότιμοι κύριοι του υπουργείου να ελέγξετε με σύνεση και δικαιοσύνη από το πού εκπορεύεται ο σκοπός τούτης της ρύθμισης και τον «ποιον» εξυπηρετεί τελικά.’Εχει τη βεβαιότητα η εκπαιδευτική κοινότητα ότι θα σεβαστείτε τις ομόφωνες αποφάσεις της εκαπιδευτικής κοινότητας και της απόφασης της 84 ΓΣ της ΔΟΕ,του ανώτατου θεσμικό μας οργάνου!!!
    ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΚΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:59 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ,ΑΣΕΠ ΟΙ ΜΕΝ ,ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΙ ΔΕ….ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ?
    ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΟΧΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ…
    ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ!! ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:57 | Γεώργιος

    ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ της παρ. 4 του άρθρου 47. Κάθε διαχωρισμός της προϋπηρεσίας στη Γενική και την Ειδική είναι αντιεπιστημονικός, αντιπαιδαγωγικός και ενάντια σε κάθε εργατικό δίκαιο. Η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση και έπεται της Γενικής. Πώς μπορεί να πραγματωθεί η συμπερίληψη όταν γίνεται διαχωρισμός Ειδικής και Γενικής Αγωγής; Παγκόσμια πρωτοτυπία για άλλη μια φορά. Mετά τη μετονομασία των οργανικών θέσεων της Ειδικής Αγωγής σε ΠΕ 61, 71, επιχειρείται διαχωρισμός στην προϋπηρεσία. Aπαράδεκτο! Πρόκειται για φωτογραφικές ρυθμίσεις. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΩΡΑ!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:54 | Γιαννα

    Αναδημοσιεύση της απόφασης της ΔΟΕ η οποία ΕΠΙΚΥΡΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ι από 700 συναδέλφους με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης Συνέλευσης.Αρ. Πρωτ.1733Αθήνα 19/6/2015Θέμα: Ρυθμίσεις πολυνομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικώνΤο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου σε σχέση με τα θέματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών εκτιμά πως το πολυνομοσχέδιο πέρα από το άνοιγμα των πινάκων προϋπηρεσίας για το χρονικό διάστημα 2010 – 2014 που ικανοποιεί το αίτημα που έχει επανειλημμένα καταθέσει καθώς και τη μείωση της «ποινής» για τους αναπληρωτές που δεν αποδέχονται την τοποθέτησή τους στο τρέχον έτος, διαιωνίζει το καθεστώς κατακερματισμού ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών.Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων».Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο.Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την άρση των παραπάνω ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση της κάθε προϋπηρεσίας με ενιαίο τρόπο για όλους.Μέσα από τις εργασίες της 84ης Γ.Σ., ο Κλάδος θα τοποθετηθεί αναλυτικότερα επί του πολυνομοσχεδίου καθώς και επί όλων των μεγάλων ζητημάτων της εκπαίδευσης που η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. δείχνει να αγνοεί, με κυρίαρχο αυτό για την πραγματοποίηση μαζικών διορισμών που το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει επανειλημμένα τονίσει ότι αποτελεί τη μοναδική λύση για την αντιμετώπιση του ζητήματος των τεράστιων ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς στο δημόσιο σχολείο.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:52 | ΕΛΛΗ

    700 αντιπρόσωποι συλλόγων ανά την Ελλάδα καταψήφισαν την άδικη και παράνομη ρύθμιση της παραγράφου 4 για διαχωρισμό ειδικής και γενικής.
    Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία.
    Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς συγκεκριμένη ομάδα αναπληρωτών,που σε καμία περίπτωση δεν εκπροσωπεί το σύνολο των αναπληρωτών, μόνο αρνητικές σκέψεις φέρνει σε όλους μας..
    Ποιος θα δεχτεί να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει πουθενά;;
    Είμαστε εκπαιδευτικοί, είμαστε άνθρωποι, συμπεριφερθείτε μας ανάλογα και σταματήστε να μας προσβάλλετε!!
    Είναι απαράδεκτο και αντισυνταγματικό να διαχωρίζεται η Εκπαίδευση.Απόσυρση της παραγράφου 4 και πόσο μάλλον της μη αναδρομική της ισχύ!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:46 | ΜΙΝΑ

    Η κυβέρνηση της αριστεράς εκλέχθηκε για να στηρίζει την πλειοψηφία και την δημοκρατία. Τόσες φωνές των συλλόγων ανά την χώρα, της ΔΟΕ και των 600 αντιπροσώπων της, της ΟΛΜΕ, πρέπει επιτέλους να εισακουστούν από το Υπουργείο Παιδείας. Απόσυρση της παρ.2 και της παρ.4 του Πολυνομοσχεδίου άμεσα!Διπλασιασμός δυσπρόσιτων για ΟΛΑ τα έτη και αναγνώριση προυπηρεσίας ,50 και στον πίνακα γενικής. Όχι στους άδικους διαχωρισμούς!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:46 | Αναστασία

    Ασπάζομαι κι εγώ τη συγκεκριμένη άποψη.
    O Πρωθυπουργός ζήτησε από το λαό να αποφασίσει, και είπε ότι θα σεβαστεί το αποτέλεσμα της πλειοψηφίας.
    Το υπουργείο παιδείας υπολογίζει την πλειοψηφία;;;
    Το συνδικαλιστικό όργανο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η ΔΟΕ, αποφάσισε και ζητάει την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47.
    Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών μίλησε και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες και η λασπολογία δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα.
    ZHTAME THN ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:43 | thanos

    Να αναγνωριστεί ο στρατός στα μόρια των αντρων αναπληρωτων εκπαιδευτικων ώστε να μην έχουμε αδικιες. Ετσι θα γινετε πιο δικαιος υπουργέ. Επισης οχι στα διπλα μόρια που επιδιώκουν κατι δασκαλοι που κανουν λες και δεν ήξεραν οτι δεν μετρουν και πολλοι απο αυτους τους ειχα ακουσει να λενε δεν πειραζει ας παω το ξέρω οτι δεν μέτρουν.
    ΟΧΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ
    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:42 | Βασίλης Κανάκης

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:41 | ΟΛΓΑ

    Διαχωρισμός της προϋπηρεσίας δεν γινόταν ούτε την εποχή που οι αναπληρωτές καλούνταν για εργασία τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική εκπαίδευση και είχαν και δικαίωμα ΕΠΙΛΟΓΗΣ σε ποια σχολεία τελικά θα αποφασίσουν να εργαστούν! Και θα γίνει τώρα διαχωρισμός της προϋπηρεσίας τη στιγμή μάλιστα που όταν προσλαμβάνεσαι από τον ένα πίνακα διαγράφεσαι από τον άλλο αυτόματα και χωρίς να ερωτηθείς; Τη στιγμή που οι συνολικές προσλήψεις διασπώνται σε πολλές επιμέρους φάσεις και δεν γνωρίζεις καν ποια φάση, πότε και σε ποια δομή θα σε προσλάβει; Δηλαδή θα κρίνεται στην τύχη ένα τόσο σοβαρό ζήτημα για το που θα χρεωθεί τελικά η αποκτηθείσα προϋπηρεσία;ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:41 | Άννα

    ΑΡΘΡΟ 47 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4:
    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΦΟΔΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
    θΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΑΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΑΡΙΣΕ.

    ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΑΚΑΙΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΜΑΣ!!
    ΑΝΑΓΩΝΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:40 | Μάριος Πρέκας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:39 | Ελένη Τσ.

    Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:39 | ευαγγελια κ.

    Απαραδεκτο να γινει διαχωρισμος ειδικης κ γενικης. Κτνα μην πιαστει η προυπηρεσια μας.τοσο χρονια γιατι παλευουμε κ δουλευουμε;

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:39 | Δήμητρα Κανάκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:37 | thomas

    Oχι στα διπλα μορια. ΟΙ πινακες ηταν κλειδωμενοι ολοι ηξεραν οτι δεν μετρουσαν διπλα και οσοι πηγαν πηγαν τυχαια και επιδιωκουν τωρα πονηρα να προσπερασουν συναδελφους τους. ΚΥριε υπουργε κινειστε σε σωστη κατευθυνση και ετσι δεν θα δημιουργηθουν αδικιες.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:37 | Ντίνα

    Άμεση απόσυρση της παραγρ. 4 του άρθρου 47. Κανένας διαχωρισμός της προϋπηρεσίας στη Γενική και στην Ειδική. Είναι προφανές ότι, με μια πρόχειρη ανάγνωση των σχολίων της διαβούλευσης, το συγκεκριμένο άρθρο έχει προκαλέσει απορία και προβληματισμό για το ποιον εξυπηρετεί αυτή η ρύθμιση. Σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετεί τα μορφωτικά δικαιώματα των ΑΜΕΑ και δεν προασπίζει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αφού πρόκειται για προσφερθείσα προϋπηρεσία στους κλάδους ΠΕ 60 και ΠΕ 70. Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση. Το 2011 έγινε μετονομασία των οργανικών θέσεων Ειδικής Αγωγής σε ΠΕ 61 και ΠΕ 71.Τώρα επιχειρείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας στους αναπληρωτές. Άραγε υπάρχει σχέδιο να προχωρήσει και στους μόνιμους κάτι τέτοιο; ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:36 | ΜΙΧΑΕΛΛΑ

    Καιρος Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ να καταλαβει πως δεν πρεπει να κοιταει ο καθενας το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ εν οψει ενος διορισμου των 700-800 ευρω με αβεβαιο μελλον για τους δημοσιους υπαλληλους. Πρεπει να γινουν ΟΛΑ ΔΙΚΑΙΑ και με ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ.(α)ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ και ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ, β)αναπληρωτες ειδικης αγωγης γ)αναπληρωτες με προυπηρεσια απο ΙΔΙΩΤΙΚΑ σχολεια δ)αναπληρωτες που κοντευουν να παρουν συνταξη!)
    1)Δεν ειδα κανεναν της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ να γκρινιαζει ετσι οταν διοριστηκε απο ξεχωριστο πινακα ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΣΗ πολλων που παρεμειναν ανεργοι εξαιτιας τους, αρα επωφεληθηκε, τωρα γιατι ζηταει να προσμετρηθει η προυπηρεσια στον πινακα γενικης αγωγης???Ας δωσει ξεχωριστο ΑΣΕΠ οπως ειπε καποιος.
    2)Ειναι ΑΔΙΚΟ-αν οχι κατι αλλο- κι ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ NA TO KOYBENTIAZOYME ενας που εργαστηκε σε ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ή ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ σχολικη μοναδα με το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ(βενζινες,μετακινηση κτλ) που συνεπαγεται αυτο και τις ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ σε ξενο τοπο λογω καιρικων συνθηκων και δυσκολιας μετακινησης μακρια απο την οικογενεια του να χριζει ιδιας μεταχειρησης με καποιον που εφευγε απο το σπιτι του δεκα λεπτα πριν το μαθημα και ανεβοκατεβαινε στον τοπο του για ψωνια και χαλαρωση.Κι ολοι ξεραμε πως με ενα «χ» στο ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ειχαμε εξασφαλισει απομακρυσμενο σε αντιθεση με αυτο που εγραψαν πολλοι πως δεν ειχαν δυνατοτητα επιλογης.ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΟΥΣ ΜΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.Εγω δεν θα χαρω να φαω τη θεση καποιου που ηταν για παραδειγμα στη ΣΥΜΗ.Δεν θα εχω μουτρα να τον αντικρυσω γιατι ο μη διπλασιασμος για το 2010-2014 ΑΠΛΑ με συμφερει,το λεω εντιμα κι ειλικρινα
    3)Η προυπηρεσια απο ιδιωτικα να μετρησει σε ξεχωριστο πινακα για τα ιδιωτικα σχολεια.Πως μπηκαν ξαφνικα σφηνα τοσα ατομα?Μας δουλευε η προηγουμενη κυβερνηση?Ας αναγνωριστει κι η διδακτικη προυπηρεσια στα φροντιστηρια να αποτελειωθουν ολα.
    4)ΝΑΙ στην προσμετρηση των μοριων του ΑΣΕΠ 2006 και 2008.ΝΑΙ στην παλαιοτητα χρονου κτησης πτυχιου.
    ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ για να μην αδειασουν τα σχολεια και κλεισουν.Ποιος θα ξαναδειξει εμπιστοσυνη μετα να ξαναπαει?Σας συμφερει-οσοι ειστε αντιθετοι στον διπλασιασμο- να κλεισουν?
    ΜΗΝ ΣΚΑΛΙΖΕΤΕ ΝΟΜΟΥΣ!!!ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΑΣ!!!
    Εξακολουθω να εμπιστευομαι την κυβερνηση που ψηφισα κι ας μην μας τα ειπαν καλα με το νεο σχεδιο-δεν ξερω τι πιεσεις δεχτηκαν απο αλλους,ας μη βιαζομαστε να τους κρινουμε- και να γινουν ΟΛΑ ΔΙΚΑΙΑ. Ειχαν πει θα δωσουν προτεραιοτητα στον τομεα υγειας και την παιδεια.Ας γινει κι ας υπολειτουργησει ενας λιγοτερο σημαντικος τομεας του δημοσιου.ΟΧΙ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.Αυτο επιτασσει εξαλου η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,οπως ελεγε η κυβερνηση χτες στη βουλη για το δημοψηφισμα.Θα περιμενω ΔΙΚΑΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ που να ικανοποιουν τα δικαια αιτηματα ΟΛΩΝ των συναδελφων μου και να παραμεινουν τα ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ κι οι συναδελφοι ΨΥΧΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟΙ!!!Αρκετα μας παιξανε κατι νομοι Διαμαντοπουλου κι αλλοι με τις παλιες κυβερνησεις.Αυτα χρεωνομαστε ακομα.Ας σταματησει αυτο επιτελους στα νοσοκομεια και την παιδεια.Θελουμε την υγεια μας και σκεπτομενους-μορφωμενους νεους
    Με εκτιμηση. Αναπληρωτρια μαθηματικος.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:36 | ντινα

    Oχι στα διπλα μορια. ΟΙ πινακες ηταν κλειδωμενοι ολοι ηξεραν οτι δεν μετρουσαν διπλα και οσοι πηγαν πηγαν τυχαια και επιδιωκουν τωρα πονηρα να προσπερασουν συναδελφους τους. ΚΥριε υπουργε κινειστε σε σωστη κατευθυνση και ετσι δεν θα δημιουργηθουν αδικιες. Φιλος μου εκανε περυσι βελτιωση απο δυσπροσιτο διοτι γνωριζε οτι δεν μετρουν διπλα τα μορια. Αυτος ηταν κουτος και οι της πρωτοβουλιας το ηξεραν? Πονηρες συμπεριφορες. ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:36 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
    Συνάδελφοι οι κλάδοι είναι αλληλένδετοι, είναι αναπόσπαστο κομμάτι ο ένας του άλλου και πρέπει να συνυπάρχουν και όχι να αποκόπτονται τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επιστημονικό επίπεδο, προς όφελος κυρίως της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας με την οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Με βάση το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο όμως, και άλλα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν κινδυνεύει κάτι τέτοιο να γίνει πράξη.
    Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60. Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
    Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
    Δεν υφίσταται λοιπόν το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.
    Το θέμα των αντιδράσεων δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπαν ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.
    Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια.
    Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία σε δομές της Ειδικής αγωγής.
    Προτείνουμε λοιπόν να προστεθεί κάτω από αυτό ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο: « Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
    1. Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
    2. Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
    3. Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:34 | Χρύσα

    Η κυβέρνηση όπως κάθε κυβέρνηση της Αριστεράς θα πρέπει να σταθεί στην ενίσχυση της δημόσιας και ΔΩΡΕΑΝ Παιδείας.

    ΟΧΙ στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ .50 στην ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, όχι στα αγορασμένα πτυχία.

    ΟΧΙ στα παραθυράκια (σεμινάρια κ.τ.λ), αποκλείοντας έτσι χιλιάδες συναδέλφους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα από την ΓΕΝΙΚΗ εκπαίδευση.

    ΝΑΙ στον διαχωρισμό της ΓΕΝΙΚΗΣ και της ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:33 | Bασίλης

    Πώς είναι δυνατό να υπάρχει τέτοια ρύθμιση στο πολυνομοσχέδιο;;;
    Πού βασίζεται;;
    Είναι αρκετή μια πανάγνωση των σχολίων της διαβούλευσης για να στοιχειοθετηθεί ΜΕ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ότι είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.
    ΠΑΡΑΚΟΥΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ.ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΜΕ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:32 | Rena

    Oι παράγραφοι 2 και 4 του άρθρου 47 επιβάλλεται στα πλαίσια της δικαιοσύνης να αποσυρθούν. Δεν χρειάζεται να επαναλάβω τα βάσιμα επιχειρήματα που στηρίζονται σε νόμους που έχουν αναφερθεί στα αμέτρητα σχόλια παραπάνω και συνηγορούν με αυτή την άποψη. Εφαρμόστε την ισονομία στους εκπαιδευτικούς αναπληρωτές και καταδικάστε τις άδικες διακρίσεις που δημιουργούνται μεταξύ τους με αυτές τις ρυθμίσεις.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:31 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΔΑΓΓΑΣ

    Συμφωνώ απολύτως!
    Είναι δυνατόν να ακούγεται από άτομα του Υπουργείου ότι η ΔΟΕ στην αρχή έλεγε άλλα και να μην σέβεται την ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της ΔΟΕ που επικυρώθηκε πανηγυρικά από την 84η ΓΣ της από 700 άτομα;;; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ;;;
    • Είναι δυνατόν να υποστηρίζετε τα συμφεροντολογικά επιχειρήματα μιας μικρής ομαδούλας έναντι των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ επιχειρημάτων των ΠΕ70.50;;;
    • Καταλήγοντας να πω ότι όποιος θέλει βρίσκει τρόπους και όποιος δεν θέλει βρίσκει δικαιολογίες…… κι εσείς βρίσκετε συνέχεια ανούσιες δικαιολογίες να εξοβελίσετε τους πε70.50 ενώ βρίσκετε συνέχεια τρόπους να υποστηρίξετε τα συμφέροντα συγκεκριμένων γνωστών σας ατόμων.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:30 | ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΕ70.50

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50

    Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60. Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50. Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
    Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.

    Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.

    Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια.

    Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία στην παράλληλη στήριξη.

    Όταν λοιπόν τρέχει το σύστημα στον πίνακα 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με την κατάταξη τους αλλά που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.

    Προτείνουμε την εξής προσθήκη από κάτω

    1. Κουτάκι προς επιλογή
    Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία

    2. Κουτάκι προς επιλογή
    Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία

    3. Κουτάκι προς επιλογή
    Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
    4. Διαθέτω πιστοποίηση στη νοηματική
    5. Διαθέτω πιστοποίηση στο braille
    6. Έχω ποσοστό αναπηρίας

    Όταν τρέχουν οι προσλήψεις στον πίνακα γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει την παράλληλη στήριξη.

    Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. π.χ. 100 οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία και διδακτορικό, εάν θέλετε κι άλλα, ιεραρχικά αναπηρία και μεταπτυχιακό και τέλος αναπηρία και σεμινάριο.

    Στη συνέχεια θέλετε να επιλέξετε κάποιους χωρίς αναπηρία π.χ. 400. Τρέχει το σύστημα ελέγχοντας τα άτομα που έχουν επιλέξει παράλληλη στήριξη και διδακτορικό στην ΕΑΕ ή σχολική ψυχολογία, εάν χρειαστεί και άλλους μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σχολική Ψυχολογία και τέλος σεμινάριο.

    Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ στην παράλληλη στήριξη”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.

    Οπότε οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70, αφού με βάση το βασικό μας πτυχίο διοριζόμαστε και αυτοί είναι και οι νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
    ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:29 | Φωτεινή Κανάκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:28 | MAPIA M.

    Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία και δεν παίζουμε σε διπλό ταμπλό καθώς η προϋπηρεσία στον πίνακα πε70.50 είναι προσωρινή και μόνο για την κατάταξη μεταξύ των πε70.50 και χωρίς ισότιμη κατάταξη με τους πε71, αφού αυτοί προηγούνται και σε λίγα χρόνια θα επαρκούν κι εμείς θα εξαφανιστούμε από την ειδική μαζί με την προϋπηρεσία μας η οποία θα εξαφανιστεί κι αυτή!!! ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:28 | Ειρήνη

    Ζητούμε τα αυτονόητα σύμφωνα πάντα με τη νομοθεσία!
    1)Η προϋπηρεσία ενός αναπληρωτή ΠΕ70 ή ΠΕ60 προσμετράται πάντα στον κλάδο που προσφέρθηκε(κλάδος=ΠΕ70 ή ΠΕ60) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο τον πίνακα πρόσληψης(γενικής-ειδικής). Δηλαδή οι ΠΕ70.50/ΠΕ60.50 θα πρέπει να έχουν την προϋπηρεσία τους και στους 2 πίνακες(γενικής και ειδικής) γιατί ο κλάδος που ανήκουν είναι ΠΕ70/ΠΕ60 αντίστοιχα.
    Αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014 με το άνοιγμα των πινάκων. ΑΥΤΑ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.
    2)H προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα μετράει στο διπλάσιο απο το 2002 και μετά.Απο το 2002 μέχρι το 2010 μετρούσαν κανονικά διπλάσια, αυτό πρέπει να γίνει και για το διάστημα 2010-2014
    Για να υπάρξει ισονομία και δικαιοσύνη θα πρέπει να εφαρμοστούν όλα τα άρθρα του νόμου, που εφαρμόζει το υπουργείο για να ξεκλειδώσει τους πίνακες αναπληρωτών.

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:27 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=xdxk_CTg_o8
    » Δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβάμαι. Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι »
    Δεν σε φοβάμαι, έχω στα στήθια μου τους στίχους του Σεφέρη, έχω του Γκάτσου την Αμοργό, έχω τον Κάλβο, τον Σολωμό.
    Δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες, φύγε Μελίνα. Έχω έναν ήλιο φυλαχτό απ’ τη Βεργίνα.
    Έχω τον Όλυμπο, τον Υμηττό, το Παλαμίδι, την κυρά της Ρω.
    Δεν σε φοβάμαι… Δεν σε φοβάμαι, δεν σε φοβάμαι…
    Με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.
    Δεν σε φοβάμαι κι ας μου λες φύγε σου λέω. Έχω μια θάλασσα αγάπες στο Αιγαίο. Έχω στη Κρήτη ένα Θεό, ένα ακρωτήρι κι ένα σταυρό.
    Δεν σε φοβάμαι … Δε σε φοβάμαι κι ας μου λες φύγε απ’ τη μέση, έχω ένα δέντρο στην Επίδαυρο φυτέψει, έχω μια ορχήστρα κι ένα βωμό, έχω τον λόγο μου τον τραγικό. Δε σε φοβάμαι …

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:25 | Σόνια

    Απάραδεκτη η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
    Μια ρύθμιση που είναι εμφανέστατο ότι εξυπηρετεί μια ομάδα αναπληρωτών και δε βασίζεται σε κανένα επιστημονικό,παιδαγωγικό επιχείρημα !
    ΆΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ !

  • 28 Ιουνίου 2015, 11:23 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ Μ.

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50

    Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60. Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50. Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
    Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.

    Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.

    Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια.

    Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία στην παράλληλη στήριξη.

    Όταν λοιπόν τρέχει το σύστημα στον πίνακα 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με την κατάταξη τους αλλά που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.

    Προτείνουμε την εξής προσθήκη από κάτω

    1. Κουτάκι προς επιλογή
    Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία

    2. Κουτάκι προς επιλογή
    Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία

    3. Κουτάκι προς επιλογή
    Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
    4. Διαθέτω πιστοποίηση στη νοηματική
    5. Διαθέτω πιστοποίηση στο braille
    6. Έχω ποσοστό αναπηρίας

    Όταν τρέχουν οι προσλήψεις στον πίνακα γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει την παράλληλη στήριξη.

    Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. π.χ. 100 οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία και διδακτορικό, εάν θέλετε κι άλλα, ιεραρχικά αναπηρία και μεταπτυχιακό και τέλος αναπηρία και σεμινάριο.

    Στη συνέχεια θέλετε να επιλέξετε κάποιους χωρίς αναπηρία π.χ. 400. Τρέχει το σύστημα ελέγχοντας τα άτομα που έχουν επιλέξει παράλληλη στήριξη και διδακτορικό στην ΕΑΕ ή σχολική ψυχολογία, εάν χρειαστεί και άλλους μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σχολική Ψυχολογία και τέλος σεμινάριο.

    Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ στην παράλληλη στήριξη”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.

    Οπότε οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70, αφού με βάση το βασικό μας πτυχίο διοριζόμαστε και αυτοί είναι και οι νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
    ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!