1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Ανεπίτρεπτη αυτή η ρύθμιση του με τα δυσπρόσιτα (παρ.2 αρθρο 47) που προτείνετε να μην μοριοδοτηθούν διπλά την τετραετία 2010-4 όπως ίσχυε πριν το 2010 αλλά και μετά..Με ποια λογική βάση το υπουργείο Παιδείας εισηγείται κάτι τέτοιο και διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς βάσει χρονικής περιόδου;! Όλοι, υπό τις ίδιες συνθήκες που βρήκαν στις δύσβατες σχολικές μονάδες, δίδαξαν και στάθηκαν άξιοι στην τοποθέτηση τους εκεί ακόμη κ αν για κάποιους δεν ήταν από επιλογή,τότε ήταν αναγκαστικά λόγω αποκλεισμού από τον πίνακα για τα επόμενα 2 έτη.Δεν είναι άδικο να μην αναγνωριστεί το έργο τους σε κάθε απομονωμένη σχολική μονάδα της πατρίδας μας;Έπειτα, στα πλαίσια της δημοκρατίας που πρεσβεύει η τωρινή αριστερή κυβέρνηση, πρέπει να εισακουστεί το σύνολο και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και των συλλόγων, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΣΑΤΕΑ κ.α.Ζητούμε από εσάς το αυτονόητο,να τηρήσετε τη νομοθεσία που ίσχυε για τα δυσπρόσιτα χωρίς διαχωρισμούς, βάλτε ένα τέλος στη ματαίωση που βιώνουν 5 χρόνια τώρα χιλιάδες αναπληρωτές που με μια βαλίτσα εργάζονται οπουδήποτε χωρίς να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους.
Θεωρώ μεγάλη αδικία να μην συμπεριλαμβάνεται το τμήμα ΤΕΙ ΓΕΩΠΕ Δυτικής Μακεδονίας στην ενεργό λίστα αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ.Η ειδικότητα είναι ΠΕ1822.Ενώ υπάρχει στην ΑΣΠΑΙΤΕ και πολλοί απόφοιτοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια δεν ζητήται η ειδικότητα ποτέ, γιατί?
Είναι ανώτατη σχολή του Ελληνικού κράτους και οι απόφοιτοι δεν μπορούν να δουλέψουν ως αναπληρωτές, σε αντίθεση με άλλες ειδικότητες θέατρο , χορό, μουσικοί οι οποίοι δουλεύουν ως αναπληρωτές στην εκπαίδευση και πολλές φορές με κατώτερα ακαδημαικά πτυχία.Τα ξένα πτυχία έχουν δικαίωμα στην απασχόληση στη εκπαίδευση σε αντίθεση με το Ελληνικό τμήμα ΤΕΙ ΓΕΩΠΕ!
Πιστεύω ότι η περιβαλλοντική παιδεία είναι απαραίτητη στην Εκπαίδευση.Γίνεται λόγος για ΧΥΤΑ,ΧΥΔΥ,ΧΑΔΑ,ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, αιολική και ηλιακή ενέργεια ώστε να μπορέσει η Ελλάδα να διαχειριστεί ορθά τα απορρίμματα και τις φυσικές πηγές που κατέχει.Ακόμα και να υλοποιηθούν όλα αυτά χωρίς την περιβαλλοντική εκπαίδευση είναι ανούσια.
Ευελπιστώ να δοθεί η δυνατότητα για τους ΠΕ1822 να εργαστούν ως αναπληρωτές έστω και σε περιορισμένο αριθμό για να υπάρχει ισοτιμία μεταξύ των Ελλήνων πτυχιούχων.Επίσης,στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για μόνιμο προσωπικό εκπαιδευτικών ελπίζω να υπάρχει και η ΠΕ1822.
Ευχαριστώ,
Μαρία
Όσον αφορά τη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες Γενικής και Ειδικής για τους ΠΕ60(.50) και ΠΕ70(.50), θεωρώ ότι είναι άδικο να μην μετράει και στους 2. Τα μεταπτυχιακά που κατέχουν αυτά τα παιδιά είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας ενώ τα του εξωτερικού είναι αναγνωρισμένα από τον ΔΟΑΤΑΠ. Θεωρώ ότι δε μπορούμε να βασιζόμαστε σε καφενειακού επιπέδου συζητήσεις είναι αγορασμένα, είναι χαβαλέ κτλ. γιατί με αυτή τη λογική μπορούμε να αποδομήσουμε τα πάντα.Επίσης η λογική εσείς είχατε και πληρώσατε ενός εμείς όχι δεν τη κρίνω ορθή σαν δικαιολογία μιας και υπάρχουν πολλά δωρεάν μεταπτυχιακά στην Ελλάδα(και Ειδικής Αγωγής). Από κει και πέρα πιστεύω ότι η προϋπηρεσία αποτελεί μια αναγνώριση της παιδαγωγικής εμπειρίας των εκπαιδευτικών. Πάνω από όλα είναι παιδαγωγοί και μετά όλα τα υπόλοιπα. Παιδαγωγική εμπειρία παίρνεις στην Ειδική Αγωγή, παιδαγωγική εμπειρία και στη Γενική. Εξάλλου τα αναλυτικά προγράμματα είναι τα ίδια. Δηλαδή στο πίνακα Ειδικής θα έχουν τα παιδιά 20 μήνες προϋπηρεσίας(παιδαγωγικής εμπειρίας δηλαδή) και στο πίνακα Γενικής θα είναι άπειροι δάσκαλοι που δεν έχουν μπει σε τάξη; Συγγνώμη αλλά εμένα δε μου ακούγεται λογικό.
Τέλος δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείτε «μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης». Τι θα πει «μπορεί»; Ανευθυνότητα και επιπολαιότητα σε όλο της το μεγαλείο.ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΟΥΤΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ.
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!
Η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50/70.50 πρέπει να προσμετραται στον κλάδο τους.
Οτιδήποτε διαφορετικό αποτελεί εμπαιγμό στους κόπους και τις γνώσεις των εν λόγω εκπαιδευτικών!!
Τώρα απόσυρση της παραγ. 4 για την μη προσμέτρηση των εκπαιδευτικών 0.50 και μάλιστα αναδρομικά. Καταπατούνται με αυτόν τον τρόπο τα εργασιακά δικαιώματα και θεωρείτε αντισυνταγματικό.
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές κλήθηκαν να εργαστούν από την ίδια την πολιτεία.
Η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50/70.50 πρέπει να πάει στον κλάδο τους και να μην υποτιμηθεί το βασικό τους πτυχίο!!
Οτιδήποτε διαφορετικό αποτελεί εμπαιγμό στους κόπους και τις γνώσεις των εν λόγω εκπαιδευτικών!!
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ!
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙ ΔΙΑΠΡΑΤΕΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΒΑΡΩΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΡΑ!ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ!
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47!
ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ!
Στηρίζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ. Καταργηση της απαραδεκτης ποσοστωσης. Οποιος θελει να δουλεψει στην ειδικη αγωγη ας παει να σπουδασει σε ενα τμημα ειδικης αγωγης κ να αποκτησει βασικο πτυχιο
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ! Αναγνώριση της προυπηρεσίας αναδρομκά αλλά και στο μέλλον!
Ναι στην απόσυρση της παρ. 4 για τους εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής και προσμέτρηση των δυσπρόσιτων του 2010-2014. Συμφωνώ με ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΣΑΤΕΑ και με τους δεκάδες εκπαιδευτικούς συλλόγους
Τώρα απόσυρση της παραγ. 4 για την μη προσμέτρηση των εκπαιδευτικών 0.50 και μάλιστα αναδρομικά. Καταπατούνται με αυτόν τον τρόπο τα εργασιακά δικαιώματα. Ίσα δικαιώματα με τους μόνιμους.
Απόσυρση της παρ.4 και ναι στην προσμέτρηση του και στους δυο πίνακες. Γιατί να αλλάξει τώρα αυτό που ίσχυε για τους εκπαιδευτικούς. Η ΣΑΤΕΑ, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ και δεκάδες σύλλογοι υποστηρίζουν το ίδιο με ορθά επιχειρήματα.
Να προσμετραται κανονικα η προυπηρεσια των αναπληρωτων που δουλευουν στην ειδικη ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ και στον πινακα αναπληρωτων ΓΕΝΙΚΗΣ. Πρωτακουστη και πρωτοφανης αυτη η παραβιαση των εργασιακων δικαωματων. Η προυπηρεσια να ακολουθει τον επαιδευτικο!!!!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60.
Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια. Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία στην παράλληλη στήριξη.Όταν λοιπόν τρέχει το σύστημα στον πίνακα 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με την κατάταξη τους αλλά που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Προτείνουμε την εξής προσθήκη από κάτω1. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία2. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία3. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Διαθέτω πιστοποίηση στη νοηματική
5. Διαθέτω πιστοποίηση στο braille
6. Έχω ποσοστό αναπηρίαςΌταν τρέχουν οι προσλήψεις στον πίνακα γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει την παράλληλη στήριξη. Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. π.χ. 100 οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία και διδακτορικό, εάν θέλετε κι άλλα, ιεραρχικά αναπηρία και μεταπτυχιακό και τέλος αναπηρία και σεμινάριο.Στη συνέχεια θέλετε να επιλέξετε κάποιους χωρίς αναπηρία π.χ. 400. Τρέχει το σύστημα ελέγχοντας τα άτομα που έχουν επιλέξει παράλληλη στήριξη και διδακτορικό στην ΕΑΕ ή σχολική ψυχολογία, εάν χρειαστεί και άλλους μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σχολική Ψυχολογία και τέλος σεμινάριο. Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ στην παράλληλη στήριξη”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.Οπότε οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70, αφού με βάση το βασικό μας πτυχίο διοριζόμαστε και αυτοί είναι και οι νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
Απόσυρση της παρ.2 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου γιατί αδικεί τους αναπληρωτές οι οποίοι είτε από επιλογή είτε αναγκαστικά προσέφεραν το εκπαιδευτικό τους καθήκον κάτω από δύσκολες συνθήκες σε διάφορες δύσβατες περιοχές της χώρας μας τα χρόνια της οικονομικής κρίσης κ αστάθειας 2010-2014. Πρέπει να ανταμειφθούν όλοι το ίδιο ανεξαρτήτως χρονικής περιόδου,είναι το αίτημα της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών αλλά κ μεγάλων συλλόγων και έχετε ηθικό χρέος να το λάβετε υπόψιν καθώς στηρίζεται σε λογικά επιχειρήματα και στο νόμο Ν.3391/2005 άρθρο 9 παρ.3 για τον διπλασιασμό δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων. Όχι στην άδικη κατηγοριοποίηση των αναπληρωτών.. αναπληρωτές που προσδοκούσαν το άνοιγμα των πινάκων για την δίκαιη προσμέτρηση των μορίων τους,μην τους ακυρώνετε τώρα!
Σχετικά με τους ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50. Πως είναι δυνατόν να μην προσμετράται η προϋπηρεσία που αποκτήσαμε σε δημόσια σχολεία σε όλες τις γωνιές της χώρας? Διαχωρίζετε την ειδική από τη γενική αγωγή? Πουθενά στον κόσμο δεν συμβαίνει αυτός ο διαχωρισμός. Ποιος θα δηλώσει να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση γνωρίζοντας ότι η προϋπηρεσία του δε θα μετράει? Παλέψαμε ν αποκτήσουμε προσόντα με μεγάλο προσωπικό αγώνα, κόπο και κόστος και όχι έτσι όπως μας κατηγορούν οι «συνάδελφοι». Έφτασε η ώρα που τα προσόντα που αποκτήσαμε θεωρούνται μειονέκτημα. Δεν κάναμε κάτι παράνομο. Ο νόμος μας επέτρεπε να το κάνουμε και έρχεται αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και μας καταδικάζει σε ανεργία χωρίς να σκεφτεί τις συνέπειες στη ζωή τόσων ανθρώπων. Πολλοί έχουμε δώσει ΑΣΕΠ και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Το πτυχίο μας είναι ΠΕ 60 και 70. Το .50 αναγνώριζε μέχρι τώρα τα επιπλέον προσόντα μας. Είναι άδικο και αντισυνταγματικό. Απαιτούμε δικαίωση και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας και στον πίνακα της γενικής με αναδρομική ισχύ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
-Καμία πρόταξη των ΠΕ61/71 στον πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ. Η ειδική αγωγή είναι προέκταση της γενικής, δεν είναι επιστήμη από μόνη της και δεν δικαιολογεί βασικό πτυχίο. Ακόμη και στο εξωτερικό, όπου αυτό υπάρχει, προϋπόθεση για να δουλέψει κάποιος ως ειδικός παιδαγωγός, είναι η πρότερη κτίση βασικού πτυχίου δασκάλου/νηπιαγωγού.
-Αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60.
Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια. Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία στην παράλληλη στήριξη.Όταν λοιπόν τρέχει το σύστημα στον πίνακα 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με την κατάταξη τους αλλά που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι
.Προτείνουμε την εξής προσθήκη από κάτω1. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία2. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία3. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Διαθέτω πιστοποίηση στη νοηματική
5. Διαθέτω πιστοποίηση στο braille
6. Έχω ποσοστό αναπηρίαςΌταν τρέχουν οι προσλήψεις στον πίνακα γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει την παράλληλη στήριξη. Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. π.χ. 100 οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία και διδακτορικό, εάν θέλετε κι άλλα, ιεραρχικά αναπηρία και μεταπτυχιακό και τέλος αναπηρία και σεμινάριο.Στη συνέχεια θέλετε να επιλέξετε κάποιους χωρίς αναπηρία π.χ. 400. Τρέχει το σύστημα ελέγχοντας τα άτομα που έχουν επιλέξει παράλληλη στήριξη και διδακτορικό στην ΕΑΕ ή σχολική ψυχολογία, εάν χρειαστεί και άλλους μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σχολική Ψυχολογία και τέλος σεμινάριο. Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ στην παράλληλη στήριξη”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.Οπότε οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70, αφού με βάση το βασικό μας πτυχίο διοριζόμαστε και αυτοί είναι και οι νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60.
Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια. Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία στην παράλληλη στήριξη.Όταν λοιπόν τρέχει το σύστημα στον πίνακα 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με την κατάταξη τους αλλά που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Προτείνουμε την εξής προσθήκη από κάτω1. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία2. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία3. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Διαθέτω πιστοποίηση στη νοηματική
5. Διαθέτω πιστοποίηση στο braille
6. Έχω ποσοστό αναπηρίαςΌταν τρέχουν οι προσλήψεις στον πίνακα γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει την παράλληλη στήριξη. Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. π.χ. 100 οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία και διδακτορικό, εάν θέλετε κι άλλα, ιεραρχικά αναπηρία και μεταπτυχιακό και τέλος αναπηρία και σεμινάριο.Στη συνέχεια θέλετε να επιλέξετε κάποιους χωρίς αναπηρία π.χ. 400. Τρέχει το σύστημα ελέγχοντας τα άτομα που έχουν επιλέξει παράλληλη στήριξη και διδακτορικό στην ΕΑΕ ή σχολική ψυχολογία, εάν χρειαστεί και άλλους μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σχολική Ψυχολογία και τέλος σεμινάριο. Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ στην παράλληλη στήριξη”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.Οπότε οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70, αφού με βάση το βασικό μας πτυχίο διοριζόμαστε και αυτοί είναι και οι νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
Διαφωνώ με τον διαχωρισμό που γίνεται από το άρθρο 47 στις επετηρίδες γενικής και ειδικής εκπαίδευσης. Τα μόρια όσων συμμετέχουν στις επετηρίδες ειδικής εκπαίδευσης πρέπει να προσμετρώνται και στις επετηρίδες της γενικής.
Από εκείνους που λένε ότι θα ήταν διαφορετικές οι επιλογές τους, αν γνώριζαν ότι θα μετρούσε ο διπλασιασμός των μορίων στα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010-2014 πόσοι είναι αυτοί που πήγαν φέτος???? Ψάξτε να βρείτε την σειρά τούς στους πίνακες, ΝΑι στο διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010-2014,αφού θέλετε το άνοιγμα των πινάκων κάντε το για όλα και όχι επιλεκτικά, αλλιώς μην το κάνετε και καθόλου,ανοίξτε από 2014 και μετά.
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να καταθέσω τις απόψεις μου, οι οποίες είναι οι εξής:
1) όλες οι επιτυχίες ΑΣΕΠ να μοριοδοτούνται στους πίνακες (κι όχι μόνο η τελευταία ή οι δύο τελευταίες). Υπάρχουν άτομα που ακολούθησαν το Νόμο, έδωσαν ΑΣΕΠ 3 και 4 φορές, πέτυχαν και αντί να εξαργυρώσουν αυτήν τους την επιτυχία με προϋπηρεσία, εξακολουθούν να είναι άνεργοι.
2) ο διαχωρισμός πινάκων ειδικής και γενικής είναι δίκαιος. Τα κριτήρια πρόσληψης είναι διαφορετικά και θα αδικηθούν άτομα που έδωσαν ΑΣΕΠ, εργάστηκαν στη γενική αγωγή και θα τους προσπεράσουν εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν στην ειδική (με ένα σεμινάριο 400 ωρών).
3) τα τυπικά προσόντα (μετ/κά, διδ/κά) πρέπει να προσμετρούνται στους πίνακες γενικής αγωγής. Δεν γίνεται να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά (στην ειδική αγωγή τα αντίστοιχα προσόντα παίρνουν μόρια).
Ευχαριστώ πολύ.
Σταματήστε επιτέλους να λέτε ότι όποιοι πήγαν στα δυσπρόσιτα πήγαν εκεί τυχαία. Δεν στηρίζεται πουθενά αυτό το επιχείρημα. Όσοι πήγαν το έκαναν συνειδητά.
Όσοι πάλι δεν πήγαν το επέλεξαν κι αυτοί συνειδητά γιατί βολεύτηκαν σε ένα κλειδωμένο πίνακα και δούλευαν 10 λεπτάκια από το σπίτι τους.
Δεν θα να σχολιάσω τα λόγια κανενός γιατί δεν υπάρχει κανένα νόημα.
Κύριε υπουργέ βλέποντας μόνο το πλήθος των μηνυμάτων που συγκέντρωσε το εν λόγω άρθρο καταλαβαίνετε ότι «κάτι δεν πάει καλά» .
Δεν μπορείτε να διαχωρίζετε κατ΄αυτό τον τρόπο τους αναπληρωτές. Γιατί αυτοί που υπηρέτησαν στα δυσπρόσιτα να μην ανταμειφθούν με τον ίδιο τρόπο όπως και οι υπόλοιποι από τη στιγμή που όταν κάναμε τα χαρτιά μας ο νόμος που αφορούσε το διπλασιασμό στα δυσπρόσιτα δεν είχε καταργηθεί αλλά είχε παγώσει μαζί με την πραγματική προυπηρεσία; Γιατί αμείβετε αυτούς που δούλευαν δίπλα στο σπίτι τους και θέλουν να εξακολουθούν να δουλεύουν εκεί ενώ αδικείτε κατάφωρα αυτούς που τόσα χρόνια άνοιγαν τα ακριτικά σχολεία ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα βρεθούν κοντά στην οικογένειά τους; Δεν μπορείτε να μας δίνετε διαφορετικά μόρια από τη στιγμή που υπηρετήσαμε στα ίδια σχολεία και προσφέραμε την ίδια δουλειά. Και επιπλέον θα το ξαναπώ: Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα δεν είχε καταργηθεί.
Δεν ακούτε τις αποφάσεις που έχουν βγάλει τα συνδικαλιστικά μας όργανα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ!!!Αντιθέτως ακούτε τις προτάσεις μερικών οι οποίοι έχουν συμφέρον από το μη διπλασιασμό των δυσπρόσιτων. Όσοι πήγαμε στα δυσπρόσιτα το κάναμε συνειδητά , δεν είμαστε οι τελευταίοι του πίνακα και ζητάμε επιτέλους την ηθικ’ή δικαίωση που εδώ και 5 χρόνια δεν έχει έρθει ποτέ.
Δεν μπορείτε να μας χωρίσετε σε τρεις κατηγορίες:
άλλη μοριοδότηση πριν το 2010, άλλη το 2010-2014 κι άλλη το 2015. Ιδια μοριοδότηση για όλους από τη στιγμή που υπήρχε νόμος. Η ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. Οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση απλά προσπαθεί να βολέψει μερικούς. Τα δυσπρόσιτα ήταν , είναι και θα είναι δυσπρόσιτα και αυτοί που πήγαν εκεί είχαν τα ίδια προσόντα με όλους τους υπόλοιπους που δούλεψαν στα αστικά κέντρα. Δεν είναι δίκαιο να μας αμείβετε διαφορετικά δεν το βλέπετε;;;Διαφορετικη μοριοδότηση είναι καταστρατήγηση της ισονομίας από τη στιγμή που δουλέψαμε στο ίδιο σχολείο, κάτω από τις ίδιες συνθήκες , με τον ίδιο μισθό και ακολουθώντας ισχύοντα νόμο του κράτους.
Ευχαριστώ
ενιαια εκπαιδευση τι σημαινει? καταπατηση των δικαιωματων και των προσπαθειων των χιλιαδων αναπληρωτων? στο ονομα της θα καταπατηθουν οι νομοι και τα δικαιωματα? λυπομαστε πολυ αν αποσυρετε τις ρυθμισεις. οι συνεπειες θα ειναι για ολους..
Διαβάζω τα σχόλια μερικών που μιλάνε για καταστρατήγηση της ισότητας αν μετρήσουν διπλά τα δυσπρόσιτα για τις χρονιές 2010-2014. Πραγματικά είμαστε σοβαροί; Δεν ξέρατε ότι κάποια στιγμή θα άνοιγαν οι πίνακες; Είπε κανένας ότι αν ανοίξουν δεν θα μετράνε τα δυσπρόσιτα σχολεία; ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. Στα ίδια σχολεία δουλέψαμε, τις ίδιες δυσκολίες αντιμετωπίσαμε και απαιτούμε δικαίωση έστω και καθυστερημένα. Δεν μπορείτε να μας στερήσετε και να μας κλέψετε τίποτα από αυτά που δουλέψαμε. ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να καταργεί τα δυσπρόσιτα αυτές τις 5 χρονιές που δουλεύουμε.
Ανοίγετε τους ΄πίνακες κατά το πώς σας βολεύει εσάς κι όχι βασιζόμενοι στους νόμους τους κράτους και στη θέληση των εκπαιδευτικών έτσι όπως αποτυπώθηκε μέσα από τους συλλόγους και τη γενική συνέλευση της ΔΟΕ.
Ιδιο σχολείο, ίδιες συνθήκες , ίδιοι νόμοι ΙΔΙΑ ΑΜOΙΒΗ. Αυτό είναι ισονομία και ισότητα όσο κι αν δεν βολεύει κάποιους.
επιτελους να βαλετε τα πραγματα στη σωστη τους βαση.δεν μπορειτε να ακυρωνετε χιλιαδες αναπληρωτες που εχουν επιτυχει σε ασεπ για να μπορεσουν να δουλεψουν.δεν ειναι νομικα εφικτο ουτε ηθικο να υπαρχουν στον ιδιο πινακα ατομα με διαφορετικα κριτηρια. δικαιες οι ρυθμισεις.
Να μην διαχωριστούν οι πίνακες, η εκπαίδευση είναι ενιαία. Να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές της ειδικής αγωγής τόσο αναδρομικά όσο και στο μέλλον. Να καταργηθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
Είναι δυνατόν να ακούγεται από άτομα του Υπουργείου ότι η ΔΟΕ στην αρχή έλεγε άλλα και να μην σέβεται την ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της ΔΟΕ που επικυρώθηκε πανηγυρικά από την 84η ΓΣ της από 700 άτομα;;; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ;;;
• Είναι δυνατόν να υποστηρίζετε τα συμφεροντολογικά επιχειρήματα μιας μικρής ομαδούλας έναντι των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ επιχειρημάτων των ΠΕ70.50;;;
• Καταλήγοντας να πω ότι όποιος θέλει βρίσκει τρόπους και όποιος δεν θέλει βρίσκει δικαιολογίες…… κι εσείς βρίσκετε συνέχεια ανούσιες δικαιολογίες να εξοβελίσετε τους πε70.50 ενώ βρίσκετε συνέχεια τρόπους να υποστηρίξετε τα συμφέροντα συγκεκριμένων γνωστών σας ατόμων.Η παραπάνω άποψη με βρίσκει σύμφωνο. Θέλω μόνο να προσθέσω ότι η παραπληροφόρηση που γινόταν από την αντίθετη πλευράόλο αυτό τον καιρό που τον ετοιμάζατε παρέα το νόμο εν αγνοία δική μας προφανώς συνέβαλε καθοριστικά στο να μην λάβει ξεκάθαρη απόφαση εξαρχής η ΔΟΕ. Νύχτα πήγατε να το περάσετε κύριοι εις βάρος μας. Μόλις όλως ακούστηκε και η δική μας άποψη και η αλήθεια φάνηκε, το ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΝΟΜΟ ΗΤΑΝ ΗΧΗΡΟΤΑΤΟ..ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ , ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΜΗΝ ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ..
Ψαχτείτε εκεί μέσα στο υπουργείο ποιοι μη εκλεγμένοι υπάλληλοι, ουρανοκατέβατοι, δημιουργούν πολιτικές και εξυπηρετούν τα συμφέροντα μια μικροομάδας. Όλα έγιναν ύπουλα και πήγαν να περαστούν κάτω από τη μύτη μας. Αρκετά εκτίθεστε κύριοι υπάλληλοι του υπουργείου.
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Καταρχάς να διευκρινίσουμε ότι ΔΕΝ είμαστε υπέρμαχοι του διαχωρισμού της ΓΕΝΙΚΗΣ από την ΕΙΔΙΚΗ αγωγή. Θεωρούμε ότι είναι κλάδοι αλληλένδετοι, είναι αναπόσπαστο κομμάτι ο ένας του άλλου και πρέπει να συνυπάρχουν και όχι να αποκόπτονται τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επιστημονικό επίπεδο, προς όφελος κυρίως της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας με την οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Με βάση το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο όμως, και άλλα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν κινδυνεύει κάτι τέτοιο να γίνει πράξη.Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60.
Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια. Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία σε δομές της Ειδικής αγωγής.Προτείνουμε να προστεθεί κάτω από αυτό ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο: « Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ1. Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία2. Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία3. Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Έχω ποσοστό αναπηρίας
5. Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής. Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.Οπότε η προϋπηρεσία μας θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουμε, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουμε δικαίωμα διορισμού. Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης, οι μόνοι υπαρκτοί και νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι δηλαδή.ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
ΤΥΧΑΙΑ ΠΗΓΑΤΕ ΠΟΝΗΡΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 !
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ :
ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.
ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΤΟΥΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΑΕ ΜΕ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΤΕΜΑΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
Αποσυρση της παρ.4 απο το αρθρο 47
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ, Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!
Αποσυρση της παρ.4 απο το αρθρο 47
Πως μπορεί να εγκλωβιστεί και να καταπατηθεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε
έναν κλαδο που δεν υφισταται; Δεν υπαρχει κλαδος 60.50/70.50.
ΟΧΙ στο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ!!
Χτες ο πρωθυπουργός επικαλέστηκε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και κήρυξε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για να αποφασίσει ο ΛΑΟΣ. Την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στο Υπουργείο Παιδείας ΚΑΠΟΙΟΙ την ξεχνάνε, όταν αγνοούν τόσες φωνές τόσων συλλόγων ανά την Ελλάδα, ΤΗΣ ΔΟΕ και των 600 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ της για να ικανοποιήσουν το συμφέρον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΎΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ!!Η προϋπηρεσία ΟΛΩΝ είναι ιερή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να την ακυρώνει!!!
Ανέντιμη η ρύθμιση που επιθυμούν να επιβάλλουν εκτός νομού που ίσχυε μέχρι τώρα.ΕΡγαζομαι ως εκπαιδευτικός 7χρονια κουρασμένα χρόνια και θεωρώ οτι δεν έπρεπε να είχα μαντικές ικανότητες για το τι μέλλει γενεσθαι σε περίοδο μάλιστα ασάφειας και αόριστιας γενικότερα.
ΣΥΡΙΖΑ 6/6/2014
Πηγή: (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/desmeyseis-syriza-gia-thn-eidikh-agvgh)
Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, σήμερα στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.
ΣΥΡΙΖΑ 18/6/2015
Τι λένε τώρα:
Άρθρο 47 4: »Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.΄΄
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!
Άρση της παραγ. 4 του άρθρου 47 και η μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων σχολείων του 2010-14
Συμφωνώ με τα επιχειρήματα της
1. ΔΟΕ (με πανηγυρική ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης ΓΣ και μπροστά σε 700 συναδέλφους) 2. ΟΛΜΕ 3. ΕΡΑ (οι συνδικαλιστές του Σύριζα αν τους γνωρίζετε…) 4. Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε. 5. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δομήνικος Θεοτοκόπουλος΄΄ 6. Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄ 7. Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας, 8. Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων 9. Σύλλογος Εκπαιδευτικων Π.Ε. Παρου – Αντιπαρου “Παναγιωτης Καλλιέρος”, 10. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γιάννης Ρίτσος” 11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ‘’ Κωνσταντίνος Κούμας ‘’ 12. Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας 13. Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων, 14. ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων 15. ΣΑΚΕΑ (Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής) 16. Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου “Θεόφιλος Καΐρης” 17. ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων 18. Β” ΕΛΜΕ Δωδεκανήσο 19. Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε. 20. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών 21. ΔΑΚΕ/Π.Ε 22. Κ.Ο Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας 23. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε 24. ΑΝΕΛ μέσω της βουλευτού Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού των ΑΝΕΛ. 25. ΠΕΣΕΑ 26. ΣΑΤΕΑ
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΑΡ.4 ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ 47
Ειμαι ΠΕ70.50
Σε περιπτωση που ΕΣΤΩ και 1 ΜΕΡΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ παει στον Πινακα ΕΙΔΙΚΗΣ
ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ!!!!
ΕΦΟΣΟΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ
ΑΠΑΙΤΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ,
ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ!!!!
ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ!
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!Στηρίζω τους ΠΕ61 ΚΑΙ ΠΕ71!
Παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αφορά η παράγ. 4 του άρθρου 47 καθώς θα οδηγήσετε σε ανεργία τόσες εκπαιδευτικές ομάδες 0.50
Άρση τώρα της παραγράφου 4 και ναι στην προσμέτρηση των δυσπρόσιτων μορίων του 2010-2014
Το να έχει κάποιος ικανότητες πρόβλεψης του μέλλοντος του ειναι χαρισματικό και αναγκαίο στην παρούσα περίοδο.Τo να μπορείς να προγραμματίσεις το μέλλον σου επίσης στην περίοδο που διανύουμε ειναι άξιο θαυμασμού!Τo να γυρίζεις στο παρελθόν,για να. αλλάξεις πράγματα που ίσχυαν,θεσμοθετημένα νομικά και έχουν περάσει,είσαι βάρος κάποιων,το θεωρώ άτιμο ενεντιμο και καθαρά βολεψης θέμα.Εργαζομαι 7 χρόνια και θεωρώ οτι μεσα σε όλη αυτή την ασάφεια που ζούμε,να κάνει ο καθένας οτι του φαίνεται ‘τιμιο’,και να αλλάζει όπως και οπότε θέλει καταστάσεις που ίσχυαν με παλαιότερους νομούς,τουλάχιστον άδικο.
Απόσυρση της παραγ. 4 του άρθρου 47 και τη μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων. Τα επιχειρήματα μου συγκλίνουν με με εκείνα της ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΣΑΤΕΑ και των δεκάδων εκπαιδευτικών συλλόγων. Ευχαριστώ
Απόσπασμα από την ανακοίνωση της ΔΟΕ στις 19/6/2015: «Οι ρυθμίσεις για τα θέματα αναπληρωτών που εισάγονται με το άρθρο 47 φανερώνουν ότι η πολιτική ηγεσία κινείται στην κατεύθυνση της υιοθέτησης της τακτικής της καλλιέργειας κατηγοριοποιήσεων εκτός της εκπαιδευτικής κοινότητας και τη διατήρηση ενός ιδιότυπου καθεστώτος σύγκρουσης «συμφερόντων». Η πολύ θετική ρύθμιση του ανοίγματος των πινάκων αναπληρωτών για το διάστημα 2010-2014 σκιάζεται από την αδικία που υφίστανται οι αναπληρωτές που έχουν προσφέρει υπηρεσία στην ειδική Αγωγή (ως κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων κλπ.) με το να στερούνται του δικαιώματος της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας τους και στη Γενική Αγωγή κάτι που ανατρέπει την ενιαία αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών αφού, αν και δεν κάνει αναφορά στην «κανονιστική» κατηγοριοποίηση ΠΕ 60.50 και 70.50, επί της ουσίας την υιοθετεί τιμωρώντας τους εκπαιδευτικούς αυτούς για το ότι πρόσφεραν στο νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής . Το ίδιο ισχύει και για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα σχολεία όπου το Δ.Σ. επαναδιατυπώνει την αρχική του τοποθέτηση στο πλαίσιο της συνολικής και ενιαίας αντιμετώπισης της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, θεωρώντας πως θα πρέπει να γίνει αναγνώριση όλης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε όποιον τύπο σχολείου κι αν έχει παρασχεθεί, επομένως αυτό θα πρέπει να συμβαίνει με την προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα σχολεία που θα πρέπει να δίνει διπλά μόρια σε όλους και όχι σε κάποιους μόνο». Την ίδια θέση στηρίζουν πάνω από 30 σωματεία κ σύλλογοι εκπ/κών ανά την Ελλάδα. Η πλειοψηφία λοιπόν καλεί το Υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει κ να διορθώσει τις εν λόγω ρυθμίσεις που αδικούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Οφείλετε να το κάνετε σεβόμενοι τις αρχές της δημοκρατίας που πρεσβεύετε.
Υποστηρίζω την άψoψη της 1. ΔΟΕ (με πανηγυρική ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης ΓΣ και μπροστά σε 700 συναδέλφους) 2. ΟΛΜΕ 3. ΕΡΑ (οι συνδικαλιστές του Σύριζα αν τους γνωρίζετε…) 4. Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε. 5. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δομήνικος Θεοτοκόπουλος΄΄ 6. Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄ 7. Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας, 8. Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων 9. Σύλλογος Εκπαιδευτικων Π.Ε. Παρου – Αντιπαρου “Παναγιωτης Καλλιέρος”, 10. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γιάννης Ρίτσος” 11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ‘’ Κωνσταντίνος Κούμας ‘’ 12. Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας 13. Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων, 14. ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων 15. ΣΑΚΕΑ (Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής) 16. Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου “Θεόφιλος Καΐρης” 17. ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων 18. Β” ΕΛΜΕ Δωδεκανήσο 19. Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε. 20. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών 21. ΔΑΚΕ/Π.Ε 22. Κ.Ο Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας 23. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε 24. ΑΝΕΛ μέσω της βουλευτού Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού των ΑΝΕΛ. 25. ΠΕΣΕΑ 26. ΣΑΤΕΑ
Απόσυρση τώρα της παρ. 4 του άρθρου 47 και της μη προσμέτρηση των δυσπρόσιτων σχολείων 2010-2014