1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Επειδή τις τελευταίες μέρες παρακολουθώ τον τεχνητό καταιγισμό μυνημάτων από διάφορες ομάδς συμφερόντων με βασικό επιχείρημα την αναδρομική αναγνώριση των δυσπρόσιτων, παραθέτω τον νόμο σύμφωνα με τον οποίο κάναμε ΟΛΟΙ τον προγραμματισμό της ζωής μας και τις επιλογές μας τα τελευταία πέντε χρόνια, τον ν.3848 δηλαδή:
γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία:
– Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα
– Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα
– Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα
– Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μονάδες για κάθε μήνα
– Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα
– Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα
Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 16,80 μονάδες.
Αβαφέρεται καθαρά ότι για την σύνταξη των πινάκων υπολογίζεται μόνο η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ του εκπαιδευτικού και ΌΧΙ Η ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ (των δυσπρόσιτων δηλαδή).
Παρακαλούμε μην παραγνωρίζετε ότι ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικού κινηθήκαμε σύμφωνα με ένα άλλο σύστημα νόμων και νομικά είναι ανήθικο και παράνομο να αιφνιδιαστούμε με αναδρομική τιμωρία για την εμπιστοσύνη που δείξαμε στη νομοθετική εξουσία της χώρας. Μην υποτιμάτε τους κόπους μας, μην παραγνωρίζετε τον προγραμματισμό της ζωής μας και μη μας ωθείτε στον δύσκολο και επώδυνο ψυχικά και οικονομικά δρόμο της δικαιοσύνης και των δικαστηρίων. Οι νόμοι δεν είναι κουρελόχαρτα, που η κάθε ομάδα μπορεί να καταπατά κατά βούληση ανάλογα με την προσωπική λογική και ηθική.
ΕΥΓΕ υπουργειο για την ρυθμιση για τα δυσπροσιτα . Σωστη κινηση αλλιως θα ειχαμε αδικιες στους πινακες
Συμφωνώ με τις θέσεις του Συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών/δασκάλων με μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή:
Ρύθμιση που κατοχυρώνει τους μέχρι τώρα εργαζομένους στην ειδική αγωγή με μεταπτυχιακά ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ στους πίνακες με τους 61/71. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΊ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
OXI STA ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ ΠΗΓΑΤΕ Τ Υ Χ Α Ι Α ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ
Να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 του άρθρου 47. Σεβασμός στην απόφαση της ΔΟΕ για τα δυσπρόσιτα και για την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στον κλάδο τους. Ο .50 είναι πίνακας κατάταξης δεν αποτελεί κλάδο.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Είμαι κ εγώ αντίθετη με την παράγραφο 2 αλλά και 4 του άρθρου 47, όπως κ η πλειοψηφία των αναπληρωτών αλλά και των συλλόγων εκπαιδευτικών που με επιχειρήματα και νόμους έχουν τοποθετηθεί σε πολλά σχόλια παραπάνω. Ας μην αδικήσετε αυτή τη γενιά εκπαιδευτικών που προσδοκά εδώ και πέντε έτη το δίκαιο και ορθό «ξεκλείδωμα» των πινάκων για την προσμέτρηση των μορίων τους.
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.ΕΛΕΟΣ………………………
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.Να αποσυρθεί η παρ.4 αρθρο 47. Ο κλάδος είναι 60/70, η εκπαίδευση δεν δύναται να διαχωρίζεται.
*Να συνεχίσει να προσμετρείται η προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης και στης ειδικής όπως ισχύει στις ενιαίες υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ. Η παρ.4 του αρ.47 όπως είναι διατυπωμένη δεν διασφαλίζει την απρόσκοπτη εργασία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στις δομές της εκπαίδευσης και επίσης θα σήμαινε τον αντιεπιστημονικό διαχωρισμό της ειδικής εκπαίδευσης από την γενική της οποίας είναι προέκταση της.
*Οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50(κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ΕΑΕ) θα πρέπει να κατατάσσονται ισότιμα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ σύμφωνα με την προϋπηρεσία χωρίς πρόταξη των ΠΕ71 & ΠΕ61.( Επίσης ταυτόχρονα θα πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα, μέσω νομοθετικών διαδικασιών, σίγουρες προϋποθέσεις μόνιμου διορισμού στην ΕΑΕ σε περίπτωση που προσμετρηθεί η προϋπηρεσία αποκλειστικά στον πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ ή κληθεί ο εκπαιδευτικός ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 να επιλέξει σε ποιο πίνακα γενικής ή ειδικής να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία του).
*Για μια δικαιότερη αντιμετώπιση των εργαζομένων στην ΕΑΕ η οποία θα άρει τον όποιο διαχωρισμό ανάμεσα τους, αιτούμαστε τη μετονομασία των οργανικών θέσεων από ΠΕ71 και ΠΕ61 σε θέσεις ΠΕ70 ΕΑΕ και ΠΕ60 ΕΑΕ όπου θα περιλαμβάνουν: Τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 με μετεκπαίδευση στην ΕΑΕ,(ΠΕ70 &ΠΕ60) κατόχους μεταπτυχιακών /διδακτορικών σπουδών στην ΕΑΕ , τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 & ΠΕ61 κατόχους βασικών τίτλων στην ΕΑΕ, τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 κατόχους σεμιναρίων στην ΕΑΕ.
Τα σχολια ειναι πανω απο 3000 και ευκολα μπορει να καταλαβει ο καθενας το πανικο που επικρατει στην εκπαιδευση! Ολοι προσπαθουν να πεισουν το υπουργειο για τις θεσεις τους με βαση τα συμφεροντα τους. Δεκτα ολα αυτα αλλα δεν χρειαζεται να ψευδονται ορισμενοι. Για να γινω πιο συγκεκριμενος θα αναφερω τα εξης: Υπαρχουν ατομα που γραφουν εδω μεσα πως στις αιτησεις που καναμε μεχρι το 2010 υπηρχε η επιλογη δηλωνω οτι δεχομαι να εργαστω σε δυσπροσιτες περιοχες. Αυτο ειναι ψεμα. Καναμε και εμεις τοτε συναδελφοι τα χαρτια μας και ξερουμε τι υπαρχει και τι οχι στις δηλωσεις αναπληρωτων. Αυτο που υπαρχει καθε χρονο ειναι το λεγομενο κουτακι, οτι δηλαδη δηλωνω πως επιθυμω να εργαστω σε ολα τα σχολεια της πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης. Αλλο το πρωτο και αλλο το δευτερο. Προσπαθειτε να παραπλανησετε το κοσμο !
Ζηταμε απο το υπουργειο να προσμετρησει στον καθε εκπαιδευτικο τη πραγματικη του προυπηρεσια ! Και οταν λεμε πραγματικη εννοουμε διπλη προσμετρηση για τα δυσπροσιτα του 2010-2014. Η προυπηρεσια αυτη οχι μονο ειναι πραγματικη αλλα αποκτηθηκε με δυσκολια και κατω απο αντιξοες συνθηκες !!! Δεν μπορει ο καθενας να απαξιωνει το εκπαιδευτικο μας εργο και οσα προσφεραμε ! Τα δικαιουμαστε αυτα τα μορια και θα τα παρουμε ! Καλουμε το υπουργειο να αλλαξει η ρυθμιση 2 του αρθρου 47 και να υπολογισει στο διπλασιο τα μορια αυτα οπως γινονταν πριν το 2010 και οπως θα γινει απο το 2014-2015 και μετα. Αν δεν συμβει κατι τετοιο δεν μας μενει τιποτα αλλο απο την δικαστικη προσφυγη !
Να μην διαχωριστούν οι πίνακες, η εκπαίδευση είναι ενιαία. Να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές της ειδικής αγωγής τόσο αναδρομικά όσο και στο μέλλον. Να καταργηθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου.
Παίζει ρόλο αν πήγαν στα δυσπρόσιτα τυχαία ή σκόπιμα; Για πηγαίνετε και εσείς μια μέρα και πείτε μας μετά αν αξίζουν σε αυτούς τους ανθρώπους κάποιοι ακόμη και ωρομίσθιοι για μια χούφτα μόρια!! Για την ειδική αγωγή τι να πω? Κάθε πέρυσι και καλύτερα αν δεν ακούτε τη ΔΟΕ εμένα θα ακούσετε; Να καταργηθεί ο πίνακας .50 και να υπερισχύσει η εναλλακτική πρόταση δηλαδή η πρόσληψη να γίνεται από τον πίνακα του κλάδου π.χ 60, 70κλπ με ιδιαίτερα κριτήρια που θα ορίσετε εσείς ση δήλωση έχει ήδη γίνει εκτενής αναφορά στην εναλλακτική πρόταση αφού οι προσλήψεις αφορούν στην ειδική αγωγή.
Παίζει ρόλο αν πήγαν στα δυσπρόσιτα τυχαία ή σκόπιμα; Για πηγαίνετε και εσείς μια μέρα και πείτε μας μετά αν αξίζουν σε αυτούς τους ανθρώπους κάποιοι ακόμη και ωρομίσθιοι για μια χούφτα μόρια!! Για την ειδική αγωγή τι να πω? Κάθε πέρυσι και καλύτερα αν δεν ακούτε τη ΔΟΕ εμένα θα ακούσετε; Να καταργηθεί ο πίνακας .50 και να υπερισχύσει η εναλλακτική πρόταση δηλαδή η πρόσληψη να γίνεται από τον πίνακα του κλάδου π.χ 60, 70κλπ με ιδιαίτερα κριτήρια που θα ορίσετε εσείς αφού οι προσλήψεις αφορούν στην ειδική αγωγή. Σε κάθε περίπτωση έπρεπε να δοθεί μια χρονιά μετάβασης σε ένα μήνα θα κάνουν οι αναπληρωτές αιτήσεις και δε θα ξέρουν τι θα ισχύει. Εδώ δεν ξέρουμε αν θα χρεωκοπήσουμε και καθόμαστε και ασχολούμαστε με το περίπλοκο νομοσχέδιο της παιδείας. Τι να πω;
Απόσυρση της παρ. 4. Ναι στην προσμέτρηση και στους δύο πίνακες.
Μη αναδρομική ισχύ !!! Είναι άδικο να γίνει κάτι αναδρομικά! Πήραμε αποφάσεις σύμφωνα με κάποιο νόμο!Δεν μπορεί να αλλάζει αναδρομικά.
Είμαι μόνιμη εκαπαιδευτικός σχεδόν 20 χρόνια.
Τέτοιυ είδους ρυθμίσεις που διαχωρίζουν την Ειδική Εκπαίδευση από τη γενική δεν έχω ξαναδεί.Το πιο λυπηρό βέβαια είναι ότι το υπουργείο θεωρεί ότι είναι απλά μια διοικητική ρύθμιση…Καθόλου δεν έχει προβληματιστεί πώς αυτό θα παρασύρει και τους μόνιμους εκαπιδευτικούς στην εαε αφού οι θέσεις τους είναι μετονομασμένες από το 2011 σε ΠΕ61-ΠΕ71 αλλά και όλες τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών.Ποιος ο λόγος γι αυτόν το διαχωρισμό;Τώρα που όλοι πιστέψαμε ότι υπάρχει μια κυβέρνηση που προωθεί λύσεις δικαίου έρχεται η κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών;Διαχωερίζεται η εαε απο τη γενική εκπαίδευση και προωθείται το διαχωριστικό μοντέλο;;Πού είναι το «ένα σχολείο για όλους»,που είναι η συμπερίληψη των αμεα;;Διαγράφεται προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί στο δημόσιο σχολείο;;;;;
Είναι πέρα από κάθε λογική εξήγηση η συγκεκριμένη ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 και πρέπει να απόσυρθεί άμεσα.Να προβληματιστεί το υπουργείο γιατί οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί με προϋπηρεσία μεγάλη απορούν και τη θεωρούν αδιανόητη.Σε περίπτωση που δεν αποσυρθεί θα πρόκειται για φωτογραφική ρύθμιση που σκοπό έχει την εξυπηρέτηση κάποιων μικρών ομάδων αναπληρωτών και δε θα διαφοροποιείται σε τίποτα η νυν εκπαιδευτική πολιτική από τις προηγούμενες μνημονιακές που η εκπαιδευτική κοινότητα καταδίκασε με την ψήφο της στις 25 του Γενάρη.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΜΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.
Είναι απόλυτα δίκαιο και αυτονόητο το αίτημα για:Αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ. ΓΙΑΤΙ* Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;). * Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε; * Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
Παρακολουθώντας τα σχόλια της διαβούλευσης στο θέμα διαχωρισμού της ειδικής και γενικής είναι σαφές ότι έχουμε φτάσει σε αδιέξοδο. Από τη μία η γενική με πολλούς ΑΣΕΠ και μετακινήσεις ανά τη χώρα βλέπει να αδικείται από την μεταφορά μορίων της ειδική με μόνο προσόν ένα σεμινάριο (τουλάχιστον αρχικά) (λόγω μη αναδρομικής εφαρμογής) και από την άλλη η ειδική βλέπει να εκτοπίζεται ως σαν ειδική κατηγορία με πιθανά αδιέξοδα στο μέλλον. Υπάρχουν λύσεις!!
ΑΝΤΊ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΎΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ. ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ.
Δηλαδή κατάργηση των .50 στην πρωτοβάθμια και κυρίως στη δευτεροβάθμια.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Κατά την αίτηση στο τέλος συμπληρώνεις κουτάκι:
Επιθυμώ να εργαστώ στην ΕΑΕ και διαθέτω προσόντα ένταξης σε αυτή (πχ μτπχ, προϋπηρεσία, κλπ)
ΣΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ (ΚΟΥΤΑΚΙ)
ΒΑΣΙΚΟ: κατάταξη κατά τα πρότυπα της γενικής (η εκπαίδευση είναι μία) ΑΣΕΠ όλος ο βαθμός + προϋπηρεσία (ανεξάρτητα από που προήλθε) αν θέλετε προσθέτετε μοριοδότηση ακαδημαϊκών, κοινωνικών και λοιπών κριτηρίων…………
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ :
Δεν διαχωρίζεται ειδική γενική και δεν διασπάται ο κλάδος
Δεν εγκλωβίζεται κάποιος μόνο σε μία δομή
Δεν αδικούνται οι της γενικής γιατί σε μερικές ειδικότητες η ειδική έγραφε μεγάλες προϋπηρεσίες σε αντίθεση με τη γενική με δοκιμασίες ασεπ και προσλήψεις με το σταγονόμετρο κλπ.
Η ειδική δεν περιθωριοποιείται
Δεν έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση ΣΤΕ
Δεν ακυρώνεται η προϋπηρεσία της ειδική και όσων ασχολήθηκαν με αυτή
Προσφέρεται η δυνατότητα εναλλαγής εμπειριών
Περιορίζεται το φαινόμενο χρήσης ειδικής ως άλλος δούρειος ίππος
Αντίστοιχος πίνακας και για τους διορισμούς γιατί αυτό που προωθείται αφορά μόνο τους αναπληρωτές
Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς γενικής να αποκτήσουν εμπειρία ειδικής μετά από εξειδίκευση
Είναι στην ουσία εφαρμογή του άρθρου που προτείνεται αλλά αμβλύνει τυχόν στρεβλώσεις
Δε γίνεται κάποιος να επιθυμεί την προσμέτρηση μορίων στη γενική αλλά να μη θέλει να εργαστεί σε αυτή.
Αποτρέπει τη συλλογή τίτλων μόνο για τα μόρια.
Τεράστια εξοικονόμηση χρόνου, και όχι μόνο, καθώς πραγματοποιούνται μία και μόνο φορά αιτήσεις
Μακροπρόθεσμα όλοι οι εκπαιδευτικοί αλλά και η ίδια η εκπαίδευση ωφελείται από ένα ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο.Και πολλά άλλα……………..
Παράκληση για σύνεση και άμβλυνση των διαφορών. Ας εστιάσουμε στην ουσία και αποτρέψουμε τη διάσπαση.
Οι πε7050 και πε60.50 πρέπει να μπαίνουν και στους δυο πίνακες,γενικής και ειδικής. Στα τμήματα ένταξης να διδάσκουν κατά προτεραιότητα . Οι πε71 είναι για τα ειδικά σχολεία. Το πανεπ. Θεσσαλονίκης με ονομασία οικονομικής πολιτικής ,ουδεμία σχέση έχει με τα δημοτικά, παρά πρέπει μόνο να εκπαιδεύουν ενηλίκους, όπως γράφει και στη σελίδα του πανεπιστημίου . Σας παρακαλώ ,τα παιδιά μας χρειάζονται ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Απόσυρση της παραγ. 4 για να μη αδικηθούν οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό. Υποστηρίζω την πλειοψηφία και την άποψη της ΔΟΕ,ΟΛΜΕ και ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τη θέση:
Αναγνώριση προυπηρεσιας στη γενικη εκπαιδευση των εκπαιδευτικων που εργαζονται στην ειδικη εκπαιδευση!
Η εκπαιδευση ειναι ενιαία και δεν μπορει μια κυβερνηση που προερχεται απο αριστερη ιδεολογια να την κομματάζει!!
Οτιδηποτε αλλο ειναι απλως αδιανοητο και θα επιβεβαιωσει τις εικασιες οτι το υπουργειο αγεται και φερεται απο συγκεκριμενα συντεχνιακα συμφεροντα/εξυπηρετησεις!
Επικροτώ την προσμέτρηση-μοριοδότηση των ακαδημαϊκών-τυπικών προσόντων στους πίνακες αναπληρωτών (π.χ. μεταπτυχιακά, δεύτερο πτυχίο κ.λπ.). Οι εκπαιδευτικοί που έχουν επιμορφωθεί έχοντας αποκτήσει επιπλέον πτυχία μετά από επιτυχείς εξετάσεις και αξιολόγηση από Πανεπιστήμια πρέπει να αμείβονται λαμβάνοντας κάποια μόρια.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ:
Πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ αποτελεί η εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση προτείνουμε:
Α) Προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως συμβαίνει σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση, να υπάρχει επικουρικός πίνακας αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι προσλήψεις αναπληρωτών από τον επικουρικό πίνακα να γίνονται με βάση την προϋπηρεσία (όχι με μοριοδότηση), όπως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών.
Διαφωνούμε κάθετα και θα εναντιωθούμε με κάθε νόμιμο μέσο απέναντι στην ποσόστωση που μπαίνει για τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης, ποσόστωση που στην ουσία καταργεί για μία ακόμη φορά το βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών, καταργεί την Υπουργική Απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014, ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β΄ που έβαλε εν μέρει φρένο στην εμπορευματοποίηση της ειδικής εκπαίδευσης, αποτελεί ρύθμιση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απόφαση του κλάδου (όπως αναφέρεται στο Διεκδικητικό Πλαίσιο της Οριστικής Ημερήσιας Διάταξης της 84ης Γ.Σ. της ΔΟΕ, ΙΙΙ. Ειδική Αγωγή – σελ.8-10, 18-5-2015).
Β) Στη βάση των παραπάνω, οι αναπληρωτές γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση (.50) θα πρέπει να λαμβάνουν την προϋπηρεσία τους τόσο στην Ειδική Εκπαίδευση (για να κατατάσσονται στον επικουρικό πίνακα και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές) όσο και στη Γενική Εκπαίδευση. Είναι κομβικής σημασίας για το συμφέρον τους (και πάγια θέση των ΣΑΤΕΑ εδώ και χρόνια) να προσμετράται η προϋπηρεσία των συναδέλφων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης στον κλάδο τους, διότι ο μόνος τρόπος να διοριστούν οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης είναι μέσω του βασικού τους τίτλου σπουδών (δεν αποτελούν ξεχωριστό κλάδο και οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ γίνονται στη βάση του βασικού τίτλου σπουδών/κλάδου του κάθε εκπαιδευτικού).
Γ) Οι συνάδελφοι γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, μετά το διορισμό τους στη Γενική Εκπαίδευση (Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια), μπορούν να μετατεθούν ή να αποσπαστούν στην ειδική εκπαίδευση. Η θέση των ΣΑΤΕΑ για τις μεταθέσεις-αποσπάσεις είναι εδώ και χρόνια γνωστή και είναι θέση της ΔΟΕ. Ζητάμε ενιαίο πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών για τους εκπαιδευτικούς, δηλαδή τα κριτήρια μεταθέσεων-αποσπάσεων στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι τα ίδια ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια με αυτά που ισχύουν και στη γενική εκπαίδευση (εντοπιότητα, οικογενειακή κατάσταση κτλ.) και δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης να έχουν οι συνάδελφοι με μετεκπαίδευση στα Διδασκαλεία, οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης με τυπικά προσόντα στην ειδική εκπαίδευση, δηλαδή με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Μέσω των μεταθέσεων-αποσπάσεων υπάρχει «κανάλι», για να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, καθηγητές ) στην ειδική εκπαίδευση.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
ΑΠΟΚΑΛΕΙΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ 31/08/2010; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΘΥΡΑ; ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2008 ΕΔΙΝΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΙ <> ΜΑΖΕΥΑΝΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ (ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟΣ-ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ)ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ <> ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ; ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ <> ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ; ΚΑΝΤΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ. ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΤΕ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ, ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ <> ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ.
Απόσυρση της παρ.4 και ναι στην προσμέτρηση του και στους δυο πίνακες. Γιατί να αλλάξει τώρα αυτό που ίσχυε για τους εκπαιδευτικούς.
Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ Σ.Α.Τ.Ε.Α
-ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ
-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΣΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ .50
-ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΗΣ ΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕ 70.50 ΚΑΙ ΠΕ 60.50 ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ…ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Καταρχάς να διευκρινίσουμε ότι ΔΕΝ είμαστε υπέρμαχοι του διαχωρισμού της ΓΕΝΙΚΗΣ από την ΕΙΔΙΚΗ αγωγή. Θεωρούμε ότι είναι κλάδοι αλληλένδετοι, είναι αναπόσπαστο κομμάτι ο ένας του άλλου και πρέπει να συνυπάρχουν και όχι να αποκόπτονται τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επιστημονικό επίπεδο, προς όφελος κυρίως της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας με την οποία ασχολείται η Ειδική αγωγή. Με βάση το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο όμως, και άλλα νομοσχέδια που έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν κινδυνεύει κάτι τέτοιο να γίνει πράξη.
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60. Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50. Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.
Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.
Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια.
Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία σε δομές της Ειδικής αγωγής.
Προτείνουμε να προστεθεί κάτω από αυτό ένα επιπλέον κουτάκι με τίτλο: « Διαθέτω εξειδίκευση ή προϋπηρεσία στην Ειδική αγωγή» και αναλυτικότερα από κάτω συγκεκριμένα κριτήρια τα οποία θα επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αναπληρωτής εκπαιδευτικός ανάλογα με το τι διαθέτει, π.χ
1. Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
2. Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία
3. Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Έχω ποσοστό αναπηρίας
5. Διαθέτω προϋπηρεσία άνω των 10 μηνών σε δομές τις ειδικής.
Όταν «τρέχουν» οι προσλήψεις για την ειδική αγωγή στον πίνακα της γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει ότι θέλουν να εργασθούν και σε δομές τις ειδικής. Όταν λοιπόν «τρέχει» το σύστημα στον πίνακα ΠΕ 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με βάση την κατάταξη αυτών που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. (π.χ. 100) Οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία.
Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ σε δομές της ειδικής”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.
Οπότε η προϋπηρεσία μας θα προσμετράται στον κλάδο που ανήκουμε, βάση πτυχίου και σπουδών ,(ΠΕ 70) όπου και θα έχουμε δικαίωμα διορισμού. Οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70 επίσης, οι μόνοι υπαρκτοί και νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι δηλαδή.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
Συμφωνώ με τη θέση:
Αναγνώριση προυπηρεσιας στη γενικη εκπαιδευση των εκπαιδευτικων που εργαζονται στην ειδικη εκπαιδευση!
Η εκπαιδευση ειναι ενιαία και δεν μπορει μια κυβερνηση που προερχεται απο αριστερη ιδεολογια να την κομματάζει!!
Οτιδηποτε αλλο ειναι απλως αδιανοητο και θα επιβεβαιωσει τις εικασιες οτι το υπουργειο αγεται και φερεται απο συγκεκριμενα συντεχνιακα συμφεροντα/εξυπηρετησεις!
ΖΗΤΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47:
Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει κανονικά και στους δυο πίνακες, οι εκπαιδευτικοί γενικής με μεταπτυχιακά στην ειδική δεν έχουν το δικαίωμα μόνιμου διορισμού στην ειδική αγωγή αλλά στη γενική εκπαίδευση. Είναι άδικο να γίνεται διαχωρισμός της εκπαίδευσης σε γενική και ειδική η εκπαίδευση είναι ενιαία. Ακόμη τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά θα πρέπει να λαμβάνονται ως επιπλέον προσόν και να δίνουν στον εκπαιδευτικό μόρια και στον πίνακα των αναπληρωτών.
Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Είναι άδικο να μην προσμετράται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών που έχουν υπηρετήσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Προσμέτρηση υπηρεσίας και στους δύο πίνακες!
Όσοι δεν έχουν αποδεχτεί το διορισμό τους σε θέση μόνιμου εκπαιδευτικού (παρ.45β άρθρο 13 του ν.3149/2003). Το ίδιο ισχύει και για όσους ανέλαβαν υπηρεσία ως μόνιμοι και παραιτήθηκαν εντός του έτους από την ημερομηνία δημοσίευσης της πράξης διορισμού (αρ.329/2005 Γνωμοδότης του ΝΣΚ). Δεν εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δεν είχαν αποδεχτεί μόνιμο διορισμό πριν τις 10-06-2003, ημερομηνία έναρξης ισχύος του σχετικού νόμου. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μόνο ως ωρομίσθιοι.
Είναι άδικη η τιμωρία να είναι εφ όρου ζωής. Η ποινή να ισχύει για πέντε χρόνια, μετά την πάροδο των πέντε ετών να μπορούν να διορισθούν ως αναπληρωτές, αλλά και ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ 60.50 & ΠΕ 70.50
Καταντούμε γραφικοί λέγοντας ότι ο κλάδος μας είναι ο ΠΕ 70 και ΠΕ 60.
Ζητούμε την κατάργηση του πίνακα ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50.
Το βασικό πτυχίο μας αποτελεί το βασικό εφόδιο για πρόσληψη αλλά και το αποκλειστικό για μόνιμους διορισμούς που αποτελούν και τον τελικό μας στόχο.
Δεν έχετε λοιπόν πλέον το επιχείρημα ότι παίζουμε σε διπλό ταμπλό ή σε 2 πίνακες.Το θέμα σας δεν ήταν η εργασία στην ειδική αγωγή γι αυτό και είπατε ότι όσοι δουλεύουν στην ειδική αγωγή από τον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 θα αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους. Το πρόβλημα ήταν ο πίνακας.Θα μπούμε λοιπόν στον πίνακα ΠΕ 60 και ΠΕ 70 όλοι με τα ήδη υπάρχοντα κριτήρια. Στο τέλος του εγγράφου που συμπληρώνουμε για τις προσλήψεις στην γενική αγωγή υπάρχει ένα κουτάκι που επιβεβαιώνει την προθυμία για εργασία στην παράλληλη στήριξη.Όταν λοιπόν τρέχει το σύστημα στον πίνακα 70 το σύστημα ελέγχει τα ονόματα με την κατάταξη τους αλλά που έχουν επιλέξει το εν λόγω κουτάκι.
Προτείνουμε την εξής προσθήκη από κάτω1. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία2. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία3. Κουτάκι προς επιλογή
Διαθέτω σεμινάριο μέχρι το 2010.
4. Διαθέτω πιστοποίηση στη νοηματική
5. Διαθέτω πιστοποίηση στο braille
6. Έχω ποσοστό αναπηρίαςΌταν τρέχουν οι προσλήψεις στον πίνακα γενικής ούτως ή άλλως το σύστημα ελέγχει μόνο τα ονόματα που έχουν επιλέξει την παράλληλη στήριξη. Μπορεί λοιπόν αρχικά να αποφασίσετε πόσα άτομα με αναπηρία θα πάρετε με βάση κάποιο ποσοστό. π.χ. 100 οπότε το σύστημα τρέχει και ελέγχει ποια είναι τα πρώτα 100 άτομα με αναπηρία και διδακτορικό, εάν θέλετε κι άλλα, ιεραρχικά αναπηρία και μεταπτυχιακό και τέλος αναπηρία και σεμινάριο.Στη συνέχεια θέλετε να επιλέξετε κάποιους χωρίς αναπηρία π.χ. 400. Τρέχει το σύστημα ελέγχοντας τα άτομα που έχουν επιλέξει παράλληλη στήριξη και διδακτορικό στην ΕΑΕ ή σχολική ψυχολογία, εάν χρειαστεί και άλλους μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή σχολική Ψυχολογία και τέλος σεμινάριο. Ούτως ή άλλως το σύστημα έτρεχε με βάση την επιλογή “θέλω να εργαστώ στην παράλληλη στήριξη”, απλώς θα γίνει προσθήκη κριτηρίων. Κι έτσι θα συνεχίσουν να εργάζονται στην ειδική αγωγή εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση και εμπειρία.Οπότε οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα είναι ικανοποιημένοι και οι ΠΕ 60 και ΠΕ 70, αφού με βάση το βασικό μας πτυχίο διοριζόμαστε και αυτοί είναι και οι νομικά κατοχυρωμένοι κλάδοι.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (ΔΗΛ. ΠΕ60.50/70.50)
ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
ΣΥΡΙΖΑ 6/6/2014
Πηγή: (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/desmeyseis-syriza-gia-thn-eidikh-agvgh)
Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, σήμερα στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.
ΣΥΡΙΖΑ 18/6/2015
Τι λένε τώρα:
Άρθρο 47 4: »Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.΄΄
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!!!
Τα σχόλια για το άρθρο 47 έχουν ξεπεράσει τα 3 χιλιάδες, γεγονός που αδιαμφισβήτητα δηλώνει την έντονη και δικαιολογημένη αντίδραση της πλειοψηφίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ιδιαίτερα για τις άδικες ρυθμίσεις των παραγράφων 2 αλλά και 4. Ζητάμε από την τωρινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας μιας αριστερής κυβέρνησης, που μας έφερε ελπίδα και εισηγήθηκε επιτέλους το άνοιγμα των πινάκων,να μην μας ματαιώσει τώρα εφαρμόζοντας τον διπλασιασμό μορίων στα δυσπρόσιτα μόνο επιλεκτικά, αλλά καθολικά, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΤΗ βάσει του νόμου Ν.3391/2005 άρθρο 9 παρ. 3. Κ φυσικά να μην καταδικάσει σε ανεργία τους συναδέλφους ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 με τον άδικο διαχωρισμό τους στους πίνακες.Τα επιχειρήματα αναφέρονται αναλυτικά σε σχόλια παραπάνω αλλά και στις θέσεις της ΔΟΕ,ΟΛΜΕ και πολλών άλλων συλλόγων εκπ/κων της χώρας μας.
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΡΑΦΟ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47:
Πιστεύω πως Θα πρέπει συνεχίσει να προσμετρείται η προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης και στης ειδικής όπως ισχύει στις ενιαίες υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ. Η παρ.4 του αρ.47 όπως είναι διατυπωμένη δεν διασφαλίζει την απρόσκοπτη εργασία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στις δομές της εκπαίδευσης και επίσης θα σήμαινε τον αντιεπιστημονικό διαχωρισμό της ειδικής εκπαίδευσης από την γενική της οποίας είναι προέκταση της.
Ακόμη οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50(κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ΕΑΕ) θα πρέπει να κατατάσσονται ισότιμα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ σύμφωνα με την προϋπηρεσία χωρίς πρόταξη των ΠΕ71 & ΠΕ61. Είναι άδικο οι ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 να χάνουν κάθε χρόνο τη σειρά τους απο άτομα πε71 και πε61 χωρίς προϋπηρεσία.
ΣΥΡΙΖΑ 6/6/2014
Πηγή: (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/desmeyseis-syriza-gia-thn-eidikh-agvgh)
Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, σήμερα στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.
ΣΥΡΙΖΑ 18/6/2015
Τι λένε τώρα:
Άρθρο 47 4: »Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ!!!
Είναι τουλάχιστον ΝΤΡΟΠΗ για την κυβέρνηση να επιτρέπει στο υπουργείο να βγάζει φωτογραφικές ρυθμίσεις που προωθούν τα συμφέροντα συγκεκριμένης ομάδας και καταπατούν τα κεκτημένα δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Είναι άδικο, αντισυνταγματικό και ακρως συντεχνιακο.
Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Είναι ΝΤΡΟΠΗ για την κυβέρνηση να επιτρέπει στο υπουργείο να βγάζει φωτογραφικές ρυθμίσεις που προωθούν τα συμφέροντα συγκεκριμένης ομάδας και καταπατούν τα κεκτημένα δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που θα ήθελε να του ακυρώσουν την δεδουλευμένη προυπηρεσία του. Είναι άδικο και αντισυνταγματικό.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚH ΑΓΩΓΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
ΜΗΝ ΔΙΩΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ 70/60 ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΕ 71/61 ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ! ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!
Απόσυρση τώρα της παραγ. 4 για τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες των εκπαιδευτικών ΠΕ 0.50. Σε καμιά Ευρωπαϊκή χώρα δεν διαχωρίζεται η προϋπηρεσία τους και γίνεται υποτίμηση των μεταπτυχιακών. Με αυτό τον τρόπο έχουμε καινούργιο νομοσχέδιο που ωθεί σε ανεργία τους εκπαιδευτικούς