Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

1.    Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.

2.    Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.  Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο­δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

3.    Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».

  4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα­ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών.  Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

 5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.

 6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμε­τοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσω­τερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.

8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:12 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Στο Διεθνή χώρο, τις τελευταίες δεκαετίες άρχισε να ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ η ιδέα της ύπαρξης δυο διαφορετικών εκπαιδευτικών συστημάτων Γενικής και Ειδικής εκπαίδευσης. Η συγκεκριμένη κριτική οδήγησε πολλές χώρες στην ιδεολογία της συμπερίληψης των παιδιών που κρίθηκαν ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης. Σημαντικό σταθμό στην αποδοχή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, αποτέλεσε η Διακήρυξη της Σαλαμάνκα (UNESCO, 1994). H νέα αυτή τάση στην εκπαίδευση έχει ως προϋπόθεση τη δημιουργία ενός σχολείου για ΟΛΟΥΣ. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν πρέπει να μείνει αμέτοχο στις εξελίξεις που αφορούν την εκπαίδευση των μαθητών που κρίθηκαν ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έτσι, στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης η εκπαίδευση αυτών των μαθητών δε θα πρέπει να αναγνωρίζεται ως ξεχωριστό και ανεξάρτητο από τη γενική εκπαίδευση σύστημα αλλά να έχει ως επίκεντρο την ΕΝΙΑΙΑ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
    Η θεσμοθέτηση χάσματος και ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ μεταξύ γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και η αναγνώρισή τους ως ξεχωριστών συστημάτων και κλάδων αναπαράγει την ιδεολογία του αποκλεισμού, αποτελεί σοβαρότατο ΕΜΠΟΔΙΟ για την προώθηση της ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΙΑΔΕΥΣΗΣ και αποτελεί εξ ορισμού διάκριση σε βάρος των μαθητών που κρίθηκαν ως να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η επιμονή στην δημιουργία παράλληλων θεσμών διαχωριστικής ειδικής αγωγής που νομιμοποιούν την απαλλαγή του γενικού σχολείου και του γενικού εκπαιδευτικού της τάξης από την υποχρέωση να προσαρμοστεί στις ανάγκες όλων των μαθητών, όχι μόνο δεν ενδυναμώνει το σύστημα της γενικής εκπαίδευση να ανταποκριθεί στις ανάγκες της συμπερίληψης αλλά, αντιθέτως, μειώνει την ανοχή της γενικής εκπαίδευσης στην ποικιλότητα/διαφορετικότητα των μαθητών αναπαράγοντας την πρακτική του αποκλεισμού ακόμη και μέσα στον ίδιο τον χώρο του γενικού σχολείου.
    Ένα συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δυνατό να προωθεί το χάσμα στην εκπαίδευση των γενικών και ειδικών εκπαιδευτικών. Η αναγνώριση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ως ξεχωριστού και πλήρως διακριτού από τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής κλάδου στηρίζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες και ως εκ τούτου αποτελεί εξ ορισμού εμπόδιο στην ενταξιακή/συμπεριληπτική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι Νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 & οι Δάσκαλοι ΠΕ 70.50 ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70/ΠΕ60. Είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν.
    Η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ο οποίος είναι σαφής στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008) αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ είναι ΕΝΙΑΙΑ. Η διάκριση μεταξύ Ειδικής- Γενικής αγωγής σε όλα τα επίπεδα (μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολείων) αποτελεί σαφή παραβίαση του δικαιώματος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη εκπαίδευση και δε ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. Η προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 πρέπει να προσμετράτε και στους δύο πίνακες (Γενικής και Ειδικής Αγωγής). Είναι επιτακτικής ανάγκης η τήρηση δικαιοσύνης και ίσης μεταχείριση στο χώρο της Εκπαίδευσης. H Εκπαίδευση είναι Ενιαία και ο κλάδος δεν πρέπει να διασπαστεί/ διαχωριστεί.
    Από την πιο πάνω ανάλυση προκύπτει ότι το Υπουργείο Παιδείας αποτελεί ένα σημαντικό ΕΜΠΟΔΙΟ στην εφαρμογή και αποτελεσματική λειτουργία της ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΗ στην Ελλάδα. Προκειμένου να υλοποιηθεί το όραμα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης επιβάλλονται ριζικές αλλαγές τόσο στάσεων και συμπεριφοράς απέναντι στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και σε θέματα συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκομένων. Η αλλαγή εκπαιδευτικής πολιτικής και πρακτικής δεν αποτελεί δρόμο χωρίς εμπόδιο. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση θεωρείται ένα από τα πιο φιλόδοξα εκπαιδευτικά σχήματα της εποχής και απαιτεί ριζοσπαστικές αλλαγές στη παραδοσιακή λειτουργία των σχολείων ώστε να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Αλλαγές στην ιδεολογία, τη στάση, τη συμπεριφορά, την διδακτική προσέγγιση, και τον προγραμματισμό.
    Την ευθύνη για την μεθόδευση των αλλαγών αναμφίβολα επωμίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Αρχικά, θεωρείται σημαντική η τοποθέτηση του κατάλληλου προσωπικού στις θέσεις των λειτουργών του Υπουργείου Παιδείας. Οι λειτουργοί αυτοί είναι καλό να είναι άτομα ικανά να βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων και στη προώθηση καινοτομιών οι οποίες θα προωθήσουν την εφαρμογή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Δυστυχώς η Ελληνική πορεία προς την συμπεριληπτική εκπαίδευση χαράχθηκε κατά τις προηγούμενες δεκαετίες μέσα από την αποσπασματική και σε αρκετές περιπτώσεις, άκριτη υιοθέτηση πολιτικών και πρακτικών του εξωτερικού, χωρίς προηγούμενη ανάλυση των ιδιαίτερων συνθηκών της χώρας, χωρίς συστηματικό έλεγχο συνεπειών και αποτελεσμάτων και τελικά χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον για την κατανόηση της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:11 | ΕΛΛΗ

    Κύριοι υπουργοί,
    Τι προβλέπει το πολυνομοσχέδιο για τους αναπληρωτές;
    1. Με την παράγραφο 2 του άρθρου 47 «ξεκλειδώνουν» οι πίνακες και υπολογίζεται ολόκληρη η προϋπηρεσία από 1-9-2010 και μετά. Δεν διπλασιάζεται η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία από το 2010 έως το 2014.
    2. Με την παράγραφο 3 του άρθρου 47 καταργείται η ποινή της δίχρονης διαγραφής από τους πίνακες και η διαγραφή ισχύει μόνο για το σχολικό έτος που αρνούνται να αναλάβουν υπηρεσία ως αναπληρωτές.
    3. Με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 διαχωρίζεται η προϋπηρεσία για όσους έχουν διδακτορικά, μεταπτυχιακά ή σεμινάρια 400 ωρών που αποκτήθηκαν μέχρι 31-8- 10 και υπολογίζεται πλέον στις δομές που προσφέρθηκε ( Γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης). Η διάταξη αυτή δεν έχει αναδρομική ισχύ. Ισχύει εφεξής.
    4. Με την παράγραφο 7 του άρθρου 47 χορηγούνται και στους αναπληρωτές άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για επιμορφωτικούς λόγους, όπως ακριβώς και στους μόνιμους
    5. Με την παράγραφο 8 του άρθρου 47 λύνεται το θέμα που προέκυψε στην αρχή της χρονιάς με τη διαφορά μιας μέρας στην προϋπηρεσία μεταξύ των συναδέλφων που προσελήφθησαν στην ίδια φάση (ΕΣΠΑ-κρατικός προϋπολογισμός).
    Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
    1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
    2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ-ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφο-δοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
    3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
    «α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
    4. Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμινα¬ρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
    5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
    6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:11 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47.
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ!

    Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προυπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγηθουμε στην ανεργία, έχοντας μάλιστα επιπλέον προσόντα. Το βασικό μας πτυχίο είναι στην γενική εκπαίδευση. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

    ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ο διαχωρισμος της ειδικής από την γενική αγωγή.

    Τιμωρούμαστε επειδή έχουμε επιπλέον προσόντα και καλύπτουμε πάγιες ανάγκες και κενά στην ειδική αγωγή; Αν δεν ήμασταν εμείς τόσα χρόνια με τα επιπλεόν προσόντα όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα ήταν στα σπίτια τους (όπως συνέβαινε πριν 30 χρόνια). Αντί να επιβραβεύετε αυτά τα προσόντα, μας τιμωρείτε;

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:10 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2010 – 2014 ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ. ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΧΑΡΑΚΗΤΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ 2 ΚΡΙΤΗΡΙΑ: 1) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ 2) ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ.

    Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΦΩΤΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 2010 – 2014.

    ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΤΗ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΠΥΣΑΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΛΕΕΙ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ.

    ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ. ΟΧΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

    Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005.

    Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών.

    Δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία μας για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:10 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Ζητάμε ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ.

    Να μετρηθεί η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 &70.50 και στους δυο πίνακες.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.

    Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70.

    ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΑ ΙΣΑ ΔΙΚΑΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

    ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΣΙΑΣ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

    Απαράδεκτο εμείς οι αναπληρωτές να μην έχουμε ίσα δικαιώματα με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Είμαστε εκπαιδευτικοί 2ης κατηγορίας; Απαράδεκτο να μην έχουμε τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς σε θέματα αδειών. Απαράδεκτο να έχουμε μόνο 2 μήνες άδεια μητρότητας χωρίς καν να προσμετρείται ως χρόνος προϋπηρεσίας.
    Απαράδεκτο να μην έχουμε τα ίσα δικαιώματα στις αποσπάσεις (πχ, συζύγων σταρτιωτικών, αμοιβαίες ανταλλαγές). Για πόσο ακόμη Θα είναι η ζωή μας μια βαλίτσα; Κάθε 9 μήνες να μένουμε σε άλλη πόλη.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:08 | ΙΩΑΝΝΑ

    ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47.
    ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ!

    Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προυπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγηθουμε στην ανεργία, έχοντας μάλιστα επιπλέον προσόντα. Το βασικό μας πτυχίο είναι στην γενική εκπαίδευση. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

    ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ο διαχωρισμος της ειδικής από την γενική αγωγή.

    Τιμωρούμαστε επειδή έχουμε επιπλέον προσόντα και καλύπτουμε πάγιες ανάγκες και κενά στην ειδική αγωγή; Αν δεν ήμασταν εμείς τόσα χρόνια με τα επιπλεόν προσόντα όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα ήταν στα σπίτια τους (όπως συνέβαινε πριν 30 χρόνια). Αντί να επιβραβεύετε αυτά τα προσόντα, μας τιμωρείτε;

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:07 | ΙΩΑΝΝΑ

    Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που πρόσφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες ή απομακρυσμένες περιοχές κατά την περίοδο 2010-2014, με μεγάλη έκπληξη και ιδιαίτερη απογοήτευση είδαν τη νομοθετική ρύθμιση, που αφορά την προσμέτρηση προϋπηρεσίας στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από το 2010, να μην υπολογίζεται στο διπλάσιο ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.
    Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη λογική μιας τέτοιας απόφασης, για την οποία δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας, καθώς νιώθουμε ότι απαξιώνεται με αυτό τον τρόπο από την πολιτεία το εκπαιδευτικό έργο που προσφέραμε υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Ειδικά όταν συνεχίζεται να προσμετράτε στο διπλάσιο η προϋπηρεσία των συναδέλφων που υπηρέτησαν στις ίδιες σχολικές μονάδες πριν το 2010 και μετά το 2014. Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε αυτή τη διάκριση στην αντιμετώπιση των συναδέλφων και ποια συμφέροντα μπορεί να εξυπηρετεί!!!
    Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετήσαμε σε δυσπρόσιτα σχολεία τα σχολικά έτη 2010 – 2014 ζητάμε να ανακληθεί η ρύθμιση που αποτελεί κατάφωρη αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών που δε δίστασαν να υπηρετήσουν σε δύσκολα προσβάσιμες και απομονωμένες περιοχές, και να υπάρξει άμεση τροποποίηση της νομοθετικής ρύθμισης, ώστε αυτή να ισχύει για όλους και όχι μόνο για συναδέλφους που υπηρέτησαν πριν το 2010 και μετά το 2014. Με τη λογική του υπουργείου, ότι δεν ήξεραν οι συνάδελφοι ότι θα ανοίξουν οι πίνακες, θα μπορούσε να μην αναγνωριστεί καμία προϋπηρεσία στους αναπληρωτές. Η διαιώνιση των αδικιών προκαλούν το κοινό αίσθημα και προσβάλλουν τον κόπο των ανθρώπων που εργάστηκαν σε δυσμενείς συνθήκες ανά τη χώρα.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:05 | Μαρίνα X.

    Να αποσειρθεί η παραγ. 4 για τη μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δυο πίνακες των εκπαιδευτικών ΠΕ 0.50. η οποία υποτιμά τις επιπλέον γνώσεις (μεταπτυχιακά- διδακτορικά). Επιπλέον, όταν κάποιος διορίζεται ως αναπληρωτης στην ειδική αγωγή βγαινει απο τους πίνακες Γενικής αγωγής, έτσι δεν μπορεί να διεκδικήσει άλλη θέση πλην αυτης στην ειδική Αγωγή και δεν είναι δίκαιο.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:02 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Κύριε υπουργέ θα έχετε παρατηρήσει πως στη δημόσια διαβούλευση γίνεται ένας αγώνας επικράτησης της Α ή της Β άποψης με βάση την ποσότητα(το πλήθος) κ όχι την ποιότητα(τεκμηρίωση).
    Μετά από αρκετά χρόνια σκοταδισμού στην παιδεία έρχεται η αναγέννηση,και όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο 47 η προσωπική μου άποψη είναι η παρακάτω :
    $.2. Πολύ ορθά πράττετε, καθότι το πάγωμα των πινάκων ήταν κάτι χωρίς νόημα κ ότι πιο απαξιωτικό για τον εργαζόμενο μάχιμο καθημερινά στην τάξη εκπαιδευτικό!
    Η προϋπηρεσία είναι «περουσιακό» στοιχείο που έχει αποκτηθεί με αίμα, θυσίες κ πρέπει να αναγνωρίζεται όπως γίνεται σε όλα τα μέρη της Γης!
    Επίσης πολύ ορθά σκέπτεστε στο μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα καθώς με το προϋγούμενο καθεστώς(ν.3848) αρκετοί δε δήλωσαν αυτά τα σχολεία γνωρίζοντας στην μη προσμέτρησή της.
    Να επισημάνω εδώ όμως πως η προσμέτρησή της απλά (όχι στο διπλό) γίνεται από πλευρά σας κατά άριστο τρόπο ως επιβράβευση των θυσιών των συναδέλφων που πήγαν εκεί στα δύσκολα αυτά χρόνια της οικονομικής κρίσης.
    $.4. Θεωρώ πως ο διαχωρισμός των πινάκων προϋπηρεσίας ειδικής από την γενική είναι ότι δικαιότερο εισηγήστε.Η προϋπηρεσία πρέπει να λογίζεται στον αντίστοιχο πίνακα με το σχολείο που αποκτιέται!!! Σε σχολείο γενικής πρέπει να εγγράφεται στον πίνακα γενικής σειράς και σε σχολείο ειδικό στον πίνακα ειδικής. Επιτέλους να σταματήσουν τα παράθυρα και οι λαμογιές!!!
    Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 47 θεωρώ πως η πρόταση νόμου είναι το αυτονόητο που θα πρέπει να ισχύει!
    Οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνονται σε μία, το πολύ δύο φάσεις.
    Τέλος θα ήθελα να προτείνω πως οι πίνακες αναπληρωτών θα έπρεπε να σχηματίζονται ανά περιφέρεια (κάτι όπως οι πίνακες των ωρομισθίων) και όχι κεντρικά ένας πίνακας.
    Κάθε περιφέρεια να έχει το δικό της πίνακα αναπληρωτών. Βέβαια ο εκπαιδευτικός αν το επιθυμεί να μπορεί να δηλώσει κ σε άλλη περιφέρεια, όχι όμως σε περισσότερες από τρεις.
    Σε περίπτωση ανεπαρκούς πλήθους εκπαιδευτικών να χρησιμοποιείται η γειτνίαση των περιφερειών.
    Με τον τρόπο αυτό τα κενά θα καλύπτονται άμεσα και οι εκπαιδευτικοί δε θα αναγκάζονται να μεταναστεύουν στην ίδια τους την χώρα!!
    Κύριοι υπουργοί
    θα πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν οι μεγάλες αδικίες που έχουν δημιουργήσει οι προκάτοχοι σας στο υπουργείο Παιδείας.

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:00 | Παλιολόγος Κ.

    Πως μπορεί κάποιος, πλέον, να σέβεται και να εμπιστεύεται ένα κράτος που όχι μόνο δεν σέβεται τις αποφάσεις που επιβάλλουν νομοθετικές ρυθμίσεις παλαιότερων ετών αλλά εμπαίζει και όσους με βάση αυτούς τους νόμους πορεύθηκαν;
    Ένα κράτος που καταστρατηγεί το δικαίωμα στην εργασία αιφνιδιάζοντας την εκπαιδευτική κοινότητα με αναδρομικότητα στους νόμους;
    Ένα κράτος που στηρίζεται σε αποφάσεις μικροκομματικών συντεχνιών, που όλοι μας γνωρίζουμε πως λειτουργούν οι «συμφωνίες» αυτές.
    Σεβαστείτε λοιπόν την απόφαση αυτών των συναδέρφων που στήριξαν την απόφαση τους σε έναν νόμο (3848/2010) … ¨οχι διπλή προσμέτρηση για δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα σχολεία για την περίοδο 2010-2014!!!
    και προσμετρήστε την προϋπηρεσία των Δομών ΕΑΕ στους πίνακες ειδικής αγωγής!!! Η απόφασή των συναδέρφων ,50 ήταν συνειδητή ενώ στόχος και σκοπός τους η καταπάτηση μιας διαδικασίας προκειμένου να ενταχθούν και να βρεθούν σε σειρά κατάταξης της Γενικής Αγωγής ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 20:00 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ Δ.

    Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
    Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοι που υπηρέτησαν στις δομές της ειδικής αγωγής έχουν βασικό πτυχίο και ειδίκευση στην ειδική αγωγή.Η προϋπηρεσία τους πρέπει να συνεχίσει να προσμετράται και στην γενική αγωγή.Η εκπαίδευση είναι ενιαία!
    Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτων νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές- διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή – σχολική ψυχολογία.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:57 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    Η ρύθμιση της παραγράφου 2 με βρίσκει σύμφωνη, για τη μη προσμέτρηση διπλάσιων μορίων για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες την περίοδο 2010-2014, καθώς οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και κανείς δεν γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών.
    Για να ικανοποιηθεί το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και ο αναδρομικός διαχωρισμός των πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου»
    Αν προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους η οποία προσφέρθηκε στην ειδική και στους πίνακες γενικής, μένουν άνεργοι οι αναπληρωτές γενικής που είναι και επιτυχόντες ΑΣΕΠ καθώς δε θα μπορούν να εργαστούν ούτε στη γενική ούτε φυσικά στην ειδική. Οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 δεν πρόκειται να μείνουν άνεργοι, όσο υπάρχει το ΕΣΠΑ, καθώς οι ΠΕ 61 είναι μόλις 28 ενώ της γενικής είμαστε χιλιάδες.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:55 | ΑΛΕΚΑ

    ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές.
    Διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των πινάκων Ειδικής και Γενικής.
    Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου πρέπει να αποτελεί κριτήριο για τους μόνιμους διορισμούς.
    ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ, Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΣΕΠ 2008.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:54 | Α.Χ

    28 Ιουνίου 2015, 15:21 | Αγγέλα Μόνιμος ΣύνδεσμοςΣυμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:51 | Ανθη

    Η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης (ο οποίος είναι σαφής στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008) αποτελεί υποχρέωση του κράτους. Η εκπαίδευση είναι ενιαία. Η διάκρισης μεταξύ ειδικής- γενικής αγωγής σε όλα τα επίπεδα (μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολείων) αποτελεί σαφή παραβίαση του δικαιώματος των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ισότιμη εκπαίδευση και δεν ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:49 | Στέφανος

    Να αποσυρθεί η παράγραφος 4. Οχι αναδρομική ισχύ του νόμου.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:48 | Ντίνα

    Λυπάμαι που διαπιστώνω πως το Υπουργείο Παιδείας πρωτοτυπεί αρνητικά!!Παγκόσμια πρωτοτυπία ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης!!
    Παγκόσμια πρωτοτυπία η τιμωρία της απόκτησης πτυχίων και γνώσεων!!
    Παγκόσμια πρωτοτυπία η «εκμετάλλευση» εκπαιδευτικών για όσο υπάρχει ανάγκη!!
    Παγκόσμια πρωτοτυπία η μη αναγνώριση των κόπων των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα!
    Ελπίζω το Υπουργείο να λάβει σοβαρά υπ’ όψιν του το πλήθος των φωνών που καταγγέλλουν τις αδικίες!!
    Προσμέτρηση της προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακό στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αδιαμφισβήτητα με αναδρομική ισχύ!!!Διπλή μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:48 | Τελειόφοιτοι Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής

    Οι απόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του 1993, είμαστε απόλυτα σύμφωνοι με την πλήρη διαφοροποίηση των δύο πινάκων ειδικής και γενικής αγωγής. Ως εκ τούτου οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με μεταπτυχιακές σπουδές και σεμινάρια στην ειδική αγωγή, δεν θα μπορούν να βρίσκονται παράλληλα και στους δύο πίνακες.
    Η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών αυτών που θα βρίσκονται στον πίνακα της ειδικής αγωγής θα πρέπει να προσμετράται. Στην περίπτωση όμως που σταδιακά δεν υπάρχει η απορρόφηση που υφίσταται τώρα και κινδυνεύουν οι εκάστοτε απόφοιτοι με βασικό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή ,κρίνεται σκόπιμη η δημιουργία ενός εφεδρικού- επικουρικού πίνακα(κάτι αντίστοιχο με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ). Στον εν λόγω πίνακα θα τοποθετούνται εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην γενική αγωγή και μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή κι εκεί θα προσμετράται η προυπηρεσία τους συγκρινόμενη με άλλους εκπαιδευτικούς με τα ίδια χαρακτηριστικά.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:48 | Βούλα

    Τώρα απόσυρση της παραγ. 4. Καταπατούνται με αυτόν τον τρόπο τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών με έξτρα ακαδημαϊκά προσόντα όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικά!Αυτό είναι αντισυναδελφικό. Να μη μείνουν άνεργες λέει οι ΠΕ 60 οπότε να μείνουν οι 60.50. Ο θανατός σου η ζωή μου καταλήξαμε και θεωρείτε και επιχείρημα κυρίες και κύριοι;

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:47 | ΑΜΑΛΙΑ ΜΟΥΖΟΥ

    Παρακαλώ να αναλογιστείτε το θέμα της ισότητας των αγάμων και εγγάμων εκπαιδευτικών.Υποτίθεται το Σύνταγμα προστατεύει τους πολίτες ,θεωρώντας τους όλους ίσους.Η Δικαιοσύνη πρόσφατα αποφάσισε ορθώς και με γενναιότητα ότι δεν είναι συνταγματική η μοριοδότηση πολυτέκνων και τριτέκνων για την εισαγωγή τους στις στρατιωτικές σχολές.Γιατί να ισχύει η πρόταξη αυτών των κατηγοριών στους πίνακες αναπληρωτών;Σε τι είναι καλύτεροι δάσκαλοι από τους άγαμους;Αντί να πριμοδοτείται η ύπαρξη μεταπτυχιακού, ξένων γλωσσών και πληροφορικής πριμοδοτούνται οι άρρωστοι με σοβαρές ασθένειες.Όταν τους καλούν να πάνε σε απομακρυσμένες περιοχές επικαλούνται την ασθένειά τους και δεν πηγαίνουν.Οι έγγαμες εκπαιδευτικοί μένουν έγκυες βάσει σχεδίου για να μείνουν στην Αθήνα ή σε κάποια μεγάλη πόλη.Μετά από 25 χρόνια υπομονής και παραμονής μου στις λίστες των εκπαιδευτικών ζητώ το αυτονόητο,τον διορισμό μου.Η πολιτεία είχε υποχρέωση να αποκαταστήσει τους εκπαιδευτικούς που περίμεναν χρόνια στην επετηρίδα πριν βάλει σε ισχύ το ΑΣΕΠ.Είμαι παιδί φτωχών δασκάλων και δεν υπήρχε η δυνατότητα να δαπανηθούν χρήματα για φροντιστήρια για ΑΣΕΠ.Η αριστερή κυβέρνηση θα πρέπει να βοηθήσει τους πολίτες της και να μην κάνει χάρες στους καρχαρίες των φροντιστηρίων του ΑΣΕΠ.Ζητούμε μοριοδότηση του χρόνου κτήσης πτυχίου μέχρι την απακατάσταση όλων των παλαιών συναδέλφων και εν συνεχεία ένα δίκαιο νέο σύστημα διορισμών.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:45 | Τάκης

    Η εκπαίδευση είναι ενιαία αλλά οι ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50 ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΩΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ.

    ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΟΥΤΕ ΩΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ.

    Η προσμέτρηση της υπηρεσίας τους από την ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην ΓΕΝΙΚΗ είναι τουλάχιστον ΣΚΑΝΔΑΛΟ.

    Αφού τόσο ενδιαφέρονται για την ΕΙΔΙΚΗ εκπαίδευση γιατί θέλουν να μετακομίσουν στην ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;

    Δεν εξαγοράζονται όλα με τα χρήματα, όπως τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:44 | Κορίνα Π.

    Ο διπλασιασμός των μορίων για τα δυσπρόσιτα και απομακρυσμένα σχολεία αποτελεί ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και τους καταδικάζει με στέρηση της εργασίας τους!!! Μια τέτοια απόφαση σημαίνει πως θα συνυπάρχουν στον πίνακα διορισμών ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ και κλονίζει την εμπιστοσύνη σε ένα Υπουργείο που διατείνεται οτι λειτουργεί Δημοκρατικά και Ανεπηρέαστα!!!

    Όσων αφορά την προϋπηρεσία που παρασχέθηκε με βασικό κριτήριο διορισμού τα σεμινάρια/μεταπτυχιακά/διδακτορικά πρέπει να προσμετράται στον οικείο πίνακα (Ειδικής Αγωγής).
    Με ποια λογική μια μερίδα εκπαιδευτικών να μπορεί να προσλαμβάνεται και στην Γενική Αγωγή και στην Ειδική Αγωγή ενώ μια άλλη μερίδα ΜΟΝΟ στη Γενική Αγωγή; (από τη στιγμή που εντάσσονται και οι 2 κατηγορίες στον ίδιο πίνακα;)

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:44 | Βούλα

    Μιλάμε για κατάργηση προϋπηρεσίας! Να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:42 | Φωτεινή

    Ο μη διπλασιασμός της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα για την περίοδο 2010-2014 αποτελεί τεράστια αδικία για όλους εκείνους που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες εκείνη την περίοδο. Ξεκλείδωμα πινάκων σημαίνει προσμέτρηση προϋπηρεσίας για όλους και διπλασιασμός της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα. Δεν επιτρέπεται να διαχωρίζονται οι αναπληρωτές που δούλεψαν σε δυσπρόσιτα σε δυο κατηγορίες και να αδικούνται αυτοί που υπηρέτησαν την περίοδο 2010-2014, ενώ εργάζονταν υπό τις ίδιες αντίξοες και δυσμενείς συνθήκες με όσους υπηρέτησαν σε αυτά μέχρι το 2010 και μετά το 2014. Ο νομος που ρυθμιζε την προσμετρηση της προυπηρεσιας στα δυσπροσιτα δεν καταργηθηκε ποτε ! Το υπουργειο οφειλει να μελετησει καλυτερα το θεμα και να ζητησει τη γνωμη του νομικου συμβουλου. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ εκαναν το ιδιο και στηριζουν το δικαιο αιτημα της διπλης μοριοδοτησης των δυσπροσιτων! Ζηταμε να παρουμε την προυπηρεσια που δουλεψαμε ! Δεν ειναι το ιδιο να δουλευεις στο Βολο και στην Αλονησο !!! Πρεπει να το καταλαβετε επιτελους !!! Ιση μεταχειριση προς ολους !!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:41 | Βούλα

    Η ρύθμιση 4 αφορά τη μεταπήδηση από πίνακα σε πίνακα; Ποια μεταπήδηση συνάδελφοι; Ο πίνακας είναι ένας αυτός του κλάδου ο .50 δεν αποτελεί πίνακα σαν τους άλλους είναι μόνο για την πρόσληψη. Υπάρχει άγνοια και η άγνοια είναι επικίνδυνη.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:39 | Κ.

    Να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 του άρθρου 47, το βασικό πτυχίο και μόνο καθορίζει τον κλάδο των εκπαιδευτικών.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:37 | Μ.Ρ

    Αν υπάρχουν πληρωμένα μεταπτυχιακά να γίνουν καταγγελίες, δε θα την πληρώνει όλος ο κλάδος! Να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 του άρθρου 47.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:35 | J

    Πώς μπορεί να εγκλωβιστεί και να καταπατηθεί νόμιμα αποκτηθείσα προϋπηρεσία σε έναν κλαδο που δεν υφισταται; Δεν υπάρχει κλαδος 60.50/70.50.
    ΟΧΙ στο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ!!

    Κι αν καταργηθεί η ποσόστωση όταν οι ΠΕ 71 είναι πολλοί τι θα γίνει με την προϋπηρεσία στον πίνακα αυτό;

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:34 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    Η ΔΟΕ, Η ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΣΙΟ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014 !!!
    Και απο την αλλη πλευρα το υπουργειο συντασει ενα πολυνομοσχεδιο στο οποιο αναφερει πως ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγ­ματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο.
    Για ποιο λογο ? Πως πηρατε αυτη την αποφαση ? Ποιους ακουσατε ? Σε ποιο νομο στηριχθηκατε για να θεσπισετε μια τετοια ρυθμιση ? Δεν θα επρεπε να ρωτησετε και τον εκπαιδευτικο κοσμο ? Δεν οφειλατε να ακουσετε τη γνωμη της διδασκαλικης ομοσπονδιας ελλαδος? Και ειναι δημοκρατικο ολο αυτο ?
    Ζητουμε απο το υπουργειο να αποσυρει την δευτερη παραγραφο του πολυνομοσχεδιου και να αναγνωρισει στο διπλασιο την προυπηρεσια των αναπληρωτων που προσφερθηκε στα δυσπροσιτα σχολεια κατα τα ετη 2010-2014 !!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:33 | Σταυρούλα

    Η εκπαίδευση είναι ενιαία αυτή είναι η διαχρονική και παγιωμένη θέση του κλάδου!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:31 | Λάμπρος

    Να εισακουστεί η απόφαση της ΔΟΕ για τους συναδέλφους με βασικό πτυχίο στη γενική αγωγή και έξτρα προσόντα στην ειδική αγωγή. Ο κλάδος ορίζεται από το βασικό πτυχίο!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:29 | Αλεξάνδρα

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και 70.50 και στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αναδρομικά!!
    Η κυβέρνηση θέλει να λάβει υπ’ όψιν τη λαϊκή εντολή για να πάρει αποφάσεις για το μέλλον της χώρας… επομένως περιμένουμε από το Υπουργείο Παιδείας να ακούσει τις φωνές της πλειοψηφίας και της δικαιοσύνης!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:27 | Αλεξάνδρα

    Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 και 70.50 και στους πίνακες αναπληρωτών γενικής αγωγής και αναδρομικά!!
    Αναγνωρίστε τους κόπους και τις θυσίες των εκπαιδευτικών που επέλεξαν την εξέλιξη και όχι την στασιμότητα!!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:27 | Γεωργία

    Ζητώ να αποσυρθεί η ρύθμιση 4 του άρθρου 47, καθώς η προϋπηρεσία πρέπει να προσμετράται στον ΚΛΑΔΟ των εκπαιδευτικών. Ο πίνακας .50 να καταργηθεί δεν είναι νομικά κατοχυρωμένος. Τι μας λέτε να δουλεύουμε στην ειδική αγωγή μαζεύοντας εκεί προϋοηρεσία και όταν έρθει η ώρα να διοριστούμε μετα από 10 χρόνια στην ειδική αγωγή να διοριστούμε ως δάσκαλοι της γενικής;

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:24 | Palios C.

    ΟΧΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014! ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΚΛΩΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ!!!

    Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ!

    ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ;

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ … ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΕ ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ!!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:22 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Οσον αφορά την Ειδική Αγωγή η ρυθμιση ειναι δίκαιη, αλλα πρέπει να ισχύσει ο νόμοςμε ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ.
    Γιατί να μείνουν άνεργοι όσοι δεν μπορούσαν να δουλέψουν στην ειδική αγωγή!
    Το υπουργείο δεν πρέπει να επηρεαστεί από όσους στηρίζουν τις προτάσεις του σετεα, έχουν προσωπικό συμφέρον….
    Αν ακυρωθεί η παράγραφος 4 στην ουσία καταδικάζετε όλους τους εκπαιδευτικούς στην ανεργία, θα πρέπει όλοι να κάνουν μεταπτυχιακό για την ειδική αγωγή να κάνουν πρακτική για ένα χρόνο και μετά να καταλαμβάνουν θέσεις στην γενική.
    Οι μαθητές με προβλήματα έχουν ανάγκη από έμπειρο προσωπικό δεν πρέπει να ανανεώνονται κάθε χρόνο!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:20 | Σοφια

    Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι νομικά απαράδεκτη καθώς καταργεί την αρχή της ισότητας που είναι κατοχυρωμένη στο σύνταγμα. Δηλαδή μπορεί να υπάρχουν αναπληρωτές που εργάστηκαν στην Ειδική Αγωγή (πχ Παράλληλη Στήριξη) αλλά εάν η πρόσληψη έγινε από τον Πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης(λόγω εξάντληση του αντίστοιχου Πίνακα της Ειδικής) τότε η προϋπηρεσία προσμετρείται στον Πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης ενώ εάν η πρόσληψη έγινε από τον οικείο Πίνακα της Ειδικής Εκπαίδευσης δεν προσμετρείται. Πουθενά στον Κόσμο, η προϋπηρεσία σε ίδια καθήκοντα δεν αντιμετωπίζεται άνισα. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:16 | Δήμητρα

    Σύμφωνω με τον Σύλλογο αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών (70.50 & 60.50) με την προσμέτηρηση της προυπηρεσίας και στους δύο πίνακες της Γενικής και της Ειδικής Αγωγής. Οι αρμόδιοι του Υπουργείου Παιδείας οφείλουν να συνυπολογίσουν το γεγονός οτι το μεγαλύτερο ποσοστό των αναπληρωτών 60.50 και 70.50 διορίζονται ως παράλληλη στήριξη σε Γενική Τάξη, πράγμα που σημαίνει ότι ακολουθούν το ΔΕΠΠΣ και τα ΑΠΣ της Γενικής Αγωγής. Επομένως, πως διαφοροποιούνται οι μεν απο τους δε; Πως ένας μεταπτυχιακός τίτλος Σπουδών αναιρείται; και τέλος πως είναι δυνατόν να μιλάμε για «Ένταξη» ,χωρίς να γνωρίζουμε τη βασικής της αρχή που σίγουρα δεν διαφοροποιεί τους εκπροσώπους της σε Ειδικούς και Γενικούς αλλά τους χαρακτηρίζει απλά εκπαιδευτικούς!!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:11 | Σφακιανάκη Χρυσάνθη

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:10 | Χριστίνα

    Μη αναδρομική ισχύ του νόμου.

    Όχι διαχωρισμός της εκπαίδευσης!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:07 | Φώτης

    Διπλή μοριοδοτηση για τα δυσπροσιτα σχολεία το διάστημα 2010 – 2014 είναι απολύτως δικαιο.
    Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου να μέτρα για τους μόνιμους διορισμούς.
    Οι συνάδελφοί της γενικής που δούλεψαν σε δομές ειδικής δικαίως απαιτούν την προσμετρηση της προϋπηρεσίας τους και στους δυο πίνακες.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:07 | Μαριλίτα Λαμπροπούλου

    1.
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010-2014. ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ
    2.
    ΕΑΝ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ/ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
    3.
    ΕΑΝ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΕ60,50 & ΠΕ70,50 ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ/ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΤΟΤΕ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΟΘΕΙΣΑ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΕΙΟ ΠΙΝΑΚΑ (ΕΙΔΙΚΗΣ).

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:05 | Γιωργος

    Η χωρα μας περνα δυσκολες ωρες και πρεπει να ειμαστε ολοι ενωμενοι ! Στηριζουμε τη κυβερνηση και τις αποφασεις της αλλα δεν μπορουμε να παραβλεψουμε το αδικο ! Αναφερομαι στη δευτερη παραγραφο και στη προθεση του υπουργειο να μην μετρησει τα δυσροσιτα της περιοδου 2010-2014. Για ποιο λογο κυριοι? Εγινε λεει τυχαια η τοποθετηση των αναπληρωτων στα σχολεια αυτα. Που το ειδατε αυτο ? Το εξετασατε? Να σας πω λοιπον πως εργαστηκα σε δυσπροσιτο το 2010-2011 απο επιλογη και με θεση 5 στους 28 στο πινακα τοποθετησης στο νομο που εγινε η προσληψη μου. Αρα το επιχειρημα αυτο δεν ευσταθει! Ακομα πολλοι ισχυριζονται πως στα δυσπροσιτα σχολεια εργαστηκαν τα ετη 2010-2014 ανθρωποι με χαμηλες θεσεις στο πινακα. Και παλι θα σας πω πως τη χρονια εκεινη που υπηρετησα στο δυσπροσιτο ημουν στην α φαση με θεση γυρω στο 350 περιπου ! Επομενως ουτε αυτο το επιχειρημα ειναι βασιμο. Θα βολευε καποιους να ισχυαν ολα αυτα αλλα δυστυχως φαινεται πως προσπαθουν να βρουν δικαιολογιες προκειμενου να περασουν την αποψη τους απο φοβο να μην χασουν καποιες θεσεις στο πινακα του χρονου. Δεν παει ετσι ομως συναδελφοι ! Περα απο τη προσωπικη μας θεση πρεπει να ειμαστε και αντικειμενικοι ! Το υπουργειο πρεπει να το αντιλειφθει αυτο και να δωσει στους ανθρωπους που εργαστηκαν σε δυσπροσιτες περιοχες τα μορια τους διπλα !!! Δικαιοσυνη επιτελους !!!

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:05 | Δήμητρα Γ.

    Συμφωνώ και στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 28 Ιουνίου 2015, 19:00 | ioanna

    Οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακές σπουδές πρέπει να μπορούν να διδασκουν κατα προτεραιότητα σε τμήματα ένταξης. Εκεί τα παιδιά χρειάζονται δάσκαλο

  • 28 Ιουνίου 2015, 18:58 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 28 Ιουνίου 2015, 18:56 | ioanna

    Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτων δασκάλων και νηπιαγωγων με μεταπτυχιακές σπουδές

  • 28 Ιουνίου 2015, 18:55 | Παρθενα

    Ως δασκάλα με μεταπτυχιακό θεωρώ πως η προϋπηρεσία είναι μία. Το νόμιμο είναι να αναγνωρίζεται εκεί όπου είναι το βασικό πτυχίο. Λέτε ότι θα μετράει για τους διορισμούς. Για να διοριστούμε όμως κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον θα πρέπει να δουλεύουμε ως αναπληρωτές και να μαζεύουμε προυπηρεσία. Πώς να την μαζεύουμε, αν εγκλωβιστούμε σε έναν πίνακα που θα εξαφανιστεί σε 2 χρόνια και μαζί με αυτόν και εμείς. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 4.

  • 28 Ιουνίου 2015, 18:54 | Έκτορας

    Είμαι εναντιος στην ρύθμιση για τα δυσπροσιτα πιστεύω πως η προϋπηρεσία θα πρέπει να διπλή και για το διάστημα 2010-2014.
    Μέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ 60.50 ΠΕ 70.50 στους πίνακες της γενικής φυσικά αναδρομικά κ από εδώ και στο εξής.
    Η ημερομηνία κτήσης πτυχίου να αποτελεί κριτήριο γ μόνιμους διορισμούς.

  • 28 Ιουνίου 2015, 18:51 | ΤΟΛΗΣ

    Αξιοτιμοι συναδελφοι θα θελα πολυ να ξερα αν ολοι εσεις που χαιρεστε με την αποφαση του υπουργειου να μην μετρησει τα δυσπροσιτα εχετε εργαστει σε αυτα ?! Ξερετε πως ειναι να ξυπνας στις 5.30 η ωρα το πρωι καθε μερα για να ετοιμαστεις και να ξεκινησεις για το σχολειο σου στις 6.30? Να οδηγεις καθε πρωι μια ωρα και ενα τεταρτο σε χαλια δρομους για να φτασεις στο σχολειο στις 8 παρα τεταρτο, να το ανοιξεις και να το ζεστανεις πριν ερθουν οι μαθητες σου? Να κανεις μεχρι τις 1.30 μαθημα σε 15 παιδακια ολων των ταξεων? Ταυτοχρονα να κανεις εσυ ολες τις εφημεριες και ολα τα διευθυντικα γιατι ετυχε οπως λετε να εισαι σε μονοθεσιο σχολειο δυσπροσιτης περιοχης? Και σαν να μην εφταναν ολα αυτα να πρεπει ολο το απογευμα να δουλευεις και παλι για να ετοιμαστεις για την αυριανη μερα. Καθολου προσωπικος ελευθερος χρονος! Αλλα και να ειχες χρονο δεν υπηρχε κατι να κανεις στο νησι που εισαι! Ουτε θεατρο ουτε καποιος αθλητικος ή πολιτιστικος συλλογος. Στη καλυτερη να πας σε μια καφετερεια-καφενειο οπου επειδη θα εισαι κουρασμενος θα γυρισεις νωρις στο σπιτι σου γιατι πολυ απλα θα νυσταζεις. Ολο αυτο να γινεται καθημερινα για 10 μηνες και αν αρρωστησεις να μην μπορεις να παρεις αδεια γιατι εισαι ο μονος εκπαιδευτικος στο σχολειο και που θα αδησεις τα παιδια σου !? Δε μπορεις να πας σε γιατρο γιατι απλα δεν υπαρχει ή ερχεται 2 φορες την εβδομαδα.
    Ζητατε λοιπον να μην προσμετρηθει ολη αυτη η προσπαθεια ?! Ειναι δυνατον !?
    Παρακαλω το υπουργειο να προβει στην αρση της δευτερης παραγραφου του πολυνομοσχεδιου και να υπολογισει στο διπλασιο την προυπηρεσια των δυσπροσιτων για τα ετη 2010-2014 !!!