1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Παρακαλούμε να αποσσύρετε τη ρύθμιση που αφορά τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 (αρθρο 47παρ.4) γιατί τη θεωρώ άδικη και απανθρωπη.
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΕ60 ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ 2 ΚΑΙ 3 ΚΑΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΡΤΕΡΙΚΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑς ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 400 ΩΡΩΝ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΙΤΛΟΥΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΜΟΝΟ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ.ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΩΝ,ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 2010.
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
-Να συνεχίσει να προσμετρείται η προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης και στης ειδικής όπως ισχύει στις ενιαίες υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ. Η παρ.4 του αρ.47 όπως είναι διατυπωμένη δεν διασφαλίζει την απρόσκοπτη εργασία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στις δομές της εκπαίδευσης και επίσης θα σήμαινε τον αντιεπιστημονικό διαχωρισμό της ειδικής εκπαίδευσης από την γενική της οποίας είναι προέκταση της.
-Οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50(κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ΕΑΕ) θα πρέπει να κατατάσσονται ισότιμα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ σύμφωνα με την προϋπηρεσία χωρίς πρόταξη των ΠΕ71 & ΠΕ61.( Επίσης ταυτόχρονα θα πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα, μέσω νομοθετικών διαδικασιών, σίγουρες προϋποθέσεις μόνιμου διορισμού στην ΕΑΕ σε περίπτωση που προσμετρηθεί η προϋπηρεσία αποκλειστικά στον πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ ή κληθεί ο εκπαιδευτικός ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 να επιλέξει σε ποιο πίνακα γενικής ή ειδικής να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία του).
-Για μια δικαιότερη αντιμετώπιση των εργαζομένων στην ΕΑΕ η οποία θα άρει τον όποιο διαχωρισμό ανάμεσα τους, αιτούμαστε τη μετονομασία των οργανικών θέσεων από ΠΕ71 και ΠΕ61 σε θέσεις ΠΕ70 ΕΑΕ και ΠΕ60 ΕΑΕ όπου θα περιλαμβάνουν: Τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 με μετεκπαίδευση στην ΕΑΕ,(ΠΕ70 &ΠΕ60) κατόχους μεταπτυχιακών /διδακτορικών σπουδών στην ΕΑΕ , τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 & ΠΕ61 κατόχους βασικών τίτλων στην ΕΑΕ, τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 κατόχους σεμιναρίων στην ΕΑΕ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
ΑYTOMATH ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ. * Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;). * Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε; * Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ.4 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Το Υπουργείο με τη ρύθμιση που προτείνει στο παρόν νομοσχέδιο προκαλεί τον πλήρη αφανισμό και τον ξαφνικό θάνατο όλων των ΠΕ60/70 που εργαζόμαστε νόμιμα και έχοντας επάρκεια τυπικών προσόντων με τα μέχρι σήμερα νομικά δεδομένα στην ειδική αγωγή.
Είναι απόλυτα δίκαιο και αυτονόητο το αίτημα για:Αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ. ΓΙΑΤΙ* Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;). * Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε; * Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής αγωγής σε μια εκπαίδευση που θέλει και πρέπει να λέγεται ενιαία.
Οι αναπληρωτές της ειδικής αγωγής το ότι συμμετέχουν και στον πίνακα της ειδικής αγωγής οφείλεται σε πρόθετα προσόντα που έχουν αποκτήσει και τα οποία του δίνουν το δικαίωμα αυτό.
Πρέπει για πάντα να παλεύουμε και να φωνάζουμε για τα αυτονόητα.
Η προϋπηρεσία που προσφερθηκε σε δυσπροσιτα και απομακρυσμενα σχολεία πρέπει να υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο νόμος που τη ρυθμιζε δεν καταργήθηκε ποτέ. Όλοι οι διευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και οι αιρετοί διαβεβαίωναν τους αναπληρωτές πως όταν ανοίξουν οι πίνακες θα μετρήσουν τα δυσπροσιτα. Δεν μπορούμε να έχουμε προϋπηρεσία τριών κακατηγοριών: μέχρι το 2010, από το 2010 έως το 2014 και από το 2014-2015 και μετά. Είναι αδικο και παράνομο. Μια τέτοια ρύθμιση καταπατα τα εργασιακά δικαιώματα όσων αναπληρωτών εργάστηκαν σκληρά σε δύσκολες συνθήκες. Τα επιχειρήματα περί τυχαιοτητας Δεν ευσταθούν και έχουν εξηγησει πολλοί συνάδελφοι παραπάνω ττο γιατί. Ζητάμε άρση της δεύτερης παραγράφου του πολυνομοσχεδιου Και προσμετρηση της προϋπηρεσίας των δυσπροσιτων διπλή. Στο δίκαιο αίτημα μας έχουμε συμπαραστάτες τη ΔΟΕ την ΟΛΜΕ και δεκάδες συλλόγους εκπαιδευτικών από όλη την επικρατεία. Περιμενουμε από το υπουργείο να πράξει Το δίκαιο και νόμιμο.με εκτίμηση
ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία.
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 του πολυνομοσχεδίου και αυτόματη αναγνώριση στη γενική εκπαίδευση της προϋπηρεσίας των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία.
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47 .
Κατάργηση της υπουργικής απόφασης του 2014 η οποία προτάσσει τους ΠΕ61/71 και αποκλείει τους ΠΕ60/70 από την ειδική αγωγή.
Σε λίγες ώρες τελειώνει η διαβούλευση.
Το μεγαλύτερο μάθημα από αυτά που πρέπει να πάρουμε, οι νεοι δρόμοι που πρεπει να περπατήσουμε ας έχουν μία αρχή:ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ.
Μπορεί τελικά το 90% να μην πηγε σε δυσπροσιτα αλλά αυτό δε σημαίνει, ότι πρέπει να αδικήσουμε αυτούς που ανήκουν στο 10%. Αυτο είναι η ανθρωποφαγία.
Υποστηρίζω το άδικο γιατί μπορώ να το επιβάλλω κι ας μην έχω επιχειρήματα.
ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΗΓΕ ΤΥΧΑΙΑ.
Ενα 90% είχε συμφέρον -για λίγες θέσεις κερδος στον πίνακα- να επικαλεστεί κάτι τέτοιο. Τα μηνύματα αυτά όμως ήταν λιγότερα από όσων υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα το 2010-2014, στη διαβούλευση.
Ο ΤΟΠΟΣ ΖΗΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ. ΜΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ 20 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.
ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ;; ΑΝ,ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ, ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟ 2010-14 ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ -ΠΟΝΗΡΑ- ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ, ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΤΩΡΑ ΑΦΟΥ ΠΙΑ ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΥΧΑΙΑ…
Πολύ φοβάμαι, όμως, πως, έτσι, πολλά σχολεία της επαρχίας έχουν να μείνουν άδεια…
ΖΗΤΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΖΗΤΩ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ
Όταν ένας εκπαιδευτικός διορίζεται ώστε να διδάξει το αντικείμενο του βασικού τίτλου σπουδών του,σε μαθητές με εκπαιδευτικές ή μαθησιακές ανάγκες τότε είναι άδικο να θεωρείται πως δεν έχει αποκτήσει εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του και να μην αναγνωρίζεται η διδασκαλία αυτή ως προυπηρεσία στην εκπαίδευση μαθητών.
Να καταργηθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 αναδρομικά και στο μέλλον και στους 2 πίνακες
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 αναδρομικά και στο μέλλον και στους 2 πίνακες.
Άμεση απόσυρση της παραγρ. 4 του άρθρου 47. Κανένας διαχωρισμός της προϋπηρεσίας στη Γενική και στην Ειδική.
Η ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΣΑΤΕΑ αποφάνθηκαν: απόσυρση εδώ και τώρα της ρύθμισης της παραγράφου 4 του άρθρου 47, γιατί απορυθμίζει την παιδεία. Είμαστε ΠΕ70 με εξειδικευμένες γνώσεις που αποκτήθηκαν με κόπο και στερήσεις. Κάθε χρόνο και νέος νόμος; Του χρόνου τι;
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 αναδρομικά και στο μέλλον και στους 2 πίνακες.
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών της ειδικής αγωγής ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 αναδρομικά και στο μέλλον και στους 2 πίνακες.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Συμφωνώ με ΟΛΕΣ τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών/δασκάλων με μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές την ειδική αγωγή.
Ενιαία προϋπηρεσία, ισότιμα στους πίνακες της ειδικής αγωγής των πε71/61 με τους μέχρι τώρα εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά/διδακτορικά και προϋπηρεσία.
O διαχωρισμός της προϋπηρεσίας είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟΣ.
Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και οι αναπληρωτές κλήθηκαν να εργαστούν από την ίδια την πολιτεία.
Η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50/70.50 πρέπει να πάει στον κλάδο τους και να μην υποτιμηθεί το βασικό τους πτυχίο!!
Οτιδήποτε διαφορετικό αποτελεί εμπαιγμό στους κόπους και τις γνώσεις των εν λόγω εκπαιδευτικών!!
Δικαιώματα αναπληρωτών.
Οι μακροχρόνια αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στην δημόσια εκπαίδευση σε όλα τα μέρη της Ελλάδας, δικαιούνται κάποια στιγμή να δημιουργήσουν οικογένεια όπως οι μόνιμες συνάδελφοι τους. Όμως οι αλλάγές που έγιναν προ διετίας στις άδειες μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης, αναρρωτικές κ.λ.π δεν προστατεύουν τις αναπληρώτριες – μητέρες εκπαιδευτικούς. Μία αναπληρώτρια με επαπειλούμενη κύηση δεν δικαιούται να λάβει την προυπηρεσία της για τον χρόνο που ήταν σε επαπειλούμενη κύηση κάτι που δεν συνέβαινε στο παρελθόν. Επίσης δικαιούται μόνο δύο μήνες άδειας ανατροφής η οποία επίσης δεν προσμετράτε ως χρόνος διδακτικής προυπηρεσίας. Εφόσον λοιπόν οι παραπάνω εκπαιδευτικοί στηρίζουν σε μόνιμη και μακροχρόνια βάση ως αναπληρωτές το δημόσιο σχολείο θα πρέπει να έχουν ίση μεταχείρηση με τις μόνιμες συνδέλφους τους .
Είναι δίκαιο Να αναγνωρίζεται ο χρόνος της άδειας επαπειλούμενης κύησης, ανατροφής, ως πραγματικός χρόνος διδακτικής υπηρεσίας και στις αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς. Να καταργηθεί οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση στέκεται εμπόδιο στην μητρότητα .
Ίσα δικαιώματα αναμπληρωτών με αυτά των μονίμων συναδέλφων τους.
Κύριε υπουργέ θα έχετε παρατηρήσει πως στη δημόσια διαβούλευση γίνεται ένας αγώνας επικράτησης της Α ή της Β άποψης με βάση την ποσότητα(το πλήθος) κ όχι την ποιότητα(τεκμηρίωση).
Μετά από αρκετά χρόνια σκοταδισμού στην παιδεία έρχεται η αναγέννηση,και όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο 47 η προσωπική μου άποψη είναι η παρακάτω :
$.2. Πολύ ορθά πράττετε, καθότι το πάγωμα των πινάκων ήταν κάτι χωρίς νόημα κ ότι πιο απαξιωτικό για τον εργαζόμενο μάχιμο καθημερινά στην τάξη εκπαιδευτικό!
Η προϋπηρεσία είναι «περουσιακό» στοιχείο που έχει αποκτηθεί με αίμα, θυσίες κ πρέπει να αναγνωρίζεται όπως γίνεται σε όλα τα μέρη της Γης!
Επίσης πολύ ορθά σκέπτεστε στο μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα καθώς με το προϋγούμενο καθεστώς(ν.3848) αρκετοί δε δήλωσαν αυτά τα σχολεία γνωρίζοντας στην μη προσμέτρησή της.
Να επισημάνω εδώ όμως πως η προσμέτρησή της απλά (όχι στο διπλό) γίνεται από πλευρά σας κατά άριστο τρόπο ως επιβράβευση των θυσιών των συναδέλφων που πήγαν εκεί στα δύσκολα αυτά χρόνια της οικονομικής κρίσης.
$.4. Θεωρώ πως ο διαχωρισμός των πινάκων προϋπηρεσίας ειδικής από την γενική είναι ότι δικαιότερο εισηγήστε.Η προϋπηρεσία πρέπει να λογίζεται στον αντίστοιχο πίνακα με το σχολείο που αποκτιέται!!! Σε σχολείο γενικής πρέπει να εγγράφεται στον πίνακα γενικής σειράς και σε σχολείο ειδικό στον πίνακα ειδικής. Επιτέλους να σταματήσουν τα παράθυρα και οι λαμογιές!!!
Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 47 θεωρώ πως η πρόταση νόμου είναι το αυτονόητο που θα πρέπει να ισχύει!
Οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνονται σε μία, το πολύ δύο φάσεις.
Τέλος θα ήθελα να προτείνω πως οι πίνακες αναπληρωτών θα έπρεπε να σχηματίζονται ανά περιφέρεια (κάτι όπως οι πίνακες των ωρομισθίων) και όχι κεντρικά ένας πίνακας.
Κάθε περιφέρεια να έχει το δικό της πίνακα αναπληρωτών. Βέβαια ο εκπαιδευτικός αν το επιθυμεί να μπορεί να δηλώσει κ σε άλλη περιφέρεια, όχι όμως σε περισσότερες από τρεις.
Σε περίπτωση ανεπαρκούς πλήθους εκπαιδευτικών να χρησιμοποιείται η γειτνίαση των περιφερειών.
Με τον τρόπο αυτό τα κενά θα καλύπτονται άμεσα και οι εκπαιδευτικοί δε θα αναγκάζονται να μεταναστεύουν στην ίδια τους την χώρα!!
Αγαπητοί κύριοι υπουργοί,
Κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης και της διαφάνειας ο πολυαναμενόμενος διαχωρισμός της προϋπηρεσίας ειδικής και γενικής αγωγής!!!
Είμαι αναπληρωτής γενικής αγωγής ΠΕ60 και επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιος, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60.
Στο παρελθόν, με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής αγωγής και στους δυο πίνακες δημιουργήθηκαν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής άθροιζαν προϋπηρεσία και στους δυο πίνακες δουλεύοντας μόνο σε μια δομή, της ειδικής με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν και στην κατάταξη του πίνακα γενικής. Με αυτό τον τρόπο είχαν την δυνατότητα, ανάλογα και με τις διαθέσιμες πιστώσεις κάθε χρονιά, να μεταπηδούν ανά πάσα στιγμή-ως υποψήφιοι και των δυο πινάκων αναπληρωτών-και να εργάζονται στην γενική αγωγή, στερώντας θέσεις από τους συναδέλφους τους της γενικής αγωγής!
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 κατά το οποίο οι πίνακες αναπληρωτών δεν τροφοδοτούνταν με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47 και καλώς σχεδιάζεται να προσμετρηθεί άνευ διπλασιασμού. Τη συγκεκριμένη περίοδο, οι δηλώσεις προτίμησης περιοχών στις αιτήσεις υποψήφιων αναπληρωτών γινόταν με άλλα δεδομένα επομένως εκ των υστέρων αλλαγή θα δημιουργήσει ανατροπές στους πίνακες κατάταξης. Η συμπλήρωση των αιτήσεων γινόταν γνωρίζοντας πως ενδεχόμενη προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα, όχι μόνο δεν επρόκειτο να υπολογισθεί στο διπλάσιο αλλά ακόμα και όταν τελικά προσμετρηθεί (μετά από διεξαγωγή νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ),αυτό θα γινόταν με τρόπο που όριζε ο σχετικός νόμος 3848 (1 μήνας προϋπηρεσίας=0,1 μόριο!). Τα δεδομένα αυτά λειτούργησαν όπως είναι φυσικό αποτρεπτικά για οποιονδήποτε υποψήφιο αναπληρωτή με αποτέλεσμα, αν κάποιος τελικά βρέθηκε εκείνο το διάστημα να υπηρετεί σε δυσπρόσιτα αυτό έγινε λόγω της χαμηλής του θέσης στον πίνακα και όχι από συνειδητή επιλογή. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
Με ενδεχόμενο διπλασιασμό, τα άτομα αυτά θα βρεθούν σε ευνοϊκή θέση στον πίνακα κατάταξης εις βάρος συναδέλφων τους που ενώ είχαν την επιλογή των δυσπρόσιτων, έκαναν τις επιλογές τους σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία. Τέτοιες πρακτικές, υπό τον μανδύα της δήθεν αποκατάστασης όχι μόνο καταστρατηγούν κάθε έννοια λογικής, αξιοκρατίας και ισονομίας αλλά είναι ανήθικες και ανέντιμες. Καλώς λοιπόν δεν προβλέπεται διπλασιασμός της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα της περιόδου 2010-2014!
Συμφωνώ με το άρθρο 47 ως έχει. Όμως όσον αφορά την παράγραφο 4, αν τελικά αποφασιστεί η αποκτηθείσα προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή, να προσμετρείται και στους πίνακες της γενικής αγωγής, θα πρέπει να δοθεί και η αντίστροφη δυνατότητα, δηλαδή η αποκτηθείσα προϋπηρεσία στη γενική αγωγή να προσμετρείται και στους πίνακες της ειδικής αγωγής για όσους και όσες βέβαια απέκτησαν στο μεταξύ διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή ή στη σχολική ψυχολογία.
Ν μετρηθεί η προυπηρεσία της ειδικής στη γενική ….απαιτούμε ισότιμα δικαιώματα
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕ60.50 ΠΕ70.50 ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ; ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΔΡΑΝΕΙΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ;
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
Αγαπητοί κύριοι υπουργοί,
Κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση της αξιοκρατίας, της δικαιοσύνης και της διαφάνειας ο πολυαναμενόμενος διαχωρισμός της προϋπηρεσίας ειδικής και γενικής αγωγής!!!
Η γενική και η ειδική αγωγή σωστά είναι διαχωρισμένες κι έτσι πρέπει να παραμείνουν. Γιατί άραγε όλοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής θέλουν ξαφνικά να μπουν στη γενική με τα μόρια της ειδικής; Μήπως γιατί επιθυμούν να διοριστούν ξαφνικά στη γενική; Αφού τόσα χρόνια διατείνονται ότι επιτελούν λειτούργημα στην ειδική και δεν το αμφισβητώ σε καμία περίπτωση, αλλά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να μην συνεχίσουν να ασκούν το λειτούργημα τους και θέλουν να «εισβάλλουν» στους πίνακες της γενικής (που οι περισσότεροι στη γενική δουλεύουν μετά από ΑΣΕΠ, ενώ στην ειδική οι περισσότεροι δεν έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ στον ΑΣΕΠ γενικής).
Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ60 και επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60.
Στο παρελθόν, με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής αγωγής και στους δυο πίνακες δημιουργήθηκαν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού. Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής άθροιζαν προϋπηρεσία και στους δυο πίνακες δουλεύοντας μόνο σε μια δομή, της ειδικής με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν και στην κατάταξη του πίνακα γενικής. Με αυτό τον τρόπο είχαν την δυνατότητα, ανάλογα και με τις διαθέσιμες πιστώσεις κάθε χρονιά, να μεταπηδούν ανά πάσα στιγμή-ως υποψήφιοι και των δυο πινάκων αναπληρωτών-και να εργάζονται στην γενική αγωγή, στερώντας θέσεις από τους συναδέλφους τους της γενικής αγωγής!
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 κατά το οποίο οι πίνακες αναπληρωτών δεν τροφοδοτούνταν με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας, συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47 και καλώς σχεδιάζεται να προσμετρηθεί άνευ διπλασιασμού. Τη συγκεκριμένη περίοδο, οι δηλώσεις προτίμησης περιοχών στις αιτήσεις υποψήφιων αναπληρωτών γινόταν με άλλα δεδομένα επομένως εκ των υστέρων αλλαγή θα δημιουργήσει ανατροπές στους πίνακες κατάταξης. Η συμπλήρωση των αιτήσεων γινόταν γνωρίζοντας πως ενδεχόμενη προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα, όχι μόνο δεν επρόκειτο να υπολογισθεί στο διπλάσιο αλλά ακόμα και όταν τελικά προσμετρηθεί (μετά από διεξαγωγή νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ),αυτό θα γινόταν με τρόπο που όριζε ο σχετικός νόμος 3848 (1 μήνας προϋπηρεσίας=0,1 μόριο!). Τα δεδομένα αυτά λειτούργησαν όπως είναι φυσικό αποτρεπτικά για οποιονδήποτε υποψήφιο αναπληρωτή με αποτέλεσμα, αν κάποιος τελικά βρέθηκε εκείνο το διάστημα να υπηρετεί σε δυσπρόσιτα αυτό έγινε λόγω της χαμηλής του θέσης στον πίνακα και όχι από συνειδητή επιλογή. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
Με ενδεχόμενο διπλασιασμό, τα άτομα αυτά θα βρεθούν σε ευνοϊκή θέση στον πίνακα κατάταξης εις βάρος συναδέλφων τους που ενώ είχαν την επιλογή των δυσπρόσιτων, έκαναν τις επιλογές τους σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία. Τέτοιες πρακτικές, υπό τον μανδύα της δήθεν αποκατάστασης όχι μόνο καταστρατηγούν κάθε έννοια λογικής, αξιοκρατίας και ισονομίας αλλά είναι ανήθικες και ανέντιμες. Καλώς λοιπόν δεν προβλέπεται διπλασιασμός της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα της περιόδου 2010-2014!
Αποόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47…Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό.Εκπαιδευτικοί της γενικής …θέλατε μόνο να πληρώσουμε θεσεις στην ειδική αγωγή και τώρα μας πετάτε εκτός των πινάκων????ΑΔΙΚΟ
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
Είναι πολυ σωστη, η ΜΗ προσμετρηση της προυπηρεσιας στα δυσπροσιτα γιατι κανεις τοτε δεν τα επελεγε συνειδητα, απλα εστελναν αυτους που ηταν τελευταίοι στη σειρα στον πινακα καταταξης του καθε νομού που προσλήφθηκαν. Αν γνωρίζαμε οτι μετράει διπλά, θα ήταν διαφορετικές και οι επιλογές μας…
Οσον αφορα την Ειδικη Αγωγή η ρυθμιση ειναι δίκαιη, αλλα πρεπει να ισχυσει ο νομος αυτος με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ.
Δικαιοσύνη, αξιοκρατία.
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής αγωγής!!!!
Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ60 και επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60.
Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Προσμέτρηση προυπηρεσίας κοινή…..αντισυνταγματικό τελείως να μη μετρήσει η προυπηρεσίας μας…..
Άμεση απόσυρση της παραγράφου 4!! Η προσφερθείσα προϋπηρεσία πρέπει να αναγνωρίζεται και να μην εξωθούνται εκπαιδευτικοί σε αποφάσεις οι οποίες δε θα οδηγήσουν πουθενά! Το να επιλέξουν οι.50 την ειδική αγωγή εάν ψηφιστεί ο παρόν νόμος είναι σα να επιλέγουν την ανεργία, καθώς με τα χρόνια δε θα μπορούν να εργαστούν σε αυτή έπειτα από την αποφοίτηση εκπαιδευτικών από τα τμήματα ειδικής αγωγής που επαρκούν για την κάλυψη των κενών
Να προσμετρηθεί η προυπηρεσία της ειδικής στη γενική……μεγαλη αδικία..
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών-δασκάλων με μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή.
Ενιαία εκπαίδευση και ενταξιακή εκπαίδευση σημαίνει ενιαία προϋπηρεσία και αναδρομικά και για το μέλλον και στους 2 πίνακες.
Επιπλέον, επειδή έχουμε και εμείς βασικό πτυχίο παιδαγωγικό, όπου παγκοσμίως θεωρείται απαραίτητο για να χτίσεις εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, δηλαδή τα κατάλληλα προσόντα να είμαστε τουλάχιστον με ισότιμους όρους, αλλά και επειδή πήγαμε βάσει του ΙΣΧΥΟΝΤΑ νόμου, επιχείρημα και γεγονός ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ από τους αρμόδιους μιας αριστερής κυβέρνησης, θα πρέπει, οι ήδη εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακά/διδακτορικά και προϋπηρεσία να ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΙΣΌΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 61/71.
Μια αριστερή κυβέρνηση, οφείλει να βρει μια κοινή δίκαιη λύση για τους εργαζομένους-εκπαιδευτικούς, να κατοχυρώνει τα εργασιακά δικαιώματα.
Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί, ότι το φθηνό επιχείρημα της ταξικότητας για πολλούς από εμάς δεν ισχύει. Πολλοί επιλέξαμε να επενδύσουμε τα όσα χρήματα είχαμε σε περαιτέρω σπουδές και όχι σε υλικά αντικείμενα, πολλοί από εμάς πήραμε υποτροφίες για να σπουδάσουμε. Δεν νοείται να τσουβαλιάζουμε τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών όλων των μεταπτυχιακών και όλους.
Η ρύθμιση της παραγράφου 2 με βρίσκει σύμφωνη, για τη μη προσμέτρηση διπλάσιων μορίων για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες την περίοδο 2010-2014, καθώς οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι και κανείς δεν γνώριζε το ενδεχόμενο προσμέτρησης αυτών.
Για να ικανοποιηθεί το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει και ο αναδρομικός διαχωρισμός των πινάκων από το 2010 άρα προτείνουμε κατάργηση της πρότασης στο παρόν άρθρο «Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου»
Αν προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους η οποία προσφέρθηκε στην ειδική και στους πίνακες γενικής, μένουν άνεργοι οι αναπληρωτές γενικής που είναι και επιτυχόντες ΑΣΕΠ καθώς δε θα μπορούν να εργαστούν ούτε στη γενική ούτε φυσικά στην ειδική. Οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60.50 δεν πρόκειται να μείνουν άνεργοι, όσο υπάρχει το ΕΣΠΑ.
Κύριοι υπουργοί,
1. Υποστηρίζω ρητά ότι η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και ότι πρέπει να αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε επαγγελματικής μας διεκδίκησης. Πρέπει όχι μόνο να μετράει και μάλιστα με μεγαλύτερους συντελεστές και πάνω από το 16,80 του νόμου 3848/2010 ,αλλά να αποτελεί καθοριστικό κριτήριο μόνιμου διορισμού είτε σε συνδυασμό με επιτυχία ΑΣΕΠ(60%) είτε μόνη της (40%).
2. Αν ανοίξουν οι πίνακες μετά το 2010 θα διαιωνίσουν μια στρεβλή κατάσταση που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια αλλά και θα δημιουργήσουν μια παρόμοια στρέβλωση και αδικία αφού θα παρεμβληθούν άτομα με προϋπηρεσίες που εργάζονται στην ειδική αγωγή. Είναι ανήθικο προς του συναδέρφους οι οποίοι γνωρίζοντας ότι δεν μετράει η προϋπηρεσία, αρνήθηκαν το διορισμό τους ως αναπληρωτές σύμφωνα με την παρ.2του άρθρου 9 του ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 τ.Α΄.) όπως το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας θέσπισε.
Μοναδικός μου ενδοιασμός για το άνοιγμα των πινάκων αποτελεί η είσοδος στους πίνακες εκπαιδευτικών οι οποίοι απέκτησαν προϋπηρεσία με πρόσληψη εκτός πινάκων γενικής αγωγής.
Αν διασφαλιστεί με όρους και προϋποθέσεις η μη είσοδος στους πίνακες γενικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής δεν έχω κανένα πρόβλημα προσμέτρησης της προϋπηρεσίας από 1-7-2010 και ακόμη περισσότερο αυτή να αποτελέσει το βασικό κριτήριο για την κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών για το επόμενο σχολικό έτος.
Συγχαρητήρια στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δίκαιη και απόλυτα νόμιμη ρύθμιση για τα δυσπρόσιτα την περίοδο 2010- 2014, όπου και οι πίνακες ήταν κλειδωμένοι. Κατά την περίοδο αυτή εργάστηκαν σε δυσπρόσιτα συνάδελφοι από καθαρή τύχη και όχι συνειδητά από επιλογή. Είναι πολύ σωστή η επιλογή της κυβέρνησης να μην μετρήσει με διπλά μόρια την υπηρέτηση σε δυσπρόσιτες περιοχές, καθώς εάν ήταν γνωστό πολύ συνάδελφοι με υψηλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών θα επέλεγαν να εργαστούν σε δομές δυσπρόσιτων περιοχών.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 αποκαθιστά το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας και αναβαθμίζει επιτέλους την ειδική αγωγή θέτοντας τέλος σε συντεχνιακά συμφέροντα και προσπάθειες παράκαμψης του πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής. Για να ικανοποιηθεί όμως πλήρως το αίσθημα δικαίου και αξιοκρατίας θα πρέπει να ισχύσει ο αναδρομικός διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, από το 2010. Επισημαίνω ότι προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος, περιγράφοντας αυτή τη διαδικασία και τον τρόπο που αποκτάται η εξειδίκευση «ΝΤΡΟΠΗ». Οι αποφάσεις της ΔΟΕ που λήφθηκαν το 2010, είναι στη διάθεσή σας από το αρχείο της ΔΟΕ. Προφανώς πρόκειται για παρανόηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, η οποία σε καμία περίπτωση δεν έγινε με δόλο. Επισημαίνουμε λοιπόν σε όσους ασχολούνται με το θέμα ότι η εφαρμογή της ρύθμισης χωρίς αναδρομικό χαρακτήρα, θα οδηγήσει στην ανεργία εκατοντάδες αναπληρωτές γενικής με προϋπηρεσία στις δομές γενικής και με βαθμολογία σχεδόν άριστη στον ΑΣΕΠ.
Και πάλι πολλά συγχαρητήρια στους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας!!!
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47.-Να συνεχίσει να προσμετρείται η προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης και στης ειδικής.
Αναγνώριση προϋπηρεσίας στη γενική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση!
Στηρίζω τη θέση του ΣΑΤΕΑ.
Είναι δυνατόν να ακούγεται από άτομα του Υπουργείου ότι η ΔΟΕ στην αρχή έλεγε άλλα και να μην σέβεται την ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΗ θέση της ΔΟΕ που επικυρώθηκε πανηγυρικά από την 84η ΓΣ της από 700 άτομα;;; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ;;;
• Είναι δυνατόν να υποστηρίζετε τα συμφεροντολογικά επιχειρήματα μιας μικρής ομάδας που σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των αναπληρωτών νηπιαγωγών όπως διατείνεται έναντι των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ επιχειρημάτων των ΠΕ70.50;;;
• Καταλήγοντας να πω ότι όποιος θέλει βρίσκει τρόπους και όποιος δεν θέλει βρίσκει δικαιολογίες…… κι εσείς βρίσκετε συνέχεια ανούσιες δικαιολογίες να εξοβελίσετε τους πε70.50 ενώ βρίσκετε συνέχεια τρόπους να υποστηρίξετε τα συμφέροντα συγκεκριμένων γνωστών σας ατόμων.
Η παραπάνω άποψη με βρίσκει σύμφωνη. Θέλω μόνο να προσθέσω ότι η παραπληροφόρηση που γινόταν από την αντίθετη πλευρά όλο αυτό τον καιρό που τον ετοιμάζατε παρέα το νόμο εν αγνοία δική μας προφανώς συνέβαλε καθοριστικά στο να μην λάβει ξεκάθαρη απόφαση εξαρχής η ΔΟΕ. Νύχτα πήγατε να το περάσετε κύριοι εις βάρος μας. Μόλις όμως ακούστηκε και η δική μας άποψη και η αλήθεια φάνηκε, το ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΝΟΜΟ ΗΤΑΝ ΗΧΗΡΟΤΑΤΟ..
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ , ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΜΗΝ ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ..
Όχι διαχωρισμοί στην εκπαίδευση! Ειδική και Γενική εκπαίδευση είναι ένα!. Ως καθηγητής δευτεροβάθμιας σε φροντιστήριο, θεωρώ ότι συνάδελφοι εκπαιδευμένοι στη ειδική αγωγή εργάζονται με πολύ μεγάλη επιτυχία με μαθητές της γενικής εκπαίδευσης! Δεν είναι σωστό να τους αποκλείετε από τους πίνακες. Είναι ισότιμοι, με το ίδιο πτυχίο και με ακόμα παραπάνω από εμάς δυστυχώς προσώντα και στρατηγικές για την παιδεία και την εκπαίδευση όλων των μαθητών ανάλογα με τις ιδιαίτερότητές τους!
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47
Θα ακούσουμε όλες τις φωνές είπε προχθές ο Πιλάλης και σήμερα και ο κ. Κουράκης.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.
Ως τώρα ΚΑΤΑ του άρθρου 47 για διαχωρισμό ειδικής/γενικής ή δυσπρόσιτα ή κατά και των δυο έχουμε.
1. ΔΟΕ (με πανηγυρική ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση της 84ης ΓΣ και μπροστά σε 700 συναδέλφους)
2. ΟΛΜΕ
3. ΕΡΑ (οι συνδικαλιστές του Σύριζα αν τους ξεχάσατε…)
4. Α΄ Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε.
5. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ηρακλείου ΄΄Δομήνικος Θεοτοκόπουλος΄΄
6. Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου ΄΄Ο Αδαμάντιος Κοραής΄΄
7. Σύλλογος Π.Ε. Κέρκυρας,
8. Σύλλογος Π.Ε. Ικαρίας-Φούρνων
9. Σύλλογος Εκπαιδευτικων Π.Ε. Παρου – Αντιπαρου “Παναγιωτης Καλλιέρος”,
10. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Γιάννης Ρίτσος”
11. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας ‘’ Κωνσταντίνος Κούμας ‘’
12. Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λακωνίας
13. Εκπαιδευτικοί Μικρών Κυκλάδων,
14. ΕΛΜΕ Ικαρίας-Φούρνων
15. ΣΑΚΕΑ (Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής)
16. Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Άνδρου, Κέας, Κύθνου και Σερίφου “Θεόφιλος Καΐρης”
17. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών «Εμμανουήλ Παπάς»
18. Β” ΕΛΜΕ Δωδεκανήσο
19. Παρεμβάσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
20. ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
21. ΔΑΚΕ/Π.Ε
22. Κ.Ο Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας
23. Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε
24. ΑΝΕΛ μέσω της βουλευτού Σταυρούλα Ξουλίδου, υπεύθυνη Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού των ΑΝΕΛ.
25. ΕΛΜΕ Ν.Κυκλάδων
26. ΠΕΣΕΑ
27. ΣΑΤΕΑ
Πέραν των παραπάνω αρκετοί ακόμα σύλλογοι στήριξαν με ανακοινώσεις ή με την ψήφο τους στις γενικές συνελεύσεις ή στο Δ.Σ. της ΔΟΕ τη μία ή και τις δύο θέσεις για τις οποίες τοποθετούμαστε και συνεχώς βγαίνουν νέες ανακοινώσεις.
ΥΠΕΡ του άρθρου 47
1. ΣΑΝ
2. ΠΕΑΔ
Δυο μικροί σύλλογοι των 100 ενεργών μελών πέριπου συνολικά και αν…. Θα παίξετε τα παιχνίδια τους?
Η κυβέρνηση καλείται να αποσύρει την εν λόγω ρύθμιση αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου και προάγοντας τη Δημοκρατία! Αυτή η αδικαιολόγητη επιμονή συγκεκριμένων ατόμων στο Υπουργείο που ευνοεί μονομερώς τη συγκεκριμένη μερίδα αναπληρωτών μόνο αρνητικές σκέψεις γεννά σε όλους μας.
Στηριζω τις θεσεις Σατεα