1. Η παράγραφος 4 του άρθρου 5Α του ν.3848/2010 (Α΄ 71), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4283/2014 (Α΄ 189), καταργείται.
2. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
3. Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 59 του ν.3966/2011 (Α΄ 118), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«α) Εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διαγράφονται από τους πίνακες αναπληρωτών για το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, εφόσον δεν αναλαμβάνουν για οποιονδήποτε λόγο υπηρεσία εντός πέντε ημερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και παραιτούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους».
4.Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
5. Η υποπερίπτωση δ΄ της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 2 του ν.3687/2088 (Α΄ 159) καταργείται.
6. Το άρθρο 60 του ν.3528/2007 (Α΄26), όπως έχει αντικατασταθεί με την παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν.4210/2013 (Α΄ 254), εφαρμόζεται και για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί να χορηγούνται άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και κάθε είδους συναντήσεις επιστημονικού χαρακτήρα στο εσωτερικό, εφόσον η συμμετοχή κρίνεται συμφέρουσα για την υπηρεσία. Οι άδειες αυτές χορηγούνται από το προβλεπόμενο για τους τακτικούς εκπαιδευτικούς όργανο και με την ίδια διαδικασία, με αποδοχές για όλο τον χρόνο κατά τον οποίο ο εκπαιδευτικός μετέχει στις εν λόγω δραστηριότητες. Στον χρόνο αυτόν προστίθενται οι ημέρες που είναι αναγκαίες για τη μετάβαση και την επιστροφή του εκπαιδευτικού.
8. Από το διδακτικό έτος 2014-15 και εφεξής και αποκλειστικά για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, του ίδιου κλάδου και οι οποίοι περιλαμβάνονται στην ίδια φάση πρόσληψης, λογίζεται η χρονικά προηγούμενη εναρκτήρια ημερομηνία από τις οριζόμενες στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις προθεσμίες, υπό την προϋπόθεση ότι η ανάληψη υπηρεσίας γίνεται εντός των προθεσμιών αυτών.
Απόσυρση της παραγράφου 4 η οποία οδηγεί σε υποτίμηση μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές και σε ανεργία αρκετούς συνδέλφους οι οποίοι μένουν σταθερά πίσω τόσο στους πίνακες της γενικης αγωγής όσο και στους πίνακες της ειδικής. Σε καμιά Ευρωπαϊκή χώρα δεν διαχωρίζεται η προϋπηρεσία τους και γίνεται υποτίμηση των μεταπτυχιακών.
Ανάγκη μοριοδότησης δεύτερου πτυχίου συναφούς κλάδου όπως ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ. Είναι αδιανόητο να έχεις δυο πτυχία συναφούς αντικειμένου (το ένα εκ των οποίων να μη φαινεται πουθενα), μεταπτυχιακό και πολυετή προϋπηρεσία, και το σύστημα να σε αφήνει εκτός.
Ως αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ70 επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ70 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ70.
Αυτοί λοιπόν οι εκπαιδευτικοί θα μπούνε τώρα στον πίνακα Γενικής Αγωγής αν ο νόμος δεν ισχύσει αναδρομικά. Εκπαιδευτικοί θα περάσουν εμάς που έχουμε προϋπηρεσία. Και αυτό γιατί δεν υπάρχει η αναδρομική ισχύ του νόμου.
Ελπίζουμε σε σας, στο να διορθώσετε αυτή την αδικία και να δώσετε τέλος στην αγωνία τόσων χρόνων.
Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.
ΜΗ διπλασιασμός της προϋπηρεσίας αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές
Διαχωρισμός πινάκων Γενικής και Ειδικής Αγωγής
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Ναι στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των δυσπρόσιτων. Ολοκληρωτικό άνοιγμα των πινάκων ΄με τους ίδιους όρους με τους οποίους έκλεισαν
Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής:
1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού.
2.Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία.
3.Επισημαίνουμε ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους.
4.Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να δώσει στη δημοσιότητα τη ρύθμιση σεβόμενο τις θέσεις του κλάδου, αλλά και τη δικαιολογημένη αγωνία χιλιάδων συναδέλφων μας.
ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ
Ζητάμε προσμέτρηση της προϋπηρεσίας όσων δίδαξαν στα δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014 όπως και των συναδέλφων τους όλες τις υπόλοιπες χρονιές. Ισότητα, ισονομία και δικαιοσύνη. Το αυτονόητο ζητάμε, τίποτα παραπάνω!
Συμφωνώ με τις θεσεις του συλλογου αναπληρωτων δασκαλων και νηπιαγωγων με μεταπτυχιακες σπουδες στην ειδική αγωγή
ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΤΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ, ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ, (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΟΣΌΣΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΝΕΤΕ ΝΟΜΟ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΛΟΒΕΡΔΟΥ), ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ
ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Ζητάμε την ηθική ικανοποίηση όσων δίδαξαν στα δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014 όπως και των συναδέλφων τους όλες τις υπόλοιπες χρονιές. Ισότητα, ισονομία και δικαιοσύνη. Το αυτονόητο ζητάμε, τίποτα παραπάνω!
οι ρυθμισεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρεπει να μείνουν ως εχουν
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Είναι άδικη η προνομιακή μέχρι σήμερα σε δύο πίνακες μοριοδότηση των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στις δομές τόσο της γενικής όσο και της ειδικής αγωγής.
Στο νέο πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση και ειδικότερα στο άρθρο 47 που αναφέρεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς διαπιστώνεται η βούληση της κυβέρνησης να επιλύσει δύο ακανθώδη για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ζητήματα.
Πρώτον, περιλαμβάνεται, και σωστά, διάταξη με την οποία προβλέπεται η μη προσμέτρηση στο διπλάσιο της πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010‐2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες. Η τετραετία αυτή ήταν μια περίοδος κατά την οποία οι προϋπηρεσίες των αναπληρωτών αδικαιολόγητα δεν προσμετρώνταν και η σημερινή κυβέρνηση έρχεται να άρει αυτό το καθεστώς. Είναι όμως προφανές ότι κάθε ρύθμιση του θέματος στην κατεύθυνση της εκ των υστέρων διπλής προσμέτρησης έρχεται σε αντίθεση με τη δικαιοσύνη, την ηθική, την ισότητα και τη νομιμότητα, γιατί σε περίπτωση που γίνει δεκτή διπλή προσμέτρηση θα έχουμε μεγάλες ανακατατάξεις στους πίνακες αναπληρωτών, οι οποίες θα οφείλονται όχι στη φυσιολογική προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους αλλά σε τυχαία γεγονότα, όπως είναι η εκ των υστέρων υπέρμετρη πριμοδότηση κάποιων συναδέλφων μας. Θα υπερενισχυθούν εκπαιδευτικοί που από τυχαιότητα και όχι από επιλογή τους βρέθηκαν σε δυσπρόσιτα σχολεία. Για μια εποχή που, αν η υπερενίσχυση αυτή ήταν γνωστή (όπως τις άλλες χρονιές), καθένας θα μπορούσε να κάνει τον προγραμματισμό του με στόχο να αξιοποιήσει το σχετικό κίνητρο. Τα διπλά μόρια της υπηρέτησης σε δυσπρόσιτες περιοχές την τετραετία 2010-2014 δεν πρέπει να υπολογίζονται για τον διορισμό των αναπληρωτών αλλά να προσμετρηθούν στις υπηρεσιακές μεταβολές (αποσπάσεις, μεταθέσεις) των εν λόγω εκπαιδευτικών μετά τον μόνιμο διορισμό τους.
Επιπλέον, στο υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνεται διάταξη με την οποία πραγματοποιείται διαχωρισμός των δυο πινάκων προϋπηρεσίας, γενικής και ειδικής αγωγής, εφεξής και όχι αναδρομικά. Η ρύθμιση δείχνει να θέλει να αντιμετωπίσει τις φάμπρικες των σεμιναρίων, αλλά και μεγάλη μερίδα αμφιλεγόμενων μεταπτυχιακών της αλλοδαπής, τα οποία αποκτήθηκαν πολύ ακριβά. Δείχνει να θέλει να υπερασπιστεί σήμερα την εργασία της πλειοψηφίας των αναπληρωτών που δεν είχαν δυνατότητα για πανάκριβες σπουδές ή επιμορφώσεις, αλλά μέσα από τη βάσανο πολύ σκληρών γραπτών διαγωνισμών διεκδίκησαν το δικαίωμα στην εργασία. Γιατί ακόμα και τα λιγότερα στην περίπτωση μας “καθαρά” μεταπτυχιακά απαιτούν χρήματα που δεν είναι εύκολο να βρεθούν από έναν αυτοσυντηρούμενο αναπληρωτή. Είναι λοιπόν άδικη η προνομιακή μέχρι σήμερα σε δύο πίνακες μοριοδότηση των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στις δομές τόσο της γενικής όσο και της ειδικής αγωγής, αφού στον πίνακα της γενικής μέχρι σήμερα τοποθετούνται αναπληρωτές με διαφορετικά τυπικά προσόντα πρόσληψης. Γιατί βρίσκονται στον ίδιο πίνακα από τη μία επιτυχόντες του ΑΣΕΠ με υψηλή βαθμολογία και προϋπηρεσία σε σχολικές μονάδες γενικής και από την άλλη αναπληρωτές που εργάστηκαν σε δομές της ειδικής αγωγής ως κάτοχοι σεμιναρίων (το 58% περίπου των περιπτώσεων!), μεταπτυχιακών ή διδακτορικών (ελάχιστα) ειδικής αγωγής. Το τελευταίο συνιστά πράξη αντισυνταγματική και παράνομη, η οποία μάλιστα διαπιστώθηκε και στην πρόσφατη υπ’ αριθμ. 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία είναι απαραίτητο για τον διορισμό των αξιότερων υποψηφίων να υπάρχει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ τους. Η μεγάλη πλειοψηφία των αναπληρωτών νηπιαγωγών ζητάει από την κυβέρνηση να προχωρήσει σταθερά στις δύο ρυθμίσεις που έχει καταθέσει στη δημόσια διαβούλευση και να εξετάσει άμεσα την εφαρμογή της 2ης ρύθμισης της και αναδρομικά.
Ζητάμε την ηθική ικανοποίηση όσων ΄δίδαξαν στα δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014 όπως και των συναδέλφων τους όλες τις υπόλοιπες χρονιές. Ισότητα, ισονομία και δικαιοσύνη. Το αυτονόητο ζητάμε, τίποτα παραπάνω!
Παρ. 4: Για ποιό λόγο να υπάρχει ποσοστό πρόσληψης εκπαιδευτικών γενικής αγωγής με μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία, εφόσον υπάρχουν βασικά πτυχία που κατοχυρώνουν επαγγελματικά δικαιώματα που αντιστοιχούν σε αυτές τις θέσεις; Το βασικό πτυχίο καθορίζει την ιδιότητα κάποιου.
Με αφορμή τη συζήτηση που γίνεται για τους πίνακες αναπληρωτών και ιδιαίτερα για το θέμα της Ειδικής Αγωγής επισημαίνω τα εξής:
1.Ο κλάδος έχει ταχθεί από το 2008 και μάλιστα ομόφωνα κατά των σεμιναρίων των 400 ωρών τα οποία χαρακτήριζε μάλιστα ως σεμινάρια της “ντροπής”. Ταυτόχρονα είχε ζητήσει την κατάργηση του Ν3699/08 για την ειδική αγωγή που καθιέρωνε τα μεταπτυχιακά και τα σεμινάρια ως “προσόν” διορισμού.
2.Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε αδιανόητο να προταχθούν στους πίνακες γενικής εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν αυτόνομα στην ειδική με μεταπτυχιακά ή σεμινάρια και να εξοβελίσουν από τους πίνακες γενικής συναδέλφους, ιδιαίτερα τους νηπιαγωγούς, που έχουν δυο και τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και να τους οδηγήσουν στην ανεργία.
3.Επισημαίνω ότι η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ 70.50 σε καμία περίπτωση δεν χάνεται. Μετρά στον πίνακα Γενικής για τους μόνιμους διορισμούς. Οι αναπληρωτές όμως έχουν ξεχωριστούς πίνακες γι αυτό και όσοι προσλήφθηκαν αυτόνομα από τον πίνακα ειδικής, εκεί πρέπει να υπολογισθεί η προϋπηρεσία τους.
4.Καλώ το Υπουργείο Παιδείας να δώσει στη δημοσιότητα τη ρύθμιση σεβόμενο τις θέσεις του κλάδου, αλλά και τη δικαιολογημένη αγωνία χιλιάδων συναδέλφων μας.
Το πολυνομοσχέδιο είναι ορθά διατυπωμένο και έτσι πρέπει να παραμείνει.
Η αναδρομικότητα δημιουργεί προβλήματα και προκαλεί αδικίες σε κάθε περίπτωση.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται. Έστω και εφεξής .
Οι ρυθμίσεις δυσπρόσιτων και διαχωρισμού πινάκων γενικής και ειδικής πρέπει να μείνουν ως έχουν διαφορετικά πρόκειται για αιφνιδιασμό και καταστρατήγηση της ισότητας των αναπληρωτών και μας οδηγεί σε αδικίες..
Για τον διορισμό ή πρόσληψη θα πρέπει να γίνεται σύγκριση μεταξύ ομοίων προσόντων Και αναφέρομαι στα κριτήρια πρόσληψης των μεν και των δε.
Ο διαχωρισμός των πινάκων επιβάλλεται.
Eπίσης πιστεύω πως για τη μοριοδότηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα έπρεπε να προσμετρώνται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΩΝ 2010-2014
Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ!!! ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ!!!
ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΩΣΑΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΚΑΚΩΝ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ!!!
Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 60,50 ΚΑΙ 70,50 ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ.
Συμφωνώ με την τοποθέτηση του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία.
Ζητάμε την απόσυρση της παραγράφου 2. Είναι άδικο. Δεν το βλέπετε? Να προσμετρηθούν τα μόρια των δυσπρόσιτων όπως γνωρίζαμε και όπως ορίζει ο νόμος!
Το πολυνομοσχέδιο να παραμείνει ως έχει.
Τα προβλήματα τα δημιούργησαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών και καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να λύσετε αυτά τα προβλήματα χωρίς να δημιουργήσετε νέα.
Πως θα εντάξετε σε έναν πίνακα ομάδες που έχουν αποκτήσει την προϋπηρεσία τους με διαφορετικά κριτήρια πρόσληψης; Ένα κράτος δικαίου θα πρέπει να διασφαλίσει όλες τις πλευρές: πρωτίστως τους αναπληρωτές που εντάσσονται στους πίνακες Γενικής Αγωγής, που εργάζονται πάνω από 8 χρόνια, που το ίδιο το κράτος τους όρισε τον ΑΣΕΠ ως προϋπόθεση για να δουλέψουν και στους οποίους καταστρατηγήσατε ακόμα και την προϋπηρεσία τους (24μηνο, 30μηνο, …) και που έχουν δει τα όνειρά τους να κατακερματίζονται από όλους τους ιθύνοντες στη διάρκεια αυτής της περιόδου και δευτερευόντως να λύσετε το πρόβλημα των ,50.
Η μη αναδρομική προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές έχει διατυπωθεί ορθώς και έτσι πρέπει να παραμείνει ως διάταξη.
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ 60 και έχω τελειώσει τη σχολή μου με άριστα. Έχω δώσει ΑΣΕΠ με επιτυχία έχοντας πάρει μια πολύ καλή βαθμολογία και έχω μια καλή θέση στον πίνακα αναπληρωτών γενικής. Επέλεξα να επεκτείνω τις γνώσεις μου και να ασχοληθώ με την ειδική αγωγή παρόλο που θα μπορούσα να δουλέψω και στην γενική. Έκανα το μεταπτυχιακό μου μετά κόπων και βασάνων γιατί τίποτα δεν μου χαρίστηκε και χρόνια τώρα δουλεύω στην ειδική αγωγή έχοντας γυρίσει αρκετά σχολεία ανά την Ελλάδα. Και τώρα έρχεται το υπουργείο και μου λέει τι; Ότι κακώς επέλεξα να εξειδικευτώ και ότι έπρεπε να μείνω στάσιμη και να δουλέψω στην γενική; Ανήκουστο!
Να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μας και στον πίνακα της γενικής γιατί αυτό είναι το δίκαιο και το σωστό. Δεν είναι δυνατόν όλοι οι εκπαιδευτικοί σύλλογοι της Ελλάδας και η ΔΟΕ να μας υποστηρίζουν αναγνωρίζοντας την προσφορά μας και το υπουργείο να μην ακούει;
Απόσυρση της παραγράφου 4 του άρθρου 47.
Ναι στην προσμέτρηση των δυσπρόσιτων. Να επικρατήσει η λογική και η δικαιοσύνη. Δεν γίνεται να υπάρχει διαφορετική μοριοδότηση ανά χρονιά. Τα δυσπρόσιτα δεν αλλάξαν την περίοδο 2010-2014!! Μην μας απαξιώνετε έτσι!
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών/δασκάλων με μεταπτυχιακές/διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή/σχολική ψυχολογία.
ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 61/71 ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΠΈΡΥΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΤΙΜΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΕΠΕΙΔΉ ΣΠΟΥΔΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΉ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ; ΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΤΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ Λ Ο Β Ε Ρ Δ Ο Υ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΌΤΙ ΠΗΓΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ;;;;;;;;
Σε μια χώρα με τόσους εταίρους-εχθρούς θα έπρεπε στο εσωτερικό τουλάχιστον να υπάρχει αλληλεγγύη και αγώνας για κοινούς στόχους! Ο πραγματικός αγώνας όλων των αναπληρωτών θα έπρεπε να είναι οι άμεσοι διορισμοί για όλους!
Βλέπουμε το δέντρο και χάσαμε το δάσος!!!
Ο καθένας κοιτάει το προσωπικό συμφέρον και έχουμε διχαστεί,με αποτέλεσμα να χάσουμε τον αρχικό μας στόχο!!!Έχουμε καταντήσει να κοιτάμε πως θα φάμε τη θέση του άλλου μη υπολογίζοντας ότι αυτός ο άλλος είναι συνάδελφος,ίσως και φίλος.
Ένας νόμος ΑΔΙΚΟΣ που διχάζει τους εκπαιδευτικούς(και μιλάω για το ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ των μορίων στα δυσπρόσιτα σχολεία) θα έπρεπε ή να καταργηθεί (και αναδρομικά για όσους απολαμβάνουν τα προνόμια αυτού του άδικου νόμου) ή να αλλαχθεί,αλλά με βελτιώσεις (και όχι όπως πάει να διαιωνιστεί με επιπλέον αδικίες).
Ο πίνακας διορισμών είναι ένας πίνακας αντικειμενικός,με τα βασικά κριτήρια για κάθε εκπαιδευτικό(ημ/νία κτήσης πτυχίου,βαθμό πτυχίου και τροφοδοτούμενη προσφερθείσα προϋπηρεσία,εφόσον ανοίξει και πάλι).
ΠΡΟΤΕΙΝΩ λοιπόν να συνταχθεί ένας και μοναδικός ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ από όπου θα διορίζονται μόνιμοι και αναπληρωτές (με πραγματική και όχι πλασματική προϋπηρεσία)ο καθένας με τη σειρά του καρτερικά όπως κάνουμε τα τελευταία χρόνια.Αφού λοιπόν προσληφθούμε και παρουσιαστούμε να καταθέτει ο καθένας τα χαρτιά του(κοινωνικά κριτήρια,δυσπρόσιτα σχολεία και ό,τι άλλο διαθέτει)να μοριοδοτείται αναλόγως και μέσα από ένα καινούριο δίκαιο αντικειμενικό πίνακα κάθε πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας να έχει σειρά τοποθέτησης,μετάθεσης ή απόσπασης. Έτσι θα σταματήσει το αδιάκοπο ανόητο παιχνίδι «Ο θάνατός σου,η ζωή μου» και θα ανταμειφθούν και οι κόποι όλων όσων έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα.Να μοριοδοτούνται (οχι με διπλασιασμό,αλλά με νέο τρόπο μοριοδότησης,όπως για παράδειγμα η μοριοδότηση για γάμο και παιδιά )όσοι έχουν υπηρετήσει σε δυσπρόσιτα,αλλά μόνο αφού προσληφθούν.
Αν ισχύσει ο διπλασιασμός για τα δυσπρόσιτα πολλοί εκπαιδευτικοί που για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους(υγεία,οικογένεια κτλ)επέλεξαν να μη πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία,κινδυνεύουν να μη δουλέψουν ή να χάσουν πραγματική προϋπηρεσία και από τον πίνακα διορισμών επειδή άλλοι συνάδελφοι με λιγότερα χρόνια πραγματικής,αλλά περισσότερα πλασματικής προϋπηρεσίας θα τους «φάνε»τη θέση…(για παράδειγμα κάποιος που δουλεύει για 6 χρόνια θα φαίνεται να έχει δουλέψει λιγότερο από κάποιον που δούλεψε 4 χρόνια αλλά σε δυσπρόσιτα,με αποτέλεσμα να προσληφθεί αργότερα και να χάσει από τη πραγματική προϋπηρεσία).
Και αναλογιστείτε και το εξής..Το τι χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτο για τον καθένα είναι υποκειμενικό..
Για παράδειγμα: για μια αναπληρώτρια από Γιάννενα με παιδί είναι δυσπρόσιτο ένα σχολείο στην Πάτρα(δεν χρειάζεται να αναφέρω τις δυσκολίες που συναντά,τις καταλαβαίνετε όλοι)ενώ για μια αναπληρώτρια από τη Σκιάθο(όπου τα σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα) μια τοποθέτηση στη χώρα του νησιού της είναι ό,τι καλύτερο!!!Ποια θεωρείτε ότι περνάει πιο δύσκολα??????
Ευχαριστώ για την υπομονή σας να διαβάσετε τη γνώμη μου.
Εύχομαι σε όλους ένα καλύτερο και πιο δίκαιο μέλλον!
ΚΑΛΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ!
Η προθυμία των εκπαιδευτiκών να ανοίξουν τα δυσπρόσιτα σχολεια και η υπομονή τους εώς ότου ανοίξουν ξανά οι πίνακες από το «πάγωμα» και όχι από κάποια καταργηση νόμου, δεν μπορει να ακυρώνεται έτσι αναξιοκρατικά ως μάταιη και ανόφελη…
Ναι στην προσμέτρηση διπλασιασμού για τα δυσπροσιτα σχολεία της περιόδου 2010-2014. Υπάρχει και ένας ΝΟΜΟΣ!!
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία.
Η 84 συνέλευση της ΔΟΕ με 700 δασκάλους και νηπιαγωγούς από όλη τη χώρα καταδίκασε την παράγραφο 2 και παρ.4 του άρθρο 47 υπερασπίζοντας τη δικαιοσύνη, την ισονομία και τη συνταγματικότητα που αυτές τις μέρες κλυδωνίζονται από συγκεκριμένα συμφέροντα. Απαιτούμε από την κυβέρνηση να επιδείξει την ακέραιη στάση και να υπηρετήσει το γενικό καλό και το δίκαιο. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡ. 2 και 4.
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία.
Να παραμείνουν ως έχει οι ρυθμίσεις στο Πολυνομοσχέδιο!!!
Από πότε ένας νόμος «νομιμοποιείται» να έχει αναδρομική ισχύ; Καθιστά κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και επιφέρει ασφαλιστικά μέτρα.
Η προϋπηρεσία του καθενός από εμάς πρέπει να προσμετράται μόνο στη δομή που προσφέρθηκε και ανάλογα με το κριτήριο διορισμού του καθενός.
Από προσωπική τους επιλογή οι ,50 αποφάσισαν να ασχοληθούν με την Ειδική Αγωγή επενδύοντας σε αυτή. Η προϋπηρεσία τους λοιπόν να προσμετρηθεί στους πίνακες Ειδικής Αγωγής διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο κι όσους επέλεξαν, με προσωπικό κόστος, να παραμείνουν στη Γενική Αγωγή.
Συμφωνώ με τον σύλλογο αναπληρωτών νηπιαγωγών/δασκάλων με μεταπτυχιακές/διδακτορικές στην ειδική αγωγή
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΣΌΣΤΩΣΗ. Αυτοί που πριν βγει η περσινή υπουργική απόφαση, ήταν ήδη κάτοχοι μεταπτυχιακών και έχουν προϋπηρεσία να είναι ισότιμα με τους ΠΕ61/71. Για αυτούς τους 200 και στους νηπιαγωγούς και στους δασκάλους πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση. Μην στηρίζετε μια ΔΕΞΙΑ υπουργική απόφαση, που πέταξε και καταπάτησε σε μία μέρα τα εργασιακά και εκπαιδευτικά δικαιώματα ατόμων που πορεύτηκαν με βάσει νόμου
ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΣΜΈΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ. ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΊΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Απαράδεκτο η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας της ειδικής στην γενικη παιδεία.Ερχεται σε αντιθεση με τις αρχες της συμπεριληψης!!!
Να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία….ή ανοίγουν οι πίνακες ή όχι. Το » τυχαία» δεν είναι επιχείρημα.
Προσμέτρηση των δυσπροσιτων σχολείων όπως γινόταν τόσα χρόνια και όπως ορίζει ο νόμος.
Η τοποθέτηση του συλλόγου αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή και σχολική ψυχολογία με καλύπτει πλήρως.
Αναγνώριση της προϋπηρεσίας στο πίνακα της γενικής των εκπαιδευτικών ΠΕ 60.50 και 70.50 που εργάζονται στην ειδική εκπαίδευση!
Είναι δυνατόν μια αριστερή κυβέρνηση να κομματιάζει την εκπαίδευση και να την διαχωρίζει; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΡΥΘΜΙΣΗ! ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!
Έχουν οργώσει την Ελλάδα καλύπτοντας κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία δεν θα μπορούσαν να είχαν καλυφθεί αλλιώς, αλλάζοντας δύο και τρία σχολεία κάθε φορά και τώρα το Υπουργείο τους πετάει στο καλάθι των αχρήστων; Με ποια δικαιολογία;
Να παραμείνουν οι ρυθμίσεις ως έχει.
Η προϋπηρεσία να προσμετράται στη δομή που παρασχέθηκε και ανάλογα με το κριτήριο διορισμού. Εάν το κριτήριο διορισμού είναι ο ΑΣΕΠ να προσμετράται στον πίνακα Γενικής Αγωγής … Εάν το κριτήριο διορισμού είναι τα μεταπτυχιακά ή σεμινάρια ή διδακτορικά ειδικής αγωγής ή ψυχολογίας να προσμετράται στον πίνακα Ειδικής Αγωγής!!!
Δεν νοείται αναδρομική προσμέτρηση για τα δυσπρόσιτα. Είναι αντισυνταγματικό και επιφέρει νομικές κινητοποίησεις!!!
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ60.50 ΚΑΙ ΠΕ70.50 ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.
ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ?
ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ.
Άμεση απόσυρση του άρθρου 47.4.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Η κάθε προυπηρεσία να προσμετράται στην δομή που αποκτήθηκε και χωρίς αναδρομική ισχύ (η γενική στη γενική και η ειδική στην ειδική).Δεν είναι δυνατόν φιλόλογος χωρίς να έχει πετύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και με ένα σεμινάριο ή μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή να αποκτά προυπηρεσία στην ειδική αγωγή και να θέλει να διοριστεί και να αναγνωριστεί η προυπηρεσία του στους πίνακες της γενικής αγωγής παίρνοντας θέσεις φιλολόγων που για να μπουν στους πίνακες γενικής αγωγής φιλολόγων και να δουλέψουν, έδωσαν 2 και 3 ΑΣΕΠ και γύρισαν την Ελλάδα προσφέροντας στην γενική αγωγή. Δεν γίνεται να εξισωθούν οι προυπηρεσίες και να μετρήσει η προυπηρεσία αυτών που δούλεψαν στην ειδική αγωγή στη γενική γιατί τα τελευταία 2 χρόνια οι συνάδελφοι της ειδικής προσλαμβάνονταν μέσω ΕΣΠΑ και κατά εκατοντάδες σε αντίθεση με τους καθηγητές της γενικής που μειώθηκαν κατά πολύ γιατί δεν υπήρχε για αυτούς το ΕΣΠΑ(μιλάω για την δευτεροβάθμια).. Να μην έχει αναδρομική ισχύ σε καμία περίπτωση.Γιατί να μπουν οι .50 στους πίνακες της γενικής; Διεκδικήστε θέσεις στην ειδική συνάδελφοι, δώστε ΑΣΕΠ και κανένας δεν θα μπορεί να πει το οτιδήποτε. Αυτό να διεκδικείτε και όχι να μπείτε στους πίνακες της γενικής. Μήπως λοιπόν η ειδική είναι η δικαιολογία και ο εύκολος τρόπος τόόόσα χρόνια για να διορίζεστε στην γενική αγωγή χωρίς να δίνετε διαγωνισμό;;;
Επίσης όλες οι προσλήψεις και οι διορισμοί από το άνοιγμα των πινάκων και μετά να πραγματοποιηθούν σύμφωνα με την απόφαση του ΣΤΕ που τονίζει την επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Μην το παραβλέπετε.Καμία πρόσληψη και κανένας διορισμός δεν πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα χωρίς την προυπόθεση της επιτυχίας στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.Και όχι μόνο την προυπόθεση αλλά να μετρήσει η θέση που έχουμε στον διαγωνισμό και τα μόρια που γράψαμε ένα προς ένα.. Έχουν γίνει τόσοι διαγωνισμοί. Από το 1998 υπάρχει ο διαγωνισμός …κανένας δεν έχει δικαιολογία ότι δεν πρόλαβε να δώσει!!!Στον κλάδο των φιλολόγων δεν πρέπει ούτε αναπληρωτής ούτε μόνιμος από εδώ και πέρα να προσλαμβάνεται και να διορίζεται που να μην είναι επιτυχών σε ΑΣΕΠ.
Άμεσα πρέπει να καταρτιστούν πίνακες που θα μπαινουν ΟΛΑ τα μόρια ενός ασεπ και μετά η προυπηρεσία.Κανένας στους πίνακες χωρίς επιτυχία στον διαγωνισμό.Οτιδήποτε αντίθετο αντιτίθεται στην απόφαση του Συμβουλίού της Επικρατείας.
Η παράγραφος 4 του άρθρου 47 είναι νομικά απαράδεκτη καθώς καταργεί την αρχή της ισότητας που είναι κατοχυρωμένη στο σύνταγμα. Δηλαδή μπορεί να υπάρχουν αναπληρωτές που εργάστηκαν στην Ειδική Αγωγή (πχ Παράλληλη Στήριξη) αλλά εάν η πρόσληψη έγινε από τον Πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης(λόγω εξάντληση του αντίστοιχου Πίνακα της Ειδικής) τότε η προϋπηρεσία προσμετρείται στον Πίνακα της Γενικής Εκπαίδευσης ενώ εάν η πρόσληψη έγινε από τον οικείο Πίνακα της Ειδικής Εκπαίδευσης δεν προσμετρείται. Πουθενά στον Κόσμο, η προϋπηρεσία σε ίδια καθήκοντα δεν αντιμετωπίζεται άνισα.
Προσδοκούμε από μια αριστερή ριζοσπαστική κυβέρνηση να τηρήσει την συνταγματική και δημοκρατική νομιμότητα και να μην υποκύψει στα συντεχνιακά συμφέροντα που υποκινούν τον επαγγελματικό αφανισμό μιας μερίδας εκπαιδευτικών κατόχων βασικού πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων και επιπλέον μεταπτυχιακού οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια προσέφεραν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ
ΑYTOMATH ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ των ΠΕ70/60 που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τόσο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όσο και στο ΜΕΛΛΟΝ.
* Η προϋπηρεσία είναι ενιαία σε όποια δομή και αν αποκτάται και είναι του εκπαιδευτικού και όχι κάποιων επιμέρους πινάκων. Έτσι, δεν νοείται ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας των δασκάλων/νηπιαγωγών που δουλεύουν στην Ειδική Αγωγή. Σε κάθε τομέα του δημοσίου η προϋπηρεσία ακολουθεί τον εργαζόμενο, όπως συμβαίνει και στους μόνιμους συναδέλφους μας που εργάζονται στην Ειδική Αγωγή έχοντας τα ίδια προσόντα με εμάς (Για παράδειγμα ένας μόνιμος συνάδελφός μας ΠΕ 60/70 με 30 χρόνια προϋπηρεσίας στην ειδική αγωγή που βρίσκεται πριν τη συνταξιοδότηση θα του αφαιρεθούν αυτά τα 30 χρόνια προϋπηρεσίας; Ή θα ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για κάθε περίπτωση;).
* Επιπλέον, κλάδος 70.50/60.50 δεν υφίσταται το «.50» είναι ένας συμβατικός κωδικός που επεξηγεί ποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ60/70 έχουν τα πρόσθετα επιστημονικά-εκπαιδευτικά προσόντα για να εργαστούν στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Ο κλάδος όμως παραμένει ο 60/70. Και εδώ διερωτόμαστε: Πως γίνεται να μην προσμετράται αυτόματα η προϋπηρεσία στον κλάδο μας εφόσον από αυτόν προερχόμαστε; * Δεν παίρνουμε διπλή προϋπηρεσία καθώς ως φυσικά πρόσωπα κάθε χρονιά εργαζόμαστε σε μία και μόνο θέση και με την κάλυψη αυτής της θέσης αυτόματα διαγραφόμαστε από τον άλλο πίνακα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ .
Συμφωνώ με την τοποθέτηση για το άρθρο 47.4 του πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση:
Με ιδιαίτερη χαρά ακούστηκαν οι δηλώσεις του κυρίου αναπληρωτή υπουργού κυρίου Α. Κουράκη στο Δελτίου τύπου του ΥΠΟΠΑΙΘ 13/03 /2015 όπου αναφέρεται : «Η ενιαία εκπαίδευση ή «το Σχολείο για Όλους» μπορεί να υλοποιηθεί εφόσον το πολιτικό σύστημα το αποφασίσει. Η θεσμοθέτησή του και η υποστήριξη της λειτουργίας του είναι ζήτημα άσκησης πολιτικής. Άλλωστε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ αποτελεί πλέον νόμο του ελληνικού κράτους και υποχρεώνει την πολιτεία να ευθυγραμμίσει τη νομοθεσία της και τις πρακτικές της προς αυτήν την κατεύθυνση». Επίσης σε δημοσίευση στις 25/03/15 στο Εθνος.gr αναφέρεται ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας υποσχέθηκε ίδια εργασιακά δικαιώματα στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με τους μόνιμους δασκάλους και καθηγητές. Όλες αυτές οι δηλώσεις έρχονται σε αντίφαση με το άρθρο 47.5 του πολυνομοσχεδίου που αφορά Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση επιχειρείται ο διαχωρισμός προϋπηρεσίας ειδικής και γενικής εκπαίδευσης καθώς και η εκδίωξη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 από την δυνατότητα εργασίας στην γενική εκπαίδευση όπως νομίμως ίσχυε εδώ και δεκαετίες. Ο κλάδος ΠΕ70 και ΠΕ60 στους μονίμους είναι ενιαίος και περιλαμβάνει δασκάλους και νηπιαγωγούς γενικής και εδικής εκπαίδευσης( κλάδος ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 δεν υπάρχει, το διακριτικό .50 σηματοδοτεί ότι ένας εκπαιδευτικός εργάζεται ως αναπληρωτής στην ΕΑΕ). Επομένως σε μελλοντικές υπηρεσιακές μεταβολές θα πραγματοποιηθεί διαχωρισμός προϋπηρεσίας των μονίμων προκειμένου να έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τους αναπληρωτές; Γνωρίζει το υπουργείο ότι πρόσφατα με την υπουργική απόφαση Λοβέρδου με αριθ. 128005/Δ2/08-08-2014(ΦΕΚ 2217/23.08.2014 Τ.Β’), η οποία για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2014-2015 δεν εφάρμοσε τα επί σειράς ετών ισχύοντα (κοινά με τα κριτήρια για τις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων), και από τον νόμο 3699/2008 προβλεπόμενα, κριτήρια για την πρόσληψη των αναπληρωτών ειδικής αγωγής, οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ εκδιώχθηκαν σχεδόν οριστικά από την ειδική εκπαίδευση ενώ ήδη από το 2011 οι οργανικές θέσεις της Ε.Α.Ε ΠΕ60 και ΠΕ70 είχαν αιφνιδιαστικά μετονομαστεί σε ΠΕ61/ΠΕ71 (σύμφωνα με το άρθρο 56 του Ν 3699/11); Έχει γίνει αντιληπτή η παράμετρος ότι με την εφαρμογή του αρ.47.5 θα εκδιωχθούν και από την γενική εκπαίδευση; Είναι δίκαιη αντιμετώπιση , μέσω της προτεινόμενης πρόσληψης ελάχιστου ποσοστού αναπληρωτών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 σε δομές της ΕΑΕ, ο οριστικός υποβιβασμός ουσιαστικά σε επικουρικό πίνακα εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής εργαζομένων , εξειδικευμένων δασκάλων και νηπιαγωγών που στήριξαν τόσα χρόνια την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και ο άμεσα πλήρης εκτοπισμός τους από την γενική εκπαίδευση και την εκπαίδευση γενικότερα; Ως πολίτες αυτής της χώρας δεν έχουν κανένα δικαίωμα κατοχύρωσης της εργασίας τους; Η διαφύλαξη και η ενίσχυση του ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης (ο οποίος είναι σαφής στην παράγραφο 1 του άρθρου 16 του νόμου 3699/2008) δεν έχει εφαρμογή στην περίπτωση όλων των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΑΕ ; Επίσης πρέπει να επισημανθεί ότι ο θεσμός της παράλληλης στήριξης όπως και οι δομές των Τμήματα Ένταξης λειτουργούν μέσα στο γενικό σχολείο.
. Για να αρθεί οποιαδήποτε αδικία προτείνονται τα εξής :
• Να συνεχίσει να προσμετρείται η προϋπηρεσία και στον πίνακα της γενικής εκπαίδευσης και στης ειδικής όπως ισχύει στις ενιαίες υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων ΠΕ70 & ΠΕ60 ΕΑΕ. Η παρ.4 του αρ.47 όπως είναι διατυπωμένη δεν διασφαλίζει την απρόσκοπτη εργασία των ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 στις δομές της εκπαίδευσης και επίσης θα σήμαινε τον αντιεπιστημονικό διαχωρισμό της ειδικής εκπαίδευσης από την γενική της οποίας είναι προέκταση της.
• Οι αναπληρωτές ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50(κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ΕΑΕ) θα πρέπει να κατατάσσονται ισότιμα στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ σύμφωνα με την προϋπηρεσία χωρίς πρόταξη των ΠΕ71 & ΠΕ61.( Επίσης ταυτόχρονα θα πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα, μέσω νομοθετικών διαδικασιών, σίγουρες προϋποθέσεις μόνιμου διορισμού στην ΕΑΕ σε περίπτωση που προσμετρηθεί η προϋπηρεσία αποκλειστικά στον πίνακα αναπληρωτών ΕΑΕ ή κληθεί ο εκπαιδευτικός ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 να επιλέξει σε ποιο πίνακα γενικής ή ειδικής να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία του).
• Για μια δικαιότερη αντιμετώπιση των εργαζομένων στην ΕΑΕ η οποία θα άρει τον όποιο διαχωρισμό ανάμεσα τους, αιτούμαστε τη μετονομασία των οργανικών θέσεων από ΠΕ71 και ΠΕ61 σε θέσεις ΠΕ70 ΕΑΕ και ΠΕ60 ΕΑΕ όπου θα περιλαμβάνουν: Τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 με μετεκπαίδευση στην ΕΑΕ,(ΠΕ70 &ΠΕ60) κατόχους μεταπτυχιακών /διδακτορικών σπουδών στην ΕΑΕ , τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 & ΠΕ61 κατόχους βασικών τίτλων στην ΕΑΕ, τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60 κατόχους σεμιναρίων στην ΕΑΕ.
Προσδοκούμε από τους υπεύθυνους του υπουργείου παιδείας μίας αριστερής κυβέρνησης ότι δεν θα παρασυρθούν από τα ιδιοτελή συμφέροντα συντεχνιακών τα οποία συντηρούν τον σχολικό και κοινωνικό αποκλεισμό και ότι θα επιδείξουν μεγάλη υπευθυνότητα στην διαχείριση του ζητήματος της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δασκάλων και νηπιαγωγών ΕΑΕ. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το ζήτημα διαχωρισμού προϋπηρεσίας εδικής –γενικής εκπαίδευσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στη χώρα μας. Η διάκριση αυτή ,σε περίπτωση που γίνει πράξη ,στηρίζει την κατηγοριοποίηση των μαθητών σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες, στηρίζει δηλαδή ακριβώς αυτό το μοντέλο (το μοντέλο της ειδικής αγωγής) από το οποίο η χώρα μας οφείλει να απομακρυνθεί προκειμένου να επιτύχει την συμπεριληπτική αναμόρφωση του εκπαιδευτικού της συστήματος. Επισημαίνουμε ότι η εναρμόνιση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι επιβεβλημένη από διεθνείς και ευρωπαϊκές συμβάσεις και διακηρύξεις και αποτελεί προϋπόθεση για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία στη χώρα μας. Η στροφή προς το συμπεριληπτικό μοντέλο απαιτεί απομάκρυνση από το μοντέλο της ειδικής αγωγής, (δηλαδή απομάκρυνση από την λογική της κατηγοριοποίησης των μαθητών σε φυσιολογικούς και αποκλίνοντες). Απαραίτητο βήμα για την αλλαγή αυτή του εκπαιδευτικού συστήματος αποτελεί η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ ειδικής- γενικής εκπαίδευσης και η τελική συγχώνευση της πρώτης με την δεύτερη. Ενώ λοιπόν η UNESCO επισημαίνει ότι η ύπαρξη ξεχωριστών συστημάτων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης δεν είναι πλέον ούτε έγκυρη ούτε κατάλληλη και ότι η θεσμοθέτηση οποιουδήποτε χάσματος μεταξύ των δύο είναι αντίθετη προς την προάσπιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (UNESCO,2008, 2009), η αποσπασματική ρύθμιση που εισάγει το αρ.47.4 στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία εντείνει ακόμη περισσότερο το χάσμα μεταξύ ειδικής και γενικής εκπαίδευσης.
Οι υπεύθυνοι του υπουργείου παιδείας θα πρέπει να αξιοποιήσουν την ύπαρξη νηπιαγωγών και δασκάλων που πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις για την προώθηση της συμπερίληψης ώστε να αποφευχθούν τυχούσες προσαρμογές της εκπαίδευσης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο αναχρονιστικό πρότυπο του ιατρικού μοντέλου της ειδικής αγωγής.
Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους παρακαλούνται οι υπεύθυνοι του υπουργείου να προβληματιστούν πριν παρασυρθούν να προχωρήσουν σε βιαστικές πολιτικές αποφάσεις ικανοποίησης συντεχνιακών αιτημάτων , άσχετων με τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης. Οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης αλλά και το πρόβλημα της αδιοριστίας συγκεκριμένων κλάδων εκπαιδευτικών σε καμία περίπτωση δεν αντιμετωπίζονται με τον επαγγελματικό αφανισμό δασκάλων και νηπιαγωγών πλήρως εξειδικευμένων για τις ανάγκες της συμπερίληψης. Για όλους τους παραπάνω λόγους αιτούμαστε την προσμέτρηση προϋπηρεσίας και στον πίνακα αναπληρωτών γενικής αγωγής και στον πίνακα αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης καθώς και την έναρξη ενός εκτενούς και ουσιαστικού διαλόγου για τα αλληλένδετα ζητήματα γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.
Να αποσυρθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 47. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες. Ενιαία προϋπηρεσία στη Γενική και στην Ειδική. Η λογική του διαχωρισμού της προϋπηρεσίας ανοίγει το δρόμο για το διαχωρισμό της προϋπηρεσίας και σε άλλες ειδικότητες. Κάποιοι σκεφτόμενοι συντεχνιακά και κοντόφθαλμα σε λίγο θα ζητήσουν και το διαχωρισμό προϋπηρεσίας μεταξύ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Δηλαδή ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός (Μουσικός, Θεατρολόγος, Γυμναστής, Καθηγ. Ξένων Γλωσσών, Εικαστικών, Πληροφορικής)που έχει υπηρετήσει ή υπηρετεί και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης θα πρέπει να έχει κατακερματισμένη προϋπηρεσία σε διαφορετικούς πίνακες; Αυτά είναι απαράδεκτα. Προϋπηρεσία ενιαία για όλους!
ΣΥΡΙΖΑ 6/6/2014
Πηγή: (http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/desmeyseis-syriza-gia-thn-eidikh-agvgh)
Με αφετηρία το, υπό διαμόρφωση, νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Επιτροπή Έλεγχου Κυβερνητικού Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε μία μεγάλη συζήτηση, σήμερα στη Βουλή, με πάνω από 20 φορείς της ειδικής αγωγής, άκουσε τις προτάσεις τους για όλα τα ανοικτά ζητήματα, ενώ ανέλυσε και όψεις τις προσέγγισης του ΣΥΡΙΖΑ στο κρίσιμο αυτό εκπαιδευτικό πεδίο.
Όλοι οι εκπρόσωποι των θεσμικών φορέων, των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος εξέφρασαν την βαθύτατη ανησυχία τους για την συνεχή υποβάθμιση της ειδικής αγωγής και την υποχρηματοδότησή της.
Οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκαν ότι:
Α. Υψιστη εκπαιδευτική προτεραιότητα αποτελεί η ισχυροποίηση της ειδικής αγωγής, ως τμήμα της γενικής εκπαίδευσης(!!!!).
Β. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της Κυβέρνησης της Αριστεράς, είναι κανένα παιδί να μην παραμένει αποκλεισμένο από την δημόσια εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της χώρας.
Γ. Η στήριξη ενός συστήματος ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το οποίο θα συμβαδίζει με τις επιστημονικές εξελίξεις και θα χρηματοδοτείται με επαρκείς πόρους, αποτελεί στο πλαίσιο αυτό, προγραμματική και αξιακή δέσμευση για το ΣΥΡΙΖΑ.
ΣΥΡΙΖΑ 18/6/2015
Τι λένε τώρα:
Άρθρο 47 4: »Η προϋπηρεσία αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην ειδική εκπαίδευση ή στη σχολική ψυχολογία ή κάτοχοι αναγνωρισμένου ως αντίστοιχου και ισότιμου τίτλου σπουδών της αλλοδαπής καθώς και οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων κατάρτισης στην ειδική εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους από το Υπουργείο κρατικούς φορείς το οποίο αποκτήθηκε μέχρι 31-08-2010, υπολογίζεται αποκλειστικά στον οικείο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών που αφορά στις δομές όπου προσφέρθηκε η υπηρεσία (Γενικής ή Ειδικής Εκπαίδευσης) και όχι σε περισσότερους του ενός πίνακες αναπληρωτών. Με Απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ!Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ!ΔΕΝ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ!
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΑΙΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ! ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΥΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ!
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ!!!
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ/ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Απόσυρση της ρύθμισης της ποσόστωσης!!!!! Ρύθμιση για τους μέχρι τώρα έχοντες βασικό πτυχίο παιδαγωγικών και μεταπτυχιακό στους πίνακες της ειδικής αγωγής ισότιμα με 61/71 και κατάταξη μεταξύ τους με βάση την προϋπηρεσία.Για όσους πρόσφεραν πήγαν με τον νόμο και εν μια νυκτί τους πέταξαν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΙΣΟΤΙΜΑ, εδώ υπάρχει ούτε μεταβατική περίοδος.
ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Συμφωνώ κι εγώ.. Δεν είναι δυνατόν να εχουμε δώσει τόσες φορές ΑΣΕΠ, και να περιμένουμε να δουλέψουμε καθε χρόνο όπου μας στείλουν για να μαζέψουμε τα μόρια μας ένα ένα και να έρχονται τώρα να μας παίρνουν τις θέσεις ατομα που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να εργαστούν στην ειδική αγωγή παρακολουθώντας σεμινάρια ή κανοντας ένα μεταπτυχιακό χωρις να έχουν δώσει ΑΣΕΠ. Η κάθε προυπηρεσία να μετρήσει εκεί που αποκτήθηκε!!!
O Πρωθυπουργός ζήτησε από το λαό να αποφασίσει, και είπε ότι θα σεβαστεί το αποτέλεσμα της πλειοψηφίας.
Το υπουργείο παιδείας υπολογίζει την πλειοψηφία;;;
Το συνδικαλιστικό όργανο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η ΔΟΕ, αποφάσισε και ζητάει την απόσυρση της παραγράφου 4 στο άρθρο 47.
Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών μίλησε και έδωσε το μήνυμα της ότι οι αδικίες και η λασπολογία δεν έχουν θέση σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα.
ZHTAME THN ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ.
Παρακαλούμε να αποσσύρετε τη ρύθμιση που αφορά τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 (αρθρο 47παρ.4) γιατί τη θεωρώ άδικη και απανθρωπη.
Συμφωνώ με τις θέσεις του συλλόγου αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων με μεταπτυχιακές-διδακτορικές σπουδές στην ειδική αγωγή-σχολική ψυχολογία
Εκτός αυτού άδεια ανατροφής τέκνου και για τις αναπληρώτριες! Δεν έχουν λιγότερη ανάγκη από οποιαδήποτε άλλη εργαζόμενη.