1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου , μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.
2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει των οριστικών πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από τις αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3.α. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕΕ, συντάσσονται στην πρωτοβάθμια ΕΕ δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50 και δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 και ένας πίνακας ανά κλάδο και ειδικότητα στη Δευτεροβάθμια ΕΕ στην Κεντρική Υπηρεσία από τις Διευθύνσεις Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων .
β. Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων.
γ. Σε κάθε φάση πρόσληψης στην πρωτοβάθμια:
γα. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-71 ΕΕ και σε ποσοστό 5% επί των προσλήψεων, θα γίνεται από τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ 70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου.
γβ. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-61 ΕΕ και σε ποσοστό 30% για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ-60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ.2.1 του παρόντος νόμου.
Τα παραπάνω ισχύουν μόνο για όσους είναι κάτοχοι διδακτορικού – μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μέχρι και την δημοσίευση του παρόντος νόμου.
4α. Στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την προϋπηρεσία και με την σειρά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.
β. Στη συνέχεια ακολουθούν οι έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παράγ 2.1,2 του παρόντος νόμου κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
γ. Στον πίνακα της Β/θμιας Εκπ/σης ΕΕ κατατάσσονται οι έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παρ.2.3 του παρόντος νόμου, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και των ειδικοτήτων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:
i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή μονάδα (0,5) για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΕ, ή στη σχολική ψυχολογία, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.
ε) είναι κάτοχοι κύριας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, δύο (2) μονάδες
στ) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, μία (1) μονάδα.
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην Ε.Ε. που υλοποιείται από εποπτευόμενο ίδρυμα του ΥΠΑΙΘ (Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό Κέντρο), μια (1) μονάδα.
Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην Ε.Ε. πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
– να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την Ε.Ε. και αν πρόκειται για ερευνητικό κέντρο (εποπτευόμενο από το Υπουργείο Παιδείας), να έχει εμπειρία στην ΕΕ μέσα από την υλοποίηση σχετικών εκπαιδευτικών έργων και δημοσιεύσεων καθώς και διεθνή αναγνώριση,
– η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΕ ή ΚΕΔΥ,
– τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ, τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
– τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ.
Το Δ.Σ. του ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων κατόπιν εισήγησης του γραφείου Γ΄ ειδικής εκπαίδευσης.
η) Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μισή (0,5) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος:
1) είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος
2) είναι κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ),ε) και στ) δε μοριοδοτούνταιι το ζ) και η)
3) ο κάτοχος των κριτηρίων ζ) και η) μοριοδοτείται άπαξ μόνο για το ζ) του παρόντος άρθρου.
ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες.
iii) Κοινωνικά κριτήρια
α. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και μέχρι 80% ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τρεις (3) μονάδες.
β. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 80% και άνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τέσσερις (4) μονάδες.
γ. Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.
Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας, που έχουν εκδοθεί πριν την 01-09-2011 από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των Νομαρχιών, της περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και εφ’ όσον έχει υποβληθεί αίτηση στο ΚΕΠΑ, γίνονται δεκτές για επ’ αόριστον χρήση εφ’ όσον πρόκειται για επ’ αόριστον γνωματεύσεις ή αλλιώς μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.
Μόνο για τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα οριζόμενα ποσοστά αναπηρίας του παρόντος άρθρου, μπορούν να μην χαρακτηρίζονται ως επ’ αόριστον.
δ. Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες.
ε. Η ύπαρξη τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με μία (1) μονάδα.
Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και άνω, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και όπως αυτός έχει τροποποιηθεί, τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου μόνο σε ΣΜΕΕ, Τ.Ε. και ΚΕΔΥ.
5. Επίσης εντάσσονται και κατατάσσονται στους παραπάνω πίνακες με προσόντα στην ΕΕ οι εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) διδακτικών μηνών στην ΕΕ.
6. Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα με προσόντα στην ΕΕ προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.
7. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 ΕΕ και ΠΕ70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών των κλάδων ΠΕ61 ΕΕ και ΠΕ60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου οι οποίοι:
α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και
β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους ΠΕ61 Ε.Ε και ΠΕ 60, που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου αντίστοιχα.
8. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.
Οι κλάδοι και οι ειδικότητες που διαθέτουν Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία, προτάσσονται στους πίνακες κατάταξης .
9. Οι εκπαιδευτικοί ΕΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο(2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου γ).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ που έχουν αναρτηθεί εδώ :
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
στηρίζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
στηρίζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω απόλυτα τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
Συμφωνώ με τις θέσεις ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΜΕτά από χρόνια στην ειδική αγωγή μπορώ να σας βεβαιώσω ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα στην ασφάλεια των μαθητών δεν τα προκαλούν οι εκπαιδευτικοί με μεγάλη αναπηρία αλλά άτομα που έχουν βολευτεί και τεμπελιάζουν να δουλέψουν… οι οποίοι μπορεί να έχουν μεταπτυχιακά αλλά καθόλου φρεσκάδα και όρεξh να δουλέψουν με την ψυχή τους με αυτά τα υπέροχα πλάσματα!Καλές όλες οι εξειδικευσεις αλλά χρειάζεται πάνω από όλα ευαισθησία, αγάπη και όρεξη να δίνεις καθημερινά τον καλύτερο εαυτό σου. Καθημερινά οι καθηγητές με μεγάλη αναπηρία σε κάποια σχολικά περιβάλλοντα βιώνουν από κάποιους «συναδέλφους» ρατσιστική αντιμετώπιση. Επίσης όταν ο μαθητής του ειδικού σχολείου (και αυτο το έχω βιώσει) διδάσκεται από ένα άτομο με μεγάλη αναπηρία αρχίζει να πιστεύει ότι και αυτός μπορεί να τα καταφέρει. Καλό θα ήταν να δινόταν μόρια και για την τυπική εκπαίδευση στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με αναπηρία γιατί μέχρι τώρα ισχύει μόνο για 3 -4 παθήσεις. Σας καλώ να δείτε όλα τα πολιτιστικά προγράμματα, τις εορτές, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, την έκδοση των σχολικών εφημερίδων στα Ειδικά Σχολεία της χώρας. Πάντα πίσω από εκεί είναι ένας δραστήριος εκπαιδευτικός με αναπηρίες. Γιατί όλοι όσοι εύκολα τους τσουβιαλάζετε και θέλετε να μην έχουν καμία βοήθεια στην πρόσληψή τους πρώτα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα άτομα με αναπηρία έχουν παράλληλα να παλέψουν μακροχρόνιες θεραπείες και ανάγκη για ασφάλεια και Δημόσια περίθαλψη. Δε ζητάνε ελεημοσύνη από κανένα. Λίγη κατανόηση γιατί όλοι μπορεί να βρεθούνε στη θέση τους. Επίσης θέλω να τονίσω ότι το εμπόριο μεταπτυχιακών της Ειδικής αγωγής πρέπει να μην προωθείτε τόσο γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι ειδικεύεται σε κάτι οποίος απλά διαβάζει κάποια βιβλία σε Πανεπιστήμια και δίνει εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Μέχρι πρόσφατα τα πτυχία εξ αποστάσεως (π.χ. Κύπρου, Ιταλία κ.α.)αυτά δεν αναγνωρίζονταν από το ΔΟΑΤΑΠ και τώρα έχει γίνει η λύση για όλους. Η ειδικής αγωγή θέλει την εξειδίκευσή της αλλά πρώτα από όλα χρειάζεται ευαίσθητους ανθρώπους που δεν κολλάνε ταμπέλες παθήσεων στους μαθητές και τους συμπεριφέρονται ισάξια με έναν τυπικό μαθητή. Γιατί όλοι οι μαθητές έχουν δικά τους ταλέντα, δικές τους ευαισθησίες. Εμείς πρέπει να τα βγάλουμε στην επιφάνεια, να τους δώσουμε αυτοπεποίθηση να τα καλλιεργήσουν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μετράει ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και όχι ένα μεταπτυχιακό στο συναφές αντικείμενο; Ένας άνθρωπος με μεταπτυχιακό στο συναφές αντικείμενο γνωρίζει επίσης καλά τη δουλειά του. Τα προβλήματα δεν είναι οι άλλοι αλλά το προβληματικό σύστημα εκπαιδευσης στην Ελλάδα…
Σκεφτείτε σοβαρά όλοι εσείς του Υπουργείου και κάντε τον κόπο να διαβάσετε αυτά τα μηνυματά μας. Μην τσουβαλιάζετε κανέναν. Πρώτα από όλα οφείλει να είναι ο άνθρωπος. Δεν είμαστε μια κόλλα χαρτί! Σας ευχαριστώ!
Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ (Σύλλογοι αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής)
Στηρίζω και συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α. Να αναφέρω επιπλέον ότι είναι πολύ σημαντικό να επανασυσταθεί ο πίνακας Α. Αυτό είναι το δίκαιο. Πως θα εξομαλύνουμε τη διαφορετικότητα και πώς θα ευαισθητοποιηθεί η κοινωνία. Αποκλίοντας κατ’ ουσίαν από το σχολείο τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία; Μάλλον με το αντίθετο. Επιπλέον να εκφράσω τη λύπη μου για το γεγονός ότι το συγκεκριμένο άρθρο έχει και τα περισσότερα σχόλια της διαβούλευσης. Υπάρχουν πιο σημαντικά θέματα τα οποία θίγονται με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο και θα έπρεπε να έχουν τη προσοχή όλων μας για να βγει κάτι θετικότερο. Η Ειδική Εκπαίδευση δεν είναι μόνο θέσεις εργασίας. Είναι το ζωτικό κομμάτι της εκπαίδευσης και μόνο έτσι θα έπρεπε να το αντιμετωπίζουμε. Όχι αποσπασματικά (μόνο ότι μας θίγει), αλλά ολόπλευρα.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ
Αύξηση της ποσόστωσης των Π.Ε. 70.50 σε 30% όπως τους νηπιαγωγούς.
κάθε κοινωνία οφείλει να αντιμετωπίζει ισότιμα τον κάθε πολίτη προσφέροντας του ίσες ευκαιρίες μάθησης ώστε να ενταχθεί στον κοινωνικό σύνολο αξιοποιώντας την προσωπική του αξία. Στα ΑμεΑ και στους μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δεν προσφέρονται οι ίδιες δυνατότητες εκπαίδευσης καθώς στις περισσότερες περιοχές δεν υπάρχουν σχολικές μονάδες Ειδικής Εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς μετά το Δημοτικό να μην έχουν την απαιτούμενη στήριξη για την συνέχιση της εκπαίδευσής τους. Έχοντας ως αρχή την εξασφάλιση από το κράτος της παροχής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές της χώρας
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την ενσωμάτωση στον νόμο άρθρου που να προβλέπει την δημιουργία σχολικών μονάδων ειδικής εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε κάθε νομό. Ειδικό Γυμνάσιο & Λύκειο σε κάθε νομό της χώρας.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την πρόβλεψη στον υπό διαμόρφωση νόμο, της ίδρυσης τμήματος ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την ίδρυση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων. Η ισχύουσα νομοθεσία αφήνει την ίδρυση του τ.ε. στην καλή προαίρεση του εκάστοτε διευθυντή και συλλόγου καθηγητών, που σε αρκετές περιπτώσεις δεν υπάρχει.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ προσλήψεις καθηγητών ΕΕ με διαδικασίες ΑΣΕΠ.
Στηρίζω ξεκάθαρα τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ ως τις πλέον δίκαιες.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ…!!!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Συμφωνώ με τον ΣΑΤΕΑ
Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297
Τα κριτήρια κατάταξης, διορισμού, σε όλους τους πίνακες αναπληρωτών ΕΕ να είναι αυτά που ισχύουν για όλους τους εκπαιδευτικούς.
Ποτέ και πουθενά δεν υπήρξε ποσόστωση μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων για προσλήψεις στην εκπαίδευση!
Ξεχωριστοί πίνακες αναπληρωτών ΠΕ61-ΠΕ71 και ΠΕ60-ΠΕ70 με κριτήριο ένταξης στον πίνακα/κλάδο το βασικό πτυχίο, όπως ορίζει το Προσοντολόγιο των Δημόσιων Υπαλλήλων και συμβαίνει με όλους τους εκπαιδευτικούς και πρόσληψη ή διορισμός από τον ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ πίνακα με τους ΠΕ60-Πε70 σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΕ ΠΕ61-ΠΕ71. Η προϋπηρεσία τους να προσμετράται στον κλάδο τους. Κάτι τέτοιο ορίζει άλλωστε το σχέδιο νόμου για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 που ίσως χρειαστεί να εργαστούν σε δομές του Δημοτικού επειδή θα έχουν εξαντληθεί οι πίνακες των δασκάλων (παρ.7 του άρθρου που σχολιάζουμε).
Στηρίζω τις θέσεις του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!
ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΟΝΤΑΙ!! ΔΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ (2 ΧΡΟΝΙΑ,ΕΝΑ ΜΙΣΗ ΣΤ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ) ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ 4 ΧΡΟΝΩΝ ΣΕ ΑΕΙ ΕΙΔΙΚΗΣ!!! ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!!!!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α
Χρειάζομαι Ειδικό παιδαγωγό για το παιδί μου, όχι δάσκαλο. Το μεταπτυχιακό δεν ισοδυναμεί με 4 χρόνια σπουδών… Απαράδεκτο να εισέρχονται στους πίνακες ειδικής αγωγής, απαράδεκτο να τους εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας! Ας ακουστεί η φωνή της ειδικης αγωγης!!
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
πρόταξη των ΠΕ71, η Ειδικη εκπαίδευση έχει ανάγκη από ειδικούς παιδαγωγούς κατόχους βασικού πτυχίου ειδικής αγωγής. Μόνιμοι διορισμοί όλων των ΠΕ71. Οι ΠΕ70 είναι δάσκαλοι. ΟΧΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΠΕ71 (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΠΤΕΑ). ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ (ΜΕΡΙΚΑ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ-ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΦΟΙΤΗΣΗ). ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΠΕ71, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ! ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ! ΟΙ ΠΕ71 ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΑΝ «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ». ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΜΕ, ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ
Στηριζω τις θεσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Φτανει με το παζαρεμα της ε.α.!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!