Άρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής

1. Για την κατάταξη στους πίνακες επιλογής της παρ. 2 του άρθρου 21, τα κριτήρια επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης αποτιμώνται με 45 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, σύμφωνα με τις επόμενες παραγράφους.
2. Το κριτήριο της επιστημονικής συγκρότησης αξιολογείται με 17 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Τίτλοι σπουδών: 9 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες.
ββ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 3,5 μονάδες.
γγ) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 3 μονάδες.
δδ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση: 3 μονάδες.
εε) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 1,5 μονάδες.
Η κατοχή περισσότερων του ενός μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών αξιολογείται κατ’ ανώτατο όριο με 5 μονάδες και στην περίπτωση αυτή δεν μοριοδοτείται η κατοχή τίτλου διδασκαλείου εκπαίδευσης.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και τίτλου διδασκαλείου εκπαίδευσης αξιολογείται με 4,5 μονάδες.
Η κατοχή των τίτλων της παρούσας περίπτωσης αξιολογείται εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί για την απόκτηση πτυχίου που οδήγησε στο διορισμό στην εκπαίδευση.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. / ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.).
β) Γνώση Τ.Π.Ε. B΄ Επιπέδου: 1 μονάδα.
γ) Γνώση ξένων γλωσσών: 1,50 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,80 μονάδες. Οι υποψήφιοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν μοριοδοτούνται σύμφωνα με την παρούσα υποπερίπτωση.
ββ) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,40 μονάδες. Οι υποψήφιοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου μοριοδοτούνται για την πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2 με 0,80 μονάδες, ενώ για τη γνώση και τρίτης ξένης γλώσσας του ίδιου επιπέδου μοριοδοτούνται με 0,40 μονάδες.
γγ) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου του Β2: 1 μονάδα.
δδ) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου του Β2: 0,50 μονάδες.
Η γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε προσόν διορισμού για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34 και ΠΕ40 δεν λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης και δεν μοριοδοτείται.
δ) Επιμόρφωση: 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής:
αα) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) / Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.): 0,5 μονάδες.
ββ) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών ή / και εννεάμηνης διάρκειας: 0,5 μονάδες.
Οι βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά της παρούσας περίπτωσης αξιολογούνται εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό.
ε) Διδακτικό – επιμορφωτικό έργο: 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής:
αα) Αυτοδύναμο διδακτικό έργο σε Α.Ε.Ι. ή στα Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση ή στη Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.: 0,5 μονάδες ανά εξάμηνο.
ββ) Συμμετοχή ως επιμορφωτής σε επιμορφωτικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες.
στ) Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, την ευθύνη υλοποίησης των οποίων έχουν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.): 0,5 μονάδες για κάθε εξάμηνο συμμετοχής και έως 1 μονάδα.
ζ) Συγγραφικό έργο και εισηγήσεις σε συνέδρια: 2,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων: 0,5 μονάδες για κάθε εγχειρίδιο και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.
ββ) Δημοσίευση άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά: 0,25 μονάδες για κάθε άρθρο και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
γγ) Εισηγήσεις σε πρακτικά συνεδρίων που οργανώνονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Α.Ε.Ι. ή άλλους εποπτευόμενους από το Υπουργείο αυτό φορείς ή επιστημονικούς φορείς ή επιστημονικά περιοδικά: 0,2 μονάδες για κάθε εισήγηση και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Στην περίπτωση ομαδικής εισήγησης λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
δδ) Συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών – Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ – Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ή αναμόρφωσης – εξορθολογισμού Προγραμμάτων Σπουδών του Ι.Ε.Π. ή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.): 0,25 μονάδες ανά πρόγραμμα και έως 0,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
3. Το κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας αξιολογείται με 13 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Διοικητική εμπειρία: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) Άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 1 μονάδα ανά έτος και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ) Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή διευθυντή σχολικής μονάδας: 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
γγ) Άσκηση καθηκόντων Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ή Σχολικού Συμβούλου, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή υπευθύνου τομέα Ε.Κ., Προϊσταμένου Κ.Ε.Α. ή Υπευθύνου Λειτουργίας Κ.Π.Ε.: 0,3 μονάδες ανά έτος και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
δδ) Άσκηση καθηκόντων υπευθύνου σχολικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, πολιτιστικών θεμάτων ή προϊσταμένου ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.ΣΥ. ή ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.: 0,25 μονάδες ανά έτος και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.
β) Διδακτική εμπειρία: 10 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) Άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολικές μονάδες, Ε.Κ., Σ.Δ.Ε. και δημόσια Ι.Ε.Κ.: 1 μονάδα για κάθε έτος πέραν των 10 ετών.
ββ) Διδακτική υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου ή Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, του Προϊστάμενου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων, του υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων ή σχολικών δραστηριοτήτων, του υπεύθυνου και των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., ΓΡΑ.ΣΥ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Σ.Σ.Ν., του υπευθύνου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ή Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, του Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, του υπευθύνου σχολικών βιβλιοθηκών, οι οποίες λειτούργησαν στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση» (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.), καθώς και του Διευθυντή και Υποδιευθυντή Ι.Ε.Κ.: 1 μονάδα για κάθε έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
4. Το κριτήριο της διοικητικής και εκπαιδευτικής επάρκειας αποτιμάται με 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο ως εξής:
α) Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν διατελέσει σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης, αποτιμάται με βάση τις εκθέσεις αξιολόγησης που συντάσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ΄.
β) Για τους λοιπούς εκπαιδευτικούς, αξιολογείται από το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής στο πλαίσιο της προσωπικής συνέντευξης που προβλέπεται στην παρ. 5.
5. Το κριτήριο της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης αποτιμάται με 10 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Το κριτήριο αυτό αξιολογείται με προσωπική συνέντευξη των υποψηφίων ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, μέσω της οποίας εκτιμώνται η παιδαγωγική και οργανωτική συγκρότηση, η συστηματική ενημέρωση και συμμετοχή στην επιστημονική κοινότητα και η επικοινωνιακή και εκφραστική ικανότητα στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον. Η συνέντευξη περιλαμβάνει παρουσίαση από τον υποψήφιο σχεδίου προβληματισμού και δράσης με αναφορά σε θέμα παιδαγωγικού ενδιαφέροντος και ερωτήσεις των μελών του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής προς τον υποψήφιο. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιείται τύπος συνέντευξης με τη χρήση έντυπων υποδειγμάτων που περιλαμβάνουν τα αξιολογούμενα στοιχεία και τη στάθμισή τους και υποχρεώνουν κάθε μέλος του συμβουλίου να δώσει ξεχωριστή και αιτιολογημένη βαθμολογία. Η συνέντευξη ενώπιον του συμβουλίου επιλογής μαγνητοφωνείται για να διασφαλίζεται η διαφάνεια και το απομαγνητοφωνημένο κείμενο προσαρτάται στα σχετικά πρακτικά.
6. Το συμβούλιο επιλογής μπορεί με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που από τη συνέντευξη διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων του στελέχους της εκπαίδευσης.

  • 23 Μαρτίου 2018, 21:59 | Μαρία Β.

    Αρθρο 24: Σχόλιο: Τα μεταπτυχιακά στη Διοίκηση της εκπαίδευσης πρέπει να αποτιμώνται με περισσότερες μονάδες από ότι ένα μεταπτυχιακό σε οποιοδήποτε άλλιο γνωστικό αντικείμενο

  • 23 Μαρτίου 2018, 21:49 | Ειρήνη Φωκά

    1. Τα στελέχη εκπαίδευσης πρέπει να γνωρίζουν ξένες γλώσσες γιατί το περιβάλλον που ζούμε και εργαζόμαστε είναι πολυπολιτισμικό. Πώς θα εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες των ευρωπαϊκών προγραμμάτων και πώς θα ενημερώνονται για τις επιστημονικές εξελίξεις από την ξένη βιβλιογραφία, αν δεν γνωρίζουν ξένες γλώσσες;
    2. Επίσης πρέπει να έχουν και την πιστοποίηση του β` επιπέδου, τουλάχιστον αυτοί που θα κατευθύνουν το παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών: υπεύθυνος εκπαιδευτικών θεμάτων, υπεύθυνος και προσωπικό ΚΕΣΥ.
    Δεν νοείται οι υφιστάμενοι να γνωρίζουν περισσότερα από τους προϊσταμένους ή τους επιστημονικούς καθοδηγητές τους.
    3. Θεωρώ μεγάλη αδικία την μη μοριοδότηση των παρακάτω:
    1) Τρίμηνη επιμόρφωση δημοσίου φορέα (ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ, κ.λπ.).
    2) Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης.
    3 ) Επιμόρφωση σε πρόγραμμα δημόσιου φορέα 30 ωρών και άνω.

  • 23 Μαρτίου 2018, 20:48 | Καρακατσάνη Βασιλική

    Τα τελευταία δέκα χρόνια, πολλοί εκπαιδευτικοί έκαναν μεταπτυχιακό που έχει ως θέμα » ΟΡΓΆΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΊΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΏΝ ΜΟΝΆΔΩΝ».Θεωρείτε πως δεν θα ήταν σωστό η συνάφεια του μεταπτυχιακού με τη θέση που προκηρύσσεται να έχει μία επιπλέον μοριοδότηση? Στο τέλος, τέλος, ποιός είναι ο πλέον κατάλληλος για μια διευθυντική θέση? Αυτός που έχει εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και τη διδακτική μεθοδολογία ή αυτός που έχει εντρυφήσει στην έννοια της διοίκησης ολικής ποιότητας και στη διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού με εμβάθυνση στα ευρωπαϊκά πρότυπα?

  • 23 Μαρτίου 2018, 20:13 | κική

    Η Μείζων Επιμόρφωση που το ίδιο το Υπουργείο την έκανε δεν θα μοριοδοτηθεί;

    Η υποχρεωτική επιμόρφωση στα ΕΚΔΑ που το ίδιο το Υπουργείο τη επέβαλε δεν θα μοριοδοτηθεί;

  • 23 Μαρτίου 2018, 20:01 | Γιάννης

    Η πιστοποίηση Εκπαιδευτών Ενηλίκων μη Τυπικής Εκπαίδευσης του ΕΟΠΠΕΠ – Ε.ΚΕ.ΠΙΣ θα πρέπει να μοριοδοτηθεί για όλες τις δομές που ασκούν επιμορφωτικό έργο.

  • 23 Μαρτίου 2018, 19:13 | ΣΤΟΓΙΑ. Α

    Να μοριοδοτείται και το έργο αυτών που έχουν γράψει βιβλία σχετικά με την εκπαίδευση και όχι μόνο όσοι έχουν γράψει σχολικά εγχειρίδια, δεδομένης της πολύ μεγάλης με το έργο τους συνεισφοράς τους στην γνώση… ΣΤΟΓΙΑ. Α

  • 23 Μαρτίου 2018, 18:42 | ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΑΛ.

    Το κριτήριο ζ) αα) Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων: 0,5 μονάδες για κάθε εγχειρίδιο και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο έχει πολύ περιορισμένο πεδίο
    με αποτέλεσμα να αδικούνται όσοι έχουν γράψει βιβλία που έχουν εκδοθεί και έχουν σχέση με την εκπαίδευση γιατί έχουν προσφέρει και αυτοί σημαντικά στην διεύρυνση του γνωστικού πεδίου μάθησης.
    Γι αυτό λοιπόν για να αρθεί η αδικία θα πρέπει να μοριοδοτείται το ίδιο και η συγγραφή ή συμμετοχή στη συγγραφή βιβλίων που έχουν εκδοθεί και έχουν σχέση με την εκπαίδευση….Με εκτίμηση..

  • 23 Μαρτίου 2018, 18:00 | Ζωή Χ

    Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι πρέπει να έχουν απόλυτη συνάφεια με τις προκηρυσσόμενες θέσεις. Αν κάποιος διαθέτει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης να λαμβάνει το μέγιστο μορίων.

  • 23 Μαρτίου 2018, 17:32 | Βασιλίνα

    Οι εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων σχετικών με τη διοίκηση και την οργάνωση της εκπαίδευσης πρέπει να προηγούνται στην επιλογή στελεχών.

  • 23 Μαρτίου 2018, 17:26 | ΝΙΚΟΣ

    Στο άρ. 24, παρ. 3, α, γγ πρέπει να προστεθεί ¨και του υποδιευθυντή ΣΔΕ».
    Στο ίδιο άρ., παρ. 3, β, ββ πρέπει να προστεθεί «και του Διευθυντή και υποδιευθυντή ΣΔΕ». Είναι αδιανόητο να μην αναγνωρίζεται η διοικητική και διδακτική υπηρεσία του υποδιευθυντή ΣΔΕ (κάνει 9 ώρες εβδομαδιαία), ενώ αναγνωρίζεται του διευθυντή και υποδιευθυντή ΙΕΚ που δεν κάνουν μάθημα.

  • 23 Μαρτίου 2018, 17:21 | Ζέτα

    Τα μεταπτυχιακά στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης πρέπει να προσμετρώνται με περισσότερες μονάδες από από μεταπτυχιακά που αφορούν σε κάποια άλλη ειδίκευση.

  • 23 Μαρτίου 2018, 17:01 | Δημήτρης Κλωτσοτύρας

    Θα ήταν καλό να διαφοροποιείται η μοριοδότηση ανάλογα με το αντικείμενο της θέσης. Έτσι, αν κάποιος διεκδικεί θέση διοικητική (Δντής σχολείου, Δντής Δνσης, κ.τ.λ.) τότε το μεταπτυχιακό στη Διοίκηση ή το δεύτερο πτυχίο στη Δημόσια Διοίκηση/ Διοίκηση Επιχειρήσεων θα πρέπει να μετράει περισσότερο από αντίστοιχα πτυχία άλλων αντικειμένων.
    Με το ίδιο σκεπτικό ένα μεταπτυχιακό στην αειφορία, για παράδειγμα, θα ήταν καλό να μετράει πολύ περισσότερο από κάθε άλλο μεταπτυχιακό στη διεκδίκηση μιας θέσης στα Κ.Α.Ε.
    Σχόλιο στο σχόλιο: Σε μια άλλη χώρα, σε μια άλλη δημόσια διοίκηση, σε ένα άλλο υπουργείο…

  • 23 Μαρτίου 2018, 16:59 | Φραγκιαδάκης Ιωάννης

    Επιτέλους με αυτό το νομοσχέδιο, αναγνωρίζεται η σημαντικότητα και το κύρος του διδασκαλείου.

    Ωστόσο μένει μισό μόριο πίσω από τα μεταπτυχιακά. Θα πρέπει να επανεξετασθεί η μοριοδότηση του και να περάσει τροπολογία για την αλλαγή του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και την ενσωμάτωση του διδασκαλείου στο ΕΠΠ 7. Επίσης θα έπρεπε και το διδασκαλείο όπως και τα 5ετή των πολυτεχνείων να μοριοδοτείται διπλά ως βασικός τίτλος και σαν μεταπτυχιακό, δηλαδή συνολικά 6.5 μονάδες.

  • 23 Μαρτίου 2018, 16:49 | Σταύρος1

    Γιατί υποτιμάται η θέση του προϊσταμένου ολιγοθεσίου σχολείου ή θέση προϊσταμένης νηπιαγωγείου. Μήπως ο προϊστάμενος δεν εργάζεται 25 ώρες ; Μήπως δεν ασχολείται με τις ίδιες γραφειοκρατικές διαδικασίες; Και επιτέλους γιατί «κόβονται τα φτερά» των νηπιαγωγών για την κατάληψη μιας θέσης διοικητικού στελέχους ή συντονίστριας;
    Φαίνεται καθαρά ότι οι συντάξαντες το προσχέδιο συμβουλεύτηκαν εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας.
    Επίσης ποιος καμένος εγκέφαλος συμβούλεψε τους συντάξαντες το εξής τραγελαφικό.
    Διδασκαλείο +μεταπτυχιακό=4,5 (με συνάφεια)
    πτυχίο ιχθυοκαλλιέργειας Μεσσολογγίου + μεταπτυχιακό= 6,5 (χωρίς συνάφεια)
    Γιατί κάποιοι μας βιάζουν το μυαλό μας;

  • 23 Μαρτίου 2018, 16:03 | Α. Μητρογιαννοπούλου

    Γιατί πρέπει να υπάρχει όριο στη μοριοδότηση? Μας τελείωασαν τα Μαθηματικά?
    Δηλαδή κάποιος που έχει περισσότερες από μία επιμορφώσεις γιατί να παιρνει τα ίδια μόρια με αυτόν που έχει μία? Ομοίως για τις ξένες γλώσσες!

    Αναφορικά με την αποτίμηση διοικητικού έργου, αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη μόνο για διοικητική θέση
    Αντίστοιχα για την άσκηση επιστημονικού έργου να μην λαμβάνεται υπόψη διοκητική υπηρεσία.

    Οσοι έχουν επιμόρφωση Β΄ΕΠΙΠΈΔΟΥ μοριοδοτούνται! Οι επιμορφωτές γιατί όχι (που μάλιστα έχουν επιμορφωθεί πάνω από 300 ώρες)? Επιπλέον δεν θπήρχε δυνατότητα για επιμόρφωση όλων των ειδικοτήτων!

  • 23 Μαρτίου 2018, 15:54 | Σπύρος

    Παρακαλώ να λάβετε υπόψη το πρόβλημα που υπάρχει όσον αφορά τη μοδιοδότηση της διδακτικής προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών των ΚΠΕ. Δεν είναι δυνατό να διαγράφεται έτσι μονοκονδυλιά η διδακτική τους θητεία στο ΚΠΕ (η οποία οριζόταν ρητά από το νόμο ως διδακτική). Πώς λάβατε αυτήν την απόφαση; Δεν καταλαβαίνετε ότι αδικείτε τόσους και τόσους ανθρώπους;

  • Πιστεύω ότι οι συντονιστές, που έχουν ρόλο καθοδηγητικό, πρέπει να μοριοδοτούνται με δική τους κλίμακα κι όχι με εκείνη των άλλων στελεχών. Σε αυτούς πρέπει να μετράνε όλα τα πτυχία, χωρίς «κόφτες». Γιατί δηλ. κάποιος που έχει 15 μόρια από πτυχία να χάνει τα 6, να παίρνει 9, και να εξισώνεται με όσους έχουν τα μισά προσόντα; Πήγα βόλτα η αξιοκρατία;

  • 23 Μαρτίου 2018, 14:40 | ΕΛΕΝΤΙΝΑ ΚΑΔΔΙΤΗ

    θεωρώ οτι η αντικειμενικότητα στη μοριοδότηση της προσωπικότητας του υποψηφίου μέσω συνέντευξης (10 μόρια), θα εξασφαλιζόταν καλύτερα, αν τις συνεντευξεις δεν τις έκαναν τα αρμόδια συμβούλια επιλογής του ίδιου νομού αλλά συμβούλια απο γειτονικό νομό καθώς όλοι στον κλάδο είμαστε γνωστοί σε κάθε πρωτεύουσα νομού τουλάχιστον, και τα συμβούλια επηρεάζονται απο τις προσωπικές και φιλικές (για να μη πω άλλου είδους) σχέσεις. Ευχαριστώ για την δυνατότητα να καταθέτουμε τις προτάσεις μας.

  • 23 Μαρτίου 2018, 13:22 | ΒΑΣΩ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ: 1) Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ, 2)Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(Κ.Π.Ε.), 3)Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, 4)Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ, ΣΕΠ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΝΕΩΝ

  • 23 Μαρτίου 2018, 13:20 | Γ.Α.

    • Να αναθεωρηθεί το κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας από την Άσκηση καθηκόντων Σχολικού Συμβούλου το οποίο είναι 0,3 μονάδες ανά έτος και έως 1,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, όταν αντίστοιχα η άσκηση καθηκόντων διευθυντή σχολικής μονάδας είναι 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Για να γίνει καλύτερα κατανοητό το παραπάνω η μια (1) τετραετής θητεία διευθυντή σχολικής μονάδας αποτιμάται με 2 μονάδες ενώ π.χ. οι δύο (2) ή και περισσότερες θητείες του Σχολικού Συμβούλου αποτιμώνται με 1,5 μονάδες, τη στιγμή που και αξιολογικά και ιεραρχικά η θέση του Σχολικού Συμβούλου είναι υψηλότερη.
    • Επίσης να αναθεωρηθεί το κριτήριο της Διδακτικής εμπειρίας για την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου καθώς η κατεξοχήν ιδιότητά του είχε άμεση σχέση κυρίως με την διδακτική αλλά και επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών (περιεχόμενα σπουδών, δειγματικές διδασκαλίες, εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων αντισταθμιστικού χαρακτήρα στα σχολεία ευθύνης τους, καθοδήγησης της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, υποστήριξης των εκπαιδευτικών του αντίστοιχου κλάδου, διαχείρισης της εκπαιδευτικής πολιτικής και υποστήριξης της εφαρμογής των εκπαιδευτικών καινοτομιών, επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, προώθησης σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και η διαρκής εμπλοκή τους σχετικά με τρόπους σχεδιασμού, οργάνωσης και πραγματοποίησης της διδασκαλίας…) και δεν μπορεί να εξισώνεται με την άσκηση καθηκόντων λοιπών αποσπασμένων και υπευθύνων.

  • 23 Μαρτίου 2018, 13:02 | Μαρία Κ., εκπαιδευτικός ΠΕ19

    Για τα master ως προσόντα διορισμού:
    Θα ήταν πιο δίκαιο αν η διατύπωση ήταν ωε εξής: «Η κατοχή των τίτλων της παρούσας περίπτωσης αξιολογείται εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί για την απόκτηση πτυχίου που απαιτείται ως προσόν στη θέση που κατέχει τώρα στην εκπαίδευση», τουλάχιστον για εκείνους που μετατάχθηκαν από κλάδο σε κλάδο πριν την κατάργηση της επετηρίδας, διότι σύμφωνα με το άρθρο 16 του Ν.1566/1985: «Μετάταξη εκπαιδευτικών κατά τις κείμενες διατάξεις από κλάδο σε κλάδο επιτρέπεται εφόσον δεν υπάρχουν υποψήφιοι για διορισμό στον ίδιο κλάδο με χρονολογία λήψης του πτυχίου προγενέστερη από τη χρονολογία λήψης του πτυχίου του μετατασσομένου», πράγμα που σημαίνει ότι δεν κατέλαβαν με τη μετάταξή τους θέση που δυνητικά μπορούσε να λάβει άλλος.

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:52 | ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΦΝΗ

    Επισήμανση παράλειψης προφανώς εκ παραδρομής:
    Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι διοικητικός προϊστάμενος των Σχολικών Συμβούλων της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, αναπληρωτής του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντιπρόεδρος του Ανώτατου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ιεραρχικά ανώτερος του Διευθυντή Εκπαίδευσης. Οι δε εισηγήσεις του συνιστούν ουσιώδη τύπο της διαδικασίας κατά την έκδοση αποφάσεων του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης (Υ.Α.Φ/353/1/324/105657/Δ1/08-10-2002).
    Συνεπώς, είναι προς απόδοση και στην άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης οι μονάδες διοικητικής εμπειρίας που προβλέπονται για την άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και Διευθυντή Εκπαίδευσης: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
    Ευχαριστώ.

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:39 | Βασιλης

    Οι μοριοδοτησεις εγιναν απο ερασιτεχνες και οπως αυτοι ηθελαν !!!
    Προκειται για κακιστη και ελειπή μοριοδοτηση που στερει μορια απο ικανους συναδελφους που μοχθησαν και ειναι σε θεση να βοηθησουν πραγματικά την παιδεία.
    Καποιοι εχουν προσοντα ΔΕΠ ΑΕΙ και ουτε καν μπορουν να αναδειχθουν η να προσμετρησουν στην μοριοδοτηση τα προσοντα των. Κριμα !!!!

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:38 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Να αποσυρθεί η μοριοδότηση του διδασκαλείου. Παραβιάζεται η αρχή της ισότητας μεταξύ των υποψηφίων. Το Διδασκαλείο δε λειτουργεί τα τελευταία χρόνια και επίσης έχουν αποκλειστεί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων καθώς και όλοι οι νεώτεροι συνάδελφοι. Τα κριτήρια μοριοδότησης στις γενικές κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να αφορούν πεδία-αντικείμενα στα οποία όλοι να δύνανται να έχουν δικαίωμα πρόσβασης και πρόσκτησης (πχ Μεταπτυχιακά, γλώσσες, Εκπαίδευση Ενηλίκων, εισηγήσεις σε συνέδρια, κλπ).

    Να αποσυρθεί η μοριοδότηση στη γνώση Β΄ Επίπεδο στις ΤΠΕ. Παραβιάζεται η αρχή της ισότητας μεταξύ των υποψηφίων. Δεν έχει δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν αυτή τη γνώση.

    Να αποσυρθεί το όριο των δύο θητειών. Η αφαίρεση του δικαιώματος υποψηφιότητας με το πέρας δύο θητειών και χωρίς αιτιολογική βάση (πχ αξιολόγηση), προσκρούει σε συνταγματικές διατάξεις για ισότητα ευκαιριών και αξιοκρατική επαγγελματική ανάπτυξη. Είναι παράλογο και επιζήμιο για την εκπαίδευση. Τους επιτυχημένους τους κρατάμε, δεν τους εκδιώκουμε. Το επιχείρημα της επιστροφής στην τάξη δεν ισχύει έτσι κι αλλιώς για τις εκπαιδευτικές δομές στις οποίες οι δ/ντές ή οι προϊστάμενοι ασκούν παράλληλα και διδακτικό έργο (πχ σχολικές μονάδες, ΚΠΕ/ΚΕΑ).

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:37 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

    Σύντροφε Υπουργέ,
    στο Άρθρο 24 «Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής», υπάρχει μια ΑΔΙΚΙΑ στο τίτλο του Διδασκαλείου.
    ΓΙΑΤΙ α)ο κάτοχος Διδακτορικού και Διδασκαλείου να μοριοδοτείται6+3=9 καιβ)ο κάτοχος Μεταπτυχιακού καιΔιδασκαλείου να μοριοδοτείται3,5+1=4,5.
    ΓΙΑΤΙ στην πρώτη περίπτωση το Διδασκαλείο να μοριοδοτείταιμε 3 μόρια και στη δεύτερη περίπτωση με 1 μόριο ????????????????
    Η διαφοροποίηση αυτή ενέχει φωτογραφικότητα ????????

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:28 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    Mεταπτυχιακά με αντικείμενο την εκπαίδευση και τη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων θα πρέπει να έχουν διπλάσια μοριοδότηση από μεταπτυχιακά που αφορούν σε κάποια άλλη ειδίκευση.

    Βεβαιώσεις-πιστοποιητικά ετήσιας επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών πρέπει να έχουν συνολική μοριοδότηση 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο και όχι 1, αναλογικά προς τα μεταπτυχιακά και τη διάρκεια φοίτησης.

    Να προσμετρηθεί το συγγραφικό έργο κάθε βιβλίου (έντυπου ή ηλεκτρονικού) με ISBN, εφ’ όσον έχει σχέση με την εκπαίδευση. Εκπαίδευση δεν κάνουμε μόνο με τα σχολικά βιβλία, τα οποία μάλιστα κατά καιρούς κάποια κρίνονται ακατάλληλα και αποσύρονται.

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:25 | Καραθανάση Άννα

    Θα πρέπει να γίνει κάτι με τη μοριοδότηση του Διδαδασκαλείου και όχι «πότε έτσι πότε γκιουβέτσι!!». Με το διδακτορικό παίρνει αίγλη και με το μεταπτυχιακό όχι;
    Οι προϊστάμενοι ολιγοθεσίων Δημοτικών Σχολείων που παλεύουν σε κάθε απομακρυσμένο χωριό με 25 ώρες διδασκαλίας καμία μοριοδότηση; (Μόνοι τους my school και ότι άλλο σκέφτετεί κανείς!!!)
    Οι προϊσταμένες των νηπιαγωγείων; Που πέρα από τις 25 ώρες δεν έχουν καν διάλειμμα και δε μειώνεται ποτέ το ωράριό τους ακόμη και 1 μήνα πριν τη σύνταξη τίποτε;
    Η συγγραφή σχολικών εγχειριδίων μόνο επιβραβεύεται;(να μην ξεχάσετε διπλή μοριοδότηση για τους συγγραφείς των βιβλίων των μαθηματικών της Β΄καιΕ΄του Δημοτικού Σχολείου!!!)
    Η Μείζων Επιμόρφωση δε θα έπερεπε να μοριοδοτηθεί που ήταν μεγάλης διάρκεις και είχε τόσες απαιτήσεις;

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:19 | ΟΛΓΑ

    Η πιστοποίηση Εκπαιδευτών Ενηλίκων μη Τυπικής Εκπαίδευσης του ΕΟΠΠΕΠ – Ε.ΚΕ.ΠΙΣ θα πρέπει να μοριοδοτηθεί.
    Οι αρμοδιότητες των στελεχών της εκπαίδευσης σχετίζονται απόλυτα με την Εκπαίδευση Ενηλίκων, αφού στις αρμοδιότητές τους είναι η συνεχής επικοινωνία με το σύλλογο διδασκόντων, τους συλλόγους γονέων κλπ, διαδικασίες που προϋποθέτουν αρχές και τεχνικές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Εξάλλου η θητεία-υπηρεσία σε ΚΠΕ/ΚΕΑ, ΣΔΕ,ΔΙΕΚ είναι και εκπαίδευση ενηλίκων.

  • 23 Μαρτίου 2018, 12:05 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Ξανά πάλι θεσπίζονται διατάξεις με αναδρομικό χαρακτήρα καθώς δεν μοριοδοτείται πλήρως η διδακτική υπηρεσία όχι μόνο των σχολικών συμβούλων αλλά και των υπευθύνων ΚΠΕ, συνεπώς η διαδικασία κινδυνεύει να είναι συνταγματικά πάλι έωλη. Για τους τελευταίους μάλιστα, υπευθύνους ΚΠΕ, είχε υπάρξει σαφή δέσμευση από τον κ. Υπουργό σε συνάντηση στελεχών στο Ηράκλειο Κρήτης.
    Τα επιστημονικά κριτήρια συρρικνώνονται τελικά μόνο σε 9.
    Η μοριοδότηση βιβλίων τι έγινε? Γιατί μόνο, τα σχολικά εγχειρίδια, τα άρθρα και τα πρακτικά συνεδρίων?

  • Επισημάνσεις στο κριτήριο της διοικητικής και διδακτικής εμπειρίας Άρθρο 24:
    1. δεν αναφέρεται πουθενά και δε μοριοδοτείται η διοικητική εμπειρία του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, ο οποίος θεσμικά αναπληρώνει (μέχρι τώρα τουλάχιστον) τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης. Η θητεία του εξομοιώνεται και θεωρείται διοικητικά ισόβαθμη με αυτή του υποδιευθυντή σχολικής μονάδας και του Σχολικού Συμβούλου του οποίου είναι διοικητικός προϊστάμενος (καθηκοντολόγιο ΦΕΚ 1340/2002 άρθρ 5, παρ. ε: Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης είναι διοικητικός προϊστάμενος των Σχολικών Συμβούλων της περιοχής ευθύνης του.
    2. Δεν αναφέρεται επίσης στο ίδιο άρθρο και δε μοριοδοτείται η θητεία Προϊσταμένης Ν/Γ ή των Προϊσταμένων ολιγοθεσίων σχολείων, θέσεις ευθύνης με παράλληλο διοικητικό έργο. Θα μπορούσε να ενταχθεί η συγκεκριμένη εμπειρία τουλάχιστον στο πεδίο δδ του άρθ. 24: δδ) Άσκηση καθηκόντων υπευθύνου σχολικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, κλπ.
    Εάν πρόκειται για εκ παραδρομής παράλειψη και οι δυο παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει άμεσα να διορθωθούν. Σε διαφορετική περίπτωση συνιστούν εξόφθαλμα άδικη και επιλεκτική εξαίρεση.

  • 23 Μαρτίου 2018, 11:46 | ΟΛΓΑ

    Μη ορθή, άδικη η αποτίμηση της θέσης του Προϊσταμένου ΚΠΕ/ΚΕΑ με λιγότερες μονάδες από τις θέσεις του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας ή Προϊσταμένου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., τόσο λόγω των προϋποθέσεων που υπάρχουν για τη διεκδίκηση της θέσης Προϊσταμένου ΚΠΕ/ΚΕΑ όσο και του καθηκοντολογίου και των αρμοδιοτήτων, αλλά και της ιεραρχίας:
    – Για να γίνεις Προϊστάμενος ΚΠΕ/ΚΕΑ πρέπει να έχεις δώδεκα εκπαιδευτικά έτη προϋπηρεσίας και δέκα διδακτικά, ενώ για να γίνεις Διευθυντής σχολείου ή Ε.Κ. απαιτούνται λιγότερα έτη (δέκα εκπαιδευτικά και οχτώ διδακτικά).
    – Ο Προϊστάμενος ΚΠΕ/ΚΕΑ αξιολογείται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ενώ π.χ. ο Διευθυντής Σχολικής Μονάδας από το Διευθυντή Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
    – Η θέση του Προϊσταμένου ΚΠΕ/ΚΕΑ είναι επιτελική (υποστηρίζει το σύνολο των σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών του νομού του και όχι μόνο του νομού του), ενώ ο Δ/ντής σχολείου ή Ε.Κ. υποστηρίζει μόνο το δικό του σχολείο.
    – Ο Προϊστάμενος ΚΠΕ/ΚΕΑ βρίσκεται στην ίδια οριζόντια θέση με τον Προϊστάμενο ΚΕΣΥ: εποπτεύονται και οι δύο από τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπ/σης (διοικητικά) και το ΠΕΚΕΣ (επιστημονικά και παιδαγωγικά). Επομένως ο Προϊστάμενος ΚΠΕ/ΚΕΑ πρέπει να πάρει τα μόρια διοικητικού έργου της δεύτερης κατηγορίας (δηλ. 0,5 μονάδες ανά έτος και έως 2 κατ’ ανώτατο όριο).

  • 23 Μαρτίου 2018, 11:32 | Ιωάννης Κ.

    Το πλαφόν των 9 μορίων στην αποτίμηση των πτυχίων είναι περιοριστικό αφού αφήνει εκτός μοριοδότησης πτυχία που θα έπρεπε αναλογικά να ληφθούν υπόψη.
    Ως δεύτερο πτυχίο δεν μπορεί να λογίζεται η εξομοίωση ούτε φυσικά αυτό που αποτέλεσε προϋπόθεση εισαγωγής στην Παιδαγωγική Ακαδημία.
    Η αποτίμηση της διδακτικής υπηρεσίας του ΣΣ σε 2 μόρια αντίκειται στη φιλοσοφία και στις προβλέψεις του καθηκοντολογίου (ο ΣΣ πραγματοποιεί δειγματικός διδασκαλίες προφανώς στην τάξη).
    Η εξίσωση της μοριοδότησης της διοικητικής εμπειρίας του υπδντή με το ΣΣ αποτελεί ανεξήγητη ενέργεια που πιστεύω ότι δεν είναι στις προθέσεις των συντακτών του σ/ν.

  • 23 Μαρτίου 2018, 11:01 | Μουρατίδης Μάριος

    1/Γιατί μπαίνετε στη διαδικασία να βάζετε στη «ζυγαριά» πτυχία και μεταπτυχιακά, όταν υπάρχουν έγκυρες και αξιόπιστες μέθοδοι όπως οι ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες (ects);
    2/Να διενεργείτε πρώτα την συνέντευξη και μετά οι υποψήφιοι να καταθέτουν τα αντικειμενικά τους κριτήρια. Θα αποφύγετε και το «θέατρο» να δίνονται οι θέσεις για 0,1 ή 0,2 μόρια.

  • Θεωρώ ότι οι τίτλοι σπουδών ΠΡΕΠΕΙ να αντιμετωπίζονται ενιαία. Έτσι, προτείνω τον ακόλουθο αλγόριθμο. Δεν έχει κανέναν κόφτη (πλην του πρώτου, που και αυτός μπορεί να παραλειφθεί) και λαμβάνει υπόψη του όλους τους τίτλους.

    α) Τίτλοι Σπουδών : 9 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

    1ος Τίτλος Σπουδών (ΤΣ): Μοριοδοτείται ως ακολούθως:
    Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες.
    Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 3,5 μονάδες.
    Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 3 μονάδες.
    Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση: 3 μονάδες.

    2ος ΤΣ, για κάθε κατηγορία το μισό του 1ου.

    3ος ΤΣ, για κάθε κατηγορία το μισό του 2ου.

    Κ.ο.κ.
    Παράδειγμα: Δύο Μεταπτυχιακοί τίτλοι και ένα δεύτερο πτυχίο: 3,5 + 1/2*3,5 +1/2*(1/2*3) = 6

  • 23 Μαρτίου 2018, 09:53 | Αναστάσιος

    Αποφασίστε τελικά τι είναι νόμιμο και τι ηθικό για τους Υπεύθυνους των Σχολικών Βιβλιοθηκών ( ΕΠΕΑΕΚ )!!!
    Α. Τους δίνετε μόνο κατά ανώτατο μόνο δυο χρόνια διδακτική υπηρεσία ,τα υπόλοιπα χρόνια που υπηρέτησαν στις σχολικές βιβλιοθήκες (ΕΠΕΑΕΚ ) τι ήταν;
    Β. Το 2017 σαν Υπεύθυνοι Σχολικών Βιβλιοθηκών τους είχε δοθεί διοικητική εμπειρία όπως και στους υπεύθυνους σχολικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, πολιτιστικών θεμάτων ή προϊσταμένου ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.ΣΥ. ή ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.: 0,25 μονάδες ανά έτος και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.
    Με το νέο νομοσχέδιο με ποιο κριτήριο αποκλείεται τους Υπεύθυνους των Σχολικών Βιβλιοθηκών ( ΕΠΕΑΕΚ ) από την Διοικητική εμπειρία;
    Σας ευχαριστώ

  • 23 Μαρτίου 2018, 09:48 | Ντίνος

    Όπως έχετε διαπιστώσει, υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες για τη μη αναγνώριση της θητείας των εκπαιδευτικών των ΚΠΕ ως διδακτικής. Σε προηγηθείσα ανάρτηση δόθηκαν σχετικά τεκμήρια. Προκειμένου να κατανοήσει κανείς το παράλογο του πράγματος και το γεγονός ότι είναι παραβίαση δικαιωμάτων αυτό που γίνεται, προσφέρω κι εγώ τα βασικά αποσπάσματα από τη σχετική νομοθεσία που δείχνουν ότι η προϋπηρεσία είναι διδακτική.
    Παρακαλείστε να προβείτε σε συμμόρφωση με τη νομοθεσία: Δεν μπορεί ένας προηγούμενος νόμος για μια θέσης ευθύνης να προβλέπει την υπηρεσία σε αυτήν και ως διδακτική και μετά από χρόνια να καταργείται αυτό αναδρομικά! Πρόκειται για διάταξη άδικη, παράλογη και παράνομη (αν είμαστε ευνομούμενο κράτος).

    Υπ’ αρ. 83691 /Γ7/22-07-2011 απόφαση του Υπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με «Διαδικασίες Στελέχωσης και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ)»:
    Στο άρθρο 5, παράγραφος 8 αναφέρονται τα εξής:
    «Οι αποσπώμενοι σε θέσεις Υπευθύνων ΚΠΕ, και μελών της Π.Ο. των ΚΠΕ μπορούν, ακολουθώντας τις προβλεπόμενες διαδικασίες, να υποβάλλουν αιτήσεις για μετάθεση ή βελτίωση, αλλά αναλαμβάνουν υπηρεσία στη νέα θέση, η οποία προέκυψε μετά τη μετάθεση ή βελτίωση, με τη λήξη της τετραετούς θητείας τους στα ΚΠΕ. Η υπηρεσία σε ΚΠΕ προσμετρείται ως διδακτική, σε τύπο Σχολικής Μονάδας αντίστοιχης με οργανική θέση του εκπαιδευτικού. Επίσης, λαμβάνουν τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης της πλησιέστερης σχολικής μονάδας προς το ΚΠΕ στο οποίο αποσπώνται.
    στο άρθρο 7 περιγράφονται τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών που απασχολούνται σε αυτά».

    Στο άρθρο 7, παράγραφος 3 αναφέρονται τα εξής:

    «Αντικείμενο εργασίας της Παιδαγωγικής Ομάδας είναι η εκπαίδευση μαθητών, η επιμόρφωση εκπαιδευτικών, η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, η ανάπτυξη θεματικών δικτύων, τοπικών και διεθνών συνεργασιών καθώς και η έρευνα σε θέματα περιβάλλοντος και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
    Κάθε εκπαιδευτικός συμπληρώνει ωράριο 16 ωρών μέσης εβδομαδιαίας διδασκαλίας μαθητών σε εκπαιδευτικά προγράμματα και εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα.»
    «Ο Υπεύθυνος του ΚΠΕ συμπληρώνει οκτώ (8) αντίστοιχες ώρες μέσης εβδομαδιαίας διδασκαλίας μαθητών και εκπαιδευτικών και ο Αναπληρωτής Υπευθύνου δώδεκα (12) ώρες.
    Οι δύο αυτοί εκπαιδευτικοί είναι επιφορτισμένοι και με το διοικητικό έργο του ΚΠΕ, την οργάνωση λειτουργίας του Κέντρου, τη φροντίδα για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού του, τη διεκπεραίωση των οικονομικής φύσεως θεμάτων, την επικοινωνία και τις συνεργασίες με υπηρεσιακούς και άλλους κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς φορείς».

    Επιπλέον στο άρθρο 4 αναφέρεται ότι «Ο ετήσιος προγραμματισμός των δράσεων κάθε ΚΠΕ, καθώς και ο ετήσιος απολογισμός των δράσεών του, συνυπογράφονται από τον Υπεύθυνο του ΚΠΕ και τον Αναπληρωτή του και υποβάλλονται στην ΣΕΠΕΔ αρμόδια Δ/νση του ΥΠΔΒΜΘ και στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης» ενώ κατά το άρθρο 5 «Τα στοιχεία αυτά είναι διαθέσιμα για έλεγχο από την ΣΕΠΕΔ αρμόδια Δ/νση του ΥΠΔΒΜΘ και τον εκάστοτε Διευθυντή Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης. Η υλοποίηση των υποχρεώσεων των εκπαιδευτικών κάθε ΚΠΕ, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του, βεβαιώνεται και συνυπογράφεται από τον Υπεύθυνο του ΚΠΕ και τον Αναπληρωτή του, στο πλαίσιο του απολογισμού της παραγράφου 4».

  • 23 Μαρτίου 2018, 09:45 | Ηλίας

    Στα Πορίσματα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ (27 Μαΐου 2016) και στην σελ 53 ( ενότητα 3. Συνεχιζόμενη Επιμόρφωση 3.1 Διατύπωση του προβλήματος) αναφέρεται για την υπάρχουσα κατάσταση στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών: » … Εξαίρεση σε αυτό το μάλλον απογοητευτικό τοπίο αποτελεί η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου στις ΤΠΕ που επιμόρφωσε περίπου 27.500 εκπαιδευτικούς και η Μείζων Επιμόρφωση η οποία επιμόρφωσε περίπου 7.500 εκπαιδευτικούς το 2011 αλλά δεν συνεχίστηκε…»
    Πολύ σωστά αποτιμήθηκε ως κριτήριο η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου στις ΤΠΕ με 1 μονάδα αλλά πρέπει να αποτιμηθεί και η Μείζων Επιμόρφωση με άλλη 1 μονάδα. Να σημειωθεί ότι ήταν μια επιμόρφωση 200 ωρών με αξιολόγηση συμμετεχόντων και η πρόταση του τότε Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ήταν να αποτελούσε επιμόρφωση που θα έδινε Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας στους εκπαιδευτικούς.
    (Τα Πορίσματα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ στην :
    https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/PORISMATA_DIALOGOU_2016.pdf)

  • 23 Μαρτίου 2018, 09:18 | Ανανίας

    Σχετικά με τη μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου θα πρέπει να γίνει διάκριση ανάλογα με τα έτη σπουδών, καθώς και την διάκριση ανώτερης σχολής και όχι ΤΕΙ καθώς γνωρίζουμε ότι εκτός από τα ΤΕΙ υπήρχαν τα ΚΑΤΕΕ καθώς και ανώτερες σχολές όπως οι σχολές εμπορικού ναυτικού η ΑΣΤΕΡ(τουριστική σχολή της Ρόδου) κ.α.

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:52 | ΣΙΤΣΑ

    Στην αποτίμηση κριτηρίων επιλογής του άρθρου 24 υπάρχει η επισήμανση ότι η κατοχή των τίτλων της παρούσας περίπτωσης αξιολογείται εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί για την απόκτηση πτυχίου που οδήγησε στο διορισμό στην εκπαίδευση. Δηλαδή ακυρώνει το δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ επειδή χρησιμοποιήθηκε για κατατακτήριες και είσοδο στις σχολές εκπαίδευσης, ακυρώνει τον κόπο της απόκτησης του πτυχίου και τον όγκο των γνώσεων που μετέφερε και προσέφερε ο εκπαιδευτικός στην εκπαίδευση. Κατάφωρη αδικία!

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:44 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

    Η ίση μοριοδότηση του 2ου πτυχίου ΑΕΙ με αυτό των παλιών ΤΕΙ με 3 μόρια είναι άδικη. Μπορεί να εξισωθεί πτυχίο 4ετούς ή 5ετούς φοίτησης με διετούς ή τριετούς;(άρθρο 24, 2α. Επιπλέον τα πτυχία των Πολυτεχνικών σχολών καθώς και αυτά του Γεωπονικού πανεπιστημίου έχουν αναγνωριστεί ισότιμα με master.Θεωρώ ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν ανάλογα ( π.χ. 3,5 μόρια)

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:42 | ΛΑΜΠΡΑΚΑΚΗ ΜΟΣΧΟΒΙΑ

    ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ

    • Άρθρα 23 & 24. Η επαγγελματική αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα, καθώς και η δίκαιη μεταχείριση κατά την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης, θα πρέπει να εξαρτώνται από την αμερόληπτη και ισόρροπη μοριοδότηση όλων των κριτηρίων επιλογής. Π.χ. καθένα από τα κριτήρια: α) επιστημονική συγκρότηση, β) διοικητική και διδακτική εμπειρία, γ) διοικητική και εκπαιδευτική επάρκεια και δ) προσωπικότητα και γενική συγκρότηση, θα πρέπει να αποτιμάται με το 25% της συνολικής βαθμολογίας. Αποφεύγοντας τα άκρα, δημιουργείται αίσθημα δικαιοσύνης στους πολίτες. Επιπλέον, αποφεύγεται η πολιτική μομφή ότι ευνοείται κάθε φορά διαφορετική ομάδα πολιτών, ενώ στην ουσία καμιά ομάδα δε νιώθει δικαιωμένη. Παράλληλα, η ισόρροπη αποτίμηση των κριτηρίων ενισχύει το αίσθημα της αμεροληψίας, της νομικής και πολιτικής σταθερότητας, αλλά και της εμπιστοσύνης στην πολιτεία, πάνω στην οποία οι πολίτες βασίζουν το χτίσιμο της μελλοντικής τους σταδιοδρομίας. Η πραγματική και πλήρης απεικόνιση όλων των κριτηρίων και όλης της προϋπηρεσίας των μελλοντικών στελεχών (αντί του ± 0,25 έως 4 χρόνια) και η ισότιμη αποτίμησή τους, ενισχύει την εμπιστοσύνη αυτή. Αντίθετα, αμερικανικής προέλευσης στέρηση δικαιώματος υποψηφιότητας με το πέρας δύο θητειών (και χωρίς αιτιολογική βάση, όπως η αξιολόγηση), προσκρούει σε συνταγματικές διατάξεις για ισότητα ευκαιριών και αξιοκρατική επαγγελματική ανάπτυξη. Μπορεί δε να αποβεί και αναποτελεσματική.

    Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕΠ

    • Τα στελέχοι των ΚΕΣΥΠ αφιερώνουν διδακτικές ώρες μέσα σε σχολεία σε ενημερώσεις και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες. Με άλλα λόγια, ασκούν διδακτικό έργο σε σχολικές μονάδες. Άλλωστε, αυτό είναι καταγεγραμμένο στα ημερολόγια που διατηρούν στην υπηρεσία τους και υπογράφονται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Να αναγνωρίζεται η διδακτική προϋπηρεσία/εμπειρία στο σύνολο των ετών, ως πραγματική εμπειρία σε σχολικές μονάδες.

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:40 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η αλλαγή των κριτηρίων μοριοδότησης στις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης με κάθε αλλαγή κυβέρνησης.

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:36 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Α.

    Να μοριοδοτηθεί το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας του ΕΚΔΔΑ (άρθρο 24, 2ζ).

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:35 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Α.

    Συνυπολογισμός στη διαδικασία της συνέντευξης και των μη μοριοδοτούμενων προσόντων (άρθρο 24, 5).

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:26 | Ανδρέ

    Το άρθρο βρίσκετε στην σωστή κατεύθυνση αλλά υπάρχουν λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να βελτιωθούν .
    α)Πρέπει να υπάρξει διάκριση στη μοριοδότηση των πτυχίων (διδακτορικών, μετ/κών) με βάση το αν έχουν σχέση με Διοίκηση της εκπαίδευσης (για διοικητικά στελέχη) ή όχι. Το να παίρνω ένα μεταπτυχιακό Π.Χ. σε κάποιο αντικείμενο όπως αγγλικά,φυσική ή STEM με κάνει σαφώς καλύτερο εκπαιδευτικό αλλά δεν με προετοιμάζει σε τίποτα ως προς τα διοικητικά αντιθέτως ένα Msc στην διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και οργανισμών με προετοιμάζει ακριβώς για αυτό . θα ήταν λοιπόν λογικό και δίκαιο να προσμετράτε με μεγαλύτερη βαρύτητα για κάθε διοικητική θέση.
    β) Σεμινάρια όπως Π.Χ.το εξάμηνο σεμινάριο «Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle» διάρκειας είκοσι έξι (26) εβδομάδων, που πραγματοποιείται τα τελευταία δέκα χρόνια πανελλαδικά κακώς δεν μοριοδοτούνται όπως και διαφορά άλλα που γίνονται στα πλαίσια της εσωτερικής επιμόρφωσης του κλάδου.
    γ) Το τελευταίο μου σχόλιο είναι η άρση μιας αδικίας που κατατρέχει 2500 από εμάς από την εποχή της διαθεσιμότητας . Αν και το υπουργείο ήρε αρκετές από τις αδικίες που μας επιβλήθηκαν ,χωρίς κανένα λόγω από ότι φάνηκε τελικά , δεν ήρε την αδικία των χαμένων για δύο χρόνια μορίων για διδακτική υπηρεσία και για μόρια θέσης .Υπενθυμίζω ότι όσοι ήμασταν σε θέση ευθύνης αν και επιστρέψαμε στη θέση μας πριν τη λήξη της δεν επανατοποθετηθήκαμε στη θέση ευθύνης και χάσαμε και τα μόρια όλου του διαστήματος που μας είχαν στο ψυγείο με υπαιτιότητα της υπηρεσίας .Τα χαμένα αυτά μόρια κυμαίνονται από 2 έως 3,5 και μας φέρνουν πάντα ένα σκαλί κάτω από τους άλλους .

  • 23 Μαρτίου 2018, 08:08 | Δημήτρης

    Για ποιο λόγο ο συνδυασμός Διδασκαλείου με Μεταπτυχιακό αποδίδει μειωμένες μονάδες (3,5 +3= ….4,5 μόρια), ενώ ο συνδυασμός Διδασκαλείου και δεύτερου πτυχίου αποδίδει κανονικά όλα τα μόρια (3+3= 6 μόρια), όπως και Μεταπτυχιακό και δεύτερο πτυχίο αποδίδει κανονικά όλα τα μόρια (3,5+3=6,5 μόρια); Τι ιδιαίτερο έχει ο πρώτος συνδυασμός;;;

  • 23 Μαρτίου 2018, 03:53 | ΤΙΤΙΚΑ ΣΠΑΝΟΥ

    Θεωρώ μεγάλη αδικία την μη μοριοδότηση των παρακάτω:
    1) Τρίμηνη επιμόρφωση δημοσίου φορέα (ΠΕΚ, ΕΚΔΔΑ, κ.λπ.).
    2) Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης.
    3 ) Επιμόρφωση σε πρόγραμμα δημόσιου φορέα 30 ωρών και άνω.
    4) Συγγραφικό και ερευνητικό έργο: αα) Συγγραφή ή συμμετοχή στη συγγραφή βιβλίων που έχουν εκδοθεί και έχουν σχέση με την εκπαίδευση ή με τα καθήκοντα του σχολικού συμβούλου.
    ββ) Συμμετοχή σε συγγραφική ομάδα, άσκηση έργου υπευθύνου συγγραφής επίσημων διδακτικών βιβλίων, συμμετοχή σε ομάδες σύνταξης ή αναθεώρησης προγραμμάτων σπουδών, συμμετοχή σε ομάδα δημιουργίας ή άσκηση έργου υπευθύνου στη δημιουργία εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού (εκπαιδευτικού λογισμικού, χαρτών κ.ά.), το οποίο αξιοποιείται στην εκπαιδευτική πράξη.

  • 23 Μαρτίου 2018, 03:30 | Πάνος Μακρυγιάννης

    Βλέπω και στο σχέδιο νόμου και σε σχόλια υποτίμηση του έργου του σχολικού συμβούλου: από την αμελητέα μοριοδότηση των θητειών τους στην αποτίμηση μέχρι τα περί αργομισθίας. Δεν έχω εμπειρία Πρωτοβάθμιας ή Συμβούλων Γενικής Παιδείας. Έχω υπάρξει όμως διευθυντής σε μονάδα επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΕΚ) και δε φαντάζομαι οι άλλοι σύμβουλοι να είναι τόσο διαφορετικοί.
    Η εμπειρία μου από τη σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης περιλαμβάνει στενή συνεργασία για της εκπαιδευτικές επισκέψεις, σεμινάρια mentoring για όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, σεμινάρια για διευθυντές των σχολείων ευθύνης της σε παιδαγωγικά, διοικητικά και επικοινωνιακά θέματα, συμμετοχή σε δραστηριότητες του σχολείου, συμμετοχή σε παιδαγωγικούς συλλόγους, συμβολή στην εξατομίκευση της διδασκαλίας για μειωνεκτούντες μαθητές, διοικητική ενημέρωση για αλλαγές στο νομικό πλαίσιο, διευκόλυνση της επικοινωνίας με άλλες δομές της εκπαίδευσης κ.ά.
    Η εμπειρία μου αππό τους συμβούλους ειδικοτήτων περιλαμβάνει από επίλυση προβλημάτων με τον ορισμό της διδακτέας και εξετστέας ύλης, συμμετοχή στον ετήσιο σχεδιασμό (ασκήσεων, επισκέψεων κ.α), επιμόρφωση σε νέα αντικείμενα που εισήχθησαν σε μαθήματα της ειδικότητας, επιμορφώσεις σε θέματα αξιοποίησης OER εκπαιδευτικού υλικού, προτάσεις για προγράμματα, πρόκληση δημοσιεύσεων, πρόκληση επιμόρφωσης ομοτίμων, διάχυση καλών πρακτικών.
    Σε δύο περιπτώσεις περιλάμβανε συμμετοχή και διευκόλυνση ερευνητικών δραστηριοτήτων της μονάδας. Και σε μία διευκόλυνση της προσπάθειας καθιέρωσης ποιτικών διασφαλήσεων και διαδικασιών.
    Από τους 6 Συμβούλους ειδικοτήτων που είχαν σχέση με τη μονάδα μας τρεις ήταν εξαιρετικοί, δύο ικανοποιητικοί και μόνο ένας απογοητευτικός με περιορισμένη συνεισφορά στη μονάδα. Ήμουν τόσο τυχερός πια στις συνεργασίες μου;

  • 23 Μαρτίου 2018, 00:30 | Δ. Χ.

    Πρέπει να συμπεριληφθεί ως διοικητική εμπειρία η άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου ολιγοθέσιου Σχολείου και να δοθεί μοριοδότηση ίση με αυτή του Διευθυντή Σχολείου.

  • 22 Μαρτίου 2018, 23:39 | ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΑΛ.

    Η Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων θα πρέπει να μοριοδοτείται όχι μόνο με 0,5 μονάδες για κάθε εγχειρίδιο αλλά τουλάχιστον με 1,5 μονάδες, εφόσον η Δημοσίευση άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά μοριοδοτείται με 0,25 μονάδες.και οι εισηγήσεις σε συνέδρια 0,2 μονάδες ..Σίγουρα η συγγραφή σχολικών εγχειριδίων έχει πολύ μεγαλύτερη αξία και είναι μία πολύ ποιο επίπονη και δύσκολη επιστημονική ερ8ασία..ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΑΛ.